Sasakr
Jméno | Darek Sas |
---|---|
Bydliště | Liberec |
Registrace | před 8.5 rok. |
Poslední aktivita | před 2.5 měs. |
Příspěvků ve fóru | 34 |
Komentářů u článků | 49 |
Pozitivních komentářů u článků | 5 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Opel Astra Coupe 1.8 92 kW |
Posledních 50 komentářů
Měl jsem ten motor v O3, teď ho mám v O4 (kde jede podstatně líp a ještě míň žere) a ta Fabie s tím musí bejt děsná raketa.
Heh, tak to bychom mohli někdy poměřit síly, jak obstojí proti 1.8 v 5Q manuálu :-)
Ta Astra byla co za kočár? Generace, motorizace, foto?
Grafika budíků v Maserati = HUD z první Mafie...
Tak já jsem narážel hlavně na ty pomotané jednotky... teď už je to v článku opraveno :-)
0.999 cm3 ... to je downsizing dovedený do absurdna :-D
Tak jeden má Dan Bilzerian. Což není ani šejk, ani Rus.
Pólin: Vytáhnutí okýnek po zamknutí auta. První a poslední, nicméně naprosto nezbytný tuning, který jsem si nechal udělat. Vystupování je pak hned o něčem jiným :-D
"A samozřejmě také naprosto nezbytnými bezrámovými okny, která oddělují nadauta od podaut." Jsem rád, že nejsem jedinej, kdo to tak vidí :-)
A všimli jste si, že prvních asi 20 sérií měl vždycky v úvodní znělce dvoudvéřové, ale v příběhu pak čtyřdveřové auto?
Pomalí řidiči; ti, co staví na každém přechodu; ti, co staví na nesmyslných stopkách a vůbec tak nějak lpí na pravidlech, i když to v daných přípradech nedává žádný smysl.
V Liberci vídám Teslu často. Nevím, jestli je to furt ta samá a mám takovou kliku nebo jich je tady víc. A Panameru vidím denně, tu má továrník :-D
Nemyslím si, že by Driver: Parallel Lines neboli čtyřka byla o hodně horší Mafie. Tu hru mám rád stejně jako Mafii. Byla sice arkádovější, nicméně město a hlavně atmosféra byly perfektní. K tomu parádní příběh, dvě časové roviny a úžasné filmečky. Z hlediska autíčkářského nic extra (i když taky jsem to dohrál s volantem), ale jako hra super.
Má ještě někdo fotky? Jednomu člověku jsem speciálně dával vizitku, aby se ke mně jeho fotky dostaly, a nic mi v poště nepřistálo :-(
Myslím to naprosto vážně. Vždycky si chrochtám, když někde nejde semafor. Doprava plynule plyne, nikde se netvoří kolony, tu a tam si někdo holt musí chvíli počkat, než se napojí, ale to už je holt úděl toho, kdo je na vedlejší. A vzhledem k tomu, že spousta řidičů včetně mě pouští, kdykoliv to uzná za rozumné, nic tragického se neděje. Semafor je takový trochu socialistický nástroj. Sice ten na vedlejší čeká stejně dlouho, ale všichni ostatní čekají taky, takže se máme všichni stejně špatně.
U chodců není už vůbec co řešit. Není většího nesmyslu, než zastavit tunu a půl železa (nebo i podstatně víc, když jede vláček), protože chodec by musel počkat, až vláček přejede. Ano, možná by musel čekat i 20 sekund! Ale to automobilisti čekají na přechodech běžně taky (když se lidi trousí), jenže uvést do pohybu člověka do ovzduší nic nevypouští, uvést do pohybu auto ano.
Falcon: Ty tutově volíš ANO!
Jinak cesta k čistšímu vzduchu ve městech je prostá. Zrušit přednost chodců na přechodech a asi 95 % semaforů.
No dobře, tak jediný z lidových výrobců :-) Aston je samozřejmě super, i když ten novej směr se mi moc nelíbí.
Souhlasím s tím, že Citroen jako jediný z evropských automobilek dělá auta se zajímavým designem.
Mám Blackberry a když vlezu na http, stejně mě to přesměruje na https.
A kdyby jel 160, tak to debil není? Máte jistou hranici odkdy se řidič stává debilem? Pak byste mohl respektovat, že autor příspěvku ji má zřejmě jinde.
Co to bylo za bestiální notebook, že utáhl TDU v době vydání? Já kupoval notebook v roce 2008 s Ati3650 a TDU jelo tak nějak na 28-35 FPS. Žádná sláva.
Můj první Driver byl Parallel Lines (čtyřka) a musím říct, že mě to dostalo. Moc fajn příběh a hlavně úžasná atmosféra New Yorku roku 78. Hromada velkých kár a spousta supr muziky. Jen to samotný ježdění nebylo nic extra. V tom byla lepší trojka alias Driv3r. Ten mě zase dementní příběh, ale zatraceně zábavnej jízdní model a suprový honičky. Nu, zkoušel jsem i jedničku, ale přiznám se, že mě to prostě neoslovilo, a to se starými hrami nemívám problém (miluju třeba No one lives forever). Hlavně teda ty pravoúhlý zatáčky :-(
No a poslední Driver mile potěšil, ale stejně mi nejvíce k srdci přirostla čtyřka. A samozřejmě vždy hraju s volantem a kamerou umožňující mi co největší vtažení do děje :-)
Vlastně mě docela udivuje, že se s něčím takovým přichází až teď.
Minulý týden mě předjížděl na dálnici (coupe). To bylo poprvé, co jsem ho naživo viděl. Musel jsem ho dojet, abych ho mohl očumovat. Strašně se mi líbil a hlavně je to neokoukaný.
Grida mám taky rozehranýho, ale jsem děsná lama a musím to hrát na easy a s asistentama :-( Ty auta jsou hrozný bestie...
Přesně, Tax the rich, navzdory nepěknému názvu, dělá pěkná videa :-)
Napsal jsem e-mail. Taky beru i mázlý. Si můžu namlouvat, že jsem jel moc rychle :-D
Vikis: Myslíš ten Leon, co jsi mu tak pěkně poladil vzorek? :-D Woyta ho na fotce má https://photos.google.com/share/AF1QipMt0v0BAdG6BFzjiH6MocYAa2pfm4YDR6_91fB3-Ho_xh1XHT4PokMR4on8TB786w/photo/AF1QipNtK7AkntK2SO79B8iE_YJHCvZmT6c3cqyJaKM?key=VUh3dU5GWXl2WWFPdTdLS0tZYnR4NDJCODdrWkdR
Papír je krok zpět. Spíš bych si uměl představit nějaký papírový občasník prodávaný přímo na stránkách s nějakým velmi exkluzivním materiálem a třeba plakáty :-)
Tak snad :-) V periferním vidění jsem postřehl, že na mě někdo v tom namalovaným esíčku něčím mířil, ale zdali stiskl spoušť, to je otázka...
Chjo, aspoň na jedný fotce kdybych byl na památku :-/
Nemělo by to spíš upuštění 0,05 MPa? To je cca půl atmosféry. Jen si nějak neumím představit, že z pneumatiky nahuštěný na 2 atmosféry upustím 25 %. To bude hrozně plavat, ne?
Když mám v plánu přijet na tři, čtyři desetiminutovky, tak se mám taky registrovat?
Přiznám se, že když jsem vybíral auto, chtěl jsem, aby nebylo o moc starší, než 10 let. Pokukoval jsem po Civicích ve verzi Sport (1.6, 81 kW), jenže jsem byl limitován penězi (100 000 byl absolutní strop, spíš míň). A furt žádnej Civic za dobrý peníze nebyl. A tak jsem nakonec koupil Astru G ve verzi Coupe. Měla 10 let od uvedení do provozu, hezčí karoserii a silnější motor (1.8, 92 kW) a ačkoliv byste nad ní vy, autíčkáři asi ohrnuli nos, na to že tomu prd rozumím, jsem ji jako první auto snad nevybral tak zle.
Ale kdybych vybíral dnes, určitě by pro mě ten věk už nehrál takovou roli. To auto má spoustu much, ale tak první je prostě první :-)
Delší dobu jsem přemýšlel, že bych zase rád začal sledovat automobilové dění, ale nevěděl, které médium sledovat. Pak jsem narazil cca. 3 měsíce zpátky na autíčkáře a bylo rozhodnuto. Tohle mi naprosto sedne a čtu vás moc rád. Jen tak dál :-)
BobAsh: No však ano. Evidentně lidi nestáli o bezpečný auta. Chtěli hezký auta. A pak přišel mocipán a řekl, že všichni musíme mít bezpečný auta, ať chceme nebo ne. Podle mě to celkem smrdí.
Že někdo napsal takovou knihu, to je v pořádku. Že se toho chytli mocipáni a udělali regulace, to už ne.
Nevěřícně čumím.
BobAsh - 30 aut do 26 let? 9 najednou? To jsi syn uhlobarona či co? Já rok šetřil na svoje první auto (koupené v březnu) a to jsem to považoval za ohromný úspěch :-O
To samý adam7c3...řidičák 7 let, tzn. věk 25 a už máš Mustanga :-D
Kubas totéž :-D
Začínám si připadat totálně neschopně.
Jasně, až si udělám řidičák a koupím si vůz, ozvu se. Do tý doby budu nadávat na věci, se kterými se denně nesetkávám a vůbec mi nelezou krkem :-)
Semafor má smysl jen v jedné jediné situaci. Kdy na hlavní je tak trvalý a neutuchající proud aut, že z vedlejší by nebyla šance se tam dostat. A teď ruku na srdce, kdy a kde tohle nastává? V Liberci nikdy a nikde a na 99% jiných míst taky ne. Nicméně díky tomu, že semafor vás nutí stát i tehdy, když nemusíte, kumulace těchto ztrát způsobí, že se auta hromadí a provoz houstne. A tak namísto toho, aby všichni projeli inkriminovaným místem a hlavní nápor polevil, každý je zbržděn, auta se hromadí a celé se to stává na prd.
To samý kulaťák, ten má smysl jen tehdy, když jsou 3 a víc silnic se stejným provozem. Bohužel dnes je běžné, že u rovné hlavní silnice, ze které vede 1 bezvýznamná odbočka, se udělá kulaťák. A tak každý, kdo by byl býval jel rovně, musí výrazně zpomalit a provoz se zpomalý a auta se hromadí.
8) Vypnout semafory! LIberec je v tomhle extrémní a semafory jedou i o víkendu v 8 večer, ve všední dny jsem je zažil i o půlnoci. A co uděláte, když stojíte jak tydýt na prázdný křižovatce, nadáváte a kroutíte hlavou? No máte pak tendenci jet rychleji. Semafory bych nejradši úplně zrušil.
9) Všudypřítomné kruháče - aneb jak vás zbrzdit, i když jedete rovně.
10) Přednost chodců na přechodu - proč nezastavit tunu a půl železa kvůli člověku, který by mohl 3 vteřiny počkat...
Takže suma sumárum hlavní by bylo odstranit všechna tahle zbytečná buzerující nasrávadla řidičů. Byli by klidnější.
Poslední komentáře
- Sato, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
sorry, ale zniese ako by dlh bol nieco fuj fuj, pritom najbeznjsi... - Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů