načítám data...

BigBang

JménoVašek Weiss
BydlištěTeplice
Registracepřed 3.6 rok.
Poslední aktivitapřed 1.1 dny
Příspěvků ve fóru15
Komentářů u článků148
Pozitivních komentářů u článků11
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

BigBang
30. října 2019, 21:30
1
Autíčkář na lovu: Už je tady zase

Škoda, že ta C3 není v sedanu.

BigBang
30. října 2019, 21:28
0
Autíčkář na lovu: Už je tady zase

Hlavně tomu Countrymu chybí rámy a kolo na 5. dveřích aby to mohlo mít opodstatnění pro tu cenovku... Nicméně kde ty loňské sněhy jsou, když Country šly pořídit za 50 klacků.

BigBang
12. října 2019, 12:46
0
4 auta z osmdesátých let, co si už nekoupím.

S klidem na srdci můžu říct, že bych si rád koupil kterýkoliv z výše jmenovaných :) Bohužel asi nejmenší pravděpodobnost má moje nejoblíbenější, Piazza :(

BigBang
11. října 2019, 21:02
0
Doražte na letošní poslední pražské Kafe&Káry 6.10. v 15:00 na Kotlářce.

Á moje klasika, tak nějak jsem to opět zjistil s křížkem po funuse (rozumněj teď) :D

BigBang
07. září 2019, 18:51
1
6 technologií, díky kterým mám rád nová auta

Tempomat, vyhřejvanej volant a sedačky BT handsfree a jsem spokojen. Všechno ostatní je zbytečný :P

BigBang
04. září 2019, 22:04
0
Kafe & Káry již tuto neděli na Kotlářce

Bez deštníku to byla tryzna :D

BigBang
03. září 2019, 23:26
0
Kafe & Káry již tuto neděli na Kotlářce

Pár se nás sešlo. A zmoklo :D

BigBang
01. září 2019, 09:15
0
BigBang
11. srpna 2019, 13:38
8
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Škoda že k předposlednímu odstavci není nějaká ta fotka ;)

BigBang
29. července 2019, 20:00
0
Totálně zklidněná doprava

Jenomže tím narážíme na ten problém. Lidi řízení nezajímá a z toho pak plyne to veškerý okolo...

BigBang
28. července 2019, 11:02
0
Společný základ pohromy

Na fotkách jsem byl k Supře skeptický, v reálu se mi potvrdil jen jeden „detail“ - předek. Zbytek je hezkej a vypadá to dobře. Škoda, že je jen v automatu. No co, stejně si jí nekoupím, bo na ní nemám :D

BigBang
28. července 2019, 10:47
0
Totálně zklidněná doprava

Problém tkví ve dvou věcech. První věcí je, že máme s sebou téměř všichni chytrý telefon, který je zdrojem rozptýlení a odvádí pozornost. Bohužel spousta lidí je na něm závislá. Druhou věcí jsou asistenty v moderních autech. Když ono to auto upozorní, že se něco před ním děje. Asistent jízdy v pruzích udrží auto v pruhu. Adaptivní tempomat udrří odstup od jedoucího před vámi. Teď si ty dvě věci stačí spojit a vznikne peklo. Bohuže se nyní nacházíme v nejhorší možné fázi automobilismu. Do aut se čím dál tím více cpou autonomní systémy, které nás čím dál tím méně nutí věnovat se řízení. Vždyť auto s asistenty výše jmenovanými vás doveze z Prahy do Stuttgartu s petkou vraženou do volantu... V momentě, kdy automobilová doprava bude 100% autonomní, nebude nad čím rozjímat, ale nynější stav je nejhorší. Proč? Inu, protože člověk je schopný generovat chyby s největší pravděpodobností, když nemusí nic dělat, jen sedět a kontrolovat.

Když se dostanu zpět k problémům na silnicích dnes. Nevěnování se řízení (v 95% čumění do mobilu) lze vysledovat v celku na dálku. Rychlost pod limitem, kolísavá, auto si to šněruje v lepším případě od čáry k čáře. Jak snadné řešení by bylo poslat chrániče do terénu s foťákem a maskovaným autem. Ale to by museli jezdit a to se rovná projetému benzínu a ten je drahý a je to moc práce. Dalším morem, který se šíří společností obecně je tlak, že řidičák musí mít každý. S tím se přesně pojí to, že lidi chodí do autoškol a na závěrečky tak dlouho dokud to neuchodí na x-tý pokus. To jsou pak ti, kteří i když se věnují řízení nemají za volantem co dělat...

Zavedl bych v autoškole povinný hodiny na polygonech - zvládání krizovek a svižné jízdy a maximálně 3 pokusy na získání ŘP. Pokud neuspěješ, vrať se za rok po absolvování x hodin autoškoly. A každých řekněme 10 let opakovačka „autoškolních závěreček“ a polygonu.

BigBang
01. května 2019, 20:08
0
POZOR, ZMĚNA! Kafe & Káry 5. 5. 2019 se přesouvají na Kotlářku

Byť jsem provedl výkop ohledně K&K, v tento termín jsem pryč. Tak třeba jindy.

BigBang
09. března 2019, 08:52
0
Kterak se z odpůrce kabrioletů stal jejich příznivec

V létě jsem měl možnost se 4 dny vozit NB anniversary. Když opomenu, že se svýma 190 jsem to měl fakt na knop, tak to byla velice zajímavá zkušenost. Jízda bez střechy je příjemná, jste mnohem více spojeni s okolím, ale také jsem v tom cítil v jistém ohledu trochu exhibicionismu, který v zavřeném autě nikdy nezažijete.

No a pokud bych se měl vyjádřit k anniversarce? Musel bych mít menší volant a asi s nábou (meziplyny jsem prostě dávat nemohl, jelikož jsem neměl prostor na nohu) a nic slabšího bych v tom autě taky nechtěl. Velice živě bych si to dokázal představit s motorizacemi 140 - 200 koní ;)

BigBang
30. března 2018, 11:09
1
Klub 300, aneb koňská dávka adrenalinu

Nn, ten dotaz jsi pochopil správně. GPS v mobilu bůh ví jakou přesností neoplývá a věř, že už poloviční rychlost ti na lyžích je vcelku fofr ;)

BigBang
14. září 2017, 14:04
0
9 rychlých aut, která jsou překvapivě levná

Byla to z části nadsázka, nicméně mám radši 2.2T než tu V8 ;)

BigBang
14. září 2017, 13:42
0
9 rychlých aut, která jsou překvapivě levná

Chlapci, chlapci, S4 C4 s V8? Jedině 2.2T!

BigBang
14. září 2017, 13:07
0
Fiat Fullback: Dělník se smyslem pro humor

Při takovým zadním převisu a pozici nárazníku si myslím, že sundat zadní nárazník bude raz dva. Jak napsal yaroush, trochu oportunistický nájezdový úhel a nárazník může jít na korbu...


ad zapadnutí: to jest problém předního nezávislýho zavěšení, nikdy to nedojede tak daleko jako kdyby byla v předu tuhá...

BigBang
14. září 2017, 11:49
0
Tatra Kopřivnice: Od počátků automobilismu a vždy na špici (1.část)

Buďme rádi, že z kopřivnických hal vyjíždí alespoň ty náklaďáky...

BigBang
14. září 2017, 10:46
0
Jak bude vypadat automobilová budoucnost? | Autíčkář se ptá

Bohužel...

Z celkové produkce CO2 připadá asi 1,25% na osobní automobily. Neberte to číslo jako fakt, je to přibližně, co si tak vybavuju. Prostě nula nula prd ;)

BigBang
13. září 2017, 22:53
0
Jak bude vypadat automobilová budoucnost? | Autíčkář se ptá

Poslední zprávy hovoří o zásobě ropy při současné spotřebě na 200 let.

Ať se to líbí ekoteroristům či ne, uhlovodíková paliva v tekuté podobě jsou stále nejkoncentrovanějším zdrojem energie. Takže můj odhad je v následujících 20-30 letech nedojde k plnému přechodu na nějakou alternativu. Tedy v případě, že nepříjde nějaká politická zběsilost v zákoně... Základem pro všechny by nemělo být omezování či dokonce zakazování spalovacích motorů, ale přehodnocení využívání takovýchto dopravních prostředků k větší efektivnosti = většímu vytížení. Když bude každej jezdit vlastním autem do práce, problém nikam nezmizí. Líbí se mi jak všichni řeší emise CO2 apod. ale už nikdo neřeší kolik energie (tepla) vypustíme do okolí například pitomou klimatizací. Atd. atd. atd...

BigBang
13. září 2017, 20:57
0
Škoda Octavia Scout 2.0 TDI: Do kanceláře cestou necestou

Neměla to být reakce ;) Ale když už to je reakce, tak k Vojtově srovnání Oc a 316d - to pak může bejt člověk rád, že mu tam v Mnichově dali „sedačku a volant“ :D

BigBang
13. září 2017, 20:55
0
Škoda Octavia Scout 2.0 TDI: Do kanceláře cestou necestou

Když už byly zmíněny tlačítka různých barev, čekal bych v galerii fotku pro ilustraci ;)

BigBang
13. září 2017, 16:10
0
Proč je Mazda MX-5 to nejmužnější auto, které si můžete koupit

Nicméně na jízdu po dálnici je Miata 100x ženštější auto oproti Defenderu...

BigBang
13. září 2017, 15:00
0
Jaguar XE 25t: Britské impérium vrací úder

Giulia i XE se mi líbí, XE svojí konzervativností o trochu víc, ale jedna věc mě dostává a jsem z ní trochu smuten. Proklikal jsem si konfigurátory obou aut a velice nemile jsem byl překvapen zjištěním, že se zážehovým motorem nelze pořídit manuální převodovku (vrcholovou Quadrifoglio nepočítaje)...

BigBang
11. září 2017, 17:54
0
Je malý Renault za necelých 100 tisíc nejdůležitějším novým autem poslední doby?

Těch 20 bylo za celou škodovku ;) Třeba taková poslední generace golfa se pár měsíců prodávala i se ztrátou...

BigBang
11. září 2017, 17:04
0
Tesla Model 3 je tady a s ní i první zahraniční recenze

Ano, čištění spalin a řízení samotného spalování je v elektrárnách dokonalejší, ale používáme kvalitativně horší paliva.

Asi jsi přesně ten typ člověka, na kterého Tesla míří. Já osobně nepožaduji dojez elektromobilu 400 km. Elektromobil je ideálně využtelný na kratší trasy, řekněme do 100-150 km denně s městským provozem, na což oba jmenovaní stačí a Tesla je overkill. A pokud jedu dál, chci mít klid a neřešit jestli tam někde kam dojedu si budu moct v klidu dobít auto a jak dlouho u toho nabíjení ztrávim. Ona už je sranda jenom najít benzínku někde v zahraničí. U nás jsou doopravdy na každým rohu, ale například v létě jsem byl na severu Polska a tam byla jedna benzínka v okruhu cca 20 km. Teď si vezmi, že tam přijedeš elektromobilem. Nabíječku tam nenajdeš už vůbec. Elektromobily v současném provedení, tedy s bateriemi, nemají jinou budoucnost než řekněme v příměstském provozu. A to mi nikdo nevymluví. Jelikož to je přesně ten případ, kdy spalovací motory pracují v neustálených režimech s nižší účinností a zvýšenou produkcí škodlivin.

BigBang
11. září 2017, 16:41
0
Je malý Renault za necelých 100 tisíc nejdůležitějším novým autem poslední doby?

Reálně je čistej zisk na jednom autě Škoda něco přes 20 tis. Kč. Nepleť si výnosy se ziskem. Výnos na jedno auto bude určitě v řádech desítek procent, ale musí se z toho zaplatit všechny ty opičárny kolem, díky kterým to auto vůbec mohlo vzniknout.

BigBang
11. září 2017, 16:18
0
Tesla Model 3 je tady a s ní i první zahraniční recenze

Zázraky se stále nekonají...

Elektromobily neřeší problém s emisemi obecně. Jen zdroj přesouvají z jednoho místa na druhý. Ve finále je efektivita úplně stejná jako u konvenčního spalováku. Když už bych si pořizoval elektromobil, byl by to e-golf nebo leaf, tzn. rozumný auto, který nepotřebuje ohromovat kohokoliv vzhledem či akcelerací...

BigBang
11. září 2017, 13:44
0
Klub 300, aneb koňská dávka adrenalinu

U mě nic moc, na kole 71 km/h, na lyžích 85 km/h na fotobuňce (žádný nesmysle z GPS) a párkrát maximálka v Sharanu 181 km/h - tam je limitem výkon, jinak se to auto chová překvapivě stále dobře.

BigBang
11. září 2017, 13:38
0
Klub 300, aneb koňská dávka adrenalinu

Na GPS na lyžích? Co to bylo za GPS? Co to bylo za lyže?

BigBang
11. září 2017, 12:56
0
Volvo V90 T6: Zenová zahrada

Takový prostě jsou HdM automaty. Na oplátku máš sametovej přenos výkonu bez škubání.

BigBang
09. září 2017, 16:15
0
Jak si vedla redakční Alfa na trackdayi, aneb neshořela, přesto pohořela

Myslím, že někdy na podzim jsem FD viděl na Kladně u nádraží.

BigBang
08. září 2017, 16:17
0
Mazda CX-5 G160 AWD: Na cestě do prémie?

Aries, asi tak, a druhá věc je jak je poskládaná převodovka. V 3 může být kratší a ...

BigBang
07. září 2017, 22:42
0
Head-up displej: Pilotem stíhačky snadno a rychle

Když už jsi zmínil Ford Thunderbird, tak ve stejném roce sjela z linky i první Volha carevna (GAZ-21) a ta měla řešení dosti podobné tomu ve Fordu ;)

BigBang
07. září 2017, 18:01
0
Které válečné barvy jsou nejlepší? | Autíčkář se ptá

Martini byl a je nejelegantnější, o tom není pochyb. V F1 mi už od dětství, kromě klasik Ferrari a West McLarenu utkvěly vozy BAR Lucky Strike. V plechovkách mi nejvíc utkvěl Vitaphone Racing.

BigBang
07. září 2017, 17:47
0
Peugeot 5008 GT 2.0 HDI: MPV je mrtvé, ať žije crossover!

Přesně, poslední Espace je stejná „úchylárna“ jako tohle, jen designově ještě dotaženější - ve smyslu je*at na praktičnost, hlavně ať to má dostatečnej macho faktor... Stejně jako všechny SUV a crossovery.

BigBang
02. září 2017, 13:40
0
Proč jsou stará česká auta drahá a budou stále dražší?

Když si vzpomenu za kolik byly Mk3 Capri v DE před takovýma 8-10 lety a kolik jich tam vůbec bylo...

BigBang
12. června 2017, 13:35
0
Kulatá dokonalost aneb máme rádi kruháky

Kruháče by nebyly průser, pokus by se stavěly tam kde jsou opravdu potřeba a hlavně s dostatečným průměrem. Další věc je, že lidi i po těch mnoha letech neví jak po kruháčích jezdit - nedávají blinkry na výjezdech, o vícepruhových ani nemluvím, tam je pro většinu vnitřní pruh zakázaná zóna :/

BigBang
07. června 2017, 11:42
0
Hrát či nehrát, to je oč tu běží

První simulace jako taková bylo asi LFS. Teda jenom demo, ale i tak jsem u něj strávil hromady a hromady času. Doplňoval jsem to v mezičase arkádovějším GRIDem (ten první). Potom nastoupil rF, který mě učaroval kvanty modů a tratí. Paralelně jsem ještě zkoušel RBR, ale tamjsem se nedostal za tutorial, jelikož můj totálně lowend volant nedokázal sepnout brzdu a plyn zároveň. Zkoušel jsem to porůznu obejít, ale nepodařilo se mi to, takže jsem skončil u brždění levou nohou :/ V rF jsem asi nejvíc jezdil Octavia Cup a okrajově ještě Porsche Cup, ale to už je bratru zase 8 let zpátky...

Nicméně můžu říct, že i ten nejpitomější volant mě naučil synchronizaci mezi rukama a nohama. Když jsem poprvý seděl za volantem, tak jsem se nedokázal ani rozjet. Po nějaké době „trapčení“ na PC jsem s tím už neměl větší problém. Stejně tak zvládání určitých situací.

BigBang
14. května 2017, 23:09
0
Autíčkářova akademie bezpečné jízdy

Mrtin_100: Ale no tak, nedělej hloupýho. To snad musí být jasný, že uhejbání do levýho je míněna pokud to situace dovoluje. A připojovací pruhy dostatečně dlouhý? Jel jsi někdy po D7? Asi ne jinak bys tohle nemohl vypustit. Tam totiž na některých nájezdech nejdou žádné a auta se tam připojují rovnou do průběžnýho, který má dovolenou 110...

Autoškoly jsou kapitola sama pro sebe. Kdybych jí otevíral já, tak bychom dopadli asi stejně. A nebo možná ne, ale muselo by se to zaonačit správně marketingově :D

BigBang
14. května 2017, 13:24
0
11 čtyřválcových aut s nejlepším zvukem

Tam kde HTP (a jiné dnešní tříválce) končí, Wartburg začíná!!! A ještě teda Saab :) Rovnat se můžou leda moto Triumph.

BigBang
01. května 2017, 13:10
0
Poslední Samurai

Jimny, jeden z posledních mohykánů...

BigBang
30. dubna 2017, 22:55
0
Autíčkářova akademie bezpečné jízdy

Rien: něco podobnýho jsem zažil jako chodec-divák, když týpek bez rozhlídnutí běžel přes přechod. Vlevo kolona aut odbočujících vlevo až za slepou odstrou levou zatáčku, vpravo volno. Týpek naběhl i se psem mezi auta a řidiči felicie málem vběhl pod kola. Naštěstí ho minul a jen lehce trefil psa, asi pitbulla nebo nějaký takový hovádko. Psovi asi taky nic nebylo, normálně pak pokračovali v běhu. Chlápek z filety vystrašenej a blbeček se sluchátkama v uších a sebevražednejma choutkama tam na něj řval, že mu srazil psa...

sheogh: Jo, uhýbání do levýho, abys uvolnil pravej připojujícímu, je bohulibá činnost, která přesně ukazuje sobeckost řidičů - „Protože já tady jedu a ostatní mi polibte prdel“, bohužel.

BigBang
30. dubna 2017, 22:35
0
Konec atmosféry

Tak zrovna o „složitějších svodech“ by se dalo dlouhosáhle diskutovat, nicméně závěr by byl přesně opačný než píšeš ;)

BigBang
29. dubna 2017, 11:33
0
Šest aut, se kterými už nikdy nebudete potřebovat hotel

To už radši Vanduru, ta má aspoň styl...

BigBang
29. dubna 2017, 10:29
0
Dobrý sluha, ale zlý pán

Problém je, že autoškoly jsou těžkej biznis a rozdávaj se jak na běžícím páse téměř všem. Tímto jsou za volanty nejen řidiči, ale hlavně ovladači a to ještě špatní. Na ty je pak zamířena tahle kampaň s nejrůznějšíma pomocníkama. K tomu se přidá velký procento lenochů a „automatickej“ problém je na světě. Bohužel díky různým tlakům se všichny ty asistenty stávají nevypínatelnými. Jako proč si nemůžu v nová fabii vypnout ESP a dovolí mi to vypnout jen ASR? Omylem si to stejně nikdo nevypne, jelikož tohle samotný vypnutí je zanořený hluboko v nastavení auta v infotainmentu a když to vypnu (ASR), tak na mě svítí oranžová kontrolka, že to je vypnutý.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Lincoln Continental Mark V 1979
Lincoln Continental Mark V

1979 rok výroby
117 koní výkon
6 600 ccm objem

Chrysler Pacifica  2007
Chrysler Pacifica

2007 rok výroby
250 koní výkon
3 500 ccm objem

Dodge Avenger 2.0SXT VVT benzin 2009
Dodge Avenger 2.0SXT VVT benzin

2009 rok výroby
180 koní výkon
2 000 ccm objem

BMW Řada 5 528i 2000
BMW Řada 5 528i

2000 rok výroby
190 koní výkon
2 793 ccm objem

Dodge Avenger SXT,VVT 2009
Dodge Avenger SXT,VVT

2009 rok výroby
160 koní výkon
2 000 ccm objem