
RadekZak
Jméno | Radek Žák |
---|---|
Bydliště | Ústí nad Labem |
Registrace | před 5.5 rok. |
Poslední aktivita | před 15.6 hod. |
Telefon | jen registrovaným |
Komentářů u článků | 47 |
Pozitivních komentářů u článků | 15 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Majitel Fiesty ST150, velká zábava na 4 kolech :-) |
Poslední blogy
Návštěvnost motoristických akcí - CDS Sosnová 13.5.2018
Nedávno byl publikován článek o mrzké návštěvnosti motoristických akcí – avšak já mám opačnou zkušenost… Více v blogu
US Car Convention
Určitě se všichni shodneme na tom, že americká auta mají něco do sebe. A co teprve, když se jich sejde téměř 1500…
Land Rover Defender
Málokomu se podařilo otestovat nový Defender, ale já to štěstí měl. Ikdyž, za volant jsem se doslova nedostal…
Posledních 50 komentářů

Není to vše co mám, ale ty 2 1/18 modely jsou asi to nejlepší co mám :-)


Já tedy záď jako svébytnou taky moc nevidím, protože za mě je to jasné BMW...


Za prvé bych chtěl podotknout, že z pohledu našeho zákoníku se jedná o žlutou, nikoliv oranžovou.
Nicméně co se semaforů týče, nemám s nimi problém, nicméně US styl se mi líbí daleko více. Umístění semaforu za křižovatkou je super a odbočení doprava ještě lepší. Nicméně k tomu odbočení doprava je v ideálním případě nutný vlastní odbočovací pruh, aby to mělo nějaký valný smysl a to nevím, zda by v evropských podmínkách bylo realizovatelné.

A co teprve, když Brian ve 2 díle předvádí autoškolu B. O'Connera a jede pozpátku po dálnici a všechny předjíždí. Bych chtěl vidět auto co dá 80MPH na zpátečku :-D

To si úplně nemyslím, MK6 Fiesta ST měla 150k (rok cca 2005+) a MK7 Fiesta ST 180koní (rok 2013+). Zaleží potom samozřejmě na samotném motoru, protože MK6 je ještě atmosféra, MK7 už pak 1.6 turbo.

Nebudu hodnotit auto, nicméně reklama to je evidentně cílená :D


Když jsem byl poprvé v US, tak jsem jej potkal v provozu... :-)


Jojo, auta se zrychlují, maskují rychlost, na druhou stranu možností si vyzkoušet jízdu na limitu ubývá. Řešilo se to tu v zimě - sníh a parkoviště jsou klasika, autodromy často mají také na kahánku (viz Most, kde lidem v okolí vadí hluk). Sosnová už sama o sobě také nepořádá volné jízdy (minimálně ne letos) a je třeba sledovat všemožné weby, aby člověk chytil nějaký termín.

Toho jsem tam také viděl a jako fotograf jsem jej obdivoval... Po tom, co kousek od něj byly stopy od té I30N (tuším) :-D

Na okruhu se mi rozsvítilo dobíjení, takže jsem pobalil věci a vyrazil směr domov. Dojel jsem do Prahy, tam už došla baterii šťáva a tak muselo přijít na řadu plato. Nakonec spálený diodový můstek na altíku, takže už zase jezdím :-) A 3.7. asi vyrazím do Mýta na ST/RS sraz...

A já se musím přiznat, že jako správný majitel Forda, jsem domů dorazil nepojízdný na platě :-D Ale musím přiznat, že jsem si Mýto užil víc jak Sosnovou. Škoda, že to mám přes 200km jednu cestu...

Také jsem plánoval, že bych si to autem dal, nicméně mi přišlo dost nepřehledné právě ono otevírání/zavírání této silnice kvůli sněhu. Moc jsem nemohl najít nějaké oficiální info, ačkoliv už je to pár let zpět.
Tak třeba jednou tento plán obnovím a dokopu se tam :-D

Třeba takový US pickup (F150/RAM), který je spojovaný s velikostí jisté věci.
Přitom si myslím, že pro mě, jakožto pro horského cyklistu, to není vůbec špatný typ auta...

Dotaz - opravdu je nutný respirátor a nebo bude stačit nanorouška? :-) A jak se bude prokazovat negativní test? Stačí foto nebo jej případně vzít s sebou?

Také měním ročně, přestože najedu třeba 5-7tis. Jednak proto, že většina z těch kilometrů je ostřejších, druhak proto, že se říká výměna po 10(15)k nebo jednom roce. Tím se řídím a i servis mi to tam píše na štítek :-) A přesně, ta cena není tak závratná, aby mě to odradilo od ročního intervalu - ačkoliv se letos ta výměna prodražila z důvodu dalších nalezených problémů :-D

Zajímavé zpestření všedního testu pomocí hýbacích obrázků :-) Že by Autíčkář.cz mířil trochu směrem k těm videím, po kterých se tu občas volá? :-D Za mě palec nahoru, jen to trochu vychytat a může to být fajn alespoň takto.

Mám takový pocit, že tohle se řešilo v Ústí n/L při nákupu kloubových trolejbusů, které mají v zimě problém se rozjet v zastávkách, které jsou do kopce a tuším, že se dodávali vozy s poháněnou střední nápravou (či kombinace zadek + střed).

Tohle si pamatuji, to už jsme řešili s učitelem na vysoké škole. Bylo to v době, kdy se tyto semafory reagující na rychlost začali hojně osazovat. A on samotný nám řekl, že to není rozhodně dobrý nápad a rozumní lidé od těchto zařízení upouští, jelikož někde bylo prokázáno, že tyto semafory učí jezdit řidiče na červenou. Což je všeobecně nežádoucí (logicky). A u nás se směle montují dál a jako je fakt jak tu píše většina, často reagují na rychlosti daleko pod limitem...

Pokud by byl od tazatele zájem, mohu jej povozit ve Fiestě ST, případně i přenechám volant na nějakou dobu :-)

Tuším, že v nejnovější verzi aplikace by měla už jít propojit i Tankkarta a tedy už se bude moci používat i přes aplikaci. Osobně se mi do aplikace nepovedlo přihlásit a potom, co se ozvalo více lidí ten příspěvek stáhli z webu, ale evidentně by to v nejbližší době mělo jít.

Osobně jsem to v žádném autě neměl, ale některá by měla mít takovou funkci zpětného zrcátka na straně spolujezdce, že při zařazení zpátečky se automaticky trochu sklopí aby bylo lépe vidět na obrubník při parkování. Tuším, že bylo nutné mít páčku el. nastavení zrcátka v poloze nastavení spolujezdcova zrcátka. A také to bylo potřeba nějak prvotně nastavit. Ale jak říkám, zkušenost s tím nemám.
S čím zkušenost mám tak moje Fiesta má od facelift verze (rok 2005 a dále) funkci comming home - stačí dojet na místo, otočit spínačem světel z jedné krajní polohy do druhé a zpět a aktivují se přední světla (bez zadních).

Také přemýšlím, že si pořídím jedno. Sice tedy od konkurence, v reálném provozu nebudou jeho rozměry budit takový respekt, ale vyjde daleko levněji a ta zábava s ním bude počítám dost podobná :-)


No, na některé jde těžko zapomenout :-) Za mě to byl třeba Ford Focus WRC od Bburago v 1/24. Škoda že už dnes pomalu nejde sehnat :-( A přesto, že dítě už nějaký ten pátek nejsem, tak hotwheels a jim podobné se doma stále najdou...


Já už svého Defíka mám :-) A doporučuji, je to fakt super model!


Hlavně co mě zaujalo na videu co jsem viděl jsou zadní průběžné blinkry, které se na rozdíl od většiny rozsvítí celé a postupně mizí, nikoliv naopak. Zajímavý detail jak se odlišit, ale popravdě nevím, zda už to někdo někde neaplikoval...

Ono totiž pravá Fiesta ST závodní pruhy nemá :-) (dobře, mívala je, ale hodně majitelů je dává dolů...)


Jedna z nejlepších spotřebitelských rad na tomto webu za poslední dobu! Jako upřímně jsem se zasmál, možná i proto, že osobně tu každoroční hysterii kolem Chorvatska nechápu... :-)

Mám dotaz ohledně toho jakým směrem se bude jezdit? Stejným jako ve videu? A nebo se to případně bude v průběhu dne měnit?

Co mi nejvíc chybělo po návratu z Ameriky (Wisconsin, Illinois) bylo odbočování vpravo na červenou a semafor za křižovatkou :-) Na to si člověk poměrně rychle zvykl... Ač tedy třeba stav silnic a dálnic byl velice podobný tomu na co jsem zvyklý z ČR, ale to se zřejmě bude lišit stát od státu...

A kdyby se chtěl někdo inspirovat, jak se dají projíždět zatáčky v Bělé... :-)


Palec nahoru za Bělou, loni jsem tam fotil a vypadá skvěle :-) A co si vzpomínám, loni se šuškalo cosi i o Sosnové?! Ta ani letos nevyjde?

S délkou jízdy do práce jsem na tom podobně jako autor článku, tedy cca těch 15-20min s tím, že je to zhruba 12km skrze město. Trasu moc neměním, jelikož na ní není moc co měnit a kdybych si měl jet po cestě co by mě bavila, jel bych alespoň hodinu :-) Trasa se lehce změní max podle toho, když někdy náhodou svezu nějakou kolegyni do/z práce :-D

Přesně, už jsem to psal u té 308 SW GT - to prázdné místo pod icockpitem vypadá fakt děsně. A s tím názorem, proč do v podstatě městského vozítka naftu také souhlasím...

Zde to vysvětlení podle mě hodně závisí na dané situaci - pokud budu já předjíždět v levém jízdním pruhu pomaleji jedoucí kolonu více vozidel z nichž jedno začne blikat vlevo, je to bráno jako jízda v jízdních pruzích a tedy on nesmí omezit ani ohrozit mně. Zatímco pokud jedou 2 auta za sebou a blíží se k pomalejšímu vozidlu a první z nich dá znamení o změně směru, druhý jej nesmí omezit ani ohrozit. Takhle bych to viděl já.

Zajímal by mě odkaz na to, že pokud vozidlo v pravém dává znamení o změně směru vlevo má přednost. Zřejmě jsem jedním z těch 49 řidičů, ale v zákoně 361/2000sb je zmíněno "Přejíždět z jednoho jízdního pruhu do druhého smí řidič jen tehdy, neohrozí-li a neomezí-li řidiče jedoucího v jízdním pruhu, do kterého přejíždí; přitom musí dávat znamení o změně směru jízdy". Jen se zajímám, z logického hlediska ohledně plynulosti dopravy mi tvrzení, že jakmile dá znamení o změně směru - má přednost nedává smysl, ale asi bych se nedivil, kdyby to tam bylo zmíněno.

Mě třeba docela zaráží ta středová konzole pod tou obrazovou. Nevím, ale přijde mi to jako dost prázdné místo a vypadá to divně... Společně tedy s tím otáčkoměrem - přiznám se, že toto řešení vidím asi poprvé (snad i naposledy) :-)

Koukám, že jsem začínal dost podobně jako většina místních, tedy v domácí Škodě. Ač díky mému věku to byla již Felicie před FL s 1.3 pod kapotou. Bylo to rodinné auto, které se později změnilo ve Forda Fiestu s 1.4 pod kapotou. Po dodělání školy a jistém upíchnutí v práci jsem se začal ohlížet po vlastním přibližovadle, což trvalo více než půl roku a nakonec jsem zakotvil dost nedaleko od rodinného povozu :-) U Forda Fiesty ST150.


Já tento víkend razím do Sosnové na CDS (jako fotograf) a když se občas kouknu na tribunu, tak je docela plno. Také přecijen ty drifty vidí člověk celé, zatímco u okruhu to není tak úplně lehké :-)


Před tím mým komentářem byl ještě jiný, který říkal, že toto je jen ST-Line ;-)


S výškou posedu mám problém i u své ST150. Člověk by u hothatche čekal trochu nižší posez... Z počátku to bylo fakt hrozné, ale po čase si člověk zvykne :-)

Přesně, převodovka z ST170 nepasuje úplně přesně, je třeba poměrně dosti úprav a hodně lidí z UK, co se do toho pustilo, se pak opět vrátili zpět k sériové převodovce. Říká se, že pokud chceš 6st ve Fiestě ST, tak jedině koupit MK7...

Proto mám rád svojí Fiestu ST150... 150 koníků v lehce přes tunu těžkém autě stačí k tomu, aby jste na okresce většině ujeli a těch pár odvážných aspoň trochu potrápili :-) A na dálnici brzda provozu také nebudete, ač tam žalostně chybí 6st.

Já bych k těmto autům přiřadil i třeba takového Malucha (neboli Fiat 126p), který jsme měli v rodině když jsem byl menší a několikrát jsem se v něm vezl jako spolujezdec :-D

To já měl v Americe půjčený Nissan Altima s 2.3l a musím říct, že na ty americké dálnice plně dostačující, ač občas na těch rozbitých dálnicích by člověk možná byl rád za 4Runnera, jelikož jsem si občas připadal jako na naší D1 :-)


Já bych se také přimlouval za Sosnovou :-) Ale i to Mýto bych někdy zkusil...

Za 150 se dá sehnat i se slušnou rezervou Fiesta ST150, velikostně možná o něco větší než MX5 a na okreskách si s ní člověk užije spousty zábavy. V místních vodách se špatně shánějí v dobrém stavu, ale za to hledání to stojí :-)
Poslední komentáře
- riderhenry, Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu...
Vojta Matoušek, ale ten má asi dost plno. Případně se není... - beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Tak nějak. Pocitově je to cool verze. Už to má správný... - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
+ teda netřeba zapomínat na to, že je to nejlevnější novej... - Kebrdle, Ford Focus Combi ST Line: Poslední...
Kdyby tam byl normální motor,bylo by to dobré auto. Kdyby... - Amarask, Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu...
Zdravím, můžu se zeptat na toho klučinu, co servisuje BMW v Brně?... - afro-r1, u blogu Obyčejné auto
Bordel? Na strope? Maximalne otisky spinavych prstu, a ty jsou... - afro-r1, u blogu Obyčejné auto
Nejlepsi asi plastove kostky v prahu u BMW. Nereznou a zadny... - sheogh, Levný elektromobil který potěší...
Jeee, konecne elektromobil, ktery by se hodil i me :-))) Mel bych... - vojtacz, Levný elektromobil který potěší...
Já pořídil synovi (sobě samozřejmě) Tamiya CC-02. Je to menší,... - RRRampapapa, u blogu Obyčejné auto
Není zač, jinak ještě k blogu - gratulace ke spokojenosti... - Stanley, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Já elektřinu úplně nezatracuju... spíš se zatím vyrábí... - RRRampapapa, u blogu Obyčejné auto
Auris má zvedací body i na prazích - jsou tam vyznačená... - spooon, Levný elektromobil který potěší...
"teď bych chtěl být dítě" říkám s vždy, když... - beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Je to tak. Na převoz suti a podobně je toho škoda. A není... - bitner, Levný elektromobil který potěší...
Super! Akorát mě štve, že už mi nejsou 3.
Poslední inzeráty
2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem
1966 rok výroby
97 koní výkon
2 687 ccm objem
1972 rok výroby
1 koní výkon
5 200 ccm objem
1963 rok výroby
401 koní výkon
6 600 ccm objem
Rušné diskuse
- Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru
93 komentářů - Proč je okolo aut tolik vášní?
78 komentářů - Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola
47 komentářů - Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna
41 komentářů - České, evropské, světové... A jaké je vaše auto roku?
30 komentářů - Auta, která mi způsobují smutek
29 komentářů - Třaskavé novinky pro letošní rok: BMW ukázalo XM, 750e a M3 Competition Touring
29 komentářů - Moderní nesmysly, které mi pijí krev
28 komentářů