Currus „Malleo“ Cibus
| Bydliště | Most |
|---|---|
| Registrace | před 7.4 rok. |
| Poslední aktivita | před 18.3 hod. |
| Komentářů u článků | 26 |
| Pozitivních komentářů u článků | 10 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Posledních 50 komentářů
STS je krasavec, ale mě učarovat více STS a to že nemá středový tunel a člověk se tak nějak může více usalašit. Nebo pak Crown Victoria.
Konečně někdo přemýšlel a nedal k řidičovi pravému kolenu výběžek na řadicí páku a řidič se může pořádně uvelebit a rozšoupnout
Úplně nové auto je zbytečně prodělečný špás, osobně bych to viděl na 1 max 2 roky staré s minimem km, kde kolem 1 mega figuruje i Arteon shooting brake, nebo jak zde několikrát zmiňovaná Mazda 6 combi 2.5 skyactiv a za zbytek si užít někde u vody.
Souhlasím s tím podsvícením, ale velice bych rád místo kožených sedaček viděl velurové křesla zaměřená na pohodlí.
Problém nové fabie je Clio, lepší cena, slušná výbava, 4 hrnky co víc od malého auta chtít.
Miluji auta, kde středový tunel je minimální, nevím proč se to tak nedělá u většiny aut.
renault s tím má celkový problém měl jsem megana ii a tam to bylo ze začátku na 40min. pak i 20, u Clia zase musí ven baterka, nebo mít ruku jak 10. letej kluk, dodávka Master opět 30 min zpětné nandání. Zlatý dukato, kde rukou odšroubuji dva šrouby a vyndám celé světlo, proces na 3 minuty když jsem to viděl poprvé.
Koupil jsem twingo 2010 s 1.5 dci na dojíždění do práce, jelikož byla super cena a spotřeba je teď přes zimu 3.8 normální styl. Na letních a na klobouka jsem dal 3.1 na sto. V tuhle dobu a i ta co přijde budu držet na vození do práce dlouho.
U toho DSGéčka neplatí ani "Prvních 10 let a pak to jde samo"
Cromu jsem před 16 lety jako 16 letý vyměnil za kastlík piva a kartáč s velbloudem, troška péče a jezdila po ústeckých diskotekách jako kundolap a toho prostoru vzadu. Moje první auto a nezapomenu co se s tím nablblo, žralo to jak vzteklý, ale i to slušně jelo 2l i.e 116 koníků a naučili jsme se na tom aspoň něco opravit, škoda, že nepřežila do dnešních dnů.
A co Suzuki Kizashi s 2.4 131kw a manuální převodovkou je lehce sportovní vůz a navíc jich na silnici není moc.
Pokud by stačila nižší střední třída a výkon 100 kw, tak bych mrknul na Opel Astru, nebo ten pažout 308.
Ještě bude k dispozici s 2.0 ecoboostem a 8. st. automatem u "mírné" verze Sport
Když už autobus tak jedině Chrysler Voyager, nebo rovnou novější Pacificu s 3.6 to lenoch není
Ještě 1 kč, která byla "dočasně" jen na 1 rok, ale je tam už od dob Rusnokovi ouřednické vlády
No mohli to vyrábět dál, jako stroj času do minulosti :D
Po přečtení článku jsem zjistil, že nic lepšího než klasické spalovací auto nikdo nevymyslel (možná vodík)
Myslím že by se vyplatilo přidat 50000 kč a mít lepší výbavu Takumi s 90 koníky
Spíše by potřebovala šestiválcové motory a měničovou převodovku s 6 a více stupni, pak by možná měla šanci se chytnout.
http://www.auto.cz/chevrolet-impala-jizdni-dojmy-mel-velky-american-evrope-sanci-122533
jediné co mě na tom vadí je ten obrovský volant.
Full size sedany z USA jsou můj sen už tak 2-3 roky, hlavně od dob kdy se u Nás v Evropě cpou do těchto aut 4 válce, 6 a více válce jsou opravdu luxus v EU :-(