Milan „milic“ Peníška
| Bydliště | Třebíč |
|---|---|
| Registrace | před 9.2 rok. |
| Poslední aktivita | před 20.4 měs. |
| Komentářů u článků | 69 |
| Pozitivních komentářů u článků | 20 |
| Negativních komentářů u článků | 5 |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
Děkuji za pěkný test. Když to srovnáš v rámci třídy - Captur, Puma, Yaris Cross atd. - jak si Pežotek vede? Je nejlepší?
Jako zaměstnanec velkého korporátu mohu konstatovat, že některé změny se dějí proto, aby dané oddělení vykázalo nějakou činnost a obhájilo tak svoji existenci, jiný racionální důvod změna nemá.
Vejde se do kufru elektrocentrála z bauhausu a kanystr benzínu?
Pokud jde o odblokování čaker, doporučuji shlédnout příslušný díl Comebacku, kde to absolvoval Ozzák. Ať víte, do čeho jdete.
Jako Tipo vypadá každý hatch. A jednička se liší - oceňuji minimální přední převis a dlouhou kapotu. Čelní sklo nezačíná nad přední nápravou, jako u Tipa, ale až za předním podběhem.
Jedu takhle ráno do práce, na výjezdu z města dávám jako vždy pozor, je tam totiž radar. A co nevidím?

Sorryjako, ale řekl bych, že ani ty tak úplně netušíš, co vlastně je génius průměrnosti. Géniem průměrnosti je označován Adolf, ale ne proto, že by byl průměrný, ale proto, že dokázal tak dlouho a hluboce fascinovat masy průměrných germánů. Prostě věděl jak na ně, to je ta genialita průměrnosti.
Já bych uvítal, kdyby mě auto dávalo více technických informací, např. teplota oleje, info o probíhající regeneraci dpf a podobně. Samozřejmě by to muselo být pouze optional zobrazení, většinu uživatelů by nějaká blikající kontrolka jen zbytečně vyděsila.
Manželka řídí velmi dobře a řekl bych, že ji to i docela baví. Po pár panácích snad i uznám, že je minimálně stejně dobrý řidič jako já, ne-li lepší :-). Ale technika ji nezajímá, ne že by tomu nebyla schopná porozumět, ale prostě o to nemá zájem. A podobně to má i s diskusemi o autech. Má ráda přeposilované řízení, protože to jde zlehka, co nejvyšší posaz, aby dobře viděla a co největší auto, protože prostor na blbosti a pocit bezpečí. A takhle to má dle mého většina žen už od narození.
A komu tím prospějete, co? Jsem zvědav, kdy dostanete na test další vůz z MB.
Stojí to přibližně stejně jako Focus, co Puma umí lépe, že bych jí měl dát přednost? Nebo jinak - jezdí to aspoň přibližně stejně dobře?
Jsem lehce zmaten. Koubek ve svém testu na Garáži hodnotí Clio jako druhé hned za Fiestou, pokud se řidičských zážitků týče, ale tady v testu je to esence nudy. Tak jak to vlastně je?
SUV by samozřejmě mělo mít nájezdové úhly a přejezdový úhel větší než obyč břichoplazka, ale jsou SUV, která přitom vypadají vzhledně a proporčně. U Mitsu se to prostě nepovedlo.
Důstojné, ale přiměřené proporce ... tak to by chtělo přidat dioptrie :-) Podměrečný rozvor a velké převisy na obou koncích dělají z tohoto vozítka odulou kachnu. Tohle má k Chanovi daleko.
Mě teda evokuje baby Cayenne. Takže s tím hrochem máš vlastně pravdu :-)
Nějaká akce je na Insignii i teď, již od 539.
Autor zapomněl na další způsob oblbování - ŘJ si musí myslet, že je připojen přívěsný vozík, pak start stop není aktivní. Aspoň u některých značek. Samozřejmě je to relevantní pro samohyby s tažným zařízením nebo přípravou na něj.
Na druhou stranu, vysunuté tažné je ideální parkovací asistent.
Tohle auto je chick jako sedan/lift, pak jsou i ty dvéře ok. V kombajnu to polovinu kouzla ztrácí.
Jenže to supermini má šišatej volant a i-cock, na to škodovka nemá odpověď.
Tohle auto má smysl za 330 se stokoňovým litrem s nepřímým vstřikem - ideál do města. S testovanou 1,3 EDC to bude okrajová volba.
Ještě bych teda k tomu Mondeu doporučil Powershift, ať to má tu nadstandardní výdrž.
Tak jsem na to asi přišel :-) Může tam být otočný ovladač volby jízdního režimu.
Otvor bude příprava na zámek zpátečky.
Pěkná recenze. Zajímalo by mne srovnání podvozku/řízení/řazení s ostatními jakobyřidičskými auty segmentu - Focus, Leon ...
Tady ta Corolla nemá CVT, ale planetovou převodovku.
Já ti nevim Karle, ale vždyť je to prachvobyčejnej 5dv hatchback. Jakýpak SUV nebo kříženec.
Ona ta Zafira nebo Picasso stojí poněkud méně než Transporter nebo V-classe :-)
Ten 1,4 T asi dobrý, ale jak dlouho bude ještě v nabídce s ohledem na emise? Do ledna 2020? Pak tam bude taky tříválec.
Máš voko, obě jsou červený s proskleným C-sloupcem. A bude to stačit?
Tak určitě, to, že Scala nebude stačit na ten tvůj Kyblík, to se dalo tak nějak snad i čekat. Ale postav do srovnání místo ní Supa 2.0 TSI a italská plečka je v pudeli !!! ????
Tak určitě, u této kategorie je podstatné jak moc to drncá a jestli to nevyvede něco nečekaného, co by majitele vyděsilo. Takže nakonec beru svůj dotaz zpět, Hamster správně usoudil, že komentovat jízdní vlastnosti je vlastně zbytečné :-)
A jak to teda vlastně jezdí? To je u automobilu dosti podstatná informace.
Svatokrádež by bylo použití jméne Capri na nějký crossoverbazmek. Puma mě neuráží, to prostě není žádná ikona, při vší úctě ke hračce paní autorky. Taky bych počkal, jak to vlastně bude jezdit, možná to ve srovnání s Capturem, 2008, Mokkou atd. bude v měřítkách dnešní produkce řidičsky zábavné auto.
Teda vyštrachat někde konfiguraci Travellera za 1,5 Mio, to musela být docela fuška. Vykašli se na ceníky a dívej se na reálnou nabídku. Skladovky (0 km) H-1 jsou těsně nad 1 Mio, skladovky Travelleru (automat, nejvyšší výbava) začínají na 0,9 Mio.
Sorryjako, ale raději toho Citroena či Toyotu, než tuhle plečku. Absolvoval jsem v tom zkušební jízdu před pár lety a žádná sláva to nebyla. Motor hlučný, řazení (manuál) šlo velmi ztuha, podvozek všechno, jen ne komfortní. Interiér Korea 90’s. Chápu zálibu paní testérky v rodinných krabicích, ale tohle je příliš nekritické.
Cenu za Megane bez úvěrů, protiúčtů apod. máš v ceníku. Podíváš se a víš, 339.900 . To, že dealer maluje do inzerce magickou cifru 299.900 je přece fuk.
Focus se kupuje za hubičku na konci životního cyklu. Pokud jde o zdechlý motor, to má podle mě na svědomí nepřítomnost ad-blue. Takže to v zájmu planety a lidstva recirkuluje, recirkuluje, recirkuluje ... a nejede.
Všechno se mění :-). Kupní síla, preference zákazníků, postavení auta jako statusového symbolu, mění se móda, provoz, technika a také způsoby využívání auta. Musí se proto měnit i auta pro řidiče-nadšence, pokud se tedy vůbec má nějaké relevantní množství prodat. Myslím, že v článku je postavení Toyobaru popsáno výstižně, otázka je co s tím může Toyota dělat. Pro mě osobně je odpovědí bavorská jednička. Praktičnost 5dv hatche + pohon správné nápravy.
To: John Galt. Ale jo, s tím souhlas. Většina lidí si myslí, že se při koupi auta rozhoduje racionálně, ale ve skutečnosti je to právě libí/nelíbí nebo stádní efekt.
Proč bych si měl koupit tohle místo 308? Kromě snažšího nastupování to bude za stejnou cenu ve všem horší. Nebo se pletu a tohle auto je v něčem lepší než kompakt?
Ještě je tu zrůdička Citroen C3 Picasso. Ročník ca 2014, 1,6 Hdi s nájezdem 50-100 tkm se do limitu vejde a s ohledem na očekávaný nájezd by to mohlo být schůdné. Jiná věc je, zda se milostivé paní bude líbit a řidičské zážitky asi nemá smysl rozebírat. Jak už bylo zmíněno kolegy výše, tak 40 tkm ročně + budget 150 moc rozumných možností nedává.
Mluv česky, když už, tak "hexenschuss-friendly" :-)
Tenhle bazmek jde přece pořídit i s čtyřválcem 1,3 Tce 130 nebo 150 k. Jasně, je to 40 navrch, ale možnost tu je. Btw nechápu, proč u rendlíků nevyberou jako novinářské auto právě něco s důstojným motorem. Koneckonců - jejich chyba, pak musí číst takovéhle recenze a diskuse ...
Kdysi jsem měl možnost pojezdit si s tchánovým Vitem 1. generace. Motor, prostornost, ergonomie - to vše bylo ok, ale po dvou letech to auto začalo neuvěřitelně reznout (koupeno nové, nikdy nebourané). Doufám, že další gen už jsou na tom lépe.
