Stanley
Jméno | Stanley Stanley |
---|---|
Bydliště | Ostrava-město |
Registrace | před 8.3 rok. |
Poslední aktivita | před 9.4 dny |
Příspěvků ve fóru | 11 |
Komentářů u článků | 232 |
Pozitivních komentářů u článků | 120 |
Negativních komentářů u článků | 5 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Hejt na automobilovou beztvarost
O tom, jak všichni maskují bramboru, a o tom, jak ji všichni maskují stejně.
Jak jsem se stal petrolhédem
Blog o tom, jak se jeden internetový anonym stal petrolheadem…
Jaké auto, takový řidič
Za ty roky, co jsem účasten každodenního provozu, všimnul jsem si několika opakujících se vzorů chování řidičů a jejich vozů.
Posledních 50 komentářů
No, když to srovnám se svým 10ti letým "hothatchem", tak mám vyšší výkon, obdobný krouťák, lepší zrychlení, vyšší dojezd, mnohem vyšší maximálku, a o 300 - 400 kg (!) nižší hmotnost.
Z hlediska nadšence do řízení můžu souhlasit s tím, že elektroauta jsou budoucnost, protože přítomnost stále ještě nejsou. Naopak pokud jsem nadšenec do chytrých technologií a mám vše od hodinek, přes sluchátka, telefon a tablet vše propojené a fekosystému, pak je tohle Mini logickým dalším krokem.
Já bych to nechtěl jen kvůli té výšce - sportovní auto je pro mě stále definováno mimo jiné nízkým posedem i designem. Ale pro matky do města ok, proč ne.
Na druhou stranu to má mít pod 1,5t a to už začíná být pomalu úroveň, kde začínám mít zájem se v tom aspoň svézt. Ale chtít vlastnit? To musí elektromixéry urazit ještě nějakou cestu :-)
Díky za článek, tohle je moje velmi oblíbené auto se správnými rozměry, hmotností, výkonem, i vzhledem. Jediný opravdový evropský kejkár. S automatem souhlasím, ten musí buď fungovat perfektně a rychle, nebo ho tam raději nedávat. Pokud odhlédnu od toho, že v takovém autě by měl být vždycky manuál.
Jak je na tom motor s výkonovou špičkou, má nějakou? Je radost ho točit?
ransom: A to jsou podle tebe nízké crossovery? Tak já tobě i redaktorovi pomůžu: standardně prodávané a časté crossovery jsou například i 2008, Kona, Puma nebo Kamík. Na výšku skoro přesně 155 cm. To už jsou podle vašich měřítek placaté sporťáky, ne? :-) No a k čemu má blíž A290, k vysokým hatchbackům nebo k nízkým crossoverům? Odpověď zřejmá...
Ono ten můj první koment byl myšlen jen jako pouhý rýpanec, je tu totiž vidět počínající trend posouvané definice jako u "kupé" suv pro nutně sportovní tatíky s panděrem, co si níž už nesednou. Ale pokud se chceme bavit o konkrétních číslech, tak prosím.
Je sice úctyhodné, co jsi zvládl ve třiceti, ale dnes? Pro pohodlí potřebuješ tlusté auto. Já i v mnohem vyšším věku denně pohodlně nastupuju do auta nižšího, než jsou dnešní hatchbacky a nemám s pohodlím nejmenší problém. Kdo je na tom nakonec líp? Předvádět se tím, co jsem zvládl kdysi, je pro vzpomínkáře.
Nechci vypadat, že uznávám jen sportovní nebo elegantní auta, taky jednou budu nucen přesedlat na drezíny, ale rozhodně nebudu mít potřebu to zaonačovat.
Vyhýbavé a nekonkrétní odpovědi od obou, a poctivé mínusy od dalších neohebných :-)
Já, na rozdíl od vás, jsem napsal konkrétní typy častých hatchbacků, se kterými jsem porovnával, vy jste do placu nehodili nic. Pořád čekám: které standardní crossovery/suv jsou stejně vysoké, jako výše zmíněné hatche? Hoďte aspoň tři normálně prodávané auta stejně, jako jsem to udělal já. Pokud má tedy platit teze, že crossover není o výšce. Do té doby je to jen plácání neohebných.
Ano, nebude tu další derivát uniformních tvarů hatchbacku, protože to bude naprosto neotřelý a extravagantní derivát uniformního tvaru hatchbacku, akorát natažený do výšky crossoveru. Bomba, cením si každého, kdo se nebojí jít s tak extrémní změnou na trh :-)
...kolik znáš crossoverů s výškou průměrného hatchbacku (i30, 208, 308, Polo)?
A290 je hatchback? Vždyť je to o nějakých 8 cm vyšší, než stejně dlouhé Polo. To už se zhýčkaní a neohební majitelé crossoverů a suv začali za své vozy stydět? :-)
Pěkný článek a moje nejoblíbenější generace Mustangu. Já jsem ho s V8 chtěl, ale nakonec jsem koupil evropskou herku, tak teď už jen počumuju.
Když tu chce člověk mezi těma hromadama dodávek a suv nejít něco s aspoň kapkou emocí, skončí nakonec u článku o motorce, jinak už moc není kde brát.
A i já sám už delší dobu přemýšlím, že opráším řidičák na jednostopu. Mezi novýma autama už se totiž nic lehkého, s živým benzínem a bez funkce mobilní ústředny buď nenachází, nebo je to nezaplatitelné.
Frodo: že jo, pokaždé si říkám to samé - lehké jednoduché autíčko s nepřímovstřikovou atmosférou je do města dlouhodobý, levný a ekologicky nejméně náročný ideál.
Samozřejmě, pokud potřebuju uchvátit ostatní návštěvníky kavárny s mrkvovým burgrem, bude nutno něco s obřím displejem, uživatelským účtem a potvrzenými podmínkami, to je jasné.
V diskuzích u aut s emocemi se rešívala křivka momentu, reakce na plyn, zvuk a další. V diskuzi o elektroautě se ponejvíce zdůvodňuje oběd :-D
Displej nedokáže nahradit krásné budíky. Ale ony taky dnešní předisplejovaná auta nejsou pro lidi, co mají rádi auta :-)
Jo, takhle má vypadat recenze. Mluví tam o věcech, kterým se na Autíčkáři při testu tzv sportovního EV často vyhýbají.
Je to škoda, ale pro objektivní informace musí jít člověk jinam.
David Střítežský: Ano, ty mi můj názor nevyvracíš, a dokonce se jádru mého sdělení obratně vyhýbáš. Jak v jedné scénce říká Kaiser: "Dělá, že telefonuje" :-)
Názor si obhájit neumíte, za mě tedy vše :-)
David Střítežský: Tady ale nejde o to co je nebo není. Jde o převlíkání kabátků. Ještě nikdy jste v recenzi sportovního auta - když už cíleně zmiňuješ samé těžkotonážníky, tak v recenzi šesti nebo osmiválce - nenapsali, že dělá jakési brm brm, až na špatné výjimky jste byli ze zvuku vždycky nadšení. Teď už je to jen brm brm. Ostatně ten sám autor napsal do recenze jistého V8 ke zvuku toto: "Chtělo se mi plakat štěstím". A není to výjimka, stačí to tu sledovat pravidelněji.
Naopak při testu "sportovního" EV začnete zpravidla bagatelizováním některých ze sportovních vlastností, které mají spalováky, ale EV ne, a pak terve pokračujete v recenzi. O tohle jde.
Samozřejmě je možné mě opět chytit za slovíčko a vybrat si, co se hodí :-)
Možná, kdybyste prostě EV testovali, jak jsou, bez zbytečného otírání se o minulost (kterou naopak chválíte, pokud i dnes přijde na test) tak by šlo recenze brát věrohodněji.
Mně se líbí, jak ještě před deseti lety byly vlastnosti sportovního auta, jako štíhlý nízký design, nízká hmotnost, zvuk motoru, kvalitní řazení a např. výkonová špička chváleny a v recenzích velebeny.
Dnešní způsob každé recenze "sportovního" EV je postaven tak, že se nejdříve vymezíme vůči výše zmíněným požadavkům (protože ani jedno z toho EV "sporťáky" nemají), a pak v dlouhé litanii popíšeme zrychlení (protože to jediné elektriky mají). No a zbytek recenze už se nějak domastí.
Jako bych takto postavený text viděl prakticky v každé recenzi "sportovního" EV.
Se to trochu bojím napsat, ale sedmička se mi, až na pár detailů, líbí. Asi bych ji zhejtil víc, ale v kontextu všudypřítomných tlustých suv je toto najednou velmi elegantní, čistě tesaný vůz. I když teda arogantní.
A to dráždění ostatních pouhým výskytem na cestě... Jako majitel krásného kulichu přímo z Nepálu v těchto nezimách jezdím samozřejmě bez střechy a to je každý den něco. Za poslední týden: Roomster, co mě tak nutně musel předjet před kruháčem, že na něm dostal smyk. Nasraný oktávkář, co mě seřval, protože jsem ho z jeho vedlejší nepustil na mou hlavní. Závodní Thália, měla totiž křídlo, co mě pod radarovou čtyřicítkou musela předjet, aby za 200 m zastavovala u krajnice. Pochopil jsem, že nic nevytočí lidi víc, než symbol radosti (např. kulich & roadster) nebo symbol úspěchu (např. nová sedmička) :-)
V životě jsem zjistil, že neexistuje nic jako zlaté české ručičky, a že čemu se hlavně vyhnout, je český všespravič "ježiš to je dobré, to pude, tohle je tu zbytečné, to kura uděláme takhle". Prototyp fortelného Chlapa, co umí vše. Výsledkem byly vždy rozladěné motory, nefunkční "zbytečné" ventilátory (ještě je tu jeden přece), ulámané plasty, elektrika na hranici požáru, přehřívající se elektronika "opravena" přídavným ventilátorem a další.
Palec nahoru, že ses do toho pustil, já mám z elektroinstalace v autě hrůzu. V zesilovači je to nějak v pohodě, tam je to všechno v jedné krabici, ale v autě se z těch svazků drátů vedoucích od někud někam, nějak ztrácím :-D
Dnešní Betlém by byl v obležení - všude kolem by parkovala místní honorace ve svých velkých suv, samozřejmě co nejblíž vstupu. Ne že by je křesťanská tématika nějak zajímala, ale na tomto typu akce potřebují jednak být společností viděni a také chtějí vidět, kdo další se přišel ukázat. Stejně jako je to dnes u některých nedělních kostelů a všech městských divadel.
V další vlně parkování by byly o něco menší suv, tady by šlo matky s dětmi, co chtějí, aby děti viděly tu krásu. Parkování na 500 metrů vzdáleném parkovišti není sexy, opět se zastavuje co nejblíže vchodu. Že děti řvou a kopou do kolíbky s Ježíškem, nevadí - jsou to přece děti!
V neposlední řadě by tu byla spousta poutníků s rozsvícenými mobily. To proto, že na akci Narození spasitele sice přisli pěšky zdaleka (kvůli sebepoznání, pokoře a skromnosti), ale potřebují sdílet už sedmý příspěvek a desáté reelsy na své sociální sítě o tom, jak poznali sami sebe, při cestě k pokoře a skromnosti.
A to vše samozřejmě zastřešuje osmdesát stánků s jídlem, svařákem a hlasitými koledami. Všichni tito pokorní návštěvníci, co přišli oslavit příchod Spasitele, se musí někde občerstvit a pobavit, no ne?
VK, MBMB: víte, co je váš problém? Neustále hlásáte, ze máte nejlepší pizzu pro všechny, ale tajíte, že je s ananasem. Pak se divíte, že u vás nechtějí jíst. Proč? Vždyť je to pizza! Začnete tedy být upřímní? Ne, o ananasu dál nemluvíte a raději rozjedete boj proti šunce.
Vemte si příklad z nedávného blogu o Mustangu od Kuby Pospíšila - uvolněný, sebeironický, vtipný, milý. Dokud budete vést boj křečovitě a manipulativně ve vašem stylu, sympatie nebudou, mezi takové člověk nechce patřit.
Tak ono hlavně elektroauto nabízí jen to zrychlení, žádná další rovina zábavy tam není. Kdyby byla, tak se o ní píše. Takže elektro sice splní všechny požadavky českého národního sportu Pupků být první nasfjetlech, ale tam to taky končí. Klidně může lámat krky už při výjezdu od nabíječky, ale z hlediska zábavy z řízení naprosto irelevantní.
Díky za občerstvující článek. Málokdy se člověk dočte o realitě, pokud se neshoduje s vegan žvásty výrobců.
Jo, to máš nejspíš pravdu. Já už jsem z filozofie "nabídneme vám sporťák, kabriolet, kupé i shooting brake, pokud to bude suv" tak zblblý, že už ten princip zkratkovitě odvozuju ze všeho. Třeba ze sedanu, co domněle chce být kupé.
Mno jo, nikdy bych nečekal, že si po shlédnutí baworáckého sedanu budu muset jít spravit chuť k fotce v diskuzi. A je to tu. I když Čtyřdveř byl top vždycky.
Mám z něj pocit, že je to sice sedan klasické řidičské koncepce, ale že se za to v BMW vlastně styděli, a tak veškeré tyto nepřípustné stopy zahladili.
- masa hmoty před předním kolem je větší, než za ním, takže se zcela ztratil dojem motoru za přední nápravou
- silně se svažující kapota vypadá jako předokolková, čemuž dopomáhá i linie bočních oken zapíchnutá hluboko pod linii kapoty. Stačí zakulatit zadek a je z toho víeméně typický hatchback...
- a protože je dnes už sedan sprosté slovo, tak i skoro zmizel úhel mezi zadním sklem a kufrem, takže v příští generaci už to bude sedan-coupé, aby si obligátní fotřík snad proboha nemyslel, že řídí usedlé auto
A to byl můj tajný plán takový, že si za 5 let koupím nějaké lehce ojeté báwo fsedanu a dožiju to s ním. Jenže já nechci sedan, co se za sebe stydí.
Tak kdyby se tahle obludka nejmenovala po Mustangu, tedy po autu s krásným štíhlým profilem, splývavou zádí a dlouhou kapotou, tak si ho většina petrolheadů ani nevšimne. To je stejné, jakoby Lucie nebo to Krajčo začali rozhlašovat, že jsou nástupci King Crimson. Taky by to budilo emoce.
A jistě, unavení fotříci, co už si neumí sednout níž a doma mají zákaz koupit ten "sporťák", by nemohli říkat, že mají mustang.
Ten tvar (tehdy v případě banánů) měl smysl. Šlo o to, že banány byly postihované infekcí, která způsobovala nestandardní zakřivení. A než aby složitě a nákladně infekci kontrolovali, stanovili jednoduše povolenou míru zakřivení. Tím efektivně a levně zamezili tomu, že by se tu ty nemocné banány dostaly. Ono to nebylo tak blbé rozhodnutí, jak se zdá.
To jen takový oftopik...
Několik LC500 jezdí v okolí, takže se z nich těším pravidelně. Bohužel všechny jezdí "rozumně", takže nejsou moc slyšet. Nedávno tomu ale jeden dal na křižovatce zcela nekorektně napít a ten zvuk, to hrozilo samo božstvo...
Koukl jsem, kolik stojí auta, kterými se jezdí z důvodu nutnosti, ne radosti, tedy např. Superby a Tesly, a v porovnání s touto nudnou konfekcí je aristokratická LC500 vlastně dost levné auto.
Nějak tam nevidím ten vztyčený prostředníček všem. Pokud by opravdu měl být, muselo by jít o osmiválcové výhradně spalovací kupé s maximálně dvěma sedadly. To by ukázalo, krom petrolheadů, prostředníček všem.
Tahle obluda je spíš křečovitá snaha zalíbit se všem. Jednak těm nahoře (jo, je to fuj osmiválec, ale narvali jsme tam i baterky!), a jednak kolotočářskému fotříkovi, co ještě stále nosí obří hodinky, lesklý oblek a botky s hranatou špičkou, a který zastává všechny sofistikované životní hodnoty jako nejvíc, nejvýš, nejleskleji, nejsilněji a nejrychleji.
Ne že bych nutně potřeboval být pražákem a psát vodstranit a jiné vobludnosti. Ale nějak se to tam při tom ťukání na mobilu jakoby dostalo, hele viď...
Před několika lety jsme se s kamarádem vraceli ve 4 ráno v -30°C po ledové cestě z vesnické zábavy. Zábava jede, chechtáme se a najednou ve tmě, uprostřed cesty stojí ztichlá Niva. Tak jdeme opatrně k ní, koukáme dovnitř, jestli někdo neumrznul, a vidíme předkloněnou nehybnou postavu. Přemýšlíme nad nejhorším. Otevřeli jsme dveře. V tu chvíli se postava napřímila a namířila na nás kuchyňský nůž. V tu chvíli se v nás krve nedořezal. Jé čau kluci, co tu děláte? Byl to další náš kamarád, co se vracel Nivou z jiné akce, přičemž na půl cesty ho zradila a umřela. Vadu se mu povedlo vodstranit, a nožem se už v té tmě snažil jen nastartovat, což se posléze i povedlo.
Je vidět, že Niva ty zemité všehoschopné opravdové může nějak přitahuje. Nejenže nezemřou, ale nakonec se domů dostanou.
Mně se posledních několik let čím dál víc mercedesy líbí. Ne že by začali dělat hezčí nebo sportovnější auta, než dřív. Ale zatímco bmw je čím dál kýčovitější a snaží se spíš levně šokovat, než nabídnout třeba propracovanou nápaditost, vystupuje z toho najednou mercedes jako automobilka stále nabízející eleganci a v určitém smyslu i umírněnost a konzistenci.
Co mě mrzí, je nové GT. Ta nádherná freudovsky předlouhá kapota s kratičkou kabinou, co pravděpodobně nemají v moderním sportovním světě obdoby, je pryč, a GT se proporcemi posunulo mezi "obyčejnější" kupátka. Velká škoda.
No a tahle C63 je samozřejmě skvělost, a slova majitele o elegantním muscle caru jsou přesná :-)
Tož možnost projet se S660 ti upřímně závidím :-D Škoda, že nebyla možnost to pořádně protáhnout. Navíc jsem doufal, že si Hondu nějaký blázen dotáhl sem :-)
Vždycky, když to někde vidím, mám dojem hluboké rozšklebené rány, co se někdo pokusil přelepit malou náplastí.
MBMB: Chápu. Poslední stojan u obchoďáku ti sebral jiný knedla a ty nemáš jak nabít ten svůj sencormobil. Mysli na něco pěkného, mezitím zupdatuj všechny systémy v palubovce, a bude zase voňavo. Ju?
Pro ostatní: já jsem dilema otrockého řízení v zácpách vyřešil MHD a je to krása - o zácpy, řízení (a řazení) se stará pán, co je za to placený a já konečně zase čtu knihy, poslouchám hudbu a auta mám z 90% už jen pro zábavu. Zen jako vyšitý, doporučuju.
Jo, to má asi logiku. Nezbývá, než doufat, že v budoucnu někdo vyrobí něco s výkonem do 200 kW / 1200 kg pro ty, co se rádi svezou po okresce.
To nevadí, že netestujete Audi. Ono se kupuje, když máte obnos na pořízení o něco dražší nudy, než zbytek koncernistů. Tedy až na skvostnou R8, a snad RS3.
Díky za krásný test při sobotě!
Ještě před pár měsíci by mě hmotnost "sporťáku" 1984 kg vyděsila. Dneska si řeknu vždyť je to jen o čtvrt tuny těžší, než aktuální M2. Což je skoro stejný rozdíl, jako můj starý sedan versus "sportovní" E46 ze stejné doby.
Ach jo.
Mně se tahle M2, když je bez těch levně vypadajících drahých vizuálních doplňků, líbí. Má skvělé proporce, krásně vytažené blatníky. Jasně, je přehnaná. Ale vypadá jako komiksová parodie sebe sama, a to je super.
Blbá je ale velikost a hmotnost, to už je příliš. Naštěstí BMW vůbec nemusí trápit názor internetového teoretika, co na to stejně nemá :-)
Krasavec, vůbec jsem ho neznal. Hrozně se mi líbí u starších sporťáků karoserie, co se dole "ztrácí". Je to elegantnější a nakonec mnohem akčnější, než dnešní ospojlerované auta, co vypadají jako hubice vysavače přicuclá k cestě.
Taky nikdo nepsal, že by Z4 měla být pokračovatelem Z3, šlo o to jen ukázat, proč si myslíme, že je aktuální Z4 tak oteklá. V žádném případě to není špatné auto a mám ho rád jak v podobě BMW, tak i jako Supru. Supra je tedy taky hodně zavalitá, ale dost to spravuje tím snižujícím se výkrojem pontonu pod okýnkem dveří.
Jinak jo, E85 je už taky větší, ale díky malým převisům, kabině vzadu a rozvoru vypadá mnohem lépe. Další věcí je zmiňovaný ponton, ten nejenže je u E85 mnohem níž (viz tvar a umístění předních lamp), ale zároveň se za předním kolem krásně svažuje dolů a to je perfektní detail. Kdežto už tak vysoký ponton u aktuální Z4 jde za přední nápravou dál nahoru a z auta je tak vizuálně těžká cihla.
Za tím obrázkem si stojím. Dělal jsem ho od oka, ale pokud jsou údaje délek z internetu správné (4324 vs 4025 mm), tak jsem se v délce Z3 - přeneseno do reality - sekl o 2,5 cm. Sorry, ale za mě dobrá práce. Ale můžete si to o těch pár pixelů opravit, bude to velká změna ;-)
A co hůř, v realitě je Z3 krásně oblá, s dynamickými tvary, kdežto Z4 má všechny hrany vytažené co možná nejvíc ven, takže vedle sebe vypadají jako štika a kvádr. Pohledově je ten rozdíl snad ještě větší, než tady na obrázku.
Můžete o tom vést spory, můžete... Však to znáte.
Úplně nevím, proč jsi dostal mínus, máš bohužel pravdu. Tahle Z4 je tlusté auto, které dojem "placky" musí vyvolávat obřími koly a velkou šířkou, jinou možnost nemá. Ani v provozu mezi ostatními auty nevypadá mrštně. Tady profi simulace Z3 vs Z4 v Gimpu.
No jistě. Ty případy co popisuju se dějí mnohonásobně více, a dost často právě hluboko pod hranicí nepřiměřené rychlosti. Čili z pohledu PČR a médií je bezrizikový a v pořádku.
Mě už ta honba za omezováním rychlosti z důvodu "bezpečnosti" docela otravuje (bych ji zakázala). Jediné, s čím se umí starostové obcí a policie tupě vytasit, je radar.
Často projíždím dvouproudovkou, tři úseky, z čehož 2 jsou rovné a bezpečné a třetí má dost nepříjemné odbočení do obce. Ročně se tam srazí několik aut, často těžce, a často odlétá se zraněnými vrtulník. A kde vždycky stojí policie se stopořeným radarem? Ano, na těch dvou rovných bezpečných úsecích. Ve třetím rizikovém úseku jsem je neviděl za 8 let ani jednou.
Za celý můj řidičský život mě někdo ohrozil rychlostí asi 4x, zatímco nedávání přednosti v jízdě, zkracování zatáček protisměrem, předjíždění i když není místo, a přidávání plynu když předjíždím, musím řešit během 20 km klidně i 5x. Prudké brždění, uhýbání do trávy apod. A kde je v tu chvíli Wiggum? Pravděpodobně někde s hrdým a svátečním výrazem leští trojnožku pro radar...
Stále je pompézní. Ne kvůli výkonům, ale hlavně kvůli tvarům: dnešní moderní vozy mají v názvu honosné sport, coupé nebo shooting brake, mají jména po dávných slavných kupé, anebo jsou tlačeny brabusími výkony 800 koní apod. Mají ale jedno společné - jsou to všechno jen plebejské kombíky a suv. A v tom je Exelero pompézní - drze si dovoluje mít přední kapotu skoro delší, než místo pro lidi. Je to opravdové kupé a nejde jen o přeznačkovaný autobus. Dnes málo vídaný luxus.
Skvěle vypadá, designový jazyk do omrzení nekopíruje pořád ty samé prvky jako všichni ostatní, výborně jezdí, super posed a ještě ta hmotnost. Jak říká klasik, chudoba je svinstvo.
Moc pěkný článek, dobře se četl. Motorky mě lákají už pár let, řidičák mám, ale nějak jsem si pořád nic nekoupil.
Věta "Stačí motorka, funkční je vhodnější, ale i s anglickou se dá." mě jako majitele anglického vozu pobavila :-D
Skvělý článek, díky za něj. Tyhle reporty jsem tu vždycky rád četl.
A taky mám tajně rád Crossfire.
Poslední komentáře
- yaoming, 5 důvodů, proč je (pro mě) Range...
Jak je na tom spolehlivost? Stále člověk musí mít dva aby jeden... - Jakub Pospíšil, Deset vzpomínek na "obyčejný" Top Gear
Jojo, vánoční dárky jsou legendární... - PepaSFI, Deset vzpomínek na "obyčejný" Top Gear
připomněl bych díl který se u nás z jakýchsi záhadných... - rivka, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
Pro rocka: teda, tuhle generaci jako kombi jsem snad naživo... - rivka, Deset vzpomínek na "obyčejný" Top Gear
Jéé, právě jsem TG dokoukal, na Primě Cool :) Epizodu... - wondy, Deset vzpomínek na "obyčejný" Top Gear
Top Gear je mrtev, at žije Top Gear! S reasonably priced car jezdím... - Sato, Deset vzpomínek na "obyčejný" Top Gear
Moj najoblubenejsi diel uz na vzdy bude ako si vyrobia limuziny... - Jyrki, Deset vzpomínek na "obyčejný" Top Gear
je jich celá řada, ale jako první se mi vybaví Well aged... - Sato, u blogu Když vás nakousne žralok......
Velmi zaujimave diky! Super je ta cast o obmedzenej zivotnosti... - Sato, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
JS: takze u tych nizsich vybavach to ide, zaujimave, Lexus ES je na tom stejne? - Sato, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
Ja to pri dnesnych cenach benzinu fakt nechapem, ze ludia na novych... - rock, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
Ještě na přelomu milénia to zas tak absurdní představa... - sheogh, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
Tipuju, ze tomu trochu chybi spicka, takze se to zda takovy plochy..... - Jaromír Soukup, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
Těch je prý celkem 250. - Jan Hrdina, Nová Toyota Camry: Pořád stejně...
Co se těch prodejů týče, tak podle mě velká část těhle...
Poslední inzeráty
1968 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
2019 rok výroby
435 koní výkon
6 162 ccm objem
1990 rok výroby
212 koní výkon
5 735 ccm objem
1999 rok výroby
190 koní výkon
4 300 ccm objem
Rušné diskuse
- Jak je to s tou elektromobilitou
155 komentářů - Proč nemám elektromobil, i když bych byl prý podle tabulek ideální cílovka?
61 komentářů - Bazarový snílek: Levný daily kabriolet
32 komentářů - Subaru Outback Geyser: Prosté nesmyslů a plné pohody, toto auto si zamilujete
31 komentářů - Opel býval cool. Nekecám.
30 komentářů - Která automobilová značka je vašemu srdci nejbližší?
28 komentářů - S Volvem EX30 na delší cestě: Obstojí městský elektromobil při cestě do Itálie?
27 komentářů - Škoda Superb 2.0 TSI: Vlajková loď na český způsob
27 komentářů