načítám data...

Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Týden se Scalou ukázal, že oplývá kvalitami, které nemají i podstatně dražší a silnější vozy. Ovšem jsou tu i věci, které se tak docela nepovedly...

zobrazit celou galeriiFoto:   David Marek

Pamatujete si na reklamu na Citröen 2CV? Určitě víte, kterou myslím. Rychlejší než Ferrari, prostornější než Rolls-Royce a podobně. I ta mi posloužila tak trochu jako inspirace k dnešnímu testu. Ovšem ne všechno se tak povedlo a dá se to zlehčit…

Srovnávat Scalu a Mustang? Panebože, tomu člověku už muselo úplně hrábnout! To si teď určitě říkáte. A možná máte pravdu, to ale nic nemění na tom, že Scala a Mustang má leccos společné. A v něčem Scala Mustang i převyšuje. Tři zásadní věci, v čem je Scala stejná nebo snad i lepší jak Mustang vám dnes představím…

Jste středem pozornosti.

Jezdit se Scalou momentálně znamená, že po vás bude koukat úplně každý. Muži, ženy, otcové či matky od rodin, bez rozdílu věku. Každý se podívá, kdo přijel v tom žihadle. Popřípadě se i zeptá, jaké to je a jestli je to super. Stejně jako u Mustangu. Dokonce bych se odvážil říct, že Scala přitahuje víc pozornosti. (David: jo, fakt čuměj, vůbec jsem nechápal PROČ… asi protože je to červený?)

Má stejný počet užitečných kvaltů.

Vážně. K normálnímu provozu by vám stačily tři rychlosti. První, druhá a třetí. Ta třetí vás zastaví u rychlosti 150 kilometrů za hodinu. Kdo potřebuje víc? Jediným rozdílem je, že Mustang, na rozdíl od Scaly, překoná rychlost 205 kilometrů za hodinu. Ale co už. Ten rozdíl 65 kilometrů za hodinu tady už nehraje roli.

Má stejný počet míst k sezení.

Mustang i Scala dokážou pojmout přibližně stejný počet lidí, pokud pomineme prostřední místo vzadu ve Scale. Ovšem Scala na rozdíl od Mustangu překvapí prostorem, který vzadu je. Skoro by se nabízela věta „It’s bigger on the inside“, protože od auta takové velikosti bych tolik místa nečekal. Dokonce i testovací člověk o výšce 190 centimetrů si pohodlně sedl sám za sebe. To je vážně pěkná práce. Stejného testovacího člověka bych bez problému nacpal i do Mustangu, ale musel bych mu amputovat nohy v kolenou a uříznout hlavu. A jak známo, s tím jsou pak samé opletačky.

A to je všechno?

Kdybychom tu byli za účelem porovnávání Mustangu a Scaly, pak by se dalo pokračovat donekonečna, zmínit, že Scala neumí udělat burnout správnými koly (a jestli vůbec umí udělat burnout?), že nemá osmiválec a podobně. Ale tohle není srovnávací test Mustangu a Scaly. Tohle je test Scaly. Takže se přesuneme zpět k červenému vozu.

Co se designu týká, nejsem úplně přesvědčený. Jasně, vypadá to docela v pohodě, ale přecejenom vidím jasnou inspiraci jinde v koncernu i mimo něj. Příď je jasná Škodovka, ale boční profil na mě přímo křičí ‚Audi A4!‘ a záď je úplně jasný kombíkový Fiat Tipo. Ale musím uznat, že v podání Scaly vypadá ta záď líp. Pokud v tomhle někdo vidí designové odkazy na Rapid Spaceback, přít se s ním nebudu, je pravda že ten mne tak trochu minul…

Co se ale oproti Rapidu a jiným Škodovkám změnilo, je interiér. Scala standardně dostává digitální přístrojový štít, který už jsem si osahal v Karoqu a také zbrusu nový ‚connected infotainment‘, který má být skvělý, vyladěný a umožňovat aktualizace ‚vzduchem‘ bez nutnosti návštěvy dealera. Co se interiéru týká, tak nemám moc výtek, je pohodlný, textilní sedačky jsou docela fajn a ovládací prvky jsou jako u většiny škodovek docela promyšlené. Dokonce tu nejsou dotyková tlačítka na ovládání hlasitosti, jako u Karoqu. Ovšem ten nový infotainment je kámen úrazu. Vypustit něco tak nedodělaného se Škodovce dá těžko odpustit. Za celý týden mě zaplavil přehršlemi chyb, od nefunkční couvací kamery (která na pozadí oné hlášky fungovala), kterou občas doplnily chyby senzorů, přes různé výpadky a odpojování připojeného telefonu až po jeden restart za jízdy. Vážně výborné. Chápu snahu udělat to, aby to fungovalo a vypadalo trochu jako Audi, ale provedení těžce zaostalo. A aby byla třešnička na dortu, ani ty slibované aktualizace vzduchem se nekonají. Ač mi jinak Scala při používání moc nevadila, tohle ji srazilo hodně dolů. Stejně tak 4 USB-C v době, kdy ještě majorita telefonů na tento konektor nepřešla, není úplně šťastné. Ale dá se to alespoň označit za průkopnické.

Jak už jsem zmínil výše, litrový tříválec s 85 kW má kvalty dlouhé jak týden před výplatou. Motor samotný je docela radostně točivý a nejvíce síly má v pásmu kolem 4 500 otáček za minutu. Tady se (na rozdíl od infotainmentu) ladilo poctivě a ze všech nových tříválců bych tenhle ve svém žebříčku zařadil hned za 1,5 litr od Volva, který je prostě geniální. I jeho spotřeba je docela únosná, při klidné jízdě jste někde u pěti litrů. V případě, že doopravdy moc spěcháte, si Scala vezme zhruba 9.

Dobře se ladilo i v podvozkové sekci. Danova zlatá slova „Scala je překvapivě pohodlná i na výraznějších nerovnostech, na kterých už Rapid nestíhal a zároveň umí být na okreskách až nečekaně hbitá. Do zatáček se vrhá s lehkostí a svému řidiči dodává pocit jistoty.“ jsou naprosto přesným vyjádřením toho, jak Scala jezdí. Benzínový tříválec je navíc trochu lehčí, takže nedotáčivost přichází až v rychlostech, do kterých se žádný slušný řidič nepodívá. I tady dávám palec nahoru.

Na Scale je zajímavá ještě jedna věc. Vzhledem k tomu, že je postavena na platformě A0, na které je postaveno třeba Polo, je na ní vidět jedna věc. Když otevřete přední dveře nebo zvednete kapotu, tak přesně vidíte, o kolik je ono Polo užší. I proto je kapota přesazená až nad blatníky, aby to nebylo tak zřejmé a na prahu předních dveří je vidět, kde končí Polo a začíná Scala. Jasně, jde o detaily, ale při otevření kapoty jsem si nebyl jistý, jestli tam ty sváry a tmel neznačí spíš opravené zbourané auto…

Verdikt

Scala by mohla být vážně skvělé auto. Má výtečný podvozek, je překvapivě prostorná, i motor je fajn. Ale já osobně nemůžu překousnout infotainment, který je prostě špatně, a také mám problém s tím, že i když na fotkách a z dálky vypadá hezky, zblízka a po pár dnech používání působí jaksi lacině. Na druhou stranu, vůbec bych se nebál, že si svoje zákazníky najde. A až bude infotainment fungovat jak má, tak se jim za neceníkové ceny ani nebudu moc divit.

Technické údaje

Motor: zážehový přeplňovaný čtyřválec 999 cm³
Výkon: 115 koní (85 kW) v 5 000 – 5 500 ot./min
Točivý moment: 200 Nm v 2 000 – 3 500 ot./min
Převodovka: šestistupňová manuální
Maximální rychlost: 201 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 10,1 s
Objem zavazadlového prostoru: 467l 
Provozní hmotnost: 1324 – 1489 kg 
Průměrná spotřeba (udávaná): 5,0 l/100 km 
Průměrná spotřeba (v testu): 5,9 l/100 km
Cena od (s danou motorizací): 394 900 Kč (výbava Ambition)
Cena s danou motorizací a výbavou: 457 900 Kč (výbava Ambition)

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

BigBang
11. srpna 2019, 13:38
8

Škoda že k předposlednímu odstavci není nějaká ta fotka ;)

reagovat
beastar
11. srpna 2019, 14:01
0

Hmm to auto je fotogenický v reálném světě vypadá prostě o dost hůř. No vážně nevím proč bych to měl chtít. Nicméně ok je tady spousta pozitivních věcí, kam se žádná jiná škodovka ještě nepodívala. Například dobrý podvozek, pohodlný interiér a tak dále. Jinak taky moje srovnání a vysvětlení proč bych do toho nešel. Ghibli je prostě v pár věcech lepší i když jak víme italský auto jsou prostě špatný a ta pověstná KVALITA v Bolce je nepřekonatelná.

Motor: zážehový přeplňovaný čtyřválec 999 cm³ Ghibli přeplňovaný zážehový(vidíte v tom je to podobný) 2979ccm
Výkon: 115 koní (85 kW) v 5 000 – 5 500 ot./min 301 kW / 5500 ot./min (vydíte scala pořád dobrý ale...)
Točivý moment: 200 Nm v 2 000 – 3 500 ot./min 500 Nm od 1750 ot./min ajajajaj tady Scala trochu ztrácí .... no co
Převodovka: šestistupňová manuální Manuál je jen pro socky co nemají na příplatek za automat (U škodovky vcelku normální zákazník)
Maximální rychlost: 201 km/h ..... 284 km/h no prostě stejně jako v porovnání s Mustangem... Nějakých 83 km/h a co JENOM
Zrychlení 0–100 km/h: 10,1 s .... 4,8s tady to má Scala těžké na sprintu by asi moc nekralovala a jako deset sekund to je hrůza
Objem zavazadlového prostoru: 467l .... 500 l a jeje i tady na vlastním hřišti tabulek a velkých kufrů Scala prohrává to už je skoro katastrofa
Provozní hmotnost: 1324 – 1489 kg Ghibli 1870 kg tady konečně Scala s drobným náskokem vítězí ale taky je do všech směrů menší a je to JEN trapná předokolka... (pro socky a neřidiče to zamrzí)
Průměrná spotřeba (udávaná): 5,0 l/100 km 7.6l /100km Tak jasně spotřeba to jim ve škodofce vždycky šlo a výkon a obsah motorů tomu odpovídá. Prostě paráda za ty prachy.
Průměrná spotřeba (v testu): 5,9 l/100 km 10l/100km
Cena od (s danou motorizací): 394 900 Kč (výbava Ambition)
Cena s danou motorizací a výbavou: 457 900 Kč (výbava Ambition) Maserati GHIBLI 3,000,352 Kč opravdu rozdíl pár korun (Výbava> Osmnáctipalcová litá kola VULCANO (235/50 R18 přední, 275/45 R18 zadní), osm různých elektricky nastavitelných poloh předních sedaček, 4 polohy v bederní části, 2 paměti u řidiče, audio systém s osmi reproduktory, hill holder, automatická aktivace světlometů, samozatmívací vnitřní zpětné zrcátko, bezklíčové startování, bezklíčový vstup, bixenonové světlomety, bluetooth handsfree, dešťový senzor, dotykový displej 8.4" (rádio, CD/DVD, SD karty čtečky, USB, Aux-in, Apple chip, ovládání klimatizace, BT), dvouzonová automatická klimatizace, elektrické ovládání předních a zadních oken, kolenní airbag řidiče, kožené čalounění sedaček. Kožený trojramenný volant (černý x hnědý), sada na opravu pneumatik se vzduchovým kompresorem, samosvorný diferenciál, tempomat, Vybrané interiérové prvky CARBON (+78.650 Kč), trident logo vyšité v hlavových opěrkách v barvě stehování sedadel (+9438), přírodní výběrová kůže perforovaná (+91.234), elektricky nastavitelný volant (+12.584 Kč), zadní parkovací kamera (+12.584 Kč), jednadvacetipalcová litá kola Titano (+119.548 Kč), metalická barva (+28.314 Kč), odvětrávaná přední sedadla (+25.168 Kč), zadní termoizolační okno (+25.168 Kč), Premium Sound System HARMAN KARDON (+45.864 Kč), paket Business plus - navigace, parkovací senzory, přední vyhřívaná sedadla (+97.526 Kč), paket Driver Assistence - adaptivní tempomat, systém hlídání mrtvého úhlu (+75.504 Kč), brzdové třmeny stříbrné leštěné (+12.584), a tak dále no moc toho není ale ještě si můžete připlatit když na to teda ehm máte kačky že jo)

