reklama
načítám data...

300 za 300, aneb jak koupit víkendovou hračku s velkým výkonem za pár peněz | Ptejte se

11. prosince 2017, 08:45 85 komentářů Daniel Borský Ptejte se

Většina našich čtenářů touží po malém a obratném roadsteru coby nástroji na víkendové radovánky. Co však doporučit, pokud nutně potřebujete 300 koní, 8 válců a nemáte zrovna neomezený rozpočet?

zobrazit celou galeriiPtejte se: 300 za 300, aneb jak koupit víkendovou hračku s velkým výkonem za pár peněz | Ptejte se

Zdravím redakciu! 
 
Už dlhú dobu mám veľké nutkanie si kúpiť nejaké to vysnívané auto, resp. nejakú tu "zrazovku a víkendovku". A potrebujem posvätiť výber.. Ale nie robím si srandu potrebujem radu alebo zaujímavú alternatívu zatiaľ k jedinému typu, ale za to srdcovému. Začnem asi takto. Budem si brať naň úver, rozpočet je 300 000Kč cca (viem čistá samovražda, no nemám na výber) s toho vyplýva veľmi podstatná vec, a to že auto musí byť investícia a na cene už padať nebude. Chcem 6 najlepšie 8valec (čím viac tým lepšie :D) zvuková kulisa je teda podstatná vec. Ideál 300hp+ zas nech už to ide a aby ma čipovaný tédéíčkari f eresách a pod nestrápnili. Idéal zadnohrab so svorom alebo 4kolka ale to sa pri týchto požiadavkách dá asi čakať viacmenej automaticky. Malo by byť aj šoférsky zaujímavé. Na karosérii mi nejak nezáleží či kupé, sedan, kabrio alebo limuzína. No a teraz k môjmu typu a hlavnému favoritovi a zároveň veľkému snu, ktorý nejak všetko ideálne skĺbuje dohromady. Je to BMW M5 e39. Krása strieda nádheru. Nič mi akosi iné nevychádza. Keďže Audi RS ako RS4 b5 či b7 alebo RS6 c5 sú mimo rozpočet a asi nebudú také zábavné ako BMW no u nich by mi to vcelku jedno, Audi S mi prídu také "nedozreté". Mercedes AMG v tomto rozpočte asi vôbec nič možno niečo ako C36 AMG no po výkonostnej, a šoférskej stránke asi bude inde proti BMW alebo celkovo AMG bude asi v tom rozpočte nulové….No ja som toho napísal až zbytočne veľa, tak teraz skúste ma s toho vysekať… Nebránim sa zaujímavím myšlienkám. Pevný je rozpočet,výkon cenové zhodnotenie s ostatným aj keď sa "pohrajete" čím viac alternatív tým to bude zaujímavejšie, no asi aj ťažšie. Teším sa a vopred ďakujem za každú cennú radu do života. 
 
S pozdravom Vladis. 

Musím přiznat, že mě vždy potěší, když někdo shání hračku na víkendy a jako podmínku má silný motor s pořádným zvukem. Tohle je totiž přesně má krevní skupina. Většina naší redakce upřednostňuje u zábavných vozů nízkou váhu a vytříbený podvozek, ale já preferuji hrubou sílu. A přesně z tohoto důvodu si dnes dovolím zodpovědět tvou otázku já. 

Líbí se mi, že máš vcelku jasnou představu co bys rád. Píšeš, že tvým vysněným autem je M5 E39, což se dá pochopit. Je to skvělé auto, které dokázalo okouzlit i našeho redakčního morouse Matěje, jenž obvykle není příliš velký fanda starých bavoráku. Přesto ti takové auto nemohu s čistým svědomím doporučit. To kvůli tvému rozpočtu. Za 300 tisíc dosáhneš pouze na ty nejlevnější kusy, u kterých je důvodný předpoklad těžkého života a minimální údržby. A věř, že u takového auta, se na údržbě nevyplatí šetřit. Tím spíš, pokud už samotným nákupem vozu jedeš takříkajíc na krev a nemáš příliš prostoru na případné opravy (jestli jsem to pochopil z dotazu správně). Stejným šmahem můžeme vyřadit také AMG. Je to stejná písnička jako u M5. Tvému rozpočtu vyhoví jen spodní cenové spektrum. A údržba AMG není zrovna levná sranda. Z tvého výčtu zbývají ještě RS modely od Audi, ale opravdu se mám opakovat? Tvůj finanční limit je prostě a jednoduše vražedný pro danou kategorii aut. Jenže bez auta přece nemůžeš zůstat, takže co vybrat? 

reklama

Požadavky jsou jasně dané. Minimálně 300 koní, ideálně 8 válců, jízdně zajímavé vozidlo a v neposlední řadě hodnota auta, která by neměla klesat. A to celé chceš pořídit za 300 tisíc. To je věru těžké zadání a obávám se, že u něčeho budeš muset slevit a udělat kompromis. V zásadě mi z toho vycházejí jen dvě možnosti. Za prvé, vybereš něco staršího na samotném cenovém dnu. To, co ušetříš na nákupní ceně, můžeš pak investovat do údržby a budeš mít celkem jistotu, že cena auta už neklesne, neboť nebude mít kam klesat. Typicky mě napadají auta jako Audi S8 D2, Jaguar XJ X308, BMW 740i/750i E38 či 540i E39. Tyhle všechny koupíš za rozumné peníze s poměrně malým rizikem, že jejich cena bude výrazně klesat v budoucnu. Jen od nich nemůžeš čekat řidičské zážitky jako od M5. Tahle auta sice také nabídnou velmi zajímavé svezení, ale to bude trochu něco jiného než bavorák z divize M. Druhá možnost je ta, že využiješ téměř celý svůj rozpočet a zkusíš najít novější vůz. Jen to nebude žádné emko či RS, ale spokojíš se s vrcholnou motorizací běžného modelu. A budeš doufat, že se ti podaří najít kus, který nebude vyžadovat velké investice. Typicky mě napadají BMW 645i nebo první generace Mercedesu CLS 500. Tohle jsou auta, která také dokážou nabídnout velice příjemné svezení a je u nich předpoklad, že jejich hodnota už příliš klesat nebude. 

Chápu tvoji touhu po zajímavém svezení a charakterním motoru. Plně rozumím tomu, proč chceš M5 E39. Jen se obávám, že s tvým finančním limitem to bude trochu hazard. Alternativy, které jsem zmínil výše nabídnout také moc příjemné svezení a kouzelné motory, jen neumí poskytnout přesně ty emoce, které hledáš u M5. Je to otázka, na kterou si musíš zodpovědět sám. Stojí zážitky s M5 za to riziko, že koupíš auto po smrti a do jeho zprovoznění vysypeš všechny úspory? Nebo se spokojíš s něčím ne tak výjimečným, ale zvýšíš tím šance, že to bude dobře fungovat? Inu, je to těžká volba a já přeji šťastné rozhodovaní.  

Napadá vás, jakým způsobem se dá vyřešit Vladisův problém? Máte tip na ideální vůz pro něj? Jak byste se zachovali v jeho situaci vy? Podělte se o váš názor v diskuzi. 


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Snowman000
11. prosince 2017, 09:30
1

Pri takychto poziadavkach je vzdy najlepsie sa asi vyhnut premii, uz len z dovodu servisu a nahradnych dielov a urcitemu image priplatku...par moznych kandidatov:

Nissan 350Z
Hyundai Genesis Coupe

A ne moc zabavny povoz, ale v kombinacii s manualom uz dost slusna raritka, servisne ziadna vrazda a zvuk to ma slusne nepatricny....


reagovat
st
stirling
11. prosince 2017, 10:04
0

ten Niisan neni zla volba, a je ich dost na vyber

Adam
11. prosince 2017, 09:32
7

Ať si dotyčný koupí 540i E39 M Sport. 286 koní, V8, manuál.... Navíc je jich opravdu málo a samosvor se tam za 15 000 dodělá.

reagovat
Inženýr
11. prosince 2017, 20:34
0

Souhlas. Silné bavoráky (vyjma M verzí) jsou za ty peníze opravdu nejlepší volba, pokud chce tazatel BMW. Ruku na srdce, ten rozdíl není propastný, a je lepší koupit auto pro radost s relativní jistotou, než riskovat.

beastar
12. prosince 2017, 14:04
0

Toho názoru sem si nevšim. Přesně tak. Na m5 bych se hlavně vykašlal s tak low rozpočtem. Navíc home credit na to.

kuc_t
11. prosince 2017, 09:44
3

540i e39 po FL ideál. Nejlíp manuál. To už na ceně nebude klesat a servisně se to dá utáhnout.

reagovat
CerVus
11. prosince 2017, 09:49
1

Nezapadá do té kategorie i takový MG ZT 260? Sedan, zadokolka, v8 z mustangu.

reagovat
st
stirling
11. prosince 2017, 10:04
0

tak to moc nenajdes ale urcite super volba

Petr 'Krab' Jeřábek
11. prosince 2017, 12:00
0

Ten nekoupíš za 300 ... Ale je to moc zajímavé auto. Jednou jsem se s ním svezl a kousek ho i řídil. Ale teda upřímně moc mě nenadchlo. Tehdy jsem měl e39 a i když je ZT 260 krásně raritní kočárek, tak spíš než pro nadšenýho řidiče bych ho viděl pro sběratele zajímavých MG. Ale cena bude někde kolem 400-500 , fakt. A v nabídce budou možná 2 vozy v celý Evropě +-

CerVus
11. prosince 2017, 18:43
0

Jo takhle. Já se po vyrobených počtech nekoukal, jen jsem si matně pamatoval na článek o tom autě, když bylo nové.

Safa
11. prosince 2017, 10:04
-2

Dovolím si kacířskou myšlenku, tak mě neukamenujte. Co takhle koupit za 150 tisíc NA Miatu a za dalších 150 tisíc ji krapet přifouknout kompresorem či turbem? I na těch požadovaných 300 hp to jde... :o)

reagovat
Safa
11. prosince 2017, 10:07
0

No jo, jsem přehlídl ten osmi/šestiválec. Tohle by teda by byl jen čtyřválec, zato díky celkové hmotnosti dokonalý peklostroj. Už jsem v něčem podobném jel (díky Lorde Jamesi) a brutalita na třetí... :o)

Jindřich
11. prosince 2017, 10:37
6

Tady i kdyby někdo dodávku chtěl, stejně mu místní fans dřív nebo později začnou tlačit miatu...

Beny
11. prosince 2017, 11:08
3

Takže tady je jediná možná odpověď Miata s LS swapem. :-)

Leo29
11. prosince 2017, 16:37
1

Alebo rocketeer kit s peknou V6 3.0 s jaguaru :-D

Safa
12. prosince 2017, 08:59
0

Sakryš, který zlojed mi dal mínus? Teď mám zkažený celý den... :o)
Za svým návrhem pro Vladise si každopádně stojím. Jen jediný z jeho požadavků nesplňuje - je to "jen" čtyřválec. Ale jinak? Faktor zábavy s okompresorovanou/oturbenou Miatou = 100 %. Požadavek na cenu = 100 %. Šoférská zajímavost = 100 %. Šance vyprášit Ochcávku RS v přímce = 100 %. Zvuková kulisa = 100 %. Zadohrab = 100 %. Svor = 100 %.
Ha, a co teď, ty mínusáři jeden? Už konečně pochop, že Miata Is Always The Answer! :o)))

beastar
12. prosince 2017, 14:09
0

Na mínusy si zvykneš dont worry:))) Je to roadster a to asi nechce že jo. Nebo že by teda tu miátu vozil u Cls v kufru místo skutru? Jediná spravná odpověď pro chlapy co tomu rozumí je Zonda. Ostatní je pro děti a pro emericky vejtahy. Ještě je tady džeguar když máš už prostatu a pleš a nemáš na Porsche...

Sedrik
11. prosince 2017, 10:11
1

Chápu potřebu válců (zvuk V8 je prostě mega), ale asi bych "začal" něčím trošku při zemi: řadová šestka z Mnichova zní taky krásně a rozpočet bude najednou vypadat mnohem větší.
Případně bych se ještě koukal po MB CL (ale ty jsou se spolehlivostí hooooodně na štíru. Ale zas by za 300 kilo českejch mohl být i V12 :)))

reagovat
MGRR
11. prosince 2017, 10:22
2

Co se vyhnout německým autům a zkusit nějaké US levné "kladivo" přetavené v plech, typu Chrysler 300c V8 5,7

reagovat
Standa
11. prosince 2017, 10:34
1

Případně Mustang, Camaro. U těch US aut jsou ceny dílů přeci jen níž včetně snadnýho tuningu motoru... a výběr osmiválců velkej.

Beny
11. prosince 2017, 10:49
0

Když jsem to dočetl, amerika bylo první co mě napadlo. Konkrétní modely a jejich ceny ovšem neznám.

Jimi
11. prosince 2017, 10:29
1

problém vrcholných motorizací modelu je, že skoro všechno je min. 2x-3x dražší na dílech, servis o něco komplikovanější. Pokud to chceš v pohodě finančně utáhnout, tak bych volil modely o stupínek níž, např. e90 M3 vs. 335i/330i. Vím, není to V8, ale R6 jsou v spotřebáku úplně v pohodě a sranda je s nimi taky...
Velké, těžké GT a sedany jsou spíš na rychlé přesuny, než na blbnutí.(k min. rozpočtu)
Těžká rada, dobrá auta za rozumné peníze tak nějak došly...
u mně zatím e38 V8 + Toyobaru

reagovat
liška
11. prosince 2017, 10:46
11

Budu za škarohlída, ale chtít něco za 3 kila na víkendový machrování (hlavně zvuk a aby mě ofce tdi nepředjela) a ještě si na to brát úvěr...To mi připomíná ty naše hrdiny z maloměsta - skladník v kauflandu, pronajatej kotec v králíkárně, ale na parkovišti O3 RS na ježdění kolem komína v kšiltovce a s rukou venku.

reagovat
kuc_t
11. prosince 2017, 10:53
0

haha napadlo mě přesně to stejný. Kupovat si víkendovku na úvěr mi příjde uhozený. Myslím,že pokud někdo nemá na vycashování M5 tak ten servis nikdy nemůže utáhnout.

Jimi
11. prosince 2017, 11:13
0

tenhle pohled na věc tu všichni známe..., neberu ti tvoji zkušenost (to machrování)... ale tvoje rada je...?

Pólin
11. prosince 2017, 11:46
1

Tuklo mě to stejně. To je jako brát si úvěr na dovolenou...rada je, rozmyslet si, jestli je to vůbec potřeba a tazatele zýatím nenapadne, že za 300K bude lepší koupit si zahrádku s malou chatkou a bazénem...:D

ToMyx
11. prosince 2017, 12:11
0

Co když je to jen ten případ, kdy na první pohled se zdá, že si půjčuje protože nemá? Třeba jsou důvody jiné. Takhle úplně do jednoho pytle bych to neházel.
Moje rada je, pro základ našetřit ekvivalent + 100tis Kč a pak se zamyslet znovu (nejen kupní cena, ale spotřebka, složitost úkonů).
Kolem sebe mám ještě dost lidí, kteří si myslí, že rozv. řetěz, náplň převodovky a nebo podvozek jsou prostě napořád a pak se diví.

Bohužel je tu velká pravděpodobnost, že situace bude stejná. Pak si zájemce snad uvědomí, že je ve vodách, kdy ty auta pro svůj provoz chtějí investice někdy i násobku kupní ceny v prvních 2 letech a pořád jsou to starší kusy, takže riziko je velké.

On
OndrasF
11. prosince 2017, 13:56
1

Vzhledem k tomu, za kolik se dneska půjčuje, je v určitém cenovém spektru blbost nakupovat za svoje.
Nevidím důvod, proč vydávat úspory, když můžu úvěr splatit kdykoli a během třiceti měsíců splácení přeplatím na 420k celých 19 tisíc, respektive 9 nádrží.
Jinak doporučuju nějakou menší bavorskou šestku, osmiválce jsou sice super masírka, ale zábava s tím moc není.

ToMyx
11. prosince 2017, 14:32
0

Tak nějak jsem to myslel a výhodná situace na bankovním trhu není jen jediná alternativa.

Ju
Junior
12. prosince 2017, 11:00
0

Na druhou stranu, pokud by dotyčný uvažoval takto, určitě by na svou víkendovku měl víc než 300k...Kupovat M5 E39, když nedám dohromady ani cash na pořízení. Z čeho to bude servisovat?
Michodem, v současné době se dá jakýkoliv úvěr splatit předčasně, maximální pokuta je ve výši 1%. Takže někde u dealera nových vozů nebo v AAA by se dalo možná něco vymyslet. Ale tam tazatel svoji M5 E39 rozhodně kupovat nebude.
Je to nesmysl.

beastar
12. prosince 2017, 14:19
5

To je skoro na seriál pro televizi. Jak kšiltofkář Venda k prvnímu em5 přišel. Based on true story. To by podle mě byla bomba. Končilo by to v bazáči u Čížka. Monte Carlo kde to Venca smění výhodne za večerní ofci jedničku v dehtu. Prostě blok bástr jak prase. A někde v pulce filmu zapletka. Přijde hypo 15 klacků, 10 s máňou prožereme. Taky musim koupit tu novou skříň a boty mám taky slušně prošláplí už. Splátka bavce pyčo bůra, povinný taky voe. Sakra sem tendle měsíc trojku mínus! Kde vemu na tu sadu gum pro m5. Pitch že já rači ty neznalý čtenáře na Autíčkáři neposlech.... No a vidíš Vojto product placement je na světě. Vážně pane Svěrák mladší vy ste takovej putralinhead pojme to natočit. Krab taky sežene nějakou kačku od áček. Já si zahraju na konci Čížka. Main actor už je jasnej. Noo to vude lepčí jak FF.

GanGreen
12. prosince 2017, 17:12
0

Ty blázne, chceš mě zabít??, já si málem rozerval bránici :D :D :D

Fa
Fandatik
11. prosince 2017, 12:10
0

Jak už psali ostatní, zábavná víkendovka a ubersedan mi nejde dohromady. Všechny ty 6ky, CL, CLS moc zábavy taky neposkytnou. Co třeba 156GTA?

Pokud sedan pak CTS V6 3,6 by se dalo provozovat i na běžné ježdění stejně jako Quattroporte (které se líbí mě), ale pokud se něco stane nezprovozníš to levně.

Na víkend bych vzal youngtimera s pořádným motorem (na okruhové řádění máš malý rozpočet). Vette, TransAm, Mitsu 3000, atd..

Já bych vzal SL (žehličku) nebo w124, 126 coupe. Tam už cena spíš poroste a co ty auta nemají na jízdních vlastnostech to mají na stylu. Garáž je povinnost.

reagovat
Petr 'Krab' Jeřábek
11. prosince 2017, 12:39
5

Kámen úrazu v tomhle dotazu jsou bez tanečků okolo ty finance... Aby náš čtenář měl z nákupu radost doporučil bych mu neutrácet za auto více než 2/3 toho rozpočtu na který si asi do velké míry chce brát úvěr.

Zkrátka vychází mi jediné auto : BMW 330i E46 ( musí být zajímavě vybavené, s origo M-paketem II., zachovalé , s manuální převodovkou + třeba club sport paketem). Zkrátka takovou, která bude vyčnívat a bude atraktivní. Už levnější nebudou. Neváhal bych utratit kolem 200tisíc za ní, to je férová cena a možná bude týdny muset trpělivě hledat. A zbytek peněz bych ušetřil, měl rezervu na údržbu, případně na zástavbu samosvornýho diferenciálu, nové obutí na léto atd...

Chápu tu touhu po E39 M3, ale bez rozpočtu půl mega je to sebevražda jít do toho. Tím myslím koupit nejlevnější auto z nabídky a doufat ... tohle nefunguje bohužel.

reagovat
kuc_t
11. prosince 2017, 12:49
0

330i e46 clubsport za 200tis? To už bude chtít hodně velkou dávku štěstí :) .. Bohužel hezké e46ky začínají být dost drahé (na můj v kus)

GanGreen
11. prosince 2017, 13:24
1

Co Legacy specB? 300 koniku to nema ale zzvuk by to mohlo mit hutnej... Jizda bude asi taky stat za to... Ale vim picu, neridil jsem to :-)

reagovat
Skipper
11. prosince 2017, 14:11
0

Mám radu. Majitel se asi zbláznil a prodává tyto tři kousky:
http://cs.jaguar-club.net/forum-tema/daimler-six-clen-rodiny-30685?select=32500#message32500

Vykašlal bych se na D3, hlavně si nejsem jist, v jakém stavu bude M5 za 300...
XJR je sice R6, ale s kompresorem, cena hluboko pod Tvým rozpočtem. Dobový konkurent M5. Vlastnil jsem E39 (ne M verzi), ale Jaguar mě nadchnul daleko víc. Pokud klasický V8, tak to Coupe XK8 je trefa do černýho. Daimler bude na Tebe asi moc usedlý, ale v podstatě je zrenovován do stavu nového auta. Jako investice mají potenciál všechny tři - Daimler je nejvyšší výbava, XJR nejsilnější verze, tam už ceny porostou no a u XK8 rostou už teď.

reagovat
Petr 'Krab' Jeřábek
11. prosince 2017, 15:08
0

Skipper : to jsi snad neměl ani posílat :) Teď na ty Jaguary koukám s otevřenou pusou... Ten Daimler je opravdu úžasná věc. Navíc jestli počítám dobře, tak ho snad prodává téměř zadarmo, zkrátka ta renovace musela zákonitě totiž postupně spolykat statisíce!

Já se k vám do "rodiny" asi taky v roce 2018 zkusím přidat. Akorát musím to doma opatrně, ale velmi opatrně ladit, abych nebyl sice v rodině Jaguarů, zato ovšem čerstvě "rozveden" :) Potěšující věcí je, že za peníze co člověk utrží za ten japonský zázrak GT86 stále pořídí pěknou Jaguaří klasiku a může si vybírat...

Skipper
11. prosince 2017, 16:19
0

Daimler spolykal dle majitele kolem 500 tisíc, doloženo fakturama ;)

Snowman000
11. prosince 2017, 16:25
0

Este ze som total nasuchu a ze mam taku averziu k automatom...lebo jeden viac sexy nez druhy!!!

Petr 'Krab' Jeřábek
11. prosince 2017, 16:26
0

To jsem si přesně tak říkal. Víš co si ale myslím sám pro sebe? Že kdybych toho Daimlera koupil, tak je ho pro mě škoda! :) I když se o auta starám, tenhle stav se prostě už bude zákonitě jenom zhoršovat. Tam není co doladit, s čím si pohrát!

Mě to poslední dobou táhne k něčemu jako XJS 4.0 95' - Celebration model s AJ16tkou , něco takovýho bych si představoval. Co ale nevím je, zda se mi pravostranný půjde snadno dát přihlásit na CZ značky. Teoreticky by k tomu měl existovat COC list a celoevropská homologace a tak by mělo .. jistej si ale nejsem...

Kr
Krocan
11. prosince 2017, 16:27
0

Zdravím vespolek. Pokud někdo zde náhodou koupí to XJR a pak ho to auto z nějakého důvodu přestane bavit, třeba neskousne spotřebu, nebo si nebude vědět rady se servisem, tak potom můžete zkusit nabídnout auto mě. Moc peněz nenabídnu, ale zbavím problému.
Proč to nenabídnu současnému majiteli? Majitel patří k mým známým a tak se trochu stydím mu dávat nízkou nabídku. U cizího tenhle problém nemám. Navíc on je součástí party, která hlasitě dává najevo, že chudým nepatří Jaguar do ruky, že se Jaguary musí přeservisovávat, leštit a nesmí se v nich vozit materiál na chalupu a zedníci z chalupy a tak na mne koukají trochu s despektem. Ale mám zkušenost, že skoro každý Jaguar, který prodával nějaký můj známý a já neudělal nízkou nabídku z výše napsaného důvodu, tak byl stejně prodán za málo, neboť ať si postavíte rovnici na výpočet ceny jakkoliv, stejně na konci přijde "krát 0,5" vyjadřující neobchodovatelnost Jaguaru. Vím co píšu.

Skipper
11. prosince 2017, 16:41
0

Ahoj krocane, vlastnictví auta bych za problém nepovažoval :) Obzvláště teda u XJR, nebo XK8. S Daimlerem nevím, opravdu nedovedu odhadnout, jestli má v republice kupce. Celková obchodovatelnost Jaguaru je opravdu nízká, ale právě o vrcholné verze zájem je a za tyto ceny se prodávají vraky. Tady bych obavy o následný prodej neměl.

Kr
Krocan
11. prosince 2017, 17:21
0

Jasně, manuály, kompresory, Daimlery, 1A stav a jiné libůstky se prodávají nasobně lépe, ale pořád špatně. Nejlepší kupec na kocoura by opravdu byl ten s půjčenýma penězma. Když se zrovna na scéně urodí. Ten je z Kocoura vykulený a o ničem nediskutuje. A většinou ani není schopen zhodnotit, zda je auto mrdka, či auto. Nemá dle čeho srovnávat. A to, po kom auto je a jak bylo hýčkáno a opečováváno já osobně už také házím na váhu jen velmi, velmi zlehka. Za ty roky s kocourama jsem viděl ledacos. Nepíšu to o Hynkovi i Ty máš krasavce, ale "přísahám na smrt svejch dětí" o žádném Kocourovi tvrdit nebudu. Navíc třeba o těch prodávaných autech (nejenom Hynkových) něco vím, znám střípky z historie těch aut. To opravdu nepíšu jako podporahové varování proti Hynkovým autům, ale můj pohled na věc.
A prodávat Jaguary v republice za Evropské ceny je jako ten fór, jak prodávají v jedné ulici dva baráky. Jeden je cikána a druhý bílého. Bily ho prodá těžko za milión a černý lehce za čtyři. Bílý mu říká: "Kurva, jak je to možný, že máme stejný baráky a Ty ho prodáš čtyřikrát dráž?" A cikán se směje; "Ale já nemám barák vedle cikánů!"
České auto do ciziny skoro nejde prodat a tady není trh.
No a nakonec; ten Tvůj V12 by v Evropě přišel také na dvojnásobek. No ni?

Petr 'Krab' Jeřábek
11. prosince 2017, 20:47
0

Já se docela teda bavim. Tak Krocan by nejradši koupil už tak zjevně výhodnou nabídku ještě levněji ... Proč asi tu nemáme ty evropské ceny youngtimerů? Takhle, těch důvodů je celá řada, ale je to často chováním nás samotných. Na druhou stranu, taky mě netěší, že "venku" jdou některý zajímavý Jaguary 90tých let už rapidně nahoru, ale to je vývoj trhu, s tím toho moc nenaděláš.

Další věc je, že u nás není tolik opravdu kvalitních exemplářů. A proto je těžký prodat za adekvátní sumu např. ten precizně zrenovovaný Daimler. Další věcí je, že ještě není všem zájemcům tak moc jasný, že X300 XJR má diametrálně větší hodnotu než stříbrná X300 3.2 z nějakou základnější výbavou a v průměrným stavu. A prodat auto např. do Německa, Švýcarska od nás ... to je vážně rarita když se to stane. To tak bohužel je, ale není to pravidlo. Například pro Clio Sport Ragnotti, které recenzoval Vavris si nakonec přijel zájemce až z Francie a u nás nic.

Skipper
11. prosince 2017, 21:13
0

Krocane, rozhodně nerozporuji problémy českého trhu. Má to ale i pozitivní stránku - občas se zadaří a nakoupíš fakt výhodné. Problém je, když začneš shánět něco konkrétního. Před půl rokem jsem chtěl XJR, pár inzerovaných kousků jsem obešel a s hrůzou jsem odešel. Podotýkám, že všechny byly za vyšší cenu, než XJR inzerované zde. Kdyby bylo na prodej tehdy, tak pro něj jedu už včera. Pokřivit trh jde v ČR velice snadno oběma směry. A rozhodné si nemyslím, že dobré XJR se dnes prodá za nižší cenu, než je zde inzerovaná. XK8 taky - ceny jsou od úplně směšných až po astronomické. A za auto z konce výroby s motorem 4,2 je tato cena právě směšná.
Jediný problém vidím u Daimleru. Jako daily by to asi v tomto stavu bylo kaźdému líto používat a zase u víkendovky bude hodné lidí štvát plyn. (jo, jde oddělat, ale už tam prostě je).
Za mně je to nabídka více než výhodná, která právě křiví trh k uměle nízkým cenám. Osobně mi je to vcelku jedno - kočky mám v garáźi pro radost a ne jako investici :)

Kr
Krocan
12. prosince 2017, 08:16
0

Skipper: Ono to vypadá, jako kdyby se mi líbily jen laciné kočky, ale tak to není. Ale jako se někdo hádá o dvě stovky za týdenní letecký zájezd, přestože vydělává čtyřku denně, tak já prostě koupil už čtyři Kocoury za půl darma a tak už to mám tak nějak pod kůží. Jsou to sice mrdky, ale přesto by část zdejšího osazenstva vyrážela z neznalosti s kombinací toho, že i Jaguar na cestě do Kovošrotu vypadá hezky, obdivné výkřiky. Jinak ten Tvůj dvanáctihrnec se mi líbí více než Zvoňasův Daimler six. A ta moje šedá Vrána? Volant a řadička stále lepí a maže, zatím jsem neměl čas se o to zajímat, za to ale je spravené, jak tomu chyběl výkon a cukalo to. Takže už jezdí, jak má. No a to je další věc, proč neprahnu po Jaguaru v 1A stavu. Nemám na něj čas, parkuju venku, nemá mi to kdo servisovat a udržovat, na auta jsem hovado a Kocoura používám na všechno. Ale pokud se mi nějaký krasavec připlete do cesty a bude se mi líbit cena, tak si ho zkrátka koupím a třeba konečně začnu stavět parkování. Proč by ne, že jo?
Krab: Ty máš freundschaft s AAA, myslíš, že bys uměl zjistit, za kolik by to XJR vykoupili a myslíš, že bys dokázal takovou informaci napsat sem? Aby bylo srovnání v tom, za co jednoho obdivujeme a druhý je terčem posměchu. Díkx Krocan

Skipper
12. prosince 2017, 12:49
0

Tvému přístupu naprosto rozumím a respektuji ho. Občas se o něj dokonce taky snažím, ale vždy se mi to dařilo jen u aut, které jsem neměl nějak extra rád. (E46 316i, Mondeo). Problém u mně nastane, když si mé auto něčím získá. (E39 525i, XJ 12, XKR) To se mu pak snažím dopřávat to nejlepší, udělám rozsáhlý servis - spotřební díly nové kompletně a pak řeším kosmetiku. Nicméně nejdu extrémní cestou stavby nového auta. Spíše se snažím zachovat co nejvíc původního - třeba XJ 12 teď prošla renovací kůže, ale praskliny zůstaly, spíše se vše vyčistilo a decentně dobarvilo. Popraskané dřevo taky nekupuji nové, nechávám jen spravit lak atd. Auto má mít trochu patinu. Ale i tak nastává problém - třeba v tomto počasí bych XJčko z garáže nevytáhl. A to mi trochu vadí. Na tyto účely jsem si pořídil X-Typa, ale ten vydržel doma jen dva týdny. Bylo to fajn auto, ale bylo příliš normální.
Docela se mi zamlouvá Matějova myšlenka - zajet do Anglie, za 1000 liber koupit XJčko a vesele s ním jezdit za kaźdého počasí, řešit jen to, co se rozpadá a dost. Kdoví, až bude někdy čas, tak možná.
Jinak k Tvé Šedé vráně - to auto má charakter, je to taková punkovější verze, ale vadí to něčemu? Když jsem se s ním vezl, tak jsem se usmíval od ucha k uchu.
PS - kdyby jsi chtěl nékdy ulevit od vlastnictví podobného kousku za pár šupů, tak se prosim ozvi ;)

Petr 'Krab' Jeřábek
12. prosince 2017, 13:19
0

S tou Anglií je to dobrej nápad. Já bych na 90% Jaguara kupoval jako RHD v Anglii. V čem se neorientuju nejlíp je, jestli se nenarazí na nějakej problém při přihlašování, resp. jestli nějaký model nepůjde. Měl jsem štěstí se projet v XJ40, X300, X308 a v XK8 a zjistil jsem, že pokud něco, táhne mě to k XJSku. Ale ideálně ty poslední ročníky, který ještě nejdou na veteránský.

Skipper
12. prosince 2017, 13:25
0

Ne, problém to není :) Redakční kolegové to myslím někde i popisovali. Auto je přihlášeno v EU, takźe do plného Brexitu přihlášení u nás bez problémů. Potřebuješ jen kontinentální světla, abys neoslňoval a to je vše. Jinak přihlášení stejné, jako z jakékoliv jiné EU země. Nepodnikneme v létě společný nájezd na ostrovy? :D Matěj by se asi přidal.

Petr 'Krab' Jeřábek
12. prosince 2017, 13:33
0

Na Matěje jsem zvědav, jestli se pochlapí. Já jsem na to děsivě co se týká počtu aut na jednotku času, kterej reálně mám na to se s nima projíždět. Ale jedno, to nejmodernější ( Toyotu GT86) si říkám, že v nějakým budoucnu klidně obětuju a koupím v UK nějakou trošku šílenost.

S tím přihlašováním, jo jak říkáš. Akorát vím, že u něčeho bývá problém s homologací a ES štítkem na autě. UK má historicky všelijaký vyjímky. Některý Caterhamy mají problém, prakticky všechna TVR a právě jsem si říkal jestli by nebyl průser s XJS z roku 94-96, ten Celebration model. To je XJS se 4litrem, který bych tak nějak asi chtěl nejvíc. Taky to teda není nic levnýho. Ale v Evropě jako LHD se prodávalo, tak snad tu homologaci má. Evropský LHD , pěkný XJS , třeba z německa se vsadím vyjde vážně na bambilion, takže najít v UK je určitá šance. Ale i tak stojí dneska pěkný už 10tis liber a víc.... s X300 vkou v průměrným stavu je to sranda, tam se dá kolem 1500 vybírat ..

beastar
12. prosince 2017, 15:02
0

Co to je za shit web ani optimalizovaný pro mobily to neni. To je ještě dělaný pro Slušovice když znali jen pc ne? Auta pěkný nabízí borec, ale asi na špatným místě:))

Kr
Krocan
15. prosince 2017, 23:24
1

Skipper: Tak já žádného Kocoura nikdy prodávat nebudu. To nemá vůbec cenu. Těch pár korun, co bych za něj dostal, vydělám za chvíli a kdyby se stala ta věc, že bych spadnul do bídy, tak by mi ty koruny vydržely stejně na pár dnů, tak bych si vůbec nepomohl.
Ale dám Ti radu. Pokud opravdu myslíš vážně, koupit si nějakého Jaga na denní provoz, nehrň se do Anglie. V Německu je dost aut, která jsou mechanicky O.K. a vizuálně také good, která stojí s dovozem a přihlášením stejně jako z Anglie. To moje stálo s přihlášením necelých 80.000 Kč a má teda kosmetické vady, ale za tu cenu bych nechal přivézt mnohem líbivější a klidně osmičku, ale já chtěl hadrový interiér a manuál. Když jsem byl v hledání, bylo na Mobile.de od 800 do 1200 Jaguarů průběžně. Měl jsem filtr na 8.000 € jinak nic. Za ty dva roky tam bylo tak 100 aut, která by i bez smlouvání byla za polovinu ceny, tak jak by ji odhadli čeští a slovenští Kocouristé. A to nemluvím o odhadech laiků. Víš třeba to, že byla před třemi lety prodána XJ 4,2 S III osobní vůz Dánské královny za našich 70.000? Tou dobou byl prodán také XJ 12 SIII po Thomasi Gottschalkovi za 1800 €. Ten je teď v Čechách. Obě auta jsou tedy k renovaci. Ale je to už delší doba, co byl prodán OSOBNÍ Daimler X330 Britské Královny za necelých £ 8.000. A to ve stavu, dejme tomu, Tvého Dvanáctihrnce.
Historicky vždy trpěly Jaguary na západě i v Americe brutálním propadem ceny, to není české nóvum. On byl i tak koncipovaný. Auto pro Ty, co nemají na Rollsku a Ferrari. A Nejosobnější heslo starého pána Lyonse prý bylo "value for money". Takže už jako nové "laciné" a ojeté to zkrátka nikdo nekupoval, což většinou k šponování ceny nepřispívá. Mnoho lidem na celém světě se Kocoury líbí, ale koupit si nějakého, to néé. Proto jsem to nazval problém, abychom si porozuměli. Vlastnit XJR samozřejmě není problém, problém je to auto prodat.
A tak to vidím tak, že prodat Jaguar za polovic není pro prodejce žádná ostuda. Kde není kupec, ani smrt nebere. Pokud vím, Hynek prodává XK na vážno minimálně tři čtvrtě roku a začal na 22.000 €.
Dokonce je to asi tři roky, co byla v Áčkách na prodej Osmička, myslím že dlouhý Daimler za necelých devadesát tisíc, kosmeticky tedy k nekoukání po el Presidente. Kolik mohl být výkup? Pade? Kolik by dali Hynkovi za XJR? Devadesát? Já bych ho za 140.000 Kč koupil. Ale nekoupím, protože už jsem se dost naposlouchal a načetl keců o tom, jaký jsem ubožák. A to i od lidí, pro které jsou jediné měřítko na hodnoceni lidí peníze a i když kolikrát nemají ani takový příjem, jako já. To pak nevím, zda mám brečet, nebo se smát.
Jo a ještě Zvoňasův Daimler six. Začal ho prodávat za 290.000 Kč. Minulý týden nasadil 210.000 Kč, tento týden 185.000 Kč. To auto by si zasloužilo kupce, nemá asi chybu, ale hovno platný. Každý má keců jak vopice chcanek, ale nakupovat nic.

MGRR
11. prosince 2017, 15:36
4

Nevedel jsem, ze nema penize a chce si pujcovat. Pak ma rada zni: NEKUPOVAT NIC.

reagovat
Inženýr
11. prosince 2017, 21:30
4

Na půjčky mám svůj názor, který by se tazateli očividně nelíbil. V každém případě, bez ohledu na částku, je lepší mít (relativně) ''navoněnou'' ojetinu ''menšího kalibru'', než rádoby výhodně koupenou rachotinu. I volbu srdcem je potřeba volit rozumem. Líbil se mi názor ohledně E46 330i a nového obutí. Jednoduše, je lepší koupit cokoliv v dobrém stavu, a ještě to vylepšit běžnou údržbou. Pak nevidím problém. Ale koupit nejlevnější kousek starší ''suprkáry'' a mít nulu, to je něco úplně jiného, a to se prostě nedá doporučit.

reagovat
wdave_t
11. prosince 2017, 21:59
0

Já doporučím '03 C32 AMG (V6 kompresor). Kámoš sehnal pěknej kus za 200k, takže kdyby se ti to povedlo taky, zbyde ranec na opravy. Jel jsem v tom a je to fakt luxus, automat řadí nádherně (což bych nevěřil, že někdy vypustím z pusy), výkon to má ukrutnej (350 koní na zadní nápravě, svor bohužel nemá - lze dokoupit)... A zmínil jsem nejpohodlnější sedačky ever? A když člověk zrovna nemá náladu to drtit, umí se chovat fakt civilně. Dokud ho člověk nenakrmí >:-)

reagovat
beastar
11. prosince 2017, 22:23
2

Jestli se tady baví Krab tak já se doslova za břicho popadám. Půjčovat si peníze na ojeté auto je vždy riziko. A půjčovat si na auto pro zábavu? Navíc v podobě Cls a spol? To je vražda. Na trio Mb, Bmw, velká Audi bych rovnou zapoměl. Neříkám že kdo si půjčí nemá peníze to dávno neplatí. Ale do tohoto jedině bez půjčky. Nebo to chtít x2 to znamená 300 tisíc hotově a navýšit rozpočet právě půjčkou. Psalo se to tady x krát. A za tyhle vrásky vybydlená m5 vážně nestojí. Snad možná zkusit s6 ale to bude taky past čekající na investice.

Koupil bych něco rozumného tzn. Něco jako S4, nebo e46 330, Leon Cupra, céčko sport kompresor. Na větší sportovní auta to prostě není. Možná US produkce tam nevím, co v téhle ceně. Já bych si na to jako stará škola nepujcoval. To v první řadě. A hlavně ty auta jsou spíš obecně nudná víkendovka. Na co užraný sedan, co je dávno za zenitem. M5 e39 je super auto, ale překonané a kdovíjaké vyžití za volantem nenabídne. Jaguary raději vynecham. Koukám že místní důchodci už své karty vyjevili;)

reagovat
saage
11. prosince 2017, 23:55
0

Mate stesti, ze jdu kolem. Na bazarovyho snilka jsem machr. :-) Nevidel bych ten rozpocet tak cerne, ani ten napad- pujcit si na svou hracku. Vcera jsme na blogu zrovna s Goldiesem psali, ze je lepsi si uzivat ted, a necekat az jednou... az bude cas, penize atd. Na druhou stranu zadani vazne tezky. Za 3 kila si dokazu predstavit koupit nejaky stary projektovy auto s peknym americkym 8valcem a o vikendech se v nem vrtat a na par dni v roce ho protahnout na vylet nebo sraz. Nebo druha moznost koupit neco jak tu ostatni radej za 150 a nechat si na provoz a nepredvidatelne naklady zbytek. Zabavny auto s 8, nebo 6 valcem na vikendovy jezdeni se sezene, jen si s nim pak clovek moc nezablbne, kdyz nebude ani na havarijni pojistku a poradny gumy. Pokud ma ale kupec koule velikosti melounu, mel by jit do tohodle driv nez mu to vyfoukne Krab: https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-7/17569462?goFrom=list Pokud bude mit stesti, par vikendu vydrzi.
-
Komentář upraven 11. 12. 2017, 23:57:05

reagovat
Standa
12. prosince 2017, 09:04
0

Mít volnou suchou stodolu, tak tuhle sedmu hned koupím, protože to brzo bude jednorožec. A stálo by mi to za to i v případě, že bych se do něj jen občas posadil a zaposlouchal se do zvuku motoru. Ale jako víkendovou hračku nee.

saage
12. prosince 2017, 09:09
0

On o tom brzo Krab neco hezkeho napise. Tohle konkrétní auto je fakt neuveritelne zachovaly. Posadil sem se dozadu, a rikam Krabovi: Jed Hanz! :-) Porad je v tom videt ta kvalita a takova aura vyjimecnosti. Samozrejme to neni na nejaky vikendovy blbnuti v Myte, nebo v Sosne, ale krásný pohodlný výletový auto.

Asid
12. prosince 2017, 08:03
2

Nechápu proč autor vybral zrovna takhle velký neotesaný limuzíny jako víkendový požitkový auto.

reagovat
bitner
12. prosince 2017, 09:01
2

"Rad bych kazdou sobotu a nedeli vsem ukazal, ze to mam az na zem, ale musim si na to vzit hypoteku. Co mi poradite?"

reagovat
saage
12. prosince 2017, 09:11
4

Kraťasy. :-)

Beny
12. prosince 2017, 09:16
3

A není to teď v zimě nepraktický? Až začnou solit nevím nevím...

Safa
12. prosince 2017, 11:08
0

bitner: Čivavu? :o)

beastar
12. prosince 2017, 13:44
2

MYjátu a placatej kšilt...

Beny
12. prosince 2017, 13:47
0

No, pokud bude mít díru v podlaze tak ho možná budu mít na zem i já.

Safa
12. prosince 2017, 13:52
0

Beny: Proboha, v čem to jezdíš? :o)
beastar: Kolego, do Miaty jedině ve stylové a slušivé bekovce... #dudlikprobeastara

Beny
12. prosince 2017, 13:57
0

Safa: Ještě nejezdím, jsem ve fázi nákupu. :-)

beastar
12. prosince 2017, 14:57
0

Myslíš řádnej kulich s lemem a nášivkou Ajm da best drajva cuz i gat a best roudsta eva? Tak to pak jo no.

Adam
12. prosince 2017, 14:33
3

Objevil sem tady v komentářích jeden nedostatek. Můžete mi někdo vysvětlit, proč má bejt auto pro zábavu nutně nějaká šílenost na okresky? Já si nemyslím, že za volantem své 535i s manuálem bych se nudil... Popíráte pak existenci veškerejch luxusních veteránů.

reagovat
beastar
12. prosince 2017, 15:05
1

No nemusí! Jenže auto pro zábavu nebude m5 za 300:)) Teda pokud ti nepřijde zábavné házet prachy vídlema do servisu a nejezdit.

Adam
12. prosince 2017, 15:28
3

M5 za 300 je magořina, to beze sporu. Sere mě tu ale všeobecnej názor, že jediná dokonalá možnost auta na víkend je NA s 300hp.

saage
12. prosince 2017, 15:44
3

Přesně! Ne každej si pod pojmem víkendovka představí hned lehkonohýho drtiče okresek. Psal jsem to už nahoře. Pro plno lidí to může být klidně pěknej velkej luxusní sedan v kterým vozí svojí paní s dětma na výlety.

beastar
12. prosince 2017, 15:53
1

Jo to je nás víc. Pro mě je ideální na víkendy taky trochu něco jinýho.

Safa
12. prosince 2017, 15:54
0

Adam: To není všeobecný názor, to je jen neškodný trolling jednoho zdejšího profláklého daily Miaťáka, namířený vůči všem zdejším #miatahaters - těm, kteří se křižují či odplivují, kdykoliv to slovo v diskuzi spatří. Jasně, že je hromada jiných řešení. Ale 300hp Miata mezi ně každopádně patří, pakliže nesplňuje jeden parametr z osmi a všechny ostatní sedí. Nebo ne? Na druhou stranu - zaúvěrovat se kvůli víkendové kcháře s požadavkem na brutááál motor a milion dalších věcí jako svor, zadokolka a max. fun factor,, to mi přijde maličko jako finanční punk. No každopádně proti gustu, že? :o)

beastar
12. prosince 2017, 15:58
0

Jenomže když si to pozorně přečteš tak ona nesplňuje asi tak dobrou polovinu těch parametrů. Ne jeden:) ale co si budeme vyprávět zaměřovat se jen na jeden typ auta je jednodušší. Jinak se závěrem co píšeš souhlasím je to celý docela hovadina, ale kdo chce kam....

Safa
12. prosince 2017, 16:10
0

Nezlob se beastare, ale tentokrát se pleteš. Viz můj příspěvek v 8:59 výše v diskuzi. Přečti si ho znovu a zkontroluj si to s parametry v původním dotazu... ;o)

beastar
12. prosince 2017, 17:48
0

Já se nikdy nepletu. Přestože sem jenom demigod,)

Safa
12. prosince 2017, 18:09
0

#demigodbeastar :o)

beastar
13. prosince 2017, 14:28
0

Nojo poláci operu vždycky uměli:)

Franz Kafka
12. prosince 2017, 17:12
0

Já když to vezmu podle vlastních dosavadních zkušeností, tak 300 000 Kč je dost jen v případě, že to bude prostě jezdit minimálně. Řekněme do 5.000 Km za rok. Potom by klidně připadala v úvahu i nějaká ta osmiválcová BMW a podobně. Na častější ježdění se poměrně špatně vybírá i s částkou zhruba trojnásobnou. Jinak těch nároků je tam dohromady opravdu hodně. Takové trochu složité dostat fun factor, pohon zadních kol a zajímavý motor za tuhle cifru. Navíc aby takové auto drželo cenu.

Zcela zběžně se tady nabízí poměrně velký výběr aut, kde nabídka na první pohled vypadá lákavě. Napsalo se tady nejen tady o tom vážně dost.. Na údržbu to nebude nikdy legrace pokud budeme chtít o víkendu auto a ne kupui šrotu, co se tak tak drží na kolech. Jedna z požadovaných vlastností, aby už moc neklesala hodnota vozu je taková relativní. Nikdo nemáme ten dar vidět budoucnost. To je trochu jako chtít koupit akcie na kterých zaručeně zbohatnu. Lze se na to povznést a u některých aut už vážně dnes jde odhadnout, že si minimálně svou hodnotu udrží. V diskusi se celkově objevují zajímavé nápady, ale je to hodně o vkusu.

Za mě pokud by tedy mělo jít o projíždkové auto, které má svou auru a není to primárně brusič okresek, anebo okruhový speciál. Jsou zde například auto jako:

Jaguar XJR V8 asi i XK8, XF, S type, BMW 5 s osmiválcem, lze sehnat i 850i s devadesátek nicméně tam to je už hodně o ochotě potom dále investovat, Mercedes CL/E500, Nissan 350Z (to mě osobně přijde jako velmi dobré řešení) Potom tady máme nějaká ta Americká auta. Zejména Pontiac Firebird. Z velkých limuzín jde koupit A8 i 7er dokonce i sem, tam nějaká S600 z devadesátých let by šlo zakoupit v poměrně dobrém stavu. Tady nutno podotknout, že taková 750i e65 už také asi na ceně klesat nebude a ten původně ošklivý design je dnes alespoň zajímavý. Je tady také možná koupě něčeho zdánlivě obyčejného jako je třeba Passat CC, ale tam nebude osm válců. Audi S8 bude mít z let výroby 03/04 úplně vše a pořád je použitelné kdykoliv jen ty servisní náklady nebudou asi nejnižší.

Jak ale všichni (doufám) víme, tak jen na pořizovací ceně to nestojí. Také považuji za poměrně obskurní si půjčovat na tento účel, ale budiž. Doufejme že sám pisatel je dostatečně seznámen s tím, že takové auto i když se koupí dobře a najede třeba jen těch 5,000 Km ročně něco stojí. A je dobré i tak mít slušně pojištěno. Otázkou je také jaké financování bude zvoleno. Pokud spotřebitelský úvěr, tak to rozhodně není tak jak tady někteří psali, že se to prostě vyplatí. Bude to každopádně něco za něco. Nakonec jako vždy, když děláme něco takového jako je nákup auto, které vlastně nepotřebujeme:)

reagovat
MadMattCZ
12. prosince 2017, 21:43
1

E39 540i - už to tu bylo řečeno vícekrát, M5 je jednoduše nesmysl
E34 540i - pokud bys chtěl veterána rovnou :D
Nissan 350z - pro mě jedna z nejlíp znějících V6
Lexus SC400 nebo LS400 - Japonský V8
Camaro, Firebird, Trans AM, GTO, foxbody, SN95, ...atd.

reagovat
H_F
16. prosince 2017, 03:01
0

xjr x308 se da za 300k koupit i r2000+ bez nikasilu
v8 360k a krasavec, s m5 si nezada

reagovat
Vl
Vladis
29. prosince 2017, 00:53
0

No tak sem tu ... kvalitne zlinčovaný, častecne zasluzene, castecne ne... diky seckym co sa vyjadrili ci uz ma zvozili alebo ne male dovysvetlenie.. Ozaj nejsem jeden s tych debilu co by si museli neco dokazovat alebo jakymkolvek spusobem si musel honit ego to zaprve tak teho by sme sa strastli... proc M5? je to kult a obrovsky sen a inac nan nedosahnem nez by som to naskrabal uz by stali nevim kolko teraz sa uz odlepili od cenoveho dna je cas konat... bol by to projekt veteran/poteseni postupna renovacia a vyborna investicia aj ked pochybujem ze ak by som ju raz nadobudol tak bez padneho dovodu by nesla s domu... rocne by ujela MAX. tych 5000km a skorej menej a som si vedomy co to auto obnasa aspon dufam... jak hovorim ked bude doma uz ma cas aj keby som s nou trebars najazdil len 1000km za rok je to investica + sen berme to tak a neco malo uz bokom mam na prve najnutnejsie zaplaty nejdem uplne 100%ne na krv jak sa vravi a preco pozicka? pretoze jak som pisal nez by som niekedy s mojho platu tych 300k nastradal tak uz budu tie najlacnejsie stat nie 300 ale 500-600 (vid vyvoj ceny M3 napr) kto ma pozna ze som inak paradoxne aboslutne proti uverom a pod toto by bola uplne prva vec na splatky a dlho sa len odhodlavam nad tym uvazovat a potom si povim ked ne taraz tak potom kedy? tolko k hejtom a situacii :D teraz k navrhom E38 je skvost ale je to typicka limuzina a to neni na to obcasne rychlejsie strihnutie zatacky E38 je proste E38 :D neviem ako by som to nazval E39 540i manual je vyborna no sem tam pozrem do inzercie no a 540i manual je velky masterstuck ale ozaj velky a ked by mala byt v slusnom stave 300k atakuje lavou zadnou (samozrejme mat 540i vo vinikajucom stave vs M5 najlacnejsi v ponuke je rozdil) ale .. ale ja mam cas nikam sa neponahlam ...350Z bol dalsi kandidat no kazdopadne manual po lifte 313k je uz tiez na tej cenovej hranici kusy pred fl co som cital sa az tak nedoporucuju olejova napln bola len 3.5l ak sa nemylim a ked dostavalo to auto slusnu sodu nie jedno bude dobre chytene ... 330i ma az tolko nelaka naviac top kusy 330i Mpacket sport tiez uz zdaleka niesu otazkou 150-200k ... neviem k zybtku jak je CLS alebo CL nebodaj vo V12 tak chlapi nehnevajte sa ale zvozit za servis M5 a na druhu stranu doporucit CL vo V12 alebo S600 no taaak :D chrysler 300C ma tak jedine pre mna uzasny motor HEMI tym to auto zacina a konci.. ostatne ameriky co ja viem nevyznam sa ale som alergicky na ameriky 75+ az do nejakej nedavnej minulosti to boli tak otrasne auta aj ked s vyybornymi motormi... skoncilo to az na nejake vynimky niekde u 72heho roku s krasnymi amerikami a zacali cosi mojmu oku lahodiace vyrabat az "teraz" .... uz sme si tu srdiecka vyliali seci dufam ze som objasnil situaciu ze nieje vsetko tak ako vypada a ozaj nie kezdy ma prijem 50 000kč+ ze su tu aj taky jak ja a maju stale 15k- a kedze mam strechu nad hlavou dokazem si aj s teho mala nieco odlozit bokem ... kazdopadne vdaka za rady a typy

reagovat


reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Cheyenne extended cab 1991
Chevrolet Cheyenne extended cab

1991 rok výroby
176 koní výkon
6 200 ccm objem

Hyundai Santa Fe Santa Fe 2,2 CRDI TECHNOLOGY 2016
Hyundai Santa Fe Santa Fe 2,2 CRDI TECHNOLOGY

2016 rok výroby
147 koní výkon
2 200 ccm objem

Peugeot 206  1999
Peugeot 206

1999 rok výroby
65 koní výkon
1 587 ccm objem

Jeep Comanche  1987
Jeep Comanche

1987 rok výroby
125 koní výkon
4 000 ccm objem

Chevrolet Camaro 5.7L V8 TOP stav 1975
Chevrolet Camaro 5.7L V8 TOP stav

1975 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem