Bernard L.
Jméno | Bernard Logan |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 17.1 měs. |
Poslední aktivita | před 3.1 dny |
Komentářů u článků | 77 |
Pozitivních komentářů u článků | 18 |
Negativních komentářů u článků | 4 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Popravdě vůbec nevím kde se Ufo vyrábělo a (ne)prodávalo.
Ta 323F je taky parádní a vůbec mne nenapdla. Jinak naprosto souhlasím.
Co vím, tak velkou bolestí těchto aut je rez, a právě proto se s ní už dnes tak často nepotkáváme (protože velká část z nich je prostě už "smetená na lopatce").
Za mne určitě ten Fiat 500 a vlastně i "bratr" Fiat Panda.
U Baworáků toho je více. Mám pocit, že i BMW i3 a i8 je (bude) časuodolné (stějně jak ta E60ka).
A podívejme se do Japonska, co taková Honda Civic 8. generace? Ta byla tak "drze" moderní, že by se mohla vyrábět i dnes a vůbec by nedělala ostudu.
Nechápu, že se v ČR prodává tak draho. Nižší výbavové verze s 42 kWh baterií vychází v německém konfigurátoru na cca. 630 tisíc korun (24 900 €), proč jsou v ČR za 850 tisíc?
Ono je spíše vtipné, že papírově výkonnější a výrazně větší Fiat 600 je v ceníkové ceně levnější (verze 54 kWh proti Fiatu 500 s 42 kWh).
Jsem trochu rozladěn z pohonu. Pravda u Stellantis koncepce jsem jezdil jen s Peugeotem e-2008 (ještě ten původní s 50 kWh baterií a 100 kW výkonu) a s C4X (s 54 kWh a 115 kW) a obě auta byla taková "zabrzděná" na elektromobil, prostě to pomalu zrychlovalo, špatně rekuperovalo a bylo to hodně blízko spalováku (jako kdyby chtěli udělat auto u kterého výkonem nepoznáte zda to je spalovák či baterkáč) a to možná bude u Milana škoda (nebo třeba budou mít jinak načipovaný motor a bude to auto zábavnější?), přitom to šlo tak krásně vyřešit, Lancii Ypsilon a třeba i mini Alfu (MiTo) postavit na platformě Fiatu 500e (to je od nich fakt zábavný baterkáč) a "ctilo" by to jména těchto automobilek. Ale uvidíme, třeba mne Milano mile překvapí.
Jo a ještě interier: To startovací tlačítko mohlo být taky tradičně na volantu a ne na středovém tunelu :-(
A komoušskýma sráčema myslíte co? Čínský produkt nebo jak je u Vás zvykem baterkáč?
Ano, mělo by to být [Sportidž], pokud by se to četlo reálně anglicky, souhlasím :-)
A [seper béčko] mne přijde úplně ujeté, název snad pochází z francouzského Superbe (což znamená skvělý, vynikající) a ve 30. letech si díky slovní hříčce s tímto takto pohráli.
Sportejdž jsem slyšel několikrát. V roce 2017 jsem byl na exkurzi v automobilce v Tepličce nad Váhom, kde paní průvodkyně říkala úplně anglicky, tedy Spótejdž (a to by měla vědět co vyrábí ne :-D ).
A tchán má minulou generaci a říká tomu Športejdž.
Mimochodem Sportage je v současné generaci moc pěkné auto, zejména v té citronově žluté.
A čekal jsem na svou (rádoby) lingvisticky zákeřnou Kiu Sportage. Část lidí to čte jako [Sportáž] někdo jako [sportejdž] a někdo jako [športejdž] (Ano, střídají s a š), tak teda jak? :-D
Do toho nikdo vidle nehodí. Pokud auta budou registrovaní jako veteráni, tak s nimi bude možné jezdit. Parní lokomotivy taky jezdí a dokonce i ze Smíchova na Hlavní nádraží (což prý ve 30. letech v pravidelném provozu nemohli - na Smíchově se přepřahalo na elektriku).
Fakt bych se nebál toho, že dnešní auta (minimálně jako veteráni) nebudou moci jezdit.
Ta Felicia Fun byla vždycky vzácnost. Opravdu se divím, že byla (vůbec někdy) k sehnání za 25 tisíc, protože vždy to byl sběratelský kousek. Tam to byla sakra chyba.
Hádal bych, že dnes je ideální chvíle na nákup "oblud" (Fiat Multipla či Hyundai Matrix), ale nevím zda dostanou tu legendární auru. u čeho by mne ta aura nepřekvapila by byl Peugeot 1007. Renault Twingo bych svým sběratelským potenciálem taky nepodceňoval.
Z těch "méně obyčejných aut" bych hádal, že bude zajímavé to Scirocco případně bratříček Beetle (co skončil v USA až v roce 2019), případně Audi TT nebo i úplně první Tesly S (s tím černým vajíčkem na čumáku).
Už jsem asi postižený, ale měl jsem možnost jet s Renaultem Arkoanou Hybrid a hned jsem si vzpomněl na tento článek.
Arkana mne dost příjemně překvapila (možná, protože jsem od toho nic nečekal, jen přesunovadlo u kterého neurvu půlku spodku na polňačce), za mne je to strašně hnusné auto, ale pěkně jede, odpružení je měkké až houpavé, kufr obrovský (na velikost/zařazení auta). S požadavky, které jsou zde uvedeny bych už asi dál nehledal a bral prostřední výbavu (resp. nejlevnější možnou s full hybridem).
Corrolu jako PHEV nekoupím. Asi jsem to špatně popsal, proto říkám, že v rybníku HEV (kde se v ČR Prius už ani neprodává) je náhrada Corrola a v kategorii PHEV je náhradou C-HR.
To auto vypadá moc pěkně, ale nějak stejně jak nová CH-R.
Nějak nevidím trh pro současný Prius. Protože jeho pozice si dokonale rozebrala právě CH-R a Corrola. Pokud by byl Prius ještě o chloupek větší (se 7 sedadly), tak by to byla jiná, ale takto mám pocit, že ho Toyota drží jen z tradice.
A proto si tady čtu rád, najdou se tu i takovéto super články, které by snad nikde jinde vyjít nemohli.
U mne, co se týče kreslených aut vyhrává Krteček se svým červeným roadsterem z 60. let, případně i růžovým Jeepem (či GAZíkem, nevím).
Měl jsem loni na Madeiře půjčenou Pandu v soicální verzi (bez rádia, manuální ovládání zrcátek, paradoxně klima a přední elektrická okna). Výkonem to bylo takové, že cestování bez klimatizace a otevřenými okny bylo OK (jinak výkonově ani ten mild Hybrid nestíhal), ale auto naprosti jednoduché, nezáludné, k nevýkonému motoru převodovka dobře poskládaná, mildhybrid předvídatelný. Za mne si nedokážu představit lepší auto do autoškoly.
A ano, řekl jsem, že Panda je vlastěn strašně super auto :-)
Za mne byla i 407 v kupéčky také pohledná. I ten kombík nebyl designově zlý (jako první přišel s populárním kombíkovým designem té doby a to ty trouhelníky proti sobě). Jasně, sedan se tolik nepovedl :-(
Jo, v bývalé práci si ho pořídil kolega. Měl TTčko na leasing za totální nesmysl (dle toho kolik jsme brali - státní zaměstnanci s tabulakmi, tak mu do toho zahučelo tak 80 % přijmu). Nechápal jsem, ale po pořízení TTčky byl opravdu šťastný a nevadilo mu, že musí mít ještě jednu práci. Dnes už ho sand má splacené.
Budu přemýšlet "do textu"
U Tesly či Enyaqu možná, ale u i3 (i s 120 Ah), MX-30, CityGo, e-Up mne to připadá jako zbytečná "životní komplikace". Ty auta jsou skvělá, ale prostě když za den natočíte dejme tomu 2×25 km, tak v zimě s tím dáte reálně do 200 km (protože 2 denně roztápíte studené auto) a tedy každé 4 dny nabíjet (dobře spíše, jednou za pracovní týden).
A vezmu-li cenu nabíjení "venku", tak nebudu-li brát Lidl, tak je relativně drahé (ale ano, jednou za týden jedu nakoupit potraviny, tak proč ne do Lidlu - vlastně skvělý bussines plán Lidlu, když tam klienti budou nabíjet, tak tam i nakoupí ;-).
Tak ano, za určitých podmínek nemusí být ani malobaterkáč komplikací, nemá-li vlastní zásuvku. Ale je pravda, že to by člověk musel být už nadšenec jak já, aby za cenu fajn auto jedl už jen salám Pikok, zuby si čistil pastou First Nice a toaletní papír jen Grand Finale. :-D
Ale ano, při změně přemýšlení by to i šlo. Ale i já bych (bez vlastní zásvuky) od toho odrazoval a to mám ty baterkáče fakt rád.
