načítám data...

Volkswagen Passat 2.0 TSI: Chválím koncern a nestydím se za to!

Génius průměrnosti. Co je vlastně špatného na průměrnosti? A může být průměrnost dobrá, ba prvotřídní?

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Volkswagen Passat 2.0 TSI: Chválím koncern a nestydím se za to!

Přemýšlím, odkud začít. Jestli tím, že jsem si oblíbila nejprůměrnější koncernový vůz na světě, tím, že vlastně nesnáším jiné než nudné oblečení, nebo tím, že stárnu, protože za benchmark dobře stráveného dne považuju fakt, že mě nic nenase*e. Týden s Passatem mi – velmi překvapivě – přinesl spoustu  nových myšlenek a filosofických úvah. Pokusím se vás s nimi otravovat co nejmíň, ale tak úplně neuniknete. 

Passat není třeba představovat. Vydržel tu s námi již osm generací. Mnozí z vás ho narozdíl ode mne vlastnili a mnozí s ním mají mnohem větší zkušenosti. Nikdy jsem k němu necítila zvláštní příchylnost, ale ani opovržení. Přitom obojí patří v jistých kruzích k dobrému tónu – na jedné straně nekritická adorace, jakási představa “manažerského snu”, na druhé straně přezíravost, protože koncern, nuda a šeď. Auto s nechutnou přezdívkou “pašík” se svého času stalo symbolem porevolučního dostatku. Když už člověk nedosáhl na bavoráka nebo mergla, pašík mu stále obstaral jakýs takýs status úspěšného individua. Situace vlastně přetrvává dodneška. Passaty figurují ve flotilách firem, které chtějí svému managementu dopřát trochu lepší optiku, než jakou nabídne Superb. 

Foto: Viola Procházková

Už druhý den za volantem jsem si musela přiznat, že to chápu. A teď nemyslím “chápu” ve smyslu “mezi lidmi jsou všelijací ufoni, co se dá dělat”, ale fakt chápu, prostě to dává smysl. Na Passatu snad není nic, co by bylo objektivně špatně. Zvenčí vypadá elegantně, ale zas ne přehnaně vyumělkovaně, něco jako smart casual. V královské modři mu to sekne, že se po něm i ohlédnu, a líbí se mi, jak je v záplavě mainstreamových SUV hezky placatý. To samé uvnitř – všechno černé nebo stříbrné, všechno v zásadě geometrické, funkční, efektivní. Připouštím, že pokud jde o ergonomii, jsem prostě koncernový typ. Vyhovuje mi nenápadité blbuvzdorné ovládání a designové experimenty taky nesnáším moc dobře. Nevím, jestli za to může částečně germánský původ, ale v německých autech – na rozdíl třeba od japonských, nota bene francouzských – intuitivně vím, kam sáhnout, kde hledat.

Foto: Viola Procházková

Když Dan nazval Passata králem průměrnosti, nemyslel to zrovna jako kompliment, ale mně se teď na klávesnici dere úplně stejné slovní spojení a vůbec mi nepřipadá ponižující. Představte si průměrné ráno. Jde se do práce, pak vyřídit pár věcí, krátká neformální schůzka, prostě obvyklý den s obvyklou mírou očekávaného i neznámého. Vezmu si na sebe koktejlky a dvanácticentimetrové jehly? Vezmu si funkční membránové oblečení? Ne, vezmu si černé džíny, triko, casual sako a conversky, možná mokasíny. Stejně jako včera, stejně jako zítra. Protože to bude plus minus fungovat ve všech situacích, do nichž se během dne můžu dostat. S Passatem je to stejné. Jo, sem tam se na obzoru rozvine hezká okreska a hodilo by se něco sportovnějšího, sem tam by se hodilo zaparkovat do menší mezery, jindy by se hodila větší ložná plocha. Ale ve všech situacích to bude plus minus fungovat a nevznikne důvod k našňupnutí. A o to jde – když koupíte Passaty do firemního fleetu, pravděpodobně našňupnete míň lidí, než když koupíte cojávím Mazdu 6 nebo Mondeo. Nejsou to o nic horší auta, ale už v lecčem vybočují – v designu, v ovládání, nebo třeba jen v percepci většinové společnosti. 

Foto: Viola Procházková

Ale pojďme zpátky do kabiny. Sedačka sice na pohled připomíná takovou tu typickou dřevěnou lavičku v parku, ale sedí se v ní fakt dobře. A že jsem se zrovna během tohoto týdne něco naseděla! Ta řidičova umí dokonce jednoduchou masáž spočívající v postupném nafukování jednotlivých segmentů opěradla. Nic sofistikovaného, ale příjemné je to velice velmi. Místa tu máte jako v king size posteli, vpředu i vzadu. Kufr sice není moc vysoký, ale zato je tak dlouhý, že na jeho konec ani nedosáhnu. A když sklopím zadní sedačky, poslouží i jako nouzová noclehárna. 

Foto: Viola Procházková

Materiály nejsou úchvatné, rozhodně ale důstojné a ještě jim pomáhá opravdu pečlivé slícování. Řadicí páka jezdící dopředu a dozadu po stisknutí tlačítka působí v dnešním světě koleček a sprchových hlavic skoro archaicky, obsluhuje se ale venkoncem nejlíp. Ano, chybí mi točítko hlasitosti, na to mám pifku. Škoda, že zmizely hodiny na palubce. Chybí mi taky staré dobré USB sloty, zvlášť když bezdrátové nabíjení pořád nějak blbne. Ve škodovkách a audinách s ním mám problém taky, koncern si prostě s mým mobilem nerozumí.

Foto: Viola Procházková

Bezdrátový Carplay naopak jede bez problémů, takže mě Waze informuje, že cesta po D10 se asi protáhne. Jojo, zapršelo a spoluobčané propadli panice. Objížďka se ovšem údajně časově nevyplatí, mám tedy ideální podmínky pro testování chytrého tempomatu. Přiznám se, že zpočátku mě trochu vyděsil, když na obchvatu Prahy zčistajasna zpomalil na 50, aniž bych ho o to žádala. Neudělala jsem si domácí úkol a tou dobou jsem netušila, že se tempomat řídí podle mapy a podle značek, tedy si sám reguluje rychlost nejen na omezeních, ale třeba i do zatáčky. Funguje to kupodivu docela dobře. Samozřejmě si brzy všimnete, že je zbytečně opatrný a zákrutu vykružuje zhruba v poloviční rychlosti, než byste to udělali sami. Na druhou stranu – jsou situace, kdy člověk za volantem fakt není v dobré kondici, a pak se trocha zbytečné opatrnosti hodí. Autopilot navíc hezky drží auto v jízdním pruhu a stačí mu, když se volantu jen zlehka dotýkáte. A když vám to celé začne lézt na nervy, prostě to vypnete, a zůstane “obyčejný” adaptivní tempomat. 

Foto: Viola Procházková

Pokud jde o rychlou a efektivní přepravu, Passat s motorem 2.0 TSI je ideální, větší výkon nutně nepotřebuju, menší určitě nechci. Dynamika není omračující, ale slušná a hlavně se udrží, i když auto naložíte. Nebo když jedete po dálnici hodně rychle. Taky když potřebujete rychle předjet. To všechno dělám docela často a spotřeba se držela kolem 8 litrů na sto. Sedmistupňové DSG sice nepatří k elitě plynulosti, ale ve spolupráci s konkrétním benzinovým motorem ze sebe vydává to nejlepší. Pokud jste hnidopich, možná občas pozvednete obočí při prudké akceleraci nebo posunování v koloně, ale pokud nejste, nevšimnete si vůbec ničeho divného. Celkově mi tahle kombinace připadá vydařená a k autu se hodící. Potěší i objem nádrže 66 litrů. 

Foto: Viola Procházková

Abychom si odškrtli i poslední kolonku, pojďme se podívat na podvozek. V komfortním režimu bych jeho projev označila za “celkem pohodlný”. Jestli máte dojem, že to není nejvyšší hodnocení, tušíte správně. Nechci mu křivdit, v žádném případě není drncavý. Úplně skvěle zvládá velké nerovnosti jako kanály či retardéry. Ani v zatáčkách se nenechá rozhodit a připravit o jistotu. Ale na obyčejné silnici, lehce zvlněné, sem tam záplatované, má člověk pořád pocit jakési kostrbatosti. Obláček to prostě není, jakkoli to osobně nepovažuju za žádný fail, spíš za lepší průměr. Na předokolku taky docela pěkně zatáčí a rychlost není problém ani na klikatých okreskách. Opět se vracíme k tomu, že v žádné disciplíně není Passat vyloženě numero uno, zároveň však všechny zvládá uspokojivě. A den, během nějž mě nic nenase*e, je dobrý den. Auto se mi trefilo do cestovně nabitého týdne. Strávila jsem v něm hodně času a hodně kilometrů, ani jednou se mi ale nestalo, že bych si při pomyšlení na další cestu řekla “ne, už nechci”.

Foto: Viola Procházková

Verdikt

Už jsem se přiznala, že chápu fleetové manažery, kteří se nezmůžou na nic originálnějšího než Volkswagen Passat. Teď musím přiznat, že chápu i zákazníky z řad soukromých osob. Přijde mi pochopitelné nechtít nic překvapivého, objevného, vyčnívajícího. Stačí, že je to kvalitní a příjemné. Sama si v 90 % případů ráno natáhnu džíny a triko. A i když mám na charakter džínů i trika dost vyhraněný názor, který nepřipouští kompromisy, pro spoustu lidí je to jedna velká šedá nuda. Passat je přesně taková uniforma všedního dne. Dobře padnoucí, precizně zpracovaná, ne zrovna levná, ale vhodně pokrývající většinu příležitostí. Absence vyhraněného názoru předem vylučuje nepatřičnost. Předvídatelnost – klidně jí říkejte fádnost či bezpohlavnost – je vlastně ohromně uspokojivá.

 

Technické údaje

Motor: přeplňovaný zážehový čtyřválec 1 984 cm³
Výkon:190 koní (140 kW)/ 4200-6000 ot/min
Točivý moment 320 Nm/ 1500-4100 ot/min
Převodovka: sedmistupňová DSG
Maximální rychlost: 238 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 7,5 s 
Spotřeba udávaná [l/100km]: 6,3
Spotřeba v testu [l/100km]: 8,0
Základní cena s danou motorizací od 930 900 Kč
Cena testovaného vozu (výbava R-line) s příplatky: 1 283 300 Kč

 

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

sc
screepy
13. května 2020, 11:44
5

Koho napadlo dát místo těch pěkných analogových hodin mezi výdechy tlačítko na varovné blikání. Byla to možná zbytečnost, ale v tom interiéru to alespoň na mě působilo jako pěkný elegantní prvek. Tenhle obdélníkový ekl mohli strčit někam do podpalubí.

reagovat
Zlokoč Ka
13. května 2020, 12:01
1

To by mě taky zajímalo... Nechápu.

beastar
13. května 2020, 12:09
1

Naprostý souhlas to bylo vždycky takový znamení pro mě, co odlišovalo těžce průměrný Superb od Passatu, který je vždy ve všem o X% lepší. Asi jim analogový hodiny nezapadali do stylu s infotaimentem. Tam jsou přece moderní hodiny taky navrchu.

krab
13. května 2020, 12:13
-1

Hmmm, zkrátka změna na digitální svět. Posledním Passatem, kterým jsem si nějakou dobu pojezdil byl B8 a ty analogové hodiny se mi tam líbily, tradiční doplněk, který fakt docela nešťastně nahradil jak tak koukám jen nápis Passat a tlačítko na varovný blinkry.

beastar
13. května 2020, 12:22
0

Je to pěkně hnusný ta novinka. Tady je vidět, že u střední třídy takovýho jména jako je Passat je prostě velký zlo dělat velký změny. V detailech i designu auta. Mimochodem B8 je velmi příjemný auto na cestování. A vůbec sem tady tehdy nepochopil rádoby hate pana exredaktora M.P. .... tuším, že to bylo na B8... Smutný že se tady 4 lidi pod tím (různých názorů na auta) shodnou že s tím odstraněním hodin to posrali.

Tr
Trewis
13. května 2020, 12:53
2

Arteon hodiny dosud taky měl včetně tlačítka na blinkry celkem vkusně pod nimi.

JohnyLBC
13. května 2020, 14:08
0

Mimochodem takovéhle hodiny jsem měl v Mondeu MK3 04´ a mě se to líbilo, ačkoliv spousta recenzí na to plivala že je to ošklivé a proč to není digitální. I tady v Passatu se mi ty hodiny líbí :)

ro
rock
13. května 2020, 16:16
0

Ty hodinky tam chybí, to je jasná věc.

to JohnyLBC:
Tyhle konkrétní, byť o facelift novější (ale jich se FL nedotkl) hodinky jsem měl možnost několik let sledovat taky. Z dálky vypadaly dobře, ale zblízka byly strašně fórový a když jsem opravdu potřeboval vědět, kolik je hodin, podíval jsem se na zápěstí.

ratan groch
13. května 2020, 12:16
-2

Volkswagen Passat nie je genius priemernosti. Je ihned prvy za premiou, lebo sa tam nechce tlacit a zbytocne bojovat. Stacilo by uplne kazdemu z nas a po case by sme si priznali, ze je to velmi dobre auto, ziaden priemer. To auto totiz v nicom nie je podpriemerne. Ak by sme dali na kopu vsetky auta na svete, tak urcite nebude Passat v strede a polka aut lepsich a polka horsich.
A cim viac by sme davali poziadaviek na auto, tak vyssie by Passat stupal v rebricku. A keby sme tam nakoniec dali do poziadaviek vsetko co ocakavame od auta, tak by vyhralo Das Auto. A kedze je Passat vacsi nez Polo ci Golf a Arteon skor ci neskor zomelie cas, tak mame vitaza.

Osobne Passat nepoziva moju mimoriadnu naklonost, ale ked si ho poziciam na prevoz vacsej veci alebo som musel odsoferovat 3 ludi 1000 km, tak musim priznat, ze to auto je naozaj dobre. A pre nas autickarov je dobre aj to, ze sa nedostavaju do ruk zlym soferom, ktori by nas na cestach trapili, na to su tu ini specialisti :)

reagovat
beastar
13. května 2020, 12:36
2

To auto je za současných podmínek za slušné peníze a asi není úplně nutné brát si R-line. Jezdí velmi příjemně a na běžné cestování moc lepších aut není. A že se v tom nedá ostřeji povozit? Tak samozřejmě na nějaké lámání rekordů na ringu a okreskách to není. Nicméně nějaké ostřejší průjezdy a tvrdší zacházení si to nechá líbit. Současné DSG konečně dobře funguje a řadí hladce bez zbytečných záseků a cukání. Výkon na takové auto stačí vrchovatě a zvuk motoru neobtěžuje. Z výbavy to má téměř vše, co si lidi běžně objednají. Mám zkušenost ze všemi generacemi od B3 a probíhá skutečná evoluce. I když často šlo vlastně jen o FL, které se pro lepší pocit nazývalo nový Passat. Pryč jsou časy B6, která byla sice dílensky na dobré úrovni, ale hnila jak prase, převodovky se dávali tehdy špatný a motory se sypali jak čaj. Dobře že se VW poučilo. Na současný, ale ani minulý Passat nemá cenu psát nějaké přehnané kritiky. Protože by to bylo lhaní do kapsy. A za tyhle peníze v této třídě (ale i o segment výš) moc lepších aut koupit nejde. V rámci koncernu už je to potom jenom o znáčku a rozhodování (A4,A6 atp.) Superb je dobré auto. Za přímou konkurenci Passatu sem ho však nikdy nepovažoval. Kdo má možnost tak přesedněte přímo Sup>Pas and BCK.... Pokud Superb není v PLNÝ alá dejte tam všechno. Je to pořád velký rozdíl.

reagovat
Zlokoč Ka
13. května 2020, 12:43
0

Navíc pozoruju, že cenový rozdíl mezi Supem a Passatem se nějak zmenšuje...

beastar
13. května 2020, 12:50
0

Tak tak. Zrovna dneska jsem jel s kamarádem co si koupil nedávno Sportline. Vyměnil starou generaci za tu novější. A ceníkovka na faktuře s pár příplatky ale slevou byla 1,120,000 Kč... jasně je to naprosto nejvybavenější auto, co jde koupit u Škodovky, ale i tak. Zase tak daleko od toho tebou testovaného Passatu to není.

ratan groch
13. května 2020, 14:54
3

Tak zas "koncern" ma hadam pravo si trochu zaryzovat v krajine, ktoru 30 rokov uspesne presviedca, ze koncernove auto je ceske a oni su vlastne len taka kapsa z ktorej si Skodovka berie peniaze, ked potrebuje a vybera si koncernove diely, ktore uzna za vhodne. Vsetci si pamatame casy, kedy sa koncern v Cesku neohradzoval voci tomu, ze hrdi obcania porovnavali s Passatom Octaviu. V najdolezitejsej kategorii osobnych aut - kufri - ju dokonca porazala.

Kedze v Cesku je nekriticke adorovanie Skody, tak cena ojazdenych Skodoviek sa obcas pohybuje az na urovni, kde sa uz prelina s BMW alebo Audi. A kedze v hlavnom segmente predaja Skodoviek, vo fleete, je dolezity aj rozdiel kupnej a predajnej ceny, tak si vie koncern velmi presne zratat za kolko este moze Superby predavat, aby bol rozdiel kupnej a odpredajnej ceny na urovni, ktoru fleetovi manageri este povazuju za unosnu. Takisto to pekne vyzera, ked ukaze akcionarovi aku obrovsku zlavu vydupal na Skodovke oproti cennikovym cenam.
Bezny obcan je sice cenou uz znechuteny a kupuje si Huyndai, ale niekde v kute srdca a mozgu ho tesi, ako sa ceske auto vyrovnava aspon cennikovymi cenami tym najlepsim na svete.

Ondris
13. května 2020, 16:04
0

Beastar: Zase R line vyzerá aspoň v predface verzii oveľa lepšie, najmä keď to má aj lepšie LEDky. I keď tu po facelifte mi dosť vadia tie 4 fejkové koncovky, to už vyzerá dosť vtipne.

Viola: A u jazdených sa mi zdá, že Sup vyjde v našich končinách ešte drahšie ako porovnateľný Passat.

beastar
13. května 2020, 20:18
0

Uznavam ze Rline nevypada zle. Jsme ale vylozene jen u priplatku za vzhled. Jasne dnes je to in. Na peknych kolech a v barve nevypada zle ani obycejny.

Fa
Fandatik
13. května 2020, 13:44
7

Jediný důvod pro rozkliknutí článku, bylo zjistit jaké ovoce bude ve středové přihrádce. A nic :-((

reagovat
Zlokoč Ka
13. května 2020, 17:38
0

Priste uz to fakt napravim!

ro
rock
13. května 2020, 15:56
0

Mně se to auto prostě líbí, nemohu si pomoci. Mám takovou usedlou germánskou mentalitu :-)

Nicméně
Audi A4 se 190 k TFSI a DSG začíná na 1.081 mega. To bych raději sáhl po čtyřech kroužcích s opatrněji vybíranou výbavou. Ale každému dle gusta.

reagovat
Ondris
13. května 2020, 16:07
0

A4 zase neposkytne toľko priestoru. Tiež som mal takú dilemu a napokon zvíťazil Passat.

Csaba
13. května 2020, 16:00
8

Vždy když vidím u takhle obyčejného auta cenovku 1,3 mil Kč, okamžitě, ať chci nebo ne, mě napadne "Mustang V8 stojí stejně" :-)

reagovat
Matěj Podhorský
13. května 2020, 17:04
1

Tak fleetový Passat bude o půl milionu levnější, a to už Mustang není a ten taky není ve fleetové verzi, teda vlastně je, jako Mondeo :D

Ha
Habakukk
13. května 2020, 18:26
0

Tak tak -20% sleva na fleet, -21% DPH a už je to auto za totálně jiné peníze

beastar
13. května 2020, 20:17
2

20% na fleet jenom? To dokážu já a nejsem fleet. Pod milion se jde dostat. Napadne Mustang V8? To je úvaha, ale úplně mimo. Třídou, praktičností, projevem auta, to jak to má působit na okolí. Prostě úvaha založená jen na nějaké tabulkové nastřelené ceně. V reálu o Mustangu bude uvažovat možná majitel podobného Passatu jako o hobby autě, druhém autě a tak podobně. To je jako bych u testu novy okyny za 800 napsal... Jooo to me napada ojeta S8 v8... taky to bude prece za stejny penize. Jezis lidi myslete trochu kurva politicky, nez to sem voe placnete.

Ju
Junior
13. května 2020, 22:45
0

beastar: hele náhodou, obrací se to k lepšímu. poslední tři jednání mě vůbec nepustili do firmy, stál jsem vždycky někde před areálem a dovnitř lezl přes vrátnici pěšky. kdyby to takhle chodilo všude, můžeš si toho Mustanga místo Pašíku už koupit :-)

Zajda
13. května 2020, 22:31
0

Ani není potřeba fleetová sleva, stačí se podívat na ceny skladovek, to už je o něčem jiném.
Elegance bez fejkových výfuků (pouze s jejich nepostříbřeným náznakem) vypadá důstojně.

reagovat
Ca
Cartman
14. května 2020, 07:02
3

Pouzivam tohle auto rok. Ale v kombiku a diesel. A nemuzu rict, ze bych z nej byl nadseny. Genius prumernosti podle me sedi perfektne. Zvenku se mi libi, vypada bytelne. Interier taky hezky skoro as luxusni. Na delsi cesty pohodle a prijemne svizny a usporny motor. Ale pak me sere spoustou malickosti. Sedacky pro me nepohodlne masazni funkci mam permanentne zapnutou, dsg funguje dobre v rezimu S, ale v D neskutecne podtaci motor az do duneni,loketni operka proste obcas spadne dolu z nastavene polohy, vypnuti displeje navigace aby dal hralo radio je ve ctvrtem podmenu a po kazdej startu musim znovu nastavit, obcas se nezapne couvaci kamera, obcas si vrzne v panelu dveri a od zadniho leveho kola, navigace me obcas chce protahnout neuveritelnymi misty... Passat he pro me souborem skvelych jednotlivosti, ale jako celek pro me nefunguje.

reagovat
Ha
Habakukk
15. května 2020, 09:52
0

Tak ono to tak nějak má být, pokud chceš nadprůměr od toho tady je Audi A4.

beastar
15. května 2020, 11:00
0

Nebo taky A6 kdyz neresis uplne konecnou cenu. Ja sem s Audi vazne spokojen. Nevim co bych rekl jako nechativum... U V8 je jasny ze to jezdi za 12 a vic. Interier super, pohodli vyborny, zatim projela a dojela vsude. Tak snad ten vzhled no je takovy uniformni. Jinak fakt nevim...

Ca
Cartman
15. května 2020, 21:50
0

No nevim nevim chlapi. Ja tim koncernem tak nadsene nesu. A4 sem jezdil loni mesic. Nebylo to spatny. Ale vzpominky do konce zivota na to mit nebudu. Nejvic me potesila v posledni dobe Toyota Auris hybrid. Proti passatu zadny rozmazlovani ale nicim me nestvala. Rano sem prislo, nastartoval a jel. To je co chci od pracovniho auta. Auto pro srandu chyby mit muze.

beastar
16. května 2020, 11:35
0

Tak to já taky nevím. Asi každý jezdíme v jiných AUDI. Což teda určitě já mám teď v podstatě vrchol nabídky (skoro) To auto ani nemá být nezapomenutelné není to Ferrari F40:) Kritiku Passatu s denního užívání beru Cartman to dokážu pochopit jsou to sice drobnosti co píšeš který jsou dnes skoro u všech aut, ale ok. Nicméně A4 nazvat NIC MOC a druhým dechem pochválit hybridní Auris tím si to celý shodil ten svůj názor. Auris je v podstatě totálně nudné auto navíc konkurent tak možná pro oktávie a i tady kulhá na obě nohy, když pominu že je to teda hybrid. Ten hybrid kterej už do fleetu raději nikdo nechce protože se lidi bouřili, co to je za pekáče... Já teda ráno přijdu nastartuju a jedu i v případě V8 Audi a Renaultu:D A jako ničim mě neštvali podstatně starší a ojetější auta, co se mi to protočili třeba Cayenne v nejslabším benzínu první generace... sedneš a jedeš. Nevim co bych na tom měl jako hledat za jiný zázraky.

Až si budeme zase psát někde pod testem/blogem o 911, Gallardu a tak dále tam chápu že hledáš zážitek něco eXtra, ale takhle. Sorry lehký úsměv ...

Ca
Cartman
16. května 2020, 13:26
0

Pouze sem presentoval svuj nazor neni potreba, aby ses posmival. Passat je nudne pracovni auto, ktere me opakovane stve svymi vlastnostmi. Auris je tez nudne pracovni auto.Nerekl jsem, ze je Auris lepsi pouze, ze me za 7 tydnu jezdeni nicim nestval. Passat abych rozjel tak zmacknu start, vypnu start-stop, zapnu masaz, prevodovku na d pak na s, proklikat menu na vypnuti displeje navigace. To mas 6 ukonu pred kazdym rozjezdem plus vsechny ty drobnosti o kterych sem psal predtim. Auris zmacknu start, dam d , vypnu displej navigace (zustava vypnuty I po opetovnem vypnuti motoru) tzn. 3 ukony. A ted to podstatne proc? Masaz neni treba pac sedacka je pohodlna. Rezim S prevodovky neni treba pac D funguje jak ma. Vypinat start stop netreba pac u hybridu to funguje jak ma. Display navigace vypnes a zustava vypnuty pokud ho nezapnes. Jak sem rekl Auris se mi libi vic nez Passat, protoze dela to co od pracovniho auta chci. Jede a neotravuje.

beastar
16. května 2020, 14:11
0

Já ti tvůj názor neberu. Neříkám že sem řídil všechny motorizace s DSG. To co ale popisuješ že dělá "D" se mi nikdy nedělo aby to až takto moc podtáčelo motor. Buď s tím neumíš nebo to máš rozbitý. Start/stop tak to je otravný, ale skoro všude dnes. Nepohodlný sedla? To máš základ? To se ale vylučuje s masážní funkcí. Tak nevím asi máš moc vysoký nároky (dost divný když Auris považuješ zřejmě v tomto za dobrý) Nicméně dobře to je subjektivní věc, beru. Zbytek co zmiňuješ fakt nestojí ani za komentář... píčovinky.

Nezastávám se Passatu je mi to vcelku buřt každopádně to že jsou to pracovní auta, to já píšu od začátku akorát sofistikovaně. Nechápu co by si od toho čekal? Prostě auto na denní ježdění. A jako jezdit s naftou passatem furt v "S" tak si prostřelim koleno. Však to řadí naprosto debilně pro normální jízdu. Takže naše názory se diametrálně odlišují. Pokud tě ale otravuje v rámci ježdění zmáčknout tlačítko a zapnout si masáž... měl by si možná popřemýšlet o Rollsu se šoférem. Jestli na něj nemáš potom prodej Passata (jestli teda není služební zdarma že) a kup si nějakou hybridní Toyotu. Nechápu proč se trápíš v Passatu když je to takový krám..

Kamaráde ty si typická Česká logika:) VW koncern na hovno (ale jezdim s tim denně) to já kdybych, bych... býval mohl... A naposled opakuju že tvůj původní názor na Passata ti neberu. Zbytek jenom plkáš a skutek utek.

Ca
Cartman
16. května 2020, 19:29
0

No teda s Tebou bych chtel mit dvojdomek... Ty budes asi Hoch manazer v nake strasne dulezite korporaci. Ano auto mam sluzebni. To jako, ze sem ho neplatil tak mam byt rad a nic nerict? Pouze sem vyjadril svuj nazor na ten vuz po roce uzivani. Tvuj nazor, ze chyby ktere jsem popsal jsou drobnosti a ze to maji dnes vsechny auta neberu. Ten Auris je proste nemel a ano sedacka v Aurisu mi prijde pohodlnejsi nez ta v Passatu. Nemuzes rict, ze neci nazor je spatny. Ja mam jine zkusenosti nez Ty, tak to proste vidim jinak. Neni to hur ani lip je to proste jinak. A jestli to nechapes tak zkus to prostreleni kolena, treba to uvolni ten tlak na mozek.

beastar
16. května 2020, 22:01
0

Kdyz neco nafasujes muzes to kritizovat, ale je to samozrejme neco jinyho nez kdyz si to koupis za svoje. Sem hoch manazer ve vlastni firme a dvojdomek bych fakt s clovekem jako ty nechtel. Nehodnotil sem tvuj nazor. Jen tu plochou argumentaci... Auris radeji bez komentare. Byt to u me ve firme klidne bych ti Passata vzal a nadelil funglovku Aurise;) Kdyz vyjadris nazor musis byt pripraven i na to, ze ho nekdo napadne. Tak funguje demokraticka spolecnost. Jestli ti to u vas v korporatu na skoleni nepovedeli. Me se to tady stava furt. Mel by si se zamyslet nad prioritami podle kterych hodnotis auta. To je jen rada od zkusenejsiho kolegy nerozporuju tvuj nazor .. Hodne stastnych km v nafaslem pašíku... mohlo to dopadnout i supem. A to by si teprve nadaval.

coolibra
15. května 2020, 10:34
1

Nebudu komentovat pasoše, kterého má synek a je to jak sex s kondomem, já mám rád JDM cars. No ale i když to nedělám často chválím styl a úroveň textu recenze jež divoženka života znalá přenesla na stránky tyto masculinní. Krásně se to čte a slůvko "našňuplá" je tak kouzelné, že jsem zjihnul při vzpomínce na doby kdy se ženy ještě chovaly jako bytosti jemnocitné. No aby se neřeklo, tak poznamenávám , že interiér testovaného vozu už se už blíží podobě interiéru z filmu 2001: Vesmírná Odysea, Stana Kubricka z roku 1968 a tak se máme ještě na co těšit. My co máme u prdele jestli to má připojení na Instagram a zdířky na kulmofén, jen oceníme když autíčko do provozu nekecá, neboť nejsme unifikované korporátní manažerky, které při jízdě konzumují jídlo, vyřizují pokyny svým otrokům a ještě stíhají zkoušet svůj nový vibrátor. Jenže toto evidentně kecá, takže za mě mínus. Zůstanu u svých léty prověřených tupých a přesto krásných veteránů. Ale ještě jednou díky za onen čerstvý vzduch jež paní spisovatelka vnáší na tyto stránky. čest její práci.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang BIG BLOCK / 1 ze 67/ V ČR 1968
Ford Mustang BIG BLOCK / 1 ze 67/ V ČR

1968 rok výroby
270 koní výkon
6 400 ccm objem

Ford Mustang FASTBACK/TOP STAV / Na cestě 1967
Ford Mustang FASTBACK/TOP STAV / Na cestě

1967 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Ford Mustang SHELBY GT350 ORIG./MAN/ V ČR! 1968
Ford Mustang SHELBY GT350 ORIG./MAN/ V ČR!

1968 rok výroby
270 koní výkon
5 000 ccm objem

Ford Puma 1.7VCT 2001
Ford Puma 1.7VCT

2001 rok výroby
123 koní výkon
1 700 ccm objem

Mercury Park Lane Convertible 1959
Mercury Park Lane Convertible

1959 rok výroby
325 koní výkon
7 050 ccm objem