reklama
načítám data...

Franz Kafka

JménoEl Corazon
BydlištěPraha
Registracepřed 17.6 dny
Poslední aktivitapřed 14.6 hod.
WWWNechcete vidět
Komentářů u článků15
Pozitivních komentářů u článků5
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Franz Kafka
včera v 18:19
0
Fiátkův zápisník: Zhodnocení a zúčtování

Nevím kam chodíš na ty povídačky, že operativní leasing je vždy nevýhodný. Jestli myslíš tenhle konkrétní případ tak to možná nebylo úplně dobré, ale jak se dalo pochopit tak šlo hlavně o to dostat se nějak k tomu konkrétnímu autu. Jsou tady mnohem horší věci než je nějaký operativní leasing od Unicreditu (Hertzu, Arvalu, ŠkoFinu a já nevím čeho) třeba spotřebitelské úvěry na auto od GE teda vlastně už od Monety a dalších. Obecně tady celou dobu papouškuješ dávno přežitou věc, že operativní leasing se nevyplatí pro fyzickou osobu. Když se povzneseme nad to, že na Fiata 500 na ježdění po Praze to nebude úplně top nápad tak mi řekni v čem se třeba nevyplatí auto z programu "Škoda bez starostí" což je v kostce produkt operativního leasingu. Přijde mi, že máš jenom potřebu prudit a nebudu sám alespoň se registruj zabere to tři minuty, když už chceš konat "dobro" a kázat moudra.

Franz Kafka
předevčírem v 23:04
1
Konečně víme, čím jezdí Homer Simpson

Mimochodem MX-5 koupit nejde teď reálně a i jinde pokud nechceš skladový vůz tak máš problém. Na GLA čekal soused 6 měsíců, protože chtěl jinou barvu interiéru než byla v ČR skladem mimo jiné.

Vyjádření oficiálního zastoupení Mazdy v ČR znělo takto, zkratkou MX-5 lze teď objednat a bude dostupná na jaře, roku 2017. Nesnáším tyhle hysterie nedávno byla doba, kdy si i na Favorita čekal přes rok. Nemyslím si že je velký problém to auto koupit u sousedů v Německu (nemám samozřejmě ověřeno jde jen o domněnku)

Logicky když teď vyplníš poptávku a pošleš to tak je odpověď, že to nejde....

Franz Kafka
předevčírem v 21:51
1
11 automobilových reklam, které máme rádi

To je doslova záplava reklam tady v diskuzi a mnohé z nich byly fajn. Nevím jestli už se nebudu opakovat.

VW Passat and "The Force"


Honda a její pojetí moderny

Jedna starší od MB


Hodně věcí co mám taky rád už tady je.

Franz Kafka
předevčírem v 15:58
0
Autíčkář se ptá: Násilí na silnici

Neboj se, ono boží mlýny melou pomalo, ale jistě. On jestli se takhle chová běžně jednou to štěstí mít nebude a dostane velice zle.

Osobně si myslím, že si se zachoval dobře. Po takové situaci já mám tendence si to rozebírat v hlavě. Takové to měl si mu dát, ale udělal si to dobře a tak. To znamená, že máme asi mozek a svědomí;)

Tento typ dementa, co tě naháněl je nejhorší. Typická provokace z které nemůže nic dobrého vzejít.

Franz Kafka
předevčírem v 13:58
1
Kam se poděly legendární značky?

Ono to je fajn když si sám, nebo ve dvou, ale představ si to samé Citigo s dvěma dětma a že jedete na hory. Každý prostě má to co mu sedí a nejde napsat je lepší tohle. Na podnikání je lepší nové na víkendové blbnutí klidně staré.

A můj názor je, že lidi i firmy ,co kupují nová auta potřebujeme aby byl dostatek ojetin a mohli jsme si svézt záď i my v autech, co třeba nová stála hodně přes milion.

Franz Kafka
15. ledna 2017, 19:26
0
Kam se poděly legendární značky?

Hipster je termín označující příslušníka společenské subkultury. Jedná se o osobu ve věkovém rozpětí dvacátníků a třicátníků, která si zakládá na tom, že je nezávislá v myšlení, odívání i případné tvorbě. Často přejímá nejnovější trendy v hudbě, módě i dalších kulturních aspektech.[1][2] Díky tomu je tato subkultura názorově i vzhledově konzistentní.

Ano, nejspíše to bude Magnus asi hipster:) Jen tím věkem to dle obecné formule nezapadá. Nemám rád tohle nálepkování včera jsme o tom tadyněkde psali. Prémie, koncern, hipster, petrolhead akorát výrazy co tě někam tlačí a snaží se usmoleně, někoho někam zařadit Jít vlastní cestou s tím si myslím by zrovna Magnus souhlasil víc.

