
M
Jméno | Michal B. |
---|---|
Bydliště | Praha 10 |
Registrace | před 2.3 rok. |
Poslední aktivita | před 10.6 hod. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 160 |
Pozitivních komentářů u článků | 43 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Rad objavuje a pritom nepozna ziadne nezaujimave ale ani dokonale auto. Jazdenie ho bavi, premiestnovanie nie = kazda situacia vyzaduje ine auto = v rozpore s jeho uprimnou a hlbokou laskou k prirode. Je ale proti ekoterorizmu. V elektromobilitu veri, ale az nebude elektrina z uhlia. Nedymiaci diesel mu nevadi ale momentalne pali benzin spolocensky neprijatelnym sposobom ;) |
Poslední blogy
Dažďový senzor
Dažďový senzor. Čo to je? Taká blbosť, poviete si, ale je to také jednoduché a čo to vlastne robí? A ako?
Posledních 50 komentářů

Riadenie nohou/kolenom pri otvarani flase a smskovanie (nahovaram si, ze moje periferne videnie je vytrenovane aspon na uroven lane keeping). To druhe je uz ale asi vyliecene a vyhybam sa mu (#dietavaute).

Najviac lajkov ma komentar, ktory vynechava povinnu dotykovku kazdeho mladeho jedinca posledneho polstorocia? Seriously?
(Nejde o sexizmis, ale odkaz... na mládí, tak aby sa niekto nepohorsoval, ale nostalgicky sa zasnival)


Bez zvyku to fakt nejde... vracia sa to stale do zakladnej polohy a nevies co tam mas... a take volvo sa nechalo inspirovat, dokonca vymyslelo dvojklik na pake :)

Ale cela mriezka tam zaslepena nie je, alebo? V strede nechceli nechat hladku plochu, coby kryt radaru, tak sa to asi dizajner snazil opticky prepojit.
A ako tahokov to fakt vyzera, mas pravdu, to mi nenapadlo. Tak drsnarna namiesto zakazanej traverzy neasi ;)


Je mi jasne ako tu diverznu rozmanitost myslite, ale toto sa neda vynechat ;)


Fair enough ;)
Zo mna hovori 4rocne daily pouzivanie P308 1.6 HDi (EU aroku 2013), nasledovane daily pouzivanim O Astra ST 1.6 CDTI (EU auto 2016) a jedine v com mi prisla Astra dobra, bola logika automatu (vs. DSG napr.). Ale auto so striebornou hokejkou na boku pripomninajuci pohrebny kociar... ani rozne zvuky z podvozku vo mne nebudili doveru. Ani s jednym som nemal ziadny problem (okrem tankovania benzinu do dizlu... za to ale moze benzinove Subaru ;) ), normalne spotrebaky. Ta Insignia ale posobi dostojnesie ako Astra, pardon za offtopic ;)
Za mna teda obchodny model nie je jediny problem ;)

Vdaka za tedt dinosaurov ;)
Len mi nejde do hlavy ta frankofobia... keby bol opel taky skvely, tak do neho nemusi PSA naliat miliardy... A dizajn dokonca aj ergonomia mozu byt subjektivne. Mne sa Opely zdaju napr. oproti Pegeotom celkom nevkusne a menej kultivovane.


Jasne, Suhlas, slovickarenie, lebo spojka moze byt aj ked nieco zosrubujes ;) Pouinta bola ako prefrazoval MBMB (diky)

Snad by som doplnil... CVT je prevodovka a hydromenic je spojka a vzajomne sa nevylucuju a bezne sa daju najst v jednom aute (a nie v batozinovom priedstore ;) )



:) to je reklama alebo vyjadrenie postoja/vztahu, iba ked si koleckami nahor?

Dik za clanok. Tak Peugeot sa do toho casom dostane ;)
A Hybrid4 s 300k pozicat nechceli? Skoda. To by mohli byt nieco uplne ine. Teda, aspon kym by nedosli baterky ;)

Tak to su dobre spravy.
Mna ako vlastnika posledneho XT by uz dnes neurazila verzia - vacsia elektricka forsáž, aby sa to dohravalo na tych 250 koni; (peugot 3008 hybrid ma 300k... samozrjeme subaru je subaru aj niecim inym ;) )
Hnidposske doplnenie: kamerku v pravom zrkadle uz mali aj v min. gen
Vdaka za clanok!

Nieco z tohoto...
V:
- specifikacii produktu a regulaciami (NCAP, UN, ...)
- dizajne produktu (tuhost,... cena) & homologizacie etc
- validacii produktu k zhode prodktovymi poziadavkami a legislativou
- zodpovednosti/liabilitou za pouzivanie produktu v rozpore zo specifikaciu
SW aplikacia varianty neuvolnuje ostatne podmienky.
Napr. nahratim japonskej tovarenskej motorovej mapy do mojoho sub F XT (z 241 na 280k) nejde o to, ze pridem o zaruku, ale auto nie je homologizovane... How about that?
Cheers! :)

Alebo Audi A5 Coupe, pre mna prave zmienovanym poctom dveri a siluetou, prototyp Auta (= nejde uztikovost alebo cena/vykon ale o auto). Mal som stastie s jednym obcas jazdil, dokopy par tisic km. Sam by som si to nekupil... kebo musime riesit ine priority :)

Džízs, hej, nadhlad :) no taaaak ;) Nadhlas sa vytraca, pribuda precitlivelost :p Sa uprimne ospravedlnuejem. Clanok super, vazim si kazdy jeden. A zamyslel som sa, ze to uz auto si bez ciernych kolies predstavit viem. A koni.. je z racionalneho pohladu prilis vela, ale samozrejme, ako vacsina nas tu konmi nepohrdne aj ked viac koni je casto skor o machizme alebo neshopnosti vyuzit vykon. Moja 4kolka ma 240 koni a teda tiez velmi nehrabe. Honza to myslel trochu inak, chapem (na to je fakt ta M5), pardon. To som chcel, nikoho som sa nechcel dutknut, snad mi bude dlhsie vedenie odpustene. C'est ca ;) Love you all benzinove hlavy.
-
Komentář upraven 12. 8. 2019, 20:43:39

Recenzia potesila.
Konstatovanie "co pod 1000 koní je silná čtyřkolka"... nepotesilo...neviem, dnes kazdy asi jazdi iba drag race na D1 a podla toho sa citi skvelym vodicom. Ale na otazku teda existije viac odpovedi, napr.aj 30 rocne Audi Quatro S1 :P a zo serioviek menovany nissan (uz aj vetetanske Skyliny)... no co uz... viac pruzkov viac adidas...

Na mna clanok posobi, ako vesely a mily komentar po par stovkach km, t.j.nejake zoznamenie sa. Hlboky test som za tym nehladal. Ale mozes ho sam doplnit ;)

Ta lista vedla ovladaxa hlasitosti je miesto pre CD mechaniku -, priplatkova vybava;)
Tie tlacitak, ktore tam su, su tie najnutnensie, ktore mozes chciet instatne bez vstupu na display. Minimalisticky dizajn sa mi paci
Otackomer je naopak uz viac ako 5 rokov (a predtym aj v Aston Martin), to snad uz nikoho neprekvapi ;) A zvyknut sa na to da.. Ale urcite vyhrala hra na efekt
Icockpit me osobne vyhovoval tiez


To je ka o tom istom. Ak by existovali aj lacnejsie kabelky LV, tie drahe by sa prestali predavat ;) A nehovorim, ze bohati su hlupi, to by asi nebola pravda. Je ale vela tqkuch, ktory chcu, aby bolo vidiet, ze sa nieco dali prachy (viz divoke 90tky v cz a sk alebo ruskt zbobatlilici, ukazkovy nevkus a opuletnost).
Ale o com sa to fu kurva bavime??!!! :))
To auto je tak hnusne, a obskurne, ze patri do panoptika sociopatickeho muzea rarit, pripadne do vitriny greenpeacu, ze ked sa to sere, tak sa to sere (ked nestaci, ze by to vela zralo, ak by to jazdilo) a hlavne to nestoji za komentar, nie to este clanik na autickari... Tfuj :)
-
-
Komentář upraven 30. 6. 2019, 21:56:53

Snad ti neuslo, ze vela veci sa predava iba preto, ze je to drahe. Bohati sa chcu odlisit a je medzi nimi vela ludi bez vkusu. Pri tomto aute uz ale vyhodu exkluzivity/predrazenosti pravazila nechutnost ;)

Mozno to Bubazcek myslel podobne, len ste sa nepochopili. Btw spinave zadne okno ma vacsina klasickych HB a vsetky kombiky.
K velkosti motora (neber osobne) - vsetci chcu sportovat vo vsetkom, V8 do detskeho kociaru do kazdej rodiny! ... Wtf... Objem motoru ako Formula 1 nestaci... vykonom? 2L (aky vykon? vykon Golfu GTI/Octavie RS nestaci?! ) by to riesil alebo 6 valec? To auto nie je zas tak velke a predaje 6 valcov by zrejme neboli dostatocne (508 asi nechce byt limuzinou pre top mamagerov alebo uradnickych papalasov) aby to komplikovane riesili. A asi by to ani nepobrala platforma. A ani neviem, ci PSA vobec este nejaky 6valec ma, co asi smutne je, ale to sa stalo aj v lepsich automobilovych rodinach...

Krasne autobs frajerskymi bezramovymi oknami na dverach :) interier tiez skvely po vsetkych strankach, akurat ma asi irituje zrezanie volantu este aj zhora...
Drzim Peugotu palce, snaha je viditelna oktem dizajnu aj v napadoch ale aj v tom neopisatelnom feelingu kvality, ktory je niekde medzi VW a Audi. Snad to nie je len pocit ;)
Tomasi, dik za dobre sa citajucu recenziu. Ergonomia je fakt vecou zvyku a tiez mi tam prave napr.ovladanie tempomatu/obmedzovaca rychlosti vyhovovalo viac, ako u konkurencie. A i-cockpit my uplne sadol aj v tej 308 (mam rad elegantny minimalizmus a asi mam aj spravnu vysku).
Btw...da sa uz apnut tempomat pri rychlostiach pod 50km/h = aj s nizsim rychlostnym stupnom ako 4? :) To sa ale asi testovaneho Aisinu netyka..

Dakujem za pekny porovnavaci test. Prave si chcem vybrat moje dalsie auto.
Mohli by ste prosim porovnar aj batozinovy priestor? Lyze by som asi nosil na streche?? Ako sa s tym parkuje?
Ako je na tom Modulo zo spotrebou v meste, ked ho doporucujete ako daily? Mne z toho viac vychadza prave Stratos Zero. Ale.. skusali ste s nim do Mc Drivu?
Inak obe sa hodia do Prahy, lebo v statistikach kradnutosti vobec ani nie su. Modulo moze byt nevyhodou, tu by uz vam mohli psi ocuravat aj kliku dveri a okno.
Ja neviem, jedno zerie, druhe nejde, vojde sa tam malo cihel... dakukem za radu, ale kluci v hospode mali pravdu, nech si kupim nieco uznavane, co uz mestraca na cene, a hlavne ovela novsie...
-
Komentář upraven 1. 6. 2019, 06:06:56





Pocuj, Kinghtrider :D tebe nebudeme uplne verit, lebo:
-
-
Komentář upraven 19. 5. 2019, 07:25:04


Vsetko povedane plati na okreskach, v meste, na pretekoch (zavodoch ;).) ale pri dlhych jazdach po dialnici sa casto drzi volant 2mi prstami v pozicii 8h ;) Teda aspon ja nevydrzim drzat hodiny ruky v pozicii.. akejkolvek rovnakej.. Samozrejme, pri naznaku/ocakavani akejkolvek zmeny sa ma prechytiti na 9-3 (my s Nightriderom pripadne este predtym, po uvaahe, ci sa zbavime hranolkov alebo koly, preberieme jednou rukou riadenie od kolena alebo spolujazdca) aby sa dalo pri 130km/h krizit rukami ;)
-
Komentář upraven 19. 5. 2019, 07:20:25

Tiez som ziadne dvojoko uz davno nevidel a dnes jedno zaparkovalo hned vedla


Tvl, aka diskusia.
Ale.. Bez zaplavy M znackov, je to vobec este BMW? To je vlastne ocenitelne ;)
No kazdopadne to nie je plna novinarska vybava :p
-
Komentář upraven 11. 5. 2019, 18:51:45

To teda neznie velmi prijemne na vlajkovu lod. Kazdej automobilke sa obcas podari horsi model/rocnik - kolegovi sa napr.dost casto serie nieco na VW Tiguan. Nie vsetkym statistikam sa da tiez verit a ludia tiez radi vytvaraju pohadky ;) takze si vsetci drzime palce a nevysmievame sa ????

Nic take sa mi ani na 1 z 2 peugeotov nestalo, na kazdom som spravil 100.000 km (jedno uz bolo dokonca jazdene 307SW, druhe nova 308 allure = najvyssie vybavy ako spominas, z ktorej som mal hodnotnejsi pocit ako napr z O III)
...a, :-) samozrejme...
-
Komentář upraven 29. 4. 2019, 21:41:07

Pretoze spalovak a elekteomotor nemaju najvyssi vykon v prevadzke naraz.
To auto som videl nazivo vcera, posobi teda dost velke. Z takej miaty by nebolo vidiet ani cez prednu haubnu :)
Mne tiez dizajn nesedi k velkej limuzine. Ale v skutocnosti aj sucasne premiovky uz sa mi nezdaju take elegangne a dostojne ako starsie modely...
Asi starneme ;)

Podla fotiek, po vzore nalepsich (napr. A8L), rovno v predlzenej verzii DusterL! :)
Alebo je to miesto na baterky, hmm.. Aj ta svetelna rampa je moderna - led. Mozno by sa na nej dali pisat odkazy ostatnym ucastnikom premavky (napr: nepozicia niekto 4 tuzkovky?).
Ok. Nezda sa mi, ze by Dacia v najblizsiej dobe prerazila s elekteomobilmi, kedze aj u tych drahsich znaciek tvori bateria vyracnu cast nakladov/ceny auta (napr. eGolf je o 1/2 mega drahsi, ako normalny Golf). T.j. eDuster by mohol stat... 650-800.000? To je fakt čelindž..

Nie :)
Ak opomenieme, ze niektore manualy pisali/prekladali stylisticky pripadne aj technicky menej pripraveni dokumentaristi na zaklade milonu vstupov z vyvoja a testovania aut, tak pointa je tato:
Navod nie je nieco, co citate preto, aby ste vedeli ako auto pouzivat, ale garancia ako automobilka dobre popise vsetko, co sa moze stat a zbavi sa zodpovednosti ak to uzivatel nedodrzi ;)
Samozrejme, ako pise Honza, kto z nas cita manual, ze? Hlavne chlapske ego to nedovoli ;) So standardnym ovladanim auta asi problem memame, ale ked sa do ruky dostane nejake nezname auto... najprv pomackam vsetky cudle, z coho odhadnem, co ten obrazok asi tak znamena.... minule som na Audi A5 asi 10 min hladal, kde sa dolieva voda do ostrekovaca, stihol som odkrytovat polku motora, kym som zistil (bez manualu, samozrejme) ze som uplne mimo :) Taktiez som nevededel vypnut udrziavanie v pruhu, k comu som citil strasnu potrebu potom, co ma na zasnezenej dialnici, ked system ciary iba hadal a v jednej chvili ma nahle nasmeroval k predbiehanemu kamionu, co som nejak v soku so spotenymi rukami zrovnal.... ale to by sme sa uz dostali k inej teme :)



@beaster: loggy, dokker, mcv vidim po Prahe dost casto, sameho ma to prekvapilo. Netvrdim, ze ich je viac, ako inych, ale ze ich je viac, ako by z odporu a zosmiesnovaniu clovek cakal. Vidiet ich castesie ako Subaru ;) A jasne, ze za rovnake peniaze je obvykle jazdene auto zaujimavejsie. Ale nie je to nove. Tie alternativy (az na Ladu), beriem, akurat su vo vnutri mensie
@rock: za oboma je renault :) Do Lady by som tiez nesiel, max do Nivy, ak by som mal les :)
-
Komentář upraven 25. 3. 2019, 19:50:16

Podla mna su ludia (a rozumiem im), ktori proste chcu mat auto (ason jedno z aut) nove. A ak ho chce pouzit proste ako dopravny prostriedok, tak Dacia je urcite dobry pomer cena/vykon/objem/zaruka, takze ak ma niekto k tomu niekto budget 300k, tak mu to z toho vide...ako je to aj na cestach poznat ;)
-
Komentář upraven 25. 3. 2019, 17:36:32
Poslední komentáře
- vojtacz, Bazarový snílek: Podivnosti z temných...
Zrovna tuhle generaci u nás na severu vídám celkem často... - Sato, Bazarový snílek: Podivnosti z temných...
Ten mercedes vyzerá, že pri prepise po vás budú chciet doložit... - Daniel Borský, Bazarový snílek: Podivnosti z temných...
To já taky ne, však taky píšu, že to nedává smysl :) - Daniel Borský, Bazarový snílek: Podivnosti z temných...
Přece byste po mne nechtěli dva články po sobě v ranních... - lumix, Bazarový snílek: Podivnosti z temných...
Kabriolet v naftě od VW, no nevím nevím. To jsem proste nikdy... - MBMB, Elektrický valčík: Mají dnes Husité...
Tak bych to úplně nepodával, že vyšší energetická hustota... - Kuře , Bazarový snílek: Podivnosti z temných...
Tak jednou Dan zveřejní článek v půl desáté, já už si myslel... - Vojta, u blogu Já a Alfa po dvou tisících...
No mluvíš tu ale o nějakém hulícím popelníku ale nic takového... - Sato, u blogu Já a Alfa po dvou tisících...
Ano presne tak, tie male rakovinotvorne svinstva, pre ktore tak dizle... - screepy, u blogu Já a Alfa po dvou tisících...
@honza123 jdi tyhle hesla hlásat kapitánům zaoceánských... - Junior, Týden plný zajímavých novinek
A jak víš, z ceny jsem moc neskakal. Cupra se zatím jeví... - Xpepe, Elektrický valčík: Mají dnes Husité...
No ono to vse je o fyzice, vyvoj baterii se ubira smerem koncentrace... - LennyLeonard, u blogu A je to tu zase!
Tipuji Alfa romeo nebo mg zt. - Pajinex, u blogu Já a Alfa po dvou tisících...
Litrová, nebo identická jedenáctka Multice byla taky voser... - Vojta, u blogu Já a Alfa po dvou tisících...
Hlavně lidi si neuvědomují, že DPF vůbec nezachytává viditelný...
Poslední inzeráty
2018 rok výroby
110 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem
1999 rok výroby
114 koní výkon
1 597 ccm objem
2006 rok výroby
143 koní výkon
1 997 ccm objem
1967 rok výroby
450 koní výkon
7 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Proč nechápeme nová auta
147 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Baterie nebo vodík?
97 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Ptejte se: Zajímavé auto do sedmdesáti tisíc
93 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
92 komentářů - Volvo XC40 T4 Recharge: Óda na radost, tříválec a elektřinu
83 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů