reklama
načítám data...

Franz Kafka

JménoEl Corazon
BydlištěPraha 1
Registracepřed 11.5 měs.
Poslední aktivitapřed 13.9 hod.
WWWNechcete vidět
Příspěvků ve fóru63
Komentářů u článků562
Pozitivních komentářů u článků92
Negativních komentářů u článků4
Možnostinapsat zprávu
Informace

Poslední blogy

Pokrok nezastavíš

07. ledna 2017, 23:42 30 komentářů

V tomto blogu se dozvíme něco o autech a mém životě. S dovolením to použiji i když ani jedno z toho v tomto případě neplatí.

Když ještě rostly holkám vlasy

09. ledna 2017, 23:44 16 komentářů

Jaké je soužití s autem které je poměrně staré, ale pořád rychlé. Proč vlastně takovou věc kupovat když s tím pravděpodobně už neoslním souseda?

Baculatá Hildegarda

13. ledna 2017, 21:42 2 komentáře

Někdy člověk auto kupuje jen z nutnosti a potom to může dopadnout různě. Na mě i přes všechny nástrahy čekal v tomto případě happy end.


Posledních 50 komentářů

Franz Kafka
08. listopadu 2017, 16:10
0
Mercedes S500L 4 Matic AMG – Sladký život šéfa podsvětí

Lidi se toho bojí mnohdy hlavně ti, kteří třeba Mercedes, nebo jinou známou značku nikdy doma neměli. Samozřejmě u některých aut je tahle aura servisní a provozní náročnosti opodstatněná a není jich málo. Tyhle velké limuzíny mezi ně většinou nepatří:) Mercedes je až na některé specifické modely vcelku normální výrobce se seriózní technikou pod kapotou a vcelku spolehlivou elektronikou. U toho Phaetonu se také vyloženě směju u některých recenzí. Mám kolem sebe 3 majitele, různé ročníky a všichni shodně autem jezdí a nic neřeší. Občas se vyskytne závada nějaké méně podstatné části a jinak jedou klasicky oleje a spotřební materiál. Věřím že třída s od Mercedesu je na tom podobně a nemám důvod nevěřit :)

Franz Kafka
08. listopadu 2017, 16:00
2
Mercedes S500L 4 Matic AMG – Sladký život šéfa podsvětí

Tak částečně si měl trochu štěstí. Jinak ta zmínka o pneumatikách mi připomíná kamaráda, co teď koupil Porsche Cayenne také trochu ojeté za lákavou cenu. Všechno ok v servisu se dověděl, že je to v dobrém stavu a tak dále. Tak že na to tedy koupí ženě novou sadu výsledná cena i s montáží ho trochu překvapila. Jinak je pravda, že mnoho dílů je i na tahle vcelku dostupných, ale je tady prostě riziko že něco neseženeš za "levno". A když bychom rozebrali tu S-klasse do šroubku zjistili bychom že je tady asi tak 10x více věcí, cose mohou u horších kusů odporoučet, než u běžně prodané poslední Octavie. Proč píši běžně to proto aby bylo jasné, že ta nemá tu plnou výbavu která se blíží průměrně vybavené "S". Takže takhle zjednodušeně na základě jednoho kusu to nelze brát. Jinak jsem také fanoušek tohoto přístupu nebát se kupovat si auta podle sebe a ne podle recenzí. Ve finále člověka dokáže pozlobit stejně zle vrcholové Mondeo, nebo Focus jako dobové S-Klasse, nebo Maserati:)

Základ je dopředu počítat a hlavně servisovat včas a problémy řešit. Nelzerr to provozovat ve stylu tady svítí 8 kontrolek, ale jede to, tak mi to vlastně nevadí. Na závěr kupujte to! Přemýšlejte o historii daného auta a skutečném stavu. To co neudělal majitel před vámi totiž čeká vás.

Franz Kafka
08. listopadu 2017, 15:49
0
Mercedes S500L 4 Matic AMG – Sladký život šéfa podsvětí

S dovolením bych napsal svou relativně krátkou zkušenost s Mercedesem. Jsem asi rok možná o něco déle majitelem prvního ML s osmiválcem v úpravě od AMG. Prvně se s tím jezdilo doslova denně a teď s tím dočasně jezdí přítelkyně takže takové ty klasické ženské pojíždky sem, tam něco dál. Auto najelo 23,000 km za cca těch 12 měsíců. Poruchy žádné. Klasický ponákupní servis proběhl také bez nějakých větších překvapení. Vybíralo se to při pořizování velmi opatrně a s naprosto známou minulostí. Jedná se podle všech statistik asi o nejméně spolehlivé auto v kategorii ojetých suv v tomhle stáří. Nejen že to projede poměrně slušný terén pokud to tedy má obuté normální pneu a ne nízkoprofilové pneumatiky na silnice, ale jinak to jezdí doslova jen za benzín. Nemyslím si že by bylo nemožné uživit takové auto z normálních, běžných výplat. Často pověst těchto vozidel trpí neschopností druhých majitelů vybrat slušné auto a zároveň také tím, že hodně lidí očekává podobné náklady na provoz a servis jako u méně prémiových vozidel. To samozřejmě není rmožné a v případě nehody se také mohou objevit nečekané investice. Kdo ale kupujeme auto kvůli tomu abychom ho zbořili že? Také to lze dobře pojistit pokud si nejsme jisti a počítat s tím, že nemalé peníze bude stát pro změnu kvalitní pojistka. U nás s tímhle vozem jezdí žena jak jsem psal a vše je ok. Dobře třída M není S, ale i tak je mnoho věcí na podobné úrovni zejména v cenách. Já dával auto z provozními věcmi do neoficiálního servisu Mercedes a nikdy to nevyšlo na nějakou obrovskou cifru. Teď mám půjčené 4dveře a také to subjektivně nevidím tak černě jak jsem se měl mnohdy možnost dočíst:) To už je ale zase jiná písnička. S klasse bych si nekoupil ze stejného důvodu jako 7er a S8 na mě je to moc velká nuda. Jinak samozřejmě technicky a na čistě relaxační pohodovou jízdu je to parádní.

Franz Kafka
03. listopadu 2017, 12:47
0
Rychlé ředitelské sedany: Aneb lze za milion korun dostat víc než Golfa v plné?

Hmm v podstatě to vidím dost podobně i ve světle těch debat zde i pod blogem. Toho Jaguara bych nehodnotil tak příkře, ale je to subjektivní jak píšeš. K BMW jsem před tím, než jsem si tady přečetl tebe to samé jen jinými slovy. Panamera teď samozřejmě láká i skupinu lidí rozumněj dementů, co hledají právě auta typu X6 a nějak se zapomenou a koupí Porsche.

No a Quattroporte. Přesně tak má spoustu nedokonalostí a vůbec za ty peníze by to mělo být lepší. Člověka si to umí získat jinak. Je jich navíc docela málo. Servis si nemaluji nijak výrazně růžově a přitom nájezdu to bude asi náročné. Nicméně to u všeho co tady zmiňujeme. Audi mi nakonec nedává smysl na ten nájezd. Starší C5 je už pro mě zase v dané kategorii docela levná ojetina a hlavně mi vadí a i kdysi vadil ten boubelatý Passat design.

Franz Kafka
03. listopadu 2017, 12:41
0
Rychlé ředitelské sedany: Aneb lze za milion korun dostat víc než Golfa v plné?

C63AMG je dobrý nápad. Jaguar XKR vůbec neznám jako osobně jsem to snad ani neviděl na silnici. Vím že to existuje. To je pro něj prozatím nevýhoda těžko můžu soudit něco, co neznám. Jako rada, ale ok je pro mě na stejné lodi jako rychlý Cadillac neznám, ale určitě to bude své výhody.

Franz Kafka
03. listopadu 2017, 12:38
0
Rychlé ředitelské sedany: Aneb lze za milion korun dostat víc než Golfa v plné?

Nechtěl jsem to napsat. Ale když mám právě ten pověstný milion (nic extra ok beru) na ojeté auto s motorem V8 případně V10, tak něco málo drobných na servis mít asi budu také. A zcela otevřeně nejsem typ abych jezdil autem jako je Golf:D Jinak jako když to vezme fér, tak samozřejmě proč ne, ale ne pro mě.

Franz Kafka
03. listopadu 2017, 12:35
0
Rychlé ředitelské sedany: Aneb lze za milion korun dostat víc než Golfa v plné?

Za mě jen napíšu, že CTS-V je určitě skvělá rada. Na to auto bych pravděpodobně nikde nenarazil. O tom jak bude vypadat v Čechách bych se kldině nebavil, protože když tu bude tak asi na zahradě. Na silnici se tady moc neohřeje jen asi při výjezdu z republiky. To v případě, že bych se odvážil ho koupit. A co jsem si zjišťoval od včera, tak ani servis třeba ve Švýcarsku není problém. Jsou tady také lidi, co jezdí v amerikách:) S Quattroporte bych to asi nesrovnával. To na mě působí klasicky po italsku. Něco jako vkusná italka, která ale potřebuje každý den nové zlato a EA oblečení proti američance která má sice trochu nadváhu a nosí jedno triko zase, ale maká od rána do večera a stačí jí že ji vezmete na hamburgera do White Castle,)

Franz Kafka
05. října 2017, 15:40
1
Porsche 911 3.0 SC: Když řízení je umění

Parádní zkušenost s klasickým Porsche. Je to radost a trochu jiná písnička, než relativně nová 996. Na mě je to asi už moc staré, ale fakt je ten, že to patří mezi auta, která musíte řídit. Vtipné je, že třeba v USA nebo někde na Ibize by se to dalo používat ještě dnes jako krásné daily auto. Servisní náročnost nižší, nez u nového Macanu a klasika je klasika. Z těch fotek úplně čiší pohyb a tohle je pěkná barva.

Franz Kafka
04. října 2017, 20:54
0
Operativní leasing - vyplatí se i běžnému motoristovi, nebo je to past?

To je velmi rozumné. A všechny argumenty, které zmiňuješ mi přijdou relevantní. Ono těžko si pořizovat na operativní leasing auto pro zábavu. Tedy ne že by to bylo nemožné, ale spíše se to soukromně nevyplatí. Na firmu mám takhle v současnosti 6 aut. Včetně té slavné oktávky, kterou jsem tady někde fotil k blogu:) Dovedu si to představit i jako soukromá osoba. Nejen že bych měl v souačasnosti na produkty VW slevu, ale také je pro mě příjmená představa, že na cestách nemusím nic řešit. Před dvěma roky mě ojeté auto nechalo na okruhu Drážďan, další starší auto nedojelo kvůli banální závadě na hadici chladiče do Švýcarska. Jasně vyřešilo se to, ale odtahová služba a další věci něco stála dále potom nutnost náhradního vozidla a tak dále. Časem tě přestane bavit i řešit věci jako servis, pneuservis a tak dále. Podle mě to prostě dává smysl v momentě, když se děje to, co píšeš ty. Také názor doma výše mi přijde jako příklad toho, že to jde. Je to prostě jedna z možností jak přídít k autu. Osobně více nechápu věci typu úvěr zejména potom na ojeté auto. Ve firmě mám ještě dvě stará auta z úplných začátku včetně staré A6 2.8 4x4, která jezdí pořád, ale náklady na její provoz rozhodně nejsou nějak závratně nižší, než by byly na provoz třeba nové A3 na momentálně akční O.L. O bezpečnosti a technických finesách ani nemluvě. On to taky vidí člověk jinak, když máš děti a jezdíš jinam, než kolem komína(města, do práce z/do)

Mě osobně jedna nejmenovaná malá společnost, která poskytuje tento produkt nikdy nezklamala. A o tom, že by auta nebyla pojištěná, nebo neměla náležitou péči jsem u nás nikdy svědkem nebyl. Ba naopak ještě za mě všechno hlídají. Teď si tedy chci koupit auto pro radost a zároveň abych s ním mohl jezdit často a řekněme denně a tady asi operák volit nebudu, protože taková auta se většinou do nabídek nedostanou a když, tak to není výhodné:) A právě výš jmenované Maserati a, nebo třeba Mercedes nechci.

Franz Kafka
26. září 2017, 17:08
0
Je Alfa GTV 916 krám? I když má Busso...

To není jen tahle Alfa. Fajn vidět, že se najdou lidi kteří chápou, že na starších autech je třeba dělat věci pořádně aby fungovala správně. Tudíž z toho potom vyleze ta vysoká servisní náročnost. Proto je taky spousta aut na servis mnohem dražší není to kvůli ceně dílů:) Nejhorší auto je takové, které koupíme od někoho kdo servis chápe jako výměnu motorového oleje a když už je to hodně slyšet tak se udělají destičky a jezdíme dál.

Budiž tomu důkazem rozdílné názory na jeden typ auta. Jinak zastávám názor že GTV je na předokolku optikou doby hodně dobré auto. Rozcházím se v názoru na vzhled za mě je to hnus, ale já jsem na ty Německé bezduché krabice jako je třeba Wiesmann,)

Franz Kafka
21. září 2017, 16:08
0
Porsche 944 S2: Auto pro řidiče

Různé varianty 944 vídám od útlého věku (ne, nežral jsem šrouby v oleji jako Tomáš Enge:) Je to Porsche a je to prostě jen jiný model ne 911. Je to jiný typ auta a právě proto se mi taky vždy líbili. Bohužel cokoliv ve verzi ClubSport je cenné a je toho málo, přestože se jedná primárně o nadšenecká "závodní" auta, co dokážou jezdit i po městě(v hodně velké křeči řidiče) Srovnání s gt86 kterou neznám podle toho, co se říká sedí. Dokonce i ta nedostatečnost v oblasti výkonu je spíše pověra. Mě přijde 944 s 2.5 základem pro běžné řidiče jako docela živá samozřejmě nelze to srovnávat s auty o dvě dekády novějšími. To nakonec nemůžeme činiti ani u Porsche 930 a dalších. Myšlenkou se jakýkoliv transaxle dá srovnat s jakýmkoliv lehkým sportovním autem moderní doby (že jich moc není:) Na to všechno dobré o 944, ale zapomenete po prvním svezení v jakékoliv 911, nebo Caymanu.... On vlastně ani Boxster není úplná nuda:I

Franz Kafka
05. září 2017, 17:44
2
Jakým autem by jezdil reálný kapitán Exner?

Já bych ho posadil do tohohle. Je to moje nová láska. Přestože tyhle auta jsem ještě do nedávna naprosto nesnášel. Reálné je to asi jako Etype, ale co je to film :)

Franz Kafka
05. září 2017, 17:40
0
Jakým autem by jezdil reálný kapitán Exner?

K těm platům na kriminálce se slušnou hodností se nedělá úplně za málo. Nevím jestli 50, ale v hrubém na to dosáhnou zcela určitě. Pokud si specialista s VŠ ještě před nástupem na kriminálku, tak věřím že si schopen udělat to i více, méně v čistém. Taky sem znal pár kluků, co si koupili i pěkné auto, ale spíše kvůli lidem jezdili něčím normálním. Policajt co jezdí něčím víc, než je Octavia budí zbytečně pohoršení.

Franz Kafka
05. září 2017, 17:35
1
Honda Civic Type R: Se srdcem Jacka Russella

Tahle generace je fajn. V té době se docela odvázali a vzniklo minimálně zajímavé auto pro lidi, kteří nemají na záchodě vylepené plakáty VW Golf GTI. Jinak se mi obecně auta od nich nelíbí a to ani dnes. Charakteristika motorů, co produkují mi nikdy neseděla a asi si jí už neoblíbím. Avšak věřím, že se s tím jezdí skvěle a vlastně i trochu návykově. Dodnes je to auto které dokáže vzhledem vzbudit trochu rozruchu a řekl bych, že v rukou pilota nejen vzhledem. Sice je to mimo tehdejší cenouvou hladinu, ale já bych si tehdy koupil S3 případně RS3 kdybych na to přirozeně měl peníze. A kdybych na to neměl tak Leona Cupra.

Každopádně monsieur Krab nám sporofesinalizoval z blogu na "redaktora" externistu ale píše pořád dobře. Tak snad ti to vydrží:) A spojení s těmi AAA alespoň přihrává velkou základnu potencionálních aut pro test. Jo a stejně všichni víme, že áčka jsou nejlepší ne?

Franz Kafka
21. srpna 2017, 02:33
0
Proč je Mazda MX-5 to nejmužnější auto, které si můžete koupit

You guys are awesome :D Ne vážně jsem nečekal, že jen zmínka o RS6 v souvislosti s chlapáctvím vyvolá takovou názorovou různorodost. O tom že Vojta nemá rád Audi nepochybuji jednou mi to dokonce i napsal tady v nějaké debatě. Každopádně nemít rád nutně neznamená nesnášet a nebo nenávidět. Takže to bych nechtěl řešit. Já pořád budu hájit RS6, protože její výkon je nesmysl pro běžnou silnici, ale měl sem to auto půjčené na pár dní a je to prostě jiný svět. Rychlost, luxus, výkony kdekoliv! Nejen na nějaké dálnici. Můžeš si na okresce hrát i v menších rychlostech až překvapivě na to jak je to auto těžké. Jasně není tam ten kontakt s okolím a s řízením tak autentický. V čem ale je? V poslední M3, nebo v Porsche 911? Jsou to auta pro srábky co neumí řídit? To snad Vojto ani nemůžeš myslet vážně. Jasně je to vždy trochu vyostřené. Ve světle toho co píšeš se potom ale nelze divit, že velká většina lidí sáhne po věci jako je Octavia RS. Vždyť ten výkon pro naše poměry vlastně stačí.

Pro mě je to takhle chlapáckost, nebo ne jak dole píše "JP" má pro mě jiné atributy, než-li auto v kterém jedu. Každopádně v souvislosti s článkem jsem si jist, že spousta "chlapů" z těch Miat by měla po usednutí do auta jako je WRX STI, EVO nebo RS cokoliv plné ruce práce a hnědé trenky. Elektronika auto dokáže svázat jen do jisté míry, proto se také s klidem použije i v F1. V dobách skupiny "B" sice nebylo tolik elektroniky, ale podívej se kolik výkonu ta auta měla. Z toho úhlu pohledu se jeví jakoby to vlastně ti piloti neuměli a nebyly to pravý chlapy:D Prostě kdo chce psa bíti v tomto případě si hůl vždy najde. A je jedno jestli jsem to já, nebo ty na protipólu. Jinak S5 se nedá s RS6 vůbec srovnat a to ani pocitově.

Mě se třeba líbí stejným autem vozit děti do školky a potom si užít alespoň na chvíli ten pocit, že jsem borec:) V kufru převést hole na golf tak aby se cítil jako člověk a tak dále. Znám člověka který kvůli golfu prodal Porsche 911 prostě bylo malé. Takže dokonce i lidi, co mohou mít 10 aut je prostě nechtějí a potom přichází na řadu pro takové řešení v podobě rychlých sedanů, kombi a tak. A prostě 500 koní ve dvou tunách bez elektroniky dneska neuřídíš bezpečně zcela logicky i když si chlap jak má být:) Já třeba tvídové sáčko moc nenosím ale jedno je jasné a v ČR nepopulární.... Napíšu to na tvrdo RS6 je auto na které, kdybych měl, tak si ho ihned koupím. Na poslední Miatu mám a určitě si jí nepořídím ať kolem toho vy fanatici a automobilový žurnalisté vytvoříte jakoukoli AURU vyjímečnosti. Abych se neotíral jenom o tvůj názor obecně to lidi z médií chválí. Což o to ono to bude opravdu skvělé auto ovšem ve SVÉ kategorii.

Franz Kafka
18. srpna 2017, 19:36
1
Proč je Mazda MX-5 to nejmužnější auto, které si můžete koupit

To bychom mohli řešit do nekonečna. Je Ford Puma chlapské auto?V 1,7 to taky nejede věru zle a myslím, že řídit to je celkem nutnost spíše než-li potřeba. To mu ale nevnukne jiný vzhled ani okolí si nebude myslet jede "chlapák". Stejně špatně na tom je Miata. Kromě vaší komunity, kde je logické, že to asi nikdo nebude vnímat nějak negativně to auto budí většinou úsměv. Pozitivní emoce to ano, ale nepřiveze ten "chlapský" pocit okolí a když jezdíš úplně normálně tak ani tobě. Nejel jsem v tom, ok... Dovedu si to představit asi stejně jako Vojta RS6. Testosteron přiveze například americký muscle car jasně ne vždy řidiči (Mustang :)) ale vzhled, zvuk a tak podobně.

Franz Kafka
18. srpna 2017, 19:28
1
Proč je Mazda MX-5 to nejmužnější auto, které si můžete koupit

Možná bych právě ten článek pochopil spíše v souvislosti právě s tím gt86/BRZem. Tam opravdu vidím v některých lidech a videích, že to auto musí řídit a snaží se zlepšovat, protože to auto na to má dost výkonu a je jednoduše dobře postavené. Navíc na pohled nevypadá tak "roztomile" malé.

Franz Kafka
18. srpna 2017, 16:36
0
Proč je Mazda MX-5 to nejmužnější auto, které si můžete koupit

Těch bude hodně co třeba Viper? Jinak Vojto ty ten rodinný kombík dost podceňuješ asi by si ho měl někdy zkusit. Je to těžké, protože jich není moc, ale stojí to opravdu za to. Možná nemáš rád Audi stejně jako já nemám rád Mazdu tak z toho plyne názor o babičce:) Nicméně nalijme si čistého vína ona i tu dnešní Mx5 může řídit naše 20 letá milenka, nebo 90 letá babička také. Bohužel při troše nadsázky u ty poslední 911 jsou auta, která s klidem uřídí kdokoliv. Takže jako nadsázka ok jinak je prostě rok 2017. Mimochodem 3200Gt je strašná sice to jezdí dobře, ale tak málo, že je to lepší do sbírky jako třeba nějaký obraz od Muchy. Takže prosím zavolejte do Audi jestli by nebyla RS6 a hlavnš když bude, tak ať to proboha testuje sneaky redator Pan Vavris. Je to moje přání, tak snad pro jednou. Co Vojto ? :D

Franz Kafka
18. srpna 2017, 14:36
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Oh yeah, Škoda opět zdvihá vlnu vášně a nenávisti na Autíčkáři. To se těžko chápe. Názory rezonují mezi tím, že je Peugeot lepší a Kodiaq ošklivý. Tak souhlasím s tím, že hnusná z venku jsou obě auta plus motorizace Peugeotu je v reálu naprosto špatná a líná. Nejede to s tím a jediné co vypadá vážně hezky jsou ta čísla takhle napsaná. Projev toho auta je strašný. Tédéíčko alespoň jede a dovede tu krabici pro svatební dort alespoň řádně rozhýbat. Nevím jak v České Republice, ale v Německu se objednávky Kodiaqu jen hrnou. Výsledná cena totiž není vůbec špatná. Jen ten vnější vzhled už opravdu dotáhli k dokonalosti je to EUROauto jak má být. Emoce 0, invence 0, krása a nápaditost 0. Užitná hodnota a praktičnost jsou ale vysoko a to zákazníci škodovky chtějí především.

Vybrat vítěze z téhle dvojice není těžké je to krasavec boleslavský. Interiér Peugeotu je na pohled hezčí, ale nesmíte ho chtít začít používat potom se totiž stane, že nahmatáte všeobecnou nekvalitu a designovější prvky ten marast nezachrání. Fanoušci francouzů by měli raději stále vzpomínat na 205 a 405 případně na 406 to byla zajímavá auta, která měla hlavu a patu. Dnes vyrábí auta která jsou rádoby designová a fancy, ale je to jen takové pozlátko.

Franz Kafka
18. srpna 2017, 14:25
0
Proč je Mazda MX-5 to nejmužnější auto, které si můžete koupit

Je to roadster pro pravého muže. S tím napsat auto, bych pokud možno ale šetřil. Takže jestli tomu dobře rozumím kdo má rodinu a nemůže mít doma pět aut tak není pořádný chlap? Článek je fajn, ale sdělení přestože jistě v nadsázce moc vtipné není. Nebo si má koupit Miatu a děti nechat chodit všude pěšky? Chlapské auto je Audi RS6 doufám, že Vojta někdy vezme ten jeden maskovaný kus pro noviny v ČR a sveze se. Vlastně ona už je C7. A ani tam v nějakých těch vlásenkách se neztratí. Jasně bude muset překonat chladný a odtažitý interiér ne jak ten pro panenky v Mazdě, ale alespoň to nemá 1.5:) Jako pravý chlap to, ale jistě zvládne. Potom pochopí, že MX5 je dobrá jako doplňkové auto k dovolené s karavanem. Vejde se totiž mezi zavazadla. A nebo místo rezervy pro Dodge Ram můžete ji jako tvrdí chlapáci vozit na korbě a když se poškodí kolo... šup do mazdičky. Jinak v té červené je to pěkné srdéčko mé ženy by poskočilo jistě radostí. Btw. Vojto ten materiál z kterého je volant a vůbec interiér je tak nekvalitní a ošklivý i v reálu, nebo to dělají jen ty fotky?

Franz Kafka
16. června 2017, 14:36
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

No napsal to velice dobře. Třeba Escorta RS2k a vůbec prostě rychlou variantu jsem vždycky chtěl jenže v době kdy to byl levný otloukánek jsem do toho nešel. Dnes nemám zájem vyplatit za to kilo+ a modlit se abych to někde neťuknul. Platí to u všeho čím méně kusů zbude tím vyšší cena. Ten Favorit sehnat v rozumném stavu taky není jednoduché. A tak dále fakt je i to, že první RsOc má čas. U oktávky obecně taky s cenami zacvičí příchod další generace případně modernizace, ale to obecně. Navíc opticky se jednička dělala moc dlouho tak se není čemu divit, že se ceny drželi vysoko. Podívej se na vývoj cen druhé generace první kusy spadnou na svou hranici a tam se drží potom klidně dva roky. Jinak tohle s cenami Škodovek není jen parketa Cz podívej se do Německa jak tam určují ceny zachovalych kusů Oc i s tdi pod kapotou. To samé částečně platí pro Golf. Ceny Trabantů a warťasů taky uměle vyšponované zájmem enderáků. To že se šmelí to jsme my:) Za to fakt nemůže ta značka. Hodně naivně natažené mi přijdou 105/120 v zahraničí v podstatě až na Rapida nezajímavý šrot.

Franz Kafka
15. června 2017, 21:29
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

:D Zase takový útok ze zálohy. Tenhle článek je v klidu spíše diskuze opakuje zažité pravdy, nebo někteří účastníci:) Jinak objektivní novinařina možná tak v něčem jako Deník Klenčí pod Čerchovem a to ještě nesmí být psáno o politice.

Franz Kafka
15. června 2017, 20:38
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Vojto a co to třeba prodat ? Předat za odstupné a jet si užívat zasloužené volno na slunné Maledivy,) Víš já nechci prudit, ale takhle je to dnes se vším. Kdyby si otevřel restauraci budeš psát to samé. Možná by se peníze vrátili rychleji nebo snáz, ale to že to začínalo jako hobby neznamená, že to tak musí zůstat na věčné časy. Jinak samozřejmě přeji tomuhle "projektu" jen to nejlepší jinak bych sem už dávno nelezl.

Franz Kafka
15. června 2017, 20:35
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Vyjádřit názor je úplně v pohodě. A vím že to jsou často firemní auto to zase ale často nebývá RS že:) Jako asi takhle já měl týden trojku 1.6 v naftě a na to auto nadávám doteď. Něco tak hrozného pustit na trh v tomhle století chtělo docela odvahu. Zase na druhou stranu nikdo nikoho přece nenutí to kupovat. Samozřejmě ve firmě je to jinak ještě dobře pamatuji jak měl kamarád v Pepsi služební Corsu:)

Franz Kafka
15. června 2017, 19:52
1
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Tak to nemyslím vážně. Jasně že konkurence to není ani nemůže být. Viděno optikou Octavie je vtipné, že ta musí čelit často absurdním srovnáním skoro jako je tohle myšlené v žertu. Optikou doby ta auta do jisté míry mají podobný osud a přitom ani jedno není nějak zajímavé sportovní náčiní natož designově zajímavé auto.

Franz Kafka
15. června 2017, 16:40
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Zajímavý příměr:) No vlastně na tom něco bude. Takový test Ae86 versus Oc Rs to by byla paráda. Třeba na apríla fajn materiál..

Franz Kafka
15. června 2017, 16:35
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Tak já hlavně oceňuji účast autorů mnohdy redaktorů v diskusi není to obvyklé. Potom samozřejmě snahu přinést informace a zajímavosti napříč spektrem. To že mě se nelíbí, nebaví test Isuzu pro mě vyvážil hezky provedený test Nissanu Juke plus se tehdy povedli i fotky. Je to petrolheadské auto? Není stejně jako Rapid, nebo ta Oc. Však sakra petrolhead neznamená fanoušek Miaty a driftů není mezi tím rovnítko. Je asi dalších sto aut o kterých se psalo dobře a nikoho nebaví to papouškovat. To je jako kdyby jsme s Krabem chodili, psali a všude psali jak Porsche je nejlepší a když se ti líbí Kia protože máš děti a omezený rozpočet, tak nejsi petrolhead. Nehledě na to, že když někteří odpůrci škodovek tady jezdili s tatínkem v jejich Favoritu tak na zadní sedačce já jezdil rallye ve Feldě. Takže na to mám kapánek jiné vzpomínky. Jinak mě tady většina lidí baví a ti mladší kluci to zase vidí jinak jak mě tady přesvědčil kolega dole a taky vlastně dobře jen jinak.
Já mám pocit, že spousta lidí si tady to vyjadřování hlídá a přispívá k věci. Potom z toho jsou zajímavé diskuse a to jinde není. Mám ale pocit, že články o oktáviích moc té úrovni nepřidávají. Vtipně tohle píšu z A4 z půjčovny v sociální výbavě, kde mě celou cestu sere neúčinná klimatizace;) Takže fanda čistě VW rozhodně nejsem a asi ani nebudu. Nové Audi pro testy bych uvítal. Kdysi tu někdo tuším A4 v testu docela chválil což jsem se velmi divil... Že se odvážil zpronevěřit Mazda viru a pure petrolheadské části čtenářů:)

Jo a byla by škoda kdyby Krab přestal psát svůj blog je to kluk šikovná a čtená podle mě. Pište všichni o všem a bude to ok. Však nejsme petrolheadi jsme autíčkáři, nebo ne?:)

Franz Kafka
15. června 2017, 15:15
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Je to tak. Paradoxně vlastně tomu autu uškodilo kdo a proč jej kupuje. Jasné není to sportovní a ani nemělo být. To majitelé z toho naivně křesali ten mýtus a je to trochu smutné. To auto za to nemůže, ale ve svých podobách a obměnách motirizovalo a modernizovalo nejen Čechy.
A to píšu jako člověk, co ho neměl a nikdy nechtěl. Třeba i pro tu auru chalupáře:)

Franz Kafka
15. června 2017, 15:08
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

No tak jistě jak tam vrazíš automat, tak i Porsche je najednou nesportovní a nudná krabice. Pádla pod volantem se do Čech ještě nedostali. Počkáme pár let a třeba jednou...

Franz Kafka
15. června 2017, 15:03
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

No Matěji počkej. Já jen že mě tam okrajově zmiňuješ. Já se vás vlastně zastal zcela výjimečně. Chápu to tak jak popisuješ. Mimochodem on by si celkem v pohodě dnes ten web mohl založit i bez děvek;) A asi by nemusel řešit návštěvnost. Minimálně po čase. Já to tady mám celkem rád i když mě některé vaše názory a kroky úplně sedí. To je ale vaše a hlavně Vojty věc. Nakonec vy mi také do vedení firmy nekecáte:)
Mě je jasné, že k české scéně prostě koncern VW patří a můžou si psát ostatní co chtějí. To že někdo nechápe že psát třeba o škodovce neznamená fandit jí je věc druhá. A to teď nemyslím Kraba.
Určitě to jde dělat bez takových článků ale podstatně hůř. Pod jeho články jsou oslavné ódy a komentáře zejména proto, že píše o tom ,co zaujme. Nemusí řešit čtenost v globální rovině. Mimochodem třeba u Jaguaru jsem mu psal i já osobně, že jeho nadšení fakt nesdílím. Každý trochu kopu za to své ale popravdě váš nesmyslný hype na miáty a malé roadstery mi vadí víc, než investiční rs oc. Jediný ,kdo má k tomu diskutovat na úrovni a nezaujatě obecně s čtenáři si ty a Vavris(shadowman) Jasné jsme banda nevděčná a nikdy se nejde zalíbit všem. Nicméně reklamou jste z nás udělali zákazníky. Sorry jako za ot velké jak kufr Fordu Mondeo třetí generace. Stejně napíšete o Audi, protože ho Vojta nemá rád, ale Rs6 by se mu líbila;) ...v garáži ne, co? Investice?

Franz Kafka
15. června 2017, 14:31
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Tak to souhlasím pane doktore. Bohužel už to trvá léta jen typ kupujících se změnil a je poplatný době. Nesmyslná spirála příplatků a pr článků se roztáčí. Jenže problém je to, že mnoho lidí to neunese a spouští se absurdní debata na téma Škoda. Kdyby tam bylo bude Escort investiční auto nikd by to nečetl. Přitáhne to čtenáře a ti potom píšou jaký to byl a je krám. Trochu mimo přínos to má jen pro Autíčkář. Tak zase proč ať to sem přivane nové tváře vždyť o tom by to mělo být. Já se alespoň pobavím. O to víc se potom bavím na silnici, když potkám nějaké zaručeně skvělé petrolheadské auto v nějakém svém nudném nezabavném německém autě. Však ať dají prostor všemu nebaví mě číst o Mx5 60x jinak a nebudu asi sám.

Franz Kafka
15. června 2017, 14:21
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Ještě si vynechal Autoroad, Autobible, auto.cz a Tipcars:D Tam taky nechodíme proto to všichni znají. Sorry musel jsem.

Franz Kafka
15. června 2017, 14:18
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Rozpor v tom je. Tady jde o to, že spousta lidí je v reálu za tu jedničku doma ráda, ale tady se stanou velkými hatery a Škoda never borečky. Projevilo se to posledně u článku o RS3fl. Píšeš o něčem jiném, než já to nevadí stejně to nesouvisí....

Franz Kafka
15. června 2017, 14:14
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Neboj Kodiaq a ta druhá budoucí vobludnost určitě bude jako hlavní téma zanedlouho;) Nechci soudit podle příspěvku něčí věk. Nezlob se na mě, ale přesně takhle to vidí lidi do cirka 25 let věku. Koupil by si jako klasiku Škodu 120, nebo pečoval o Favorita?:) Neříkám, že tvůj názor je špatně naopak je to také pravda jenomže časy se mění a auta i my bohužel stárneme. Já mám třeba Audi S4 na ceně to asi nijak extra neporoste, ale pečuji o to za x tisíc ročně pořád rád. Tak proč nemít takovou jedničku rs?:)

Franz Kafka
15. června 2017, 13:50
0
Renovace není investice aneb proč je lepší držet se zpátky | Ptejte se

On už investiční grál z poslední doby má. Miata je bezpečně v garáži. Hádal bych, že Oc RS I bude moc velká nevešla by se a musel by prodat supersport. 928 je spíše předchůdce Panamery. Asi to nebude špatně udělané auto, ale lidé to úplně nehledají. Zase je jich pořád relativně dost za zajímavou cenu. Údržby bych se dost bál je už to má elektriku:) No ne je to každopádně složitější a ve všem dražší, než 944. A jízdní projev není zase taková hitparáda. Zatímco 944 i na ostrou veteran rallye je paradní sportovec.

Franz Kafka
15. června 2017, 13:39
1
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Taky do nich často tepu. Tady si to podle mě nezaslouží. Oc vyvolá diskusi to ano. Jak psal ale Matěj nahoře minule v této rubrice bylo MB Amg a všechno v pohodě. 6 komentářů a čau tady se zase strhává diskuse o tom jaké to bylo, je auto. To vůbec není smyslem článku. Jaké auto byla tisícovka? Či staré erko v dobové konkurenci to byla špatná, pomalá auta....Není vše jen o rwd a sportovní auře jak tady někteří borci tvrdí (ne přímo) Ono těžko soudit když někomu, některým v době příchodu toho auta stačilo jezdit plechovou tatrovkou ve školce po koberci.

Franz Kafka
15. června 2017, 13:31
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

No. To jsou slova. Nebudu to určitě kupovat nikdy se mě to nelíbilo. Věřím že se ale tací najdou. Nakonec je fakt, že to je prostě ta nejvyšší jednička. Dočetl jsem se někde nahoře jak všechna auta na téhle platformě jsou špatná. To může napsat opravdu jen někdo, kdo v životě řídí jen něco jako e36:l A Škoda nikdy ... Ehm a jsou jich plné silnice aneb na netu je každý velký petrolhead:)

Franz Kafka
15. června 2017, 13:21
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Už jsem obecně o Octavii psal blog o tom, co popisuje Matěj. To by bylo aby jsme z toho neměli pěknou melu. V tom jak se to auto bude vyvíjet má pravdu Krab nakonec tomuhle rozumí tady skoro nejlépe z těch, co se často vyjadřují. Skutečně ceněná možná jednou, ale taky tomu moc nevěřím. Favorit Sport line taky už nevypadá na sběratelský hit. Čím méně jich za dalších 20 let přežije tím vyšší cena, ale hádal bych že to stejně bude jako dnes zachovalé kusy normalizačních reliktů. Auto pro omezený okruh zájemců ochotných zaplatit uměle vyšponované ceny.

Franz Kafka
14. června 2017, 17:37
0
Renovace není investice aneb proč je lepší držet se zpátky | Ptejte se

To teda vážně vypadá. Nechtěl jsem se jako laik těch variant z usa moc dotýkat i když jsou vidět v inzerci také. Jenom dotaz jak se ti taková C3 zhodnotí v budoucnu? Soudím že annivesary edition znamená "lymytkU" takže asi slušně?

Franz Kafka
14. června 2017, 15:46
0
Renovace není investice aneb proč je lepší držet se zpátky | Ptejte se

Ono to jede na tu dobu velice pěkně a i docela zajímavý zvuk to má. A ať nejsem úplně jednostranný tak určitě by šlo podívat se na věci jako je Opel Manta. Ani 633Csi by nebylo k zahození otázkou vždycky je jestli je to sehnatelné v té požadované ceně v nějakém normálním ne před-renovačním stavu. Ta víkendová použitelnost je poměrně zatěžující podmínka :)

Franz Kafka
14. června 2017, 13:59
0
Renovace není investice aneb proč je lepší držet se zpátky | Ptejte se

Čekal jsem jako obvyykle cokoliv. Když tady vidím podobný dotaz začínám se bát to číst a už si připravuji prášky. Nicméně skvělá komplexní rada a hlavně velmi realistická odpověď!

Tak asi každý ví, co napíšu. Jak již zaznělo čtyřválce od Porsche za 15.000 si člověk může slušně vybrat a koupit auto pojízdné a ve stavu nutných drobných investic a údržby. Navíc si užije ovladatelné relativně sportovní a docela rychlé auto. Taková 944 udělala za posledních deset let několika násobný cenový růst a pěkné kusy jdou neustále nahoru. A co je důležité lidé jsou ochotni ty peníze za to dát.

A vtip na závěr. Maťo už investiční auto má stačí počkat asi tak 30 let a to by bylo aby se hodnota alespoň neudržela. Astra to samozřejmě být nemůže.

Franz Kafka
13. června 2017, 15:26
0
Nissan Patrol V8: Vzhůru na Dakar!

Dobrý... S tímhle motorem to musí být úplná nirvána.

Franz Kafka
13. června 2017, 14:10
0
Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby

No co ti na to mám napsat;) Ten výraz má vlastní definice které jsem nevymyslel já. Tak určitě má tvá máma rozum stejně jakovta má, co jezdí malou Alfou. K vyšší společnosti patří nové luxusní auto změněné každé čtyři roky za nové nikoliv ojeté. Nejde přijet někam mezi ně ve starém autě. Nemám ten termín rád. Účetní uzávěrka je vtipná věc zejména v České Republice asi by mě taky někam řadila mezi kupce nových Bmw kdybyc chtěl, ale já nechci a takových lidí znám víc.

Takže nějaké resumé. Auto z tebe nedělá člena vyšší společnosti ani tě do této sorty nepovyšuje. Kasty už jsou jenom v Indii:) Ten původní obsah mého sdělení byl jinde. Když máš na auto připravený milion tak si nepůjdeš pro Golfa za mega. Pokud ho utratit nechceš je situace samozřejmě zcela jiná a koupíš si Mazdu třeba.

Franz Kafka
12. června 2017, 14:04
1
Jsou létající auta nesmyslem? Poučme se z historie - část třetí

Tak nějak to vidím také. On to myslím Matěj dobře shrnul v diskuzi pod minulým dílem. V současnosti lidé, kteří mají na to tohle zaplatit dojedou na letiště k letadlu, nebo k vrtulníku limuzínou. Potom někde zase nasednou do jiné limuzíny. Takže tak jak je psáno nahoře. Možná se najde pár výstředních milionářů kteří to koupí ze zvědavosti a pro zábavu, ale reálné využití těchto věcí také nevidím... Opět kdo chce létat udělá si pilotní průkaz a koupí letadlo:)

Franz Kafka
11. června 2017, 16:00
0
Nissan Juke 1.6 DIG-T - Neberte se vážně

Tady je něco málo od Juke v Evropě, ale není tam vidět jednotlivé země. Potom jsem koukal že slušné prodeje to mělo jako model i v USA tedy na poměry USA slabota, ale jsou to nižší tisíce. http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/nissan/nissan-juke/

Franz Kafka
09. června 2017, 14:18
0
5 legendárních silnic v názvech automobilů

To je hřích takhle hromadit auta. No nic prodal si to, nebo ji ještě máš?

Franz Kafka
08. června 2017, 21:24
0
V Autíčkářově garáži je opět o jeden krám víc!

Myslím, že stará Alfa je dobrá volba. Aby si ale ještě bral tátovy Superba a plato. Víš jako jistotu že dojedete z okruhu taky zpět domů po ose. Takhle jak píšeš o tom Accordu tak jsem se "naučil" na Favoritu to byla střela i 169 km/h to jezdilo. Jednou mi ulítlo na dálnici kolo to bylo kouře jak na F1 dodnes nevím jak jsem to přežil zastavil jsem metr od lesa. Takže pár oprav bylo.

Plechcup pořád tady všichni vymýšlí jako "skvělou věc" koupit. Vítěz je stejně Felda 1.6 vybraná se slušnou převodovkou ( tak jak může být u toho auta) na širších diskách/pneu.

Franz Kafka
08. června 2017, 21:17
0
V Autíčkářově garáži je opět o jeden krám víc!

Za doprovodu bílého kouře a možná potlesku :))

Franz Kafka
08. června 2017, 21:06
0
V Autíčkářově garáži je opět o jeden krám víc!

To je jasný každý totiž ví, že sedan od Alfy (značka od petrolheadů pro petrolheady takové FuBu) je lepší a obratnější, než nějaké slaboučké kupátko od Porsche. Navíc teda Krab bude zase osm kol zahřívat takže s tou Alfou mu ukážeš záda tak 2x minimálně. Noo a potom se uvidí :))

Franz Kafka
08. června 2017, 21:01
0
Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby

Těch pohledů na věc je opravdu hodně. Kde máš obdiv ke značce, nebo osobní sympatie a další aspekty. Pár krát už jsem to tady psal že je to taky o prioritách v danou dobu a celkové finanční situace. Tyhle věci zapříčiňují vznik modelů jako je Rapid. Stala se z toho Octavia pro chudší lid, co má rád škodovky, ale Oc je moc drahá a Fabia zase třeba malá.

Golf za milion si koupí zákonitě jen člověk co to auto nějak obdivuje stejně jako si takový koupí OCRS. To nejsou auta pro právníky a high society. Takový člověk dá zase přednost vždy BMW ať už nemá, nebo má výbavu. Přijet na golf Golfem se ještě do nedávna bralo skoro za urážku klubu i kdyby byl za ten milion. Přijedeš tvým "levným" 911 a vše je ok. Ty stylové deriváty Fiatu 500 a MIni jsou spíše snahou automobilek vytřískat hodně ze slavného jména. Dnešní Mini kupuje už zase jiná sorta lidí, než to původní remakové Mini. Mimochodem za poslední dvě dekády a krizi se i v USA změnil přístup k nákupu aut. Asi ne přimo lokálně Toyotu Prius si asi fakt rancher někde v Texasu nekoupí, ale v šedesátých letech by nic jako Toyota pomalu nemělo šanci.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Tahoe  1997
Chevrolet Tahoe

1997 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang GT 5.0 (2015) Custom 2015
Ford Mustang GT 5.0 (2015) Custom

2015 rok výroby
309 koní výkon
3 700 ccm objem

Nissan Primera Kombi, 2,2 DI, Wagon, (WP12),  2003
Nissan Primera Kombi, 2,2 DI, Wagon, (WP12),

2003 rok výroby
93 koní výkon
2 ccm objem

Chrysler Sebring 2.7 V6 dovoz ŠVÝCARSKO  2001
Chrysler Sebring 2.7 V6 dovoz ŠVÝCARSKO

2001 rok výroby
200 koní výkon
2 736 ccm objem

Chrysler PT Cruiser Limited Edition 2.0 104 kW LPG 2001
Chrysler PT Cruiser Limited Edition 2.0 104 kW LPG

2001 rok výroby
141 koní výkon
1 999 ccm objem