reklama
načítám data...

BobAsh

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoVojta Dobeš
BydlištěPardubice
Registracepřed 4.7 rok.
Poslední aktivitapřed 4.5 hod.
Příspěvků ve fóru820
Komentářů u článků1736
Pozitivních komentářů u článků144
Negativních komentářů u článků7
Možnostinapsat zprávu
Informace

Šéfredaktor Autíčkáře a dlouholetý motoristický novinář se zkušenostmi z českých edic Autocaru či TopGearu i z americko kanadského TheTruthAboutCars.com. Milovník všeho na čtyřech kolech, který se od klasických amerik dostal až k nadšení pro Teslu a Alfy Romeo. Vyznavač kontroverzních názorů a nevyléčitelný provokatér.

Posledních 50 komentářů

Vojta Dobeš
dnes v 15:30
0
Hyundai Ioniq electric: Sousedův elektromobil

Ano, otestovat všechno od jednoho výrobce je normální. Snažíme se to tak dělat u všech. Bohužel snaha otestovat kompletní nabídku Porsche včetně každé jednotlivé varianty 911 zatím nepadá na úrodnou půdu. Třeba někdy příště :)

Vojta Dobeš
12. března 2018, 15:46
1
Škoda Superb 2.0 TSI 280: Tři různé role a jeden výsledek

To srovnání možná nakonec i vznikne, jako takové zamyšlení, jestli na to budu mít čas. Nebo můžeme zase udělat nějaký rozhovor formou článku :)

Vojta Dobeš
11. března 2018, 21:11
2
Staré versus nové po milionté aneb jak nahradit sportovní roadster.

Focus RS je rychlej, ne charakterní. Jezdil jsem v něm tehdy asi dva dny, bylo to rychlejší než snad cokoliv co jsem měl do tý doby pořádně v ruce (krátký chvilky v S-type R a Evo VIII se nepočítaj), ale neustále jsem přemejšlel nad tím, co by mě jako mělo přimět k tomu, abych dal milion a kousek za tuhle věc a ne za Mustanga. NEUSTÁLE mě totiž sralo, že je to předokolka. Takovým tím způsobem že v každý zatáčce přemýšlíš "to by bylo tak super, kdyby to nechodilo po rukách".

Vojta Dobeš
08. března 2018, 21:07
0
Automobilová autonomie 1: Co nás čeká a nemine a proč se není čeho bát

Jenomže ty nejsi typický reprezentant řidiče, natož abys byl reprezentant všech řidičů. Třeba Tesla spoustu řidičů dokáže nadchnout...

Vojta Dobeš
08. března 2018, 21:06
0
Automobilová autonomie 1: Co nás čeká a nemine a proč se není čeho bát

Nefunguje ani Level 3. Technicky vzato ho má Audi A8, ale kvůli legislativě není aktivovaný. Třeba Tesla Autopilot je Level 2. A aby to fungovalo mimo dálnice a největší silnice, bude potřeba Level 5 a to bude tak za 10 let nejdřív.

Vojta Dobeš
08. března 2018, 19:32
0
Automobilová autonomie 1: Co nás čeká a nemine a proč se není čeho bát

A dokázal by sis před deseti lety představit, že v autě se zapnutým ESP bude taková zábava jako v tý M240i, kterou jsme testovali nedávno? Většina lidí ne, a ještě nedávno petrolheadi brečeli, že ESP který nejde vypnout je zabiják zábavy. Je to jen o nedostatku představivosti.

Vojta Dobeš
02. března 2018, 00:14
1
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Tomáši, já bych tě opravil - naprosto nejnižších nákladů dosáhneš, když si koupíš Citigo nebo Up! na CNG. To reálně jezdí za skoro stejné peníze jako ten elektromobil. Ale zase to nejezdí tak hezky.

Nejblíž skutečně použitelnému a ekonomicky smysluplnému elektromobilu jsou asi ojeté Fiaty 500E, které se sem vozí z USA. Nicméně pořád to asi ekonomicky nevyjde oproti malému benzínovému nebo plynovému autu:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/500e/17552553?goFrom=list

Ony totiž levné elektromobily obecně prostě nedávají smysl. Baterky jsou drahé a aby se "ztratila" jejich cena, musí se dát do drahého auta. Proto má smysl Tesla Model S, která ve výsledku stojí podobně jako ekvivalentní benzínové auto, a navíc jezdí za zlomek ceny (mezi elektromobily jsou mnohem menší rozdíly dané výkonem a velikostí auta než u benzínových). Malé elektrické auto jezdí pořád za skoro stejné peníze jako Tesla, ale stojí proti mnohem úspornějšímu benzínovému a zároveň je relativně k němu mnohem dražší.

Vojta Dobeš
01. března 2018, 20:47
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Vzhledem k tomu, že autor článku má doma jak Teslu, tak Leaf, určitě přijde s exaktní odpovědí. Ale na základě mojí omezené zkušenosti s elektromobily se odvážím tvrdit, že jestli se někde nabíjí Leaf 24 hodin, tak není problém v Leafu, ale v té zásuvce. Možná slabý jistič?

Vojta Dobeš
26. února 2018, 22:04
0
Najděte si nejlepší pojištění s Autíčkářovým online srovnávačem!

Bohužel na samotném srovnávači technicky nic nezměníme, neběží u nás na serveru a není to na naší technologii, celé je to od partnera a my s tím nehneme.

Vojta Dobeš
22. února 2018, 23:00
0
BMW 430d xdrive Gran Coupé: Problém očekávání

Nevím, jestli je to z vovce (takhle kdyby to bylo z Vovce, to bych si to šel koupit), ale opravdu mají něco, co se jmenuje kůže Merino.

Vojta Dobeš
15. února 2018, 21:07
0
6 fází šílenosti. Je lepší vybydlená limuzína nebo dieselová RX-7?

Já bych do toho Faka dal LS2 na korbu. LS2 není zas tak těžká, vyvážení by se zlepšilo a bylo by to celý úplně cool.

Vojta Dobeš
15. února 2018, 15:59
1
6 fází šílenosti. Je lepší vybydlená limuzína nebo dieselová RX-7?

Tak lepší by bylo jezdit opelichanou NOVOU limuzínou. Řekl bych, že to kouzlo bude o okázalým pohrdání věcí, kterou obecný lid považuje za modlu majetku a prestiže. Asi vrcholné ztělesnění tohohle přístupu je 911 Cabrio co má Hank Moody v Californication. Něčím takovým bych si dokázal představit jezdit...

Vojta Dobeš
13. února 2018, 02:20
0
Škoda Octavia 2.0 TDI L&K: Legenda o škodovce

Já bych si nebyl zas tak jistý ani tím, že "hodnota výbavy" klesá rychleji než hodnota auta jako takového. V ceníkových cenách to platí zcela určitě, ale vzhledem k tomu, že na výbavu se mnohem snáz dostávají slevy, bude skutečné "optimum poklesu hodnoty" u nějakého kompromisu, který už má dost výbavy, byť není "fplný". Navíc se neustále rozšiřuje seznam toho, co kupci ojetin považují za "must have". Já si třeba dokážu představit, že při nákupu nějakého dnešního auta jako pětiletého bych zakliknul ve vyhledávači položku "plnohodnotná LED světla" a na auta bez nich se ani nepodíval - já sice vidím v noci jako kočka, ale moje žena je vidí za tmy mizerně a rozdíl xenony vs. LED je dost velký na to, aby autem s LED jezdit mohla s klidem a s xenony se ještě bála. A stejně tak budou lidi co budou chtít asistenty, navigaci a kde co dalšího.

Nicméně pokud bych si měl sám za sebe zajistit co nejmenší propad hodnoty, tak půjdu naprosto proti proudu a nakonfiguruju si něco šíleného, ale okouzlujícího, co se jinak nedá sehnat. Pak budu smířený s tím, že to třeba budu prodávat dlouho, ale prodám to za víc peněz, protože si to bude muset koupit někdo, kdo to opravdu chce a kdo jiný takový exemplář nenajde.

Vojta Dobeš
12. února 2018, 23:31
0
Škoda Octavia 2.0 TDI L&K: Legenda o škodovce

Já bych si k debatě jen dovolil podotknout pár věcí. Především to, že ceníková cena je jen číslo na papíře, důležitý je, za co se to auto prodá. A když se podívám, co stojí předváděčky po pár tisících kilometrů, tak si dokážu docela dobře představit, co asi bude reálně stát nová skladovka:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/17539126?goFrom=list
Vzhledem k tomu, že na Rapida skoro v socce jsem dostal u dealera slevu asi 30 tisíc a to jsem ani neřekl, že si ho chci koupit, natož abych se ptal na cenu, tak si dokážu představit, že ta Octavia z testu, resp. její ekvivalent s trochu méně šílenou výbavou (třeba jako to auto v linku, které je pořád zatraceně naložené), bude ve výsledku stát třeba o 200k méně než v ceníku.

Druhá věc je, že Octavia je sice o půl třídy menší auto než třeba Mondeo nebo Mazda6, ale oproti Mondeu je to také skoro ve všem lepší auto, plus má leckterou techniku zkrátka lepší (třeba Columbus vs. Sync je dost jasná volba), tuším že Mondeo nemůže mít tolik chytrých systémů (jdou do něj vůbec koupit LED světla, natož adaptivní LED?). Mazda6 je sice skvělé auto, ale pořád tam platí to o té výbavě a pro běžného uživatele bude možná pořád přívětivější Octavia se svým user friendly VW vnitřkem a turbomotory.

Třetí věc se týká zůstatkové hodnoty - to, že na to normální lidi nekoukají, není daný tím, že by to pro ně nebylo důležitý, ale tím, že na to nejsou zvyklí a ještě se s tím nenaučili počítat. V západní Evropě nebo Americe je naprosto normální, že i soukromý kupec hledí na zůstatkovou hodnotu a počítá s ní. U nás v lidech pořád trochu převládá pohled z dob, kdy si člověk koupil auto 2x za život a tudíž to bylo jedno. Ale dneska už je poměrně normální rotovat auta po 5 letech, někdy i častěji - a tam se to projeví fakt zásadně.

Vojta Dobeš
11. února 2018, 23:04
0
Škoda Octavia 2.0 TDI L&K: Legenda o škodovce

Tady bych jen podotknul třeba k někde výše zmiňované Optimě - je sice super, že je to auto velikosti skoro Superba za cenu Octavie, ale jenom v paketu Business, který fakt vychází asi na 650 s většinou věcí. Jenomže pak člověk zjistí, že to má halogeny, který vůbec nesvítí (jakože fakt vůbec, je to horší než dvacetiletá W124 nebo Chrysler se zašlými světly) a aby dostal xenony nebo LED, musí si koupit výbavu o 200 dražší...

Vojta Dobeš
10. února 2018, 15:40
0
Škoda Octavia 2.0 TDI L&K: Legenda o škodovce

Stejnou slevu na Mazdu jako na Škodovku bych fakt chtěl vidět. A že Mondeo je levný - no, je, no. Ani to by mě nepřimělo si ho koupit. Zajímavá konkurence je Insignia, ta je fakt výborná a zároveň levná, protože si Opel dost pošramotil image a teď musí bojovat cenou...

Vojta Dobeš
09. února 2018, 17:39
0
Škoda Octavia 2.0 TDI L&K: Legenda o škodovce

Quattro: Ono je to jednoduché. Testujeme všechno, co je k dispozici, nevybíráme si (resp. maximálně si vybíráme z nabídky toho, co pro nás daná značka má, nemůžeme otestovat ÚPLNĚ všechno). U některých značek je to snadné a není problém si půjčit v podstatě cokoliv, na co si vzpomeneme. Jinde je to náročnější a někde nám ani nezvednou telefon.

Testovat auta zápůjčkou u dealera vyžaduje spoustu úsilí (musíte předstírat, že si to auto chcete koupit, obvykle), je to na krátký test, s omezeními jako kilometry apod. - klidně to uděláme, když nás něco bude OPRAVDU zajímat, ale jinak platí, že pokud nám jedna automobilka půjčí celou modelovou řadu a druhá nám půjčí jedno auto, tak prostě o jedné budeme psát víc.

A podobné je to se starými auty - zatímco standardní novinářská auta se jednoduše domluví, můžeme je testovat celý týden, máme na to čas a nemusíme myslet na to, že někde (nebo vedle nás) sedí nervózní majitel, u ojetin a klasik musíme přesvědčit někoho, kdo nám půjčí své opečovávané auto, na které je hrdý.

Vojta Dobeš
09. února 2018, 11:59
0
McLaren Senna: 800 koní, 800 Nm, 800 kg přítlaku!

Rowan Atkinson o F1 tvrdil, že je na daily překvapivě použitelná, má nečekaně pohodlný podvozek a je zábava ho řídit i pomalu - taky s tou věcí najezdil asi 70kkm.

Vojta Dobeš
07. února 2018, 17:24
0
Jaguar XF Sportbrake 25t: Možná až příliš dravá kočka

To nebude německá sabotáž. Software řazení si dělají automobilky samy v rámci vývoje - a Němci to očividně umí líp. Jinak třeba v F-type ta samá převodovka funguje skvěle. Ve Velaru je taky fajn.

Vojta Dobeš
07. února 2018, 12:43
1
Nejrychlejší automobil světa je na cestě k oběžné dráze Marsu v oblaku popkultury

O tom, že při přistání prostředního stupně došlo k RUD (Rapid Unscheduled Disassembly - ten termín prostě žeru) se ve chvíli psaní toho článku (bezprostředně po skončení přenosu) ještě nevědělo a dalo se o tom jen spekulovat na základě absence informací, což jsem nechtěl.

K tomu zbytku - na to, že to byl test, je úžasný úspěch to, že se povedlo všechno podstatné (teď už i víme, že se povedl zážeh Stage 2 a odeslání Roadsteru z oběžné dráhy Země na heliocentrickou), je mnohem lepší než se dalo čekat. Musk původně tvrdil, že úspěch bude, když to vybouchne tak daleko od startu, aby to nepoškodilo odpalovací rampu.

To o dopadu do obydlený oblasti je samozřejmě píčovina - to, k čemu došlo, je že prostřední stupeň dopadl mnohem kontrolovaněji, než by dopadl normální první stupeň jakékoliv jiné rakety. Ty totiž normálně spadnou a při průletu atmosférou částečně shoří, takže jsou k ničemu. V tomhle případě došlo k tomu, že z nějakého důvodu došlo palivo krajním motorům o kousek dřív než mělo a nezbylo na konečný zážeh. Od toho jsou ale testy, aby se takové věci vychytaly. Obydlená oblast fakt nehrozila ani náznakem...

A ad propagace - ta je podle mě právě strašně důležitá. Kdyby něco takovýho udělala NASA (jakože neudělá, protože neumí), tak tam místo Roadsteru dají blok betonu a bude z toho krátká zprávička, že NASA otestovala velkou a těžkou raketu. Díky tomu, že kolem toho Musk dělá vopičky (který navíc v kontextu celé věci víceméně nic nestojí) přitáhne k astronautice a vesmírnému výzkumu mnohem víc pozornost, což tenhle obor potřebuje.

Jinak nekritický fanoušek Muska nejsem - fanoušek jo, ale je spousta věcí, co se některý z jeho firem nepovede. Třeba to, že očividně furt nejede Gigafactory a tudíž se Modely 3 dělají na koleně (na druhou stranu, z asi čtyř testů, co zatím mám jako podklady pro svůj velkotest, ve dvou nebo třech tvrdili, že kvalita zpracování je v pohodě). Nebo stupidní nápady jako Falcon doors u Modelu X. Nebo plamenomety. Nebo nejspíš celá Boring Company.

Vojta Dobeš
07. února 2018, 01:08
1
Nejrychlejší automobil světa je na cestě k oběžné dráze Marsu v oblaku popkultury

Test Falconu Heavy není marketing - to je normální test rakety, která má dokonce i komerční využití. Jen tam místo kusu betonu nebo litinovýho ingotu vrazili ojetý auto a utratili pár tisíc dolarů za krámy jako vycpanej skafandr, kamery, výtisk Stopařova průvodce apod.

SpaceX jako takový je finančně tuším dokonce v plusu, protože dokáže (díky znovupoužitelným prvním stupňům Falconu 9 a do budoucna Falconu Heavy) nabídnout asi nejlevnější dopravu na orbit na trhu. Falcon 9 už normálně lítá s komerčníma nákladama. Falcon Heavy bude od dalšího startu lítat komerčně taky.

Vojta Dobeš
06. února 2018, 01:59
0
Fiat 124 vs. Škoda Octavia RS: Tak co je tady vlastně sportovní?

Zůstatková hodnota právě větší nebude... Jinak s BRZ by to srovnání přišlo o ten zvrat v tom, že je 124 pohodlnější. Protože BRZ rozhodně pohodlný není, ani proti Octavii RS.

Vojta Dobeš
05. února 2018, 20:10
0
Fiat 124 vs. Škoda Octavia RS: Tak co je tady vlastně sportovní?

Testy Renaultů zatím nejsou a nebudou, dokud se nám nepodaří dovolat na jejich PR.

Vojta Dobeš
05. února 2018, 18:00
0
Fiat 124 vs. Škoda Octavia RS: Tak co je tady vlastně sportovní?

Jenomže Abarth stojí o třetinu víc. Cenově je standardní RS a standardní 124 podobná úroveň.

Vojta Dobeš
05. února 2018, 16:09
0
Fiat 124 vs. Škoda Octavia RS: Tak co je tady vlastně sportovní?

Na tu uskákanost a nepohodlnost má dost zásadní vliv torzka vs. multilink vzadu. S 1.6 TDI jsem v aktuální generaci nejel, ale co jí znám z doslechu a z OII, tak ani radši nechci. A na tom, jak to auto působí uvnitř, má dost velký podíl výbava.

Plus RS má opravdu docela dobře naladěný podvozek, byť na to, aby fungoval na českých silnicích, potřebuje nejmenší možná kola. Potom je to fakt docela schopný "skorohotliftback".

Vojta Dobeš
01. února 2018, 02:18
0
O autech a o ženách zcela nesouvisle

Matěj: moje 164 nezdechla, novej majitel jí věnoval víkend práce a najednou to funguje a dokonce to vypadá jako docela hezký auto. Používá to jako zimní auto, přes léto jezdí s Giulií Veloce :)

Vojta Dobeš
24. ledna 2018, 15:36
0
Jak bude vypadat nástupce Alfy Romeo 4C? Bude se jmenovat 6C?

RCNP: Já absenci manuálu ve 4C pochopil, když jsem s ní jezdil. Dokud by to nemělo posilovač řízení a/nebo úplně jinou geometrii předku, tak v tom autě fakt kurva nechceš manuál. Představa, že bych musel jednou rukou pustit volant, abych řadil, mě děsí - protože ta věc se občas rozhodne, že bude sledovat tvar silnice a ne to co chceš, a jednou rukou jí ve směru neudržíš.

Vojta Dobeš
23. ledna 2018, 16:09
0
Jaguar F-type 2.0: Rocker hraje unplugged

No já jsem zvědav na svezení s V6, až nějaká ve fleetu bude - ale všechny testy, co jsem četl, mluví o jisté "disparitě" mezi reakcemi předku a zadku u V6. Že to prostě působí trochu nevycválaně, nevyváženě a hrubiánsky. Ta čtyřka je nádherně agilní, poslušná a strašně hodná. Pokud si V6 představuju správně (což už se mi po letech praxe většinou daří), tak to bude prostě úplně jiné auto na jiné účely.

Vojta Dobeš
23. ledna 2018, 16:07
0
Jaguar F-type 2.0: Rocker hraje unplugged

Skipper: Já bych si vybíral podle toho, na co bych to chtěl. Jako primární daily auto čtyřválec, jako víkendovou hračku V6 nebo V8.

Vojta Dobeš
23. ledna 2018, 14:34
0
Jaguar F-type 2.0: Rocker hraje unplugged

Protože fotky interiéru a kufru, spolu se statickými fotkami celého auta někde v podzemkách, dělal Radek, a pak mu chcípla karta ve foťáku :)

Vojta Dobeš
23. ledna 2018, 13:24
0
Jaguar F-type 2.0: Rocker hraje unplugged

Přesně tak, je to Ingenium. A manuál k němu nedávají proto, že si spočítali, že by se jim to nevyplatilo. Poměr prodaných manuálových verzí je u Jaguaru obecně naprosto zanedbatelný a vyvíjet/homologovat kvůli těm pár lidem manuálové efko se asi nevyplatí. Nicméně je možné, že to třeba ještě přijde.

Jinak ad praktičnost - narozdíl od roadsteru, do kterého se nevejde fakt nic, má F-type kupé docela použitelný kufr. Já bych k tomu další auto nepotřeboval, stačil by mi jako jediné.

Vojta Dobeš
23. ledna 2018, 13:00
1
Jaguar F-type 2.0: Rocker hraje unplugged

Proti BRZ je tenhle F-type naprosto komfortní věc. Podvozek není nijak tvrdý ani na poměry "normálních" aut (proti GT86/BRZ je to jak v peřince), automat je hladký, motor umí být tichý, sedačky jsou pohodlné, místa je hodně, asi největší problém pro denní ježdění je infotainment, který je úplně stejně hrozný jako u ostatních aut od JLR. Plus samozřejmě očividná absence zadních sedaček. Ale třeba proti BMW 440i, kterou jsem měl téměř zároveň, je to komfortnější auto. Klidně bych s ním jezdil 365 dní v roce.

Vojta Dobeš
23. ledna 2018, 12:56
3
Jaguar F-type 2.0: Rocker hraje unplugged

Já si právě dokážu perfektně představit, že si někdo koupí třeba Miatu RF (ta, kterou jsme testovali, byla tuším přes 900 tisíc) a když ho po roce nebo dvou přestane bavit, protože je moc pomalá a začne být únavné žít s ní v každodenním životě, udělá další krok k tomu Jaguaru. Ten je jen o něco málo přes polovinu dražší a jako "krok po Miatě" mi dává možná větší smysl než Boxster.

Vojta Dobeš
17. ledna 2018, 02:19
1
3+1 nesmysl, který prostě musíte mít

A přeloženo z marketinštiny to znamená: Vzali jsme auto, co má motor v předním nárazníku, takže bude stejně vždycky nedotáčivý jako vepř, a místo pružin jsme dali šutry.

Vojta Dobeš
16. ledna 2018, 19:37
0
Citroën C3: Francouzská plavnost v kapesním provedení

Canon EOS400D + 50mm / f1.8 + zapomenuté ISO 1600 z focení v baru a levé ruce při postprocesu. Už pracuju na přezbrojení ;)

Vojta Dobeš
16. ledna 2018, 01:20
0
Autíčkář na lovu: O čem sním na mobile.de

Já bych se zrovna u Cobry nebál, že bude furt rozbitá. Ono na ní není moc nic, co by se rozbít mohlo. Fordí smallblock je věc trvanlivá, převodovka Tremec taky, pak tam jsou nějaký jednoduchý nápravy, brzdy, pár trubek a kastle. Při tom, co člověk tak asi může s Cobrou najezdit, si myslím, že mechanický závady budou malý problém. Závady způsobené výskytem stromu v místech, kde by mělo být zadní kolo, budou možná častější...

A prodej TVR Sagaris? Já bych řekl, že takový člověk už vyměknul a rozhodl se pořídit si něco praktičtějšího, nudnějšího, dospělejšího a bezpečnějšího. Třeba 911 GT2 RS. Nebo naopak a pořídí si Ariel Atom V8.

Vojta Dobeš
15. ledna 2018, 23:52
0
Přichází nový Ford Mustang inspirovaný filmem Bullitt se Stevem McQueenem. A našel se i ten původní!

Ještě přesněji to byl Mustang GT s motorem 390ci, označení "GTxxx" bylo vyhrazené právě pro Shelby. Jinak mám pocit, že 390 se čtyřkomorovým karbecem měla lehce přes 300 koní, 270 měla tuším ta, kterou jse mměl v 1968 Galaxii, což byla nejsilnější verze dvoukomory.

Vojta Dobeš
15. ledna 2018, 23:18
0
Přichází nový Ford Mustang inspirovaný filmem Bullitt se Stevem McQueenem. A našel se i ten původní!

No pokud můžu soudit podle minulého Bullitta, tak bude o kousek dražší než ekvivalentní GT. A je to v podstatě GT v úplně plné výbavě, plus nějaké věci navíc... tipuju, že kdyby to dovezli do Evropy, tak to bude stát 1,5-1,6M.

Vojta Dobeš
15. ledna 2018, 23:16
1
Vojta Dobeš
12. ledna 2018, 05:10
0
Fiat 124 Spider Lusso: Auto, které si pořídím, až budu mladší

Ano, přesně tak. Respektive stačil by pravděpodobně software z americké verze, samosvor z dvoulitrové Miaty (pokud nemá jiný stálý převod) a Bilsteiny taky z Abarthu. Navíc tak nějak očekávám, že stejně jako u 500 budou i u 124 postupem času Abarth díly dostupné i samostatně.

Vojta Dobeš
10. ledna 2018, 23:52
-1
Vojta Dobeš
10. ledna 2018, 18:54
5
Fiat 124 Spider Lusso: Auto, které si pořídím, až budu mladší

Dobrá, tak já si k roadsteru koupím i kytaru. A všechny, co budou trpět mou produkcí, odkážu na tebe, že za to můžeš :))

Vojta Dobeš
10. ledna 2018, 16:01
-1
Fiat 124 Spider Lusso: Auto, které si pořídím, až budu mladší

Hospodský: S decentně výraznějším výfukem by ten turbo motor byl pořád o hodně tišší než miata na dálnici a zároveň líp zněl na okresce. U miaty jsou problém spíš otáčky...

Vojta Dobeš
07. ledna 2018, 19:05
2
BMW 440i xDrive M Performance: Když petrolhead není purista

JayK91: Mrtvý projekt to úplně není, video o Kodiaqu bude. Trošku jsme podcenili postprodukci a neměl to kdo dělat, takže to ještě pořád není definitivně dostříhané. Jinak pro představu - to video, které bude mít ve výsledku 10-12 minut, zabralo tak 4 celé dny práce 3-6 naráz, plus tak třeba dva týdny postrpro (ty se ale musely rozložit do času po práci, takže se to nezvládalo).

Vojta Dobeš
07. ledna 2018, 14:30
2
10 nejčtenějších testů roku 2017

Já si hlavně myslím, že i o nudném autě se dá napsat zajímavě. Třeba zrovna svůj článek o Riu neskromně považuju za docela "petrolheadský".

Jinak ke Světu Motorů nesměřujeme, budeme sice psát o víc věcech, určitě ještě přibude testů běžných věcí a přibude mnohem víc textů o elektromobilitě a autonomních autech a moderních technologiích, ale to je všechno "nadstavba" a součást toho, že je do budoucna potřeba množství obsahu výrazně zvýšit.

"Tradiční" témata určitě zůstanou a naopak si myslím, že díky našemu růstu bude snazší půjčovat si zajímavá auta. Nebo, pokud budou lidi dost klikat a reklamy vydělávat, třeba i nějaká na "dlouhodobý test" koupit.

Vojta Dobeš
07. ledna 2018, 14:23
0
BMW 440i xDrive M Performance: Když petrolhead není purista

Moc nechápu myšlenku. Samozřejmě, že čtyřkolka ovlivní jízdní vlastnosti auta - posune je k neutralitě nebo nedotáčivosti. I tahle 440i jezdí o kus jinak než jezdila ta 340i jen se zadokolkou.

Vojta Dobeš
07. ledna 2018, 14:21
4
BMW 440i xDrive M Performance: Když petrolhead není purista

Půlminutovej klip, aby vypadal dobře a ne jako že si děcko školou povinné něco natáčelo na mobil, je klidně na dvě hodiny práce... Ono to s těma videama není tak jednoduché jak to na pohled vypadá.

Vojta Dobeš
05. ledna 2018, 10:24
1
Mazda3 G165: Návštěvník z mechanického vesmíru

beastar: Právě kvůli řečem lidí jako ty jsem tam zdůrazňoval, že to není ani zdaleka nejlepší auto v daný třídě a že pro běžnýho řidiče to vlastně může bejt trochu krám. Většině lidí bych doporučil koupit si Golfa nebo Astru, ne tohle. Ale pro určitej typ lidí s určitým typem požadavků je Mazda3 v daný kategorii jediná volba.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Edge  2008
Ford Edge

2008 rok výroby
268 koní výkon
3 500 ccm objem

Citroën Xsara  2000
Citroën Xsara

2000 rok výroby
88 koní výkon
1 600 ccm objem

Audi A8  2000
Audi A8

2000 rok výroby
180 koní výkon
3 ccm objem

Volkswagen Caddy 1.6TDi, 75kW 2013
Volkswagen Caddy 1.6TDi, 75kW

2013 rok výroby
75 koní výkon
1 600 ccm objem

Volkswagen Phaeton Luxusní vůz 2004
Volkswagen Phaeton Luxusní vůz

2004 rok výroby
240 koní výkon
126 ccm objem