reklama
načítám data...

BobAsh

JménoVojta Dobeš
BydlištěPardubice
Registracepřed 3.6 rok.
Poslední aktivitapřed 9.9 min.
Příspěvků ve fóru793
Komentářů u článků1417
Pozitivních komentářů u článků63
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu
Informace

Šéfredaktor Autíčkáře a dlouholetý motoristický novinář se zkušenostmi z českých edic Autocaru či TopGearu i z americko kanadského TheTruthAboutCars.com. Milovník všeho na čtyřech kolech, který se od klasických amerik dostal až k nadšení pro Teslu a Alfy Romeo. Vyznavač kontroverzních názorů a nevyléčitelný provokatér.

Posledních 50 komentářů

Vojta Dobeš
dnes v 15:51
0
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

Rapid je skvělý auto (na poměry toho čím má být, tedy levnější alternativy k Octavii), ale záleží na konfiguraci. V 1.2 TSI je to výborně vyvážený, pohodlný a obratný. S 1.6 TDI je to těžký na čumák a kvůli jinak naladěnému pérování, které si vynutil motor, se to chová úplně jinak, drncá to a je to tak nějak celý špatně.

A ad sedačky - všechny Rapidy, ve kterých jsem jel, měly příplatkové sportovní sedačky, ve kterých se sedí super (a stojí pár tisíc).

Další věc je, že v tom segmentu, na který by US verze Rapidu cílila, by stála proti zázrakům jako je Nissan Versa nebo Chevrolet Sonic a Cruze, zatímco třeba proti Corolle by mohl být levnější. To si myslím že by dávalo slušné šance na úspěch.

Vojta Dobeš
dnes v 15:44
0
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

krab: Přečti si někdy komentáře pod mými testy Škodovek na TheTruthAboutCars - zvlášť u Superba a Octavie tam bylo plno reakcí na téma "proč to sem nevozí místo Volkswagenů". Ono totiž když se podíváš na to, jak se liší americké VW od evropských (jsou o něco větší a levnější), tak je to dost podobné tomu, jak se od VW liší Škoda. Jen s tím rozdílem, že americké VW jsou tak trochu krámy - nebo přinejmenším Jetta, jaký je americký Passat (nemá nic společného s naším Passatem) nevím, ale nejspíš to taky nebude žádný hit a nikdo to moc nekupuje.

Škoda by tam dávala smysl za předpokladu, že by do ní chtěl koncern investovat ty peníze, což by dávalo smysl buďto tehdy, kdyby pro ní dokázali najít prostor, kde by si nekonkurovala s VW, nebo v případě, že by považovali image VW jako takového za natolik poničenou Dieselgate, že by to radši celé zahodili.

Jo a CrossBlue už existuje v sériový podobě, je to právě ten VW Atlas. A od Kodiaqu se to liší jednou dost podstatnou věcí - je to tak o třídu a půl větší, Kodiaq by vedle toho vypadal jako Fabia.

Vojta Dobeš
dnes v 15:35
0
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

knightrider: V Americe se vždycky prodávala evropská auta a spousta z nich tam skvěle fungovala, většinou líp než americká tady. Přesto jsi asi stejně jako já rád, že se auta přes ten Atlantik dostanou. Stejně jako jsou v Evropě divní lidé, kteří jezdí třeba Corvettou nebo Tahoe, jsou v Americe lidé, kterým vyhovují evropská auta.

Franz Kafka: V Americe si rozhodně může dovolit BMW nebo Audi víc lidí než v Evropě (jak procentuálně, tak v absolutních číslech) a evropské luxusní značky odjakživa žily z amerického trhu, kdyby nebylo kupců v USA, tak nemáme Porsche, nemáme britské roadstery, nemáme kde co dalšího.

A po Škodě Superb by rozhodně nemuseli toužit bohatí Američané, když jsem odhadem počítal, co by tam Superb mohl stát (vycházel jsem z EU a US cen jiných modelů), tak mi vyšlo rozpětí cca podobné jako u aktuálního amerického Passatu, snad jen s dražšími top verzemi, protože US Passat není tak vybavený jako Superb. Takže by to vycházelo na dejme tomu $24k základní cena až $38k za top výbavu, nebo něco takového. A auto kolem 25 tisíc dolarů si v Americe rozhodně nekupují bohatí lidé, ale dejme tomu nižší střední třída - dát takové peníze za auto si může dovolit víceméně kdokoliv, kdo dělá nějakou normální práci a neobrací burgery v McD's. A proti konkurenci v daném segmentu (Camry, Accord, Fusion, Malibu, Mazda6) by byl Superb naprosto v pohodě. Ostatně když může Buick v Americe prodávat Insignii coby Regal, tak proč by nemohl uspět Superb.

Jediný problém by byl ve vybudování brandu, protože to je drahé.

Vojta Dobeš
včera v 22:32
0
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

No právě, proto jsem dospěl k tomu, že by byl Rapid lepší. Oktáfka f plný na hlínách za $30k by asi nebyl úplně hit.

Vojta Dobeš
včera v 22:20
0
Škoda v Americe? Které modely by uspěly a které propadly?

Jetta je oproti Octavii poměrně brutálně "kost-katovaná" - jezdil jsem evropskou verzí, která je trošku "vylepšená" a pořád to vypadalo jako laciné auto. Octavia by na US trhu stála skoro jako midsize sedany a to je nejpíš těžko průchozí. Rapid za $12,000 (nebo i za $15,000) by nejspíš byl hit. Superb za cenu US Passatu taky.

Vojta Dobeš
předevčírem v 16:20
2
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

Já vám teda nevím, ale mě zrovna rychlost přijde jako naprosto typická věc, kde člověk potřebuje digitální zobrazení a ne pitomý budík. U většiny moderních aut má budík nějaký kravský rozsah typu 0-250 a naučit se v tom odhadnout na pohled, jestli jedete 50 nebo 55 (což může být poměrně důležité) víceméně nejde.

Vojta Dobeš
18. února 2017, 15:31
1
Prodej a nákup auta. Jak to děláte vy?

Vaše konspirační teorie se mi líbí! :)

Jinak stručná odpověď - ne všechny otázky souvisejí s nějakým naším aktuálním projektem, i když co není, může být.

A ad redakce - redaktoři jsou placení od článku a někteří to dokonce dělají z části jako "práci pro peníze", i když samozřejmě coby vedlejšák. Já se Zlokočkou a Davidem (majitelé) to zatím děláme zadarmo, respektive to občas trochu dotujeme, neb reklamy nás ještě tak úplně neuživí. Ale jsme snad na dobré cestě :)

Vojta Dobeš
17. února 2017, 20:13
0
5 věcí, které autíčkáře s OCD k šílenství přivedou

To "X" v TopX není římská desítka, ale proměná ;)

Vojta Dobeš
16. února 2017, 17:31
0
Autíčkář hledá PlechCup speciál aneb jaké nejlepší auto za babku?

C200 CDI s automatem? W202, hádám? Co za něj? Jak moc je to mrtvý a jak moc je to shnilý?

Vojta Dobeš
15. února 2017, 23:28
0
Zapište si do kalendáře termíny Trackdayů a PlechCupu v roce 2017!

Bohužel Sosna byla volná jen v termínech které kolidovaly s prvním a posledním Mýtem nebo byly těsně okolo - a začínat a končit v Mýtě už je osvědčené a má to tradici. Uprostřed sezóny tam nebylo nic volného. Jinak bychom jeden nebo dva termíny vzali.

Vojta Dobeš
15. února 2017, 21:55
0
Zapište si do kalendáře termíny Trackdayů a PlechCupu v roce 2017!

Tam jde spíš o velikost rizika. Most v sezóně (kromě toho, že teď už je na termíny v sezóně pozdě, nejdřív na 2018) by stál víc než celá loňská sezóna dohromady, pravděpodobně. Most mimo sezónu se dá pořídit za cenu malého okruhu v sezóně.

Když se nepovede Písek, stojí to měsíční výplaty. Když se nepovede most, stojí to roční rozpočet :)

Vojta Dobeš
15. února 2017, 21:42
0
Zapište si do kalendáře termíny Trackdayů a PlechCupu v roce 2017!

Ad K&K - odpověď je ano v obou případech. Bude poslední neděle v měsíci a bude i článek. V únoru bychom to klidně udělali, ale zatím to vypadá, že bude furt sníh a hnusně a zima a tak a to by se tam nikomu nechtělo :)

Vojta Dobeš
15. února 2017, 21:28
2
Zapište si do kalendáře termíny Trackdayů a PlechCupu v roce 2017!

Viz výše ohledně Mostu. Jen s tím rozdílem, že Brno je ještě MNOHEM dražší. Malé okruhy jsou v řádu desítek tisíc za denní pronájem o víkendu, u Mostu nebo Brna v sezóně je potřeba připsat nulu.

Vojta Dobeš
15. února 2017, 21:28
0
Zapište si do kalendáře termíny Trackdayů a PlechCupu v roce 2017!

Klecanské K&K začnou březnem. Písek nebude, protože to máme všichni organizátoři daleko a loňské Písky oba poměrně drasticky prodělaly.

Vojta Dobeš
15. února 2017, 21:27
0
Zapište si do kalendáře termíny Trackdayů a PlechCupu v roce 2017!

Důvod je jednoduchý - cena Mostu závisí na ročním období. A to hodně. V prosinci bychom si možná mohli dovolit i víkendový termín (nebo všední den v listopadu). Na "sezónní most" nemáme peníze ani odvahu riskovat roční rozpočet redakce a doufat, že se to vyplatí :)

Vojta Dobeš
14. února 2017, 23:15
0
Autíčkářovy tipy na letní dovolenou

Na amerických vrakovištích se najde vcelku prd, resp. spíš díly. Ale u majitelů hobbistů/sběratelů je v Americe aut jakéhokoliv věku kvanta a není problém je dovézt, je to jen o penězích - a auta z padesátek, pokud nejde o něco zajímavého jako jsou kabria, kupé nebo nějaké výjimečné modely, se pořád dají koupit v originálním udržovaném stavu pod půl milionu našich peněz (myšleno po zaplacení dovozu a všeho kolem).

Jestli dojde k otevření hranic, tak spíš kubánští majitelé starých amerik ve velkém zaútočí na RockAuto, YearOne a eBay a začnou ta auta opravovat originálními díly.

Vojta Dobeš
11. února 2017, 21:28
2
Toyota Corolla - Kaizen

Jo, IDKFA bylo doplnění všeho (munice, brnění, zbraně), IDCLIP bylo procházení zdmi, IDCLEVxx přeskakování úrovní a pak tam bylo ještě něco...

Vojta Dobeš
10. února 2017, 15:56
1
Asi potřebuju osmiválcovou ameriku

Já myslím, že to hlavně Fernie možná neví, ale potřebuje ameriku s chromovanými nárazníky a hranatou kastlí. Potom by mu totiž mohl hrát z rádia místo Boba Dylana Tom Waits a mnohem líp by se to hodilo k jeho temné duši :)

Vojta Dobeš
07. února 2017, 21:22
1
Octavia 2017: Není to jen o světlech

Ono na tom není nic extra zajímavého. Někam doletíte, tam vám půjčí auta, nechají vás s nimi jezdit, potom vám o nich něco řeknou, potom se najíte, napijete, jdete spát a druhý den letíte domů.

Tedy, zajímavé historky samozřejmě jsou, ale ty nemůžu psát veřejně :)))

Vojta Dobeš
06. února 2017, 01:39
0
Snow Cruiser: Sněžný obr z lepších časů

krab: Tenhle Technický atlas byl jedna z mých nejoblibenějších knížek, když jsem byl dítě. Ještě jsem měl Atlas automobilů (resp. oboje mám doteď) a pak mě zásadně formovaly Vojenská letadla 1-5 od Václava Němečka, a Civilní letadla 1-2.

Tuhle fotku mám vrytou do mozku už tak čtvrt století :)

Vojta Dobeš
29. ledna 2017, 00:19
1
Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4 MonteCarlo: Šaty dělaj (nejen) člověka

Já bych jen oponoval tvrzení, že je Yeti zvenčí velké auto. Není, je kratší než Fabia Combi. A na tak malé auto je v něm místa docela hodně.

Vojta Dobeš
28. ledna 2017, 18:21
1
Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4 MonteCarlo: Šaty dělaj (nejen) člověka

Zrovna Škodovku bych za barvy nekritizoval, díky nabídce "zvláštního lakování" (původně to byly "fleetové laky") je to jedna z mála značek, u které si lidi můžou objednat opravdu barevné auto, ne jen šedé a stříbrné. A občas vídám exempláře, kde to i někdo udělal.

Vojta Dobeš
27. ledna 2017, 16:24
0
Nejnegativnější automobilová recenze?

Tak já sem teda přidám nejnegativnější recenzi, co jsem napsal já (bylo to tehdy ještě do nejmenšího sloupku v TopGearu, proto je to tak krátké):

Opel Antara

Přehlédnutelná rozhledna

Přehlížené SUV se snaží získat si pozornost faceliftem. Ale příliš se mu to nedaří.

Vojta Dobeš

Většina dnešních majitelů SUV si svoje auta nepořídila kvůli výletům mimo silnice, ale

kvůli vysokému posazu a s ním spojenému rozhledu. Nebo možná proto, aby bylo vidět

je.

Pokud vám jde o to první, je pro vás Antara výborné auto. I mezi ostatními SUV totiž svou

výškou vyčnívá, což přináší svoje ovoce i tehdy, pokud vám jde o kritérium druhé. Horší

to bude, pokud toužíte po tom, aby si vás ostatní všímali. I po faceliftu je totiž Antara sice

líbivá, ale zcela nenápadná.

Že jsem zapomněl na hlavní důvod ke koupi SUV, tedy terénní schopnosti? Nikoliv. Stačí

se podívat na přední nárazník Antary, který je k silnici i obrubníkům blíže, než u

leckterého supermini, aby vám bylo jasné, že tohle auto mimo asfalt rozhodně nepatří.

Spolu s výškou to navíc znamená obrovskou čelní plochu, která se vražedně projeví na

spotřebě. A o tom, že by snad tahle rozhledna předvedla nějaké zázraky v zatáčkách, asi

ani neuvažujete. Možná jste ale očekávali alespoň komfortní podvozek, a zklamáni

budete i v tomto ohledu, stejně jako vás nenadchne ergonomie interiéru, mixujícího prvky

starých a nových Opelů.

Specifikace

Opel Antara 2,2 CDTI

Tech. Údaje

2 231 cm3, čtyřválec, turbodiesel, 184 koní, 400 Nm, 6,6 l/100km, 205 g CO2/km, 0-100

km/h za 9,6 s, max. 200 km/h, 1997 kg

Cena

765 500 Kč

Verdikt: V nabitém segmentu středních SUV Antaru snadno přehlédnete. A o mnoho tím

nepřijdete.

Vojta Dobeš
27. ledna 2017, 15:45
0
Pneumatiky nového Challengeru Demon budou stejně úchylné, jako zbytek auta

Za cenu nový Octavie to fakt nebude, to není ani Hellcat a to ani v amerických cenách. Hádám, že tohle bude stát tak 80 tisíc dolarů minimálně.

Vojta Dobeš
26. ledna 2017, 00:15
0
Audi A4 Allroad 3.0 TDI: Všestranné řešení

Tak ono čím víc výbavy, tím víc je jedno, jak je to auto velký. A ostatně to dává smysl - to drahý je na autě technologie, ne železo.

Vojta Dobeš
25. ledna 2017, 22:41
0
Audi A4 Allroad 3.0 TDI: Všestranné řešení

A to jsem ještě do testu nedoplnil specifikaci testovaného kusu, na což teď jdu. Stál by tuším 2.05M - ale taky v něm je fakt hodně věcí. Navíc mám pocit, že reálně by se to teď díky akční výbavě dalo naklikat levněji.

Vojta Dobeš
25. ledna 2017, 22:40
1
Audi A4 Allroad 3.0 TDI: Všestranné řešení

No má to dva důvody - jednak mě víc baví hrát si s detaily, druhak je jediný můj slušný objektiv pevná 50 mm a tou nic jiného vyfotit beztak nejde :)

Slibuju, že si pořídím lepší nářadí.

Vojta Dobeš
25. ledna 2017, 19:54
1
Audi A4 Allroad 3.0 TDI: Všestranné řešení

Je to primárně předokolka, narozdíl od konkurence která je obvykle nativně RWD. To by mohl být ten rozdíl.

Vojta Dobeš
25. ledna 2017, 06:42
0
Hrdinové za babku: Fiat Barchetta

Jako profesionální překladatel můžu říct, že mě to na jednu stranu vytáčí (nejděsivější bylo překládat pro magazín o pokeru), ale jsou případy, kdy to prostě nejde, protože ještě neexistuje českej ekvivalent. A jak říká vavris, "lift-off" každej chápe. "Přetáčivost po ubrání plynu" se sice chápe ještě líp, ale než to napíšeš nebo i přečteš, tak umřeš stářím.

Vojta Dobeš
24. ledna 2017, 00:00
1
Konečně víme, čím jezdí Homer Simpson

Jak to myslíš, "polo"? Že tě sejmu bleskem?!

Vojta Dobeš
23. ledna 2017, 19:35
1
Konečně víme, čím jezdí Homer Simpson

Vždyť píšu, že to, co si myslí Torchinsky z Jalopniku je malej předohrab a já s tím nesouhlasím a tvrdím, že je to na bázi A-body, což je zadohrab. Takže další důkaz, že já mám pravdu a Torch se plete.

Vojta Dobeš
23. ledna 2017, 19:34
-1
Konečně víme, čím jezdí Homer Simpson

evlo je sice divnej, ale jsem mu svědkem, že občas nový auto koupí, naposledy to byl tuším Genesis Coupe.

Vojta Dobeš
21. ledna 2017, 21:09
1
Toyota Aygo: Motoristovo minimální řešení

Kdybychom nemluvili o autě z kategorie, kde ještě nedávno byl nadstandardem posilovač řízení, tak bychom BT určitě nezmínili. U auta, které v testované konfiguraci stojí ani ne čtvrt milionu, to ještě za zmínku stojí :)

Vojta Dobeš
19. ledna 2017, 18:46
1
Nissan Qashqai 1.6 dci 4x4: Kombíky, do střehu!

Víceméně kdykoliv dostaneme vybrat, testujeme daný model jako první v benzínové variantě (kupříkladu Octavii jsme ještě v TDI neměli, snad jako jediní). Ale jak říká snowman, testovací flotily jsou plné nafťáků, protože ty se kupují nejvíc.

Ale momentálně tam máme ještě nenapsanou Toyotu Aygo na benzín, Ford Tourneo Connect na benzín, příští týden si vyzvedáváme Opel Corsa (opět) na benzín a na konci měsíce tam máme lahůdku, Ladu Niva, která bude nejspíš taky na benzín.

Vojta Dobeš
17. ledna 2017, 23:34
0
Nový Mustang dělá další kroky k evropskému GT - máme nové informace

To možná u předchozí generace, kde měla V8 300 koní a byla šance jí tou šestkou i překonat. U aktuální generace už to dává smyslu dost málo, protože jednak bude kompresor kit dražší než rozdíl V6 vs. V8, druhak se V6 nedá koupit s Performance Packem a za třetí bude levnější dostat na výkon V8 ten Ecoboost, kterému k tomu dost možná bude stačit ECU a výkon, nebo tak něco.

Vojta Dobeš
17. ledna 2017, 22:02
2
Konečně víme, čím jezdí Homer Simpson

Navíc MX-5 je zrovna věc, kterou si většina lidí chce nakonfigurovat podle sebe, málokdo bude chtít skladovku, protože u auta pro radost se nesmíří třeba s jinou barvou než chtěl.

Něco jinýho je to třeba v Německu, kde je větší trh a např. základních MX-5 v socce a v základní bílý barvě za v přepočtu 500k se tam válí všude kýbl.

Vojta Dobeš
17. ledna 2017, 22:00
0
Konečně víme, čím jezdí Homer Simpson

Chrysler víme, že je trefa. Že se to jmenuje Plymouth Junkerolla je oficiální.

Vojta Dobeš
17. ledna 2017, 20:43
0
Faceliftovaný Mustang se tváří smutně

Já bych to neviděl zdaleka tak černě. Teď byla jedna krásná generace, po ní jedna snad ještě hezčí (btw ta na fotce je první, jen má Shelby ksicht) a potom přišla další, která vypadá taky super, jen není retro.

Kdybychom byli v době původního Mustangu, tak se už před nějakými sedmi lety začal dělat velký tlustý Mustang, a teď už by se tři roky dělal Mustang II, který by neměl ani osmiválec a jeho nejvýkonnějšímu motoru by se mohla smát dnešní Fiesta :)

Vojta Dobeš
16. ledna 2017, 23:05
0
Konečně víme, čím jezdí Homer Simpson

Mustangy jsou taky tuším vyprodané asi na rok dopředu...

Vojta Dobeš
16. ledna 2017, 22:45
0
Konečně víme, čím jezdí Homer Simpson

Tak my články taky nepřekládáme - z Torchova článku je zmíněná jen jeho myšlnka, o které jsem přesvědčený, že je špatná a že moje vysvětlení je lepší :)

S tím zbytkem - na to momentálně moc nejsou redakční kapacity, ale snad časem.

Vojta Dobeš
14. ledna 2017, 22:35
0
Rockerka za volantem aneb jak umíraly Astony

Tak tu neznám, s Keithem Moonem znám jen zkazky o tom, jak zaparkoval Rollse do bazénu. I když on to možná byl Chrysler a zahradní jezírko. A o Richardsovi zase znám jen historky o tom, jak cestovali s Anitou Pallenberg a nějakýma dalšíma lidma někam do severní Afriky v Bentley.

Vojta Dobeš
12. ledna 2017, 20:13
0
O autech oblíbených, neoblíbených a srdcových

Přemýšlím, jestli je pro pracovní postavení motoristického novináře horší nabourat Yarise nebo napsat "aby jsem"...

Vojta Dobeš
12. ledna 2017, 15:31
0
O autech oblíbených, neoblíbených a srdcových

Aby to bylo úplně fér, tak u mě je v těch 36 započítáno i pár aut, se kterými jsem nikdy nejel a taky jedno, které jsem viděl jen dvakrát, když jsem ho kupoval a prodával. Ale zase tam nejsou ta, která byla doma, jezdil jsem s nimi, ale nevlastnil jsem je.

Každopádně teď už ten počet není tak šílený, protože za posledních tak 6 let jsem prodal/koupil jen pár kousků. To, že jsem třicítku aut překročil asi v 26 letech, to bylo děsivější :)

Vojta Dobeš
12. ledna 2017, 15:06
0
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Článek je označený jako reklama (hned několika způsoby) a nevyjadřuje přesvědčení redakce - byť samozřejmě na něco, co je nám zcela proti srsti, bychom reklamu nepřijali. Bohužel se tahle práce nedá dělat jen pro dobrý pocit a radost z toho, že nás čtenáři mají rádi.

Ale naše věrné čtenáře snad potěší, že každý takovýto článek nám umožní psát další články toho typu, který máte rádi.

Vojta Dobeš
12. ledna 2017, 11:55
0
O autech oblíbených, neoblíbených a srdcových

Jestli jsi mě trumfnul ti pomůžu zjistit. Alfons je číslo 36, jestli si pamatuju dobře :)

Vojta Dobeš
11. ledna 2017, 23:37
1
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Pokud nejsou opodstatněné pochybnosti o spáchání přestupku, tak člověka žádný obhájce (ani ObhajobaŘidičů) nezachrání. A pokud policajt nedodržel předepsaný postup měření, neměl certifikované měřidlo nebo třeba jen člověka nepoučil o jeho právu odmítnout podat vysvětlení apod., tak je naprosto férové, že bude případ odložen. Přijde mi to stejné jako to, že pokud je přiznání vynuceno, nedá se použít v trestním procesu. Kdyby to tak nebylo, tak by si za chvíli státní moc dělala, co by chtěla.

Spíš je to pro mě otázka principu - každý má mít právo hájit se v rámci zákona tak dobře, jak dokáže nebo jak dokáže zaplatit.

Jo a mimochodem, právní vzdělání, byť nedokončené, mám taky. Než jsem se stal motoristickým novinářem a překladatelem, vypadalo to, že budu právníkem :)

Vojta Dobeš
11. ledna 2017, 23:33
0
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Z našeho posledního průzkumu vyšlo, že čtenáři Autíčkáře mají auta v hodnotě od cca láhve rumu (to jsem třeba já) a zhruba 50 miliony korun. Myslím, že nějak podobně bude vypadat i příjmová skladba.

To je ale v tomhle případě nepodstatné - v případě, že je hrozícím postihem pokuta 20 000 korun a víc, plus ztráta ŘP a s tím potenciální ztráta obživy, je jednorázová platba, typicky se pohybující kolem 15 tisíc korun, smysluplnou investicí i pro relativně chudého člověka, pokud nabídne alespoň šanci to ve správním vyhrát.

Vojta Dobeš
11. ledna 2017, 23:27
0
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Kdyby to byla "pojišťovna" fungující na jiném principu než normálního advokátního zastoupení, tak bychom na to nebyli ochotni reklamu dělat. Možná by pomohlo přečíst si ten článek nebo spis, který je v galerii - ObhajobaŘidičů je (velmi zhruba řečeno) něco jako advokátní kancelář pracující za paušál. To, co od nich dostanete, je právní zastoupení - nic víc, nic míň. Žádné zastoupení neexistující osobou, které by sloužilo k protahování procesu a podobné taktiky. Zachránit řidiče před postihem mohou tehdy, pokud jim k tomu daly státní orgány svou chybou prostor. Což je dle mě naprosto férové.

A já si jdu přečíst ten PR článek znovu, protože mám pocit, že jsme ho napsali dost nesrozumitelně...

Vojta Dobeš
11. ledna 2017, 21:44
0
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

1) Reklamu na advokátní kancelář bychom taky vzali, i když by se specializovala na trestní právo a obhajovala tudíž taky vrahy.
2) Přestupky pod vlivem návykových látek jsou specificky vyňaté (viz ty otázky a odpovědi na konci).

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Mini Clubman Cooper 1.6, Pepper packet 2012
Mini Clubman Cooper 1.6, Pepper packet

2012 rok výroby
120 koní výkon
1 600 ccm objem

Ford Aerostar 3.0i 1989
Ford Aerostar 3.0i

1989 rok výroby
147 koní výkon
3 000 ccm objem

Renault Ostatní Saviem SB2 1976
Renault Ostatní Saviem SB2

1976 rok výroby
75 koní výkon
2 600 ccm objem