načítám data...

Čím vás nadchne a čím otráví život s autem za dvě výplaty

V redakci jsme velice zasloužilí testeři všemožných vrak... eee... potenciálních youngtimerů za cenu lepšího kola. Život s nimi není tak plochý, jak by se mohlo zdát...

zobrazit celou galeriiBazarový snílek, Editorial, TopX: Čím vás nadchne a čím otráví život s autem za dvě výplaty

Píšeme o nich pořád, máme je rádi, kupujeme si je, jezdíme s nimi a dokonce s nimi i závodíme v rámci PlechCupu. Svět aut z těch nejlevnějších cenových pater je skvělou kratochvílí vyplňující naše životy. Ještě nikdy jsme se tady ale této oblasti nevěnovali nějak komplexněji (nebo si na to alespoň nepamatuji) a proto mě napadlo sepsat takový lehce psaný sumář založený na zkušenosti se všemi levnými keply, v jejichž TP jsem kdy byl veden jako vlastník.

Plus: Dají se najít skvosty za suché z nosu

Upřímně, právě tohle je důvod, kterým mě nejspodnější patro automobilového trhu láka nejvíc a právě proto se do zrádných vod levných vozidel do 50.000 Korun vracím znova a znova. Jasně, ikonickými auty se to v těchto sférách nehemží, ale dají se najít velmi zajímavě věci, které běžní kupci považují za příliš staré nebo provozně nákladné a petrolheadi nad nimi také ohrnují nos, protože je smetánka zrovna neřadí do privilegovaného dobového výkvětu.

A pak už je jen krůček k těm skvělým objevům. Můj Saab 9-3 jezdící díky LPG za směšné peníze a disponující útulným a čistým interiérem s běžovým velurem vyšel na 35.000 Kč. Tohle úchvatné Saxo VTS 16V bylo pořízeno v době, kdy se splašené francouzské krabičky krčily bůh ví proč na okraji zájmu (a hle, teď se po nich můžou všichni utlouct) a stálo jen 42.000 Kč. Dodnes mě štve, že jsem se zalekl rozsahu koroze (na poměry Saxa to ale nebylo tak hrozné) a nakonec jej poslal dál… Dan onehdá nasál exkluzivní Mazdu Xedos 9  s unikátním motorem pracujícím v millerově cyklu. No a nejnověji se v redakci objevila stříbrná Omega C Caravan disponující menším z nabízených benzínových šestiválců – další dosud stálé opomíjené a přehlížené auto, přitom s klasickou koncepcí a projevem nenucného korábu.

Plus: Skvělý poměr ceny a užitku/radosti

Když si koupíte drahé auto, většinou očekáváte adekvátní schopnosti, vlastnosti a jízdu obecně. A každá nedokonalost či chyba jsou akorát k vzteku. Při přejezdu příčné nerovnosti se to podivně zavlní a už to hlodá…  Z motoru se ozývá neurčité lehké cvakání? A do řiti…  Špatně fouká topení? Konečná, error, katastrofa, děs! Raději přijít o všechny prsty než rozebírat celou palubku. Ale opravit to musíte, když to stálo TOLIK! Za to u krávoviny, na kterou vyděláte za měsíc nebo dva, jsou očekávání logicky nízká a spoustu věcí rádi přehlédnete. Nenimráte se v detailech a život je tím lepší. A vůbec, všechna levná auta, která jsem dosud měl, vlastně jezdila i fungovala moc hezky, takže…

Navíc z nízké ceny pramení i další výhody… Dostanete u supermarketu tečku od debila s nákupním vozíkem? No a? Potřebujete tu věc nechat přes noc v místech, kde se kumuly kumulují a kriminální recidivisté líhnou nebo převézt bandu hovad, která byla se považují za vaše kamarády, na grilovačku na chatě? Žádný problém…

Plus: Servis většinou nestojí moc

Co je staré, bývá i servisně jednoduché a levné. A nemusí se to nutně týkat jen aut, která byla malá a levná i jako nová. Jasně, BMW 750i asi za výplatu pěstební dělnice neuživíte, ale obecně lze počítat s rozumnými cenami servisu i v případě ne úplně typických automobilů. Za ta léta se totiž většinou stačí vytvořit slušná nabídka dílů z druhovýroby a také se utvoří komunita a fandové přijdou na různá řešení či fígle, jak levně očůrat či vyřešit nejtypičtější bolesti daného auta.

Plus: Máte peníze na jiné věci

Za ušetřené peníze můžete dělat spoustu věcí. Můžete být racionální a použít je k dalšímu zhodnocování. Nebo můžete být požitkáři a třeba je prolítat, projíst, procestovat nebo prohýrat s poběhlými ženštinami… Život není jen o autech.

Mínus: Hnůj jménem Bazoš

Ono to možná z textu výše vypadalo, že všechny ty krásné věci se po inzerci válejí jen tak. Že jen vstoupíte do duhové nabídky nechtěných vehiklů a jako v útulku si vyberete toho nejsmutněji koukajícího parťáka. Hovno! Karpální tunely dostanou zabrat a IQ vám klesne alespoň o 20 bodů, než se skrz nabídky šmelinářů, dementů a nezajímavého plevelu doklikáte k nějakému autu, které stojí za bližší zkoumání. A pak třeba zjistíte, že borec nemá nikdy čas…   nebo že jeho inzerát sice vypadá kulturně, ale dle komunikace je to taky dement…  nebo že to jen hezky nafotil, ale přizná, že auto je shniliý vrak…  nebo to nepřizná a zjistíte to až na místě… Právě proto je velmi rozumné hledat v rozumné vzdálenosti od bydliště. Tak jako tak, raději bych občal čistil slonům choboty než toto…

Mínus: I banální závada může být fatální

Ono to možná vypadá jako negace levného servisu, ale opravdu platí obojí. Servis bývá levný, dokud nepříjde nějaká jobovka. Čím exotičtější vůz, tím větší je pravděpodobnost, že se kvůli selhání jediné komponenty může stát ze super auta soubor náhradních dílů a těžítko na parkovišti, protože oprava by byla nerentabilní. Zmiňovaný Xedos od Dana zrovna nedávno takto dojezdil – tuším že kvůli nefunkčnímu startéru. Krédo “když se to pokazí, hodím to ze skály” by mělo být vaši povinnou výbavou, pokud chcete s levným autem žít bez úhony. A skutečně je vhodné jej z té skály obrazně hodit, když se věci pokazí. Snahy o zachraňování za každou cenu se mohou rozrůst v nezastavitelný cyklus, kdy na jedné straně stojí chromý orezlý bastard a na druhé třeba pusinkové, voňavé BMW 330i, které by za ten proinvestovaný balík šlo koupit. A většinou to začíná zhruba jako: “…když už jsem teda utratil 15 tyček za ten omezovač brzdného účinku, který v druhovýrobě nejde sehnat, tak nechám repasovat i ten automat a trochu poladit ten zadní lem...” 

Mínus: Pravděpodobně nenajdete přesně to, co chcete

Máte veilce konkrétní představu, jaké auto chcete? Tak na ni u levných věcí rychle zapomeňte anebo tahejte mnohem větší peníze ze šrajtofle. Požadavky by měly být velmi vágní. Třeba benzínový sedan, malý kabriolet nebo svižný hatchback – to úplně stačí. Čím podrobnější specifikace, tím míň kaprů v rybníce. Nebo rovnou žádný… Levná auta se kupují podle stavu, nikoli podle typu. Trvat na konkrétním modelu, motorizaci a nedej bože barvě nejčastěji povede ke dvěma koncům. 1. nepůjde to sehnat. 2. bude to troska. A hlavně minete ty opravdu zajímavé nabídky, které se zrovna netýkají vaši konkrétní značky.

Mínus: Prodej a přepis

Prodej auta je vždycky otrava, v případě těch levných to ale platí minimálně dvojnásob, protože tyhle inzertní vody většinou neprobadávají členové mensy. Je dost pravděpodobné, že s autem za 30 tisíc nebudete chtít zestárnout. Ostatně, s pravděpodobností hraničící s jistotou to ani nebude technicky možné. A co pak s ním? Můžete jej prostě dojezdit a pak uplatnit “…hodím to ze skály”. Ale když je to fakt hezké a nechcete to nechat umřít, čeká vás menší martýrium. V bazaru to pravděpodobně nikdo nevykoupí, takže se chtě nechtě budete muset opět vrhnout do hnoje jménem bazoš. Na rozdíl od nákupu však už nemůžete dementy selektovat, nýbrž se musíte vystavit náletům celých hejn těchto stvoření. A číst hloupé maily plné gramatických chyb od pologramotných opic, odpovídat v telefonu na zjevně nesmyslné a mimózní dotazy, čelit různým pokusům o úhradu požadované ceny od směnných obchodů až po stravenky a v konečné fázi s nějakým tatarem řešit přepis, je zcela bez debat tím nejhorším, co u levných aut můžete zažít. Takže, raději dojezdit.


Související články

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

bitner
02. července 2019, 14:29
0

Velice dobry clanek. Prosel jsem si vsechny zminene minusy a proto uz do stareho auta nikdy nepujdu. Jeste bych pridal dalsi mozne minus: skryta zavada. Napr. do auta nekudyma chcije. Pri koupi to nejde zjistit, protoze majitel to po destu neprodava, vzdycky pocka na sucho. A reci o zaruce na skryte vady si nechte na koledu. Pricetny clovek nebude kvuli 50 000 behat roky po soudech, aby pak s vitezoslavnym usmevem zjistil, ze dotycna pravnicka osoba prave zanikla, nebo ta fyzicka ze neni k nalezeni.

reagovat
bitner
02. července 2019, 14:30
0

Aby bylo jasno: bavim se o daily plecce. Stare auto bych si koupil pouze v pripade, ze ho nepotrebuju.

Ev
Evlo
02. července 2019, 19:19
-15

Tak ono vlastnit daily auto je docela demence.

Pochtli
02. července 2019, 22:10
8

A čímpak bych měl jiným jezdit, snad ne předraženým operákem? :oD

beastar
03. července 2019, 16:54
0

Nepředraženým operákem? Nebo autem tatínka to se prej vyplatí obvzlášť když má třeba M5 ....

krab
03. července 2019, 17:20
3

Gretu Thunbergovou na vás, holoto! :-D Ta vás naučí jezdit na koloběžce...

Ju
Junior
04. července 2019, 17:32
0

tatínek říkal, že jestli mu někdy šáhnu na auto, tak mě zabije. Jako doslova.

ma
martinw
02. července 2019, 15:30
1

To mě připomnělo že redakce by mohla v jednom ze článků zmínit zajímavou akci gumbalkan.cz kde se jede do rumunska do terénu právě autama zhruba tak v cenové relaci "za dvě výplaty" věřím že každý z účastníků Vám popíše velmi důkladně problemy s těmi starými šunkami které koupili pro účel závodu :)

reagovat
DV
DVader
02. července 2019, 17:38
0

O akci jsem nevedel dokud jsem nepotkal Feldu v zebrich barvach a Astru v tygrim zbarveni, na obou bylo napsano gumbalkan.cz tak jsem se podival o co jde :)

vojtacz
03. července 2019, 09:58
0

O gumbalkanu se tu psalo loni. Sice jenom na blogu, ale psalo https://www.autickar.cz/blog/clanek/kdo-si-hraje-ne-zlobi/680/

ratan groch
03. července 2019, 23:46
2

Pozrel som si ich stranku a v casti FAQ ma toto dostalo:

Jsem holka, můžu jet?
#meTOO. Neděláme rozdíly jestli máš šášulu nebo prcinu.

Adam
06. srpna 2019, 10:15
1

Nemůžu jinak, než doporučit :) A je nás tu několik posádek, viz. např. Bedna kitu.

beastar
02. července 2019, 16:07
-1

Zasmál jsem se. A musim říct, že s dementama a různou pakáží je problém i u cca 40x dražších aut. Bohužel auto dneska může mít každý a peníze na něj taky. A jak známo ani to že máš prachy se nerovná tomu, že si chytrý a máš to poctivě odmakaný. Sportovci, umělci a "podnikatelé" zejména ti kontroverzní mívají jiné přednosti, než chytrost, zájem o techniku a auta....

Celý téma mě docela baví. Sám sem nikdy takhle starý auto nekupoval. Teda za takový peníze. Naposled snad když mi bylo tak 18-19 let. Souhlasim ale s tou obecnou radou moc si nevybírat, řešit celkovej stav a žít s tim, že to může fungovat měsíc, ale taky deset let. A určitě jde najít spoustu zajímavých, nebo dobře vybavených aut doslova a téměř zdarma. Když do toho jdu s tím, že to může zejtra bejt poslední cesta. Namátkou bych zmínil třeba Rovery 75, S-Type, starý medvědy, Lancie, Saaby a sem tam se objeví i nějaký to Stillo Abarth, xedoska a tak.... Vlastně je to taky zajímavý když se v tom naučí člověk chodit. A jako obchod to jde dělat taky. Dokonce znám tady v Praze firmu která dražší auta jak á 50k vůbec nevozí a neprodává. Je to žumpa, ale lidi to chtějí a o prodeje není nouze každej tejden tam otočí tak 3 kousky podle toho co tam točej u plotu.

reagovat
Rien
02. července 2019, 18:06
8

ty vole, ten popis bazose je naprosto bozi!!!! A bohuzel presnej, jak ja nesnasim bazos.

reagovat
Co
Core
02. července 2019, 18:48
2

To je sranda tohle číst,super!

reagovat
Ev
Evlo
02. července 2019, 19:18
-5

Predstava ze na bazosi narazim na inzerat treba od beastara je fakt desiva, nastesti se tak zatim nestalo, nebo to prodava za nesmysli.

reagovat
beastar
02. července 2019, 19:43
1

:D Odemě na bazoši fakt těžko. Tak nemusíš mít strach. Akorát teda dementi tvého typu evidentně mají na bazoši pré podle toho co píše Vavris;)

krab
02. července 2019, 19:56
0

Teď jsem se fakt hlasitě zasmál. A Vavrisův popis bazoše je úplně super. Hele paradoxně, u nákupu a prodeje motorek (ale nezkoušel jsem ty nejlevnější) je komunikace naprosto v pohodě. A nebo jsem měl štěstí vždycky ...

Tomáš Vavrečka
02. července 2019, 20:17
2

Já měl při prodeji svých aut taky docela štěstí. Saab si koupil strašně fajn pán na první dobrou, Prelude taky zmizela hned. Miaty šly do klubu, takže úplná pohoda a o 328i se skoro pobili, což sice bylo trochu hektické, ale ve výsledku dobrý.

Oser jsem zažil se Saxem, to očividně přitahovalo mladé střelce bez peněz. 320i s G-paketem by vydala na celou sociální studii menšin, životních ztroskotanců a loserů, kteří neměli ani na cestu z Olomouce do Ostravy, ale nutně potřebovali BMW. Překvapivě nejhorší bylo Mondeo MK3 od ženy, to jsem dokonce stáhnul z inzerce,protože už jsem na ty kikoty neměl nervy a nakonec se naštěstí prodalo přes redakci.

Ev
Evlo
03. července 2019, 00:02
-1

ja to ted zazil u koupe NB s funkcni klimou - jedinej oser byl urad, ale byla extremni vyjmka, casto auto neprodam i jen z duvodu toho, ze typek by to asi i vzal, ale nemam ani trochu naladu s nekym takovym cokoliv resit a proste tech par penez me za to nestoji

Fa
Fandatik
03. července 2019, 05:52
4

Pak ještě existuje "hulvát" řešení prodeje. Vybrat si nějakou pipku v SUV na parkovišti před obchoďákem. Šance, že ti dá přednost z prava je mizivá. I lehký ťukánek je totálka. Prachy to nejsou zázračný, ale je po problému.

Sh
Shirako
03. července 2019, 08:14
0

Jo, taky si říkám, že až budu chtít vyměnit u auta nárazník za cizí peníze, tak bude stačit jezdit hodinku kolem obchodního centra :D

Ev
Evlo
03. července 2019, 12:04
-1

to si myslim, ze je reseni hodne bazos osoby

Vojta Nekvapil
04. července 2019, 16:51
0

Modrej Skrcek se koupil za deset. Pro radost se koupil bouranej Lancer na dily se silnějším motorem. Pak holka s Feldou jela v noci středem silnice. Urazila zrcátko a přidala na bok sadu nových lehkých škrábanců. Odhad ceny vozu 12000kc. Škoda 60%. Dostal jsem 7500kc, vyhrabal náhradní zrcátko z krabice a jezdil dal.Proto to stříbrné zrcátko s prasete. Pak ho koupil Ondra za 9000kc a zatím si ho stále užívá.

Sa
Sato
02. července 2019, 20:45
1

Prvy a snad posledny krat predavam (stare) auto cez bazos. Nabuduce izerat max na clube danej znacky alebo rovno do srotu.

reagovat
wdave_t
02. července 2019, 23:14
0

ideálně když to vezme bazar za libovolnou sumu - i kdyby za to někdo nakonec byl ochotnej dát dvojnásobek, tak to radši nechat těm dařbujánům a ušetřit si čas a nervy... po mých zkušenostech už taky nikdy víc

Pochtli
03. července 2019, 06:42
0

Jenže bazary si řeknou tak nesmyslně nízkou cenu, že se to asi vyplatí jen u vran těsně před smrtí.

wdave_t
03. července 2019, 07:42
0

To jo, ale ve chvíli kdy je alternativou odvézt to do šrotu...

Ev
Evlo
03. července 2019, 12:05
-1

Ja treba prodal auto zpatky prodejci aut, rozhodne me zazitek z aaa odradil zkouse to prodat do bazaru.

bitner
03. července 2019, 13:38
0

Z AAA mam kupodivu docela neutralni zazitek. Auto jsem tam nekupoval, ale naopak hazel do "cerne diry". Dostat se za horizont udalosti sice trvalo asi tak 4 hodiny, ale nakonec jsme z nich s moji drahou choti dostali to, co jsme chteli. Protoze jsem jim to daval bez radia, tak pak dokonce nebyl problem dostat z auta dodatecne (asi po 2 tydnech) "kostky", ktere jsem tam zapomel. Jinak jsem o tom uz opravdu nikdy neslysel. Je teda fakt, ze to nebyla plecka za 50. Ale plecka to byla, zadna prestiz ani rarita, spis takove lepsi auto pro zedniky.

Pochtli
02. července 2019, 22:06
1

Zrovna prodávám MX-5, inzeráty na pěti místech a stejně ticho po pěšině, všichni by to chtěli nejlépe zadara. Logicky to dám minimálně na sauto a bazoš, kam chodí nejvíc lidí = největší šance najít kupce.

Když se bazoš mnohým tak strašně ekluje, tak kde má člověk ta auta prodávat? Klasický bazary jsou taky o ničem, musel bych prodávat dost pod cenou, protože samozřejmě chtějí svůj zisk a prodávali by ho za cenu, za kterou to nabízím já.

reagovat
wdave_t
02. července 2019, 23:11
1

MX-5 bych dal na autofrc a nalinkoval inzerát ve fanklubu na fb. Ostatně to jsem udělal a brzo ji úspěšně prodal za cenu, kterou jsem původně stanovil

Ev
Evlo
03. července 2019, 12:07
-1

Ja to dal na bazos a neozval se nikdo, za me ok stav.

Tomáš Trýska
03. července 2019, 07:14
0

A teď si vem, že na tom bazoši jdou při trošce snahy sehnat i plně funkční vehikly v sub-plechcupové hodnotě, jejichž servis stojí stokoruny ročně (teď koukám na tebe, Hatsu :)).

reagovat
Adam Forman
03. července 2019, 09:04
0

Tak ono strašně záleží, co prodáváš/kupuješ. Dvacetiletá Fiesta/Daihatsu/plechovka je v pohodě protože se toho lidi chtějí zbavit a nijak to neprožívají. Perspektivní jaungtajmr báwo pyčo v g-paketu ovšem generuje zcela jinou skupinu prodejců/zájemců

Tomáš Trýska
04. července 2019, 18:46
0

Tak jasně.

Vojtáno
03. července 2019, 09:40
0

Ten Xedos už nejezdí? Ach jo, takový fajn auto to podle článku bylo.. :(

reagovat
Tomáš Vavrečka
03. července 2019, 11:36
5

Mám dojem, že zase bude... :-)

vojtacz
03. července 2019, 10:09
3

Prej bazoš že je peklo. Zkusili jste někdy prodávat auto na facebook marketplace? To je teprve solidní freakshow - půlka lidí neumí číst, druhá půlka by to chtěla zadarmo a to sem prodával auto za dvě severočeský výplaty. Vlastně za čím míň se to prodává, tím víc chtěj lidi slevu a tím divnější sortu to přitahuje.

reagovat
JanSevera
03. července 2019, 10:23
1

Mám stejnou zkušenost s FB, i když ne s prodejem auta.
Např. miluju otázku "Je to dostupné?" :D Po mojí kladné odpovědi, už žádná další reakce.

Irwinek
03. července 2019, 10:26
1

No, nejlevnějším autem, které jsem kdy koupil, byla Corsa B za láhev dobrýho rumu ( cca 2000 ), potřebovala baterku, zadní tlumiče ( to nehořelo ) a umejt. Ani nebyla moc zrezlá, motor byl v poho a po výměně oleje slušně táhnul a otáčky se mu líbily. Katastrofou bylo povinné ručení, protože za mladýho chtěla česká 18 000 (!), takže jsem to vzal na sebe. To že ho po dvou měsících sestřelil na dálnici důchodce a auto šlo do šrotu, protože uražená přední náprava, ohnutá zadní + nějaká plechařina, je zas jiná otázka.
Jinak jsem auta kupoval téměř výhradně v bazarech , a nutno dodat, že jsem zatím měl štěstí jak na ata, tak na prodejce.

reagovat
Rush
03. července 2019, 11:12
0

Já pár let zpět koupil auto za basu nealko arguse... to byl byznys. :D ale jinak na tatary se dá narazit jak v bazaru, tak v soukromé inzerci.

Co
Core
03. července 2019, 12:06
2

Uplne nejrychlejsi zpusob jak pritahnout takoveto divnolidi a okrast sam sebe o spoustu casu a dobre nalady je podstrelit cenu prodavaneho vozu,pak se zacnou slitavat a bombardovat nesmyslama.......

Rush
03. července 2019, 13:34
0

Ono je to otázka... Přebejvá mi tady slušná facelift felicie... Když to nabídnu za osm, ozvou se dementi, když za patnáct, neozve se nikdo... Největší klid asi bude odvézt to do hutí. :-D

bitner
03. července 2019, 13:43
0

Rush: hm, to je asi bohuzel osud techto aut. Mohlo by jeste rozumne poslouzit, ale diky demenci nekolika obtiznych individui to skoro nikomu pricetnemu za tech par tisicovek nestoji.

Pochtli
03. července 2019, 15:44
0

Rush: Pokud je ve slušném stavu a neobjela zeměkouli 10x, tak není problém jí prodat dráž. My faceliftovku prodali před 3 měsícema za 21 tisíc.

Máří
03. července 2019, 13:38
3

Nejlepsi clanek na autickari. I tohle tema pro me prave definuje autickare, nebo aspon tak jsem ho videl pred par lety. Pekne natvrdo a tema "auta za vyplatu" . Super Vavris.

reagovat
Knightrider
03. července 2019, 15:24
1

Nejlevnější je chodit pěšky. Ale je trochu na hovno, že z toho bolí nohy. :-D

reagovat
ma
martinw
03. července 2019, 15:41
0

líný lidi umírají dřív...

beastar
03. července 2019, 15:45
0

No taky zábava to prej moc není co se tak řiká mezi těma co to dělají.

ro
rock
03. července 2019, 15:59
1

Anebo jinak se to dá říct (btw totéž platí o kolu): funguje to jenom a právě jako zábava. Pokud by to měl být primární dopravní prostředek, je to na hovno nikoliv jen trochu...

Ronin
04. července 2019, 07:06
0

Najlepšie auto čo som mal...Za jednu výplatu,kúpené v DE,2.0 SLX,fplynu,webasto,bez hrdze.Po 6 rokoch prorezlé na kost na slovenských cestách,som ho ešte predal so ziskom.Pohádka

reagovat
MaDI
08. července 2019, 10:26
0

Ahoj.
Uvažuju o S80 2.5tdi kolem roku 2000. Nemáte to někdo náhodou?
Díky

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Focus ST 225 2.5 2006
Ford Focus ST 225 2.5

2006 rok výroby
225 koní výkon
2 500 ccm objem

Hummer H1 Civil 2000
Hummer H1 Civil

2000 rok výroby
200 koní výkon
6 200 ccm objem

Pontiac Tempest Le Mans convertible 1966
Pontiac Tempest Le Mans convertible

1966 rok výroby
325 koní výkon
6 400 ccm objem

Škoda Octavia 1.9 TDI 2002
Škoda Octavia 1.9 TDI

2002 rok výroby
109 koní výkon
1 896 ccm objem

Chrysler LeBaron Kabrio 1989
Chrysler LeBaron Kabrio

1989 rok výroby
101 koní výkon
2 500 ccm objem