načítám data...

Rush

JménoJakub Kovář
BydlištěMladá Boleslav
Registracepřed 2.9 rok.
Poslední aktivitapřed 2.1 dny
Komentářů u článků21
Pozitivních komentářů u článků4
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Cesta ke kočce...

31. srpna 2019, 22:01 12 komentářů

Přestože na autíčkáři očumuji prakticky od jeho založení v dřevních punkových dobách, tak jsem dosud ničím literárně nepřispěl. Inu, přihodím taky nějakej ten canc do mlýna… :-)

Imperiální bitevník se představuje...

07. září 2019, 21:34 21 komentářů

Minule jsme nakousli to, co předcházelo koupi letité britské plebejské kočky. Pojďme se na takový život s S-typem podívat podrobněji…


Posledních 50 komentářů

Rush
03. září 2020, 13:45
1
Bazarový snílek: Otloukánek do města za pár korun

Jako majitel staveništního bitevníku Š. Fabia sedan ve stříbrné metle na rezavejch plecháčích tu pervezní touhu chápu... :D Dvoulitr by mě lákal také, v pistácii samozřejmě. Takhle musím vydržet o čtrnáctce MPi. :-) vyzkoušeno, už kolikrát mi do tohohle povozu někdo najel, z toho jedna totálka, která vydělala autu na dalších pár let života, a vlastně nikdy mi to nebylo líto... :-) Vzadu za oknem klobouk a polštář samozřejmě.

Rush
28. srpna 2020, 20:42
0
Bazarový snílek: Když chcete udělat dojem s napjatým rozpočtem

to je pěkná dvojice, ale ten dehet pod kapotou, sakra, proč to tam dávali... :-D

... to kábro je už tak šest let zpátky. Taky se tenkrát těch hranatejch roverů válelo obecně v inzerci víc. Už nějak zmizely. :-/

Rush
28. srpna 2020, 10:03
0
Bazarový snílek: Když chcete udělat dojem s napjatým rozpočtem

To první křídlo mi tam pasuje nejlíp. :-) XPower je spíš na plakát na zeď, ale už nejsme náctiletí... :-D
Jasně, to s tím kombajnem jsem vztahoval na sebe, jeden nepraktickej sedan už mám. Líbily se mi i Rovery 75, ale s jejich interiérem mám zásadní problém, u MG je to podstatně koukatelnější. S ostatními rovery takovej problém nemám, jednu dobu jsem ženě na poskakování po okolí málem vybíral Streetwise. :-) (a o tom, jak se biju do hlavy, že jsem kdysi nekoupil za pár tisícovek starou 216 kabrio taky pomlčím, i když možná bych se bil do hlavy i kdybych ji koupil.. a mnohem víc. :-D )

Rush
27. srpna 2020, 19:51
0
Bazarový snílek: Když chcete udělat dojem s napjatým rozpočtem

Kurňa to je fešák (teda mohl by bejt v kombíku a bez toho Fast and Furious paketu vzadu), proč ještě neparkuje u mě? :-D (svého času jsem pokukoval po jednom v červené... naštěstí včas zmizel. :) )

Rush
27. srpna 2020, 15:05
0
Bazarový snílek: Když chcete udělat dojem s napjatým rozpočtem

Tak tak... jeden pěknej X-type kombajn 3,0 v manuálu mi v minulosti utekl, ale napravil jsem si chuť eSkem.

Dvaapůla do toho X-ka bude tak akorát. Jasně, sezení vzadu ani kufr nejsou úplně doménou tohoto povozu. :-)

Rush
27. srpna 2020, 14:05
0
Bazarový snílek: Když chcete udělat dojem s napjatým rozpočtem

A hele, čiči... copak je v tom za motůrek? :) XJ by mě lákalo taky, ale žel bohu rád kvrdlám řadičkou.

Rush
27. srpna 2020, 13:11
0
Bazarový snílek: Když chcete udělat dojem s napjatým rozpočtem

Mě se po faceliftu ovšem zase zcela nelíbí zadek, je z toho vidět zoufalá snaha o postmileniální ocucání hran. :-) Čumák je dost o zvyku a nikdy se na něj nesmíš dívat ze zmíněného přímého pohledu, pokud to zkusíš, musíš si třikrát odplivnout, zatancovat šamanský tanec kolem vozu a obětovat za úplňku jednorožce, jinak to z hlavy nevyženeš. :-D

Jinak já proti X-ku nic nemám a málem jsem ho měl taky... stříbrný, předohnaný a v 2,1V6, to by bylo teprve správně kacířské. :-)

Ovšem pokud řešíme tyto designové nuance, pak bys nemohl uvádět ani ten Opirus, který po osmi pivech sice vypadá zpředu jako ztuzená stará masařka, ale za ty prachy si můžeš koupit opravdovou W210... (a tou taky nezapůsobíš, protože tím tu jezdí zedníci pro materiál... :D )

Rush
27. srpna 2020, 12:52
1
Bazarový snílek: Když chcete udělat dojem s napjatým rozpočtem

Hele, na S-type mi nesahej, z určitejch úhlů je design celkem poživatelnej. :-D Ale jinak jo, v daný cenový relaci je Mondeár doporučitelnej, jen ho musíš brát jako lepší ford, ne jako horší jag.

K Italům: Lybra působila dražším dojmem tak před deseti lety možná. Je to sympatickej povoz za pár, pár jich vídám, ale na nikoho už to nezapůsobí, spíš bych tam viděl ve výběru Thesis... možná to neudrží dlouho pohromadě, ale za ty peníze... :-) Docela pokukuju po Brerách, cenovky se kilu blížej a je to pěkný pokoukání na parkingu.

Z koncernů do kila bych jmenoval A6 Allroad B5, která svým pseudo SUV zjevem vypadá stále docela koukatelně, škoda jen motorizací a vzduchového podvozku. Tétéčko taky udělá mezi kadeřníky parádu.

U Mercedesu si taky vybereme, stigma třícípé hvězdy zahrne kolem kila i relativně moderní Éčka W212, co na tom, že je drtil taxikář Udo a zbavuje se jich přes turka po stočení o půl míče... Ale jezdíš merglem, není o čem. :)

Z Ameriky 300C či sesterský Magnum jsou občas k vidění za pár, interiér je tragikomedie, ale dovnitř sousedi nekoukaj, žejo... :-D Fakt se ale bojím, jak bude mechanicky fungovat třístovka za devadesát. Pokud někdo netouží po velký americe, tak se nabízí německá amerika ve tvarech Crossfiru. U nás na sídlišti mezi oktávkou a žigulem jeden parkoval a efekt byl v této společnosti taky zaručen. :-)

Tak mě napadá, že bych mohl po roce sepsat nějakej canc o soužití s Jagem, aby se ukázalo, jak je to se servisovatelností těchto střepů v praxi. :-D (Ale asi počkám až po STK, abych něco nezakřiknul... :) )

Rush
11. března 2020, 13:56
0
Potřebujete vůbec auto?

Vlastně by se dalo říct, že auto nepotřebuju. Bydlím na maloměstě s vybaveností. Do práce to mám 10min pěšky a taky toho obvykle využívám, v létě případně vytáhnu socialistický šlapkostroj Sobi 20. V Lidlu jsem pěšky taky co by dup. Jenže občas je prostě potřeba objet pár staveb pracovně, a pak život není jen práce a nákupy - něco vyřídit po okrese, vyrazit za kulturou, objet širší rodinku, ... K tomu občas taky někam potřebuje žena, která s jagem parkovat nechce, takže dvě auta.
Příměstské MHD jsem využíval od svých 7 let na dojíždění do školy bezmála dvě dekády. Ať už vlak, nebo bus, hodně to zdržovalo. Vyrazit z domu dřív, co kdyby to jelo na čas, doveze vás to jinam než potřebujete, občas nevychází přestupy, ... K tomu bez studentských slev to vychází už podobně jako vozit si p*del v jagu sporák edition. Navíc úspora času prosezeného na autobusáku čekajíc na spoj je pro mně aktuálně cennější. No a klasicky - o víkendech dělám v rodině údržbu na různých nemovitostech a sekačka či prkna nejsou ideální komodity na převoz busem či vlakem. :-)

No a především - i kdybych pro auto neměl žádnej racionální důvod, zbývají nám ty autíčkářsky iracionální - prostě nás to baví, no ne? Když zabručí V6, tak je myšlenka, jestli jsem neměl jít radši na autobus, zatlačena zcela mimo moje vědomí. :-)

Rush
10. března 2020, 13:21
0
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

Patrně ano, ještě by se dalo odtušit, že vývoj probíhal během Oktoberfestu. Těmhle generacím hatch nesluší. Paradoxně třeba E30 si jako 3dv hatch umím představit, ale trh si to nežádal.

Navíc tuto tvoji logiku lze aplikovat i na vznik první X3... :-)

Rush
10. března 2020, 12:41
0
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

To zní jako plán! :-) Mě furt neni jasný, jak ten kompost navrhovali... ten mezigenerační posun, že u e36 udělali hnusnej zadek, tak to posunuli dál v další etapě u e46 i zprzněním předku... :-) Pokus o hatch dejme tomu chápu, ale ty mračítka fakt ne...

Rush
10. března 2020, 11:14
0
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

V tomhle vláknu asi výjimečně za S-typa kopat nebudu... Na zábavný slajdy na štěrku je to už trochu velkej tanker - váží prostě o 200kg víc než zmiňovaná W203 a o 600-700kg víc než tvoje 190. :-) Koroze ho netrápí obvykle, zato podvozek, pokud není úplně perfektní, tak plave jak parník a pak už to zábava není. Osmiválce pouze v automatu. Opel Omega i přes facelifty nebude o moc soudobější svezení než ta 190. :-) Chtělo by to něco velikostně a hmotnostně blíž k tomu Céčku nebo BMW3, což mi splňuje asi nejlíp to IS.

Rush
30. ledna 2020, 16:56
1
Škoda Kamiq 1.0 TSi: Najde své místo na slunci?

Nikoli, můj aktuální vozembouch Fabia sedan, sloužící jako zahradní kolečko, tímto zajisté nahrazen nebude. :-D

Jinak jsem na Kamzíka pár týdnů zpět koukal u dealera... vystavenej kus v litru bez metly za 515tis... f*ckin seriously? Zas takovej růst jsem na výplatní pásce nezaznamenal... Ale zase mě to uklidňuje, že je Jag vlastně ekonomickej povoz. :-)

Rush
29. října 2019, 11:54
0
Autíčkář se ptá: Kolik aut potřebujete mít?

Vlastně obecně nepotřebuju žádný. Lidl za barákem a do práce 10 minut pěšky. Ale bejt mobilní je fajn, takže jedno poskakovadlo, co by mi vyhovovalo... u mě S-Type. Jenže s tím žena nechce parkovat a já v něm nechci vozit bordel a jezdit po polích a lesích, takže doplňkovej pelech. Aktuálně felicia předává štafetu fabii v sedanu, protože tu nelze litovat. :-) Pro radost by se samo hodilo ještě nějaký kupátko, nebo dekapitovaný kupátko, nebo veterán... Ale kdo by to ujezdil. :-)

Rush
18. října 2019, 12:35
0
Ty nejlepší Felicie, které jste si u nás mohli koupit

Hezkej článek. :-) Laurety jsem potkával tady v provozu běžně v několika kusech. Roadster je ultra divnej, zlatý fáčko. Jinak na feldu mám hezký vzpomínky z dětství... Jednu stále provozuju, už ale spíše jako náhradu za dvoukolák či zahradní kolečko - odvézt plasty a papír do kontejneru, rozvézt pytle brabor a nebo dovézt díly z pošty do garáže, když nestojí za to startovat Jaga. Na tyto účely pro pohyb v okruhu do 10km od domu zcela vyhovuje, zejména když nic nestojí ani na požřízení, ani na servis. Brzo ji ale asi nahradím snad ještě více nenáviděným postrkem ve formě Fabia Sedan. :-D
Svého času byly 1,6 s ostrou vačkou, jednotkou, výfukem, podvozkem HP, převařenými rameny a správným obutím na okreskách docela zábavné náčiní a proti serii to bylo nebe a dudy.
Jinak jo... v sérii je to hlučný nepohodlný krám, na dálnici je to o život a nedejbože bourat... ale ve specifických případech může dávat smysl i dnes. Třeba na dojetí pro zedníky. :-D

Rush
15. října 2019, 12:44
0
Ptejte se: Auto na rozvoz pizzy

Rozvoz Sobem 9-5 je dobrej hardcore. :-) Pizza by se měla vozit italem, takže ta Ypsilonka, Punto Cabrio (ať to má styl) a nebo Alfa 147, ( ale to by možná pizza vychladla ). Racionální by bylo asi i krátké Stilo 1,2 nedávno zde řešené. Umím si představit i výše zmíněný Wagon R+ a Twingo. Já žiju v gubernii SchadeMotorwerken, pokřivený to kraj, a pizzaři tu obvykle jezdí jedničkovou fábkou v 1,4 MPi či 1,9 SDi, (ti úspěšnější mají Citigo). Důvod oblíbenosti těchto vozů zde je dán teda hlavně lacinými všelijak vyzískanými díly z automotive firmiček v okolí. :-) Každopádně jedničková Fabia už se dnes za 20 taky dá sehnat, a i když to nebude zrovna top, tak rok dva pojezdí snad všechno - dokud vás STK nerozdělí.

Rush
01. září 2019, 20:26
1
Platíte drahé povinné ručení? A co takhle zaplatit jen půlku?

Přesně, pojistit na sebe v 15 letech babettu u pojišťovny, která uznává bonusy z motorek je ideální. Optimálně se na to osvědčila ta, kde je pat a mat, neboť vozidla s r.v. do 1980 mají dostatečnou slevu na to, aby ta pojistka vyšla tak na 50,- ročně. A to se s ohledem na nabíhající bonus vyplatí převelice. ;-)

Rush
03. července 2019, 13:34
0
Čím vás nadchne a čím otráví život s autem za dvě výplaty

Ono je to otázka... Přebejvá mi tady slušná facelift felicie... Když to nabídnu za osm, ozvou se dementi, když za patnáct, neozve se nikdo... Největší klid asi bude odvézt to do hutí. :-D

Rush
03. července 2019, 11:12
0
Čím vás nadchne a čím otráví život s autem za dvě výplaty

Já pár let zpět koupil auto za basu nealko arguse... to byl byznys. :D ale jinak na tatary se dá narazit jak v bazaru, tak v soukromé inzerci.

Rush
29. května 2019, 12:05
0
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

Takže další termíny v Bělé padají? To by byla škoda, i když chápu, že vám to v těchto počtech možná nestálo za to úsilí. Faktem je, že to kolidovalo s jinými akcemi jak píše ToMyx, což mohlo mít taky vliv.
Já dorazil teda bohužel jen jako čumil, protože auto bylo toho času nepojízdný, ale měl jsem tenhle podnik za humny, tak by byl hřích nedorazit. Dojmy ale super a na plechcup v těchto podmínkách bych klidně dojel :) Relativně svižná trať, přijeli jsme odpoledne, když už bylo dost aut pryč, ale i tak se to hemžilo miatama, naháněla se tam Reza a Evo, felda lítala jak o život, na BRZ ve spodním vracáku i 350Z gumující na place byl taky fajn pohled a kluci v oranž Coltu byli soutěživí až do konce trpělivosti jejich spojky. :-) Jasně, bylo omezení počtu vozů na trati, ale střídání bylo v rozumných intervalech. Takže za mě palec nahoru. Někteří traťoví komisaři tam ale byli zdálo se spíše za trest, zejména ten dole u vracáku, co byl většinu času někde u auta 100m od trati a moc to nesledoval, takže omezovat v případě potřeby provoz stejně nemohl. Pravda, už bylo odpoledne.

Tak držím pěsti a snad někdy dojedu i po ose. :D

Rush
29. října 2017, 21:40
0
Levný offroad na expedici po východní Evropě | Ptejte se

Radkovy cestopisy trochu znám, jeho knížku o přístupu k cestování taktéž. Oprostíme se od toho, že nutně potřebuje offroad se kterým bude brodit tankodromy a neustále navijákovat - takové zadání nebylo. Já to vidím tak, že jako challenge potřebuje něco vyššího, ideálně 4x4, co pravděpodobně zvládne pár tisíc km po horších cestách.
Trip po bosně, montenegru, albánii a srbsku jsme dělali letos se shnilou felicií šestnáctkou, která dohromady na pořízení i s nutnými opravami vyšla asi na 6tis... Auto drželo bez potíží, nežralo a jelo i mimo zpevněné cesty. Kde jsme trochu narazili, bylo dostat se do Theth z jihu... auto viselo na prazích častěji než bylo zdrávo. Ale mít o 5cm větší světlou výšku, nebyl by to problém. A mít 4x4, projede to cokoli.
Můj skromnej tip na tuhle cestu by byla asi Honda HR-V... není to těžkej offroad, ale co jsem viděl na balkáně za cesty, tak to musí zvládnout bez ztráty kytičky. ;-)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Lincoln Continental limouzine Bradford Coachworks 1978
Lincoln Continental limouzine Bradford Coachworks

1978 rok výroby
250 koní výkon
7 500 ccm objem

Dodge Charger Policejní verze 5.7 hemi 2012
Dodge Charger Policejní verze 5.7 hemi

2012 rok výroby
400 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Excursion 7.3 V8 TD POWER STROKE 4x4 8mí 2000
Ford Excursion 7.3 V8 TD POWER STROKE 4x4 8mí

2000 rok výroby
279 koní výkon
7 300 ccm objem

Jeep Commander V8  2006
Jeep Commander V8

2006 rok výroby
230 koní výkon
4 700 ccm objem

Imperial LeBaron  1973
Imperial LeBaron

1973 rok výroby
275 koní výkon
7 200 ccm objem