honziss
Jméno | Jan Vlacil |
---|---|
Bydliště | Praha 6 |
Registrace | před 6.3 rok. |
Poslední aktivita | před 2.6 rok. |
Komentářů u článků | 47 |
Pozitivních komentářů u článků | 15 |
Negativních komentářů u článků | 6 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Je to zcela prumerne, prakticke, male SUV, s pouzitelnym motorem. Neni co hejtit, krom prestrelene cenovky, se kterou vsak bmw umi kouzla (vi proc).
Bez moznosti nabijet auto doma, nejlip v garazi, pres noc, levne, by pro me nemelo vubec smysl ho zvazovat. V mem okoli tu par lidi EV auto ma, vsechny stoji za plotem u baraku. Kdyz popojdu 2km dal na sidliste, nestoji tam venku ani jedno.
Nedokaze. Kdyz se v hospode na chalupe stoci rec na EV, tak je to pro vetsinu stejnej level jako mluvit o ceste na mesic.
Ale tak marny to neni, treba levny ebiky z mountfieldu uz tam zacinaj bejt videt a spis nez na vylety je lidi pouzivaj k regulerni preprave (do vedlejsi vesnice, do kramu, do hospody, atd..)
Diky za pekny test. Mozna by nebylo na skodu priste porovnat i jizdni vlastnosti s nejakymi dalsimi EV konkurenty, konkretne:
- jak se auto chova na nerovnostech
- hlucnost podvozku
- jake jsou jizdni vlastnosti po nalozeni rodinou, koly, nakladem
- rejd + jak se s tim manevruje v garazich
Driftovat s tim asi nikdo nebude, ale zajimaly by me takovy ty prakticky veci kterejch si vsimne manzelka.
Nesouhlasim, konkurentem pro X3 je GLC - oba maji podelnou zastavbu motoru, 4 a 6ti valce, jsou podobne velky, drahy. X1 a GLB maji motor napric, 3 a 4 valce, podobny ceny, rozmery, vsechno...
Ne, konkurentem X2 je GLA - stejna kategorie, rozmery, koncepce, vsechno... Konkurentem X1 je spis GLB, byt je o trochu vetsi.
To mas pravdu. Kdyz mluvis o skutecnem trhu, tak doporucuju zagooglit statistiku prodeje X2, nicmoc. Primeho konkurenta (GLA) se prodava jednou tolik. Tak snad to ma bmw dobre spocitany a na dalsi M2 competition jeste zbydou penize...
Chytre ano, ale udrzitelne ne. Pocet lidi co touzi po X2 za 1.5 neni nekonecny. Minimalne v mem okoli je pocet lidi "nove bmw? To uz mam za sebou, dekuju nechci" dost vysoky. A co pozoruju, tak problem neni cena, ale spis takova ta celkova zkusenost nakup/splneni ocekavani/spokojenost/servis/prodej - v tomhle ma bmw uplne mizernou hodnotu.
To nikdo nerika, pochopite ze nemuzou delat jen ciste sportovni auta, potrebuji objemy. Ale delat to cestou vyplnovani kdejaky diry na trhu recyklaci obycejne platformy s aplikaci PR o motorsportu se mi nelibi. Chapu ze to delaji a chapu ze to funguje, ale driv nebo pozdeji tento model vytezi a zbyde jen tuctova automobilka, ktera uz nebude mit penize na vyvoj technicky jedinecnych modelu. Je to planovane kratkozraky, trapny, nedustojny.
Ja vim, nelibi se mi celkove smerovani teto automobilky. A byt podle me ma stale dobra auta (3er, 2er coupe, X5..) i hodne dobre motory, tak si od ni nic nekoupim, na truc :)
Asi to bude ten stejnej, kdo se tu snazi odpalcovat dolu :)
Svoje posledni nove bmw jsem si koupil v roce 2014, uz tehdy mi to prislo na dost na hrane, ale sleva byla velka, tak jsem do toho sel.
Nasledne vystrizliveni z kvality auta, kvality materialu a hlavne uplne sileneho servisu bylo krute. Ten pocit kdyz nevite jestli do servisu jet nebo nejet, aby vam na aute neznicili neco dalsiho je k nezaplaceni...
Bych chtel videt cloveka, kterymu prijde dobry si tohle koupit ????
Ja kdyz vidim jak nekteri nabijeji auta tady v okoli na zahradach (bubnova prodluzka prikryta igelitkou je celkem bezna vec), tak je mi z toho mdlo.
Uplne vidim tu pojistovnu, jak me pak po ohledani pozariste do 3 dnu vyfakuje...
Jednou jsem si to od elektrikare nechal cvicne pocitat (lepsi wallbox + predelani rozvodu v garazi + komplet novy jisteni) a vyslo to asi na 80.000,- Prostou kalkulaci mi pak vyslo, ze pri nasem najezdu rodinnyho auta cca 15.000 km/rok by se mi jeho porizeni vyplatilo po 20+ letech a objednal jsem radsi dalsi velkej uzranej benzin :)
Z myho pohledu nedavaj phev moc smysl. Tahas s sebou oba pohony, coz je vaha navic, cena navic. Tohle ani neni (aspon) elektricka 4wd...
No zrovna XC40 je spis kosticka z lega nez stodola na kolech.
Je fakt, ze za mega a pul je novej touareg s V6, sice v zakladu, ale i tak dost dobre pouzitelnej, vejde se do nej 2x tolik a bude jezdit za stejne...
XC40 jsem nikdy nejel, protoze pro nase ucely je mala. Po strance designu se mi libi moc, takova kosticka + peknej interier. Co me ale od nakupu vetsiho volva odradilo je jsou motorizace a pak vzhled interieru auta (predvadecka ve ktere jsem sedel) po asi 35tkm. Nikde nebylo nic vylozene zniceny, ale bylo na tom videt proste daleko vetsi opotrebeni nez jinde.
To bylo asi pred 2 rokama, uz je to ted lepsi? Mate nekdo novy volvo? Koupili by jste si ho znova?
Splnuju jen body 1 a 3, ale desne moc by me to bavilo :)
Ja taky jezdim svych pracovnich 40-50tkm/rok placatym dvoumistnym autem, ktery nikam nevyjede a nic neuveze a je to naprosto bozi :)
Jezdil jsem se standardni 2.0i s CVT a motor s prevodovkou jsou max do mesta, vsude jinde to je trapeni. A je to strasna skoda, protoze zbytek auta je naprosta pecka.
Nedavno jsem mel pujceny na den a najel 900km v uplne zakladnim focusu s 1.0eb 125k a byl jsem strasne mile prekvapenej jak to auto dobre funguje, jede, nezere a vubec me nicim neotravuje.
V tomhle rozmezi koupis mimo jine slusne vybavenyho touarega na vzduchu s V6..
Jak se to chova na dalnici? Podvozek, hluk, otacky na 7cku pri 140ti?
Stejna zkusenost, ja nakonec koupil benzinovyho touarega, protoze mel V6, uspornejsi a soucasne byl levnejsi. A to jsem mel volvo nabidnuty za hodne dobrej peniz.
Jeste doplnim, ze nektery modely, jako treba moje GS maj na vystupu jeste 2 rychlostni prevodovku (zjednodusene receno). Elektrika pak umi pomahat do daleko vyssich rychlosti a spalivacimu motoru staci velmi nizke otacky pri nizke zatezi: po rovine na dalnici staci kolem 1500 otacek pri 140-150 km/h.
jakou to ma spotrebu? ja jsem si loni xc90 d5 nekoupil prave kvuli ni...
Na magistratu zjevne pracuje banda hlupaku. Nerikam ze musi bejt kazdej odbornik na hybridni technologie, ale tak snad stacilo otevrit spritmonitor a podle realnych vysledku odvodit co funguje a co ne. Chapu ze predchozi pravidla byly napsany na ruku hybridum od toyoty, jenze proc ne kdyz v realu to je jediny co funguje.
Kolega v oxfordu si koupil 330e, kvuli dani a parkovani, kdyz ji po 3 letech prodaval, mel tam prumer 12. Nenabijel, pouzival to jako hybrid, protoze mu to nabijeni nechtel nikdo v praci proplacet.
Protoze kdyz se zadupne podlaha, tak cvt posle motor do otacek s max vykonem + zaberou oba elektromotory a max vykon je tam do vteriny. U klasickeho pohonu pri kickdownu nejdriv podradi prevodovka, pak se ceka na tlak turba a pak lezou otacky nahoru k max vykonu, ten je tam chvili, pak to preradi a znova.
V 450h je ten pocit jako ve startujicim letadle.
Mnoho? Ty vis kolik je registrovanych ev aut a hybridu s vykonem do 200k co si udelali parkovaci kartu? Ja se ptal pana na magistratu kdyz jsem kartu delal a mluvil o cca 3 novych registraci tydne.
Jo a to parkovani na modrejch a fialovejch zonach po cely praze za 100/rok taky neni uplne marny.
Ja uz jeden hybrid mam 4.5 roku a krom bezporuchovyho provozu to zatim vypada na velmi slusnou prodejni cenu az se ho budu v lete zbavovat :)
Tak ja treba jeden hybrid na dalnicni jezdeni pouzivam a krom o litr vetsi prumerne spotrebe oproti naftove giulii co jsem mel predtim to ma spis vyhody.
Jak bude fungovat hybrid v camry na eu dalnici nemuze v tuhle chvili nikdo vedet, protoze jediny auto se stejnym hybridnim systemem je ES300h a ten tu zacne jezdit koncem roku. Je to jinej motor i jina prevodovka nez puvodni 300h motorizace (a i ta ma 3 ruzne varianty). Minula generace priusu byla taky na dalnici nepouzitelna (projevem, spotrebou) a nova generace priusu uz je uplne v pohode.
Ne, nemyslim hydroluzka, mluvim o hlucnym podvozku vsech aut na mqb, kde cim vetsi a tezsi kola a mekkci nastaveni dcc, tim vetsi rachot. Od okty po arteon bez vyjimky.
To je tak kdyz se z lacinejch materialu a reseni nekdo snazi postavit "pseudo" luxusni auto.
206kw 4x4 sup je samozrejme superauto bez chyb, kterymu vubec neboucha zadni naprava pri prejezdu prvni berusky na silnici :)
Add emise - kolega ma 330e, doma nenabiji, protoze se v praci nedohodl jak mu to budou platit, jezdi za 10-12.
Rikam to furt, phev je slepa kolej, ty auta s sebou tahaj 2 koncepce pohonu a ani jedna nefunguje jak ma, protoze to je zabity vysokou hmotnosti.
Na toyota.cz uz je normalne pdf cenik.
Jinak paradni auto. Nemit ted novy, jdu bud do camry nebo ES. Jen skoda ze nebude i s 3.5 v evrope. Co jsem tak zkouknul testy, tak ES350 by byl idealni cruiser pro me ucely.
S levorgem MY18 jsem se svezl a myslim ze uplne sedi na tohle zadani. CVT je v kombinaci s 1.6T v pohode, jediny co, tak na dalnici trochu vic zere. Jinak je to velky pohodlny auto s dobrym podvozkem i rizenim.
Ja jsem pro 140/240i. Odjezdil jsem za 3 roky 160 000 km v naftovy F20 a je to primerene pohodlny, na dalnici stabilni, na zakrouceny silnici zabavny auto. Navic je v nem paradni posed a neni problem ujet 500km bez zastaveni. Jako dalsi alternativu bych volil Giulii...
Presne. Je to ten druh auta, ktery vas preveze z bodu A do bodu B absolutne bez namahy, v klidu, tichu, plynule, bez jakykoliv namahy. Dobre se z toho vystupuje/nastupuje, ma tomrak mista na zadnich sedadlech, dobrej pristup a vysoko polozeny zadni sedaky. Za ty posledni 4 roky co ho mam jsem pro manzelku s ditetem nenasel nic lepsiho.
Mam tohle auto uz od listopadu 2014, najeto 55000 km, prevazne po Praze, okoli, na chalupu, na hory, atd.. a kdybych vybiral v soucasny dobe podobnou kategorii auta, tak si ho koupim znova. Ma to stejny zaklad jako Rav4, ale rozdil mezi auty je pri jizde je velky + dalsi rozdil pri prodeji auta.
Me se tohle auto celkem libi, ale ta cena je nesmysl, zvlast u vyssich verzi/motorizaci. Materialy v interieru jsou jak v dodavce.
Kdyz mas zdrave rostly a silny nohy, tak muzes nosit klidne barefoot boty a taky to bude pohodlny ;)
Add to drncani - moje zkusenost s mqb (Passat, Cupra, Golf) je takova, ze vsem tem autum ten podvozek proste mlati kdyz neco vetsiho prejedou, je to tim horsi cim mam auto vetsi a tezsi kola a nastavitelny tlumice to rozhodne nezachranej. Treba tezky 19" na Cupre se v comfort rezimu klido rozskacou, v passatu se zas skoro neda jet trochu rychle jak se auto rozhoupe. Pocitove se nejlip chova golf s normalnima tlumicema a 16" kolama. Ale treba posledni Impreza ma podvozek pohodlnejsi, tissi, jistejsi, predvidatelnejsi.
Cely je to podle me obet za jednoduchou a levnou konstrukci podvozku. Pak se na to kvuli designu nahodi velky pekny tezky kola a ten podvozek to proste neda...
Je to sice hezky auto, ale stejne nezapre svoji koncepci. A je suma fuk kolik strirnejch listicek ho zdobi a kolik palcu maj kola. Klasickej rwd sedan s motorem nad/za predni napravou, minimalnim previsem pred prednim kolem, dlouhou kapotou a kabinou v pulce auta je sice z pulky tak prostornej, ale vzdycky bude vypadat lip.
Ladeni spalovaku je nekonecny, ne nadarmo maj profi jezdci zvlast mechanika jen na motor. Ne ze by s u elekter nic ladit nemuselo, ale prace v depu je to polovicni.
Ja se od podobnych hracek propracoval k 10ti letum zavodeni v ruznych kategoriich od 1:18 ET az po 1:5 Porsche Cup. Jako konicek je to bozi, ale doporucit ho muzu jen dobre zajistenym jedincum :)
Poslední komentáře
- sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"... - Vapno92, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Ono je to pekné, ale je to niečo také, ako "Nike ONE 2022"... - mariov8, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Problém je, že cílovka nechce trávit (nebo nemá na to čas,... - Tosh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
A kolik by tak mělo žrát auto, které váží 2,3 tuny a má 300 koní? - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Tá spotreba je...hrozná. Dizajnovo to auto naozaj nestarne,... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
To vymýšlím i tak a to poháry žádný nejsou:D - high_fish, Tato auta zrají jako víno: Modely...
W209 je CLK, ne SLK... - mazany_lisak, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Civic ufo se vyrábělo v Anglii a bylo primárně pro evropský... - Raspby, u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Tak 5 za závod se vším všudy to je sranda :) Ale když se člověku... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Díky, bylo to hlavně poprvé po sedmi letech co jsem si měl... - Frankie, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Je tolik fakt krásných a zajímavých aut, který by stálo...
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
23 komentářů