reklama
načítám data...

Články | Radek Chlud

Odborník na levné plečky, rallye i nejrůznější podivnosti. A kromě toho také jeden z dvorních fotografů redakce. Obvykle ho najdete kdesi kolem Zlína za volantem rozpadajícího se Hondo-Roveru (alias Honveru).

Hrát či nehrát, to je oč tu běží

Je hraní na počítači zábava pro děti, nebo i možnost, jak zlepšit řidičský um?

Jak je to s lakem v Caterhamu

28. května 2017, 17:06 17 komentářů

O Caterhamu už tu bylo napsáno hodně, nicméně z nějakého těžko vypátratelného důvodu nebylo dosud řečeno to nejdůležitější.

Geniální kličky v předpisech motorsportu: Vol. 1

Pro kreativní výklad pravidel nemusíme chodit daleko. Kromě Ústavy České republiky jsou i jiná psaná pravidla, která v sobě skýtají možnosti, jak si je vyložit po svém.

Mazda 787B: Rotační demagog

Wankelův motor. Nádherný zvuk a neskutečný projev. Mazda 787B má v dnešní době rozhodně více popularity, než tomu bylo v 90. letech. Oprávněně?

Skupina S: Za hranicí legrace

Říká se, že WRC je pro chlapce a skupina B, že byla pro chlapy. Tak pro koho měla být skupina S?

Renault Clio Williams: Dospělácký sen

Zlato-modrá kombinace barev ověřená historií. Zvěsti o nejlepším hothatchi, který byl kdy vyroben. Řidičské umění Jeana Ragnottiho. Sečteno, podtrženo – tak vznikla posedlost.

Nissan Juke 1.6 DIG-T - Neberte se vážně

Máte rádi nadhled, nadsázku, myslíte pozitivně a jste nenapravitelný sangvinik? Tak to vám u Nissanu vyrobilil automobilové dvojče.

Jaguar F-Pace 2.0d AWD: První velká kočka

V loňském roce Jaguar rovnýma nohama skočil do milovaného i zatracovaného segmentu SUV. Dopadl na všechny čtyři? A udržel si přitom kočičí silnou osobnost?

Nejheroičtější okamžiky v dějinách motorsportu #2

Každá činnost, ve které se bojuje o čas, má své hrdiny. Hrdiny, které od úpěnlivé snahy dosáhnout vítězství neodradí ani nepřízeň osudu.

Kdy začínáme mít rádi své auto?

Láska může propuknout k jakémukoliv stroji. Dokonce i k tomu, který všichni ostatní zatracují. Otázkou jen zůstává, kdy tento moment nastane.

Nejheroičtější okamžiky v dějinách motorsportu

Každá činnost, ve které se bojuje o čas, má své hrdiny. Hrdiny, které od úpěnlivé snahy dosáhnout vítězství neodradí ani nepřízeň osudu.

Opel Meriva 1.4 Turbo LPG: Auto, jak má být

Může praktický rodinný vůz okouzlit pravověrného autíčkáře? Dokáže MPV nabídnout více než velkou přepravní kapacitu? Matěj asi bude mít výčitky svědomí.

The Grand Tour: O velkých penězích, promarněné šanci a ztrátě iluzí

Nesmrtelná trojice láme rekordy sledovanosti a baví tak bezmála celý svět. Tak proč mě ne? Jsem už starý, nebo pořad ztratil původní kouzlo?

Po Japonci v Praze zbylo pouze jedno hodně široké Porsche

Porsche. Poslední, které bylo chlazené pouze vzduchem. Japonec a nemyslitelně široké pneumatiky. Slavný tuner pracující pod značkou RWB přijel tvořit do Čech.

Proč nerad řídím v zimě a proč rád neřídím nikdy?

Od prvního sednutí za volant chceme jet rychleji. Místo krve nám začne v žilách kolovat adrenalin a až po chvíli si uvědomíme, co se právě mohlo stát.

Čím jezdí novinář: Garáž Jeremyho Clarksona

Která vozidla dokázala prapůvodci všeho petrolheadstva učarovat natolik, že si je musel pořídit do vlastní garáže?

Pravidla a úskalí přeplňování 1. část - Kde se vzalo Turbo?

Snad už od dob, co lidé sedlali koně, chtěli, aby jezdili co nejrychleji. Bohužel, koně více žrádla nezrychlí, jenže auto ano.

Rover 400: Je to Honda, nebo Rover?

Nic netrvá věčně, tedy ani vlastnictví slavného Mitsubishi Colt. Nastal čas pohnout se dál. Jenže kam?

Neobvyklé automobilové testy: Moose test

Rychlý úhybný manévr. Proces, který by každé auto mělo bezpečně zvládat. Ale co když nezvládá?

Reliant Rialto - Žirafový express na třech

Proslavil jej Mr. Bean, Top Gear a kolostřešní kombinace. Kromě jednoho kola tomuto vozu nechybí vůbec nic, a to je s žirafou jeden z mála důvodu, proč ho musíte mít.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Corvette C3 Targa 5.7 V8 4barrel 1980
Chevrolet Corvette C3 Targa 5.7 V8 4barrel

1980 rok výroby
190 koní výkon
5 657 ccm objem

Cadillac Seville sts 1994
Cadillac Seville sts

1994 rok výroby
305 koní výkon
4 600 ccm objem

BMW Řada 3 kastle E36 Compact 316i 1999
BMW Řada 3 kastle E36 Compact 316i

1999 rok výroby
75 koní výkon
1 600 ccm objem