reklama
načítám data...

Zajímají tě moderní technologie? Autíčkář hledá nové talenty!

Máš rád auta, ale preferuješ elektřinu a hybridy před karburátory, nevadí ti přepustit část (nebo všechno) řízení trpaslíkům a zajímají tě moderní technologie obecně?

zobrazit celou galeriiEditorial: Zajímají tě moderní technologie? Autíčkář hledá nové talenty!

Od dob, kdy jsme s ním před osmi lety začali, Autíčkář roste a rozšiřuje se. Z malého magazínu spíše blogového typu, který psal pro pár nadšenců, jsme se stali magazínem větším, pak ještě větším a nakonec docela velkým. Zpočátku jsme psali především o starých autech, podivných autech a obecně pro záležitostech pro nadšence a “benzínové hlavy”. A dodnes jsme tím typičtí, i když to už zdaleka není jediná náplň naší činnosti. Postupně došlo i na běžná auta, novinky a samozřejmě testy.

Pokud chceme být ještě větší – a to potřebujeme, pokud máme nabídnout ještě lepší obsah i těm, kteří si rádi čtou o starých a podivných autech – musíme se rozšiřovat všemi směry. Autíčkář má totiž rád všechna auta, lhostejno jestli jsou velká či malá, rychlá či pomalá, stará či nová, elektrická či benzínová.

Proto chceme nabídnout více článků o všem, co dnes hýbe budoucností automobilismu – ať už to jsou zbrusu nové elektromobily, vývoj autonomních systémů a asistentů nebo třeba palubní elektronika, infotainmenty či cokoliv jiného, co je v autech nové, zajímavé a úžasné.

Dokážeš poutavě popsat, kam se ubírá svět autonomních aut? Máš pocit, že i když to v novém Mercedesu vypadá jako na palubně pojízdného iPhone, není to zavrženíhodne, ale naopak  fascinující? Rád popisuješ nové technologie, umíš je vysvětlit i těm, kteří se o ně nezajímají, a máš na ně názor? Máš při tom všem pořád rád auta jako taková?

reklama

Potom právě tebe hledáme pro novou podsekci Autíčkáře, zaměřenou na moderní technologie. Zajímá tě to? Piš na [email protected]! Nepotřebujeme strukturovaný životopis, spíš nás zajímá, jaké máš zkušenosti s psaním a proč by tě zajímalo psát zrovna o tomto tématu.

A staromilské petrolheady v řadách našich čtenářů můžeme rovnou uklidnit, že jejich oblíbeného obsahu neubude, ba právě naopak. I pro ně chystáme spoustu nových věcí.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Safa
02. ledna 2018, 22:20
5

Voe, proč někoho hledáte, vždyť ho máte. A na zlatym podnose! Fernie se poslední dobou furt hrabe v elektrice (a pořád ho to nezabilo), to je přece adept jak vyšitej. A ještě ušetříte na nový epesní sáčko pro šéfika... :o)

reagovat
beastar
03. ledna 2018, 00:12
6

Jenom to že někoho hledáte my způsobí noční můry. Teda až ho najdete a on začne psát ty elektro,ekoteroristický,levicový,marxisticko-stalinisticky plky. O Tesle a o tom jak trubka Musk a podobný blazni změní to a tamto. To budou články... Wolala

reagovat
ra
ratan groch
05. ledna 2018, 12:17
-1

Je jednoznacne nevyhnutne, aby tato podsekcia vznikla. Pretoze napriek nasim preferenciam sa bude uberat automotive prave tymto smerom. Tym, ze strcime hlavu do piesku a budeme sa tu potlapkavat po ramenach, ze uz nic lepsie ako E36 nikto nikdy neurobi, neznamena, ze sa to nedeje.
Som presvedceny, ze Autíčkář nevezme na tuto poziciu ekohipika, ktory bude nekriticky ospevovat vsetko nove. Prave naopak, je sanca, ze teraz pri prvom boome el. aut zachyti tieto trendy a dokaze o nich sofistikovane hovorit. Pomenovat problemy - dobijanie aut v Osle, realny dojazd, iny pocit zo soferovania pri neustalom sledovani displeja s dojazdom, skutocne naklady na vyrobu elektriny v elektrarnach, dopovanie kupnej ceny statom a kopec dalsich a naopak vyzdvihne veci, ktore sucasna generacia aut uz nemoze dat - zrychlenie z 0-100, bezpecnostne prvky riadene pocitacom, cena jazdy na km a tiez kopec dalsich.
Navyse to bude podsekcia a sme dost bystri na to, aby sme tie clanky necitali ked sa nam nepacia. Nejdu vymenit jedneho clena timu, jeden pribudne. Ak ta este aj to trapi, tak poziadaj redakciu, nech ti ako predplatitelovi tuto sekciu rovno neukazuje a ani nebudes vediet, ze tu nieco take je.
Je dolezite poznat rozumne argumenty, aby sme ich mohli rozsirovat dalej a utlmili sucasne nekriticke nadsenie a smerovanie vyvoja. Ten sa samozrejme neda zastavit, ale mozno sa podari sirsiemu okruhu ludi ziskat racionalnejsi nazor.

P.S.
A ked sa lepsie pozries, tak tie clanky o modernych tech. a Tesle maju aj vysoku citanost a plne diskusie. Takze zvysuju relevantnost Autickara na webe. A ty ked budes mat zly den, tak ich tam mozes vsetkych v diskusii rozcupovat a vysmiat sa im :)


Sa
Sausages
03. ledna 2018, 06:51
14

Dobrá, zkusím to poutavě. Svět autonomních automobilů se ubírá tam, kam slunce nesvítí a v nejbližších 50 letech to nebude fungovat. Ano je fascinující, jak je pojízdný iPhone nových Mercedesů odporný. Nové technologie mám opravdu rád a proto mě dost mrzi, že je automobilový průmysl tak zaostalý, a žádné nové věci nenabízí. Stačí to takhle? Prošel jsem výběrovým řízením?
Ale vážně, jste si jistí, že taková podsekce je potřeba? Onanie nad Teslou a autopilotem je fajn někde na hybrid cz, ale u vás mi to přijde zbytečný. Neměli byste spíše napnout síly k tomu, abyste drželi současnou úroveň a kvalitu? Protože i přes veškeré ubezpečování, že se nic nezmění, kvalita textů má poslední dobou značně kolísavou tendenci (tím apeluji především na pana šéfredaktora, jehož testy jsem si dříve nenechal ujit, ale teď už je ani nezvládám dočíst většinou)

reagovat
Honza 'Hamster' Křeček
03. ledna 2018, 11:17
1

Chystaná sekce o nových technologiích a budoucnosti automobilismu nepřichází, aby nahrazovala stávající obsah Autíčkáře. Možná sis všiml, že Autíčkář zase trochu povyrostl. Ze standardu jeden článek denně se stalo povinné minimum a obsahu bude dále přibývat. Proto si můžeme dovolit uvažovat i o širším záběru témat. A právě proto, že o elektromobilech a hybridech u nás píší převážně nadšenci ochrany přírody, obnovitelnosti etc. (nic proti nim), přišlo nám zajímavé přidat naopak střízlivý pohled nadšených motoristů. Budoucnost není jen zelená a nudná, věř mi. Členění na sekce potom vám, čtenářům, pomůže lépe se na webu orientovat a vyhledat si to, co vás zajímá. Sekce o technologiích budoucnosti samozřejmě nebude jediná.

Nechceme vám dát jiného Autíčkáře, chceme vám dát víc Autíčkáře.

Za zpětnou vazbu díky, nebereme ji na lehkou váhu, kvalita textů je pro nás extrémně důležitá. Snažíme se psát, jak nejlépe umíme, někdy to holt nevyjde.

beastar
03. ledna 2018, 17:04
5

Já s ním celkem souhlasím. Nemáte zapotřebí přinášet zprávy z oblasti hybridů a "moderních" technologií. Na tyhle témata je jen na netu k dipozici asi 10 magazínů. Jedou si tesličku a leafy a povídání o tom jak je to všechno paráda a tvoří společně mír a lásku ve světě, že i Vláďa Putinů by s nima zaplakal nad hrobem neznámého vojína. Tady to podle mě nemá co dělat sakra. Máte zastávat tvrdou linii a krev. Rozuměj auta na spalovací pohon všech tvarů a typů. Jasně bude to jen sekce, ale stejně ty levicový blitky tady budou vidět. Přitáhne to speciální část čtenářstva takzvané zelené mozky.

Kvalita textů mě osobně přijde docela dost dobrá ve srovnání s ostatními co píšou o autech. Jen to rozdělování témat je dost pochybné. Vojta je pro mě pořád jako autor důvod si něco přečíst jen dělá nejlíp když píše o autech jako je Aztec, nebo obecně o amerikách. Jak dostane do ruky Mazdu je zle. Krab zase pořád všechno chválí až se mu chce na týden půjčit Velorex jestli by ho taky pochválil za držení perfektní stopy a přijatelný komfort. Ostatní píšou pořád stejně a názor na ně bude čtenář od čtenáře různý. Jako celek je to pořád ale super.

No a teď jdu zapálit svíčku a pomodlit se k panence Marii ať se nikdo nenajde pěkně dlouho. Amen.

Rien
03. ledna 2018, 18:32
0

Me to treba nijak extra nezajima, ale na autickari si to rad prectu. To ze to je v dalsich 10 magazinech, mi je nak jedno, protoze proste ctu autickare a budu rad kdyz mi to tu pristane pod nos:D pokud to nebude na ukor jinejch clanku, tak proc ne
-
Komentář upraven 3. 1. 2018, 18:32:35

Honza 'Hamster' Křeček
03. ledna 2018, 18:38
0

Máš pravdu, že článků o Tesle a o tom, jak je to všechno elektrický skvělý, úžasný a čistý, je dost. Ale opravdu si myslíš, že něco takového bude vznikat i na Autíčkáři? Že když chceme psát o nových věcech, musí to nutně být "levicový blitky"? Zaprodal se The Grand Tour levicové eko-lobby, když do testu vzal Rimac? Nejsou nové technologie zajímavé?

Autíčkář je magazín o autech obecně, nejsme veteránisti. Chceme psát i o tom, co se na nás chystá a o zajímavých novinkách. Mně nepřijde podvozek nové A8 nezajímavý. Nemyslím si, že pohonné ústrojí LaFerrari či aktivní aerodynamika Pagani Huayra v motoristickém magazínu nemá co pohledávat. A i ta elektroauta jsou zajímavá, když vynecháš z článku lední medvědy a tuleně a budeš se soustředit na samotné auto.

beastar
03. ledna 2018, 19:25
0

Upřímně neznám autora, který by dokázal napsat poutavě (česky) o Tesle a elektromobilu obecně a dokázal vynechat levičácký blitky o ekologii a žabičky v lesích na Falklandech. Psát o nových věcech co se týká Pagani, Ferrari a podobných mě osobně stačí formou novinek. Nikoho moc nenadchne článek o tom jak funguje elektromotor, nebo jak Rimac ( kterej si stejně nikdo tady nekoupí ani za těch pověstných tisíc let ) jezdí. Proč? Protože je to logický. Lidi chtějí číst o věcech, který je baví a který by si možná někdy mohli dovolit. To ostatní je pěkná omáčka. A já si taky rád přečtu že bude nový SUV od Lamba, ale to mi bohatě stačí jako novinka či malý článek formou názoru redaktora. Není nutné věnovat tomu jak tam třeba šlape tempomat zvláštní článek. Občas tady nechápu kdo u vás takový hovadiny vymejšlí. A srovnání s Grand Tour raději přejdu to už je trochu mimo. To co oni si můžou dovolit nemůže celosvětově NIKDO. Chceš snad Autíčkář srovnávat s takovou show:) Jako mám vás rád, ale zase nepřeháněj:D

MGRR
03. ledna 2018, 08:25
3

Ano, nebude to trvat dlouho... pět let a každá slušná značka bude muset mít +-20% aut min. mildhybridních, hybridních, elektrických... jinak budou v Japonsku mrtvé, v některých lokalitách půjde o zákazy prodejů běžných aut.

Jen aby se netvořila spíš kvantita... tady // i globálně.

Oni totiž lité ve vedení automobilek, až někam níž k vývojářům, žijí v bublině. Vize je fajn, auta cool, ale to hlavní jsou prodejná čísla... snad máme moc převzdělaných, SW lidí a méně těch kontaktních HW.

Někdy je lepší nedělat nic, než za každou cenu něco...

reagovat
sheogh
03. ledna 2018, 11:35
2

Ja mam rad jak starou techniku, zvlast pak vyrobky, ktery byly ve sve dobe necim prukopnicky a netradicni, ale mam rad i pokrok.
Co je skoda, ze se uz konkurencni firmy tolik nepredhani prave v tech technickych inovacich, ale spis v poctech prodanych kusu.

bylo by potreba, aby ta -osoba- dokazala pouzit i kriticky pohled, a nebyl to takovej ten nadsenec-naivka, ale nekdo, kdo je technicky znaly. Elektromobilita sanci a misto urcite ma, nezavisle na Muskovi...

Autopilota az tak cerne nevidim, nebo si nekdo vazne uziva rizeni v ranni zacpe? Ja bych to klidne na automatu nechal :-)

reagovat
Beny
03. ledna 2018, 12:26
3

S tímhle se dokážu ztotožnit. Jen ale ať mi ten vývoj nikdo necpe. Protože směr mi nějak není sympatickej. Proti elektromobilům jako takovejm nic nemám, co mi ale vadí je hysterie. To jako vážně chtít za "pár" let přestat vyrábět klasický motory? A chudákům co je mají jim je zakázat nebo aspoň znepříjemnit natolik aby je radši nechali sešrotovat sami. Autonomní řízení - řídit je špatné, áno. Když se podívám, kolik se v současnosti vyrábí aut který jsou pro ty co je řídit baví a pro ty co ne, je mi smutno...

sheogh
03. ledna 2018, 13:16
2

Je to presne tak, cim dal vic se vyrabi jen "premistovace". Jenze to jde ruku v ruce s tim, co jsem psal vys - ze uz jde jen o prodejni cisla, ne o invaci jako takovou. Lidi, kteri oceni zabavu za volantem je malo, a tak je malo i aut, ktery to nabizi.

Jsem si jistej, ze klidne nemaly mnozstvi ridicu na otazku, jakej ma v aute motor odpovi "diesel"... vic ho nezajima, hlavne ho zajima, ze si muze pustit MP3 :-)

S tou hysterii naprosto souhlasim, prehani se to, a laik skoro dostane pocit, ze elektro auta jezdi snad na vzduch a vsechno je zelenoucky a cistoucky, coz neni. Ale na druhou stranu, treba takovej Lexus 600h je moc peknej a funkcni kus techniky...


beastar
03. ledna 2018, 17:13
1

Myslíš ten Lexus 600h za 3 miliony? To je auto které určitě zajistí zelenou alternativu do každé rodiny. Autopilota můžeš dneska nechat řídit v zácpě v hodně autech. Sedmička to dala už před pěti lety na tempomat. Na to nepotřebuju mít systém kterej absolutně převezme řízení jak někde v dopravním letadle, kde se mimochodem taky autoland nepouživá standartně. A ani v těch autech to nebude hned tak dokonalý jak nám tvrdí neokomanči a lidi jako Musk(kapitalistický hovado co využilo prostě módní vlnu jinak by nejspíš dělal něco jako OVB)

Hysterie kolem toho je podobná asi jako kolem migrace a multikulturního soužití. Jak tam píše Beny ať si jezdí klidně v elektrický kapse o dvou kolech, ale necháme mě jezdit si v benzínovym autě kam chci a kdy chci. A ano největší lež jsou všeilijaky Greenline a Eco a Plugin a podobný trendy hovadiny.

sheogh
04. ledna 2018, 10:16
-1

Kde tam vidis zminku o ekologii a zelene alternative v souvislosti s Lexusem? Samozrejme jsem mel na mysli uplne jiny kvality. Projed se s tim a pak dej vedet ;-)

beastar
04. ledna 2018, 12:54
1

Nedám nemám totiž Lexus rád. A ty sladký kecičky kolem hybridu taktéž. Auto za tyhle prachy hlavně musí vypadat líp jak lednička Zanussi křížená s luxem která omylem prošla bordelem na předměstí Hiroshimi. Funkční kus techniky to je stejně jako Passat v naftě;)

Skipper
04. ledna 2018, 18:08
1

Ty toho nemáš rád...

beastar
04. ledna 2018, 18:42
0

Pravda ještě nemám rád komunisty, britský komunisty a auta vyrobený britskejma komoušema co ostatní považujou za auta co s tebe udělají šlechtice,) Potom nemám teda rád Lexus protože to neni značka je to stejně umělý jako kdysi Eunos. Potom nemusim Teslu a komoušský kecy kolem toho zaměřený na ekologii a buzeraci kolem toho. Z toho plyne, že problém bude v tom že nemám rád komouše a levičáky což je v tomhle státě docela těžký to uznávám. Italský komouši mi nevadí ty jsou spíš vtipný....

Skipper
04. ledna 2018, 20:26
3

Konečně vím, kam se podél nenáviděný američan z Grand Tour ;)

sheogh
05. ledna 2018, 10:21
0

Komouse nema rad nikdo krome komousu :-) Ale tady bych do toho politickou naklonnost netahal, predpokladam, ze se tu bavime v technicke rovine :-)

beastar
05. ledna 2018, 13:51
0

To není politika. Nemám rád komouše technicky. A bohužel se zelenou lobby ruku v ruce jedou elektromobilní kreace a Greenpeace. Některé nové technologie jsou použity ve věcech jako je Tesla a tu hojně tlačí levicovo, eko fanaticky zaměřena propaganda. Technicky vzato je to jedna banda. Musk si podle mě myslí že děti nosí čáp, nejlepší k pití je Daikiri a každej den chroupe ráno k snídani mrkev a nej pochoutka bude bio květák z džonsonovic zahrádky. Sejf da welt togetha wit tesla....

sheogh
05. ledna 2018, 14:18
0

Jo, to naprostej souhlas, uz jen ta blba bezolovnata pajka je trn v prdeli uz x let.... On ale ten elektromotor ma jeste jednu uzasnou vlastnost, mimo pseudo-eko-green-onanie - obrovskej kroutak. Tesla je me ukradena, Musk jakbysmet, ale velkej benzinak s elektromotorem je fajn

Vojta
03. ledna 2018, 12:57
4

No, mě sice moderní technologie zajímají, mám v nich docela přehled už jen proto, že s tím denně pracuju a člověk si musí stále udržovat přehled a taková třída S mi připadá neskutečně fascinující... jenže čím víc vím, tím víc jsem také k autonomnímu řízení a podobným věcem skeptický. Pro nezasvěceného člověka může technologie Tesly působit jako magie a něco nadpozemského, já v tom spíš vidím tu slepou uličku, protože autonomní řízení nasadit do provozu ještě hodně dlouho nepůjde a kdo ví jestli se kdy do toho stavu dostaneme. Kdyby to bylo tak snadné, tak už letadla létají bez pilotů, vlaky jezdí bez mašinfírů a slepci mají slepecké drony a ne psy...

reagovat
sheogh
03. ledna 2018, 13:19
2

Hlavni problem vidim prave v tom, ze to je uplne autonomni. Aby neco takovyho spolehlive fungovalo, muselo by auto komunikovat s okolnim provozem, objekty, a celkove k tomu vhodna infrastruktura.

Vojta
03. ledna 2018, 13:55
7

Je to přesně, jak říkáš. Ale sakra práce, když se to nepovedlo prosadit ani u těch letadel, kde už ta komunikace je poměrně pokročilá nebo u těch vlaků, kde to také funguje, tak jak by k tomu mělo dojít u aut, kde naopak je ještě mnohem víc proměnných k řešení? Jako moderní technologie jsou fajn, rozhodně nebudu tvrdit, že dřív bylo všechno lepší, motory větší, tráva zelenější... ale mám-li být realista a ne naprosto bezmezný snílek, tak je mi líto. Spíš bych udělal technickou sekci autíčkáře, kde by se dalo věnovat principům jednotlivých částí aut (od karburátoru přes mechanické vstřikování až po moderní systémy řízení) a provázat ty nové technologie s tím.

Vojta Dobeš
03. ledna 2018, 17:17
0

Třeba inteligentní články na téma autonomie a její problémy by mě hrozně zajímaly, ale asi si je budu muset napsat sám. V tomhle ohledu mě třeba velmi baví to, co píše Alex Roy pro The Drive, právě analogii s letadly tam používá dost často, onehdy tam měl rozhovor s kapitánem "Sully" Sullenbergerem (to je ten co přistál s A320 bez motorů na řece Hudson) na tohle téma. Naprosto souhlasím s tím, že si většina lidí nedokáže představit, jak velký krok je od autonomie Level 3/4, kdy auto dokáže jet v režimu "autopilota", ale jen za určitých podmínek (aktuálně jediné Lev3 auto na silnici je Audi A8 a tuším možná Cadillac CT6, Tesla je pořád Lev2 a vyžaduje ruce na volantu), k autonomii Level 5, která umožňuje plně automatické řízení kdekoliv. Lev 3/4 jsou blíž, než si většina lidí myslí, Lev5 patrně naopak dál, protože to je úplně jiná technologie.

A chtěl bych, aby nová sekce v typicky Autíčkářovském stylu trefila pozici někde uprostřed. Nemám rád zpátečnické lpění "petrolheadů" na tom, že navždycky budeme jezdit benzínovými auty s manuální převodovkou, ale zároveň nechci spadnout do představ "elektrofilů", že za pět let budeme mít všichni Tesly, které budou jezdit samy.

beastar
03. ledna 2018, 17:18
1

Přesně letadla a vláčky ideální příklad. A co třeba právní odpovědnost takových aut. Tvoje auto zabije na přechodu dvě děti a ty půjdeš sedět. Nebo ne pošleme na doživotí sedět tu káru do věznice se zvýšenou ostrahou. To je stejnej problém jako s robotama obecně. Někde sem četl, že sexuální roboti by měli mít práva tak snad je nakonec dáme i autům. To bude super stát versus Škoda Octavia V 1AX 2213 zastoupená právní kanceláří Novák a partneři formou robota právníka typ.: MUSKIdiocyIndustry TypeONE

Vojta Dobeš
03. ledna 2018, 17:55
-1

Minimálně Volvo a tuším i nějaký další automobilky už oficiálně oznámily, že jakmile budou mít jejich auta autonomní režim, bude za škody odpovědná automobilka. V Německu už je tuším nějaká právní úprava pro Level 3 autonomii - aktuální A8 je první auto, kde můžeš skutečně řízení (za určitých okolností - dálnice, oddělený pruhy, jasný značení etc.) nechat na autě a jen být připraven zasáhnout na jeho výzvu, s tím, že i podle zákona je to legální a ty v tu chvíli snad nejsi branej úplně jako řidič.

beastar
03. ledna 2018, 19:29
0

Ok zrovna ta A8 vypadá slibně. Pokud by někdo byl schopen o tom rozvinout důstojnou teorii a objasnit i třeba ty právní překážky v tomhle směru. Tak potom by to bylo hodnotné. Ovšem docela se obávám, že tyhle témata jsou tak složitá že dokázat najít někoho kdo píše dobře a zároveň tomu rozumí je docela těžký.

Vojta Dobeš
03. ledna 2018, 20:18
0

Já už tomu docela rozumím, plus mám pár lidí se kterými to konzultovat, ale nechci to psát celý sám.

Snowman000
04. ledna 2018, 10:36
3

Tak ono autonomne vozidla uz boli davno vyvinute...volaju sa Taxiky a jedna z novsich verzii je napr Uber...

beastar
04. ledna 2018, 12:57
-1

Jestli myslíš ty Volva co testuje v Usa spol. Uber tak ty sice jezdí. Jenže ne úplně bez chyb a úspěšně. Je to testovací provoz. To už je lepší případ ta a8 co popisuje V.D nahoře. Ta fakt jezdí sama.

Snowman000
04. ledna 2018, 14:32
3

Myslim auta kde nemusim soferovat...tie uz tu davno boli a budu a aj ked obcas nie su uplne najspolahlivejsie ;)

mx-5nd2.0
03. ledna 2018, 13:36
10

Mě právě zajímají nové technologie moc. Elektromobilům jsem fandil, jejich dojezd hodně přes 100km byl skvělý. Ale pak, v roce 1885 jsem se začal věnovat modernější technologii pana Benze. Na poli elektromobilů od té doby není vůbec žádný pokrok - tedy kromě toho, že jsou dotované. Tak teď nevím zda chcete někoho na nové technologie nebo na dotace?

reagovat
TheKubajs
03. ledna 2018, 16:05
4

Jo, kdyby se tak hledal někdo na obyčejná "nudná" stará auta z devadesátek a přelomu tisíciletí, hlásím se všema deseti. Udělat soudobý "test" takových legend, jako byly Seat Toledo, Opel Astra caravan, Daewoo Tico nebo třeba Kia Pride by mě fakt docela bavilo, ale nevím, jestli by to někdo četl.
Zkrátka něco jako Krabova spolupráce s AAA Auto, akorát v mnohem "sociálnějším" obalu :)

reagovat
beastar
03. ledna 2018, 17:21
0

To by se mi líbilo přiznávám. Mám rád tyhle ohlídnutí právě za úplně obyřejnejma dělníkama silnic. Vono když ničiš každěj den žabičkám to ovzduší v Zondě rád si zavzpomínáš, co bylo když byly lesíky zelenější a míň se hulilo.... A hlavně Musk byl na základce a neblbnul lidem hlavu. Páč by mu okamžite spolužáci sportovci ponořili hlavu do hajzlu.

JayK91
03. ledna 2018, 18:30
1

Takové články by se líbily asi každému kdo je na autickari už od "blogisku" ... Jenže na ty se tu prostě v tomhle kašle, už i zde jde o to oslovit masy ... A to jde tak že se vykvakneš na "zpatečnicke petrolheady" ... Docela mě udivuje že takový překladatel jako Vojta nechápe že petrol je benzín a ne elektřina a že auta nejsou mhd (už jsem si prostě musel rypnout) :-)

Br
Breakthru
03. ledna 2018, 18:45
0

co ti brání něco takovýho udělat?třeba ti někdo Tico nebo Toledo půjčí :)

Petr 'Krab' Jeřábek
03. ledna 2018, 19:07
1

Kluci, ale houby. Já si takový podobný auto rád půjčím. Upřímně ono u těch našich starých hrdinek minulosti jde i o to, aby se sešlo auto v opravdu fajn stavu a bylo možné jej vypůjčit.

Autíčkář - blogísek style pojede dál. Slyším na to a přídáme nějaká levnější auta. :) A hlavně jestli tu bude sekce o elektro, bude tu zanedlouho ještě sekce lehce i opačným směrem ... :)
-
Komentář upraven 3. 1. 2018, 19:09:07

Br
Breakthru
03. ledna 2018, 19:10
0

blogísek style???A do prdele, to zní jakoby se tu psalo o líčidlech na držku a ne o autech (takovýho smajlíka ještě nevymysleli)

Petr 'Krab' Jeřábek
03. ledna 2018, 19:15
0

:-D sekci futurista a sekci kadeřník taky uděláme ... to je dobrej nápad :-D

Já reagoval na JayK91 s tím " kdo je s autíčkářem už od blogísku..."

Co chci říct, že témata vám/nám těm kmenovým čtenářům ( protože to jsem více méně já taky) budeme dělat pořád a protože jsme se rozšířili jak vysvětlil nahoře Hamster, zvládneme to ještě líp! Uvidíte. ( musím do toho dát trochu "emerickýho optimismu"...)

beastar
03. ledna 2018, 19:17
0

Break jestli chceš hrát na chlapáckou notu zrovna tady tak nevim, nevim :D V jakym roce žiješ, že máš pocit, že auta jako takový jsou jenom pro ty pravý drsný chlapy. Mimochodem on myslí "blogísek" úplně v jinym smyslu než ty. Nevim jak dlouho to tady sleduješ, ale dochází tady je změnám. A jasně Toledo si můžeš půjčit možná i Tico, ale o to tady primárně vůbec nejde. Jestli si chceš číst hovadiny typu jak XY Supersport (hyper) pokořil 425,5 kmh a laFerrari je levnější o milion na výročí Enza tak prosim, ale tady mě to sere. Nevim jak ty, ale já si stejně asi poslední Lambo nekoupim. Jestli tě zajímá Tesla a autonomní auta, tak je tady taky X čtení JINDE. Tohle bylo vždycky primárně o autech ať nosíš tepláky, nebo sako tak si tady našel co tě zajímá. Máš pocit že je dobrý to měnit? Nebo je nutné přidávat další sekce?

Br
Breakthru
03. ledna 2018, 19:29
0

svoje jsem psal zvlášť, tohle byla reakce na Kubajse a na blogísek jako samostaný slovo.Evokuje to ve mě práve tu zvrhlou dobu, ve který jsem a bude hůř....
Auta neberu tak, že jsou pro drsný chlapy, to by byla nuda.Auta jsou na všechno, na práci, na ježdění, na sport, zábavu atd. atd....Sleduju to dlouho, ale čtu jen to, co mě baví takže asi nevím vše...
Já to psal víceméně s nadsázkou, nedělám ze sebe něco, co nejsem, ale ty weby o autech jsou prostě v prdeli...takže tak.jak píšeš, takový hovadiny mě taky neberou, nemám rád Top Gear podobný kraviny a supersporty mě vůbec nic neříkaj.Kdybych si měl vybrat nějaký superauto, který si můžu zkusit řídit, tak to nebude ani ferrari, ani Lambo, ani Humwee, dokonce ani Focus RS, ale asi bych se pochcal štěstím jako malý štěne, kdyby mi někdo půjčil V3S a nechal mě s ní odvozit uhlí a štěrk.....

beastar
03. ledna 2018, 19:34
0

Tak to vidím celkem podobně. Já od tý doby co jsem si měl možnost to všema opěvovaný Lambo zařídit v podstatě jak je libo. V normálním provozu kolem Prahy, tak sem pochopil že to je věc úplně o hovně. Top Gear je pro mě taky taková ta srágora stejnýho typu jako Maxim :) Jen je tam trochu víc aut na úkor buchet v bikinách. Supersporty jsou reálně dobrý tak na to aby překonali rychlostní rekordy, investovali do nich ti co můžou a pak se na to prášilo v muzeu. Jedna z mála značek co tohle uměla překročit je Porsche. Mě by třeba bavilo zkusit nějakej tahač, protože to sem třeba nikdy neřídil a alespoň to má svůj nepopiratelný smysl:) Takže tu vejtřasku celkem chápu.

Br
Breakthru
03. ledna 2018, 19:58
0

Přiznám se, že když vidím nějakej supersport, tak mě zajmaj spíš takový píčoviny jako umístění chladiče, motoru, řešení přenosu hnací síly, blbosti jako panty na dveřích atd....je mi fakt u prdele výbava, maximálka, cena.Víc mě zajmá váha, rozměry auta a kol atd. atd....
auta mě živí a baví, takže mě nadzvedne ze židle, když o tom někdo píše nesmysly nebo neví o čem píše (Auto- forum a hlavně imbecil Prokopec), internet je jako papír - taky snese všechno.Ale lidi jsou blbí a pak ti do dílny příjde lajk, kterej si včera něco přečetl, stojí ti za prdelí a nevysvětlíš mu nic, protože to psal odborník....
Já nemám Céčko, ale jeden den bych si to rád zkusil:)....

Vojta Dobeš
03. ledna 2018, 20:25
0

Člověk může pětkrát napsat, že "přidáme další články" a ne "nahradíme jedny články jinými" a stejně dostane pojebáno. Autíčkář se, pokud má přežít, musí stát magazínem, který bude psát úplně o všem, co se týká aut, a který bude o všem psát dobře a zajímavě. Lidi si stěžovali, když jsme začali psát o nových autech a testovat je, stěžují si teď, když chceme přidat moderní technologie a budou si stěžovat i příště. Já se vždycky jdu uklidnit tím, že si prolistuju kus Autíčkáře ze "starých dobrých časů", kdy jsme nejen psali ve výsledku možná méně zajímavě než teď, ale hlavně jsme psali 1 článek týdně, ne 10-20 jako dnes.

Nemusíte se bát, petrolheadská témata zůstanou. Pořád máme v redakci petrolheadů víc než dost a od kraba, Vavrise nebo třeba Dominika můžete jen těžko čekat nadšené články o Tesle.

Martin61
03. ledna 2018, 21:31
2

Zhruba před půlrokem, při brouzdání internetem a hledání informací o autech typu XJS, 928, 348 a tak podobně na mě vyskočila krásná recenze tuším o XJ8, srdce zaplesalo hurá!! Konečně někdo přišel na to že existují i lidé které zajímají i youngtimery a dokáží o nich i něco napsat. Nedalo mi to začal jsem dál prozkoumávat web a zjišťoval jsem že jsem asi narazil na podobně střelenou skupinu lidí. Nebyly tu ale jen youngtimery ale i různé články o autech pro kadeřníky a tak podobně, říkám si fajn tenhle web je pro mě, ten budu sledovat, to je moje krevní skupina. Teď ale k pointě mého příspěvku.

Poslední dobou totiž odmítám číst ten škvár typu: Hyundai, Abbarth, Mazda,... když budu chtít číst o těhle autech koupím časopis a nebo půjdu na určité webové stránky kde je nyní i Autíčkář prezentován ( všichni víme o jaké stránky jde) a přečtu si tunu takových článků.

Souhlasím se staršími členy v tom že kvalitních a také kvalitně napsaných nových článků už je tu poskrovnu.

Tak jsem začal pročítat už i staré články zde /člověk kterej psal web a nenechal zde alespoň nějakou možnost skoku do starších článků kromě poslední strany by zasloužil dvakrát přes držku a jednou přes prsty, jsem si jistý že to neotravuje jen mě/ a zjišťuju že starší články se dají lépe číst a jsou i o zajímavějších věcech. Tady bych chtěl poděkovat Krabovi protože jeho články jsou stále na té samé, nyní možná na lepší úrovni.

Nicméně jednou i staré články došly a mně nezbylo nic jiného než začít číst blogy

Jaké to pro mě bylo zjištění když jsem si přečetl 10 blogů a porovnal jsem je s 10 články tak v 8/10 případů byly blogy lepší kvality než články

Nechci nikoho urážet ale chtěl bych zkusit přimět autory k zamyšlení...
Pan Šéfredaktor se tu marně snaží prosadit svůj názor ale evidentně nikoho nezaujal, spíš se většina aktivních čtenářů modlí aby k tomu nedošlo protože autíčkáře čte určitá sorta lidí a weby o kterých píšete že se tam takové články vyskytují čte zase jiná. Autíčkář má petrolheady, proč se je snažíte převychovat na sluníčkáře?

Toť můj názor, každý ať si ho přebere po svém
Já nicméně doufám že naberete nové kolegy, nezaměřoval bych je ovšem na elektro a hybridy ale opět na petrolheady protože kvalita opravdu klesá a to ani slavný Seznam nezachrání...
Martin

Petr 'Krab' Jeřábek
03. ledna 2018, 21:46
0

Martine, díky moc za tvůj čas a komentář. Já, sám za sebe články pro tenhle web píšu proto, protože mi chyběly česky psané, zajímavé články o youngtimerech. Odstartovalo to celé tím, že jsem našel tenhle web a v něm sekci blogy. A tak jsem něco napsal. Pár věcí dříve jsem už jako externí "hobbík" napsal pro Auto Motor a Sport Classic.

Autíčkář jako takový, potřebuje fungovat soběstačně, bez externích peněz a nutností psát jakési promo články pro některé automobilky nebo nějak podobně. Jsme asi trochu praštěná parta lidiček, ale každý z nás je originální a je to vážně zábava pro Autíčkář pracovat ve volném čase.

Ode mne, jako redaktora můžete očekávat to, co jsem odstartoval a chci se v tom zlepšovat. Já vím, Beastar a možná vás xxx dalších si ťukáte na čelo, proč například testuji Hyundai. ( jako dnes). Tu a tam budu chtít zkusit napsat článek a mít osobní zkušenost i s běžným autem pro motoristu. Možná si říkáte, že jsem na to a to auto moc "hodný", ale nechci kopírovat "Jeremy Clarkson" styl a taky se chci koukat na tu věc očima člověka, který je cílový zákazník.

Každopádně, počítejte s tím, že když to časově a s využitím dostupných kontaktů půjde, budu psát o youngtimerech, veteránech, zajímavých i levných ojetých autech a jen tu a tam ... stejně jako inspektor Trachta ve Vraždě v Salóním kupé, použiju nové auto z plastové doby jako ten pověstný "šrapnel" :-D

Mějte se a jsem rád, že nám fandíte. Vydržte to s náma!
-
Komentář upraven 3. 1. 2018, 21:46:55
-
Komentář upraven 3. 1. 2018, 21:48:21

Matěj Podhorský
03. ledna 2018, 21:59
2

Abarth se nelíbil? A mi to přišlo přitom jako taková veselá zbytečná věc, to by se snad mělo líbit. No, nic, tak zkusíme něco příště:) a co třeba dvanáctiválcový jaguar XJ?

Martin61
03. ledna 2018, 22:10
0

To je slovo do pranice! :D Jaguar by se samozřejmě líbil. Díky za reakci

Petr 'Krab' Jeřábek
03. ledna 2018, 22:20
0

A tady ho máš : https://www.autickar.cz/clanek/jaguar-xj12-1996/

A máme i dvanáctiválcové BMW a šestiválcový starší Jaguár :-D

Vždycky něco bude... neboj

Tomáš "Vavris" Vavrečka
03. ledna 2018, 22:26
0

No nic, stvořím ty články top 10 nejčtenějších testů nebo top 10 nejčtenějších článků za uplynulý rok, aby bylo veřejně vidět, co udržuje web při životě a umožňuje psát o kravinách, blbostech a jiných mnohoválcových věcech vyvolávajícíh u většiny populace krutipysk :-)

PS: přál bych všem měsíc těch starých časů - mylím, že by vás to velmi rychle přešlo :-)

beastar
03. ledna 2018, 23:20
0

A tak mi dávno víme že web drží Krab a jeho Hyundai, Vojtova nekritičnost k Mazdám a Zlokočkovský suvéčka;)A v neposlední řadě červená oktávka až bych řek, že nejvíc by přispělo dát víc prostoru VW koncernu:) Sice dementi, ale zase jich budou kvanta. Jo a podle mě byl nejčtenější článek o Pagani. Určitě to četli všichni majitelé v Čechách... Tomu ver:))

TheKubajs
04. ledna 2018, 09:27
1

Trochu offtopic, ale dá se někde v diskuzi pod článkem dohledat, kde vznikl tenhle geniální folklór s Beastarem, co řídí Zondu?

Matěj Podhorský
04. ledna 2018, 10:07
0

Jako za každým správným kultem, i za tímto stojí sám autor jeho autor :D ze začátku jsem si říkal, jestli se náhodou nezbláznil, ale teď už vím, že by nebylo moje ráno kompletní, nepřečíst si nějakou zmínku o Zondě.
Ale dovolím si popíchnutí... tady se nám beastar rozohnil nad místní onanií na téma Mazda, a ve vedlejším článku o Koně sám napsal, že CX-3 je rozhodně lepší :D tě musela trochu pálit klávesnice, když jsi to psal, no ne?

sheogh
04. ledna 2018, 10:28
0

Me se prave libi, ze je tu vicemene vsechno, a v recenzich/testech je to opravdu subjektivni nazor autora. V pripade ruznych -konkurencnich- webu me prijde, ze byvaji nekterym znackam vic nakloneni nez by bylo zdravo.

Priznam se, ze clanky o autech jako Octavia, Mazda 3 apod moc nectu, protoze to jsou auta, ktery si muzu kdykoliv treba pujcit v pujcovne a vyzkouset sam, kdyz me budou zajimat, ale spis asi nebudou. Naopak clanky o youngtimerech, historii nebo ruznych zajimavostech jsou super. Klidne by tu takova lehce futuristicka sekce byt mohla. Me by se treba moc libil test Jaguar C-X75, to je takovy dost nekonvencni priblizovadlo :-)

beastar
04. ledna 2018, 13:04
0

Matěji no málem se mi skroutili prsty jak jsem to psal. Jenže je to pravda tak to jinak nešlo. Sem rád že když si prečteš o pořádný káře tak máš lepší den. Taky na vás myslim když piju svoje ristretto na jedničce a sleduju lidi jak omdlívaj z toho kusu poctivyho designu na kolech venku na ulici. Dobře teda hlídám aby to nějaký hovado neomatlalo oni to pak v Expressu musí mejt a když tam jedu po 6 za den už jsou trochu naštvaný. Neváží si kšeftu pakáž jedna.

Mira
03. ledna 2018, 18:24
1

No doufám, že někoho najdeš. Imho je třeba někoho, kdo neni úchyl jenom do elektromobilů, ale dávají mu smysl oba dva břehy automobilovýho oceánu. Číst o tom, jak jednoho dne budou elektromobily super, z toho je všem blbě už dávno. Je potřeba někoho objektivního, někoho, kdo si zažil a zamiloval vůni benzínu, a zároveň není uzavřenou bytostí bez vůle zkoušet nový věci, a byť jen na krátkej čas je ochoten se jim oddat. Bohužel jak je vidno, tak v redakci máš zatim jenom tenhle druh zpátečníků, který už si ani ve svojí hlavě nepřipouštěj, že by jednoho dne mohlo existovat lepší auto, než je MX5, že by někdy mohlo pálit gumy něco líp, než trojkový báwo, nebo že existuje něco nezničitelnějšího, než americkej fullsize. Myslim, že nejsem sám, těhle lidí mám po krk už minimálně stejnou měrou, jako jedinců slepě jásajících nad Elonem, kterej prodělává na každým vyrobeným autě. Snad se ti povede najít nějakou rozumnou lajnu, kde půjde balancovat na hraně inovace a zárověň zábavy.

reagovat
Vojta Dobeš
03. ledna 2018, 20:22
-1

Budu se snažit. Jinak jediná poznámka k Tesla - nikde jsem neviděl žádný čísla, který by potvrzovaly, že Tesla prodělává na každým autě. Prodělává celkově a novináři to rádi přepočítávají na prodaný auta - ale nikde jsem neviděl oddělený, jaký jsou obchodní výsledky Tesly s původním sortimentem (S, X, Powerwall), co se dělá v bejvalý NUMMI, a kolik z těch ztrát je způsobeno vývojem Modelu 3, vývojem Roadsteru, Semi, Pickupu a hlavně stavbou Gigafactory. Ono je klidně možný, že výroba Modelu S a X je výdělečná, ale škálování produkce o několik řádů něco stojí.

Mira
03. ledna 2018, 22:05
0

Nemůžu tě nikam odkázat, ale někde jsem četl (autobloggreen, greencarreports, insideevs pravděpodobně, víc toho nečtu) porovnání finančních výsledků s výší investicem akcionářů a dotací, a popisovali to jako díru na prachy. 3 to má změnit, píše se o ní jako o poslední šanci a docela mi to dává smysl. Osobně věřim v úspěch, sledoval jsem situaci v r. 2013 kdy měl vyjít model S a furt ne a ne to dodělat, pak to přišlo a byla to bomba. Přesnej opak Fiskeru, povedlo se to skvěle a výsledek zamával automobilovým průmyslem jako blázen. Tak doufám, že to Elon repeatne a všem vytře zrak. Imho to neni tak nemožný, s těma sra*kama co ostatní produkujou se to nezdá jako nesplnitelnej cíl.

Fa
Fandatik
03. ledna 2018, 22:49
0

Bohužel, toto není o zpátečnictví. Ale holá realita, lépe už bylo. Celkem se k tomu hodí citát ke státní ekonomice: Pokud se to hýbe, zdaňme to. Pokud se to stále ještě hýbe, regulujme to. Pokud se to přestane hýbat, dotujme to.” (Ronald Reagan). Auta tehdy vznikala pro potřeby a dle přání zákazníků nebo odhadu co zákazník chce, i když ne vždy to byl úspěch. A toto se už nevrátí.

Spousta technologií měla těžký vzestup. A buď se prosadila (včetně dotaci od soukromých mecenášů a investorů) nebo ne. Ale toto je další útok hloupých byrokratů (jinak by podnikali na sebe) na naše peněženky.

Hodně štěstí s výběrem. A vzhledem k lynči, který budoucí autor obdrží na diskuzi i pevné nervy.

Technologický pokrok je fajn, např. 48 voltový okruh a s tím elektrokompresor, určité formy mildhybridu, pokusy firem jako Fisker a jeho Karma, Clarity FCX, atd.

A pokud bude dotyčný alespoň základně ovládat fyziku, zejména elektrotechniku, jen lépe pro něho.

Jinak Tesla má veškeré svoje oficiální hospodářské výsledky (auditované) veřejně k dispozici. Ale stejně jako u všech technologických startupů je největším problémem, férové ocenění převážně dlouhodobého nehmotného majetku. A s tím se měnící náklady na údržbu dluhu. Stále novějšími sliby (inkasuje zálohy a investice) financuje průsery minulosti, za mě tedy splňuje princip letadla.

Hodně štěstí do nového roku.

Safa
03. ledna 2018, 23:03
0

Ten Reaganův citát je tak pravdivý, až je to smutné...

Br
Breakthru
03. ledna 2018, 18:41
0

taky z toho nejsu nadšenej, ale ať to tu klidně maj.Přiznám se, že si mi otočil kýbl,když jsem v jedný větě viděl iPhone a Mercedes, ale bude hůř...
Já to vyhledávat nebudu, ale pokud se najde nějaká zajímavá nota v rozumný míře, nic doprava ani doleva, tak fajn a klidně si to přečtu.....hlavně ať si to udrží nějakou váhu a nepadne to do sraček alá auto-forum s vocasem Prokopcem na špici....
Jen by to chtělo někoho uvědomělýho, kdo bude vědět co a jak a nebude to jen pisálek, co slepí xxx věcí posbíranejch z netu dohromady aniž by věděl co vůbec lepí.Prostě žádnej motoristickej Babica, těch je plnej internet a je to k blití....
Nerad bych, aby to šlo tady do kopru jako ostatní weby.Už tak tahle doba je zvrhlá všema těma fejsbůkama, instagrama, jůtuberama (těm přeju raka), chytrejma telefonama, Euro 6 atd....

reagovat
beastar
03. ledna 2018, 19:36
0

:D Chudák ten novej autor jak to tady tak pročítám. Ať napíše cokoliv z jedný strany sklidí hroznou bouři.

Matěj Podhorský
03. ledna 2018, 19:40
0

Jako bychom toho my, staří, byli někdy ušetřeni :D

Br
Breakthru
03. ledna 2018, 19:47
0

anebo naopak je to výzva.Já proti elektřině jako pohonu nemám vůbec nic, naopak se mi líbí a nejsu ekolog.Elektromobil není novinka...Přiznám se, že nesnáším některý nový výdobitky...Fejsbůk a podobný věci nemám, chytrej telefon mám, ale bez internetu a jediný apky, který na něm používám jsou budík a kalkulačka no a když někdo řekne ajfoun, tak div nehodím kosu (ty jako vážně nemáš ajfoun?????)....pokud se ale najde někdo, kdo rozumí autů, novejm technologiím a dovede o tom psát, že si to přečte i takovej zpátečník jako já, tak to bude bomba.Ale takovýho člověka asi jen tak v redakci nezaplatí:D

beastar
03. ledna 2018, 20:49
0

Noo, já tady pozoruju že skoro všichni máte svoje příznivce a potom dneska asi úplně všichni i svoje hatery:D Jedinej kdo zatim odolává je Krab jenže ten je v redakci mladej a je to takovej diplomat. On nikdy nenapíše tohle auto je prostě odpad! On napíše na dosavadní úroveň aut co sem ŕídil od tohoto výrobce je to vlastně docela příjemné svezení. Takže i ten co to má doma si řekne. Sakra ten Péťa mámo to naše umělý totálně neříditelný hjundé pochválil tak to nebude zase tak hrozný auto. Ostatní sem tam plivnou tvrdě a tak si svoje "diskutéry" vytvořili.

Proti nový technologii nic nemám, ale nemusí mi to nikdo cpát. Pokud to bude mít frekvenci jako články o vojenství (mimochodem kvalitní a obsahově zajímavé) proč ne. Hlavně ten novej autor ať je připravenej na odpor čtenářů:D Pokud to teda nebudou catch some crap články na klikače ze Zoznamu, Věřím že to pojme současná redakce tak nějak se ctí. A i přestože průměrnej plat redaktora v Autíčkáři bude asi 77 000 Kč netto, tak nám přežije do dalších dnů aby nám se na ty vejplaty a kamenou redakci v Motokovu na Pankráci hned vedle Kellnera zbylo.

František Čáslavský
04. ledna 2018, 12:11
0

Hlavně ty hatery teda :)

Matěj Podhorský
04. ledna 2018, 12:27
0

Každému, co si zaslouží :)

beastar
04. ledna 2018, 12:50
-1

Taky záleží na tom co vyfásneš za téma. Mazda, Hovnaj a škodofky to je podle mě za trest. Bmw, Alfa, a všechno na S teda sportovní je v klidu a vsici tě chvalej jakože top opentlenyho autora....

Matěj Podhorský
04. ledna 2018, 12:53
0

Tak už se na "svou" testovací Mazdu začínám těšit o to víc. Myslím, že se s ní za tebou stavím :D

beastar
04. ledna 2018, 18:39
0

Záleží na tom jakou Mazdu testuješ. Trojka tady teď byla tu miatu dělal Vojta. Takže dvě co moc nemusim už proběhli tady na webu. CX3/5 v rámci kategorie se mi docela líbí i vzhledově což teda je u Mazdy na mě co říct. Šestka tady taky byla ta mě nechává v klidu.

Quattro
03. ledna 2018, 21:19
0

Za sebe napíšu to, že v případě alternativních pohonů mezi nimi nevidím takové rozdíly. Všechny tyto auta jsou si více nebo méně podobná. Okolo Tesly je jen větší mediální humbuk, i když to auto má své kvality a chápu, že někomu může dávat smysl.

I kdyby auta jezdili třeba na psí exkrementy, je to v pohodě, pokud máme na výběr. Teď jsem si vzpomněl na svá ranní školní léta v Olomouci. Mít komando s lopatama a pytlema, mohli bychom otevírat rafinérii, kolik tam těch psů bylo.. Ano, když tyto články nebudou na úkor těch "tradičních", nevidím důvod lámat nad Autíčkářem hůl.

Jedno velké ALE tu přesto je. Když vidím ty kecy o autonomním řízení (hlavně v podání Tesly), neskutečně mě to irituje. Tesla je v pohodě - rychlá, s rozumným dojezdem, slušným konvenčním designem (až na tu "funny" obrazovku, která určuje tvar spodní části palubovky - asi vtip). Proč tato automobilka pořád kecá o autonomním řízení? Je to snad nový level kurvítka? Auto nabourá a pojišťovna si VŽDY najde důvod, proč nezaplatit. Pak si holt majitel bude muset pořídit Teslu novou. Ano, vím jak to zní, a nemyslím to zcela vážně. :) Ovšem kdo se v počítačích trochu vyzná tak ví, že počítač se (třeba částečně) dřív nebo později pokazí. Spoléhat se na radary a podobná z podstaty poruchová kurvítka při jízdě autem, to zavání průserem. A ještě si pamatuji na propagační fotku Volva s rozvaleným "moderním mužem", který si četl za jízdy noviny..

Tohle fakt ne. Pište o autech bez ohledu na pohon, né o nějakých přepravních kapslích (pokud se nejedná o hejt, to bych si přečetl), která jsou pro "automobilové analfabety" a díky radarům a ovládání počítačem představují hrozbu pro všechny okolo.

reagovat
Za
Zazaa
03. ledna 2018, 22:08
0

v cem je problem ?
vsak je to strasne jednoduchy ... prida se sekce ktera me nezajima tak ji proste nebudu cist

uz to zaznelo nekolikrat nejedna se o nahradu, ale rozsireni .... kdyz driv bylo 15 clanku do mesice a cloveka zajimalo 10 tak ted muze byt 50 a tech svejch 10 si najdu :)

reagovat
Jindřich
03. ledna 2018, 22:25
1

Já bych obecně ocenil spis nějaké rozšíření sekcí různých olítaných a zajímavých vehiklů, testy, bazarový snílky atd, přece jsem na tom jste vyrostli...
Moderní technologie jsou fajn, ale jak to má fungovat? Budete skutečně testovat, zkoumat, jezdit nebo nebo půjde jen o nekoho, kdo vyhledá na netu články, které se daji najít všude?
Růst je nutný a je fajn. Ale aby to rostlo tím správným směrem.

reagovat
Mira
03. ledna 2018, 22:30
1

Já vim, že je to jenom diskuse pod článkem, ale všichni tu píšete, jako byste byly spokojený, jak dneska vypadaj spalovací auťáky. Vždyť je to na blití. Každej právověrnej čtenář autíčkáře hýčká auto maximálně těsně ze začátku současnýho milénia a nadává, že by si nový nekoupil, protože to jde z kopce. Podle mě jsou elektromobily jediná věc, co nás může spasit. Bude to něco úplně jinýho. Všichni samo dál budeme mít doma milovanou spalovací starou popelnici, ale konečně se budeme moct vykašlat na ty nový auta se všema svýma filtrama pevných částic, vstřikama, cívkama, a nepochopitelnýma řídícíma jednotkama jinak mechanických věcí. Proč nepřijmout potenciální novej směr se zájmem? Neřikám s otevřenou náručí, ale alespoň se zaujetím, co se to sakra děje? Elektromobil je prokázaně spolehlivej, to málo co se udělalo v devadesátých letech a je stále dostupný na trhu ojetin neodešlo na elektronický závady. Jen jim chcíply baterky a shnilo to. Ale v r. 2011 přišlo lithum a je to z krku, krom tý koroze teda, ta se nedá předvídat :) Konečně šunky na denní ježdění co nepotřebujou nic, než jen sednout a řídit, abyste měli proč se těšit na vejkend. To chcete přečkávat na služebních autech a dělat, že si nikdy nic novějšího nekoupíte? Autíčkář má jako jeden z mála serverů potenciál na to vrhnout pohled z naší, petrolhead strany, tak se nebraňte! Děláte, jako byste tu chtěli číst o budoucích potenciálních daily driverech. To bude nuda. Elektrika je exotika, hodná zájmu. Cokoli novýho neelekrickýho je šeď, nuda, a budoucí potenciální údržbovej průser, pokud se to rozhodnete koupit ojetý. A o exotických supersportech se dá číst všude, a taky je to nuda.

reagovat
Safa
03. ledna 2018, 22:45
0

Když jsme tak nad tím dnes ve chvílích volna přemýšlel - kluci, půjčte si do redakce nějakou Teslu na 50 000 km test, půjčujte si ji vzájemně, pište všechny postřehy a příhody s ní strávené - a 1.) čtenost máte zaručenu a 2.) bude to daleko zajímavější a originálnější než nějaké překlady z cizích jazyků. No fakt, zkuste to, tohle prostě musí vyjít a bude to bomba! Deset redaktorů, deset pohledů, jedno elektrické auto, dlouhodobý test...

reagovat
Vojta Dobeš
03. ledna 2018, 22:48
0

Kdybych měl na účte mega a půl, tak jednu koupím a bude hnedka test. Ale nemám, tak musíme ještě počkat :)

Petr 'Krab' Jeřábek
03. ledna 2018, 22:51
0

Šáfo, my jsme takový pitomci, že se vsadím, že každému z nás by na jedné z cest došel někde proud a volali bychom si odtahovky :-D

Safa
03. ledna 2018, 23:00
0

Ne Vojto, ty mi nerozumíš. Žádný týden v autě a jeden test. Ale padesát článků během roku o jednom a tom samém autě, všechny postřehy od všech redaktorů. Denní ježdění, trackdaye, veselé i smutnější historky. Mi neříkej, že ty, persóna mezi motonovináři, které si vážím a se kterou se vždy rád osobně potkám a pokecám (a teda doufám, že ty to máš podobně, he he), bys nedokázal zařídit tohle auto na dlouhodobý test. Však je to reklama i pro to auto, jako sviň. A nikdo, opakuju, nikdo jiný z motomédií ještě s tímhle nápadem nepřišel. Zkusil jsi se o to zajímat? Zkus to. A pokud to fakt nepůjde, uznám, že můj nápad byl lichý a osobně ti dám do ruky první tisícovku na to, aby se tahle legrace realizovala a redakce měla vlastní Teslu klidě na 500 000 km test!
Krabíku, nepodceňuj vás. Kdybyste byli takoví trapáci, tak by vám sem na Autíčkáře nelezlo den ode dne víc a víc lidí... ;o)
Tak co, zažehl jsem jiskru, ze které vzejde plamen? :o)))

beastar
03. ledna 2018, 23:10
0

Takže. No asi se to tak trochu čeká. Nápad dobrý. Jako správný Zondián a realista ti řeknu, že tady v Čr není ani jedna Tesla na podobné účely. Nikdo si nenechá Teslu ojíždět zdarma po celý rok;) V Showparku taky nedostaneš za dvojku hnedka dvě čísla páč to je reklama. Půjčovný je padesóna měsíc a kauce. A jak Vojta odpověděl na nákup redakční rakety Tesla nejsou finance. Dlouhodobý test je fajn je tam ale háček to auto se zničí. A Tesla zrovna není levnej špás.

Safa
03. ledna 2018, 23:21
0

Fajn, plán B. Sehnat sponzora/y. O jednom bych věděl - natvrdo a napřímo oslovit Zavorala z Alzy. Alza Teslu dealuje, ne? Jen nápad. Třeba mě čase napadne něco lepšího...

Petr 'Krab' Jeřábek
03. ledna 2018, 23:24
0

Totiž asi ten článek musíme přepsat : "Vlastníš Teslu, zajímají tě moderní technologie a jsi blond?"
A takovýho my hned berem... :)

Mimochodem, Harris na modelu S (100D) nebo jak se to jmenuje ladil asi čtvrt hodiny jízdní módy až tam našel jeden, kterej způsobil to, že to auto asi do 200km/h bylo rychlejší než 911 R.

Ale myslím, že prodejní čísla Porsche 911 to stejně neohrozí. :)

Safa
03. ledna 2018, 23:25
1

Btw. nevrazil právě Zavoral čtvrt míče na provoz Garáži přes Startovač? Pokud si matně vzpomínám, tak jo. Což znamená, že by měl mít podobné servery (a podobně trhlé nápady) rád. Za pokus to stojí, což? No a pak je tu samotný Startovač. I když tedy vážně netuším, jak by se tahle možnost redaktorům Autíčkáře zamlouvala...

Safa
04. ledna 2018, 00:13
0

A ještě mě napadlo - ta malá elektrická krabička od BMW. Tam by Autíčkář páky neměl? Na dlouhodobý test???

beastar
04. ledna 2018, 01:15
1

Já tuším a vím že cokoliv s Alzou rovná se problém. Alza a jejich politika jsme lakomy zmrdi a jedeme pro sebe hlavně zadupat náklady do země tomuto nápadu neprospivá. Nicméně třeba se to změnilo no.

Jako nápad máš Teslu, ajfóna na stole meka/a to ne toho big/ si blond 180cm s peknejma trojkama a slusnejma mirama? Umíš psát? Tak to hledame právě tebe se mi docela líbí.

To by se četlo přesně v duchu hlavního marketingového taháku! Když už nevíš jak na to dej tam kozy. A když to jde tak placatou káru.

MGRR
04. ledna 2018, 09:24
0

Tak ono stačí do hlavní lišty vedle BLOGY, vložit "EKOmoderna" a nechat to žít svým životem... uvidíte kolik lidí tam bude nakukovat... pak ve fóru... nikdy jsem tam nebyl... každý je zvědavý.

reagovat
MGRR
04. ledna 2018, 09:31
1

Na první stránku e-golf, e-oktávka, e-wv... podpořte nás, pak dostanete víc... a server nasaje potřebné stádo oveček (jakože o prachy jde zřejmě bokem v druhé-první řadě)

Vytvořit jim tam vlastní e-blog, kde si můžou psát jak tvořili z pionýra e-motokáru s motorem z pračky a baterkou z auta...

Knightrider
04. ledna 2018, 10:20
7

To je neuvěřitelný, jak je ten dnešní svět plnej novinek. Na západě Evžen Mlask vyrábí električáky a chystá lety do vesmíru, na východě, v Saudský Arábii zase dovolili ženským řídit a dokonce budou moct chodit i do kina. No není ten svět krásnej? :-D :-D :-D Já když jsem to četl, tak jsem se musel strašně řezat nad tou absurditou.
Já nějak moc nechápu ty vášně kolem Tesly a podobných aut. Jako jó, je to zajímavý, ale koukli jste někdo, kolik to stojí? Co jsem si tak všimnul, tak většina místních hošíků jezdí v postrku v ceně do nějakých 150-200 tisíc max a to jsem ještě dost optimistickej. Tak proč proboha řešíte nějakou Teslu za tři míče?
Letos mi bude pěkných kulatých 40 a tak si říkám, že ač se mi tenhle novej vývoj automobilismu a autonomního řízení moc nezamlouvá, už mi může být celkem naprosto ukradenej a tak k tomu taky přistupuju. Jsou dnešní auta špatný? Ale kulový. Jenže na nový zábavný auta většina z nás nemá prachy, víme? To je ale nedělá špatnýma. Já bych taky radši vyměnil svoje 22 let starý auto za jeho současnej ekvivalent, ale nějak nemám zbytečný čtyři míče, plus následnej servis. Kdo by to byl řekl. Nikdo neříká, že je současnej směr správnej. To ukáže až čas. Ale neodsuzujte technologie jen proto, že jim nerozumíte, nemáte s nimi žádný zkušenosti a nemáte na ně. Je to jen alibismus, nic víc.
A když vás takový články bavit nebudou, tak je prostě nečtěte. Narozdíl od skanzenu typu KLDR tady máte možnost svobodný volby. Nikdo vás nenutí tu všechno číst. Já to taky nedělám a testy Hnojdajů nebo Škodáren a vlastně většiny normálních aut nečtu, protože mně nijak zvlášť nezajímají. Než ztrácet čas nad něčím, co nemá význam, to se radši jeďte projet v těch svých zázracích na kolech. Nebo se věnujte třeba poezii, co já vím.
Na prvního ledna bylo venku krásně teplo, sucho a tak jsem si řekl, že by bylo fajn auto zase trochu provětrat. Vlastně jsem neměl vůbec žádnej cíl cesty. Jen prostě sednout a jet se projet. A to byste nevěřili, jaká to byla paráda i v tom starým verglu a jak ten jde hezky za plynem. :-) Provoz minimální, auto funguje, jak má a já si jen říkal: "Jak na novej rok, tak po celej rok. Tohle by vážně šlo." :-)
Takže ať nám to všem jezdí a dělá radost, bez ohledu na to, jestli to jede na benzín, elektriku nebo na umělý chcanky. On si nakonec každej najde to svoje, co ho bude bavit.

reagovat
beastar
04. ledna 2018, 12:48
0

Chápu kam míříš. Jen bych se zastal místních auta za 100 až 200 tady podle mě lidi mají ok. A co je na tom špatně? Každej nemůže mít Zondu, nebo korvetu ne?

A jinak je tady dost lidí co maj auto v hodnotě 500 plus. A to vidím jen z toho co tady čtu a co jezdí na ty pochybný srazy:)) Ohledně těch věcí jako autonomní kapsle to máš recht. My už se toho v masovce stejně nedočkáme. A číst tady nemusíš zdaleka všechno, ale dnes je taková doba že prostě čtenáři si trochu chtějí ten obsah přizpůsobit. A třeba mě primárně vadí že věc kam lezu vlastně takovou sekcí podpoří dotační hysterii. Nejen kolem elektro pitomin. Jasné nebudu to číst, ale stejně mě to tady bude vadit. Je to jako by si na vegeteriánskym webu měl sekci vaříme z telecího.

A řekl si těm vegáčum tak to nečti ne. To je takový trochu český pohled. Serme na to strčíme hlavu do písku nebo někomu do prdele a ono to přejde. Myslím že moderní web by měl brát v potaz trendy, ale asi i komunitu už stávajících čtenářů....

Knightrider
04. ledna 2018, 14:00
0

Jasně, že na autech za 100 tisíc není nic špatně. To jsi mně nepochopil. Naopak jsem tím chtěl říct, že Tesla za tři mega se servisem ve Vídni je auto úplně k ničemu, protože je pro tak úzkou skupinu uživatelů, že většina lidí tady se jí vůbec nemusí zabývat a tudíž ta hysterie na obou březích kolem ní je v tuto chvíli naprosto zbytečná. To je asi jako s tou tvojí slavnou Zondou. Za 50 let bude všechno úplně jinak a podobná auta (ty Zondy to asi nebudou) možná budou mít všichni a už to nikomu nebude připadat nijak zvláštní, ale v současné době ten flame kolem téhle značky dle mého soudu není na místě. Je to možná průkopník nové generace aut a možná taky jen další průser a slepá ulička. Nikdo nemluvil o zavírání očí před technologiemi. Vývoj nezastavíš a je celkem logické, že se bude ubírat kromě cizelování stávajících technologií i objevováním nových možností.
Jasně, přizpůsobit si obsah samozřejmě můžeš, od toho je to interaktivní internet s možností diskuze a nikoliv tištěný časopis. Nicméně i tady platí, že: "není člověk ten, který by se zalíbil lidem všem" a asi trochu cítíš tu hořkost v očích redaktorů z reakcí, které tady vidí. Jejich cílem je rozšířit tenhle plátek a nabídnout ho širší veřejnosti, nejen úzké skupině lidí, toužících po divných autech, jako jsem třeba já. Dělají to systematicky už rok nebo dva a zřejmě se jim to daří, podle stoupající základny čtenářů. Jenže s rostoucím počtem pravidelných čtenářů rostou také témata a je tedy více než logické, že ne všechno padne do noty všem, zejména ne těm skalním příznivcům právě těch podivných aut, kteří jsme sem přišli před lety. Uvědom si ale, že život není jen o vysedávání u netu, ale i o dalších aktivitách a tudíž ať člověk chce nebo ne, dřív nebo později musí z logiky věci vyloučit ty aktivity, které mu nic nepřináší nebo ho nezajímají. To nemá s nějakým strkáním hlavy do písku naprosto nic společného. Je to jen o stanovení si vlastních priorit a zájmů. Čtu jen vybraná témata ne z toho důvodu, že mně nové technologie nezajímají, nemám na ně nebo že s nimi nesouhlasím, i když i to samozřejmě může hrát svojí roli, ale prostě proto, že ne každé téma je pro mně natolik důležité, abych mu věnoval svůj čas na úkor jiných aktivit.
Asi tak nějak všichni tušíme, že s příchodem Muska svět zelenější nebude a že jde v první řadě o produkování zisku. A v tuhle chvíli přijdou na řadu místní redaktoři, aby se pokusili lidem tato témata přednést v co možná nejreálnějších podobách s jasným vysvětlením dopadů na skutečný svět a každodenní život s podobnými auty. Ne každý čtenář je dostatečně mentálně nebo technicky vyspělý natolik, aby dokázal jednotlivá úskalí těchto technologií sám identifikovat a od toho jsou tady redaktoři, kteří by měli podat nezkreslený pohled na věc. Do jaké míry bude jejich pohled objektivní, už je věc samozřejmě druhá a bude se odvíjet od jejich schopností a míry vlastní sebereflexe.

Anorex
04. ledna 2018, 11:00
2

Docela mě fascinuje ten shitstorm, co se tady rozjel kvůli přidání nové sekce. Nevidím důvod, proč by tu taková sekce neměla být. Sice je tenhle web/blogy primárně koncipované pro trochu větší nadšence než auto.cz (ale i tam se vyskytují zajímaví lidé), ale zas bych z toho nedělal vzpomínkový web na rádoby staré dobré časy. Je fajn se ohlédnout, číst si o starších autech, ale proč by tu mělo být jen to. Žijeme v krásné technické době, tak proč tu o tom něco taky nemít. A k tomu autonomnímu řízení, rád bych se dočkal doby a klidně si koupil auto, které se za mě v koloně bude posouvat absolutně samo nebo najedu na dálnici, švihnu tam autopilota, budu čumákovat tu po okolí tu na cestu a za 500km z ní sjedu svěží a ready.

Já teda na autíčkáře začal chodit zejména kvůli stylu psaní autorů, který není tak trapně unifikovaný a zaujatý jako na větších webech. Zkrátka se to dobře čte, umějí být kritičtí a člověk se o konkrétním autě taky něco dozví. Že je to subjektivní? Ano prosím, díky!

A navíc to tu již někdo psal, bude to další sekce. Nezajímá mě to? Tak to ty vole nečtu ne? Pokud to nebude mít vliv na množství tradičního obsahu (testy nových aut, youngtimerů, oldtimerů, bazarových snílků) a autoři zde slibují, že nebude, pak fakt nikde nevidím problém.

reagovat
beastar
04. ledna 2018, 12:38
0

Já jenom dodám že doby kdy auto v pohodě za tebe jede v koloně už si se dožil. Převezme řízení opravdu full. Bude to tak deset let, co to umí bmw i třeba audi s chytřejším tempomatem. O nový A8 která to dokáže i v normalních rychlostech nemluvě. Tesla to dokáže taky. Takže když tady některé čtu. Ta sekce asi není špatný nápad!

Ještě se teda postarat aby se tam nepsalo jen o Tesle ale daval se prostor všemu. Ono nakonec technologie není elektromobilita že.

Anorex
04. ledna 2018, 12:46
0

Vzhledem k tomu, že vesměs nejsme v milionářském klubu, samozřejmě vyjma tebe, tak jsem myslel autonomní řízení ve vozech nižších tříd. Vše co jsi vyjmenoval jsou vícemilionové položky k nákupu. Až to bude umět Fabie za 400 tisíc, pak OK. Navíc to co popisuješ ty, zatím umí toliko aut, že bys to na jedné ruce spočítal. Takže je o čem psát

beastar
04. ledna 2018, 18:23
1

V milionářskym klubu měřeno majetkem nás tady bude většina,) Mladý kluici maj ještě na první Zondu čas, ale ten může přijít dneska vymyslíš aplikaci a za tejden si v balíku....Podívej se, nevím jaký komplex stojí za tím že hodně lidí si neustále tady v téhle části světa hraje na chudé:) Sem zdaleka nechodí jenom lidi, co čekají na výplatu takový si totiž nekupujou auta pro zábavu nemají 911 a nebo M3 a takový sem chodí. Je tady taky majitel Caterhamu a desítky dalších, co nejsou tolik aktivní v diskuzích. Takže plky o tom kdo je a není v milionářském klubu sem nepiš. Jinak aby jsem ti to teda potvrdil já prachy mám a milionář sem si s tim ok, nebo jsou v pohodě jen lidi co berou sociální dávky a zbytek naházej do beden v herně na rohu?,) A ano zatím je to vyhrazeno pro luxusnější segment to autonomní řízení... Btw Teslu si asi taky asi zejtra většina z nás nekoupí a to neznámená, že se ti nemůže jako auto líbít ne. O čem psát určitě je. Mě osobně jde celou dobu o to JAK PSÁT. Ona totiž většina autorů kteří fandí právě autonomnímu řízení, technologii a Tesle (e-srágorám obecně) má auta za zastaralé popelnice a jejich největší sen je ta prašivá krabice od toho patlala Bengla (viz.obr) která má jezdit bez volantu, ale vypadá to jako skříň na hadry na kolech. Jestli si měl jako malej rád Lego DUPLO může se ti to i líbit. Auto to není, ale když o tom dokáže někdo napsat čtivě proč ne hlavně ať to nikdo nedává na main page na dlouho.

sheogh
05. ledna 2018, 10:27
0

smarja co to je za kreaci?????? doufam, ze to zustalo jen u renderu :-D

beastar
05. ledna 2018, 13:43
0

Bůh se nad námi asi slitoval a zůstalo. Kreace když Ch.Bangle dostane silnější antidepresiva a volnou ruku. Teď si vem jak mohli vypadat tehdejší bavoráky:))

sheogh
05. ledna 2018, 14:26
0

To je fakt od Bangla? No tak to beru zpatky to, ze jsem kdy nazval 5er E60 hnusnou, to vlastne dopadlo jeste dost dobre :-D
Asi bych se nechtel setkat s jeho dealerem

beastar
05. ledna 2018, 15:18
0

Jmenuje se ta zrůdnost REDS a je to opravdu od něj. Mělo by to být na elektriku a disponovat možností plně autonomní jízdy, kdy si tam jako budeš sedět jako tvrďák a poslouchat operu. Vnitřek má být jako kancl prostě si po cestě na oběd hodíte s klukama ještě brainstorming přímo v tomhle mixéru. No naštěstí to jenom vymyslel a k dispozici jsou k tomu právě nějaké materiály v čistě teoretické rovině.



reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Grand Cherokee  1993
Jeep Grand Cherokee

1993 rok výroby
173 koní výkon
3 999 ccm objem

Ford F350 4x4 1996
Ford F350 4x4

1996 rok výroby
199 koní výkon
7 300 ccm objem

Chevrolet Express LT 1500 AWD - platinum depp 2012
Chevrolet Express LT 1500 AWD - platinum depp

2012 rok výroby
310 koní výkon
5 328 ccm objem

Pontiac Catalina 1965 1965
Pontiac Catalina 1965

1965 rok výroby
290 koní výkon
6 300 ccm objem

Toyota Yaris 1,VVT-i 2005
Toyota Yaris 1,VVT-i

2005 rok výroby
48 koní výkon
998 ccm objem