Yatka
Jméno | Hanča Kolibová |
---|---|
Bydliště | Vyškov |
Registrace | před 8.4 rok. |
Poslední aktivita | před 3.3 rok. |
Příspěvků ve fóru | 74 |
Komentářů u článků | 70 |
Pozitivních komentářů u článků | 5 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
1.4? To bych fakt netipovala, ale jestli jo a není v tom nějákej tuner, pak klobůk důle!
Výborně napsaný a nafocený, zasmála jsem se nahlas. Úplně lituju, že jsem tam nebyla. Moh' by mi někdopodat informaci, co za motorizaci byl ten ZX? Dík!
Přesně, zrovna včera jsem ho potkala na silnici a říkala jsem si, co to proboha je.
:D ahaaa! Tak to jo. Já mám ty moje dva zavřený v kleci a je mi fuk, co tam spolu dělaj :D
Toaleťák pro psa? Já teda vozim dva a todle by mě nenapadlo.
Aaaa, tak to je teda pecka. No dobře, nedivím se, že je baba za vo,antem fenomén.
Mám docela ráda komiksy a v takovejch chvílích jsem si vždycky na střeše mýho Volva představovala obří mechanickou ruku, která se za náležitýho zvukovýho doprovodu vysune, chytí zavazejícího dobráka a zahodí ho do pankejtu. To mě uspokojuje.
Znám dva případy, kdy si strejdové ještě za dob minulých, nainstalovali do auta (jedním byla T603) zvonek z šaliny (čti tramvaje) a to teprve mělo efekt :) Občas nad tím přemýšlím.
Fuuu, tak to je přísná zkušenost! Jak jste si to vyříkali? Resp. máš pocit, že dotyčná už se nebude po téhle eskapádě chovat stejným způsobem? Mě teda nejvíc štve, že nikdo nebere jako přestupek příliš pomalou jízdu. Nejvíc adrenalinových situací zažívám právě kvůli 'safety cars'...
Já ho používám dost a neustále za to schytávám. Lidi tady nejsou na klakson asi zvyklí a mám dojem, že to vyvolává přehnaný reakce občas :) Už jsem to tady někde psala: už dvakrát se mi stalo, že jsem vytroubila člověka, kterej mě jednou vybrzdil a podruhé mi nedal přednost a ti dotyční si dali tu práci a sledovali mě celou cestu až ke mě domů, aby mi osobně vysvětlili, že jelikož mají řidičák dvacet a více let, já se se svým troubením můžu jít bodnout, byť jsem v právu :D Občas je to adrenalin, ale já si stojím za tím, že pokud někdo dělá prasárnu a já jsem toho svědkěm, ne-li obětí, tak ho rozhodně upozorním.
Tyjo, díky moc za tenhle článek! Přesně o tom přemýšlím už pár let. Je jasnej fakt, že usednutím za volant každýmu z nás hrozně bobtná ego. Kdo si myslí, že jeho se to netýká, lže si do kapsy. Kdysi se mi dostala do ruky kniha Já řídím od Zdeňky Jordánové. Občas je to spíš humorný čtení, ale je to pojednání přesně o tom, že auto jenom mnohonásobně zveličí vlastnosti, který v sobě každej má a to, co se v nás v danou chvíli děje. Takže nad sebou hodně v autě přemýšlím, protože občas můj styl jízdy nevypovídá moc lichotivě o mojí povaze...
Haha, tomu se snad ani nedalo říkat 'pán' :D Takovej spíš kluk to byl ... Zajímalo by mě, jestli mu tata dovolil si to vzít na okruh.
Žádnej strach, já měla taky premiéru, ale co jsem to tam tak pozorovala, tak si myslím, že napoprvé je fakt výhoda jet z předohrabkou. Ale docela jsme se shodli, že časy jsou celkově horší než minulý loni, čím to?
Ba ne, to si nezasloužím, ale Vám všem moc díky za organizaci - musí to být náročný, ukrotit takovou tlupu šílenejch motoristů a teplýpes se sladkou omáčkou byl super!
Já to chápu, byl to trošku zmatek, když nás bylo tolik. Děkuju moc :)
S tímhle bych souhlasila. Podle mě největší respekt patří lidem, kteří uznají, že na to nemají a za volant nesedají. Když už tu rozebíráme tohle téma, tak kde je potom hranice, kdy už by měl člověk uznat, že za volant nepatří? Znám minimálně jeden případ katastrofálního řidiče (nikdo s ním nechce sednout do auta) a samozřejmě ten dotyčný si myslí, že řídit umí ... No a co se umění řídit týče, myslím, že je to jako s každým uměním: pokud člověku chybí pokora, může zvládat limity jakýholiv auta, ale podle mě nepochopil nic. Já osobně si rozhodně nemyslím, že umím řídit, ale moc mi polichotí, když se můj spolujezdec nebojí usnout a lidi v autě se semnou cítí dobře.
Jo a když už se tu řeší překlepy, tak jsem Hana, ne Jana, ale to neva, hlavně, že nejsem poslední :D :D
Jak to, že nejsem poslední?? Na vyhlášení jsem byla :D
Nissan Sunny - nebyl sice z plechu, nýbrž z papíru, ale vynikající autohopsadlo.
Jasně, jsem dost zaujatá, ale s Volvem bych rozhodně souhlasila a dokonce oproti Saabu disponuje nesrovnatelně menší celkovou váhou.
U toho Voyageru bych se teda dost bála po kolika kilometrech se odporoučí k Velkému Manitůovi :D Je fakt, že zkušenosti z mého okolí se týkají novějších modelů, ale ne zase tak nových, aby už mohly být brány jako spotřebák. Každopádně tomu autu nevěřím ani gril mezi světlama...
Přesně to jsem chtěla napsat a 940 ho měla taky a pokud se nepletu tak i 850....
@Tomáš: nevím jak kdo, ale já za čtení Autíčkáře, ani za registraci tady na serveru, nic neplatím, tudíž neočekávám informace kvality ČTK. Čekám zábaný čtení, diskuzi a názory, čehož se mi dostává vrchovatě. Subjektivita je ten důvod, proč to není nudný čtení. Pokud teda, co aut týče, vůbec může nějáká objektivita existovat, o čemž dost pochybuju a každý podobný server, který se tváří, že je objektivní, si zřejmě trošku lže do kapsy.
No právě, mrkačka :) Ale ne, musela jsem se pořádně plácnout přes prsty, zatnout zuby a jít se podívat ven na MX6, co čeká na nový sklo, aby mě přešly roupy :D
Mno, nakonec jsem to odpískala, protože kluk, co ji prodává, byl už v telefonu podle hlasu takovej ten typ mladýho cápka, co auta nešetří (fakt nic proti, můžu se mýlit), má ji prej rok a nevěděl, kdy naposledy byly měněný náplně a rozvody... Takže jako jo, auto za tu cenu super a samozřejmě za ty peníze nepočítám, že bude po velkým servise, ale aspoň povědomí o tom, jak starej olej tam je, bych čekala. Kdyby šlo o téměř jakýkoliv jiný auto, asi bych pro to jela a vůbec nepřemýšlela, ale týhle krásky by mě bylo líto, kdyby byla vydechlá a zas bych do ní navrážela všechno, co teď potřebuju nalít do MX6...takže hledím dále vstříc krásným bazarovým zítřkům.
Já neměla na vrakáči problém sehnat, co potřebuju, ale je pravda, že po pár prvních pokusech jsem se vykašlala na to tam volat a rovnou jsem jela osobně - co bylo po telefonu 'NEMÁME!!!', to při osobní návštěvě leželo do pěti minut na stole a jednou mi dali drobné plastíky na Volvo i zdarma...
Tak na tu 323 už jsem hnedky volala! Jeden zájemce mě předběhl, tak uvidíme, jestli ji vezme. jestli ne, asi ji beru.
A já bych teda ještě doplnila, že jsem zatím ještě nepotkala běžně dostupný auto ročníku 2000 a mladší, u kterýho bych měla ten pocit, že se mi tak líbí, že ho musím mít. Všechno vypadá podobně na prd a jakákoliv volba by pro mě byla kompromis. Zatímco starších aut, co mi dokážou zvednout tep z výstřihu je mraky, tam spíš nevím, co dřív.
Libero je boží!! Ale za to se přece nebudeme stydět, ne? Dokonce jsem teď chvilku koketovala, že si jedno koupím...
Bugatti nejsou auta, za kterýžto obdivování by se člověk měl stydět ve většinové společnosti, to se přece odpouští :) A aspoň mně se ten dyzajn líbí a to jsem nekritickou obdivovatelkou hranatých krabic :)
Konečně někdo! :) Mám je moc ráda, ty absurdní krabičky od sirek. Ale myslím, že se není za co stydět, ty auta mají chrakter .)
Mercedes "Moucha" :D To mě dojal, od teď kámošově masařce neřeknu jinak....
Málem jsem se udusila kafem, když mě tudle jeden přesvědčoval, že má ochcáfka největší kufr. Ono by na tom nebylo ani tak moc k smíchu, kdybych tehdy s tím kafem nestála ležérně opřená o můj Volvo 850 vagón.
Tybrďo, tak to máš snad jedinou kočku - petrolheada :D Což jenom potvrzuje naprostou poťouchlost koček obecně.
ad kocour, jakožto majitel dvou těchhle mimozemskejch stvoření, musím říct, že ani moji dva uřvaní psi nenadělaj tolik povyku v dopravních prostředcích, jako jeden kocour-spolujezdec. Nevim, jak jsou na tom děti, ale hádám, že nebudou mít o moc navrch.
Jo tak taky jsem stopem najezdila docela dost a kecat řidiči do řízení bych si nedovolila nikdy a to dokonce i v pár extrémních případech, kdy jsem se na místě spolujezdce fakticky bála o život. A na oplátku se snažím slušně vypadající stopaře brát a pokud by mi některej kecal do řízení (což se ještě nestalo) ohulila bych stereo na max!
No to zacházení se studeným motorem, nebo zahřátým turbem, to mě taky drží. Ale zase nad tím nekroutím hlavou, když takhle pozoruju tetiny u nás na vsi, jak vyjedou těma svejma fóbiema jednou tejdně půl kiláku na nákup do sámošky, pak poskočí 200 metrů na poštu a zase hupky dupky domů, do garáže.
:D Tak to by mě zajímalo, co bys řekl na moje nastavení sedačky, anžto měřím 155cm, z čehož nohy zabírají tak 30 cm :), takže abych pohodlně dosáhla na pedály, většinou nemám sesli nastavenou tak, jak je správné a předpisové. A během nudných denních jízd do práce, nebo do Penny pro rohlíky, se taky nezalamuju frenetickým držením volantu oběma rukama ...
Jojo, s tím vnímáním protoru a rychlosti je to samozřejmě fakt. Takže jako spolujezdec se omezuju právě jenom na bezhlasné projevy, anžto je mi jasný, že to může být v tu chvíli dost subjektivní a já sama za volnatem dost lidí taky uvádím ve zděšení, takže se jako spolujezdec mírním. Horší je (znám jeden takový případ a už nikdy s ním do auta nevlezu), když je z místa spolujezdce naprosto jasné, že řidič nevidí (jako že opravdu nevidí věci pár metrů před autem, například cyklistu a tp.) a myslí si, že jede úplně v pohodě.
To přece záleží na tom, kdo řídí :) Pokud sedí u kruhu někdo příčetnej, většinou si, na místě spolujezdce, vystačím jenom se 'šlapáním na pedály' (znáte to, ne?). Vrcholným projevem mojí nespokojenosti je, že se chytám palubky, dveří, nebo čehokoliv, co je po ruce a to většinou nebylo způsobeno rychlou jízdou - ta mi dělá dobře.
Jednou, když řídila moje drahá mamička a vjela s námi do protisměru na dálnici, to už jsem si stáhla kulicha přes oči, abych neviděla protijedoucí kamiony a když se začala na tom přivaděči otáčet, abychom teda jeli tím správným směrem, tak jsem začala tlouct hlavou o palubku - asi abych se uvedla do bezvědomí dřív, než nás někdo smete a já se budu muset koukat na svoje střeva roztahaný po D1.
Malíček na srdce :), ale myslím si, že každej z nás na silnici sem tam 'zaprasí'. Já teda prasím pravidelně v případech, kdy předemnou jedoucí (většinou pán, či paní v důchodovém věku) jede 25 km/h v naší pět kilometrů dlouhé obci. To už se fakt neovládám. Naposledy jsem se snažila ovládnout celých těch pět kiláků, ale když dotyčný pan důchodce ještě navíc zastavil zničehonic, aby nechal přejít přes silnici lidi, kteří a) přecházet nechtěli (OČIVIDNĚ a taky nakonec nepřešli) a za b) přechod pro chodce nebyl nikde v dohledu (ti dobří lidé šli prostě podél silnice), tak jsem to už nezvládla, vytroubila ho a s pravou nohou na podlaze, na dvojku až do omezovače jsem se chystala zmizet v oblaku prachu. Ten pán, zřejmě vybičován spravedlivým hněvem, dohnal svoji prastarou Š120 k nevídanému výkonu, sledoval mě a dal si tu práci, aby zajel až k mému domu a tam se mě jal poučovat o tom, že on, narozdíl ode mě, řídí už třicet let! No nakonec vyklidil pole...
Druhej případ, kdy se mi otevírá kudla v kapse, je zmíněný brždění, než vyhodí blinkr při odbočování. Jsem ráda, že to konečně někdo někde zmínil. Už jsem si myslela, že jsem dopravní hnidopich.
A pro ty, co nečetli jinde: naše stará trojka na Amazonu prý ještě sice nemá jasný termín vysílání - pravděpodobně někdy na podzim, ale Jezza si prý teď nechal patentovat trade mark 'Gear Knobs', což by mohl být možná název pořadu. Na natáčení dostali rozpočet 4,5 milionu liber na díl (což jim BBC prý nikdy nedala) a naprosto volnou ruku, co s těmi penězi provedou...
Vyčerpávající, poučné a rozhodně pravdivé! Já se kloním k tomu, že ten pravý důvod je ten třetí. Né, že bych byla bůhvíjakej fanda konspiračních teorií, ale pro to, že nás tlačí (ve všech odvětvích koneckonců) do čím dál rychlejší a masivnější spotřeby, mluví celá nemalá řádka věcí - znevýhodňování starších aut eko výpalnými a zaváděním 'zelených' zón, naopak zvýhodňování nákupu nových aut (o kurvítcích v nich nemluvě) a pak taky fakt, že na plný obrátky rozjetej průmysl se musí nějak udržet. Když se bavím s 'běžnou' populací, všichni považujou auto s nájezdem 200tis. za mrtvolu na kolečkách a nejméně jednou za pět let se musí všichni zadlužit, aby svojí rodince dopřáli novou škodověnku 1.2 haťapku na supervýhodný lízink :) No neberte to, když je to tak výhodný, manželka/tchýňě/matka/děda říká, že nic jinýho doma nechce. A pak o mě tihle dobráci prohlašují, že jsem hipstr, páč mám káru, která je hranatá jak almara a má najeto půl miliónu - to si buďto tahám triko, nebo 'ta škatule stejně stála pár korun a beztak na nic lepšího nemám'.
No tak ten Favorit vypadá v sedanu daleko zajímavěji, ale vošklivý to teda je :D
Poslední komentáře
- afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60. - rock, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Volvo má zase svoje problémy; při představě, že bych se měl... - stirling, Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?
Mne sa tiez e63 lubi , aj som sa na tom vozil ked to bolo nove....
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů