reklama
načítám data...

Články | Daniel Borský

Díky svému korporátnímu zaměstnání už byl Dan u nákupu více aut, než někteří kolegové řídili. Proto nejlépe z nás ví, co od auta chtějí opravdoví lidé.

Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Obvykle pomáháme s výběrem ideálního auta za rozumnou cenu. Co ale doporučit, když peníze nejsou problém?

Diesel má stále budoucnost, říká Mazda

Ze všech stran se na nás v poslední době valí zprávy, že dieselový motor končí. V Mazdě si myslí něco jiného.

Lexus odkrývá karty, nový sedan ES se blíží.

Nový globální sedan vyšší střední třídy se představuje na prvních fotkách. Zamíří i do Evropy, kde nahradí odcházející model GS.

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost ST-Line: Příběh nekončí

Ford Fiesta vždy býval naším oblíbeným autem. Hravé jízdní vlastnosti, živé motory a přijatelná cena, to všechno hrálo do karet nadšeným řidičům. Jak si stojí nová generace? Pokračuje ve šlépějích svých předchůdců?

KIA Stinger 2.0 T-GDI: Žák se stává učitelem

Kia dokázala, že umí postavit skvělý kompaktní hatchback, povedený kombík střední třídy i přitažlivé SUV. Zvládne se stejně dobře zhostit i luxusního GT s pohonem zadních kol?

Peugeot 308 GT 1.6 THP 205: Racionální volba

Hledáte rychlejší hatchback pro každý den, ale 300 koňové bestie jsou pro vás příliš ostré? Peugeot by mohl mít řešení.

BMW 120d xDrive: Poslední jednorožec

Můžeme označit jako hot hatch auto, které má automatickou převodovku, naftový motor a pohon všech kol? To si teda pište, že můžeme.

Liftback jako moderní symbol luxusu?

Luxusní limuzína od prestižní značky by měla mít klasické tvary a čtvery dveře. Nebo už to neplatí?

Luxusní Mercedes na LPG. Je to dobrý nápad?

Plynová zástavba se dělá především kvůli úspoře provozních nákladů. Má ovšem tato úprava smysl u luxusního GT?

Škoda Superb 2.0 TSI 280: Tři různé role a jeden výsledek

Lehce omšelé džíny, upatlané od dětských ručiček. Dobře padnoucí oblek prestižní značky. Či snad sportovní legíny? Který z těchto outfitů nejlépe sedí vrcholné verzi Škody Superb?

Legendy z města aneb sháníme zábavnou hračku do betonové džungle

Co je malé, to je hezké. A pokud je to zároveň i dostatečně staré, může se z toho jednoduše stát petrolheadův sen.

Zápisník bláznivého fotra aneb kupujeme zběsilý kombík

Přijdou vám AMG Mercedesy a RS Audi příliš obyčejné? Potřebujete něco speciálního, ale zároveň se nemůžete vzdát rodinného charakteru vozu? Máme pro vás řešení.

Kdy přestalo platit, že nejdražší znamená automaticky nejlepší?

Výběr auta je složitá alchymie. Někdo vybírá, kombinuje a ladí i ty nejmenší detaily. Jiný koupí auto se vším, co se do něj vejde. Jaký přístup preferujete vy?

Jaguar XF Sportbrake 25t: Možná až příliš dravá kočka

Britská automobilka se vrací ke svým sportovním kořenům. Je to ale ideální cesta, jak zaujmout zákazníky v prémiovém segmentu?

Kdy se psaly zlaté časy automobilů?

Automobilová historie je rozdělena na několik etap. Která je pro vás ta nejlepší? Co můžeme označit za zlatý věk automobilového průmyslu?

Dvanáct do tuctu aneb kupujeme auto s V12

Máte pocit, že stávající auto s osmiválcem pod kapotou vám už nestačí? Koluje vám v žilách modrá krev? Máte zálibu v nesmyslech, které mají nadpozemské provozní náklady? Pak potřebujete jediné…

BMW řada Z: I německý koncept budoucnosti dokáže být vzrušující

Když se v Německu vaří pivo, dělá se to po staletí stejně a poctivě. A co když chtějí inovovat a vyrobit futuristické auto? Půjde jim to? Několika Zetky se Autíčkář v minulosti svezl a je stále pln zážitků.

Volkswagen Polo 1.0 TSI: Noční můra automobilového novináře

Dokáže si nový Volkswagen Polo obhájit vysokou cenovku? Co může nabídnout malý tříválec člověku, který je zvyklý na pořádnou porci výkonu? Na to jsme hledali odpovědi za volantem nového městského hatchbacku z Wolfsburgu.

Cestovní kupé, která nepotkáte na každém rohu | Auta z Frcu

Jste duší trochu dobrodruh? Je hlavním požadavkem na váš vůz, že jej nesmíte potkat na každém rohu? Pak jsme vybrali dnešní auta přímo pro vás.

Cadillac V16: Pohádka se šestnácti trpaslíky

26. prosince 2017, 16:16 4 komentáře Daniel Borský Historie

Říkáte si, že osmiválec je možná už příliš velký motor a dvanáctiválec patří do rukou snad jen králům? Ve dvacátých letech minulého století na to měli lidé jiný názor. Když dvanáct nestačí, je potřeba přidat.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Mercury Grand Marquis  1984
Mercury Grand Marquis

1984 rok výroby
140 koní výkon
5 000 ccm objem

Pontiac Firebird  1976 6,6 1976
Pontiac Firebird 1976 6,6

1976 rok výroby
240 koní výkon
6 600 ccm objem

Ford Edge  2008
Ford Edge

2008 rok výroby
268 koní výkon
3 500 ccm objem

Citroën Xsara  2000
Citroën Xsara

2000 rok výroby
88 koní výkon
1 600 ccm objem

Audi A8  2000
Audi A8

2000 rok výroby
180 koní výkon
3 ccm objem