načítám data...

milic

JménoMilan Peníška
BydlištěTřebíč
Registracepřed 2.6 rok.
Poslední aktivitapřed 18.5 hod.
Komentářů u článků31
Pozitivních komentářů u článků4
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

milic
22. března 2019, 09:16
0
Hyundai H-1 Tour: Trajekt pro dlouhé oceánské plavby

Teda vyštrachat někde konfiguraci Travellera za 1,5 Mio, to musela být docela fuška. Vykašli se na ceníky a dívej se na reálnou nabídku. Skladovky (0 km) H-1 jsou těsně nad 1 Mio, skladovky Travelleru (automat, nejvyšší výbava) začínají na 0,9 Mio.

milic
20. března 2019, 22:13
0
Hyundai H-1 Tour: Trajekt pro dlouhé oceánské plavby

Sorryjako, ale raději toho Citroena či Toyotu, než tuhle plečku. Absolvoval jsem v tom zkušební jízdu před pár lety a žádná sláva to nebyla. Motor hlučný, řazení (manuál) šlo velmi ztuha, podvozek všechno, jen ne komfortní. Interiér Korea 90’s. Chápu zálibu paní testérky v rodinných krabicích, ale tohle je příliš nekritické.

milic
05. března 2019, 16:26
0
Renault Mégane GrandCoupé 1.3 TCe: Malý talisman pro štěstí

Cenu za Megane bez úvěrů, protiúčtů apod. máš v ceníku. Podíváš se a víš, 339.900 . To, že dealer maluje do inzerce magickou cifru 299.900 je přece fuk.

milic
01. března 2019, 15:21
1
Ford Focus EcoBlue Titanium: Král plný paradoxů

Focus se kupuje za hubičku na konci životního cyklu. Pokud jde o zdechlý motor, to má podle mě na svědomí nepřítomnost ad-blue. Takže to v zájmu planety a lidstva recirkuluje, recirkuluje, recirkuluje ... a nejede.

milic
04. února 2019, 17:04
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Všechno se mění :-). Kupní síla, preference zákazníků, postavení auta jako statusového symbolu, mění se móda, provoz, technika a také způsoby využívání auta. Musí se proto měnit i auta pro řidiče-nadšence, pokud se tedy vůbec má nějaké relevantní množství prodat. Myslím, že v článku je postavení Toyobaru popsáno výstižně, otázka je co s tím může Toyota dělat. Pro mě osobně je odpovědí bavorská jednička. Praktičnost 5dv hatche + pohon správné nápravy.

milic
01. února 2019, 11:16
0
Renault Mégane 1988 - luxus v čistých liniích

Dveře bez B sloupku měl B-max a to tak, že v sérii :-)

milic
28. ledna 2019, 11:18
0
Peugeot 2008 GT-Line 1.5 BlueHDI EAT6: Přejete si kompletní balík?

To: John Galt. Ale jo, s tím souhlas. Většina lidí si myslí, že se při koupi auta rozhoduje racionálně, ale ve skutečnosti je to právě libí/nelíbí nebo stádní efekt.

milic
27. ledna 2019, 22:05
0
Peugeot 2008 GT-Line 1.5 BlueHDI EAT6: Přejete si kompletní balík?

Proč bych si měl koupit tohle místo 308? Kromě snažšího nastupování to bude za stejnou cenu ve všem horší. Nebo se pletu a tohle auto je v něčem lepší než kompakt?

milic
08. ledna 2019, 10:38
0
Hodně prostoru za málo peněz

Ještě je tu zrůdička Citroen C3 Picasso. Ročník ca 2014, 1,6 Hdi s nájezdem 50-100 tkm se do limitu vejde a s ohledem na očekávaný nájezd by to mohlo být schůdné. Jiná věc je, zda se milostivé paní bude líbit a řidičské zážitky asi nemá smysl rozebírat. Jak už bylo zmíněno kolegy výše, tak 40 tkm ročně + budget 150 moc rozumných možností nedává.

milic
20. prosince 2018, 15:24
0
milic
20. prosince 2018, 14:55
0
Renault Captur 0.9 TCe: Kterak honba za emisemi podrazila nohy jednomu milému autíčku

Tenhle bazmek jde přece pořídit i s čtyřválcem 1,3 Tce 130 nebo 150 k. Jasně, je to 40 navrch, ale možnost tu je. Btw nechápu, proč u rendlíků nevyberou jako novinářské auto právě něco s důstojným motorem. Koneckonců - jejich chyba, pak musí číst takovéhle recenze a diskuse ...

milic
06. prosince 2018, 10:30
0
Mercedes-Benz Vito Family: O chlup větší rodinné auto

Kdysi jsem měl možnost pojezdit si s tchánovým Vitem 1. generace. Motor, prostornost, ergonomie - to vše bylo ok, ale po dvou letech to auto začalo neuvěřitelně reznout (koupeno nové, nikdy nebourané). Doufám, že další gen už jsou na tom lépe.

milic
04. prosince 2018, 08:22
1
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Zábavné auto "napořád", to je jako manželka, která vás bude rajcovat i po patnácti letech manželství :-). Volil bych bavorskou jedničku s R6. Tohle auto pro mne představuje víceméně ideální mix zábavy, výkonu, denní použitelnosti a únosných nákladů na provoz/údržbu.

milic
20. listopadu 2018, 10:14
0
Autíčkář se ptá: Co pro vás znamená slovo petrolhead?

Když už, tak Antone Pavloviči. Ty Antonoviči :-)

milic
02. listopadu 2018, 12:52
3
Ford Ecosport 1.5 EcoBlue AWD: Prostě puberťák

Chápu redaktorovo nadšení, opravdu to může jezdit dobře. Jenže když se na to auto podívám, tak ač mám jinak pro Fordy slabost, tak tady musím konstatovat, že je to podivně oteklá hrouda plechu. V mé hitparádě disignového autohnusu je to dvojka, hned za Hondou City 1.gen. Ať to jezdí jak chce, nepovedený desing tohle auto z výběru spolehlivě vyřazuje.

milic
04. října 2018, 16:39
0
Peugeot 308, 1.2 Puretech GT-Line: Hlavně se nebrat moc vážně

A co bys jako v nižší střední do půl mega koupil? Dnes už je to samej malorážkovej tříválec. Pomineme-li Mégane, z něj se stává se základní motorizací 1,3 R4 pomalu prémijofka. Pak Mazda a ...

milic
30. září 2018, 13:47
0
Mazda CX-3: Španělská premiéra

Si myslíš dobře ????

milic
29. září 2018, 19:50
0
milic
29. září 2018, 19:49
0
Mazda CX-3: Španělská premiéra

DSG, etalon všech automatů. Tvl tak už i tady? Nebo p. Chlud požil enanol a vypad mu z toho etalon. ????

milic
18. září 2018, 15:32
0
Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 2018: První dojmy

To už je taková fordí tradice, že ten první ceník pro nedočkavé hejly je opravdu sebevědomý.

milic
30. srpna 2018, 12:20
0
Renault Scénic TCe 140: Jak se staví automobil

Uvítal bych trochu více informací o jízdě a zejména komfortu odpružení. Ano, jsou tam dvacítky, ale rozměr 195/55 nejsou úplně extrémní šlupky, výška bočnice ca 11 cm není žádný extrém. Nebo je problém v hmotnosti disku?

milic
22. srpna 2018, 16:20
0
Renault Talisman 1.6 dCi: Návrat do komfortní zóny

Hlavu vzhůru, ty verze jsou tři. Na jedné straně sociální na druhé hochtablet, takže na tebe zbyde ta prostřední, která je asi nejlepší. Dostatečně velký tablet a k tomu i čudlíky.

milic
22. srpna 2018, 15:33
0
Renault Talisman 1.6 dCi: Návrat do komfortní zóny

V Mégane RS má ta 1,8 výkon 280 k, takže to dokážou. Pořád to ale není ta majestátní strojovna s mamutím krouťákem.

milic
22. srpna 2018, 10:54
2
Renault Talisman 1.6 dCi: Návrat do komfortní zóny

Klid, tablet přes celou přístrojovku s ovládáním klimy a rádia je pouze ve vyšších verzích, v holátku kolečka od sporáku nechybí. Objednávku můžeš bez obav podepsat :-)

milic
03. srpna 2018, 13:12
0
Ptejte se: Radost za 400 tisíc

To jsem asi trochu přehnal, i když oranžové není nikdy dost :-) Když ono to zadání je takové neurčité. Do toho se vejde i Brera nebo Laguna Coupé s šestiválcem. Exotiky bude habaděj :-)

milic
03. srpna 2018, 12:41
-4
Ptejte se: Radost za 400 tisíc

Doufám, že v Mnichově už brzy dostanou rozum a kromě sedmičky začnou všechno dělat jako čtyřválcové předokolky. Pak snad všichni smradi přestanou plevelit diskuse těma svejma E jánevímkolikatkama. Vzhledem k rozpočtu tazatele to stejně budou vybydlený plečky, který už 10x obkroužily zeměkouli. Koukej po nějakém kompaktním hot-kombíku (Leon, FoFo ...), v oranžové to bude zajímavé až až :-)

milic
27. února 2018, 09:19
0
Kam se poděl pohledný dostupný sedan?

V nižší střední už proporčně hezký sedan neexistuje. I ta Mazda 3 je oteklá, na rozdíl od skvěle vypadající šestky.

milic
21. října 2017, 14:05
0
Citroën C3 Aircross: Rodinná výstřednost

Dva dny po zveřejnění testu 0 příspěvků, to nejlépe vypovídá o tom, jaké emoce tohle auto budí. Recenze je ovšem napsána pěkně :-)

milic
01. dubna 2017, 20:36
0
Mazda 6 2.0 G145 Wagon - Nekonvenčně konvenční

Jo, ale M6 by měla, jako auto střední třídy, být prostě lepší než OIII.

milic
31. března 2017, 20:24
0
Mazda 6 2.0 G145 Wagon - Nekonvenčně konvenční

Už jsem tenhle příspěvek dával pod test CX5, tenkrát se ale moc názorů nesešlo, tak teď to snad bude lepší :-)
Stále více mě začíná štvát špatné odhlučnění mého povozu, proto jsem začal řešit co s tím. Zda ho prostě prodat a koupit něco jiného nebo zda ho nechat odhlučnit. Narazil jsem přitom na nejmenovanou brněnskou firmu A..., které se zabývá i dodatečným odhlučňováním vozidel na vcelku profesionální úrovni. Na svých stránkách mají zajímavou galerii vozidel, u kterých realizovali odhlučnění. Co mě padlo do oka je velký počet vozidel Mazda 6 aktuální generace, u kterých odhlučnění provedli. Evidentně spousta majitelů, tohoto jinak jistě skvělého auta, neváhá vůz, který je ještě v záruce, nechat "odmašlit" a instalovat odhlučnění za ca 20 tis. Dovolím si ocitovat z popisu instalace u jednoho vozidla: " Tento model auta je u nás na montážní dílně často, jelikož si zákazníci stěžují na vyšší hlučnost u tohoto modelu, kde de facto žádné tovární tlumení z výroby není. Pro dokonalý komfort jízdy jsme tlumili zavazadlový prostor, celou podlahu, dveře, zadní víko kufru, plastové podběhy a přední kapotu. Rozdíl před a po vytlumení doporučujeme zažít. " Je zajímavé, že v testech M6 na tomto webu /4x ...?/, se redaktoři k hluku příliš nevyjadřují. Možná FL něco vylepšil.

milic
05. října 2016, 19:54
0
Mazda CX-5: Trochu jiné SUV

Stále více mě začíná štvát špatné odhlučnění mého povozu, proto jsem začal řešit co s tím. Zda ho prostě prodat a koupit něco jiného nebo zda ho nechat odhlučnit. Narazil jsem přitom na nejmenovanou brněnskou firmu A..., které se zabývá i dodatečným odhlučňováním vozidel na vcelku profesionální úrovni. Na svých stránkách mají zajímavou galerii vozidel, u kterých realizovali odhlučnění. Co mě padlo do oka je velký počet vozidel Mazda 6 aktuální generace, u kterých odhlučnění provedli. Evidentně spousta majitelů, tohoto jinak jistě skvělého auta, neváhá vůz, který je ještě v záruce, nechat "odmašlit" a instalovat odhlučnění za ca 20 tis. Dovolím si ocitovat z popisu instalace u jednoho vozidla: " Tento model auta je u nás na montážní dílně často, jelikož si zákazníci stěžují na vyšší hlučnost u tohoto modelu, kde de facto žádné tovární tlumení z výroby není. Pro dokonalý komfort jízdy jsme tlumili zavazadlový prostor, celou podlahu, dveře, zadní víko kufru, plastové podběhy a přední kapotu. Rozdíl před a po vytlumení doporučujeme zažít. " Je zajímavé, že v testech M6 na tomto webu /3x/, se redaktoři k hluku nevyjadřují ... Co testovaná CX-5, máte někdo zkušenosti?

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Explorer 4.0 XLT 2001 LPG 2001
Ford Explorer 4.0 XLT 2001 LPG

2001 rok výroby
204 koní výkon
4 011 ccm objem

Chevrolet K30 CHEVY VAN 1992
Chevrolet K30 CHEVY VAN

1992 rok výroby
1 koní výkon
6 200 ccm objem

Hummer H3 3.5 164kw LPG r.v.2008 2008
Hummer H3 3.5 164kw LPG r.v.2008

2008 rok výroby
223 koní výkon
3 500 ccm objem

Buick Century 1974 1974
Buick Century 1974

1974 rok výroby
222 koní výkon
6 000 ccm objem

Chrysler Cordoba  1978
Chrysler Cordoba

1978 rok výroby
200 koní výkon
6 551 ccm objem