
Solii
Jméno | Petr Pan |
---|---|
Bydliště | České Budějovice |
Registrace | před 5.1 rok. |
Poslední aktivita | před 13.8 dny |
Telefon | jen registrovaným |
Komentářů u článků | 34 |
Pozitivních komentářů u článků | 13 |
Negativních komentářů u článků | 7 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Máš štěstí, že jdu kolem, mám dva metry a hodně kilo. Nacpal jsem se tam, ale na ježdění je to nepoužitelný, drhnul jsem hlavou o strop a narážel kolenama do přístrojovky...
No je to tak, a není to jen okolo Lipna, víceméně máme nový asfalty skoro všude. Prý je to zásluhou vedení kraje v době krize 2008-11, i v této době stále pracovali na projektech, pak peníze byly a připravenej je čerpat byl Jčk. Ale na druhou stranu je to taky peklo, už 8 let neustále jezdím po nějakých objížďkách... :-D
Další blog ze života člověka z pražského satelitu :-). Věřte mi, lidi žijí i jinde. U nás v Jižních Čechách je ti elektromobil úplně na nic, a nejmíň 15 let nebude. A na zdejších zakroucených okresních silničkách, kde jsou paradoxně pěkný asfalty a čáry namalovaný, jsou ty asistenti, speciálně hlídání pruhů, vyloženě nebezpečný, zvlášť ten ve Škodovkách. Opravdu, přijeďte se někdy podívat ven z Prahy.
No vlastně si tu pořád protiřečíš. Auto máš tak tři roky, utopil si v něm strašně času a peněz, nahoře píšeš, že se s tím moc nedá žít a tady dole v příspěvku, že je bez problémů.... Ale já jsem vlastně jen rád, že takový auto nemám. Jen pořád nechápu, že to dokážeš obhajovat.
Když si vzpomenu na ty oslavný články autora na poloelektrické Volvo, a že těch pár prvních závad se vyřeší a bude se jen jezdit, vlastně zadarmo.... Jak říká klasik: "Chá chá".
Mini je dobrý, dokud nemusíš zavřít řidičovo dveře (a to by se pro jízdu mělo). 6 km v tom teda ujedu bez problému, ale na delší cestu, resp. vlastnictví by mi vadilo otlačený levý koleno o dveřní výlisek.... Mini mk2 a Lupo teda neznám a musím zkusit...
Ha, máte štěstí, že jdu kolem. Mám dva metry a hodně kilo, takže. Mám rád auta, a do čeho můžu, tak okamžitě sednu a vyzkouším a s mýma rozměrama je to opravdu dost jiný, než když má někdo jenom 190cm a řekne, že má dost místa - pro mě to auto místo nemá, a ve většině aut mě vždycky něco v pozici za volantem něco s**e. Když to krátce shrnu. U malých aut připadá v úvahu Punto II a Punto III (fakt, je to divný, ale z malejch aut májí největší rozsah nastavení sedaček téměř nikde nic netlačí, jinak jsem seděl ve všech běžných malých autech třídy Fabia a všude něco vadilo) a nejnovější Kia Rio. Když půjdeme trochu výš pak BMW 1, i3, Golf VI a VII (V golfu IV, V a všech Octávkách mě něco tlačí, je to divný, ale je to tak). Ze starších menších můžu doporučit Celicu T18, Golfa III, E46 všechny verze, Fiat Coupe. Obecně jsou nejhorší japonci, pak francouzi a všechny "jakože SUV". Pro info, jezdím v Mondeu MK4, manželka v Golfu VI - abych s tím taky mohl jezdit a jako hračku mám Audi 80 Cabrio.
No jasne, ale kdo so jde pro auto za mega, spis koupi neco u jine znacky.
Sorry, ale auto za mega jako druhé auto na rozvážení dětí na kroužky je mimo realitu. Ano pár takových rodin opravdu je, ale jsem zvědavý na prodeje příští rok. Tam se ukáže zda je tento koncept zacílený správným směrem...
To Sorento fakt neni blbej nápad, obvzlášt za ty prachy, co jde koupit. Nesrovnávejte to auto s nějakou Kiou Rio ze stejného roku, je to fakt solidně postavený auto. V terénu je schopný, rám to má, uzávěrku to má, redukci to má (většinou to chce trochu servisu, protože to nikdo nepoužívá). Vevnitř pohodlný, většinou je v kůži a s tempomatem. Poměrně spolehlivý motor ("skoro" mercedes). Stačí sehnat nezrezlej kus. Jako daily bych to na drcení okresek nechtěl, ale na požadované využití super.
Jak jsem minule kritizoval, ta dneska Zlokočku chválím za test vozu.
Vyloženě prozákaznicky formulovaná odpověď. Test je výtečný, ale čtenář s věcnou kritikou má jít číst jinam :-D :-D. Tak by alespoň změna tagu z "Recenze a testy" na "Editorial" pomohla hodně teda....
O číslech zjevně nic nepíšu. Ale myslím, že potenciálního kupce MPV by pár konkrétních poznatků asi zajímalo. Mimo toho, že to dobře zatáčí, není to SUV a že bude Zlokočce chybět jsem se nic nedozvěděl. I přesto že nemám děti a nejsem zatím potenciální kupec, tak by mě (a asi nejen mě) docela zajímalo jak je to reálně s místem vpředu a pohodlím pro normálního chlapa, jestli se tam pohodlně uveze 5 dospělých, jestli se dozadu vejdou tři dětský sedačky, jak to jezdí, jak to brzdí, jak se reálně žije s infotaimentem, jestli se dá nějak manipulovat se sedačkama resp. prostorem a jiné. Tohle je fakt úplně zbytečnej článek, teda mimo toho, že autor ho měl na pár dní k provozu. Když to porovnám s testem Kie Rio od kolegy Mlčocha, pak ten má dílko mnohem povedenější. Mínuskujte si tu dál, ale pokud tomu chci říkat test, pak by to alespoň nějakou základní kvalitu a povahu testu mít mělo.
Dozvěděl jsem se nějaké praktické konkrétní informace z testu? Ehm, vlastně ani ne.
Jo a jak chválím S-maxe nebo Mondeo, tak haním Kugu, ta mi přijde mizerná, C-maxe už vůbec nikdy....Jsem línej to rezepsat, ale prostě ne!
Mě by zajímalo, proč je stále tak adorovaná Mazda CX-5. Za mě je to hlučný, s dvoulitrem slabý, automat nic moc, plasty jak v Dacii. A hlavně tak ukrutně mrňavý vevnitř, opravdu, vyšší osoby máme problém se vůbec vejít za volant. Za mě, pokud chce někdo opravdu rodinný auto, tak S-max a klidně diesel, právě do roku 15, ty jsou za mě lepší, než ty nový. Benzinovejch jich je málo a ten dvoulitr se ještě relativně nesere a dá opravovat. A ano, ve všech zmíněných autech jsem opravdu jel. Nebo počkat až děti povyrostou, jedno dítě se opravdu vejde pohodlně i do Golfa....
Tak kde je ten Beastar s komentem, že je to pomalý i na fotce? :-D :-D
U tohodle typu dotazu podle mě strašně záleží jaký má kdo finanční možnosti a jaký má v okolí servisy resp. jak to bude servisovat a jakou bude platit pojistku...
1) Japonci obecně. Jako nový ano. Jako ojetý jen pokud jsi ochotnej cálovat v servisu (hlavně v Subaru), nedejbože v autorizáku. A je fakt otravný pak jezdit někam 40 kilaků do servisu, kde tomu aspoň drobet rozumí. U Mazdy sice vymění olej v motoru každej, ale fakt jsou tam při opravách drobet specifika, např. u automatu, a drahý ND. A ten benzinovej dvoulititr opravdu nejede.
2) Korejci, to samý, navíc ta 1.7čka prostě tolik nejede.
3) Volit z trojice Passat, Superb, Mondeo. Mondeo má třeba mizernej automat a v ČB katastrofickej autorizak. Passat je pro mě docela tvrdej a přístrojovka tlačí do kolena. Superb je zase docela drahej a hlučnější atp....
4) Volvo a Mercedes. Máš na velký banány?, pak jsou super.
Sice mě tu budete hejtit, že jenom melu a jsou to teoretický tlachy, ale drobet se motám okolo firemního vozovýho parku a ve většině aut jsem opravdu jel a vidím, kde a co se jak servisuje a pak ty faktury. Takže sám mám Mondeo 2012 a jsem teď v náladě, že vyměnit ho radši už neplánuju, protože je +- spolehlivý a mám v okolí solidního servisáka. Na servis zánovního Volva, M-B, Japonců bych sice teoreticky měl, ale moc bych doma neušetřil. Samozřejmě, pokud se nic neposere a jezdí se jen na předepsanej servis, je všechno OK a můžeš mít cokoliv, ale z mý zkušenosti se vždycky něco posere, nebo ti aspoň někdo ustřelí zrcátko nebo naboří na parkovišti a ujede...
Jenže, v tom tvým případě bude Opel na měsíční fix. náklad zase pravděpodobně levnější...
To bych nevěřil, kolik lidí je poťapanejch prapodivnou touhou za co nejnižší spotřebu. Pokud mi auto žere o 2 litry na 100 km víc, tak měsíčně dám za PHM navíc kolik podle nájezdu? 800Kč? 1600Kč u těch co najedou opravdu hodně? Když si vezmu kolik tě měsíčně stojí auto, je to nic. Dneska jedna večere v restauraci. Stačí jedna návštěva v servisu ročně ročně navíc za nějakou závadu a veškerou úsporu máš stejně v háji...
Beastare, srovnávat tohle auto s Octávkou je podle mimo mísu, v obou autech jsem jel (ne teda v těhle nejvyšších specifikacích) a Insignia je skoro ve všem lepší, za mě určitě z hlediska prostoru (i když já jsem 2m a tedy dost specificky háklivej na menší prostor) a ten interier mi taky přišel v ní lepší udělanej....Za další nevím, proč se neustále u aut řeší spotřeba pokud někdo nemá extrémní nájezdy. Jako když dám za auto přes mega, tak mě fakt pár tisíc ročně za PHM nic neudělá...
Stačí se podívat. V mým okolí to maj všichni podnikatelé jako rodinný/občas pracovní auto (samozřejmě že maj doma ještě nejmíň dvě jiný auta). To auto nikdo nepřijde vykešovat, to se dává do daní....
Sorry, ale když vidím jak nám všem po SW stránce (ne)fungují ty naše mobily a počítače, tak NE, nechci mít auto funkčností podřízené infotainmentu, ale mít ho pouze jako doplněk. Bohužel automobilky už pochopily, že v tě neustálých servisních úkonech na různé přehrávání a ladění SW jsou prachy a zákazníka je logicky nutný co nejvíc podojit. Šéf VW již prohlásil, že automobilky se mají stát SW firmami. Bravo, technika se za ty desetiletí už celkem vychytala, tak je nutný ty prachy na dividendy nějak z těch lidí dostat, tak je necháme k nám jezdit do servisů řešit ty naše neodladěný SW. Já se teda taky zpátečník, na klimu chi otočnej čudlík (je sem lůzr a opravdu občas na automatický klimě chci něco nastavit) a budu se těmhle věcem co nejvíc vyhýbat, co to půjde, budu kupovat ojetiny s čudlíkama co to půjde....
Ježišmarjá. Ofláknutý test. Toto má být něco jako rodinný vůz a ani zmínka jak se sedí vzadu, ani jedna fotka zadní sedačky, ani jak moc dobře se to vpředu ovládá....
Tyhlety řeči, že si má koupit novou jebku, místo solidního auta, protože je to jedno jsou fakt mimo mísu. A proč doma teda teda nemáte toho novýho tříválcovýho Rapida, když je tak v pohodě auto? I mojí ženě se jezdilo líp ve starším golfu, než v rapidu a to jí auta absolutně nezajímaj. Pořád je 350 tis. Kč hodně peněz na to koupit úplně debilní auto = Rapid (bohužel jsem měl osobní zkušenost).
Tyhlety řeči, že si má koupit novou jebku, místo solidního auta, protože je to jedno jsou fakt mimo mísu. A proč doma teda teda nemáte toho novýho tříválcovýho Rapida, když je tak v pohodě auto? I mojí ženě se jezdilo líp ve starším golfu, než v rapidu a to jí auta absolutně nezajímaj. Pořád je 350 tis. Kč hodně peněz na to koupit úplně debilní auto = Rapid (bohužel jsem měl osobní zkušenost).
No tak, doporučovat Rapida místo Mazdy 3 je fakt do nebe volající kravina. Už jsi někdy jel někam dál Rapidem s tříválcem?
Jedno mám. Ale chtěl bych verzi GT Four, EVO, Mercedes S, BMW 540i...

Mondeo doporučuju. Sám jej provozuju. ALE najít opravdu pěkný kus do 150 tis. bude problém a rozhodně nekupovat s atmo dvoulitrem. Mám benzinovy motory rad, Mondeo je ovšem těžká váha a ty benzinovy dvoulitry jsou většinou strašně zanedbaný, ve výbavě social a fakt to s nim nejede. Mimochodem za plně vybavený, poctivě servisovaný, 4 roky starý se 190 tis. km jsem v 2016 dával 270 tis. Kč, následně servis vč. rozvodů. Za to ovšem dosud bez jedinné závady.
Poslední komentáře
- Opelfahrt, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Hm, tak to já zase pamatuju časopis Ogoňok pro základní... - ransom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
"Variabilní kvalita" je geniální slovní spojení. - ransom, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Pamatuju, že někdy v osmdesátých letech se psalo na dvojstránce... - mariov8, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
To je slušný archiv a slušný bizár. Netušil jsem, že kromě... - bitner, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Do toho bych posadil Orbana, ať vidí, kam to vede. - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Díky, tohle byla první věc co jsem zjišťoval. Dneska jdeme... - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Jsem z předměstí (Jablonec)... A R53 je pěkná. To moje... - CZmisak, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
A co se týče autobusů, tak ještě do nedávna tam vyráběli... - CZmisak, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Továrna Suzuki, tam tuším vyrábí novej Swift, SX4 a Vitaru... - beastar, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
To souhlasím s povahou barvy atd. Filtr no já fotograf nejsem... - beastar, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Aneb jak udělat z debaty pod testem sportovního auta totální... - jc, u blogu GR86, vitaj doma!
Změnil, radikálně :-) Napíšu nějaký update. - BigBen, u blogu Z Mini auta do Mini auta
Gratuluji k nákupu motokáry :-) Mini One byl vždycky chudší... - Trinom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Kdybych neviděl jméno autorky, řekl bych, že to je Jardovina... - Beran, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Az nebude o cem psat, mohla by si redakce koupit neco od prof....
Poslední inzeráty
2023 rok výroby
5 koní výkon
0 ccm objem
2013 rok výroby
310 koní výkon
3 700 ccm objem
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů