reklama
načítám data...

BobAsh

JménoVojta Dobeš
BydlištěPardubice
Registracepřed 3.9 rok.
Poslední aktivitapřed 40.9 min.
Příspěvků ve fóru816
Komentářů u článků1527
Pozitivních komentářů u článků88
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu
Informace

Šéfredaktor Autíčkáře a dlouholetý motoristický novinář se zkušenostmi z českých edic Autocaru či TopGearu i z americko kanadského TheTruthAboutCars.com. Milovník všeho na čtyřech kolech, který se od klasických amerik dostal až k nadšení pro Teslu a Alfy Romeo. Vyznavač kontroverzních názorů a nevyléčitelný provokatér.

Posledních 50 komentářů

Vojta Dobeš
23. června 2017, 23:33
1
Camaro ZL1 opět na Nordschleife, tentokrát výrazně rychleji

Definic je moře a dost se překrývají. Nejpůvodnější definice muscle caru je midsize (vzácně fullsize) auto ve dvoudveřové verzi, osazené mnohem větším motorem než mělo původně a prodávané za dostupnou cenu (což vyřazuje cokoliv evropského). Z klasického pohledu je tudíž opravdu Challenger jediný opravdový současný muscle car, protože je to pořád velké, plnohodnotně čtyřmístné auto.

Pony car jsou všechny klony a konkurenti Mustangu - tedy malé, levné, sportovně vypadající kupé, které je takovým "gétéčkem pro chudé". Typicky byla tahle auta kvůli rozměrům spíš 2+2.

Rozšířená definice muscle caru ale zahrnuje i výkonné pony cars - tedy z klasických aut třeba Mustang Mach 1 nebo víceméně libovolný Mustang s big blockem si může říkat muscle car, šestiválcový nebo základní osmiválcový Mustang je jen pony car.

Vojta Dobeš
23. června 2017, 22:21
0
Podpoř Autíčkáře, kup si tričko a dostaneš kafe!

Napiš prosím na vojta.dobes@autickar.cz - prověřím, pravděpodobně bude chyba v tom, že jsem idiot a něco jsem přehlédl. Dík a sorry :(

Vojta Dobeš
22. června 2017, 16:05
0
Jak prodat auto a nezbláznit se z toho

To je stejně krásný, jak dokázal "sásrak echt němeská technika s Flkohrád" jezdit za téměř identickou spotřebu se zastaralým americkým nesmyslem, který byl přitom jen o metr delší, půl tuny těžší a měl jen dvakrát tak velkej motor (1998 Lincoln Town Car).

Vojta Dobeš
20. června 2017, 18:56
0
Proč jsou stará česká auta drahá a budou stále dražší?

"Syndrom českého vyčůránka" je nesmysl, v Americe nebo kdekoliv v západní Evropě je to úplně stejné a taky se najdou idioti, kteří chtějí prodat '68 Plymouth Valiant sedan za $50k, protože je to přece "muscle car". Ale tyhle pokusy si trh vytřídí sám a nemají moc vliv na to, za co si normální lidi prodávají normální auta. A opravdu hezké kusy starých Škodovek opravdu stojí hodně peněz, protože jinak jsou nesehnatelné.

Ony to jsou možná tak trochu dva paralelní trhy - trh s naleštěnými mršinami a trh s opravdovými kvalitními veterány. Moc se to neprolíná, ale cenově nahoru jdou oba.

Vojta Dobeš
16. června 2017, 15:12
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Škodovky 742 (105, 120 etc.) nezajímavé určitě nejsou, v osmdesátých letech už v podstatě neexistovalo žádné jiné mainstreamové auto s koncepcí "všechno vzadu".

Vojta Dobeš
16. června 2017, 12:36
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Ono těch "podsekci" bude asi víc než jen classic, na druhý straně bude zase možnost vyfiltrovat jen vážný články o nových autech, technologiích a průmyslu, a tak. Ale bude to hrozný opruz udělat zpětně.

Vojta Dobeš
15. června 2017, 23:59
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Krab : počkej si na zítřejší a nedělní clickbait.

Ad testy : úplné krámy si radši nepůjčíme, tím se to řeší

Vojta Dobeš
15. června 2017, 23:56
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Franz : prodat nelze, jednak emocionálně, druhak za ti bez nás nikdo nic nedá, za třetí jsme teď na zlomku toho co plánujeme.

Vojta Dobeš
15. června 2017, 19:32
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

A přitom třeba Křečkovy nebo Jeniikovy testy nudných aut jsou leckdy taky zajímavé. Ale ano, dáme někam do horního menu možnost vyfiltrovat #autickarclassic.

Vojta Dobeš
15. června 2017, 17:14
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Pólin: Nebylo to v mailu, bylo to v redakčním chatu a napsal jsem to trochu jinými slovy. Ale jinak ano, přesně takhle vypadalo zadání :)

Vojta Dobeš
15. června 2017, 17:10
1
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Nečetl jsem celé vlákno, protože trochu nestíhám. Jen ve stručnosti:
- Nad něčím jako tagem "autickarclassic" pro označení článků pro pitrolheady už přemýšlíme dlouho a přijde to.
- Ad nutnost vydělávat peníze: Kdybychom nedělali Autíčkáře, můžeme si já i Viola každý koupit velmi zajímavé auto na hraní. Každého nás to stálo (mě spíš na odpracovaném čase, Violu i reálně v "cold hard cash") několik set tisíc a nemáme z toho ani korunu, naopak to občas pořád ještě nějakými drobnými dotujeme (tu se někam jede, tu se musí umýt auto k focení apod.).

Udělat z Autíčkáře něco komerčně alespoň přiměřeně úspěšného je tedy naprostá nezbytnost pro jeho přežití - situace, kdy si nemůžu dovolit provozovat ani Alfu za flašku, protože 1/2 úvazku věnuju tomuhle projektu, je ještě nějakou dobu udržitelná, ale ne věčně.

- A proto budeme kromě intelektuálních článků dělat i clickbait. Tenhle byl navíc podmíněný tím, že jsme od včerejška ve zkušebním provozu sdílení na Seznamu, takže potřebujeme lákat nové lidi.

- Zítřejší clickbait bude mnohem lepší, těšte se!

Vojta Dobeš
15. června 2017, 10:37
0
Škoda Octavia RS: Budoucí klasika nebo cenová anomálie? | Bazarový snílek

Petrolicious z toho udělat nechceme, na to je český trh moc malý. A k českému Jalopniku, což chceme, patří i klikací články.

Jinak Octavia RS ceněná bude proto, že pro jednu generaci byla adolescentním snem a ke snům mládí se člověk rád vrací.

Vojta Dobeš
08. června 2017, 02:40
0
Proč je Mustang levnější než M3 aneb o milionových Golfech a úskalích cenotvorby

Ono nešlo ani tak o to, že by Američani měli rádi drahá levná auta, ale že u nich zdaleka tolik neexistuje korelace mezi velikostí a cenou. Vždycky tam existovala levná velká auta, levná silná auta, levná velká a silná auta (člověk si mohl koupit velkého Chevroleta bez výbavy se sedmilitrem a pořád to stálo míň než nejmenší Buick) a zároveň (na americké poměry) malá a drahá auta. Třeba cokoliv evropského tam až do cca 80. let bylo maličké - trojková BMW, nemluvě třeba o 2002, byla velikostně někde pod kategorií "kompakt", ale přesto stála víc než dvakrát tak velký Chevrolet... To v Evropě byla ta hierarchie poměrně jednoznačná a dražší bývalo větší.

Vojta Dobeš
05. června 2017, 00:33
0
Opel Mokka X: Tohle není SUV

Přesně ten princip známý z letadel použil třeba Ford u Focusu III. generace - ten je na mainstreamovou předokolku extrémně přetáčivý, což si Ford mohl dovolit jen proto, že všechny verze kromě ST mají nevypínatelný ESP. Kdyby takhle naladěný auto prodávali v 90. letech, tak se jim v tom lidi pozabíjí...

Vojta Dobeš
01. června 2017, 01:41
0
Audi Q2 1.4 TFSI: Když srdce poručí, nechte ho řídit

Až se nám podaří dovolat paní z Renaultu/Dacie, tak rádi Logan otestujeme ;)

Vojta Dobeš
31. května 2017, 19:47
0
BMW 330e: I hybrid vás může bavit

Já nevím, kolik lidí najezdí tisíc kilometrů týdně, aby jim muselo vadit častější tankování, ale hádám, že jich moc nebude - 50 tisíc kilometrů ročně už je poměrně velká porce. A při nějakým normálním nájezdu mi přijde tak nějak jedno, jestli natankuju jednou za tři dny nebo za tejden, stejně víckrát zastavím na benzínce kvůli tomu, že si chci koupit něco k pití nebo jídlu. Natankovat už není taková otrava navíc.

Vojta Dobeš
29. května 2017, 19:51
0
BMW 330e: I hybrid vás může bavit

Zapomněl jsem doplnit technické údaje, už na nich pracuju. Jinak je tam 2.0 turbo 185 koní, stejná jako ve spoustě dalších BMW.

Vojta Dobeš
24. května 2017, 22:12
0
Jeep Wrangler 75th Anniversary: Poslední Mohykán

Myslíš, že mylyjón na Wranglera nestačí? :-D

Vojta Dobeš
22. května 2017, 16:36
0
Peugeot 508 RXH 2.0 HDI: Venkovský Francouz

No, jako... děkujem. To si snad ani nezasloužíme, to bychom nemohli přijmout ;)

Vojta Dobeš
18. května 2017, 16:29
2
Silviiny deníky 6: Dojmy přecitlivělé buchty

Slečna Saage půjde na HP, ale právě jsme s ní záměrně čekali na později, aby nebyly dva dívčí články hned po sobě...

Vojta Dobeš
16. května 2017, 11:25
0
Kia Soul 1.6 T-GDI: Splašená krabička

Udávaná spotřeba je udávaná. Kolik to žralo reálně už si moc nepamatuju, ale tuším, že kolem 10? Úsporný to fakt nebylo :)

Vojta Dobeš
15. května 2017, 00:07
0
Facelift Škody Rapid: Je pořád pro benzínové hlavy?

Srovnávák bychom příště dát mohli. Každopádně jsem jezdil nedávno i 120k verzí Tipa, která je víceméně odpovídající 1.0 TSI/81 kW jak cenou tak parametry. Rapid je líp udělaný po všech stránkách - preciznější podvozek, preciznější řízení, přesnější řazení, kvalitnější interiér, je to celý takový solidnější. Tipo má trochu rozměklý řízení, řazení taky nic moc, možná pohodlnější podvozek, ale zase možná působí o něco míň sebejistě. Některý plasty v interiéru jsou dost ošklivý a UConnect rozhodně není tak příjemnej jako Swing nebo Amundsen. Ale zase to má trochu víc charakter, zvuk a tak... čistě objektivně je lepší auto Rapid, ale dokážu si představit, proč si někdo koupí raději Tipo.

Vojta Dobeš
13. května 2017, 14:18
0
Facelift Škody Rapid: Je pořád pro benzínové hlavy?

Já si právě myslím, že petrolhead může být kdokoliv, kdo má rád auta - a že ho okolností nutí mít nové auto, na které navíc nemá moc peněz, by tomu nemělo bránit. Jak Rapid, tak třeba Tipo mi přijdou jako auta, které si člověk, který má rád auta, může pořídit. Na rozdíl třeba od Loganu nebo 301/C-Elysée, které si člověk koupí opravdu jen z nutnosti.

Vojta Dobeš
13. května 2017, 14:16
0
Facelift Škody Rapid: Je pořád pro benzínové hlavy?

Bylo myšleno "který chcete, pokud si z nějakého důvodu musíte koupit levné nové auto".

Vojta Dobeš
09. května 2017, 17:40
0
Ptejte se: Věčné auto pro domácího opraváře aneb moderní kára nafurt

FK: Ano, žádný nový auto si typický majitel neopravuje doma. Ale typické desetileté auto už ano - a i těm novým autům bude jednou deset let a hádám, že tam dotaz směřoval. A desetileté Ramy a F-Series a Silverada si lidi doma opravují, protože proč ne.

Prostě Silverado, Ram a F-Series jsou pořád původem pracovní nástroje, jakkoliv u nás mají spíš image luxusního zboží. A jako pracovní nástroje jsou postavený, včetně toho, že se musí počítat s co nejsnazším servisem, protože typický majitel je pořád byznys, který očekává, že to auto bude sloužit dýl než jen 5 let / 100 000 mil, ale že bude makat, než se rozpadne.

Vojta Dobeš
08. května 2017, 22:41
0
Ptejte se: Věčné auto pro domácího opraváře aneb moderní kára nafurt

Niva fakt ne. To je auto na pět let a pak konec. Vesta bude nejspíš podobná, Logan je sice jednoduchej, ale nevěřím, že bude trvanlivej. Citigo mě napadlo.

A lidí, co opravujou na zahradách na vesnici Silverada, Ramy a podobný věci znám docela dost, nevím čím by se to mělo lišit od toho, když budou opravovat Toyotu...

Vojta Dobeš
02. května 2017, 13:52
0
Toyota C-HR: Batmobil

Radiomapa je dle našeho redakčního názoru (Matěj byl většinou umlčen, sice ještě klade poslední zbytky odporu, ale brzy bude asimilován, protože my jsme Borg, tedy, Autíčkář) mnohem elegantnější alternativou nečeského, nehezkého a nevyslovitelného termínu infotainment. Proto zakládáme obrozenecké hnutí za radiomapy a chceme dosáhnout toho, aby je tak začali označovat všichni, včetně výrobců ;)

Vojta Dobeš
29. dubna 2017, 15:49
3
Yeti je mrtev, ať žije Karoq

Škodu Kerouaq chci! Doufám, že bude mít lavice vpředu i vzadu, lůžkovou úpravu pro cestovatele a příznivce volné lásky bez střechy nad hlavou, zapalovač přizpůsobený jointům Sala Paradise a Deana Moriartyho. A všechny texty v infotainmentu musí být psané bez interpunkce. Uživatelský manuál pak bude dodáván ve formě dlouhého pásu papíru s jednolitým textem.

Vojta Dobeš
28. dubna 2017, 20:00
1
Yeti je mrtev, ať žije Karoq

Tisícovku, stovku a stodvacku si lidi pamatují proto, že tady dlouhá léta nebylo nic jinýho, to by si jí zapamatoval každej. Teď máš aktuálně v nabídce víc modelů než Škoda vyrobila za celou dobu od 50. do 80. let :)

Navíc stesk po normalizaci funguje jen u nás.

A Škoda není dostatečně prestižní značka, aby u ní fungoval ten hlavní důvod, proč se používají číselný a písmenkový názvy. Když to tak má BMW, Mercedes, Audi, Lexus nebo Jaguar, tak je hlavním důvodem to, že chtějí, aby lidi neříkali "mám pětku", ale "mám BMW". Cílem je soustředit pozornost na značku a image odpíchnout od ní, aby jednotlivý modely byly vnímaný jen jako variace na totéž. Stejně jako nikdo neřeší, jakej model obleku od Bosse máš a pro většinu lidí není podstatný, jakou máš verzi iPhone apod., chtějí to tak s auty.

Vojta Dobeš
26. dubna 2017, 23:50
1
Jsou motorističtí novináři uplacení?

To je jen psychologie, Škodovka dělá kliky, červená barva dělá kliky :))

Vojta Dobeš
26. dubna 2017, 19:42
0
Jsou létající auta nesmyslem? Poučme se z historie - část první

My jsme to tam Matějovy při korektuře záměrně nechaly, ať má vostudu :-D

Vojta Dobeš
25. dubna 2017, 13:17
0
Jsou motorističtí novináři uplacení?

Test Mini Clubman JCW by měl jít tento čtvrtek. Mercedesy jsme zatím nedořešili, ale pracujeme na tom.

Vojta Dobeš
24. dubna 2017, 14:36
0
Vojta Dobeš
24. dubna 2017, 14:03
0
Jsou motorističtí novináři uplacení?

Víceméně to sedí, jen Chiron mi fakt nesedí a místo něj jsem si objednal Rolls-Royce Wraith, Aston Martin DB11 a koupil jsem si Spitfire.

Vojta Dobeš
24. dubna 2017, 13:27
0
Jsou motorističtí novináři uplacení?

Co se týče Honzy a jeho stopky od BMW, tam to bylo trošku komplikované tím, že se nepustil do BMW jako takového, ale do jeho zákazníků. Prohlásil o BMW X4 něco ve smyslu, že si to může koupit jen kolotočář bez vkusu či něco podobného - což samozřejmě BMW vadilo mnohem víc než prosté sdělení faktu, že to drncá a není v tom místo.

Vojta Dobeš
20. dubna 2017, 21:39
0
Peugeot 3008 GT: Zaslouží si titul Auto roku?

Krabe, mám teď na test 508 RXH, a že by to byl zrovna korunní klenot Peugeotu... no... možná je to lepší než Opel Insignia. Možná.

Vojta Dobeš
19. dubna 2017, 23:24
1
Kia Optima SW 1.7 CRDI Business Line: Manažerské rozhodnutí

Což jaksi nic nemění na tom, že Passat je i tak pořád dražší. O hodně. A hádám, že při odběru do fleetu dá Kia ještě další slevu z toho, za co ta auta mají na sautu jako skladovky - takže budou pořád signifikantně levnější než Škodovky a VW.

Vojta Dobeš
18. dubna 2017, 15:17
0
Kia Optima SW 1.7 CRDI Business Line: Manažerské rozhodnutí

krab: Já myslím, že když dáš obchoďákovi na výběr, jestli chce Octavii Combi 1.6 TDI "furtdocelafsocce" nebo Optimu SW v testovaný konfiguraci (nejlevnější skladovka za 600 tisíc), tak asi dá přednost Kie s navigací, kamerou a blbostma leckterej z nich. Dát to ředitelovi místo Passatu bude asi horší, ale taky je to auto za pomalu poloviční peníze. Samozřejmě že budou víc chtít Passata za mega a půl než Optimu za 600...

Vojta Dobeš
16. dubna 2017, 21:07
1
Autíčkář.TV uvádí video z prvního letošního trackdaye v Mýtě!

Objektivní a nudnej v čirejch brejlích... hmmmm... kdo by to mohl bejt? :D

Vojta Dobeš
16. dubna 2017, 19:05
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Bacha na to, často je obrovský rozdíl benzín vs. diesel - tím, že naftový motor bývá těžší, je podvozek celý jinak naladěný (vpředu tužší pružiny, aby to s měkčíma nemlátilo nosem o zem), tím se to celý rozhodí a nefunguje. Třeba Rapid 1.2 TSI je skvělý auto, 1.6 TDI je hrozná. A pozor, dnes už bývají různé tlumiče a pružiny i třeba u různých velikostí sériových kol.

Vojta Dobeš
16. dubna 2017, 16:58
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Ta metodika je založená na hlemýždí dynamice a disproporční době stání. Takže zvýhodňuje downsizované motory, hybridy, auta se start/stop a podobně, prostě cokoliv, co dokáže efektivně fungovat na zlomek svého výkonu.

Jinak Golfa budu mít 2.0 TDI, takže určitě jinýho než ty (říkal jsi tuším 1.4 TSI, ne?) a tedy to smysl dává. Dáme sraz v Prase...

Vojta Dobeš
16. dubna 2017, 15:30
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Ad spotřeba, nekecají výrobci, kecá EU a její debilní metodika NEDC. Že se nedá dosáhnout udávaných spotřeb je jasné už když se člověk podívá na to, jak ten test vypadá...

A jo, RS bude nejspíš žrát úplně stejně jako 1.8 TSI. To je totiž hlavní výhoda turbomotorů, umí nežrat když se jezdí klidně a řeknou si o benzín jen když se využívají. I ten Golf R umí jezdit za rozumnou spotřebu.

Jinak Golf je Octavii fakt hodně podobný, třeba RS a Golf R dávají příbuznost jasně najevo - a to je samozřejmě R o kus dál, Octavia RS je v podstatě prodloužený Golf GTI. Jinak dieselového 7g FL budeme mít v květnu.

Vojta Dobeš
16. dubna 2017, 14:20
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

krab: Tím srovnáním s Méganem RS sis hezky naběhl a naprosto perfektně si ilustroval, jak velký může být rozdíl mezi standardní a ostrou verzí. Zrovna Méganem RS jsem bohužel nejel, ale jezdil jsem řadou skvělých hatchů, včetně fantastického Clia RS minulé generace (v nějaké té úplně poslední verzi a speciální edici), nebo třeba minulého Focusu RS apod., nepočítaje v to věci jako 308 GTI, které jsou dobré, ale rozhodně ne oslnivé.

Když by sis totiž místo báječného Méganu RS sednul do obyčejného Méganu, který jsem měl bohužel tu pochybnou čest řídit hned v několika variantách, zjistil bys, že to auto je podvozkově příšerné. Zatímco Octavia, zvláště pak ta ve vyšších verzích s multilinkem (i když myslím, že většina řidičů jí od torzkové verze nepozná) je už v základu opravdu dobré auto se schopným podvozkem, ten Mégane je prostě hrozný. Přesto stačil masivní zásah chlapců z Dieppe a najednou to funguje.

Jinak ještě pár poznámek konkrétně k Octavii:
- Co se týče "pohupování" tak to možná bude i o tom, že jsi zvyklý na sportovní auta a čekáš podobné chování, já mám naopak radost, že někdo dělá obyčejná auta která nejsou zbytečně sportovní. Nicméně nemůžu soudit, všechny kusy, kterými jsem jel, měly adaptivní DCC podvozek, který tenhle problém řeší.
- Co se týče spotřeby: Že to žere při mírně svižné jízdě stejně jako šestiválcové BMW není nic divného, je to podobně velké, podobně výkonné a fyziku zatím nikdo nezrušil. Rozdíl je, že to TSI je většinou schopné při slušném zacházení žrát opravdu málo. Nevím, kolik mi žrala 1.8 TSI na prezentaci, ale předfaceliftové RS v benzínu jsem dokázal přesvědčit, aby jezdilo za zhruba 6,5, když jsem se snažil být úsporný. Pak jsem s ním taky jezdil za 25, ale to je jiná pohádka :)

Vojta Dobeš
15. dubna 2017, 18:46
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Ona je ale standardní Octa a RS opravdu svým projevem o hodně jiná. Jel jsem i čtyřočkem 1.8 TSI a víceméně se s tebou shodnu, že to je spíš poklidný, usedlý auto - byť taky funguje solidně a rozhodně nemám pocit, že by její podvozek byl nějakej problém.

RS už před faceliftem působilo rychlejší, než by s 220k mělo být (a mám podezření, že má prostě víc, ostatně ten motor to umí, je to stejnej jako v 280k Cupře nebo 300k Golfu R) a fakt vyniká ve schopnosti pohybovat se s minimem snahy fakt pekelným tempem. Facelift k tomu akorát přidal trochu intenzivnější zážitky, už to není taková nuda a nepůsobí to tak odtažitě.

Vojta Dobeš
14. dubna 2017, 20:03
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Ano, za 700 tisíc se sežene auto o třídu výš, ale rozhodně nebude mít 230 koní. A vyjádřením, že je "rychlá" myslím to, že je v reálném světě prostě rychlá - jak motorově (230 koní není podstatný údaj, točivý moment všude je o dost důležitější), tak podvozkově. Sám bych si radši koupil za podobné peníze Mazdu6 G165, ale ta bude opravdu velmi citelně pomalejší, což leckomu může vadit.

Vojta Dobeš
14. dubna 2017, 19:52
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Zrovna RS nabízí solidní poměr cena/užitná hodnota/výkon. Za těch cca 700 tisíc co stojí je solidně vybavená, velmi rychlá a velmi použitelná jako každodenní auto.

Vojta Dobeš
14. dubna 2017, 18:24
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

VK: Česká Republika je maličký trh, kde má Škoda dost specifické postavení, jiné než kdekoliv jinde na světě - a nejspíš jiné, než jakákoliv jiná automobilka kdekoliv jinde na světě.

Na normálních trzích je Škoda o kousek levnější než Volkswagen, zároveň o něco větší a s vícěméně stejnou technologií.

Vojta Dobeš
14. dubna 2017, 18:21
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Naftovýho Scouta jsem měl na cestu z Vídně do Pachfurthu a znělo to tak nějak normálně, jako Škodovka f tédéíčku. Nepamatuju se, že by mě to nějak iritovalo, což i dnes občas některý auta dělají, ale určitě bylo slyšet, že je to nafta. Ale to, že jsem to nějak moc nevnímal, znamená, že to je asi odhlučněný relativně použitelně...

Vojta Dobeš
14. dubna 2017, 18:08
0
Autíčkář.TV uvádí video z prvního letošního trackdaye v Mýtě!

V testu Kodiaqu jsem spolu s nimi, takže brzy zjistíš, jak moc pomýlená myšlenka je nechat mě mluvit do kamery :)

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Mazda CX-5 V zaruce do listopadu 2017 2014
Mazda CX-5 V zaruce do listopadu 2017

2014 rok výroby
175 koní výkon
2 200 ccm objem

BMW Řada 3 kastle E36 Compact 316i 1999
BMW Řada 3 kastle E36 Compact 316i

1999 rok výroby
75 koní výkon
1 600 ccm objem

Jeep Grand Cherokee  5.7 HEMI V8 LPG Limited 2005
Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI V8 LPG Limited

2005 rok výroby
326 koní výkon
5 700 ccm objem