
marek
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | Marek Brunner |
Bydliště | Praha 10 |
Registrace | před 6.3 rok. |
Poslední aktivita | před 2.4 hod. |
Příspěvků ve fóru | 88 |
Komentářů u článků | 99 |
Pozitivních komentářů u článků | 28 |
Negativních komentářů u článků | 4 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Konečně.
Po 3 letech prahnutí po nepraktickém autě jsem se konečně odhodlal a koupil si roadster, jehož jméno je zde skloňováno snad všemi pády.
Nissan Leaf - znovu a lépe.
Předchozí generace tu s námi byla od roku 2010. Nejdříve s 24kWh baterií, poté se přidala v roce 2015 i 30kWh baterie, a nyní přichází na trh nová generace vozu se 40kWh baterií. Jaká je?
Nissan Qashqai - Golf na chůdách
Krátké shrnutí několikaměsíčních zkušeností s "Golfem na chůdách".
Posledních 50 komentářů

ad integrace el. motoru do převodovky: strašně záleží na provedení, nejsem žádný technik ani mechanik, ale jakožto majitel Passatu GTE na koncernové PHEVy musím jen plivat. Při jízdě z kopce často převodovka podřazuje při rekuperaci sama a umí u toho docela kopnout. Často okolo 5 let stáří a nájezdu 100 kkm odchází mechatronika díky třetí spojce, která připojuje benzínovou 1.4 do převodovky (prý zejména když se benzíňák moc často nepoužívá). Zatím mám najeto 85kkm, tak uvidíme, třeba se toho ještě letos dočkám a budu na Jarově solit 150k za novou mechatroniku:)

Já si nemyslím, že jsem to napsal jako PR článek. Cenu vybavení jsem nezmínil, to máš pravdu, jde o min. 300 tisíc. Je to hodně..? Možná.
Výměna oleje v DSG je úplně něco jiného, to bych sem netahal už vůbec.


Provedení je znatelně lepší jak předchozí generace aspoň na první pohled, vypadá to mnohem hodnotněji naživo jak na fotkách.

Hodnotit zpětnou vazbu z řízení mi nepřijde po 5 minutách za volantem rozumné, neboť bych stejně kecal, to samé nástup brzd.
O tom, že je BRZ vybaveno samosvorem typu Torsen mi nepřišlo nutné mluvit, beru to jako samozřejmost z předchozí generace.
Rozložení hmotnosti je 53/47 stejně jako u předchozí generace.

Bernard L.: ono to mohlo být i daným kouskem, Tesla ty auta mění pořád. Věřím, že u prvních kousků to odhlučnění nemuselo být ideální, ten náš kousek je docela solidní a ze zpracování toho daného kusu by si snad všichni evropští výrobci měli vzít příklad.
rock: máš pravdu, že to je ze začátku dost blbý, ale čím víc s tím žiješ, tím dřív si na to zvykneš a zapamatuješ si, kde co je, takže to časem jde ovládat skoro poslepu. Na druhou stranu, Tesla tomu docela hází vidle pod nohy, když občas pošle nový update, který někdy změní celé rozhraní. Dokonce i na ty stěrače si člověk zvykne, jen kdyby to prostě neměnili..

Bernard L. : Tak to mám zkušenosti s Teslou asi nějaké zvláštní. Je pravda, že kočárek nemám a nezkoušel jsem do kufru žádný strkat, ale zas tak černě bych to neviděl, viz - https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/p4ttg1/today_i_was_able_to_test_it_the_tesla_model_3_is/
A hlučná mi taky nepřijde teda, naopak mi to přijde líp odhlučněné jak B8 Passat (ale zas tak často s tím nejezdím po dálnici, max po Praze většinou).

Martin_100: jestli daná cílovka opravdu existuje je už věc druhá. Já mám takový pocit, že by to mohlo oslovit tu cílovku, co aktuálně sedlá US importy Fiatu 500e, cenová hladina je +- stejná. Třeba to osloví i některé důchodce (levné provozní náklady, jednoduchost…)..
Ke Kodiaqu mi to ale přijde jako slušný doplněk, Kodiaq na delší cesty, Pony na cesty do krámu nebo do práce.

Beastar: zajímavý, já už Smarta neviděl fakt nějaký ten pátek. K prodejnosti Ponyho, souhlasím, že cenovka je relativně ambiciózní a taky bych za ty peníze pořídil jiné (ojeté) EV, ale věřím, že svou cílovku to má, jen já to nejsem. Oproti předchozím počinům ElBlesku je ale vidět skok kupředu, že už to je opravdu použitelná věc na každý den, byť s určitými limity (zejména rychlodobíjení..).
krab: cílovka Ponyho je člověk v domku, který bude dobíjet doma ze zásuvky/wallboxu/FVE, má to jako druhé auto na popojíždění kolem komína nebo nikam daleko nejezdí. Na druhou stranu to jde nabíjet i veřejně, má to normálně Mennekes Type 2 konektor, takže i u Kauflandu nebo jiné veřejné nabíječce můžeš nabíjet, byť dost pomalu (+- jako běžný PHEV). To, jestli není lepší benzínové postrkadlo, si musí každý srovnat sám, oboje má své výhody, i nevýhody, pokud opravdu nenajedu denně víc jak 150 km, mám doma možnost nabíjet (ideálně z FVE) a nepotřebuju víc jak dvě sedačky, má Pony z mého pohledu jasnou výhodu jak z finančního, tak uživatelského hlediska.
rock: nikdo nikomu nic nenutí, jen pro pochopení zamýšlené cílovky je třeba otevřít svou mysl i jiným věcem:)
-
Komentář upraven 26. 2. 2023, 19:20:51

Ano, přesně tak, já snad tvrdím, že to má uzávěrku?

Krab: doporučuju se s tím opravdu svézt a nekydat na EV jen špínu, Pony má slušnou dynamiku. S benzínovým dvouválcem by to rozhodně nebylo tak příjemné svezení - musel by se odhlučnit motorový prostor, takže váha nahoru a navíc by to bylo pocitově slabší si myslím.
Snadné tankování - tohle je auto na popojíždění po městě nebo po vesnicích, jen masochista s tím vyrazí na delší cestu..a kupujícího takového auta spíše tankování otravuje. Chce to prostě jiný mindset.
Evropská legislativa tyhle auta vůbec nechce, Pony nejde přihlásit jako auto, Smart už je přežitek, co nikdo nekupuje (kdys naposledy viděl aktuální Smart?) Fiat 500/Mini nejsou stejná kategorie, ale stylovky.

David K. : Asi jsi moc nepochopil, o čem píšu a co mi na tom vadilo. Mně nevadí, pokud je auto hlučný (jasně, vadí mi klasická E36/E39 na zimu bez katu a koncového tlumiče), mně vadí auto, který zní naprosto otřesně a nezáživně. Moje S2000 vydává milionkrát víc decibelů, jak Toyobaru, ale přitom bych o ní nenapsal, že se z motoru při vyšších otáčkách dostává jen víc hluku. V Toyobaru ten šicí stroj prostě jen navyšuje hlasitost. Pro mě jsou součástí správného požitku z motoru tři věci - skvělý zvuk, zajímavý projev výkonu (jak správný kopanec od turba, tak plynulá gradace až k omezovači) a dostatek výkonu. Toyobaru nesplňuje ani jedno.
K podvozku: ano, podvozek GT86 je nastavený příliš tvrdě na to, jak reálně umí to auto zatáčet. Netvrdím, že Toyobaru neumí zatáčet, to samozřejmě umí, ale nikdy jsem asi neseděl v jiném autě, které by mě vyhazovalo ze sedačky při sebemenším hrbolu na silnici. Nejsem žádný suspension master, ale mám pocit, že GT86 před faceliftem má až příliš tvrdé pružiny, že to auto je tím omezováno.

Dával jsem 160e za dva dny, měl to být původně "jen" Fiat, ale dostal jsem upgrade. Půjčovna https://www.cicar.com/ , ale levnější ceny mají na https://www.cabreramedina.com/EN . Mají pobočky snad na každém rohu..

Nejspíš to bude cenovkou. Ceníkově byl Fiat zhruba o 100 tisíc dražší, zároveň nepřinášel kromě vzhledu a motoru nic navíc. O Abarthu ani nemluvě, za 1,1 mio se v té době dal sehnat slušně vybavený Nissan 370Z roadster, po slevě i Nismo, a to jsou auta trochu jinde, minimálně motorem.

Naprosto ti rozumím. Když jsem si pořizoval GT86, měl jsem stejný nápad, že ta ranní cesta do práce bude zábavnější jak v krabicoidním Volvu, a ještě po práci budu mít chuť jet se projet. Jenže ono to tak nefunguje, cesta po ucpané Jižní spojce prostě zábava být nemůže, a ještě k tomu kvedlat ve stop&go traffic je akorát k naštvání. To, kolikrát jsem se jel s GT86 projet z radosti k řízení za ten rok a půl můžu spočítat na prstech dvou rukou. Mělo to teda dost společného i se stavem toho auta, ale když prostě nedělá radost, proč bych ho dával do kupy, abych byl akorát ještě mrzutější, že jsem do toho dal další peníze?
Auto pro radost zkrátka nejde provozovat na denní ježdění, protože se akorát zprotiví.

dojezd super, mít tu větší baterku, zvládnu fungovat takřka každý den na elektriku i v zimě. S předchozí gen tohohle drivetrainu mám aktuálně odjeto necelých 30kkm a fajn, v létě 40-46 km dojezd, v zimě spíš tak 20-25 km, hodně to v zimě trpí ztrátou přes noc a hlavně ohřevem baterky a interiéru, pokud to není napojený na kabel a vyhřátý před odjezdem. Jen to asi nebude úplně bueno se spolehlivostí, ta 1.4 prý nějak po kilu padá (tzn. po záruce:)), to samý mechatronika převodovky. Ale je možný, že ten nový už na tom bude líp.

beastar: pro mě je třeba přidaná hodnota, jak jsem psal, i ta "masovost", že potkám jedince se stejnou trasou a pravděpodobně podobným mindsetem. Ale jo, někdy toho už bylo moc, to neříkám, že ne.
líbí se mi, jak sis to hezky vztáhnul na sebe, bohužel to na tebe fakt mířený nebylo, nebuď zas takovej sebestřednej egoista:)
ad Chorvatsko - ano, byl jsem tam několikrát, je to hezká země, procestoval jsem po Evropě, a nejen po ní, celkem dost už, bylo to myšleno trochu jinak, škoda, žes to nepochopil. Otevři si facebook a skupinu hjonde i30/octavia klub, a třeba to pochopíš, myslím, že na to kapacitu máš.
ad co ti zbyde z toho podniku? Mně třeba zážitky. Divil by ses, ale nejezdím na dovolenou a neskupuju tam hadry, magnetky ani hrníčky, ale zažívám věci. Z tohohle mám hromadu zážitků a několik nových přátel, které bych asi jinak nepotkal.
Proč jsem tam nikdy nejel? Protože jsem nikdy neměl chuť strávit v udrncaným sporťáku víc jak cestu do Bratislavy, jsem zase docela pohodlný člověk v tomhle. Věřím, že některým lidem to nevadí, já nejsem ochotný trpět po dálnici v autě, co točí skoro 5000rpm při 130km/h.
debatu o STK si nechme na jiný článek, Dacie prošla po poladění orezlin bez problémů, i emisema, pokud se nepletu.
Gratuluju a posílám klíčenku, utratit 150k za týden pro dva v Nice bych litoval asi celý život a vyčítal si, proč jsem za ty prachy radši nejel někam, kde je hezký moře i okolí a není to tam akorát overrated snobárna. Aspoň tak to na mě působilo, když jsem tam byl asi před 4 lety na pár dnů. Ale každý svého štěstí strůjcem a každého baví něco jiného.

Z komentářů mám pocit, jak kdybychom s Violou jeli ilegální rallye skrze půl Evropy, cestou zabíjeli babičky na přechodech, policejním hlídkám ujížděli dvěstěpade po městě, po večerech pouštěli rachejtle a pálili lesy a ještě k tomu se měli úplně stydět za to, že jsme si vůbec dovolili jet mimo ČR.
Myslel jsem, že na Autíčkáře chodí jen rozumní lidé, ale mám pocit, že sekce komentářů je tu na úrovni iDnes (minimálně u tohoto článku), cokoliv kdokoliv udělá je špatně, jsme v recesi, zůstaňte doma na prdeli a nic prosimvás nedělejte, a už vůbec si neužívejte zábavu a neshromažďujte se. Jeďte max do Chorvatska a napište si o tom na internety, že ta rodinná hujda žrala jenom 5,5, tankovali jste u Záhřebu až, a řízky s chlebem vystačili až do pátku.
Smutnej příběh, že se tu objevují takové názory, nečekal jsem, že moralisti a socky, co jim vadí dát šestku za startovné se objeví zrovna tady.
P.S.: Já si to užil, jsem rád, že mě Viola neodkopla den před odjezdem, a strávili jsme 8 dní poznáváním krás Rumunska (kam jsem se do té doby bál jet s čímkoliv, co mi kdy stálo v garáži), ale hlavně seznamováním se s ostatními účastníky, kteří fakt nejsou to, co tu zmiňují moralisti. Kromě startu jsme nikde nepotkali alkoholem opojené jedince (když nebudu počítat dvě piva před spaním), nikdo nedělal uprostřed lesa koncert Rammsteinu včetně ohňové show, ani jsem neviděl, že by někdo hodil vajgla na zem (!!!), tý země si všichni, který jsem potkal, vážili víc, jak domoviny.
P.P.S.: Dacie, původně vyměněná za sadu zimáku na dvojkovou oktávku, bez jakéhokoliv servisu (ani výměna oleje neproběhla, jen to Kubajs klasicky vyleštil), co odjede tohle, fakt není žádnej šrot, co neprojde stk, protože to tou stk prošlo týden po "koupi". Neviděl jsem na startu ani v cíli nic, co by se tomu blížilo. Většina aut je do 25 tis. vskutku jen kupní cenou, a několik vozů vypadalo dokonce líp, jak kdyby vyjelo z fabriky. Tím zdravím kluky s Peugeotem 205 po kompletní generálce motoru, náprav, převodovky, vyvaření, celolaku a polepu do barev John Deere, který fakt není "vrak, co tak tak projde technickou". A takových tam bylo prostě víc, jen samozřejmě, jako se vším, ten nejhlasitější je vždycky slyšet nejlíp.
-
Komentář upraven 29. 7. 2022, 08:28:07

riderhenry: a proč? Jezdím do práce 15 km, takže 30 km dohromady. Nabíjím jen v práci. Spalovací motor startuje jen při delších cestách (dojezd Passatu GTE je jen 40 km), ale stejně 90% času trávím v EV režimu a v kolonách po Praze. Proč bych neměl mít stejné výhody jako elektromobil?

Junior: Já to nemyslel jako hate na Ono. Já proti Onu nic nemám, sám tam občas nějaké auto natankuju.
Myslel jsem to jako hate na to, že ten daný člověk jezdil na Ono ve Štěrboholech, kde je vždycky strašná fronta (Pražáci ví), a nikde jinde to netankuje. Mně třeba ten rozdíl při tankování neštve tolik, jako čekat 30 minut na stojan. Řidičům ve firmě strhával peníze z výplaty jako rozdíl mezi tankováním na Onu vs jiná benzínka. To je to, na co jsem chtěl tím komentářem poukázat.

Beastar: To máš pravdu, ale znal jsem člověka, co si koupil novou S560 coupe (fakt v náloži, ceníkovka přes 5mio a netankuje jinde než na Onu. Některý lidi si na to prostě jen hrajou, že jim jsou peníze u zadele..
-
Komentář upraven 10. 12. 2020, 21:10:32

Ono, upřímně ten Ignis vypadá vevnitř fakt dobře, narozdíl od Dustera, kde si přijdu jak sociál.

já teda nechci rejpat, ale u Lexusu to mám taky k sobě podřadit..

Jeník Machačů: Oni se chladiče oleje dělají, ale pár korun nestojí..teda, mě 20 tisíc za kvalitnější kit přijde jako nemálo peněz

Sedrik: Nástupce bude, turbínu mít nebude. Od Toyoty bude v ČR určitě, od Subaru je to tak nějak...nejisté.

Misak - jo, je to tak. Asi jsem měl štěstí, nebo ne, prostě to není až taková hujda za ty peníze.
Krab - rád bych, ten minulý jsem prošvihl bohužel :( teď půjde na ten motor, jedna vačka je přidřená, tak se musí zjistit proč.
Já jí používám jako daily, chtěl jsem miatu, ale trochu praktičtější, a ten účel to splňuje perfektně :)

To bude má maličkost. Vesměs to byl asi dobrý kup, nejde o žádnou opravenou totálku z Litvy, ale o (na poměry toyobaru) olítanou hyenu se 170k (na tachometru svítí teda 120). S nějakou investicí do oprav motoru a drobností (ťukající kloub řízení,..) půjde o velmi příjemné auto na daily. :)

Není to žádná škoda. Nissan je stejně aktuálně jen rebadged Renault v horším provedení a s vyšší cenovkou, v Česku konkrétně ho posledních x let držely nad vodou jen reexporty a zajímavě naceněné verze na Qashqai a Juke. Na operák žádný z vozů reálně nedával smysl, v lepších výbavách byl příliš drahý a zdražení (díky emisním flotilám) po novém roce tomu vůbec nepomohlo. V Americe na tom není Nissan o nic líp, veškerá nabídka prodejně úspěšných modelů (sedany a Rogue) je prostě neuvěřitelně zastaralá oproti konkurenci a získá si tak srdce pouze nižší kreditní skupiny díky nízkým APR a velkým slevám.
Sorry jako, žádná škoda. Showroom traffic nejmenovaného skoropražského dealera týdně dosahuje čísel, které lze spočítat na prstech jedné ruky.

To s tím stavem aut je fakt občas šílené. Jednou jsem si dojel, jako velmi často, k RaceTrac benzínce pro limonádu, a zastavil vedle Corolly, pár let staré, která byla pravděpodobně po totálce, poslepovaná kilometry Duct-Tape pásek, bez nárazníků, boční skla nahrazená igelitem a přední pavučinou. Zrovna tohle bych na silnici potkat nechtěl..

jasný, ale Ranger, RAM atd. tam mají názvy, a vypadá to celkem decentně. Tohle na mě přímo křičí V6 TURBO, jako u nějakého sporťáku z konce minulého tisíciletí. Tak jsem to myslel..


Na fotkách to tak dobře vidět není, ale v reálu je to skutečně do očí bijící, že majitel auta je ten suprtýpek, co má V6 TURBO!



Já bych si vybral Insignii. Strávil jsem v ní pár hodin cestou do Brna a byl to fakt příjemný zážitek, když opomenu motor a manuální převodovku. 1.5 turbo fakt dostatečná není, možná tak do města, ale pokud člověk jede víc jak 80 km/h, je to tragédie. Jediné, co bylo pozitivní, byla spotřeba 7,2 l/100km. Sedačky jsou výborné, člověk má příjemnou relaxační pozici za volantem, radiomapa celkem v pohodě, až na určité chybky v překladu (viz Hamsterův článek). Vzadu má také člověk dostatek místa, kufr je velký..nemám asi v podstatě žádné výhrady. Se slevou na IČO (kolem 20-22%, teď si to nepamatuji přesně) se člověk dostane pod milion i se skoro plnou výbavou. Zkusil bych se projet 1.6T s automatem, případně manuál, který mi úplně nevyhovoval, ale třeba na to bude mít někdo jiný názor.

Chjo, sem si zas naběhl:D

O Capturu říct nic nemůžu, jezdil jsem ale s tímhle motorem v Micře. Tunely v noci na tempomatových 80/70 jsem dojel do Dejvic za 4,2l, do 5,5l se dá jet dálnice na tempomat 110. Horší to je pak při předjíždění/rozjíždění/žádání většího výkonu. Když jsem s tím jezdil mírně ostřeji, pohyboval jsem se kolem 7-8l, při spěchání to už opravdu olizovalo 10l/100 km. Motor je za studena vibrační deska v motorovém prostoru, celé auto se šíleně třese a reakce na plyn nevyzpytatelná. Před každou předem známou předváděcí jízdou jsem ho radši trochu zahřál, ať hned zákazníky nevyděsím hned ze začátku. Do 3500 rpm bez reakcí, do 2000 rpm jakoby motor říkal "haha, ses asi zbláznil, tak já si dám cigárko, než ti dojde, že máš podřadit.". Ovšem, okolo 5000-5500 rpm to bylo celkem svižné a i zábavné.

Matěj: hele já třeba chápu, že auto kategorie hatchback normální velikosti (golf, fofo,..) v téhle cenové relaci tam ta vločka bude, nebude to umět spoustu věcí, ale u minihatche za tolik peněz už čekám něco víc. Asi určitě nejsem cílovka, ale zběžně jsem projel ceníky Ka+, Mimikry a Corsy..všechny mají za 360 tisíc už moc slušnou výbavu, čítající automatickou klimu.a nějakých komfortních prvků (vyhřívaný zadek atd.). Nevidím jediný důvod, proč si kupovat tohle auto i za 300 tisíc. Mitsubishi prostě jde čím dál víc směrem Nissanu, rozuměj vyrábět auta, která prostě nedávají v dané cenové relaci smysl, nedomyšlená a tak nějak zbytečná. Nissan už dnes vlastně, až na čestné výjimky (zdravím Z a GT-R), nevyrábí v Evropě nic svého, vše je jen přeznačkovaný Renault v podstatě, ale se zastaralejší radiomapou a trochu lepším zpracováním, i když, o tom by se dalo taky debatovat. Já osobně nevidím jediný důvod, proč do showroomů aliance jít (až na Renault, který nabídne zajímavou cenu.), pokud nechci levný operák na krosouvra..ale tuhle štafetu teď pomalu přebere Karoq.
Je to trochu hate, sorry všem nadšencům do Nissanu a Mitsubishi. Pravda občas bolí.

Jo, to mi je jasný:D ale mě jde o to, že i v novinářským autě je pořád vločka. Jako sorry, teď nechci ospravedlňovat nějak ten japonskej Renault, ale Mimikra za 330 má 90 koníků, míň plastovej interiér, automatickou klimu..a Carplay umí radiomapa taky. Nevím, asi toho chci od auta moc, když nechci každých pět minut hýbat hýbátkem teploty, protože mi je zima/vedro/tak nějak divně.

Ta cena testovaného vozu je špatný vtip. Za 360 tisíc je v této kategorii na výběr auto lépe vybavené a se zvučnějšími jmény. Motor může být krásně točivý, může to být pohodlné, ale já bych rozhodně volil jinak. Vločku v miniautě za 360 tisíc fakt ne, dík.

Kubajsi, je pravda, že tvé céčko dost vrže. Na druhou stranu, s mým véčkem jsi se taky vozil, a to nevrzne pomalu nikdy..

k tomu interiéru: Na fotkách vypadá podle mě hůř jak ve skutečnosti. Hlavně je z něj cítit ta bytelnost na omak. Až na falešný dřevo, to je fakt hnus

Thule vyrábí něco takového na kola, možná i na prkna/lyže?

Fandatik: Ono to byla, hlavně v USA, cena. Mercedes dokonce Lexus, myslím, žaloval, že LS400 prodává moc levně, že to nepokryje ani výrobní náklady..

#sefredachtorKubajs přehřívají se jen Františkovi, protože je Miaťák..

190kWh a 350km dojezd zní hrozně komicky. Těch 350km je reálný dojezd, nebo NEDC? Je to takový..smutný ruský příběh toto. Obzvlášť v porovnání s jakýmkoliv jiným elektromobilem, který je teď dostupný na našem trhu.

Skvěle napsané. Po dlouhé době test, který jsem opravdu hltal :) Víc takových!

0.9 Tce jede i 200, kolega zkoušel:) na dálnici lepší jak ofce pomalu, i když pak žere trošku:)

TheStraightPipes, Doug, Saabkyle04, Car Throttle, Hoovie's Garage..asi nemám život. :D

TheKubajs: dovolím si tvrdit opak, lepé děvy se často bojí jakékoliv ostřeji projeté zatáčky. Ale nějaký hezounký hoch...:))
Poslední komentáře
- Trinom, Jak se servisuje elektromobil?
To je samozřejmě pravda. Zejména v případě požáru trakčního... - Habakukk, Volkswagen ID.Buzz: Fillmoreův comeback...
Protože je to malý a 3. isofix se nevlezl. - briza, Jak se servisuje elektromobil?
Čili abych to shrnul. Elektropíčoviny nejsou k hovnu jen v rámci... - HeavySmoker, Jak se servisuje elektromobil?
Trinom: Súhlasím, ICE horia častejšie a tie dáta nejde poprieť,... - sheogh, u blogu Prodat či neprodat...
Haha, ja ted resim uplne to stejne a taky jsem uplne nerozhodny... - Michal Lenc, Jak se servisuje elektromobil?
Myslíš, že ten garážista nebude umět vytáhnout z auta... - HeavySmoker, BMW 330e xDrive: Dokonalost díky detailům
David: Majú to pekné, ale len za príplatok 2700Kč za galvanizovaný... - Mechanik, BMW 330e xDrive: Dokonalost díky detailům
galvanicky pokovené je za mě třeba chrom, čili ocelový nosič... - Mechanik, Jak se servisuje elektromobil?
převis poptávky bude a to výrazný, můžeme začít od začátku,... - HeavySmoker, u blogu Prodat či neprodat...
Robí radosť? Používaš ho? Ak áno, tak si to nechaj. Ak nie a držíš... - David Střítežský, BMW 330e xDrive: Dokonalost díky detailům
Mechanik: stříbrné věci zrovna v BMW mají celkem hezky zmáklý,... - Sato, Jak se servisuje elektromobil?
Frodo: super napísané. Je až fascinujúce, že niektorý ludia... - Michal Lenc, Jak se servisuje elektromobil?
To s tím převisem poptávky nad nabídkou, to jsou takové... - Marek Brunner, BMW 330e xDrive: Dokonalost díky detailům
ad integrace el. motoru do převodovky: strašně záleží na provedení,... - Mechanik, u blogu Prodat či neprodat...
Rozumím ti, mám to stejně. Já svoje hotová auta neprodávám,...
Poslední inzeráty
2020 rok výroby
87 koní výkon
1 745 ccm objem
2023 rok výroby
500 koní výkon
56 ccm objem
1976 rok výroby
209 koní výkon
5 800 ccm objem
1968 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Jak se servisuje elektromobil?
63 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů