logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Darek „Sasakr“ Sas

Opel Astra Coupe 1.8 92 kW
BydlištěLiberec
Registracepřed 10.1 rok.
Poslední aktivitapřed 21.6 měs.
Příspěvků ve fóru34
Komentářů u článků49
Pozitivních komentářů u článků5
Negativních komentářů u článků1

Posledních 50 komentářů

0
Sasakr
15. 2. 2023, 10:39
Škoda Fabia 1.5 TSI: Tak akorát

Měl jsem ten motor v O3, teď ho mám v O4 (kde jede podstatně líp a ještě míň žere) a ta Fabie s tím musí bejt děsná raketa.

0
Sasakr
24. 1. 2022, 15:20
Autíčkářův poslední letošní trackday 30.10.2021

Heh, tak to bychom mohli někdy poměřit síly, jak obstojí proti 1.8 v 5Q manuálu :-)

0
Sasakr
28. 11. 2021, 09:37
Autíčkářův poslední letošní trackday 30.10.2021

Ta Astra byla co za kočár? Generace, motorizace, foto?

2
Sasakr
30. 9. 2019, 15:18
Jaguar XKR vs. Maserati Coupe 4200GT Cambiocorsa: Síla nostalgie

Grafika budíků v Maserati = HUD z první Mafie...

0
Sasakr
1. 10. 2017, 21:14
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI Monte Carlo: Český hothatch

Tak já jsem narážel hlavně na ty pomotané jednotky... teď už je to v článku opraveno :-)

1
Sasakr
22. 9. 2017, 10:46
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI Monte Carlo: Český hothatch

0.999 cm3 ... to je downsizing dovedený do absurdna :-D

0
Sasakr
20. 9. 2017, 12:42
Brabus G63 6x6 za 15 milionů Kč je dobrý tak akorát pro ostudu v Monte Carlu

Tak jeden má Dan Bilzerian. Což není ani šejk, ani Rus.

0
Sasakr
11. 4. 2017, 23:59
Silviiny deníky 4: Sushi vs. Bratwürst

Pólin: Vytáhnutí okýnek po zamknutí auta. První a poslední, nicméně naprosto nezbytný tuning, který jsem si nechal udělat. Vystupování je pak hned o něčem jiným :-D

0
Sasakr
6. 4. 2017, 13:06
Silviiny deníky 4: Sushi vs. Bratwürst

"A samozřejmě také naprosto nezbytnými bezrámovými okny, která oddělují nadauta od podaut." Jsem rád, že nejsem jedinej, kdo to tak vidí :-)

0
Sasakr
17. 1. 2017, 13:22
Konečně víme, čím jezdí Homer Simpson

A všimli jste si, že prvních asi 20 sérií měl vždycky v úvodní znělce dvoudvéřové, ale v příběhu pak čtyřdveřové auto?

0
Sasakr
24. 12. 2016, 15:58
Legendy minulosti: Citroën SM

Jo jo, letos tam byl taky. Nemohl jsem z něco odtrhnout oči :-)

0
Sasakr
24. 10. 2016, 10:23
Autíčkář se ptá: Co za volantem vás dokáže vytočit nejvíce?

Pomalí řidiči; ti, co staví na každém přechodu; ti, co staví na nesmyslných stopkách a vůbec tak nějak lpí na pravidlech, i když to v daných přípradech nedává žádný smysl.

0
Sasakr
23. 10. 2016, 19:46
Proč se petrolheadi nemusí bát autonomních aut

V Liberci vídám Teslu často. Nevím, jestli je to furt ta samá a mám takovou kliku nebo jich je tady víc. A Panameru vidím denně, tu má továrník :-D

0
Sasakr
4. 10. 2016, 10:03
Virtuální volant: Driver San Francisco

Nemyslím si, že by Driver: Parallel Lines neboli čtyřka byla o hodně horší Mafie. Tu hru mám rád stejně jako Mafii. Byla sice arkádovější, nicméně město a hlavně atmosféra byly perfektní. K tomu parádní příběh, dvě časové roviny a úžasné filmečky. Z hlediska autíčkářského nic extra (i když taky jsem to dohrál s volantem), ale jako hra super.

0
Sasakr
18. 9. 2016, 17:31
Autíčkářův Trackday & PlechCup 2016, vol. 5 – Tropy v Sosnové

Má ještě někdo fotky? Jednomu člověku jsem speciálně dával vizitku, aby se ke mně jeho fotky dostaly, a nic mi v poště nepřistálo :-(

0
Sasakr
31. 8. 2016, 15:28
Ptejte se: Je odpověď vždycky Miata?

Co Astra G Coupe s přeplňovaným dvoulitrem?

-1
Sasakr
31. 8. 2016, 15:25
O odvěké neopravitelnosti moderních aut

Myslím to naprosto vážně. Vždycky si chrochtám, když někde nejde semafor. Doprava plynule plyne, nikde se netvoří kolony, tu a tam si někdo holt musí chvíli počkat, než se napojí, ale to už je holt úděl toho, kdo je na vedlejší. A vzhledem k tomu, že spousta řidičů včetně mě pouští, kdykoliv to uzná za rozumné, nic tragického se neděje. Semafor je takový trochu socialistický nástroj. Sice ten na vedlejší čeká stejně dlouho, ale všichni ostatní čekají taky, takže se máme všichni stejně špatně.
U chodců není už vůbec co řešit. Není většího nesmyslu, než zastavit tunu a půl železa (nebo i podstatně víc, když jede vláček), protože chodec by musel počkat, až vláček přejede. Ano, možná by musel čekat i 20 sekund! Ale to automobilisti čekají na přechodech běžně taky (když se lidi trousí), jenže uvést do pohybu člověka do ovzduší nic nevypouští, uvést do pohybu auto ano.

0
Sasakr
30. 8. 2016, 17:01
O odvěké neopravitelnosti moderních aut

Falcon: Ty tutově volíš ANO!

Jinak cesta k čistšímu vzduchu ve městech je prostá. Zrušit přednost chodců na přechodech a asi 95 % semaforů.

0
Sasakr
23. 7. 2016, 15:04
Bazarový snílek: Citroen C6

No dobře, tak jediný z lidových výrobců :-) Aston je samozřejmě super, i když ten novej směr se mi moc nelíbí.

0
Sasakr
21. 7. 2016, 22:16
Bazarový snílek: Citroen C6

Souhlasím s tím, že Citroen jako jediný z evropských automobilek dělá auta se zajímavým designem.

0
Sasakr
4. 7. 2016, 09:42
Autíčkář se zaprodal aneb máme reklamu!

Mám Blackberry a když vlezu na http, stejně mě to přesměruje na https.

1
Sasakr
15. 6. 2016, 08:24
Přestaňme říkat, že neoznačená policejní auta nefungují

A kdyby jel 160, tak to debil není? Máte jistou hranici odkdy se řidič stává debilem? Pak byste mohl respektovat, že autor příspěvku ji má zřejmě jinde.

0
Sasakr
27. 5. 2016, 21:34
Virtuální volant: Driver

Co to bylo za bestiální notebook, že utáhl TDU v době vydání? Já kupoval notebook v roce 2008 s Ati3650 a TDU jelo tak nějak na 28-35 FPS. Žádná sláva.

0
Sasakr
24. 5. 2016, 22:41
Virtuální volant: Driver

Můj první Driver byl Parallel Lines (čtyřka) a musím říct, že mě to dostalo. Moc fajn příběh a hlavně úžasná atmosféra New Yorku roku 78. Hromada velkých kár a spousta supr muziky. Jen to samotný ježdění nebylo nic extra. V tom byla lepší trojka alias Driv3r. Ten mě zase dementní příběh, ale zatraceně zábavnej jízdní model a suprový honičky. Nu, zkoušel jsem i jedničku, ale přiznám se, že mě to prostě neoslovilo, a to se starými hrami nemívám problém (miluju třeba No one lives forever). Hlavně teda ty pravoúhlý zatáčky :-(
No a poslední Driver mile potěšil, ale stejně mi nejvíce k srdci přirostla čtyřka. A samozřejmě vždy hraju s volantem a kamerou umožňující mi co největší vtažení do děje :-)

0
Sasakr
20. 5. 2016, 13:44
Virtuální volant: CarX Drift Racing

Na Blackberry jede Android verze bez větších problémů :-)

0
Sasakr
29. 4. 2016, 22:16
Čínská automobilka přichází s motorem bez vaček

Vlastně mě docela udivuje, že se s něčím takovým přichází až teď.

0
Sasakr
23. 4. 2016, 15:19
Bazarový snílek: Jaguar XK8

Minulý týden mě předjížděl na dálnici (coupe). To bylo poprvé, co jsem ho naživo viděl. Musel jsem ho dojet, abych ho mohl očumovat. Strašně se mi líbil a hlavně je to neokoukaný.

0
Sasakr
21. 4. 2016, 16:36
Virtuální volant: Absolute Drift

Grida mám taky rozehranýho, ale jsem děsná lama a musím to hrát na easy a s asistentama :-( Ty auta jsou hrozný bestie...

0
Sasakr
20. 4. 2016, 16:27
Virtuální volant: Absolute Drift

Souhlas. Taky chci testy her z pohledu petrolheada :-)

0
Sasakr
20. 4. 2016, 12:38
Hyundai i40: Služebák velkoústý

Není max dvoustovka a zrychlení za 11 trochu neadekvátní 140 koním?

0
Sasakr
14. 4. 2016, 18:32
8 YouTube kanálů hodných sledování

Přesně, Tax the rich, navzdory nepěknému názvu, dělá pěkná videa :-)

0
Sasakr
13. 4. 2016, 23:53
Autíčkářův Trackday & PlechCup 2016, vol. 1: Jak se jezdilo v Sosnové?

Napsal jsem e-mail. Taky beru i mázlý. Si můžu namlouvat, že jsem jel moc rychle :-D

Vikis: Myslíš ten Leon, co jsi mu tak pěkně poladil vzorek? :-D Woyta ho na fotce má https://photos.google.com/share/AF1QipMt0v0BAdG6BFzjiH6MocYAa2pfm4YDR6_91fB3-Ho_xh1XHT4PokMR4on8TB786w/photo/AF1QipNtK7AkntK2SO79B8iE_YJHCvZmT6c3cqyJaKM?key=VUh3dU5GWXl2WWFPdTdLS0tZYnR4NDJCODdrWkdR

3
Sasakr
12. 4. 2016, 21:31
Kupte si reklamu na Autíčkáři! A nebo nám jí pomozte prodávat!

Papír je krok zpět. Spíš bych si uměl představit nějaký papírový občasník prodávaný přímo na stránkách s nějakým velmi exkluzivním materiálem a třeba plakáty :-)

0
Sasakr
12. 4. 2016, 00:16
Autíčkářův Trackday & PlechCup 2016, vol. 1: Jak se jezdilo v Sosnové?

Tak snad :-) V periferním vidění jsem postřehl, že na mě někdo v tom namalovaným esíčku něčím mířil, ale zdali stiskl spoušť, to je otázka...

1
Sasakr
11. 4. 2016, 21:59
Autíčkářův Trackday & PlechCup 2016, vol. 1: Jak se jezdilo v Sosnové?

Chjo, aspoň na jedný fotce kdybych byl na památku :-/

0
Sasakr
7. 4. 2016, 00:55
5 věcí, které potřebujete vědět než v sobotu vyrazíte na náš trackday v Mýtě

Nemělo by to spíš upuštění 0,05 MPa? To je cca půl atmosféry. Jen si nějak neumím představit, že z pneumatiky nahuštěný na 2 atmosféry upustím 25 %. To bude hrozně plavat, ne?

0
Sasakr
5. 4. 2016, 20:13
Nejdostupnější okruhové ježdění a nejlevnější závodění v ČR už tento víkend!

Když mám v plánu přijet na tři, čtyři desetiminutovky, tak se mám taky registrovat?

0
Sasakr
28. 2. 2016, 00:41
15 nejlepších videoklipů s auty

Já to věděl, že je to ona :-D Ta s tlačítkama z Favorita.

0
Sasakr
7. 1. 2016, 20:45
Jak staré auto na každodenní ježdění?

Přiznám se, že když jsem vybíral auto, chtěl jsem, aby nebylo o moc starší, než 10 let. Pokukoval jsem po Civicích ve verzi Sport (1.6, 81 kW), jenže jsem byl limitován penězi (100 000 byl absolutní strop, spíš míň). A furt žádnej Civic za dobrý peníze nebyl. A tak jsem nakonec koupil Astru G ve verzi Coupe. Měla 10 let od uvedení do provozu, hezčí karoserii a silnější motor (1.8, 92 kW) a ačkoliv byste nad ní vy, autíčkáři asi ohrnuli nos, na to že tomu prd rozumím, jsem ji jako první auto snad nevybral tak zle.
Ale kdybych vybíral dnes, určitě by pro mě ten věk už nehrál takovou roli. To auto má spoustu much, ale tak první je prostě první :-)

0
Sasakr
16. 12. 2015, 17:42
Kam kráčí Autíčkář?

Delší dobu jsem přemýšlel, že bych zase rád začal sledovat automobilové dění, ale nevěděl, které médium sledovat. Pak jsem narazil cca. 3 měsíce zpátky na autíčkáře a bylo rozhodnuto. Tohle mi naprosto sedne a čtu vás moc rád. Jen tak dál :-)

0
Sasakr
3. 12. 2015, 21:30
Kniha, která změnila motorismus, slaví půl století

BobAsh: No však ano. Evidentně lidi nestáli o bezpečný auta. Chtěli hezký auta. A pak přišel mocipán a řekl, že všichni musíme mít bezpečný auta, ať chceme nebo ne. Podle mě to celkem smrdí.

0
Sasakr
1. 12. 2015, 23:55
Kniha, která změnila motorismus, slaví půl století

Že někdo napsal takovou knihu, to je v pořádku. Že se toho chytli mocipáni a udělali regulace, to už ne.

0
Sasakr
13. 11. 2015, 16:50
Autíčkář se ptá: Grid boys ve Formuli 1?

Stačí různý dementní organizace ignorovat a je to.

0
Sasakr
9. 11. 2015, 23:16
Autíčkář se ptá: Jak často obměňujete vozový park?

Nevěřícně čumím.

BobAsh - 30 aut do 26 let? 9 najednou? To jsi syn uhlobarona či co? Já rok šetřil na svoje první auto (koupené v březnu) a to jsem to považoval za ohromný úspěch :-O

To samý adam7c3...řidičák 7 let, tzn. věk 25 a už máš Mustanga :-D

Kubas totéž :-D

Začínám si připadat totálně neschopně.

0
Sasakr
28. 10. 2015, 23:23
7 způsobů, jak udělat silnice bezpečnějšími bez zvyšování pokut

Jasně, až si udělám řidičák a koupím si vůz, ozvu se. Do tý doby budu nadávat na věci, se kterými se denně nesetkávám a vůbec mi nelezou krkem :-)

0
Sasakr
28. 10. 2015, 18:32
7 způsobů, jak udělat silnice bezpečnějšími bez zvyšování pokut

Semafor má smysl jen v jedné jediné situaci. Kdy na hlavní je tak trvalý a neutuchající proud aut, že z vedlejší by nebyla šance se tam dostat. A teď ruku na srdce, kdy a kde tohle nastává? V Liberci nikdy a nikde a na 99% jiných míst taky ne. Nicméně díky tomu, že semafor vás nutí stát i tehdy, když nemusíte, kumulace těchto ztrát způsobí, že se auta hromadí a provoz houstne. A tak namísto toho, aby všichni projeli inkriminovaným místem a hlavní nápor polevil, každý je zbržděn, auta se hromadí a celé se to stává na prd.

To samý kulaťák, ten má smysl jen tehdy, když jsou 3 a víc silnic se stejným provozem. Bohužel dnes je běžné, že u rovné hlavní silnice, ze které vede 1 bezvýznamná odbočka, se udělá kulaťák. A tak každý, kdo by byl býval jel rovně, musí výrazně zpomalit a provoz se zpomalý a auta se hromadí.

0
Sasakr
27. 10. 2015, 09:49
7 způsobů, jak udělat silnice bezpečnějšími bez zvyšování pokut

8) Vypnout semafory! LIberec je v tomhle extrémní a semafory jedou i o víkendu v 8 večer, ve všední dny jsem je zažil i o půlnoci. A co uděláte, když stojíte jak tydýt na prázdný křižovatce, nadáváte a kroutíte hlavou? No máte pak tendenci jet rychleji. Semafory bych nejradši úplně zrušil.

9) Všudypřítomné kruháče - aneb jak vás zbrzdit, i když jedete rovně.

10) Přednost chodců na přechodu - proč nezastavit tunu a půl železa kvůli člověku, který by mohl 3 vteřiny počkat...

Takže suma sumárum hlavní by bylo odstranit všechna tahle zbytečná buzerující nasrávadla řidičů. Byli by klidnější.