Martin61
Jméno | Martin Šrámek |
---|---|
Bydliště | Rychnov nad Kněžnou |
Registrace | před 6.3 rok. |
Poslední aktivita | před 2.6 rok. |
Příspěvků ve fóru | 18 |
Komentářů u článků | 28 |
Pozitivních komentářů u článků | 6 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Toleroval bych i toho blbce co vytroubil autoškolu... sám jsem k tomu taky kolikrát neměl daleko. Učit mladé kluky že třeba bílá středová čára je hranice za kterou se nikdy nesmí je prostě průšvih - týpek pak radši než aby přejel bílou čáru byť jen o kousek i když se mu protijedoucí auto vyhýbá, sejme cyklistu. Ale to by bylo opět na delší povídání ????
Matěji, zas jako úplnou blbost bych to neviděl, takovej dárek určitě potěší. Navíc když si můžou dovolit dát jako dárek věc za cirka míč, nebude je trápit pojištění. To už je banalita. Havarijko samozřejmě ne ale tak nějak předpokládám že většina soudných lidí si havarijko u “běžných” ojetých aut nepořizuje.
Jinak v zásadě souhlasím s krabem, omezením na V8 je “zvláštní” rozhodnutí. Navíc V8 z evropy a z ameriky jsou dost rozdílné motory. Prostě mi nedává smysl proč ne V12 nebo koneckonců něco od Porsche, když ve výběru může být Audi, Maserati/Ferrari nebo Mustang.
Takže bych to viděl tak, že chtějí auto s pořádným motorem. A v ten moment tenhle seznam dává smysl.
“Go full krab” ? To jako vážně? O výběru aut se bavit nebudu, jsou z kategorie “o čem jsme ještě nepsali (v podstatě odpad)” ale tohle už trochu přeháníte. Ať byl krabův nástřel jakej byl, jedno mu musíte nechat - píše o zajímavých autech. Když jsem sem začal psát své blogy, byl Autíčkář slibný projekt. Psali tu autoři o autech které je bavily. Poutavě, o pocitech, zajímavostech - i nabídka aut o kterých tu byl článek byla rozmanitá. Dnes se tu dočtu akorát o nějakém SUV od Zlokočky, kde se o jízdních vlastnostech nebo pocitu z auta nedozvím nic, bazarový snílek je poslední dobou taky na jedno brdo a když tu krab vytáhne auta z trochu drazší kategorie tak se do něho všichni pustí. Pardon ne všichni - hlavně redakce. Tleskám! A jsem zvědav jak dlouho tu tenhle koment vydrží a zavládne cenzura :D
Možná by v nějaké akci šla sehnat očesaná Toyota Corolla, nemám ponětí jak je to s místem vzadu ale benzínová 1,6 se 135 poníky nevypadá zle. Osobně bych v téhle kategorii nevymýšlel a koupil buď tu zapovězenou Dacii - dávali tam tuším starou 1,4 clio - a nebo ten fiat
Nějak nevím co na to říct, ze začátku povzdech že vám nikdo Mercedes nepujčí a pak napíšete tohle :D
Tahle recenze je ze slabšího soudku. Sorry jako :D
Já bych taky neviděl tu RX-8 jako vyloženě špatnou volbu ;) Já mám ale období kdy se mi líbí elegantní auta a tak bych se poohlédnul po Mercedesu E-coupe minulé generace s rozdělenými předními světlomety. Je to postavený na základě C-klasse z toho plyne sportovnější svezení a asi případné opravy nebudou šíleně drahé.
Mám srovnání s X - trailem předchozí generace kde brzdy vydržely 3 krát tolik. Nemluvě o spotřebě, fakt že je mitsubishi větší neberu protože nissan byl pluh na vzduch. Nissan dokázal jezdit za 6,5 litru, při těžké noze se dalo pořád držet pod 7. Tady těžká noha kolem deseti. Dál - hlučnost, práce automatické převodovky - šílený. Jízda s vlekem,... Potom interiér je kapitola sama pro sebe - chlapci z téhle fabriky asi o ergonomii neslyšeli, navíc mi třeba vadí když v autě za mega v nejvyšší výbavě mám kupu nevzhledných záslepek. Ale to by bylo na dýl. Asi bude mít hromadu spokojených uživatelů ale objektivně o 4 roky starší nissan byl někde jinde. Jediný kde to auto vyniká je polní cesta kde de chová bravurně, jak se chová v těžším terénu netuším ale asi to nebude zrovna cíl tohohle auta.
Někde jsem to tady už psal, ale vážně si na tuhle hračku od mitsubishi dejte bacha.
Třeba brzdy vydrží 20 000km
Oproti X-trailu je vzadu více místa ale u Sorenta je prostoru ještě více. Kvalitu zadních sedaček jsem ale moc neporovnával. Mluvím tu o modelu který se teď prodává, dá se poznat podle ploutvičky místo antény rádia. Ještě bych vytknul jednu věc - navigace stojí 30 táců a carplay který by měly všechny auta umět tohle ještě neumí, přitom VINem a ročníkem vše sedí.
Vesměs souhlasím s krabem.
Outlander 2017 s nejsilnějším motorem 2,2 v naftě s adaptivním tempomatem a šestistupňovou automatickou převodovkou v podstatě tu nejvyšší výbavu bez koženého interieru používá táta jako služebák, dnes má to auto něco kolem 80 000 nájezd. Před tím měl Nissan X-trail 2013 a můžu s klidem říct že o čtyři roky starší nissan (prakticky je to daleko víc protože nissan byl koupený v doběhu generace a mitsubishi je generace nová) je i v dnešní době na daleko lepší technické úrovni. Co se týče podvozku tak nissan byl někde jinde. (Možná tenhle crossover bude mít jízdní vlastnosti lepší než dvoutunové SUV) Já osobně jsem s tím autem najezdil něco kolem 5k a objektivně můžu říct že mitsubishi jsou oproti nissanu lepší jen v jednom ohledu - sedadla, ty jsou vážně perfektně zpracovaný ale ten zbytek je špatný. Rozmístění ovládacích prvků auta je ale přímo tragický. U auta v plné výbavě za mega bych třeba čekal že nebudou nikde trčet záslepky nevyužitých tlačítek. Auto je se 170 koňmi ale pěkně agilní, dokonce ve srovnání se 190 koňovou Kiou Sorento dokonce mnohem agilnější. Mitsubishi bylo koupený pouze kvůli tomu že Nissan nebyl schopný nabídnout auto s minimálně dvoulitrovým motorem. To byla podmínka protože ty jejich oturbené 1,6 s papírově stejným výkonem při plně naloženém autě (50% cest) moc nefungují.
O srovnání těch aut by se dalo napsat mnoho a věřím že jsem asi nějakým “šťastným” majitelům mitsubishi zkazil náladu ale reálné zkušenosti táty který s těmi auty nalítal hromadu kilometrů jsou takové. Takže rada pro budoucího kupce: Dobře si to auto osahat jestli mu vše padne do rukou.
Pak je tu ještě jedna věc která by zajímala třeba mě. Co se stane až se na síť v ČR bude chtít rychlonabíjet v jeden čas třeba 500-1000 elektroaut. Tenhle problém tuším právě řeší v Norsku, kde je to asi docela problém když vlastně uměle vytváří daleko větší rozdíly mezi špičkou a bězným odběrem elektřiny v síti. Baterie jako řešení neberu protože si nedovedu představit jak by ty akumulátory měly být velké.
To že na tyhle akce chodí míň lidí je prostě fakt. Byl jsem asi před půl rokem na cestě do Mannheimu na burzu a cestou jsme se stavili přespat u muzea na Hockenheimringu. Druhý den ráno jsme zjistili že jsou tam “nějaká auta” a že se tam půjdeme podívat. Z “nějakých aut” se vyklubalo pár závodních lamborghini, hromada “tuctových” 911tek a potom asi dva Mercedesy SLS AMG na které byla opravdu radost pohledět. Ohlušující řev motorů Mercedesů je nepopsatelný. Netuším co to bylo za sérii, myslím si že se jednalo o tu samou, co shlédnul autor ale ani v německu na pátčních trénincích nebyl nikdo. S námi na nejhezčí části okruhu bylo dohromady asi 10 lidí. A teď pozor, na dromu byl přístup na tribuny zadarmo.
Osobně si myslím že největší problém těhle sérií je to, že nejsou skoro vůbec propagované v televizi, rádiu, koneckonců nic moc se o nich nedozvím ani tady na Autíčkáři
A když tou karbonovou fólií polepíte celou karoserii tak to je potom petrve pevnost konstrukce jaxviňa. Dneska už letí jen ten karbon. Těm amatérům s matným černým lakem se můžete pak jen smát :D
Oni ten přítlak dovedou dělat i na spodku auta, auto se pak jakoby samo ve vyšších rychlostech přicucne k silnici, teď si ale nevzpomenu na jméno toho efektu. Samozřejmě je to možné ale spíš bych se přikláněl k tomu že je to jen proto aby to líp vypadalo.
souhlasím, ale u mě to asi nebude nic překvapivého, já se zasekl někde u Ferrari 360.
Moje chyba, teď když jsem si to po sobě přečetl, chtěl jsem tím říct že když třeba přijedeš na staz a bude tam člověk s felicií tak bude na jaguára plivat. Takovému člověku nevysvětlíš že jeho auto stojí za prd co se týče jízdních vlastností, technologicky je to auto strašně moc zastaralé. Protože v něm jezdil děda. No a tak nějak začala písnička o aristokratech a jaguárech. Koneckonců je to pravda protože normální člověk si to auto nemohl koupit. Začalo to kvůli tomu že českej člověk nedokázal pochopit touhu jiného majitele koupit nenažranou bestii, kde když budu potřebovat cokoliv opravit, měl bych si vzít týden dovolené. Koneckonců Jaguar je aristokratem i z jiného pohledu. Když pojedeš do bosny, rumunska,... najdeš tam miliony starých pián, bmw, audin,... V jaguaru nikdy takový člověk nejezdil... takže tak.
No promiň ale tohle jsou nesmysly.... Dám ti příklad ano? Už si přesně nepamatuju všechna čísla ale když se podívám do katalogu z roku tuším 1987, co se dalo u nás a za kolik sehnat a najdu si tam Jaguar XJS, najdu ho hned vedle Ferrari Dino a Porsche 928. Pro info stálo tehdy přes 54 000 marek. Nejdražší škodovka mám fojem že stála kolem 7 000. Když to tedy vezmu A přepočítám na dnešní peníze, nebudu uvažovat ani to že dnes jsou auta všeobecně dostupnější a má je dnes de facto každý, není rodiny která by neměla auto, ne li dvě. Dejme tomu že snes nejlepší škodovka bude někde kolem 1.5 milionu. 54:7=7,7 => 7,7*1,5=11,55 takže čistě teoreticky máš čest s autem které by dnes stálo víc než 11 mega. Vážně si myslíš že by si takový autíčko koupil kdejakej jouda? Nejde tu o ty majitele ale o to že když prostě přijedu někam s XJ-S, je samozřejmé že mě nebudou zajímat lidi co si koupili starý kabriolet felicia a tvrdí mi že lepší auto koupit nelze... To že se s felicií nedá jezdit kvůli tak příšerným jízdním vlastnostem mu asi nevysvětlím, tak aspoň začnu písničku o aristokratech. No a proč ne... mám vlastně pravdu... nebo ty si můžeš z fleku jít nového 12 válcového Aston Martina? Jaguar si tehdy koupil někdo takový. Nebyl to žádný floutek nebo zbohatlík. A to že někdo když si do toho auta sedne a na takové časy si vzpomene, to už je prostě fakt a nemůžete mu tu radost brát. Je to opět dílo české závisti. To už bych stejně tak mohl říct o Krabovi a jeho Sally proč si ji kupoval. Že když nemá na novou tak ať ani nekupuje starou. O tom to není. Je to o těch pocitech a zábavě s tím autem. Nebo aspoň u mě. Já sednu do takového auta a je mi úplně jedno co si myslí ostatní. Já sedím ve svém snu...
Móc pěkně napsáno. Ještě sehnat někoho kdo by ti ho pujčil :D už máte přislíbený i XKR jak píše Skipper, mohl by z toho být moc pěkný seriál těhle anglických GT
Ale máš asi pravdu v tom že takový článek bude mít obrovskou čtenost protože “borců” v oktávkách co si chtějí honit ego je přeci jenom víc než těch co by si Fiata nebo něco podobného skutečně koupili. Sorry ale pro mě takový článek není, příště dám pozor na co klikám.
Když jsme u toho porovnávání. Nedovedu si představit někoho kdo by vybíral mezi těmito dvěma kandidáty. To už můžu psát článek na téma jestli je lepší supersportovní motorka nebo auto pro patnáctileté - Aixam. Obojí je přec dopravní prostředek. Rozdíl ceny? Zandebatelný
To jsem zase udělal věc, trávit čas nad tímhle... no nic příště si dám větší pozor...
Osobně, když bych ale porovnával Fiata, tak ve verzi Abarth protože přeci jen ochcávka je v top verzi a Fiat de facto v antisportovní verzi
Neměl jsem na mysli ospalého důchodce v cliu ale GO motoru. Když bych kupoval Porsche, bude to kousek za minimum peněz a tam bude riziko nějaké podobné investice podstatně větší než když budunza podobné penízky kupovat Toyobaru.
Vím že těd budu asi drzej, to ale kibic je neustále, ale mohl bych se zeptat na cenu opravy? Abychom my smrtelníci měli alespoň představu kolik tak ojeté auto téhle cenové stojí? Tohle by mohlo potkat každého.
Jinak jako vždy supr článek!! Díky za něj
Ty zadní světla nevypadají zle. Daleko horší mi přijde to X u šíleně obézních světel Jeepu. Interiér je ale kapitola sama pro sebe. Ty samolepky jsou příšerný...
Asi jsem v roadsterech příliš zatíženej na BMW a tak se mi tohle moc nelíbí :D Nicméně recenze je napsaná tak, že vážně uvažuji koho přesvědčím aby si to koupil a občas mi Fiatu pujčil :D
Perfektní!! Přesně tohle mě baví číst!
To je slovo do pranice! :D Jaguar by se samozřejmě líbil. Díky za reakci
Zhruba před půlrokem, při brouzdání internetem a hledání informací o autech typu XJS, 928, 348 a tak podobně na mě vyskočila krásná recenze tuším o XJ8, srdce zaplesalo hurá!! Konečně někdo přišel na to že existují i lidé které zajímají i youngtimery a dokáží o nich i něco napsat. Nedalo mi to začal jsem dál prozkoumávat web a zjišťoval jsem že jsem asi narazil na podobně střelenou skupinu lidí. Nebyly tu ale jen youngtimery ale i různé články o autech pro kadeřníky a tak podobně, říkám si fajn tenhle web je pro mě, ten budu sledovat, to je moje krevní skupina. Teď ale k pointě mého příspěvku.
Poslední dobou totiž odmítám číst ten škvár typu: Hyundai, Abbarth, Mazda,... když budu chtít číst o těhle autech koupím časopis a nebo půjdu na určité webové stránky kde je nyní i Autíčkář prezentován ( všichni víme o jaké stránky jde) a přečtu si tunu takových článků.
Souhlasím se staršími členy v tom že kvalitních a také kvalitně napsaných nových článků už je tu poskrovnu.
Tak jsem začal pročítat už i staré články zde /člověk kterej psal web a nenechal zde alespoň nějakou možnost skoku do starších článků kromě poslední strany by zasloužil dvakrát přes držku a jednou přes prsty, jsem si jistý že to neotravuje jen mě/ a zjišťuju že starší články se dají lépe číst a jsou i o zajímavějších věcech. Tady bych chtěl poděkovat Krabovi protože jeho články jsou stále na té samé, nyní možná na lepší úrovni.
Nicméně jednou i staré články došly a mně nezbylo nic jiného než začít číst blogy
Jaké to pro mě bylo zjištění když jsem si přečetl 10 blogů a porovnal jsem je s 10 články tak v 8/10 případů byly blogy lepší kvality než články
Nechci nikoho urážet ale chtěl bych zkusit přimět autory k zamyšlení...
Pan Šéfredaktor se tu marně snaží prosadit svůj názor ale evidentně nikoho nezaujal, spíš se většina aktivních čtenářů modlí aby k tomu nedošlo protože autíčkáře čte určitá sorta lidí a weby o kterých píšete že se tam takové články vyskytují čte zase jiná. Autíčkář má petrolheady, proč se je snažíte převychovat na sluníčkáře?
Toť můj názor, každý ať si ho přebere po svém
Já nicméně doufám že naberete nové kolegy, nezaměřoval bych je ovšem na elektro a hybridy ale opět na petrolheady protože kvalita opravdu klesá a to ani slavný Seznam nezachrání...
Martin
Poslední komentáře
- VK, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Technická poznámka, bez mezer za čárkami se to skoro nedá... - myrryn, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Je to tak. Zoufalý pokus o prodej v podstatě neprodejného... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
:-) - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Nazdárek,Tak všechno fakt z rodiny nemám,ale třeba půl roku... - Jakub Pospíšil, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Hele já na to právě koukám a už je to třetí auto během... - briza, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ale je, respektive je třeba oplakávat Volvo jako celek. - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
To jo, ale prave myslim, ze vic lidi by ocenilo treba octavku... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
20 let starý Land rover co jezdí do těžby opravdu polepy... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
No, jasně, ale tohle jsou většinou jiní lidé - starší... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lidé se otáčejí protože jsou to držky zvědavé. Jezdím... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Hrozná pixla, na parkovišti se neztratí protože tam nic divnějšího... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Oprava. Měl jsem na mysli O2 RS. Ta se mi dodnes líbí nejvíc... - Habakukk, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ojebávka na zákazníka. V této ceně to má být trvalá čtyřkolka... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Mňa ešte zaujala transparentnosť automobilky. Tie údaje sú slušné... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
z tejto :P
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů