Snowman000
Jméno | Adam M. |
---|---|
Bydliště | Bratislavský kraj |
Registrace | před 7.9 rok. |
Poslední aktivita | před 3.1 rok. |
Příspěvků ve fóru | 33 |
Komentářů u článků | 149 |
Pozitivních komentářů u článků | 39 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
3-dv. 130i teda fakt ak sa da nebrat, kedze to su vsetko kusy po LCI.
Ano koncepcii samotnej ublizene nebolo, ale jazdnemu zazitku elektricke riadenie a iny manazment motora urcite uskodil vyrazne. Tu bych vzdy radsej uprednostni preLCI 5-dv.
Ja mal rovnake podmienky ako zadavatel, len budget som mal tretinovy a vyhrala to Panda 100HP a kocik mi tam po odstraneni koliecok (operacia na 10sekund) krasne vlezie do kufra...
Bude to sice hladanie ihly v riadne velkej kope sena, ale...existuje Polo minulej generacie s 5.dv, 1.8 TSI a manualom. Vyrabalo sa fakt len chvilu a pre mna to bol okrem Golfu R, najzabavnejsie VW poslednej doby. Zaroven je to dostatocne komfortne.
Nieco taketo: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=287392652&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&doorCount=FOUR_OR_FIVE&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=27&maxPrice=13000&minCubicCapacity=1700&minPrice=10000&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&transmissions=MANUAL_GEAR&fnai=prev&searchId=95b648b8-1775-111c-8a96-e2c05209169d
"...tak jsem nikdy nechápal, proč nemohou překapotovat Golfa 2.0 na Porsche 718."
Audi TT
"Zazimuvavam" uz 2 rok (prvu som na nej odjazdil a uz nikdy viac vhladom na kovomurku) MX-5 a jedine co si strazim je aby tam bolo benzinu dost, odpojit baterku a aby strecha bola jemne pootvorena, nebola ani natiahnuta ani zalomena.
Zazimovanie ale u mna neznamena odstavenie na presne polroka, obcas ked je pekne a nie su cesty uplne od soli tak sa vytiahne, no vacsinou je treba ju aspon zo spodu preplachnut wapkou...
Ja som aktualne na 3:
A4 Avant 3,2 FSI s MT - celorocny rodinny povoz na dlhe trasy
Fiat Panda 100HP - celorocny povoz po meste a na okreskovu zabavu
Mazda MX-5 NBFL - letny povoz na vylety a zabavu / napredaj / buduci projekt na renovaciu
O vsetky sa delim s pritulkou a viac bych toto nechcel a nemal ani kde uparkovat.
Pre mna to bude auto ktore bude opozitum veci ktore uprednostnujem...
Takze akekolvek SUV, automat, nafta, predny nahon!
Ja bych k tym krytom kapoty urcite este pridal Brezhneva :)
To Lupo chceeeem :)))
Maly sme ho ako 1.4 55kW a bolo to uzasne mestske vozenie a vzdy som v hlave mal ze ake to musi byt ako GTI...
Je to hlavne o pohodli a tichu, uz trosku menej o zabave, iked stale tam nejaka je ked je manual...na druhu stranu v realnom svete dazda a snehu sa jedna o slusne rychly povoz ;)
Jedna zaujimava je aj v CR na predaj...https://auto.bazos.cz/inzerat/99501551/Audi-A4-32-Quattro-S-Line-195-Kw.php
Jo a A4 B8 ma prave na zadnych sedadlach viacej miesta ako E90/E91. Sami mame kinder sedacku tiez v protismere za spolujazdcom a v 1er sa vpredu uz pohodlne nesedelo v A4 je to vyrazne lepsie.
Este mi napada Insignia OPC, ale na to aky je to kusisko auta tak vo vnutry toho az takl miesta moc neni, iked viac jak v 3er a ak by sa zachcelo experimentovat tak obcas sa objavi v inzercii posledna 9-5 s 2.0T s 280k a XWD ;)
Ono najvacsiu pridanu hodnotu pri kombiku je moznost nalozit to az po strop, a nie je problem s neskladnymi vecami. A viem si predstavit, ze pri dvoch detoch je dost malo "spolocnych" veci a vacsi kufor sa hodi. My to zatial davali takto ;)
3 dospely + 1 kinderko v sedacke + veci na 11 dni + kocik = iba mensi tetris
PS: XC90 1. gen fakt nie, to je jazdne totalne nezaujimave auto. To uz bych sa radsej priklanal k Turkovi II.Gen, iked s benzinom je ho problem najst a do budgetu sa asi este ani nezmesti...https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?fuels=PETROL&id=272406857
Nechal bych si 330i ked uz je...najvacsi jej "problem" je malo miesta na zadnych sedadlach a to pri detoch najmenej vadi, kufor to ma fajn.
Sam som aktualne riesil prechod do mensieho zabavneho kombi a nakoniec skoncil v A4 B8 3.2 FSI. Ziadna pouzitelna 330ina predaj nebola a nakoniec u mna vyhrala vacsia pouzitelnost quattra v zime a vacsi priestor (ak sa postasti 2. kinderko).
Inak zaujimava stranka na porovnavanie: https://www.automaniac.org/compare/662/1369/audi-a4-3.2-fsi-quattro-avant-VS-bmw-3-series-330i-touring
Ja prave doriesil podobnu zalezitost u seba...zabavne benzinove kombi, primerane velke a nove, no zaroven spolahlive...proste rodinna nahrada za M135i...v hre boli takmer vsetci spomenuti vyssie, ale nakoniec to u mna vyhralo A4 B8 3.2FSI...
Ja na parkovanie nezazil lepsie auto ako Lupo, takze ja bych bral Lupo GTI. Len cenovo su uz vyssie.
Pripadne este A200 Turbo ;)
Len bych dodal ze Infinity G37 sa robilo aj ako sedan co by mohla byt zaujimava alternativa k BMW.
Potom sa mi na mysel este derie taka E60 550i ale tu asi nebude take easy najst (ale to ani to Infinity)...
A ak nie je automat prekazkou, tak bych skusil pozriet nejake E500/CLS500...mozno aj nejake AMG, iked treba potom ratat trosku s inymi vydajmi na benzin, pneu a servis ;)
Do rozpoctu sa prekvapivo zmesti Z4M iked len vo verzii roadster, to by bola volba za mna...alebo potom nejaky Westfield ;)
A co tak lehce tukle Clio III RS? Je to sice trosku nad budget, ale bez DPH sa do 100ky zmesti ;)
http://autohandelalka.at/?action=detail&adid=261773140
Matne si pamätám ze do 2 týždňov ma clovek prazdnu nádrž a ďalším problémom mal byť tlak v nadrz, myslim ze cca 700barov co v pripade nehody nebude úplná pohodka...
Za Mercedes bych pridal este CLC (iked on uz ten zaklad nebol uplna krasotinka)...
Volba č.1 by u mna bola 130i a pokial by HB nebol priechodny tak 125i coupe...nie je ich sice moc a je to uz na hornej hranici ceny, ale je to taky 2 dverovy sedan :D
Volba č. 2 by bola 325ti...po facelifte a s M-packom...taky je to tak trochu 2 dverovy sedan ale vyklapa sa tomu cela prdel...
Ano ja viem obe vyzeraju tak jak vyzeraju, ale mne sa vzdy pacili :P
Este nestoji...zatial...ale dlho to trvat nebude ;) Pre mna osobne je prave Z4M coupe ten bavoracky svaty gral :)
Krab: Co by malo byt na riadeni Z4M zleho? Co viem tak pouziva hydrauliku ;)
http://bmwfans.info/parts-catalog/E86/Europe/Z4_M3.2-S54/L-N/feb2007/browse/steering/hydro_steering_oil_pipes/
Par info len k tomu posedu a pocitu vysokeho sedenia...je to problem len 3dv 1-ky a 2-ky, kvoli systemu odklapania sedadla z dovodu nastupu zadnych cestujucich...takze kto chce sediet pri zemi musi zobrat 5dv. M140i ;)
A taky mi to nepride ako spravna nahrada za Toyobaru...su to uplne ine dva svety a vyzaduju uplne iny pristup a zaroven ponukaju uplne iny sposob odmeny. Po Toyobaru bych osobne isiel do Z4M coupe ;)))
Porovnanie s E46 M3 je proste mimo...zameranim, pocitom, rychlostou a nakoniec aj tym aky clovek z toho nakonci vylezie.
Take auto Ako E46 M3 (sak rovnako v jej dobe zase E30 M3) uz nevznikne...hotovo bodka...a ani M2 sa tomu neblizi, aj popri nej je E46 az moc akcna, nabudena, pripravena lietat do obmedzovaca a ak jej clovek nevyhovie tak frfle a neciti sa uplne vo svojej kozi, nie je otravna to vobec a nie je problem na nej cestovat na dlhe vzdialenosti predpisovymi rychlostami, ale cely ten cas clovek pozera do spataku ci sa niekto neobjavi s kym by sa dalo si to "rozdat"...nakoniec clovek vzdy podlahne, na konci cesty sa mu trasu kolena, je cely prepoteny ale neskutocne vysmiaty ;)
Oproti tomu hlavne tieto poloM su neskutocne dobre a rychle GT (v realnom svete rychlejsie ako E46 M3) a nejakym chutkam na blbnutie vedia dlho odolavat a dovoluju na konci cesty vystupit oddychnuty.
Cez tyzden proste poloM na pracovne a rodinne povinnosti, ale cez vikend E46 M3 (a ked neni M3 tak poloM posluzi aj tak dostatocne ;)
S tým manuálom je to určite nahnute bohužiaľ...z dôvodu Eyesightu podľa všetkého skončil v bežných modeloch...
No práveže az tak moc nie...ten 6-valcovi ingot nemal zrovna pozitívny vplyv na jazdné vlastnosti a komfort...samozrejme zvuk a vykon mali svoje ;)
No sice citim ze nahrada by mala byt topless, ale predsa sem hodim este jeden navrh z toho co u mma prichádzalo do uvah...
https://www.sportovnivozy.cz/98419-hyundai-genesis-coupe-38-1crservisni
Sice to este nie je z ruk Biermanna, ale do buducna, hlavne vzhľadom na to kam Hyundai smeruje, by z toho mohla byt zaujímavá klasika :)
S poslednym odsekom pod ciarou plny suhlas a rovnaka situacia je aj pri VW (Tiguan, Passat, Arteon...) hned je z toho uplne ine auto s vrcholnym benzinom.
A nebolo by riešením zohnať nejakú sice jazdenu GT86/BRZ ale ešte v zaruke? Predsa len jazdenka co ma 5 rokov je nieco ine ako jazdenka ktorej taha pomaly na 20...
Ja riešil velmi podobny problem, len som potreboval este viac daily pouzitelnost a prišla ponuka ktorú nešlo nevyskusat, inak bych to riešil prave japonskou dvojickou :)
Tak z aktualnejsej produkcie asi Jag F-Type...iked to bude este chvilu mimo 1mio...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=242042968
...alebo Z4M
Slovami Jamesa Maya...jedine Triumph TR6 ;)
https://www.rajveteranu.cz/21555-triumph-tr6-rychlobeh
Aby v tom Vavris nebol sam tak aj moja MX-5 NBFL s 1.8 (ale bez kompresoru, ale zato za polovic) je napredaj :D
Neneee...NBFL ;)
Ale keby som mal urobiť upgrade tak z týchto dvoch by to bola GT86...
Ako majitel MX-5 bych si nabuduce vybral GT86 :D
Dost na drncanie a celkovy komfort vplyva motor (negativny vplyv 20" kolies je tu este ako bonus)...so skusenosti prave BiTDI je na tom najhorsie aj co sa tyka komfortu aj jazdnych vlastnosti. 2.0 TSI je oproti tomu o hodne lepsie.
PS: Tych nastaveni podvozku by malo byt 43 ;)
Beastar: V pohode...urcite nemam potrebu si tu honit svoje petrolheadovske ego, nik ma tu ani nepozna. Nemam problem uznat, ze niektore SUV su podarene a vedia byt aj jazdne zaujimave. Ale vzdy ked sa zacne obhajovat nejake SUV, povedzme Stelvio, tak sa pytam, v com je lepsie ako ta Giulia? V tom jednom jedinom pripade a to ked vyuzijem 4x4 alebo svetlu vysku. Preto som aj v tom svojom uplne prvom prispevku napisal "99% pripadov".
MP: (bavime sa zase v ramci triedy) Zabavnost Octy ja osobne vidim v jej ovladatelnosti a citatelnosti. Je to nezaludne auto, ktore nie je problem po kratkom case dostat pod ruku a moct ju dostat blizko limitu. Ano je tu nevypinatelne ESP, mrtvy volant, pedale nie su uplne idealne na medziplyny, motory nemaju vyraznu vykonovu spicku a je to FWD s prisne nedotacavou charakteristikou ale stale je na tom jazdne lepsie ako napr Ateca aslebo ine A SUV, alebo ine porovnatelne auta Auris, Megane. Tym nehovorim, ze je najzabavnejsia, tu to pre mna jednoznacne vyhrava Mazda 3.
Ja to nezacal tahat adbsurdum s vetou: "Zato pravý milovník aut má rád všechna auta". Rexpektovat ano, ale mat rad urcite nie. Preto si tojim za tym, ze ano smazak ma nakrmi ked som hladny, ale nebudem ho mat rad. Tak ako som vdacny za kazde auto ktore mi da moznost slobodneho pohybu, ale to neznamena ze ho za to budem mat rad a budem ochotny si ho kupit.
Beastar: Zase trochu vytrhnute z kontextu...nekupi Octaviu ale Touareg W12? Odhliadnuc od toho ze to bol jazdne asi najhorsi Touareg po V10, bude ten Touareg lepsi ako S-klassa, BMW 7, A8 z toho obdobia a cene?
Ja proti SUV nic nemam! A uz vobec nemam potrebu sa voci nim ohradzovat, kazdy nech si kupuje co chce, sam jedno doma mam. No tvrdim ze cely ten chtic po SUV je ale postaveny len na tom chtici, nie na tom ze by SUV boli lepsie a sluzilo na presun z bodu A do B lepsie.
Este raz moja veta: Klasicky hatch, kombi splni 99% povinnosti lepsie, lacnejsie a zabavnejsie ako vsetky SUV dokopy...
A ano mal som dodat (trochu naivne som ocakaval ze to tak bude vnimane) ze v ramci triedy, rovnakych prachov, proste clovek co ma 5 mega tak nebude vyberat a porovnavat Octu. Ja to tam dodal a aj tak tu zacali lietat navrhy na Urus a podobne obludy ktore sme videli prinajlepsom statisky na salone ak vobec...
Neviem od kedy je mierkou zabavy schopnost drzat krok s nejakym XY vozidlom? QQ a vsetky SUV v tej triede som si mal moznost vdaka svojej praci osahat a nie je to nicim zaujimave auto, spolu so svojim dvojcatom Kadjarom. Aj oproti porovnatelnemu Meganu, to nebolo o nic priestrannejsie, pohodlnejsie alebo zabavnejsie, iba ako bonus to malo asi o 1,5litra vyssiu spotrebu...jedina vyhoda je moznost objednat tam 4x4.
Jo a o tom ze petrolhead nema rad auta prave preto ze si vybera tie zaujimave, dobre atd...? To je rovnake ako povedat, ze milovnik jedla je len ten ktory ma rad jedla vsetky? Ktory si po veceroch robi spagety s parkami zo sojoveho prasata? Alebo milovnik kavy sa bude rozplyvat nad nescafe zmesou 3v1?
Beastar: Bavime sa v ramci triedy? Nemam pocit ze ani jedno z vymenovanych je trieda Octy?! Jediny ktory tam je vymenovany je Yeti a pardon ale ten aj napriek tomu ze je svojim sposobom zabavni v ramci triedy, tak sa na Octu nechyta...obe mam odjazdene s 1.8 TSI a fakt ne...
Tu X1 som mal moznost skusit (bola jednym z kandidatov pri vybere) a nedokazal by som si to kupit bez vycitky ze za rovnake prachy s rovnakymi nakladmi mam jednoducho E91, ktora je vo vsetkom lepsia...
No tak to by ma velmi zaujimalo ktore SUV je na tom so zabavnostou lepsie ako ta obyc. Octa?
Mozno som to nenapisal najpresnejsie ale myslene to bolo samozrejme v ramci triedy, v ramci toho v akych moznostiach trhu sa zakaznik pohybuje. Jasne ze taky Cayenne Turbo S bude zabavnostou inde ako spominana i30...
Podpisujem...
Myslim, ze jedno SUV (v mojom pripade XV (iked jeden by povedal ze je to len hatchback s 22cm svetlov vyskou a 4x4) v rodine obhaji svoj zmysel, nestrati sa v meste, nestrati sa na dialnici a to XV ani na okreske a v zime je tu prijemny bonus 4x4. Na druhu stranu, cim viac s nim jazdim, tym viac som si isty ze uz proste nikdy viac.
Klasicky hatch, kombi splni 99% povinnosti lepsie, lacnejsie a zabavnejsie ako vsetky SUV dokopy...
Idu do toho tie Grid Girls dobrovolne a bez natlaku? Vedia aka je napln prace?
Ak ano tak co potom do p*dele vsetkym na tom vadi?
A hlavne sa podla mna jedna o diskriminaciu tych samotnych Grid Girls zo strany vsetkych tych feministiek a organizacii ...nie kazda sa zena sa narodi so schopnostami robit jadrovu fyzicku a takto ju (trochu prezeniem) vyhanaju na pracak...
Tak ste ma odhalili sakris...priznavam...vobec mi neslo o tu kombinaciu R6+MT+RWD+LSD :P
Poslední komentáře
- afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60. - rock, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Volvo má zase svoje problémy; při představě, že bych se měl... - stirling, Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?
Mne sa tiez e63 lubi , aj som sa na tom vozil ked to bolo nove....
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů