načítám data...

Autíčkář hledá posily (+ výroční zpráva a plán na další pětiletku)

Jelikož jsme staří a unavení, moc by se nám hodila nová krev plná elánu a dobrých nápadů. Budete to právě vy?

zobrazit celou galeriiEditorial: Autíčkář hledá posily (+ výroční zpráva a plán na další pětiletku)

Časy se mění, lidé odcházejí, žení se, mají děti… Zkrátka a dobře, naše řady prořídly a potřebujeme je doplnit dalším kvalitním materiálem. Na vědomí se dává, že Autíčkář hledá nové členy do svého týmu!

Chcete si každý týden vozit zadek v jiné super káře, pracovní dobu trávit na okruzích nebo exotických presstripech, občas něco tak trochu česky napsat a jít domů za kilo čistého? Tak vás bohužel zrovna nehledáme… 

Hledáme někoho, kdo: 

  1. má rád auta
  1. umí psát
  1. chce psát o autech

 

Zní to jednoduše, tak to radši trochu rozvedu.

1. Nemusíte mít rádi všechna auta, některá můžete ze srdce nenávidět. Ale měli byste pro ně mít pochopení a respekt, jakož i pro lidi, kteří mají jiný vkus a preference. Asi by bylo fajn, abyste měli rádi i nová auta, protože vnímat celkový obrázek a kontext dost pomáhá tomu, co bylo napsáno výše. A když už něco hejtujete, musíte dobře vědět proč. 

2. Obsah je víc než forma. Samozřejmě do určité míry. Předpokládám, že umíte dát dohromady větu, aniž by vám vypadla pointa, pět písmenek a tři vyjmenovaná slova. Nejdůležitější je ale názor a styl. Pokud dokážete napsat o ojetém vysokozdvižném vozíku text, nad kterým se tají dech a není možné přestat číst až do poslední věty, jste náš člověk. A takovému talentu nějakou tu chybku rádi promineme (nakonec kdo je nedělá…).

3. Psát o autech chce kdekdo, ale vy musíte chtít doopravdy. Tudíž kromě dvou předchozích bodů musíte mít ještě pocit, že máte čtenářům co říct, co dát. Může to být prostá záchodová zábava, může to být vysvětlení techniky, spotřebitelská rada, zajímavé zkušenosti s auty a jejich provozování, nebo něco úplně jiného, co dokážete vtělit do zajímavého článku.

Abychom splnili náležitosti náborového inzerátu, asi by se tu hodilo napsat, co nabízíme my vám. 

No….

Nabízíme práci v mladém dynamickém kolektivu, pružnou pracovní dobu, odpovídající platové ohodnocení a řadu benefitů. 
A teď vážně: dynamika je značně kolísavá, podle toho, kdo má zrovna depresi. Ne všichni už jsou mladí a slovo kolektiv o nás může použít jen někdo, kdo se snažil někdy zapřáhnout do saní hejno tažných koček. Pracovní doba je skutečně pružná, ale když máte deadline, nezkoušejte vydávat články pět minut před půlnocí, to může jenom Dan. Platové ohodnocení odpovídá nikoli vašemu nasazení, ale příjmům z reklamy a jiných zdrojů, což je většinou slabota až mizérie. A benefity mají podobu testovacích vozů, účasti na akcích (když nás jednou za pět let někdo pozve) a mávání praporkem na trackdayi. 

Na druhou stranu, vaše výplody bude číst opravdu hodně lidí a váš street credit strmě poroste. Návštěvnost Autíčkáře dosáhla v lednu 2021 více než 90 tisíc lidí. Možná jste si všimli, že naše články se občas objeví i na Seznamu, ale tohle číslo přístupy ze Seznamu nezahrnuje. Během celého loňského roku návštěvnost zvolna stoupala. Díky tomu už naši existenci uznávají všechny automobilky (až na jednu dvě výjimky) a snad i kolegové z novinářské obce, i když se za jejich přímou konkurenci rozhodně nepovažujeme.

Užijete si spoustu srandy (a nudy) na našich offline akcích, které snad příští rok už konečně zase proběhnou. Plánujeme nejméně pět okruhových dnů i pravidelné pražské setkávání Kafe&Káry.

Těšit se můžete i na další radosti. Najdete si nové kamarády. Najdete si i fanoušky, kteří neopomenou jedinou příležitost, aby vás v komentářích pochválili. Obohatíte svůj vozový park o spoustu zajímavých aut, která vám v redakčním chatu vnutí Jeník, Kubajs nebo František. Obohatíte své jazykové schopnosti o ostravštinu a brněnštinu. A mnoho, mnoho dalšího. 

Už jste nalomení? Nebo dokonce rozhodnutí? Napište nám na [email protected], proč by vás lákalo se k nám přidat a do předmětu uveďte “Posila”. Jo – starý dobrý motivační dopis.

Věříme, že někde mezi vámi dřímá poklad, který do naší nesourodé party perfektně zapadne.

Těšíme se na vaše zprávy!

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Ju
Junior
06. února 2021, 16:00
-2

Go býst go!

reagovat
Sa
Sato
06. února 2021, 16:31
0

Tak predsa su za to peniaze, doteraz som si vazne myslel, ze to robite len ako volnocasovu aktivitu + testovacky ako bonus. Drzim palce v hladani.

reagovat
Vavris Vavrisovic
06. února 2021, 16:38
12

No, peníze... ještě z dob kdy jsem byl v redakci mohu svědomitě prohlásit, že měsíční výplatu jsem zvládnul utratit za jeden večer v hospodě... Nijak drahé... Kdy se nic neslavilo... :-)

Fa
Fandatik
06. února 2021, 16:57
2

Když se chlastá Ludvík, tak to prostě lítá. :-D

František Čáslavský
06. února 2021, 16:58
3

Ano, taky se můžu přidat s tím, že je to převážně záporná záležitost :D BRZ mě tento týden stálo podstatně víc než si vydělám tím, že o něm něco napíšu. Ale v tom je ta láska. Můžu se utěšovat tím, že si leccos vyzkouším a nevyjde to až tak draze :)

Sa
Sato
06. února 2021, 18:29
0

Ok, tak to je fajn. Ma to taku inu auru ked je to dobrovolnicke zdruzenie :) Mat na to predpoklady a moznosti tak by som to tiez rad robil zadarmo.

riderhenry
07. února 2021, 16:03
0

No kdyby jste v tom chtěli hledat něco pozitivního, tak by to šlo brát jako náhradu za vlastní vůz (v případě testování C´eedů apod.), u sportovních aut dokonce jako půjčení zdarma :D Pak by to finančně mohlo být snad i plusové, při cenách sporťáků z půjčoven...

wdave_t
06. února 2021, 17:25
0

Psal jsem vám před několika měsíci a ani mi nepřišla odpověď.

reagovat
Kuře
06. února 2021, 17:59
0

Heleď, nechci se místních zastávat, ale skoro bych si řekl, že je dost možné, že jim sem tam nějaký email někam západně a ani o něm nevědí, což dokážu pochopit.
Po Vánocích sem doporučil kamarádovi místní rubriku ptejte se, vychvàlil je do nebes že mu určitě poradí, a taky nic. Stejně když sem přes lety psal ptejte se já, tak mi tehdá ještě Vavris odpověděl snad až po měsíci s omluvou, že mail prehlídl či co...

wdave_t
06. února 2021, 18:03
0

Je to možné, já to nehodnotil, jen jsem konstatoval fakt. Právě v naději, že by si to ještě někdo mohl přečíst. Posílal jsem to 10.10.

Le
LennyLeonard
06. února 2021, 18:23
0

To bylo poslano ceskou postou?

wdave_t
06. února 2021, 18:26
4

Ne, normálně holubem.

Le
LennyLeonard
06. února 2021, 18:39
2

Tak zname mistni redakci ze...?

krab
06. února 2021, 18:51
0

Že tys to zapomněl nechat okolkovat?

Viola Procházková
07. února 2021, 12:36
7

Ajaj, omlouvám se! Mail skutečně zapadl, protože ve stejnou dobu se řešilo rušení trackdaye a byla kolem toho spousta administrativy. Kouknu na to, Davide.

beastar
06. února 2021, 18:51
4

Tak na to všichni chrabri zurnalove vlasti české uslyší. Novy profi, mladý autor je někde v těch 90,000 followers. Přijdu si až nepatricne že na tak celkem velkém médiu jakým je Fahrzeugemensch dnes píšu tak plitke komenty pár let.

Jako gajz dobrý autori jako třeba já nebo já. Ne sorry spousta jiných sem píše do blogu. Akorát asi nemaj chuť jezdit Hi30 diesel a pak ho tom referovat. Čili na toho novyho nooba se těším. Neopomenu jedinou příležitost ho v komentáři pochválit :D

reagovat
Štěpán
06. února 2021, 20:18
0

Přeju hodně štěstí!
Autíčkáře moc rád čtu, jakkoliv autům nerozumím, jen se mi líbí :)

reagovat
mariov8
08. února 2021, 10:57
0

Mně tam také skočil ten Astratex... :-D Také jsem se zamyslel o čem ten článek bude... Kdysi jsem psal pro AutoDiesel (Martin Vacek) a pak později i pro Martina Vaculíka (i poté co přešel do Světa motorů, Martin je bedna a jeho přístup - klobouk dolů), ale čas je můj nepřítel. S prací kvůli psaní neseknu, ale jako přivýdělek to psaní bylo dobré. Zvláště když se povedly fotky tak, že za ně redakce také zaplatila. To se však vždy nepovedlo. Uživit se psaním článků v republice může jenom pár lidí, držím zájemcům palce.

BubaaCZek
06. února 2021, 22:11
5

To tak na mne vypadlo schvalne? :)

reagovat
Kuře
06. února 2021, 22:28
1

Tvl... Goool:D

bitner
06. února 2021, 22:49
0

To na tebe vypadlo, protoze na tech internetech hledas, co na nich hledas :-)

BubaaCZek
07. února 2021, 08:04
9

Nj tvl, zrovna včera jsem si vybíral novou podprdu, ať mi to na valentyna sluší :)

Viola Procházková
07. února 2021, 12:36
4

Tady někdo nemá VIP členství :)

Kuře
07. února 2021, 12:46
5

:D
Kdo by to byl čekal jaký je Zlokočka všímavý obchodník;D

RRRampapapa
07. února 2021, 13:58
0

V korporátu se tomu říká diverzita :D

ransom
07. února 2021, 14:23
3

To není fér. Mi to ukázalo pračku.
Hele, myslím že zrovna tuhle fotku mám kousek od baráku na ooobrovském bilboardu před Astratexem (jestli tedy neproběhla pravidelná obměna). Ale když vidím ty baby, co tam pracujou... Je to nějaký nadsazený.

BubaaCZek
07. února 2021, 19:51
0

No to je fakt, VIP skončilo. Jsem se loni moc nevytahl jen se čtyřmi blogy.

Nenapadá mě moc co psát. Seděl jsem tak na minutu na jedno ostre kolo ve Focusu RS, řídil po dálnici Grande Punto a testnul na 400m sprint 2003 ML500. To mi na téma přijde málo. Snad něco brzy bude, závoďák jde v úterý na swap.

beastar
08. února 2021, 11:21
0

Jsem na tom s blogem podobně protože čas a ten kovid že. A mám autoskla zlatej Astratex aspoň tam můžou dát kozy no.

bitner
09. února 2021, 09:28
0

BubaaCZek: Nebo ti leze do zarizeni pritelkyne/manzelka a pak musim gratulovat. Astratex: objem nenahradis.

Galveston
07. února 2021, 07:52
2

Test fiktivního nového modelu pro každého, Škoda Rohlík

Jak známo, časy se mění a pokrok nezastavíš. Nová strategie koncernové Škody Auto přinesla jejím technikům a inženýrům projektantům skutečnou výzvu. Dohnat a předehnat značku, která zavařila už i mnoha ostatním – Dacii. Slogan „náskok díky technice“ na Dacii nezabíral. A tak šel koncern do archivu hledat inspiraci. Neuvěřitelné se stalo skutkem a kolo dějin se začalo točit pozpátku. Vznikla škoda Rohlík.

Pokud pátráte po fotogalerii a nenalézáte, není to chyba. Design je věc ryze subjektivní. Raději si čtěte. Nicméně tohle auto na ulici rozhodně nepřehlédnete. Škodovka poprvé v historii nevyrobila spotřebič, ale auto ryze osobité a ze všech ostrých úhlů nápadné. Gratulujeme, nikdo z redakce k němu nezůstal vlažný. Shodli jsme se jako jeden a jedna, že tak vřelé emoce jsme ještě kvůli žádnému kyblíku na kolech nezažili. Testovat si přáli všichni, a tak jsme si museli střihnout. Kámen, nůžky, papír!

S třesoucími se koleny jdu k redakčnímu parkovišti a poprvé v životě nemám klíč od vozu. Není ho potřeba. Zapomeňte na všechno, co jste dosud viděli. Tohle auto nic nepředstírá, je upřímné a odzbrojující, jako batolátko po kojení. A už se soukám do kokpitu. Je únor a venku panuje typická zimní nepohoda. Obecní rozhlas každou minutu varuje před souvislou vrstvou. U Národního muzea snad dokonce až dva centimetry mocnou. Nasedám do Rohlíku s rohlíkem na tváři. Drifty, drifty, drifty!

Ale zpět k vozidlu. Nečekejte žádný přehnaný luxus, nicméně za příplatek můžete mít plátěný přístřešek. My máme k testování provedení v plné palbě, tak už to halt u testovacích kusů chodí. Přístřešek se hodí, chvilku se rozmýšlím, zda si sundám kapuci, ale ne, snad později, až se trochu zahřeji. Nasazuji obuv do pedálů a vyrážím směr muzeum. A hned mám první postřeh, to ticho! Motor prostě neslyšíte. Jen občas se ozve tiché vrzání při změně převodů. Je to manuál, samozřejmě, puristé ocení! A když už jsem u té techniky, pohon zadních kol! Návštěva archivu přinesla své ovoce. Další věc, co jsem ještě nezmínil, že Rohlík je roadster se sedadly za sebou. Tenhle testovací kousek má jen dvě, ale na cestě jsou verze s ještě více sedadly, můžete jich mít až devět! Hezky za sebou. Čím více sedadel, tím větší točivý moment, uvádí Škoda ve svých marketingových materiálech. Tohle je skutečně převratná technická finesa! Už slyším všechny hejtry vykřikovat, že je to jen blbá kanoe na kolech. Ale má pedály u všech sedaček! A je červená jako Ajrovka!

Kdo z toho nemá husinu, není Čech!

Pokračování…

nebude.

reagovat
Galveston
07. února 2021, 09:06
2

P. S. Ostrým dopisem z vedení automobilky jsme byli upozorněni, že název nového globálního modelu není Rohlík, nýbrž ROHLIQ. Tímto se poníženě omlouváme :-)

Jenda_K
07. února 2021, 10:25
2

Tahle verze to asi nebyla, to je kupé pro jednoho s karbonovou střechou, obšlehli to u těch Holanďanů?

krab
07. února 2021, 10:58
4

Nádherný... to vpravo bude asi limitovaná edice - Škoda Kanáreq

Jenda_K
07. února 2021, 11:17
3

Odlehčená verze pro zdolávání rychlostních rekordů

GanGreen
07. února 2021, 11:41
1

Hmmm ta trakce na zadku bude nepřekonatelná :D

Jo
Josephus
07. února 2021, 16:34
0

Díky svým konexím a známostem cítím nutkavou potřebu zde uvést vše na pravou míru. Kolega Galveston měl k dispozici testovací prototyp, který se ale bohužel do sériové výroby nedostane. Vedení automobilky jej zavrhlo z několika důvodů a některé z nich se nám však podařilo vyzvědět. Jsou to například:
Velmi úzká cílová skupina, která není ochotna dělat ústupky (mimo jiné: každý chce mít sice svoje vlastní pedály, ale také svého vlastního autopilota).
Z vývojového centra zaznívají hlasy, že by se také velmi špatně integrovaly prvky z rodiny "simply clever", protože do držáku na brýle by se ty brýle skutečně mohly vejít a nebo nad řídící jednotkou již nezbyl prostor pro nálevku nádržky ostřikovačů a tudíž by tato kapalina mohla protéct, aniž by korozivně mohla působit na jednu z nejsofistikovanějších součástek vozu.
Snad nejsilnějším argumentem je však to jméno, které se neslučuje s firemní identitou... Rohliq... Bohužel nezbývá než se slzou v oku konstatovat, že tento matroš (pardon, model) byl uložen k ledu a nyní se očekává zásilka ferneta z Božkova.
Pro fanoušky této automobilky máme přesto skvělou zprávu. Aktuálně se usilovně pracuje na modelu "Kokoťáq", který již dostal zelenou od marketérů, financí a dokonce i úzkého vedení automobilky. Tento nový model má přímo cílit na klientelu dalších germánských prémiových automobilek, čímž si Škoda Auto slibuje příval movitější klientely. Protože však cílová skupina je velmi široká, i podpora tohoto projektu má silnou záštitu. Design se má inspirovat u samotného názvu. Má oslovit hlavně individualisty, kterým vadí, že je v něm široká veřejnost již nerozpozná, protože jsou všechna nová auta víceméně od sebe vzájemně k nerozeznání (konkrétní argumenty z designerského oddělení znějí, že Bramboráka běžný jouda stejně nerozezná od jakéhokoliv jiného korejce nebo že všechny třídy Merkeldesu vypadají úplně stejně - kromě těch od Renaulta, které cílí spíše na dámskou část klientely). Díky předběžným průzkumům trhu se zdá, že tento model bude mít veliký komerční úspěch, a tak se aktuálně zvažuje, že by postupem času mohla přijít na trh celá modelová řada založená na nově vzniklém designovém jazyce zvaném "pyus", který se bude vyznačovat dvěmi menšími oblouky rozdělenými jedním větším (velikost prostředního výčnělku pak bude ovlivněna hlavně cenovou třídou, do které daný model bude zapadat).
Víc ale nyní již zveřejnit nemůžeme, protože by se již jednalo o pouhopouhé spekulace a neověřené domněnky. Nyní si již musíme počkat, až na silnici potkáme skutečného Kokoťáqa.
Tímto prosím naše věrné čtenáře, aby na na náš redakční mail zasílali fotky přistižených, testovacích Kokoťáqů na našich silnicích. Do té doby se těšíme alespoň na vaše vlastní grafické návrhy.

ho
honziss
07. února 2021, 09:05
2

Splnuju jen body 1 a 3, ale desne moc by me to bavilo :)

reagovat
Ju
Junior
07. února 2021, 10:05
0

Že bych minimalizoval svoje náklady na daily vozovej park tím, že bych sicko obsluhoval testovackama?:))

reagovat
Jaromír
07. února 2021, 12:15
2

Já bych se na takovou pozici nehodil, ale výsledky a rostoucí popularita a čtenost mi dělají velkou radost!

reagovat
Jo
Josephus
07. února 2021, 13:56
0

Žurnalistika obecně je činnost záslužná, náležitě oceňovaná finančně i čtenáři, časově nenáročná, plně uspokojující, perspektivní... Nechci od toho nikoho odrazovat, i protože na tento web si rád chodím počíst, popřemýšlet si, nasát jiný úhel pohledu, jiný názor, jinou zkušenost, něčí pláč, nářek nebo i jen zapšklý mindráček.
Ale na jakýchkoliv jiných internetech bych od toho z přesvědčení důrazně odrazoval. Pokud tedy nejsi vyloženě splachovací, všechno je ti fuk a láká tě natáčet afektovaná videa bez jakékoliv myšlenky a umísťovat je na všemožné (spíš nemožné) asociální sítě, ale za těžké prachy z reklamy (o co povrchnější a bezduché sdělení, o to více lajků). Obzvlášť pokud chceš obecenstvu zprostředkovat vlastní dojmy. To tě alespoň nebude tolik iritovat, že se vždycky najde nějaká místní kelebryta, která se živý překupnictvím zboží z druhé ruky, jezdí růžovým Pežotem, z principu svého zahořklého života musí všemu oponovat a samozřejmě úplně všemu rozumí nejlépe.
Jenomže tato záslužná činnost je o něčem jiném. Je to o dobrém pocitu skvěle odvedené práce. Dostanete se mezi další podobně postižené pacienty, díky kterým si opět můžete rozšířit obzory (tento odstavec jsem dokonce napsal bez špetky ironie) a poznáte zákoutí a zákulisí tohoto romantického oboru (sorry, ale teď už jsem se zase neudržel).
Pokud takové ambice máš, jsi zde na správném místě. Tento web není běžné fórumauto, kde se píšou bláboly pořád dokola, každý týden článek na stejné téma, ale s jiným závěrem, kde je prvních 15 odstavců o exrementech a ten poslední o klouzačce na výkalu pro děti, ale nikdy neodpovídá na otázku z nadpisu jak z bulvární příručky.
Většina zdejších čtenářů jsou skuteční nadšenci, jímž láska k vozidlům pramení od srdíčka a i když jsme Autíčkáři od přirození, radost nám stříká (i) z uší a vyzařuje z očí.
Dodej si odvahu, zkus překonat svou stydlivost a alespoň to vyzkoušej!
Díky za tyhle stránky, za tyhle lidi, za váš čas, zápal, nadšení, radost i zprostředkované další emoce. Není snad žádný další web, kde bych si s radostí přečetl i článek, který mne podstatou svého obsahu vlastně ani nezajímá. Díky všem, co se na tom podíleli, podílejí a těm, kteří k tomu najdou odvahu a podílet se ještě budou. Díky všem blogařům. A díky všem, kteří nesrší jen hněvem, zlobou a nenávistí. Díky. :)

A teď trochu OT. Kromě vozítek a další techniky mám rád i zvířátka. A tak by mě ze zoologicko-biologického hlediska zajímalo (koho by to na tomto specificky odborně zaměřeném webu nezajímalo, že?): Kočky tvoří hejna? Nebo stáda? Nebo smečky? Nebo kolonie? Občas mě taky napadá, jestli se spíš nehoufují do gangů??? ;-)

reagovat
ransom
07. února 2021, 14:13
5

Stáda tvoří obvykle býložraví kopytníci, hejna ptáci a ryby, smečky zas některé šelmy. Gangy tvoří v našich podmínkách nejčastěji lemuři. (Já je aspoň tady u nás v Náchodě nazývám takhle, aby mě někdo nežaloval nebo nezabanoval).
Kočky domácí netvoří nic. Když se jich sleze víc, buď se ignorují, nebo servou. Proto je mám rád.

Jo
Josephus
07. února 2021, 16:42
0

Díky za objasnění. Je super vědět, že nejsem sám, koho tito tvorové imponují. Píšu si Tě mezi oblíbené zvířomilce a s dalšími dilematy se již obrátím konkrétně. ;-)

Franz Kafka
07. února 2021, 21:36
1

Kočky mají rády gang bang. Takže ty gangy budou dobře.

Franz Kafka
07. února 2021, 21:34
2

Dle toho kolik tady někteří měli potřebu napsat textu o nadějně píšící autory nouze není.
Kdyby snad byla, já určitě zrecenzovat něco jako Hyundai i30 zvládnu. Zdarma živí mě totiž práce. Stačí Kdyžtak napsat p.m. Pokud není povinnost účastnit se výběru amerik na interním chatu. Na to nemám čas:)

reagovat
Vencos
16. února 2021, 18:57
0

Možná to zapadlo do spamu, mám divnej email..

Vencos
07. února 2021, 22:36
1

Já bych vo to měl zájem. Umím hezky lhát, aniž by to někoho uráželo a tak. Neumim psát mejly. Na jinym webu je nějáká moje práce. Některý z vás mě znaj i osobně. Navíc mám rád kočky. I zlokočky. A jakožto správnej Pražák si múžu dojet pro testovačky mhd. Mám rád kontroverzní témata a divný věci. Třeba Multiplu.

reagovat
Stanley
08. února 2021, 09:35
1

Kdysi jsem coby bokovku psal pro jeden komerční web, měl tehdy návštěvnost maximálně čtvrtinovou a dalo se pěkně přivydělat. Je vidět, že při dnešním množství webů už to není tak jednoduché. Pěkné číslo těch 90 tisíc, ať se daří i dál.

reagovat
Adam
09. února 2021, 09:39
0

Ahoj, nevidím nikde žádný deadline. Stačí dopis odeslat o víkendu? Dřív se k tomu vinou zkoušek asi nedostanu.

reagovat
Viola Procházková
09. února 2021, 14:31
1

Jasně, stačí



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge D100  1976
Dodge D100

1976 rok výroby
150 koní výkon
5 200 ccm objem

Chrysler New Yorker 4 door hardtop 1969
Chrysler New Yorker 4 door hardtop

1969 rok výroby
350 koní výkon
7 200 ccm objem

Dodge Grand Caravan  2013
Dodge Grand Caravan

2013 rok výroby
283 koní výkon
3 600 ccm objem

Dodge Challenger  2014
Dodge Challenger

2014 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem

Cadillac Brougham  1990
Cadillac Brougham

1990 rok výroby
175 koní výkon
5 700 ccm objem