reklama
načítám data...

Franz Kafka

JménoEl Corazon
BydlištěPraha 1
Registracepřed 18.0 měs.
Poslední aktivitapřed 23.4 dny
WWWNechcete vidět
Příspěvků ve fóru61
Komentářů u článků580
Pozitivních komentářů u článků97
Negativních komentářů u článků4
Možnostinapsat zprávu
Informace

Poslední blogy

Pokrok nezastavíš

07. ledna 2017, 23:42 30 komentářů

V tomto blogu se dozvíme něco o autech a mém životě. S dovolením to použiji i když ani jedno z toho v tomto případě neplatí.

Když ještě rostly holkám vlasy

09. ledna 2017, 23:44 16 komentářů

Jaké je soužití s autem které je poměrně staré, ale pořád rychlé. Proč vlastně takovou věc kupovat když s tím pravděpodobně už neoslním souseda?

Baculatá Hildegarda

13. ledna 2017, 21:42 2 komentáře

Někdy člověk auto kupuje jen z nutnosti a potom to může dopadnout různě. Na mě i přes všechny nástrahy čekal v tomto případě happy end.


Posledních 50 komentářů

Franz Kafka
01. června 2018, 19:34
1
Ptejte se: Spolehlivé auto na každý den

Audi A4 3.2 fsi Quattro, sedan, manuál

Protože to bude do 250.000 a moc jich není. Takový motor kvapem mizí z trhu. Jsou to max 9 let stará auta. V praxi to funguje dobře. Kombinace manuální převodovka a 3.2 zaručí slušnou dynamiku a rozumnou spotřebu. Audi v Čr jako ojetina není drahá na servisní procedury. S tímhle motorem mají auta i dobrou komfortní výbavu. Navi, sportovní sedadla,kůži, best audio. Design neurazí ani po letech.

Pro 4 lidi prostoru vskutku dost. Jízdní projev dostačuje pro rodinné auto. Takže vrozené chyby Audi dna nevadí. S dětmi asi nedělá drift ani okruhy.

Czech faktor x:
Sousedi překousnou vídle, že si dovezl Audi. V Cz bráno jako top odznak. Quattro je super nejen na sněhu, ale vždy. Silný motor s řadou problémů, ale na benzin. Zachráníš ohrožený druh.

Franz Kafka
01. června 2018, 19:19
0
Mitsubishi L200 2.4 DI-D: Destilovaný pickup

Zvláštní, interiér působí pěkně na to že primárně v tom bude bordel. Technicky tomu moc nevěřím. Dlouhověkost tomu nehádam. Každopádně ke mě do práce asi slušná volba. Bohužel se mi osvědčila Us konkurence a pro menší ježdění Dacie. Taky se mi nelíbí jak je to rádobydynamické. Kulatá kabina do téhle třídy nepatří. Zase je to za pěknou cenu. Do lesnické společnosti asi fajn možná statek, jezdit v tom pořád bude pěkná nuda.

Franz Kafka
05. května 2018, 15:49
0
Dacia Duster 1.5 dCi: Jediné auto, které kdy budete potřebovat

Je to všechno jedno. To auto drží pohromadě asi 3 roky potom je na odpis. Kilometrový průběh max. 50.000 km rok. Je to prostě low cost se vším, co k tomu patří. A samozřejmě trochu rezne zejména vespod. Převodovka je tragická a jízda v tom ze všeho nejvíc připomíná Renault Thalia. Ale dobře v průměrné výbavě a se štěstím že motor vše vydrží je to jako nové celkem provozovatelné. Chce se toho zavčas zbavit. A jinak jsou samozřejmě lepší čtyřkolky ovšem většinou dražší. Prostě boduje stále hlavně cenou. Verze z článku se do provozu dostane fakt jen jako novinářské auto.

Franz Kafka
05. května 2018, 15:43
1
Dacia Duster 1.5 dCi: Jediné auto, které kdy budete potřebovat

Nó jak už je tady psáno. Mám ji na firmě už druhou. Překvapivě funguje v praxi skvěle. Jen teda taková věc z testu stojí asi přes půl milionu a to už ne každý bude chtít. Jak není přítomná výrazná metalíza a 4x4 s navigací už to taková hitparáda není. Jako rodinný auto bych to nechtěl a na silnici to taky žádný přeborník není.

Franz Kafka
06. dubna 2018, 15:31
0
Alfa Romeo Giulia Veloce: Osobnost na prvním místě

Nevím jak Čechách, ale ve Švýcarsku byl velký problém sehnat OL s benzínovou variantou a to jakoukoliv. Nicméně šlo to, ale vychází to poměrně nevýhodně a s malým nájezdem ročně. Téměř všechna myslitelná konkurence na tom byla líp. I to byl jeden z důvodů proč jsem se nakonec smířil s nižší výbavou a naftovým motorem. Přece jen mám to na práci a ne na parádu. Samozřejmě i tak mě to mrzelo:D

Franz Kafka
06. dubna 2018, 15:28
0
Alfa Romeo Giulia Veloce: Osobnost na prvním místě

To je ještě dobré, že kolega vůbec může mít Alfu a nemusel vybírat z nabídky jen VW. (protože proto) Já mám samozřejmě diesel takže asi pocit z motoru a čtyřkolky zrovna u Giulie nemůžu hodnotit. Pocit z auta je jinak ve všech ohledech skvělý a že se projede. Minulý týden 3,000 km. Na autě funguje vše tak jak má, ale pravda zatím to není ani rok. Může to fungovat prostě úplně standartně stejně jako A4/6, Passat a podobní. Po zkušenosti z Giulií už bych BMW nechtěl i když jsem o trojce také uvažoval.

Franz Kafka
19. ledna 2018, 16:00
0
Pátrání po švýcarském automobilu

Inu pěkný článek. V obsahu několik cliché a taková ta známá omáčka, co se říká aby se ti cizinci neurazili. Jinak tedy je tam i spousta pravdy. Na území Švýcarska platí opravdu zákaz okruhového závodění. A pro petrolheady platí, že všechna rychlá auta se musí nutně odvést k sousedům ideálně do Německa. Zaplať pán bůh za ně i přes četná nová omezení provozu. Je to trochu jako v Kanadě. Najdete více lidí, co si mohou dovolit drahé, rychlé, vzácné auto. Využít ho v provozu bohužel nelze. Genéve se pořádá, protože je to tradice a celosvětově známá akce se vztahem národa k motorismu to nemá nic společného. Švýcaři mají rádi svoje auta a starají se o ně. Nicméně mají k nim diametrálně odlišný vztah, než Češi jakkoliv to bude možná znít špatně. O tom se tady nechci rozepisovat. Jsem rád, že si Honza vzpomněl i na tak z celosvětového hlediska nevýznamnou věc jako je Monteverdi. Mimochodem na svou dobu byla Sahara vážně skvělé auto. Jinak v motorsportu a kolem aut se pohybuje mnoho rodáků. Třeba Alain Menu, nebo Sauber. Ok není toho moc, ale malá země, málo lidí:) Žádná vlastní automobilka.

Franz Kafka
13. ledna 2018, 17:19
4
3+1 nesmysl, který prostě musíte mít

Když máš trochu nadhled tak ti to dětské nepřijde. A evidentně ti fanoušci Star Wars neřekli, že je to pro dospělé a nosit světelný meč je vcelku normální. Jinak v době kdy mezi nejsledovanější filmy Hollywoodu patří věci natočené dle komiksů od DC a Marvelu je spz "007" na Astonu to nejmenší:D

Já osobně spíše odsuzuji takové ty trapné spz a samolepky typu dont touch my car a podobně. SPZ jako BOSS01 na věcech jako je X6. Z toho seznamu nahoře mi přijde všechno ok a když můžou jezdit Porsche v barvách Martini, tak bych si klidně dal na Imprezu zlatá kola a 555. Dokonce i ta police na knihy aka hustý křídlo na Lamborghini mi přide osvěžující a sám bych to tam chtěl také.

Franz Kafka
13. ledna 2018, 17:12
0
Mini s britskou vlajkou ve světlech: Je to už moc? | Autíčkář se ptá

Je to úlet. Na tenhle typ auta to ale skvěle jde ta světla. Interiér tam trochu přestřelili. Vypadá to odporně jako tuningové samolepky. Jinak ono vůbec tohle obtloustlé Mini už není stejně to pravé Mini je to už jen značka stejně jako například BMW. Jinak prapor je to možná krásný, ale nemuselo by to být všude. Překvapivě taky Angličany a jejich pohled na svět moc rád nemám. Auta co dělají mi nijak nevadí, ale doma bych to taky úplně nepotřeboval.

Franz Kafka
13. ledna 2018, 17:03
1
Zábavné auto, které odveze skříň z IKEA a stojí do 100 tisíc | Ptejte se Vojty

Varianty uvedené tady okolo jsou všechny hrozně fajn. Mě by se stejně nejvíce zamlouvala v tomhle směru právě ta Alfa Romeo 159, manuální převodovka, ideálně čtyřkolka, motorizace dle preferencí:) Moc nechápu proč je tak těžké tohle auto zdůvodnit. Jasně v porovnání s IS se jedná o poměrně nespolehlivé auto. Vlastně ani není nijak extra prostorná a je dost těžká. Už to není taková štika jako bývala 156 ta zase ale byla více méně stylová a nepraktická i jako kombi. Lehce přes 100,000 Kč jde sehnat slušný ročník s bohatou výbavou. Zkráceně věřím že IS je skvělá, vím že dobré auto je i e46, ale za 100,000 korun to nebude asi příliš zajímavá motorizace a stav. V50 je úzká a sportovní ani trochu. Mazda 3 je dodnes krásné auto, ale ruku na srdce je malá a s obyčejnými motory je to prostě hatchback pro rodinku. Dal bych 159 alespoň šanci a svezl se v tom autě někde déle jak při testovací jízde u prodejce. Šel bych do toho protože prostě vypadá dobře:)) A osobní názor na konec mě se IS vážně nelíbí. A jak koukám na ty fotky, co jsem dali majitelé na odvoz šatních skříní to taky úplně nebude. Takže jako vždy je to o vkusu a sympatiích k různým výrobcům. Hodně štěstí při výběru.

Franz Kafka
13. ledna 2018, 16:45
1
10 nejzajímavějších blogů Autíčkáře v roce 2017

Oh yeah. Tak děkuji mnohokrát, že jsem se kvalifikoval a uspěl. Uznávám že kvalita mého blogu je také dosti kolísavá nicméně to je asi pochopitelné. Každý den není posvícení. A ta fotografie umístěná v článku (To QP) mi připomíná, že ta radost z nákupu auta racionálně zvoleného je vždy tak nějak poloviční. Přestože je kvalita Giulie výborná a zábava za volantem i v případě dieselu je enormní tak samozřejmě něčemu tak krásnému jako je čtyřdvéřovec se to nemůže rovnat. Doufám že i v tomto roce si najdu čas něco napsat ať už poetického, nebo běžnějšího. Rád si přečtu i práce ostatních čtenářů protože to je to, co dělá Autíčkář jiný. Komunita lidí kolem a prozatím i celkem přátelská atmosféra jsou jenom třešničkou na dortu.

Franz Kafka
07. ledna 2018, 18:05
0
10 nejčtenějších testů roku 2017

Superb pro mě ne překvapivě. Ono i to ostatní pod ním, tak nějak dává smysl. Cokoliv psané v češtině o škodovkách bude mít vždy úspěch. Na tu Zondu se těším to bude paráda:)

Franz Kafka
07. ledna 2018, 18:03
0
BMW 440i xDrive M Performance: Když petrolhead není purista

Já bych tady čekal minimálně něco více jak "Grand tour"! Přece jen kam se hrabe nějaká trojička amatérů na redakci plnou profesionálů z lety praxe ne? Ba ne pravdou je, že natočit krátké video není tak nereálné. Dokonce bych snad řekl, že pokud to bude součást testu vlastně tam nemusí ani být komentář.

Franz Kafka
20. prosince 2017, 16:59
0
Přes týden ve sporťáku, o víkendu v kombíku

Tohle se mi líbí. A opravdu tě baví jezdit "fulltime" pořád ve stejném autě? Neláká tě nějaká změna například něco staršího? Třeba starší Impreza?:) Myslím k tomu BRZ, kdy už by nebylo nutné řešit kdyby se to náhodou porouchalo....

Franz Kafka
20. prosince 2017, 16:55
0
Přes týden ve sporťáku, o víkendu v kombíku

Aha zřejmě dobře míněná rada. Já se jako řidič na běžné silnici ani moc dál posunout nemohu. Mám zhruba nacouváno to, co běžná většina najede dopředu v autech velmi různých. A tak nějak mám obrázek o tom, že typ motoru a výkon auta z tebe vážně dobrého řidiče neudělají. Nebo lepšího. Takže 180 koní je na běžné cestování úplně v pohodě. Předtím jsem si zkoušel RS6 a potom QP jasně to jsou jiné výkony, ale taky je nikdy nevyužiješ. Jediné kde bych se chtěl tedy zlepšit jsou uzavřené tratě. Na to nemám ale mnoho času. A určitě bych nebral na okruh AR v dieselu:) Na to mám jiné favority s jinými výkony a hlavně ta Alfa ani na okruh nesmí. Je to ve smlouvě. Ne že by mě to tedy nějak výrazně mrzelo. Když se dotýkáme těch peněz. Na AR ve vrcholné specifikaci by samozřejmě bylo i bez rozbíjení prasátek, ale trochu by to potom nekorespondovalo s ekonomičností provozu. To jsem potom mohl rovnou zůstat u něčeho jako S6/S5/RS6 a podobně nemyslíš? A Mustang se mi nelíbí v žádné generaci kromě té úplně první a ta jako daily i v benzínu asi moc vhodná nebude.

Takže co mi zbývá. Trápit se přes týden v naftové alfě, která mě i tak dost baví a řidičsky tě možná neposouvá, ale na rozdíl od běžných služebních aut tě alespoň baví. Nechat v garáži prášit na 996 a nechat sněžit na plachtu s S4. Občas si poslechnout 55AMG, když mi to tedy přítelkyně půjčí,)

Článek fajn, ale pro mě finálně ta naznačená cesta v obsahu nevyhovující. V tomhle směru asi poradit nepotřebuji. Najde se tady pár čtenářů a redaktorů, co by mi snad poradit mohli poněvadž mají taky v garáži více, než těsno, ale asi cápou že by to stejně nemělo cenu.

Franz Kafka
20. prosince 2017, 16:43
0
Porsche 911 Carrera 2: Z deníku Sally, vládkyně Krabových blogů

Tak samé positivní zprávy. Evidentně se udělal kus dobře odvedené práce. Doufám že to dobře vidí ti, co tvrdí, že v Čechách nejsou kvalitní a dostupné servisní služby. Něco z toho je docela poučné. Nás, co najedeme asi tak 1,000 Km ročně se takové věci netýkají. Leda snad, že by si ten pán z Hansestadt Brémy koupil nové Clio a znovu se vydal konat na silnice:)

V neposlední řadě obdivuhodný výkon peněženky pana majitele. Ne každý by to kvůli dvojce na vodě v sérii podstoupil. Je to prostě Porsche a k tomu patří hrneček a peníze na případné opravy. Nakonec proto to auto také nemá každý. A kdyby ho každý měl byla by to vážně trochu nuda ne:)

Franz Kafka
12. prosince 2017, 17:12
0
300 za 300, aneb jak koupit víkendovou hračku s velkým výkonem za pár peněz | Ptejte se

Já když to vezmu podle vlastních dosavadních zkušeností, tak 300 000 Kč je dost jen v případě, že to bude prostě jezdit minimálně. Řekněme do 5.000 Km za rok. Potom by klidně připadala v úvahu i nějaká ta osmiválcová BMW a podobně. Na častější ježdění se poměrně špatně vybírá i s částkou zhruba trojnásobnou. Jinak těch nároků je tam dohromady opravdu hodně. Takové trochu složité dostat fun factor, pohon zadních kol a zajímavý motor za tuhle cifru. Navíc aby takové auto drželo cenu.

Zcela zběžně se tady nabízí poměrně velký výběr aut, kde nabídka na první pohled vypadá lákavě. Napsalo se tady nejen tady o tom vážně dost.. Na údržbu to nebude nikdy legrace pokud budeme chtít o víkendu auto a ne kupui šrotu, co se tak tak drží na kolech. Jedna z požadovaných vlastností, aby už moc neklesala hodnota vozu je taková relativní. Nikdo nemáme ten dar vidět budoucnost. To je trochu jako chtít koupit akcie na kterých zaručeně zbohatnu. Lze se na to povznést a u některých aut už vážně dnes jde odhadnout, že si minimálně svou hodnotu udrží. V diskusi se celkově objevují zajímavé nápady, ale je to hodně o vkusu.

Za mě pokud by tedy mělo jít o projíždkové auto, které má svou auru a není to primárně brusič okresek, anebo okruhový speciál. Jsou zde například auto jako:

Jaguar XJR V8 asi i XK8, XF, S type, BMW 5 s osmiválcem, lze sehnat i 850i s devadesátek nicméně tam to je už hodně o ochotě potom dále investovat, Mercedes CL/E500, Nissan 350Z (to mě osobně přijde jako velmi dobré řešení) Potom tady máme nějaká ta Americká auta. Zejména Pontiac Firebird. Z velkých limuzín jde koupit A8 i 7er dokonce i sem, tam nějaká S600 z devadesátých let by šlo zakoupit v poměrně dobrém stavu. Tady nutno podotknout, že taková 750i e65 už také asi na ceně klesat nebude a ten původně ošklivý design je dnes alespoň zajímavý. Je tady také možná koupě něčeho zdánlivě obyčejného jako je třeba Passat CC, ale tam nebude osm válců. Audi S8 bude mít z let výroby 03/04 úplně vše a pořád je použitelné kdykoliv jen ty servisní náklady nebudou asi nejnižší.

Jak ale všichni (doufám) víme, tak jen na pořizovací ceně to nestojí. Také považuji za poměrně obskurní si půjčovat na tento účel, ale budiž. Doufejme že sám pisatel je dostatečně seznámen s tím, že takové auto i když se koupí dobře a najede třeba jen těch 5,000 Km ročně něco stojí. A je dobré i tak mít slušně pojištěno. Otázkou je také jaké financování bude zvoleno. Pokud spotřebitelský úvěr, tak to rozhodně není tak jak tady někteří psali, že se to prostě vyplatí. Bude to každopádně něco za něco. Nakonec jako vždy, když děláme něco takového jako je nákup auto, které vlastně nepotřebujeme:)

Franz Kafka
12. prosince 2017, 16:31
0
Přes týden ve sporťáku, o víkendu v kombíku

Tomuhle celkem rozumím. Paradoxně jsem reálně využil to opravdu sportovní auto v garáži 2x za bezmála 9 měsíců. A to ještě rozhodně ne na okruhu. Druhé rádoby sportovní auto pomalu umírá pod plachtou u domu. Takže vlastně z aut, co jsou přímo rodinná jezdí paradoxně ty dvě absolutně nesportovní denně a to docela hodně. Starý osmiválcový Mercedes ML od AMG a nová paradoxně dieselová AR. Otázkou pro mě zůstává jestli teda ta Giulia je jako daily ještě petrolheadsky přijatelná a měla by mě někam posouvat řidičsky:) Když to vezmu racionálně, tak jak to je 911 se mi absolutně nevyplatí a kdybych si na ty dva dny půjčil třeba to Ferrari byl bych na tom i finančně vlastně lépe. Je to vše o možnostech a momentálních prioritách. Mohl bych tím jezdit i denně, ale skutečně je to tak snadné? Těch proměných je opravdu mnoho. Jako zamyšlení ale dobré.

Franz Kafka
08. listopadu 2017, 16:10
0
Mercedes S500L 4 Matic AMG – Sladký život šéfa podsvětí

Lidi se toho bojí mnohdy hlavně ti, kteří třeba Mercedes, nebo jinou známou značku nikdy doma neměli. Samozřejmě u některých aut je tahle aura servisní a provozní náročnosti opodstatněná a není jich málo. Tyhle velké limuzíny mezi ně většinou nepatří:) Mercedes je až na některé specifické modely vcelku normální výrobce se seriózní technikou pod kapotou a vcelku spolehlivou elektronikou. U toho Phaetonu se také vyloženě směju u některých recenzí. Mám kolem sebe 3 majitele, různé ročníky a všichni shodně autem jezdí a nic neřeší. Občas se vyskytne závada nějaké méně podstatné části a jinak jedou klasicky oleje a spotřební materiál. Věřím že třída s od Mercedesu je na tom podobně a nemám důvod nevěřit :)

Franz Kafka
08. listopadu 2017, 16:00
2
Mercedes S500L 4 Matic AMG – Sladký život šéfa podsvětí

Tak částečně si měl trochu štěstí. Jinak ta zmínka o pneumatikách mi připomíná kamaráda, co teď koupil Porsche Cayenne také trochu ojeté za lákavou cenu. Všechno ok v servisu se dověděl, že je to v dobrém stavu a tak dále. Tak že na to tedy koupí ženě novou sadu výsledná cena i s montáží ho trochu překvapila. Jinak je pravda, že mnoho dílů je i na tahle vcelku dostupných, ale je tady prostě riziko že něco neseženeš za "levno". A když bychom rozebrali tu S-klasse do šroubku zjistili bychom že je tady asi tak 10x více věcí, cose mohou u horších kusů odporoučet, než u běžně prodané poslední Octavie. Proč píši běžně to proto aby bylo jasné, že ta nemá tu plnou výbavu která se blíží průměrně vybavené "S". Takže takhle zjednodušeně na základě jednoho kusu to nelze brát. Jinak jsem také fanoušek tohoto přístupu nebát se kupovat si auta podle sebe a ne podle recenzí. Ve finále člověka dokáže pozlobit stejně zle vrcholové Mondeo, nebo Focus jako dobové S-Klasse, nebo Maserati:)

Základ je dopředu počítat a hlavně servisovat včas a problémy řešit. Nelzerr to provozovat ve stylu tady svítí 8 kontrolek, ale jede to, tak mi to vlastně nevadí. Na závěr kupujte to! Přemýšlejte o historii daného auta a skutečném stavu. To co neudělal majitel před vámi totiž čeká vás.

Franz Kafka
08. listopadu 2017, 15:49
0
Mercedes S500L 4 Matic AMG – Sladký život šéfa podsvětí

S dovolením bych napsal svou relativně krátkou zkušenost s Mercedesem. Jsem asi rok možná o něco déle majitelem prvního ML s osmiválcem v úpravě od AMG. Prvně se s tím jezdilo doslova denně a teď s tím dočasně jezdí přítelkyně takže takové ty klasické ženské pojíždky sem, tam něco dál. Auto najelo 23,000 km za cca těch 12 měsíců. Poruchy žádné. Klasický ponákupní servis proběhl také bez nějakých větších překvapení. Vybíralo se to při pořizování velmi opatrně a s naprosto známou minulostí. Jedná se podle všech statistik asi o nejméně spolehlivé auto v kategorii ojetých suv v tomhle stáří. Nejen že to projede poměrně slušný terén pokud to tedy má obuté normální pneu a ne nízkoprofilové pneumatiky na silnice, ale jinak to jezdí doslova jen za benzín. Nemyslím si že by bylo nemožné uživit takové auto z normálních, běžných výplat. Často pověst těchto vozidel trpí neschopností druhých majitelů vybrat slušné auto a zároveň také tím, že hodně lidí očekává podobné náklady na provoz a servis jako u méně prémiových vozidel. To samozřejmě není rmožné a v případě nehody se také mohou objevit nečekané investice. Kdo ale kupujeme auto kvůli tomu abychom ho zbořili že? Také to lze dobře pojistit pokud si nejsme jisti a počítat s tím, že nemalé peníze bude stát pro změnu kvalitní pojistka. U nás s tímhle vozem jezdí žena jak jsem psal a vše je ok. Dobře třída M není S, ale i tak je mnoho věcí na podobné úrovni zejména v cenách. Já dával auto z provozními věcmi do neoficiálního servisu Mercedes a nikdy to nevyšlo na nějakou obrovskou cifru. Teď mám půjčené 4dveře a také to subjektivně nevidím tak černě jak jsem se měl mnohdy možnost dočíst:) To už je ale zase jiná písnička. S klasse bych si nekoupil ze stejného důvodu jako 7er a S8 na mě je to moc velká nuda. Jinak samozřejmě technicky a na čistě relaxační pohodovou jízdu je to parádní.

Franz Kafka
03. listopadu 2017, 12:47
0
Rychlé ředitelské sedany: Aneb lze za milion korun dostat víc než Golfa v plné?

Hmm v podstatě to vidím dost podobně i ve světle těch debat zde i pod blogem. Toho Jaguara bych nehodnotil tak příkře, ale je to subjektivní jak píšeš. K BMW jsem před tím, než jsem si tady přečetl tebe to samé jen jinými slovy. Panamera teď samozřejmě láká i skupinu lidí rozumněj dementů, co hledají právě auta typu X6 a nějak se zapomenou a koupí Porsche.

No a Quattroporte. Přesně tak má spoustu nedokonalostí a vůbec za ty peníze by to mělo být lepší. Člověka si to umí získat jinak. Je jich navíc docela málo. Servis si nemaluji nijak výrazně růžově a přitom nájezdu to bude asi náročné. Nicméně to u všeho co tady zmiňujeme. Audi mi nakonec nedává smysl na ten nájezd. Starší C5 je už pro mě zase v dané kategorii docela levná ojetina a hlavně mi vadí a i kdysi vadil ten boubelatý Passat design.

Franz Kafka
03. listopadu 2017, 12:41
0
Rychlé ředitelské sedany: Aneb lze za milion korun dostat víc než Golfa v plné?

C63AMG je dobrý nápad. Jaguar XKR vůbec neznám jako osobně jsem to snad ani neviděl na silnici. Vím že to existuje. To je pro něj prozatím nevýhoda těžko můžu soudit něco, co neznám. Jako rada, ale ok je pro mě na stejné lodi jako rychlý Cadillac neznám, ale určitě to bude své výhody.

Franz Kafka
03. listopadu 2017, 12:38
0
Rychlé ředitelské sedany: Aneb lze za milion korun dostat víc než Golfa v plné?

Nechtěl jsem to napsat. Ale když mám právě ten pověstný milion (nic extra ok beru) na ojeté auto s motorem V8 případně V10, tak něco málo drobných na servis mít asi budu také. A zcela otevřeně nejsem typ abych jezdil autem jako je Golf:D Jinak jako když to vezme fér, tak samozřejmě proč ne, ale ne pro mě.

Franz Kafka
03. listopadu 2017, 12:35
0
Rychlé ředitelské sedany: Aneb lze za milion korun dostat víc než Golfa v plné?

Za mě jen napíšu, že CTS-V je určitě skvělá rada. Na to auto bych pravděpodobně nikde nenarazil. O tom jak bude vypadat v Čechách bych se kldině nebavil, protože když tu bude tak asi na zahradě. Na silnici se tady moc neohřeje jen asi při výjezdu z republiky. To v případě, že bych se odvážil ho koupit. A co jsem si zjišťoval od včera, tak ani servis třeba ve Švýcarsku není problém. Jsou tady také lidi, co jezdí v amerikách:) S Quattroporte bych to asi nesrovnával. To na mě působí klasicky po italsku. Něco jako vkusná italka, která ale potřebuje každý den nové zlato a EA oblečení proti američance která má sice trochu nadváhu a nosí jedno triko zase, ale maká od rána do večera a stačí jí že ji vezmete na hamburgera do White Castle,)

Franz Kafka
05. října 2017, 15:40
1
Porsche 911 3.0 SC: Když řízení je umění

Parádní zkušenost s klasickým Porsche. Je to radost a trochu jiná písnička, než relativně nová 996. Na mě je to asi už moc staré, ale fakt je ten, že to patří mezi auta, která musíte řídit. Vtipné je, že třeba v USA nebo někde na Ibize by se to dalo používat ještě dnes jako krásné daily auto. Servisní náročnost nižší, nez u nového Macanu a klasika je klasika. Z těch fotek úplně čiší pohyb a tohle je pěkná barva.

Franz Kafka
04. října 2017, 20:54
0
Operativní leasing - vyplatí se i běžnému motoristovi, nebo je to past?

To je velmi rozumné. A všechny argumenty, které zmiňuješ mi přijdou relevantní. Ono těžko si pořizovat na operativní leasing auto pro zábavu. Tedy ne že by to bylo nemožné, ale spíše se to soukromně nevyplatí. Na firmu mám takhle v současnosti 6 aut. Včetně té slavné oktávky, kterou jsem tady někde fotil k blogu:) Dovedu si to představit i jako soukromá osoba. Nejen že bych měl v souačasnosti na produkty VW slevu, ale také je pro mě příjmená představa, že na cestách nemusím nic řešit. Před dvěma roky mě ojeté auto nechalo na okruhu Drážďan, další starší auto nedojelo kvůli banální závadě na hadici chladiče do Švýcarska. Jasně vyřešilo se to, ale odtahová služba a další věci něco stála dále potom nutnost náhradního vozidla a tak dále. Časem tě přestane bavit i řešit věci jako servis, pneuservis a tak dále. Podle mě to prostě dává smysl v momentě, když se děje to, co píšeš ty. Také názor doma výše mi přijde jako příklad toho, že to jde. Je to prostě jedna z možností jak přídít k autu. Osobně více nechápu věci typu úvěr zejména potom na ojeté auto. Ve firmě mám ještě dvě stará auta z úplných začátku včetně staré A6 2.8 4x4, která jezdí pořád, ale náklady na její provoz rozhodně nejsou nějak závratně nižší, než by byly na provoz třeba nové A3 na momentálně akční O.L. O bezpečnosti a technických finesách ani nemluvě. On to taky vidí člověk jinak, když máš děti a jezdíš jinam, než kolem komína(města, do práce z/do)

Mě osobně jedna nejmenovaná malá společnost, která poskytuje tento produkt nikdy nezklamala. A o tom, že by auta nebyla pojištěná, nebo neměla náležitou péči jsem u nás nikdy svědkem nebyl. Ba naopak ještě za mě všechno hlídají. Teď si tedy chci koupit auto pro radost a zároveň abych s ním mohl jezdit často a řekněme denně a tady asi operák volit nebudu, protože taková auta se většinou do nabídek nedostanou a když, tak to není výhodné:) A právě výš jmenované Maserati a, nebo třeba Mercedes nechci.

Franz Kafka
26. září 2017, 17:08
0
Je Alfa GTV 916 krám? I když má Busso...

To není jen tahle Alfa. Fajn vidět, že se najdou lidi kteří chápou, že na starších autech je třeba dělat věci pořádně aby fungovala správně. Tudíž z toho potom vyleze ta vysoká servisní náročnost. Proto je taky spousta aut na servis mnohem dražší není to kvůli ceně dílů:) Nejhorší auto je takové, které koupíme od někoho kdo servis chápe jako výměnu motorového oleje a když už je to hodně slyšet tak se udělají destičky a jezdíme dál.

Budiž tomu důkazem rozdílné názory na jeden typ auta. Jinak zastávám názor že GTV je na předokolku optikou doby hodně dobré auto. Rozcházím se v názoru na vzhled za mě je to hnus, ale já jsem na ty Německé bezduché krabice jako je třeba Wiesmann,)

Franz Kafka
21. září 2017, 16:08
0
Porsche 944 S2: Auto pro řidiče

Různé varianty 944 vídám od útlého věku (ne, nežral jsem šrouby v oleji jako Tomáš Enge:) Je to Porsche a je to prostě jen jiný model ne 911. Je to jiný typ auta a právě proto se mi taky vždy líbili. Bohužel cokoliv ve verzi ClubSport je cenné a je toho málo, přestože se jedná primárně o nadšenecká "závodní" auta, co dokážou jezdit i po městě(v hodně velké křeči řidiče) Srovnání s gt86 kterou neznám podle toho, co se říká sedí. Dokonce i ta nedostatečnost v oblasti výkonu je spíše pověra. Mě přijde 944 s 2.5 základem pro běžné řidiče jako docela živá samozřejmě nelze to srovnávat s auty o dvě dekády novějšími. To nakonec nemůžeme činiti ani u Porsche 930 a dalších. Myšlenkou se jakýkoliv transaxle dá srovnat s jakýmkoliv lehkým sportovním autem moderní doby (že jich moc není:) Na to všechno dobré o 944, ale zapomenete po prvním svezení v jakékoliv 911, nebo Caymanu.... On vlastně ani Boxster není úplná nuda:I

Franz Kafka
05. září 2017, 17:44
2
Jakým autem by jezdil reálný kapitán Exner?

Já bych ho posadil do tohohle. Je to moje nová láska. Přestože tyhle auta jsem ještě do nedávna naprosto nesnášel. Reálné je to asi jako Etype, ale co je to film :)

Franz Kafka
05. září 2017, 17:40
0
Jakým autem by jezdil reálný kapitán Exner?

K těm platům na kriminálce se slušnou hodností se nedělá úplně za málo. Nevím jestli 50, ale v hrubém na to dosáhnou zcela určitě. Pokud si specialista s VŠ ještě před nástupem na kriminálku, tak věřím že si schopen udělat to i více, méně v čistém. Taky sem znal pár kluků, co si koupili i pěkné auto, ale spíše kvůli lidem jezdili něčím normálním. Policajt co jezdí něčím víc, než je Octavia budí zbytečně pohoršení.

Franz Kafka
05. září 2017, 17:35
1
Honda Civic Type R: Se srdcem Jacka Russella

Tahle generace je fajn. V té době se docela odvázali a vzniklo minimálně zajímavé auto pro lidi, kteří nemají na záchodě vylepené plakáty VW Golf GTI. Jinak se mi obecně auta od nich nelíbí a to ani dnes. Charakteristika motorů, co produkují mi nikdy neseděla a asi si jí už neoblíbím. Avšak věřím, že se s tím jezdí skvěle a vlastně i trochu návykově. Dodnes je to auto které dokáže vzhledem vzbudit trochu rozruchu a řekl bych, že v rukou pilota nejen vzhledem. Sice je to mimo tehdejší cenouvou hladinu, ale já bych si tehdy koupil S3 případně RS3 kdybych na to přirozeně měl peníze. A kdybych na to neměl tak Leona Cupra.

Každopádně monsieur Krab nám sporofesinalizoval z blogu na "redaktora" externistu ale píše pořád dobře. Tak snad ti to vydrží:) A spojení s těmi AAA alespoň přihrává velkou základnu potencionálních aut pro test. Jo a stejně všichni víme, že áčka jsou nejlepší ne?

Franz Kafka
21. srpna 2017, 02:33
0
Proč je Mazda MX-5 to nejmužnější auto, které si můžete koupit

You guys are awesome :D Ne vážně jsem nečekal, že jen zmínka o RS6 v souvislosti s chlapáctvím vyvolá takovou názorovou různorodost. O tom že Vojta nemá rád Audi nepochybuji jednou mi to dokonce i napsal tady v nějaké debatě. Každopádně nemít rád nutně neznamená nesnášet a nebo nenávidět. Takže to bych nechtěl řešit. Já pořád budu hájit RS6, protože její výkon je nesmysl pro běžnou silnici, ale měl sem to auto půjčené na pár dní a je to prostě jiný svět. Rychlost, luxus, výkony kdekoliv! Nejen na nějaké dálnici. Můžeš si na okresce hrát i v menších rychlostech až překvapivě na to jak je to auto těžké. Jasně není tam ten kontakt s okolím a s řízením tak autentický. V čem ale je? V poslední M3, nebo v Porsche 911? Jsou to auta pro srábky co neumí řídit? To snad Vojto ani nemůžeš myslet vážně. Jasně je to vždy trochu vyostřené. Ve světle toho co píšeš se potom ale nelze divit, že velká většina lidí sáhne po věci jako je Octavia RS. Vždyť ten výkon pro naše poměry vlastně stačí.

Pro mě je to takhle chlapáckost, nebo ne jak dole píše "JP" má pro mě jiné atributy, než-li auto v kterém jedu. Každopádně v souvislosti s článkem jsem si jist, že spousta "chlapů" z těch Miat by měla po usednutí do auta jako je WRX STI, EVO nebo RS cokoliv plné ruce práce a hnědé trenky. Elektronika auto dokáže svázat jen do jisté míry, proto se také s klidem použije i v F1. V dobách skupiny "B" sice nebylo tolik elektroniky, ale podívej se kolik výkonu ta auta měla. Z toho úhlu pohledu se jeví jakoby to vlastně ti piloti neuměli a nebyly to pravý chlapy:D Prostě kdo chce psa bíti v tomto případě si hůl vždy najde. A je jedno jestli jsem to já, nebo ty na protipólu. Jinak S5 se nedá s RS6 vůbec srovnat a to ani pocitově.

Mě se třeba líbí stejným autem vozit děti do školky a potom si užít alespoň na chvíli ten pocit, že jsem borec:) V kufru převést hole na golf tak aby se cítil jako člověk a tak dále. Znám člověka který kvůli golfu prodal Porsche 911 prostě bylo malé. Takže dokonce i lidi, co mohou mít 10 aut je prostě nechtějí a potom přichází na řadu pro takové řešení v podobě rychlých sedanů, kombi a tak. A prostě 500 koní ve dvou tunách bez elektroniky dneska neuřídíš bezpečně zcela logicky i když si chlap jak má být:) Já třeba tvídové sáčko moc nenosím ale jedno je jasné a v ČR nepopulární.... Napíšu to na tvrdo RS6 je auto na které, kdybych měl, tak si ho ihned koupím. Na poslední Miatu mám a určitě si jí nepořídím ať kolem toho vy fanatici a automobilový žurnalisté vytvoříte jakoukoli AURU vyjímečnosti. Abych se neotíral jenom o tvůj názor obecně to lidi z médií chválí. Což o to ono to bude opravdu skvělé auto ovšem ve SVÉ kategorii.

Franz Kafka
18. srpna 2017, 19:36
1
Proč je Mazda MX-5 to nejmužnější auto, které si můžete koupit

To bychom mohli řešit do nekonečna. Je Ford Puma chlapské auto?V 1,7 to taky nejede věru zle a myslím, že řídit to je celkem nutnost spíše než-li potřeba. To mu ale nevnukne jiný vzhled ani okolí si nebude myslet jede "chlapák". Stejně špatně na tom je Miata. Kromě vaší komunity, kde je logické, že to asi nikdo nebude vnímat nějak negativně to auto budí většinou úsměv. Pozitivní emoce to ano, ale nepřiveze ten "chlapský" pocit okolí a když jezdíš úplně normálně tak ani tobě. Nejel jsem v tom, ok... Dovedu si to představit asi stejně jako Vojta RS6. Testosteron přiveze například americký muscle car jasně ne vždy řidiči (Mustang :)) ale vzhled, zvuk a tak podobně.

Franz Kafka
18. srpna 2017, 19:28
1
Proč je Mazda MX-5 to nejmužnější auto, které si můžete koupit

Možná bych právě ten článek pochopil spíše v souvislosti právě s tím gt86/BRZem. Tam opravdu vidím v některých lidech a videích, že to auto musí řídit a snaží se zlepšovat, protože to auto na to má dost výkonu a je jednoduše dobře postavené. Navíc na pohled nevypadá tak "roztomile" malé.

Franz Kafka
18. srpna 2017, 16:36
0
Proč je Mazda MX-5 to nejmužnější auto, které si můžete koupit

Těch bude hodně co třeba Viper? Jinak Vojto ty ten rodinný kombík dost podceňuješ asi by si ho měl někdy zkusit. Je to těžké, protože jich není moc, ale stojí to opravdu za to. Možná nemáš rád Audi stejně jako já nemám rád Mazdu tak z toho plyne názor o babičce:) Nicméně nalijme si čistého vína ona i tu dnešní Mx5 může řídit naše 20 letá milenka, nebo 90 letá babička také. Bohužel při troše nadsázky u ty poslední 911 jsou auta, která s klidem uřídí kdokoliv. Takže jako nadsázka ok jinak je prostě rok 2017. Mimochodem 3200Gt je strašná sice to jezdí dobře, ale tak málo, že je to lepší do sbírky jako třeba nějaký obraz od Muchy. Takže prosím zavolejte do Audi jestli by nebyla RS6 a hlavnš když bude, tak ať to proboha testuje sneaky redator Pan Vavris. Je to moje přání, tak snad pro jednou. Co Vojto ? :D

Franz Kafka
18. srpna 2017, 14:36
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Oh yeah, Škoda opět zdvihá vlnu vášně a nenávisti na Autíčkáři. To se těžko chápe. Názory rezonují mezi tím, že je Peugeot lepší a Kodiaq ošklivý. Tak souhlasím s tím, že hnusná z venku jsou obě auta plus motorizace Peugeotu je v reálu naprosto špatná a líná. Nejede to s tím a jediné co vypadá vážně hezky jsou ta čísla takhle napsaná. Projev toho auta je strašný. Tédéíčko alespoň jede a dovede tu krabici pro svatební dort alespoň řádně rozhýbat. Nevím jak v České Republice, ale v Německu se objednávky Kodiaqu jen hrnou. Výsledná cena totiž není vůbec špatná. Jen ten vnější vzhled už opravdu dotáhli k dokonalosti je to EUROauto jak má být. Emoce 0, invence 0, krása a nápaditost 0. Užitná hodnota a praktičnost jsou ale vysoko a to zákazníci škodovky chtějí především.

Vybrat vítěze z téhle dvojice není těžké je to krasavec boleslavský. Interiér Peugeotu je na pohled hezčí, ale nesmíte ho chtít začít používat potom se totiž stane, že nahmatáte všeobecnou nekvalitu a designovější prvky ten marast nezachrání. Fanoušci francouzů by měli raději stále vzpomínat na 205 a 405 případně na 406 to byla zajímavá auta, která měla hlavu a patu. Dnes vyrábí auta která jsou rádoby designová a fancy, ale je to jen takové pozlátko.

Franz Kafka
18. srpna 2017, 14:25
0
Proč je Mazda MX-5 to nejmužnější auto, které si můžete koupit

Je to roadster pro pravého muže. S tím napsat auto, bych pokud možno ale šetřil. Takže jestli tomu dobře rozumím kdo má rodinu a nemůže mít doma pět aut tak není pořádný chlap? Článek je fajn, ale sdělení přestože jistě v nadsázce moc vtipné není. Nebo si má koupit Miatu a děti nechat chodit všude pěšky? Chlapské auto je Audi RS6 doufám, že Vojta někdy vezme ten jeden maskovaný kus pro noviny v ČR a sveze se. Vlastně ona už je C7. A ani tam v nějakých těch vlásenkách se neztratí. Jasně bude muset překonat chladný a odtažitý interiér ne jak ten pro panenky v Mazdě, ale alespoň to nemá 1.5:) Jako pravý chlap to, ale jistě zvládne. Potom pochopí, že MX5 je dobrá jako doplňkové auto k dovolené s karavanem. Vejde se totiž mezi zavazadla. A nebo místo rezervy pro Dodge Ram můžete ji jako tvrdí chlapáci vozit na korbě a když se poškodí kolo... šup do mazdičky. Jinak v té červené je to pěkné srdéčko mé ženy by poskočilo jistě radostí. Btw. Vojto ten materiál z kterého je volant a vůbec interiér je tak nekvalitní a ošklivý i v reálu, nebo to dělají jen ty fotky?

Franz Kafka
16. června 2017, 14:36
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

No napsal to velice dobře. Třeba Escorta RS2k a vůbec prostě rychlou variantu jsem vždycky chtěl jenže v době kdy to byl levný otloukánek jsem do toho nešel. Dnes nemám zájem vyplatit za to kilo+ a modlit se abych to někde neťuknul. Platí to u všeho čím méně kusů zbude tím vyšší cena. Ten Favorit sehnat v rozumném stavu taky není jednoduché. A tak dále fakt je i to, že první RsOc má čas. U oktávky obecně taky s cenami zacvičí příchod další generace případně modernizace, ale to obecně. Navíc opticky se jednička dělala moc dlouho tak se není čemu divit, že se ceny drželi vysoko. Podívej se na vývoj cen druhé generace první kusy spadnou na svou hranici a tam se drží potom klidně dva roky. Jinak tohle s cenami Škodovek není jen parketa Cz podívej se do Německa jak tam určují ceny zachovalych kusů Oc i s tdi pod kapotou. To samé částečně platí pro Golf. Ceny Trabantů a warťasů taky uměle vyšponované zájmem enderáků. To že se šmelí to jsme my:) Za to fakt nemůže ta značka. Hodně naivně natažené mi přijdou 105/120 v zahraničí v podstatě až na Rapida nezajímavý šrot.

Franz Kafka
15. června 2017, 21:29
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

:D Zase takový útok ze zálohy. Tenhle článek je v klidu spíše diskuze opakuje zažité pravdy, nebo někteří účastníci:) Jinak objektivní novinařina možná tak v něčem jako Deník Klenčí pod Čerchovem a to ještě nesmí být psáno o politice.

Franz Kafka
15. června 2017, 20:38
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Vojto a co to třeba prodat ? Předat za odstupné a jet si užívat zasloužené volno na slunné Maledivy,) Víš já nechci prudit, ale takhle je to dnes se vším. Kdyby si otevřel restauraci budeš psát to samé. Možná by se peníze vrátili rychleji nebo snáz, ale to že to začínalo jako hobby neznamená, že to tak musí zůstat na věčné časy. Jinak samozřejmě přeji tomuhle "projektu" jen to nejlepší jinak bych sem už dávno nelezl.

Franz Kafka
15. června 2017, 20:35
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Vyjádřit názor je úplně v pohodě. A vím že to jsou často firemní auto to zase ale často nebývá RS že:) Jako asi takhle já měl týden trojku 1.6 v naftě a na to auto nadávám doteď. Něco tak hrozného pustit na trh v tomhle století chtělo docela odvahu. Zase na druhou stranu nikdo nikoho přece nenutí to kupovat. Samozřejmě ve firmě je to jinak ještě dobře pamatuji jak měl kamarád v Pepsi služební Corsu:)

Franz Kafka
15. června 2017, 19:52
1
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Tak to nemyslím vážně. Jasně že konkurence to není ani nemůže být. Viděno optikou Octavie je vtipné, že ta musí čelit často absurdním srovnáním skoro jako je tohle myšlené v žertu. Optikou doby ta auta do jisté míry mají podobný osud a přitom ani jedno není nějak zajímavé sportovní náčiní natož designově zajímavé auto.

Franz Kafka
15. června 2017, 16:40
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Zajímavý příměr:) No vlastně na tom něco bude. Takový test Ae86 versus Oc Rs to by byla paráda. Třeba na apríla fajn materiál..

Franz Kafka
15. června 2017, 16:35
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Tak já hlavně oceňuji účast autorů mnohdy redaktorů v diskusi není to obvyklé. Potom samozřejmě snahu přinést informace a zajímavosti napříč spektrem. To že mě se nelíbí, nebaví test Isuzu pro mě vyvážil hezky provedený test Nissanu Juke plus se tehdy povedli i fotky. Je to petrolheadské auto? Není stejně jako Rapid, nebo ta Oc. Však sakra petrolhead neznamená fanoušek Miaty a driftů není mezi tím rovnítko. Je asi dalších sto aut o kterých se psalo dobře a nikoho nebaví to papouškovat. To je jako kdyby jsme s Krabem chodili, psali a všude psali jak Porsche je nejlepší a když se ti líbí Kia protože máš děti a omezený rozpočet, tak nejsi petrolhead. Nehledě na to, že když někteří odpůrci škodovek tady jezdili s tatínkem v jejich Favoritu tak na zadní sedačce já jezdil rallye ve Feldě. Takže na to mám kapánek jiné vzpomínky. Jinak mě tady většina lidí baví a ti mladší kluci to zase vidí jinak jak mě tady přesvědčil kolega dole a taky vlastně dobře jen jinak.
Já mám pocit, že spousta lidí si tady to vyjadřování hlídá a přispívá k věci. Potom z toho jsou zajímavé diskuse a to jinde není. Mám ale pocit, že články o oktáviích moc té úrovni nepřidávají. Vtipně tohle píšu z A4 z půjčovny v sociální výbavě, kde mě celou cestu sere neúčinná klimatizace;) Takže fanda čistě VW rozhodně nejsem a asi ani nebudu. Nové Audi pro testy bych uvítal. Kdysi tu někdo tuším A4 v testu docela chválil což jsem se velmi divil... Že se odvážil zpronevěřit Mazda viru a pure petrolheadské části čtenářů:)

Jo a byla by škoda kdyby Krab přestal psát svůj blog je to kluk šikovná a čtená podle mě. Pište všichni o všem a bude to ok. Však nejsme petrolheadi jsme autíčkáři, nebo ne?:)

Franz Kafka
15. června 2017, 15:15
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Je to tak. Paradoxně vlastně tomu autu uškodilo kdo a proč jej kupuje. Jasné není to sportovní a ani nemělo být. To majitelé z toho naivně křesali ten mýtus a je to trochu smutné. To auto za to nemůže, ale ve svých podobách a obměnách motirizovalo a modernizovalo nejen Čechy.
A to píšu jako člověk, co ho neměl a nikdy nechtěl. Třeba i pro tu auru chalupáře:)

Franz Kafka
15. června 2017, 15:08
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

No tak jistě jak tam vrazíš automat, tak i Porsche je najednou nesportovní a nudná krabice. Pádla pod volantem se do Čech ještě nedostali. Počkáme pár let a třeba jednou...

Franz Kafka
15. června 2017, 15:03
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

No Matěji počkej. Já jen že mě tam okrajově zmiňuješ. Já se vás vlastně zastal zcela výjimečně. Chápu to tak jak popisuješ. Mimochodem on by si celkem v pohodě dnes ten web mohl založit i bez děvek;) A asi by nemusel řešit návštěvnost. Minimálně po čase. Já to tady mám celkem rád i když mě některé vaše názory a kroky úplně sedí. To je ale vaše a hlavně Vojty věc. Nakonec vy mi také do vedení firmy nekecáte:)
Mě je jasné, že k české scéně prostě koncern VW patří a můžou si psát ostatní co chtějí. To že někdo nechápe že psát třeba o škodovce neznamená fandit jí je věc druhá. A to teď nemyslím Kraba.
Určitě to jde dělat bez takových článků ale podstatně hůř. Pod jeho články jsou oslavné ódy a komentáře zejména proto, že píše o tom ,co zaujme. Nemusí řešit čtenost v globální rovině. Mimochodem třeba u Jaguaru jsem mu psal i já osobně, že jeho nadšení fakt nesdílím. Každý trochu kopu za to své ale popravdě váš nesmyslný hype na miáty a malé roadstery mi vadí víc, než investiční rs oc. Jediný ,kdo má k tomu diskutovat na úrovni a nezaujatě obecně s čtenáři si ty a Vavris(shadowman) Jasné jsme banda nevděčná a nikdy se nejde zalíbit všem. Nicméně reklamou jste z nás udělali zákazníky. Sorry jako za ot velké jak kufr Fordu Mondeo třetí generace. Stejně napíšete o Audi, protože ho Vojta nemá rád, ale Rs6 by se mu líbila;) ...v garáži ne, co? Investice?

Franz Kafka
15. června 2017, 14:31
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Tak to souhlasím pane doktore. Bohužel už to trvá léta jen typ kupujících se změnil a je poplatný době. Nesmyslná spirála příplatků a pr článků se roztáčí. Jenže problém je to, že mnoho lidí to neunese a spouští se absurdní debata na téma Škoda. Kdyby tam bylo bude Escort investiční auto nikd by to nečetl. Přitáhne to čtenáře a ti potom píšou jaký to byl a je krám. Trochu mimo přínos to má jen pro Autíčkář. Tak zase proč ať to sem přivane nové tváře vždyť o tom by to mělo být. Já se alespoň pobavím. O to víc se potom bavím na silnici, když potkám nějaké zaručeně skvělé petrolheadské auto v nějakém svém nudném nezabavném německém autě. Však ať dají prostor všemu nebaví mě číst o Mx5 60x jinak a nebudu asi sám.

Franz Kafka
15. června 2017, 14:21
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Ještě si vynechal Autoroad, Autobible, auto.cz a Tipcars:D Tam taky nechodíme proto to všichni znají. Sorry musel jsem.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Corvette C3 L82 targa 1977
Chevrolet Corvette C3 L82 targa

1977 rok výroby
205 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 7 BMW 730D 2007
BMW Řada 7 BMW 730D

2007 rok výroby
170 koní výkon
2 993 ccm objem

BMW Ostatní BMW 530D touring 2004
BMW Ostatní BMW 530D touring

2004 rok výroby
160 koní výkon
2 993 ccm objem

Chrysler Pacifica CS Touring 2005
Chrysler Pacifica CS Touring

2005 rok výroby
260 koní výkon
3 518 ccm objem

Ford Mustang alu kola Ford Mustang 1910
Ford Mustang alu kola Ford Mustang

1910 rok výroby
1 koní výkon
125 ccm objem