
Stanley
Jméno | Stanley Stanley |
---|---|
Bydliště | Ostrava-město |
Registrace | před 7.5 rok. |
Poslední aktivita | před 12.0 dny |
Příspěvků ve fóru | 11 |
Komentářů u článků | 209 |
Pozitivních komentářů u článků | 108 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Hejt na automobilovou beztvarost
O tom, jak všichni maskují bramboru, a o tom, jak ji všichni maskují stejně.
Jak jsem se stal petrolhédem
Blog o tom, jak se jeden internetový anonym stal petrolheadem…
Jaké auto, takový řidič
Za ty roky, co jsem účasten každodenního provozu, všimnul jsem si několika opakujících se vzorů chování řidičů a jejich vozů.
Posledních 50 komentářů

Mno jo, nikdy bych nečekal, že si po shlédnutí baworáckého sedanu budu muset jít spravit chuť k fotce v diskuzi. A je to tu. I když Čtyřdveř byl top vždycky.

Mám z něj pocit, že je to sice sedan klasické řidičské koncepce, ale že se za to v BMW vlastně styděli, a tak veškeré tyto nepřípustné stopy zahladili.
- masa hmoty před předním kolem je větší, než za ním, takže se zcela ztratil dojem motoru za přední nápravou
- silně se svažující kapota vypadá jako předokolková, čemuž dopomáhá i linie bočních oken zapíchnutá hluboko pod linii kapoty. Stačí zakulatit zadek a je z toho víeméně typický hatchback...
- a protože je dnes už sedan sprosté slovo, tak i skoro zmizel úhel mezi zadním sklem a kufrem, takže v příští generaci už to bude sedan-coupé, aby si obligátní fotřík snad proboha nemyslel, že řídí usedlé auto
A to byl můj tajný plán takový, že si za 5 let koupím nějaké lehce ojeté báwo fsedanu a dožiju to s ním. Jenže já nechci sedan, co se za sebe stydí.

Tak kdyby se tahle obludka nejmenovala po Mustangu, tedy po autu s krásným štíhlým profilem, splývavou zádí a dlouhou kapotou, tak si ho většina petrolheadů ani nevšimne. To je stejné, jakoby Lucie nebo to Krajčo začali rozhlašovat, že jsou nástupci King Crimson. Taky by to budilo emoce.
A jistě, unavení fotříci, co už si neumí sednout níž a doma mají zákaz koupit ten "sporťák", by nemohli říkat, že mají mustang.

Ten tvar (tehdy v případě banánů) měl smysl. Šlo o to, že banány byly postihované infekcí, která způsobovala nestandardní zakřivení. A než aby složitě a nákladně infekci kontrolovali, stanovili jednoduše povolenou míru zakřivení. Tím efektivně a levně zamezili tomu, že by se tu ty nemocné banány dostaly. Ono to nebylo tak blbé rozhodnutí, jak se zdá.
To jen takový oftopik...


Několik LC500 jezdí v okolí, takže se z nich těším pravidelně. Bohužel všechny jezdí "rozumně", takže nejsou moc slyšet. Nedávno tomu ale jeden dal na křižovatce zcela nekorektně napít a ten zvuk, to hrozilo samo božstvo...
Koukl jsem, kolik stojí auta, kterými se jezdí z důvodu nutnosti, ne radosti, tedy např. Superby a Tesly, a v porovnání s touto nudnou konfekcí je aristokratická LC500 vlastně dost levné auto.

Nějak tam nevidím ten vztyčený prostředníček všem. Pokud by opravdu měl být, muselo by jít o osmiválcové výhradně spalovací kupé s maximálně dvěma sedadly. To by ukázalo, krom petrolheadů, prostředníček všem.
Tahle obluda je spíš křečovitá snaha zalíbit se všem. Jednak těm nahoře (jo, je to fuj osmiválec, ale narvali jsme tam i baterky!), a jednak kolotočářskému fotříkovi, co ještě stále nosí obří hodinky, lesklý oblek a botky s hranatou špičkou, a který zastává všechny sofistikované životní hodnoty jako nejvíc, nejvýš, nejleskleji, nejsilněji a nejrychleji.

Ne že bych nutně potřeboval být pražákem a psát vodstranit a jiné vobludnosti. Ale nějak se to tam při tom ťukání na mobilu jakoby dostalo, hele viď...

Před několika lety jsme se s kamarádem vraceli ve 4 ráno v -30°C po ledové cestě z vesnické zábavy. Zábava jede, chechtáme se a najednou ve tmě, uprostřed cesty stojí ztichlá Niva. Tak jdeme opatrně k ní, koukáme dovnitř, jestli někdo neumrznul, a vidíme předkloněnou nehybnou postavu. Přemýšlíme nad nejhorším. Otevřeli jsme dveře. V tu chvíli se postava napřímila a namířila na nás kuchyňský nůž. V tu chvíli se v nás krve nedořezal. Jé čau kluci, co tu děláte? Byl to další náš kamarád, co se vracel Nivou z jiné akce, přičemž na půl cesty ho zradila a umřela. Vadu se mu povedlo vodstranit, a nožem se už v té tmě snažil jen nastartovat, což se posléze i povedlo.
Je vidět, že Niva ty zemité všehoschopné opravdové může nějak přitahuje. Nejenže nezemřou, ale nakonec se domů dostanou.

Mně se posledních několik let čím dál víc mercedesy líbí. Ne že by začali dělat hezčí nebo sportovnější auta, než dřív. Ale zatímco bmw je čím dál kýčovitější a snaží se spíš levně šokovat, než nabídnout třeba propracovanou nápaditost, vystupuje z toho najednou mercedes jako automobilka stále nabízející eleganci a v určitém smyslu i umírněnost a konzistenci.
Co mě mrzí, je nové GT. Ta nádherná freudovsky předlouhá kapota s kratičkou kabinou, co pravděpodobně nemají v moderním sportovním světě obdoby, je pryč, a GT se proporcemi posunulo mezi "obyčejnější" kupátka. Velká škoda.
No a tahle C63 je samozřejmě skvělost, a slova majitele o elegantním muscle caru jsou přesná :-)

Tož možnost projet se S660 ti upřímně závidím :-D Škoda, že nebyla možnost to pořádně protáhnout. Navíc jsem doufal, že si Hondu nějaký blázen dotáhl sem :-)

Vždycky, když to někde vidím, mám dojem hluboké rozšklebené rány, co se někdo pokusil přelepit malou náplastí.

MBMB: Chápu. Poslední stojan u obchoďáku ti sebral jiný knedla a ty nemáš jak nabít ten svůj sencormobil. Mysli na něco pěkného, mezitím zupdatuj všechny systémy v palubovce, a bude zase voňavo. Ju?
Pro ostatní: já jsem dilema otrockého řízení v zácpách vyřešil MHD a je to krása - o zácpy, řízení (a řazení) se stará pán, co je za to placený a já konečně zase čtu knihy, poslouchám hudbu a auta mám z 90% už jen pro zábavu. Zen jako vyšitý, doporučuju.

Jo, to má asi logiku. Nezbývá, než doufat, že v budoucnu někdo vyrobí něco s výkonem do 200 kW / 1200 kg pro ty, co se rádi svezou po okresce.

To nevadí, že netestujete Audi. Ono se kupuje, když máte obnos na pořízení o něco dražší nudy, než zbytek koncernistů. Tedy až na skvostnou R8, a snad RS3.
Díky za krásný test při sobotě!

Ještě před pár měsíci by mě hmotnost "sporťáku" 1984 kg vyděsila. Dneska si řeknu vždyť je to jen o čtvrt tuny těžší, než aktuální M2. Což je skoro stejný rozdíl, jako můj starý sedan versus "sportovní" E46 ze stejné doby.
Ach jo.

Mně se tahle M2, když je bez těch levně vypadajících drahých vizuálních doplňků, líbí. Má skvělé proporce, krásně vytažené blatníky. Jasně, je přehnaná. Ale vypadá jako komiksová parodie sebe sama, a to je super.
Blbá je ale velikost a hmotnost, to už je příliš. Naštěstí BMW vůbec nemusí trápit názor internetového teoretika, co na to stejně nemá :-)

Krasavec, vůbec jsem ho neznal. Hrozně se mi líbí u starších sporťáků karoserie, co se dole "ztrácí". Je to elegantnější a nakonec mnohem akčnější, než dnešní ospojlerované auta, co vypadají jako hubice vysavače přicuclá k cestě.

Taky nikdo nepsal, že by Z4 měla být pokračovatelem Z3, šlo o to jen ukázat, proč si myslíme, že je aktuální Z4 tak oteklá. V žádném případě to není špatné auto a mám ho rád jak v podobě BMW, tak i jako Supru. Supra je tedy taky hodně zavalitá, ale dost to spravuje tím snižujícím se výkrojem pontonu pod okýnkem dveří.
Jinak jo, E85 je už taky větší, ale díky malým převisům, kabině vzadu a rozvoru vypadá mnohem lépe. Další věcí je zmiňovaný ponton, ten nejenže je u E85 mnohem níž (viz tvar a umístění předních lamp), ale zároveň se za předním kolem krásně svažuje dolů a to je perfektní detail. Kdežto už tak vysoký ponton u aktuální Z4 jde za přední nápravou dál nahoru a z auta je tak vizuálně těžká cihla.

Za tím obrázkem si stojím. Dělal jsem ho od oka, ale pokud jsou údaje délek z internetu správné (4324 vs 4025 mm), tak jsem se v délce Z3 - přeneseno do reality - sekl o 2,5 cm. Sorry, ale za mě dobrá práce. Ale můžete si to o těch pár pixelů opravit, bude to velká změna ;-)
A co hůř, v realitě je Z3 krásně oblá, s dynamickými tvary, kdežto Z4 má všechny hrany vytažené co možná nejvíc ven, takže vedle sebe vypadají jako štika a kvádr. Pohledově je ten rozdíl snad ještě větší, než tady na obrázku.
Můžete o tom vést spory, můžete... Však to znáte.

Úplně nevím, proč jsi dostal mínus, máš bohužel pravdu. Tahle Z4 je tlusté auto, které dojem "placky" musí vyvolávat obřími koly a velkou šířkou, jinou možnost nemá. Ani v provozu mezi ostatními auty nevypadá mrštně. Tady profi simulace Z3 vs Z4 v Gimpu.


No jistě. Ty případy co popisuju se dějí mnohonásobně více, a dost často právě hluboko pod hranicí nepřiměřené rychlosti. Čili z pohledu PČR a médií je bezrizikový a v pořádku.

Mě už ta honba za omezováním rychlosti z důvodu "bezpečnosti" docela otravuje (bych ji zakázala). Jediné, s čím se umí starostové obcí a policie tupě vytasit, je radar.
Často projíždím dvouproudovkou, tři úseky, z čehož 2 jsou rovné a bezpečné a třetí má dost nepříjemné odbočení do obce. Ročně se tam srazí několik aut, často těžce, a často odlétá se zraněnými vrtulník. A kde vždycky stojí policie se stopořeným radarem? Ano, na těch dvou rovných bezpečných úsecích. Ve třetím rizikovém úseku jsem je neviděl za 8 let ani jednou.
Za celý můj řidičský život mě někdo ohrozil rychlostí asi 4x, zatímco nedávání přednosti v jízdě, zkracování zatáček protisměrem, předjíždění i když není místo, a přidávání plynu když předjíždím, musím řešit během 20 km klidně i 5x. Prudké brždění, uhýbání do trávy apod. A kde je v tu chvíli Wiggum? Pravděpodobně někde s hrdým a svátečním výrazem leští trojnožku pro radar...

Stále je pompézní. Ne kvůli výkonům, ale hlavně kvůli tvarům: dnešní moderní vozy mají v názvu honosné sport, coupé nebo shooting brake, mají jména po dávných slavných kupé, anebo jsou tlačeny brabusími výkony 800 koní apod. Mají ale jedno společné - jsou to všechno jen plebejské kombíky a suv. A v tom je Exelero pompézní - drze si dovoluje mít přední kapotu skoro delší, než místo pro lidi. Je to opravdové kupé a nejde jen o přeznačkovaný autobus. Dnes málo vídaný luxus.

Skvěle vypadá, designový jazyk do omrzení nekopíruje pořád ty samé prvky jako všichni ostatní, výborně jezdí, super posed a ještě ta hmotnost. Jak říká klasik, chudoba je svinstvo.

Moc pěkný článek, dobře se četl. Motorky mě lákají už pár let, řidičák mám, ale nějak jsem si pořád nic nekoupil.
Věta "Stačí motorka, funkční je vhodnější, ale i s anglickou se dá." mě jako majitele anglického vozu pobavila :-D

Skvělý článek, díky za něj. Tyhle reporty jsem tu vždycky rád četl.
A taky mám tajně rád Crossfire.

To kopání do toyobaristů je tady už taková póza, stejně jako v jiných kruzích nadávání na mekáč. Co místo posměšků raději konstruktivně vypsat další tři čtyři nově koupitelné lehké zadokolkové kupé/roadstery ve stejné cenové relaci a s podobnými servisními náklady (lze započítat Miatu pro usnadnění)?
Jinak A110 super, pro mě úchvatný evropský design, který silně odkazuje na historii, ale zároveň je moderní a dle všeho skvěle jezdí. No, snad někdy...

Pohled z druhé strany: kamarád před lety vyměnil nějaké velké tlusté audi za podobnou V8 bestii a pro práci si ji nemůže vynachválit. Utáhne to to samé, převeze rodinu atd. Nižší spotřebu tdi biturba (ze kterého český fotřík povinně stříká) vynahradí nižší servisní náklady na americkou V8. Nízkoprofilovou kolotočárnu na audi (bo sport!) rád vyměnil za typické kola US trucku, jsou praktičtější a pohodlnější. Obecně se oproti audi stará o méně věcí a jiné pracovní auto momentálně nechce. Jo, a není milovník US aut, doma má jinak vše evropské.
Každopádně jsme v Česku, takže malý český fotřík, který se uznale ohlédl za audi, má s extravagantním US truckem problém, což dává najevo. To je negativum.
Za mě - když má řidič takovou stodolu v ruce, je neuvěřitelné, jak mrštné to auto je. Vevnitř spousta prostoru, výhled na krásnou kapotu a zvuk V8, snad všechny děcka tomu mávají. Pro pohodovou zážitkovou jízdu ideál. A pokud je to navíc auto-pracant a právě vydělává peníze, není co řešit.
Na druhou stranu chápu, že kdyby si takovou krásku koupil každý, kdo má dnes nudné SUV, tak se tu nevlezeme.

Tohle auto mám rád - občas se se standardním ST této generace svezu a dost to baví. Je už bohužel moderní, takže se pro zábavu musí trochu hnát, ale na druhou stranu to pěkně poprdává, brumlá a střílí, což je super. Navíc je to fakt pěkný hatchback, což bych před pěti lety nečekal, že někdy o heči řeknu.


Kdyby mě někdy přestaly bavit sportovní auta, přešel bych na offroady. Díky za recenzi skvělého auta. Na rozdíl od depresivních značek, jako Škoda nebo VW, co vyrábí jen užitkové vozy, nabízí Ford skoro vše potřebné: sport? Focus ST, radost na cestu? Mustang GT, radost do terénu? Bronco. Chybí jen lehkonohý sporťák, to se ale dá při zbytku sortimentu odpustit.

To jo, ten robotizovaný manuál to dost sráží. Takhle to zůstává v kategorii guilty pleasure.

Čtu si to po sobě podruhé, potřetí a nikde nevidím nic o žádných příkazech :-) Asi je mi spíš něco vkládáno do úst jen proto, že můj názor nevyhovuje. A to je v pořádku :-)

Jo, tak to je. Každé auto má své období temna plného opovrhování a nízkých cen. Jenže pak se to u zachovalých kusů otočí. Znám jednoho, co má rád staré mercedesy a znám druhého, co se mu za to vysmívá, vždyť to jsou auta pro menšiny, a hrozné křápy. Tak jsem mu říkal, ať počká 10 let, pak se za těmi jeho mercedesy sám bude otáčet.

Moje giltypležr jsou dva:
Miniaturní sportovní auta s miniaturním výkonem, kei cars, jako třeba Honda S660, nebo v našich končinách Smart Roadster. Naprosto beze studu bych s tím jezdil a i přes výkon mixéru si to velmi užíval.
Klasická rozhoupaná amerika s V8 - challengery, mustangy atd. Ale ne ty dnešní přesné, poevropštělé, ale pěkně před rokem 2010, kdy (jak se říká) neuměly jet ani rovně a měly hnusné interiéry. Nezájem, přesně takové auto chci.
PS: a češtinářské okénko - fakt bych nepoužíval slovíčka jako "ukáži", "dokáži" apod. Buď psát rovnou celý článek v takovém strojeném knihostylu, anebo od toho upustit úplně. Omlouvám se za grammarnazi :-)

Žádný stres a shon, Vánoce jsou pro nás svátkem klidu, takže kroutíme už desátý den volna, dárky pořízené, zabalené a schované už dávno před vánočním vyšilováním. Zbývá už je dělat to, co chceme, ne to, co musíme.
Lambo zase nebylo, takže coby náplast jsem si pořídil knížku o sportovním řízení z US 60. let, tak mám takové pěkné počteníčko.


No jo, Tesla to zrychlení bude umět rychleji, jenže pak člověk někam přijede, vysedne, ohlídne se a uvidí... no Teslu :-)

Já si tu jen odložím obrázek o tom, jak vypadala modelová řada MG ZS před dvaceti lety.


Moc pěkný článek, díky. Jak jsem nikdy nepřišel na chuť crossoverům a SUV, což jsou pro mě dodnes podivné zrůdičky, tak speciálky jako RAM mě uchvacují. Známý s tím jezdí daily a je slast slyšet jeho V8 pod oknem :-)

Kdysi jsem měl BMW. Bylo skvělé, ale mělo už od koupě problém s klimou, nikdy nefungovala. Nechal jsem si ji teda vyčistit a naplnit, nicméně nefungovala ani tak. Pomyslel jsem si něco o podvodnících a jezdil dál bez klimy. Časem mi došla trpělivost, odjel jsem do autorizáku, že mi nejede klima a chci ji konečně opravit. Auto jsem si vyzvedl, klima prý ok. Ještě jsem nikam neodjel, klimatizaci zapnul a zase nic, takže jsem zavolal servisáka zpátky a ať mi ukáže, jak to teda jako jede.
No a servisák zmáčkl tlačítko s hvězdičkou a klima jela. To tlačítko, které jsem nikdy nepoužil, protože to přece znamená nějaké odmražování bůhvíčeho, že. Každopádně v tu chvíli jsem se studem propadl do sedmého předpeklí a asi měsíc jsem chodil kanálama.

No jo, moje oblíbená kategorie vozidel. Touhle jsem taky nejel. Hned byl bral N-One RX :-)
U nás tyhle auta nemůžou uspět už z důvodu image. Prakticky každý chlap s velkým Ch vám řekne, že by se v tak malém autě cítil blbě.

Potřebuju něco praktického, malého, úsporného, takže pod stromeček určitě Alfa Romeo 4c, nějaký krabí lotus nebo Alpine A110 atd. A nebo teda nějakou osmiválcovou ameriku no.


Ach jo, GTV... Kdysi jsem ho chtěl ve třílitru koupit a z naprosto malicherného důvodu (nevlezou se do něj kola) jsem šel do jiného. Krasavec. Dnes už bych do toho ty peníze nedal, protože by to místo jízdy skončilo u youngtimerovského mazlení.

Kdysi jsem coby bokovku psal pro jeden komerční web, měl tehdy návštěvnost maximálně čtvrtinovou a dalo se pěkně přivydělat. Je vidět, že při dnešním množství webů už to není tak jednoduché. Pěkné číslo těch 90 tisíc, ať se daří i dál.

krab: nová GT86 prý má mít propad krouťáku vyřešený, tak uvidíme, na ten 2,5l jsem zvědavý. U současného toyobaru jsem si vždycky říkal, že mělo dostat motor z fn2 - výkon stejný, dynamika lepší, vysoké otáčky, perfektní zvuk, lineární nástup, nádhera :-)
Franz Kafka: Napsal jsi toho zase spoustu, ale asi s tím nic víc nenaděláš. Majitelé moderních hothatchů (a nejen ti mí známí) většinou opravdu chtějí rychlý univerzál bez potřeb hravosti v nízkých rychlostech a proto si ho kupují. A přesně naopak to mají majitelé BRZ. Tví pětapadesátníci ať si klidně pořizují auto jen podle barvy. To je můj poslední příspěvek k tobě, dnes jsi evidentně vykročil špatnou nohou.

Franz Kafka: no však píšeš to samé, co já - je to o stylu řidiče :-D A slova těch konkrétních řidičů hothatchů jsou, že chtějí rychlost a pevnou čistou stopu. Což BRZ nenabídne a to je už od roku 2012 všeobecně známý fakt, nikoli generalizování. Myslím, že zrovna tobě už jsem to psal minule - zkus si opravdu přečíst, co píšu, než budeš reagovat. A mimochodem tvá věta "BRZ je asi fajn pro mladé kluky atd..." je krásný příklad generalizování ;-) Tvou S4 chápu, já jsem to psal z hlediska moderních hothatchů.
Tomika: já jsem paradoxně majitel "hothatche", ale BRZ je jediné auto z hromady vyzkoušených, které mi nabídlo stejné řidičské propojení jako můj generačně 25 let starý lehký šestivál. A je krásné mít tu možnost dnes v novém, i když je to dost úzkoprofilová skupina. Máš pravdu, že do miliónu tam vlastně teď už nic není, ještě teda Miata a GR86, ke kterému taky upínám naděje.

Pěkný článek. Znám ze svého okolí dva lidi, co nemají BRZ rádi, a oba mají univerzální velké hothatche s nad 300 koňovým výkonem. Po nějaké diskuzi s nimi jsem pochopil, že pokud člověku k řidičskému uspokojení stačí rychlost a jistá jízda "jako v kolejích", nemůže úplně smysl BRZ v dnešní době pochopit. To, co je pro nás vtáhnutí do děje, přímočarost a hravost, je pro ně jen absence adaptivních tlumičů, odhlučnění, automatických meziplynů a chybějící displeje :-)
Zrovna předevčírem se mě ptala drahá, jaký sporťák bych si koupil do miliónu. Hned jsem vyhrknul, že určitě ne BRZ, protože za milión je to moc. Jenže pak jsem provedl krátkou rešérši a sám sobě s překvapením jsem zjistil, že bych nejspíš opravdu koupil finál BRZ. Protože jak psala Viola, BRZ je takovým propojením se syrovou sportovní dobou minulou, jen s nulovým nájezdem, dostupnými náhradními díly a zárukou. Něco jako moderní zesilovač v AB třídě, s analogovými VU metry, bez bluetooth a optického vstupu. Náctiletý s nastartovaným Spotify v mobilu by si klepal na čelo :-)

ZS mám, ale musím říct, že jezdí - na poměry auta beze svoru - perfektně i do zatáček. Co má nepěkné, tak řazení. Naopak zvuk motoru a jeho charakter ještě žádný "malý" šestivál nepřekonal, ale ještě jsem se nesvezl v Bussu :-) Spíš bych ho nedoporučil kvůli dostupnosti dílů, ty už prostě nejsou a některé jsem nesehnal ani po letech. Šlo by samo koupit další ZS na díly, ale kdo chce mít na zahradě mrtvé auto.
Poslední komentáře
- František Čáslavský, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Kdo vám dvěma objednával manuály a ještě z toho měl prdel,... - Bigg.I, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Je to rok 1998, takze jsou to vrstevnici. Ten muj prave s rokem... - Oh!Gust, Nad dodávkami Stellantisu Slunce nezapadá,...
zabudol si na Master, prípadne ešte jeho klon Opel Movano.... - M P, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Děkuju, no uvidíme, jak často to bude, ale občas něco napsat... - M P, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Děkuju :) nevím, zda je až tak co závidět, eště uvidíme.... - M P, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Hezky, Taurus byl trochu inspirace pro design Crown Victorie... - Viola Procházková, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
To je hezké, že ses zastavil, klidně to můžeš dělat častěji... - Bigg.I, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Já se stal omylem taky majitelem ameriky, je to teda menší... - Bigg.I, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Gratuluji, je to moc pěkný. - peca, u blogu Jak jsem si koupil poslední...
Za 1: Pekny blogisek Za 2: Neni zac :-D - PB, Nad dodávkami Stellantisu Slunce nezapadá,...
Jeste ti tam chybi nedavno zde zminovany Talbot Express (prvni... - Junior, Nad dodávkami Stellantisu Slunce nezapadá,...
Všechen. V opravdu velkých dodávkách? Všechen. Transit drahej,... - mariov8, Volvo C40: Kamarád do deště
Jinak souhlas, zrovna taková paní, s možností nabíjet i v práci,... - mariov8, Volvo C40: Kamarád do deště
Ano, SVJ zrovna nemusí Wallboxy pod barákem. Také je problém... - mariov8, Talbot Samba Cabriolet: Vzpomínky na francouzská...
Protože tam Talbot dával zajímavou karburaci, byly tam 2 trojité...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2017 rok výroby
419 koní výkon
6 162 ccm objem
1973 rok výroby
138 koní výkon
6 555 ccm objem
1980 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: Jaké auto na cestu okolo světa?
77 komentářů - MG4 Elegance: Konečně levný elektromobil pro normální lidi?
52 komentářů - Jaguar XK8: Uhrančivý cesťák
35 komentářů - 5 věcí, které se mi líbí na novém BMW řady 5
34 komentářů - Chrysler Pacifica: Útulný obývák s praskajícím krbem a V6 pod kapotou
33 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Ford Falcon se vrací?
31 komentářů - Bezpečnost až na hranu šílenství
28 komentářů - Ptejte se: Existují ještě levné jednoduché kombíky?
28 komentářů