Franz Kafka
Jméno | Franz Miláček davů |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 7.9 rok. |
Poslední aktivita | před 19.8 měs. |
Telefon | jen registrovaným |
WWW | Nechcete vidět |
Příspěvků ve fóru | 61 |
Komentářů u článků | 664 |
Pozitivních komentářů u článků | 150 |
Negativních komentářů u článků | 6 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace |
Poslední blogy
Pokrok nezastavíš
V tomto blogu se dozvíme něco o autech a mém životě. S dovolením to použiji i když ani jedno z toho v tomto případě neplatí.
Když ještě rostly holkám vlasy
Jaké je soužití s autem které je poměrně staré, ale pořád rychlé. Proč vlastně takovou věc kupovat když s tím pravděpodobně už neoslním souseda?
Baculatá Hildegarda
Někdy člověk auto kupuje jen z nutnosti a potom to může dopadnout různě. Na mě i přes všechny nástrahy čekal v tomto případě happy end.
Posledních 50 komentářů
Mám Giulii. Po pár letech vlastnictví mohu říct. Nic moc. Technika průměrná. Jízdní vlastnosti sice dobré ale jen pokud vše funguje. Což zdaleka není často. Alespoň tak jak bych očekával. Úplně levné to jako novinka také nebylo. Řekněme nějaký průměr třídy. S tím že design se docela povedl. Interiér bohužel postihuje nadměrné opotřebení a část materiálů je vážně hrozná.
Tonale sem ještě neviděl. Dle diskuse si dělám obrázek. Nepříliš positivní. Vypadá to že revoluce se nekoná v žádném směru. Mimochodem do Neapolských uliček není velké jen Stelvio ale i to Tonale. Alespoň do těch v centru. Nejlepší je na propletení ulicemi Fiat 500 z půjčovny.
Něco podobného by zasloužila Giulia. Takový realistický článek. Jak je na tom. Podle mě taky nezaslouženě modla v určitém období. Taky kvůli několika drobnostem. Zároveň ale i kvůli ne příliš dobrým motorům. Mám ji od nového auta a po pravdě. Už vymyslím, co jí nahradí v tomto roce.
Mistře Mechaniku. Normálně bych nereagoval, protože těch argumentů je celá řada. Například staré dieselové motory a obří emise, úniky oleje a dalších x věcí. Poté jde o bezpečnost a další věci kolem. Jenže tahle debata nemá vůbec smysl. Protože tam píší. Ta mě osobně nezajímá takže než se začneš jako správná potrefená husa ozývat. Určitě to nebude v debatě s mou osobou.
Je Dacia Duster suv? Je. Je to úplně normální pracovní případně rodinný auto. Zbytek jsou jen hlouposti. Závist lidí z období kdy možná první X5 znamenala nějaký status. A bývala oblíbená u lidí typu politický podnikatel, nebo prodejce slibů. Parkování není téma. Stejně debilně občas jezdí a parkují třeba majitelé dodávek. Mimochodem jet ideálně po městě za nějakým největším Ivecem, nebo sedmitunkou. To je teprve skvělý z toho chytám záchvaty. Zrušíme kvůli tomu zásobování? Trocha tolerance by vážně neškodila. Zejména v době, kdy můžeš haranty vozit v suv, nebo pickupu i ty.
Často teď potkávám třeba F150, nebo RAM. Po Praze denně. Přijde mi to větší opruz, než běžná SUV a crossovery. Navíc ti kluci s tím jezdí často opravdu jako kreténi. Ve smyslu, když tě nabourám bude to pro tebe horší jak pro mě.
Martine možná by si měl se soudy začít u sebe. Jestli tam není problém. Mnoha lidem může připadat zase otravný tvůj přístup. Držet při životě staré potencionálně nebezpečné auto. O ekologii nemluvě. Ta mě osobně nezajímá, jen k zamyšlení. Než začneš 65% obyvatel Evropy a USA nazývat idioty a tak podobně.
Ty by si se tím mohl živit. Tím hledáním. To auto za ty peníze vypadá vážně hezky. Jen už to tedy není úplně mini třída. V dnešní době solidní hatchback za jednu vyšší výplatu.
Je pravda, že nákup ojetého elektromobilu není stále v Čechách jednoduchý. Výběr je omezený na pár aut. Většinou kombinace taxi/carshare/fleetu. Skoro všechna auta jsou v hrozném stavu o výbavě nemluvě.
Mám zasebou nedávno podobnou anabázi. Viděl jsem dost. Nekoupil nic. Nakonec to vyřešil Crossland na Lpg, který ani těch pět set českých nestál. Přestože to není nové auto, byla to super koupě. A určitě bude i se servisem nakonec jezdit levněji, než EV. A proč nedošlo na nové EV.. Zaprvé cena, zadruhé čekací doba, nakonec pořád smutný výběr pokud to má být pracant pro firmu.
Měl jsem kdysi první nahoře. Jen černou. Servisovat jako ojeté, to bych nechtěl. Ono to nebylo nic moc ani v záruce. I když klasické DCI, 150hp. Nakonec jsem na něm najel asi 65 tisíc kilometrů. Za necelé tři roky a šel do světa.
Auto má krásné detaily, bezrámová okna, interiér je krásně prosvětlený. Jezdí to velmi pohodlně a nonšalanci to v sobě nezapře. Přes své rozměry to jezdilo za 9 litrů. Výborná výbava na tu dobu. Pocit z toho byl jako řídit mpv/SUV. S pár prvky kupé, targa, možná lehce kabrioletu a dodávky. Manuální převodovka mě v tom mém kusu docela trápila. Ne mechanicky, ale někdy to působilo jak řídit Ford Transit.
Každopádně vzpomínám na něj rád. Byl sem kdysi jednu chvíli v elitním klubu šesti majitelů v ČR. Víc nás jeden moment nebylo. Dnes samozřejmě když vidím za kolik se ta málo používaná auta prodávají. Jiná doba. Sběratelská hodnota jen poroste. Na nějaké víkendové ježdění v sezóně by to byl hezký kup. Pokud člověk chce auto zejména na výlety v rozumném tempu.
Obyčejné auto. Což je dnes vlastně poklona že. Osobně bych asi vynechal tuhle barvu. Jinak to působí sympaticky a je dobře, že se takové věci stále dají koupit.
Honza123: Promiň ale to přesně lidé jako ty, co se ohání NOx a podobně. Tak přesně takový udělají z každé diskuse kolem aut naprostou frašku. Sám evidentně nemáš v pojmech jasno. Kdyby si měl nebudeš to tady vůbec ventilovat. Superb 2 není podle mě auto z poslední dekády. Zejména když vezmeš od kdy se auto vyrábělo. Jaké využívá motory. A ano Octavia II, dpf off moc nefunguje. Tvých 200 000 zmíněných ve větě o nefunkčním čemkoliv. Platí opravdu pro málo moderních dieselů. Třeba dieselová auta od Mercedesu, BMW od roku 2012. Ať zůstaneme v obraze.
E200cdi w212/213. I po 400000 vše funkční a splní to i dnešní limity. Vše funkční. Sám mám benzínovou Alfu. A ve firmě pár aut. Asi dvacet. Z části Dacie a pár škodovek. Emise plní oficiálně všechna auta. To co je dáno tabulkově výrobcem neřeším. Jde o princip. To že v Čechách jezdí vykuchané oktávky obecně TDI občas CDTI a podobně po smrti. Má mnoho důvodů. Bohužel často socioekonomické faktory. Každopádně napsat smradlavý diesel je hloupost hodná voliče Čižinského (kdyby si byl náhodou z Prahy o čemž silně pochybuji) Jste jen banda povrchních chytrolínů. Vzhledem k tomu, to že s tématem článku to nesouvisí víc to nemá cenu rozvádět.
Čím jezdíš ty? Diesel smrdí. EV je dle tebe slepá ulička. Vlakem? Nebo nějakým skvělým nízkoemisním (hloupost) MPI v první generaci oktávky?
Koukám, že hned někdo nepochopil ironii. A výsměch absurdní době. Leda že by snad fandil přílivu toho nesouměrného něčeho, co je na přiložené fotografii.
Já tohle nechápu právě ani z toho podnikatelského hlediska. Někde u prvního prototypu muselo být jasno. Tohle nebude fungovat. Přesto se vyvíjelo vesele dál. Inu polostátní podnik. Tohle nemůže dobře fungovat nikde na světě. Zejména v průmyslu ne. A jakkoliv převratný vůz to mohl být. Tak o dobrých prodejích pochybuji.
Design celého tohoto segmentu je dost hrůza. Karoq nepřináší ale ani snahu o to vypadat cool. Zejména v základním provedení je to tristní. Tomuto alespoň zůstane ta docela povedená záď.
Konejšivý a pohodlný podvozek. Tím je Karoq totiž vyhlášený.
Na okruhu jsem nebyl asi pět let. Přece jen nemám na to teď už náladu a vlastně ani věk. Jen nějak tam nevidím rady. Čekal bych něco jako pár typů v bodech. Co dělat před, při a po kroužení. Já ještě pamatuji dobu, kdy se na okruh jelo klidně i s lehce upravenou Š130. Nebo když jsme měli první Escorty, R19 anebo Sierry. To ti stačilo mít nahuštěné pneumatiky, benzín a odvahu.
Ono totiž v zásadě v Mýtě o nic jiného nejde ani dnes. Klidně bych tam zajel se svou Alfou. Jen by to asi nebyl moc požitek. A rady jako je dobré mít dost oleje v motoru a nemít chladící kapalinu na minimu. To snad každý soudný člověk ví. Určitě by bylo lepší napsat. Příklad: Moje první zážitky z ježdění na okruhu. Jinak samozřejmě vzhůru do toho dokud máte chuť a prostor.
Možná budu opět za idiota a neautíčkáře. Já bych volil naprosto pohodové auto Suzuki SX4. V plné výbavě, bude to awd. VVT je fungující věc. Auto je to naprosto spolehlivé. Za 400 tisíc bude krásný kus s minimem kilometrů. A šest, sedm let stáří.
Až se v takovým vraku někdo těžce zraní, nebo zhasne. Tak bude po prdeli na dlouhou dobu. Tím nemyslím třeba plně funkční auto za dvacku. Být to na mě musí být všechny auta kompletní (karoserie) mít funkční interiér, A odpovídat tomu, co je v tp. Takže jestli tohle někdo vykázal udělal jedině dobře. A je spoustu ehm událostí, kde tě takovou nebezpečnou mrdkou nenechají jet ani do areálu.
VW už dávno není co bylo v devadesátých letech. Kdo měl Golf byl frajer. U nás to platilo dvojnásob. Jednoduché, účelné auto s dobrými jízdními vlastnostmi. Kvalitní materiály které vydrželi mnohdy dodnes. Dnešní modely jsou takový stín minulosti.
Auto je pěkné. Řekněme že předešlé Insignie byli minimálně zvenku také nudné. Tohle je prostě jen konzervativní. Já kdysi koupil Giulii. Jak to tak poslouchám. Test, zkušenosti. Trpí Opel na podobné neduhy jako Alfa. Přes veškerou snahu, ta se jim nedá vůbec upřít.
Hlučnost dieselu ve vyšších otáčkách, více hluku od podvozku, mělký zavazadelník, horší kvalita materiálů sedadel a čalounění. A další drobnosti.
Mě to většinou nevadí. Daily vůz mívám maximálně 4 až 5 let. Dovedu si ale představit rozčarování nad tím když dám přes milion. Chci auto užívat 5 let plus a ono to není skvělé. Osobně nemám rád toto pojetí palubní desky.
Obávám se že boss, ať už jakýkoliv většinou nesedlá nic jako Outlander. Pravda ale je že tohle je prostě pracovní vůz a ne nic v čem by kdokoliv chtěl vozit rodinku. Jediné co mě napadá. Dobře se v tom jezdí za děvčaty.
Beran: Vycházím jen z aut, která jsme reálně využívali ve společnosti. Je potřeba zmínit, že Dacie mají trochu těžší život. Než škodovky. Přece jen často jezdí mimo silnici a do terénu kolem zakládání staveb, mimo zástavbu a podobně. To naše škodovky minimálně. Navíc auta opravdu hodně jezdí. Poslední starý Duster má teď skoro 300,000 km. Je to 1.5 dci, 4x4.
Obecně má Dacia mnohem horší antikorozní ochranu. Některé díly podvozku se mění příliš často. Také přední brzdy nejsou žádná sláva. Interiér neodolává příliš dobře tvrdším podmínkám provozu. Po čase degraduje klimatizace. Ani servisní zásah už nepomáhá. Sedadlo řidiče se velmi rychle prosedí a ošoupe. Interiér některých aut neskutečně vrže. Horší možnost si auto nakonfigurovat do výroby. Nepřesné a poměrně neodolné převodovky. To platí pro všechny Dacie obecně.
To samozřejmě neznamená že Škoda je super. Zrovna s Octavii III. když přišla první TSI, tak to jsme si taky užili. Pravdou je že mechanicky jsou na tom lépe. Na druhou stranu škodovky potřebují svědomitější údržbu. Dacie je v nákupu vždy levnější i přes slevu celkově u VW. Před čtyřmi roky cirka. Jsem koupil čtyři Logany. Nejezdili moc, ale nestáli. Sice servis Dacia je asi nejlepší autorizovaný servis v ČR, ochotní mechanici a skvělé ceny. Vše 16v těch 73 koní. Nová auta. Bohužel i přes ceny a tak. Mě to nic dobrého nepřineslo. Plus tedy zaměstnanci z těch aut rozhodně nebyli nijak nadšení. Což třeba kdysi z Škody Yeti byli a ta sloužila v podstatě 5 let přes čas. TSI, dsg, haldex. Jistě, srovnávám špatně srovnatelné. Bohužel zkušenosti mluví jasně. Stejně špatnou zkušenost máme s nákupem prvního Hyundai i30 v různých provedeních. A to rovnou říkám, že cena není pro nás hlavní měřítko skoro nikdy. Naopak preferuji výdrž, provedení, dostupný servis, spíše nižší výbavy.
Ať to nevypadá že držím moc palce VW. Sám mám Giulii. Řekněme firemní. A není to tak dlouho, co jsem byl rád že se odprodal dieselový Passat. Na tehdejší Fabie druhé generace s dieselem také nevzpomínám rád. To bylo hrozné po všech stránkách. Naproti tomu Citroën C1 v úpravě Enterprise jezdí neohroženě dál všude po republice. A technik nic jiného nechce i když má už dva roky nárok. Takže vše je relativní.
Děkuji za rady pánové. Myslím, že se nad tím zamyslím. Ať už jedná o zbytečnost alu kol, tak parkovací asistent a příprava pro tažné jsou zajímavé tipy. Teoreticky bychom na to měli u Škody uplatnit ještě nějaké slevy. Budeme to objednávat v rámci balíčku několika vozidel.
Na tyhle účely to prostě vyšlo i pro průzkumu trhu nejlépe. A to máme jako firma opravdu pestrý vozový park. Dacia, Nissan, Škoda, Hyundai. K tomu moje Giulia.
Přesně takové krásné dva kusy vezmu do firmy. Jen nevím jestli příplatky ve formě alu a lepšího displeje, nebo ne. Na co to je?
Referentské auto pro oddělení 6 lidí. Kdy nejdelší cesta je do 10 km v rámci města. Střídají se na tom řidiči. Občas si to nějaký zaměstnanec může půjčit na víkend. Prostě takové na nic a na všechno. Takže i pro firmu to může dávat smysl. Jak píše Bříza o té Dacii. Nevím proč bych to dělal. Máme tady teď pět Dusteru. A co naplat, minimálně u aut do pěti let věku je Škoda pořád lepší. Je to vidět na servisu. Chápu že soukromník, co nájezdí 10,000 km za rok to má jinak.
Viola: Zrovna jsem to chtěl napsat. Cvt je konstrukčně levnější a s jednoduší montáží do vozidel. Ano plynulost je určitě větší například ve městě. Zase to navyšuje obecně spotřebu paliva proti jiným AT řešením.
K tomu motoru. Já myslím že je to prostě špatně naladěné. Vše je dostupné až ve vysokých otáčkách. Točivý moment je poměrně nízký z takového objemu je hrozný i výkon. Potom to dole příliš nejede. V provozu potřebujeme výkon spíše v nižším spektru otáček. Spotřeba je potom důsledek všech těchto věcí. A ta je docela špatná.
Určitě jsou zejména do města pohodlnější auta. V rámci kategorie mi to přišlo fajn. Zkoušel jsem si tohle vozítko v ulicích Mnichova a pak ještě jednou v Praze. Bylo to fajn je to takové veselé. Takže o něm k Alfě a starší S4 přemýšlím právě jako o zábavné daily volbě též.
Tohle auto mi nahání hrůzu. Tím co představuje. Plus tím co to stojí. Jako čtvrté auto snad. Místo jízdního kola, možná. Ten interiér skutečně vypadá nekvalitní a starý. I na malé EV. Zase zelená uklidňuje, říkávali na vojně. V tomto případě to však neplatí.
Určitě máš spočítáno tco pro všechny varianty. Pane MbMb. Rozdíl to dělá velký. Bohužel my, co musíme ty peníze vydělat prací. To máme jinak. A hodně přes milion za malý nepraktický crossover je prostě hodně. A že je to tak u všeho sice možná platí. Reálně zrovna ta Octavia je příklad úplně mimo.
To LPG máte nějaké drahé Peťo. Však nedaleko od vás tam na západě jde tankovat i za 13,90. Smysl tyhle auta moc nedávají, protože přesně jak píše nahoře Tomáš. Dojezd je poměrně malý čistě na elektřinu. Menší nádrž zase komplikuje cestování na dálky. Tohle si jistě nikdo nekoupí jen na to aby dojel do práce 20 km, čistě na elektřinu. Dobíjení u Lidlu bude zdarma dokud bude málo aut, uživatelů dobíjet. V současné energetické krizi, kterou naše milá EU ještě zhoršuje. Nebude trvat dlouho a budeme dobíjet za to stejné, co dnes tankujeme.
Mimochodem stát bude někde potřebovat dohnat výpadek spotřební daně na phm. Bude to stejné jakoby všichni kuřáci najednou přestali kouřit. Daňová katastrofa. LPG je jistě zajímavá varianta. Mě to ovšem nikdy moc neimponovalo. Třeba v Mustangu mi je z toho blivno. Jen pocit já vím. U nějakých aut typu Navigator, Explorer to chápu. Jinak Hyundai dělá pokroky. Uvnitř je to vážně pěkné a výbava solidní.
Mladí vědí že za pár let už žádná auta nebudou. Fandí tedy věcem které budou.
Tesla je krám pro pozéry. Bývala horší, ale stejně. Plus stále prodají v porovnání s velkými hráči málo aut. Jejich síla je velmi relativní a je spjata s panem vizionářem. Není v tom absolutně žádná přidána hodnota, jak z toho fanoušci rádi dělají.
Obhajovat to může opravdu jen někdo, kdo moc nemá srovnání. Případně neznalec aut. Plus armáda lidí, pozéři, pseudocelebrity a ti, co se jim chtějí podobat. Těm nic jiného nezbývá. Kdo si sám sobě přizná že udělal hloupou okasi. Navíc neexistují opravdu stará auta která by tvořila pověst a vývoj. Povědomí o značce. Úsměvné když někdo vyhodí 8 let starý vůz do vzduchu. To se stává u běžných vozů zřídka. Bmw tu má dnes auta stará 20 let v provozu. A lidé je mají rádi. Co ta EV bezvadná Tesla nabídne za 20 let? Budeme je speciálně recyklovat? Pane Stirling užijte si svou parádní Teslu děti v Africe se na ni jistě dost nadřeli a mexičtí dělníci jistě také. Třeba Musk za vaše peníze povstaví raketu i pro vás.
Skandál. Spíš mě zajímá kam půjde směřovat pokrok. Co je míň než elektrický pickup.
Tak to máte pane Sato objednané své poslední auto se spalovacím motorem. Nové. Snad se škodovy závody vzpamatují z nedostatku čipů.
První auto. Služební Moskvič mající asi 6 různých odstínů modré a obsahující moc kytu. Nejelo to vůbec byl v tom zápach a vzít zatáčku vnitřkem ve více jak 40 km/h byla odvaha. Byla to 412 a v zimě když bylo pod mínus 10 což bylo to nestartovalo. Docela slušně topil. Děsný krám, ale tehdy byl člověk rád.
Pane Marku tomu nevěříte že? Tesla nepatří mezi levné značky a kvalita a občasná nepromyšlenost těch aut je vše jen ne odpovídající ceně. Dobře sám zkušenost nemám ve svém okolí mám dva jejich produkty. Oba majitele znám. A zcela nepřekvapí, že jako hračka skvělé. Jako auto už méně. Svolávačka o ničem nevypovídá. Pokud znáte kvalitu Mercedes je nad slunce jasné, že ojetá Tesla minimálně v tomto směru bude zklamání.
Není celá Tesla problém který nebyl? Než přišel jeden nafoukaný jihoafričan a začal dělat auta byl docela klid. Mě se jeho podnikatelské projekty docela líbí sám podnikám hromadu let. I když vizionář asi nejsem a už ani nebudu, protože to co děláme je docela nuda a mimo jiné se to váže i k těžbě ropy:)) K věci podle mě prostě auta neměl dělat, tečka. Navíc logicky se obklopuje lidmi kteří jsou taktéž "vizionáři" a výsledek všichni vídáme denně. Neslícovaná, nespolehlivá auta s divnými nefunkčními řešeními. A to se bavím o nových autech. Ta ojetá to je no go vyloženě. Prostě když auta dělají lidé, co je nemají rádi. To je jako kdyby v cukrárně vyráběl dorty těžký diabetik začal je dělat čistě bez cukru a vydával to za objev, pokrok a začal arogantně považovat zavedené cukrárny za póvl.
Kočky mají rády gang bang. Takže ty gangy budou dobře.
Dle toho kolik tady někteří měli potřebu napsat textu o nadějně píšící autory nouze není.
Kdyby snad byla, já určitě zrecenzovat něco jako Hyundai i30 zvládnu. Zdarma živí mě totiž práce. Stačí Kdyžtak napsat p.m. Pokud není povinnost účastnit se výběru amerik na interním chatu. Na to nemám čas:)
Stanley: Píši tam asi pro mladé což je subjektivní dojem. Jako tvá domněnka, že znáš dva lidi, pravděpodobně řidiče hothatchů. Ti zároveň nemají rádi Toyobaru, nebo ten koncept. Čili na základě dvou případů z okolí si tvoříš názor na komunitu lidí. Je to dost subjektivní. Já mám kolem sebe dost řidičů řekněme 55 let plus. Ti sebe vnímají už tak že mladí kluci nejsou.
A Toyobaru by si jednoduše nevybrali. Přestože sportovní auto mají a mají auta rádi. Opět mají objektivní i čistě subjektiví důvody. Vy jste oba s Beastarem stejně vtipní a určitě dost podobně staří. Neumíte často přijmout argumentaci druhé strany a hlavně pochopit. Ještě že jde jen o auta že.
Já mám tedy mistře kromě 911 996 ještě S4 b5 2.7 biturbo nevím zda to je vyloženě hothatch. Koní má dost za to nemá displeje. Nechci rozporovat zda nějaký majitel hothatche má rád jízdu jako po kolejích a podobně. Jen že S4 když nemá řidič strach jezdí vcelku dobře i bokem a dost hravě. Pravděpodobně bude i lehčí než to nové Subaru.
Nemám pocit že by něco bylo lepší či horší je to o stylu řidiče. Já už mám roky a závodník nejsem. Jezdím pro radost sporťák o kterém sním je 911 Turbo GT3 na kterou zatím nemám odvahu. Brz je asi fajn pro mladé kluky, co se ještě potřebují vyblbnout a nemít pocit, že zničí možná auto za 3,8 milionu. Přesně proto chápu i lidi co mají třeba Mustangy. Takže generalizace je zbytečná. Tedy alespoň ta, co je lepší a pro koho. Což mimo jiné je v tom článku dobře popsáno a zdůvodněno.
Řešila by to možná pěkná A4 B5, ale to už je taky postupně opravdu náročné sehnat.
Pane Ragnarok, já osobně mám naprosto dokonalou představu, co je lowbudget. Za 28 let podnikání jsem ve firmě otočil takových aut stovky. Ať už kdysi šlo o slavnou Felicii, potom třeba Fiat Punto, nebo Hyundai Elantra první generace. Dnes jsme zakotvili u Dacie a nemůžu si stěžovat za ty peníze ta auta fungují dobře, zázraky nečekáme. Dobře se to potom prodává dále ať už jde o Duster, nebo Lodgy. Teď nově máme dva Karoqy, tak jsem zvědav jak se osvědčí. Opel poslední roky prostě dělá auta levně jako kdysi například Hyundai. Nějaké kudrlinky jako jsou tvarovaná sedadla a nějaká výbava navíc nic, moc neznamenají. Tedy jsou to auta která moc nevydrží, ale relativně budou fungovat po omezenou dobu bez výrazné nutnosti do nich investovat.
Já osobně v této kategorii kde se nachází Insignie volil Giulii, která také není dokonalá. Také se ale nikdy nesnažila atakovat mainstream a jeho pozice. A tady prostě člověk se zkušeností z provozu musí uznat, že například Superb by dával daleko větší smysl. A pohon 4x4 bych z toho vynechal. Jasně pro naše účely v podnikání by bylo AWD nutností kdybych to třeba kupoval pro obchodního zástupce asi bych do toho šel, ale zase je tam to řešení s tou spotřebou a pro firmu je 10l/100 spíše moc. Takže za mě prostě pořád OPEL pro někoho dobře pro jiného spíše ne.
Junior: Já mám podobnou zkušenost od známého z jedné velké známé firmy na nápoje. Přišla skvělá nabídka od společnosti OPEL na Astru a Corsu. Vydrželi s tím přesně jedno období pronájmu. Býval docela problém i s pravidelným servisem běžně se to zaviněním dealera překračovalo. Tuším že to bývali Astry J a generačně blízké Corsy. Velmi špatná kvalita zpracování, velmi neodolné podvozky a velmi nepřesné převodovky. A tehdy s tím bylo problémů všude více. Nakonec přešli na trojkové oktávie a fábie. Teď tedy budou nakupovat IV generaci, což nevím jak dopadne jsem zvědav.
Dávám mu životní elán do konce Března. Potom skončí legrace drahou poruchou a prodejem za půlku :)
Tak potom je to v pořádku když to skutečně funguje. Horší zpracování znám nakonec jsem dal právě před Passatem nebo něčím jako Mondeo přednost Giulii a nelituji. Pro mě barevnost a plasty uvnitř nejsou tak důležité. Moc se mi nepozdává spíš ten motor tady a hlavně prostě za 10 jezdí Superb možná předešlá generace s tím tsi. Většina lidí asi zvolí mainstream. Uvidíme třeba si to někdo z bližšího okolí pořídí... Já zatím musím dojet Alfu... Těžko říct jestli bych si se Superbem v naftě, nebo takovou neGsi Insignii užil větší zábavu a neortodoxní jízdu.
:D To mě pobavilo. Milý pane já dal za auto přes to slavné "Mega" mnohokrát naposled za Alfu. Ve firmě mám zejména Dacie a několik škodovek na cng. Spotřeba je docela zásadní u běžných aut. Nehledě na to že skutečně milion v hotovosti najednou za takovou Insignii nikdo nedá. Tedy bavíme se o splacení. Čili je to nesmyslný argument. A zrovna ty specifikace jsou za mě nejen u Octavie, ale u Super a a Insignii důležité.
Hlavně bych chtěl vidět to skvělé awd. Za tuhle cenu je to hodně průměrné auto v rámci segmentu. Otázkou potom zůstává jestli člověk využije takovou konfiguraci. Protože pokud vyloženě netouží po Opelu, nebo čtyřkolce od lowbudget výrobce je tu v této ceně opravdu silná konkurence. Možná proto se to u nás (nejen) příliš neprodává.
Poslední komentáře
- st.paul, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
Páni, registrujem Vás ako originálny server o motorizme, ktorý... - Ča Snač Aj, Hyundai Tucson 1.6 T-GDI HEV 4x4: Když...
Pritom to vypadalo docela ok. Ne vzdy je facelift k lepšímu... - VK, Asistenty, které otravují, nemohou...
Další stupeň bude legislativně znemožněné vypínání... - Vavris Vavrisovic, u blogu Porsche Boxster 987.2 S - Život...
To nikdo neví :D - scadar, Asistenty, které otravují, nemohou...
S clankem 100% souhlasim, zejmena s tim, ze s asistenty neni... - ReVolte, u blogu Porsche Boxster 987.2 S - Život...
A bude inzerát a NDFL nebo zase jiný směr? :D - rock, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
ad Jardův komentář, tedy jeho závěr: Přesně obráceně:... - bitner, Asistenty, které otravují, nemohou...
Uplne zbytecne ty povinne assistenty nejsou. Je to jeden z vice... - Carlie, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
Pokud se chcete podívat na fotky zrenovované polopancéřované... - krab, u blogu Krabova garáž v roce 2024,...
jo, je fakt, že C6 je první Vette co přišla v rámci designu... - Marek Brunner, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
Názor kolegy Jardy není můj, stačí si přečíst název... - Paja.k, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
Autore opravdu myslite, ze ta Voska mohla za to, jakou svoloc... - Sato, u blogu Krabova garáž v roce 2024,...
C6 vyzerá stále super :) Kto by jej typoval tie roky. BTW... - Marek Brunner, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
I výjimky se najdou…:) - Sato, Škoda VOS: Limuzínu pro nejvyšší...
"Řečeno suchými čísly je to vlastně velmi podobné...
Poslední inzeráty
1985 rok výroby
135 koní výkon
4 087 ccm objem
1976 rok výroby
250 koní výkon
6 600 ccm objem
1958 rok výroby
326 koní výkon
6 400 ccm objem
1989 rok výroby
170 koní výkon
5 732 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Nejpohodlnější auto do milionu
45 komentářů - Poprvé bez okřídleného šípu na kapotě a 5 dalších zajímavostí Škody Elroq
32 komentářů - Porsche 981 Spyder: Chirurgicky přesný řez okreskou
31 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Nová Toyota Camry: Pořád stejně dobrá, jen nyní výrazně hezčí
23 komentářů - 2015 Dodge Challenger V8 Hemi 5.7 Shaker Widebody : Uřvaný chuligán
22 komentářů - Yamaha ve světě aut: Když se motorkáři spojí s motoráři
21 komentářů - Retro okénko Petra Přikryla: Škoda 100 - auto, které naučilo řídit tisíce motoristů
21 komentářů