načítám data...

Bazarový snílek: Otloukánek do města za pár korun

Každý automobil má ve městě těžký život. Odřené nárazníky, důlky ve dveřích a podobné zbytečnosti dokáží otrávit den. Tak proč si nepořídit auto, kterého vám nebude líto?

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Obvykle v této rubrice hledáme čtyřkolové nesmysly pro radost, jako jsou třeba zábavné roadstery, nakoňované übersedany a jiné roztodivnosti. Nejen stroji pro zábavu je však člověk živ. Občas je potřeba i nějakého toho pracanta. Pro někoho to může být dodávka s velkým přepravním prostorem. Pro jiného zase pořádný kombík. Já osobně jsem si poslední dobou docela oblíbil kategorii “městský válečník.” Že nevíte, co si pod tím pojmem máte představit? Jak je jistě dobře známo, život v městské džungli není pro žádné auto jednoduchý. Musíte počítat s tím, že takový vůz schytá spoustu šrámu od parkování, či dokonce se na něm občas vyřádí nějaký vandal a podobně. A to je vždycky trochu bolestivá záležitost pro ty z nás, kteří mají své auto rádi. Přesně k tomuto účelu se hodí náš městský válečník. Auto, které bude dostatečně levné, aby vám nevadilo, když objevíte novou promáčklinu z parkoviště u hypermarketu. Auto, které bude natolik nezajímavé, aby nikoho nelákalo zvěčnit svůj podpis klíčem přímo do laku. Prostě nuda a šeď. I já mám jedno takové auto, které slouží k takovému účelu. Kombík francouzské provenience, který zanedlouho oslaví plnoletost. Nebaví mě s ním jezdit, není ani trochu zábavný či dokonce zajímavý, ale kupodivu stále dobře funguje. A hlavně, můžu ho nechat kdekoli bez povšimnutí stát a nemusím mít strach, že by se mu něco stalo. Šrámů z provozu má víc než dost, a proto mě netrápí, když přibude nějaký nový. Čas od času si však pohrávám s myšlenkou, čím bych ho tak asi nahradil, kdyby se rozhodl ukončit svou životní pouť. 

Mercedes-Benz A210 Evolution

Foto: Mercedes-Benz

První pokus stuttgartské značky o vstup do kompaktního segmentu určitě už znáte. To se takhle německý výrobce luxusních velkých sedanů rozhodl, že mu chybí v portfoliu auto, kterým by mohl rapidně rozšířit základnu svých kupců. Něco levnějšího, ideálně vhodného do města. A tak v roce 1997 představil třídu A. Na samotné představení však dodnes nevzpomíná v dobrém, protože to byl průšvih jak vrata. Není třeba připomínat dobře známý incident z losího testu. Mercedes utratil dvě a půl miliardy tehdejších marek za vývoj a dalších 300 milionů za nápravu škod z onoho losího testu. Problémy se však povedlo vyřešit a první Áčko se nakonec stalo poměrně úspěšným modelem, Mercedes jich během 7 let prodal více než 1,1 milionu. V dnešních dnech se tento model nachází na pomyslném cenovém dně a je tak vhodným kandidátem na městského otloukánka. 

Foto: Mercedes-Benz

Velice kompaktní rozměry usnadňují pohyb po městě. Skvěle se s tím parkuje, interiér je navzdory vnější velikosti překvapivě prostorný (díky unikátní sendvičové konstrukci) a pokud seženete verzi po faceliftu (rok 2001), tak se na něj i docela koukat. Vnější vzhled už patřičně zastaral, takže rozhodně nebude budit nežádoucí pozornost. I když hledáme nudné auto, neznamená to, že si nemůžeme dopřát zajímavějšího motoru. Poslední dobou mám tak v prohlížeči až nečekaně často otevřené záložky, na kterých se objevuje název A210. Ano, tenhle prcek s hvězdou na přídi dostal pod přední minikapotu atmosférický zážehový dvoulitr (respektive 2,1l) o výkonu 140 koní. Není to sice kdovíjak mnoho, ale na tunu hmotnosti to stačí. Při troše snahy tak budete ve městě patřit jistě k těm rychlejším účastníkům provozu. Ceny se aktuálně pohybují okolo 50 tisíc korun v závislosti na tom, jestli chcete automat či prodlouženou verzi Long. Dokonce se občas objeví nějaký ten kus i v tuzemské inzerci. Vždycky, když na něj narazím, tak mě trochu pálí kapsa. Zrovna tu mám jeden otevřený inzerát na takový stříbrný… hmm, nepotřebujete někdo francouzský kombík? 

Škoda Fabia 2.0 MPI 

Foto Škoda Auto

Už to slyším, všechny ty výtky a otázky. Fabia? Proboha proč? No tak za prvé, první Fabia bylo velice povedené auto, ať se nám to líbí nebo ne. Za druhé, je to jedno z nejrozšířenějších aut na našich silnicích, a proto s ním dokonale splynete s davem. A po téměř dvou dekádách už vám ji nikdo nebude závidět. Jakýkoli problém na ni opravíte levně a když ne, tak ji s klidem můžete odvézt na magnet. A třetí důvod je motor. Dnes se dávají do Fabií maximálně tříválce o velikosti tří plechovek koly. V dávných dobách však tohle malé auto mohl pohánět i benzínový dvoulitr (co na tom, že byl slabší než tyhle nadopované malorážky). A mít ve Fabii dvoulitr je docela cool.

Foto Škoda Auto

Vrcholnou a nejrychlejší Fabii s přídomkem RS poháněl legendární motor 1,9 TDI, ale ty jsou ještě dnes docela drahé a tematicky se mi nehodí. Ereso má výraznější bodykit a není to úplně šedá myš, které si nikdo nevšimne. Kdežto dvoulitr vypadá prachobyčejně a jeho 115 koní přitom dokáže s lehkou Fabií i rozumně zacvičit. Starty z křižovatek budou zábavné. Ideální sleeper do ucpaného města. Vybírat můžete ze tří karoserií, z nějakého perverzního důvodu by mě lákalo vzít si tu nejošklivější z nich, tedy sedan. Pokud možno ve stříbrné barvě, která prakticky zajistí neviditelnost v provozu. I tady bude stačit částka okolo 50 tisíc českých. 

Ford Sportka 

Foto: Ford UK

Posledním do dnešní party podivných obyčejností je maličký Ford s vtipným (pro našince) jménem, asociujícím asi nejoblíbenější domácí loterii. Ford Sportka je sportovnější variantou lidového modelu Ka, který sbíral prodejní úspěchy na přelomu milénia. Jednoduchý vůz, který plní jen ty nejzákladnější potřeby. A protože jej vyrobil Ford, tak mu nadělil do vínku i překvapivě veselé a hravé jízdní vlastnosti, které ještě umocňuje sportovnější model. Ano, Sportka lehce vyčnívá z davu jinými nárazníky a výraznou modrou barvou, ale v tomto případě to asi až tolik nevadí. Většina lidí beztak nebude vědět o co se jedná a místo, aby vám záviděli, tak vás při pohledu na to, jak se snažíte vysoukat neobratně ven, budou spíš litovat, že musíte něčím takovým jezdit. Kdyby tak věděli. 

Sportka boduje potentní jednašestkou pod kapotou, která na první pohled svými 95 koňmi asi nikoho neomráčí. Rychlý pohled do kolonky hmotnost však značí, že jistě bude stačit. 940 kilogramů a 95 koní je na příjemné svezení jistě dostatečné. Tím spíš do města. Myslím, že na semaforech zvládnete s tímto prckem překvapit nejedno silnější auto. Sportka navíc pobaví i za městem, tohle auto na točitých silnicích vážně umí. Jeho údržba není nikterak náročná a největší starosti vám asi bude dělat koroze. Cenově se pohybují tyhle malé Ford mezi 30 a 50 tisící v závislosti na stádiu rozkladu. To není špatná nabídka, že? 

Máte doma nějakého městského otloukánka? Případně uvažujete nad něčím takovým? Které auto byste vybrali vy? Nebo snad raději něco úplně jiného (Radku, Colty se blbě shánějí). Diskuze je vaše. 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Csaba
01. září 2020, 20:52
0

Čekal jsem že "otloukánek do města" bude Felda za bůra, ZX 1.9D, Saxo 1.5D nebo Punto 1 Fire a pod., prostě minikřápy do 10 klacků a ono prd, místo toho jsou tu "rarity a šperky" typu Fabia 2.0 (v inzerci asi tak 1 ks na 500 HTP :) ), SportKa (asi tak 1 ks na 100 obyč. Ka :) ) a A 210, opět v inzerci asi tak 1 ks na 100 A140/160, s cenou >50-60 tisíc... :-)

reagovat
Daniel Borský
01. září 2020, 21:01
3

Tak jsme přece na Autíčkáři, přece bych vás tu nezatěžoval minikrapy, které jsou na každém rohu, na to jsou jiné weby :)

Csaba
01. září 2020, 21:05
0

Jasně
Já bych to nazval "zajímavý otloukánek do města...", ale to je na vkusu každého soudruha :)

Sa
Sato
01. září 2020, 20:53
4

Fiat punto GT (prvá generácia), 1.4 turbo, hmotnosť snáď pod tonu, sem tam ich bolo vidno na inzercii za jednu výplatu. Ale nikdy som v žiadnom nesedel takže to je len taká "platonická láska" :D

reagovat
bitner
01. září 2020, 21:25
5

Tohle sice neni 1. generace, ale myslim, ze by to mohlo jet pekne. Je to Euro 4, takze tady by mel byt svet jeste v poradku:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/punto/18778888?goFrom=list

FidoBlack
14. ledna 2021, 13:58
0

@bitner, ale je GTčko se dělalo i jako 176 (první generace) mělo buď 96 nebo 98kw :)

Riccardo Martora
01. září 2020, 20:54
-5

fAbiA bYlA VeLiCE pOvEdEnÉ aUtO... tak určitě :)

reagovat
Vavris Vavrisovic
02. září 2020, 08:03
6

Nějaký důvod proč nebyla?

beastar
03. září 2020, 15:55
1

Ve sve tride tehdy rozhodne patrila na spicku. Asi byla trochu drazsi v pripade dobre vybavy. I kdyz i tak pamatuju ze ji kamos bral k sobe do firmy ve Sportlinu ktery byl novinka, melo to vse a 1.4 16v a vesel se do 350k. Takze jedinej tragikomickej problem nevyrobili to v Patek ti krutoprisni italove z kvalitnich materialu, ktery jde najit v Italii, kde ma kazdy delnik srdce pro automobilismus na tom spravnem miste.. ale jen Cesi pod patronatem tech zlych Nemcu, kteri uz od roku 39 prijedou zachranovat italskou orlici v moment kdy uz jen srdicko a cit pro design nestaci...

bitner
01. září 2020, 21:19
0

Ale proc ne.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/fabia/18718551?goFrom=list
Kombajn bych vzal schvalne, at je v kufru misto na aspon 80 l nadrz. Tim by se vyvazil i ten ingot vpredu a je z toho sleeper za polovic :-)

reagovat
krab
01. září 2020, 21:24
0

To je výběr nic moc... místo tý 307 mi to přijde z bláta do louže.

Kámoš nedávno koupil náhodou Suzuki Ignis Sport a doteď o tom básní jak je to skvělý, nakonec vyzkouším to i sám. Sehnal ovšem krásnej kus, to je spíš rarita.

V inzerci je jen tenhle, tomu bych dal šanci, že to nebude dobitý už moc tak 30% https://auto.bazos.cz/inzerat/123635127/suzuki-ignis-15-sport-80-kw-bez-investic.php

Twingo R.S. by bylo fajn, ale to už se dostáváme přes kilo...

Anebo tady máš Pandu 100 HP , legendární vůz :-D https://auto.bazos.cz/inzerat/122970097/fiat-panda-100hp-sport.php

Beze srandy bych se nad tím minimálně zamyslel. Rychlý prckové bývají skvělý a když nechceš dát kolem dvou kil co by vyšlo nějaký aspoň trošku slušný Clio R.S. tak jsou Panda 100 HP, Ignis Sport nebo Twingo R.S. ideální kandidáti

reagovat
Daniel Borský
01. září 2020, 21:32
2

Twingo RS nebo Panda 100HP jsou super. Ale tohle je výběr aut, který mají být obyčejný, nudný a u kterých mi bude úplně jedno, že je třikrát do měsíce někdo obejde klíčem a čtyřikrát za týden oparkuje. Jediný co na nich je trochu odlišný je právě ona motorizace. Mít hezkou Pandu 100HP, tak by mě takový zářezy na ni asi mrzely. Takže to vlastně má být úplný opak hezkého mikro hothatche.

lu
lumix
01. září 2020, 21:34
0
krab
01. září 2020, 21:36
0

Je fakt, že mě taky... Ale to jsem celej já, čumím po křápech, ale pak ve výsledku začnu pokukovat po něčem co přeci jen víc chytne za srdce. Ale má to přesně tu nevýhodu, že každej šrám extra by mě sral...

Kamarád má takto E36 328i, ale jezdila drifty, trackdays , prostě různě, prošla kroupama, další šrám na ní nepoznáš. Baví ho to, že se s tím jede projet užije si to a neřeší, kdyby náhodou projel škarpou více méně nad tím mávne rukou. Tam je zas akorát rok od roku problém s tím dostat na to STK, ale furt to jde. Takže i něco takovýho by možná byla cesta. Takovej trochu plech cup racer, ale přeci jen už dražší než jsou limity pro PC

Honza Hamster Křeček
02. září 2020, 07:01
0

Za srdce te, Krabe, prece nejvic chytne 58 hp Twingo v zakladu, tam se tesis na kazdou dalsi zatacku...

Ha
Habakukk
02. září 2020, 07:38
-1

Tak Panda 100Hp mě napadla jako první volba a pokud je to moc extra tak standardní Panda 1,2 nebo Grande Punto je pořád švihácké auto za pakatel.

Pólin
02. září 2020, 08:08
0

ignise Sport jsem měl a je to fakt parádní kárka. Já za ni před léty dával asi 90 tisíc, ale tehdy byl v opravdu skvostném stavu dovezený z dánska. Byla to perfektní tryskomyš... sice tomu trochu na nerovnostech odskakoval zadek, ale ten motor a celkový motokárový pocit byly hrozně fajn... a to nemluvím o pěkném koženém volantu a sedačkách RECARO:)

krab
02. září 2020, 09:22
0

Jo, na ty recara jsem taky čuměl, parádní auto. Už se těším až ho vyzkouším, Ignise. Navíc je to auto se kterým nás pojí úspěchy v motorsportu, JWRC, Martin Prokop, zkrátka připomíná toho jeho závodního Ignise. Navíc je jich jako šafránu a bývají ve žluté a vypadají díky tomu parádně

A moment, ještě se přeci dělal Yaris TS 1.5 VVTi , to bude taky dobrá kapesní raketka. Ale koukám těch pár co se u nás nabízejí stojí spíš 60 tis +, tak už to taky není za otloukánek za pár korun...

Ve výsledku do toho města by klíďo vesele fakt fungovalo to obyčejný Twingo s dvanáctistovkou nebo Clio nebo Citroen C2, to jsme měli, sice jsem zrovna tohle auto neměl moc rád (kvůli robotizovaný převodovce) ale když se koupí manuál, tak to bude cajk.

Vavris Vavrisovic
02. září 2020, 10:51
0

On se dělal nejen Yaris 1.5 TS, ale i Yaris TS turbo... ale to už stojí nesmysl...
https://auto.bazos.cz/inzerat/122633903/toyota-yaris-15-ts-turbo-unikat.php

Jinak jsi asi první člověk ,kterému připadá vzhled Ignisu jako parádní. Ten krabicoidní dodávkovitý vzhled mi přijde vyloženě ohavný :D

krab
02. září 2020, 10:58
2

Kámoš to přivezl na sunday drive a byla to sranda... náhodou jsme mu to všichni pochválili, je to dobrá krabička :-D
Nám to upřímně řečeno akorát připomíná jWRC rally car co měl Martin Prokop, tak na to čučíme s nostalgií. Ale upaluje to dobře a recaro sedačky skvělý, žlutá barva taky...

Pólin
02. září 2020, 10:59
0

Mě ten Ignis přijde takový nekonfliktní...spíše než že je to hnus jsem vždycky slyšel reakce "No..., malé auto prostě". Designeraské práce se tam podle mě moc neodehrálo. Myšleno v tom nejlepším slova smyslu...

Jakub Pospíšil
02. září 2020, 11:15
0

Toho turbeného Játryse už hypnotizuju nějaký pátek. Naštěstí jsem si zatím neobhájil sám před sebou, že ho potřebuju. Ale moc se mi líbí.

krab
02. září 2020, 11:25
0

Myslíš tohoto? https://auto.bazos.cz/inzerat/122633903/toyota-yaris-15-ts-turbo-unikat.php
To je fakt zajímavý, ale asi bych si to taky sám před sebou neobhájil, to bych si koupil totiž když už tak Clio RS, tam vím, že to je dobrý, vyzkoušený, ale zase ne takhle raritní.

Jinak ještě tady má Dan něco co by ho mohlo zaujmout : žlutý Stilo 2.4 20V : https://auto.bazos.cz/inzerat/123141604/abarth-stilo-24.php

ratan groch
01. září 2020, 21:56
3

Nemozes si kupit Fabiu. Zadanie sice na nu trochu ukazuje prstom, ale si novinar na Autickarovi. To by ani smiesne nebolo.

Kedysi som mal Civica a to auto som mal velmi rad. S drevenym dekorom Moja oblubena rychlost po meste bola trojka. Pri predbiehani uz rucicka otackometra ukazovala po polnoci a motor sa tesil ze sa moze tocit. To boli este casy, ked sa hovorilo, ze nahradne diely z Japonska su drahe. Okrem oleja, vody a benzinu som tam nikdy nepotreboval nic robit.
Jednu, o generaciu novsiu nez moju som ti nasiel: https://www.sauto.cz/osobni/detail/honda/civic/18385187?goFrom=list

reagovat
reagovat
Va
Vasek7
02. září 2020, 10:19
0

Na to Mini tez posihlavam ale odrazuje me spolehlivost a provozni naklady. Mohl by se k tomu prosim vyjadrit nekdo, kdo to Mini One 1.6 ma?

beastar
01. září 2020, 22:37
5

Clio ll, 1.2 16v, 5dv. Asi to neni zvlastni auto ani volba, ale docela to jede. A fakt se to ztrati vsude. I kdyby bylo oranzovy s kridlem a vejfukem Akrapovic:)

reagovat
eLzyx
02. září 2020, 00:19
-2

nejlepší otloukánek do města? Mno, být prachatý tak Hummer H1, jinak Patrol Y60 s orámováním a pevnostními nárazníky. U těch by mi nevadil asi žádný parkovištní šrám. Důležité je, že viník by byl automaticky potrestán - daleko větší škodou na autě.
U všech ostatních aut by mne mrzel každý šrám. Byť by to byl sOpel za desítku

reagovat
Vavris Vavrisovic
02. září 2020, 08:07
3

První dva jsem měl před čtvrtrokem taky v záložkách... resp. otevřené v inzerci... Nakonec to skončilo věcí, která spolkne dvě jízdní kola a asi jsem za to rád (proboha živého), i když nebýt tohoto faktoru, nějakou malou mrchou bych ve výsledku jezdil raději.

reagovat
FidoBlack
02. září 2020, 09:21
2

Přijde mi zajímavý třeba MG ZR

reagovat
FidoBlack
02. září 2020, 09:21
0

Za 50 se taky dá sehnat... Každopádně já kdybych chtěl otloukánka, což chci, tak si koupím další čento.. :D

BubaaCZek
04. září 2020, 10:43
0

Ja ty MG ZR kolem 50 koukal uz 3 roky zpatky a byla to hodne bida. Zachovaly kus bude zazrak.

FidoBlack
08. září 2020, 08:47
0

Dají se sehnat, ale jak říkáš naleštěná bída.. Proto jsem koupil twingo za 2k.. :D

sheogh
02. září 2020, 09:54
0

Tohle ma i pojistku proti pokutam - kulervoucich 34kW :-) vitr ve vlasech tudiz asi nebude, ale bude se do toho dobre davat nakup :-)

https://www.rajveteranu.cz/31920-volkswagen-polo-86c-cabrio-bieber

A jinak samozrejme Lupo GTI, to je za me etalon zabavne cesty pro mliko :-)
-
Komentář upraven 2. 9. 2020, 09:55:38

reagovat
Ju
Junior
02. září 2020, 10:00
0

LC120

reagovat
Ju
Junior
02. září 2020, 10:03
0

Do furtu paletu zámkovky, na sedadlo spolujezce bourací kladivo a jedeš woe.

Va
Vasek7
02. září 2020, 10:18
0

Za ucelem mestskeho otloukace pravidelne sedlam Twingo se stahovaci strechou a nemuzu si to po meste vynachvalit. Mrzi me dve veci - absence posilovace a mohlo by to mit vic jak 43kW.

Takze moje otazka zni, kam upgradovat z Twinga? Cena rekneme do 25 000.

reagovat
Jakub Pospíšil
02. září 2020, 10:24
2

Asi bych volil Pandu s FIRE motorem. Bude to stejně zdechlé, ale je novější, větší a má dokonce i CITY režim posilovače.

Bavoraczech
02. září 2020, 11:00
0

Neblbni, u CITY se muze podělat elektronickej posilovač a to pak něco stojí. Zato čerpadlo hydrauliky v Puntu dneska dávají na vrakáči skoro i zdarma...

FidoBlack
08. září 2020, 08:48
0

City je nejlepší věc co na těch autech je, zaparkuješ jedním prstem. A repasy toho posilovače vyjdou na pár korun.

Va
Vasek7
08. září 2020, 14:06
0

Dik za nazory..

Bavoraczech
02. září 2020, 10:58
1

To mi asi tak 2 týdny zpátky urvala nějaká blondyna na Picassu zrcátko když vyjížděla ze zatáčky. Víc mě štvalo, že si stála za svým, že jela u krajnice a viníkem podle ní jsem já. Zrcátko nové se prodává za bratru 450 kč a montáž mi trvala 10 minut. Vlastně to bylo to zrcátko, který už bylo načatý od Bauhausu. Občas si všimnu, že se objevil nový šrám... A vlastně jediný co mě trápí je, aby mi dali zase na 2 roky STK. Občas mám takové nutkání si koupit něco modernějšího a pěkného. Třeba Mazdu CX5 v té jejich červené metle. Pak mě odradí, když zastavím na firemním parkovišti a vedle mě dveře zánovního SUV s důlkem od nějakého šikulky. To si pak člověk řekne, že by mu asi něco prasklo kdyby byl majitel onoho zánovního SUV. Na Picassu za možná dneska lehce přes 25k i se servisem je mi to úplně fuk.
Mít otloukánka je pro majitele jakási psychická úleva, ne jako koule na noze, o kterou se musím bát aby mi ji někdo neodřel nebo dokonce nenaboural...

Jinak kandidáti do města podle mě:
velmi šikovný Opel Meriva alias Suzuki Wagon... dál Korzár, Polo, P206, Panda a Pandur.

reagovat
Jakub Pospíšil
02. září 2020, 11:04
1

Meriva není Vagon, to je Agila. Ale jinak souhlasím, tenhle nafouklý keicar má potenciál.

jbigllesCZE
02. září 2020, 11:20
0

Mám Pandu Mk1 4x4.....vzhledem k absenci redukce to má krátké převody, takže do 60km/h octavy v dieselu koukaj :) Z druhé strany: teď už začínám mít trochu strach, že to někdo odře :)

reagovat
Bigg.I
02. září 2020, 13:18
1

Muj japonskej Favorit do mesta. Toyota Corolla E10 1.3 75 hp, Vybava nic. Zabava moc. Do 100 km/h to fakt akceleruje jak kreten, ma to super zvuk a ve meste je to sranda auto. Kolikrat vystartuju z krizovatky tak, ze i na 2ku si hrabne. Jen posilovac rizeni bych ocenil pri parkingu. Stala 16 tisic kc, za 10 000 km se nerozbilo nic. Okresky se s ni daji rezat v okoli velkomesta taky, jen to nesmi byt moc do kopca. Jo a jako stehovak je to vyborny taky. Kdyz mi to nekdo odre, nezajima me to. Co vic si prat?

reagovat
RRRampapapa
02. září 2020, 13:59
1

Ne, nemožné. Pan Clarkson přeci říkal, že se jedná o nejnudnější auto na světě! :)

Doporučuji účast na plechcupu! Mýto není z Brna tak daleko.

Bigg.I
02. září 2020, 14:26
0

Je vsecko jen ne nudna. Asi ji nechci nejak moc drtit, protoze po zime bude na prodej (uplne nezvladam financne mit 3 auta z teho 2 renovovat)

Jakub Pospíšil
02. září 2020, 14:30
1

To mě zajímá. Po zimě budu možná potřebovat spolehlivé posouvadlo.

RRRampapapa
02. září 2020, 15:20
1

Drcení se nemusíš bát, Corolla je na drcení stavěná. Pravidelné drcení dělá dobře motoru i podvozku!

Kuře
02. září 2020, 16:19
1

3 auta nezvladas tak dáš pryč to jediný pojízdný? To se mi líbí;)))

Bigg.I
02. září 2020, 17:23
0

Jakub - už si na ni brousil zuby i František.... no až bude víc času, napíšu o ní blog :D Každopadně je to otloukanek, ale ma servisku (do 115 000 km sevisovano v Toyotě) a ma najeto 135 000 km
Kuře - ehm.... tak ona Sierra jezdi :D jen je na ni furt co dělat. Můj další projekt je... momentalne hola kastle s motorem, to bych chtel zprovoznit přes zimu. Pak budu střídat... Sierru rozdělam a budu jezdit tim dalšim autem a obraceně. Dle možností. Snad se mi ty auta ale nerozbijou oboje zaraz...

Jakub Pospíšil
02. září 2020, 19:16
1

Tyjo, to čím dál víc potřebuju. 135 najeto nemělo žádné moje auto. To by bylo nejméně ojeté vozidlo v mém vlastnictví ever.

Honza P
02. září 2020, 15:38
0

Mazda Demio. https://auto.bazos.cz/inzerat/124459335/mazda-demio-kombi-14i.php
Super prostorné mini MPV. Akorát teda rezne. Ale zaparkuju všude a zamykat to taky nemusím. :-D

reagovat
Pe
Pete1427
02. září 2020, 16:16
0

Nedávno jsem nasál na tyto účely Astru G v kombíku s motorem 2.2 za pouhých 15 papírů. No ty protáhlé ksichty v bávech za to rozhodně stály :)

reagovat
Kuře
03. září 2020, 09:12
3

U nás doma nedávno přibyla sestry Honda, za ani ne 30 super městský bojovnik!;))

reagovat
Rush
03. září 2020, 13:45
2

Jako majitel staveništního bitevníku Š. Fabia sedan ve stříbrné metle na rezavejch plecháčích tu pervezní touhu chápu... :D Dvoulitr by mě lákal také, v pistácii samozřejmě. Takhle musím vydržet o čtrnáctce MPi. :-) vyzkoušeno, už kolikrát mi do tohohle povozu někdo najel, z toho jedna totálka, která vydělala autu na dalších pár let života, a vlastně nikdy mi to nebylo líto... :-) Vzadu za oknem klobouk a polštář samozřejmě.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem

Ford Mustang GT 2012
Ford Mustang GT

2012 rok výroby
417 koní výkon
5 000 ccm objem