
Stanley
Jméno | Stanley Stanley |
---|---|
Bydliště | Ostrava-město |
Registrace | před 4.6 rok. |
Poslední aktivita | před 7.7 dny |
Příspěvků ve fóru | 11 |
Komentářů u článků | 160 |
Pozitivních komentářů u článků | 83 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Hejt na automobilovou beztvarost
O tom, jak všichni maskují bramboru, a o tom, jak ji všichni maskují stejně.
Jak jsem se stal petrolhédem
Blog o tom, jak se jeden internetový anonym stal petrolheadem…
Jaké auto, takový řidič
Za ty roky, co jsem účasten každodenního provozu, všimnul jsem si několika opakujících se vzorů chování řidičů a jejich vozů.
Posledních 50 komentářů

ZS mám, ale musím říct, že jezdí - na poměry auta beze svoru - perfektně i do zatáček. Co má nepěkné, tak řazení. Naopak zvuk motoru a jeho charakter ještě žádný "malý" šestivál nepřekonal, ale ještě jsem se nesvezl v Bussu :-) Spíš bych ho nedoporučil kvůli dostupnosti dílů, ty už prostě nejsou a některé jsem nesehnal ani po letech. Šlo by samo koupit další ZS na díly, ale kdo chce mít na zahradě mrtvé auto.

Ale jistě, sebereflexi mám. Na celém širém autíčkáři nenajdeš jediný můj příspěvek, kde bych jakkoli chválil své vlastní řidičské umění :-)
Jo, kluci se samozřejmě můžou kamkoli dopravit po dálnici, jen tím nehasnou jejich automobilové zážitky. Zato některým jiným končí právě tam, zato o nich pořád mluví. To máš jako s fotbalem, někdo ho denně sleduje, komentuje a ví nejlíp, jak ho hrát, zatímco jiný ho prostě hraje. A já holt cením ty druhé. Pokud právě to znamená, že nemám sebereflexi a někoho hodnotím, jsem ochoten to riziko podstoupit :-)

Perfektně popsáno! Jsem se trochu cítil jako při sledování Le Mans '66 :-D
Je zajímavé, jak je ten autíčkářský svět rozdílný. Jedni tráví čas v diskuzích s tím, jak rychlostí min. 200 km/h polykají dálnice a jak skvělými jsou řidiči, a pak jsou tu druzí, o kterých slyšet není, ale pak s lehkonohou japonkou vyhrávají šestihodinové vytrvaláky. Za mě soucit pro ty první a velký palec nahoru pro ty druhé :-)

No jestli to bude stejně kvalitní výrobek jako můj iPad Pro, tak potěš koště.
Navíc jak píše výše eLzyx, baterky od Apple stojí za prd. Doma opakovaná zkušenost s několika iPhony. Samy o sobě fungovaly dobře, ale zemřely na nekvalitní baterky a aktualizace cíleně zpomalující celé zařízení, zima vždy znamená konec telefonování a focení. Sám mám k iPadu jejich Apple Pencil a té už po roce zjevně odchází baterka.
Ale v článku to už zaznělo, "loajální uživatelé" jabkové auto koupí s radostí :-)

My evropani máme také svou ojedinělou nálepkovou kultůru.


Já jsem určitě obdivovatel obskurností, protože bez obsukrností a se lpěním na zvyku a obecně přijímaných postojích (hatchback je prostě hatchback, co chceš dneska vymyslet na designu telefonu, a další perly...) bysme zůstali na stromech jak funkčně, tak i esteticky.
VelSatis je super. Stejně jako Focus mkI ukázal, že jde hatch udělat jinak a pořád dobře, VelSatis snad jako jediný přinesl hatchbackům eleganci.
Ti nejvíc největší chlapi, co mají chlupatá záda až na paty a nonstop štiplavé podpaží říkají, že miata je nesportovní a pro holky, ale tam bych spíš viděl tu C30. Každopádně stylový hatch, což umí málokdo.
Saab 900 je klenot. Ještě před pěti lety se mi nelíbil, ale nějak to dozrálo a názor mám opačný. Taky mě překvapuje, jak jako celek funguje, i když má téměř kolmé přední sklo.
Z mého pohledu tu částečně chybí zadokolkové BMW 1. On mu ten zvláštní design byl sice vnucen koncepcí, nešlo o cílenou jinakost, ale i tak je to jednorožec.
Pokud bude za 20 let existovat designová encyklopedie hatchbacků, tyhle všechny tam budou. Zatímco na současné Megany, Focusy, BMW 1 a 308 si nikdo nevzpomene.

beastar: ale já nikde nepíšu a ani reálně neočekávám, že by v kategorii spotřebáků, což hatche jsou, měly být designové orgie. Jen mám dojem, že to za pomocí pár linek jde udělat lépe a elegantněji, toť vše. A hlavně ani nečekám změnu, výrobci dělají logicky to, co chce většina - a jak jsem psal, dělal bych to taky.
Já se na dnešní hatchbacky dívám, ne tak příkrou, ale podobnou optikou, jako Enzo Ferrari. Pokud současný hothatch ukáže, že něco umí, tak se mi líbí. Takže RS Trophy, Focus RS/ST, RCZ R, Type-R a dokonce všechy Clia, Fiesty (což jsou knedle ultimátní) mám rád. A jak píšeš, taky oceňuju opravdovost, tzn reálné průduchy, spojlery a výfuky. Lehce problém mám pořád s i30N, oproti ostatním nevypadá hůř, ale je hrozně extrémně nudná.
2016-2020 do 2 miliónů? Audi A6 2017, Mercedes CLS Shooting Brake předposlední generace, AR Giulia a spousty dalších. A pěkným příkladem za všechny je Toyobaru, které s cenou hluboko pod milión a bez sdílených platforem napříč všemi směry umí být krásně štíhlé a 17" kola se na něm neztratí.
krab: no jasně, Focus MK1 je perfektní příklad toho, že jde vzít aktuální koncepce a technologie a bez extrémních nákladů udělat něco jinak a dokonce lépe, než ostatní. Díky bohu, že se občas objeví designér, co neví, že hatchback je prostě hatchback a že ho nejde udělat jinak :-)
Viola: hele já reálně nejsem profesí designér a to ani svítidel. Jen si ze mě Bíst dělal srandu s vysavačema, tak jsem v tom pokračoval ;) Jo, každý vidíme design jinak a oba na to máme právo. Mně jen přišlo líto, že je odsunován poslední jednorožec své kategorie a vyzdvihován generický design, který zkopíroval konkurenci a splynul v šedi ostatních. Ale jak už jsem psal, být v BMW, udělal bych to stejně. Naštěstí pořád ještě existuje ten malý schopný hnusáček jménem BMW M2 :-)
Franz Kafka: to víš, celý život v Ostravě a posledních 20 let návrh lowend světel pro Lídl a Sconto. To je holt život. Stejně jako někdo použije nick známého inteligentního spisovatele, aby pak sedl k netu, vodevřel pivo a vyblil první plytký pokus o osobní útok, co ho napadl. Taky život. Možná si příště přečti poslední odstavec mého prvního příspěvku, než do toho začneš bušit...

beastar: ne ne, já dělám stolní svítidla. Zrovna teď tu mám na stole jeden rozpracovaný industriál. Jinak jestli považuješ svého megana za štíhlého elegána, tak prosím :-) Pro mě teda není, ale neznamená to, že se mi nelíbí. Právě za žlutým se otočím vždycky. Už mě asi znáš, já i svého pežota považuju za bramboru, a to tomu většina okolí říká "placka".
Co se jedničky BMW týká, tak se mi taky vyloženě nelíbí žádná, ale na předchozích vidím víc plusů, než na té generické současné.
U hatchbacků, a i ve všech jiných oblastech designu, samozřejmě jde vymyslet něco jiného, jen si lidi myslí, že to nejde, dokud jim to někdo neukáže :-) Abych dal příklad z dnešní nižší třídy, například oktávka, fábia nebo a3 si ještě umí udržet tak nějak nerozhýkané tvary. Donedávna to uměl ještě golf. Ale i tito poslední pomalu přechází k většině.

Já teda nemůžu souhlasit s tím, že by jednička s kratší přídí vypadala vyváženěji - spíš jde o to, že jsme si po letech se zavalitými předokolkovými hatchbacky kolem sebe vizuálně zvykli, že hatch musí být knedlík. Shodou okolností jsem si cca před měsícem zahrál na carspottera, kdy mi oko zachytila původní zadohnaná jednička s dlouhou přídí.
A právě dlouhá příď a rovný ponton dělají tu štíhlou sportovní eleganci, co připomíná sedany vyšších tříd a co je jinak hatchům komplet zapovězena. Proti tomu jsou ostatní dnešní hatchbacky (včetně aktuální jedničky) prostě jen jankovité knedle. Kapota postupující nahoru, aby se do ní o něco níž zapíchla linie bočních oken, a ta pak šla taky nahoru. Stejně jako u focusu, meganu, i30 a tak dál.
No a ta ARB s kratšími signálovými cestami a rychlejší akcí... trochu to smrdí applovinou, kdy jsme sice nepřinesli nic nového, možná jsme něco dokonce ubrali, ale zákazníčkovi to zdůvodníme tak, aby si nakonec myslel, že dostal oproti konkurenci něco navíc :-)
Jinak ale chápu všechny důvody, které k aktuální jedničce vedly, udělal bych to stejně, pokud by cílem byla prosperita firmy :-)


Souhlas... tyhle kola buď vždycky sedí, nebo aspoň dělají nejméně problémů.

Kdyby jen Dot Hanzo, ale ona škodovka jde této úchylné zálibě koncernových fanoušků dlouhodobě naproti a sama dodává vlastní BuranStyle Edition větráky.
Čas plyne, kluci z benzínkových srazů dospívají, staré vylítané golfy mění za korporátní koncerny, ale kdesi tam vzadu stále žhne ten sám buranský nevkus. ...a škodovčí konfigurátor to ví :-)


Pěkný test a škaredé auto. Teda škaredé, jen docela tlusté... ale stejně, mít na něj patřičný obnos v prkenici, jedinou otázkou by asi reálně byla ta hmotnost. Což je dle mně zároveň jediná věc, která zabraňuje onomu evolučnímu propojení s GT86.

Polární noc, má zvláštní moc... když nemůžeme zpívat, určitě to půjde najít na jůtůbu, repráky mít můžem :-)


Markeťák má pravdu. Koupí produktu si kupujeme dojem, který chceme vzbudit v okolí. Proto se lidi rádi ukazují s "prémiovým" iphonem, jezdí ve "sportovním" kodiaku RS, kupují si "zdravé bio" jídlo, "sportují" na elektrokolech a bydlí na "venkově" v domě, co je obehnaný betonem jak v koncentráku.
Si stěžujeme, jak blbý je současný svět, a pak jdeme a prachy, kterých máme plné prdele (a pokud nemáme, tak si půjčíme), utratíme hlavně za imidžotvorné zboží a rok se s ním ukájíme. Pak totiž vyjde zase nová verze :-)

Pěkný článek. Mno jo, specializované formy aut mizí. Dneska je komplet všechno brambor, jednak zpuchlost kvůli tzv. bezpečnosti a druhak snaha o co největší vnitřní prostor na co nejmenším půdorysu, protože praktičnost přece.
Nevím, co se změnilo. Když někdo řekne, že má rád fotbal, nikdo se nediví. Když někdo rád řídí, je tak trochu dětinský a nesmyslně utrácí peníze. A to je pak vidět i na autech.
Další věc, lidi se rádi nechávají obelhávat a image je důležitější než reálná funkce, takže kodiak RS i X6M jsou jasné sporťáky a pokud to neuznáš, tak proto, že na to nemáš :-)

Úplně u prvního auta mě zajímaly, jsa ovlivněn okolím, fotří parametry - spotřeba a kufr. Dneska mě zajímá hlavně hmotnost, průběh výkonu, podvozek, sedačky a posed - to mám až skoro fetiš, ty musí být perfektní. Pak 0-100, ale jak kde, kdyby mi někdo nabídl levostrannou S660, tak beru i s jejím víc než 10s zrychlením. Výborná věc jsou dobře sladěné stupně převodovky, jenže to se v tabulce nedočtete. Spotřebu řeším jen pokud je nad 10 litrů, tam už musím přemýšlet.
Co mě naopak vůbec nezajímá, je zůstatková hodnota - auto si nekupuju nad své finanční poměry, ani jako "investiční", takže pro mě naprosto zbytečný parametr.
Důležitá věc je taky řidič - ten aktuální například nesází vždy zrovna přesné meziplyny a další věci, nicméně zatím ho neumím vyměnit.

Samozřejmě, že až bude někdy pežota prodávat, tak ho moc rád prodám za co nejvíc, ale to má asi stejnou váhu, jako "doufám, že se ve zdraví dožiju devadesáti". Ta bájná zůstatková hodnota měla ještě nižší prioritu, než barva ráfků :-D Kdyby mě zajímalo, za kolik prodám, tak jdu za ještě větší peníze do eMka od baworáků, tam mám mnohem větší jistotu prodeje, a ne do RCZ, které víceméně nikdo nezná a nechce. Já jsem si za své peníze koupil radost bez ohledu na tyto věci. Chápu, že to může znít někomu nabubřele, ale tak to prostě je. A udivuje mě, že tady na Autíčkáři, kde jsem právě kvůli radosti z aut, tohle moje vyjádření někomu trhá žíly, tuhle malost bych čekal spíš na novinkách.cz.

To právě ani zdaleka není o neřešení prachů, paradoxně. Už jsem to tu kdysi popisoval, byl jsem dokonce i pochopen, ale znova to dělat nebudu :-)
Jo, pokud si kupuješ vlastní auto za SVOJE peníze, ne co ti přidělí papá, tak se zajímáš dokonce i o takové nesmysly, jako je například dostupnost náhradních dílů, servisní síť, milion dalších věcí a někde tam je i ta tvoje mazec obrátkovost trhu. To je taková realita ojetých aut.

No jo, ono RCZ oproti takovým 350Z/370z/Z4 E86/BRZ a dalším, není úplně chlapácký povoz :-D V takové perleťové bílé je to naživo vyloženě pro módní návrháře :-)

Autíčkový Jelen: já s bočním profilem RCZ taky úplně nesouzním. Jen mě nenapadlo, že by někdo viděl snahu udělat to auto "jakože" motor uprostřed, protože i tak by na to bylo málo místa. Když se to srovná s R8, tak ta má sedadlo ještě víc vepředu a zadní kolo víc vzadu, až pak by se tam něco vlezlo. ALe ok, už vás chápu. Pro mě je RCZ cosi jako vzdálený duchovní nástupce VW Kamann Ghia - stejný základní profil, kabina umístěna proporcionálně na stejném místě, 2+2, stejné blatníky a stejně dlouhý kufr.
Junior: 3 roky refreshe mobile.de? Pche, čtyři! A setkáváním s konkrétními lidmi, ježděním na srazy a track daye. Ta zůstatková cena... víš prd, co bude za dva roky a auta jsou velice pomíjivým majetkem. Víš taky prd o tom, jaký mám já nájezd a víš další prd o tom, jak dobře se na trhu točí RCZ R. Zapřemýšlej, uč se, a pak začni kecat pičoviny o mých penězích, idiote. Až ti sklapne hřebínek, rád pokecám o tom, proč je zůstatková hodnota zbytečný parametr.
Mimochodem, koukl jsem na tvoje příspěvky tady, a tvoje ohrnování nosu nad ojetinami zní zvláštně od mladého utřinosa, který tančí, jak tatínek píská, jezdí v autech, co tatínek doveze do garáže, a co slintá po vyšší korporátní pozici, aby přesedlal do vyššího korporátního povozu. Pokrytectví dosti vysokého kalibru :-) A ano - přesně z tohoto důvodu si na rozdíl od tebe dělám, co chci.

Autíčkový Jelen: Jenže báze hatchbacku je relevantní. RCZ je na platformě tehdejší 308. Po prostudování zjistíš, že ta auta jsou veškerými délkovými proporcemi identická (rozvor, umístění kol, přední sedadla, volant, motorový prostor, i výška pontonu). To je daň za platformu, bez které by RCZ nejspíš nevzniklo vůbec. Zkus si sám vzít platformu 308 a nakreslit na to kupé. Zajímalo by mě, jak se popasuješ s proporcemi. Jinými slovy - RCZ fakt nebylo děláno s tím, aby vypadalo jako zadokolka s motorem uprostřed.
A i kdyby šlo jen o design... když ercézetku zkrátíš zadek (a odstraníš double bubble), bude z profilu vypadat přesně jako TT, což by se pak kritizovalo zase v jiném článku, že :-)
Aby bylo jasno, nejsem zarytý zastánce designu RCZ, sám ho v posledním blogu docela kritizuju, ale je třeba být trochu realista v tom, jaké má výrobce možnosti.
Junior: Tvoje blbé internetové kecy. Kdyby RCZ s tím směšným propadem ceny jezdilo tak, abych byl spokojený, klidně si ho koupím a je mi jedno, že cena letí dolů. Holý fakt. Tohle pochopíš, až budeš starší, pokud budeš mít to štěstí. Zatím přepočítávej zlaťáčky v peněžence, přemýšlej nad návratností a bud potichu.

Jan Machač: no na začátku píšeš o "srdcích autíčkářů", což jsem pochopil jako obecné smýšlení a tam si fakt na nedostatek místa zadních sedaček u kupé a umístění karosérie nikdo nestěžuje. Problémy jsou jinde. Pokud ale mluvíš o svém subjektivním pohledu na věc, tak pak nemám problém a umím pochopit, že tě proporce štvou. I když na bázi hatchbacku toho moc nejde vymyslet.
Adam Forman: sorry, vyjadřuješ se sice sebejistě, ale meleš hovna. Můj konkrétní model za poslední tři roky, co to sleduju, spadl možná o 50 tisíc. A pokud někdo u auta musí řešit zůstatkovou hodnotu, tak na něj prostě nemá.

Honzo jako majitel RCZ můžu říct, že se pleteš :-) RCZ jsem pořizoval jako každodenní kupé a víc, než zadní sedačky, mě zajímal kufr, ať už z důvodů nákupů nebo větších dovolených i se sportovním vybavením. No a prostor je tu fenomenální :-)
Ono je to předokolkové kupé, a když už nemá zadní náhon, tak to musí vyvážit aspoň praktičností, což se událo naprosto skvěle. Pokud chceš u kupé zadní sedačky, doporučuju RX-8, nebo - pokud lvíčka - tak se smířit s 308 GTI, či co to je. Za mě, kdyby neměl RCZ takový úložný prostor, ztratil by pár bodů.
Dle mého jsou reálné důvody nevelkého úspěchu spíš tyto:
- klasický petrolhead se v této cenové kategorii na kupé od pežotu ani moc nepodívá, bude hledat v jiných vodách
- příznivec značky dle mého půjde spíš do nějaké jejich hatchbackové klasiky
- nepříliš spolehlivý motor
- kontroverzní vzhled, není pro každého

Ještě pamatuju dobu, kdy článek Ptejte se Vojtů - hledám zábavnou zadokolku do 150 tisíc nebyl ostudou. Dnes už jsou tito lidé národ "bychařů".
Aneb jak se z Autíčkáře stává Fotříčkář :-)

Vidím v nadpisu ST, automaticky se začnu těšit na článek, slepě kliknu a bum - ono Puma :-D Tak aspoň máte proklik a koment :-)
Škoda, že na tyhle kreace ve fordu peníze měli, ale na Focus RS už nezbylo. Naopak zase taková Puma ST pomůže všem těm taťkům a mamkám, zatíženým hypotékama na bungalov, aby chvilku žili v iluzi, že si ještě naposledy vyhodili z kopejtka tou "sportovní" bláznivinou.

To mi připomíná jednu mrzkou událost kdysi z Dubaje. Byli jsme tam přes 10 dní a jednou z věcí, co jsem chtěl, bylo sektání a fotka s jejich policejními auty. Stálo mě to skoro hodinu telefonování s policií, nakonec domluva klapla. Šťastný jako blecha.
Přijeli jsme tam, příslušníkovi u závory v budce jsme sdělili, proč tam jsme. Ten samozřejmě o ničem nevěděl. Než jsem se nadechl k odpovědi, že je vše domluveno a je nutno zkontaktovat toho a toho, můj odvoz řekl ok, to je škoda a rozjel se pryč. Jelikož bylo hned u nich napojení na dálnici, kde se nešlo vrátit okamžitě zpět a tím, že to byl poslední den před odletem domů, jsem takto ladně přišel o krásnou vzpomínku :-)

Tady u pežotu je sranda, že prahy často zničil i zvedák přímo z výbavy. Oktávka má aspoň tu slušnost, že svůj vlastní zvedák akceptuje.

Já si nářadí vyrábím, například to na obrázku. Je to speciální přípravek na zvednutí auta pro výměnu kol, ánžto můj vůz má podpírací body tak poddimenzovány, že bez něj by se ohly a odlomily, jak už se spoustě nešťastníkům přede mnou stalo.


Takže když ty tady v diskuzi popíšeš typického korporátníka z hlediska auta, je to v pořádku, když popíšu já typického korporátníka z hlediska oblečení, tak mám předsudky a nějakou svou "náturu" dle Beastara :-D

Jasný, tím příspěvkem nemyslím to, že tu ty auta za deset let nebudou jezdit. To ony budou.

Tos jen nepochopil, o čem mluvím. Já mluvím o uniformitě korporátníčků a je úplně jedno, čím svou stejnost naplňují. Předsudky o homosexuálech a vesnických dělnících si asi nech od cesty :-)

Co se týká designu, je to takový David Koller v hudbě - dobrý základ, o kterém sice příští generace už nebudou vědět, ale zároveň nejde o úpadek ve stylu Chinaski. Takový solidní mainstream bez výstřelků.
A jak bylo psáno, nezvykle nízký a protáhlý kombík. Rád na něj kouknu, když jede kolem.

Jo jo, korporátníci svůj enormní business vkus dávají na odiv košilemi s jemnými detailními vzory, případně proužečky. Ti veselejší použijí lehký obtáhlý svetříček v pastelových barvách. A auta bílé/šedé/černé, protože elegance, nebo tak něco :-)

Mám už takový rituál, že každé ráno zapnu RSS čtečku, nejdřív vyfiltruju a vymažu vše s "corona", "korona" a "covid" v textu a pak teprve jdu číst zbytek. No a toto je tím pádem po několika týdnech první článek o viru, co jsem přečetl - hned je ten svět pozitivnější :-)

Ehm, něco podobného dělám v jisté obci, kde v padesátce semafor dává červenou i při reálných 43 kmh :-)

Brzdění motorem jsem používal rád, dokud jsem jezdil šestiválci. Dnes s 1,6 čtyřválcem jde o zapomenutou techniku - to auto motorem prostě nebrzdí...

To je téma. Pamatuju si, jak jsem tu kdysi dostal od kohosi hrozivě zprcáno za to, že jsem si dovolil zkritizovat autobusovou dopravu :-D Holt ty deprese z vlastních nešťastných životů...
Názor mám pořád stejný, dokud se budes stávat, že MHD vyjíždí dřív, než říká jízdní řád, případně výlet ve dvou je vlakem/autobusem stejně nákladný jako doprava sportovním autem, tak fakt není co řešit.
A do práce auto potřebuju, je rozdíl vstávat o půl čtvrté nebo v šest.

Pěkný článek a souhlas s jeho sdělením. Řekl bych, ale to vařím z vody, že porsche bude mít lépe dostupné nahradní díly pro starochy, než většina ostatních automobilek, takže pokud na to majitel má, je milión km reálný.
Protože mám taky sklon mít auto na celý život a jezdit s ním denně, můžu jen litovat, že ta "moje" automobilka tohle dělat nebude :-)

Ohledně vzhledů aut na autíčkáři vládne trochu diskuzní hysterie. To když třeba v nějaké anketě krásy vyhraje Mazda RX-7, nebo je produkce škodovky označena vizuálně za nudnou, to je pak diskuzní fičák. Moje auto naživo vypadá skvěle, ale na jakýchkoli fotkách je vždycky hnusné a chápu každého, kdo z toho blije. Jo a z přímého bočního pohledu je taky hnusné.
Chce to nadhled, střízlivost a chápat čistou subjetivnost, jinak se to tu bude furt zbytečně mlít.

No ono tady hlavně nikdo VW nepomluvil. VW svůj poslední vizuálně zajímavý model zařízl, to je krutý fakt. Poukazovat na dobu minulou je pěkné, ale nic to nezmění. Když to úplně obrátím a napíšu, že Ferrari dělá JEN samá sportovní nebo zajímavá auta a praktické vozy nemá vůbec v nabídce, taky tím někoho urazím? Asi ne, že?
Hlavně si neumím představit, kdybych se do toho VW opravdu reálně začal opírat. Tedy stejnou měrou, jak se Beastar opakovaně naváží například do tria BRZ - BMW - Hyundai. To by ho asi jeblo hned, ani by nestačil sepsat tradiční urážku MG. Jednou to budu muset vyzkoušet. Tím se předem omlouvám reálným majitelům VW - nebudu to myslet vážně :-)

Já jsem to Polo GTi i pochopil zcela vážně. A je to asi nejzábavnější auto z produkce VW. Nicméně jedna vlaštovka jaro nedělá, a zcela narcisticky stále považuju svůj příměr VW auta k VW párkům jako trefný :-D
Ale vážně - Polo GTi je jedno z aut, které občas lehce podstrkuju své drahé, coby další vůz pro ni do budoucna.

To je právě to bístíčku gangstere, já se nesnažím vystupovat jako nějaký petrolhead. Staré auto jsem si koupil, protože to v určité fázi života prostě přišlo. Dokonce jsem už před pár lety hledal novější náhradu a ani v Ptejte se Vojtů neuměli nic najít. Tebe jsem se nedávno ptal taky, a nevypotil jsi zhola nic. No tak jsem si prostě počkal, až přijde něco, co mě zaujme. A že jsem toho za posledních pár let vyzkoušel.
Jsi člověk, co si dává extrémně záležet na tom, jak působí na své okolí, jak moc ohromuje. Nízké cíle jsou taky cíle, že. Proto nikdy nemůžeš pochopit, že někdo zůstane u starého auta, dokud nenajde adekvátní náhradu. MG je auto, které nemá prestiž, stojí suché z nosu, nikdo ho nezná. A přece s ním dobrovolně jezdím, nesnažím se ho okamžitě zbavit a nestydím se za něj. To tě sere a proto budeš psát blbé komenty k MG i nadále. Dělá mi to mimochodem škodolibou radost, protože i když žiješ v hvězdných číslech, nedá ti ta zkachovalá značka spát. Musíš o tom totiž napsat výblitek z párků pokaždé, co uvidíš někde můj příspěvek :-*
PETROLHEAD: v pohodě Vápno, mě to neuráží. Naopak je to krásné slovo, které jsem se naučil až tady na autíčkáři a mám ho čím dál tím raději. Asi už o tom konečně napíšu blog :-D

No přesně tak. Za mě se sice škodovka zlepšuje jen v kontextu obecné úrovně poplatné pokroku a době, ale jinak souhlas.
Úplně jsem nečekal, že přirovnávním produktu hromadné výroby k párkům se sesype lavina hysterie zrovna na tomto webu, ale co už :-)

Jasně, na nic jsem ti nesáhl, ale zdaleka nejvíc komentů o MG Rover tady na autíčkáři začínáš ty :-D Ale jinak souhlas - jsi samozřejmě největší český gangsta, co jezdí 300kmh, má 300kW, láme ruce na počkání a má nejlepší antiradar. Takže si dej k fotbalu v TV ten svůj párek a buď prosím tě v klidu - jsi stoprocentně větší frajer, než já.
Na rozdíl od vás dotčených tady - já jezdím pravidelně s dvěma vozy VW/Škoda a jsou to nudné konzumní povozy (jako ten párek), které vás dovezou tam, kam potřebujete, pokud možno bez jakýchkoli emocionálních vzruchů. K čemuž jsou postavené a určené, a proto si je lidi i pořizují. I přes váš nesouhlas, nebo co je to tu zase za divadlo :-)

A jéjej... zase jsem někde někomu na něco sáhl :-D Normálně bych zhrzenému Beastarovi a na jeho už asi třicátousedmou narážku na MG u mého komentu odpověděl, ale je to už nuda :-)
Ten červený brouček je samozřejmě pěkný, i já ho mám rád. Jdu se hned podívat do konfigurátoru, v jakých výbavách a cenách se dneska u VW nabízí.

Stejně jako se určitě najde spousta lidí, co by se do krve hádalo, že VW krásná a zážitková auta vyrábí. Ano, pro někoho ano.
Kdo chce, můj koment pochopí :-)

Mezi uzeninou a Golfem je právě naprosto jasná spojitost - stejně jako párek si kupujeme, abychom se rychle a jednoduše nasytili, a to bez požadavků na zdraví a chuť, Golfa (a další VoloWiny) si kupujeme, abychom se bez nároků a jednoduše dostali z A do B. A to bez požadavku na řidičský či estetický požitek. Toliko k souvislostem.
Jinak lehce humornou zprávičku z produkce VW chválím. Od automobilky, co zařízla i svůj poslední lmalinko zajímavý model - Scirrocco, bych něco mimo čistou účelnost nečekal.

Trochu ten boční profil Crossfiru avivážený do divna je. Ale i tak se mi to auto zvenku líbí.
Takže to už jsme v Evropě čtyři :-)
Poslední komentáře
- El Gringo, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
V 18 letech jsme jeli na nějaký hipec do SVK mojí dieslovou... - František Čáslavský, Opel Insignia GSi AWD: Všechno, jen ne nuda.
Nikdo neříkal, že šlo o společnost pocházející z onoho... - Sato, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Moja oblubena rychla: https://youtu.be/0jgrCKhxE1s Ale pri ostrej... - Černá Vovce, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
H6 MY04. Motor v 260tkm zaklepal na.klice. výměna motoru cca 120tis.... - Kuře , Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Zdeny, asi takhle... Nezlob se na mě, ale to co píšeš, je snůška... - Černá Vovce, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
Outback MY04 H6ka pod kapotou. Jsem rád že jezdím za 12 a když... - martin_100, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Arche Enemy, Trautenberk, Amon Amarth, Septic Flesh, Alien atn farm,... - theGeno, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Jako člověku s lehce audiofilními sklony mě hudba v autě... - magnum, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Mám rád vážnou hudbu, zejména R. Wagnera. Na dálnici si ho už nepouštím,... - Vojta, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
159 je opravdu velice, ale velice špatný nápad. Za tyhle prachy... - Vojta, Ptejte se: Jaký ojetý vůz (ne)koupit
No hlavní problém 159 je ten, že sehnat do kila pěkná se nedá.... - RBMK, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
Scooter je do auta dobrý. Pak trance, DnB. metal už tak vhodný... - Viola Procházková, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
To podepisuju! :) - Habakukk, u blogu Jak jsem si pořídil Traktůrek
Jo má své dá se říci fatální problémy na bloku a jeho... - Dandy6, u blogu Bagristou snadno a rychle
Ahoj, mám dost podobnou zkušenost, taky jsem potřeboval vykopat...
Poslední inzeráty
2001 rok výroby
55 koní výkon
1 395 ccm objem
1978 rok výroby
190 koní výkon
7 500 ccm objem
2000 rok výroby
85 koní výkon
2 499 ccm objem
1986 rok výroby
115 koní výkon
2 068 ccm objem
1965 rok výroby
280 koní výkon
5 700 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaké jsou vaše řidičské zlozvyky?
73 komentářů - BMW M340i xDrive: Švýcarský kapesní nůž
67 komentářů