Martin „mx-5nd2.0“ Kopřiva
| Bydliště | Ostrava-město |
|---|---|
| Registrace | před 8.0 rok. |
| Poslední aktivita | před 7.8 rok. |
| Telefon | jen registrovaným |
| Komentářů u článků | 4 |
| Pozitivních komentářů u článků | 3 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Mě právě zajímají nové technologie moc. Elektromobilům jsem fandil, jejich dojezd hodně přes 100km byl skvělý. Ale pak, v roce 1885 jsem se začal věnovat modernější technologii pana Benze. Na poli elektromobilů od té doby není vůbec žádný pokrok - tedy kromě toho, že jsou dotované. Tak teď nevím zda chcete někoho na nové technologie nebo na dotace?
A k těm sporům tady. Myslím, že článek popsal pěkně, že to není auto pro každého. Nedává ani pocit extrémního luxusu, ani prémie, ani nemá extrémní výkon. Uvnitř je opravdu spíše 2+2, ale v předu je zase široké. Je elegantní, svižné a řidičské je protože dobře reaguje a komunikuje s řidičem. Dá se citlivě dávkovat plyn i brzdy. Podle mě je to takto zaměřeno.
Na větší luxus mají holt větší modely, protože nemají tak širokou nabídku modelů. Vždyť trojka nemá ani kombík.
Ale přijde mi v dnešní době super, že dostanu hotové a přesně zaměřené auto. Mě osobně irituji auta, co jakože umí všechno a jde to přepínat, ale v reálu je to jen takový kompromis s funkcemi. Takže je to jen o tom, co si kdo představuje pod pojmem řidičské auto, někdo třeba potřebuje přepínání módu tlumičů - nutně ;-)
Pěkný článek. Taky jsem si všiml, že se to používá místo BMW3 - tedy tak jak šlo BMW3 použít před 10ti lety ...