Matěj „MadMattCZ“ Sommer
| Bydliště | Pardubice |
|---|---|
| Registrace | před 9.1 rok. |
| Poslední aktivita | před 2.2 rok. |
| Příspěvků ve fóru | 1 |
| Komentářů u článků | 26 |
| Pozitivních komentářů u článků | 8 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Koukam, ze jsem asi jediny z te druhe strany. Moje auto je aktualne v takovym stavu, ze bych se pred byvalym majitelem musel stydet a on by brecel ???? Ale brzy to napravim
Taky bych měl zájem. Rád si sám sebe prohlížím a navíc ty fotky na facebook se samy nevygenerují.
Jee, tajne jsem doufal ze me v compactu nekdo nahodou zachyti na fotku nebo video. Tak jsem se dockal ☺
Jeden známý zrovna přešel z Passatu 2.0 TDI na hybridní RAV, takže na tom asi něco bude.
E39 540i - už to tu bylo řečeno vícekrát, M5 je jednoduše nesmysl
E34 540i - pokud bys chtěl veterána rovnou :D
Nissan 350z - pro mě jedna z nejlíp znějících V6
Lexus SC400 nebo LS400 - Japonský V8
Camaro, Firebird, Trans AM, GTO, foxbody, SN95, ...atd.
Taky americkejm dětem stačí když si otevřou stánek s limonádou a Viper je na světě. Pražští Zondisti si musí své supersporty zasloužit.
A vyzobaná slunečnice je to i z mého pohledu, jelikož se do E46 nedával samosvor :D
Pro mě je tohle auto už trochu na hraně. Na jednu stranu zřejmě poslední trojka, co by mě bavila řídit a na druhou stranu už je moc nová a složitá na zveteránovatění.
Fiat Bravo HGT. Moc o tom autě nevím, snad jen že má 2.0 pětiválec, super zvuk a zvenku vypadá k světu. Přijde mi to HOT až až. Jeden kus do 50k je zrovna na bazoši.
Já jsem zvyklý sednout do auta, zapnout potkávačky a dál to neřešit. Nedošlo mi, že u aut s denním svícením se tohle nedá úplně zautomatizovat. Ale i tak si stojím za tím, že ve chvíli, kdy se po silnici za šera pohybuje vzadu nesvítící auto, je chyba jen na straně řidiče.
Na tom autě mi vadí ještě jedna věc, který si všímám i u jiných aut a tím jsou všelijaký spojlery, prahy, lipy, difuzérky a nevím co ještě, hrozně uměle přilepený na auto buď v rámci faceliftu nebo sportovní verze. Nevím jak to lépe vyjádřit, ale výsledkem je, že to působí ze strany "placatě" a kola se najednou opticky ztrácí v podběhu a vypadají mrňavá. Má to třeba i nový Nissan GT-R.
Možná to jen špatně chápu, ale to že někdo v noci svítí denníma snad není chyba designu danýho auta, ne?
Co jsem se dočetl na fóru, tak je prý nejdůležitější nekoupit už zadřený motor. Duratec 2.5 je původem jiný než 3.0 a má větší objem olejové vany. Pokud si člověk hlídá hladinu oleje a mění pravidelně, tak se nemusí zadření bát. Duratec 2.5 máme doma.
Jo, už chápu jak jsi to myslel. Ta teorie o strašení lidí se mi líbí. ...Navíc jsem se trošku zamyslel nad tím, co jsem včera napsal a došlo mi, že úvahy o hybnosti a impulsu síly nejsou při havárce asi moc namístě.
Pridanim zateze do toho staryho bys sice zvysil jeho hybnost a snizil tak impuls sily ale deformace by byla nejspis jeste vyssi protoze by se nekde musela "vypotrebovat" dalsi energie.
Ja si to vysvetluji takto. Clovek, ktery se zajima o auta maximalne v sobotu rano u autosalonu se snazi co nejmene riskovat. Okoli ve valne vetsine radi vsadit prave na koncernovej diesel. Evzen se tedy zepta mechanika a znameho ktery je nadsenec do aut. Od mechanika samozrejme dostane pozehnani a nadsenec mu poradi uplny opak - osvedceny benzin o ktery neni tak velky zajem. V tu chvili pred Evzenem stoji otazka co se stane kdyz narazi na spatny kus. Bud da na mechanika a pred okolim se ospravedlni vetou "doporucil mi to kazdy a vybiral jsem s mechanikem, vic uz jsem udelat nemohl" nebo se mu rozsype auto doporucene nadsencem a okoli ho sezere zaziva vetami typu "patri ti to, kazdej preci vi ze 1.9tdi je best a mel jsi dat na radu profika a ne nejakyho fandy". V tu chvili je rozhodnuto, protoze nejdulezitejsi je vypadat dobre.
Shlédnul jsem pár videí na youtube a přečetl si pár komentářů autora. K těm zvukům říká, že to co je zatím slyšet ve videích je jen dočasné. Další dobrá zpráva je, že bude možnost manuálního řazení.
Je to tak. Nejsem Audi fanda :) Ale neříkám že by to byly špatný auta. Audi TT první generace dokonce obhajuji vždy když je terčem posměchu internetových lidí. Stejně tak jako Multiplu, BMW compact,... Ale to už odbočuji, jen jsem se chtěl ospravedlnit.
Avus mi prijde trochu povedomy, ale o zbytku jsem snad nikdy neslysel. Kdyz se rekne koncept od Audi, tak se mi vybavi Audi RSQ z filmu Ja Robot.
Myslím že mk2 taky nebylo špatný mondeo. Táta s ním jezdí doteď a díky garážování zespoda vypadá jako nový. Má od výroby recaro sedačky, V6 a nedávno se mi táta svěřil že je mu mutno z představy, že to auto jednou dojezdí. Ta V6 by se svým objemem 2,5l mohla sice dávat víc než 125kw, ale za to dělá čest svému jménu Duratec a má pěkný zvuk. Navíc jsem jich v USA potkal víc než pár :D a to všichni víme jaký mají američani vztah k obyčejným starým autům.
Vavrisi? Přehřívající se 4. válec v NB řešil Marty v MCM. Problém je prý v tom, že ten motor je původně z předokolky a existuje na to nějaký kit...
