načítám data...

Rush

JménoJakub Kovář
BydlištěMladá Boleslav
Registracepřed 2.4 rok.
Poslední aktivitapřed 10.0 dny
Komentářů u článků13
Pozitivních komentářů u článků2
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Cesta ke kočce...

31. srpna 2019, 22:01 12 komentářů

Přestože na autíčkáři očumuji prakticky od jeho založení v dřevních punkových dobách, tak jsem dosud ničím literárně nepřispěl. Inu, přihodím taky nějakej ten canc do mlýna… :-)

Imperiální bitevník se představuje...

07. září 2019, 21:34 21 komentářů

Minule jsme nakousli to, co předcházelo koupi letité britské plebejské kočky. Pojďme se na takový život s S-typem podívat podrobněji…


Posledních 50 komentářů

Rush
11. března 2020, 13:56
0
Potřebujete vůbec auto?

Vlastně by se dalo říct, že auto nepotřebuju. Bydlím na maloměstě s vybaveností. Do práce to mám 10min pěšky a taky toho obvykle využívám, v létě případně vytáhnu socialistický šlapkostroj Sobi 20. V Lidlu jsem pěšky taky co by dup. Jenže občas je prostě potřeba objet pár staveb pracovně, a pak život není jen práce a nákupy - něco vyřídit po okrese, vyrazit za kulturou, objet širší rodinku, ... K tomu občas taky někam potřebuje žena, která s jagem parkovat nechce, takže dvě auta.
Příměstské MHD jsem využíval od svých 7 let na dojíždění do školy bezmála dvě dekády. Ať už vlak, nebo bus, hodně to zdržovalo. Vyrazit z domu dřív, co kdyby to jelo na čas, doveze vás to jinam než potřebujete, občas nevychází přestupy, ... K tomu bez studentských slev to vychází už podobně jako vozit si p*del v jagu sporák edition. Navíc úspora času prosezeného na autobusáku čekajíc na spoj je pro mně aktuálně cennější. No a klasicky - o víkendech dělám v rodině údržbu na různých nemovitostech a sekačka či prkna nejsou ideální komodity na převoz busem či vlakem. :-)

No a především - i kdybych pro auto neměl žádnej racionální důvod, zbývají nám ty autíčkářsky iracionální - prostě nás to baví, no ne? Když zabručí V6, tak je myšlenka, jestli jsem neměl jít radši na autobus, zatlačena zcela mimo moje vědomí. :-)

Rush
10. března 2020, 13:21
0
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

Patrně ano, ještě by se dalo odtušit, že vývoj probíhal během Oktoberfestu. Těmhle generacím hatch nesluší. Paradoxně třeba E30 si jako 3dv hatch umím představit, ale trh si to nežádal.

Navíc tuto tvoji logiku lze aplikovat i na vznik první X3... :-)

Rush
10. března 2020, 12:41
0
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

To zní jako plán! :-) Mě furt neni jasný, jak ten kompost navrhovali... ten mezigenerační posun, že u e36 udělali hnusnej zadek, tak to posunuli dál v další etapě u e46 i zprzněním předku... :-) Pokus o hatch dejme tomu chápu, ale ty mračítka fakt ne...

Rush
10. března 2020, 11:14
0
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

V tomhle vláknu asi výjimečně za S-typa kopat nebudu... Na zábavný slajdy na štěrku je to už trochu velkej tanker - váží prostě o 200kg víc než zmiňovaná W203 a o 600-700kg víc než tvoje 190. :-) Koroze ho netrápí obvykle, zato podvozek, pokud není úplně perfektní, tak plave jak parník a pak už to zábava není. Osmiválce pouze v automatu. Opel Omega i přes facelifty nebude o moc soudobější svezení než ta 190. :-) Chtělo by to něco velikostně a hmotnostně blíž k tomu Céčku nebo BMW3, což mi splňuje asi nejlíp to IS.

Rush
30. ledna 2020, 16:56
1
Škoda Kamiq 1.0 TSi: Najde své místo na slunci?

Nikoli, můj aktuální vozembouch Fabia sedan, sloužící jako zahradní kolečko, tímto zajisté nahrazen nebude. :-D

Jinak jsem na Kamzíka pár týdnů zpět koukal u dealera... vystavenej kus v litru bez metly za 515tis... f*ckin seriously? Zas takovej růst jsem na výplatní pásce nezaznamenal... Ale zase mě to uklidňuje, že je Jag vlastně ekonomickej povoz. :-)

Rush
29. října 2019, 11:54
0
Autíčkář se ptá: Kolik aut potřebujete mít?

Vlastně obecně nepotřebuju žádný. Lidl za barákem a do práce 10 minut pěšky. Ale bejt mobilní je fajn, takže jedno poskakovadlo, co by mi vyhovovalo... u mě S-Type. Jenže s tím žena nechce parkovat a já v něm nechci vozit bordel a jezdit po polích a lesích, takže doplňkovej pelech. Aktuálně felicia předává štafetu fabii v sedanu, protože tu nelze litovat. :-) Pro radost by se samo hodilo ještě nějaký kupátko, nebo dekapitovaný kupátko, nebo veterán... Ale kdo by to ujezdil. :-)

Rush
18. října 2019, 12:35
0
Ty nejlepší Felicie, které jste si u nás mohli koupit

Hezkej článek. :-) Laurety jsem potkával tady v provozu běžně v několika kusech. Roadster je ultra divnej, zlatý fáčko. Jinak na feldu mám hezký vzpomínky z dětství... Jednu stále provozuju, už ale spíše jako náhradu za dvoukolák či zahradní kolečko - odvézt plasty a papír do kontejneru, rozvézt pytle brabor a nebo dovézt díly z pošty do garáže, když nestojí za to startovat Jaga. Na tyto účely pro pohyb v okruhu do 10km od domu zcela vyhovuje, zejména když nic nestojí ani na požřízení, ani na servis. Brzo ji ale asi nahradím snad ještě více nenáviděným postrkem ve formě Fabia Sedan. :-D
Svého času byly 1,6 s ostrou vačkou, jednotkou, výfukem, podvozkem HP, převařenými rameny a správným obutím na okreskách docela zábavné náčiní a proti serii to bylo nebe a dudy.
Jinak jo... v sérii je to hlučný nepohodlný krám, na dálnici je to o život a nedejbože bourat... ale ve specifických případech může dávat smysl i dnes. Třeba na dojetí pro zedníky. :-D

Rush
15. října 2019, 12:44
0
Ptejte se: Auto na rozvoz pizzy

Rozvoz Sobem 9-5 je dobrej hardcore. :-) Pizza by se měla vozit italem, takže ta Ypsilonka, Punto Cabrio (ať to má styl) a nebo Alfa 147, ( ale to by možná pizza vychladla ). Racionální by bylo asi i krátké Stilo 1,2 nedávno zde řešené. Umím si představit i výše zmíněný Wagon R+ a Twingo. Já žiju v gubernii SchadeMotorwerken, pokřivený to kraj, a pizzaři tu obvykle jezdí jedničkovou fábkou v 1,4 MPi či 1,9 SDi, (ti úspěšnější mají Citigo). Důvod oblíbenosti těchto vozů zde je dán teda hlavně lacinými všelijak vyzískanými díly z automotive firmiček v okolí. :-) Každopádně jedničková Fabia už se dnes za 20 taky dá sehnat, a i když to nebude zrovna top, tak rok dva pojezdí snad všechno - dokud vás STK nerozdělí.

Rush
01. září 2019, 20:26
1
Platíte drahé povinné ručení? A co takhle zaplatit jen půlku?

Přesně, pojistit na sebe v 15 letech babettu u pojišťovny, která uznává bonusy z motorek je ideální. Optimálně se na to osvědčila ta, kde je pat a mat, neboť vozidla s r.v. do 1980 mají dostatečnou slevu na to, aby ta pojistka vyšla tak na 50,- ročně. A to se s ohledem na nabíhající bonus vyplatí převelice. ;-)

Rush
03. července 2019, 13:34
0
Čím vás nadchne a čím otráví život s autem za dvě výplaty

Ono je to otázka... Přebejvá mi tady slušná facelift felicie... Když to nabídnu za osm, ozvou se dementi, když za patnáct, neozve se nikdo... Největší klid asi bude odvézt to do hutí. :-D

Rush
03. července 2019, 11:12
0
Čím vás nadchne a čím otráví život s autem za dvě výplaty

Já pár let zpět koupil auto za basu nealko arguse... to byl byznys. :D ale jinak na tatary se dá narazit jak v bazaru, tak v soukromé inzerci.

Rush
29. května 2019, 12:05
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

Takže další termíny v Bělé padají? To by byla škoda, i když chápu, že vám to v těchto počtech možná nestálo za to úsilí. Faktem je, že to kolidovalo s jinými akcemi jak píše ToMyx, což mohlo mít taky vliv.
Já dorazil teda bohužel jen jako čumil, protože auto bylo toho času nepojízdný, ale měl jsem tenhle podnik za humny, tak by byl hřích nedorazit. Dojmy ale super a na plechcup v těchto podmínkách bych klidně dojel :) Relativně svižná trať, přijeli jsme odpoledne, když už bylo dost aut pryč, ale i tak se to hemžilo miatama, naháněla se tam Reza a Evo, felda lítala jak o život, na BRZ ve spodním vracáku i 350Z gumující na place byl taky fajn pohled a kluci v oranž Coltu byli soutěživí až do konce trpělivosti jejich spojky. :-) Jasně, bylo omezení počtu vozů na trati, ale střídání bylo v rozumných intervalech. Takže za mě palec nahoru. Někteří traťoví komisaři tam ale byli zdálo se spíše za trest, zejména ten dole u vracáku, co byl většinu času někde u auta 100m od trati a moc to nesledoval, takže omezovat v případě potřeby provoz stejně nemohl. Pravda, už bylo odpoledne.

Tak držím pěsti a snad někdy dojedu i po ose. :D

Rush
29. října 2017, 21:40
0
Levný offroad na expedici po východní Evropě | Ptejte se

Radkovy cestopisy trochu znám, jeho knížku o přístupu k cestování taktéž. Oprostíme se od toho, že nutně potřebuje offroad se kterým bude brodit tankodromy a neustále navijákovat - takové zadání nebylo. Já to vidím tak, že jako challenge potřebuje něco vyššího, ideálně 4x4, co pravděpodobně zvládne pár tisíc km po horších cestách.
Trip po bosně, montenegru, albánii a srbsku jsme dělali letos se shnilou felicií šestnáctkou, která dohromady na pořízení i s nutnými opravami vyšla asi na 6tis... Auto drželo bez potíží, nežralo a jelo i mimo zpevněné cesty. Kde jsme trochu narazili, bylo dostat se do Theth z jihu... auto viselo na prazích častěji než bylo zdrávo. Ale mít o 5cm větší světlou výšku, nebyl by to problém. A mít 4x4, projede to cokoli.
Můj skromnej tip na tuhle cestu by byla asi Honda HR-V... není to těžkej offroad, ale co jsem viděl na balkáně za cesty, tak to musí zvládnout bez ztráty kytičky. ;-)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Econoline  1988
Ford Econoline

1988 rok výroby
179 koní výkon
4 900 ccm objem

Buick Riviera  1967
Buick Riviera

1967 rok výroby
360 koní výkon
7 000 ccm objem

Lincoln Town Car L 2001
Lincoln Town Car L

2001 rok výroby
174 koní výkon
4 600 ccm objem

Opel Insignia Opel Insignia 4X4 BUSINESS 2016
Opel Insignia Opel Insignia 4X4 BUSINESS

2016 rok výroby
125 koní výkon
1 956 ccm objem

Jeep Grand Cherokee WK 3,7 V6 2WD LPG 2005
Jeep Grand Cherokee WK 3,7 V6 2WD LPG

2005 rok výroby
215 koní výkon
3 700 ccm objem