| Bydliště | Ostrava-město |
|---|---|
| Registrace | před 10.8 rok. |
| Poslední aktivita | před 12.9 měs. |
| Telefon | jen registrovaným |
| Příspěvků ve fóru | 163 |
| Komentářů u článků | 283 |
| Pozitivních komentářů u článků | 33 |
| Negativních komentářů u článků | 4 |
Posledních 50 komentářů
Na jednu stranu, mas pravdu, na tu druhou já osobně to neocenim kór ne tady na autickari no, tady většina takových článků vycházela (nevim jak ted protoze jsem si tu neco precetl snad poprve po 4 mesicich) s křížkem po funuse (rozuměj tak o měsíc po tom co to dané auto už bylo na všech ostatních serverech) takže to tady ani nectu protože ty auta pro me nejsou zajímavý
Za svým názorem si každopádně stojím protože každý umí vychvalit sportak ze je rychlej a lehkej, ale ne každý to umí podat s emocema a něčím navíc ... Třeba tady se to umělo i u starých aut
letos jsem byl podruhe a celkem jsem litoval že jsem jel, byl jsem v sobotu a připadal jsem si jak v pekle, betonova vyheň, malo stanku kde by se dalo rychle koupit něco na osvěžení (stát 30 minut v řadě na pařaku bylo vyloženě o život) takže tento organizační fail zpusobil že jsme s přitelkyní odchazeli dost zklamaní (hlavně proto že minuly ročník byl podle nás super) Stejně tak bylo dost na pytel že auta co nebyla pod střechou byla totálně zaprášená. Jestli to bude přišti rok zase na vystavišti (jakože je to v planu) tak už tam nejedu :(
Dobrý motoristický novinář hlavně musí psát o zajímavých autech, protože o naftových kombicich umí psát každý (pod)průměrný novinář
jo tak když se to podá takhle to asi dává u některých lidí smysl ;-) :)
A co se přirovnání k miate týká ... Na to je to moc drahé auto... :D
Me tyhle mimoautomobilove perličky a přirovnání naopak baví a o aute to nebyly jen dva odstavce... Tady se musi číst mezi řádky, ale je fakt že tohle bylo už opravdu moc dlouhé :-)
Velmi zajimavy a poučný članek :-) díky za něj... Jen mi teda vrta hlavou proč se tam teda ten ženevsky autosalon vůbec koná když jsou švycaři k současnemu automobilismu tak nepřatelští
Tak už i Ford se dal na kacířství a znásilňování... Svolejte španělskou inkvizici a upalte ty černokněžníky dřív než zaviní soudný den !!! :D ... Ne fakt... jit s Machem ve stopach Mitsu Eclipse je nehorazna zhovadilost a pánové ve Fordu by se nad sebou měli vážně zamyslet! Lightning by byl opravdu lepší...
Možná se na to Vojto díváš ze špatného úhlu... Možná to není o tom jak to vnímají samotní britove ale jak to vnímají tzv britofilove a zejmena pak britofilky - znam plno divek ktere maji pokojicek vyplněn různými britskými atributy od vlajky, přes červené a modré budky až po beatles na prechodě. A nejlepe na každé stěně něco a nejlépe i stůl doplněný a o tématické stojánky na cokoliv...
A právě pro tyto lidi je Mini jako dělané a když má navic vlajky krom střechy i ve světlech... tak to neodolají už ani ti nejváhavější britofilove a britofilky! A vo vo vo votom to je... :-)
-
Komentář upraven 11. 1. 2018, 22:36:25
platí :D ale vsadim se že na plechcupech budou nově zavedené koncerty uspěšné :D :D
ono to važně chce jen trpělivost a umět si počitat rytmus ;-)
Na naučení se hrát blues potazmo na kytaru člověk nepotřebuje hudební sluch :-) základy se daji zvladnout i tvrdym naučením teorie jako např které noty/akordy se můžou za sebou nachazet ... Je to spíš matika ... Samozřejmě na nějaké jamovani je to pak uz složitější, ale jinak je blues s kapkou trpělivosti docela brnkačka
-
Komentář upraven 10. 1. 2018, 16:08:09
Jo to jsem nějak po shlédnutí videa ten koment už nespočetl :-D ... Vybrat banku jedině :-)
Equus Baas to je muj vlhkej sen :-D
Akorát nevím jestli je to ještě resto-mod protože pokud se nepletu tak oni ty auta vyrábějí úplně od nuly...
No neni, ale to si tu pak mužeš nasekat jakykoliv članky chceš a čtenař nepozna zda kecaš ... :-D
JLK: tak krab o koment vyš naznačil že zfixlovat se to asi da ... jako ja It věcem nerozumim a k databazim mam odpor (z MS acces mam nočni mury do teď) ...
nicmeně je zvykem že když předkladam nějake takove članky založene na datech tak by se měly předkladat i metody a zpusoby na jakych k tomu došli ... to se snad děla i v bakalařskych pracích ... o to mi šlo a ne o to jestli to jejich databaze umi :-)
A propos Vojto ... Autičkař TV je pohřbenej projekt?
Otazkou spis je jak to pocita lidi obecne protoze kdyz nekdo klikne jen aby si precetl a pridal komentare ( u skodovek netreba cist na to aby se hejtovalo) a vrati se tam v prumeru 6 tak to neznamena ze ten clanek opravdu cte... a u komentaru se da stravit cas delsi jak u cteni...
Takze asi tak: postup mereni a nejlepe i cisla jinak tomu nelze verit (aka pics or it didn't happened) :-)
-
Komentář upraven 7. 1. 2018, 09:51:31
Takové články by se líbily asi každému kdo je na autickari už od "blogisku" ... Jenže na ty se tu prostě v tomhle kašle, už i zde jde o to oslovit masy ... A to jde tak že se vykvakneš na "zpatečnicke petrolheady" ... Docela mě udivuje že takový překladatel jako Vojta nechápe že petrol je benzín a ne elektřina a že auta nejsou mhd (už jsem si prostě musel rypnout) :-)
Zase vím něco nového, díky za tento článek :-)
Pěkný ťuntík :D ... ale řekl bych že v Evropě by dost konkuroval Ignisu ...
No jo Krabe ale kolik dáš do té dodávky sad gum ať se to tahání závoďáku s bejvákem vyplatí? :D? :D :D
Smysl mi nepobirá proč je na autičkáři několik článků o tom jak lidi nemaj věřit hvězdičkám NCAP, v dalších x člancich to některy z redaktoru zmini v ramci tematicke diskuze a pak tady přistane v novinkach takove bahno ...
zrovna od autičkáře bych čekal spíš članek ve stylu "Mnoho povyku pro nic, aneb další dukaz o zrudnosti NCAP" ... jsem zklamán :(
pěkný, ještě bych přidal, Vipera z pilotniho filmu seriálu :D
to je taky řádná úchylárna :D

- asi si ho totiž budu muset koupit, aby tu nebyl tokovy VW PR :D :D
jinak Škoda Felicia Z LET 1959-1964, protože to je nejhezčí otevřená střecha, co škoda dělala :D :D :D
Taková kampaň... tak jsem si tu koupi VIP pravě rozmyslel ...
Přesně vyprávění ne nepodobná tomuto mě kdysi přitáhly sem na autičkáře ... jsem rád že se k nim Vojta vrátil a doufám že se zde touhle formou začne psát častěji ;-) četlo se to jednim dechem navic o jednom z mých vysněných aut ... prostě boží :-)
Pěkný článek :-) kéž by se ta zástavba představ do filmových reálií objevila ve více článcích! Dobře se to totiž čte :-)
Zajímavý článek... Ale pokud jel 160 ve tmě po okresce ... Ještě k tomu v ne zrovna sportovním náčiní... To by se zabil dřív nebo později i tak... Takže pokud to byl atentát tak nejspíš jen uspišil něco co by se stejně někdy stalo (mohla mu tam skočit zvěř, oslnit ho jiné auto, cokoliv)...
beastar - psal jsem proč já nenávidím škodu, nebylo to obecně ...
=>
1) ano pro mě je i lambo a a porsche jen blbe vw stejně jako je ferrari prostě jen fiat a jaguar jen nějakej ind (z pohledu vlastnictvi zanček)
2) jo psal jsem subjektivně tak to subjektivní je :D
co se bodu 5) tyče tk u mě je ta okta zlom kdy prostě už nic z puvodni škody nepřežilo tudiž to myslime oba stejně s tou feldou - ten bod nebyl že bych měl rad tu oktavku - od jeji vyroby je pro mě škoda mrtva :P přečti si to znova ;-)
Beny: to máš pravdu no :-)
Proč nenávidím Škodovky:
1) Němci maj radi své německé vozy bo jsou německé, italové sve bo jsou italské ... well Škoda je prostě z valné části skopčácká a ne česká... takže patriotismus tu fakt nemuže fungovat
2) Hraje si na to co není (cenově), ale to má po matičce volks která má opravdu "lidové" ceny :D
3) protože ji všichni adorujou právě za to co má od němců a nejsou schopni rozumně připustit že ta auta prostě bezchybna nejsou (takže ano za nenávist můžou jeji slepí vyznavači vyznavači)
4) je nudná protože je všude, když se podivam ven z okna tak je to 90% parkoviště
5) protože pro mě škoda umřela s prvni generaci novodobe oktavky :D
ono ono to bezprostředně po objeveni se na seznamu bylo i na hlavni strance cca hodinu - 2 (když jsem z toho članku přejlikl na hlavni - dokonce jsem nekomentoval do tohohohle stareho članku ale do toho noveho a tento koment se objevil v obou - tam jako vubec prvni ;-)
Ten napad s Autičkářem Classic se mi libi ;-) i jako placený obsah ... 100,- na rok není moc a mohlo by to byt i součástí ceny za plechcup (rok zdarma a pod) :-)
A krab jako plnohodnotny redaktor... to je snad bez debat, to prostě musí být ;-) :D :D :D
Nezbývá než pogratulovat :-)
Na druhou stranu s tím obsahem pro puristy ... Mám strach, že když bych zaškrkl, že nechci články s nafťáky tak bych se dočkal tak 4 článku za měsíc :-(
Super článek, jen možná trošku stručný popis u aut :-( a ty obrázky jsou hádám ilustrační že? Hammond měl totiž modrého mustanga ...)
na to jsem tu poukazoval už před rokem ... neuspěješ ... :D :D tady se nepočita s tim že takový "prodavač z alberta" nebo "student brigádík" by si chtěl taky koupit jine auto než to na doježdění :D tady se bohužel počítá jen s finační elitou a ne s lidmi co na 60 000 musí makat 6 měsíců no :( ... každopádně je to velmi nešťastná formulace...
Celkem zajímavý auto a já bych si ho za nějakých 150 000 klidně koupil jako své první nové auto, ono nemá cenu dělat si iluzí že by se ten tříválec dal trapit rychlosti větší než 80 -100 km/h ... a na dálnici by se podíval taky asi jen 1x za uherský rok :-)
Co se článku samotného týče tak byl zbytečně dlouhý ... V půlce druhého odstavce jsem přestal číst a skroloval jsem až k textu o samotném autu bo to bylo nic o ničem
No to už bude asi lepší ten nový swift sport což? (vzhledem k ceně) :D
Kvuli tomuhle bych asi nejen vykradl banku, ale snad i vraždil :D :D
Tak tohle vypadá dost dobře ... ale obávám se že ta cena bude celkem důležitý faktor :-)
to lepší rozložení váhy je možné, kombikem jsem se pravda nesvezl ... :)
To je snad nejdivnějši a nejschizofreničtějšji test co jsem tu za ty 3 roky četl ... Hledat emoce v naftovem kombiku s automaten a ještě u toho řešit prostor za předníma sedačkama? Emoce se měly hledat u benzínového fr s manuálem v hatchbacku... A ne u něčeho co je předurčeno je nemít ... :-(
Chybí tady městský skrblík větších rozměrů a opel agila/suzuki wagoon :-D
Celkem mi vyhovuje současny stav tady na autičkáři ikdyž bych uvital občas i srovnaní s dalšími auty (třeba i hlubši/ detailnější) - třeba tak jak to bylu u Hondy S2000 :) ale tabulky bych nezavrhoval jen bych změnil udaje - je zbytečne u redakčních testu novych aut udavat hodnoty udavane vyrobcem - to si každy najde ... takže co by mě spíš zajimalo za kolik se v tom z 0-100 da realně zrychlit (a další realne čisla a ne ta udavana) a hlavně jaka vybava (krom te testovane novinářské) se opravdu vyplatí (to většinou byva nazančeno v članku ale přehledně v tabulce to není) taky mi přijde jako zajimavy udaj jakoue to ma značku pneumatik :D (a zda zimni, letni, puvodni od vyrobce nebo nějake jine)... :)
Jsou ještě vubec volné kusy? Nebo už je, jak to bývá zvykem, vyprodaná? Já jen abych tu banku nevykradl zbytečně ... :D :D
To aby mohli říkat: "podívejte co zvládne manuál a teď si představte jak to pojede s tou lepší převodovkou" :D :D :D
"Duchovní nástupce" - v překladu... budeme muset přejit na supersporty s elektromoty a tak tomu dame legendarni jmeno...
mrtve legendy by se měly nechat pohřbene... jejich puvodni autoři by se pak nemuseli otačet v hrobě ...