U toho je problém, že musí "parkovat u zásuvky", což se v současné době ne všem lidem v Praze či Brně úplně daří. Co si pamatuju, tak i3 je super, ale strašně uskákané (což nevím zda je do Českýmch měst fajn, stejně jako např. to Cinquecento), nahoře navrhuji MX-30 od Mazdy (ale tou jsem nikdy nejel, tak možná proto.
A pak k té otázce jaké auto.
Je tu teda moje obsese "mám-li na to, tak kupovat vždy nové auto", tak do Prahy bych (i na vození dětí) volil asi funglovku za cenu Hyundai Genesis. Chtěl-li bych si kvrdlat, tak asi Suzuki Swift 4×4. Pokud bych fakt chtěl v komfortu a bez problémů, oprostil bych se od požadavku nového auta (opakuji, že mám své parkovací stání, tedy kde nabíjet) tak asi Mazdu MX-30 (co je do města lepšího než baterkáč) a Mazdy vždycky jezdili pěkně.
Zdravím ze své cesty MHD z práce domu :-D
Ale vážně, já mám taky podobný problém (jen teda bez dětí), kdy domovem jsem 15 minut od metra (navíc s vlastním garážovým stáním) a práce je z metra ještě dalších 20 minut tramvají. Celková doba cesty MHD je v jednom směru 45 minut. Avšak autem jsem rychlejší jen před 6 ráno a po 20 hodině večer (prostě i těch 10 minut metrem z Muzea na sever nažene strašně moc). V případě cesty mezi 8 - 19 hodinou se cesta autem rozrůstá téměř na dvojnásobek cesty MHD.
Asi bych hovořil jinak s dětma, ale i jen malý podíl cesty kolejovou dopravou v Praze ušetří strašně moc času. Docela se divím, že že někdo se dokáže přes ucpané ulice dostat výrazně rychleji.
Za mne je všechno kompromis. Ale když už, tak proč nejít do funglovky? Tedy 5008 je za peníze, které stojí jinde ojetina a u funglovky se člověk zbavuje bolístek ojetiny (riziko kradeného auta, bouračky, nevhodného zacházení předchozím majitelem). Řešit danou situaci, tak spíše řeším jakou motorizaci, protože základní šedivá je celkem pěkná.
I když mám raději Francouzská než Japonská auta, tak musím říct, že Yaris Cross je o chloupek lepší (ale 2008 jsem řídil jen tu před FL s Yarise Cross zase jen 4×4).
Třeba VW to tak dělá. Trochu zamrzí, že BEV Toybaru to takto nemá, souhlasím
Nevím, já v tom vidím trojče k Peugeotu 208 a Opelu Corsa. Asi tedy nic špatného (snad to nabídnou opět se svou paletou 1.2 benzin, 1.5 HDi a BEV, ať si vybere opravdu každý).
Zase tolik aut co podporuje 22 kW není. A budeme-li hovořit o člověku s nájezdem do 50 km (což je hoodně přes standart uvedené dámy) denně, tak mu stačí dobíjet přes noc na 230 V s 10 A (což je odběr jak méně výkonná rychlovarná konvice). Tam ani ten wall box za 10 tisíc není potřeba.
"Soused souseda" co má Tonale PHEV mne tvrdil, jak je super, protože jízdní režimy prý ovlivňují na co pojede. Jezdí prý čistě na elektřinu v jízdním režimu "a" (nevím, zda mu to nastartuje benzíňáček, když dá kick down, on sám nevěděl), naopak v "d" benzíňáček zase prý jede furt. Prý i díky této funkcionalitě si pořídil právě Tonale, protože ostatní třeba umí jezdit jen na baterii, ale zase pokud si baterii vytříská, tak prý nechce, aby ten motor furt zhasínal.
Je fajn, že i v té Praze se to začíná pomalu měnit:
https://zdopravy.cz/obrazem-tri-clanky-temer-25-metru-a-nezvykly-zvuk-skoda-ukazala-obri-trolejbus-pro-prahu-177377/
Už se těším, až se s tímto dvoukloubáčem svezu. Však i jízda s VanHoolem byla super. Velmi mne tenkráte zaujali bezpečnostní pásy na všech sedadlech (ano v městkém autobuse).
U "moderních" kloubáků (už to měla Karosa řady 740) šla točna zamknout, ale samozřejmě to vozu vůbec nedělalo dobře.
Co se týká vícekloubých vozů, tak je to asi kus od kusu, protože VanHool v Praze měl motorovou věž uprostřed (tedy předpokládám poháněnou nápravu ve středním článku). A co vím, tak trolejbusy Solaris co teď budou přicházet do Prahy budou mít kromě přední poháněné všechny nápravy.
Za mne je to čtení dopravních značek relativně fajn věc, pokud teda na sebe jen decentně upozorní (např. informací na palubní desce, bez zvukového doprovodu a zásahu do ovládání vozu). Ještě víc super, když lze "jedním kliknutím na tom adaptivním tempomatu" je možné danou rychlost převzít a vůz v klidu zpomalí (ale když nechcete, nenutí zpomalit). Prostě asistent a ne "tchýně co mne kecá do řízení" (Maryša mne odpustí - aktuálně mám fajn tchýni, která sedí vzadu a spí).
Mám taky rád kontrolu mrtvého úhlu (klidně i se zvukovým upozorněním, vyhodí-li člověk do daného mrtvého úhlu blinkr).
Lane assist: Nevím, furt se ho docela bojím (kdy u Škodovky se fakt je schopen chytit i spáry na silnici). Ve Fiatu 500 jsem o tomto asistentu nevěděl do chvíle, kdy byla uzavřená dálnice a provoz převeden žlutými čárami do protisměru (tedy bez blinkru přes bílou čáru - všichni to známe) a začal mne tahat za volant. Zase u toho Fiatku bylo super, že dvěma stisky na páčce blinru se to deaktivuje (prostě geniálně rychle a jednoduše).
No a parkovací senzory jsou super. Jasně, parkuji podle zrcátek, ale je-li za autem malé dítě, nebo sloupek, tak je parkovací senzor nenahraditelný (viz. stejně jako ta kontrola mrtvého úhlu).
V každém případě je nezbytnost to mít možnost rychle a "bez protestů auta" vypnout.
Pokud baterkáče, tak jen za podmínky, že má Michal "parkuje u zásuvky", bez vlastního dobíjecího bodu si to moc nedokážu představit (i když jsem letos v Italii taky jezdil s Fiatem 500 a hned první hotel kde jsme bydleli neměl možnost dobíjení a vše jsme zvládli na pána).
A k MG4 nevím zda má "rodinný" kufr. Spíše bych počkal 2 - 3 měsíce na MG5 (či tu MG5 vzal jako skladovku z Německa třeba pres Carvago, nebo se rovnou dohodnout s prodejcem).
Jak už jsem psal, já mám morální problém s Čínou a pokud je možnost, tak nekupuji. Ale je pravda, že to tak nemusí mít všichni.
Zde je vidět naprosto rozdílný přístup k autu, což je strašně krásné.
Evidentně Michal požaduje spotřebič, který ho bude co nejméně obtěžovat, ale bude dělat zároveň i trochu radost. Prostě nákup hlavou.
Na druhou stranu Janus nabízí "srdce", tedy zcela něco jiného než je požadováno.
Ta ukázka rozdílného přístupu je prostě nádherná. Díky.
No jasně! To je super poměr cena-výkon (lepší snad už jen Jogger). Nebo ješte trochu menší SUV Tivolli, které je v kombi verzi jako Tivolli Grand.
Nechce to řešit a v současné době ještě pošle výhodně Astru do světa.
Hlavně cenou. Ty PHEVy (alias dobíjecí hybridy) jsou cenově hozený dost mimo, jediné co by mne napadlo, je při velkém smlouvání Eclipse-Cross (tam nevím zda by byl dostatečný kufr). Ale jinak souhlasím, že jako univerzál s primárním využitím "cukačka ve městě" je PHEV ideální (má-li člověk svoji zásuvku tam kde parkuje).
A v danou chvíli přemýšlím zda už nevzít i čistý baterkáč (pokud nebudu mít morální problém s Čínou, tak bych bral MG5, který ale v ČR bude k dispozici prý až tak v řijnu). Navím mne teda nesmí na dlouhé cesty vadit častěji stavět kvůli dobíjení (což by u vzdáleností co je psáno, neměl být problém).
Tak z toho bych bral to Tipo. Navíc ta výbava RED je nějaká "stylovka", tak by se to mohlo líbit i té paní. Octavia mne připadá na město moc velká.
Škoda jen, že Suzuki aspoň nezměnila trochu design. Ne, nemuselo se dělat "něco úplně jiného", ale mohlo se udělat Swace aspoň s čumákem co má evropská Corrola sedan.
Nevím jaký má aktuální kupující důvod jít pro Swace a ne pro Corrolu (kromě ceny). Nevezmu-li specifickou situaci, kdy známý si každých 5 let zajde "ke svému prodejci" pro nové auto, prodejce má jen Suzuki a Subaru (ale to je "rozmlsaný" člověk co po Kyzashi, naposledy jezdil v Levorgu, pro něj "průměrná Corrola" není).
Napadá někoho jiný důvod, proč si kupovat Suzuki Swace nebo Mitshubishi ASX a ne originál?
Předpokládám, že jen zrcadlí a překládá stránky jako mobil.de a pak dle objednávky zajišťují dovoz a přihlášení. Moc jsem si jejich fungování negooglil, tak vážně nevím.
Avšak při pohledu na Carvago lze Fiat 500 sehnat, není tedy (zpravidla) výrazně levnější, ale je údajně k dispozici.
V UK (hlavně v Londýně) za volantem bez pochyb poznáte Pákistánce či Poláka. Jezdí prostě jak Poláci, Pakistánci naštěstí jezdí zpravidla taky jen jako Poláci. Jinak opravdu všichni maximálně opatrně a ohleduplně (i v Londýně). Strašně mne tam to řízení bavilo (proháněl jsem se tam v BMW i3, tenkrát poprvé v baterkáči) nebo v Mini Cooper Convertible (poprvé v kabrioletu). Všechno s automatem.
Neměl jsem s tím nikdy problém, jak jsem sedl do auta, všechno se mne "převrátilo" a jezdilo se mne fakt na pohodu. Bylo super, že BMW i Mini mělo vždy páčky na stejných stranách jako na kontinentě (tzn. blinkr a světla na levé, stěrače na pravé). V UK prostě pohoda ježdění.
Pak se ale stalo to, že jsem v roce 2020 (ještě před Covidem) cestoval na Mauricius, kde jsem dostal Hyundai i10 druhé generace (mimochodem, krásný kus indické techniky, kdy při sešlapování plynu si člověk tahal lankem a otvíral karburátor, auto nemělo na zadních sedadlech bezpečností pásy - auto s rokem výroby cca. 2015) a tam začal problém, protože páčky měla i10 obráceně (tedy na pravou ruku blinkr a na levou stěrače). Navíc to byl samozřejmě manuál - tedy 10 od sebe dopředu. No, natrápil jsem se s tím autem dost, nejvtipnější bylo, že tomu nešla klima, pokud člověk šlapal na plyn.
Ale tím chci říct, že když jsem začínal na automatu, tak to byla pro mne docela pohoda, ale pak se přibylo pár změn a ztracený jak bába v lese.
Nejlevnější cenově, tím co za svoje peníze dostanete je snad nejdražší :-(
A proto si myslím, že si moc zákazníků nenajde.
Nový Outlander je pěkný. Hlavně je to stále Mitsubishi. Původní ASX bylo vlastně taky z trojčat (Citroen C4 Aircross, Peugeot 4008 a Mitsubishi ASX), ale aspoň ty karosářské díly mají jiné.
Jasně, rozumí tomu, že na "vlastní vývoj" je u vozů jako ASX, dnes moc nízká marže. Avšak se vážně nemohlo změnit aspoň pár karosářských dílů?
Vždyť jiné karosářské díly měl i výrazně levnější Fiatu 500/Lancia Ypsilon/Ford Ka (který za za 16 let produkce zaplatil minimálně 2x, ale to na začátku produkce nikdo neví).
Fakt je otázka, zda by nebylo lepší si trhy rozdělit (tak jako to třeba mají u Dacie) a ASX na Capturových a Cliových trzích vůbec neprodávat. SpaceStar alias Mirage, Eclipse Cross a Outlander by nám i stačil.
Souhlasím, že se mohlo aspoň trochu zapracovat na redesignu (klidně v rovině Audi A4 - Seat Exeo). Toto je pro Mitsu dost nedůstojné. Bohužel Colt asi dopadne podobně. :-(
Vlastně se nemusí spalovat jen fosilní palivo. Pokud nafťáček je na to připravený, může spalovat i řepku, či jiné biopalivo (bohužel nejsme v Brazílii, kde je sklizeň 3× do roka a toho paliva tam vyprodukují dost, aby to nezdražovalo jídlo), tak může být i celkem perspektivní motor.
Ale zpět k tématu efektivity pohonu: Ano, Mercedes toto dělá a ještě má fajn bonus, že jeho PHEV mají rychlodobíjení. Ale Mercedesy mne přijdou až moc snobské.
Škoda, že PSA ukončilo vývoj svých HybrideHDi, přitom Opal Insignia GSe/Peugeot 508 PSE s 4×4 si o tento pohon vyloženě říká. :-D
Stejně na tom je VW, které mělo svůj "sériový koncept" 1L na kterém se dalo zakládat (zde místo 508 si představím Superb L&K s PHEV diesel).
Ano, aby Evropa uživila naftové motory, tak je na to malá. Ale dost automobilek (např. ten PSA nebo snad to byl už Stellantis?) přišlo před nedávnem se zcela novou konstrukcí motoru (1,5 HDi a 2,0 HDi - a třeba v té 508 jsou snad, krom benzinových PHEV k dispozici jen diesely). Nechápu, že když už ten motor "kreslí znova", tak ho nezkonstruují tak, aby byl s možností přidat k tomu danou hybridní část. Fakt by to těm nafťákům dost pomohlo. Tedy ano, Evropa je sama neuživí, ale když se stejně ktereslí, tak proč nerozšířit portfolio (fakt nechápu).
Ještě jsem zapomněl zmínit, že hybridní mód álá Toyota si u těch nafťáčků nedokážu moc představit (stálé chcípání motoru). Spíše si myslím, že jim bude sedět buď plně baterková jízda, nebo jízda se zaplým nafťáčkem, kdy elektromotror občas vypomůže.
U té výpomoci elektromotoru to musí být super, když si představím, trakční charakteristiku většiny nafťáků, tak s tím elektromotorem navíc to musí být docela fajn svezení a ten elektromotor tomu musí dát úplně jiný "život" (ale to asi zvládne i mild-hybrid).
Mne nejvíce chybí PHEV Diesel. Proč to dělá tak málo výrobců? Přito je to dle mého ideální kombinace (elektrika na krátké popojížďky, diesel na dálku).
Diesel na krátké popojížďky spolehlivě popravíte nejlépe zaplněným částicovým filtrem. Na dálku je zase otravné stále dobíjet. V případě benzinového PHEV dost vadí hmotnost a tedy spotřebu (diesel si s vetším zatížením zpravidla poradí lépe, nezvyšuje se mu spotřeba o tolik).
Fakt je škoda, že těch PHEV Dieselů není tolik, Za mne je to hodně univerzální pohon (za podmínky, že je kde dobíjet).
Díky za tento článek. Mluví mne to z duše, že toto auto rozhodně není levné, zvláště, když lze z německa dovézt nový/předváděcí CityGo iV/e-Up, případně Nueva Fiat 500e za prakticky stejnou cenu.
Pokud by se hovořilo o ceně na úrovni daného Sandera, tak s přivřením očí OK, ale toto je fakt moc.
Navíc já vidím proti čemu je ten Megane postaven, prostě cenově je úplně mimo (ale to všechny baterkáče od Renaulta, tedy i Dacia Spring).
Megane je fakt nádherný, krásně jede, ale ta cena to zabíjí. Pak mne u něj dost štval ten stoleček. V nejnižší verzi (která se v ČR už ofiko neprodává, avšak byla k dispozici i s větší baterií i výkonem) má Megane menší obrazovku a nemá ten stoleček - to by bylo řešení (ale zase tam chybí např. samozatmavovací zrcátko a adaptivní tempomat, což by v autě za cca. 1 milion být mělo (tolik tenkrát stála ta nejnižší verze), navíc ten ACC je otázka pár korun, když to stejně má v základu přednárazový asistent).
Poslední komentáře
- Habakukk, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ojebávka na zákazníka. V této ceně to má být trvalá čtyřkolka... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Mňa ešte zaujala transparentnosť automobilky. Tie údaje sú slušné... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
z tejto :P - Sato, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
M1chal: to je screenshot z ktorej hry? :) - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Chvilka času - ano, číší z toho hranatá krabice z 80-tek,... - Habakukk, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
No ty obyčejné auta tam pořád jsou na druhé straně tam přidávají... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Beru rok 2003 jako vrchol tvorby aut podle pozadavku zakazniku.... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První... - VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
30 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů