načítám data...

M

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoMichal B.
BydlištěPraha 10
Registracepřed 4.8 měs.
Poslední aktivitapřed 2.2 hod.
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků115
Pozitivních komentářů u článků23
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

Rad objavuje a pritom nepozna ziadne nezaujimave ale ani dokonale auto. Jazdenie ho bavi, premiestnovanie nie = kazda situacia vyzaduje ine auto = v rozpore s jeho uprimnou a hlbokou laskou k prirode. Je ale proti ekoterorizmu. V elektromobilitu veri, ale az nebude elektrina z uhlia. Nedymiaci diesel mu nevadi ale momentalne pali benzin spolocensky neprijatelnym sposobom ;)

Poslední blogy

M

Dažďový senzor

13. ledna 2019, 16:54 4 komentáře

Dažďový senzor. Čo to je? Taká blbosť, poviete si, ale je to také jednoduché a čo to vlastne robí? A ako?


Posledních 50 komentářů

M
dnes v 07:18
0
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

aaa ok :)
Ake sa ospravedlnujem, mozno iba moj problem...ale terazky mi povedzte, co takeho si predstavujete pod slovnym spojenim "zlata vrana"?

-
Komentář upraven 23. 3. 2019, 07:19:22

M
19. března 2019, 06:26
0
Volkswagen Arteon 2.0 TSI: Dobře střižený oblek na míru

Ano, ten koncernovy kalkul je zrejmy, ale podaril sa.
Arteon (po CC) je jediny VW ktory je zapamatatelny, odlisitelny a dokonca sa za nim ludia aj otocia, hlavne ak je v tej zlto-zlatej farbe. Ber to z opacnej strany: nie ze zo vsetkeho zlozime Arteona a trochu to uplacame, ale ze je Arteon a... 50 odtienov sedi ;) Alebo este inak...dizajn urcite nie je horsi a casto lepsi, ako ekvivalenty inych vyrobcov aut (aj premie).
A dokonca, na rozriel od clanku, je aj zaraditelny, prave do najkasickejsej skatulky: na pohlad klasicka 3 priestorova limuzina (v skutocnlsti s 5 dverovou karoseriou :) = nakoniec v konkurencii so superbom) strednej triedy. So vsetkym, aj zrychlechlenim 0-100.
Mozno to prilis obhajujem, tak povedzne, ze je to najkrajsia konzerva :)
-
Komentář upraven 19. 3. 2019, 06:31:37

M
10. března 2019, 18:19
1
Volvem už jen 180 km/h

Mas pravdu, ze intrrpretacie su rozne a menia sa, rovnako ako prehlasenia automobiliek. :) Ja mam info od kolegu, ktory pracuje s Volvom. Asi sa uvidi... Kazdopadne na strankach Volva sa da dnes vygooglit toto: "From this year, every new Volvo will come with an electric motor and by 2025, we expect half of our global sales to consist of fully electric cars."
Ja si myslim, ze tych "bezpecnejsich" 180km/h je iba z nudze (pre hybrid/electro spotreba/dojazd - viz Toyota) cnost (bezpecnost)

-
Komentář upraven 10. 3. 2019, 18:27:49

M
09. března 2019, 11:28
0
Systémy autonomního řízení naráží na delikátní problém

:)
Tak ono to este dlho nebude fungovat spolahlivo, to je iste

M
09. března 2019, 06:33
0
Volvem už jen 180 km/h

Ak by bola v clanku tiez zasadna informacia, ze Volvo sa chce do 3 rokov uplne zbavit spalovacich motorov, tak nazory a hladanie suvislosti a konspiracii v komentaroch by malo mozno aj ine vysledky ;)

M
07. března 2019, 17:49
1
Systémy autonomního řízení naráží na delikátní problém

Cely research GITu a nasledna interpretacia napr.aj tu, je kktina, sorry. Na rozlisovanie objektov sa pouzivaju rozne techlogoie a napr. s laserom (solid state lidar alebo laser scanner) su problemy s detekciou objektov uplne ine, nateraz najlepsie systemy funguju na kobinovanych technolgiach (laser, kamera, radar, ultrazvuk).
Navyse dynamima vyvaje je obrvovska a ked sa dostene nieco do ruk tretej strany (napr.nejakehko GITu), tak skusaju nieco, co je uz tak 2 roky zastarale...
-
Komentář upraven 7. 3. 2019, 17:59:05

M
19. února 2019, 18:33
0
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Je mile si priznat chyby a vacsina muzov je jesitne najlepsi vodic na ceste, casto s plynom na podlahe vo firemnom TDIcku na dialnici v priamke a nakoniec nevie zatocit na krizovatke. Ale tato stranka je o uprimnej laske k jazdeniu ;)
No...tak ja sa ucim skrotit svoje XTcko, ktore ma este iba 6000km som da poucil, jazda po naklonenej rovine sposobi trajektoriu v tvare spiraly, ktora moze mat priesecnik s obrubnikom. Predna aj zadna naprava vpavo v prdeli... Nevadi, ze mam najazdenych cez 800.000km bez nehody, zkurvim si svoje nove auto. Aby som sa naucil nieco nove! Bez bolesti sa predsa clovek nic nenauci :)
-
Komentář upraven 22. 2. 2019, 08:26:46

M
12. února 2019, 16:20
1
M
11. února 2019, 21:09
0
Hrdinové za babku: Ford Escort RS2000

Nj, ta nostalgia je potvora. V 90tkach sa objavovali dotiahnute hothatche. Okrem cupier, uno turbo ie, celica aj este exotickejsie ako Isuzu Gemini. Tiez to malo podobny vykon, ale vyzeralo to ako...asijsky sedan.. Sleeper! A straasne stym machrovali :) Pozna niekto to auto?

M
11. února 2019, 18:38
0
Hrdinové za babku: Ford Escort RS2000

V priamke je rychlejsia aj obyc octavia 1.4tsi. Nebude to ale taka zabava. Ono, na zabavu stacia este slabsie auta..napr.Swift... zamlada sme si uzili aj z Felicou! :) Kazdopadne RS2000 je rozhodne sofersky skutocnejsia

M
03. února 2019, 07:17
0
Krátkozrakost a můj žlučovitý hněv...

Filozoficka tema o ludskej jednoduchosti!
To vysvetluje samo seba :)
Filozofiou k jednoduchosti, naopak to zavolantom nejde a vsetci si rovni. Az v krcme, tam to dokazu naopak vcetci ;)

M
29. ledna 2019, 13:23
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Mozno som cakal premiu, vidim standard, material, miesto, kratke sedaky,... Ma to byt asi medzi. Mozno sa na to zle pozeram, auto je pekne a zle nebude.

M
28. ledna 2019, 20:51
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Kolegovia dnes pozicali novu V60. Iba som si to nastartoval na parkovisti, ale mam pocit, ze uz to nie je co to bolo. Kvalitou spracovania sa dostalo niekam do mainstreamu... Material sedaciek, kratke sedaky, podivny infotainment, zvuk zatvarania dveri ako na V3S, D4 huci ako traktor. A v zadu je tiez menej miesta ako by clovek z vonku cakal. Je tam fakt citit, ze vsetko je len tak nejak, aby sa nedalo povedat, ze ne to fakt zle. Previezt som sa nestihol. Vonkajsi dizajn je ale fajn a ako zaznelo v diskusii o P 2008 - preto si ho ludia kupia

M
28. ledna 2019, 20:32
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Mozno v Japonsku nepoculi o dochucovani vozovky solou ;)

M
28. ledna 2019, 17:59
0
Mazda6 G194AT: Ohrožený druh

MGGR: "Litalo by to jako kazda 2,5 bez omezovace"..., akurat v tych hybridoch ma naprogromovanu atkinsonovu nemoc, tak asi nie :)

M
28. ledna 2019, 10:51
0
Peugeot 2008 GT-Line 1.5 BlueHDI EAT6: Přejete si kompletní balík?


Tak francuzke auta boli niekedy legendy v automobilovych inovaciach a v motosporte (po really, B skupine uz teraz iba Pariz-"Dakar") ale na prelome tisicroci neudrzali kvalitu.
a 5.5 s LR, klobuk dole :)
Mne sa prave s 1.6 eHDI podarilo 3.2/100 na cca 120km a tiez extrem ukazuje, ze diesel zatial najleefektivnejsi - tiez cca 120km pri priemernej rychlosti 149km/h ukazalo spotrebu 6.9, co mi prislo neskutocne. Opacny extrem by bol asi s mojim XT ale tam sa na spotrebu pozriet neodvazim... akurat to chce furt na benzinku.. :)

M
28. ledna 2019, 08:21
1
Peugeot 2008 GT-Line 1.5 BlueHDI EAT6: Přejete si kompletní balík?

Pekny test, jeden z mala bez stigmat navazania sa do franzuzkych aut :) Co je asi vysledok toho, ze sa Francuzi naozaj zlepsili :)
S i-cockpitom som najazdil 100.000 km a mne minimalisticky dizajn uplne vyhovoval. Maly volant je super, na budiky som videl idealne (mozno som mal stastie, je to individualne, napr. v Superbe III pri pohodlnom dianicnom presunevani nevidim na hornu cast rychlomeru :) a DSG v meste asi uz nasrala kazdeho)
Moderne HDi vs. PureTech a spotreba? Podla Mateja maju podobnu spotrebu, co nespochybnujem (navyse HDI pre zahriatie a znizenie emisii tam prve kilometre "zahrieva" motor cez egr, zvysena spotreba, nie je problem sa dostat cez 8 na prvych 5km) , ale ako urcite este stale plati vzorec, zohladnujuci pocet km, typ ciest a rozdiel v cene motoru a paliva (HDi zerie aj tak najmenej :-P a to mam teraz na tyzden hybrida).

M
28. ledna 2019, 07:28
0
Peugeot 2008 GT-Line 1.5 BlueHDI EAT6: Přejete si kompletní balík?

presne tak, ak chce niekto maly crossover, ktory je menej vsedny (?) ako HB/SW.
Inak 308 je v podstate v trosku inej kategorii. Vsetko je tam tak nejak trochu kvalitnejsie. staci si vypocut zvuk zatvarania dveri (kde napr. u 308 posobi kvalitnejsie ako v leon/golf/octavia). Prave kvoli tomu by som z dvojice vybral 308 (navyse, mne sa viac paci, aj ked je to uz.. 6 rokov stary dizjan)

M
26. ledna 2019, 10:15
0
Opel Combo přichází!

Omg, ste to nepochopili asi :) to vsetko patri do toho druheho auta, preco to strkate do prveho...? To TVOJE je prve a nie naopak.

M
25. ledna 2019, 17:50
0
Opel Combo přichází!

:)) ja som zacal pozerat na daciu doker ako mozne druhe auto do rodiny!
Ved... Preco by mat Autíčkář svoj sen akobdruhe auto?! Srdce + rozum = prve!

M
23. ledna 2019, 22:13
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Su konkretne priklady? Aj nove modely? Spiminas Levorg.

M
22. ledna 2019, 22:12
2
O čem vlastně mluvíme v redakci, když se náhodou nebavíme o autech?

Ale tak dobry zarez na zaporne hodotenia :) Mohol si tiez skusit, ze tento clanok je uz, pravda, trochu pubertalne narcisticky a diskusia preto aj kontroverzna, esteze sa z toho podarilo zachranit vjac-menej vtipnymi komentarmi.
A o tom aso to je, o zapaleni a zabave, spestreni webu o jednu uprimnu amatersku stranku o autach ;)
Kto do Teba minuskom, Ty do neho pluskom! Ci to bolo o kamenoch? :)

M
22. ledna 2019, 21:51
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

K tomu Levorgu: mne sa tiez strasne paci (asi jedine pekne Subaru.. Mozto este to pubertalne Toyobaru) . Ale tiez tam zamontovali tu bungee gumu akurat so slabsim motorom ako v XT a uz mi to prislo iba...dostatocne. Skoda, ze sa do EU nedovaza s 2L Turbo :( Na okreskach samozrejme priemerny vykon vykompenzuje skvely podvozok. A este jeden zasadny nedostatok, ktory ma odradil...na mieste spolujazdca sa neda nastavit vyska, takze vacsina ludi nad 180 uz bude narazat o strop. Ale pokial nemate zenu basketbalistku alebo ju nenechate vozit vas, tak ok :)

M
22. ledna 2019, 21:32
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Uff... Uz ste asi vsetko napisali (kedy?!) :)
Ja som mal v podstate rovnaku uvahu ako sa riesi v clanku akurat som chcel aby to bolo na kazdom rohu a aby to malo gule, SUV som tiez nechcel. A za milion mi z toho vyslo jedine Forester XT :)

M
22. ledna 2019, 21:19
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

@Polin: prirovnanie, ze to XTcko jazdi ako na bungee gume som uz pouzil tiez :) Ono kombinacia hydromenica a CVTcky sa takt fakt prejavuje - je to taky spomaleny odpal, co subjektivne strasne maskuje dynamiku (na rozdiel od dvojspojkovych prevodoviek, ktote simuluju kopanec)

M
13. ledna 2019, 17:39
0
Století Lancia | 2.díl

Btw.ziadny vyvoj auta nestoji 'par drobnejch'. Aj facelift stoji automobilku desiatky az stovky milionov EUR...

M
13. ledna 2019, 16:53
0
Století Lancia | 2.díl

dobra poznamka, akurat pravda je taka, ze to problem moze byt, ak iba kanibaluzuje vlastna znacka.
priklad: ak sa jedneho modelu preda 1 milion alebo sa ten milion preda z 2 modelov tak je je zjavne, ze vyvoj, zavedenie do vyroby jedneho z dvoch su vyhodene peniaze. takze zivotaschopnost kazdeho modelu a jeho vplyv na trh (aj znacky samotnej) je v konecnom doksledku obycajna matematika. a ak sa automobilka prepocita, moze ublizit samej sebe.

M
12. ledna 2019, 08:44
0
Století Lancia | 2.díl

FCA ma dost znaciek, ktorym sa uplne nefari. Reinkarnovat Lanciu urcite nebude, maximalne tak preda znacku Cinanom

M
12. ledna 2019, 06:47
0
Století Lancia | 2.díl

Alebo skor Maserati? To je tiez FCA ;)

M
11. ledna 2019, 22:31
0
Století Lancia | 2.díl

Koncern FCA. V ramci koncernu (a v Cine aj mimo koncern..) sa v jednej fabrike vyrabaju rozne auta, tak mozno ziadna fabrika nepadla. Aj ked... FCA sa az tak nedari..
Lancie je skoda, aj ked mne sa vlastne ziadna nepaci. Az na... Delta HF Integrale...ale pekelne :).. Tak sa zase uklidnime.... Chjo...

M
11. ledna 2019, 09:27
1
O koních, ponících a síle aneb jak a v čem měříme výkon auta?

Nechapem, snorchel je nad urovnou vody :) Mozno mal malo koni? Mozno iba neboli podkute ;)
Ako vidim, navijak by bol zbytocny. Fuj. Ja som tiez raz nechal auto cez noc v poliach. Lebo nas to blbnutie bavi, tak si prirabame problemy :)

M
11. ledna 2019, 09:00
0
O koních, ponících a síle aneb jak a v čem měříme výkon auta?

Zmocnit sa da susedovej zeny... Ak nie je krava ;)

M
11. ledna 2019, 08:59
0
O koních, ponících a síle aneb jak a v čem měříme výkon auta?

Tak reklamovanie lana nas zo zaveja nedsotane, tak nic no

M
11. ledna 2019, 08:58
1
M
10. ledna 2019, 20:42
0
O koních, ponících a síle aneb jak a v čem měříme výkon auta?

:)
Nie je to iste, v tahu 5t (50kN) dosiahnes razovym zatzanim aj mensou hnotnostou. Skus is to s nejakou snurou alebo skuste skakat vo vytahu :)

M
10. ledna 2019, 18:20
0
M
10. ledna 2019, 18:15
0
O koních, ponících a síle aneb jak a v čem měříme výkon auta?

Na klice je obecny standard, alebo podla nejakej normy, ktora sa pouziva v nejakom regione? Nech negooglim, ale mal som za to, ze napr.je rozdiel ako sa to zvycajne udava vUSA a u nas

M
10. ledna 2019, 18:11
0
O koních, ponících a síle aneb jak a v čem měříme výkon auta?

Navyse sa vykon moze udavat na roznych miestach hnacieho retazca, aby sa to porovnat nedalo..?
Najhorise ale je, ze auta dovazane do EU maju znizeny vykon....sami, ze kvoli emisiam...

M
10. ledna 2019, 18:06
0
O koních, ponících a síle aneb jak a v čem měříme výkon auta?

Chcel som napisat, ze co auto da = pocet Koni x Vůl za volantom a vzhadom na to, co si napisal, by to bolo =Krave.
Ale s ohladom na Tvojho suseda si to pri vsetkej ucte napisat nedovolim ;)

M
09. ledna 2019, 22:07
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Jedine, ze takeho cloveka povazuje za petrolheada, taky mi samozrejme auto nicit moze... :-P

M
09. ledna 2019, 22:05
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

No samozrejme som nemyslel overit, ci je auto oprene.
Porovnanie jazdnych vlastnosti aut je predsa mozne iba odhalovanim limitov auta a teda ak by mal nejaky pubertak, co mi mal vymenit v aute ziarovku gumoval asfalt okolo servisu, tak to by mi teda fakt vadilo, to si teda dovolim nesuhlasit...

M
08. ledna 2019, 23:00
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Pracujuci v autoservise spoznava jazdne vlastnosti aut cudzich ludi, ktori tam auto s doverou nechali? Ktory servis? :)

M
03. ledna 2019, 22:20
0
Kam se díváte při řízení?

Nj, chlapi sa na cestu nepozeraju, lebo vsade vidia iba kozy :-D

M
02. ledna 2019, 22:29
0
Renault Safrane Biturbo: Zapomenutý supersedan

Zaujimavy clanok, dik. Poznal som omegu a 405ku, tento safrane nie. Fakt je to (hlavne muselo byt) 'husta kara' (aspon podla predpokladov). Dnes si uz podobne ulety dovolia iba luxusne znacky, kde sa zakaznici najdu aj na nakladne male serie. Skoda. Taky R-Golf je vykonnejsi/rychlejsi a urcite aj financne pristupnejsi ako vtedy, ale proste nie je cool :=

M
30. prosince 2018, 16:32
4
Deset letošních blogů, které by vám neměly uniknout

Dakujem(e) za super blogy :) ktore pomahaju dotvorit jedinecnost tejto stranky!

M
29. prosince 2018, 13:36
0
Bazarový snílek: Exoti za pár

Vyzera ako z Koreje (uf, ako sa to pise)

M
29. prosince 2018, 13:34
0
Bazarový snílek: Exoti za pár

C6 je fajn! Alebo aj Vel Satis. Pre Autíčkář s 6valcom ;)

M
25. prosince 2018, 22:01
0
Řidičské rukavice - ano či ne?

:) ale tie rukavice su dobre, ktore opisujes, aj ked v aute asi vyzeraju divne.
Horsie je ale jazdit v tych igelitovych rukaviciach z benzinky :)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Avenger  2008
Dodge Avenger

2008 rok výroby
140 koní výkon
1 996 ccm objem

Škoda Octavia Elegance 2006 2,0TDI 6°DSG  2006
Škoda Octavia Elegance 2006 2,0TDI 6°DSG

2006 rok výroby
140 koní výkon
1 968 ccm objem

Chrysler 300C  2007
Chrysler 300C

2007 rok výroby
218 koní výkon
2 987 ccm objem

Renault Mégane CC coupe cabrio 2.0 16V 2004
Renault Mégane CC coupe cabrio 2.0 16V

2004 rok výroby
99 koní výkon
2 000 ccm objem

Lincoln Premiere Continental  1960
Lincoln Premiere Continental

1960 rok výroby
320 koní výkon
7 044 ccm objem