reklama
načítám data...

Franz Kafka

JménoEl Corazon
BydlištěPraha
Registracepřed 1.9 měs.
Poslední aktivitapřed 9.0 min.
WWWNechcete vidět
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků167
Pozitivních komentářů u článků34
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Pokrok nezastavíš

07. ledna 2017, 23:42 28 komentářů

V tomto blogu se dozvíme něco o autech a mém životě. S dovolením to použiji i když ani jedno z toho v tomto případě neplatí.

Když ještě rostly holkám vlasy

09. ledna 2017, 23:44 12 komentářů

Jaké je soužití s autem které je poměrně staré, ale pořád rychlé. Proč vlastně takovou věc kupovat když s tím pravděpodobně už neoslním souseda?

Baculatá Hildegarda

13. ledna 2017, 21:42 2 komentáře

Někdy člověk auto kupuje jen z nutnosti a potom to může dopadnout různě. Na mě i přes všechny nástrahy čekal v tomto případě happy end.


Posledních 50 komentářů

Franz Kafka
včera v 19:39
0
Bazarový snílek: Bentley Turbo R

Však ano. Reálně můžeš jezdit i s dnešním benzínem třeba s B48 (jasně už to není atmosféra, ale zase je to "nové" auto) v trojce za nějakých 8 litrů a to nejezdíš rozhodně s nějakým sebezapřením. To si ale myslím tady nikdo nezpochybňuje tedy alespoň já určitě ne. Kromě aut v benzínu (S4,Duster a další) mám doma v třílitrové naftě A6 a to auto rozhodně nikde neobhajuji jako skvělou investici, ba naopak :)

Franz Kafka
včera v 18:56
0
Bazarový snílek: Bentley Turbo R

Určitě však já píšu na konci to samé. Váš vkus i názor respektuji a svůj názor vám určitě nechci vnucovat a také nebudu. Jen prostě tahle auta vážně nemusím nová, stará je mi to jedno nebaví mě. Jinak jak jsem psal dole, když už z téhle doby a z tohohle "ranku" tak mám zcela jiné favority. Je to dobře to souhlasím i tak jsme všichni v menšině můžu se ztotožnit s tím co psal Skipper "Škodovka v naftě" je totiž tady v naší zeměpisné šířce i délce ten "obecný" vkus a tomu se tady vymykáme všichni,)

Franz Kafka
včera v 12:44
0
Bazarový snílek: Bentley Turbo R

Mě auta zajímají, ale ne tahle kategorie takže ano jak píše Skipper pro mě je to starý, hranatý a i když to bylo nový tak to muselo působit jak automatická pračka v metle. I kdyby v tom bylo V12 tak to na tom nic nemění .... ty Jagy z těhle let vypadají alespoň k světu, ale tohle je prostě Bentley stejně jako dneska, nuda, šeď zabalená do luxusu aby to nabízelo alespoň něco.

Franz Kafka
včera v 12:33
0
Bazarový snílek: Bentley Turbo R

Krocan: To není za OL ,) Nebudu to rozepisovat do diskuse jestli tě to zajímá napiš mi do zpráv, ale je to logicky za finanční leasing s akontací.

Franz Kafka
včera v 12:30
0
Bazarový snílek: Bentley Turbo R

Každý máme jiný vkus jinak by z továren vyjíždělo to samé jak svého času z AZNP. Takže svůj názor nikomu nenutím, že se mě to nelíbí osobně nemám tenhle typ aut rád, ale o tom že to je dobře vyrobené nepochybuji. V8 a spotřeba by mi na tom vadili nejméně respektive vůbec ne stejně to celé zničí ten 3 nebo 4 stupňový automat původem někde z roku 60.

Auto z těchto let tě ale musí něčím zaujmout a bavit ideálně i vzhledem a to se tady u mě téhle věci, která vypadá trochu jako trolejbus Škoda 14t nedaří. Cenově někde poblíž určitě půjde sehnat BMW 750i, nebo Daimler Double Six, nebo Mercedes Benz 500E/SE, 600sel a to jsou pro mě všechno minimálně "hezčí" auta, sorry :D

Franz Kafka
předevčírem v 23:17
0
Nejnegativnější automobilová recenze?

Ještě bych k tomu doplnil takovou poslední věc a tou je elektronický plyn ... a jeho skvělé nastavení u mnoha aut. Takže se opět dostáváme k tomu, že je to maximálně dobré v soutěžích a nebo při "hobby" okruhaření. Většina lidí co nejsou jako Dominika (nebo kdo) tak stejně nedokáže zařadit rychleji než synchronizovaná převodovka a tak se o tu rychlost a ve finále i radost připraví.

Franz Kafka
předevčírem v 23:12
0
Nejnegativnější automobilová recenze?

Nechci tuhle starou věc otevírat, ale jak sám píšeš tak je nutné to zvládat skvěle v kombinaci "brzda, trefovat se plynem a zařadit ideálně". Nemám ponětí jak to funguje při závodech do vrchu a ani jak se taková věc zvládá v Miatě pro Miata cup (sériová auta počítám)ale z toho je jasné, že to nemusí být vhodné pro každého a reálně méně schopného řidiče to může dokonce zpomalovat. Univerzální recept na to jak být rychlý v kostce to tedy není. Dokonce bych řekl a to teď nechci hodnotit video, že jeden člověk co se snaží jet a všechno řadit s meziplynem může být pomalejší než druhý co řadí bez a to nahoru i dolu jen proto, že ten první nezvládá tuhle techniku dokonale. Reálně bych tedy viděl přínos v tom, že se meziplynem šetří a prodlužuje životnost setrváku(případně) spojka a převodovka pokud to děláš dobře...

Franz Kafka
předevčírem v 23:02
0
Bazarový snílek: Bentley Turbo R

:D Dobře no..... teď jsem se zasmál vážně od srdce. "Mě tahle kategorie přijde ještě dost mimo to kde bych se chtěl vidět, ale pěkný. " To je tak nějak stejné jako to co jsem chtěl vyjádřit nahoře já jen trochu méně expresivně napsané.

Franz Kafka
předevčírem v 22:04
0
Bazarový snílek: Bentley Turbo R

Tohle bych nechtěl ani kdyby na to byl výprodej za korunu. Design hnusný a motor těžko soudit neznám. Pravěk po všech směrech. Chápu, má to být asi classicdriver tak i tak je to pro mě nepochopitelné tahle auta.

Franz Kafka
předevčírem v 22:01
0
Bazarový snílek: Bentley Turbo R

Já jsem jezdil dálky jeden čas s Bmw 750i (F01) tzn. 4.4/400Kw ve dvou tunách kolem 9.5 litru v pohodovém tempu. Měl jsem ji jen 12 měsíců a to vlastně taky služební to u mě znamená jezdit za svoje a v pohodě. Mohl jsem to samozřejmě jezdit Octavií v naftě, nebo Superbem ale to je takový rozdíl v jízdě a v pohodlí jako mezi koněm a kozlem.Proč jsem to vracel ? Protože OL a chtěl jsem to jenom zkusit.. 3,2 nemám a platit 11 měsíčně taky nechci ...

Ježdění s tím v BENZÍNU luxusní ,)

Franz Kafka
předevčírem v 17:48
0
Ďábel jezdí autem

První místo kde to obden stojí Strakonická ve směru do Prahy od M.Chuchle, až k tomu dělení rovně na Smíchov a doprava na Barrandovký most mezi 7-8 hodinou ráno. V centru ideálně na nábřeží po celé délce od Modřan až ke Karlovým Lázním tam to jede většinou dobře, ale ne ráno tak do 11. Reslova, Ječná standartně od 7 - 9 a 15 - 18 hodin někdy stupeň 3, někdy 4 když je nehoda nejede to.

Spoustu míst kde se dalo slušně objíždět zácpu zejména v centru prostě nějak omezily, nebo uzavřeli protože si rezidenti asi stěžovali nebo je to tam turistický ráj. Jasně že když jedu z Barrandova do Troji tak tunel Blanka to docela řeší a skoro nikdy to nestojí stejně tak z 5 na 9 když jedeš po spojce.

Další problémové místo je na Severním okruhu kolem Lochkovského tunelu jen z poslední doby požár kamionu tři dny ucpané vždy 90% dne, rozbitá ventilace tunelu stažené do jednoho tubusu a kolona, jakákoliv nehoda rovná se kolona. Hodně záleží kam a kdy jezdíš potom to jde. Problematická místa, ale bohužel existují a to poměrně dlouho... magistrát je nekompetentní v hodně věcech už léta, ale na té dopravě a to i veřejné je to vidět nejvíce.

Franz Kafka
předevčírem v 15:26
0
Ďábel jezdí autem

Tak to asi nejezdíš do centra, nebo po magistrále. Chápu že jestli jezdíš přes Prahu v jednu ráno tak nikde nestojíš. Nebo možná už pro vás co máte ZTP udělali speciální pruhy ne?

Franz Kafka
25. února 2017, 22:42
0
Nenápadné automobilové klenoty aneb jak být lepší než Walter White

Škoda Octavia "Turbo"

Nejlepší auto když chce někdo být nenápadný.

Franz Kafka
25. února 2017, 16:14
0
Ďábel jezdí autem

Ve zkratce popsané to co řeším každý den už přes deset let. Je to přesně tak, zejména v centru, že spousta objízdných tras uvnitř Prahy byla nesmyslně přetvořena na jednosměrku aniž by kdokoliv domýšlel důsledky. Neustále posloucháme jak je nutné omezit vjezd do centra a nakonec zase skončíme u toho, že je třeba dělat výjímky pro rezidenty, firmy, zásobování takže by to zase nakonec nepomohlo ničemu. Využívat MHD je sice řešení, ale ne pro všechny a není univerzální. Přidávání pruhů pro "taxi,bus" vede akorát k tomu, že na konci pruhu pokutují nešťastníky strážníci, ale dopravu busem to nezrychlí nijak podstatně.

Měl jsem pocit, že třeba nový lidé na magistrátu se poučí a začnou se inspirovat v zahraničí těmi funkčními modely a ne Londýnem bohužel situace je stále stejná. Iniciativy jako město pro lidi, nebo centrum cyklistům celou situaci jenom zhoršují. Ty pruhy a čekací kóje na semaforech pro cyklisty ve městě, které leží na dvou svazích takže doprava na kole není tak zajímavá jako v Amsteru a působí spíše na obtíž a úsměvně.

Čím se Pražská periferie rozšiřuje dál a více tak je potřeba kompletní okruh a ne jezdit z letiště na sever města přes celé město. Magistrála jako tečna přes město nám připomíná, že v minulém režimu byly lidé na postech kolem dopravy stejně neschopní a tak dále:)) Blanka předražená a v kritických úsecích a časech městu stejně moc nepomůže. Řidič je alespoň jednou za čas každý, ale za nová správná řešení se bohužel nikdo nezasazuje. Neříkám zamořit město auty, ale situaci řešit aby byl pohyb po městě příjemnější pro všechny...

Franz Kafka
24. února 2017, 18:16
0
Ford GT je díky paketu Competition Series ostřejší než ostrý

Cena bude podle mě vskutku lidová. Odhad aniž bych se na to někde koukal 12,000,000 Kč bez DPH ? Tak snad si alespoň Petr K. užije někde na okruhu v Abú.

Franz Kafka
24. února 2017, 15:28
0
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

V které Škodovce se dá sedět na tom čemu říkají sedadla v základu začalo to u OCI a neskončí to nikdy. Jako služební auto bych chtěl taky raději Oc nebo Fabii a vůbec úplně nejlepší by byla i30:)) Jinak asi jo, pokud na to koukáš optikou mám 300 na auto tak potom to jde zařadit do užšího výběru já bych si, ale raději koupil o dvě třídy větší ojetý třeba Superba poslední jedničku, ale to už zase otevírám úplně jiné téma.

Franz Kafka
24. února 2017, 14:12
0
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

To máš pravdu, ale Hilux ve městě nebude úplně špatný až na to parkování. Jasně tady jde o to, že v lidech tyhle kladné recenze probouzí klamné naděje a potom to tak vypadá (samozřejmě když je někdo magor tak mu nepomůže ani svěcená voda) Jinak jak jsem už psal z těchto low-cost aut znám Fiat Tipo bohužel nemám srovnání s Rapidem, ale Tipo je na to kolik stojí a co má dělat kvalitní a překvapivě dobře vybavené už v základu.

Jinak ohledně těch rychlostí nevím jaké to je uvnitřauta já se s nima raději neměřím přece jen mám o ně strach. Ta auta se chovají podobně akorát, když máš potom takového Rapida uřídit a ubrzdit v nouzové situace ze 180 to může být podle mě problém.

Franz Kafka
23. února 2017, 23:00
0
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

Jako nic proti v Rapidu jsem nejel a raději ani nechci mě stačí to vidět někde stát. Jenom to tak nechvalte nejen tady, ale i jinde ti kluci si to potom berou moc k srdci a nic mi nepřijde vtipnější, než když mi za zádí vlaje na dálnici ve 140 km/h nalepený Rapid s příplatkovou metlou a sedačkami a za volantem nějaký "petrolhead" v kšiltovce co se tváří jako v Nissanu GTR:) Jenom mu už někdo neřekl, že to má 105 koní a krouťa´k jak malotraktor. Lidi se nechají snadno ovlivnit.

Jinak Cruze se mi líbí jako vzhledem jinak samozřejmě je to slovo, které tady nechci psát tak jak se na jeho cenovou relaci sluší a patří.

Franz Kafka
23. února 2017, 21:59
0
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

To jsem ani nevěděl, že tam vlastně doprodávají platformu celé je to zabalené docela esteticky. Ona vůbec jejich politika mi přijde mimo Evropu v mnoha věcech stupidní je tady několik dalších zemí kde není moc k pochopení co a hlavně proč se tam snaží v 21.století prodávat. V tomhle je opravdu Toyota mnohem dál a na trhu (nejen) v USA je to dobře vidět.

Nevím jak moc přesně je někdo schopen odhadnout potencionální zájem zákazníků o ten který vůz z nabídky Škodovky, ale z jejich možnostmi si asi umí najmout někoho kdo to odhadne s velkou přesností. Využívat servisní a dealerskou síť VW tak jako to třeba dělají někteří dealeři Porsche(EU) by asi nebylo zase tak drahé. Mám ale v živé paměti, že se tohle jednou řešilo asi 7 - 8 let zpátky nevím a nakonec z toho sešlo. To byla ale jiná doba a VW se tak nezašpinilo jako teď...

Franz Kafka
23. února 2017, 20:38
0
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

Ono téměř u všeho když je to "americká"verze tak je to všechno jinak a povětšinou mnohem hůř. Bavíme se tady o náladách na trhu kde je potencionálně v jednom "národě" tolik kupců, že je těžké to odhadovat i v případě Škodovky budou asi regiony kde taková auta nikdo nekoupí. Jinak ona ta Camry za jejich cenu s tou historií je asi v současnosti vážně nejlepší koupě a v jejich reáliích bych se tomu asi nebránil. Fakt je ten že Jetta US je neskutečně bezpohlavní sedan a třeba proti ní má i ta Octavia když to vezme člověk z jejich úhlu pohledu něco do sebe. Špatně se to hodnotí nám, když silnice je plná Superba a Oc.

Tak uvidíme třeba se nakonec rozhoupou pro nás jako pro Českou Republiku by to bylo jedině dobře, protože další odbyt by mohl navýšit výrobu a ať chceme nebo ne, auta jsou ten důvod té rekordně nízké nezaměstnanosti a ekonomické "pohody" ne vládní reformy a sliby.

Franz Kafka
23. února 2017, 19:22
0
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

Jasně tak tu jedničku si asi stejně jako u nás nekoupí vyloženě někdo kdo dělá něco jako třeba zedníka to auto je malé a za ty peníze pravděpodobně pořídí o dost větší "chlápáčtější" auta. Pořád mi to přišlo jako pěkná nabídka třeba pro nějaké mladší, lépe situované ročníky.

S tím ignorovat ty vstupy je to jednoduší v reálu je ale lidi ve Škodovce budou muset akceptovat. Nemám samozřejmě tušení jak drahý je vstup pro takové obrovské firmy nicméně mám potuchy o tom jak těžké je vstoupit na zahraniční trhy jako malá firma. V začátku je to prostě drahé a to ještě nic neprodají. Věřím že o tom, ale reálně přemýšlí nebo tam bude proud ve vedení, který s touhle možností operuje. Problémy VW tomu jenom nahrávají a portfolio na to asi mají.

Já jako průměrný amík z předměstí někde v Indianopolis bych si asi stejně koupil Passata (před krizí) už jenom proto, že by mi asi značka Škoda nic neříkala .... no těžko říct.

Franz Kafka
23. února 2017, 18:28
0
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

Takhle napsané už to hned vypadá jinak.Ohledně Porsche je to tak a je to i vidět skoro ve všech filmech jakmile je tam zubař,nebo plastický chirurg tak má auto téhle značky. Jasně no já prostě jen nevěřím (neříkám,že se Američanům ta auta nelíbí naopak) že teď má Škoda důvod v podstatě riskovat vstupem na tenhle trh. Navíc asi ve vedení koncernu by asi nebyli úplně nadšení, jedině snad po těch problémech VW zkusit nasadit auta od Škodovky. Jasně že ve většině jsou na tom zaměstnaní lidé alespoň s nějakou odborností mnohem lépe taky USA je několikanásobně bohatší země než ČR a v porovnání s EU už to také vypadá jinak. On si totiž ten Německý, nebo Švýcarský právník to Porsche v pohodě koupí taky nicméně pravdou je, že jsem teď jak jsem to projížděl viděl lease nabídku na 1er a byla tam s hvězdičkou cena 366 USD/měsíc což není nic hrozného pokud nejsi na tom Manhattanu.

Když to shrnu asi bych věřil Superbu možná i Octavii ostatním modelům už v pravdě méně ještě snad Kod,protože je to suv a to tam asi lidé podle všeho celkem kupují. Jinak viz. část komentáře kraba s tím se ztotožňuji:

"Trh se tam určitě mění, rád jsem si přečetl komentář od "Peci" , který tam žije, takže o tom asi něco ví. No, Toyota si tam 50letou usilovnou prací udělala pozici No.1 a Korejci to další 25letou usilovnou prací dotahují. Škodovka to těžko dožene. On to vlastně I Vojta tak partně myslel : ..kdyby do toho koncern investoval miliardy, tak by.... "

Franz Kafka
23. února 2017, 17:07
0
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

Naprosto nesouhlasím, ale nemám náladu to tady rozebírat. Nevím z čeho vycházíš, ale ekonomická situace Američanů je asi trochu jinde než popisuješ to není problém z čísel pochopit. BMW pro více lidí než v Evropě ? Tak takový průzkum bych chtěl taky celkem vidět. Předpokládám, že podle cen které uvádíš se bavíme jen čistě o nových autech....

2017 BMW 3 Series 320i........................Selling Price $34,945 (892,495Kč) Florida
ČR podobné auto .............................................................971,000Kč ...ceny orientačně, protože ČR je spíše chudá na poměry Evropy a to ve všech měřitelných i neměřitelných aspektech,

Ok medián v USA byl někde kolem 51,000 USD ročně dllouhodobě, ale jak se taková částka počítá asi netřeba rozepisovat. Takže napsat, že každý kdo má normální job si může dovolit nové BMW je hodně zjednodušené, protože to tak ani vzdáleně není. To že se někde počítá s tím, že v usa je průměrná hodinová hrubá mzda 525 ,- neznamená, že si takový člověk jezdí v BMW a stejně jako všude na světě je asi dost rozdíl o jaké části USA se bavíme.

To je jako říct v Evropě si procentuálně může dovolit Corvette víc lidí než na Novém Zélandu... plácnutí do vody. Dále potom co je normální job ? Je normální dělat třeba údržbáře, nebo pošťáka za 18 usd na hodinu. Čím jezdí americký pošťák takový typický? Určitě ne BMW 5. Dále bych to nerozvíjel ať si to každý nastuduje sám,)

Franz Kafka
23. února 2017, 12:52
2
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

Ne, třeba Buick.. Jak souvisí politika s auty? Máte snad pocit že všichni majitelé Škodovky mají rádi Miloše Z. nebo obdivují Merkelovou. Jinak VW v USA jo? To jsou úspěchy vykupovat diesely od majitelů. Matěji víš kolik lidí si tam může dovolit BMW nebo Audi? Kolik bohatých američanů touží tajně po Škodě Superb? Jinak už to zkoušeli jiní prosadit se za oceánem a ne vždy dopadli dobře. S tím co dělá Bolka teď tak možná Kodiaq jako exotika jinak podle mě bez šancí. Stejně z toho sejde není ani důvod mají Indii i Čínu...proč by riskovali.

Franz Kafka
22. února 2017, 19:13
0
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

Specifikuj mi slovo závodní auto ono dost záleží jaké přístroje a v čem je máš a jaká má ta daná třída specifikace a předpisy, ale hodně obecně to tak asi jde. Podle mě bohatě stačí když se naučíš ty hodnoty dobře číst z čehokoliv ono i ty digitály když se řadí na konci a je tam shift light bohatě stačí.

Franz Kafka
22. února 2017, 16:23
0
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

Jo, jo to souhlasím je to prasárna od nich navíc když vezmeme, že Polo by mělo být pomyslně v nabídce něco víc než třeba Citigo, nebo základ Fabie. Voda dobře to už dělají výrobci dlouho v těchto menších autech, ale benzín si hledat na počítači to je vážně úlet no šetří kde se dá. Polo GTi má, ale všechno nebo ne?

Franz Kafka
22. února 2017, 12:58
0
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

Přesně tak já se občas přistihnu, že chci třeba změnit skladbu nebo rádio za jízdy, ale v zatáčce to je stejně docela gymnastika tak stačí počkat 1,333 sekundy až budou kola rovně. Ten pevný střed jsem neměl možnost nikdy vyzkoušet nicméně jako velká výhoda mě to taky nepřijde. Vypadá to jinak a asi když si na to zvykneš tak potom můžeš naschvál ladit rádio i v esíčku, ale vzhledem k tomu že v C4 v esíčku budeš mít jiné starosti než rádio tak je to asi jedno ...

Franz Kafka
22. února 2017, 11:41
0
Jaguar F-Pace 2.0d AWD: První velká kočka

Ta nová q7 za to by si měli minimálně nafackovat. On to nikdy nebyl moc hezký model, ale bylo to v rámci třídy normální. Teď je to hrozné jak hrad z lega na kolech. Proti tomu tenhle Jaguar vypadá velice uhlazeně. Vtipné je jak už své SUV mají skoro všichni čekám ještě Lamborghini Spesso toro a Ferrari Dino il Brutto.

Emoce to vzbuzuje třeba pocit bezpečí, nadvlády, kontroly, prostoru, lepší motorizace nabídnou i jízdu ve vysokých rychlostech(rovně) pocity pohodlí a komfortu, proto to lidi kupují. Vsadím se že půlka lidí tady co to odsuzuje v takovém autě nikdy ani neseděla natož aby to řídila. Ty auta jsou univerzální a pořád raději potkám na silnici x5 než dementa v naftové Octavii co musí každého vytlačit z levého pruhu aby se utvrdil v tom jak mu to jede;)

Franz Kafka
21. února 2017, 23:39
0
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

Jo máš to je jasný, ale je ti celkem jedno jestli to je digitál nebo analog, protože koukneš vážně jenom koutkem oka:) Hale určitě to co píšeš o té jízdě na okruhu tak tam je to občas nutné nemám, ale pocit že by tě ta grafika toho přístroje nějak omezovala je to podle mě o zvyku hlavně vědět kde to je umístěné. Já když řeknu, že jedu třeba s naftou v automatu normálně po silnici tak tam je to úplně jedno a vlastně by to ani nic jako otáčkoměr nemuselo mít, ale to by bylo já o voze a ty koze.

Takže jasně, že má otáčkoměr opodstatnění nakonec i v těch speciálech si ho necháš je to nutnost nakonec i v tom extrému když se něco podělá tak je to jedna z variant jak to ověřit z kabiny. Jinak reálně si myslím že je dobré mít to auto trochu naposlouchané věřím že ten dvoulitr u tebe nahoře mění taky zvukový projev výrazně jasně nepoznáš 200 rpm, ale alespoň kde asi tak si.



Takhle nějak je to o tom citu všímej si kam kouká a jaký tam je pěkný seriový analog

Franz Kafka
21. února 2017, 21:14
0
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

RCNP: Tak teď tě asi dost překvapím, ale nepoznám rozdíl mezi 7300 - 7500 rpm nicméně to fakt nepotřebuji. Slyším to a vím kdy potřebuji řadit. Možná to bude znít namachrovaně, ale mám něco málo za 14 let za volantem asi 50 různých aut něco naslyšeno:)) A jinak jak píše Tomáš pokud to řešíš až takhle zřetelně 200 rpm rozdílu pořiď si shift light jak z F1.... btw myslíš, že třeba na erzetě máš čas koukat na otáčky jestli tam je 7333 nebo už 7500...

Vojto jenomže zrovna tohle auto si myslím je na tom tak, že jestli to ukazuje číslo na digi nebo nějakou hodnotu na budíku nebude ten hlavní problém. Opět zcela vážně já na to občas samozřejmě kouknu, ale když jedu někde pomalu za auty tak je mi v tu chvíli jedno jestli mám "budík" nebo digitálky a to byl původní smysl a cíl debaty. Jinak některá městská auta ani otáčkoměr neměla a nemají a taky se s tím dá jezdit, nějak.

Franz Kafka
21. února 2017, 20:00
0
Prodej a nákup auta. Jak to děláte vy?

To vypadá dobře. Já to také někde tady psal, že najít se tam auto v množství dobré dá. Chce to jen vytrvat a vidět toho co nejvíce což bývá problém hodně lidí, zamilují se napoprvé do prvního co tam vidí prodejce to okecá (tak proto tam nakonec je) už jim div nestrká klíče do ruky, nabídne leasing a už je ruka v rukávě.

Když to vezmeš kriticky a ve více lidech jak popisuješ tak najdeš. Oni prodají třeba v Praze tuším asi 40 aut denně jenom na place fyzickým osobám a je jasné, že to nebude 40 bouraných, stočených a omlazených aut. Řekněme, že dobrých bude 5. Jeden kamarád kdysi povoláním automechanik si tam koupil Favorita v picku upu taky top stav ještě vymysleli slevičku protože nešel centrál. Prodejce přiznal že se jedná o auto co tam je asi dvě hodiny na place....

Tak ať ta Laguna funguje:D Jo a rozhodně jim nedělám reklamu nemám a neměl jsem tam odtud nikdy nic jen si myslím, že jsou větší podvodníci akorát jsou malý a tak se o nich tolik nemluví. Třeba jak byl v Praze na Libuši ten Nápravník to bylo i ve zprávách tam se děli věci.

Franz Kafka
21. února 2017, 18:41
0
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

To myslíš tak, že počítač to umí ukázat na info-displej ne(teplotu oleje)? Jinak v klasické kapličce je voda a palivo ne ?

Franz Kafka
21. února 2017, 18:32
0
BMW 320d E91: (Už opravdu) poslední pravá trojka?

Zvuk to má strašidelný to je pravda. Nicméně která nafta zní dobře staré dobré šestiválcové TDS, když je to ve stavu odpovídajícím provozu.

Franz Kafka
21. února 2017, 18:29
0
BMW 320d E91: (Už opravdu) poslední pravá trojka?

V kombíku nafta dobrá pořád to jede líp než cokoliv srovnatelného z té doby od konkurence. A jde z toho udělat s docela málo penězi celkem slušný rychlík. Za ty peníze co tahle poslední 3 stojí dneska bych řekl dobrá nabídka. Navíc moc dobře si pamatuji jak když to vyjelo jak všichni koukali jak telata a dodnes to vypadá dobře. Jasně šestiválec a tak dále, ale to už se bavíme o úplně jiné kategorii auta :)

Franz Kafka
21. února 2017, 14:36
0
Autíčkářův pubquiz: Už za dva dny!

Není nad to zkusit si dívek povícero ještě navíc je to prospěšné, že poznáš krásy republiky a města. Jinak ve vztahu k Praze jsem na tom podobně jako tady Knightrider nijak mi to k srdci nepřirostlo a to tam jenom dojíždím jinak bydlím v aglomeraci v zapadákově. Bohužel centrum obchodu je v Čechách zejména v Praze a tím nechci psát, že jinde je hůř je to totiž jen jeden aspekt celé věci.

Franz Kafka
21. února 2017, 14:27
1
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

:D Přesně tak, jako pojeb největší jmenujme Mercedes třídy R něco tak stupidně opulentního, velkého, poruchového s extra drahým servisem (kam se hrabe Jaguar) se jen tak nevidí. Nakonec se to ještě prodávalo s cenovkou rodinného domu 3+1 a tak o to nebyl zájem ani v Rusku.

Franz Kafka
21. února 2017, 12:53
1
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

Nezlobte se na mě, ale vy potřebujete číst otáčkoměr? To neslyšíte motor? Ok rychloměr pochopím i když mezi ručičku a digitální stavím rovnítko a je to o zvyku jako samotné libovolné auto. Ta setina co čtu 84 a nebo mrknu do prostoru rozhoduje vážně o málu pokud nejedu 300. Nečekal bych, že na webu kde se každý považuje za řidiče div ne se závodní ambicí budete řešit takovou věc pro lidi po autoškole. Digitální otáčky měla i některá auta treba pro DTM nebo GT a nemám pocit, že by se to někomu špatně četlo. Nesmíte mít za jízdy volume na 40 a v repracich sound track F&F.

Franz Kafka
20. února 2017, 22:17
0
Prodej a nákup auta. Jak to děláte vy?

Jak dlouho tomu tak je? A jestli se můžu zeptat čistě pro zajímavost o jakém skvostném voze se bavíme? Protože jestli kupoval něco jako Hummer H2, nebo Alpina B6 tak věřím, že to má glanc oni to kluci umí vychytat tahle auta právě na tom levném výkupu a pak není důvod šmelit koncového klienta.

Franz Kafka
20. února 2017, 22:07
1
Autíčkářův pubquiz: Už za dva dny!

Mě se náhodou Brno líbí. Jako panoráma z D1 ho znám nejlépe a teď v létě sem tam měl kulturní zážitek jídlo v místní restauraci rychlého občerstvení jedné nadnárodní společnosti původem z USA na výpadovce směr SK. Po prvním šoku, že vlastně i v Brně mají fastfood už to potom bylo jak v Praze.

Franz Kafka
20. února 2017, 18:11
0
Autíčkářův pubquiz: Už za dva dny!

Safa tak pojedeme spolu já to dojedu na hlavák vlakem a potom to mám taky vlastně kousek. Víš abychom se těch 5 minut co to jede tu jednu zastávku nenudily v tom buse.

Franz Kafka
20. února 2017, 15:27
1
Autíčkářův pubquiz: Už za dva dny!

Hale ty když si jezdil do Brna na vysokou tak už byla Student Agency ?:D

Franz Kafka
20. února 2017, 13:57
0
Prodej a nákup auta. Jak to děláte vy?

Jasně to máš pravdu, ale přece jen když přijedeš do Horní Dolní pro Octavii k nějakému člověku tak je riziko menší než když kupuješ v AAA kde mají podmínky jako stáčecí dílnu, dílnu, lakovnu a armádu mechaniků... pro ně něco upravit je záležitost pár minut. Kdo to bude dělat doma ve stodole to raději prodá o nějakou kačku levněji.

Jinak je i několik málo bazarů kde ti vmetou pravdu do očí jenom lidé to nechtějí slyšet. Oni chtějí to svoje vysněné auto, malá cena, málo najeto, krása na pohled a nejlepší rok tak jim jde trh naproti. Já mám tuhle zem rád, ale auto (ojeté) bych si tady nikdy nekoupil, nemám rád loterii.

Franz Kafka
20. února 2017, 13:52
1
Franz Kafka
20. února 2017, 11:33
1
Jaguar F-Pace 2.0d AWD: První velká kočka

Tak vysoké to je, ale to jsou kamiony nevo Peugeot Boxer také když jedou proti tobě. Zdaleka už to není výsada jen manželek a holek potkám denně x chlapů v suv a už to není ani jen pro bohaté jak se říkalo přece hen ojeté suv dnes od 50. Prostě je to zajímavější volba než mpv a mnohdy než kombík

Franz Kafka
19. února 2017, 22:34
0
Prodej a nákup auta. Jak to děláte vy?

Ok,Ok já jsem to jenom nemohl nějak rozklíčovat. Jasně no v pořádku tak jsme v reáliích České Republiky a tak se počítá s tím, že většina bere ojeté auto i když třeba zánovní. Já s tebou souhlasím vlastně jen na půl. Do firmy na práci už ojeté nikdy, soukromě proč ne. Neříkám ojetina 20 let stará i když proč ne, 20 let staré Porsche klidně :)

Franz Kafka
19. února 2017, 21:02
0
Autíčkářovy tipy na letní dovolenou

Přesně tak Zurich je dá se říct prostě pěkné velkoměsto jako třeba Vídeň, ale na bydlení jdou najít hezčí místa. Okolí Nyonu je krásné zase úplně něco jiného než na severu tam se dostanu opravdu málo, ale o to víc si to užívám.
V Baselu je to taky, že ty "horší" části jsou levnější táta kdysi bydlel v bývalé celnici než teda potřeboval místo na dílnu a to bylo obrovské 4+1, ale jak to vypadalo si asi dovedeš představit... a kde to bylo také. Interlaken jsem kdysi jen projel, ale ta oblast včetně Thunu kolem jezer je pěkná hlavně v létě a řekl bych, že je tam krajina jedna z nejhezčích v Evropě.
Jako na projížďky v létě je to tam super přesně v těch rychlostech co nabízí nějaký pěkný povoz bez střechy. Jako úroveň práce servisu nemusí být ve výsledku jinde, ale podle mě nakonec je. Samozřejmě známe Turka, Srba nebo Chorvata a tak podobně, ale jinak bych asi strach neměl ani na té garáži. Kolikrát přesně přijedeš garáž u stodoly před tím tři auto vlezeš dovnitř a tam zvedák za raketu, výbava jak v autorizáku a na zvedáku Aston :))

Franz Kafka
19. února 2017, 15:58
0
Nejnegativnější automobilová recenze?

Pravda je vážně to, že ty pneu vážně nejsou alfa a omega spíše bych řekl že se na ně lecos krásně dát svézt.

Franz Kafka
19. února 2017, 11:59
0
Autíčkářovy tipy na letní dovolenou

Stejné pocity jsem z toho měl dva a kus roku zpět také. Jen ten Menton mě moc nenadchnul ale asi jsme bydleli špatně na náměstí v farní hotelu kousekbod kasína rovnalo se nevyspat se. Monako bylo jedním slovem super a nejen kvůli autům. Ono vůbec celé Côte d Azur je taková ta top snob destinace což je ale z pohledu turisty fajn. Jachty a ještě větší jachty s vrtulníkem na palubě, Lambo, mambo, před kasínem v Monte Carlu... Měl sem štěstí na jachtu Abramoviče to bylo k nepochopení. Vlastně je to celkem fajn a daleko to je zase můžeš jet autem a nemusiš letět. V St.Tropez hlavně četnickou stanici a vyfotit si jiní s autem ;) Jo a támhle vpravo tak tam má vilu Tom Cruise...

Franz Kafka
19. února 2017, 10:49
0
Prodej a nákup auta. Jak to děláte vy?

Jak dlouho je spokojen?:) Možná se vám povedlo to co sem psal narazit na jedno z těch 10 procent dobrých aut. Když máš na place tolik věcí co oni nemůžeš mít všechno špatné. Je to tak, že už sem potkal lidi co jsou na tom stejně a nikdy to nebylo nic jiného než kombinace odbornosti, rizika a štěstí v aaa to jinak nejde.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Corvette c3 Stingray 1975
Chevrolet Corvette c3 Stingray

1975 rok výroby
205 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang Convertible V6 3.7 2014
Ford Mustang Convertible V6 3.7

2014 rok výroby
305 koní výkon
3 700 ccm objem

Renault Mégane Grandtour 2000
Renault Mégane Grandtour

2000 rok výroby
105 koní výkon
1 600 ccm objem