načítám data...

Škoda Superb 2.0 TSI Scout: Pryč s předsudky

Nese si na sobě spoustu nálepek. Auto pro ředitele, manažerský vůz...ani jedno z toho není. Ale to neznamená, že je špatný.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Víte, psát recenzi škodovky je vždycky trochu ošemetné. Bývaly doby, kdy v některých magazínech měla rezervované místo vítěze v každém srovnávacím testu, bývaly doby, kdy bylo cool ji pomluvit za každou cenu. Vnímat domácí automobil objektivně je ale docela kumšt. Bez předjímání, asociací kdo s tím daným autem jezdí, nebo vzpomínek na zaměstnání, protože “škodovka se přece nekupuje, ale fasuje”. No a hned tu máme další z předsudků.

Pak je tu navíc taková ta pověst, kterou si nese mezi motoristickými nadšenci. Však to znáte, “chtěl bych nové auto, ale hlavně ne škodovku, protože ji má každej”. Z různých debat tak domácí produkt diskvalifikujeme mnohdy dřív, než stihne předvést své kvality. Jenže co když to je dost nefér?

Superb na mě v redakčním kalendáři tak trochu zbyl a vlastně jsem nevěděl před převzetím nic jiného, než to, že je na benzín. Výbava, motorizace, to vše jsem si záměrně nechal jako takové malé překvapení. Takže když jsem pak dostal do ruky klíčky, vydal jsem se napříč parkovištěm tisknouc tlačítko odemčení a hledajíc vůz, který zběsile bliká směrovkami.

Světelné efekty kolem sebe vysílal oranžový Scout. Na první pohled mu to v v netradičním odstínu docela slušelo – tohle rozhodně nění referenční chudobka pro taxikáře a střední management, lecjaká automobilka by z toho byla schopná udělat i svébytný model. Je to pořádný kus auta, plastovými nástavci podběhů a prahů ještě opticky narostl. Designově nešokuje, působí vyváženě a vesměs konzervativně, ale svěží oranžová mu dodává trochu zajímavosti a hravosti. Vše v pořádku, abych tak řekl. 

Po kapotou je, jak už jsem naznačil dříve, benzínový motor, konkrétně ta nejsilnější verze, kterou si do Superba můžete objednat. Má objem dva litry, přeplňování a na všechna čtyři kola posílá rovných 200 kilowattů. Což je dost pro všechny myslitelné situace, do kterých se lze za volantem tohoto bezmála pětimetrového kombíku dostat. Nečekejte ale žádné výbuchy síly plné emocí. Superb svůj výkon dost maskuje. Necuká, nedělá zvuky, nezamačkává agresivně do sedadel. Je prostě “jen” rychlý, bez divadla. 

Dost jsem se bál automatické dvouspojkové převodovky. Já ty DSG prostě moc nemusím, přijde mi, že až na čestné výjimky by hydroměnič odvedl vždy lepší službu. V autech skupiny Volkswagen dvouspojky většinou cukaly, snadno se je dalo zblbnout, že se zamotaly do množství kvaltů a dělaly nehezké nesmyslné věci. Mám dobré zprávy – pořád to sice není tak dobré, jako třeba v Mercedesu, pořád je poznat, že to není “hydra”, ale rozhodně je to velký krok vpřed. Za celý testovací týden (cca 850 km) jsem dostal převodovku do úzkých jednou. Při dojíždění kolony jsem si přibrzdil, pak se kolona rozjela, tak jsem znovu zlehka přidal, poté znovu přibrzdil a při dalším přidání DSG trochu cuklo. To je prosím celé, jinak to fungovalo dobře. Je tu jedna věc, na kterou je potřeba si ale zvyknout – při řazení “krade” plyn. Bez ohledu na polohu pedálu prostě na chvilku ubere, aby byla změna kvaltu co nejjemnější. A to zpočátku působí trochu zvláštně. Ale zvykl jsem si asi za den.

V tomhle autě není až na “povinný” jízdní režim SPORT vůbec nic, co by evokovalo rychlou jízdu, nebo sportovnost. Nedávno jsem ujel pár desítek kilometrů v Superbu iV ve verzi Sportline a ačkoli jde o podařené auto, ty závodnické doplňky jako tvarované sedačky, plastový karbon, nebo zploštělý přetvarovaný volant, mě na voze dost štvaly. Kdo by pro všechno na světě chtěl se Superbem sportovat? Vždyť je to prostě velký osobák. No a tady v tomhle Scoutu je to přesně tak, jak by to mělo být. Hnědé dřevo, pohodlný podvozek a síla, která se nepředvádí.

Na podobnou notu hraje i adaptivní podvozek DCC který už vychválil kdekdo přede mnou, takže jen stručně. Funguje velmi dobře, je pohodlný a v “comfortu” hezky houpe. U Scouta se světlou výškou o 15 mm vyšší, než u ostatních variant houpe ještě trochu víc. Což mi sice vyhovovalo, ale od posádky jsem dostal několikrát během testovacího týdne výtku, že už to houpe moc a že se z toho pasažérům dělá špatně. Tak pozor na to, zvláště u dětí na zadních sedadlech jsou nějaké excesy způsobené kinetózou vskutku nežádoucí.

Už jen proto, že interiér je vyvedený v alcantře, která se nečistí zrovna snadno. Kůži si do Scouta dle konfigurátoru bohužel objednat nelze, což je asi jediná malá výtka, kterou k vnitřku Superba mám. Jinak je tam totiž moc hezky. Infotainment je ještě (narozdíl od nové Octavie) ve staré verzi s méně cool vychytávkami, ale zas je přehledný a funguje, což je milé. Tvary palubní desky jsou jednoduché, nekomplikované a tak nějak staromilské, taky tu je fakt krásné plastové dřevo, před spolujezdcem navíc opatřené plaketkou Scout. Kdyby tam místo toho bylo napsáno třeba “Buick”, byl by to krásný detail z dostupného amerického fullsize z osmdesátek. A dokonce i ten Canton tu nehraje zas tak špatně, jak to často u škodovek bývá…

Uvnitř je spousta místa vpředu, spousta místa vzadu a navrch ještě opulentně obrovský kufr. V testovacím voze doplněný hliníkovou hrazdou (oficiálně ALU příčník), která asi měla sloužit jako jakýsi pořadač, ale spíše překážela a batohy, jež měla držet na místě, jí ostentativně ignorovaly a s lomozem přes ní s každou akcelerací přeskakovaly. Ale to je fakt drobnost, spíše rýpání se v detailech. Jenže jinak vážně nevím, za co bych se měl na Superba zlobit. 

Je to totiž naprosto ideální řešení rodinné mobility. Dostatek výkonu pro bezpečnou jízdu, akceptovatelná spotřeba, spousta místa na děti, psy, kočárky i vybavení domácnosti převážené z modrožlutého obchodu (a to vše současně), vyšší podvozek a čtyřkolka zvládne i nástrahy dobrodružných výletů za hranice zpevněných cest, po omytí neudělá vůz ostudu ani na obchodním jednání a sousedy nebudete dráždit exotikou – nakonec je to prostě “jen škodovka”. 

Přemýšlel jsem, co bych u tohoto konkrétního auta udělal jinak a nakonec jsem s vypětím sil vymyslel dvě věci. Tou první je nalakování auta do tmavozelené metalízy, která se mi ke Scoutu hodí tak nějak víc. Tou druhou je osazení kožených černých sedaček. A to je všecko. 

Verdikt

Superb Combi Scout s nejsilnějším benzínovým motorem je fakt dobré rodinné auto. Není vůbec sportovní a to je skvělé, je v něm až rozhazovačně mnoho místa a posádku ani řidiče ničím neštve. Poměrem ceny a kusu auta, který za své peníze dostanete jde o velmi zajímavou koupi. Jasně – ceník sice vypadá trochu ambiciózně, ale stačí se podívat na skladové zásoby a je jasné, že realita je o dost příznivější. 

Trochu mě mrzí, že je u nás Superb zatížen jakousi image “luxusního vozu pro ty, co na to mají”, případně “ředitelské limuzíny”. Není ani jedno z toho. Superb je prostě jen dobré velké rodinné auto. Funkční a bez zbytečností.

Technické údaje:

Motor: Přeplňovaný zážehový čtyřválec 1984 ccm 
Výkon: 200 kW (269 k)
Točivý moment: 350 Nm 
Převodovka: sedmistupňová automatická DSG
Maximální rychlost: 250 km/h 
Zrychlení 0–100 km/h: 5,6 s 
Provozní hmotnost: 1667 kg 
Průměrná spotřeba dle výrobce: 7,0 l/100 km kombinovaná
Průměrná spotřeba v testu: 8,2 l/100 km kombinovaná
Základní cena modelu Scout:  1 061 900 Kč
Základní cena testované konfigurace: (Combi Scout 4x4 200 kW AT): 1 160 900 Kč

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Riccardo Martora
16. července 2020, 13:05
-4

Jsem moc rád soudruzi, že se těmi tendenčními nadpisy a recenzemi začínáte blížit kvalitám auto.cz, autofora a podobných. Tleskám ve stoje.

reagovat
Jakub Pospíšil
16. července 2020, 14:40
1

Tomu popravdě nerozumím - jakože titulek neodpovídá obsahu? Nebo?
Fakt se rád nechám nasměrovat, aby to příště bylo lepší, jen teď nevím, co si z toho vzít.

bitner
16. července 2020, 16:44
-1

Poradil bych toto: "Skoda Superb 2,0 TSI - test", ale ja jsem na extremne jednoduche veci, takze jako univrzalni radu to asi brat nelze.

František Čáslavský
17. července 2020, 00:41
0

Když to vidím, jsem zvědav na budoucí reakce na můj test Octavie. ;) Bude to malebné. Nikoliv pro Škodovku. Takový už je život.

beastar
17. července 2020, 03:24
0

A tak ona ctyrka okyna je docela kram. Proti Supu ve Scoutu;) Takze ja se tesim treba se dozvim neco objevnyho.

je
jerry
18. července 2020, 08:47
2

Ale cenou Supa atakuje. Nechápu.

beastar
18. července 2020, 18:53
2

Po pravde cenovky Skoda Auto nechape nikdo. At je to neu nebo jety. Pripadne skladovka. A vse se prekryva cenami i vybavou. Idk.

je
jerry
18. července 2020, 19:13
0

Před 5 lety jsem koupil novou O3 RS za 566 tis. vč DPH. Ano, nabídka to byla výhodná a spokojenost. Ale co se děje s cenou oktávek teď, to je nepochopitelné. Protože všechno má svou cenu, že?

Ha
Habakukk
16. července 2020, 13:46
2

Kdo určuje čím auto je a není, Zákazník? Automobilka? Novinář? V ČR se prostě jedná o Managerské auto, už jen podíl firemních nákupů jasně ukazuje kdo nové kusy kupuje.

reagovat
Sa
Sato
16. července 2020, 23:57
1

To akoze si typicka ceska rodina nekupuje auto za mega? :)

Ha
Habakukk
17. července 2020, 07:00
0

Znám v podstatě jednu rodinu co si kupuje nové auta za mega. Jinak jsou to všechno firemní auto a já se tomu nedivím proč to nedat na firmu když dám DPH pryč.

Pochtli
16. července 2020, 14:12
2

Politika automobilek (nemožnost si nakonfigurovat auto dle sebe) mě štve. Nevyberete si barvu, materiál sedaček a bůhvícoještě, protože je to dostupné jen ve výbavě XYZ. Přitom si myslím, že to problém není, jen ho uměle vytvářejí.

reagovat
Jakub Pospíšil
16. července 2020, 14:41
1

Ano, taky mě to vždycky mrzí když v konfigurátoru vyskočí "pokud chcete tohle, musíte dát pryč něco jinýho". Hamoun ve mě křičí jasné "já chci všecko!"

Pochtli
16. července 2020, 14:55
0

Chápu, že hlavně elektronické pomocníčky si moc vyzobávat nemůžu, protože je to provázané s dalšími x funkcemi.
Ale co když všechno nechci, ale naopak chci jen něco specifického (třeba ony sedačky v kůži), musím většinou volit ty nejdražší specifikace (přece si dle automobilky nebudu vozit prdel v kůži, když si kupuju holobyt).
A někdy ani to nepomůže (případ mých přátel) - dacia logan MCV - v té pěkné "stepway" modré nemáte šanci koupit s LPG (vlastně ani auto v základu ve výběrové modré). A když už chcete LPG, nejde k tomu zas lepší palubní PC.
Tudíž i v dnešní době "svobodné volby" je koupě nového auta jeden velký kompromis.

Fa
Fandatik
16. července 2020, 17:39
1

Tak Volvo snad bylo jednou z prvních automobilek, které začaly výbavu dávat do balíčků. To není argument, že patříš mezi masu.

Pochtli
16. července 2020, 22:28
0

Petju - ve výbavě celkem volba je, ale opět jsem se (stejně jako např. u mazdy) zasekl na barvě (ano, pro mě zásadní vlastnost) - červená a 50 odstínů šedé.

MB
MBMB
17. července 2020, 05:06
1

Mít plně konfigurovatelné auto stojí strašně moc peněz, čili problém je v tomto. U importovaných aut je to téma už dlouho a přistupuje se k tomu čím dál víc. Vstupuje do toho i WLTP, kdy každý prvek výbavy s vlivem na hmotnost a aerodynamiku musí být ohodnocen z hlediska emisí. Výrobci s tím pak mohou různě šachovat, například k silnější motorizacím mohou automaticky dát nějakou výbavu zlepšující aerodynamiku, aby si trochu vylepšili skóre.

ma
martinw
17. července 2020, 09:44
0

Přesně tak - vyzobávat z konfigurátoru je drahý koníček, to radši plnou výbavu a hádat se o ceně, tam je na to pak větší prostor u dealera.

PB
17. července 2020, 00:30
6

To je moc krasna recenze. Takove to: "uplne me to nestve, nema to veskere chyby tech ostatnich koncernovych aut, neni to tak priserny kram jako ostatni skodovky... takze je to vlastne dobre auto". Nevim, prijde mi, ze se musel Jakub hodne snazit z toho neco vydolovat. Je to takove nepresvedcive - jako cela Skodovka. A vlastne to prinasi presne ten dojem, ktery z produkce Skody mam. Teny: neni to strasne, ale vlastni penize bych za to nedal.

reagovat
Jakub Pospíšil
17. července 2020, 10:18
8

Je fakt, že u většiny testovaček mám alespoň něco, co ukazuju lidem, které za ten týden svezu. Nějakou vychytávku, blbost, co zaujme. U Superba jsem nic takového nevydoloval. To je prostě Superb. Ale na druhou stranu na něm nebylo nic špatně. Vlastně to bylo moc dobrý pro někoho, kdo auto prostě potřebuje, i když by ho třeba ani nijak zvlášť nechtěl. Ono je to hrozně otřepaný přirovnání, ale opravdu je to takový doplněk k dvoukřídlé lednici, sušičce a tepelnému čerpadlu. Všechno se to tak nějak hodí do satelitního městečka za Prahou, ale že by se na to majitel chodil za dlouhých letních večerů zálibně koukat...

ro
rock
17. července 2020, 11:26
0

Vydoloval, plaketky Scout :-)...

Ha
Habakukk
18. července 2020, 09:41
0

Pro zajímavost soused po 13 letech sundal plasty na Octavií II scout a prahy pod řidičem totálně pryč. Do prahu strčí pěst. Pak člověk přemýšlí nač to tam vlastně je.

PB
20. července 2020, 02:03
0

Jo, to samy jsem mel se Subaru Outback... vypadalo to porad hezky, ale pak jsem sundal plast a zjistil jsem nenapravitelne strukturalni poskozeni vylucujici cokoli jineho nez vrakoviste. Bylo to sezrany na prach. Ono ty plasty totiz po case prestanou tesnit a stane se z toho totalni pareniste..

beastar
17. července 2020, 03:21
3

Dobry je tohle tsi funguje to pekne, dobry je skvele reseny vnitrni prostor a adaptivni podvozek. Dsg uz radi v tehle kombinaci a generaci slusne bez vetsiho problemu. Na druhou stranu interier je spatny, materialy velmi prumerne. Infotaiment sice funguje, ale patri k tomu horsimu co jde poridit... Fiat smele sekunduje. Cena je hrozna, ale jde to koupit mnohem lip... coz je v clanku zmineno. Spatny auto to neni. S vyberem vybavy bych si zrovna u Scouta hlavu nedelal prijde mi ze jde do toho nakonfigurovat vse. A system kdyz zvolis toto musis/nemuzes mit tohle je vlastni i dalsim mainstreamovym znackam. Po pravde reakce vukol moc nechapu. Srovnani s Volvem:) Tj pro Skodovku teda cest nebo pro Volvo vostuda jak prase. A myslim ze Kuba se to zhostil slusne. To auto neni nic extra ale proti nekterym konkurentum minimalne rovnoceny souper. Manazersky auto to v podstate je. hlavne v CR/SR protoze ono to v plny za ty prachy s fleetovou slevou ty ucely splni dobre. Vic k tomu nemam co. V CR je problem ze ve skutecnosti na toho supa malo kdo ma penize ... vic netreba rozvadet. Von 8 let starej Lexus, nebo baworacek je lepčí ze jo;)

reagovat
fortress
17. července 2020, 07:30
6

V ČR to každej prej "fasuje" což je častý obrat lidí co v práci nafasovali tak maximálně solvinu a ještě za pět minut strachu. Taky podle toho vozovej park u nás vypadá. Sup už načíná druhou pětiletku tak je už na něm zub času znát. Na druhou stranu i v tom pozitivním, pořád má ještě důstojnou motorizaci, bez dotykovejch kravin atp.

Ha
Habakukk
17. července 2020, 07:45
1

No jasně, že se fasuje podepisuješ hmotnou odpovědnost úplně stejně jako za noťas nebo mobil. Je jedno zda fasuješ montérky nebo auto pořád je to výrobní prostředek dané společnosti.

beastar
17. července 2020, 10:46
2

Hale s tim fasovanim Superbu je to hodne prestrelena pohadka. Bezny zamestnanci to maji malo kde. O tom ze Sup rozhodne neni bezny auto pro masy (v Cr) asi netreba se bavit. Jak pise Fortress je to trochu o zavisti a klise s tim ze na silnici je to pak videt.

Ha
Habakukk
17. července 2020, 11:54
0

Otázka kdo je běžný zaměstnanec i člen dozorčí rady je zaměstnanec. Vyšší managment to fasuje úplně stejně jako nižší managment nebo obchoďák svoji Octavii. Nedával bych tomu vůbec negativní akcent prostě někdo vrtačku někdo Superb. Mě to vůbec neuráží.

fortress
17. července 2020, 12:20
3

To nebylo myšleno jako urážka. Jen že ta množina která o tom takhle ostentativně mluví není tak velká jako ta množina která je skutečně jako pracovní nástroj fasuje.

Ca
Cartman
17. července 2020, 12:20
0

To Beastar:Je to tak. V nasi firme (korporace) ma kazdy blb (i ja) minimalne Passata( Superba, A4...). Muj sef ma Passata i jeho sef ma Passata (i kdyz ti by mohli mit i lepsi, ale nechco). A kazdymu je to jedno, co kdo ma. V ceske pobocce maji chlapci na stejne pozici jako ja narok na vybaveny Rapid( scalu) nebo holou Octavku. Zavist tam z jejich strany je ale spis trochu i zoufalstvi. Vinim z toho manazera ceske pobocky, ktery chce za kazdou cenu usetrit, aby se zavdecil a mel vanocni premie. A muze za to i nemecky management, ze neco takoveho vubec dovoli. A muzou si za to i ti kolegove, kteri sice nadavaji, ale neozvou se. Penize ve firme jsou pekny tak proc si to kazit kvuli autu ze :-)

beastar
17. července 2020, 12:44
1

Cartman: Jo tak samozřejmě, že pokud máš alespoň nějakou pozici kde více méně využiješ firemní auto tak se to přesně takhle jako u vás nabízí. Rapidy (Scaly) potom oktávka a pro ten zbytek Superb případně ty Passaty. Oba asi víme jak obecně škodovka umí velkému zákazníkovy vyjít vstříc. Já se nikdy nedostal k úplně obřím obchodům se stovkami aut. U těch běžných vidím za to. To už ale není o kvalitě těch aut, ale o těch Vánočních prémiích a snaze ušetřit kterou škodovka umí probudit:))

Zase tahle diskuze je trochu mimo pod testem Supa fplny veScoutu, protože to má jako služebák skutečně promile lidí. A srovnávat to s tim, co se běžně fasuje by nebylo fér. Protože si přiznejme že Sportline, případně L&K se prostě na normální pozici nefasuje.

Habakukk: Mě to přijde normální v Německu se zase takhle fasují Golfy a Passaty. JInde třeba Renaulty. U nás prostě za ty roky škodovka dokázala ten vztah s fleetovými zákazníky vybudovat a trochu je i vidět, že některé malé detaily na těch autech a kombinace výbav pomáhají do těch firem prodat. Navíc třeba u oktávky když jsou na to zaměstnanci zvyklí, tak prostě když si ve firmě od jedničkový ofce tak si prostě tu trojku oktávku vlastně i chtěl. Mimochodem znám spoustu lidí který jsou se služební okynou RS, nebo Supem ve stajlu spokojený a k tomu maj pohodovou víkendovku, kterou by si třeba jinak nemohli dovolit.

Fa
Fandatik
17. července 2020, 15:48
1

Už je to dost let, co jsem naposledy fasoval auto. Ale nezapomeňte, že za tenhle Sup (při využití 50% pro soukromé účely) odvede fasující cca 4000/měsíčně. Takže je to stále tak super benefit?

Ha
Habakukk
17. července 2020, 20:50
-2

No těžko budeš mít auto za mega aby byl operák 4000kč měsíčně. Druhá věc nikde není psané že to zaměstnavatel vyžaduje dodržovat.

M
17. července 2020, 23:28
0

Mozno myslel zdanenie benefitu

PB
18. července 2020, 03:04
1

Nemluvil o operaku, mluvil o soukromem vyuziti sluzebniho vozu, ktere se ve spouste firem plati.

Ha
Habakukk
18. července 2020, 07:42
0

Vím, že mluví o zdanění vozu pro soukromé účely, ale k čemu jinému tu částku za auto přirovnat než k tomu, že si půjčím za měsíční poplatek auto. Za 4000,- si toho moc nového nepořídíš.

M
18. července 2020, 11:54
0

Pravda ;)

PB
20. července 2020, 02:07
0

No za 4000 asi nic moc... tak jsem koukal, na operak: Fabia, Polo, Ibiza, Aygo, Corsa... vsecko litry v socialu. Na leasing asi jakoukoli ojetinu. Ale to je financni nesmysl

beastar
20. července 2020, 12:17
0

Za 4000 na leasing jakoukoliv ojetinu? Ja ted jezdil ojetinou AMG GT za 2,8m a myslim ze do ctyrky mesicne by si se s pojistkama nevesel. Takze jakoukoliv tak do kila pade mozna:) A to uz je fakt ve srovnani se sluzebnim supem zero... A operak... tjn leda Fabia atp. v somracky edici s najezdem do 20 000 km.

PB
21. července 2020, 06:41
0

Samozrejme, ze mluvim o ojetinach ekvivalentnich.... ;))

beastar
21. července 2020, 13:35
0

Sluzebni Superb vs Fabia na OL, nebo 10 let stary BMW wow nevedel bych, co si vybrat;D

sc
screepy
17. července 2020, 07:48
0

špatný auto to určitě nebude, důstojný motor, prostoru až hanba. Jen nechápu jednu věc, proč se tam proboha dává dekor v imitaci dřeva, to je humpolácký řešení už od dob Oktávky I ve výbavě Laurin a Klement, kde kůže ok, světlý interiér taky ok, ale ten dřevěný dekor, to byla vietnamská tržnice z devadesátek jak vyšitá. Jasně, teď už to tolik jako pěst na oko určitě nepůsobí a jeden by možná i řekl, že je to dřevo, při prvním nakouknutí, ale nechápu ten smysl, kor u dřeva, které je takový ušlechtilý materiál. Pochopim dekor v imitaci nějakého kovu, ok..to dneska používá skoro každý, ale totok..

reagovat
Ha
Habakukk
17. července 2020, 08:05
0

Vidíš já když jsem se podíval tak jsem si řekl, že za 16 let od Superba 1 kdy jako dřevo byla tragedie se trochu posunuli. Tedy úplně nesouhlasím, že je to jak v O1. Pro mě napodobenina jak napodobenina tedy jako dřevo, jako karbon, jako hliník je pořád stejný cirkus.

tomyks
17. července 2020, 09:47
1

Mě se to "dřevo" líbí. Na rozdíl od obvyklých chladných odstínů imitace kovu na mně působí dřevo v tomto interiéru velmi příjemně, k charakteru auta se dle mého názoru docela hodí.

Pochtli
17. července 2020, 11:00
0

Dřevo? Proč ne, jen by se mnohem víc hodilo ke světlému interiéru. Jenže ten si do tohohle taky neobjednáte..

ro
rock
17. července 2020, 11:32
0

to Habakukk:
Jo přesně. Přitom kolik by výrobce -reálně- stálo mít ty lišty z pravého materiálu? Karbonový lišty pár korun, hliníkovej plech taky za pakatel. Opracovaný dřevo uznávám asi o něco víc, ale připlatil bych si v autě za mega třeba tisícovku nebo dvě za to, aby dřevo bylo dřevěný? No sakra...

beastar
18. července 2020, 18:56
0

rock: Do mainstreamu jakym je Superb by to byli svetove stovky milionu ktery by nikdo ze zakazniku realne nechtel platit. Karbonovy listy...hale ja nevim mas predstavu kolik stoji pravy carbon?:) Fakt sorry ale to neee. Tak to nechodi. Spis je lepsi kdyz se tomu vyrobci jako Skoda vyhnou tem dekorum. Me se to na zivo v tom Supu libi... ta imitace dreva.

ro
rock
19. července 2020, 01:25
0

Karbon, kterej nemá vůbec žádnou nosnou funkci, jenom čistě dekorativní? Záleží na tom, kolik by tam toho narvali. S pravým materiálem by asi šetřili víc než s probarveným plastem, ale třeba tu horizontální lištu na přístrojovce si umím představit do tisícovky, takže za dvě mohli jako příplatkovou výbavu prodat.
Jasně, že to tak nechodí. Protože by to nabízeli za desítku už jenom proto, že je to karbon a to by nikdo nekoupil. Tak tam dají plastovej výlisek..

OndrasI
17. července 2020, 09:36
1

Scout má spolu se Sportlajnem jednu nevýhodu a to je absence zvláštního lakování (kromě týhle Tangerine).
Taková Zelená Jungle nebo Rosso Brunello, to by tomu sedlo jako pdrel na hrnec :)
Jinak auto super, v týhle konfiguraci skoro bez chyb.

reagovat
Slower
17. července 2020, 12:49
0

Souhlasim, i kdyz ja jsem asi trochu streleny a ze Skoda barev se mi libi nejvic Orbit Blue. Mit v tom Supa Scout tak z nej mam nejspis i radost a chodim se na nej i po vecerech koukat.

Ta hneda mi prijde ze vsech opravdovych barev nejnudnejsi, i kdyz ted sam mam doma Audi v teak brown (ale u ojetiny to byla nakonec jeste vyhra).

Ch
Chochin
17. července 2020, 14:49
0

Mne to oplastovanie na naraznikoch pripada strasne tazkopadne a posobi to, ako keby to bolo nizsie, nez klasicky superb. Vobec mi to vizualne k tomu autu nepasuje. Passat Alltrack to ma ovela krajsie, alebo take Volvo XC70. Ovela nenapadnejsie a elegantnejsie.

reagovat
Sc
Scala
24. července 2020, 11:32
0

Článek s nadpisem " Pomlouvat škodovku je pozérství" musím komentovat, protože chyba se může vždy stát! V mém případě se tedy o pozérství určitě nejedná... chybou serv. technika bylo nové auto nebezpečné! Doporučuji se podívat na celou reportáž ČT1 "Černé ovce" viz. okaz:
https://www.ceskatelevize.cz/porady/1097429889-cerne-ovce/220452801080518/

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem