načítám data...

Kam kráčí Autíčkář?

16. prosince 2015, 13:28 27 komentářů Vojta Dobeš Editorial

Za poslední rok se toho hodně změnilo a my doufáme, že to i vy vnímáte jako změny k lepšímu. Ve změnách hodláme pokračovat. Vydržte s námi a těšte se!

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Když jsme se s tehdy čerstvým spolumajitelem a investorem Danem Novákem rozhodli udělat z Autíčkáře, který byl do té doby jen nadšeneckým projektem, profesionální magazín, mohli jsme jen doufat. Doufali jsme, že se nový směr chytí, že si Autíčkář dokáže najít nové čtenáře a že přitom neztratí ty staré, zvyklé na ‚punkovější‘ podobu. A doufali jsme také, že dokážeme udržet kvalitu, na kterou jsou naši čtenáři zvyklí, i při mnohem větší frekvenci textů, potřebné pro přerod v ‚opravdové médium‘.

Teď, téměř po roce, už v tyto věci doufat nemusíme. Víme totiž, že se nám alespoň z podstatné části podařily. Z původních jednotek tisíc uživatelů jsme se za oněch dvanáct měsíců dostali na téměř padesát tisíc a podobným způsobem vzrostly i počty zobrazených stránek. Na rozdíl od předchozích pěti let plných výpadků, zimních spánků a následných restartů se nám daří vás zásobovat alespoň jedním novým článkem denně, bez ohledu na víkendy a svátky. A většinou je článků víc. 

Z původního hloučku dobrovolně přispívajících autorů se stal houf zhruba tuctu pravidelně píšících redaktorů a původní punková anarchie začala dostávat jistou organizovanou podobu. Došlo dokonce na jmenování zástupce šéfredaktora. Tím se stala tajemná Zlokočka, která již od minulého měsíce krutým drápem vymáhá na ostatních členech redakce dodržování termínů. Své místo pod sluncem si našli i ostatní nováčci. Adam Forman se stal odborníkem na zodpovědné recenze racionálních a dostupných vozů, Dan Borský v testech využívá svoje bohaté znalosti trhu s novými vozy a občas se zasní nad nějakou tou ojetinou, Matěj Podhorský kombinuje úctyhodné technické znalosti s vrozeným talentem zhejtovat cokoliv a Radek Chlud se mimo jiné stará o vaše pobavení v rubrice ‚Video dne‘. Posledním nováčkem je pak Dominik Valášek, který vás od začátku měsíce zásobuje novinkami ze světa automobilů.

Zdárně se rozbíhá i Autíčkářovo diskusní fórum a především se stále posiluje naše přítomnost v ‚reálném světě‘. Letošní sezóna trackdayů a PlechCupu byla zase o něco bohatší a úspěšnější a my už intenzivně pracujeme na tom, aby naše okruhové akce do příštího roku udělaly další krok vpřed, ať už co do velikosti, nebo do kvality organizace (což znamená nahrazení mé bohémské maličkosti coby hlavního organizátora týmem preciznějších jedinců). Radost máme i z pravidelných setkání Kafe&Káry – pražská i brněnská variace se úspěšně rozběhly, ta pražská navíc získala vskutku originální místo konání v podobě spřáteleného areálu Gas Town, kde bychom do budoucna rádi pořádali i další akce. Jednoho originálního překvapení se pravděpodobně dočkáte ještě v zimě.

Především se ale chceme zlepšovat v tom, co je naším hlavním úkolem – tedy nabídnout vám každý den spoustu skvělého čtení o starých i nových autech. Oproti tomu, na co jste byli zvyklí, se můžete těšit na mnohem víc novinektestů nových aut, aniž bychom přitom zanedbávali naše milované staré vehikly. Stále se budeme snažit co nejvíce testovat stará a zajímavá auta, byť samozřejmě frekvence takových testů nemůže dosáhnout stejné úrovně jako u nových modelů, i nadále budeme snít o klenotech autobazarů a inzercí. Budeme také pokračovat v dlouhodobých testech aut, která si sami kupujeme, a rádi bychom vám sem tam představili nějaký neotřelý projekt. Ostatně jeden už se v zákulisí chystá…

Do budoucna by se tak Autíčkář měl stát plnohodnotným webem o autech, kam budete moci přijít nejen snít o starých autech, ale také hledat informce o těch novějších a nových. A než budeme pokračovat v dalším spřádání plánů, rádi bychom věděli, co na Autíčkáři chcete vidět vy, čtenáři. Máte nápad, poznatek či připomínku? Dejte nám vědět v komentářích pod tímto článkem!

A pokud se vám Autíčkář líbí tak, jak je, a chcete pomoci tomu, aby rostl a sílil, zachovejte nám věrnost a šiřte naše jméno dál. Nasdílejte náš článek na Facebooku, pošlete odkaz kamarádům, pozvěte je na Kafe&Káry nebo na trackday. Čím více vás bude, tím snazší bude pro nás nabídnout vám ještě lepší čtení!

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Irwinek
16. prosince 2015, 13:59
0

Tak vám/nám všem držím palce :-D

reagovat
Yatka
16. prosince 2015, 14:41
0

Konstatuju, že se tady vyskytuje (spoň mi to tak připadá) nebývalá koncentrace slušných a inteligentních lidí, takže já přeju, aby to tak zůstalo i dál!

reagovat
Redguy
16. prosince 2015, 15:57
0

Nemenil bych nic, Autíčkář je super prave pro to, jaky je. Preji hodne uspechu do pristich let.

reagovat
Michal88
16. prosince 2015, 16:31
0

Autíčkáře čtu rád a doufám, že ten neotřelý pohled na svět autíček zůstane. :) Za sebe fandit budu dál. :)

reagovat
Antihmota
16. prosince 2015, 16:44
0

Kdyby byl v nastavení něco jako black skin.

reagovat
Sasakr
16. prosince 2015, 17:42
0

Delší dobu jsem přemýšlel, že bych zase rád začal sledovat automobilové dění, ale nevěděl, které médium sledovat. Pak jsem narazil cca. 3 měsíce zpátky na autíčkáře a bylo rozhodnuto. Tohle mi naprosto sedne a čtu vás moc rád. Jen tak dál :-)

reagovat
Aleš
16. prosince 2015, 17:46
0

Já bych nic neměnil a nechal Autíčkáře jak je. Jen tak dál já vás čtu rád.

reagovat
JayK91
16. prosince 2015, 18:07
0

jste boží, ale po tom punku je mi trošku smutno :( :D :D
btw par novych kategorii by to tu ještě sneslo - napadla mě buď týdenní nebo měsíční - fim týdne měsíce - která by mohla být podobná videu dne - hodil by se trailer na film a nějaky kratši text k t němu (nebo recenze) - samozřejmě by šlo o filmy / dokumenty z automobilismu nebo o autech, připadně seriály ... :D :D - třeba japonská produkce toho má docela dost si myslim, (co by stálo za zmínku)

taky by se mi libilo větši pravidelnost a aktualnost autičkářova hejtu a možná by byla dobra i sekce co by se mohla jmenovat autičkářova osvěta :D

jen tak dál (btw škoda že se letos nevydařilo rozpohybovat i Kafe a kary v MS kraji :()

reagovat
M P
16. prosince 2015, 18:19
0

Já se teda na období punku pamatuju zejména ve spojení se zklamáním, že už jsem všecko přečetl a nového nic není... Ale nic není černobílé:) tenkrat autíčkáři působil jako zjevení

JayK91
16. prosince 2015, 18:27
0

no to sice jo ale zase jsem přečetl každý članek - teď mám u některých článků osobní sekci meh - tam spadá článek který mě prostě buď ani nezaujal nadpisem nebo mě zklamal obsahem ... dále co se toho zklámání týče - chodíš tu někdy v sobotu a neděli? - chodim tu co hodinu a vyjde jeden max 2 články a to až v podvečerních hodinách - a když jsou někde kafe a kary nebo trackday tak je to uplně k pláči :D :D ( a v pondělí vidím že o víkendu vyšel třeba ještě nějaký další který se mi předtím nějakým záhadným způsobem nezobrazoval :D (většinou to zjistim na mobilu) :D

takže jo vše má své pro a proti :) ale prostě punk byl punk :D

ale všechno to jsou viceméně malichernosti ... autičkář je stejně prostě best ;-)

briza
16. prosince 2015, 20:00
0

Zas na druhou stranu, co je lepší?Deset článků denně o ničem nebo pár, ale kvalitních kousků?Jednoznačně volím druhou variantu :)
Matěj: já narazil na autíčkáře někdy v pravěku, když jsem na moje.auto četl recenzi k pořízení Miaty(už ale nevím kdo byl autor, možná Vavris?), v níž byl navíc odkaz na Autíčkáře, tehdy hodně v punku :) Od té doby držím.

Skipper
16. prosince 2015, 21:38
0

Moc bych toho neměnil. Líbí se mi Váš styl - inteligentní a vtipný. To je jedna z věcí, která mi scházela u mainstreamových médií. Tam jsem mél pocit, že jde jen o to, vyplodit x článků za určitou dobu a chyběla tomu ta radost z práce, která je vidět tady. Takže za mně - neubít kvalitu kvantitou.
Do budoucna - možná technické okénko? Všicni jsme fandové do aut, ale to neznamená, že i skutečné víme, jak to funguje.

reagovat
hurkar
16. prosince 2015, 22:41
0

pridávam sa k Skipperovmu názoru

držím palce

BobAsh
16. prosince 2015, 22:49
0

Technické okénko bychom chtěli, pokud se najde ochotná duše, která ho bude psát (máme zatím v redakci dva kandidáty), tak s tím začneme.

Pokud jde o kvalitu vs. kvantitu - právě tato obava je jedním z důvodů, proč se naše redakce skládá z hordy externistů namísto malé skupinky fulltime redaktorů. Díky tomu může každý dělat svůj obsah svým tempem. To, že Dominik napíše 2 novinky každý den nijak neovlivní kvalitu článků od Vavrise a množství testů nových aut nemá v podstatě žádný vliv na to, jak vypadají testy těch starých nebo třeba Bazaroví snílkové...

bobo23
17. prosince 2015, 19:42
0

Já Autíčkáře pamatuji v jeho punk verzi a ra současná mi teda sedne víc. Nerad vzpomínám na měsíce hibernace, kdy jsem se i já, jako ateista, modlil za nový článek. Takže jen tak dál. A to, že tu není deset nových článků, každý den, mi vůbec nevadí. A jak už psala Yatka výše, sešla se zde vzácná koncentrace slušných a rozumných lidí, což je ve vodách internetu unikum.

reagovat
Pe
Petr
17. prosince 2015, 23:57
0

Libi se mi kam jste to dotahli a co vsechno delate. Kdyz jsem objevil tenhle web tak jste zdaleka netvorili tolik clanku co ted. Takze jsem mel spoustu casu postupne precist uplne vsechny clanky az k nejstarsimu. Nynejsi frekvence mi vyhovuje. Mam to tak akorat na takove to kazdodenni poctenicko. Jste take jednim z duvodu proc jsem se na jare konecne rozhoupal koupit auto bez strechy a za to vsechno Vam patri podekovani. Pokracujte v tom co delate. Pokud se mi prestane libit smer, kterym se bude vydavat tak Vam to jasne napisu do komentaru to se nebojte ale verim ze se to nestane. Diky

reagovat
sp
spooon
18. prosince 2015, 14:36
0

jak už zde padlo, obdivuju krom skvělého obsahu od redaktorů, i skvělé diskuze od inteligentních lidí. Což se opravdu často nevidí, jedině snad na mx5 foru, což je ale taky unikum :-D

Takže taky přeju autičkařoj hodně úspěchu! A děkuju za to, že mi pomohl přesvědčit kamaráda, aby si jako náhradu za 323F nekupoval 1.9tdi chrochtu "ve štyřkole vole" ale začal přemýšlet o trošku zajímavějším autě. No asi to bude Impreza WRX, což je jistě posun k lepšímu :-)

reagovat
Se
Sedrik
18. prosince 2015, 15:53
0

Chodím sem rád a jsem spokojen s tím, jakým způsobem Autíčkář funguje. Vždycky si rád přečtu nový článek a to hlavně proto, že vždy obsahuje osobní zkušenost, nebo zajímavý názor.

Co bych nechtěl je, aby zde vznikaly články "Včera byl v XY představen nový model ABZ. Je větší, těžší a hnusnější, ale bude se prodávat, protože bla bla". Tohle si můžu přečíst kdekoliv.

Fandím vám!

reagovat
BobAsh
18. prosince 2015, 17:19
0

Novinky určitě budou, protože je to prostě potřeba, ale nechceme nikdy sklouznout k tomu, abychom přepisovali tiskové zprávy jako jiní. Naším cílem je, aby i novinky byly zajímavé čtení s názorem, fórem nebo prostě "něčím navíc".

A díky za podporu!

Kn
Knightrider
18. prosince 2015, 20:04
0

Ja bych mel jediny prani a to pridat vic testu US supliku. A pak jeden technicky problem. Nevim, cim to je, ale z mobilu se tady neprihlasim pod svym loginem, protoze se mi moznost loginu proste a jednoduse ani nezobrazuje a to ani po rozbaleni menu. Nevim, jestli je to mym mobilem nebo to tak maji vsichni. Jen podotykam, ze mam Android 6.0, takze zastaralosti operacniho systemu a meho mobilu to neni.

reagovat
dn
dnpa
18. prosince 2015, 22:56
0

Asi se svým názorem budu vybočovat, ale já z toho "rozjezdu" v poslední době příliš nadšený nejsem. Autíčkáře mám rád, sleduju ho cca. 2 roky s nadšením. V poslední době se mi ale stává to, co už tu napsal někdo jiný: už nadšeně nepřečtu všechny články, některé vynechávám, přeskakuju. Chápu vaši snahu vytvořit plnohodnotný automobilový web, ale můj osobní názor je, že recenzí nových aut je na jiných webech až příliš. Byl bych raději, aby Autíčkář zůstal spíše takový alternativní a nabízel čtení právě a zejména o tom, co mainstreamové automobilové weby nenabízí.
Ale abych nebyl jen negativní, jiným kolegou navrhované technické okénko bych považoval za vynikající doplnění velmi dobrého portálu o autech, která vlastníme, protože ona vlastní naše srdce.

reagovat
Spooker
19. prosince 2015, 14:39
0

Autíčkáře čtu od samýho začátku a naprosto smazal důvody navštěvovat jiný český servery u autech, tím jak jste začali psát novinky. To vítám. Ale osobně jsou mi tady proti srsti obvykle (uznávám že některý se Vám fakt povedli) články typu "top x". Připadá mi to moc laciné, plytké a nedává to příležitost se pořádně rozepsat o něčem co vážně stojí za to...
Jinak, vrátí se sekce "O nás"? Myslím že teď, jak je vás houf, by dávala víc smysl než kdy předtím, ať má člověk po ruce jakejsi background u pisálků. Teda pokud je tahle sestava už aspoň trochu stabilní. A taky je to fajn příležitost si ze sebe navzájem udělat srandu. :))

reagovat
BobAsh
19. prosince 2015, 16:29
0

TopX jsou téměř nezbytnost kvůli lákání nových čtenářů, mají prostě největší zásah na Facebooku :)

A sekce "naše redakce" tu je, akorát když jseš přihlášený, tak jí uvidíš jen v patičce. Asi bychom jí měli někam přesunout. A navíc tam teda nejsou všichni, no.

Vavris Vavrisovic
19. prosince 2015, 18:00
0

Budu trochu oponovat. Docela si zakládáme na tom, aby naše top x byly čtivé a hodnotné a vymykaly se běžnému zařazení těchto typů článků jako nahonění kliků na pár fotek a dvě nicneříkající věty. :-) Uznávám, že se tu z důvodů, které už výše popsal Bobash, objevily i trochu plytší témata, ale myslím, že ve většině našich topek pořád převažuje slušná informační hodnota nebo aspoň zajímavé téma, které není napříč internetem 20x zrecyklované.

Za sebe můžu říct, že topky jsou pro mě těmi nejnáročnějšími články, které mi dávají při tvorbě vážně zabrat... Třeba ta poslední má skoro 3000 slov.
Namátkou pár věcí, na kterých jsme si dali vážně záležet :-)
http://www.autickar.cz/clanek/20-aut-ktera-by-nevznikla-bez-okruhovych-zavodu-1dil/
http://www.autickar.cz/clanek/10-1-leteckych-technologii-ve-vasem-aute/
http://www.autickar.cz/clanek/10-zapomenutych-ceskych-skvostu/
http://www.autickar.cz/clanek/10-zasadnich-designu-od-giugiara/
http://www.autickar.cz/clanek/10-nejvyznamnejsich-fiatu-historie/

Na durhou stranu uznávám námitku, že by neškodilo víc článků, kde bychom se o něčem konkrétním rozepsali skutečně do hloubky... Pokusíme se to v příštím roce napravit :-)

Spooker
19. prosince 2015, 18:55
0

Vavris: Ale jo, souhlasím, že Top x ve vašem podání má vyšší úroveň než je zvykem a i jsem psal, že některý se vám fakt povedli - zrovna ty co linkuješ jsou trefa. :)

PepaSFI
20. prosince 2015, 11:33
0

tady je rubrika TopX nejen takovým tím seznamem ale i dost obsáhlou informací. Narozdíl od skutečných profesionálů. Na Autowebu to mají jako klikací mašinku na rating, já tomu říkám mechanický betlém. Když se na to hňápne, vyskočí obrázek s nablblým komentářem, často bez hlavy a paty.

Frenki190
20. prosince 2015, 14:10
0

Chodím se už nějaký čas, žádný jiný server o autech nenavštěvuji, není proč, zde najdu vše co mě zajímá. Bude to tím, že nás zajímají podobné věci....ani Jalopnik už nepročítám :) Díky moc.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem

Ford F150 XLT Singlecab Longbed 1994
Ford F150 XLT Singlecab Longbed

1994 rok výroby
200 koní výkon
5 002 ccm objem

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem