Cartman
Jméno | Dusan Hadra |
---|---|
Bydliště | Prostějov |
Registrace | před 6.7 rok. |
Poslední aktivita | před 3.9 rok. |
Komentářů u článků | 118 |
Pozitivních komentářů u článků | 34 |
Negativních komentářů u článků | 40 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Hezky, diky. Tohle resim posledni dobou furt.
Hele, ten Marauder vypada fakt super, ale pravidelne z inzerce mizi, aby se objevil za tyden nekde jinde. Nevite nekdo proc?
Tak ted jenom pockame na vysledky. Dovolim si tipnout. At to dopadlo jakkoliv, tak media pripravi zpravu, ze ridici se chovali jak hovada, je potreba zprisnit postihy, zabavovat auta na miste, atd. Zadna statistika nic, pouze tendencni zpravodajstvi a pocity.
Neni zbytecne. Policajti nesou zadni lidumilove a jak rikas, ze existuji takovy co si o akci mysli co my, tak se vsadim, ze existuje stejne velka skupina, ktera se na to tesi. Vetsine to bude asi jedno, proste pracovni patek. Urcite maj slibeny hezky bonusy za carky. Idealni by bylo, kdyby nikdo!zmereny a pokutovany nezaplatil na miste a pustil to do spravniho. Urady zahlcene deseti tisici spravek za jeden den, no nadhera. Tak si myslim, ze by to byla posledni plosna policejni akce.
Ja beru to ten all terrain nejlip v nejake bronzove barve. To gla se mi tvarem nelibi (hlavne zad) radsi mam glc a jeste radsi to nove glb.
Zvedavost. Jsem zvedavy, jestli se tentokrat najde chybicka:-)
Faktem je, ze v poslednich 14 dnech bylo na Autickari vicero zajimavych a hezky napsanych clanku. Asi byla potreba se vratit zpet do reality. A to prosim: fanfary.....dalsim oslavnym testem Volva! Highlights: 1. do kufru se vejde 24 krabic vina. coze? jakych krabic? jak velkych?kolik lahvi v krabici?jak je ten kufr teda velky? 2. Brzdove trmeny ladici barevne s bezpecnostnimi pasy. 3. Ovladani ventilace jako nejlepsi cast interieru. 4.chybejici zvuk u udajne sportovniho vozu vlastne nevadi. Tim Autíčkář uzavrel testy vsech modelovych rad Volva, snad neni treba testovat dalsi motorizace, vybavy, barvy, bude stacit ctrl c, ctrl v, jak autor v clanku navrhuje a pojdme dal. Test auta jine znacky prosim (ne skoda, dodavka, elektroauto, hybrid), dekuji.
To Jakub: mozna budes muset ten disclaimer zkopirovat za kazdy odstavec:-)
Nejlepsi se me libi ten odstavec stigmatizuje. Vzpomnel jsem si jak sme zamlada jezdili fiatem ritmo kabrio pujcenym od strejdy na prehradu. V kapse na 2 piva, ale v kabriu sme byli bohove :-) krasny clanek
Je to scheiss motor to vim, ale na druhou stranu kdyz vydrzel do ted:-). To se to polemizuje, kdyz to nemusim kupovat: -)
Nerozumim reci tveho kmene. Peclive jsem si precetl sve predchozi komentare a nevidim co sem ohledne prava pokroutil. Psal jsem nekolikrat o pravu nevypovidat. To je v ustave. A v te pohadce o ozralovi na dalnici jsem mluvil o dvou paragrafech. Presne zneni se mi nechtelo hledat. Muzes prosim citovat s predchozich prispevku, kde jsem co pokroutil? Dekuji.
A hele ho bavoracka jednickovyho za 105 tisic. Jak na zavolanou.
https://www.autofrc.cz/inzerat/bmw-rada-1-118d--2007/3089/
To Knightrider:
Dekuji za analyzu. Ono nechat si vsechno libit a nedomahat se ani svych zakladnich prav je znakem ovcana. Ale chapu, ze ne kazdej ma na to postavit se sam za sebe. Nekteri si preji byt vedeni za rucicku. Preji hezky tyden.
To Curdin:
Proc lhat? To je Vase ustavni pravo nevypovidat proti sobe! Existuje presunkce neviny a statni aparat disponuje miliardami z nasich dani tak at si zjisti co se stalo. To je jejich prace. A pokud to neumi tak na co je mame. Toto je o vyrovnani sanci! Policajti casto nehraji fer, jejich nadrizeni taky ne, urednici jakbysmet, existuje carkovaci system, radary jsou na mistech, kde se dobre kasiruje a ne tam kde je treba. Jako slusny obcan si muzete rikat, ze vas se to netyka. A ja rozumim. Donedavna me to taky nezajimalo. Ale dam Vam hypoteticky priklad: v noci na dalnici prejedete neosvetleneho ozraleho chodce blba. Ci je to chyba? Vase nebo jeho? Samozrejme jeho nemel tam co delat. A polda se Vas zepta co se stalo a Vy odpovite Ze jste ho nevidel a ze jste nepredpokladal, ze se na dalnici objevi ozrala. A uz tam mate 2 paragrafy. Okolnosti, ktere je mozne predvidat a nevenovani se rizeni a uz se vezete: zakaz rizeni, podminka, vyhazov z prace.... Kvuli jedne vete. Neni lepsi si precist tech par paragrafu, znat svoje prava a povinnosti a nenechat si ublizit kvuli chybe nekoho jineho?
presne!
povinne precist navod jak se chovat a je to
https://road-fens.cz/fsm110_alkohol/
https://road-fens.cz/fsm-11-2-orientacni-zkouska-na-drogy/
To Knightrider:
Kdyz to reknete takhle tak souhlasim s Vasim zaverem a s tim co jste psal vyse, ze nejde o senzaci. A vracim se k tomu co sem psal driv ja: ridic byl debil, ze se sam napraskal. Pro nas ostatni stale plati, kdyz mam nehodu tak nevykladam poldum s cim sem si zrovna v aute hral (idealne nerikam vubec nic). A dokud nas nechyti primo pri cinu tak se nic nemeni a nedeje.
To Twingo je zatim nejlepsi napad. Vlezlo by se i RS minule generace? to by byl ficak idealne Gordini.
To Jakub:
Taky nic ve zlem, ale v zadani je napsano nevsedni vhled. A to bych rekl, ze je. Jasne, ze se nemuze rovnat s Mini nebo Mitem (volba srdce), ale zas neni tak nudne jako Beastarem navrhovane Clio( volba rozumu). Za me idealni kompromis.
A musi to byt za kazdou cenu tridvirko? Jestli ne, tak bych doporucil Hondu Jazz tak kolem roku 2010. Funky vzhled, zivy motor, a super prakticnost. To by se zena nezlobila ne?
Nemohu s Vami souhlasit. Ano zakon byva vetsinou obecny, ale byva k nemu vzdy nejaka provadeci vyhlaska, kde jsou napriklad situace vyjmenovany. Pokud by byl pouze obecny zakon kazdy by si ho vykladal jak se mu hodi (policajti vzdy v neprospech ridice). Pokud vezmeme v uvahu, ze by nebylo mozne ovladat ani packu steracu, tak bychom museli zakazat jizdu v desti. Pac bez steracu to nejde. Chci tim rict, ze nemecka legislativa stoji za uplne stejny hovno jako ta nase. Ono neco omezit je jednoduchy, ale podivat se na vec z odstupem a nadhledem to uz chce celeho cloveka. Tesim se momentalne na dusledky te hovadiny s objizdenim cyklistu s odstupem 2 metry. To bude smrtaku!
Zasadni je to, ze pan ridic nedodrzel zakladni poucku: nemluvit s policii! Uplne to vidim: Polda: Tak pane ridici, reknete nam co se stalo? ridic: No prselo, ja jsem si hral s nastavenim steracu na displeji a sjel sem do prikopy. Polda: Aha, takze jste nedaval pozor pri rizeni tak to mame za 200. Spravna odpoved na co se stalo? mela byt: Nevim, nepamatuji se, prominte jsem v soku nemuzu ted vypovidat. Za dva dny podat vysvetleni na stanici. Pokute by se mozna vyhnul uplne nebo by dostal za "nepřizpůsobení jízdy stavu a povaze vozovky" a soudy by nemely co soudit. Ale jinak souhlasim, ze vsecko by na tech displejich byt nemuselo.
Ja bych zkusil sehnat chrysler 300c 6.1 srt8 kombi (kombiky se vyrabely v rakousku u magma steyer) nebo bych prehodnotil zadani. Bud zvysit limit ceny nebo snizit pozadavek na objem motoru. Za ctvrt mice bude snazsi koupit 750i za 150 a 100 nasypat do servisu u Jaraxe. Nebo lexus ls460 za 200 a 50 nasypat do servisu u Buriana v Kurimi. At si pan nezkazi radost tim, ze koupi v12 a bude se na nej chodit divat do garaze.
To Beastar: hele a nemas naky interni info? Nenasypal treba koncern do toho ID3 takovy prachy, ze si na porade rekli: ok neni to dodelany (golf, octavka) , ale rychle s tim na trh musime vydelavat. Nedodelky vyresime klasicky svolavackama?
to Csaba: je mi lito a neurazte se, ale Vy uz nejste pro Skodovku cilova skupina. Ted je cilovka clovek, ktery si to auto opravdu chce otevrit mobilem a naka plynova vzpera pod kapotou je mu u Fulneku pac tam stejne nepoleze.
A myslim, ze by mohli s timto pristupem poprve narazit.
1. normalni lidi, kteri si chco to auto koupit soukrome se na to vyprdno pac vsechny ty problemy z clanku. Navic to auto je drahy jak prase.
2. mladi lidi si ho mozna taky nekoupi, protoze je to auto pro "rodice". A navic jesli tam nebudou fungovat ty elektro serepeticky tak je to treba nebude ani zajimat. Octavia neni statusovy symbol jak Tesla kde to zakaznici radi odpusti. ( Octavia byla statusovy symbol na prelomu milenia)
3. zbyvaji firemni zakaznici. A pokud si zamestnanci zacnou stezovat, ze je to nebezpecny kram i tady muze byt problem. Pac zijeme v dobe "Safety first" na coz manazeri dnes slysi.
Takovy pekny pokles o 30 procent a mame tady prvni revizi a urychlenou praci na novem modelu.
A brachanec to nekde ma? Blog nebo videa? Mrknul bych se.
Presne. A klidne se na to mohli vysrat prachy utratit za devky a chlast. Ale ne rozhodli se neco stvorit a este to otevreli verejnosti a este zadarmo. Pecka.
Nemel bych mu to za zly. Bez toho kapitalu by ten porad treba neudelal a ja bych se u nej nepobavil. Spousta dobrych napadu urcite zanikla kvuli nedostatecnymu pocatecnimu vkladu.
No nevim nevim. Pokud redaktor Autickare pise napriklad o Volvu tak hleda chyby pouze tezko :-)
To mi pripomina. Kdysi davno, kdyz zacinal casopis Speed, tak tam mel editorial nake Honza Cervenka. A jednou psal o svem snu, ze vyhral 150 mega ve sportce, vzal si dceru milionare, sef mu dal podil ve firme... A psal o tom, ze potrebuje 5 aut (nemel vetsi garaz).
Vybral tyto:
Ferrari 360 spider (na zabavu)
Audi RS4 (auto do mesta)
BMW X5 4.6iS ("auto na hory taky potrebuju" pac budu v Alpach furt)
Rolls Royce Silver Seraph ( pac ho ma tchan a manzelka je na nej zvykla)
Lamborghini Diablo 6.0
Duvod proc to pisu je, ze asi neexistuje recept na idealni povoz na vikend nebo garaz snu pro cloveka, kteremu na autech zalezi, rad s nimi jezdi a premysli o nich (na rozdil treba od brunejskeho sultana nebo hip hopovych celebrit, kterym se libi je pouze kupovat a vlastnit). Muj vlastni vkus se meni v podstate z tydne na tyden ( z nedavne doby Dodge Challenger, Lexus Ls600h, ted Land Cruiser). A je mozny, ze si nikdy zadnou vikendovku nekoupim, pac nebyvam pres tyden doma o vikendu se venuju rodine a auto bude stat a nejezdit a to mi bude lito ( toto je pro me obrovsky faktor). Resenim je koupit takovou vikendovku, ktera me bude bavit, ale zaroven musi byt dostatecne prakticka, aby s ni mohla jezdit manzelka pres tyden a kvalitni aby to auto zena na kratkych trasach neznicila ( coz vylucuje treba dvoumistne sportaky a exotiky).
Z myho pohledu to ma nejlip zarizeny treba ten typek z Youtube Hoovies Garage ( 40 aut pravidelne obmenuje jak drahy tak levny zivi ho to a bavi se tim).
Souhlas. Ja ted napriklad sjizdim inzeraty Toyoty land cruiser 4.5 v8 tak z roku 2008. Mam pocit, ze by to pro me mohl byt ten nejlepsi stroj na vikendy. Pohodli, universalnost, velikost.....nadhera.
Souhlas. A libi se mi i vic nez ten novy Defender, ktery se posunul do luxusu a mozna mel byt krasne utilitarni jak tohle Bronco.
Vidim to stejne. Ale nemyslim si, ze s tim Toyota prichazi pozde. Nezapomente, ze pro ne je Evropa relativne maly trh a na ostatnich maji spoustu modelu, ktere nezname a mezi nimi i ruzna stredni SUV ( napr.Toyota Rise)
To Beastar:Je to tak. V nasi firme (korporace) ma kazdy blb (i ja) minimalne Passata( Superba, A4...). Muj sef ma Passata i jeho sef ma Passata (i kdyz ti by mohli mit i lepsi, ale nechco). A kazdymu je to jedno, co kdo ma. V ceske pobocce maji chlapci na stejne pozici jako ja narok na vybaveny Rapid( scalu) nebo holou Octavku. Zavist tam z jejich strany je ale spis trochu i zoufalstvi. Vinim z toho manazera ceske pobocky, ktery chce za kazdou cenu usetrit, aby se zavdecil a mel vanocni premie. A muze za to i nemecky management, ze neco takoveho vubec dovoli. A muzou si za to i ti kolegove, kteri sice nadavaji, ale neozvou se. Penize ve firme jsou pekny tak proc si to kazit kvuli autu ze :-)
Pry pokracuji v tradici nastavene predchozimi modely :-). Doporucuji Hoovies garage na Youtube ma tam k RR par poznamek.
Ja se kousnu a zkusim to. Kdy je prvni klapka? :-)
Panove jsem rad jak se tu ta diskuse rozjela a hlavne jsem rad, ze sem se mohl vykecat a ze se mnou obcas i souhlasite. Zazili jsme pekne casy revoluci, 90.leta byla sranda a porad je to dost dobry. Za sebe ted citim silici trendy jak to tady pekne posrat. Ale utesuje me, ze je mezi nami spousta optimistu, kteri to vidi jinak, lepe nez ja. Tak nam preju at si uzivame auta, svobodu a blahobyt jako dosud. At se ty moje orwellovske vize nenaplni.
Ale to neni jedno! Kdyz to tady cinan skoupi tak sme v riti. Mrkni jak dopadli ti chudaci v hong kongu. Potom nejen, ze budes muset kupovat jejich vyrobky, ale je i nekriticky obdivovat! A Autíčkář bude plny oslavnych clanku jak tady na to volvo
Jenze to nemusi byt tak jednoduchy. Samozrejme zruseni omezovace se nabizi. Ale co kdyz ti umelci budou to auto dimenzovat opravdu jen na tu rychlost 180. Pak vypnes omezovac a ve dvoustovce ti neco vyskoci z motoru. Za jizdy. Pak nekdo spocita kolik se tou dimenzaci usetrilo v nakladech na auto. chytnou se toho ostatni vyrobci a mame to vsude. Pak nekdo spocita, ze kdyz to budem dimenzovat na 130 tak usetrime este vic ( sak naco potrebujes jezdit rychlec, 130 je max. na dalnici skoro vsude v Evrope, v USA este min): a za par let tu muzem jezdit bezpohlavnima mrdkama delanema z preklizky (nebo duroplastu).
to Habakukk: to neznamena, ze Saab ma silu jak silnicni vlak. Ale, ze ma silu a rychlost bezpecne predjet silnicni vlak :-) (sila navic, kdyz ji potrebujes)
Ale tady prece nejde o tu svedskou krabici. Ale o tu myslenku omezovani maximalky pod pochybnou zaminkou a jak je ta myslenka strasne lehce prijimana.
Ano, pred par lety byla sila a rychlost povazovana za bespecnostni prvek. Co se doprdele stalo?
Vasne jsou proto, ze se nas to muze tykat velice rychle. viz vyse
Presne! Naprosty souhlas! Ja blazen do aut nejsem ani polovicni jak nekteri tady, jsem vic uzivatel, ale na tohle musime dat bacha. Opravdu to vytvari precedens. Nerad bych se dozil doby, ze nake kokot rekne: v ramci snizeni emisi, zvyseni bezpecnosti omezme rychlost aut plosne. Pak projedete trasu Praha - Ostrava tam a zpatky po hnusne dalnici bude to trvat hromadu hodin a doma otevrete datovou schranku a tam budou, 4 - 5 pokut za to, ze ste vytocil motor v obydlene oblasti, prejel jste delici caru bez pouziti blinkru atd. Vsechno z nake chytre krabicky v aute. A jedine co budete moct udelat, je sklapnout podpatky a zaplatit. Nerikam, ze mame kvuli tomu jit zitra stavet barikady, ale shodnout se na tom, ze to neni v poradku na serveru o autech by bylo hezke. Je mi jasne, ze na Novinky.cz v diskusi pod takovym clankem by se vseci shodli, ze Volva a vsechny auta od Octavie vys je treba omezit na 90kmh.
Pokud myslis, ze rychlost je to nejdulezitejsi co se tyce bezpecnosti, tak to prosim nerikej moc nahlas. At tady vsichni za par let nejezdime autama omezenyma na 110. :-)
Je to ideologicka zalezitost. Volvo si pred lety vysnilo, ze v jejich autech uz nikdy nikdo neumre. To je jejich ideologie a tomu podrizuji vyvoj. Ja je za to taky nemam rad, je to presne v tom hura stylu Evropske komise a ruznych jinych magoru: zakazme to i kdyby to melo zachranit jen jeden zivot(viz v posledni dobe zbrane, olovo, hluk motorek, diesel auta, uhli...). A co kdyz by vyssi rychlost mohla zachranit lidsky zivot? Co kdyz pojedu po nemecke dalnici do nemocnice 180 km/h a nestihnu to! A dvoustovkou bych to stihnul. Nesnasim tohle zakazovani a omezovani ve jmenu vyssiho dobra. Za me spravne by bylo kdyby rekli: Nase vozy jsou nastaveny a odzkouseny do 180km/h a proto doporucujeme doplnit vybavu o bezplatny omezovac. A rozhodnuti bude na me.
Poslední komentáře
- Iskar, Škoda Enyaq iV 85 Laurin&Klement: Býval...
Čo má 4 nohy a dokáže lietať? To je ľahké... - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
ani pri 100k hrubeho mesacne, pokial pri tom clovek ma rodinu... - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
takze sa tam nezmesti ani jeden balik fasaneho polystyrenu? Zufalo... - StreetPro, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Širší kola? Ani těch 9,5 a 10´´ není zrovna na "tramvaj... - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Renault má taky spalovací alternativu. Říká ji Austral a je od 780 t. - Daniel Borský, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Hluboký je kufr dost, s tím jsem problém neměl. Víc by mi asi vadila... - jerry, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Renault Scenic za jeden a čtvrt milionu? A lidem to přijde... - bitner, Škoda Enyaq iV 85 Laurin&Klement: Býval...
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-glosa-horor-ve-wolfsburgu-jednou-to-prijde-i-do-ceska-259250 Tak... - Habakukk, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Litráž to je taková onanie výrobce jak to zase o ten kufr... - bitner, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Zazil jsem jednu sekretarku, ktera jezdila do prace Touranem.... - HeavySmoker, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Sato: S dojazdom toho zas tak veľa neurobia. Baterky nie sú drahé,... - rock, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Kufr okolo 500 l v základní konfiguraci. Co přesně byste... - Sato, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
pri pohlade na kufor je to jasne nizsia stredna trieda, takze... - MBMB, Renault Scénic E-Tech Iconic: Rodinný...
Tesla má aktuálně 57,5 kWh využitelných, 60 kWh nominálně... - František Čáslavský, Ford Mustang Dark Horse: Temný kůň...
Jasně, na EU trhu není dostupný Handling package, kterej ti dává...
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
193 koní výkon
5 732 ccm objem
2009 rok výroby
403 koní výkon
6 ccm objem
1979 rok výroby
159 koní výkon
6 590 ccm objem
1990 rok výroby
150 koní výkon
4 999 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Autíčkář se ptá: Jak vidíte budoucnost aut?
112 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Volkswagen ID.7 Pro People: Volba nejen rozumu z Wolfsburgu
38 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů