načítám data...

Ptejte se: Kombík okolo milionu

06. června 2024, 19:55 33 komentářů Marek Brunner Ptejte se

Jindřich vybírá nový převažeč vzduchu, ale musí být velký a benzínový. Co v dnešní době nazvedaných crossoverů vybrat?

zobrazit celou galeriiFoto:   redakce .

Dotaz našeho čtenáře zněl následovne: 

Potřeboval bych pomoci s výběrem auta. Když vynechám první dvě vrány z dob studentských (Felicie, Almera) vlastnil jsem jen dva moderní vozy. Po šesti letech s Fordem Focus mk3 a dvěma lety s hybridní Toyotou Auris se mi naskytla možnost posunout laťku zase trochu výš…

Rozpočet mám jeden celý milion korun (+100t se najde, pokud by to stálo za to), rád bych auto úplně nové a chtěl bych si ho nechat dlouho.

O víc než jedno auto se starat nechci, takže to musí být univerzál. Mělo by být větší než současný Auris a nejsem milovník SUV, imponují mi velké kombíky nebo MPV, ale ta už na trhu téměř nejsou. Motorizace benzín nebo hybrid, nikoli plug-in - nemám kde nabíjet. Několikrát týdně popojíždím po městě, o víkendu za město, často směr Beskydy po dálnici a 3-4x za rok dovolená, opět dálnice. Auto se tedy nesmí trápit ve městě a zároveň by mělo být tiché a komfortní na dálnici při maximální povolené rychlosti. Automat podmínkou, z výbavy lpím na tepelném komfortu (sedačky, volant, čelní sklo nebo nezávislé topení).

Co mám zmapované z internetu:
VW Touran – snad poslední tradiční MPV, slyšel jsem, že dobře odhlučněné, poslední verze 1,5 TSI snad už vychytaná, jen ten design je absolutní nuda.
VW Tiguan/Passat – poslední generace se mi líbí, ale tady nejspíš nevyjde rozpočet, úplný holobyt nechci,.
Renault Espace/Rafale – slušně vybavené, těsně za hranou rozpočtu, zajímavý hybrid, otázka jak spolehlivý, slyšel jsem, že zbytečně tvrdě naladěný podvozek, vyhřívání čelního skla drátky nemám rád po zkušenosti z Focusu.
Volvo V60 – tady bych musel jít do nějaké mladé ojetiny, útulný interiér a projev láká, odrazuje vyšší spotřeba dvoulitru.
Koncern Stellantis? 1,2 THP nechci (špatné zkušenosti z okolí), i když je inovovaný a neměl by tolik zlobit, tříválec mě neláká.
Opět Toyota? RAV4 je prý na dálnici velmi hlučná, Camry v kombíku ne a ne vyrábět.
Honda CR-V? Odrazuje mě výroba v Číně.
BMW 2/MB B class? Tříválec u BMW odrazuje, dvoulitr mimo rozpočet, oba modely vypadají relativně malé. Ford Kuga? Po faceliftu pěkný, cena super, hybrid by se netrápil s tím, jak auto chci využívat, ale při vzpomínce na Focuse, jeho dráty vyhřívání v čelním skle, katastrofální sedačky a zlé zkušenosti s autorizovaným servisem, cítím velký despekt.
Subaru Outback, jízdně fenomenální na to, jaká je to vysoká stodola, ale bude to tiché a komfortní i na dálnici jak bych potřeboval?

Co vy na to? Opomněl jsem něco? Najdu pomyslného jednorožce, kterého ve městě do pěti let nezakarbonuji a neodrovnám popojížděčkami a zároveň to bude skvělý, kultivovaný dálkař?

Děkuji, váš dlouholetý čtenář Jindřich.

Ahoj Jindro, díky za tvůj dotaz. Ač se to nezdá, normální větší kombíky pomalu mizí z trhu. Nad tvým dotazem jsem poměrně dlouho uvažoval, a jsem trochu zmatený – ačkoliv zmiňuješ, že nejsi milovník SUV, následně vyjmenováváš řadu přizvedlých crossoverů, nad kterými uvažuješ. Protože i já mám radši kombíčky, budu se věnovat hlavně jim.

Foto: Autíčkář.cz

Začněme obligátní volbou našich krajanů, Volkswagen Passat, potažmo Škoda Superb. Do milionu seženeš poslední vyrobené trojkové Supy i B8 Pašíka, ale po průletu inzerce už půjde hlavně o roční vozy. Osobně bych koukal po Superbu s dvoulitrovým TSI, které je kultivované, spolehlivé a má dostatek výkonu na rozdávání, zároveň ani u pumpy Tě nesežere nijak významně. Oproti dvojčeti z Wolfsburgu nabídne znatelně více místa, ale zase má uvnitř trochu lacinější plasty. Většina dvoulitrů je ve výbavovém stupni Sportline, který se váže s tužším podvozkem a “sportovnějšími” sedačkami – projeď se obojím a sám se rozhodni, mně osobně ty sedačky moc nesedly.

Foto: Autíčkář.cz

Passatů s tímto motorem jsem v inzerci moc nenašel, spíše se slabší 1.5 TSI, která také nemusí být špatnou volbou, ale jde opravdu o volbu klidného řidiče oproti dvoulitru, zejména při předjíždění bude třeba více přemýšlet a na německé dálnici si také úplně nezasprintuješ. 1.5 TSI však není vůbec špatný motor, umí být i úspornější než dvoulitr (kdo by to byl čekal, že?), ale osobně bych s tímto rozpočtem směřoval radši k dvoulitru. Passat osmé generace je opravdu velmi povedené auto, nabídne dostatek místa na cokoliv, zároveň však oproti Superbu působí trochu jinak – mám pocit, že Superb je z dvojice spíše taková “dodávka”, zatímco Passat míří spíše na komfort posádky vepředu – což ale neznamená, že by vzadu kdokoliv trpěl. Materiály a zpracování jsou trochu lepší, uvnitř najdeš mnohem míň tvrdých plastů, ale je to vykoupeno specifickým tvrdším podvozkem, pocitově velmi podobným tomu v Superbu Sportline – bavím se samozřejmě o autech bez DCC, s adaptivním podvozkem je to trochu lepší.

Foto: Autíčkář.cz

Tak, obligátní volby bychom měli, pokračujeme podle seznamu – Volvo V60 určitě není špatná volba, oproti Supu i Pašíkovi nabídne příjemnější a lépe zpracovaný interiér, ale taky jde o auto o řád menší uvnitř. V60 je pohodlnější než Passat, ale vykoupí to poměrně vyšší spotřebou (pod 10 litrů se nedostaneš) a pocitově i horším výhledem z auta zejména při parkování u obrubníku a podobných činnostech – nebudu lhát, jízdně mi V60 zkrátka moc nesedla. Na druhou stranu uvnitř je to fakt hezký obýváček a pokud pomineme infotainment od Googlu, nemám jedinou výtku. Když koukám na inzerci, do 1,1 milionu seženeš i pěkné nové skladovky, což mi osobně přijde jako solidní nabídka a možná bych i překousl menší prostor. 

Foto: Daniel Borský | autickar.cz

Z prémiových značek by V60 mohla konkurovat trojka od BMW, která je za mě naprosto skvělé auto, ale asi v rozpočtu nenajdeš žádný slušně vybavený kousek – leda že bys oželel nutnost maximálně dvouletého vozu, nebo navýšil rozpočet. Potom bych však určitě doporučil M340i s možná nejlepším motorem současnosti, už legendárním šestiválcem B58, který je nejen kultivovaný, spolehlivý a schopný jezdit pod osm litrů, ale zároveň má výkonu na rozdávání – a kdyby to nestačilo, je jednoduše upravitelný. Navíc je to BMW, takže solidní zpracování, pěkné materiály, funkční infotainment a dobré sedačky jsou základem. Chybu však neuděláš ani se základnějším dvoulitrem, ale osobně bych si radši připlatil za ten šestiválec. Znovu jde ale o menší auto, 5er už je mimo limit i s dvoulitrem, takže záleží, jak moc potřebuješ převážet vzduch nebo potomky. 

Foto: Autíčkář.cz

Od Stellantisu by člověk možná nečekal, že ještě v nabídce velký kombík najde. Ale! Peugeot stále vyrábí 508 SW . Sice už v ceníku najdeme jen plug-in hybridy, což jsi sám psal, že nechceš, ale ještě se dají najít roční čistě benzínové kousky s jedna-šestkou pod kapotou. Vzhledem k poměrně specifickému interiéru, který nesedne každému, a faktu, že jsem s 508 nikdy nejel, si nedovolím tvrdit, že jde o auto lepší než ostatní, ale určitě stojí minimálně za testovací jízdu. Jedna-šestka THP sice nemá úplně reputaci nejspolehlivějšího motoru, ale pokud se vyhneš krátkým popojížďkám a budeš mu dopřávat potřebný servis, nemusel by Tě úplně vypéct.

foto: Jan Machač, autickar.cz

Donedávna však Opel ještě vyráběl Insignii, a ačkoliv výroba už dávno neběží, stále najdeš roční vozy v nabídce. Koukal bych po dvoulitru GSi, který je ještě Ecotec od Generála Motorů, avšak kromě vyšší spotřeby je poměrně robustní a nabídne solidní porci výkonu dostačující pro tak velké auto. Insignie je sice starší, ale zase má božské sedačky, nabídne slušnou výbavu a ze všech zmiňovaných aut za volantem zkrátka pobaví úplně nejvíc. A když se bavit už nechceš, nahodíš tempomat, zapneš odvětrávání a masáž, a Insignie tě doveze kam potřebuješ aniž bys o cestě pomalu věděl. 

Foto: Autíčkář.cz

Mimo Evropu moc možností nemáš. Zmiňuješ Subaru Outback, který je určitě solidní volba, ale stran spolehlivosti bych se bál bezestupňového CVT Lineartronic, které umělo pozlobit a zároveň má svůj specifický jízdní projev. Taky nejde o žádného rychlíka, atmosférická dva-čtyřka nemá ani dvěstě koní, ale pokud jsi spíše klidnější řidič, nemusí to úplně vadit – na dálnici však počítej s častějším vytáčením motoru. Subaru je poměrně specifická značka, takže moc nejnovějších výstřelků nečekej, ale pro konzervativnějšího člověka by mohlo jít o fajn volbu.

Foto: Autíčkář.cz

Zajímavou volbou by mohla být Kia Proceed GT , která stojí jako nová hluboko pod tvým rozpočtem. Na druhou stranu je ze všech zmiňovaných aut nejmenší, ale za to nabídne solidní spotřebu, slušný výkon, skvělý podvozek a příjemné řízení. Jak jsem psal v testu, Proceed GT je zkrátka kombíček nadšeného řidiče – tatínka. Ano, převodovka je občas zmatená, zpracování také není nikterak zázračné, ale jinak vlastně nemám výtek. Možná jen ten výfuk by nemusel být tak moc tunerský…

foto: Jan Machač, autickar.cz

Nakonec nezapomeňme ani na Mazdu6 – ano, stále se dá koupit nová, ale pomalu se její čas chýlí ke konci a po vyprodání skladových zásob už pravděpodobně nadobro skončí. Šestka jezdí skvěle, má příjemný a spolehlivý SkyActiv spojený s hydroměničem, ale uvnitř je věk modelu velmi znát, zejména infotainment už je opravdu zastaralý. Pokud ale hledáš staronové auto, které po Tobě nebude chtít žádné doteky na displeji a hledání klimatizace v podmenu, šestka je dobrou volbou – na vše podstatné najdeš tlačítko, navíc zpracování je u Mazdy solidní a i materiály působí prémiově. 

Ano, na výběr toho mezi novými vozy už moc není, ale stále se vybrat dá. Volba není jednoduchá, záleží čistě jen na tom, co hledáš a jakým jsi řidičem. Držím palce, ať vybereš dobře, a nebudeš muset vybírat mezi crossovery a SUV. 

 

 


 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

ransom
06. června 2024, 21:18
2

Mazda 6 byla první, co mě napadlo. Má ji kamarád (po naftový Oktávce) a je nadšený.

reagovat
St
Staromil
07. června 2024, 00:57
3

Mazda byla první, co mne napadlo...:-))... má ji kmarád (po předchozí benzínové Mazdě), jak taky mám M6 a myslím, že nadšených je víc...
A nejen infotajment, ale všechno v nich je tak krásně zastaralé...budíky, tlačítka, točítka, páčky, čudlíky...zapnout...cvak...vypnout...cvak....hudbu chodíte poslouchat do auta...

A výběr zatím je.
https://www.autosystem.cz/vuz/mazda-6-wgn-20th-anniversary-2-5-skyactiv-g194-294323
https://www.autosystem.cz/vuz/mazda-6-2-5-skyactiv-g-194k-6at-4x2-wgn-20th-anniversary-297829
https://www.autosystem.cz/vuz/mazda-6-wgn-2-5-skyactiv-g-194hp-at-takumi-292175

P.S. Doufám, Ransome, že se nezlobíš, že jsem trochu parafrázoval Tvůj příspěvek...jen v dobrém...přesně to bych napsal i sám, napadlo mne to už po přečtení nadpisu a pořád čekal, kdy to přijde. A ono až v posledním odstavci.

ransom
10. června 2024, 11:33
0

Nezlobim. Měl bych?

St
Staromil
10. června 2024, 22:45
0

...ani ne, já jen, že ač mne napadla stejná první reakce, tak na tu formulaci a doplnění o kamaráda jsem neměl autorská práva, ale zdálo se mi vtipné to použitím stejné souvislosti s malou obměnou povýšit na druhou...:-))...

to
tomaass2
11. června 2024, 13:49
0

Já se nedivím, že po naftový Octávce (nic proti ní, sám ji mám a je to průměrně dobrý auto) je z o třídu výš posazené M6 v benzinu nadšen. Navíc musím říct, že design Mazdy je v poslední dekádě fakt parádní a líbí se mi i ty jejich výroční edice s fajn cenami. Akorát když jsem v ní párkrát jel s kolegou, tak mi přišlo, že je to po 80 tkm docela rozvrzaný v interiéru, jakou máte zkušenost vy?

St
Staromil
11. června 2024, 23:15
1

To je vlastně pro mne zajímavá otázka...já mám starší verzi GH 2,5l Sport, tehdy vrcholový kousek...najeto 182tis a řekl bych, že si neuvědomuju, že by bylo něco rozvrzané a štvalo mne, a to nemám různé "parazitní" zvuky rád. A nebo jsem si zvykl a už to neslyším, nebo jsem v tomto méně náročný?...znáte to, v cizím autě, jiné zvuky, hned je člověk slyší. To vlastně stačí se ve svém autě sednout dozadu, když řídí někdo jiný a hned jsou i zvuky taky jiné. Ale řekl bych, že prostě spíše rozvrzané nic není. Nevrže ani u ještě starší M6, co má najeto 230tis. a je z roku 2008. taky máme M3 s najetými 100tis. a absolutně nic....
Kamarád má novější M6 s 2,5 ltr., v podstatě i výbavou nástupce, ale ani při jízdě s ním, pokud se pamatuju, jsem nic moc neregistroval, a to jsme jeli třeba i po kočičích hlavách. Taky třeba záleží, jestli je mráz nebo vedro, díly pracují, tuhnou...Nicméně bych nevylučoval, že novější nemusí být lepší...šetří se všude. Materiálově celkově kvalitnější interiér měla vlastně stará M626.

A na závěr upozorňuji, že jsem "naprosto nezaujatý"...:-)))...

St
Staromil
předevčírem v 23:23
0

Tak jsem měl teď dva dny vypnuté rádio a poslouchal při jízdě zvuky...nic nevrže...:-))

A na doplnění, u toho auta se zatím nic neměnilo, jen zadní brzdový třmen ještě za předchozího majitele, mám fakturu, důvod tedy neznám. A zatím není ani po kontrole třeba nic aktuálně měnit, ale jednou to přijde. Má to ale i své mínus...když pak je třeba něco povolit, tak to nejde, protože s tím zatím nikdo nehýbal (13 let), šrouby jsou zarezlé...:-))

So
Solii
06. června 2024, 22:05
0

Jsem řešil dost podobný úkol a Japonci vypadávají, protože do nich nejde objednat ani webasto, ani vyhřívaný sklo. A to pro mě bylo NO GO. Nakonec Passat.

reagovat
Frankie
06. června 2024, 22:08
2

Já bych šel do ročního Supa nebo o trochu menší Octy, 2 Tsi, klidně 4x4. A jak je psáno, ani funglovka v 1,5 Tsi není marná, s sutomatem je v mild hybridu. Mám chvíli, ale je svižná, jede pěkně a spotřeba po 1500 km od novoty na 6,3. Místa je dost.

reagovat
Sa
Sato
07. června 2024, 11:04
0

mas tu 1.5 uz v novom superbu? Ja to mam este v tom minulom, dokonca s manualom, je to relativne fajn. Spotreba zalezi, osobne som spise kolem 7,5 ale mne tolko zrala aj nafta v mondeu. Dynamika tiez prijatelna ked clovek je sam v aute, len dvojvalcovy rezim je nejako viac naprijemny ako ked to bolo nove, v rozmedzi cca 1500-1800ot to je strasne.

Frankie
07. června 2024, 12:47
0

Mám to v nové Octavii, kombi, predfacelift, mild hybrid. Cesta Třinec Liberec a zpět za 6,1, mírně překračování limitu, dálnice tempomat 140. Normálně za jízdy nepoznám vypnutí a zapnutí motoru tzn. plachtění a ani to vypnutí dvou válců. Je to sametové. Navíc to aamo aktivně brzdí motorem, funguje to celé fakt docela dobře.

Sa
Sato
07. června 2024, 13:59
0

Ja mam 1.5 este bez mid hybridu, ked to bolo nove tak tiez ten dvojvalcovy rezim nebolo skoro poznat, postupne sa to zhorsovalo teraz po 30k km to je uz dost spatne.. rozmyslam ci to nejako reklamovat alebo to bude spise vlastnost...

Frankie
07. června 2024, 14:17
1

Za mě spíš na reklamaci. Kolegyně co to mají to vypínání válců v Octavkach 3G, najeto přes 150 tis.km a nijak negativně to člověk nepozná. Vsimnul jsem si vždy až podle palubky.

Is
Iskar
06. června 2024, 22:34
1

Asi budem za nudného patróna, ale dokonalým univerzálom je práve Toyota Corolla - v kombi prevedení Touring Sports je o niečo väčšia ako Auris (dĺžka, šírka aj rázvor medzigeneračne vzrástli o pár centimetrov) a nestratí sa v meste ani na diaľnici, aj keď možno neponúkne veľa zábavy za volantom...

https://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/corolla/206143209

reagovat
kotzitzaq
07. června 2024, 08:04
1

U Corolly bych si nebyl úplně jistý tím prostorem. Vím, že oproti HB má kombi trochu delší rozvor, ale nejsem si jistý, zda to bude stačit. Máme doma HB a ten je reálně jen pro dva - vzadu je méně místa, než v Citroënu C3, který manželka jezdila před Corollou.

Be
Bernard L.
07. června 2024, 09:58
0

Když už se tu mluví o "menších" autech jako je Corrola a člověk chce něco víc než trojváelc, proč teda ne PHEV? Přeci ho nikdo nebude nutit nabíjet (bude s tím prostě jezdit jak s normálním autem, slyšel jsem o člověku co chtěl prostě Wranglera a ten se v té době prodával jen jako PHEV, tak má PHEV, který v životě nenabíjí).
Jasně, spotřebu nebude mít nižší než u běžného hybridu, ale čemu to vlastně vadí?

Jediné čeho bych se teda bál je, že po čase (až auto bude stárnout), tak mne bude auto bude nosit problémy v rovině spalovacího motoru, ale i elektropohonu (ale tomu se člověk nevyhne ani u běžného hybridu).

Marek Brunner
07. června 2024, 10:07
2

Bernard L.: PHEV v případě nenabíjení je docela loterie. Některý žerou i víc, než kdyby tam ten hybridní pohon nebyl - třeba koncernová 1.4 TSI si v případě vybití na nulu neustále snaží dohnat šťávu do baterek, protože klima apod. jede jen na elektřinu.

Frankie
07. června 2024, 10:48
1

To je jednoduché pro ne, kdyz nenabijis. Je to proste naprosto zbytecne. A navic mas: zbytecne drahe, tezsi auto se zbytecnymi dily navic. A vetsinou mas mensi kufr. To jen ve stručnosti. Takže když nenabízí pravidelně doma je PLUGIN HYBRID ZBYTEČNÝ.

Is
Iskar
07. června 2024, 11:35
0

kotzitzaq: Keďže Corolla kombi vyhovovala aj priestorovým nárokom pani šéfredaktorky a vzadu sediaceho rodinného príslušníka, určite to s ňou nebude také zlé. :)

"Stěžovat si nemůžu ani na prostor – je ho dost a potomek, který již dorostl do rozměrů průměrného dospělce, si na zadní sedačce nestěžoval."

https://www.autickar.cz/clanek/toyota-corolla-gr-sport/

kotzitzaq
07. června 2024, 12:51
2

Přiznám bez mučení, že jsem kombíkovou Corollu sám nikdy neměl, ale vycházím i ze zkušeností kolegů, kteří ji testovali jako potenciální služebák, případně měli jako náhradní vozidlo. A místo vzadu bylo vždy předmětem kritiky (u HB jej kritizovat nebudu, jelikož nelze kritizovat něco, co vůbec není :-)). Paní šéfovou osobně také neznám, ale z jejích článků jsem usoudil, že na místo v národním basketbalovém týmu neaspiruje. A to rozhodně nejsem odpůrce Corolly, naopak ji mám velice rád. Jen se obávám, že pokud zadavatel chtěl od Aurisu o laťku výše, tak Corolla to (prostorově) nezajistí.

Be
Bernard L.
10. června 2024, 15:49
0

PHEV je zbytečný a je-li "špatně udělaný" tak je i uchlastaný. To chápu. Ale nechce-li člověk tříválec a chce-li člověk tankovat benzin, tak někde ani jiná volba není (např. Opel Astra).

S PHEVama nemám zkušenosti (jako vůbec žádnou, řídil jsem Megane PHEV cca. 30 km), ale pokud by fungoval jako normální hybrid (třeba ten Toyotí či Renaulťácký) jen s možností dobíjet ze zásuvky, tak by to mohlo být OK. Fungují nějaké PHEVy takto? Nebo je to jen moje fantazie a bez dobíjení jsou všechny PHEVy na houby?

Sa
Sato
06. června 2024, 23:54
1

Poptal by som konkretne znacky ake davaju zlavy, nam nedavno v korporatnej tabulke na OL percenta v stlpecku zlava hodne podrastli. Do miliona novy superb/passat a mrte vybavy, ale aj taka 3er alebo lexus es sa tam zmesti s prehladom. Jasne, clovek z ulice dostane nizsiu cenu ale aj tak by som sa vobec neorientoval podla cennikovych cien.

reagovat
to
tomaass2
11. června 2024, 13:57
0

Nebo slevy od bank typu ČSOB Premium, Volvo, Ford, Lexus tam mívají přes 20 % z ceníku dolů.

Ju
Junior
11. června 2024, 22:46
0

Jsem jedinej, kdo když na něco najednou dostane 20% slevu, tak se akorát enormně nasere, protože mu dojde, jak mocně se ho prodávající původně snažil natáhnout?
A že by to ČSOB dělala za jediný procento nebo snad z dobré vůle, si ani nepředstavuju.
Reálná podlaha bude daaaaleko níž.

Sa
Sato
11. června 2024, 23:06
0

Nie si, ale napr pri cihlach bolo 40-50% jeden cas skoro standard... k comu je potom je taky cennik? asi len k natiahnutiu vykazu pre nejakeho koncoveho nestastnika alebo statnu spravu.

Inak jeden cas som pre toto drzal celkom hate voci vw, ze (mierne) jazdene auta sa predavaju za ceny rovnake ako to firmy kupuju nove. Ale teraz ked vidim 30% zlavu na lexuse... tak si vravim ze to nebude vw specific zalezitost

ro
rock
07. června 2024, 05:47
0

Jenom mne tak napadlo, že nový Passat (B9) je v zaváděcí sérii od 899 t, přičemž výbava ani v té základní výbavě Limited úplně holobytová není a i s drobnostmi na doladění typu winter paket (za 12 litrů) se pořád vejde do budgetu.

reagovat
Be
Beran
07. června 2024, 11:24
0

Auto z prvniho roku vyroby bych si nekoupil...

PB
07. června 2024, 07:31
0

Z toho co se zde přetřásalo bych zvolil asi jednozančně Outback - nový active přesně za milion sto. Jinak bych se asi nebál Corolly. Pokud tedy nechceš čtyřkolku.

reagovat
Ha
Habakukk
07. června 2024, 07:55
2

Outback fajk auto, ale ten bídný motor chybí mu tak 20kW

Frankie
07. června 2024, 12:50
0

Vsechny jmenované jsem našel v inzerci jako max rocni v dané cenové relaci. Plus tam byla i Audi A4, a tu bych tím pádem zvažoval taky.

reagovat
kotzitzaq
07. června 2024, 15:01
1

Na Audi A4 díky tomu, že bude končit jsou teď docela fajn slevy. Nevím jak pro soukromníka, ale jako firemní zákazník jsem bez nějakého složitého smlouvání dostal 21% dolů (a tím fakt nemyslím, že mi odečetli DPH :-D).

sheogh
07. června 2024, 14:30
0

Vzal bych zanovni Jaguar XF, moooozna bys nekde ukecal slevu i na novej v tom budgetu (ale spis ne), nebo zanovni E-klasse

reagovat
Ma
Malleo
09. června 2024, 15:40
0

Úplně nové auto je zbytečně prodělečný špás, osobně bych to viděl na 1 max 2 roky staré s minimem km, kde kolem 1 mega figuruje i Arteon shooting brake, nebo jak zde několikrát zmiňovaná Mazda 6 combi 2.5 skyactiv a za zbytek si užít někde u vody.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Opel Meriva AUTOMAT,NOVÁ STK,PO SERVISE 2004
Opel Meriva AUTOMAT,NOVÁ STK,PO SERVISE

2004 rok výroby
99 koní výkon
1 600 ccm objem

Škoda Octavia AUTOMAT NOVÁ STK,SERVISKA !!!! 2004
Škoda Octavia AUTOMAT NOVÁ STK,SERVISKA !!!!

2004 rok výroby
147 koní výkon
1 800 ccm objem

Chevrolet Corvette C6 Targa LS2 6.0L V8 2005
Chevrolet Corvette C6 Targa LS2 6.0L V8

2005 rok výroby
405 koní výkon
5 970 ccm objem

AMC Pacer X 1975
AMC Pacer X

1975 rok výroby
119 koní výkon
4 228 ccm objem