reklama
načítám data...

Franz Kafka

JménoEl Corazon
BydlištěPraha 1
Registracepřed 5.9 měs.
Poslední aktivitapřed 11.6 dny
WWWNechcete vidět
Příspěvků ve fóru63
Komentářů u článků542
Pozitivních komentářů u článků86
Negativních komentářů u článků4
Možnostinapsat zprávu
Informace

Poslední blogy

Pokrok nezastavíš

07. ledna 2017, 23:42 30 komentářů

V tomto blogu se dozvíme něco o autech a mém životě. S dovolením to použiji i když ani jedno z toho v tomto případě neplatí.

Když ještě rostly holkám vlasy

09. ledna 2017, 23:44 16 komentářů

Jaké je soužití s autem které je poměrně staré, ale pořád rychlé. Proč vlastně takovou věc kupovat když s tím pravděpodobně už neoslním souseda?

Baculatá Hildegarda

13. ledna 2017, 21:42 2 komentáře

Někdy člověk auto kupuje jen z nutnosti a potom to může dopadnout různě. Na mě i přes všechny nástrahy čekal v tomto případě happy end.


Posledních 50 komentářů

Franz Kafka
16. června 2017, 14:36
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

No napsal to velice dobře. Třeba Escorta RS2k a vůbec prostě rychlou variantu jsem vždycky chtěl jenže v době kdy to byl levný otloukánek jsem do toho nešel. Dnes nemám zájem vyplatit za to kilo+ a modlit se abych to někde neťuknul. Platí to u všeho čím méně kusů zbude tím vyšší cena. Ten Favorit sehnat v rozumném stavu taky není jednoduché. A tak dále fakt je i to, že první RsOc má čas. U oktávky obecně taky s cenami zacvičí příchod další generace případně modernizace, ale to obecně. Navíc opticky se jednička dělala moc dlouho tak se není čemu divit, že se ceny drželi vysoko. Podívej se na vývoj cen druhé generace první kusy spadnou na svou hranici a tam se drží potom klidně dva roky. Jinak tohle s cenami Škodovek není jen parketa Cz podívej se do Německa jak tam určují ceny zachovalych kusů Oc i s tdi pod kapotou. To samé částečně platí pro Golf. Ceny Trabantů a warťasů taky uměle vyšponované zájmem enderáků. To že se šmelí to jsme my:) Za to fakt nemůže ta značka. Hodně naivně natažené mi přijdou 105/120 v zahraničí v podstatě až na Rapida nezajímavý šrot.

Franz Kafka
15. června 2017, 21:29
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

:D Zase takový útok ze zálohy. Tenhle článek je v klidu spíše diskuze opakuje zažité pravdy, nebo někteří účastníci:) Jinak objektivní novinařina možná tak v něčem jako Deník Klenčí pod Čerchovem a to ještě nesmí být psáno o politice.

Franz Kafka
15. června 2017, 20:38
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Vojto a co to třeba prodat ? Předat za odstupné a jet si užívat zasloužené volno na slunné Maledivy,) Víš já nechci prudit, ale takhle je to dnes se vším. Kdyby si otevřel restauraci budeš psát to samé. Možná by se peníze vrátili rychleji nebo snáz, ale to že to začínalo jako hobby neznamená, že to tak musí zůstat na věčné časy. Jinak samozřejmě přeji tomuhle "projektu" jen to nejlepší jinak bych sem už dávno nelezl.

Franz Kafka
15. června 2017, 20:35
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Vyjádřit názor je úplně v pohodě. A vím že to jsou často firemní auto to zase ale často nebývá RS že:) Jako asi takhle já měl týden trojku 1.6 v naftě a na to auto nadávám doteď. Něco tak hrozného pustit na trh v tomhle století chtělo docela odvahu. Zase na druhou stranu nikdo nikoho přece nenutí to kupovat. Samozřejmě ve firmě je to jinak ještě dobře pamatuji jak měl kamarád v Pepsi služební Corsu:)

Franz Kafka
15. června 2017, 19:52
1
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Tak to nemyslím vážně. Jasně že konkurence to není ani nemůže být. Viděno optikou Octavie je vtipné, že ta musí čelit často absurdním srovnáním skoro jako je tohle myšlené v žertu. Optikou doby ta auta do jisté míry mají podobný osud a přitom ani jedno není nějak zajímavé sportovní náčiní natož designově zajímavé auto.

Franz Kafka
15. června 2017, 16:40
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Zajímavý příměr:) No vlastně na tom něco bude. Takový test Ae86 versus Oc Rs to by byla paráda. Třeba na apríla fajn materiál..

Franz Kafka
15. června 2017, 16:35
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Tak já hlavně oceňuji účast autorů mnohdy redaktorů v diskusi není to obvyklé. Potom samozřejmě snahu přinést informace a zajímavosti napříč spektrem. To že mě se nelíbí, nebaví test Isuzu pro mě vyvážil hezky provedený test Nissanu Juke plus se tehdy povedli i fotky. Je to petrolheadské auto? Není stejně jako Rapid, nebo ta Oc. Však sakra petrolhead neznamená fanoušek Miaty a driftů není mezi tím rovnítko. Je asi dalších sto aut o kterých se psalo dobře a nikoho nebaví to papouškovat. To je jako kdyby jsme s Krabem chodili, psali a všude psali jak Porsche je nejlepší a když se ti líbí Kia protože máš děti a omezený rozpočet, tak nejsi petrolhead. Nehledě na to, že když někteří odpůrci škodovek tady jezdili s tatínkem v jejich Favoritu tak na zadní sedačce já jezdil rallye ve Feldě. Takže na to mám kapánek jiné vzpomínky. Jinak mě tady většina lidí baví a ti mladší kluci to zase vidí jinak jak mě tady přesvědčil kolega dole a taky vlastně dobře jen jinak.
Já mám pocit, že spousta lidí si tady to vyjadřování hlídá a přispívá k věci. Potom z toho jsou zajímavé diskuse a to jinde není. Mám ale pocit, že články o oktáviích moc té úrovni nepřidávají. Vtipně tohle píšu z A4 z půjčovny v sociální výbavě, kde mě celou cestu sere neúčinná klimatizace;) Takže fanda čistě VW rozhodně nejsem a asi ani nebudu. Nové Audi pro testy bych uvítal. Kdysi tu někdo tuším A4 v testu docela chválil což jsem se velmi divil... Že se odvážil zpronevěřit Mazda viru a pure petrolheadské části čtenářů:)

Jo a byla by škoda kdyby Krab přestal psát svůj blog je to kluk šikovná a čtená podle mě. Pište všichni o všem a bude to ok. Však nejsme petrolheadi jsme autíčkáři, nebo ne?:)

Franz Kafka
15. června 2017, 15:15
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Je to tak. Paradoxně vlastně tomu autu uškodilo kdo a proč jej kupuje. Jasné není to sportovní a ani nemělo být. To majitelé z toho naivně křesali ten mýtus a je to trochu smutné. To auto za to nemůže, ale ve svých podobách a obměnách motirizovalo a modernizovalo nejen Čechy.
A to píšu jako člověk, co ho neměl a nikdy nechtěl. Třeba i pro tu auru chalupáře:)

Franz Kafka
15. června 2017, 15:08
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

No tak jistě jak tam vrazíš automat, tak i Porsche je najednou nesportovní a nudná krabice. Pádla pod volantem se do Čech ještě nedostali. Počkáme pár let a třeba jednou...

Franz Kafka
15. června 2017, 15:03
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

No Matěji počkej. Já jen že mě tam okrajově zmiňuješ. Já se vás vlastně zastal zcela výjimečně. Chápu to tak jak popisuješ. Mimochodem on by si celkem v pohodě dnes ten web mohl založit i bez děvek;) A asi by nemusel řešit návštěvnost. Minimálně po čase. Já to tady mám celkem rád i když mě některé vaše názory a kroky úplně sedí. To je ale vaše a hlavně Vojty věc. Nakonec vy mi také do vedení firmy nekecáte:)
Mě je jasné, že k české scéně prostě koncern VW patří a můžou si psát ostatní co chtějí. To že někdo nechápe že psát třeba o škodovce neznamená fandit jí je věc druhá. A to teď nemyslím Kraba.
Určitě to jde dělat bez takových článků ale podstatně hůř. Pod jeho články jsou oslavné ódy a komentáře zejména proto, že píše o tom ,co zaujme. Nemusí řešit čtenost v globální rovině. Mimochodem třeba u Jaguaru jsem mu psal i já osobně, že jeho nadšení fakt nesdílím. Každý trochu kopu za to své ale popravdě váš nesmyslný hype na miáty a malé roadstery mi vadí víc, než investiční rs oc. Jediný ,kdo má k tomu diskutovat na úrovni a nezaujatě obecně s čtenáři si ty a Vavris(shadowman) Jasné jsme banda nevděčná a nikdy se nejde zalíbit všem. Nicméně reklamou jste z nás udělali zákazníky. Sorry jako za ot velké jak kufr Fordu Mondeo třetí generace. Stejně napíšete o Audi, protože ho Vojta nemá rád, ale Rs6 by se mu líbila;) ...v garáži ne, co? Investice?

Franz Kafka
15. června 2017, 14:31
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Tak to souhlasím pane doktore. Bohužel už to trvá léta jen typ kupujících se změnil a je poplatný době. Nesmyslná spirála příplatků a pr článků se roztáčí. Jenže problém je to, že mnoho lidí to neunese a spouští se absurdní debata na téma Škoda. Kdyby tam bylo bude Escort investiční auto nikd by to nečetl. Přitáhne to čtenáře a ti potom píšou jaký to byl a je krám. Trochu mimo přínos to má jen pro Autíčkář. Tak zase proč ať to sem přivane nové tváře vždyť o tom by to mělo být. Já se alespoň pobavím. O to víc se potom bavím na silnici, když potkám nějaké zaručeně skvělé petrolheadské auto v nějakém svém nudném nezabavném německém autě. Však ať dají prostor všemu nebaví mě číst o Mx5 60x jinak a nebudu asi sám.

Franz Kafka
15. června 2017, 14:21
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Ještě si vynechal Autoroad, Autobible, auto.cz a Tipcars:D Tam taky nechodíme proto to všichni znají. Sorry musel jsem.

Franz Kafka
15. června 2017, 14:18
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Rozpor v tom je. Tady jde o to, že spousta lidí je v reálu za tu jedničku doma ráda, ale tady se stanou velkými hatery a Škoda never borečky. Projevilo se to posledně u článku o RS3fl. Píšeš o něčem jiném, než já to nevadí stejně to nesouvisí....

Franz Kafka
15. června 2017, 14:14
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Neboj Kodiaq a ta druhá budoucí vobludnost určitě bude jako hlavní téma zanedlouho;) Nechci soudit podle příspěvku něčí věk. Nezlob se na mě, ale přesně takhle to vidí lidi do cirka 25 let věku. Koupil by si jako klasiku Škodu 120, nebo pečoval o Favorita?:) Neříkám, že tvůj názor je špatně naopak je to také pravda jenomže časy se mění a auta i my bohužel stárneme. Já mám třeba Audi S4 na ceně to asi nijak extra neporoste, ale pečuji o to za x tisíc ročně pořád rád. Tak proč nemít takovou jedničku rs?:)

Franz Kafka
15. června 2017, 13:50
0
Renovace není investice aneb proč je lepší držet se zpátky | Ptejte se

On už investiční grál z poslední doby má. Miata je bezpečně v garáži. Hádal bych, že Oc RS I bude moc velká nevešla by se a musel by prodat supersport. 928 je spíše předchůdce Panamery. Asi to nebude špatně udělané auto, ale lidé to úplně nehledají. Zase je jich pořád relativně dost za zajímavou cenu. Údržby bych se dost bál je už to má elektriku:) No ne je to každopádně složitější a ve všem dražší, než 944. A jízdní projev není zase taková hitparáda. Zatímco 944 i na ostrou veteran rallye je paradní sportovec.

Franz Kafka
15. června 2017, 13:39
1
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Taky do nich často tepu. Tady si to podle mě nezaslouží. Oc vyvolá diskusi to ano. Jak psal ale Matěj nahoře minule v této rubrice bylo MB Amg a všechno v pohodě. 6 komentářů a čau tady se zase strhává diskuse o tom jaké to bylo, je auto. To vůbec není smyslem článku. Jaké auto byla tisícovka? Či staré erko v dobové konkurenci to byla špatná, pomalá auta....Není vše jen o rwd a sportovní auře jak tady někteří borci tvrdí (ne přímo) Ono těžko soudit když někomu, některým v době příchodu toho auta stačilo jezdit plechovou tatrovkou ve školce po koberci.

Franz Kafka
15. června 2017, 13:31
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

No. To jsou slova. Nebudu to určitě kupovat nikdy se mě to nelíbilo. Věřím že se ale tací najdou. Nakonec je fakt, že to je prostě ta nejvyšší jednička. Dočetl jsem se někde nahoře jak všechna auta na téhle platformě jsou špatná. To může napsat opravdu jen někdo, kdo v životě řídí jen něco jako e36:l A Škoda nikdy ... Ehm a jsou jich plné silnice aneb na netu je každý velký petrolhead:)

Franz Kafka
15. června 2017, 13:21
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Už jsem obecně o Octavii psal blog o tom, co popisuje Matěj. To by bylo aby jsme z toho neměli pěknou melu. V tom jak se to auto bude vyvíjet má pravdu Krab nakonec tomuhle rozumí tady skoro nejlépe z těch, co se často vyjadřují. Skutečně ceněná možná jednou, ale taky tomu moc nevěřím. Favorit Sport line taky už nevypadá na sběratelský hit. Čím méně jich za dalších 20 let přežije tím vyšší cena, ale hádal bych že to stejně bude jako dnes zachovalé kusy normalizačních reliktů. Auto pro omezený okruh zájemců ochotných zaplatit uměle vyšponované ceny.

Franz Kafka
14. června 2017, 17:37
0
Renovace není investice aneb proč je lepší držet se zpátky | Ptejte se

To teda vážně vypadá. Nechtěl jsem se jako laik těch variant z usa moc dotýkat i když jsou vidět v inzerci také. Jenom dotaz jak se ti taková C3 zhodnotí v budoucnu? Soudím že annivesary edition znamená "lymytkU" takže asi slušně?

Franz Kafka
14. června 2017, 15:46
0
Renovace není investice aneb proč je lepší držet se zpátky | Ptejte se

Ono to jede na tu dobu velice pěkně a i docela zajímavý zvuk to má. A ať nejsem úplně jednostranný tak určitě by šlo podívat se na věci jako je Opel Manta. Ani 633Csi by nebylo k zahození otázkou vždycky je jestli je to sehnatelné v té požadované ceně v nějakém normálním ne před-renovačním stavu. Ta víkendová použitelnost je poměrně zatěžující podmínka :)

Franz Kafka
14. června 2017, 13:59
0
Renovace není investice aneb proč je lepší držet se zpátky | Ptejte se

Čekal jsem jako obvyykle cokoliv. Když tady vidím podobný dotaz začínám se bát to číst a už si připravuji prášky. Nicméně skvělá komplexní rada a hlavně velmi realistická odpověď!

Tak asi každý ví, co napíšu. Jak již zaznělo čtyřválce od Porsche za 15.000 si člověk může slušně vybrat a koupit auto pojízdné a ve stavu nutných drobných investic a údržby. Navíc si užije ovladatelné relativně sportovní a docela rychlé auto. Taková 944 udělala za posledních deset let několika násobný cenový růst a pěkné kusy jdou neustále nahoru. A co je důležité lidé jsou ochotni ty peníze za to dát.

A vtip na závěr. Maťo už investiční auto má stačí počkat asi tak 30 let a to by bylo aby se hodnota alespoň neudržela. Astra to samozřejmě být nemůže.

Franz Kafka
13. června 2017, 15:26
0
Nissan Patrol V8: Vzhůru na Dakar!

Dobrý... S tímhle motorem to musí být úplná nirvána.

Franz Kafka
13. června 2017, 14:10
0
Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby

No co ti na to mám napsat;) Ten výraz má vlastní definice které jsem nevymyslel já. Tak určitě má tvá máma rozum stejně jakovta má, co jezdí malou Alfou. K vyšší společnosti patří nové luxusní auto změněné každé čtyři roky za nové nikoliv ojeté. Nejde přijet někam mezi ně ve starém autě. Nemám ten termín rád. Účetní uzávěrka je vtipná věc zejména v České Republice asi by mě taky někam řadila mezi kupce nových Bmw kdybyc chtěl, ale já nechci a takových lidí znám víc.

Takže nějaké resumé. Auto z tebe nedělá člena vyšší společnosti ani tě do této sorty nepovyšuje. Kasty už jsou jenom v Indii:) Ten původní obsah mého sdělení byl jinde. Když máš na auto připravený milion tak si nepůjdeš pro Golfa za mega. Pokud ho utratit nechceš je situace samozřejmě zcela jiná a koupíš si Mazdu třeba.

Franz Kafka
12. června 2017, 14:04
1
Jsou létající auta nesmyslem? Poučme se z historie - část třetí

Tak nějak to vidím také. On to myslím Matěj dobře shrnul v diskuzi pod minulým dílem. V současnosti lidé, kteří mají na to tohle zaplatit dojedou na letiště k letadlu, nebo k vrtulníku limuzínou. Potom někde zase nasednou do jiné limuzíny. Takže tak jak je psáno nahoře. Možná se najde pár výstředních milionářů kteří to koupí ze zvědavosti a pro zábavu, ale reálné využití těchto věcí také nevidím... Opět kdo chce létat udělá si pilotní průkaz a koupí letadlo:)

Franz Kafka
11. června 2017, 16:00
0
Nissan Juke 1.6 DIG-T - Neberte se vážně

Tady je něco málo od Juke v Evropě, ale není tam vidět jednotlivé země. Potom jsem koukal že slušné prodeje to mělo jako model i v USA tedy na poměry USA slabota, ale jsou to nižší tisíce. http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/nissan/nissan-juke/

Franz Kafka
09. června 2017, 14:18
0
5 legendárních silnic v názvech automobilů

To je hřích takhle hromadit auta. No nic prodal si to, nebo ji ještě máš?

Franz Kafka
08. června 2017, 21:24
0
V Autíčkářově garáži je opět o jeden krám víc!

Myslím, že stará Alfa je dobrá volba. Aby si ale ještě bral tátovy Superba a plato. Víš jako jistotu že dojedete z okruhu taky zpět domů po ose. Takhle jak píšeš o tom Accordu tak jsem se "naučil" na Favoritu to byla střela i 169 km/h to jezdilo. Jednou mi ulítlo na dálnici kolo to bylo kouře jak na F1 dodnes nevím jak jsem to přežil zastavil jsem metr od lesa. Takže pár oprav bylo.

Plechcup pořád tady všichni vymýšlí jako "skvělou věc" koupit. Vítěz je stejně Felda 1.6 vybraná se slušnou převodovkou ( tak jak může být u toho auta) na širších diskách/pneu.

Franz Kafka
08. června 2017, 21:17
0
V Autíčkářově garáži je opět o jeden krám víc!

Za doprovodu bílého kouře a možná potlesku :))

Franz Kafka
08. června 2017, 21:06
0
V Autíčkářově garáži je opět o jeden krám víc!

To je jasný každý totiž ví, že sedan od Alfy (značka od petrolheadů pro petrolheady takové FuBu) je lepší a obratnější, než nějaké slaboučké kupátko od Porsche. Navíc teda Krab bude zase osm kol zahřívat takže s tou Alfou mu ukážeš záda tak 2x minimálně. Noo a potom se uvidí :))

Franz Kafka
08. června 2017, 21:01
0
Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby

Těch pohledů na věc je opravdu hodně. Kde máš obdiv ke značce, nebo osobní sympatie a další aspekty. Pár krát už jsem to tady psal že je to taky o prioritách v danou dobu a celkové finanční situace. Tyhle věci zapříčiňují vznik modelů jako je Rapid. Stala se z toho Octavia pro chudší lid, co má rád škodovky, ale Oc je moc drahá a Fabia zase třeba malá.

Golf za milion si koupí zákonitě jen člověk co to auto nějak obdivuje stejně jako si takový koupí OCRS. To nejsou auta pro právníky a high society. Takový člověk dá zase přednost vždy BMW ať už nemá, nebo má výbavu. Přijet na golf Golfem se ještě do nedávna bralo skoro za urážku klubu i kdyby byl za ten milion. Přijedeš tvým "levným" 911 a vše je ok. Ty stylové deriváty Fiatu 500 a MIni jsou spíše snahou automobilek vytřískat hodně ze slavného jména. Dnešní Mini kupuje už zase jiná sorta lidí, než to původní remakové Mini. Mimochodem za poslední dvě dekády a krizi se i v USA změnil přístup k nákupu aut. Asi ne přimo lokálně Toyotu Prius si asi fakt rancher někde v Texasu nekoupí, ale v šedesátých letech by nic jako Toyota pomalu nemělo šanci.

Franz Kafka
08. června 2017, 20:51
0
Opel Astra Sports Tourer 1.6 Turbo: Dva v jednom

Nakousnuté jablko na telefonu je styl jablko v držáku na nápoje je Auto Tip a jeho paraple napříč v kufru. Nebo taky dva metry vysoký figurant na zadních sedadlech Megánu aby byl, ale vážně horší než Octavia. Líbit se ti to může na to máš plné právo:) Nicméně je to strašidelnost a tlačítko sport a tenhle motor z toho udělá jen rychlejší strašidelnost, co má větší ambice než kufr.

Franz Kafka
08. června 2017, 14:08
0
Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby

Tak on zde panoval i trochu jiný přístup k výrobě a následně nabídce. Když koukneme, co bylo v 70.letech jako malé auto v Gb a potom třeba v Usa, když vynecháme Euro-import. Tak se to vyvíjí dlouhodobě jinak o náročnosti na to kolik bude spotřeba paliva ani nemluvě. Velká auta kdysi až na výjimky brala více. Potom vlastně auta z evropy byla malá, ale drahá protože nabízela luxus a jiný zážitek než ta domácí. A to bych řekl platí dodnes až na několik málo případů. To neznamená ,že by si nepsal pravdu jen je to složité to paušalizovat. Hlavně se to dost mění v čase Mini vs dnešní Mini atd. Několik lidí uvažuje po staru, ale to je jen otázkou času než přestanou. Dnešní optikou je Logan normální levné auto před 20 lety by to byl luxusní obr a ani v Usa by se vyloženě neztratil. Navíc z touhle cenou by to byl v Čr proti Feldě prodejní šlágr:)

Franz Kafka
08. června 2017, 13:56
0
Opel Astra Sports Tourer 1.6 Turbo: Dva v jednom

Že největší slabinou Octavie je právě její tovární podvozek s tím souhlasím. Druhá hrůza je diesel 1.6 ten motor by měli raději úplně vyškrtnout. Prostor a interiér rozhodně špatný není snad až na ta přední sedadla, ale to až při delších cestách. Navíc Astra řeší stejné nedostatky a je jinak celkově ještě horší.

Levorg má jen jeden problém a tím je debilní označení jak ze Star Treku:) A divný design, ale kromě Imprezy a Brz dělají ta auta divná všechna viz. Tribeca. Podle dostupných testů je to skvělé auto, tak snad je to pravda.

Franz Kafka
08. června 2017, 13:46
0
V Autíčkářově garáži je opět o jeden krám víc!

No ale začne. V závislosti na nájezdu můj osobní odhad je po prvním Plechcupu konečná. To že to má špatnou pověst je pravda, ale realita je ještě mnohem horší. Pamatuješ tu reklamu? Tohle není Jim Beam... Tak tohle vážně není Bmw;) Je to jedno z mála aut ,které bych nechtěl ani zdarma tak snad jen ať vydrží alespoň do prvního P.cupu.

Franz Kafka
07. června 2017, 21:32
0
Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby

No tak Anglie to je dáno větší kupní silou obyvatel ten výskyt Bmw a Audi a to asi nejspíš ve městech. Tak Octavia je jako taxi populární na hodně místech v Čr i Sup. Škoda ale nemá dle dostupných informací na ostrovech nejhorší prodeje. Lepší Fiesta v garáži, než Lambo na střeše;)

Franz Kafka
07. června 2017, 17:44
0
Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby

No ano úhel pohledu. To je to co tam píšu. Těch faktorů je hodně a potom samozřejmě může nastat situace, že ten milionový Golf bude lepší volba než třeba BMW z cenou od milionu. Jenom v praxi je takových příkladů málo. Jsou samozřejmě i lidé co celý život kupují řekněme Golfa a jak dosáhnou třeba kariérně během života vysoko tak si nakonfigurují něco za milion jako vrchol éry. Potom máš lidi a není jich málo, co auta vůbec neřeší. Hlavně že to má dveře, kola a kufr a ti kupují cena/výkon v Čr velikost kufru a místo na nohy vs. cena.... Já v Čr žiju jezdím pravidelně D, CH občas jinam a minimálně u našich sousedů taky není Škoda na ulicích neviditelná.Jasně že pokud si řekněme v Kanadě, nebo USA či někde v Omsku tak těch škodovek tam moc nebude ani za "mylyón".

Franz Kafka
07. června 2017, 16:26
1
Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby

To máš pravdu. Ojeté versus nové to mám rád, protože mám zkušenosti s obojím a musím to kombinovat. To že nové rovná se výhodnější je jenom dobře odvedené práce PR našich milých kolegů (dobře placených) v odděleních ještě milejších koncernů. Mám doma jednoho takového "kolegu" z takového oddělení, i když ne z automobilky no a na některé lidi to prostě působí více :) ta jejich práce.

Ono to totiž závisí na nájezdu, potřebách na tom jak se to celé financuje. Jasně že 10 letá ojetina na úvěr asi není top idea. Na tom o jakých autech se bavíme ojeté Porsche, nebo S2000 je asi rozdíl oproti ojetému Loganu a vylítané A4 třeba. Jak často a jak daleko to bude jezdit. Mám třeba úplně nesmyslnou ojetinu to Ml55amg a nestojí to nic... Jen benzín a nemám pocit že bych to teď prodal za méně než se to kupovalo. Proč? Protože to jezdí málo a udělal se pořádný entry servis. Takže mám pocit, že tvrzení nové je lepší je taková berlička pro lidi co se bojí koupit si o třídu lepší dvouleté auto, protože "co kdyby'" to jim ale někdo musí říci, že to se stane i u nového vozu. Jasně nebudou to platit, ale taky je to opruz být třeba dva měsíce bez auta a tak dále. Osobně neznám nikoho kdo by se nějak do ojetiny vysypal, že by ho to zničilo. Asi protože znám jen lidi, co se o to zajímají a kupují normální věci. A v neposlední řadě koupím A6 za 1,5 a za měsíc je to auto za 900. Skvělá, bombastická investice, děkuji nechci.

Franz Kafka
07. června 2017, 16:08
0
Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby

Ono srovnávat trh v USA potažmo severoamerický s trhem v Evropě potažmo s trhem v rámci EU mi nepřijde příliš povedené. Je tam tolik faktorů a proměnných, že ani odborník nebo člověk co se o tohle zajímá nemá v jednom editorialu dost prostoru to obsáhnout. Mám pocit že jako záměr to Vojta asi myslel dobře nicméně souhlasím tady s XTadem v tom jeho prvním názoru. Ono je to vidět dobře i na ojetinách vždyť kolik Golfů původně za milion lze sehnat. Jsou to vyloženě kusové věci a většinou je zatím něco. Nějaký důvod který přímo nesouvisí s Golfem, Octavií, Astrou a tak dále. Průměrný podnikatel, soukromník sáhne vždy po poměru cena/výkon. Úspěšný velký podnikatel i firma nebude přece pro management kupovat Golfy za milion to raději koupí právě tu prémii s horší výbavou. Česká měřítka nebo obecně lokální jsou také trochu specifická. Základ Superbu je prostě pořád ta vyšší třída, než Octavia 1.8 voll. To znamená že v praxi a řeči jejich kmene "on si jezdí Superbem to je borec" i když je to základ. On má Oc jako já tak to asi nic moc. A může to být Golf/Octavia za ten milion. Prostě nemá to efekt a proto takhle skoro nikdo neuvažuje. Milion za Mustanga mi přijde naprosto v pořádku je jich málo na silnicích v Evropy, je to kupé, je to rychlé potom neřešíš jestli čudlík a lišta pod ovladačem klimy je z leštěného plastu nebo ne. A to do toho netaháme preference jednotlivých kupců a věkových kategorií a jejich priority. V USA malé a levné auto vypadá jinak, než u nás a třeba Dacia větší a levné auto u nás tam je pořád malé auto. Když jsem tam byl tak mi přišel provoz možná všednější a nudnější jak v Evropě vládne uniformita možná proto, že na prémii má sice hodně lidí, ale na tu nudnou šeď má 75% obyvatel. Malé auto asi primárně v US nechce nikdo taky proč při jejich provedení veřejných komunikací a ... No prostě je to jinde jak jsem psal už 1000x Kalifornie není a nebude západní Evropa.

Franz Kafka
07. června 2017, 14:24
0
Opel Astra Sports Tourer 1.6 Turbo: Dva v jednom

Tak super, že to píšeš mě se to nechtělo datlovat na mobilu. Překvapení to je tuhle verzi jsem samozřejmě neřídil, ale obecně je to auto strašně levně udělané. Relativně špatné ve všem kromě prostoru a má lepší sedadla než základ Octavie.

Franz Kafka
07. června 2017, 14:20
0
Opel Astra Sports Tourer 1.6 Turbo: Dva v jednom

To naprosto chápu. Bohužel Astra v tomhle testovaném provedení a CDTI je zřejmě rozdíl jako mezi Rs a 1.6 tdi. Tedy obrovský. Z Astry v naftě a nižší výbavě čiši lacinost a rozvrzanost v každém detailu. Display má hnusnou grafiku a tlačítka jsou příliš malá. Je to o trochu pohodlnější, ale thats all.

Franz Kafka
07. června 2017, 13:51
0
Slovenský Brutal S1 ožívá ve své finální formě

Je fakt že ta záď je neforemná. Radical je zajímavý hlavně schopnostmi a ty obaly jsou vyloženě jen aby tam něco bylo. Asi to bude jak píšeš je tam trochu více záhybu a kudrlinek než je nutné. Zřejmě to chtěli trochu odlišit. Někdo je na vzhled víc citlivý někdo to neřeší. Koncepcí je to auto zajímavé. To nejdůležitější neřekli a to je cena. Když půjdeme do hloubky tak boční profil říká, že to zadní partii tam tak trochu dopasovali. Designér tohoto prý teď dělá ve škodovce. Tak už víme jak bude vypadat Rapid Coupé:)

Franz Kafka
06. června 2017, 18:07
-1
Kafe&Káry v Brně hledají nové místo!

Prý že v Brně nic není tak to bude v Praze na Chodově. Je to u dálnice cesta je pěkná a uběhne to jako voda ( v Slapské přehradě )

Franz Kafka
06. června 2017, 18:00
0
Slovenský Brutal S1 ožívá ve své finální formě

Ok. Já vzhled zase až tolik neřeším jde mi o jiné přednosti než kolikrát se otočím za autem a jak se to bude líbit kámošům :) Něco na tom co píšeš je, ale asi to neplatí obecně. FF 818 je obyčejná ono na tom není moc co vymyslet aby to nemělo odpor vzduchu jak Karosa. Kolik jich budeš kupovat nakonec ?

Franz Kafka
06. června 2017, 14:48
0
BMW i3: Vítejte v budoucnosti

Taky mám zkušenost. Vše je moc pěkné ale dojezd 200 je prostě málo a pořád jsme s tím bojovali. Pořizovací cena je obdivuhodně vysoká:)

Franz Kafka
06. června 2017, 02:51
0
Slovenský Brutal S1 ožívá ve své finální formě

No hale a není to u auta tohohle typu a určení úplně jedno ? 900 kg a 300 koní a solidní zvuk. Nulová výbava prostě závodní náčiní v tomhle případě je to jako hodnotit Formuli 3000, že není moc pěkná :)

Franz Kafka
06. června 2017, 02:42
0
Franz Kafka
05. června 2017, 20:59
0
Autíčkář na lovu: Velmi ostré Mercedesy

Víte co se říká:) Jestlipak umíte tu gramatiku taki tak skvjele i u jyných jaziků než je ta super mezynárodní čeština která je jinak úplně k nyčemu, ale azpoň si popovýdáte tady mezi sebou. A jak jinak není nad lymytky...

Franz Kafka
05. června 2017, 09:38
0
Autíčkář se ptá: Je odpověď vždycky...

Za 200 000? To není věda. Aston Martin Vantage S V12 a ještě zbude na stromeček s vůní skořice. V podstatě pohoda s takovým rozpočtem. Možná by bylo více stylové F430 a Porsche GT3 více praktické. Chce se to dobře rozmyslet sám bych úplně nevěděl.

Franz Kafka
04. června 2017, 14:44
0
Autíčkář na lovu: Velmi ostré Mercedesy

No hlavně V40 to je vrchol kvality a 100% spolehlivosti. S80 skoro ve všech generacích také kupa problémů mimochodem ceny někde u dna tomu odpovídají. Klimatizace, kompresory časem odejdou skoro u všeho Bmw, Audi i Nissan.. U toho všeho jsem to už dělal. Vše bylo ok u Mazdy;) Aby si nedělal servo u M-B musíš kupovat auta co mají smysl a céčko po 10 majitelích s milionem na hrbu. A že většina ojetých Mercedesu najede se svými majitely x krát více je většinou jisté. A tady se píše především o amg;) Tady si majitel servo klidně udělá.

Franz Kafka
03. června 2017, 15:57
0
Jsou létající auta nesmyslem? Poučme se z historie - část druhá

Hezké. Všechny vyjmenované projekty jsou použitelné a vlastně úspěšné jen ne komerčně. Problém je složitost údržby a nepraktičnost. Až to bude vypadat jako Ford Focus kombi, kde se jedna hnací vrtule složí do kufru a druhá na střeše do rakve.Potom to bude úspěch asi jako auta na cng alespoň. Do té doby si to dovolí maximálně jako srandu lidi typu Richard Branson. Budoucnost aut vidím na pevném podkladu nadále. Jen letadla nakombinují vlastnosti heli a letounu jako Harrier a budou schopné cestovat do vesmíru;D

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Cadillac Seville sts 1994
Cadillac Seville sts

1994 rok výroby
305 koní výkon
4 600 ccm objem

Jeep Grand Cherokee  5.7 HEMI V8 LPG Limited 2005
Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI V8 LPG Limited

2005 rok výroby
326 koní výkon
5 700 ccm objem

Chrysler New Yorker  1982
Chrysler New Yorker

1982 rok výroby
160 koní výkon
5 200 ccm objem