Franz Kafka
15. ledna 2017, 12:20
0
Kam se poděly legendární značky?

Chudák Audi vždy v Čechách jako příklad spotřebního kusu co umí všechno, ale vlastně to je až moc velká nuda a nebo bez duše:) Jako kdyby snad neudělali nikdy nic pěkného či zvláštního například R8, Sport Quattro, RS2 94.

Ok to nebylo , ale smyslem článku a sdělení. Je to bohužel pravda ! Zajímavý výrobci mizí, Rover obrovská škoda, Lancia taky, Saab to je vyloženě smutné. Pojďme se, ale trochu zamyslet naopak. Jde dnes koupit něco co popírá tento vývoj ? Já myslím, že skutečně ano zrovna ta Giulia. Je krásná, podle reakcí jezdí skvěle s retro nádechem starých časů, umí být rychlá i obratná. Jasně auta jako Maserati Shamal už se dnes nedělají a podle mě by to ani nikdo nechtěl kupovat.

Franz Kafka
13. ledna 2017, 17:44
0
Volkswagen I.D Buzz by mohla být budoucí elektrická ponorka

Konečně to někdo napsal :) Taky je nechápu mají modely, které každý znal a zná a místo kvalitního retra chrlí koncepty a věci jako Touareg nebo New Beetle.

Franz Kafka
13. ledna 2017, 16:52
2
Autíčkář se ptá: Násilí na silnici

Tady je hlavně v první řadě smutné, že toto je téma v posledních dekádách hlavně na silnici v Čechách nebo možná někde na Slovensku, Ukrajině, Rusku a Polsku škoda, že se stále řadíme mezi tyto řidičsky "exotické" destinace. Jezdím poměrně často do Švýcarska takže klasika kolem Mnichova, nebo přes Rakousko a tam mě nikdy, nikdo vědomě nechtěl insultovat a tím neříkám, že tamní řidiči neudělají chybu, ale udělají, mají k sobě mnohem větší respekt a jsou ohleduplnější to Čechům stále dělá problémy.

Více jak hodinu denně na silnici určitě trávím docela často uvnitř města, nebo kolem něj takže v hustém provozu zhruba co je popsáno v článku.Obecně platí, že nejvíce bolí srážka s blbcem a to jak na silnici tak i mimo ni.

K bodu číslo jedna, ano šel jsem (normálně to nedělám, protože jak tady někteří z vás napsali nemá to cenu a je to neměnný fakt) Jel sem po hlavní silnici a plynule zpomaloval abych zaparkoval podélně u silnice mezi dvě auta a to tím stylem, že jsem použil blinkr vpravo a když byla moje rychlost asi 5 km/h tak jsem zapnul "varovky" a čekal, že vůz jedoucí zamnou mě objede v protilehlém jízdním pruhu kde nic nejelo a bude pokračovat v jízdě. To se však bohužel nestalo. Fialová Corsa zamnou zabrzdila začala blikat a troubit. Bylo to v Létě tak jsme měly oba stažená okénka (podotýkám, že celou dobu co prudil tím troubením mě mohl v pohodě objet) Držel jsem se zpátky a ukázal mávnutím ruky ať mě objede což se bohužel nestalo, dočkal jsem se odpovědi ve stylu nějakého mumlání a rozkládání ručkami. Vydržím dlouho v klidu, ale najednou do mě vjelo ( i přes přítomnost manželky ) asi 220 a vyskočil jsem z auta, že se půjdu velmi nezdvořile zeptat co mu jako je. Došel jsem k jeho okénku a tam holka asi 45 kg a 20 let.... vedle ní nějaký mladý dement od pohledu tak kolem 18. Co potom normální chlap může dělat? Uhodit dívku i když se chová jako smyslů zbavená, která bude mít ŘP. tak pár měsíců možná rok. Řekl jsem jí, že je pohlavní orgán a samice skotu a šel zpátky do auta po této události mě najednou mohla normálně objet bez dalších posunků dodnes to nechápu.

K bodu dvě, většinou, když mi někdo chce dopřát ten luxus a něco mi vysvětlit tak ho nechám ať přijde problém je v tom, že valná většina vybržďovačů a magorů jsou telata a když mají možnost tak nezastaví. Maximálně se zmůžou na gestikulaci přes okénko a já jsem se už naučil se jim spíše smát než je brát vážně. Když udělám chybu tak se snažím omluvit pokud je na to samozřejmě čas. Jednou se mě stalo, že jsme skutečně oba zastavili a pán měl dost kuráže (cením) vystoupit a přijít i přestože nešlo o stokilového vazouna, ale spíš o takového staršího milovníka pivního moku. Vskutku slušně jsme o dané situaci podiskutovali a nakonec jsme se oba pousmáli a pokračovali v jízdě s tím že jezdit v Praze je stejně o nervy. Škoda, že takových borců co mají i vychování je minimum. To co se stalo autorovy článku se mi zatím nestalo, že by mě někdo sledoval k domu a tam mě chtěl nějak ohrozit.

Bod 3. je v rámci České Republiky docela oříšek, protože obrana je tady v zákoně jenom slovo, které ještě někdo doplnil o slovíčko přiměřená a nebo nutná. Prevencí problému je určitě kamera do auta, která zastaví většinu vyšinutých d*bilů ještě před rozvinutím agrese naplno. Když už k problému dojde tak se nenechat zastavit někde uprostřed polí a luk, ale na místě kde by mohlo být vše dokumentováno a kde budou svědci(Č.S, parkoviště marketu, odpočívadlo a tak) Kdyby mělo dojít na nějakou fyzickou aktivitu doporučil bych raději se držet zpátky, když budete větší a silnější můžete agresora těžce zranit a to se tady u nás neodpouští a kvůli bláznovy jít za katr asi nechcete. Když budete menší pravděpodobně dostanete i to i se zbraní. Pepřák je fajn, když ho stihnete použít stejně tak nějaké rádoby drsné baseballové pálky nebo teleskopy, když budete slabší, magor se ubrání a dá vám tu vaši zbraň sežrat i s úroky. O věcech, které budou vždy kvalifikovány jako neopodstatněné se řadí nože, sekery, pistole i bajonety:) to bych použil jedině v situaci, že mě půjde o život a nebo násilník bude vyzbrojen stejně.. jinak půjdete sedět a ne na málo let. Když se blb vzteky pustí do auta a necítíte se na fight tak ho klidně nechte a třeba natočte, však to jde opravit, životy nikdo nenahradí.

Já dělám desátým rokem Kickbox a i když nevážím 100 kg ani zdaleka tak ve fyzické šarvátce se o sebe docela v pohodě umím postarat a přesto se řídím tím, co jsem tady v kostce popsal. Není umění nechat se vytočit a násilí na silnici nepatří, proboha jsme lidi. Nikdy by mě nenapsalo , že půjdu někoho vybrzdit, nebo bít, protože mi udělal myšku. To co se stalo autorovy článku mohlo být nepříjemné, ale důvod k tomu vrazit do někoho bajonet to určitě nebyl.

Jezděte v klidu podle názorů tady je vidět, že nám daný stav nevyhovuje a máme zájem aby těchto pitomců jezdilo co nejméně.

Franz Kafka
12. ledna 2017, 14:28
0
O autech oblíbených, neoblíbených a srdcových

Tu Miatu si měl vážně pěknou a hádám, že yo asi nebylo v továrním nastavení podle té fotografie z okruhu. Jo jo na tahle autíčka se nezapomíná prvním stroji ani nemluvě. Já měl Fiata Pandu ještě tu hranatou verzi na půl ceny mi tehdy přispěl táta. Byl to skvělý slunovrat nikde mě nikdy nenechal, až ho nakonec někdo u nádraží ukradl. Největší borec tady v diskuzi briza za to, že koupil toho Golfa hned po prodeji zpět to je panečku extrém:)

Franz Kafka
11. ledna 2017, 22:53
1
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Mě se líbí jak vždy, když se ukáže taková firma, která zaručuje řekněme nějakou právní ochranu a příbuzné služby jejíž praktiky jsou minimálně nemorální a pochybné ( o tom, že kvůli negativním recenzím tyhle firmy zanikají a vznikají docela rychle za režie stále stejných osob ) se vždy v podobných diskuzích najde někdo komu vlastně pomohli, protože .... Jasně, chápu a vidím, že PČR, nebo i městský skoro policista mnohdy nedělá svou práci pořádně, ale občan by měl poukazovat a snažit se o změnu a ne si na podobných věcech stavět byznys to je vážně na hlavu a možné jenom ve státě jako je naše republika.

Když jsme se o tom bavili s mým kamarádem co tady byl na návštěvě z Austrálie tak to moc nechápal jak je možné jako běžný občan (který navíc vědomě porušil zákon a to tak většinou je) se ohrazovat a dělat nějaké obstrukce. Spravedlivý proces samozřejmě zná, ale o tom to tady není. Když se někdo ožere jako dobytek a potom řídí nebo si jede zařádit po lajně koksu, co potom chce?

Navíc pro případy kdy je člověk postižen opravdu nespravedlivě máme dost právníků, kteří svoje řemeslo dělají dobře a specializují se na dopravní právo jediná výhoda tohoto "zastoupení" je, že to stojí na pravidlech jako pojišťovna. Sto dobráků zaplatí peníze na hřích jednoho magora ( to není samozřejmě ani nelegální ani podivné ) Takže moje nejbližší přirovnání co se týká praktik, vzniku a zániku firem tohoto typu je takový, že je to prostě "OVB" nebo jiní makléři. Na neregulovaném trhu budeme pod různými jmény obírat lidi a sem tam někomu pomůžeme aby lidé viděli.

Je mě jedno jestli za tím stojí nějaký Kocourek nebo jiné jméno a neodsuzuji je, ale odsuzuji ty klienty kteří tomu věří a potom ty co si myslí, že zákon si mohou ohýbat podle sebe a těch je u nás hodně a jistě patří mezi klienty těchto společností ( kdyby to tedy reálně společnosti byl,y ona adresa na nábřeží kde je 500 schránek a dalších 500 ready made firem není úplně průhledná věc )

Co s tím? Není řešením hodnotit práci Policie tímto způsobem i když připouštím, že občanská nečinnost je mi taky proti srsti. Zůstanu u toho, že osobně bych nikdy podobnou firmu nepodpořil a asi ani nepotřeboval. Nic proti, ale na svém webu bych jim zveřejnil tak banner, ale rozhodně ne recenzi nezávisle na tom kolik na to kdo dal a jak to sponzoroval. Negativní reklama taky reklama a to tady ti pánové už dávno dobře vědí:)

Franz Kafka
11. ledna 2017, 13:36
0
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Celkem se s tím dá souhlasit a tvé aktivity jsou chvály hodné, ne však aktivity téhle už v pořadí asi desáté firmy ze stejným účelem a to sice nasypat prachy do kapes lidí co za tím stojí. Princip OVB akorát s pokutami, takže vlastně nepřekonatelný podvod co jim nikdo neprokáže. Jak píše první kolega, je to svinstvo ne nápad, ale provedení. Navíc řidič když není vohnout se může docela dobře bránit sám.

Franz Kafka
11. ledna 2017, 00:52
0
Hrdinové za babku: Ford Cougar 2.5 V6

Taky si myslím a dokonce bych to viděl i tak, že ten Tiburon respektive Coupé od roku 2002 má i podobné prvky designu (neříkám stejná aut) Každopádně je fakt, že tehdy to nemělo moc smysl. Dnes, když vezmeme ty průměrné ceny od 30 do 50,000 korunek, tak si to dovedu třeba nemít děti a tak dále jako slušné auto pro manželský pár 45+ na výlet to vypadá pořád stylověji než kdejaký sedan.

Franz Kafka
10. ledna 2017, 13:01
0
Kia představila sportovně laděný sedan Stinger

Problém je to, že Malis to docela vystihnul. Jasně je to Kia, navíc model co začíná a nemá na co navázat tak uvidíme. Řešit podobu detailů a designu je teď mimo. Stačí se podívat na novou Giulii vždyť tam je v tom otisklé BMW až hamba a také, proč ne. Mě se to líbí a cena půjde dolů určitě rychleji než třeba u těch bavoráků.

Franz Kafka
10. ledna 2017, 01:40
0
Které auto vám v roce 2016 udělalo největší radost?

To video je opravdu skvělé a ty auta která tam hrají hlavní roli samozřejmě také. Celá jejich práce je úžasná samozřejmě i díky tomu, že jsou i v trochu jiných podmínkách než my, ale stejně.

Mimochodem ten článek tady je taky moc pěkně napsaný skoro z toho cítím ty pocity při psaní a to srovnání s tím Spitfirem, vážně dobré a pravdivé.

Z aut od EVO jednoznačně Audi R8 tu si určitě rozhodně nikdy nekoupím, protože na ní nikdy nebudu mít, ale v rámci snění je to pro mě numero uno.

Z aut která jsou nám cenově poněkud blíže se mě osobně obrovsky líbí Fiat 124 Spider a u aut která sem řídil (nových bylo minimum) bych snad zmínil podle mě docela povedenou poslední generaci Seatu Ibiza Cupra.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang 5,8L 1973
Ford Mustang 5,8L

1973 rok výroby
175 koní výkon
5 800 ccm objem

Cadillac deVille 4,1L, 8V 1980
Cadillac deVille 4,1L, 8V

1980 rok výroby
135 koní výkon
4 100 ccm objem

Buick Skylark big block 1970
Buick Skylark big block

1970 rok výroby
370 koní výkon
7 500 ccm objem