
marcocz1
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | Marek Brunner |
Bydliště | Praha 10 |
Registrace | před 5.7 rok. |
Poslední aktivita | před 1.0 dny |
Příspěvků ve fóru | 88 |
Komentářů u článků | 84 |
Pozitivních komentářů u článků | 19 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Konečně.
Po 3 letech prahnutí po nepraktickém autě jsem se konečně odhodlal a koupil si roadster, jehož jméno je zde skloňováno snad všemi pády.
Nissan Leaf - znovu a lépe.
Předchozí generace tu s námi byla od roku 2010. Nejdříve s 24kWh baterií, poté se přidala v roce 2015 i 30kWh baterie, a nyní přichází na trh nová generace vozu se 40kWh baterií. Jaká je?
Nissan Qashqai - Golf na chůdách
Krátké shrnutí několikaměsíčních zkušeností s "Golfem na chůdách".
Posledních 50 komentářů

dojezd super, mít tu větší baterku, zvládnu fungovat takřka každý den na elektriku i v zimě. S předchozí gen tohohle drivetrainu mám aktuálně odjeto necelých 30kkm a fajn, v létě 40-46 km dojezd, v zimě spíš tak 20-25 km, hodně to v zimě trpí ztrátou přes noc a hlavně ohřevem baterky a interiéru, pokud to není napojený na kabel a vyhřátý před odjezdem. Jen to asi nebude úplně bueno se spolehlivostí, ta 1.4 prý nějak po kilu padá (tzn. po záruce:)), to samý mechatronika převodovky. Ale je možný, že ten nový už na tom bude líp.

beastar: pro mě je třeba přidaná hodnota, jak jsem psal, i ta "masovost", že potkám jedince se stejnou trasou a pravděpodobně podobným mindsetem. Ale jo, někdy toho už bylo moc, to neříkám, že ne.
líbí se mi, jak sis to hezky vztáhnul na sebe, bohužel to na tebe fakt mířený nebylo, nebuď zas takovej sebestřednej egoista:)
ad Chorvatsko - ano, byl jsem tam několikrát, je to hezká země, procestoval jsem po Evropě, a nejen po ní, celkem dost už, bylo to myšleno trochu jinak, škoda, žes to nepochopil. Otevři si facebook a skupinu hjonde i30/octavia klub, a třeba to pochopíš, myslím, že na to kapacitu máš.
ad co ti zbyde z toho podniku? Mně třeba zážitky. Divil by ses, ale nejezdím na dovolenou a neskupuju tam hadry, magnetky ani hrníčky, ale zažívám věci. Z tohohle mám hromadu zážitků a několik nových přátel, které bych asi jinak nepotkal.
Proč jsem tam nikdy nejel? Protože jsem nikdy neměl chuť strávit v udrncaným sporťáku víc jak cestu do Bratislavy, jsem zase docela pohodlný člověk v tomhle. Věřím, že některým lidem to nevadí, já nejsem ochotný trpět po dálnici v autě, co točí skoro 5000rpm při 130km/h.
debatu o STK si nechme na jiný článek, Dacie prošla po poladění orezlin bez problémů, i emisema, pokud se nepletu.
Gratuluju a posílám klíčenku, utratit 150k za týden pro dva v Nice bych litoval asi celý život a vyčítal si, proč jsem za ty prachy radši nejel někam, kde je hezký moře i okolí a není to tam akorát overrated snobárna. Aspoň tak to na mě působilo, když jsem tam byl asi před 4 lety na pár dnů. Ale každý svého štěstí strůjcem a každého baví něco jiného.

Z komentářů mám pocit, jak kdybychom s Violou jeli ilegální rallye skrze půl Evropy, cestou zabíjeli babičky na přechodech, policejním hlídkám ujížděli dvěstěpade po městě, po večerech pouštěli rachejtle a pálili lesy a ještě k tomu se měli úplně stydět za to, že jsme si vůbec dovolili jet mimo ČR.
Myslel jsem, že na Autíčkáře chodí jen rozumní lidé, ale mám pocit, že sekce komentářů je tu na úrovni iDnes (minimálně u tohoto článku), cokoliv kdokoliv udělá je špatně, jsme v recesi, zůstaňte doma na prdeli a nic prosimvás nedělejte, a už vůbec si neužívejte zábavu a neshromažďujte se. Jeďte max do Chorvatska a napište si o tom na internety, že ta rodinná hujda žrala jenom 5,5, tankovali jste u Záhřebu až, a řízky s chlebem vystačili až do pátku.
Smutnej příběh, že se tu objevují takové názory, nečekal jsem, že moralisti a socky, co jim vadí dát šestku za startovné se objeví zrovna tady.
P.S.: Já si to užil, jsem rád, že mě Viola neodkopla den před odjezdem, a strávili jsme 8 dní poznáváním krás Rumunska (kam jsem se do té doby bál jet s čímkoliv, co mi kdy stálo v garáži), ale hlavně seznamováním se s ostatními účastníky, kteří fakt nejsou to, co tu zmiňují moralisti. Kromě startu jsme nikde nepotkali alkoholem opojené jedince (když nebudu počítat dvě piva před spaním), nikdo nedělal uprostřed lesa koncert Rammsteinu včetně ohňové show, ani jsem neviděl, že by někdo hodil vajgla na zem (!!!), tý země si všichni, který jsem potkal, vážili víc, jak domoviny.
P.P.S.: Dacie, původně vyměněná za sadu zimáku na dvojkovou oktávku, bez jakéhokoliv servisu (ani výměna oleje neproběhla, jen to Kubajs klasicky vyleštil), co odjede tohle, fakt není žádnej šrot, co neprojde stk, protože to tou stk prošlo týden po "koupi". Neviděl jsem na startu ani v cíli nic, co by se tomu blížilo. Většina aut je do 25 tis. vskutku jen kupní cenou, a několik vozů vypadalo dokonce líp, jak kdyby vyjelo z fabriky. Tím zdravím kluky s Peugeotem 205 po kompletní generálce motoru, náprav, převodovky, vyvaření, celolaku a polepu do barev John Deere, který fakt není "vrak, co tak tak projde technickou". A takových tam bylo prostě víc, jen samozřejmě, jako se vším, ten nejhlasitější je vždycky slyšet nejlíp.
-
Komentář upraven 29. 7. 2022, 08:28:07

riderhenry: a proč? Jezdím do práce 15 km, takže 30 km dohromady. Nabíjím jen v práci. Spalovací motor startuje jen při delších cestách (dojezd Passatu GTE je jen 40 km), ale stejně 90% času trávím v EV režimu a v kolonách po Praze. Proč bych neměl mít stejné výhody jako elektromobil?

Junior: Já to nemyslel jako hate na Ono. Já proti Onu nic nemám, sám tam občas nějaké auto natankuju.
Myslel jsem to jako hate na to, že ten daný člověk jezdil na Ono ve Štěrboholech, kde je vždycky strašná fronta (Pražáci ví), a nikde jinde to netankuje. Mně třeba ten rozdíl při tankování neštve tolik, jako čekat 30 minut na stojan. Řidičům ve firmě strhával peníze z výplaty jako rozdíl mezi tankováním na Onu vs jiná benzínka. To je to, na co jsem chtěl tím komentářem poukázat.

Beastar: To máš pravdu, ale znal jsem člověka, co si koupil novou S560 coupe (fakt v náloži, ceníkovka přes 5mio a netankuje jinde než na Onu. Některý lidi si na to prostě jen hrajou, že jim jsou peníze u zadele..
-
Komentář upraven 10. 12. 2020, 21:10:32

Ono, upřímně ten Ignis vypadá vevnitř fakt dobře, narozdíl od Dustera, kde si přijdu jak sociál.

já teda nechci rejpat, ale u Lexusu to mám taky k sobě podřadit..

Jeník Machačů: Oni se chladiče oleje dělají, ale pár korun nestojí..teda, mě 20 tisíc za kvalitnější kit přijde jako nemálo peněz

Sedrik: Nástupce bude, turbínu mít nebude. Od Toyoty bude v ČR určitě, od Subaru je to tak nějak...nejisté.

Misak - jo, je to tak. Asi jsem měl štěstí, nebo ne, prostě to není až taková hujda za ty peníze.
Krab - rád bych, ten minulý jsem prošvihl bohužel :( teď půjde na ten motor, jedna vačka je přidřená, tak se musí zjistit proč.
Já jí používám jako daily, chtěl jsem miatu, ale trochu praktičtější, a ten účel to splňuje perfektně :)

To bude má maličkost. Vesměs to byl asi dobrý kup, nejde o žádnou opravenou totálku z Litvy, ale o (na poměry toyobaru) olítanou hyenu se 170k (na tachometru svítí teda 120). S nějakou investicí do oprav motoru a drobností (ťukající kloub řízení,..) půjde o velmi příjemné auto na daily. :)

Není to žádná škoda. Nissan je stejně aktuálně jen rebadged Renault v horším provedení a s vyšší cenovkou, v Česku konkrétně ho posledních x let držely nad vodou jen reexporty a zajímavě naceněné verze na Qashqai a Juke. Na operák žádný z vozů reálně nedával smysl, v lepších výbavách byl příliš drahý a zdražení (díky emisním flotilám) po novém roce tomu vůbec nepomohlo. V Americe na tom není Nissan o nic líp, veškerá nabídka prodejně úspěšných modelů (sedany a Rogue) je prostě neuvěřitelně zastaralá oproti konkurenci a získá si tak srdce pouze nižší kreditní skupiny díky nízkým APR a velkým slevám.
Sorry jako, žádná škoda. Showroom traffic nejmenovaného skoropražského dealera týdně dosahuje čísel, které lze spočítat na prstech jedné ruky.

To s tím stavem aut je fakt občas šílené. Jednou jsem si dojel, jako velmi často, k RaceTrac benzínce pro limonádu, a zastavil vedle Corolly, pár let staré, která byla pravděpodobně po totálce, poslepovaná kilometry Duct-Tape pásek, bez nárazníků, boční skla nahrazená igelitem a přední pavučinou. Zrovna tohle bych na silnici potkat nechtěl..

jasný, ale Ranger, RAM atd. tam mají názvy, a vypadá to celkem decentně. Tohle na mě přímo křičí V6 TURBO, jako u nějakého sporťáku z konce minulého tisíciletí. Tak jsem to myslel..


Na fotkách to tak dobře vidět není, ale v reálu je to skutečně do očí bijící, že majitel auta je ten suprtýpek, co má V6 TURBO!



Já bych si vybral Insignii. Strávil jsem v ní pár hodin cestou do Brna a byl to fakt příjemný zážitek, když opomenu motor a manuální převodovku. 1.5 turbo fakt dostatečná není, možná tak do města, ale pokud člověk jede víc jak 80 km/h, je to tragédie. Jediné, co bylo pozitivní, byla spotřeba 7,2 l/100km. Sedačky jsou výborné, člověk má příjemnou relaxační pozici za volantem, radiomapa celkem v pohodě, až na určité chybky v překladu (viz Hamsterův článek). Vzadu má také člověk dostatek místa, kufr je velký..nemám asi v podstatě žádné výhrady. Se slevou na IČO (kolem 20-22%, teď si to nepamatuji přesně) se člověk dostane pod milion i se skoro plnou výbavou. Zkusil bych se projet 1.6T s automatem, případně manuál, který mi úplně nevyhovoval, ale třeba na to bude mít někdo jiný názor.

Chjo, sem si zas naběhl:D

O Capturu říct nic nemůžu, jezdil jsem ale s tímhle motorem v Micře. Tunely v noci na tempomatových 80/70 jsem dojel do Dejvic za 4,2l, do 5,5l se dá jet dálnice na tempomat 110. Horší to je pak při předjíždění/rozjíždění/žádání většího výkonu. Když jsem s tím jezdil mírně ostřeji, pohyboval jsem se kolem 7-8l, při spěchání to už opravdu olizovalo 10l/100 km. Motor je za studena vibrační deska v motorovém prostoru, celé auto se šíleně třese a reakce na plyn nevyzpytatelná. Před každou předem známou předváděcí jízdou jsem ho radši trochu zahřál, ať hned zákazníky nevyděsím hned ze začátku. Do 3500 rpm bez reakcí, do 2000 rpm jakoby motor říkal "haha, ses asi zbláznil, tak já si dám cigárko, než ti dojde, že máš podřadit.". Ovšem, okolo 5000-5500 rpm to bylo celkem svižné a i zábavné.

Matěj: hele já třeba chápu, že auto kategorie hatchback normální velikosti (golf, fofo,..) v téhle cenové relaci tam ta vločka bude, nebude to umět spoustu věcí, ale u minihatche za tolik peněz už čekám něco víc. Asi určitě nejsem cílovka, ale zběžně jsem projel ceníky Ka+, Mimikry a Corsy..všechny mají za 360 tisíc už moc slušnou výbavu, čítající automatickou klimu.a nějakých komfortních prvků (vyhřívaný zadek atd.). Nevidím jediný důvod, proč si kupovat tohle auto i za 300 tisíc. Mitsubishi prostě jde čím dál víc směrem Nissanu, rozuměj vyrábět auta, která prostě nedávají v dané cenové relaci smysl, nedomyšlená a tak nějak zbytečná. Nissan už dnes vlastně, až na čestné výjimky (zdravím Z a GT-R), nevyrábí v Evropě nic svého, vše je jen přeznačkovaný Renault v podstatě, ale se zastaralejší radiomapou a trochu lepším zpracováním, i když, o tom by se dalo taky debatovat. Já osobně nevidím jediný důvod, proč do showroomů aliance jít (až na Renault, který nabídne zajímavou cenu.), pokud nechci levný operák na krosouvra..ale tuhle štafetu teď pomalu přebere Karoq.
Je to trochu hate, sorry všem nadšencům do Nissanu a Mitsubishi. Pravda občas bolí.

Jo, to mi je jasný:D ale mě jde o to, že i v novinářským autě je pořád vločka. Jako sorry, teď nechci ospravedlňovat nějak ten japonskej Renault, ale Mimikra za 330 má 90 koníků, míň plastovej interiér, automatickou klimu..a Carplay umí radiomapa taky. Nevím, asi toho chci od auta moc, když nechci každých pět minut hýbat hýbátkem teploty, protože mi je zima/vedro/tak nějak divně.

Ta cena testovaného vozu je špatný vtip. Za 360 tisíc je v této kategorii na výběr auto lépe vybavené a se zvučnějšími jmény. Motor může být krásně točivý, může to být pohodlné, ale já bych rozhodně volil jinak. Vločku v miniautě za 360 tisíc fakt ne, dík.

Kubajsi, je pravda, že tvé céčko dost vrže. Na druhou stranu, s mým véčkem jsi se taky vozil, a to nevrzne pomalu nikdy..

k tomu interiéru: Na fotkách vypadá podle mě hůř jak ve skutečnosti. Hlavně je z něj cítit ta bytelnost na omak. Až na falešný dřevo, to je fakt hnus

Thule vyrábí něco takového na kola, možná i na prkna/lyže?

Fandatik: Ono to byla, hlavně v USA, cena. Mercedes dokonce Lexus, myslím, žaloval, že LS400 prodává moc levně, že to nepokryje ani výrobní náklady..

#sefredachtorKubajs přehřívají se jen Františkovi, protože je Miaťák..

190kWh a 350km dojezd zní hrozně komicky. Těch 350km je reálný dojezd, nebo NEDC? Je to takový..smutný ruský příběh toto. Obzvlášť v porovnání s jakýmkoliv jiným elektromobilem, který je teď dostupný na našem trhu.

Skvěle napsané. Po dlouhé době test, který jsem opravdu hltal :) Víc takových!

0.9 Tce jede i 200, kolega zkoušel:) na dálnici lepší jak ofce pomalu, i když pak žere trošku:)

TheStraightPipes, Doug, Saabkyle04, Car Throttle, Hoovie's Garage..asi nemám život. :D

TheKubajs: dovolím si tvrdit opak, lepé děvy se často bojí jakékoliv ostřeji projeté zatáčky. Ale nějaký hezounký hoch...:))

TheKubajs: Není to fajn auto. Je to skvělý auto na klidný cruise. To odhlučnění se střechou je fakt hodně velký rozdíl oproti Miatě. Nejdřív jsem tedy nadával, že musím dozadu kvůli paní Kubajsové, ale i když člověk sedí za dlouhánem Kubajsem, necítí se nepohodlně. Pokud chce někdo pohodlný výletnický kabriolet, tohle je skvělé řešení. 2.0T je sice mírně nezrychlující, ale 2.5T mám v kombíku, a jede skvěle.

Zvláštní je vůbec něco takového zavádět. Modré zóny mají být spíše pro rezidenty, jak pro kohokoliv, kdo přijede do Prahy a zaparkuje zadarmo všude, když rezidenti můžou parkovat jen před svým domem. Pak nemají vznikat věci jako tyto ojebávačky zákonů. https://byznys.lidovky.cz/od-cervna-se-v-praze-objevi-sdilena-miniauticka-minuta-jizdy-bude-stat-ctyri-koruny-geh-/doprava.aspx?c=A180425_162624_ln-doprava_pkk

Nebo zajedeš k Lidlu a nabiješ se u nakupování rohlíků..prakticky tak fakt fungovat jde. Já garáž nemám, v práci nenabíjím, prostě si nabiju u nakupování atd.
A jo, máš pravdu..tyjo, to někdo z Tojky musel hodně brečet u Adriany, aby to takhle dokrndila. :D

Ještě k těm zónám - všechny zóny za 100 kč/rok platí pouze pro elektromobily. Hybridy ani náhodou ;)

Habakukk: Které firmy dosáhnou na dotaci? - Všechny, jejichž sídlo není v Praze. Víc informací najdeš tady. http://www.prehleddotaci.cz/operacni-program/oppik/dotace-elektromobily/
Servis - v zásadě neřešíš nic. Elektromotor je tak jednoduchá věc, že se v podstatě nepokazí. Minulá generace Leafa byla spolehlivá, neslyšel jsem od nikoho žádné pomluvy, jen od lidí, co s tím nikdy nejeli. Ostatně, jako většina lidí, co se elektromobilům brání. Ohledně baterií - vím, že byla měněna na záruku u staršího Leafa jednoho zákazníka vyměněna - pán jej využíval stylem - nabít do 100%-dálnice-nabít do 100% na rychlodobíječkách, které logicky nejsou nejvhodnější pro baterky. Po 120 000 takto ujetých km mu klesla kapacita baterie z 10 na 8 dílků.
Čekat někde v horoucích prdelích v sobotu večer než pro mě dojede asistence dá dostatek času přemýšlet o tom proč jsem to vlastně TheKubajs:
Jasně, ta klimatizace byla hodně zjednodušená. Nejsem servisák, ale myslím, že každých 60kkm se mění destičky. Nebo minimálně kontrolují. Fakt nevím.
Taxi by to asi být mohlo, ale otázka je, jak si to poradí s bagáží z letiště (ačkoli kufr je fakt hluboký) - úplně U taxíku je ale zase problém s cenou. Taxislužby, které provozují kompakty se profilují jako lowcost a jezdí pekáčema za 300k, drahé taxislužby mají A6, E klasse a jiné vozy, které jsou přeci jen jinde. Pokud by někomu šlo výlučně o modré zóny, koupí levnější a objektivně použitelnější hybrid, třeba Aurise. Taxi smysl dává v tom, že u normálního auta necháš třeba 2 kč/km za palivo + 3-4 kč/km TCO. Tady platíš (v ideálním případě) vlastně jen 2000 Kč ročně servis, 500 Kč ČEZ čip na nabíječky a pak něco za ztrátu z ceny - čím víc ale najezdíš, tím nižší to je.
S těmi výlety - jasně. Není to ideální stroj jako jediný do garáže, ale dá se to. Stačí mít kartičky na nabíjení pro celou Evropu a už jezdíš na dovolenou zadarmo - to šetřílek jako ty ocení, ne? :D

Pro firmy, které dostanou dotaci, to smysl rozhodně dává. Pro někoho, kdo jezdí hodně po městě (taxi, kurýr,..) to taky smysl dává - jezdí takřka zadarmo. Nulový servis, nic člověk neřeší. jednou za rok/30kkm přijede do autorizáku, nechá tam pár šušňů za čištění klimatizace a kontrolu..když se ti vybije baterka do nuly, což se v podstatě nestane, zavoláš si Nissan asistenci (která je zdarma, když jezdíš na roční prohlídky), která tě odveze na nabíječku. Nic neplatíš, neřešíš.

No, nevím, kde ty předváděčky mají špatný, ale naše ten problém nemá. Franta může potvrdit.
Hansoff: to se celkem mýlíš. Nissan nestíhá výrobu uspokojit, zrušil podpory na fleet, protože v současnosti si počkáš minimálně do března, než ti vůbec přijede.

S tou baterkou to je trošku jinak, Nissan dává záruku na tu baterku 8 let/160 000 km.

Honzo: Mě osobně se taky i3 moc líbí, jak materiály, tak design. Jen 1,5 míče je pořád o 400 tisíc jak za Leafa v náloži. A Leaf dojede dál. Leaf je aktuálně jeden z mála elektromobilů, který se prostě dají používat ve většině případu jako jediné auto s tím, že člověk prostě udělá nějaké kompromisy.
Knightrider: :D jo, s tím souhlasím. Ale věř mi, že ty lidi si to většinou fakt kupují hlavně kvůli modrým zónám.

Knightrider: elektromobily nejsou na cestování, ale na dojíždění po městě a okolí. Zatím..

Honzo, ten můj takový problém nemá. Já jel (shodou okolností) den před Františkem do Liberce taky. Najel jsem na dálnici, nastavil tempomat na 115, vypnul ho v Liberci a dal to hned na rychlodobíječku ČEZu v Nise (zadáčo, jupí) se 62% baterky, kdy jsem z Prahy odjížděl s 95%. Váš kousek byl fakt nějaký paskvil, co debílci ani před předáním nezkontrolovali (import ty auta obecně moc asi nekontroluje), sám vím, jak na něj Franta nadával. Mrzí mě, že na něj nejspíš ta recenze vyjde fakt ošklivá, protože to auto je jinak opravdu skvělé, když baterky fungují tak, jak mají. Pro majitele Leafu s takovým problémem opravdu doporučuji navštívit dealera pro více informací k řešení problému - přehráním řídící jednotky baterií novým softwarem.

omezující to je v případě, že jezdíš Praha-Brno-Praha a podobné dálniční trasy. Na to ale není stavěný žádný elektromobil. Elektromobil je skvělý do města, ne na dálnici. To je jako myslet si, že ofce v eresu zvládne jak super časy na Sosnové, tak odvézt rodinu na dovolenou v pohodlí. (Ok, neumí ani jedno, ale rozumíš, jak to myslím.)

Problém s přehříváním baterií u Leafu je problém prvních asi 6000 vozů a to pouze v případě používání dálnice-rychlodobíječka-dálnice. Novináři z toho udělali obrovské haló, jaký to je průser, přitom jen oni si na to stěžují. Pokud s tím někdo problém má, ať zajede k prodejci, kde se dozví, jak dále postupovat v řešení problému. Já sám jsem zkoušel baterie přehřát jízdou na plno po dálnici a hned poté na šádemo nabít do 100%. Uznávám, že teplota baterií mírně stoupla, ale že by auto spadlo do nouzáku, nebo rapidně klesla kapacita baterií, jsem nezažil.


Poslední komentáře
- scadar, Soužití na silnici
Z mýho pohledu nejkritičtější předpoklad je vydat se na cestu... - Viola Procházková, S kočkou v autě – rady pro začátečníky...
Jsi zabil :)))) - martin_100, S kočkou v autě – rady pro začátečníky...
EDIT to měla bejt reakce na BITNERa. Přesně tak. Odjedem... - briza, S kočkou v autě – rady pro začátečníky...
Mě teda kočka nesmí do baráku, natož do auta. Nicméně... - bitner, S kočkou v autě – rady pro začátečníky...
"Pak jsou kočky, které cestování nemilují, ale nějak... - Napuram, S kočkou v autě – rady pro začátečníky...
Naštěstí s naší kočičkou cestujeme pouze na chatu. Je to asi 15km... - spooon, Soužití na silnici
Nezapomenu na bílou ppl transit dodávku, potkanou kdesi v lesích... - beastar, Soužití na silnici
Je fakt že zrovna ve Švýcarsku se cyklista na silnice respektuje.... - togi, Soužití na silnici
Já jsem nedávno v cca 110km/h na okresce před sebe pouštěl... - togi, Soužití na silnici
@Zajda, jsem rád, že z mých pár řádků okamžitě poznáš... - El Gringo, Kam se poděla normální auta?
Pěkný článek. Jestli chceš ještě obyčejné auto, musíš... - riderhenry, Kam se poděla normální auta?
V 5er jsou 3 sedačky problém. Respektive já nejsem ochotný... - rock, Soužití na silnici
To není jenom provozem. Pro určitý procento řidičů (malý... - rock, Soužití na silnici
Tak jo, no, obě půlky okruhu jsou v Brně směru sever-jih... - martin_100, Americké vzpomínání na meziválečná...
No vida včera jsem čet tuten článek a dneska sem žlutý...
Poslední inzeráty
1997 rok výroby
120 koní výkon
2 499 ccm objem
1972 rok výroby
230 koní výkon
5 200 ccm objem
1966 rok výroby
330 koní výkon
6 572 ccm objem
1969 rok výroby
216 koní výkon
6 277 ccm objem
Rušné diskuse
- Škoda Octavia iV: Auto, které dává smysl
89 komentářů - Ptejte se: Malé auto do města a okolí
71 komentářů - Kam se poděla normální auta?
52 komentářů - Na Eibenthal! aneb Autíčkářovy chaotické zápisky z Gumbalkánu
45 komentářů - Škoda Octavia RS: Rychlá nebo Sportovní?
44 komentářů - Výběr z nešvarů našich silnic
38 komentářů - Škoda Kamiq Monte Carlo: Nevyrovnaná osobnost
36 komentářů - Volkswagen Taigo 1.5 TSI R-line: Na první pohled
34 komentářů