načítám data...

Ninjaherb

JménoJakub Škrabánek
BydlištěPraha 7
Registracepřed 22.5 měs.
Poslední aktivitapřed 3.4 hod.
Komentářů u článků27
Pozitivních komentářů u článků12
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ni
Ninjaherb
12. srpna 2019, 10:11
2
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Četl jsem to párkrát a prostě mi z toho smrdí snobizmus "auto pro socky, já jsem king". A to mi prostě nepřijde ok. Pokud to tak nebylo myšlený, tak samozřejmě jenom dobře.

Příklad ze života, mám v okolí 3 holčiny, před 30, Praha, hotová medicína, dodělávají si všechny možný atestace v nemocnici, aby teda vlastně mohly tu doktořinu dělat. Plat miska rýže a suchý z nosu za 60-80 hodin týdně. Červený auto, který dojede do cíle, je pro ně v podstatě nedostižnej sen.

K tomu Tipu, to je argument jak stehno. Samozřejmě Fiat tu může postavit 2 obrovský fabriky, nastavit stejnou dávat slevy jak blázni, sponzorovat každej kravskej prd a ani to jim nebude nic platný. Protože jim budou chybět ty 3 generace lidí, který ve Škůdce v podstatě vyrostli, takže koupit něco jinýho je ani nenapadne.

A takový zamyšlení na závěr, když už je pondělí a celej výživnej pracovní týden přede mnou. Mě by ta Scala (Tipo) vážně stačilo. Všude bych byl o 10 minut později, nijak bych si cestu neužil, ale to je asi jedno. Dívat se touhle optikou na všechno ostatní v životě, jít jenom po tom "co vlastně stačí", tak bych mohl být každej den doma ve 2, v klidu a v pohodě s rodinou a trávit mnohem víc času věcma, co mě baví. A já ti vlastně ani nevím, jestli by mi to nevyhovovalo víc.

Ni
Ninjaherb
11. srpna 2019, 21:40
5
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

A co tím teda chtěl básník říct? Nějak mi uniká smysl toho srovnáníčka. Vtipný to až tak neni, ruku na srdce.

Ni
Ninjaherb
26. července 2019, 12:31
8
Totálně zklidněná doprava

ad předjíždění bez podřazení: tady by byly zlatý automaty. 2 úrovně řidičáků, kde na manuál by byly vyšší požadavky, protože i řidič musí být s manuálem o kus schopnější.

ad předjíždění celkově: Já jsem se třeba v autoškole ani jednou nepodíval na dálnici. A zároveň jsem ani jednou neměl možnost šlápnout na plyn skutečně až na podlahu. Tam někde vidím taky původ toho hlemýždího tempa při předjíždění, nebo v připojovacích pruzích na dálnici. Tam se má dávat plnej kotel v podstatě vždycky, ale to je myslím pro spoustu lidí "pirátství" nebo "nebezpečný". Včera se mi stalo přesně tohle, když se expert připojoval při výjezdu z benzínky na D1 asi v 70km/h víc jak 100m od konce připojováku.

Ni
Ninjaherb
18. července 2019, 11:05
3
Autíčkář se ptá: Jaký je nejlepší materiál čalounění sedadel?

Vzhledem k tomu, jak strašně moc frčí retro v moderním hávu, tak můj ideál by byl performance odlehčený příplatkový korálky vybavené ledkama, který vysvítí na rohovku chodců na přechodu logo automobilky a jemnou, důraznou vibrací v oblasti šourku při opuštění jízdního pruhu nebo detekci únavy řidiče. We have the technology!

Ni
Ninjaherb
09. června 2019, 19:06
0
Kia Optima SW 1.6 T-GDI: Víc, než byste čekali

Měl jsem to samy. 50km engine malfunction a pak se vypnul. Byla to dira v hadici na privod vzduchu k turbu, oprava za par stovek. Pokud mas chybovy kody o tlaku vzduchu v turbu, mrkni na to.

Ni
Ninjaherb
16. května 2019, 14:27
0
Škoda Octavia RS TDI 4x4: Služebák středního managementu

Hele, to auto je nuda. Chápu. Ale článek teda není o nic lepší. Záživnost někde mezi příbalovým letákem léčiv ("Mezi vedlejší účinky patří zvýšené pocení, náhlá erekce a smrt") a reportáží TV Nova ("Tenhle kýbl vody jsme v noci nechali přes noc na mrazu. A on zmrzl. A nyní zpátky do studia za Zbyňkem.")

Ni
Ninjaherb
09. května 2019, 16:19
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Teď jsem se díval na nabídky operáků, 4 roky/20tis. roční nájezd. VW Tourareg se dá najít za 17k, X5 za dvojnásobek. A to prosim pěkně včetně servisu a DPH. To má X5 třetí servisní prohlídku prováděnou zápalnou lahví, nebo proč je tam takovej rozdíl? Půlku jich rozstřelí na totálku dementi a pojišťovny se na tom hojí? "cena od" je dost podobná.

Ni
Ninjaherb
10. února 2019, 11:28
2
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

Týdně ČD vlakem Berlín-Praha, cena 20 € za jednu cestu není autem realisticky dosažitelná. Navíc ty 4 hodiny můžu pracovat. Po Praze sám MHD, se ženou/dětma autem. Navíc málokdy je začátek i cíl cesty rozumně dosažitelný bez desatera přesedání.

V Berlíně z nedostatku jiných variant jedině MHD a tam se většina spolucestujících mimo špičku vyskytuje na škále bezďák/punkáč v různém proporcionálním nastavení. Překračování zvratků, rozbitých lahví od chlastu na denním pořádku. A v Ubahn se zcela běžně kouří, což taky obdivuju. Požadavky na mince vznášejí, vyžilí alkáči, bezduchý fetky, kariérní bezdomovci a občas i nějaká ta potulná hudební projekce. Naživo docela humus, ale v knížce od Twaina nebo Puškina by to byly "barvité charaktery".

Ni
Ninjaherb
15. ledna 2019, 15:26
3
Střední třída jako ohrožený druh?

Dík za tipy chlapci. Zas jsme u toho, můžu byť vypláznout mraky peněz (V90 CC), spokojit se s trápením dieselu po městě (Insignie), nebo prťavým motorem (508). To myslím vystihuje celej segment asi nejlíp.

Asi si nechám svůj 2011 Smax, dokud z něj nevypadne motor.

Ni
Ninjaherb
15. ledna 2019, 09:18
0
Střední třída jako ohrožený druh?

SUV nemám ani nezvažuju, ale je pár důvodů, proč mi současná nabídka střední třídy taky úplně nevoní. Výchozí situace je 2 děti, co dva týdny jedem ve velkým MPV naložení po střechu, takže prostě kombík minimálně. Jenže:

- Spousta zajímavých aut střední třídy kombíky nedělá (Giulia, IS, Camry), nebo je pro jistotu zrušená celá modelová řada (Accord, Galant).
- MPV nebo SUV bývají 20-30 cm kratší, než ekvivalentní střední třída. A ne, nechci jít nakupovat o třídu níž.
- Často by se mi hodilo 7 sedadel, cca tak 3x do měsíce, takže bych byl ochotnej dát přednost modelu s touhle možností. Ale to se ve střední třídě nepodaří.
- Vybírám auto, chci nějaký silnější motor, ideálně benzín. Jenže ouha, nebývá v nabídce. A když už je, tak je zas spojený s nějakou suprdupr sportovní verzí, která má zbytečně tvrdej podvozek a místo pneumatiky takovou tenkou gumovou silonku. A já prostě nechci kupovat novou sadu kol, když trefím díru v silnici. SUVčka v průměru mají větší kola a gumy s vyšším profilem, který jsou na to lepší. A možná (aspoň tak jsou některý prezentovaný) i zesílenej podvozek. Jezdím primárně Praha + Střední Čechy, různý šoustky mezi vesnicema, a silnice jsou pekelně rozjebaný. Pro nevěřící doporučuju hezkou projížďku v okolí Roztok.

Z aut, který jsou reálně na trhu:
- Superb nechci, aspoň na základě zkušenosti z taxíků. A Passat, pokud je v tomto stejnej, taky spíš ne.
- Mazda 6 hezká, ale chtěl bych silnější benzín. Ale 2.5 turbo se u nás koupit nedá.
- Mondeo aspoň aktuálně s 2.0 Ecoboost nejde
- Insignia s 2.0 benzínem už taky nejde
- 508 hezkej, ale motor je 1.6 a já to auto chci tak na 7 let
- Talisman je fajn, ale dvouspojka
- E klasse, 5ka, A6 a XF taky nepřipadaj v úvahu. Kupuju jako fyzická osoba a budu v tom vozit rodinu, takže jsou prostě zbytečně drahý.

Určitě jsem něco zapomněl, ale prostě ta nabídka je mizerná, zvlášť tenhle rok, co vypadalo hodně motorů z nabídky.

Ni
Ninjaherb
13. prosince 2018, 12:12
0
Ford Galaxy 2.0 TDCi: Peníze kazí charakter

A 177kW verze má taky dvouspojku? V minulý generaci byla 2.2, 147kW verze s měničem a to je docela fajn.

Ni
Ninjaherb
12. července 2018, 17:29
2
Ptejte se: Luxusní GT jako nový služebák

@Inženýr
Mě teda dává smysl, že tazatel jenom popsal použití auta a preference a nechal zbytek na Danovi, ať něco vymyslí. Článek "Dotaz: Chci F-Type. Odpověď: Kup si F-Type" a v komentáři diskuze nad dostupnýma barvama, to by asi nebylo čtenářsky úplně zajímavý.

Ni
Ninjaherb
04. července 2018, 14:37
3
Lexus NX 300h: Protistresové cvičení

Pokud je největší problém sehnat zajímavá auta k půjčení, začal bych tím, že bych na hlavní stránku dal výzvu pro všechny majitele relevantních vehiklů, rovnou i s kontaktním formulářem. Nesmělá zmínka u jednoho z 30 článků dole v komentářích to neutrhne.

Ni
Ninjaherb
29. května 2018, 12:09
0
Opel Insignia ST 2.0 CDTI: Poslední svého druhu

Kvůli těm ergo sedačkám bych čekal, že se po Opelu budou sápat všichni obchoďáci, kterým to firma dovolí. A ono nic.

Ni
Ninjaherb
24. května 2018, 11:10
0
Ford S-Max ST Line 2.0 TDCi: Rodinný business

Mam 2011 Titanium S (obdoba te ST-line) 2.2 TDCi se 150k na tachometru, ale stejně to bude nejspíš stočka, jako všechno. Upřímně, do auta jsem nasypal spoustu peněz, ale nejde to úplně připsat nekvalitnímu zpracování, posuď:

- 1 měněný vstřik: na základě špatného startování, které se projevilo okamžitě po jediném natankování pochybné nafty v polsku. od té doby liju jenom prémiovku a modlím se, aby to mělo inzerované benefity.
- výměna baterky: v autě je všechno na elektřinu, takže asi dostává zabrat
- nová kola, původní byla šišatá, jedno prasklé: spousta cest po praze a středních čechách, některé výmoly občas trefím špatně, a auto jezdí skoro pořád naložené po střechu.
- 1 nový senzor parkovacího pípáku: pravděpodobně nějaký hodný soused s koulí při parkování
tyčka řízení
Pak klasika tlumiče, brzdy, gumy, olej v motoru a převodovce

Celkově bych řekl, že takhle těžká kastle je na podvozek mondea tak na hranici možností. Moje je tak zralé na generálku podvozku. Zbytek auta ale celkem hezky drží.

Ni
Ninjaherb
21. května 2018, 16:17
1
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo: Cesta časem

Tím designem zadku se Mitsubishi evidentně snaží oslovit dosud opomíjený segment slepých řidičů SUV.

Ni
Ninjaherb
17. května 2018, 11:03
0
Hyundai Grand Santa Fe 2.2 CRDi: Korejská ‚amerika‘ na českých silnicích

Já vím, že pokaždý, když se tu v testu objeví korejský auto přes milion, tak je z toho haló, ale tolik ty auta dneska prostě stojej. Pořád je to o 10-15% míň než evropská konkurence. Jenom je to prostě oplantaný výbavou, která se v ČR objeví leda tak v dovezený ojetině z Německa.

Teď jsem si jen tak cvičně konfiguroval Ford Edge a jsem na 1.4 mil., a to auto má pořád látkový sedadla a z příplatků leda barvu. Z tohohle pohledu je to Hjondé pořád ještě volba spořivého řidiče.

Ni
Ninjaherb
10. května 2018, 13:54
0
Motorismus za časů apokalypsy aneb 7 aut, ve kterých přežijete konec světa

Nějak mi chybí Okta f tdíčku. Etalon rychlosti, spolehlivosti, příznivé spotřeby, komfortu a ve variantě scout i průchodnosti terénem. Navíc náhradní díly na každým kroku, pokud se teda člověk bude motat v naší kotlině.

Ni
Ninjaherb
27. dubna 2018, 10:33
0
Z katalogu Jaguaru mizí benzínová V6 přeplňovaná kompresorem

Jaguar loni prodal celosvětově 178,600 aut. 2% z toho je 3572 kusů. Já myslím, že doteď jsme tyhle V6 motory viděli fakt leda v tý nabídce, protože na silnice se jich evidentně moc nedostalo. Jako raritní auto asi dobrý, ale s tímhle prodejem není divu, že všechno musí zachraňovat indický prachy.

Ni
Ninjaherb
06. dubna 2018, 09:45
0
Alfa Romeo Giulia Veloce: Osobnost na prvním místě

A to je T4, T5, T6, D4, D5? Nebo to je nějak pod rozlišovací schopnost? Ein Vierzylinder?

Ni
Ninjaherb
26. března 2018, 16:05
2
Liftback jako moderní symbol luxusu?

V Evropě myslím ještě pořád nefrčí mít tolik 2 plnohodnotná auta v domácnosti. Znám všehovšudy jednu rodinu, která si koupila 2. auto s cenou nad 500 tis. Většinou je to hlavní rodinný vůz + nakupní taška (Oproti USA, kde prostě ve většině států potřebuje každý vlastní auto a dá za něj, co rozpočet dovolí). No a to jedno auto prostě musí zastat všechny použití. Z toho pro mě plyne ta touha po "všechnoautu", kam se vejde existující i plánovaná rodina, kolo, mandl i cirkulárka. A to je nakonec i ten liftback. Skoro coupé, když vlastně nechci coupé. Odvezu 4 lidi, ale pořád vypadám drsně. Navíc auto kupuju podle obrázku, a ten o torzní tuhosti nebo zimě za krkem nic neříká.

Co do vzhledu, XJ si mi ještě tak 3 roky zpátky nelíbilo vůbec, teď z limuzín pro mě jednoznačně nejhezčí. Z toho auta je vidět, že je to něco speciálního. Němci k tomu samému efektu potřebujou mraky chromu a naleštěnou metalízu. A na to jak "má Jaguar vypadat" sral pes. Co pořád všichni máte s tou historií značky? Buď se mi to auto líbí, nebo ne. Hejtovat auto, které je oproti současné konfekci v rámci třídy výborné jenom proto, že se značka odchýlila od své vlastní tradice mi přijde uhozené, viz BMW 2 AT a podobné.

Ni
Ninjaherb
10. března 2018, 15:27
3
Volvo XC60 T8: To nejlepší z budoucnosti i současnosti

Ani ekologie, ani marketing, ani zlovolné přání odepřít V8. Prostě si ve Volvu spočítali, že víceválcových motorů prodají málo, tak se vybodli na to vyvíjet novou generaci. Místo toho nabízí motor, který nabízí dost výkonu a navíc je ve spoustě států podpořený přímou dotací, daňovou slevou, možností jízdy v pruzích pro autobusy a kdo ví, čím ještě. A i servisní náklady bych u toho dvoulitru čekal menší, než u V8, dokud se to celý nerozesere. To ale prvního majitele nezajímá.

Ten elektromotor má něco do sebe. Kdybych třeba každý den jezdil do práce a z práce právě těch max 40km, tak ani nemusím trápit motor studenýma startama a úspora na benzínu by taky nebyla zanedbatelná.

Ni
Ninjaherb
01. března 2018, 22:22
0
Audi přichází s novou generací A6. Což je vlastně zmenšená limuzína A8

Tuší někdo, jak jsou na tom ostatní značky s implementací 48V sítě a mild hybrid technologie? To mi na celým to autě imponuje asi nejvíc.

Ni
Ninjaherb
20. února 2018, 11:10
0
Volkswagen Arteon 2.0 BiTDI: Uhlazený elegán

Tomu zase rozumím:
- za poslední 3 roky se mi nestalo ani jednou, že bych chtěl/musel převážet na zadních sedadlech člověka se 180+ cm
- kdyby k tomu následně došlo, a dotyčný si stěžoval na komfort vozidla, byl by promptně vysazen na nejbližším dálničním odpočívadle.

Prvoplánovka to samozřejmě je. Na papíře jim evidentně vychází, že v téhle cenové hladině musí auto vypadat krutopřísně venku, a na vnitřku až tak nesejde = šetřit náklady použitím dílů z passatu. Ten komfort na velkých kolech by mě sral, ale to máš to samý jako s polobotkama. Málo gumy, žádný pohodlí, a přece se nosí.

Ni
Ninjaherb
23. ledna 2018, 14:04
0
Jaguar F-type 2.0: Rocker hraje unplugged

To já docela jo. Hledám daily driver, který skvěle vypadá, není to tuctovka a je to pohodlný a hbitý auto. Myslím nijak zvlášť raritní sada požadavků. Na jiných trzích, kde jsou různé dodatečné daně a poplatky odvislé od spotřeby/emisí, tak i cenový rozdíl mezi 6 a 4 válci na průsečíku pořizovací cena/údržba/spotřeba/pojištění/daně může dělat rozdíl desítek procent pořizovací ceny. Navíc, kdybych to auto kupoval manželce/synovi/dceři, tak i těch 300 koní by mi přišlo tak akorát.

Ni
Ninjaherb
23. prosince 2017, 17:24
0
Kontrola stability: Je to zlý sluha anebo anděl spásy?

V případě, že dojde k nehodě a viník nehody měl vypnutou kontrolu trakce, může pojišťovna krátit plnění z pojistky? Tuší někdo? Samozřejmě relevantní pouze pro případy, kdy wannabee easyrider nezvládl rozložit palubní počítač na trsátka.

Ideál za mě by asi byl, aby bylo možné plně vypínatelnou trakci přiobjednávat jako volitelnou položku při specifikaci auta. Nerozumím tomu, proč je to i v takových autech, která se na okruh nikdy nepodívají. A na veřejnou silnici myslím vypínání/tlumení kontroly trakce nepatří.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Sebring JR Sedan 2004
Chrysler Sebring JR Sedan

2004 rok výroby
140 koní výkon
2 000 ccm objem

Chrysler 300M 3.5i LPG Tech 2000
Chrysler 300M 3.5i LPG Tech

2000 rok výroby
248 koní výkon
3 518 ccm objem

Dodge Royal Lancer Custom HardTop 4door 1957
Dodge Royal Lancer Custom HardTop 4door

1957 rok výroby
260 koní výkon
5 329 ccm objem

Chrysler 300 coupe 1968
Chrysler 300 coupe

1968 rok výroby
350 koní výkon
7 215 ccm objem

Dodge Charger 5.7 HEMI R/T AWD BA+LPG 2014
Dodge Charger 5.7 HEMI R/T AWD BA+LPG

2014 rok výroby
375 koní výkon
5 700 ccm objem