načítám data...

Franz Kafka

JménoFranz Miláček davů
BydlištěEvropa
Registracepřed 4.8 rok.
Poslední aktivitapřed 4.4 dny
Telefonjen registrovaným
WWWNechcete vidět
Příspěvků ve fóru61
Komentářů u článků630
Pozitivních komentářů u článků124
Negativních komentářů u článků5
Možnostinapsat zprávu
Informace

Poslední blogy

Pokrok nezastavíš

07. ledna 2017, 23:42 30 komentářů

V tomto blogu se dozvíme něco o autech a mém životě. S dovolením to použiji i když ani jedno z toho v tomto případě neplatí.

Když ještě rostly holkám vlasy

09. ledna 2017, 23:44 16 komentářů

Jaké je soužití s autem které je poměrně staré, ale pořád rychlé. Proč vlastně takovou věc kupovat když s tím pravděpodobně už neoslním souseda?

Baculatá Hildegarda

13. ledna 2017, 21:42 2 komentáře

Někdy člověk auto kupuje jen z nutnosti a potom to může dopadnout různě. Na mě i přes všechny nástrahy čekal v tomto případě happy end.


Posledních 50 komentářů

Franz Kafka
19. března 2021, 10:50
0
Poprvé ve svém: Jaká byla první auta našich redaktorů?

První auto. Služební Moskvič mající asi 6 různých odstínů modré a obsahující moc kytu. Nejelo to vůbec byl v tom zápach a vzít zatáčku vnitřkem ve více jak 40 km/h byla odvaha. Byla to 412 a v zimě když bylo pod mínus 10 což bylo to nestartovalo. Docela slušně topil. Děsný krám, ale tehdy byl člověk rád.

Franz Kafka
19. března 2021, 10:45
0
Dodge Charger Pursuit: Proč plecháče?

Šenkýř Motorsport, nebo shoda jmen? :)

Franz Kafka
19. března 2021, 10:44
2
Dodge Charger Pursuit: Proč plecháče?

Pane Marku tomu nevěříte že? Tesla nepatří mezi levné značky a kvalita a občasná nepromyšlenost těch aut je vše jen ne odpovídající ceně. Dobře sám zkušenost nemám ve svém okolí mám dva jejich produkty. Oba majitele znám. A zcela nepřekvapí, že jako hračka skvělé. Jako auto už méně. Svolávačka o ničem nevypovídá. Pokud znáte kvalitu Mercedes je nad slunce jasné, že ojetá Tesla minimálně v tomto směru bude zklamání.

Franz Kafka
27. února 2021, 13:27
8
Pět řešení problému, který nebyl

Není celá Tesla problém který nebyl? Než přišel jeden nafoukaný jihoafričan a začal dělat auta byl docela klid. Mě se jeho podnikatelské projekty docela líbí sám podnikám hromadu let. I když vizionář asi nejsem a už ani nebudu, protože to co děláme je docela nuda a mimo jiné se to váže i k těžbě ropy:)) K věci podle mě prostě auta neměl dělat, tečka. Navíc logicky se obklopuje lidmi kteří jsou taktéž "vizionáři" a výsledek všichni vídáme denně. Neslícovaná, nespolehlivá auta s divnými nefunkčními řešeními. A to se bavím o nových autech. Ta ojetá to je no go vyloženě. Prostě když auta dělají lidé, co je nemají rádi. To je jako kdyby v cukrárně vyráběl dorty těžký diabetik začal je dělat čistě bez cukru a vydával to za objev, pokrok a začal arogantně považovat zavedené cukrárny za póvl.

Franz Kafka
07. února 2021, 21:36
1
Autíčkář hledá posily (+ výroční zpráva a plán na další pětiletku)

Kočky mají rády gang bang. Takže ty gangy budou dobře.

Franz Kafka
07. února 2021, 21:34
2
Autíčkář hledá posily (+ výroční zpráva a plán na další pětiletku)

Dle toho kolik tady někteří měli potřebu napsat textu o nadějně píšící autory nouze není.
Kdyby snad byla, já určitě zrecenzovat něco jako Hyundai i30 zvládnu. Zdarma živí mě totiž práce. Stačí Kdyžtak napsat p.m. Pokud není povinnost účastnit se výběru amerik na interním chatu. Na to nemám čas:)

Franz Kafka
04. února 2021, 12:58
1
Toyobaru: prostorný komfortní rodinný vůz, vhodný na dlouhé dálniční přesuny

Stanley: Píši tam asi pro mladé což je subjektivní dojem. Jako tvá domněnka, že znáš dva lidi, pravděpodobně řidiče hothatchů. Ti zároveň nemají rádi Toyobaru, nebo ten koncept. Čili na základě dvou případů z okolí si tvoříš názor na komunitu lidí. Je to dost subjektivní. Já mám kolem sebe dost řidičů řekněme 55 let plus. Ti sebe vnímají už tak že mladí kluci nejsou.

A Toyobaru by si jednoduše nevybrali. Přestože sportovní auto mají a mají auta rádi. Opět mají objektivní i čistě subjektiví důvody. Vy jste oba s Beastarem stejně vtipní a určitě dost podobně staří. Neumíte často přijmout argumentaci druhé strany a hlavně pochopit. Ještě že jde jen o auta že.

Franz Kafka
04. února 2021, 10:24
1
Toyobaru: prostorný komfortní rodinný vůz, vhodný na dlouhé dálniční přesuny

Já mám tedy mistře kromě 911 996 ještě S4 b5 2.7 biturbo nevím zda to je vyloženě hothatch. Koní má dost za to nemá displeje. Nechci rozporovat zda nějaký majitel hothatche má rád jízdu jako po kolejích a podobně. Jen že S4 když nemá řidič strach jezdí vcelku dobře i bokem a dost hravě. Pravděpodobně bude i lehčí než to nové Subaru.

Nemám pocit že by něco bylo lepší či horší je to o stylu řidiče. Já už mám roky a závodník nejsem. Jezdím pro radost sporťák o kterém sním je 911 Turbo GT3 na kterou zatím nemám odvahu. Brz je asi fajn pro mladé kluky, co se ještě potřebují vyblbnout a nemít pocit, že zničí možná auto za 3,8 milionu. Přesně proto chápu i lidi co mají třeba Mustangy. Takže generalizace je zbytečná. Tedy alespoň ta, co je lepší a pro koho. Což mimo jiné je v tom článku dobře popsáno a zdůvodněno.

Franz Kafka
20. ledna 2021, 11:48
0
Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit

Řešila by to možná pěkná A4 B5, ale to už je taky postupně opravdu náročné sehnat.

Franz Kafka
20. ledna 2021, 11:47
2
Opel Insignia GSi AWD: Všechno, jen ne nuda.

Pane Ragnarok, já osobně mám naprosto dokonalou představu, co je lowbudget. Za 28 let podnikání jsem ve firmě otočil takových aut stovky. Ať už kdysi šlo o slavnou Felicii, potom třeba Fiat Punto, nebo Hyundai Elantra první generace. Dnes jsme zakotvili u Dacie a nemůžu si stěžovat za ty peníze ta auta fungují dobře, zázraky nečekáme. Dobře se to potom prodává dále ať už jde o Duster, nebo Lodgy. Teď nově máme dva Karoqy, tak jsem zvědav jak se osvědčí. Opel poslední roky prostě dělá auta levně jako kdysi například Hyundai. Nějaké kudrlinky jako jsou tvarovaná sedadla a nějaká výbava navíc nic, moc neznamenají. Tedy jsou to auta která moc nevydrží, ale relativně budou fungovat po omezenou dobu bez výrazné nutnosti do nich investovat.

Já osobně v této kategorii kde se nachází Insignie volil Giulii, která také není dokonalá. Také se ale nikdy nesnažila atakovat mainstream a jeho pozice. A tady prostě člověk se zkušeností z provozu musí uznat, že například Superb by dával daleko větší smysl. A pohon 4x4 bych z toho vynechal. Jasně pro naše účely v podnikání by bylo AWD nutností kdybych to třeba kupoval pro obchodního zástupce asi bych do toho šel, ale zase je tam to řešení s tou spotřebou a pro firmu je 10l/100 spíše moc. Takže za mě prostě pořád OPEL pro někoho dobře pro jiného spíše ne.

Franz Kafka
20. ledna 2021, 11:39
0
Opel Insignia GSi AWD: Všechno, jen ne nuda.

Junior: Já mám podobnou zkušenost od známého z jedné velké známé firmy na nápoje. Přišla skvělá nabídka od společnosti OPEL na Astru a Corsu. Vydrželi s tím přesně jedno období pronájmu. Býval docela problém i s pravidelným servisem běžně se to zaviněním dealera překračovalo. Tuším že to bývali Astry J a generačně blízké Corsy. Velmi špatná kvalita zpracování, velmi neodolné podvozky a velmi nepřesné převodovky. A tehdy s tím bylo problémů všude více. Nakonec přešli na trojkové oktávie a fábie. Teď tedy budou nakupovat IV generaci, což nevím jak dopadne jsem zvědav.

Franz Kafka
20. ledna 2021, 00:25
0
Driftování ztraceno v mediálním prostoru

Dávám mu životní elán do konce Března. Potom skončí legrace drahou poruchou a prodejem za půlku :)

Franz Kafka
20. ledna 2021, 00:22
1
Opel Insignia GSi AWD: Všechno, jen ne nuda.

Tak potom je to v pořádku když to skutečně funguje. Horší zpracování znám nakonec jsem dal právě před Passatem nebo něčím jako Mondeo přednost Giulii a nelituji. Pro mě barevnost a plasty uvnitř nejsou tak důležité. Moc se mi nepozdává spíš ten motor tady a hlavně prostě za 10 jezdí Superb možná předešlá generace s tím tsi. Většina lidí asi zvolí mainstream. Uvidíme třeba si to někdo z bližšího okolí pořídí... Já zatím musím dojet Alfu... Těžko říct jestli bych si se Superbem v naftě, nebo takovou neGsi Insignii užil větší zábavu a neortodoxní jízdu.

Franz Kafka
19. ledna 2021, 19:54
0
Opel Insignia GSi AWD: Všechno, jen ne nuda.

:D To mě pobavilo. Milý pane já dal za auto přes to slavné "Mega" mnohokrát naposled za Alfu. Ve firmě mám zejména Dacie a několik škodovek na cng. Spotřeba je docela zásadní u běžných aut. Nehledě na to že skutečně milion v hotovosti najednou za takovou Insignii nikdo nedá. Tedy bavíme se o splacení. Čili je to nesmyslný argument. A zrovna ty specifikace jsou za mě nejen u Octavie, ale u Super a a Insignii důležité.

Franz Kafka
19. ledna 2021, 19:44
0
Opel Insignia GSi AWD: Všechno, jen ne nuda.

Hlavně bych chtěl vidět to skvělé awd. Za tuhle cenu je to hodně průměrné auto v rámci segmentu. Otázkou potom zůstává jestli člověk využije takovou konfiguraci. Protože pokud vyloženě netouží po Opelu, nebo čtyřkolce od lowbudget výrobce je tu v této ceně opravdu silná konkurence. Možná proto se to u nás (nejen) příliš neprodává.

Franz Kafka
16. ledna 2021, 23:25
3
Driftování ztraceno v mediálním prostoru

Ja teda svým super youngtimerem jezdím i teď. Málo ale jezdím. Sůl se umyje a auto dá pod plachtu a stříšku. Já tedy ale obyčejnou 996 nepovažuji za kdovíjaký perspektivní investiční poklad.

Franz Kafka
14. ledna 2021, 23:06
0
Cadillac XT4 Turbo Diesel AWD: Dokáže sedět na dvou židlích?

To je velmi složitá rovnice na jejímž konci zjistíš patrně, že ano. U XT4 se od začátku mluví o tom, že bude atakovat zejména Evropu je to auto vyloženě specifikované pro Evropu, včetně motorizací. A ať je to jak chce středně silny diesel neřekl poslední slovo nejen v EU. Po prodeji Opelu toho GM v Evropě moc nezbylo. A když už tady mají alespoň z prestiže být přes Escalade V8 za 3,5 milionu cesta určitě nevede. Když si vezmeš obrovský příval evropské hybridní konkurence plus elektromobily. Co prodáš v Evropě líp malý Cadillac v dieselu, nebo hybrid?

Think different. Navíc tenhle motor byl vyvinut speciálně pro EU specifikaci XT4, která má jinak odladěný podvozek a jinak nastavenou převodovku. Plus plní Euro 6d čili není pochyb, že minimalně jeden výrobní cyklus udělá. Zamě je to dobře vymyšlené. Přestože v ČR se jich prodají maximálně jednotky kusů. Proti tradičnímu Kokojaku tdi a znáčky M olepeným Bmw to nemá šanci, jasně.

Franz Kafka
14. ledna 2021, 22:53
0
Čtyři rychlé sedany, které upadly v zapomnění

Hnije úplně vše. Životnost lze jen prodloužit. To nemluvím o balzamovaných mrtvolách, ale o autech která jezdí. Čest pár výjimkám. Třeba moje 996 není zrezlá nikde. A to není ze Švýcarska nýbrž z Německa. Překvapivě ani Giulia zatím nerezne a i ty dveře se otevírají i v mrazu. Z těch slabších aut tak ve firmě mám Dustery a ti všichni už mají trochu té koroze někde. Zase za ty peníze a že dostávají tvrdou školu a většinou jsou od bláta tak to jde.

Paradoxně úplně nejvíc orezlé auto, co jsem kdy měl byl nepřekvapivě Mercedes a hned v závěsu Bmw (e38). Nejlepší držák bylo Audi 100 2.3e tuším 95(r.v. dávno) ta ani po 10 letech a tvrdé dřině v prachu a blátě neměla nikde problém.

Franz Kafka
14. ledna 2021, 22:44
0
5 aut, která jsem nestihl, než se z nich staly youngtimery

V3S jsem měl ve firmě s nástavbou vrtné soupravy někdy do roku 2010. Bohužel samotné auto děsivé ale na něm souprava za toho času asi 6 mil. Kč. Což samo o sobě bylo velmi vtipné. Naštěstí dělala jen malé práce nejčastěji studny kolem Prahy a okolí. S tímto strojem a s epesní Tatrou 815 sklápěč byla radost vyjet na práci. Nejlépe v parném Červenci například. To by ani Pan redaktor Forman neměl radost.

Nakonec byla to dobrá sauna a posilovna v jednom. Já už to řídit nemusel. Naposled sem si osobně kočíroval liánu, která sice jela, ale zoufale nebrzdila. Nicméně na vejtřasku nic nemá ta nedělá nic dobře. Tedy docela jede dopředu a to i v blátě a sněhu což se někdy hodí, ale je to v podstatě jako jezdit na motoru. Nejraději jsem byl, když už byla na stavbě a za den ujela 20 metrů. To jí šlo.

V době Ritma jsem měl Favorita a potom hned Audi 80 a nějaká další auta. ARO jsme měli 244 a tuším, že jezdit v tom dobrovolně chce jen někdo nesvéprávný. U mě bylo asi dva roky z toho reálně jezdilo, tak dva měsíce. Vůbec nechápu k čemu takový křáp.

Franz Kafka
05. ledna 2021, 10:05
0
Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix - 6 heures sur le Most: Část druhá

Hezká zábava pro velké kluky. Opentlená prvním místem to zahřeje u srdce.

Franz Kafka
01. ledna 2021, 17:38
0
Autíčkářovo auto roku 2020: Jaké v nás zanechalo nejsilnější dojmy?

Nikoliv jen si to napsal tak, že to vypadá jakoby si to video točil sám. O kuřím oku nic nevím. Mám Porsche raději, než japonskou přebrandovanou a nesmyslně naceněnou Toyotu. A ten jejich design se ti vážně líbí?

Franz Kafka
31. prosince 2020, 13:38
0
Autíčkář se ptá: Jaké jsou vaše řidičské zlozvyky?

V Létě jezdím s levou rukou z okénka na frajera. Řídím jen pravou. Občas na dálnici řídím kolenem když třeba konzumuji kávu a snídani a je třeba konat naráz. U Alfy mám tendenci tu naftu podtáčet, protože spotřeba.

Fakticky mi je jedno, ale mám pocit, že diesel vás prostě časem promění na úzkostného strážce litrů.

Franz Kafka
31. prosince 2020, 13:32
0
Autíčkářovo auto roku 2020: Jaké v nás zanechalo nejsilnější dojmy?

Ty si Slovák? To jsem doteď netušil. Auto je to pěkné, ale raději bych si koupil 911S cabrio.

Franz Kafka
19. prosince 2020, 11:27
2
Kam zmizela elegance?

Z poslední doby od existujicí značky, která se ještě musí držet "company policy" konzervativního koncernu VW. Hodně dělá barva, ale i tak. Mnohem novější model a stálé dobré. I když teda Saab to udělal hodně nadčasově.

Franz Kafka
19. prosince 2020, 11:23
2
Kam zmizela elegance?

Sedan byl fajn. Měl ho kolega někdy když to bývalo cool.Kombi se mě osobně líbí stejně jako X-Type.Čili vůbec.

Franz Kafka
19. prosince 2020, 11:20
3
Kam zmizela elegance?

Superb hlavně v Čechách má problém, že je na každém rohu. Je trochu okoukaný. Definice elegance měkkými tvary a oblinami je s prominutím kravina:D Pokud člověk nezamrznul vkusem někde v roce 1995. A i tehdy se u některých aut ty oblé linie hojně kritizovali. Někdy na Jaře roku 96 jsem si kupoval Mazdu Xedos 6. Za cenu hezkého domku v Jenči. A myslím, že pro okolí ztělesňovala moc věcí, ale elegantní na rozdíl třeba od BMW e34, nebo Mercedesů opravdu nebyla.

Elegance má být obecně efektivní, jednoduchá a přímočará. Samozřejmě se špetkou estetiky a originality. S tvarem objektu nikterak nesouvisí. Ten ovlivňují trendy a v případě vozu použitá technika. Superb je velmi povedené auto. A ano je veskrte elegantní. Mě se nelíbí, ale to už jsou individuální názory a pohledy.

Franz Kafka
19. prosince 2020, 11:11
2
Kam zmizela elegance?

To mě napadlo také. Podle mě je Giulia poměrně elegantní . Když se vžijeme do situace dneška. Kdy design a vzhled ovlivňují všechny věci již zmiňované plus výstupy kamer a čidel. Ono dokonce i Stelvio když pomineme výšku, protože je to suv není disproporční a ošklivé. Porsche se taky poměrně daří držet eleganci a linie. U toho Mercedesu s tím teda nesouhlasím, ale dobrá je to hodně o vkusu každého. BMW bych si musel nakonfigurovat bez "M" doplňků v nějaké racionální barvě.

Lexus je vše jen ne elegantní. Podle mě auta z Asie prostě primárně míří na "jemnocit" Asiatů. Corolla je rozumně navržená, ale třeba Rav 4 mi přijde jako auto z LEGO Technik. Jaguar se mi líbí a XE si myslím vypadá i docela štíhle a obratně. Lamborghini to tady my můžeme většinově obdivovat leda za sklem a na parkovišti. Čili já to neřeším. Huracán mi přijde super, kreace typu Sesto Elemento a podobně jsou jak ze sci-fi světa. Ne že by mě La Ferrari oslovilo.

Franz Kafka
18. prosince 2020, 10:09
0
Bazarový snílek: Sedany vyšší střední, co nejsou z Německa

A co koupit manželce Giulii. Já jsem s tím autem nadmíru spokojen a kupovala se i nová za sympatickou cenu. Řekněme, že pěkná ojetá jde koupit za půl milionu. S akontací sto tisíc což není mnoho, tak bude i na splátky akceptovatelná. Na ten nižší nájezd by měla bohatě stačit. Po operativním leasingu jsou teď v nabídce i moc pěkná auta s velmi dobrou výbavou a automatem. Design pořád patří k tomu lepšímu. Pohodlí je poměrně dobré jen člověk nesmí čekat za ty peníze S-Klasse. A ani ten 200k benzín není nějaký nesmyslný žrout benzínu na pojištění je to taky zlaté auto. Jestli se vejde do predikovaného rozpočtu. Mohu jen doporučit.

Franz Kafka
18. prosince 2020, 10:02
0
4 trendy, které by měly umřít, než nám přerostou přes hlavu

Článek asi v pořádku jako názor autorky musím jen akceptovat. Absolutně to tak nemám. Infotaiment mi většinou nikde nevadil, ale dobře nestřídám desítky aut ročně. Stejně tak mám rád tlačítka zejména ta která jsou podsvícená. Líbí se mi starý interiér v "911, 996" kde je vidět ještě i docela dost drobných tlačítek. Taky tady je poměrně dobře vidět řadící páka a tak podobně. Člověk se nesplete. Giulia naproti tomu působí moderně a občas mě tedy infotaiment nepříjemně překvapí tím, že nic nedělá. Ovšem v moment kdy má pracovat. Inu jsou to stroje. Jen.

Různé rádoby sportovní pakety se mi nelíbí je to o tom hrát si na něco, co nejsem. Pokud to je na nějakém malém dieselu o to hůře. Nejčastěji ale vídám v rámci obchodu lidi s plaketkami L&K a "RS" a tam mi to přijde v pořádku. RS oktávia není ošklivé auto nová čtvrtá teda trochu vypadá jako zlý vysavač, ale na to si zvykneme časem. Jako majitel staré pravé S4 taky úplně nechápu potřebu si na Audi s tdi nechat naplácat odznáčky S-line, ale budiž. Je to věc těch lidí já bych to nechtěl. A ty přední masky respektive mřížky, potažmo gril. Na něčem to nevypadá špatně zrovna BMW se mi moc nelíbí, ale asi by to pro mě nebyl důvod si jedno nekoupit. Je to teď takový trend a mimochodem Maybach je ošklivý a trapný z mnoha jiných příčin, než je přední maska. Mercedes pro Číňany až tak hluboce degradovali takovou krásnou značku.

Franz Kafka
14. prosince 2020, 22:57
2
Autům se vrací smysl pro humor

Xpepe: Tak nevím zda je to vtip či myšlené vážně. Chci znát firmu kde se lítá Praha - Mnichov na otočku, tak jak popisuješ. Ono je to celé tady nadnesené. Já jezdím taky hodně autem. Pravda o dost méně jak v devadesátých letech. A v momentě kdy třeba něco vezu a nespěchám mám auto raději. Přestože dřív jsem měl Audi a teď ma tyhle cesty jen Alfu. Lítali jsme minulý rok do Stuttgartu a kromě času se neušetřilo finančně nic. Ono obecně v té jejich debatě jde asi o něco jiného. Beastarovy názory nejsou vždy správné podle mě. Ovšem pan mechanik a jeho adorace Volhy jako daily auta mě také nic neříká. Ať si každý řídí co chce a jezdí kam chce. Mimochodem vážně je projev zoufalosti točit třeba Bern v Audi A8 poslední generace? Točit nemyslím nutně na otočku v jeden den jak nějaký kancelářský otrok?

Já dělám třeba ve stavebnictví tu nejvyšší možnou pozici a nenapadlo by mě tady na někoho dělat ramena kolego.

Franz Kafka
13. prosince 2020, 17:37
0
Hyundai Tucson: Nový hrdina všedního dne

S Megánem bych byl tady opatrný aby tě nestihl post s urážlivým obsahem. Na ikony se nesahá:D Jinak mě je jen asi skoro třikrát tolik (skoro) A asi se s tebou shodnu. Hodně bude záležet kolik to bude stát. A určitě bych si koupil jiná kola, než tyhle děsná tovární.

Franz Kafka
13. prosince 2020, 16:14
0
BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát

riderhenry: Já myslím že takový lidé, co tohle udělali jsou. S4 B5 mám od nového auta v top stavu. Prodávat ji za pár korun nehodlám. Giulii jsem koupil pravda nakonec diesel. Taktéž si ji nechám. To totiž dává smysl i dnes přestože se to nedělá. Koupit si nové auto nadlouho potažmo už napořád. Pokud toužíš po nové trojce jdi do toho. Však je to dnes možná naposled, kdy máme tak velký výběr a šanci to koupit relativně levne. Já teď kupoval pravda zatím do firmy osmiválcové tdi. Protože velké silné naftě i v rámci VW už taktéž zvoní umíráček. Chtěl bych stihnout sobě koupit Giulii QV v té červené a taky si ji už nechat. Jestli to někdy dávalo smysl, tak dnes. I když je to trochu romantika z Krabovy dílny.

Franz Kafka
13. prosince 2020, 15:30
4
Autům se vrací smysl pro humor

Ach jo tenhle věčný boj tady. Rádoby pravý tradiční petrolheadi. Obdivujíce veterány nesnáší airbagy a navigace. Vše skvělé už se vyrobilo. Versus speedhunters závodníci s potřebou pětiset koní. Já osobně nemám nic ani proti jednomu. Jen je to asi jako dohadovat se zda je rozumnější ragby, nebo americký fotbal. Jde o to stejné, když to hraješ je to ale úplně jiný sport.

Takže bych to neřešil věčnými spory. Ono vůbec tenhle web je hodně obecný a chodit sem kopat za veterány je trochu out. Natož číst testy posledních výtvorů automobilismu dneška. Beastar by si zase mohl uvědomit, že ne každý jezdí 40 000 Km ročně a víc a tráví s auty mimo času pro koníčky i svůj pracovní čas. Nám tyhle moderní věci jako navi a vtipné vychytávky pomáhají v právi. Privátně si taky více užiji se svou 996 Martini:) Kde je obyčejné rádio a z dnešního pohledu směšná výbava. Nakonec daily Giulia mi vtip taky neřekne, zase má dobrou spotřebu a zatím funguje jako nové auto. Spolehlivě a odveze mě i přes Evropu. Projede stavby a bláto. Mám ji rád.

Franz Kafka
13. prosince 2020, 15:18
1
Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?

Obrovsky silná dieselová Alfa s hrozivou torque power. Promiň já příště pustím ještě mlhovku. Zadní samozřejmě a potom zatáhnu ruční brzdu a pustím si "Půlnoční závodní dráha....".

Franz Kafka
13. prosince 2020, 11:01
6
Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?

Nejhorší jsou lidi, co mají tendenci jet 5cm za vámi v místě kde je tak 50 km/h vysoká rychlost. A stejně vás nejde předjet. V noci zasebou dodávku z tria Peugeot, Citroen, Fiat jak mají ta světla skoro na střeše navíc seřízená totálně špatně. A ukrajinské "busíky" co jich tu teď jezdí mraky. Většinou sotva jedoucí vrak, co páchne.

Franz Kafka
26. listopadu 2020, 15:20
1
Franz Kafka
06. listopadu 2020, 15:12
3
Mitsuoka: Když dáte japonskému designu volnou ruku

Ona 356 zase až takové Porsche jak je známe dneska není. V době vzniku se teprve hledala cesta, co bude fungovat. A mnohokrát se sešlo z cesty. Ta první auta jsou mnohem blíže "brouku" než nějakému ikonickému sportovnímu auta. Tak jak jej známe dnes. Samotný Speedster je krásné auto dodnes, ale pod kapotu přišlo 70 koní. Z 1,3 a 1,5. První verze s děleným sklem měla jen 40 koní. Ve verzích 356A příchází zaoblené čelní sklo a 1600ccm. Speedster jde dnes koupit od spousty firem jako replika za relativně dobré peníze. Tím chci jen říci, že není nutné kupovat cokoliv z Japonska. Maverick v TOP GUN podle mě jezdil na motorce, ale zcela určitě s 356 jezdil Dylan McKay v Beverly Hills 90210, modrá verze A Speedster.

Franz Kafka
06. listopadu 2020, 15:04
0
Fiat Tipo čeká facelift. Přijde i outdoorová verze.

Tak třeba u Dustera je to prý nejoblíbenější barva. Já je teda mám na firmě všechny bílé, protože je to na práci, ale uvažovalo se... Ono prostě když se to šikovně lidem nabídne a hlavně dostane se to i na dostupnější auta. Tak je oranžová na světě. Navíc teda když děláš v Pražských službách nafasuješ vždy pěkně oranžovou škodovku. Na odpovídající pozici.

Franz Kafka
06. listopadu 2020, 15:01
-1
BMW 118d: Dejte pokoj s ideologií a nechte mě dělat moji práci

Zneuznaný designér z Ostravy hodnotí knedlíky. Já teda nedělám ani svítidla a dokonce ani auta. Jen teda asi tam ten tvar nevidím. Hatchback je prostě hatchback nikdy to nebude kdovíjak převratné. Navíc BMW 1 asi nikdy nebylo zamýšlené jako designová studie. Dostupné BMW pro masy plnící bezpečnostní a emisní předpisy naší blahosklonné a milované Unie Evropské.

Franz Kafka
02. listopadu 2020, 23:00
0
Jezdíme křápy, aneb Proč nás lidi nemají rádi.

Já mám starý Porsche, starou S4 a relativně novou Alfu. Všechno jsou to paštiky a pořád slýchám ať si koupím už něco pořádného. Kdybych to vše prodal mohl bych si teoreticky koupit třeba nového Mustanga a ještě by mi zbylo. Jenže mě se nechce. Na to Porsche nemám skoro čas. S4 je v garáži pod plachtou a taky nejezdí. Takže nakonec nejvíce najezdím Giulií v naftě. Ta je teda naprosto parádní akorát by se nemusela uvnitř tolik ničit a rozpadat. Když mám konečně čas na Porsche ujedu tak 100 km... je to skvělé mám to auto moc rád. Přestože je to optikou dneška už zastaralá a relativně pomalá babička.

Franz Kafka
01. listopadu 2020, 11:31
2
Mitsubishi Space Star: Budoucí hvězda petrolheadského undergroundu

Tohle je dost zajímavé. Aneb jak je možné vyrábět asi 18 let pořád to stejné jenom to zvenku tak nějak přebalit. Opentlit jakoby sportovním "cool" vzhledem a prodat. Naštěstí za pěknou cenu, ale zdání klame. Když člověk vezme v potaz za co platí. Colt z bazaru nabídne to stejné za třetinu cenu. Jen tedy nebude nový. To je asi jediná výhoda tohoto vehiklu "záruka".

Franz Kafka
04. září 2020, 22:17
0
Opel Zafira Life: Omyvatelný přístroj

Wakatanka: Kdyby Opel nekoupili, tak by celý slavný Opel zbankrotoval. To by mělo špatný vliv na Německou ekonomiku, dozvuky bychom zaznamenali i my. U vás nevím na Slovensku je všechno trochu jiné. I ten Opel, tam je větší frajeřina jak v Praze.

Takže ta hláška o penězích je mimo. Tohle rozhodně nebyla zlatá akvizice. Spíš sňatek z rozumu..Rychle je koupíme, než to udělají oni, ti druzí. A proto vznikají taková auta jako je toto. Pořád ale mají to logo. A výroba věcí typu Ducato, Boxer, CitroJumper stejných s jiným logem. To se dělalo vždy stačí se podívat na Britskou produkci ze sedmdesátek atd.

Franz Kafka
04. září 2020, 20:30
0
Franz Kafka
12. dubna 2020, 17:22
0
Hyundai i10 1.0i Style Premium: Konec kompromisů?

Pochtli to měl být vtip, nebo si vážně takový sucker:)) Že neumíš s Googlem? Tohle bylo důležité leda v dobách papírového Světa Motorů. Kdy se jako informace hledali hůře. Dnes se fotí na efekt. A i10 najdeš po internetu focenou tisícerekrát ve všech barvách.

Franz Kafka
12. dubna 2020, 17:19
3
Suzuki Swift Hybrid AllGrip: Radostně rozumný

Když Suzuki ČR dá bude i Sport. A možná přijde i kouzelník.

Franz Kafka
07. února 2020, 14:32
1
Autosalon v Ženevě se blíží, internetem se šíří první obrázky novinek

Ta Octavia na tom obrázku. To mi přijde trochu jak nějaké grafické cvičení a návrh třeba na nějakou hračku pro děti. Hlavně ta neúměrně obří kola. Pocit z toho mám obecně takový, že to vše vypadá naprosto stejně. Vcelku nuda která chce vypadat jako něco cool pro aktivní lidi. Taková ta klasika posledních 15 let. Do Ženevy letos už ani nepojedu. Propadák to byl i minulý rok. A jak správně podotknul pan Pospíšil obliba tohoto autosalonu je rok od roku menší. Nepřekvapivě.

Franz Kafka
08. října 2019, 00:17
4
Volvo odhaluje budoucnost automobilismu. Bude se nám líbit?

krab: Já myslím že máš naprostou pravdu. Sice si to popsal jako pro děti ve školce, ale proč ne. Pro některé je to zjevně potřeba. Naše politická scéna je pokřivená zejména tím obdobím před 30 léty. V čele i v zákulisí jsou pořád ti stejní lidé, kteří celý ten pseudokomunismus pamatují. Někteří ho i pomáhali vybudovat. Obecně si myslím, že směr jakým se ubírá EU je velmi levicový. Mnoho věcí se nadřazuje blahu jednotlivce a podává se jako obecný zájem to dobro. To je přesně to co popisuje pan redaktor Pospíšil ve svém příspěvku. Ve Švédsku na to dojeli již dávno. Ano sponzorovali si své socialistické těžce levicové výhody jako bohatá země. Dostali se ovšem někam tam kam slunce nesvítí.

Průvodní jevy jsou místy obrovská kriminalita, vysoké daně, poměrně zvláštní uvažování občanů kde se nějaký trochu odlišný názor společensky příliš netoleruje. Možná to tady chybně nazýváme a doufám, že i v nadsázce jako neokomunismus. Já v tom co se tam děje, zejména Norsko vidím i rysy jistého nacionálního socialismu ve stylu třetí říše. Ovšem logicky vše je uzpůsobeno době 21.století a dnešním myšlenkám a hlavně době obrazovek, kamer a populismu. Zajímavé je že to tady rezonuje jako téma na webu který žije auty.

Bohužel na tom se ukazuje, že nám podprahově začíná tahle podivná levicová lobby už ovlivňovat kde, co. Od kouření tabáku po ježdění osobními ( !! ) vozy. Ne nejsem odpůrce Evropské integrace ani tupý průměrný amík, co všechno žere z plastu, tankuje jen nekvalitní benzín a na planetu sere. Jen mám prostě vlastní názory a hlavu. Taky vlastní podnikání. Tudíž opravdu nepodléhám těm manipulacím které někteří mistrně vytváří.

Tesla mi nevadí beru to jako milý pokus jak prorazit ve světě automobilismu v nové době. Ono nakonec přestože je Elon dobrodruh, tak on za to že na elektromobilitu v EU jsou dotaze a výhody nemůže. Jaká jsou zrychlení TESLA modelů by měla řešit hlavně přímá konkurence v podobě věcí od BMW, PORSCHE a tak podobně. Cenově je totiž Tesla pořád někde v těchto vodách. Elektromobil se rovná dobré zrychlení ono dobře jede i malá i3 že ano. Zbytek věcí má TESLA tak jak se dá čekat. Jako nová relativně malá automobilka. Tudíž těžký průměr. Kdyby mě snad někdo chtěl obvinit z toho, že sem v tom nejel. Tak jeden MODEL S 85D sem nedávno odprodával skrze Sauto. Pokud téměř 4 roky staré auto pořád musím prodávat za 1,500,000 Kč... tak je asi jasné o jaké kategorii vozidel se bavíme. To znamená, že s nějakou tupou zelenou politikou to absolutně nesouvisí.

Franz Kafka
07. září 2019, 03:04
0
Test ojetiny: Poslední rozloučení s Hyundai i40

Snad nejnudnější auto v testu za poslední rok. Co o tom napsat. Připadá mi to stejně zábavné jako naše myčka. Funguje. Design je funkční a po záruce ji vyměníme. V tomhle segmentu Hyundai konkurovalo samo sobě. Vše ostatní je totiž lepší volba.

Franz Kafka
11. července 2018, 13:33
2
Ptejte se: Luxusní GT jako nový služebák

911 takovou na kterou stačí rozpočet. A enjoy. Nejlepší sportovní auto použitelné i jako GT na světě. Pokud máš na provoz což bych řekl, že ano, nevidím jinou cestu. 15 000 km je tak akorát aby se s tím dalo jezdit bez výčitek. Akorát ta cesta domů často nebude po té dálnici, ale nějakou tajnou zkratkou.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 1990
Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited

1990 rok výroby
169 koní výkon
3 956 ccm objem

Lincoln Town Car  1985
Lincoln Town Car

1985 rok výroby
150 koní výkon
5 000 ccm objem

Chrysler Cordoba  1979
Chrysler Cordoba

1979 rok výroby
150 koní výkon
5 898 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 L-82 1979
Chevrolet Corvette C3 L-82

1979 rok výroby
225 koní výkon
5 700 ccm objem

Pontiac Firebird  1995
Pontiac Firebird

1995 rok výroby
150 koní výkon
3 353 ccm objem