načítám data...

Autíčkář se ptá: Na jaké angličáky z dětství vzpomínáte?

Po koberci jsme s nimi najezdili slušné porce kilometrů. Vzpomenete si ještě na svoje oblíbené hračky?

zobrazit celou galeriiAutíčkář se ptá, Editorial: Autíčkář se ptá: Na jaké angličáky z dětství vzpomínáte?

Myslím, že mezi čtenáři Autíčkáře budu jen těžko hledat někoho, kdo by si v dětství nehrál s angličáky. Kovová autíčka, kterými se dalo kromě řezání zatáček na koberci se silnicemi provádět i různé kaskadérské kousky (k tomu sloužily zpravidla promyšlené rampy postavené z knížek) byla alespoň pro mě jedna z nejvděčnějších hraček. Vzpomínám si, že když jsem chodil do třetí třídy, vedl jsem si notýsek s pečlivou evidencí všech svých angličáků, které jsem ukládal do papírového kufříku. Nechci se chlubit, ale měl jsem jich tou dobou něco kolem sto deseti, což už byla pořádná hromada. 

Doba pokročila a já už bohužel vlastní dětský pokojíček se silnicovým kobercem a knížkami určenými pro stavbu kaskadérských ramp nemám. Většinu autíček po mě “zdědili” mí dva mladší bráchové a některé stále zůstávají u rodičů doma v krabicích. Pár angličáků jsem si ale přeci jen nechal a dál je neposlal. A právě o nich budu dneska psát. 

Už jako malý kluk jsem potřeboval přesně vědět, s jakým autíčkem si hraju. Značka byla nutné minimum, většinou jsem vyžadoval i modelové označení. Jedna z nejstarších dětských vzpomínek se v tomto směru váže k červené Mazdě MX-5 od Hot Wheels. Autíčko nemá kupodivu vyražené označení značky a modelu zespodu, takže zjištění značky a modelu nebylo pro rodiče tak snadné, jako u jiných aut. Nicméně si dobře vzpomínám, že tohle auto byla “Mazda kabriolet”.

Je to model z roku 1990 vyrobený v Malajsii. Stejně jako skutečné vozy, podle jejichž předlohy je angličák poněkud disproporcionálně vyroben, má i tahle Mazda už značně zašlý lak a poškozenou kastli, ale kolečka se točí stále ochotně. Mazdu jsem dlouho považoval společně s fialovým Camarem (jež se bohužel už do dnešních dnů nedochovalo) za nejrychlejší auto ze svého kufříku s angličáky. foto: archiv redakce

O pozici nejlepšího angličáku časem Mazdu ale připravila dvojice vozů od Matchboxu. Konkrétně šlo o BMW M1 a DeTomaso Pantera. Nikdy jsem se vlastně definitivně nerozhodl, jaký z těhle dvou sporťáků je lepší. Pantera měla hezčí tvar, mohutnou čtveřici výfuků a efektní modrý podvozek, jenže u BMW šlo zase otevírat “motor”. Až mnohem později jsem se dozvěděl, že motor je tu umístěn za zadními sedadly a vpředu je zavazadlový prostor. 

Oba Matchboxy měly ale narozdíl od starých Hot Wheelsů tu výhodu, že skvěle skákaly. Autíčka ze serie Superfast měly totiž opravdu dobře odpružené osičky a pocit z jízdy byl tak mnohem akčnější, než u konkurentů bez “pérování”. Navíc byly oba vozy dost těžké, takže ochotně zrychlovaly na drahách postavených z kopce. 

foto: archiv redakce

 Čím jsem byl starší, tím víc jsem docenil i jiná auta, než závodní a sportovní vozy. Dost jsem si oblíbil třeba kombík Mercury od Matchboxu, kterému skrze zadní okno vykukovali na ubíhající kobercovou silnici dva psi. Když mi bylo tuším asi devět let, “vylepšil” jsem původní červený nátěr vozu modrým celolakem. Až budu mít jednou zbytečně moc času, tak si tenhle americký koráb zrestauruju do původní podoby po vzoru našeho místního blogera PlusOne.

Čestnou zmínku si zaslouží také oranžovobílý autobus Majorette, který mi rodiče koupili někdy tuším v roce 1996, když jsme byli na dovolené ve Švýcarsku. Dlouhý angličák byl předmětem závisti mých tehdejších spolužáků a prý jsem s ním chodil i spát. Že by snad mohl za mojí zálibu v autobusech, která mi zůstala dodnes? To si netroufnu odhadovat.foto: archiv redakce

Obliba angličáků u mě vlastně asi nikdy tak úplně neskončila. Svědčí o tom mimo jiné i fakt, že si nějaký ten kousek občas koupím i teď. Naposledy, když se v jednom nejmenovaném obchodě s potravinami objevilo Volvo 850 BTCC. Tomu se přeci nedá odolat. A DeLorean z návratu do budoucnosti jsem na stojanu v jednom zapadlém hračkářství taky nechat nemohl. 

Ale dost už bylo sebestředného plkání. Tohle je rubrika “Autíčkář se ptá” a proto se vás ptám – vzpomínáte si také na některé své oblíbené angličáky? Nechali jste si některá svá autíčka do dnešních dnů jako vzpomínku? A uděláte si občas nějakým tím angličákem radost i v dospělosti? Napište nám do komentářů pod článkem.

foto: archiv redakce

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

senik
02. května 2020, 10:42
3

Škoda 130 LR od Matchboxu... no, už jí asi nikdy nenajdu ???? Měl jsem i Peugeot 205 kabrio, ten taky nejspíš padl dětské nerozvážnosti na pískovišti...

reagovat
PB
03. května 2020, 06:08
0

Jo,130 s otviracim motorem... pravda, ta byla super

RadekZak
02. května 2020, 10:44
1

No, na některé jde těžko zapomenout :-) Za mě to byl třeba Ford Focus WRC od Bburago v 1/24. Škoda že už dnes pomalu nejde sehnat :-( A přesto, že dítě už nějaký ten pátek nejsem, tak hotwheels a jim podobné se doma stále najdou...

reagovat
Vo
VojtaP
02. května 2020, 11:16
0

1973 Matchbox Saab Sonett III, Tatra 623 Narex, Rover 800 Sterling - moje nejoblíbenější ????

Tomino
02. května 2020, 11:19
7

Já mám nějaké hračky, včetně angličáků, z dětství schované ve sklepě/garáži. A sice to není angličák, ale myslím, že pan redaktor by si jako malý vyhrál s tímhle :-)

reagovat
Jakub Pospíšil
02. května 2020, 11:23
1

Tak to je paráda. Bowdenovou jsem měl jen formuli Tyrrel a ta nebyla zdaleka tak cool, jako tento autobus.

STANLI
03. května 2020, 08:28
0

Jako malý jsem u babičky jezdil jednak s touhle karosou, ale ještě měla MB Piano :)

gramo
03. května 2020, 14:02
0

Autobus si pamatuju ze školky, doma jsem měl na bowden Tatru 813 a Ježíškovi jsem si psal o Tatru 613 a přání se mi splnilo, Musím ji u rodičů v kumbále se starými hračkami najít a odvézt si ji do Prahy :)

je
jerry
02. května 2020, 11:52
0

Dodnes je mám schované ve skříňce. Nejoblíbenější byly od Matchbox (ještě Made in England). Zlatá Lamborghini Miura a stříbrná motorka se sajdou ze serie Yesteryear.

reagovat
Tomáš Trýska
02. května 2020, 12:24
1

Zas až tolik jsem těch angličáků neměl, ale tenhle si pamatuju od dětství. Pravděpodobně díky tomu, jak je bytelný, tak přežil do dnešní doby. Dvojku s ním tvořil Ford RS200.

reagovat
Jakub Pospíšil
04. května 2020, 13:15
0

Osmdesátkové Hot Wheels vydržely strašně moc. To byly prakticky nezničitelné angličáky.

beastar
02. května 2020, 12:39
0

Neni to sice uplne anglicak. Pamatuju si ale slapaci moskvič, takovou kabrio parafrazi. A plastovou Tatru, te se dalo jezdit na korbe.

Anglicaku byla hromada. Znackovych i pozdeji i z trzist... Takove ty made in China s plastovou podlahou. Nejvic sem mel vsemoznych Ferrari. Coz mi bohuzel dodnes nezustalo.

Dodnes se dochovalo velke Bugatti EB110 of bburaga. Coz je auto ktere dnes moc nemusim. Porsche 964, A prvni Vette ve zlute, cervene. Matchboxova Ferrari... Pamatuju si ale na Mercedes limo v modre metle a treba taky Porsche 944, co umelo menit barvy po zahrati:)) Jo to byly casy v garazi 200 aut vsech znacek a typu..

reagovat
PanPetr
02. května 2020, 13:19
0

Super téma!!! :-) Já jsem si nějakým řízením osudu ty nejoblíbenější schoval cca v 14 letech do krabice a tu objevil někdy v roce 2016, když jsme chystali stěhování ven z města. Dneska už je z nich malá výstavka. Převážně Matchbox, Bburago, Solido, Majorette, dostával jsem vždycky za vízo od prarodičů. Nejvíc byla samo červená 911 1/24 , červená Celica s funkčními mrkačkami a černý R11, toho jsme totiž měli i ve skutečnosti. Ještě mě dlouho bavil ten prototyp Jaguar, fakt zavoďák! :-)

reagovat
krab
02. května 2020, 14:39
0

Koukám, že některý máme stejný :) , třeba tu modrou závodni 911 v barvách Esso. Pak jsem měl rád střibrnou 959 od matchboxu, tu jsem dostal z tržnice u Balatónu diky tomu, že jsem oželel pár zmrzlin ...

A z prvního výletu do Itálie, na poznávacím zájezdě do Říma autobusem jsem na rodičích u Agip pumpy vydyndal dvě Bburaga 1:24. Alfu Romeo 75 červenou a žlutej dakarskej Peugeot 405 MI-16 Turbo nebo jak se jmenoval. Ten co měl motor uprostřed. Ty dvě už nemám, jsem je rozbil tehdy asi... s těmi se hrálo nejvíc. Ale pár autíček jsem si ve vitríně taky nechal.

PanPetr
02. května 2020, 15:56
0

Jsou to oni? :-)

krab
02. května 2020, 16:06
-1

Jo, přesně, ten můj byl akorát žlutej a daly se otvírat dveře i zadní víko kde byl motor. Našel jsem fotku na ebay, koupit by se teda ještě dal...

PanPetr
02. května 2020, 16:45
0

Já taky hledal jednu 308GTB, co tu mám v dost zuboženém stavu a taky by šla sehnat, ale zkusím zimní rekonstrukci. :-)

Pa
Pajinex
02. května 2020, 14:20
0

Na první šestici angličáků od Matchboxu Made in England pro nás s bráchou otec vystál několika hodinovou frontu v teplickém Tuzexu. Tuším před rokem 80. Kostky, na ně knížky a závody ve skoku dalekém nás s bratrem bavily x let. Nejvíc se rozjelo a asi nejdále dojelo obrněné auto s funkční anténou, která se přes pohon od kol točila na střeše. Druhé bývalo Ferrari, které nám zřejmě uzmul syn paní domácí na dovolené v Bulharsku.. Zbytek jich snad u našich v bývalém pokoji včetně odtahovky, hasičského a tuším policejního vozu. Ostatní modely už nebyly z Anglie a hned to bylo na lacinější konstrukci znát.

reagovat
ro
rock
02. května 2020, 15:51
0

Klasických Matchbox angličáků jsem měl minimum, protože rodiče mi je nekoupili, ti měli (finančně) úplně jiné starosti a já se jako děcko nedostal do města, kde bych za ně mohl uvalit našetřené kapesné :-)
Vzpomínám si na čtyři: R5 a Escorta mi koupil starší brácha, Grifo jsem ulovil na jednom školním výletě (teď zpětně musím konstatovat, že už tehdy jsem měl vkus) a pak jsem ho skrýval před rodiči, aby neremcali. Pak jsem měl ještě Ligier JS2, kterýho jsem vyhandloval v nějakým důležitým obchodu se spolužákem. Ligier se bohužel nedochoval, ostatní jsem našel :-).

reagovat
ro
rock
02. května 2020, 15:59
0

...a teď jsem si dohledal, že ten Ligier byl od francouzských Norev, takže ne angličák, ale...

lu
lumix
02. května 2020, 16:23
0

Ligier jsem měl ve světlemodre metalíze a žlutými předními světly. A taky Červenou Toyotu MR2 I. Co bych za ně teď dal. Ach jo.

Moses
02. května 2020, 17:30
0

Toho zeleneho Forda som nasiel kedysi tusim na pisekovisku :D

PB
03. května 2020, 06:07
1

Francouzak? :))

Irwinek
02. května 2020, 18:33
1

Diky sedmero stehovani a jednem povodnim mi z detskych let zbyly jen vzpominky, ale modre Maseratti Mistral 1:43, modry Ford Capri 1:43 a obrovsky kufr original matchboxu od taty z tuzu v nich maji sva pevna mista. Od garaze k vjezdove brane vedla cca 6 m dlouha sikma rampa a auticka vyrovnana na horni hrane mela hromadny start postrcenou latkou. Bovdenovy wartburg v barvach policie ndr, zlute erko a autobus skoda sm spolu s tankem na baterky pak meli sve trasy na zahrade. Asi nejvic si ale pamatuji na na stribrnou motorku sunbeam se sidecarou od matchboxu, kterou mel deda a jen uplne vyjimecne mi ji na chvilicku pujcil a jen na nocnim stolku, eventuelne na stole v obyvaku - na koberec nesmela. To melo sve kouzlo a taky taje, protoze jsem nikdy nezjistil, kde k ni deda prisel.

reagovat
Pólin
02. května 2020, 21:39
0

Prvni auticko, ktere jsem dostal a pamatuju si na nej je Porsche 911 targa v cerne barve. A posledni auto, ktere mi z detstvi zbylo az do ted je AC Cobra 1:18 od Bburago, toho casu u me v praci na stole:)

reagovat
ransom
02. května 2020, 23:08
0

Fittipaldiho černý Lotus.

reagovat
Jenda_K
02. května 2020, 23:19
1

Angličáky jsem neměl v 70´ letech ke koupení moc nebyly, takže od rodičů nic. Sbíral jsem veterány ze serie Old Timer od Směru, pamatuji TATRU 813 na bovden a rolbu LUCIL, toužil jsem po plechovém traktoru s vlekem na klíček, jako měl bratránek, který měl třístupňovou převodovku i se spátečkou, stál 46 Kčs a mockrát jsem mámu dotáhl k hračkářství a zálibně koukal, nikdy jsem ho nedostal asi jsem moc zlobil. Vzhledem k tomu že hračky zdědil mladší bratr nic mi nezbylo.

reagovat
Irwinek
03. května 2020, 07:34
0

no, pokud se Tve touhy nezmnenily, tak za castku rovnajici se platu rodicu v te dobe si traktor s vlekem muzes zakoupit a dokonce to nebude zadna cina :-)

Jenda_K
03. května 2020, 18:28
3

Už před pár lety jsem tento traktor koupil synovi, abych si mohl konečně pohrát

Irwinek
03. května 2020, 19:52
0

Taky zpusob, jak si splnit sny z detstvi :-)
myslim, ze jsem videl i propracovanejsi model, ale mozna si to pletu s buldozerem, vydrzel jsem u te vytriny snad 10 minut :-)

Moses
03. května 2020, 21:19
0

Ten traktor je mega! Dali sa na nom radit rychlosti. Nikdy som ho ale plne funkcny nevidel, lebo bratranec ho zrusil o nieco skor ako sa mi dostal do ruk :)

Černá Vovce
03. května 2020, 00:18
0

Co já tak matné vzpomínám, tak to bylo Ferrari 250 gto s vozíkem, pak fialový Passat B3 s otevíratelnými kufrem, s čím jsem si hrál. Ale je pravda že to teď spíše dělám dceři, kdy ji z obchodu vždycky donesu nějaký hot wheels. A kupodivu je její nejoblíbenější NA Miata :)

reagovat
PachezZ
03. května 2020, 01:20
4

myslím že všichni potřebujete vidět nejnovější video mého oblíbeného kanálu :)


reagovat
Knightrider
03. května 2020, 13:46
0

To je super. Jsem u toho vydržel až do konce. :-D

Jakub Pospíšil
03. května 2020, 23:02
0

Právě koukám na asi deváté video z toho kanálu. Je to dokonalost v nejčistší formě :D

ro
rock
04. května 2020, 07:04
0

Taky jsem se u toho zaseknul :-)

PB
03. května 2020, 06:06
1

Teda, me anglicaky sice bavily (bo strejda mel krutoprisnou sbirku asi 20ti kousku:)), ale co me bavilo mnohem vic trosku pozdeji byl Monti System: Tatra a Liaz z Dakaru byly nejvic!

reagovat
orobo
05. května 2020, 08:31
1

Jo! Úplne som zabudol. Ja som dokonca mal doma akvarko s pieskom kde som si každý týždeň v sobotu keď sa upratovalo menil sceneriu.

PepaSFI
03. května 2020, 08:48
0

až pomine ta čínská pomsta a budete se někdo někdy pohybovat kolem Jihlavy, zastavte se v obci Příseka. V zámečku na kraji obce je muzeum autíček. Všecky možný hračky s tematikou vozidel ze všech konců světa a ze všech časových období, v množství větším než velkém. A jedna část je věnovaná speciálně modelům strojů Jamese Bonda a na dvoře je skutečný Lotus s lyžema na nosiči. A ve stodole je kavárna a prodejna s čím jiným než s autíčkama.

reagovat
Csaba
03. května 2020, 11:43
0
Knightrider
03. května 2020, 10:45
0

Já toho měl kdysi hromady, ale bohužel za ty roky to nějak zmizelo v nenávratnu, takže fotky už jsou jen z netu. Ale ve stejným barevným provedení a od stejnýho výrobce. Namátkou třeba Tatra 613 s ovládáním bowdenem, totéž autobus. Pak to byla expediční Tatra 815 kolem světa. Ta byla plechová. To auto se mi líbí dodneška. Měl jsem kdysi i model De Loreana, ale kde skončil, netuším. Kromě aut jsem ale měl třeba i klasickej stavební vysutej jeřáb, s funkčním otáčením a rolováním háku. :-)

Později přišlo období modelů v měřítku 1/18. Ty zůstaly u našich dodneška. Je tam Vette C5 coupe i cabrio, Callaway C12 coupe, původní Viper jako RT/10 roadster i jako GTS coupe, Hummer H1, Lincoln Navigator 1. gen., Pontiac Firebird Trans Am convertible, ale i třeba Diablo a Murcielago, Aston DB7 V12 Vantage, Jaguar XK-8 cabrio, ale i třeba Krabova 911 996 ve stejné stříbrné a pár dalších aut. Dodge Viper RT/10 mám dodneška u našich kromě 1/18 i v měřítku 1/12 a to už je pořádnej kus auta. :-)

reagovat
Knightrider
03. května 2020, 10:52
2

A když jsme u těch modelů, úplně bych zapomněl na naše současná auta, taky v měřítku 1/18. Dalo práci najít je ve stejném barevném provedení a karosářské verzi, ale povedlo se. :-)

Irwinek
03. května 2020, 12:10
0

Toho Mustanga v tehle barevne kombinaci muzes mit v 1:32 coby autodrahovy model od carrery

Knightrider
03. května 2020, 13:26
0

Je to možný, ale my hledali vyloženě 1/18. :-)

Irwinek
03. května 2020, 16:20
0

To bylo jen pro info, koupil jsem mladymu asi pred 5 lety kupe v tehle kombinaci a nedavno ten " kufrak " videl u pecky :-)

ja mam sva minula i soucasna auta v 1:43, a 505GTi i v 1:18, 960 - tku jsem zatim ve vyrobnim programu nikde nenasel :-(

eLzyx
03. května 2020, 11:27
0

Nejoblíbenější byl asi Mack CH600 s vlekem převažujícím letadlo. A druhý oblíbený byl Brouk dragster.

reagovat
eLzyx
03. května 2020, 11:36
2

jinak modelů mi moc nezůstalo, protože kdykoliv si sestřenky umanuly, že se jim něco líbí, tak jsem jen slyšel ... ty si s tím už nehraješ, dáme to holkám. Ty si s tím hrály tak týden, pak to buďto hodily do popelnice nebo prodaly či vyměnily. Takto jsem přišel o rozsáhlou sbírku známek a matchboxů. Každopádně jsem se zařekl, že modely autíček sbírat nebudu, protože bych do toho vytopil hromadu peněz. Povolil jsem si akorát pořídit si vzpomínkovou garáž 1:43 aut, která jsem kdy měl, nebo je vlastním. Ideálně ve stejných barvách. Což se zatím daří. Chybí mi akorát T-5R žluté kombi a VW T2, kterou holt budu muset přelakovat dle skutečnosti. Takový model se nevyrábí. Blbé je, že co model, to minimálně osm stovek.

Jakub Pospíšil
03. května 2020, 11:48
3

Tady mě asi nejvíc fascinuje fakt, že někdo vyrobil model Astry sedan v základní výbavě s poklicemi a nelakovanými nárazníky :)

eLzyx
03. května 2020, 12:12
0

tenhle model jsem sháněl asi 6 let. Bez něj jsem nechtěl zakládat sbírku. Věděl jsem, že jej vyrobili, ale jeden mi utekl na aukru a pak se po nich slehla zem. Aukro nic, ebay nic, kleinanzeigen nic. Až když jsem jej předloni objevil na ebay, tak jsem dal příhoz až na 100€. Aby mne nikdo nepřehodil. Vydražil jsem jej za 14€. Plus 15€ pošta z Francie.
Jinak první Astry (92/93) měly nelakovaný nárazník snad všechny. Tedy nešlo o "junior social edici", ale o běžný kus. I katalogy jsou nafocené s plastovými nárazníky. Až pak na konci roku 1993 přišla edice "sportive", která jako první olakovala auto kolem dokola. Facelifty měly olakováno všechny.
Každopádně - přesně takovou socku jsem měl. A bylo to skvělé auto.

Opelfahrt
03. května 2020, 12:30
0

Tak abych zavzpomínal na ty nejstarší z 80. let:
- malé Matchboxy neboli u nás zvané angloše: vínové Maserati Bora, modré Iso Grifo, šedý Peugeot 604.
- největší špek bylo zasněžené Porsche 911 v modré metalíze s lyžemi na nosiči na kapotě motoru, to bylo od Polistilu, myslím 1:22
- Opel Ascona 400 od Polistilu, Peugeot 205 Turbo 16 od bBuraga.

Jinak doporučuju se podívat na video, kde Doug deMuro ukazuje svou garáž, modely jsou asi od času 11:10. Pokud vás spíš zajímá, obsah té garáže – Ford GT40, v dalších videích o něm mluví taky

#t=11m10s
-
Komentář upraven 3. 5. 2020, 12:32:28

reagovat
Moses
03. května 2020, 13:27
0

Ako spravny fanda komixov a anglicakov (teda v tomto pripade skor americakov) som nemohol odolat :D

reagovat
custom1
04. května 2020, 07:47
0

Angličáků jsem měl (a ještě mám) hromady. Nejdříve různé značky aut, později jsem je povyměňoval tak, abych měl jen ameriky, ale přesto mi zůstalo pár "neamerik", namátkově Honda Civic coupé, Porsche Boxster od Hot Wheels, Citroën 2CV od japonského výrobce Tomica nebo Opel Astra F Caravan od Siku. Jinak většina jsou zmenšeniny amerických vozů.

Ovšem jedním z prvních, který u mě bohužel nezůstal, byl Maserati Bora od Matchboxu. Podivně narůžovělý se zeleným podvozkem a žlutým interiérem.

Dnes jsou všechny v krabici v komoře. Nemám pro ně místo, ale zbavit se jich rozhodně nehodlám. Přece jen občas krabici vytáhnu, všechny "projedu" po koberci a zavzpomínám na bezstarostné dětství... :)

reagovat
Xp
Xpepe
04. května 2020, 08:21
0

Muj nej. Lesney, Ford Mustang. Dnes s nim uspesne zavodi dalsi generace.

reagovat
Xp
Xpepe
04. května 2020, 08:23
0

foto ke komentari vyse

reagovat
Jakub Pospíšil
04. května 2020, 13:15
0

Takového Mustanga přesně měl spolužák. Když jsme si hráli na silnicovém koberci, bylo to vždycky auto, co měl hlavní padouch, kterého jsme naháněli policejními auty.

Xp
Xpepe
04. května 2020, 14:42
0

jj, mladej je taky peknej padouch. Je neuveritelny co ten anglicak uz všechno dokazal prezit a porad je v cajku, bez krivejch osicek. To me vždy vycleni nejakou novodobou cinskou sracku co ma polocas rozpadu cca 14 dni...

Xp
Xpepe
04. května 2020, 14:45
0

….a to ma navíc oteviraci haubnu a oboje dveře...porad plne funkcni….



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Pontiac Fiero V6 1986
Pontiac Fiero V6

1986 rok výroby
120 koní výkon
3 100 ccm objem

Ford Mustang BIG BLOCK / 1 ze 67/ V ČR 1968
Ford Mustang BIG BLOCK / 1 ze 67/ V ČR

1968 rok výroby
270 koní výkon
6 400 ccm objem

Ford Mustang FASTBACK/TOP STAV / Na cestě 1967
Ford Mustang FASTBACK/TOP STAV / Na cestě

1967 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Ford Mustang SHELBY GT350 ORIG./MAN/ V ČR! 1968
Ford Mustang SHELBY GT350 ORIG./MAN/ V ČR!

1968 rok výroby
270 koní výkon
5 000 ccm objem

Ford Puma 1.7VCT 2001
Ford Puma 1.7VCT

2001 rok výroby
123 koní výkon
1 700 ccm objem