
Štěpán
Jméno | Štěpán Axman |
---|---|
Bydliště | Praha-východ |
Registrace | před 4.8 rok. |
Poslední aktivita | před 16.5 hod. |
WWW | www.stepanaxman.com |
Komentářů u článků | 35 |
Pozitivních komentářů u článků | 9 |
Negativních komentářů u článků | 10 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Živností kombinovaný řidič a hudebník.. blues, rock, funk, folk i meditativní hudba. Auta se mi moc líbí, ale vůbec nerozumím technice :) |
Posledních 50 komentářů

Tisíc lidí, tisíc chutí.. mě zase přijde vlajka ve světlech značně prvoplánový žert co se rychle okouká. Ale ty pedály ty super rozhodně jsou, to jsem se i nahlas zasmál :)

taky jsem to četl a je příhodně velmi k tématu...

to náhodou nevypadá vůbec špatně :)
Měl jsem možnost najet s EOSem několik set km, se střechou nahoře i dole a tuším ve dvoulitru benzínu.
Moc příjemné svezení, žádné vzrůšo, ale pohoda klídek.

Udělat dobrého Aprila v době, kdy se dějou dříve naprosto nepředstavitelné věci je věřím oříšek...

Ale především mě zaskočilo kolik "palců dolů" dostávám jen za to, že jsem si dovolil vznést otázku jestli už náhodou věta typu "že se plynování osvědčilo" není zbytečně moc.
Ne kvůli mému egu, ale kvůli kontextu.


Ani je složité tady rozvíjet takovou debatu, to už jsem si všimnul :)
Nicméně mi nejde o odpovědnost vůči nějaké "autoritě" či kodexu nějaké firmy...
I v České sodě dělali legraci sice hodně za hranou, ale přitom vkusně a inteligentně. V tom byla ta krása toho.
A to je i to, o čem mluvím. Nikoliv jako nějaký arbitr humoru. Jen mi to přišlo nikoliv za hranou toho, co se "smí či nesmí" dnes říkat, ale za hranou určitého, byť nepsaného, vkusu. Česka soda byla černá jak nejčernější noc, ale přitom za hranu tohoto nepsaného vkusu nešla, všechny narážky a žerty byly formulovány méně přímě, než že se plynování osvědčilo.
Ostatně i ta zmíněná reklama na Škodu Henlein původně do vysílání nešla, protože jim to samotným už přišlo moc.

Víte, když tak pozoruju jak mi přibývají palce dolů...
Je mi z toho trošku smutno. To co jsem v prvním příspěvku zmínil, nemá nic společného s nějakou politickou korektností nebo snahou někoho omezovat ve svobodném vyjádření.
Zkrátka jsou určité věci, které v rámci určitého "dobrého vkusu" jsou nějak vnímány.
Když se mladí pitomci fotí při hajlování před Terezínem tak asi všichni cítíme, že to není úplně šťastné počínání.
Ta formulace v článku samozřejmě zdaleka není takového kalibru, ale spadá do stejné kategorie, na čemž nic nemění fakt, že k ničemu nenabádá či podobně.
To bylo to jediné co jsem zmínil k zamyšlení a popravdě mě zaskočilo, jak, na jinak velice rozumné diskuzi Autíčkáře, jsem tu za nějaké pitomce co chce ostatní omezovat.
add. Český soda - je také součástí mé DNA a jejich humor mám moc rád. Ale to, co bylo v 90letech tak přestřelené a za hranou, bylo především z důvodu protireakce na předchozích 40let, kdy se nesmělo nic.
Dnes už jsme v jiné pozici a jiném kontextu. Je to normální vývoj a určitý vkus v tomto nepovažuji za politickou korektnost. Ta se děje jinde.

Českou sodu samozřejmě znám, i jsem pochopil, že to má být vtip.
Jen mi holt nepřišel moc vkusný, přišlo mi, že Autíčkáře zbytečně špiní. To je celé. Zřejmě jen zrovna nejsem v té správné náladě na tento druh humoru...

to samozřejmě věřím, že tu každý má na to dost soudnosti.
Jen mi přijde škoda, že je to poněkud nešťastná formulace na jinak velice pozitivním Autíčkáři.
A ano, technicky to možná byla výkonná metoda, nicméně si myslím, že etický a morální rozměr je důležitější než technikálie.

myslím to tak, že je poněkud nešťastné vyjádření ve smyslu, že se plynování osvědčilo...

nerad bych byl hnidopich, jen tato formulace mě (v jinak moc pěkném článku i výběru aut) hrozně trkla do očí: "Stačí ho zplynovat (ovšem pozor, nikoli systémem, který se již v praxi OSVĚDČIL, ale obyčejným LPG)".
Opravdu se osvědčil?
Vím, že tady nejsou žádní fašouni co by chtěli někoho plynovat, ale přijde mi škoda nechat to v jinak povedeném článku...

tak jde primárně o pocit bezpečí bych řekl.. když má člověk před sebou pořádnou hromadu kapoty podvědomě se cítí víc chráněný, silnější a klidnější.

No a jak to dopadlo s tím traktorem za zády? :)
Jinak skvělé počtení jako vždy.
Mmch jsem teď viděl Buchanek poměrně dost, na tripu na sever Ukrajiny (Žitomir).
Sice jen na otočku, ale i tak velice zajímavá zkušenost. A až na dlouhé čekání na hranicích (v obou směrech) to bylo naprosto v pohodě a ukrajinský provoz mi vyhovoval rozhodně víc než český... sice tam na pravidla nijak moc nedají, ale zároveň s tím všichni tak nějak počítají a jsou v klidu.

Jsem rád, že Mr. Bobash už zase píše. Sice tu spoustě lidem ten filozofičtější náhled tolik nevoní, ale já si ho cením. Diverzita je důležitá a pohled z vyššího kontextu taky.
Takže za mě, díky pane Dobeši :)
Nicméně Yaris mě nechává chladným...

krása, další skvělý článek. Autíčkář rocks! :)

Tak si můžeš začít chystat holinku na kopání mě do soutoku :)
Zadní mlhovky jsou vážně extrémně protivné, samozřejmě v případě kdy není OPRAVDU mlha.
Je mi jedno, jak silná je tam žárovka, ale i když si nechám odstup od auta co je má zapnuté, stejně to pálí do očí. I když se člověk snaží zaostřovat mimo ně, stejně jsou agresivní a vadí. Možná mám přecitlivělej zrak, ale spíš bych to viděl tak, že ty ho máš citlivej míň, když Ti zadní mlhovky nevadí..

Vzhledem k tomu, že trávím v rámci práce dny v Citroenu Jumper (rv. 2017, 2.2l motor) tak by mě zajímalo i porovnání s těmi francouzskými vozy (přičemž i mezi nimi jsou rozdíly).

Jako (nejen) řidič z povolání si užiju přes den řízení dostatečně.
A do práce jezdím většinou šalinou, když si chci číst a nebo na koloběžce/MHD, když si chci cestou z práce udělat výlet.
Brno je teď dopravně občas složitější, ale zatím se mi daří nikde moc nestát v kolonách pracovně během dne.
Naštěstí je brněnská MHD síť na dobré úrovni, takže mi nepřijde nic jako problém.
Tedy pokud není ještě před prázdninami a všechno je plné polonahých středoškolaček :)
Pak je to složitější... tedy s tím čtením.

krásně sepsáno, jako obvykle :)

Velice pěkně a trefně napsané, i kvůli takovýmto článkům Autíčkář čtu a jsem za něj moc rád.

dobrý test, takovýto hybrid dává smysl.
Cena je v pravdě vyšší, ale také se mi líbí směr kterým Volvo jde..

kruciš, ještě kvalitní doutník k té whisky v garáži... naprosto si to dokážu představit, krásně napsáno a věřím, že i vystihnuto.

A dalsi s tim spojeny princip - jit si za svym vysnenym...
Uz kvuli tomu, aby clovek nezapomel ze jsou i dulezitejsi hodnoty nez vytvareni penez

Presne tak.
Ostatne krasny clanek ma na toto tema (v souvislosti s Concordem) Clarkson v jedne sve knizce.
Jde o tu touhu se pokusit stvorit neco jineho, noveho, co hranici s nemoznosti.
Proste takova klukovska esence, nic neni nemozne kdy opravdu chceme.
A to je dulezity pristup k zachovani.

to je vážně šílenství, obzvlášť na té šotolině...

Moc se mi líbí, jak se tady na Autíčkáři nebojíte zamýšlet nad auty i filozofičtějšího hlediska, jít víc do hloubky. A pro psaní pana šéfredaktora to platí obzvlášť. Nadhled a souvislosti.
Díky, jen tak dál.

Skvěle napsáno, i když jsem věděl jak to zhruba bylo, i tak jsem byl napnutej az do konce :)

Je to paradni, ma to nadhled a svih.
Na to ze je to prvni vystrel je to skvele, palce hore a jen houst :)

Hezke tema pri pondelku :)
Osobne se mi vic libi kuze, ale radeji sedim na latce. Kuze je naprd v zime kdy studi a v lete kdy pali.
V Saabu jsem mel velur a bylo to naprosto skvele - v zime, i bez vyhrivanych sedadel mi bylo hned teplo a v lete se clovek nepoti.
Tedy za me velur, byt kuze zcela rozhodne vede po esteticke, hmatove i vonave strance :)

Vyborne vystizeno :)
Jakozto byvaly majitel 900ky (rv88) a soucasny majitel 900NG (rv96) mi nezbyva nez souhlasit. Oboji tedy v benzinu, 2,0i a bez turba.
Plynulost je to k cemu me to auto vede, zadne poskakovani brzda-plyn.
Proste v klidku ale zaroven svizne, ostatne plynulost je dle meho nazoru stejne nejefektivnejsi zpusob jezdeni, na cas i spotrebu.
Po stare 900 se mi dost styska, ale zrovna ta moje byla bohuzel dost zhnila a prachy na plecharinu nebyly..

taky jsem se velice bavil všemi těmi narážkami :)
Krásně napsané, mmch pro fandy PF doporučuju i jejich biografii napsanou právě Nickem Mansonem..
Poslední komentáře
- MBMB, Toyota Yaris Hybrid: Velké změny,...
S většinou tvrzení na tom autoforu bych dost polemizoval.... - MBMB, Renault 5 se vrací
Dnešní cena se uvádí kolem 135 USD/kWh. Nějaká rozumná... - BigBen, 5 aut, která jsem nestihl, než se z nich...
@Adam Přesně tomu rozumím. Vyzkoušej a pak teprve můžeš... - BigBang, Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix...
Ale proč něco takovýho dělat pro výhru v absolutně bezvýznamným... - FidoBlack , u blogu Moje obsese fiaty pokračuje...
Zadni náprava je nezávislá takže ramena ale my to máme... - FidoBlack , u blogu Moje obsese fiaty pokračuje...
To sice ano, ale rozpočet 60k je pro nás celkem dost a rozhodně... - Otes, 5 aut, která jsem nestihl, než se z nich...
No mě se teda 166ka předface zdá nevyvážená a po vyloženě... - martinw, Toyota Yaris Hybrid: Velké změny,...
připomínám že mluvíme o autu které má být roztomilá... - Jenda_K, Toyota Yaris Hybrid: Velké změny,...
Pokud se nepletu nepřímovstřiky má ve svých autech Mitsubishi,... - VK, Toyota Yaris Hybrid: Velké změny,...
V tomhle Yarisku (stejně jak v ostatních toyotích hybridech)... - Pochtli, u blogu Moje obsese fiaty pokračuje...
To znám, už jsem několika lidem vysvětloval, že otáčky... - bitner, Toyota Yaris Hybrid: Velké změny,...
Tahle valka o valce je davno prohrana. A je mi to jedno. Co... - Pochtli, u blogu Moje obsese fiaty pokračuje...
Vypadá, že už má leccos za sebou :) - MGRR, Toyota Yaris Hybrid: Velké změny,...
Ja mel trivalec v Toyota IQ a byla skvela. - Adam Forman, 5 aut, která jsem nestihl, než se z nich...
Jasně že to jsou křápy. Fakt bych nechtěl mít tyhle střepy...
Poslední inzeráty
1965 rok výroby
280 koní výkon
5 700 ccm objem
1991 rok výroby
69 koní výkon
2 500 ccm objem
1978 rok výroby
170 koní výkon
7 500 ccm objem
2019 rok výroby
292 koní výkon
3 600 ccm objem
1976 rok výroby
250 koní výkon
351 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaké jsou vaše řidičské zlozvyky?
71 komentářů - 4 trendy, které by měly umřít, než nám přerostou přes hlavu
67 komentářů