
Jindřich
Jméno | Jindřich Zámecký |
---|---|
Bydliště | Praha-západ |
Registrace | před 8.1 rok. |
Poslední aktivita | před 15.9 měs. |
Příspěvků ve fóru | 43 |
Komentářů u článků | 140 |
Pozitivních komentářů u článků | 19 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Tak jestli skončila tam, tak je to hodně smutná písnička, po tom všem, co na tom autě provedli, možná pro to aby ho pak mohli dobře nasát ;-)

To nebylo myšleno konkrétně na tebe, že jsi to tvrdil. Jen jsem reagoval na tvoji poznámku, kde jsi pravdivě podotknul, že si budou držet cenu, i když před rokem bylo to obecné mínění jinde. Já rozhodně fanda Hyundai nejsem...

Bude si držet cenu... Pred rokem tu všichni říkali, jak se těší až po roce bude stát půlku a bude to super dostupný hatch...

Přesně nad tou jsem teď před čtrnácti dny slintal a říkal si, ze mě mrzí, že jsem v ní nejel. Musí to být fajn svezení. A vypadá božsky :D

Bude asi dost vlhko, takže asipřitáhnu svým rumunským závodním speciálem :D

Je to RS4 b7, takže relativně častý auto. Na druhou stranu v týhle barvě a specifikaci jakou mám, je třeba na mobile jediný auto za nesmysl a tu moji jsem dal do hodně slušný kondice. A vím že, pokud ji prodám, stejnou budu horko těžko shánět. Tržní hodnota je pro někoho pakatel, pro něho jmění, o tom to ale není. Komunita o mě skoro neví, možná i to je ten důvod. Kdybych každej den poslouchal, co to mám za klenot, tak bych možná mluvil jinak :D
Ne, je to prostě o tom, jestli človek chce malými doušky užívat něco "extra" anebo naplno něco normálnějšího. Samozřejmě to extra je v uvozovkách, bo to, co je pro mě extra, je pro jiného tuctovka. A navíc nesmí být člověk moc prostitut, já bych chtěl hrozně všechno ozkoušet, možná najít to svoje top vozidlo...
Jinak mě stále rezonují v hlavě slova mojí paní z letošního parného léta, že nechápe proč mám garáži auto, se kterým nejezdím, cpu do něj peníze, nesmí se okolo něj ani chodit a svoje každodenní cestování řeším většinou jízdou ve smradlavém pekáči bez klimy :D

Já jich mám taky šest a budu redukovat. On ten zbytek aut má ale buďto smysl nebo jsou to krámy ze pár korun, spíš mě pořád trápí myšlenka, proč mám doma něco s čím nejezdím, když bych třeba mohl mít něco méně "pozérského" ale zas bych si to třeba víc užil... A taky si říkám, že je tolik aut co bych chtěl projet, anebo ještě lépe alespoň chíli vlastnit, že je vlastně škoda zacyklit se na jednom, na které se akorát chodím dívat. Jenže pak se podívám, svezu a ono to je zrovna fajn a ríkám si, přece to neprodáš nějakýmu vocasovi...

Tenhle text mě celkem zasáhl do živého. Sice jezdím velice rad a částo a v podstatě si to užívám v čímkoliv v čem sedím. Na druhou stranu ale poslední dobou velice často bojuji mým druhým já, které se samo sebe ptá, proč mám vlastně v garáži to svoje vysněné auto, kterým nechci jezdit, protože je moc tvrdé, nepohodlné, vyžaduje tu správnou silnici, hrozně žere,, umazalo by se a s největší pravděpodobností by mi ho někdo odřek nebo naboural. Jenže jak z toho ven?


Hezky test. Pro tyhle kapesní hatche jsem měl vždycky slabost. Bohužel ty interiéry, to je zoufalost. Ten otackomer popsal Knightrider zcela přesně.

Hele a já tam už teď moc nebyvam ale nebude to parkoviště už plný? V létě tam bývá nátřesk a léto už máme měsíc....

Asi to zkusím hecnout. Ještě si vybrat čím prijedu :D

Noo potom co jsem strávil minuly víkend ve společnosti carrery 4S 997, bych si na ten flat six asi hodně rychle zvyknul.... Dokonce to i jede asi lip než jsem čekal.

Tohle byla super série, pro mě srdcovka, protože hot hatche a zejména ty staré a zlé mám moc rád. A tenhle článek byla taková naprosto luxusní tečka. Díky

Tak já tu střední třídu nebral typicky tabulkově podle sociálního rozdělení ale spis tak obrazně. Jako člověka co nemá vatu na nový ale má nějaký přebytek prostředků pro své kratochvíle. A pro nekoho to jsou třeba letadla, pro nekoho loď, cestování a pro nekoho to může být “exotické” auto. A jde do toho s tím, ze ke do toho schopen jednorázově poslat nějaký to kilo, ročně do toho nějaký ten deseti až stotisíc vrazit ale opakovaný velký průser může být konečná...

Drahý to je, máš z toho sposutu strostí, šedin a kolikrát bys to nejradši prodal. Ale kazdej si musíš zvážit sám, jestli mu to za to stojí a jestli je alespoň trochu finančně způsobilej, to uservisovat. Popravdě člověk kterýho servisní náklady trápit nebudou, si nějakej zestranelej supercar/ sedan kupovat nebude a naopak člověk co není schopen zodpovědně uservisovat ani obyčejný rodinný auto, by se do takových akcí pouštět neměl. Takže pak zbývá taková ta střední třída, kterou tohle sice hodně bolí, ale je ochotna a i schopna to nějakým způsobem zvládnou. Jestli to nakonec bude na prasáka nebo zodpovědně, to už je věc druhá.

Ceny znám, mám doma jedno z aut, o jejichž nákladech na servis se nesmí mluvit, takže děkuju :D Spis jsem ocenil, že s tím Krab nedělá tyjátr.

Pane Krab, fakt super článek, spousta zajímavých údajů, čtivtý sloh a jako jeden z malá jsi se alespoň nebál nastínit cenu. To auto je krásný. Přeju ať už dělá jenom radost.

Luxusní článek. Díky
Následně bych si prosím představoval článek o podobně divokých über sedanech. Protože ono i auto velikosti ofce s obrovským V8 pod kapotou, mi přijde neméně fascinující zhovadilost.

Asi nemám dostatečně objektivní názor. Mě přišlo, že to jede jako prase :D
Bavila mě na tom asi spis ta agilita čistota projevu. Říkalo se, že 1.9 je divočejší, 1.6 hravejsi a víc vyvážená. Ale chtěl bych se v tom dneska svézt.

Díky za článek Krabe.
GTI v jedna šestce jsem měl jako devatenáctiletý čucák a možná i díky tomu to do teď považuji za svoje nej auto. Super návrat do minulosti.

Tohle zažívám každý rok na motorce, naposledy jsem jel v říjnu....

Po přečtení nadpisu už jsem se začal vztekat proč zase ofce RS ale nakonec musím říct - pěkné čtení.


Moc hezky napsaný článek, i když v té závěrečné fázi stoupání do Úpy jsem musel lehce zvednout obočí a ptát se, jestli autorovi proste spis už nějaký čas nechybělo udělat si radost jízdu dobře obutou čtyřkolku na sněhu. Protože co si budeme povídat, pokud nejsi Hanu Mikkola, navíc jedes v provozu, oceníš víc dobrý grip od gum, než než funkčnost diffů a úžasné vyvážení. Přeci jen sedíš v tom voze na sněhu prvně a jedes po veřejné silnici.
Co se týče auta, za 20 let, až to bude stát dvě výplaty, tak se o to popereme, jakožto o jedno z malá aut s velkým motorem a zadokolkou. Za cenu milion a čtvrt si to ale moc kupců nenajde. Když už ty prémiové peníze mám, koupím si prémii. Alfa možná staví pro nekoho šunky ale je to automobilka s tradici, auta mají charakter, šmrnc a ten kdo si ji koupí, je fajnšmekr a fanda. Kdo si koupí Kiu (nebo Hjondé) bude spíš působit jako sociál. Ve světě majitelů MB, Audi a BMW určitě.

Ty komentáře typu: chtěli jste samý starý hajtry a vidíte, nejčtenější články jsou jsou nové nezajímavé krabice není úplně fér. Pokud se jedna o statisíce přístupů, většina z nich jsou lidi “z venku”. Což je samozřejmě fajn, ale osovování té skupiny pár “věrných” kusů, že chtějí něco, o co ani vlastně sami nestojí, je hnusné ;-)

Za mě nejlepší test určitě a s velkým náskokem taky dvojice s2000 a 340i
Tyhle dvě jsou opravdu majstrštyk

Super test! Opět luxusně popsané tím způsobem, který nemůže nevtáhnout do děje.
Teď už jen vyřešit,kde na ni vzít prachy.

A to jste hoši nejeli na 1130 tnt nebo tornádo od Benelli ;-)
To je ještě větší fičák

Já bych obecně ocenil spis nějaké rozšíření sekcí různých olítaných a zajímavých vehiklů, testy, bazarový snílky atd, přece jsem na tom jste vyrostli...
Moderní technologie jsou fajn, ale jak to má fungovat? Budete skutečně testovat, zkoumat, jezdit nebo nebo půjde jen o nekoho, kdo vyhledá na netu články, které se daji najít všude?
Růst je nutný a je fajn. Ale aby to rostlo tím správným směrem.

Tady i kdyby někdo dodávku chtěl, stejně mu místní fans dřív nebo později začnou tlačit miatu...

Článeček opět trošku zavání účelem přitáhnout nějaké ty kliky a opět se zabývá nekonečným a už celkem i nudným tématem rychlých ofcí....
Popravdě nechápu, co je na tom pořád k řešení. Jak stojí ve článku a každému musí být už snad konečně jasné, je to hezky poladěná Octavie, což je samo o sobě dobře postavené a prostorné rodinné auto. Ze jsou PR řeči možná trochu za čarou je věc jiná, děla to tak každý a je třeba to tak brát.
Když by to byl takový pruser, jak někteří fanatici neustále tvrdí, asi bych jich nebylo tolik a továrna by je dávno přestala vyrábět.
Navíc, kdo se s tím svezl a pochopil, co řídí za auto, musí uznat, že to špatný není.
-
Komentář upraven 8. 12. 2017, 19:51:38


Radka znám osobně a u některých komentářů se musím dost smát. Tenhle člověk má na motorce odjeto a prožito tolik, že by se z toho polovina místních mudrců počůrala strachy ještě před odjezdem. A to ve valné míře úplně sám.
Stejně tak ty socky je fakt hodně úsměvná věc. To, že někdo jezdí pekáčem nemusí nutně znamenat, že je sociál.
Je možný, že Radek a jeho kolegové podcenili situaci na trhu ojetin a podstřelili cenu vehiklů, který za danou sumu splaší ale zbytku, toho co si vezmou s sebou a jak se vybaví, bych se rozhodně nebál.
A pokud chtějí jet ve stylu pořádným offroudem a ne felicií, která by to třeba nakonec dala taky, tak proč ne. Každý chce prožít nějaké to svoje dobrodružství a je na něm jak bude vypadat. Jsou to jejich prachy a koncekonců proto se tady ptal, co dokáže za daný obnos pořídit :-)

Vzdálenost mám nastavenu na nejmenší, bohužel i tak je příliš velká, resp auto začne moc brzy ubírat plyn a odjíždí ekonomicky. Jindy zase jak jsem psal výše drží plný knedlík až do doby, že kolikrát radši začnu brzdit sám.
Na vaši radu jsem páčku tempomatu jsem osahaval několik minut a kromě bočního tlačítka a přepínače pro nastavování vzdálenosti na horní straně tam jiné tlačítko bohužel nemám.

Taky mi není jasné, proč bych nemohl kritizovat auto, které jsem "neplatil". Jako zplnomocněný zástupce firmy jsem ho vybral, zakoupil, teď s ním jezdím a nemá to přeci nic společného s nějakou nevděčností vůči firmě. Jsem nasraný na Škodu za to co mi dodala, ne na firmu že mi to koupila. To jsou jablka s hruškama.
Stejný příklad jako kdyby mi někdo půjčil auto a já řekl, že je to krumpl ve snaze objektivně to auto ohodnotit. Když mi kámoš půjčí svojí filcku, protože jsem ho o to požádal, tak mu neřeknu ze je to krám. Ale pokud se mě bude ptát co si o tom objektivně myslím nebo budu chtít svoji zkušenost předat dal, tak řeknu pravdu. Přece nebudu říkat ze je to super jen kvůli tomu, ze mi to někdo poskytl.

Taky bych si rád přisadil.
Můj minulý služebák byl dvojka Sup 2.0 Tdi 125 KW 4x4 v manuálu a ve výbavě Holocaust. To auto nebylo ničím výjimečné, ale tak nějak mechanicky poctivé a za dva a půl roku a asi 100kkm ho nahradil dá se říct skoro vysněný kolega, Sup III 2.0TSI 206 KW 4x4. Po 4 měsících a 12tkm musím konstatovat, že z celého srdce lituji, že jsem se tak aktivně podílel na výměně toho starého za nový. Skoro je mi až do breku, že jsem toho svého držáka (který to semnou rozhodně neměl jednoduché) a který mě nikdy nezklamal, dobrovolně a pln nadšení opustil, jelikož to co kolegové v Boleslavi dokázali vytvořit, je až na pováženou.
Když začnu interiérem, plasty neřeším, kůže je dobrá, místa mraky, tak ty sedačky jsou skutečně jak pro Američany. Pro mě, jakožto normálně stavěného muže se 85 kg 184 cm výšky je boční vedení čistá nula. Při delších cestách záda bolí e není to žádná trága. Jen bederní podpěra se zredukovala tak na polovinu, oproti 2. generaci.
Motor jede asi adekvátně ke koním ovšem odtažitě a bez emocí, což tedy nemusí být chyba. Spotřeba stabilně pod hranicí 11 litrů mi přijde vzhledem k podávaným výkonům přehnaná, obzvlášť když jezdím 99% jízd prázdný a sám, maximálně ve dvou.
Převodovku bych nejradši vyndal, poch*al a zapálil. Nikdy jsem neuměl s automatem ale to co občas převodovka dokáže předvést, to mi hlava nebere. Je jedno jak rychle nebo silně zmáčknete plyn, jednou se nestane nic a podruhé se děje přesně to, co popisuje Vavris - podřadí o dva - tři kvalty a vy vystřelíte z křižovatky jako totální hovado. O tom, že by auto dokázalo využít koní a krouťáku na dálnici se nemá smysl bavit, prostě tam ve 150 pošleme na půl vteřiny čtyřku, ať to má grády.
Tempomat - díky němu už vím, proč dnes všichni jezdí v levém pruhu na dálnicích a obchvatech. Ono se totiž s tempomatem jinak jezdit nedá, jelikož jakmile předjedete a zařadíte se zpět a někde kilometr před vámi jede auto, Supír začne statečně brzdit, takže musíte stejně zase manuálně přidávat, nebo se s minutovým předstihem zařadit do levého pruhu. Opačným extrém pak začne fungovat na dálnici, když jedete 180-200 v levém, velice rychle dojíždíte auto před sebou, pomalu si říkáte, že by bylo na čase začít brzdit, zatímco Superb statečně dál drtí plynový pedál, aby mohl následně několik metrů před autem dát totální full brakes! Super škodovko, brzy přijedu, kotouče už mám na šlupky! Bohužel, jak tempomat dostat do funkce aby pouze držel rychlost jako u starého modelu, jsem se nedopátral a dle internetových diskuzí to prostě nelze.
A jako poslední dokonalost tu mám adaptivní podvozek. V comfortu je auto skutečně komfortní a to tak, že připomíná vozidlo, které má pouze pružiny a absentují tlumiče. Takže pokud jedete v klidu, je jízda příkladně plavná. Ve chvíli kdy se ovšem cesta zvlní nebo vy trochu přidáte, Sup se rozhoupe a na dalších pět minut už nepřestane. Normal se už používat dá a Sport na dobrém povrchu funguje velice dobře. Problém je, že ve všech třech režimech má auto problém s překonáváním příčných nerovností a ideálně ještě více nerovností za sebou. Na určitém druhu nerovností totiž má auto silnou tendenci odskakovat a pokud jich je víc za sebou, není problém opustit během zatáčky svou jízdní stopu o několik centimetrů. To vše doprovázeno kraválem hodným spíš rumunské Dacie po 10 letech nucených pracích na stavbě, než manažerské limuzíny. Vrzání předních stabilizátorů už je jen taková třešnička na dortu. Podvozková dokonalost mě už dokonce donutila navštívit servis Škody ale bohužel mi bylo sděleno, že auto funguje přesně tak jak má a vše je v naprostém pořádku, zřejmě tak jak zamýšlel i výrobce.
Tudíž díky, ale už teď vím, že moje další auto už určitě Škod nebude, bude-li v mé moci do toho zasahovat.....


To disco se mi zda už moc přehnaný resp originál mi přijde vyváženější a hezčí auto. Ale jinak krása střídá nádheru


Dobrá, beru na vědomí ale přesto jsem považoval za dobré na to upozornit ;-)
Navíc Hujda jak sám píšeš, dělá vše precizní, funkční , blbuvzdorné a spolehlivé ale taky bohužel nudné, průměrné a bez emocí. Ano, jsou top v MGP ale v reálném světě jsou to spolehliví společníci ale něco jako kámoš, který má vše v richtiku ale na pivo s ním jít nechceš :D
No ten žebříček ja takový dost zvláštní, jsou tam samé staré vykopávky...
Ducati ti schvaluju, taky jsem doma nějaké měl a další pojezdil. Možná mi doma i znova přistane ale ja jsem srdcem spíš na Aprilii...


Ten zadek působí skoro až italsky. Pěkné. Ale zepředu je to snad ještě hnusnější než první generace. Vypadá jako čínská kopie původního Bentley určená pro tamní trh.


Taky po něm občas hodím okem a pak si řeknu aha, tak ještě pořád nic ;-)

Jeden z mých dětských snů, měl jsem dokonce dva jeho modely. Ač nejsem fanda amerik, tohle auto jsem pro svou zhovadilost vždycky obdivoval a vážně mi bude chybět. Dneska se na něj určitě napiju


Excelentně napsaný! Takhle má článek na autíčkáři vypadat. V pasáži při nájezdu na dálnici jsme měl husí kůži. Díky, proto se takové články mají číst. Aby se člověk projel taky.

Moooc pěkný. Palec nahoru jak majitelům tak i za článek. Takhle by to mělo fungovat.

Furt si lámu hlavu, proč to v té Praze musí stát za takové prd, v porovnáním se zbytkem... A jen Gastownem to podle mě není.
Poslední komentáře
- riderhenry, Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu...
Vojta Matoušek, ale ten má asi dost plno. Případně se není... - beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Tak nějak. Pocitově je to cool verze. Už to má správný... - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
+ teda netřeba zapomínat na to, že je to nejlevnější novej... - Kebrdle, Ford Focus Combi ST Line: Poslední...
Kdyby tam byl normální motor,bylo by to dobré auto. Kdyby... - Amarask, Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu...
Zdravím, můžu se zeptat na toho klučinu, co servisuje BMW v Brně?... - afro-r1, u blogu Obyčejné auto
Bordel? Na strope? Maximalne otisky spinavych prstu, a ty jsou... - afro-r1, u blogu Obyčejné auto
Nejlepsi asi plastove kostky v prahu u BMW. Nereznou a zadny... - sheogh, Levný elektromobil který potěší...
Jeee, konecne elektromobil, ktery by se hodil i me :-))) Mel bych... - vojtacz, Levný elektromobil který potěší...
Já pořídil synovi (sobě samozřejmě) Tamiya CC-02. Je to menší,... - RRRampapapa, u blogu Obyčejné auto
Není zač, jinak ještě k blogu - gratulace ke spokojenosti... - Stanley, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Já elektřinu úplně nezatracuju... spíš se zatím vyrábí... - RRRampapapa, u blogu Obyčejné auto
Auris má zvedací body i na prazích - jsou tam vyznačená... - spooon, Levný elektromobil který potěší...
"teď bych chtěl být dítě" říkám s vždy, když... - beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Je to tak. Na převoz suti a podobně je toho škoda. A není... - bitner, Levný elektromobil který potěší...
Super! Akorát mě štve, že už mi nejsou 3.
Poslední inzeráty
2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem
1966 rok výroby
97 koní výkon
2 687 ccm objem
1972 rok výroby
1 koní výkon
5 200 ccm objem
1963 rok výroby
401 koní výkon
6 600 ccm objem
Rušné diskuse
- Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru
93 komentářů - Proč je okolo aut tolik vášní?
78 komentářů - Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola
47 komentářů - Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna
41 komentářů - České, evropské, světové... A jaké je vaše auto roku?
30 komentářů - Auta, která mi způsobují smutek
29 komentářů - Třaskavé novinky pro letošní rok: BMW ukázalo XM, 750e a M3 Competition Touring
29 komentářů - Moderní nesmysly, které mi pijí krev
28 komentářů