| Bydliště | Praha 6 |
|---|---|
| Registrace | před 10.8 rok. |
| Poslední aktivita | před 3.7 rok. |
| WWW | https://honzasenkyr.rajce.idnes.cz/Dodge_Magnum_RT/ |
| Komentářů u článků | 21 |
| Pozitivních komentářů u článků | 6 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Skvělé auto, skvělá recenze a skvělé fotky. Jezdím s Hemi AWD už asi 8 let a ano je to nedokonalé auto, ale téměř bezúdržbové. Vždycky krvácím na benzínce, když si uvědomím nesmyslnou spotřebu 15l. A léta přemýšlím, že bych ho vyměnil za Challenger nebo Charger, klidně v holobytu s látkou a s V6. Tak teďka budu přemýlet ještě o policejní verzi :)
Nejprve jsem dostal Dodge Daytona 84, pak Ford Ltd 87 a pak Ford Mustang. A netusil jsem, ze o osudu me zaliby v uS Cars je rozhodnuto.

Ford B-Max, sice uz jen ojetej, ale bez B sloupku, v automatu, 1.6, 60k najeto, 280k czk
K těm fotkám. To je ale problém Autíčkáře, protože toto nejsou oficiální fotky, předpokládám že jsou od Motor1. Ano to auto vypadá zvláštně a tyto fotky mu ještě ubírají. Na živo bude asi vypadat o dost líp.
Víte a ještě se mi líbí jedno US dnešní auto a to je Chevy Impala. Jen jsem nikdy nečetl nějakou CZ zkušenost či názor. Taková auta tu opravdu chybí, včetně ceny. Ach ta cla.
Super kára. V roce 2013 mě takový auto vůbec nebralo. Ale teď se koukám se na T již několik měsíců a nejvíc mi zapádá do konceptu muscle car - levný+rychlý. Na mobile.de za cca 1.5k EUR. Chtěl bych osmiválec nebo co by jsi doporučil? Kolik stojí přihlášení takovýhleho auta, koupenýho v EU? Samozřejmě asi ten samej co se ťed prodává je moc hezkej.
Super bourák. Jinak jeho předchůdce je Honda HR-V 99-05 4x4 2/4-doors. Jedna nám stojí před barákem a je moc hezká.

.."úpravy aut tak německé, až vám z nich naroste knír".. pobavilo :)))
Za 589k CZK supr kára. U Profesionálů mají najednou rodinný auto. Nevíte jak je to se ziskem či náklady, když jedna automobilka prodává cizí auto?
Ano to je skvělá myšlenka, samozřejmě jen ve velkých městech a ve velmi vzdálené budoucnosti. V dnešní době, ale máme MHD, Taxi a Uber. A stejně jsou zácpy. Je to prostě o změně životního stylu jednotlivce, každý musí začít sám u sebe, např. přestat si užívat trapného luxusu dojíždění/postávání v autě do/z práce. Ale co, kdo by se měnil, když Magistrát dělá antireklamu na SUV a zároveň MP nakoupí SUV/CUV.
Když si teď vybírám starou ameriku např. Caprice, rozhodující je pro mě interiér. V 70/80 je z čeho vybírat, ne jen nudnej černej nebo béžovej, ale jsou v nabídce různý barvy - nejvíc se mi líbí látkový červený a modrý. Ta kůže je vždycky vo dost v horším stavu než látka (plyš?). Takže za mě jedině nekoženej interiér. A hlavně nikdo kvůli tomu nemusel chcípnout. Vlastně bych si ani nemohl koupit můj TOP bourák a to je Dodge Challenger SRT, ten se dělá jen v kůži bohužel. Jo a taky se mi líbí dnešní Golf GTI, kde je látka se čtverečkama - za to palec hore.
Všechny stávající alternativní pohony nejsou ekologičtější, jen úroveň znečištění přenášejí na jinam. Musíme si prostě říct, k čemu posloužila dieselgate? K čemu výrobci vyvíjejí alternativní pohony? Je to prostě jen další důvod proč kupovat nová a o dost dražší auta, počty se těžko zvyšují, tak chtějí zvýšit marži. O ekologii výrobcům nikdy nešlo a ani nepůjde. Pokud chceme být ekologičtí musíme snížit naši spotřebu (třeba i tím, že individuální auta se podstatně zdraží), nastěhovat se do hromadné dopravy a rozjet carsharing. A pokud budeme bádat v ekologických problémech světa a budeme hledat největší znečišťovatele zjistíme, že auta to nejsou, ten hlavní problém je úplně jinde, ale záměrně ho sem nenapíšu, abyste mě nekamenovali. (jsem ekolog, petrolhead, milovník/uživatel V8 a moje ekologická stopa je podstatně nižší, oproti ostatním lidem)
Díky za článek. Boží upgrade a krásné auto. Dnešní pony a maskl káry mě uklidňují, že je svět ještě v pořádku.
Jo a ještě jsem se chtěl zeptat, proč lidi řešej plastový interiér=levnej, když doma má většina vybavení z Ikea. Vážně, proč?
Zdravím, neberte to nijak zle, Váš plátek mám rád a z těch CZ mi opravdu zbyl jako jediný. Zprvu jsem se Autíčkáři smál, ale pak jsem pochopil o co tu jde. Je to taky tím, že přestávám mít rád auta, naštěstí ale tady nepíšete o těch "zbytečných" tuctových autech, jejichž majitele bych poslal k ČD či MHD, píšete o těch co jsou jako hodinky, levné nebo drahé, ale na rukách jejich málo.
Ale abych se vrátil zpět k tématu, prostě plast plast a plast, prémie a kombinace plast prémiové kvality ? :)))) Takže měkkej plast/levnej plast, ale já vidím, zpoza mých brýlí, stále jen jeden hnusnej plast. Slovo prémiový? Podle mě neexistuje ve smyslu kvality nebo tak podobně. Jak krásné je na EN webech číst slovo Luxury. Prostě plastový a prémiový NE a používejte radši LUXUSNÍ. A dál to hezky vystihnul JayK91. Takže KONĚ KOULE DYZIČ BEZDÝZLU A POŽITEK ...
Slova jako plastový interiér a "prémie", kvůli nim jsem přestal číst veškeré plátky jako auto.cz atp. A začal číst vás. A bohužel je to tu zas. Achj
Velice zajímavé a konečně toto téma někdo sepsal. Teď už jej jen přetisknout na idnes, auto.cz, aby to si to uvědomila masa. Jinak k prémii, nejlepší bude nepoužívat ne/prémii a používat cokoliv jiného, je mi z toho taky špatně jako Csabovi, je to trapné stejně jako obliba v dýzlech. Co třeba běžná? Jinak mainstream je v pohodě. Jinak volba Fordu dát zpět do Mustangu turbo motory je geniální.
Myslím, že to bude úctyhodná svěží kára. Jen prosím, ať to co nejvíc vypadá jako Ciel. A kde má být CT6 vůči XTS ?