Tak z toho je snad i idiotům jasný proč bych si pro Scalu nešel, ale uznávám že část lidí z nějnižších sociálních vrstev by to mohlo postavit takzvaně na kola. Aby zase bylo čím jezdit na pátou ráno do kolbenu. Prostě jako nástupce Rapida super. V té červené to vypadá jako hasičák takže když si dáte na sedadlu spolujezdce bundu HASIČI a za okno maják nebudete dostávat pokuty. Až budete stát bez zaplacení na placeným stání jako majitelé těchto auto často stávají. Ty sváry kde to vypadá jako bouraný jsou příprava z fabriky že to bouraný bude.... Protože v těch olítaných služebákách po různých security firmách kde ty auta budou 12x bouraný se to pak bude lépe maskovat. Mňam prostě skvělý auto.... o tom infotaimentu kde, i 10 let starý Uconnect tu směšnou karikaturu ve všem překonává se raději nebudu vyjadřovat.

reagovat
milic
11. srpna 2019, 19:03
2

Tak určitě, to, že Scala nebude stačit na ten tvůj Kyblík, to se dalo tak nějak snad i čekat. Ale postav do srovnání místo ní Supa 2.0 TSI a italská plečka je v pudeli !!! ????

Ni
Ninjaherb
11. srpna 2019, 21:40
5

A co tím teda chtěl básník říct? Nějak mi uniká smysl toho srovnáníčka. Vtipný to až tak neni, ruku na srdce.

krab
11. srpna 2019, 22:02
0

John Fitzgerald Kennedy nebude mít radost :-D
Ale test dobrej. Myslim, že ve srovnání s Lotusem Elise dostane Scala taky na budku...
1. Hmotnost: 860kg vs. 1324 kg a "větší bere" nehrajem...
2. Výkon: 192 koní vs 115, tady už "větší bere" hrajem, takže jasnej bod pro Lotus
3. Točivý moment : hmmm, ok tady je turbo tříválec na koni...
4. Výbava: Scala má krásný infotainment, ale nefunguje. U Lotusu mám rádio na CD od Blaupunkt a funguje výborně (do 100 km/h jde i slyšet)
5. zrychlení i maximálka - no to by byly pro škodovku podpásovky
6. jízda v dešti : tady to chce celýho chlapa, ale i tak bych tu Scalu nějak dal... ale byl by to těžkej boj :-D
7. jízda na suchu: Scala neví kam jsem za zatáčkou zmizel...

Ale jo, bude to hit autopůjčoven a firemních fleetů. Ve skutečnosti se docela těším, až jí na nějakou příští služebku použiju a uvidím sám jak se jim to povedlo. Počítám, že totiž v zásadě dobře.

BubaaCZek
11. srpna 2019, 23:16
5

Bíste jsi opomněl nejdůležitější ukazatel! Zůstatkovou hodnotu!
Po 3 letech to z původních 459k prodaj za 350k a ještě jim budou trhat ruce. Kdezto z 3M to po 3 letech klesne na.. aaa, počkej. To je vlastně jedno, stejně to nikdo nechce.

beastar
12. srpna 2019, 02:20
-2

Vtipný to v zásadě není pane "Ninjaherb". Co tím chtěl básník říct ty jako neznáš srovnávačky, nebo se dotknul ten poslední odstavec? Karikatura na Německou kvalitu za skoro půl milion ne nepodobná Kie Rio (ale té starší) s naprosto fádním interiérem, který je snad i dokonce pohodlný. WOW. Když to dáš do bílý tak ani ta okopírovaná Volvo záď nikoho neohromí. Jak píše bubák ono možná ty italský auta nikdo nechce, ale pravdou je že Tipo je 1000x lepší auto a taky levnější. A opravdu ta Scala porazí ten "kyblík" ještě v zůstatkový hodnotě. Jooo jako služebák místo Fabie to asi bude skok. Sem sám zvědavej kolik toho ČEZ nakoupí. Policie někde v severní Africe a tak podobně taky jistě bude mít zájem.

Krabe vidíš Scala v podstatě pojezdí i Lotus. Takže je pohodlnější jak Lotus, prostornější jak Mustang a má lepší zůstatkovou hodnotu jak Ghibli. Není ona nakonec i lepší jak ZONDA!? Snad nám to Džon Fckin Cunt přijde vysvětlit.... Sem zvědav a otevřený inteligentní diskusu, kterou začal kolega Nindža... mimochodem víte co znamená v romském jazyke "mindža"? Zní to trochu jako nindža ale ne, není.

sheogh
12. srpna 2019, 09:39
1

No vida, to je prukopnickej pristup - hodnoceni stylem "srovnam to se svou starou" (popelnici samozrejme) :-))) Ne, mozna to neni nejlepsi napad, jeste bych zjistil, ze mam vlastne hrozne velkou spotrebu, a nakonec si budu muset jit Scalu koupit :-)

Proste dalsi fleetmate :-) zadny wow se nekona...

Beaste, myslis jako "mindzaherb"? Juu dount gou daun dat uej :-D :-D

Ni
Ninjaherb
12. srpna 2019, 10:11
2

Četl jsem to párkrát a prostě mi z toho smrdí snobizmus "auto pro socky, já jsem king". A to mi prostě nepřijde ok. Pokud to tak nebylo myšlený, tak samozřejmě jenom dobře.

Příklad ze života, mám v okolí 3 holčiny, před 30, Praha, hotová medicína, dodělávají si všechny možný atestace v nemocnici, aby teda vlastně mohly tu doktořinu dělat. Plat miska rýže a suchý z nosu za 60-80 hodin týdně. Červený auto, který dojede do cíle, je pro ně v podstatě nedostižnej sen.

K tomu Tipu, to je argument jak stehno. Samozřejmě Fiat tu může postavit 2 obrovský fabriky, nastavit stejnou dávat slevy jak blázni, sponzorovat každej kravskej prd a ani to jim nebude nic platný. Protože jim budou chybět ty 3 generace lidí, který ve Škůdce v podstatě vyrostli, takže koupit něco jinýho je ani nenapadne.

A takový zamyšlení na závěr, když už je pondělí a celej výživnej pracovní týden přede mnou. Mě by ta Scala (Tipo) vážně stačilo. Všude bych byl o 10 minut později, nijak bych si cestu neužil, ale to je asi jedno. Dívat se touhle optikou na všechno ostatní v životě, jít jenom po tom "co vlastně stačí", tak bych mohl být každej den doma ve 2, v klidu a v pohodě s rodinou a trávit mnohem víc času věcma, co mě baví. A já ti vlastně ani nevím, jestli by mi to nevyhovovalo víc.

Ny
Nyte
12. srpna 2019, 10:55
-3

Tipo 1000x lepší? Ježkovy zraky, v čem kromě ceny? Nic proti němu, je to kus zvenku hezkého auta za cenu Fabie, ale jinak asi nechápu.

krab
12. srpna 2019, 11:10
5

Reakce na Ninju :-D .... Já celou tu konverzaci včetně i celýho toho konkrétního testu beru jako, že je to vtip. Je to zkrátka nadsázka. Nikdo se tu nepovyšuje nad nikoho. Myslim, že pro všechny v konverzaci tady není ten půlmíč za novou Scalu jen tak pár drobáků. Děláme si jen legrácky...

Když jsem si na jaře půjčil na jednu dlouhou cestu litrovou oktávku, taky jsem se přistihnul v tom, že by to auto naprosto pohodlně stačilo. Škodovka nedělá už dávno špatná auta. Poslední fakt nekonkurenceschopný auto byla Felicia, pak už to začalo být naopak velice dobrý. Taky je vidět jak jsou oblíbený i jinde, kde ke značce Škoda nikdo ani žádnej patriotismus nemá ani mít nemůže. Je to dobrej poměr ceny vs. užitný hodnoty, tak to bylo už od první generace Octavie.

To, že v těch autech nejezdíme, to je prostě tím, že máme víc automobilové fantazie, baví nás trochu jiná auta. Beastar a Maserati ... jezdí hodně a chce si ten život trošku užít. Když budeš sedět v autě týdně třeba 10 hodin i víc, tak chceš aby ses s ním nějak dovedl identifikovat a měl z toho radost. To stejný já, taky by mi stačilo jedno obyčejný nový auto, ale jezdím s různými starými protože to mám prostě rád.

PS: test Scaly se asi dá pojmout takhle hezky netradičně legračně anebo pak vážně a vznikne z toho takovej suchej text o tom, že Škodovka to zase jednou trefila pro předpokládanýho zákazníka téměř ideálně. Ovšem jestli fakt takto špatně funguje infotainment, tak je to pro ně teda trošku ostuda...

PS2: Tipo je docela hozená rukavice. Nejel jsem v něm, rád příležitostně až se k tomu dostanu vyzkouším, ale minimálně technicky i cenově je to auto zajímavý. Stačil klik na stránky Fiatu a vidím, že za 397 t kč je Tipo Hatchback Edice Italia extra s motorem 1.4 T-Jet 120k. V tom motoru bych viděl velký plus. To je nepřímovstřikovej čtyřválec turbo, je to povedenej motor. To auto má ve standardu bohatou výbavu, Scala je teda najednou docela o dost dražší.

bitner
12. srpna 2019, 11:17
1

Srovnani Scala X Tipo je az srandovni. OK, Tipo zere asi o nejaky litr dva vic, ale to se da resit plynem. Ta jejich 1,4 turbo je totiz neprimovstrik. Valec navic to ma, celkem si to na nic nehraje a udajne ta 1,4 T fakt jede.
A ty nastavovane partie bych tak prosil vyfotit.

ro
rock
12. srpna 2019, 11:19
6

to Ninjaherb:

Myslím, že to moc prožíváš. Mně třeba beastovo srovnání přijde jako prostá obranná reakce na brutální hype, který na nás Škodovka hrne už, já nevím, rok. Dokonce pak pod dojmem toho hypu vycházejí takový až komický srovnávačky, kdy Scala v tuším AutoTipu rozsekala všechny konkurenty včetně Golfa. A přitom, po ochladnutí emocí, to vypadá, že je to nikterak vybočující autíčko, který sice odveze tam i zpátky, ale zas až takovej zázrak to není - a ještě se samo shodí třeba nefungujícím infotainmentem. Přitom zrovna na něm škodováci do značné míry postavili promo...

bitner
12. srpna 2019, 11:24
0

Krab: Tipo Street 1,4 T-Jet 368500. Plus 1900 dojezdovka, 13000 zelena Toscana, 3300 mlhovky, 30000 prestavba.
416700: bitnerovo dream daily.

Skipper
12. srpna 2019, 11:33
11

To Ninjaherb: Mám v okolí 3 holčiny, před 30
Nezbývá než pogratulovat!

beastar
12. srpna 2019, 11:39
1

Tak opravdu sem dneska nečekal, že to někdo bude brát doslova a vážně. Kdo asi bude srovnávat vážně auto za 0.5mio a za 3. S naprosto rozdílnými parametry? Já? Ok nadsázka. Ale jiní to dělají s naprosto vážnou tváří. Glorifikaci Scaly nechápu. Realita je samozřejmě to, co píšou kluci. Hype na obyčejný auto. Dělníka. Jak píše dole Knightrider.

A jako Tipo může v souboji plných výbav Scale úplně v klidu konkurovat. A kdo by měl pocit že ne, hodně podceňuje zcela opomíjené Tipo a žere marketing ze zelenýho domečku. A bude levnější. To bylo jen tak jako pro zajímavost. A co se týká snobismu:)) Jak sem tady psal potom, co jsme si tady vyslechli pohádku o skvělé kvalitě Škody a nadvládě nad všemi. Já se to jal vyzkoušet a pro potřeby blogu pojal za nutné jezdit flagshipem majetných bossů Superbem... A pořád tu kvalitu a nadauto nemůže nějak najít. A to teda je Sup nad Scalou. Nebo co.

Skipper
12. srpna 2019, 15:29
1

Beastare, Ty jsi horší, jako marketingové oddělení automobilek! Každé ráno otevírám autíčkáře a čekám na ten test Superbu a zatím jen samé upoutávky!

Ny
Nyte
12. srpna 2019, 18:13
0

Nepsal jsi, že Tipo může konkurovat, s čímž naprosto souhlasím, ale že je 1000x lepší. Netuším v čem. T-Jet bych osobně nechtěl, ty dva litry spotřeby navrch v této třídě nejsou něco, nad čím lze mávnout prstem. LPG není pro každého a tovární přestavba myslím nebyla zrovna bezproblémová. Opakuji ale, že se zde snažím Tipo nějak hejtit, 1.4 70 kW za 300 je doslova bezkonkurenční a díky Fiatu za to, že se dá pod 400 koupit něco rozumnějšího než Logan či 301.

Sa
Sausages
12. srpna 2019, 19:18
1

Tipo za 300 je super, ale zase tak bezkonkurenční to není. Za 320 se dá koupit taky i30, což je lepší a prakticky o generaci novější auto.

beastar
13. srpna 2019, 11:50
0

V Dansku je Scala pro lopaty naprosto otevřeně s touhle cenovkou.

beastar
13. srpna 2019, 11:51
0

Prima konkurence pro ostatní low cost. A Dánové jsou extra šetřílci.

Ronoath
13. srpna 2019, 12:03
3

Já to Tipo mám a další důležitá věc je kilometry po třech letech: 31000. Prostě auta mám rád, ale mám i jiné zájmy, které jsou pro mě důležitější. A pak ti nabídka obyčejného motoru v obyčejném autě za fajn cenu prostě stačí. Ani jednu věc Scala nesplňuje. Vážně uvažuji, že si ji zajdu půjčit ověřit si, zda splňuje i další potřebné věci z mé planety: Přehraje Flacy z flešky 128 GB vložené v autě? Dá se do ní dát Kostka Tour 3 bez rozložení?

XT
XTad
13. srpna 2019, 12:41
0

Beastar: A v cem je teda Tipo lepsi? Kolik jsi s obema auty najel? Pises o interieru, ale zrovna ten u Scaly oproti Tipu vypada jako premiovka.

beastar
13. srpna 2019, 13:10
1

XTad: Kolik jako myslíš že s tim člověk jako já chce a potřebuje najet? Po 50 kilometrech poznám co jak je. Tvuj názor na interiér je jen tvůj. Když vezmeš obě auta v základu nebo highend rozdíly jsou minimální. Tipo bude pořád levnější. Ze všech lowcostu ma nejlepší jízdní vlastnosti. Z pohledu řidiče. Lopatkám a referentum bude logicky stačit skalák. Jestli si přišel dělat chytryho tak doufam že ne na základě toho, že považuješ interiér alá škodovka použity ve všech modelech než originál v Tipu. Originalita nula. Kvalita 2/5 za cenu o třídu větších aut jako je i30. Fakticky terno. A na hraně je Tipo neutrální. Co Scala po tečně ven s infotaimentem kde svítí po osmý chyba.

XT
XTad
13. srpna 2019, 13:43
1

Interiery budou v zakladu podobne, Tipo je levnejsi, OK, beru. Ale cekal bych nejake zasadnejsi vyhody Tipa, nez ze je "neutralni na hrane". To je na 1000x lepsi auto trochu malo. A proc mas porad potrebu zduraznovat, ze je Scala pro nejaky lopaty? Kdyz se podivam na kupni silu CR... Navic tvoji retorikou bych mohl rict, ze Tipo je plecka pro turecky drockare, kterou s co nejmensima nakladama prebastlili na hatchback a kombik, aby si to v EU (rozumej v Italii a Polsku) vubec nekdo koupil.

Kdybys rek "s obema auty jsem najel tolik a tolik, Tipo je lepsi v tom a tom" bylo by to super. Takhle to ale vypada, ze jsi jenom potreboval napsat komentar za kazdou cenu.

beastar
13. srpna 2019, 14:10
0

Myslíš že na skutečný srovnání stačí tady komentář. To asi ne. Můj názor na Scalu se opírá o to jak a komu a kam se to bude prodávat nejvíc. Mimochoden Scala v takovým Style+ bude v Čr naprostý unikát. Tipo je u nás auto pro rodiny a lidi, co poctivě makaj za malou mzdu aby si šli koupit nový auto. Tipo, Logan možná menší korejec či Renault, Opel. Takový auta který škodovka neumí. Nechápu proč bych měl Scalu vnímat jako něco nóbl. Nebo něco víc. Je to levný auto pokud je v základu postavený podle dnešních trendů ušetřit a nebýt moc originální. To samozřejmě i Tipo.

Jen musel by si vidět za oponu zelenýho domku. Aby si mě plně pochopil. A to je na celý článek ne tady na mlácení prázdné slámy. Abych ti odpověděl obě auta sem řídil. Přesný výbavy nevím. Scala byla bílá v nějakým asi ambitionu asi? Bezpohlavní k uzoufani nudné svezení. Ano překvapivě relativně komfortní. TSI zní jak mixér od Zepteru. Jede to docela hezky odspodu a solidně se to nechá vytáčet. Prostor v tom autě je hlavně vzadu. Což nechapu na co ale dobře. Jako rodinné auto u nás možná. Na západě ani náhodou. K designu. Ve skutečnosti bez barviček nuda a snadno najdeš levná a nekvalitní řešení bijící proti sebevědomě vypadající cenovce. Interiér obvyklá boleslavská solidně seskládaná šeď. Co zaujme je nové umístěny infotaiment který je zatím k ničemu. To se ale zlepší jistě. Jak to jezdí...náklání se to ale stopu docela udrží. Na dálnici do 150 to jde. Hluk je snesitelny ale rádio musis zesilovat. Při vyšší rychlosti je auto uz nestabilní.

Tipo je říditelnější, řidičtější, umí utáhnout stopu. Je levnější. Stejně dobře/špatně seskládaná tj věc pohledu. Bude zhruba stejně prostorné. S infotaimentem problém nemá. Teď si jdi nakonfigurovat svou Scalu a své Tipo. Z obou cen si dej dolů 20% cca. Přidej daleko lepší servis a služby ve Fiatu! Svez se v obou. Znovu přijď a budeme se kamarádit.

Btw služby ve škodovce rád rozebere v blogu o Superbu...potom mě fanaticti skodovkari budou moct alespon virtuálně kamenovat.

XT
XTad
13. srpna 2019, 14:32
0

Vzhledem k tomu, ze jsi sem do diskuze napsal snad vic textu, nez je v samotnem clanku, tak by nejake zakladni srovnani v bodech asi slo, jak jsi sam timto komentarem nakonec dokazal. Dokonce z nej mam pocit, ze se ti Scala prekvapive docela libila. Ze je to neco nobl samozrejme nikdo nerika, takze je zbytecny se vuci tomu vymezovat. Ale vsadim se, ze i na tom zapade se bude prodavat lip, nez Tipo.

sheogh
13. srpna 2019, 14:34
0

To byla ale vhozena rukavice :-) Tak jsem si obe nakonfiguroval. Tak, aby se me to alepson vizualne v tom konfigu libilo, a zaroven aby to bylo +/- stejny vybavou...

Scala:
+ 1.5TSI
+ Automat
+ Bezova kuze
+ Metaliza Maple
+ 18" Sirius
- bez dalsich paketu
-------------------------------
567800CZK


Tipo
--------
+ Vybava Lounge
+ 1.4 T-jet 120HP
+ Cerna umela kuze (nic jinyho tam neni mimo hadru, zalezi, jak je ta umela kuze prijemna)
+ Paket Style lounge (xenony, 18" kola)
+ Paket Business Digital (park. senzory a kamera)
+ Paket Inteligent Safety (podminka pro predchazejici)
- Nenasel jsem tam automat :-(
-------------------------------------------------
506000CZK

Csaba
13. srpna 2019, 15:33
1

Slovy klasika: Tipo! No není vo čem... :)

Mrkef
13. srpna 2019, 17:41
0

2 Beastar: můžeš být konkrétní s těmi lepšími službami a servisem?

krab
13. srpna 2019, 17:44
3

Hoši, za půl mega seženu Maserati Quattroporte a ještě mi zbyde na zmrzlinu :-D

beastar
13. srpna 2019, 20:11
0

Za půl míč mám s4 osmiválec fplny. Sice nebude nejnovější ale co. Pořád to bude fajm svezení... A na zmrzlinu zbude taky.

bitner
13. srpna 2019, 20:45
2

Panove a neni levnejsi poridit si na zahradu sadroveho trpaslika? ;-)

Cu
Curdin
14. srpna 2019, 01:14
0

Za me teda muzu rict, ze fiat spolehlivosti a sluzbama rozhodne nijak nad skodu nevycniva. U me osobne je spis hodne pod. Ale je fakt, ze to muze hodne ovlivnit i jednotlivy dealer.

beastar
14. srpna 2019, 01:35
0

Curdin: To sem chtěl ještě dopsat, že i u té škodovky hodně záleží u koho to máš. Obecně co tak poslouchám tak čím větší dealer a ty jako menší či malý zákazník tím horší. A velký fakáče. Samozřejmě ono ani u Fiatu to není ideál, ale obecně si víc váží retail zákazníků... Neříkam všichni.

sheogh
14. srpna 2019, 09:20
0

To je prave ten duvod, proc si zrejme nikdy nekoupim novy auto - za stejnou cenu mam neco pouzityho o par svetelnych let dal - treba 4lety E-klasse, nebo velice zachovalej Phaeton, Jag XF.. :-)

krab
14. srpna 2019, 10:02
0

Já bych si asi nový auto jednou v životě klidně i koupil. Ale muselo by to být fakt něco, co chytí za srdce. Třeba si objednat nový Morgan. Nebo koupit zbrusu nový Lotus. Svým způsobem bych (mít na to) neměl ani větší problém koupit novou Alpine A110 a užívat si to. Protože to auto jezdí fakt hezky a líbí se mi i vizuelně a asi by mě neomrzelo.

Jenže v reálu je těch možností tolik a rád různá auta přeci jen vystřídám, vyzkouším, jsem na to zvědavej, takže zůstávám u těch ojetin...

sheogh
14. srpna 2019, 11:27
0

No presne, a kdyz pak tu ojetinu posles za 2 roky dal, protoze chces neco jinyho, tak na tom neztratis zdaleka tolik. Treba ten Alpine vypada paradne a asi by ani moc pri pripadny prodeji neztratil na cene, ale i tak je to spis o tom si to treba alespon 5-7 let nechat

Cu
Curdin
21. srpna 2019, 09:18
0

Tak jsem se obětoval a jezdil ted tipem taky dva dny. Shodli jsme se vsichni, ze je přesně o tolik levnejsi, okolik je horsi(starsi). Coz samozrejme nemusi mit vliv na funkčnost.

PepaSFI
11. srpna 2019, 19:49
2

já tuhle parkoval vedle toho a taky jsem koukal. Chodil jsem kolem, jo, mělo to na boku veliký nápis že to je nová Škoda Chcala, aby náhodou nenastala mýlka a přemýšlel, jestli bych to poznal kdyby to jelo kolem a nemělo ten nápis. Nepoznal. Bohužel, já je dělím na Yeti I generace, Citigo a ty ostatní co mi splývají. Znich ještě tak, až to projede kolem, odliším Rumcajse, Yeti II a ty dva Kokodák a Krákorák. Ale ty musí stát vedle sebe aby se poznal ten větší.

reagovat
Zajda
11. srpna 2019, 23:42
3

Narážky jak je Scala podobná ostatním modelům budou na místě možná po generační obměně, ale člověk by musel být slepý aby se mu to s něčím jiným ze současné nabídky Škodovky pletlo, maximálně zezadu s Kamzíkem.

mu
musketer
14. srpna 2019, 02:03
1

Příští model se bude jmenovat sra la :-)

Bavoraczech
15. srpna 2019, 11:17
0

Musketyr: To fakt pobavilo :D

kl
klinger
11. srpna 2019, 22:47
2

Kdyz jsem ji videl poprve (jeste kamuflovanou na severu evropy), hned me ta podobnost prastila do oci

reagovat
milic
11. srpna 2019, 23:18
3

Máš voko, obě jsou červený s proskleným C-sloupcem. A bude to stačit?

Skipper
12. srpna 2019, 00:18
3

Až na to, že ta Mazda je hezčí!

beastar
12. srpna 2019, 02:28
4

1000x lepší auto za lepší cenu dělá nejen Mazda...A umí i červený.

Mrkef
12. srpna 2019, 09:46
2

Každý auto bude vypadat bombarďácky se super fotografem. Realita bude o 50% jinde a projet se tím vlastně ani nechceš.

Mrkef
12. srpna 2019, 10:52
-1

Jinak glorifikaci Tipa nechápu. V akční edici Tipo hatchback Edition Italia Extra s 1.4T motorem vychází o 50k méně. Můj subjektivní pocit z jízdy lépe vychází pro Scalu. Faktem je, že Scala byla ve výbavě Style + něco navrch a Tipo byla Uber dročka odhadem základ. Na druhou stranu se zkušenostmi ve Fiatu je základ tou nejlepší volbou, protože co ve voze není se nemůže pos.at.

CZmisak
12. srpna 2019, 11:32
0

Já v tom od začátku viděl zvětšenou kopii Mazdy 3 a evidentně nejsem jediný :-)

beastar
12. srpna 2019, 11:43
1

Jasný no a kolik že to stojí ve Style+ teda skoro v plný. A Tipo? Mimochodem v zakladu jak Tipo tak Scala nevypadají vyloženě hezky. Tipo je celkově levnější. Jezdí dobře a paleta motorů je velmi dobrá. Vůbec bych se po Scale ani nekoukal. Kromě toho kdybych ji bral do půjčovny či fleetu.

Mrkef
12. srpna 2019, 12:44
0

Jasný, říct jsem chtěl to, že Fiata v plný nechceš. Motory měli Italové skoro vždycky dobrý.

beastar
12. srpna 2019, 14:36
0

Dokud je to v záruce je to jedno. A ono už ta elektrika taky není tak tragická jako za dob UNA. Ono i jiný automobilky dělají pokroky nejen škodovka. A kolik si to měl těch sračkovejch fiatů? Já jenom jesli to je ze zkušeností, pocitu, nebo obligátní kamarád říkal.

krab
12. srpna 2019, 14:57
2

Otázka Tipo vs. Scala je trochu ještě v něčem dalším. Scala bude asi lepším krátkodobějším fleetovým autem ( pro předpokládaný používání do 3 let, pak výměna) Kdežto Fiat Tipo bude asi spíš vhodnějším autem pro soukromé účely. Ti majitelé využijou 5 letou záruku / 100 tis km a fakt, že ušetří nějakou sumu hned při nákupu. A motor 1.4 T-Jet považuju za výhodu (pokud teda nějkdo úzkostlivě neřeší spotřebu).

Spolehlivost už je myslím lichý argument. V tomhle segmentu věřím, že je ta kvalita u všech podobná. Možná je tu argument pro 1.0 TSI v kombinaci s DSG, protože teď momentálně je tahle kombinace pohonu u VW group aut vážně povedená. Konečně se dá asi říct po různejch problémemech s původními TSI motory, že to pravděpodobně už funguje... Stejně tak Ford... Ecoboost 1.0 to byl kdysi motor roku, 1.6 Ecoboost myslím taky, má to výborný parametry, ale spolehlivost v pozáručním období je velkej otazník. A opravy nejsou záležitostí pár tisíc, ale docela značnejch nákladů.

Prostě já bych se tady Bístovi nesmál, že "propaguje" (V)Tipo, protože to může bejt fajn auto. AVIS kterej používám v práci je myslím nemá, takže s ním nejezdím, ale kdybych po tom vyloženě toužil, půjčit na svezení se dá, to problém není.

milic
12. srpna 2019, 15:16
-1

Ten 1,4 T asi dobrý, ale jak dlouho bude ještě v nabídce s ohledem na emise? Do ledna 2020? Pak tam bude taky tříválec.

Mrkef
12. srpna 2019, 15:53
-1

Pracoval jsem ve značkovém servisu Fiat/Nissan, takže z první ruky. Bylo to před cca 12 lety. Nejspolehlivější vůz bylo Punto v základu s 1.2 atmo benzín a cca 90 kobyl. V té době jezdilo spousta Stil, Brava/o, Marea sem tam. Motorově víceméně OK, ale elektrika to byl průser. Kolikrát se mechanici modlili, když viděli přijíždět cokoli ve vyšší výbavě.

sheogh
12. srpna 2019, 16:56
3

Stejne tu elektrovyzbroj vyrabi dneska 2-3 koncerny po svete, takze i ta spolehlivost bude napric znackama podobna. I tomu Fiatu to bude dneska tak nejak fungovat

PepaSFI
12. srpna 2019, 18:25
2

u starších Fiatů to obvykle bylo tak že problémy v elektrice se děly na komponentech Bosch. A v době kdy měly své vrtochy už dost letité Una a Punta I, byl u škodovky největší šlágr u dvouletých Fabií a Roomsterů, shnilý kabelový svazek a Octavie s lepší výbavou se uprostřed noci samy otevíraly..

Ny
Nyte
13. srpna 2019, 13:28
0

To si možná pleteš s jedničkovou Fabií, kabelové svazky běžně hnily tam. Je teda pravda, že ze své zkušenosti zvěsti o italské elektronice potvrdit nemůžu. Zlobilo mi elektrické servo, ale paradoxně čím dál méně a tehdy šlo o docela průkopnickou techniku, to bylo z vážných závad asi vše. Věk se mnohem více projevoval na stavu karoserie, podvozku, laku nebo libovolných těsnění v motoru. Naproti tomu u škodovek jsem časem musel řešit zámky, motorky oken, relé denního svícení, zaseklý motorek víčka po odjezdu z showroomu a podobné srandy.
Ještě k myšlence, že v záruce je to jedno...ne, není, zvlášť pokud výrobce/importér neproplácí náhradní vůz. Což teda momentálně dokazují první Scaly, které mají dětských nemocí požehnaně.

Bavoraczech
15. srpna 2019, 11:28
0

Závady v elektronické výbavě vozu - zkušenost 2x Alfa 166 vs. Škoda Superb 1 (známá).
1. 166 2.4 JTD: 0
2. 166 3.0 V6: stahovačka na levém zadním okně
Superb 1: ŘJ xenonů, postupně zámky na všech dveřích, stahovačka jednoho okna (už nevím kterého)
Stářím je Superb někde mezi 166 kami. Alfu uvádím, protože je to echt auto, kterému se lidé kvůli elektrice běžně smějí. Naopak Superb si myslím, že je brán skoro jako etalon solidnosti.

beastar
21. srpna 2019, 12:34
0

No čeče nevim. Skoro bych i řekl že ten Superb 1 i 2 predfl jako etalon bere málokdo. Řj xenonu není otázka jestli, ale kdy. Soudružská dokonalá německá internacionála to zařídila tak, že tam na to teče. Jak známo voda elektrice neprospívá. Stahovačky jsou průser jak u VW tak běžně i na Alfách. V tomhle jsou fakt nejlepší japonci.... Zámky jsou průser, taky mechanismus stěračů, startéry, altíky to i Audi. V tomhle si fakt můžou podat ruce dneska skoro všichni.

Ev
Evlo
12. srpna 2019, 01:07
1

Doufam, ze si to koupi hodne lidi a nebudu tak stale mit problem s vyhledem.

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
12. srpna 2019, 08:25
9

Nechápu, že se tak moc řeší dělnický auto, který je naprosto tuctový a obyčejný. Za rok po tom na ulici pes neštěkne. Z A do B, víc netřeba. Tyhle auta jsou absolutně mimo moje rozlišovací schopnosti.

reagovat
Za
Zazaa
12. srpna 2019, 08:58
0

Protože to je Škodovka tak má Kkaždý potřebu se k tomu vyjádřit ;-)
Prostě Vypadá to jako Škodovka jezdí to jako Škodovka takže to asi bude Škodovka víc v podstatě nemá cenu k těm autům psát ...

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
12. srpna 2019, 14:53
0

Ono ani nemá smysl ty recenze číst. Já četl, jako obvykle, jen kousky. Celý ne. :-D

beastar
13. srpna 2019, 01:54
0

Nemá to smysl, že je to fakt špatný poznáš už z nadpisu :D

Caddy
12. srpna 2019, 13:22
0

To, ze se za ni kazdy otoci, je tim, ze je to novinka od domaci automobilky. Taky jsme na ni cumel, kdyz jsem ji poprve a zatim i naposledy potkal v provozu. A koukal jsme hlavne proto, jeslti je ten predek tak odporny jako na fotkach, nebo se to da v realu prezit...no a vyjde to tak nastejno :)

reagovat
Caddy
12. srpna 2019, 13:24
0

jo a furt nechapu tu schizofrenii v pojmenovavani modelu, kdy cast ma historicke koreny, cast je nove vymyslenych...

Bavoraczech
15. srpna 2019, 11:37
0

Ve Škodovce se vystřídali markeťáci a řekli... Do teď bylo všechno špatně. Jsme "simply clever" a clever znamená IQ... A protože "I" už má Hyundai, tak použijeme Q a vznikne nová řada moderních vozů Škodoveq.

Možná je i inspirace romány od Iana Fleminga, kde jako šéf vývoje zbraní a ekvipmentu pro agenty 00x figuruje chlápek pod označením "Q". A právě ty vychytávky, které dělají Škodovku "simply clever" jakoby pocházely z tajného oddělení, vedeného "Q".

Caddy
15. srpna 2019, 11:48
0

Tohle zase uplne ne, Q maji jen zvysena auta, proste nova kategorie, ktera nikdy nebyla a tudiz ma novy styl pojmenovani modelu, navic jednotny...proc ne. to mi prijde logicke a celkem v pohode :) Ale u tech normalnich aut v tom maji trochu bordel :)

Bavoraczech
15. srpna 2019, 12:15
1

Škodná je ještě v klidu, podívej se třeba na Peugeot... 308, 5008 vs. Partner Teepee

Pochtli
12. srpna 2019, 18:19
0

Divím se, že to nepojmenovali s tím svým dementním "Q" na konci (scalaq :oD)

reagovat
beastar
13. srpna 2019, 01:55
3

Skalák to zní jako dobrej nápad:D

Bavoraczech
15. srpna 2019, 11:41
0

Skala - škála, rozsah nebo třeba váha...tak trochu narážka na to, že na platformě Pola stojí něco většího a hmotnějšího? Skalaq by mělo být spíš hardcore SUV konkurující Jeepu Wrangler se spoustou simply q řešení...

beastar
15. srpna 2019, 13:21
0

Jasné no. Anebo taky schody třeba;) Jako sešup dolu...

custom1
21. srpna 2019, 11:36
1

A nová elektrická škodovka prý bude Kabliq :D

Bavoraczech
21. srpna 2019, 11:52
0

nn, to bude po vzoru koncernu eScala :-)

Pochtli
21. srpna 2019, 15:00
1

custom1: Ještě že ne po Ikea vzoru "kopla" :oD

custom1
21. srpna 2019, 16:14
0

Pochtli: To až během prvního mytí v ruční myčce :D

Jejich Jasnost
12. srpna 2019, 23:18
0

Přesně proto bych se novinařinou nemohl nikdy živit. Co se dá o něčem takovým napsat? Prostě další škodovka, krabice co člověka doveze z A do B aniž by zmoknul. Jak smutný by můj život musel být, abych si řekl: jo tohle auto bych chtěl řídit každý den, protože je skvělé a bude mě to bavit.

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
13. srpna 2019, 08:21
1

"Krabice, co člověka doveze z A do B, aniž by zmoknul." Je fakt, že tahle nejistota v mojí Corvette je mnohem víc napínací. :-D

beastar
13. srpna 2019, 20:13
0

Vette je spolehlivá;D Jako každej supersport. Hlaska stop the car.... To jsou jen mýty zavistivych fanoušků koncernů...

mu
musketer
14. srpna 2019, 01:56
1

Koukat na vás bude úplně každý - jestli vám nehráblo. Protože auto s tak blbým názvem a blbým motorem si může koupit jedině blázen.

reagovat
ne
nemám jméno
16. srpna 2019, 13:46
0

Není Vám divné, že je všude tolik bláznů? Není chyba někde jinde, resp. u někoho jiného?

Ro
RomanF
14. srpna 2019, 13:21
0

Nějak se mi nezají výdechy klímy uprostřed palubky. Jsou moc dole, nefouká z toho na kolena? To by nebylo fajn...

reagovat
Bavoraczech
15. srpna 2019, 11:43
1

Když se to dobře nastaví, tak to fouká spolujezdkyni pod sukni a to fajn je, ne?

Caddy
15. srpna 2019, 11:49
1

ja myslel, ze chlad se zenam nastavuje na uplne jine partie...

beastar
15. srpna 2019, 13:23
0

Na nohy?



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem