načítám data...

Stanley

JménoStanley Stanley
BydlištěOstrava-město
Registracepřed 4.3 rok.
Poslední aktivitapřed 6.6 dny
Příspěvků ve fóru11
Komentářů u článků148
Pozitivních komentářů u článků76
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Hejt na automobilovou beztvarost

24. srpna 2018, 21:44 46 komentářů

O tom, jak všichni maskují bramboru, a o tom, jak ji všichni maskují stejně.

Jak jsem se stal petrolhédem

14. října 2018, 20:25 40 komentářů

Blog o tom, jak se jeden internetový anonym stal petrolheadem…

Jaké auto, takový řidič

20. července 2019, 19:55 77 komentářů

Za ty roky, co jsem účasten každodenního provozu, všimnul jsem si několika opakujících se vzorů chování řidičů a jejich vozů.


Posledních 50 komentářů

Stanley
16. října 2020, 17:48
0
Trackday se ruší, co bude dál?

Polární noc, má zvláštní moc... když nemůžeme zpívat, určitě to půjde najít na jůtůbu, repráky mít můžem :-)

Stanley
03. října 2020, 19:07
0
Komu zvoní hrana

Jo, tím fotbalem jsi to zprůměroval, takže jsi v pohodě :-D

Stanley
03. října 2020, 19:05
2
Komu zvoní hrana

Markeťák má pravdu. Koupí produktu si kupujeme dojem, který chceme vzbudit v okolí. Proto se lidi rádi ukazují s "prémiovým" iphonem, jezdí ve "sportovním" kodiaku RS, kupují si "zdravé bio" jídlo, "sportují" na elektrokolech a bydlí na "venkově" v domě, co je obehnaný betonem jak v koncentráku.
Si stěžujeme, jak blbý je současný svět, a pak jdeme a prachy, kterých máme plné prdele (a pokud nemáme, tak si půjčíme), utratíme hlavně za imidžotvorné zboží a rok se s ním ukájíme. Pak totiž vyjde zase nová verze :-)

Stanley
03. října 2020, 18:50
3
Komu zvoní hrana

Pěkný článek. Mno jo, specializované formy aut mizí. Dneska je komplet všechno brambor, jednak zpuchlost kvůli tzv. bezpečnosti a druhak snaha o co největší vnitřní prostor na co nejmenším půdorysu, protože praktičnost přece.

Nevím, co se změnilo. Když někdo řekne, že má rád fotbal, nikdo se nediví. Když někdo rád řídí, je tak trochu dětinský a nesmyslně utrácí peníze. A to je pak vidět i na autech.

Další věc, lidi se rádi nechávají obelhávat a image je důležitější než reálná funkce, takže kodiak RS i X6M jsou jasné sporťáky a pokud to neuznáš, tak proto, že na to nemáš :-)

Stanley
01. září 2020, 09:42
1
Autíčkář se ptá: Co vy a technické specifikace aut?

Úplně u prvního auta mě zajímaly, jsa ovlivněn okolím, fotří parametry - spotřeba a kufr. Dneska mě zajímá hlavně hmotnost, průběh výkonu, podvozek, sedačky a posed - to mám až skoro fetiš, ty musí být perfektní. Pak 0-100, ale jak kde, kdyby mi někdo nabídl levostrannou S660, tak beru i s jejím víc než 10s zrychlením. Výborná věc jsou dobře sladěné stupně převodovky, jenže to se v tabulce nedočtete. Spotřebu řeším jen pokud je nad 10 litrů, tam už musím přemýšlet.

Co mě naopak vůbec nezajímá, je zůstatková hodnota - auto si nekupuju nad své finanční poměry, ani jako "investiční", takže pro mě naprosto zbytečný parametr.

Důležitá věc je taky řidič - ten aktuální například nesází vždy zrovna přesné meziplyny a další věci, nicméně zatím ho neumím vyměnit.

Stanley
15. června 2020, 13:01
1
Úkroky stranou aneb; Bylo by to skvělé, kdyby...

Samozřejmě, že až bude někdy pežota prodávat, tak ho moc rád prodám za co nejvíc, ale to má asi stejnou váhu, jako "doufám, že se ve zdraví dožiju devadesáti". Ta bájná zůstatková hodnota měla ještě nižší prioritu, než barva ráfků :-D Kdyby mě zajímalo, za kolik prodám, tak jdu za ještě větší peníze do eMka od baworáků, tam mám mnohem větší jistotu prodeje, a ne do RCZ, které víceméně nikdo nezná a nechce. Já jsem si za své peníze koupil radost bez ohledu na tyto věci. Chápu, že to může znít někomu nabubřele, ale tak to prostě je. A udivuje mě, že tady na Autíčkáři, kde jsem právě kvůli radosti z aut, tohle moje vyjádření někomu trhá žíly, tuhle malost bych čekal spíš na novinkách.cz.

Stanley
15. června 2020, 09:05
1
Úkroky stranou aneb; Bylo by to skvělé, kdyby...

To právě ani zdaleka není o neřešení prachů, paradoxně. Už jsem to tu kdysi popisoval, byl jsem dokonce i pochopen, ale znova to dělat nebudu :-)

Jo, pokud si kupuješ vlastní auto za SVOJE peníze, ne co ti přidělí papá, tak se zajímáš dokonce i o takové nesmysly, jako je například dostupnost náhradních dílů, servisní síť, milion dalších věcí a někde tam je i ta tvoje mazec obrátkovost trhu. To je taková realita ojetých aut.

Stanley
15. června 2020, 08:41
0
Úkroky stranou aneb; Bylo by to skvělé, kdyby...

No jo, ono RCZ oproti takovým 350Z/370z/Z4 E86/BRZ a dalším, není úplně chlapácký povoz :-D V takové perleťové bílé je to naživo vyloženě pro módní návrháře :-)

Stanley
15. června 2020, 08:36
1
Úkroky stranou aneb; Bylo by to skvělé, kdyby...

Autíčkový Jelen: já s bočním profilem RCZ taky úplně nesouzním. Jen mě nenapadlo, že by někdo viděl snahu udělat to auto "jakože" motor uprostřed, protože i tak by na to bylo málo místa. Když se to srovná s R8, tak ta má sedadlo ještě víc vepředu a zadní kolo víc vzadu, až pak by se tam něco vlezlo. ALe ok, už vás chápu. Pro mě je RCZ cosi jako vzdálený duchovní nástupce VW Kamann Ghia - stejný základní profil, kabina umístěna proporcionálně na stejném místě, 2+2, stejné blatníky a stejně dlouhý kufr.

Junior: 3 roky refreshe mobile.de? Pche, čtyři! A setkáváním s konkrétními lidmi, ježděním na srazy a track daye. Ta zůstatková cena... víš prd, co bude za dva roky a auta jsou velice pomíjivým majetkem. Víš taky prd o tom, jaký mám já nájezd a víš další prd o tom, jak dobře se na trhu točí RCZ R. Zapřemýšlej, uč se, a pak začni kecat pičoviny o mých penězích, idiote. Až ti sklapne hřebínek, rád pokecám o tom, proč je zůstatková hodnota zbytečný parametr.
Mimochodem, koukl jsem na tvoje příspěvky tady, a tvoje ohrnování nosu nad ojetinami zní zvláštně od mladého utřinosa, který tančí, jak tatínek píská, jezdí v autech, co tatínek doveze do garáže, a co slintá po vyšší korporátní pozici, aby přesedlal do vyššího korporátního povozu. Pokrytectví dosti vysokého kalibru :-) A ano - přesně z tohoto důvodu si na rozdíl od tebe dělám, co chci.

Stanley
14. června 2020, 21:49
3
Úkroky stranou aneb; Bylo by to skvělé, kdyby...

Autíčkový Jelen: Jenže báze hatchbacku je relevantní. RCZ je na platformě tehdejší 308. Po prostudování zjistíš, že ta auta jsou veškerými délkovými proporcemi identická (rozvor, umístění kol, přední sedadla, volant, motorový prostor, i výška pontonu). To je daň za platformu, bez které by RCZ nejspíš nevzniklo vůbec. Zkus si sám vzít platformu 308 a nakreslit na to kupé. Zajímalo by mě, jak se popasuješ s proporcemi. Jinými slovy - RCZ fakt nebylo děláno s tím, aby vypadalo jako zadokolka s motorem uprostřed.

A i kdyby šlo jen o design... když ercézetku zkrátíš zadek (a odstraníš double bubble), bude z profilu vypadat přesně jako TT, což by se pak kritizovalo zase v jiném článku, že :-)

Aby bylo jasno, nejsem zarytý zastánce designu RCZ, sám ho v posledním blogu docela kritizuju, ale je třeba být trochu realista v tom, jaké má výrobce možnosti.

Junior: Tvoje blbé internetové kecy. Kdyby RCZ s tím směšným propadem ceny jezdilo tak, abych byl spokojený, klidně si ho koupím a je mi jedno, že cena letí dolů. Holý fakt. Tohle pochopíš, až budeš starší, pokud budeš mít to štěstí. Zatím přepočítávej zlaťáčky v peněžence, přemýšlej nad návratností a bud potichu.

Stanley
14. června 2020, 18:11
-1
Úkroky stranou aneb; Bylo by to skvělé, kdyby...

Jan Machač: no na začátku píšeš o "srdcích autíčkářů", což jsem pochopil jako obecné smýšlení a tam si fakt na nedostatek místa zadních sedaček u kupé a umístění karosérie nikdo nestěžuje. Problémy jsou jinde. Pokud ale mluvíš o svém subjektivním pohledu na věc, tak pak nemám problém a umím pochopit, že tě proporce štvou. I když na bázi hatchbacku toho moc nejde vymyslet.

Adam Forman: sorry, vyjadřuješ se sice sebejistě, ale meleš hovna. Můj konkrétní model za poslední tři roky, co to sleduju, spadl možná o 50 tisíc. A pokud někdo u auta musí řešit zůstatkovou hodnotu, tak na něj prostě nemá.

Stanley
14. června 2020, 12:56
4
Úkroky stranou aneb; Bylo by to skvělé, kdyby...

Honzo jako majitel RCZ můžu říct, že se pleteš :-) RCZ jsem pořizoval jako každodenní kupé a víc, než zadní sedačky, mě zajímal kufr, ať už z důvodů nákupů nebo větších dovolených i se sportovním vybavením. No a prostor je tu fenomenální :-)
Ono je to předokolkové kupé, a když už nemá zadní náhon, tak to musí vyvážit aspoň praktičností, což se událo naprosto skvěle. Pokud chceš u kupé zadní sedačky, doporučuju RX-8, nebo - pokud lvíčka - tak se smířit s 308 GTI, či co to je. Za mě, kdyby neměl RCZ takový úložný prostor, ztratil by pár bodů.

Dle mého jsou reálné důvody nevelkého úspěchu spíš tyto:
- klasický petrolhead se v této cenové kategorii na kupé od pežotu ani moc nepodívá, bude hledat v jiných vodách
- příznivec značky dle mého půjde spíš do nějaké jejich hatchbackové klasiky
- nepříliš spolehlivý motor
- kontroverzní vzhled, není pro každého

Stanley
10. května 2020, 07:03
3
BMW 2 Active Tourer: Jak to bylo tehdy a jak se to zdá dnes

Ještě pamatuju dobu, kdy článek Ptejte se Vojtů - hledám zábavnou zadokolku do 150 tisíc nebyl ostudou. Dnes už jsou tito lidé národ "bychařů".
Aneb jak se z Autíčkáře stává Fotříčkář :-)

Stanley
04. května 2020, 12:58
1
Ford chystá Pumu ST. Představí ji na začátku léta.

Vidím v nadpisu ST, automaticky se začnu těšit na článek, slepě kliknu a bum - ono Puma :-D Tak aspoň máte proklik a koment :-)

Škoda, že na tyhle kreace ve fordu peníze měli, ale na Focus RS už nezbylo. Naopak zase taková Puma ST pomůže všem těm taťkům a mamkám, zatíženým hypotékama na bungalov, aby chvilku žili v iluzi, že si ještě naposledy vyhodili z kopejtka tou "sportovní" bláznivinou.

Stanley
17. dubna 2020, 11:42
1
Hra na četníky a lupiče

To mi připomíná jednu mrzkou událost kdysi z Dubaje. Byli jsme tam přes 10 dní a jednou z věcí, co jsem chtěl, bylo sektání a fotka s jejich policejními auty. Stálo mě to skoro hodinu telefonování s policií, nakonec domluva klapla. Šťastný jako blecha.

Přijeli jsme tam, příslušníkovi u závory v budce jsme sdělili, proč tam jsme. Ten samozřejmě o ničem nevěděl. Než jsem se nadechl k odpovědi, že je vše domluveno a je nutno zkontaktovat toho a toho, můj odvoz řekl ok, to je škoda a rozjel se pryč. Jelikož bylo hned u nich napojení na dálnici, kde se nešlo vrátit okamžitě zpět a tím, že to byl poslední den před odletem domů, jsem takto ladně přišel o krásnou vzpomínku :-)

Stanley
17. dubna 2020, 08:01
0
Bez jakého nářadí se v garáži neobejdete?

Tady u pežotu je sranda, že prahy často zničil i zvedák přímo z výbavy. Oktávka má aspoň tu slušnost, že svůj vlastní zvedák akceptuje.

Stanley
16. dubna 2020, 13:53
0
Bez jakého nářadí se v garáži neobejdete?

Já si nářadí vyrábím, například to na obrázku. Je to speciální přípravek na zvednutí auta pro výměnu kol, ánžto můj vůz má podpírací body tak poddimenzovány, že bez něj by se ohly a odlomily, jak už se spoustě nešťastníkům přede mnou stalo.

Stanley
09. dubna 2020, 21:44
2
Audi A4 Allroad 40 TDI: Quattro v nejlepších letech

Takže když ty tady v diskuzi popíšeš typického korporátníka z hlediska auta, je to v pořádku, když popíšu já typického korporátníka z hlediska oblečení, tak mám předsudky a nějakou svou "náturu" dle Beastara :-D

Stanley
09. dubna 2020, 20:38
0
Audi A4 Allroad 40 TDI: Quattro v nejlepších letech

Jasný, tím příspěvkem nemyslím to, že tu ty auta za deset let nebudou jezdit. To ony budou.

Stanley
09. dubna 2020, 20:35
1
Audi A4 Allroad 40 TDI: Quattro v nejlepších letech

Tos jen nepochopil, o čem mluvím. Já mluvím o uniformitě korporátníčků a je úplně jedno, čím svou stejnost naplňují. Předsudky o homosexuálech a vesnických dělnících si asi nech od cesty :-)

Stanley
09. dubna 2020, 12:18
2
Audi A4 Allroad 40 TDI: Quattro v nejlepších letech

Co se týká designu, je to takový David Koller v hudbě - dobrý základ, o kterém sice příští generace už nebudou vědět, ale zároveň nejde o úpadek ve stylu Chinaski. Takový solidní mainstream bez výstřelků.
A jak bylo psáno, nezvykle nízký a protáhlý kombík. Rád na něj kouknu, když jede kolem.

Stanley
09. dubna 2020, 07:06
5
Audi A4 Allroad 40 TDI: Quattro v nejlepších letech

Jo jo, korporátníci svůj enormní business vkus dávají na odiv košilemi s jemnými detailními vzory, případně proužečky. Ti veselejší použijí lehký obtáhlý svetříček v pastelových barvách. A auta bílé/šedé/černé, protože elegance, nebo tak něco :-)

Stanley
30. března 2020, 09:07
0
Rouška v autě: nutnost, nebo nesmysl?

Mám už takový rituál, že každé ráno zapnu RSS čtečku, nejdřív vyfiltruju a vymažu vše s "corona", "korona" a "covid" v textu a pak teprve jdu číst zbytek. No a toto je tím pádem po několika týdnech první článek o viru, co jsem přečetl - hned je ten svět pozitivnější :-)

Stanley
27. března 2020, 12:08
1
Ptejte se: Jak brzdit motorem při běžné jízdě?

Ehm, něco podobného dělám v jisté obci, kde v padesátce semafor dává červenou i při reálných 43 kmh :-)

Stanley
27. března 2020, 12:06
0
Ptejte se: Jak brzdit motorem při běžné jízdě?

Brzdění motorem jsem používal rád, dokud jsem jezdil šestiválci. Dnes s 1,6 čtyřválcem jde o zapomenutou techniku - to auto motorem prostě nebrzdí...

Stanley
13. března 2020, 08:46
0
Potřebujete vůbec auto?

To je téma. Pamatuju si, jak jsem tu kdysi dostal od kohosi hrozivě zprcáno za to, že jsem si dovolil zkritizovat autobusovou dopravu :-D Holt ty deprese z vlastních nešťastných životů...

Názor mám pořád stejný, dokud se budes stávat, že MHD vyjíždí dřív, než říká jízdní řád, případně výlet ve dvou je vlakem/autobusem stejně nákladný jako doprava sportovním autem, tak fakt není co řešit.

A do práce auto potřebuju, je rozdíl vstávat o půl čtvrté nebo v šest.

Stanley
21. února 2020, 07:48
3
Nebojme se používat naše auta k tomu, k čemu jsou určená

Pěkný článek a souhlas s jeho sdělením. Řekl bych, ale to vařím z vody, že porsche bude mít lépe dostupné nahradní díly pro starochy, než většina ostatních automobilek, takže pokud na to majitel má, je milión km reálný.
Protože mám taky sklon mít auto na celý život a jezdit s ním denně, můžu jen litovat, že ta "moje" automobilka tohle dělat nebude :-)

Stanley
20. února 2020, 13:59
0
BMW X4 M40i: Zcela nová definice GT

Ohledně vzhledů aut na autíčkáři vládne trochu diskuzní hysterie. To když třeba v nějaké anketě krásy vyhraje Mazda RX-7, nebo je produkce škodovky označena vizuálně za nudnou, to je pak diskuzní fičák. Moje auto naživo vypadá skvěle, ale na jakýchkoli fotkách je vždycky hnusné a chápu každého, kdo z toho blije. Jo a z přímého bočního pohledu je taky hnusné.
Chce to nadhled, střízlivost a chápat čistou subjetivnost, jinak se to tu bude furt zbytečně mlít.

Stanley
30. ledna 2020, 15:52
0
Volkswagen vyhlásil nejprodávanější díl roku 2019

No ono tady hlavně nikdo VW nepomluvil. VW svůj poslední vizuálně zajímavý model zařízl, to je krutý fakt. Poukazovat na dobu minulou je pěkné, ale nic to nezmění. Když to úplně obrátím a napíšu, že Ferrari dělá JEN samá sportovní nebo zajímavá auta a praktické vozy nemá vůbec v nabídce, taky tím někoho urazím? Asi ne, že?

Hlavně si neumím představit, kdybych se do toho VW opravdu reálně začal opírat. Tedy stejnou měrou, jak se Beastar opakovaně naváží například do tria BRZ - BMW - Hyundai. To by ho asi jeblo hned, ani by nestačil sepsat tradiční urážku MG. Jednou to budu muset vyzkoušet. Tím se předem omlouvám reálným majitelům VW - nebudu to myslet vážně :-)

Stanley
29. ledna 2020, 21:23
0
Volkswagen vyhlásil nejprodávanější díl roku 2019

Já jsem to Polo GTi i pochopil zcela vážně. A je to asi nejzábavnější auto z produkce VW. Nicméně jedna vlaštovka jaro nedělá, a zcela narcisticky stále považuju svůj příměr VW auta k VW párkům jako trefný :-D
Ale vážně - Polo GTi je jedno z aut, které občas lehce podstrkuju své drahé, coby další vůz pro ni do budoucna.

Stanley
29. ledna 2020, 18:18
1
Volkswagen vyhlásil nejprodávanější díl roku 2019

To je právě to bístíčku gangstere, já se nesnažím vystupovat jako nějaký petrolhead. Staré auto jsem si koupil, protože to v určité fázi života prostě přišlo. Dokonce jsem už před pár lety hledal novější náhradu a ani v Ptejte se Vojtů neuměli nic najít. Tebe jsem se nedávno ptal taky, a nevypotil jsi zhola nic. No tak jsem si prostě počkal, až přijde něco, co mě zaujme. A že jsem toho za posledních pár let vyzkoušel.

Jsi člověk, co si dává extrémně záležet na tom, jak působí na své okolí, jak moc ohromuje. Nízké cíle jsou taky cíle, že. Proto nikdy nemůžeš pochopit, že někdo zůstane u starého auta, dokud nenajde adekvátní náhradu. MG je auto, které nemá prestiž, stojí suché z nosu, nikdo ho nezná. A přece s ním dobrovolně jezdím, nesnažím se ho okamžitě zbavit a nestydím se za něj. To tě sere a proto budeš psát blbé komenty k MG i nadále. Dělá mi to mimochodem škodolibou radost, protože i když žiješ v hvězdných číslech, nedá ti ta zkachovalá značka spát. Musíš o tom totiž napsat výblitek z párků pokaždé, co uvidíš někde můj příspěvek :-*

PETROLHEAD: v pohodě Vápno, mě to neuráží. Naopak je to krásné slovo, které jsem se naučil až tady na autíčkáři a mám ho čím dál tím raději. Asi už o tom konečně napíšu blog :-D

Stanley
29. ledna 2020, 11:18
0
Volkswagen vyhlásil nejprodávanější díl roku 2019

No přesně tak. Za mě se sice škodovka zlepšuje jen v kontextu obecné úrovně poplatné pokroku a době, ale jinak souhlas.
Úplně jsem nečekal, že přirovnávním produktu hromadné výroby k párkům se sesype lavina hysterie zrovna na tomto webu, ale co už :-)

Stanley
29. ledna 2020, 08:28
1
Volkswagen vyhlásil nejprodávanější díl roku 2019

Jasně, na nic jsem ti nesáhl, ale zdaleka nejvíc komentů o MG Rover tady na autíčkáři začínáš ty :-D Ale jinak souhlas - jsi samozřejmě největší český gangsta, co jezdí 300kmh, má 300kW, láme ruce na počkání a má nejlepší antiradar. Takže si dej k fotbalu v TV ten svůj párek a buď prosím tě v klidu - jsi stoprocentně větší frajer, než já.

Na rozdíl od vás dotčených tady - já jezdím pravidelně s dvěma vozy VW/Škoda a jsou to nudné konzumní povozy (jako ten párek), které vás dovezou tam, kam potřebujete, pokud možno bez jakýchkoli emocionálních vzruchů. K čemuž jsou postavené a určené, a proto si je lidi i pořizují. I přes váš nesouhlas, nebo co je to tu zase za divadlo :-)

Stanley
28. ledna 2020, 07:48
1
Volkswagen vyhlásil nejprodávanější díl roku 2019

A jéjej... zase jsem někde někomu na něco sáhl :-D Normálně bych zhrzenému Beastarovi a na jeho už asi třicátousedmou narážku na MG u mého komentu odpověděl, ale je to už nuda :-)
Ten červený brouček je samozřejmě pěkný, i já ho mám rád. Jdu se hned podívat do konfigurátoru, v jakých výbavách a cenách se dneska u VW nabízí.

Stanley
27. ledna 2020, 15:49
1
Volkswagen vyhlásil nejprodávanější díl roku 2019

Stejně jako se určitě najde spousta lidí, co by se do krve hádalo, že VW krásná a zážitková auta vyrábí. Ano, pro někoho ano.
Kdo chce, můj koment pochopí :-)

Stanley
27. ledna 2020, 13:37
5
Volkswagen vyhlásil nejprodávanější díl roku 2019

Mezi uzeninou a Golfem je právě naprosto jasná spojitost - stejně jako párek si kupujeme, abychom se rychle a jednoduše nasytili, a to bez požadavků na zdraví a chuť, Golfa (a další VoloWiny) si kupujeme, abychom se bez nároků a jednoduše dostali z A do B. A to bez požadavku na řidičský či estetický požitek. Toliko k souvislostem.
Jinak lehce humornou zprávičku z produkce VW chválím. Od automobilky, co zařízla i svůj poslední lmalinko zajímavý model - Scirrocco, bych něco mimo čistou účelnost nečekal.

Stanley
24. ledna 2020, 09:28
0
Stanley
22. ledna 2020, 10:29
0
Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

Trochu ten boční profil Crossfiru avivážený do divna je. Ale i tak se mi to auto zvenku líbí.
Takže to už jsme v Evropě čtyři :-)

Stanley
17. ledna 2020, 08:17
3
Peugeot 208 GT-Line: Stylový přepravník pro neřidiče

Oni musí, když totiž zmizíš prolisy a další kolotočoviny, tak zjistíš, že i masy je tam na tři auta :-)

Stanley
28. prosince 2019, 11:08
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Ale samozřejmě Bístíčku, že bys mi ujel, neboj se :-D Stejně jako jsi v dětství měl určitě tu největší bábovičku na písečku!

Ten dýzl jsou přece tvé vlastní dlouhodobé řeči. Jsem samozřejmě rád, že začínáš (znovu) objevovat krásu benzínu a dokonce se jím už i chlubíš. Jaká to názorová změna u velkého dospělého Beastara, kterému machrování benzínem za ty peníze ještě před rokem nestálo. Příště to bude chtít trochu té názorové konzistence, internet si pamatuje všechno ;-)

Taky pěkné vánoce, určitě máš největší a nejzelenější stromeček ve čtvrti :-)

Stanley
27. prosince 2019, 10:00
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Tobě to MG hodně leží v žaludku, co? :-D A víš, co je nejhorší? Že mě cesta v tom autě za dvě průměrné výplaty baví každý den, co s ním jedu do práce. A fakt pěkným cestami. Pak jseš tu ty. Do svého dýzlu jsi narval desetinásobek toho, co já i se všemi náklady, tvůj život se točí kolem tabulkových maximálních kilowatů a maximálních rychlostí (reálně pak po Praze brzdíš provoz pětatřicítkou, že?) a nakonec - dle tvých vlastních slov - máš toho dálničního ježdění tak po krk, že tě žádné ježdění pro radost nezajímá a vlastně už jsi z toho vyrostl. Na fóru pak útočíš na ty, kdo se z tebe neposerou. Děkuju pěkně za automobilový život, co vedeš, a těším se na další urážky mého MG :-)

Stanley
18. prosince 2019, 11:32
2
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Původně mi to na fb přišlo jako příjemná zábava, i když jsem se úplně aktivně neúčastnil. Ale tady v diskuzi vidím, že zábava stranou. To když se tři hysterky rozhodnou, že Mazda nemůže vyhrát, pozuráží majitele mazd, tento server a napíšou tu o tom 80 příspěvků.

Holt tu kulturu novinek.cz máme v krvi :-)

Stanley
09. prosince 2019, 10:52
2
Ford Focus ST 2.3 Ecoboost: Návrat na výsluní

Mám pocit, že zaměnili těsnění za to z Mustangu 2,3l - což bylo jádro chybného pudla.

Stanley
09. prosince 2019, 10:51
1
Ford Focus ST 2.3 Ecoboost: Návrat na výsluní

Po dlouhé době začínají být hatchbacky zase trochu hezké. Doba osobitosti, kterou u Fordu značil Focus I nebo II už je asi definitivně pryč, ale na druhou stranu to už díkybohu není ten generický vzhled. Sice jsou, počínaje posledními generacemi fokusů, meganů a jedniček BMW, všechny stejné, ale aspoň ne totálně hnusné.

Pěkný a nadšený test. Vzbuzuje u mě naději, že za pět let bude z čeho vybírat :-)

Stanley
05. prosince 2019, 10:07
1
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

Závada mého vozu a já jsme se společně dostali do rovnováhy a žijeme v harmonii. Když mi tehdy poprvé zmizela půlka nádržky chladící kapaliny, zešedivěl jsem nad scénáři jako prasklá hlava, fouklé těsnění nebo zkroucený blok a vůz okamžitě odstavil.
Dnes, po čtyřech letech, vím, že jde o "charakter". Nevypozoroval jsem v mizení kapaliny žádnou souvislost, ani pravidelnost. Někdy mizí, když auto dlouho stojí, někdy mizí když jezdím furt, někdy mizí v zimě, někdy v létě a někdy nemizí i měsíce vůbec, nemá vliv stálá jízda na dálnici, ani trackday. Opakovaná tlaková zkouška neprokázala únik, kapučínko pod víčkem není. A tak spolu, s trvalou náhradní kapalinou v kufru, žijeme.

Stanley
03. prosince 2019, 08:22
2
Chceme nová auta?

Desítky mají vymakané vyhledávání. Já se už od osmiček nikam neproklikávám, stačí vyhledat první tři písmena "start-a-b-c-enter" a obsáhne to 90% všeho. Nakonec je to rychlejší než myš/klávesnice/dotykový displej. Navíc to v systémových věcech umí, aspoň u mého Dellu a Surface, hledat i anglicky v českém systému, což je další zjednodušení.
Jinými slovy - v osmičkách a desítkách se neproklikávám už roky a ovládání je naopak o dost rychlejší.

Stanley
02. prosince 2019, 11:22
0
Chceme nová auta?

Ten "dobrý" youngtimer za 100 tisíc by stačil. Ono totiž čím hezčí auto je, tím větší je strach o něj, což je zbytečně svazující pocit :-)

Jinak to jsou ceny, které dle tvých zkušeností řádově sedí?

Stanley
29. listopadu 2019, 18:34
2
Chceme nová auta?

Ono je asi jasné, že dnešní nové auto je bez diskuze lepší, coby každodenní povoz pro normálního člověka, snad ze všech hledisek. Pro něj není jediný důvod kupovat cokoli staršího.

Mít já volných 500 tisíc, nekoupím nové (např. tuhle Megane GrandCoupé nebo oktávku), anóbrž si nechám komplet zrenovovat to své patnáctileté a co zbyde, v něm projezdíme po světě. Ale takových ouchylů bude na světě jen pár, normální to rozhodně není a už vůbec by se na takové zákazníky neměli výrobci obracet :-)

Stanley
22. listopadu 2019, 09:24
0
Nissan testuje na Ringu nástupce 370Z

370Z je vlastně docela chudák. Milovníci starých časů chtějí zadokolkové atmosféry s fofrklackem, ale když je tu desetileté pořád ještě vyráběné Zetko, tak si nikdo neopomene rýpnout, včetně novinářsta. Tím neříkám, že je to i místní případ. Za mě je super, že se to pořád dá sehnat nové.

A jo - nejhezčí profil mají první dvě generace :-)

Stanley
21. listopadu 2019, 14:56
0
Alpine A110 Premiere Edition: Moje drahá Francouzka

Jestli jsem z těch několika článků dobře pochopil, jde o takový jemný lehký sporťák, nic syrového.
Musím ale velmi pochválit vzhled - perfektně vyvážené proporce, nikde nic navíc, nikde nic nechybí. A110 je i dost svá, přídavná světla v přídi, to už se nevidí příliš často. A ta krásně se svažující nízká záď... za mě vzhledově jeden z nejhezčích sporťáků vedle Alfy 4c a podobných.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skyhawk  1980
Buick Skyhawk

1980 rok výroby
85 koní výkon
3 800 ccm objem

Ford Mustang  2011
Ford Mustang

2011 rok výroby
310 koní výkon
4 ccm objem

Volkswagen Passat TDI 125 kW DSG 4 motion  2010
Volkswagen Passat TDI 125 kW DSG 4 motion

2010 rok výroby
125 koní výkon
1 998 ccm objem

Plymouth Fury Suburban Sport Wagon 1968
Plymouth Fury Suburban Sport Wagon

1968 rok výroby
216 koní výkon
6 288 ccm objem

Chevrolet Camaro SS Convertible 2011
Chevrolet Camaro SS Convertible

2011 rok výroby
425 koní výkon
6 162 ccm objem