reklama
načítám data...

Franz Kafka

JménoEl Corazon
BydlištěPraha 1
Registracepřed 3.8 měs.
Poslední aktivitapřed 9.6 hod.
WWWNechcete vidět
Příspěvků ve fóru20
Komentářů u článků368
Pozitivních komentářů u článků65
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu
Informace

à partir de 2000 Škoda Favorit - 1.3LX a 1,3GLXi BMW e34 525 TDS - 1994, bílá, sedan Škoda Felicia 1.9D Combi - 1998, zelená Audi 100 2.3E- C5, sedan, bílá Seat Toledo Magnus 1.6 - první typ Seat Ibiza Cupra- 2004, zábavná žlutá Nissan Almera N15 GTi- hatch Škoda Octavia- 1.9TDi Tour a SLX TDi Audi B5/A4 1.8- obyčejný sedan Audi TT 3.2- baculatá miniatura Mazda MX5-červená NC jak jinak BMW e39 523i - šedá hnusná metla BMW e39 525TDS- pracovní kombi BMW e39 540i-parádní osmiválec Opel Vectra- motor Isuzu učiněná hrůza VW Jetta 90- klasika s 1.6 v benzínu Mazda Xedos 6 2.0v6 VW Golf 2.0- showcar (lol) Renault Clio Sport- úžasně schopné auto Suzuki Swift Sport- zábava Audi S4/B5-2.7 biturbo docela jede Audi C7 3.0TDI- klasická rodinná věc Dacia Duster 1.5dci -pracovní nástroj Nissan Pathfinder 2005- pracovní nástroj Mercedes-Benz ML55AMG-raritní "suv" Ford Probe GT-zvláštní sonda Mazda Xedos 6 2.0- perfektní auto BMW 335i F30- nová vlna Audi A8 D3- osmiválec 4.2 nenadchnul Maserati 3200gt- když jezdí je to fajn BMW 320is E30- nenáročná kára VW Passat B5- sedan, 2.3V5, bílá zeď, Audi A6 Avant 2.8 Quattro -spolehlivý dělník ------ Seřazeno nechronologicky a neobsahuje auta pro firmu pořízená za pomoci produktů jako je "operativní leasing" a nebo zápůjčka, jedenkrát jsem řídil a podobně. Uvedena jsou pouze vlastněná vozidla. Maximálně 5 vozidel naráz v jeden čas.

Poslední blogy

Pokrok nezastavíš

07. ledna 2017, 23:42 28 komentářů

V tomto blogu se dozvíme něco o autech a mém životě. S dovolením to použiji i když ani jedno z toho v tomto případě neplatí.

Když ještě rostly holkám vlasy

09. ledna 2017, 23:44 16 komentářů

Jaké je soužití s autem které je poměrně staré, ale pořád rychlé. Proč vlastně takovou věc kupovat když s tím pravděpodobně už neoslním souseda?

Baculatá Hildegarda

13. ledna 2017, 21:42 2 komentáře

Někdy člověk auto kupuje jen z nutnosti a potom to může dopadnout různě. Na mě i přes všechny nástrahy čekal v tomto případě happy end.


Posledních 50 komentářů

Franz Kafka
dnes v 01:22
0
Hrdinové za babku: Mazda Xedos 6

Bitner neber to špatně, ale viditelně nevíš o čem mluvíme. Ten Xedos 6 s dvoulitrem jede jak z praku a daleko lépe než to vypadá v nějaké tabulce. Přes Německo jsem s tím běžně jezdil 170 - 200 dle kvality dálnice a to jsem to neměl určitě v top stavu. S prominutím Fabia je proti tomu krám co jede uboze. Na zrychlení ke 200 formou plného plynu bude stačit tak 1 km ale nikdy jsem to neměřil. Těžko mě podezírat že bych fandil Mazdě. Pro nezasvěcené je to možná k nepochopení, ale Xedos to byla jiná liga a objektivně je lepší než spoustu vývojově mnohem novějších aut.

Franz Kafka
dnes v 00:37
0
Hrdinové za babku: Mazda Xedos 6

A můžeš nějak rozumně objasnit proč tady srovnáváš tohle auto s tím co dělala Škoda. Mimochodem to auto mělo soupeřit s Bmw 3 a Mb C rozhodně ne s Favoritem nebo Octavií mimochodem stálo ve své době bezmála milion a v top výbavě přes milion. Rezne skoro všechno i můj Mercedes co stál nový dvojku toliko ke kvalitě výroby. Jinak Xedos bývá skorodovaný zejména po nehodě a díky skvělé péči některých majitelů zejména v Čr.

Franz Kafka
včera v 14:12
0
Hrdinové za babku: Mazda Xedos 6

Té šestce s dvoulitrem v provozu Fabia s luxem neujede ani náhodou. Pružně to zrychlí dostatečně a zastavíš se někde u 210 km/h když je tedy auto v perfektním stavu což bude dnes těžké sehnat. Běžně jsem s tím stačil v normálním provozu mnohem modernější konkurenci. Ono je to dokonce možná lehčí než ta Fabie;)

Franz Kafka
předevčírem v 15:00
0
Hrdinové za babku: Mazda Xedos 6

Měl jsem ji asi čtyři roky nazpět. Jezdilo se s ní často. Perfektní šestiválec, dobrá ovladatelnost a na svou dobu i solidní výbava. Dnes bude asi problém sehnat něco mimo kategorii vrak, ale auto je to stále určitě zajímavé a má co nabídnout. Jede to až překvapivě hezky. Jinak nutná je výrazná péče ,co do oleje a udržet podvozek ve stavu chce taky docela pevné nervy. Jsou to 90. jak vyšité kvalita, plast, strohost a koroze:)

Franz Kafka
21. dubna 2017, 15:08
0
Autíčkář se ptá: Nejlepší zábava bez koní?

To je ale zapeklité téma. Marně vzpomínám kdy mě něco vážně pomalého nadchlo. Tak asi jednoznačně Daewoo Matiz první generace s litrem vs 4 lidé a cesta po Madeiře. Hlavně sjezdy do kopce se jelo asi 8 až 15 kmh. Clio mkII v Bulharsku z půjčovny sekalo silničky kolem moře lépe než X cokoliv místní mafie. A samozřejmě neutuchající nadšení v krámu jakým je Renault Thálie v Indické verzi(myslím) nejlepší offroad dokonce brodila i mělkou řeku.

Franz Kafka
20. dubna 2017, 16:44
0
Ptejte se: Apokalypsa nejlevnějších hot hatchů

A co chceš shánět do 50.000 Korun? 911? To je cena lepšího gauče v Ikea tak čemu se divíš. 309 gti a další y se sháněli taky dost špatně. Jmenovaná Almera je ok, ale je jich málo. Výkřik do tmy, ale návrh žádný to je typické auto.cz kluku.

Franz Kafka
20. dubna 2017, 14:58
0
Škoda Superb vs. Mercedes-Benz C220CDI: Je to o značce či o velikosti?

Hmm no napsané je to celé čtivě a vůbec zajímavě. Porovnávat tahle auta je nezvyklé, ale proč ne. Ono to ale většině případů co do ceny právě u toho Superbu bude úplně jinak, než o uvedeném milionu. Jen shodou náhod nedávno jedna Pražská taxislužba kupovala těchto Superbu asi 30 a cena se neublížila milionu za kus ani zdaleka. Navíc splátka Ol na Supa je úplně jinde. Co uznávám ,že i mercedes je v tomhle schopný udělat zázraky a při větším odběru céčka by taky uměl udělat nabídku. No pro mě z toho plyne jasná volba pro sebe céčko a do firmy Superba.. Kdybych stál před takovým rozhodnutím. Zamykání u Škody to je vážně nedomyšlená věc.

K designu Superba jsem nepochopil tu schizofrenii v názoru Adama. Skoro vždycky Škodovce vyčtete nudnost a fádnost a tak dále. Najednou je Superb moc agresivní?:)) Tak jak to teda mají dělat? Jako dnešní Mercedes využít japonsky vypadající světla a nafoknout auta jako balón? Přesně z toho důvodu nemůžu poslední éčko ani vidět. A to jsem naprosto nadšený z nové Gl...

Jinak je to celé zajímavé a snesu takových testů klidné více, i přestože to na někoho po právu může působit kontroverzně:)

Franz Kafka
19. dubna 2017, 18:27
0
Ptejte se: Apokalypsa nejlevnějších hot hatchů

Jako nejlepší daily se stejně jeví tohle. Přece jen, když je to v tom názvu ne?

Franz Kafka
19. dubna 2017, 17:42
0
Ptejte se: Apokalypsa nejlevnějších hot hatchů

Pro potřeby Plechcupu je Felcie skvělá volba. Není to tak drahé trochu to poladit v rámci dílny doma.Jede to solidně pokud se nebojíš jet na hraně možností kulatého Favoritu. Ta 1.6 sama o sobě není špatná v rámci koncernu v ničem snad kromě Octavie tam to byl úlet. Ta Felicie je lehká a i pěkná je stále velmi levná. Jen se to hůř shání.

Celé se to posunulo zcela logicky a k naší smůle. Zrovna ty e30 mě mrzí obrovsky. Dokud to byl šrot za pár nekoupil sem jí a teď bych ji zase naopak chtěl, ale pěkná stojí balík. Barchetta se mi líbí hodně tam se asi nechám časem přesvědčit dokud jsou ceny dneška přijatelné. Jinak ještě mě napadla jedna volba druhá Ibiza Cupra 2.0 16V, 150HP velmi zdařilá kombinace váhy a výkonu jen ta koncepce je špatně a trochu to padá na předek, ale jako devadesátková věc za rozumnou cenu to jde sehnat.

Franz Kafka
19. dubna 2017, 12:47
0
Dobrý sluha, ale zlý pán

Normální tempomat je pro mě ok a na dálnici(kromě d1) si to rád zapnu. Adaptivní jsem zkusil v 7er a já se toho bojím případy kdy se to rozbilo a bouralo už jsou. Dobrý pomocník je abs a esp pokud je nastavené dobře. Taky hlídání slepého úhlu není k zahození. Lane assist je dobrá věc, ale plně mu věřit se taky docela zdráhám. Automatická světla s dálkovým světlem co má clonu, nebo se umí sama přepínat do potkávaček a zpět jsou vynález co je skvělý. Obecně z výdobytků techniky mi stačí posilovač, abs, el.okna a klima:)

Franz Kafka
19. dubna 2017, 12:35
0
Ptejte se: Apokalypsa nejlevnějších hot hatchů

Kup Felicii s 1.6. A máš hatch. Hot z toho jde udělat za pár korun v rámci oprav. Za 50 jde koupit nějaká super star edition určitě. Podvozek přitvrdit, lepší kola, pneu a s 1.6 to pojede slušně. Opravy za 200 až 400 kč dle závažnosti. A devadesátek si tady užiješ taky dost. Plné silnice jich už taky nejsou. Tak jediný problém vidím v tom, že nikdo nevymyslel připsat k názvu věc jako Gt či Rs;)

Franz Kafka
18. dubna 2017, 10:31
0
Kia Optima SW 1.7 CRDI Business Line: Manažerské rozhodnutí

Optima není určitě špatná. Dokonce jsem to už dvakrát potkal. V bílé barvě což nebude známka punku, ale fleetu. Máš recht, že v téhle oblasti stále kraluje Škoda. Viz flotila o2, Hilti, VODAFONE(vw) a tak dále. Na druhou stranu obchoďáci Upc nebo Pepsi měli už před lety Opel Corsa a všichni mlčeli. Městská Policie Praha má teď nové i30. Řekl bych že čas se mění a něco ukousne i Kia asi ne v top firmách ale dokážou to. Mimochodem kamarád pořídil do firmy 50x Opel Astra, combi a hatche. Všichni mlčí, ale srovnání s oc2 to neunikne:) Za mě je Astra ve dvou posledních generacích totálně špatná, ale co byla za dobrou ceny, prý.

Franz Kafka
17. dubna 2017, 18:40
0
Proč by létající auto Airbusu mohlo fungovat, ale pravděpodobně si jej stejně neužijeme?

Já to nechtěl jako práci:) Ale jak jsem psal a ty si to více, méně potvrdil je to drahé. Navíc pokud to chceš dělat asi nebude dobře zůstat v Čr. Což si myslím i o komerčních pilotech aerolinek. Zahraničí je zajímavější.

Franz Kafka
17. dubna 2017, 18:34
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Dobrý večer, dámy a pánové. Vítejte tady v našem virtuálním sále a stejně tak zdravím i vás doma u televizních obrazovek. Začneme hned první kategorií. Nejvíce komentovaný článek v nejkratším čase. Nominace jistě znáte. Vítěze mi pomůže vyhlásit skoro jako na zavolanou pan Maier ředitel Škoda Auto a.s. Bernie prosím pojďte zamnou nahoru na pódium. Potlesk pro Bernieho prosím. Tak sličná asistentka nám přináší obálku. Ó mamma mia i Marta má dnes zelené šaty. To bude asi tím, že jsou Velikonoce. Děkujeme Martičko. Bernie nežmoulejte mi ty růžky na té obálce. Tak jaký máte pocit a jaký je váš tajný tip?

Hmm opravdu sázíte na konkurenci? Falešná skromnost řekl bych. Tak pojďme se posunout. Sponzorem a generálním partnerem této kategorie je nezávislý web magazín o autech Autíčkář. Tak Bernie nám rozlepuje obálku. Hudbu prosím. Sálem hlučí jeden z hitů kapely Ortel.

A je to tady vítězem prvního ročníku v roce 2017 je článek o automobilu Skoúdáá Ouktevia eR eS Fl a její test ve východní marce. Prosím na pódium pana Vojtěcha Dobeše CEO a šéfredaktora magazínu Autíčkář aby šel předat cenu. Berne vy mi tady prosím zůstaňte. Vojto rovnou prosím gratulace tady panu řediteli.

Je to k nevíře. Pane generální co vzkážete divákům a hlasujicim. Vojto vám děkujeme běžte se posadit zpět vedle pana Kirijakovského ten je jistě zklamán. Povídejte. Ehm, ehm ja byh htěla podakovat všem česka komentujici, že ona ehm podpořit komentem článek o našem vrchlová vozidlo Ouktavja. Dáküjem za hlasy, nasklesanou. Tak děkuji pane generální.

A teď před další kategorií krátká přestávka. Vážení televizní diváci zůstaňte nám věrní a po pauze nashledanou.

Franz Kafka
16. dubna 2017, 19:04
0
Proč by létající auto Airbusu mohlo fungovat, ale pravděpodobně si jej stejně neužijeme?

Pěkné čtení. Reálně uchopené téma na které jsem četl už několik článků. Všichni se shodujete v tom, že reálná využitelnost v dalších 30 - 40 letech je minimální a s tím souhlasím i já. Přestože to je asi první trochu reálná koncepce jak by mohlo fungovat létající auto. Bohužel zatím to zůstává na rozhraní jako auta obojživelná prostě samotná loď bude vždy na vodě lepší. Pro ty nejbohatší dnes podle mě dobře slouží vrtulníky. Překvapila mě informace, že pilotů vrtulníků je u nás tak málo. Kdysi jsem přemýšlel, že bych si udělal průkaz a nakonec z důvodu zejména finančních jsem to zavrhl:)

Tolik komentářů jako u oktávky tady asi nebude, ale téma uchopené skvěle. Škoda že v těch korporacích tak dřete a nemáš čas psát nám tady více.

Franz Kafka
16. dubna 2017, 17:28
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

No hale já měl teď pár dnů O III 1.6 tdi tuším 2016 a je to bída. Uskákané, nestabilní a jak píšeš vypadá to levně zejména potom, co jsem to měl ve výbavě která není nic extra. U té slabé nafty je problém, že když ten motor podráždíš tak se nic neděje jen se zvedne spotřeba na nesmysl. Fakt je ten, že to nebyla faceliftová trojka. Zase ale pokud jsem s tím jezdil čistě město a choval se k tomu lidsky není to tak nesnesitelné. RS FL bude ale po všech stránkách jinde... jiné auto.

Franz Kafka
16. dubna 2017, 12:27
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Asi máš ve všem pravdu. Jen mě opět rozesmál malý srovnávací test Porsche 911 jedno z nejvýraznějších aut všech dob, Bmw Z3 ze zlaté éry vrtulářů versus Škoda Octavia rodinné a v první řadě praktické auto skoro lol;) Ta spotřeba toho 1.8 je děsivá to je pravda, ale ve stejném autě jde mít motor co jezdí město za 4.4l vyzkoušeno mnou osobně. Jasné jde o traktoroid, ale o tom to je ten benzín nemusí brát pod 10 jsou tady zřejmé alternativy. Podvozek u trojky v běžné verzi je sračkoidní a nestačil ani na tu šestnáckovou naftu v tom se shodneme. A když jsme u těch srovnání do absurdna moje ml55amg stará, nesmyslná matka všech suv je na tom na okresce v rychlisti 90km/h plus lépe. Nemyslím dynamiku, ale čistě podvozek a jeho reakce na ostřejší výjezdy a celkové tempo. Jinými slovy na Rs musí být těch změn dost snad Vojta s praxí X let dokáže prodat co cítil. Paradoxně já který jsem je prudil za test Mazdy hned dvakrát věřím, že tady je všechno dobře. Výsledkem není jezdí to snově, ale jezdí to v rámci třídy a nárokůzákazníka lépe než před face.

Franz Kafka
16. dubna 2017, 01:39
0
Autíčkář.TV uvádí video z prvního letošního trackdaye v Mýtě!

Ani bych nečekal že to hned bude vcelku dobré:) Jako další činnost k psaným článkům super. A mimochodem sluneční brýle bych neřešil. Jasně je to asi proti televiznímu bontónu, ale co, tady jsme na internetu.

Franz Kafka
15. dubna 2017, 20:01
0
Autíčkář na lovu: Sportovní poklady za pár

Tak Audi tt bylo v exponované době výroby téhle mx ve fázi konceptu, ale ok. B5 je stejně jako e46 a vlastně i konec výroby e36 opravdu z té doby velmi nadčasové, ale kolik ta auta stála peněz? Hromadu o m3 ani nemluvě. Možná to může být v něčem tak jak říkáš, ale srovnávejme srovnatelné. Spíš než co nemá Octavia je rozhodující co má dnešní m3. Jinak ok Civic byl pěkný a několik dalších aut co jmenuješ také. Jenže ona ta mx3 má cenu šrotu nejen kvůli vzhledu. Ano je nic moc, ale za ty peníze? Dnes pro začátečníka co nemá třeba na 328, nebo s4...ono i ta Honda pěkná bude násobně dražší. Napiš mi co v té ceně dneska? Koncepčně podobného pro mladého, chudého řidiče? Vynech Pumy...a auta z článku. Moc toho nezbude.

Franz Kafka
15. dubna 2017, 16:55
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Taky si říkám, že to vypadá tak jako by článek o Škodovce měl být alespoň 4x týdně aby to ožilo. Samozřejmě hlavně to ne to by potom nebyl takový svátek právě proto, že je takový článek málo kdy tak podle mě budí takové emoce a ohlasy. Já jsem z toho nepochopil že to myslíš obecně jako na celý sektor automobilového průmyslu. To vlastně píšeš podobně jako já. Hodně aut je GT a RS a ve finále dostaneš auto co váží tunu a půl bez cestujících, má 1.6 s turbem je to předokolka a vypadá to zoufale (jenom příklad nemám na mysli konkrétní auto) Trochu bych se vrátil k tomu co psal Krab v blogu o OC 3/1.8 to auto má jeden hlavní problém, mohlo by být o mnoho lepší a nebylo by potřeba moc práce. Tenhle podobný zádrhel bychom podle mě řešili i právě u toho RS. Ona by ta Octavia mohla mít 300 koní, 4x4 a mnohem lepší podvozek vždyť oni to všechno mají. Ta platforma samotná je tak blbuvzdorná že by na to dobře snad postavily i sklápěčku... ale. Jak psal pro změnu někde dole Vojta kdo by to potom kupoval? Oni prostě nemůžou a to není příklad jenom Octávie, dnes je totiž "koncern" úplně všechno je jedno jestli to pojmenuješ VW nebo PSA či Toyota.

Takže bohužel a to říkám i já, bohužel, protože přesně tím trpí i sportovní modely Audi a to nejen posledních 10 let se modely musí o trh podělit tak nějak logicky a ne srdcem. Vynechávám věci jako super sporty to nemá cenu řešit. Prostě ale zákazník v Anglii nebo Číně si to eRSo nekoupí pokud nebude levnější jak VW a když nebude a bude rychlejší tak už do něj nepůjde.

7er jsem vybral jenom jako nevhodný přímě, protože jiné až takhle výkonné auto sem neřídil. I v té limošce to dělalo neskutečné věci takové zatlačení do sedadel jen tak něco neumí. Kdyby to auto pro mě nebylo tak extrémně drahé měl bych ho do dneška, ale ne kvůli výkonu toho bylo víc než je reálně potřeba:)) Proto si stejnou hodnotu v OC nedovedu představit nicméně si vysvětlil jak si to myslel a to si potom představit dokážu jen smůla, že k tomu asi nikdy nedojde leda snad že by Škoda dostala jiné zaměření v rámci portfolia...

Franz Kafka
14. dubna 2017, 22:28
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Měl jsem 400 hp v 7er f01 a jelo to neskutečně teda hlavně v přímce v Octavii je to dost utopická a snad i divná představa. Jako ono upřímně nikoho nesoudím, ale na tyhle výkony to chce zkušenosti a mozek v hlavě. Nevěřím že většina typických zákazníků Oc RS by takové auto chtěla řídit. Mě by to asi v případě 4x4 nevadilo, ale na co 400 v rodinném kombi? Kvůli pár vybraným momentům v provozu? Co ti ušetří co vlastně? Čas? Uvědomte si založení oktávky. Točit se na názvu Rs mi přijde taky mimo kolik aut bylo historicky rs, gt, gts, race, sport, cup a neměli kvality ani těch Škodovek. Částečně souhlas, ale rozhodně to nevidím stejně. Marketing Škoda umí ale to neznamená že co vyrobí je automaticky špatné.

Franz Kafka
14. dubna 2017, 14:59
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Martine ono záleží co s tím ten vlastník udělá. A ano Porsche mělo na mále a ten dnes proklínaný vw jim docela přišel vhod. Proto mám k VW potažmo Škodě respekt aniž bych jim fandil, nebo něco od nich měl. I když vlastně mám Audi a Porsche takže to není tak docela pravda. O značkách v Británii si myslím své včetně německého Mini tím ti částečně i odpovím. Jinak VW nekrachuje podívej se na hospodářské výsledky a v usa to uválčili dobře. Byl to podvod, ale zrovna vepřů v us v podstatě nelituji tam je jedno teď za Donalda co má jaké emise.

Franz Kafka
13. dubna 2017, 21:15
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Tak to se bojím o osud Škody Auto. Aby nedopadla jako Saab začali dělat auta co nikdo nechtěl a jak to s nimi dopadl že. Oni ty Švédové vždy spíš uměli podporovat Němce než skutečně něco vyrábět výjimkou budiž Volvo, Skf a sem tam letadlo. Dobrý zase je, že díky tomu Německá auta pořád jezdí a z těch Švédských jsou Čínská no co. Nová doba;)

Franz Kafka
13. dubna 2017, 18:33
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Takový přístup je správný. Nakonec ten výsledek je takříkajíc lepší. Ty Seaty nejsou špatné v rámci toho, co se od nich čeká. Taková méně riziková cesta a hlavně denní pohodová použitelnost.

Franz Kafka
13. dubna 2017, 18:27
2
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Víš co je úsměvné úplně nejvíc. 60 komentářů pod článkem auta co všem hrozně vadí. A je úplně špatné vlastně. Budeme se tady točit na plastech v nárazníku tomu říkám demence. Taková je doba. Jak říkáš nikdo by si to nekoupil, ale jezdí toho na silnici nejvíc. Tady to čte asi jen poučené čtenářstvo. Oni by přece za takové auto 800 nedali... No je to komedie, ale pořád je to alespoň diskuse a nedochází jen k nadávkám jako jinde. Prostě lidi to čtou a to Vojtovy věřím. Ono totiž té mlčicí většině tady se to auto líbí a my můžeme třeba puknout:) Já nepukám jsem neutrální neřeším jí teď na ni nemám a kdyby tak mám jiné favority. To ale přece neznamená že je to špatně jezdicí auto. Na 997 taky nemám a budu říkat, že je to krám a řešit plasty...?

Franz Kafka
13. dubna 2017, 15:51
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Jo, jo zlaté staré časy asi tak 1948 až 1989 to se dělala kvalitní auta a to především v Československu. A každý se měl dobře. Co teprve na západě. Jen osedlat to šedesátihlavé stádo pod kapotou. Podráždit lankem úžasnou 1.6 v benzínu a nechat se unášet vstříc západu slunce... Tak nějak?

Franz Kafka
13. dubna 2017, 14:52
0
Franz Kafka
13. dubna 2017, 13:53
2
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Přesně můj názor zejména to vyjádření přímo ke Škodovce jako takové. Zajímavé, že když tady psal myslím stejný autor o Audi tuším A4 tak to bylo v pohodě. Pár komentářů něco málo k nudnosti a fádnosti taková ta trapná klišé a ticho po pěšině. Tady? Mimochodem do večera tady bude mnohem víc flame a hate. Ti největší Škodovkobijci a úderníci ještě nejsou doma z práce.

Editace nebude aby se nedal zpětně měnit obsah příspěvků což mi přijde docela dobré. Musíme psát víc s rozmyslem. Jinak si myslím že oslavný článek na eRSo vypadá jinak. Je to docela objektivní a hlavně o tom jak to vidí redaktor..... Tak co na tom komu vadí snad krom toho, že hodně lidí na takové auto nemá dost peněz. Jak píše nahoře Malis.... je snadné raději házet bláto než zůstat v klidu a přemýšlet a když to nechtějí číst tak nemusí je tady jiný obsah.

Mě tady taky spousta věcí nebaví .....

Franz Kafka
13. dubna 2017, 13:45
3
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Řekl bych, že si vyjmenoval asi jediné dvě věci. Měl jsem to na Praha-Brno z půjčovny a nic dalšího mě nepohoršovalo. Neřeš to já si naopak myslím, že i takové články sem prostě patří a nechápu proč to budí takové vášně. Škodovku neřeším ani jí nemám, ale zajímá mě třeba tvůj názor v porovnání s ostatními novináři a tak dále. Klidně snesu i víc Škodovek když to bude dobře napsané.

Franz Kafka
13. dubna 2017, 13:19
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

No jasně ono se to prostě ideálně musí zkusit takzvaně osobně. Potom teprve pročíst recenze. Pokračovat radami na servis a případným tuningem a vylepšeními. Až potom si to dojít koupit a i ty bych si to raději před tím zkusil půjčit alespoň na víkend, abych měl jistotu že to chci.

Franz Kafka
13. dubna 2017, 13:09
2
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Ono to tak bylo vždycky víš. Jen v době bez internetu, nebo když byl internet jen pro ty "bohatší" a nebo šťastnější tohle celé nahrazovala hospoda,)

Franz Kafka
13. dubna 2017, 12:17
1
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Jo a ještě jedna věc tady asi kontroverzní. Líbí se mi to;) jako vzhledem. Jde to naproti většině a o tom to je. Když budu chtít exotické auto na Čr silnice koupím Alfu nebo Mazdu.

Franz Kafka
13. dubna 2017, 12:14
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Asi tak. I kdyby čtyřkolka tak 400 koní v téhle krabici od bot by ti nakopalo vejce. To by k tomu autu Škodovka musela prodávat i zbrojní pas. Zrovna výkon mi u toho přišel/přijde přiměřený. Ve dvojce mi hrozně vadila sedadla, tuhost podvozku, úskoky do stran, nepředvídatelné chování. Trojku sem zatím řídil jen v základu a v tdi což je učiněná pohroma snad úplně ve všem snad až na výslednou spotřebu paliva. To je ale jiná píseň než rs.

Já bych si to nekoupil. Chápu proč si to lidi kupují a nic proti tomu nemám. Dohady o ceně nejsou na místě je to top verze. Za M nebo Amg dáš taky nesmysl a ne vždy je to pecka. Nikdo to neřeší.

Postnu to špatně. Na mobilu už to nebudu měnit tak sorry:).

Franz Kafka
12. dubna 2017, 15:30
0
Mazda 3 G120 sedan: Kamarád do deště

Dobře tak ziskovost je jiná věc. Pokud je to ale tak jak popisuješ tak to znamená, že se to zaplatí samo takže o dotování nemůže být řeč. Fakt je ten že ten tvůj příspěvek který myslím je už staršího data možná 4 - 5 měsíců tak se třeba situace výrazně zlepšila. K té Mazdě je to prostě tak, že touto fází o řidičském autě jde obhájit vlastně cokoliv. Stejně jako lze vybrat u VW vždy to nejnudnější jako je Superb a tvrdit, že lidi to kupují protože nejsou řidiči. To je tak otravná fráze že to nebudu považovat raději ani za argument hodný profesionála jako si ty. Částečně to pravda je, ale rozhodně to není takhle univerzální. To rozhodně nemusím kopat za koncern VW aby mě tyhle české regionální názory nechávali už chladným.

Dalo by se napsat že se ozýváte protože třeba vadí, že se otírám o věc která se děje. Samozřejmě nemám důkaz a ani to nechci nějak rozvádět dál. Pokud to tak není a je to jak popisuješ tak potom nemám výhrad. Tady stejně nemá cenu nic prokazovat ani dokazovat. Zbývá jen věřit. Zajímavé že hodně testů se mi líbilo například naposled Kia Niro a tak dále. Možná proto že autor zmínil kromě hromady kladů i zápory. Takže mám to chápat tak že Mazda dělá bezchybná auta ? To je obecně názor redakce a tvůj ?

S prodávanou reklamou já nemám problém dokonce nemám nikde ani adblock a fakt to neřeším. Naopak vám to přeji ať to sype. Současné řešení jak to máte (domnívám se) dojednané asi není nejlepší, ale to bych nechtěl řešit. Je to věc vašeho vedení a náhledu na celou věc.

Na závěr co bych uvítal já osobně (chápu že vám to je buřt:)) už prosím netestujte Mazdy když jsou teda takhle skvělé. Když chci pozitivní test na nadauta přečtu si na auto.cz něco o nové Octavii a nebo oslavnou ódu na Fabii,)

Franz Kafka
12. dubna 2017, 14:01
0
Mazda 3 G120 sedan: Kamarád do deště

Víte co je kluci, ale nejsmutnější že k nějaké výrazně viditelné akci vás všechny donutí až moje stupidní rýpnutí. Jak jsem psal nejde mi o to co máte s kým a kde domluvené i kdyby vám Mazda platila tak proč ne. Vojto o té výdělečnosti a tak dále. Mám ti hledat tvůj komentář ani ne moc starý kdy si psal něco ve smyslu, že je nutné to spíše ještě dotovat. Myslím že netřeba. K těm autům. Ano je možné že dělají zajímavá a řidičská auta. Opravdu jsou ale tak bezchybná jak nám tady popsali oba autoři posledních testů? Mimochodem od obou si rád počtu a osobně proti nic nemám, ale proboha PROČ? Proč Mazda 3 netrhá společně se šestkou prodeje když je to tak skvělé nad auto? Nejsou fleetové slevy ale jděte. Sorry jako, ale poprvé mám důvod vám nevěřit.

Co potřebuje svět vážně nevím. Velcí rozhodně nejste a pravděpodobně dlouho nebudete. To ale neznamená že si nemůžete nechat nasypat. Mimochodem kdo tady psal o automobilce? :) Ono stačí domácí zastoupení, nebo jakékoliv dealerství .... To ti asi ale nemusím vysvětlovat. Jinak proč to tak řešíte když nemám pravdu ? To mě taky dost překvapuje.


Franz Kafka
12. dubna 2017, 13:16
0
Kupte si redakční Mondeo, my si místo něj pořídíme nesmysl

Vždyť to vypadá jak ze stavebnice. Jako by to někdo nemyslel vážně. A potom si řekl sacrebleu maîtres musíme vymyslet jak to tedy bude vypadat tak aby to pochopili i Allemands a ostatní co nežerou žáby a nesosají šneky denně. Dobrá dáme tam hnusná obrovská světla jak na speciál pro 24 hodin nevzhlednou protáhlou siluetu nabastlíme trochu kabinu a čelní sklo a všechno to zabije totálně prašivým a líným motorem. A Jacque .... oui... Vymysli ty nejhnusnější sedadla v historii sportovních aut ty k tomu půjdou ... Bien sûr, le directeur.... Co Francouzi neumí válčit, vyjednávat a vyrábět auta.

Franz Kafka
12. dubna 2017, 00:30
0
Mazda 3 G120 sedan: Kamarád do deště

Staré články se dají dohledat nezávisle na tom jak dlouho se tady člověk pohybuje. Nejde jen o testy nových aut ale obecně. Underground nepoužívate pravda je to jen můj výraz proto co vy zejména slovy Vojty tvrdíte. Nevýdělečné, nezávislé... Jako v pohodě říkám mě nepřesvědčuj já to vidím. Přesvědč sebe že je pravda to co píšeš teď mě;) Jestli na kk ty Golfy nejezdí tak to taky není úplně ok jestliže má být tenhle web pro všechny fanoušky. On to tu je trochu Mazda klub, ale to by se dalo pochopit kdyby jste to tak okatě nepeopagovali.

Franz Kafka
11. dubna 2017, 22:45
0
Mazda 3 G120 sedan: Kamarád do deště

Na tomhle je právě vždy nejlepší, že to jde okecat. My to máme rádi a je to fajn. Něco jako hlavní hrdina pije Pepsi. Jde mu to k pleti. Ty testy jsou jsou až moc sluníčkové. Mějte rádi Mazdu to mi nevadí, vadí mi přehnanost. Ta auta nejsou ani ve smyku tak dobrá jak píšete. Jasně věc názorů, ale stejně. Srovnávací test netřeba tady je to dopředu jasné Mazda top, Ford xs výhradami, Golf nikdy to je nejhorší. Objektivita tady jde dolů každým rokem stačí se podívat na 2 i 3 roky staré věci a na to vypadá mnohdy dnes. Nebudu to dále pitvat určitě sami vidíte ty změny. Komerce mi nevadí, ale přetvářky ano. Nechápu proč se pořád snažíte hrát si na underground když už jste dávno hlavní proud. Jen to děláte víc pro lidi což je dobré.

Franz Kafka
11. dubna 2017, 19:09
-1
Mazda 3 G120 sedan: Kamarád do deště

V pohodě někdo tlačí Škodovku jiný zase Mazdu. Nemají slabinu. Chápu Škoda Auto už další magazíny nepotřebuje tak připravíme půdu pro jiné. Hlavně nenápadně a pomalu až plíživě. Nemá cenu nic psát o tom jak nemám pravdu. Tohle je jasné pr zabalené do testu aby to nebylo moc vidět. Možná to není za peníze, ale za jiné výhody to nevím. Byla jen otázka času než vás to jako web dožene stejně jako reklama. Komerce je prostě neúprosná.

Franz Kafka
11. dubna 2017, 15:46
1
Autíčkář na lovu: Sportovní poklady za pár

Hlavně je potřeba myslet na to v jaké době a pro jakou dobu to auto je vytvořené. Ono v letech 94 - 98 bylo vnímání designu a slova hezké auto asi někde jinde. Ne všechno má nadčasové tvary. Když podrobíš optikou dneška kritice MR tak zjistíš, že to je nevzhledný hranatý krám, navíc málo bezpečný, nepohodlný a malý. Tak stejně by dopadla e46 s tím hnusným interiérem a mohli bychom pokračovat. Tigra je úplně stejně vajíčkoidní nesmysl. Nejde to takhle brát podle mě.

Franz Kafka
11. dubna 2017, 14:50
0
Jeep Grand Cherokee Trackhawk má opravdu slíbených 707 koní

Věřím ono nic není dokonalé. Za mě velké mínus poslednímu Sorentu. Rozvrzaný interiér po 20 000 km, ovladatelnost na štíru, aerodynamický hluk na dálnici zabíjí, pohodlí nikterak vysoké, nemastné, neslané jako jejich auta z počátku 90.let. US suv to je jiná liga povětšinou. Dobré věci udělal i MB ca sem tam přinese nesmysl i BMW. Teď naposledpan Porsche.

Franz Kafka
10. dubna 2017, 14:54
0
Jeep Grand Cherokee Trackhawk má opravdu slíbených 707 koní

Asi takhle. Tohle je suv, které dovede zabavit a zná slovo zábavné. Takže fck off nálepkářům, co by si jako to suv nikdy nekoupili. Je mi jedno jak to jezdí muže to jet špatně se 700 hp? Na ježdění do práce v Praze v pohodě jen radlici na předek a rozházet kolonu;)

Franz Kafka
10. dubna 2017, 10:45
0
Mini Remastered je britská klasika s novou duší

Pokud chceš skládat auta kup si Kaipana:) No jak to napsat kulantně Mini sucks, Singer rulez. A je jedno kolik to stojí. To nevadí i když se neshodnene mám vás rád:))

Franz Kafka
10. dubna 2017, 10:40
0
Autíčkář na lovu: Sportovní poklady za pár

Barchettu bych si koupil už jsem na ně koukal 100x ale pořád nevím. Jak si to odůvodnit. Je to staré a iracionální auto. Moc se mi to zamlouvalo jako novinka. Jenže Fiat? No blog majitele by byl fajn jako stylíček na léto místo motorky...

Franz Kafka
09. dubna 2017, 22:08
0
Kupte si redakční Mondeo, my si místo něj pořídíme nesmysl

Ta gta je hrozně hnusná. Já s tím jezdit tak bych nesměl být zrovna po jídle. Výkon motoru odpovídá vzhledu. Je to rarita, ale řekl bych že i Velorex má hezčí křivky. Mám za to, že by byla lepší vážně třeba věc jako Probe, nebo Del Sol levná a ošklivá věc. Vavris by to vodil vrazil by tam nahoru bi-turbo a dolu kompresor, výfuk, kola, větší kotouče, lepší destičky, kratší převodovku, závodní volant, skořápky, rám, odlehčil, semisliky a bylo by to za cenu té fialové slizoviny. Nejrychlejší Probe všech dob a Ford za Ford. Autíčkářův project X potom může vyrazit rovnou na Mimoň a vytrhat obočí všem Golfům Gti a starým Super Suprám zn. #overpowered.

Franz Kafka
09. dubna 2017, 09:17
0
Mini Remastered je britská klasika s novou duší

To ano. Podle mě to je oboje na hraně kýče a trochu barbarství, ale lid si to evidentně žádá teda ten movitý zejména.

Franz Kafka
09. dubna 2017, 01:03
0
Mini Remastered je britská klasika s novou duší

Docela odvaha srovnávat tenhle malý kus kýče a věci od Singera, ale každý to vidíme jinak.

Franz Kafka
08. dubna 2017, 22:49
0
Kupte si redakční Mondeo, my si místo něj pořídíme nesmysl

Yes, you right. C36 je taky dobrá, c63 je samozřejmě cenově asi jenom 4x jinde. Je to ale krásná jízda.

sheogh: haha přesně tak. To už tady neopraví a když rozbališ těch 500 km hadic přichází na řadu hledání a oprava! Prostě zábava na dlouhé zimní večery právě při těch dvou deci červeného možná nakonec flašky než něco seženeš:) Biturbo je zlo v téhle staré skoro starořímské relikvii.

Franz Kafka
06. dubna 2017, 22:04
0
Silviiny deníky 4: Sushi vs. Bratwürst

Tak to jooo. Je fakt že v souvislosti s tím Jonákem se to probíralo zase a znovu po jeho propuštění. Právě v bulváru toho bylo opravdu hodně. Ona je to zajímavá doba tak proč se o tom něco nedovědět:) On má spíš krab nějaké asociace na Sylvu ze Show-Parku podle mě ta bude taky s tvrdým.

Ze Zlínska tak to je pro mě daleko já tam nikdy nebyl. Znal jsem ale kluka co byl z Loučky :D

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Challenger  1973
Dodge Challenger

1973 rok výroby
1 koní výkon
6 276 ccm objem

Cadillac Eldorado  1988
Cadillac Eldorado

1988 rok výroby
150 koní výkon
4 500 ccm objem

Pontiac Firebird  1990
Pontiac Firebird

1990 rok výroby
140 koní výkon
3 ccm objem