reklama
načítám data...

Franz Kafka

JménoEl Corazon
BydlištěPraha 1
Registracepřed 4.8 měs.
Poslední aktivitapřed 3.9 hod.
WWWNechcete vidět
Příspěvků ve fóru43
Komentářů u článků475
Pozitivních komentářů u článků80
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu
Informace

à partir de 2000 Škoda Favorit - 1.3LX a 1,3GLXi BMW e34 525 TDS - 1994, bílá, sedan Škoda Felicia 1.9D Combi - 1998, zelená Audi 100 2.3E- C5, sedan, bílá Seat Toledo Magnus 1.6 - první typ Seat Ibiza Cupra- 2004, zábavná žlutá Nissan Almera N15 GTi- hatch Škoda Octavia- 1.9TDi Tour a SLX TDi Audi B5/A4 1.8- obyčejný sedan Audi TT 3.2- baculatá miniatura Mazda MX5-červená NC jak jinak BMW e39 523i - šedá hnusná metla BMW e39 525TDS- pracovní kombi BMW e39 540i-parádní osmiválec Opel Vectra- motor Isuzu učiněná hrůza VW Jetta 90- klasika s 1.6 v benzínu Mazda Xedos 6 2.0v6 VW Golf 2.0- showcar (lol) Renault Clio Sport- úžasně schopné auto Suzuki Swift Sport- zábava Audi S4/B5-2.7 biturbo docela jede Audi C7 3.0TDI- klasická rodinná věc Dacia Duster 1.5dci -pracovní nástroj Nissan Pathfinder 2005- pracovní nástroj Mercedes-Benz ML55AMG-raritní "suv" Ford Probe GT-zvláštní sonda Mazda Xedos 6 2.0- perfektní auto BMW 335i F30- nová vlna Audi A8 D3- osmiválec 4.2 nenadchnul Maserati 3200gt- když jezdí je to fajn BMW 320is E30- nenáročná kára VW Passat B5- sedan, 2.3V5, bílá zeď, Audi A6 Avant 2.8 Quattro -spolehlivý dělník ------ Seřazeno nechronologicky a neobsahuje auta pro firmu pořízená za pomoci produktů jako je "operativní leasing" a nebo zápůjčka, jedenkrát jsem řídil a podobně. Uvedena jsou pouze vlastněná vozidla. Maximálně 5 vozidel naráz v jeden čas.

Poslední blogy

Pokrok nezastavíš

07. ledna 2017, 23:42 30 komentářů

V tomto blogu se dozvíme něco o autech a mém životě. S dovolením to použiji i když ani jedno z toho v tomto případě neplatí.

Když ještě rostly holkám vlasy

09. ledna 2017, 23:44 16 komentářů

Jaké je soužití s autem které je poměrně staré, ale pořád rychlé. Proč vlastně takovou věc kupovat když s tím pravděpodobně už neoslním souseda?

Baculatá Hildegarda

13. ledna 2017, 21:42 2 komentáře

Někdy člověk auto kupuje jen z nutnosti a potom to může dopadnout různě. Na mě i přes všechny nástrahy čekal v tomto případě happy end.


Posledních 50 komentářů

Franz Kafka
včera v 18:27
0
Nové Ferrari GTO žije sice jen na obrázku, ale i tak je boží

Tak jasně jsme tady včetně autora toho návrhu někde na vlně hypotéz a co by bylo kdyby se to někdy plánovalo. Tady je to čistě na diskuzi líbí, nelíbí '? Tak vypadni stejně na to mít nebudeš :D Jako ostatně všechno od Ferrari za posledních ? ... Hmm existenci značky ? :D

Franz Kafka
včera v 18:09
0
Nové Ferrari GTO žije sice jen na obrázku, ale i tak je boží

To ano jenže tady je klíčové toto:

Dvoumístné kupé, na které právě fascinovaně hledíte, je počítačovým renderem Ukrajince jménem Sergiy Dvornytskyy. Ten vzal starší koncept designéra Sashi Selipanova a rozhodl se světu předvést, jak by to asi mohlo vypadat, kdyby Ferrari v dnešní době vyrobilo pokračovatele ikonického 250 GTO.

Franz Kafka
včera v 17:55
0
Nové Ferrari GTO žije sice jen na obrázku, ale i tak je boží

Ono to tak částečně nejspíše bude. Někde se mohl inspirovat ono dnes vymyslet něco opravdu originálního je skoro dílem náhody. Jako celek je to ale velmi zdařilé.

Franz Kafka
předevčírem v 20:19
0
Peugeot 508 RXH 2.0 HDI: Venkovský Francouz

Tlačítka ve schránce spolujezdce bych opravdu nečekal. Tenhle typ ovládání "radiomapy" a rozložení ovladačů u auta co má být vlajkovou lodí a výstavou dostupné techniky? Jak jsem psal, kdyby to stálo polovinu současné ceny zaslouží to obhajobu jakou tomu poskytuješ. Vnější design je věc jiná to nehodnotím je to věc názoru. Sezení je ve všem lepší, než v autech od konkurence zejména potom VW:) Jenže v téhle ceně už není konkurent špatně vybavená oktávka, nebo základ Passata a v tom je docela problém. Podle mě to nemá šanci uspět jinde než možná v rodné Francii. Tady je to drahé a Německy mluvící země mají na výběr z X lepších variant....

Franz Kafka
předevčírem v 20:02
0
Bugatti EB110: Příběhy neobyčejného šílenství

1648 :) Ona ta oblast je celá sporná. Jinak ostatní co píšeš je samozřejmě ok. Výsledek první války hlavně tuto zajímavou oblast uvrhl do nesmyslného chaosu, kdy se naopak zase Fr. armáda přesunula na tu nesprávnou stranu dnešní hranice. Příčinou těchto přesunů a historických veletočů je to, že se třeba ve Štrasburku mísí Německé a Francouzské vlivy včetně schopnosti obyvatel domluvit se, ale to je už na jinou debatu na server cestujeme.cz.

Franz Kafka
předevčírem v 18:45
0
Peugeot 508 RXH 2.0 HDI: Venkovský Francouz

Tak dobře ještě trochu doplním můj pohled na celou tu věc. Řekněme že od Vojty už jsem něco načetl a když on napíše něco v tomhle tónu a stylu znamená to jediné. To auto je špatné, nudné a navíc drahé :) Nedělám si iluze o tom jak to jezdí navíc na co zvýšený kombík bez čtyřkolky to vážně dělají jenom francouzi a low cost výrobci. Možná ještě kdyby to stálo celé 400 - 500 tak proč ne, ale takhle wtf. Zastaralý interiér s typickými nedostatky ne, ne tady není na místě žádná diplomacie ani cukříky. Tady je prostě potřeba napsat, že je to špatné. Špatný nápad i provedení....

Franz Kafka
předevčírem v 18:31
0
Bugatti EB110: Příběhy neobyčejného šílenství

On to myslel asi tak, že ta továrna na EB110 je skvostná a to rozhodně je. Tak je škoda, že ji opustili alespoň tak to chápu já. Mimochodem on Molsheim je historicky stejně spíše Německo.

Franz Kafka
předevčírem v 16:57
0
Peugeot 508 RXH 2.0 HDI: Venkovský Francouz

Chápu ono takové slastné svezení povedeným, moderním vozem tak vznešené provenience není samozřejmostí. Natož jezdit tím denně to už by bylo moc. Člověk by se mohl samou radostí z těch úsměvů v křeči zbláznit.

Franz Kafka
předevčírem v 16:31
0
Bugatti EB110: Příběhy neobyčejného šílenství

Tak to máš pravdu. Je to škoda ono to převzetí vůbec mohlo být více v duchu tradice. Bohužel dnešní heslo je hlavně vydělat a potom přežívají společnosti jen pod křídlem takových žraloků jako je VW. Nicméně za řekněme udržení značky vděčí zatím Němcům a ať se nám to líbí, nebo ne v nové době se zatím ta chladná prušáckost vyplácí více než kdysi Italský důraz na krásu. Osobně se mě však taky líbí více éra EB110 to auto je umělecké dílo...

Franz Kafka
předevčírem v 15:07
0
Bugatti EB110: Příběhy neobyčejného šílenství

Ono bez VW a jejich prodaných Golfů by nebylo už vůbec.

Franz Kafka
předevčírem v 15:03
1
Peugeot 508 RXH 2.0 HDI: Venkovský Francouz

Čtu, čtu a v tom vidím dvě slova milion a korun pohromadě. Ve spojení s tímhle? Chci vidět ty dva blázny, co si takový werk koupí za tyhle peníze. Zastaralý interiér, typické nesrovnalosti v ergonomii, bezpohlavní vzhled a jízdní vlastnosti dodávky. A já myslel, že prodražit totální krám umí jenom VW. Nic proti, ale když si za mega nakonfiguruji Octavii dostanu top vybavený stroj. Připlatit si dvě kila do Audi asi taky nebude problém. Prosím, kdo by to kupoval? Tohle by vám měli nechat jako redakční auto ať tím jezdí alespoň někdo.

Franz Kafka
předevčírem v 00:47
0
Vzduchem chlazená psychedelie aneb Janis a její Porsche

Jsou... Z angličtiny vzato místo kočičky, koťátka jsou kozičky.

Franz Kafka
21. května 2017, 21:52
0
BMW M5 jako všehrab…ale taky jako zadohrab…ale taky jako všehrab

Viděl jsem jeden co udělal i 112 000 km. Bez problému:) ovšem to nemění nic na tom, že tyhle těžké dinosaury nezávisle na výrobci nic jiného rozumně nerozhýbá.

Franz Kafka
21. května 2017, 17:43
0
Vzduchem chlazená psychedelie aneb Janis a její Porsche

Mr. Červenka&Co. Každopádně ta malůvka je super:)

Franz Kafka
21. května 2017, 00:09
0
Vzduchem chlazená psychedelie aneb Janis a její Porsche

Na to jsem koukal ,když to vyšlo čerstvě:) No neni

Franz Kafka
20. května 2017, 20:45
0
Vzduchem chlazená psychedelie aneb Janis a její Porsche

Za to není třeba se stydět dokonce mám pocit, že snad EVA AIR, nebo i JAL teď nevím dělají i speciální Hello Kitty lety. Mají vyprodáno. Nevyrovnaných a nedospělých individuí je ve světě zdá se pořád dost :)

Franz Kafka
20. května 2017, 17:30
0
Vzduchem chlazená psychedelie aneb Janis a její Porsche

Přesně kvůli těmhle reakcím bych měl velkou chuť to udělat. Jako provokace ideální :) Nebyl bych bohužel první.

Franz Kafka
20. května 2017, 15:11
0
Vzduchem chlazená psychedelie aneb Janis a její Porsche

No já alkohol nepiju a drogy neberu a zpívám hrozně. Nemyslím že by tohle byl dobrý nápad:) To už raději růžovou fólii a jako maskota na předek Hello Kitty.

Franz Kafka
20. května 2017, 15:09
0
Vzduchem chlazená psychedelie aneb Janis a její Porsche

Docela se trefila v té době. Taky měla velkou chuť na houbičky a experimenty s lsd dle zbarvení vozu. Alespoň to bylo originální.

Franz Kafka
20. května 2017, 15:06
0
Je to oficiální – nejrychlejší čas Nürburgringu patří elektromobilu

Pokud by si zjistil něco převratného klidně mi to napiš. On je to nezávisle na čase na ringu docela zajímavý počin. A obecně to bude čím dál více aktuální. Evidentně elektro sporťák smázne benzín kdekoliv. Koukat se na to hučení je trochu zvláštní, ale doba jde kupředu. Mimochodem v asijském regionu popularita té Formule E strmě stoupá:)

Franz Kafka
19. května 2017, 14:33
0
Je to oficiální – nejrychlejší čas Nürburgringu patří elektromobilu

No ale o svět elektromobilů se asi moc nezajímáš. Já nikde nezpochybňuji tvou znalost Činského prostředí a trhu s čímkoliv. Já sám je nemůžu ani vidět. Činské výrobky nekupuji pokud to jen trochu jde což nelze u všeho. Nicméně právě, že to není projekt strategického významu lze o tom najít spoustu informací. A nemáš tak docela pravdu. Mimochodem Volvo už mají pár let a je potřeba zvážit kdy to přebrali:) A co dělá Volvo dnes. Nebudu vypisovat seznam kdo to dělal, ale stačí Google. Každopádně se s tím nezdržuj není to, až tak překvapivé. Ono vlastně vyrobit něco takového by dnes totiž uměl asi skoro každý.. Jenomže proč by to třeba někdo jako Toyota dělal. Tu už každý zná.

Franz Kafka
18. května 2017, 16:20
0
Silviiny deníky 6: Dojmy přecitlivělé buchty

Fajn čtení. Smrad benzínu v autě nesnáším taky měl jsem to na A6 2.8 a bylo to na poblití v tom jezdit déle, než 10 minut. Tam bych slečnu i pochopil. Zbytek je vlastně taky realita a člověk si uvědomí jaké jsou z běžného pohledu ty sportovní auta šroty:)

Franz Kafka
18. května 2017, 16:07
1
Je to oficiální – nejrychlejší čas Nürburgringu patří elektromobilu

Je to celé Činské nedělali na tom s nikým. Jejich it team sídlí v Sillicon Valley v USA. Vývojový team je v Shangaji. Při vývoji vozu byly použity zkušenosti ze závodů Formule E. To jsou závody elektro formulí. Prodejní team sídlí v Londýně. Byly použity materiály, které připravily zahraniční firmy ne však technologie. Oni Číňani sice dobře kopírují, ale technologicky a technicky už dávno nemají problém. Tohle není žádný klon to bude stát přes 30 milošů za kus;)

Franz Kafka
18. května 2017, 15:54
0
Ptejte se: Tracktool za 200 tisíc

Ono taky 200 až 300? Na okruhové auto není žádná velká hitparáda zejména, když vezmu v potaz, co potom stojí pravidelná účast na podobných podnicích. A to nemyslím finance prostě to auto dostává čočku. Je velmi málo aut která to vydrží. A popravdě za dvě stě jablek mnohdy nekoupiš ani obyčejné auto na silnici v top stavu.

Franz Kafka
17. května 2017, 19:37
0
Lada Niva HardCross: Dokonalá hračka

Je to mimo téma. Jen mě to napadlo jak čtu o tom zařazování před nákladní auto. Viděl jsem nehodu, kdy stál tahač na červené a z boku po krajnici přijel cyklista. Viděl že ten tahač stojí a tak ho napadlo, že před ním přejede na druhou stranu. Asi tak 15 cm od předního nárazníku. Nedomyslel že tomu tahači padne zelená a řidič ho seshora z kabiny nemusí bez přídavného zrcátka pořádně vidět. Nakonec ani s ním koho by napadlo, že někdo bude tak dementní. No a ta zelená na tom semaforu přesně padla. Naštěstí to dopadlo docela dobře a odneslo to jen kolo a noha cyklisty. Přežil. Takže lidi jsou někdy opravdu idioti.

I kdyby ta cisterna jela 15 km/h tak to nikomu nedává právo po zatroubení udělat takovou volovinu. Je to stejné jako ti inteligenti, co se cpou za sanitu pod majáky jen aby mohli jet ve volném pruhu rychle. Nebo já nevím schválně blokují třeba v Praze průjezd policii jen aby se řidič pořádně zapotil, když má ty majáky. Na taková hovada jedině Švýcarské pokuty tzn. asi 5x až 10x vyšší, než tady teď jsou. Hlavně že se přísněji posuzují věci jako jízda bez bezp. pásu a banality typu povinná výbava:)

Franz Kafka
17. května 2017, 17:37
0
Ptejte se: Tracktool za 200 tisíc

Dát 200 do té a3 tak to asi taky nebude špatné. Nebo koupit už upravenou ve čtyřkolce.:)

Franz Kafka
17. května 2017, 17:23
0
Lada Niva HardCross: Dokonalá hračka

Ano to je fakt. Ten Duster to zachrání pořizovací cenou. Ta je opravdu zábavná i ve srovnání s ojetým premiovějším suv. Mám třeba rád to, že Duster se sice celý klepe v terénu, ale na silnici zvládá obstojně samozřejmě v kategorii aut jako je on. Je to kompromisní auto. Kdyby na tom zamakali a chtěli udělat auto ryze do terénu tak to podle mě dokážou jenže, kdo by to chtěl za 650- 700 tisíc:)

Franz Kafka
17. května 2017, 17:16
1
Lada Niva HardCross: Dokonalá hračka

Podle všech informací tomu předcházelo to, že cisterna jela dost pravděpodobně v Holešovicích pomalu. Kdo to tam zná asi chápe proč. V tom když se to rozšíří ,tak Porsche jede přes plnou a předjíždí hasiče ,kteří ale jeli s majáky (prý ne však se zvukovou výstražnou sirénou) Těm se situace nelíbí a troubí následuje brzdění a situace viz. video. Dělat tohle na silnici je hovadina a brzdit vozidlo izs ať je na cestě kamkoliv je minimálně na pokutu 100 000 a dva roky zákazu řízení. To však zdejší zákon nezná. A tak je pán z Porsche v suchu. Budou to 2000 a bububu.

Franz Kafka
17. května 2017, 05:27
0
Lada Niva HardCross: Dokonalá hračka

Krátké shrnutí: Stealth ninja a mstitel diskuse vezdejší Tomáš V. opět v akci a opět nezbývá než souhlasit. Je to tak. Pan Krab jako vždy diplomat, ale zdatně vystihnul dění. Polar velmi konstruktivně a zajímavě vyprovodil pana BiC z ringu. Navíc evidentně nějakou zkušenost jak životní, tak s vozem Lada Niva má. Takhle nějak to má vypadat, když píšu k obsahu článků, blogu.
A já? Já mám radost, že stále máme dost normálních diskutujících, co si pomůžou v boji proti teorii trollingu tak nějak skupinově.

Tak mě kluci nezklamte úchylny onkl Franz vás sleduje více, než pověstný Big Brother. A ten článek byl Ádo fajn a jsem rád, že nejsi net fighter. Tvůj strážce TV to vyřeší. A tím nemyslím televizi. No vidíte osobní strážce to už je jak v hokeji. Tak to sem já potom ten co vyvolá bitku;)

Franz Kafka
16. května 2017, 22:36
0
Lada Niva HardCross: Dokonalá hračka

No myslím si totéž. Podle toho jak mu to zvýšilo sebevědomí. Vystoupit na plné auto hasičů? Nebýt ti chlapi ve službě a v centru pod kamerami dostal by podle mě zle přes tlamičku.

Franz Kafka
16. května 2017, 20:21
0
Lada Niva HardCross: Dokonalá hračka

bitner: No jo hned jak jsem to dnes viděl taky na aktuálně jen jsem čekal, kdy a jak se to tady objeví:D Auto nemůže za magora, co sedí za volantem a podobný blázen by tě vybržďoval i kdyby jel v Dacii. Jinak teda alespoň barvu si vybral pěknou:)

Franz Kafka
16. května 2017, 20:18
2
Lada Niva HardCross: Dokonalá hračka

BiC: Nechci se ho zastávat. Ale máš tady blogy a docela pěkně zpracované a mám pocit, že pracují ve stejném rozhraní jako místní redakce. Jestli o tom víš mnohem více a si na to odborník zkus něco napsat. To co se někde jinde nedovím a co si nemám možnost přečíst jinde. Velmi rychle pochopíš jak je to složité, protože o dobrých autech se píše skoro všude dobře a dát do toho své pocity tak aby nebyly stejné jako pocity jiných autorů před tebou je složité. Dokud něco neukážeš či nenapíšeš sám budeš jen trapný křikloun z diskuze typu "auto.cz" a na podobné stejně nikdo nebere zřetel.

Obecně tím nechci tvrdit, že se neopakujeme. Vždyť jsme všichni jak kolovrátek. Vojta když píše o faceliftu Rapidu jen svými slovy popisuje co dalších 100 novinářů v osmi dalších jazycích. Krab popisuje hybridní Toyotu úplně stejně jako Fanda Vomáčka někde na Auto Bildu. Tomu se nejde nikdy úplně ubránit. To že Češi rozumí všemu a jsou na všechno odborníci na to jsem si už zvykl, ale kdyby se alespoň z poloviny tak dělalo jako se kritizuje je tady dávno životní úroveň vyšší než ve Švýcarsku.

Tak čekám nějaký odborný off road blog od odborníka. Díky ,)

Franz Kafka
16. května 2017, 16:48
3
Lada Niva HardCross: Dokonalá hračka

Ještě si zapomněl na Bmw masírky. Je přece jasná věc, že každý řidič chce a musí jezdit bokem. Tdi a nafta stříbrný koncern s chipem voe a dal jsem si i m3 na plzeňský. Japonec ke nejlepší voe Subaru jednou Subaru navždy boxer da best jen my víme, co je nejlepší. Citroen nejvíc průkopník a nejpohodlnější kam se hrabou ostatní. Jaguar a hned je s tebe největší anglán a šlechtic. Miata nejlepší roadster, truck, offrod, super sport, muscle... All what you can.Jenom snad ty lidi kolem toho Porsche jsou v klidu, protože vědí že je vážně nejlepší;)

Franz Kafka
16. května 2017, 16:40
0
Lada Niva HardCross: Dokonalá hračka

No je to bída. Pokud člověk nesáhne do ojetin je to problém. Mnohdy je lepší udržovat při životě starý Defender než nový Duster. Nicméně Dacia o tom autě netvrdí, že je to pure off road experience. Takže já to beru s velkou rezervou a když vidím jak to trapime kolikrát tak to zase klobouk dolu. Mě by se líbila kdyby měla větší tažnou sílu a větší motory. No co zbývá zvýšit si Patrola, Pajo starou Fronteru, nebo Korejce. Když to potom vidím tak je to stejně samý Rnger, Pathfinder a podobně je prostě nutnost si připlatit. Nedávno jsem koukal jak si vede v lese a okolí Cayenne a na suv to šlo samozřejmě to co Niva to neprojede ani ve smyku s Lopraisem za volantem:)

Franz Kafka
16. května 2017, 15:37
0
Lada Niva HardCross: Dokonalá hračka

Pěkně napsáno legrace s tim bude to věřím. Jinak přesně z uvedených důvodů jsme kupovali Dustera a využíváme další auta od Nissanu. Niva je totiž skvělá a chtěl bych jí, ale moderní dělník to prostě není. Není čas řešit malé opravy musí se jezdit. Jinak k tomu Dusteru po roce a půl a 28000 km silnice i mimo je z něj taky slušný soubor dílů. Auto už se tomu moc říkat nedá.

Franz Kafka
16. května 2017, 15:05
0
Kia Soul 1.6 T-GDI: Splašená krabička

Já mám pocit, že ani zde spotřebu nikdo moc řešit nebude. Když si jdeš pro silný benzin je to o tom, že chceš jezdit rychleji a svižně předjíždět. Kdo mluví o spotřebě jde si pro diesel/tedy zejména v CZ/ nebo nějakou alternativu G-tec třeba:) Ten 1.8 co jmenuješ má sice apetit, ale alespoň to jede. Ty budeš kupovat Soul ? Chápu jako investiční auto je to terno. Já mít těch 120, co to stojí tak se take těžko udržim.

Franz Kafka
16. května 2017, 14:58
0
Emmanuel Macron dostal prezidentský crossover DS 7 Crossback

No minimálně mě celá tahle debata rozesmála. Je:)

Franz Kafka
15. května 2017, 21:32
1
Emmanuel Macron dostal prezidentský crossover DS 7 Crossback

Pán bůh zaplať, že to MG-b tě hodí zpět do solidního módu. Ba ne tvůj komentář pod článkem o Rapidu ale Magnus Walker mám jako památeční v top 10, co jsem tady zatím četl. I brizu si tentokrát překonal. A to je pan bonmot:)) Takže u toho cukru zustaň třeba se to vejde i do dalšího blogu...

Franz Kafka
15. května 2017, 18:03
0
Emmanuel Macron dostal prezidentský crossover DS 7 Crossback

Ty si poslední dobou vyložená studnice vtipu. Nefasujete v práci nějaký nový typ "cukru" do čaje? Z pána co píše pro veteránské magazíny až po ryzího pankáče.

Franz Kafka
15. května 2017, 14:42
0
Geniální kličky v předpisech motorsportu: Vol. 1

Horší jak doping:) Zejména F1 smutné, ale je že všechny jmenované ročníky i tak byly mnohem zábavnější, než dnešek. Zajímavé čtení tady velmi neobvyklé (tím jak je to do detailu připravené)

Franz Kafka
15. května 2017, 14:14
0
Kia Soul 1.6 T-GDI: Splašená krabička

Já se podle verze těšil na další pure driving experience a inspiraci pro Magnuse. A ono zatím nakonec jen rychlejší, ale stále běžná duše. Alespoň, že celý ten model je docela zajímavý. Srovnání s uJetym se docela nabízí. Mini co jmenuje V, ale taky dává smysl bude to cílit na podobné lidi. A to na skupinu lidí, co chtějí top verzi i když vlastně jezdí úplně stejně lekle jako běžná. Respektive, když obyčejné auto tak zvláštní.

Ještě by mohl být trochu konkurent Nissan Juke. Já mám rád zajímavé designové kreace, ale obávám se, že v Čr prodeje zůstanou stejně nevýrazné ať je šnel verze, nebo ne.

Možná by to měl otestovat Krab a hodit to na svůj Face a insta;)

Franz Kafka
14. května 2017, 22:11
0
6 nejbizarnějších aut historie

No a co je vůbec nejhorší. Mě se Ami a Lagonda opravdu docela líbí. Asi víc než Multipla, nebo některé moderní Renaulty. Co je super, tak určitě to Ferrari ani sem neměl tušení, že někdo spojil slova italská a amerika.

Franz Kafka
14. května 2017, 16:25
0
Facelift Škody Rapid: Je pořád pro benzínové hlavy?

Hlavně jiné závady ršíš u auta kterému je 15 let. A jinak je na tom rok, dva stará ojetina třeba s nějakého programu typu Junge sterne, nebo Audi exclusive atd. Mnohdy je na těch autech ještě záruka a k nim nějaké výhody. Vyloženě nové auto beru pouze na práci jako firemní. Tam je to logické dejte nám full servis a známku s pneu my vám dáme splátky a nashledanou. Mám vesměs jen ojetiny a asi reálně největší výdaj jsou platby pojištění. Nájezd se dělí mezi hodně aut, ale třeba i stará s4 jezdí bez problému a rozhodně to nešetřim. Koupě auta jako je Rapid domů je volba rozumu a chutí mít něco nového. Řešil jsem vstřiky u naftové a6 za tenhle rok, tak jsem to opravil a prodal. Za 400 můžeš mít kde, co jak píše Krab. S názorem na věc na tom budu dost podobně jako Sumy. Neříkám nové ne, ale propad hodnoty taky není moc příjemný a auto je vždycky špatná investice. Až na speciální edice a veterány.

Porovnávat Rapida a Tipo jde pokud je Tipo v top konfigu. Řekl bych, že to musí být dost vyrovnané. Nevěřím že ta věc využívající auru Felicie bude o tolik lepší. Jinak vzhledově je na tom Tipo líp na první pohled. Řekl bych že v Rapidu použili nejhodnotnější plasty:))

Franz Kafka
13. května 2017, 17:07
1
Facelift Škody Rapid: Je pořád pro benzínové hlavy?

Od jisté doby, když vidím kombinaci čísel a písmen asi takovou 1.6 TDI, nebo takovou 1,6 tdi jdou na mě mdloby a začne mi být špatně. Takovou kombinaci strašidelných jízdních vlastností a naprosto dementního průběhu výkonu aby jeden pohledal. Zlatá Mère de tous les moteurs 1,9 TDI v Octavii 1.

Franz Kafka
13. května 2017, 17:04
0
Facelift Škody Rapid: Je pořád pro benzínové hlavy?

krab: Ty kluku jeden ty chceš abych umřel smíchy :D Pure driving experience u Magnuse s Rapidem mě vyloženě dojala.

Franz Kafka
13. května 2017, 16:26
0
Fiat Tipo SW: velmi fiatovitý Fiat

Přesně tak. Ono je skoro jedno jestli to potom zdoláváš třeba v Audi A6, nebo Éčku ba i BMW člověk nepohrdne. Musím říct, že v oktávce už se o to ani nepokouším to auto na to prostě není vhodné. Stejně tak asi nebude nikdy dálniční expres Logan, nebo Tipo. Do města a okolí je to ale docela fajn ježdění. Ten Duster je možná v mnoha ohledech nekvalitní a třeba i ani servisně to není nic moc. Nicméně je to dělník a navíc za ty peníze.

Franz Kafka
12. května 2017, 19:33
0
Fiat Tipo SW: velmi fiatovitý Fiat

Já to rozseknu raději předjíždím novou Dacii s normálním vyrovnaným řidičem, než 20 let starou e39 jejíž majitel si myslí, že má v rukou novou m5. Podle toho potom jede jako debil:) Takže já mám vlastně Daciáře rád. Mimochodem ta paštika Duster mi dělá v arbeitu jen a jen radost. Za málo peněz slušná muzika, co s chutí klidně zhuntuješ. Jinak asi Fabiatic mark 3 bude lepší auto o tom žádná. I když zase už to prostě není ganze neue to celkem chápu. Taky mám někdy chuť prodat to bizarní muzeum a koupit třeba nové TT, nebo Džulii ve ctyřkolce, ale nějak nemám to srdce a rozum:)

Franz Kafka
12. května 2017, 19:21
0
Ptejte se: Věčné auto pro domácího opraváře aneb moderní kára nafurt

Vojto dobře to si uvědomuji jak a proč je to stavěné. Nicméně chceš mi tvrdit, že Rama ročník 2007 ve velké míře lidé servisují doma někde ve stodole? Ok někteří borci asi ano, ale jako příklad bych to moc nebral. Na to nemusím rozumnět amerikám. Jinak to se asi bavíme o nějakém základu ne? Nedovedu si představit, že 13 let staré suv od M_B servisujeme doma. O S4 ani nemluvě. Nemám na to čas, náladu ani schopnosti. Takže ok jde se to naučit, dočíst. Dílnu lze vybavit, ale i tak těch lidí bude minimum a hádám, že servis toho pickupu se asi dělá někde ve Virginii líp když tam toho jezdí mraky. Než v Horních Hřešících na Vysočině. Navíc koukal si kolik tady stojí třeba Ram základ věřím, že ano. Jasné to nebyla součást článku, ale i tak v Cz z toho ve finále vyjde jako vítěz Corolla, Fire Fiat, Citigo a tak, než dinosauři typu Silverado.... Pro fanouška amerik asi jasná volba.

Franz Kafka
12. května 2017, 13:55
0
Fiat Tipo SW: velmi fiatovitý Fiat

No jo. Prodávat po Evropě piko, hero, koko je dřina taky najedu ročně tak 80 000 km. Zcela objektivně Tipo je low cost, ale lepší než Logan je zejména jízdním projevem. Interiér a celkově design se může rovnat směle klidně s Megánem i levnější produkcí VW. Což Dacia opravdu nemůže. Motorizace je věc potřeb, ale pokud se podíváte na paletu motorů je to jasně dané. My máme diesela v tom Tipu a je to taky docela slušně provozovatelné. Bez vibrací, slušný výkon jen ta cena byla vážně jinde než u Loganu.

Na vysoké nájezdy to vážně není. Nicméně 20 ročně vydrží kde, co včetně 20 let starých ojetin. Já proti Loganu nic nemám bohužel s Tipem se nemůže rovnat a na našem trhu ho safne jenom to, že je bezpečně levnější.

Franz Kafka
11. května 2017, 15:28
0
BMW i8 pro PČR aneb pomáhat a chránit hybridně

No přesně tak. Oni to odepíšou a nazdar. Kdyby si takhle zacházel s vozovým parkem ty nebo já tak do roka spláčeme nad výdělkem. Staré Lady na ně jako v některých částech Ruska. To je pořád tohle auto na dálnice a Octavia je potřeba výkonnější, protože piráti prchají v silných vozech. Potom se podíváš na videa a jeden ujíždí v Mazdě 626 z roku pojď na mě z boku a další v Escortu... Na to potřebují rozhodně výkon.

Ty Mondea to byl taky úlet hlavně, když s tím měřili rychlost tady v Praze. Ptal jsem se kolik to tak má spotřebu po té Praze. Strážmistr odpověděl, že nemá ponětí, ale že prostě Praha dostala taky jedno Mondeo a basta a tak s ním konají službu.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Park Avenue  1991
Buick Park Avenue

1991 rok výroby
180 koní výkon
3 800 ccm objem

Ford Expedition 2007 7 miest na diely  2007
Ford Expedition 2007 7 miest na diely

2007 rok výroby
200 koní výkon
5 400 ccm objem

BMW Řada 3 E46 318i Touring 2000
BMW Řada 3 E46 318i Touring

2000 rok výroby
118 koní výkon
1 895 ccm objem