Aleš
Jméno | Aleš Reif |
---|---|
Bydliště | Český Krumlov |
Registrace | před 8.9 rok. |
Poslední aktivita | před 4.2 rok. |
Telefon | jen registrovaným |
Příspěvků ve fóru | 5 |
Komentářů u článků | 312 |
Pozitivních komentářů u článků | 20 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Kdybych si měl vybrat nejoblíbenější bláznivou edici tak beru Challengera SRT Demon. Auto, které bylo moc Rychlé pro NHRA a muselo být zakázané.
A tohle znáte? Australský Ford Maverick. Tedy vlastně Nissan Patrol Y60. S technikou Nissanu. Ne, že by Evropský Maverick nebyl taky Nissan (ač tedy Terrano II), ale tohle mi přišlo ještě zajímavější.
Krom už jednou zmiňované Mazdy 787B bych přidal ještě Nissan Skyline GT-R R32 Group A. Krom toho, že v japonském poháru cestovních aut vyhrálo všech 29 závodů, kterých se v průběhu čtyř let (1990-93) zúčastnilo tak vyhrálo i australský pohár cestovních aut v letech 1990-1992 (včetně vítězství v Bathurst 1000 v letech '91 a' 92). Tahle dominance R32 GT-R v podstatě vedla k vytvoření Supercars jak je známe dnes. Hlavně díky R32 bylo v rámci australského poháru cestovních aut zakázáno přeplňovanání a náhon na všechna kola.
* Trochu se mi ty motory od Chevyho pomíchaly. Je v tom EcoTec 3. Za to se omlouvám.
Tajně doufám, že se ve druhém díle objeví tahle magořina z Českých Budějovic. Bureko Hennessey 6X6. Takovej bláznivější příbuznej G63 AMG 6x6. Rozpětí výkonu od 420 až po 1200!!! koní. Ne, netuším kdo se probudí a řekne si, že si koupí šestikolovej Pick up s 1200 koni. Ale je hezký, že u nás vznikají takové magořiny. Je to jedna z věcí, které svět sice nepotřebuje, ale neuvěřitelně chce. Je v tom 6.2 LS a stojí to na základech Silverada.
A pokud by to muselo být v ČR tak
https://auto.bazos.cz/inzerat/103623564/Mercedes-Benz-W220-S500-V8.php
Sice není v Česku a za daný cenový limit nebude v top stavu, ale děsně by se mi líbil tenhle Mercedes CL500
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=274624045&utm_source=sharedAd&utm_medium=android
Jako taková německá alternativa k Lincolnu Mark VIII.
Teoreticky by mohl docela dobře fungovat i Nissan 100NX. Osobně jsem za celý život potkal jen jednoho.
Co mne tak nějak narychlo napadá a už dlouho nebo vůbec jsem to nepotkal tak Peugeot 205, LR Series nebo RR Classic. I když je pravda, že hlavně ty LR dost pravděpodobně budou za ty peníze potřebovat spoustu lásky.
Menší doplnění k P38. Od začátku tam byly celkem 3 motory: vznětová 2.5 R6 od BMW (co jsem tak četl tak jí prý rády praskají bloky) a zážehové V8 4.0 a 4.6. Menší motor byl dostupný i s 5 stupňovým manuálem. Větší pouze se 4 stupňovým automatem. V rámci modernizace v roce 1999 bylo vyměněno vstřikování motoru. Původní kusy mají Lucas Gems (proto se jim přezdívá Gems) a pozdější kusy mají již údajně spolehlivější systém Bosch Motortronic (těm se pro změnu říká Thor).
Při čtení tohle článku jsem si vzpomněl na Krastyho Magdu,ve které má M50B25 (RX-7 FC). Krásná práce. Ať slouží.
Mě napadlo z kategorie ujetých nápadů narvat do Priusu v RWD 2JZ-GTE s patřičnými úpravami. Protože drift build Prius je jedna z věcí co zní celkem zajímavě. Popřípadě narvat motor z F12 do Fiatu Scudo a upravit to na driftovací dodávku. V obou případech by se musel hodně upravovat rejd. A celkově podvozek a komplet pohonné ústrojí a na 99.8 % by se to už tady v ČR nedostalo na SPZ. A s dost velkou pravděpodobností by se ani do jednoho motor nevešel.
Je docela škoda,že už je vyprodaný. Mít ty prachy volný tak do něj na 100% jdu. Takhle v dramatičnosti vzhledu překonává i téměř nepřekonatelné Koenigseggy. Tohle auto bylo stvořeno pro jediný účel a to být plakátovým hrdinou dětství. A ten dokonale padnoucí název. Za tohe má Aston u mně ?.
O Juku-R jsem věděl a existuje i Juke-R 2.0 s technikou GT-R Nismo
Ten Autech krom tuningu Nissanů také připravuje i závodní GT-R GT500 japonského okruhového šampionátu Super GT. Takže ten Autech je docela spojený s Nissanem.
A když už jsene u těch Vauxhallů a Holdenů tak by zajímavou verzí mohl být Vauxhall Maloo VXR s odtrojenými znáčky a pro ostatní tohle UTE bude akorát pick-up určený na práci.
http://www.google.cz/search?q=vauxhall+maloo+vxr&oq=vauxhall+maloo+v&gs_l=mobile-heirloom-serp.1.0.0l3j0i22i30l2.2192.2739.0.4296.2.2.0.0.0.0.342.581.2-1j1.2.0....0...1c.1.34.mobile-heirloom-serp..0.2.574.zi57llsC5No
O Nissanu Stagea vím a s vnitřosgmi Skylinu GT-R BNR34 se dal koupit i skrze oficiální síti prodejen Nissanu jako Stagea RS260 Autech a dokonce mám pocit,že spolu se základní zadokolkovou verzí to byly jediné verze,které se daly koupit s manuálem(a třeba se pletu). A co se týče Galantu o zařazení VR4 jsem taky uvažoval,ale nakonec jsem se rozhodl dát přednost spojení AMG o,kterém jsem dlouho nevěděl abych obohatil znalosti ostatních autíčkářů. A v případětransplantace techniky jsem měl jen tak mimochodem na mysli současno R35(moje chyba,že jsem to tam nenapsal). Bylo by to něco jako Navara od Severn Valley Motorsport.
Rozhodoval bych se mezi 3. a 4. možností.
Ve 3. by vych se rozhodoval mezi odstranění veškerých znáčků z Toyoty Corolly T-Sport a Mitsubishi Galant AMG(ano opravdu AMG upravovalo i Japonce). V prvním případě bych byl pro sousedy akorát člověk co si upravil snad to nejnudnější auto planety(anebo by těch pár drobných vzhedových odlišností oproti originální Corolle ani nezaregistrovali) a ve druhém případě bych vyl pro okolí akorát člověk co přilepil spojler na nudný sedan.
Mitsu Galant AMG
http://www.google.cz/search?q=mitsubishi+galant+amg&sa=X&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ved=0ahUKEwjxlNDnxanSAhXG1RoKHRwSDpwQsAQICw
A ve čtvrté možnosti bych si nechal vecpat kompletní techniku Nissanu GT-R Nismo do jinak šíleně nudně vypadajcí Almery sedan anebo do starého Patrolu Y60,který by vypadal jako auto někam na pole. Takže by byl taky nenápadný.
Jinak co se týče Lipna nad Vltavou a způsobu jak zabavit manželku a děti tak se jde vydat na procházku po přístavní promenádě nebo do krytého bazenu nebo na Stezku korunami stromů,která je zakončena nejdelším suchým tobogánem( v něm bude sedět ve speciálním pytli) a nebo na bobovou dráhu. Tam jsou dvě verze-rodinná ve výšši,která je nezáludná(něco na způsob horských drah)- a adrenalinová-věřte mi,že sedět v jednobobu a hnát se dle radaru v jednom úseku 40-50 km/h se zadkem pár cm nad zemí je úplně o něčem jiném než se hnát stejnou rychlostí v normálním autě(a jentak mimochodem sedí se níž než v Caterhamu)
Jinak pokud by jste toužily po nějaké té letní vnitrozemní dovolené tak mohu s klidem doporučit oblast okolo Frymburku a Lipna nad Vltavou. Hlavně na náměstí v létě ve Frymburku stojí dost exotických aut. Támhle Ferrari,támhle Audi R8,o kousek dál několik 911(ty jsou tam celkem běžné),pak tak občas nějaké to Bentley a Lamborghini a docela často se tam vyskytují i Nissany GT-R. Prostě jako v Londýně akorát Araby nahrazují Češi,Rakušáci a Němci. Fakt se tam stačí projít jenom městem. Plus tam mají nádhernou pláža možnost se project na parníku. Nebo si do některé kavárny zajít na dort,kafe,limonádu nebo zmrzlinu. A okolí má krásné silničky jako stvořené pro otevřená auta. Nejkrásnější je pro mě silnice mezi právě Frymburkem a Lipnem nad Vltavou. Tam většina silnice vede do cca 300 m od vody(takže taková menší riviéra).
Jo Japonsko a jeho tunigová scéna je proslavné a nádherná. Někde jsem se kdysi pobavil nad komentářem,,Může být v Japonsku něco seriového?". Jinak můžu se zeptat co je SX 240? Já znám akorát Nissan S13 240SX a na ten v Japonsku nenatrefíte,protože se jako 240SX prodával v USA. V Japonsku se prodával jako 180SX. K těm Bosozoku Lamborghini bych doporučil hlavně dokument ,,Love to hate me"
A článek z TG ,,Meet the maddest Lambo tuner"
http://www.topgear.com/car-news/supercar/meet-maddest-lambo-tuner,
Taky bych doporučil Modenu. Tam je to krásné.
Jestli to bylo na mětak jsem v GT-R současné generace R35 zatím pouze seděl na místě spolujezdce.
A já bych přidal +1 Nissan GT-R je spíše počítač než auto. To se z každou generací stále více potvrzuje. Už teď má více elektronických srandiček než můj smarphone(možná)
Tak to teda bude úchylárna. Jakože moderní muscle cars moc nemusím a upřednostňuju importy tak tohle se mi,až moc líbí. A jestli to bude stát v US míň než 100 tisíc $ tak to bude hooodně zajímavá cena. A docela by mě zajímala pak cena kompletního obutí. Hlavně v kolik se bude lišit oproti závodním gumám.
jako další zajímavé 6X6 musím napsat Bureko 6X6,které vzniká tady nedaleko v českých budějovicích. Jasně stojí na základech Discovery 3 nebo 4. A stojí asi od 130 000 EUR + DPH.
http://www.bureko.cz/cs/web/bureko-6-x-6
Ale i ten VelociRaptor jako 6X6 líbí.
Zajímavý článek. Když se prosilo o více technicky zaměřených článků tak jsem alespoň já nečekal,že se někdo vypraví do Itálie. Auto se mi velice líbí,jen ta cena. S tou jim to málo kdo koupí. Co se týče vzhledu tak se podle mě může rovnat akorát Zonda.
Mě se nová Supra líbí. Ve tvarech vidím trošičku Z4C(které jsem schodou okolností obdivoval zaparkované v Č.B. zrovna v Pondělí). A ani po stránce zvuku to nezní špatně. Já osobně se na ní těším.
Tak asi budu opravdu hodně úchylný,protože se mi to všechno neuvěřitelně líbí. Ale co. Mě se líbí po stráce designu i taková Toyota Prius(ano chtělo by to pořádný Turbo motor)nebo základní Pontiac Aztek ve žluté s černými plasty.
Jinak bych dal do článku cokoliv krom Orochi od japonské značky Mitsuoka(vyberte si z fotek co vám přijde jako nejohavnější,i když je to v podstatě jedno,protože ohavné je vše krom Orichi)
http://www.google.cz/search?q=mitsuoka&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjdiLOE5JTPAhVHfhoKHaIjAoMQsAQIFA
Mě se taky Viper líbí. U mě je Top červená RT/10 jako byla v seriálu Zmije. Pokud bych měl štěstí tak bych ho bral okamžitě(nejlépe se Skylinem GT-R R32 v černé(ano jako měla Reina Akikawa ve Wangan Midnight).)
Neboj moc dobře znám původ motoru Viperu. To s tím motorem z náklaďáku byl jenom vtip.
No ty dialogy nic moc to souhlas. Ale zas to bylo točený pro blbý Aneričany tak asi aby tomu porozuměly. Zrovna Tanner Foust bych řekl,že měl nejlepší testy v USA TG. Ane zas je to profi závodník,takže by tomu mohl rozumět. Viper ACR je holt hodně účiný kladivo. Je opravdo obdivuhodné co Amíci dokázali s autem s motorem z náklaďáku. Jak dokáže relativně tupé auto s manuálem a téměř bez asistentů porážet všechny ty Evropský superauta s chytrými nastaveními všeho a se superrychlými automatickými převodovkami. To je vážně něco.
No tak tady je ta epizoda Top Gearu,kde jsem snad poprvé narazil na C6 ZR1(test začíná přibližně ve 12. minutě).
http://www.dailymotion.com/video/xt5lx5_top-gear-us-2x02-s-eeskymi-titulkami-tgear-cz_auto
Já jsem se s C6 ZR1 poprvé setkal v Top Gearu USA,kde ji v téhle modré testoval Adam Ferrara. Věřím,že kdybych chtěl tak tu episodu najdu. Jasně na supersporty je docela levná. Dokonce podle Car Throttle je tohle jedna z nejlevnějších vstupenek do klubu 200mph+.
Tak díky. Každý se může splést. Stejně pro mě je top v C6 ZR1 s kompresorem v Jet Blue. Na téhle verzi se mi líbí hlavně ta kapota. Škoda,že i ve státech je tak drahá. Jako dát za C6 přinejmenším pomalu 60k$(a že v nabídce jsou i za víc jak 100k$) mi přijde šílený. Ale nadruhou stranu jich asi nebude zas tak moc
No já jsem měl štestí a viděl jsem na živo jak tu Z3 tak obě generace Z4(ano u prvních Z4 jsem viděl jak kupé-které se mi nějak líbí(což možná bude tou barvou v jaké hsem ho viděl-ta tmavě modrá tomu slušela)víc-tak jako roadster-který mi přišel takový méně výrazný(ale to asi bylo hodně ovlivněno barvou(přeci jen cokoliv černé vypadá velmi nenápadně a dneska se to v provozu ztratí jak nic)). No a drohou generaci jsem viděl červenou. Ta mi přišla zajímavá(ale ne tak povedená po stráce vzhledu jako první kupé). K vzhledu Z3 nemám co vytknout. V mých očích bude z těhle dostupný BMW Z asi nejkrásnéjší Z4 Kupé následované Z4 Roadster první generace.
Tentokrát opravdu perfektní výběr. Toho Cata bych bral v jakékoliv verzi. C6 ve verzi Grandsport Coupe. Přece jen mi příde ještě malinkato okruhovější než ZO6. A jako bonus Coupe verze byly pouze s manuálem.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Corvette_(C6)
Clio. K tomu nemám co říct,jelikož vše je v článku.
CR-X(někdy CRX). To bych bral tak jako bylo v anime knížce King. Tj.s midship Subaru EJ20 a náhonem na zadek(v Kingovi byla 1.generace). Sice by to byla velice komplikovaná přestavba a asi bych to nedostal na značky. To by musela být střela. Za to bych i tu smrt klidně risknul.
http://www.clubcivic.com/forum/threads/subaru-powered-midship-crx.198911/
TVR bych se seriózně bál(ano vím jak to zvláštně zní po Midship CR-X,které bych se tolik nebál). Ale na obdiv by to bylo vážně něco šíleného. Párkrát do roka to vytáhnout.
Superformance bych bral tady v Česku akorát do Mostu a do Brna(ostatní okruhy mi přijdou trochu malé).
A u Neona bych se rozhodoval mezi ACR a vykuhanou SRT-4.
Tak to je něco. Co je to za typ Hyundaie,jestli se můžu ptát?
Pro mě Ovdovovač zní tak nějak normálněji,než Výrobce vdov,ale souhla,s tím,že Widowmaker zní nejlépe.
Jak někdo může poznat o jakou generaci jde,mě to přijde skoro stejný jako GT3 RS(nebo možná minulá GT2?)?
A docela by mě zajímalo kam porostou po tomhle výkony RUFů. Vždyť jejich nejvýkonnější model může mít až 730bhp.
A mimochodem. Není český ekvivalent pro Widowmaker Ovdovovač?
A co Nissan Patrol Y60? V DE se daj sehnak klidně pod 70k a swapovat RB25DET,popř. RB26DETT. To by mohlo fungovat ne?
Myslím si,že u starýho hranatýho off roadu by tohle s úprava motoru mohlo mít ten správnej WOW efekt,ne? A RB se určitě vejde.
Vždyť se tam motovala i TB42S(4.2 R6)
Já našel něco akorát o 120 V8 z Tatry 613,která vznikla na Slovensku na driftování. Já bych bral nízkou váhu+motor vzadu+vysoký výkon+turbo lag. Holt každý máme na autech rádi něco jiného. eRko s V8 Turbo by muselo být děsně přetáčivé. Stačí se podívat jaký Turbo lag mělo Porsche 930(a kde má motor) a člověku musí být jasné,že to by byla zaručená cesta do pekel. Ale pro mě krásná. Sice by to bylo extrémně nebezpečné,pokud by turbo začalo zabírat uprostřed zatáčky,ale já bych i tu cestu do pekel takhle chtěl risknout.
A btw. Když už jsem u toho tuningu Škodovek,tak jsem nedávno viděl u Kauflandu v Českém Krumlově Fabii 3 Kombi Type R. Pokud by někdo věděl o této nadupané verzi víc tak ať mi dá vědět. Bohužel jsem to nevyfotil. Škoda,alespoň jsem mohl být na pár minut hvězdou internetu. Protože v téhle zemi jsou jakékoli prototypy Škodovky děsně uctívané. Škoda že jsem tenhle prototyp bez maskování nevyfotil,mohla být legrace.
Já bych si to taky rád vyzkoušel. Pokud možno s obrovským turbolagem(ano jsem šílenec z klubu sebevrahů). Prostě pořádnej turbo lag jako měly Turba v 70's a 80's. A o tý Octavii s V8 BMW jsem četl,když to na Autoforu vydali. Ta je taky dobrá.
Myslíš neco takového?
http://www.skoda-news.cz/skoda-110-r-coupe-5-0-v8-vs-ford-capri-v8-osmivalcova-monstra-v-souboji-na-ostri-noze/
Jj. Britské Super saloons byly v 70's vážně něco(jako i dneska to je vážně něco). Škoda,že se k tomu V8 eRku nedochoval zvuk.
PS. Pokud by někdo o Super Saloons slyšel poprvé hodím se link co za auta tam jezdí letos.
http://www.specialsaloons.co.uk/the-cars/4582130545
Já bych bral Nissana GT-R R35 pro japonské závody GT500(500hp,RWD)
Nebo Toyotu Prius GT300(3.5 V8 Hybrid,300hp)
Nebo Pragu R1R pokud bych musel mít něco co jde alespoň nastartovat bez závodní licence a zkušeností s profi závody.
2 Piwel:No o Mercedesu ne(i když tam by to tak taky mělo být). Já jenom,že u Elise mé to bije do očí
2 Martin:To by mě taky zajímalo jak povrchnost a hloupost s prodejem SUV. Můžeš to nějak rozvézt,prosím?
No taky bych řekl,že Lotus by mohl mít dobré SUV. Jenom si to představte. Pokud bude i to zaměřené na řidiče,tak by to mohla být i zábava. Docel bych řekl,že Lotus založí novou kategorii-Lightweight SUV -tedy lehké SUV. To by mohlo za něco stát nebo ne?
A mimochodem proč se o Elise mluví v článku v mužském rodě?Elise byl pojmenován po Artioliho vnučce Elise. A pokud vím tak vnučka je vždy v ženském rodě. Jako nechci zbytečně buzerovat,ale dle mého by auta s ženskými jmény měli být uváděny v ženském rodě,nebo snad ne?
A co Jag XJS-12? Vím,že měl už XJ40,ale co V12? To by už mohlo člověka ruinovat. Slyšel jsem,že v dobrém případě stojí na servisu ročně 100 000 Kč(nevím co je na tom pravdy,neměl jsem ho).
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Jaguar-XJS-V12-Automatik/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:12400_15_12/pg:vipcar/230256431.html
Taky bych lu ho doporučil. Auto krásné,ceny taky krásné,ale ta spolehlivost tam jaksi chybí(což he asi u takhle starých italů normál)
A co Alfa Alfasud. Jak je ta na tom se spolehlivostí?
Našel jsem jednu docela i hezky vyhlížejcí(kromě podvozku dokonce i nezrezlou,což je velmi zvláštní)
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Alfa-Romeo-Alfasud/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:900_13_/pg:vipcar/221323833.html
*Kawassaki ZZR
Taky se mi líbí nadupané auta co vypadají v podstatě sériově(tzv sleepery)
A pak mě taky zaujala tahle slovenská Škoda 120 s V8 z Tatry 613. I ta vypadá jako obyčejná 120 v horším stavu na hezkých kolech.
Poslední komentáře
- Sato, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
sorry, ale zniese ako by dlh bol nieco fuj fuj, pritom najbeznjsi... - Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů