
Rush
Jméno | Jakub Kovář |
---|---|
Bydliště | Mladá Boleslav |
Registrace | před 3.2 rok. |
Poslední aktivita | před 4.0 dny |
Příspěvků ve fóru | 3 |
Komentářů u článků | 22 |
Pozitivních komentářů u článků | 4 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Cesta ke kočce...
Přestože na autíčkáři očumuji prakticky od jeho založení v dřevních punkových dobách, tak jsem dosud ničím literárně nepřispěl. Inu, přihodím taky nějakej ten canc do mlýna… :-)
Imperiální bitevník se představuje...
Minule jsme nakousli to, co předcházelo koupi letité britské plebejské kočky. Pojďme se na takový život s S-typem podívat podrobněji…
Posledních 50 komentářů

Odpověď na tuto otázku jsem řešil loni také. :-) Za pár se najde felda, fábka MPi, první ovce, kombíková audi A4 B5, pravěkký passaty, kamarád koupil scénica za patnáct a je taky happy. Mě by asi zaujalo trojkový mondeo v kombajnu, nebo rovnou nějaká 806/Ulysse/Zeta. Ale ve finále je to jedno, hlavně ti toho nesmí bejt líto. Já nakonec vytáhnul z kopřiv Fábku sedana, docela zachovalej kus, dneska už všude cement, vápno, vata, v kufru bordel... no a co. Kufr je nepraktickej, ale půl tuny stavebního lepidla nakydám i na sklopený sedačky... A to auto to v klidu snáší, možná ho za odměnu vyluxuju... po třech letech co je u mně. :-) Dlouhý trubky a prkna jdou na střechu. Jasně, když chybí balík polystyrenu, tak je to k vzteku a kombajn by byl lepčí. Ale já si radši větší věci nechám dovézt. Pokud chceš vozit víc, tak vzít levnou dodávku. :-)

Jako majitel staveništního bitevníku Š. Fabia sedan ve stříbrné metle na rezavejch plecháčích tu pervezní touhu chápu... :D Dvoulitr by mě lákal také, v pistácii samozřejmě. Takhle musím vydržet o čtrnáctce MPi. :-) vyzkoušeno, už kolikrát mi do tohohle povozu někdo najel, z toho jedna totálka, která vydělala autu na dalších pár let života, a vlastně nikdy mi to nebylo líto... :-) Vzadu za oknem klobouk a polštář samozřejmě.

to je pěkná dvojice, ale ten dehet pod kapotou, sakra, proč to tam dávali... :-D
... to kábro je už tak šest let zpátky. Taky se tenkrát těch hranatejch roverů válelo obecně v inzerci víc. Už nějak zmizely. :-/

To první křídlo mi tam pasuje nejlíp. :-) XPower je spíš na plakát na zeď, ale už nejsme náctiletí... :-D
Jasně, to s tím kombajnem jsem vztahoval na sebe, jeden nepraktickej sedan už mám. Líbily se mi i Rovery 75, ale s jejich interiérem mám zásadní problém, u MG je to podstatně koukatelnější. S ostatními rovery takovej problém nemám, jednu dobu jsem ženě na poskakování po okolí málem vybíral Streetwise. :-) (a o tom, jak se biju do hlavy, že jsem kdysi nekoupil za pár tisícovek starou 216 kabrio taky pomlčím, i když možná bych se bil do hlavy i kdybych ji koupil.. a mnohem víc. :-D )

Kurňa to je fešák (teda mohl by bejt v kombíku a bez toho Fast and Furious paketu vzadu), proč ještě neparkuje u mě? :-D (svého času jsem pokukoval po jednom v červené... naštěstí včas zmizel. :) )

Tak tak... jeden pěknej X-type kombajn 3,0 v manuálu mi v minulosti utekl, ale napravil jsem si chuť eSkem.
Dvaapůla do toho X-ka bude tak akorát. Jasně, sezení vzadu ani kufr nejsou úplně doménou tohoto povozu. :-)

A hele, čiči... copak je v tom za motůrek? :) XJ by mě lákalo taky, ale žel bohu rád kvrdlám řadičkou.

Mě se po faceliftu ovšem zase zcela nelíbí zadek, je z toho vidět zoufalá snaha o postmileniální ocucání hran. :-) Čumák je dost o zvyku a nikdy se na něj nesmíš dívat ze zmíněného přímého pohledu, pokud to zkusíš, musíš si třikrát odplivnout, zatancovat šamanský tanec kolem vozu a obětovat za úplňku jednorožce, jinak to z hlavy nevyženeš. :-D
Jinak já proti X-ku nic nemám a málem jsem ho měl taky... stříbrný, předohnaný a v 2,1V6, to by bylo teprve správně kacířské. :-)
Ovšem pokud řešíme tyto designové nuance, pak bys nemohl uvádět ani ten Opirus, který po osmi pivech sice vypadá zpředu jako ztuzená stará masařka, ale za ty prachy si můžeš koupit opravdovou W210... (a tou taky nezapůsobíš, protože tím tu jezdí zedníci pro materiál... :D )

Hele, na S-type mi nesahej, z určitejch úhlů je design celkem poživatelnej. :-D Ale jinak jo, v daný cenový relaci je Mondeár doporučitelnej, jen ho musíš brát jako lepší ford, ne jako horší jag.
K Italům: Lybra působila dražším dojmem tak před deseti lety možná. Je to sympatickej povoz za pár, pár jich vídám, ale na nikoho už to nezapůsobí, spíš bych tam viděl ve výběru Thesis... možná to neudrží dlouho pohromadě, ale za ty peníze... :-) Docela pokukuju po Brerách, cenovky se kilu blížej a je to pěkný pokoukání na parkingu.
Z koncernů do kila bych jmenoval A6 Allroad B5, která svým pseudo SUV zjevem vypadá stále docela koukatelně, škoda jen motorizací a vzduchového podvozku. Tétéčko taky udělá mezi kadeřníky parádu.
U Mercedesu si taky vybereme, stigma třícípé hvězdy zahrne kolem kila i relativně moderní Éčka W212, co na tom, že je drtil taxikář Udo a zbavuje se jich přes turka po stočení o půl míče... Ale jezdíš merglem, není o čem. :)
Z Ameriky 300C či sesterský Magnum jsou občas k vidění za pár, interiér je tragikomedie, ale dovnitř sousedi nekoukaj, žejo... :-D Fakt se ale bojím, jak bude mechanicky fungovat třístovka za devadesát. Pokud někdo netouží po velký americe, tak se nabízí německá amerika ve tvarech Crossfiru. U nás na sídlišti mezi oktávkou a žigulem jeden parkoval a efekt byl v této společnosti taky zaručen. :-)
Tak mě napadá, že bych mohl po roce sepsat nějakej canc o soužití s Jagem, aby se ukázalo, jak je to se servisovatelností těchto střepů v praxi. :-D (Ale asi počkám až po STK, abych něco nezakřiknul... :) )

Vlastně by se dalo říct, že auto nepotřebuju. Bydlím na maloměstě s vybaveností. Do práce to mám 10min pěšky a taky toho obvykle využívám, v létě případně vytáhnu socialistický šlapkostroj Sobi 20. V Lidlu jsem pěšky taky co by dup. Jenže občas je prostě potřeba objet pár staveb pracovně, a pak život není jen práce a nákupy - něco vyřídit po okrese, vyrazit za kulturou, objet širší rodinku, ... K tomu občas taky někam potřebuje žena, která s jagem parkovat nechce, takže dvě auta.
Příměstské MHD jsem využíval od svých 7 let na dojíždění do školy bezmála dvě dekády. Ať už vlak, nebo bus, hodně to zdržovalo. Vyrazit z domu dřív, co kdyby to jelo na čas, doveze vás to jinam než potřebujete, občas nevychází přestupy, ... K tomu bez studentských slev to vychází už podobně jako vozit si p*del v jagu sporák edition. Navíc úspora času prosezeného na autobusáku čekajíc na spoj je pro mně aktuálně cennější. No a klasicky - o víkendech dělám v rodině údržbu na různých nemovitostech a sekačka či prkna nejsou ideální komodity na převoz busem či vlakem. :-)
No a především - i kdybych pro auto neměl žádnej racionální důvod, zbývají nám ty autíčkářsky iracionální - prostě nás to baví, no ne? Když zabručí V6, tak je myšlenka, jestli jsem neměl jít radši na autobus, zatlačena zcela mimo moje vědomí. :-)

Patrně ano, ještě by se dalo odtušit, že vývoj probíhal během Oktoberfestu. Těmhle generacím hatch nesluší. Paradoxně třeba E30 si jako 3dv hatch umím představit, ale trh si to nežádal.
Navíc tuto tvoji logiku lze aplikovat i na vznik první X3... :-)

To zní jako plán! :-) Mě furt neni jasný, jak ten kompost navrhovali... ten mezigenerační posun, že u e36 udělali hnusnej zadek, tak to posunuli dál v další etapě u e46 i zprzněním předku... :-) Pokus o hatch dejme tomu chápu, ale ty mračítka fakt ne...

V tomhle vláknu asi výjimečně za S-typa kopat nebudu... Na zábavný slajdy na štěrku je to už trochu velkej tanker - váží prostě o 200kg víc než zmiňovaná W203 a o 600-700kg víc než tvoje 190. :-) Koroze ho netrápí obvykle, zato podvozek, pokud není úplně perfektní, tak plave jak parník a pak už to zábava není. Osmiválce pouze v automatu. Opel Omega i přes facelifty nebude o moc soudobější svezení než ta 190. :-) Chtělo by to něco velikostně a hmotnostně blíž k tomu Céčku nebo BMW3, což mi splňuje asi nejlíp to IS.

Nikoli, můj aktuální vozembouch Fabia sedan, sloužící jako zahradní kolečko, tímto zajisté nahrazen nebude. :-D
Jinak jsem na Kamzíka pár týdnů zpět koukal u dealera... vystavenej kus v litru bez metly za 515tis... f*ckin seriously? Zas takovej růst jsem na výplatní pásce nezaznamenal... Ale zase mě to uklidňuje, že je Jag vlastně ekonomickej povoz. :-)

Vlastně obecně nepotřebuju žádný. Lidl za barákem a do práce 10 minut pěšky. Ale bejt mobilní je fajn, takže jedno poskakovadlo, co by mi vyhovovalo... u mě S-Type. Jenže s tím žena nechce parkovat a já v něm nechci vozit bordel a jezdit po polích a lesích, takže doplňkovej pelech. Aktuálně felicia předává štafetu fabii v sedanu, protože tu nelze litovat. :-) Pro radost by se samo hodilo ještě nějaký kupátko, nebo dekapitovaný kupátko, nebo veterán... Ale kdo by to ujezdil. :-)

Hezkej článek. :-) Laurety jsem potkával tady v provozu běžně v několika kusech. Roadster je ultra divnej, zlatý fáčko. Jinak na feldu mám hezký vzpomínky z dětství... Jednu stále provozuju, už ale spíše jako náhradu za dvoukolák či zahradní kolečko - odvézt plasty a papír do kontejneru, rozvézt pytle brabor a nebo dovézt díly z pošty do garáže, když nestojí za to startovat Jaga. Na tyto účely pro pohyb v okruhu do 10km od domu zcela vyhovuje, zejména když nic nestojí ani na požřízení, ani na servis. Brzo ji ale asi nahradím snad ještě více nenáviděným postrkem ve formě Fabia Sedan. :-D
Svého času byly 1,6 s ostrou vačkou, jednotkou, výfukem, podvozkem HP, převařenými rameny a správným obutím na okreskách docela zábavné náčiní a proti serii to bylo nebe a dudy.
Jinak jo... v sérii je to hlučný nepohodlný krám, na dálnici je to o život a nedejbože bourat... ale ve specifických případech může dávat smysl i dnes. Třeba na dojetí pro zedníky. :-D

Rozvoz Sobem 9-5 je dobrej hardcore. :-) Pizza by se měla vozit italem, takže ta Ypsilonka, Punto Cabrio (ať to má styl) a nebo Alfa 147, ( ale to by možná pizza vychladla ). Racionální by bylo asi i krátké Stilo 1,2 nedávno zde řešené. Umím si představit i výše zmíněný Wagon R+ a Twingo. Já žiju v gubernii SchadeMotorwerken, pokřivený to kraj, a pizzaři tu obvykle jezdí jedničkovou fábkou v 1,4 MPi či 1,9 SDi, (ti úspěšnější mají Citigo). Důvod oblíbenosti těchto vozů zde je dán teda hlavně lacinými všelijak vyzískanými díly z automotive firmiček v okolí. :-) Každopádně jedničková Fabia už se dnes za 20 taky dá sehnat, a i když to nebude zrovna top, tak rok dva pojezdí snad všechno - dokud vás STK nerozdělí.

Přesně, pojistit na sebe v 15 letech babettu u pojišťovny, která uznává bonusy z motorek je ideální. Optimálně se na to osvědčila ta, kde je pat a mat, neboť vozidla s r.v. do 1980 mají dostatečnou slevu na to, aby ta pojistka vyšla tak na 50,- ročně. A to se s ohledem na nabíhající bonus vyplatí převelice. ;-)

Ono je to otázka... Přebejvá mi tady slušná facelift felicie... Když to nabídnu za osm, ozvou se dementi, když za patnáct, neozve se nikdo... Největší klid asi bude odvézt to do hutí. :-D

Já pár let zpět koupil auto za basu nealko arguse... to byl byznys. :D ale jinak na tatary se dá narazit jak v bazaru, tak v soukromé inzerci.

Takže další termíny v Bělé padají? To by byla škoda, i když chápu, že vám to v těchto počtech možná nestálo za to úsilí. Faktem je, že to kolidovalo s jinými akcemi jak píše ToMyx, což mohlo mít taky vliv.
Já dorazil teda bohužel jen jako čumil, protože auto bylo toho času nepojízdný, ale měl jsem tenhle podnik za humny, tak by byl hřích nedorazit. Dojmy ale super a na plechcup v těchto podmínkách bych klidně dojel :) Relativně svižná trať, přijeli jsme odpoledne, když už bylo dost aut pryč, ale i tak se to hemžilo miatama, naháněla se tam Reza a Evo, felda lítala jak o život, na BRZ ve spodním vracáku i 350Z gumující na place byl taky fajn pohled a kluci v oranž Coltu byli soutěživí až do konce trpělivosti jejich spojky. :-) Jasně, bylo omezení počtu vozů na trati, ale střídání bylo v rozumných intervalech. Takže za mě palec nahoru. Někteří traťoví komisaři tam ale byli zdálo se spíše za trest, zejména ten dole u vracáku, co byl většinu času někde u auta 100m od trati a moc to nesledoval, takže omezovat v případě potřeby provoz stejně nemohl. Pravda, už bylo odpoledne.
Tak držím pěsti a snad někdy dojedu i po ose. :D

Radkovy cestopisy trochu znám, jeho knížku o přístupu k cestování taktéž. Oprostíme se od toho, že nutně potřebuje offroad se kterým bude brodit tankodromy a neustále navijákovat - takové zadání nebylo. Já to vidím tak, že jako challenge potřebuje něco vyššího, ideálně 4x4, co pravděpodobně zvládne pár tisíc km po horších cestách.
Trip po bosně, montenegru, albánii a srbsku jsme dělali letos se shnilou felicií šestnáctkou, která dohromady na pořízení i s nutnými opravami vyšla asi na 6tis... Auto drželo bez potíží, nežralo a jelo i mimo zpevněné cesty. Kde jsme trochu narazili, bylo dostat se do Theth z jihu... auto viselo na prazích častěji než bylo zdrávo. Ale mít o 5cm větší světlou výšku, nebyl by to problém. A mít 4x4, projede to cokoli.
Můj skromnej tip na tuhle cestu by byla asi Honda HR-V... není to těžkej offroad, ale co jsem viděl na balkáně za cesty, tak to musí zvládnout bez ztráty kytičky. ;-)
Poslední komentáře
- ReVolte, u blogu Kola pro e46
Mě se vždy líbil styling 135 a nebo 72 :) - JOE37, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Ta hláška je určitě pro zaryté saabisty kult. V době vzniku... - Ronoath, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Zaslouží, už se na to těším. A docela to chápu. Je to totiž... - JOE37, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Souhlasím. Pod neokoukaným kabátem známá a zcela běžná... - peca, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Jako ja nevim. Prvni mocny hejt na koncern VW, nemecke auta a uniformitu... - Karda, Volvo 360c: Povídej si se strojem
Tak třeba to povede k tomu, že se auta budou dělat poctivě,... - bitner, Ach, jak já bych Buick chtěl.
No presne! Kdyz uz, tak poradne lany chromu zlateho jet age.... - Jimi, Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže
Jasně, beru to jako celek. Audi má samozřejmě jinou filozofii... - lumix, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Tak úplně neNěmec to není, je v tom kus německé Vectry. - speedfred, Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix...
Chlapci na zimu nakupujú Compact-y od BMW a blbnú. Čo tie ale vydržia... - Jaromír, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Tak to mám radost, sobík je nádherné auto a přiložená... - Jimi, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Formulace jediné auto své značky bylo trochu zavádějící,... - Pólin, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
Tyhle soutěže mám rád...;) kreativní... o zajímavé ceny... - Adam Forman, Ach, jak já bych Buick chtěl.
Dej manželku na Bazoš. Značka: Vyměním za něco s houpavějším... - Adam Forman, Renault Trafic SpaceClass: Svatý grál...
S tím Vitem naprostý souhlas. O Multivanu by mě ani nenapadlo...
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
105 koní výkon
1 587 ccm objem
1989 rok výroby
147 koní výkon
3 340 ccm objem
2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem
2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem
2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
89 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů