Frenki190
Jméno | Zdenek Vach |
---|---|
Bydliště | Bruntál |
Registrace | před 9.1 rok. |
Poslední aktivita | před 6.7 rok. |
Příspěvků ve fóru | 23 |
Komentářů u článků | 36 |
Pozitivních komentářů u článků | 4 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Okamžitě bych do ní šel, čekám na podobné auto už dlouho... další auto už bude elektromobil...
Já už mám na podobné otázky pouze 2 odpovědi:
1) pokud má někdo na ojetinu 150k - došetři 50k a máš novýho Logana
2) pokud má někdo na ojetinu 50k - kupu Focusa I, 1.6 benzín
tím jsem se vyčerpal...
Musíte to brát z pohledu výrobce a standardního zákazníka (ne fanouška). Prostě Mercedes udělá skvělej motor, který bude mít životnost 5-10 let, dle typu užívání a to to tu v dnešní době jde. Nikdo už nechce kupovat auta na 20 let. Já neříkám, že je mi to sympatické, ale chápu to a pokud se budou spalovací motory i nadále zlepšovat, nemám s jejich z našeho pohledu "kratší" životností problém.
Já té elektrifikaci fandím, čím méně řemenů a různých pohonů, tím lépe. Bude to moderní, s vysokou přesností vyrobený motor s výbornou efektivitou, o to nemám u mercedesu strach. V dnešní době je moje řadová 6ti válcová šestka na naftu už vážně odlschool pro fanouška :) A, že tam bude elektronika? No a? svých 10 let na najezdí a pak šup do pece a novej, ještě lepší motor.
Tohle mě baví víc než testy novejch aut...čtivě napsáno, pobavil jsem se.
jak se objevil, hned jsem se do něj zamiloval, pak jsem ho po letech viděl ve Zlíně poprvé naživo, zelené kupé a spadla mi čelist, stál jsem a koukal v němém úžasu... a od té chvíle uplynulo už 10 let a žádný jiný jsem už neviděl :)
Tak nalijme si čistého vína pánové, udělat kastli na piánum, aby to k něčemu bylo, to máme tak 100k za karosařinu a 50k za kvalitní lak, a to ještě sehnat dobré řemeslníky, to je dnes taky kumšt...
Já v tom jezdím na služebky do Německa, a nemůžu na to říct křivé slovo, snad jen trochu hlučnější na dálnici při vysokých rychlostech, jinak příjemné cestování.
Ono se to bude s rozšířením postupně zlevňovat, o to nemám strach. Mě na tom baví ta jednoduchost technologie, žádný problémy spalovacích motorů, zbytečný kapaliny, žádná převodovka, spojka, atd...
Já bych to vzal všemi deseti! Být to za 500k tak asi neváhám.... a těším se na to až si jednou takový čistokrevný elektromobil koupím!
W124 kombi - pořád si říkám, jaká to musela být pecka, když to auto bylo nový.
Za ty peníze se dá koupit pěkná W124 E500 a to je, přiznejme si to, úplně jiná liga :) to mě jen tak napadalo, kde bych ty prachy radši nechal já...
Cena je přemrštěná a to hodně, někdo prostě čeká na kafku. Jinak auto pěkný, ale za 600k je tuna zajímavějších aut.... a ano, ona ta bublina jednou splaskne :)
Mně tam vadí všude ty nápisy Chiron, nechal bych tam jenom znak Bugatti, ale když je na každý páčce stupidně napsáno Chiron tak mi to připomíná staré známé - čím víc pruhů, tím víc adidas :( Jinak odhlédnu-li od nepochybně špičkových technologií, auto se mi moc nelíbí, je takové vulgární... ale nějakej fotbalista si to určitě koupí....
Mám W124 300TDT v automatu a jsem nadšen, tak klidnou a plynulou jízdu městem bych přál každému. Auto má najeto přes 500k km a převodovka nemá jediný problém, prostě paráda...další auto = automat prosím :) U auta pro zábavu bych naopak preferoval manuál.
Taky podobné testy novotin nečtu, na Autíčkář jsem došel právě kvůli tomu, že se zajímal o "starší" auta... tak snad nám to kluci vykompenzují nějakýma starýma plečkama... co takhle nějakej Renault 11 turbo a podobný věci??? :)
ale tak na pěti fotkách vidím prostě mercedes... ti asi nebudou moc rádi... myslím v mercedesu...
Vůbec žádné předsudky, líbí se mi moc a nechal bych si líbit, nevím jak by sneslo srovnání např. s novou S klasse, ale určitě se dočkáme...
W124 rv.92 už 4 roky, ale další auto už bude laciná novota + k tomu něco malého, zábavného...
Furgon: Můj bývalý lišťák nevypadal špatně, popravdě, vzbuzoval emoce všude kde se vyskytl :)
Nejlepší Saccův počin je dle mého názoru W201, to auto nemá z hlediska designu a proporcí žádnou chybu. Pro mě je dokonalé.
Mně moc nový mergly nezajímaj, ale tomuto autu predikuju, že bude v testech nejlepším povozem ve své třídě a bude z toho prodejní trhák.
Po tom jsem před pár lety toužil asi rok, verze kombi, neměl jsem na to tehdy finance, na zachovalej kus.... ale líbí se mi pořád.
Hodné - W124 AMG estate
Zlé - Die Rote Sau
Ošklivé - Pontiac aztec
Doplnění: první moje auto byla Mazda 323F rv 98, kupoval jsem v roce 2005 a byl jsem s ní 7 let, na tom autě se za tu dobu nic nepokazilo :) lil jsem jen olej a benzín... pryč šla kvůli tomu, že jsem potřeboval větší auto a taky jsem nechtěl řešit korozi, která se rozlézala. Nicméně na to auto nikdy nezapomenu, nebylo lehké se s ní rozloučit, ale prodal jsem ji za pakatel někomu kdo ji dal snad do kupy. Vždy když vidím nějakou projíždět kolem, vždy se usměju :) Asi to není racionální chování, ale ani nechci aby to tak bylo....
Já, vzhledem k tomu, že nejsem car whore, vždy počítám s tím, že auto, které si koupím podržím aspoň 5 let, protože samotný výběr je v mém případě, vyčerpávající činnost na několik měsíců :) nejím, nespím, v hlavě pořád nějaký auta. A když už si TO své vysněné auto koupím, začnu hned budovat bližší vztah, který v podstatě ospravedlňuje všechny ty investice které do auta jdou. Vyhovuje mi to, mám své auto rád, lpím na něm, rád v něm jezdím, dělá mi dobře, prostě za ty vynaložené peníze stojí.
Vždy, když někde zaparkuju, po chvíli se otočím a ohlédnu se....takto to prostě s auty mám...
Koukám na to auto a nevím proč, ale moc se mi líbí, interiér je pecka... klidně bych ho bral v tom abarthu....
Ty světlovodiče pro denní svícení jsem měl na starosti jako projektový manažer, ano, vyrábíme je u nás ve firmě, takže potěší vždycky když to auto potkám :)
Během 2 let budu (možná) chtít nahradit svoji W124 300TDT nečím "racionálním" bohužel. Mám k tomu své důvody 1) Ať si kdo chce co chce říká tak tyhle čtvery jsou již prostě za svým zenitem, i když se o ni pečlivě starám, nemůžu jí tak úplně věřit, jedná se sice o jednoduchou techniku (dá se to opravit za málo), ale řeším a budu na ní pořád něco řešit, startér, podtlaky, podvozek, koroze atd. 2) Mám už rodinu a potřebuji hlavně být neustále mobilní a ne se obávat co zase přijde.... a to mám to auto rád jako žádné předtím, nekupoval jsem racionálně, ale srdcem :)
Zrovna jsem to tak nějak začal řešit a mám dvě varianty 1) Koupím domů něco nového za málo peněz, kde je perspektiva, že se to nebude srát a vydrží 5-10 let (logan, lodgy,nebo ten Ford z článku) a k tomu ovšem něco pro mě, zábavného, hot hatch a miata nebo podobnou kravinku.
2) Nebo zase půjdu do nějaké 10ti leté ojetiny za cenu nové Dačky, která mi bude sice dělat dobře (6 válec, benzin, automat, vyšší střední nebo ještě výš), ale zase se budu v noci orosenej budit, aby se mi na tom zase něco neposralo.
Zatím jsem nakloněn variantě 1) ale uvidíme za 2 roky......
Chodím se už nějaký čas, žádný jiný server o autech nenavštěvuji, není proč, zde najdu vše co mě zajímá. Bude to tím, že nás zajímají podobné věci....ani Jalopnik už nepročítám :) Díky moc.
Mamut sel 600 je sice úžasné auto, ale majitelé se ho zbavovali už když byl nový, protože servisní náklady byly prostě neúnosné, nedovedu si představit kolik by tě stál servis tohoto auta nyní, když má 20 let. Já ti fandím, ale byl bych hodně opatrný a hodně bych se rozmýšlel, pokud máš hluboko do kapsy...což nevím :)
To se nikdy nestane, taky mi unikají moje vysněné klasiky, které rok co rok letí s cenou vzhůru. Museli by se majitelé rozhodnout auta pustit, prodat a nabídka by musela převýšit poptávku, to se u klasických aut zcela jistě nestane, takže nezbývá než šetřit a doufat, že snad jednou to klapne.
Poslední komentáře
- Bigg.I, 1966 Dodge Charger: Když se ještě...
Ta hmotnost je velice OK. Když porovnám s Fordem Gran Torino... - Trinom, u blogu AKTUALIZACE 2024 : Smolíkova...
Smoldo, dva postřehy. Jednak někam zmizely obrázky a pak jak se řeší... - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
S tím dochlazováním to u Mita nebude tak horké. Má turbo... - James, 1966 Dodge Charger: Když se ještě...
Pěkný úlovek! Přirozeně nekonečně víc pozornosti sklízí... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Spis vznik komunismu. Neb se tim eliminuje soukrome vlastnictvi.... - Ronoath, Nový Citroën C3 Aircross: Indická...
Podle receptu z C-Elysée ukuchtili nový dort, byť s jinými... - Sato, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
sorry, ale zniese ako by dlh bol nieco fuj fuj, pritom najbeznjsi... - Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů