
Štěpán
Jméno | Štěpán Axman |
---|---|
Bydliště | Praha-východ |
Registrace | před 7.5 rok. |
Poslední aktivita | před 8.2 hod. |
WWW | www.stepanaxman.com |
Komentářů u článků | 51 |
Pozitivních komentářů u článků | 20 |
Negativních komentářů u článků | 9 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Živností kombinovaný řidič a hudebník.. blues, rock, funk, folk i meditativní hudba. Auta se mi moc líbí, ale vůbec nerozumím technice :) |
Posledních 50 komentářů

“ Za 8h denně / 5 dní v týdnu ještě nikdo nezbohatnul a novou káru nepořídil ;)”
To je nadherne shrnuto, diky za to.
Tak to je a je to v poradku, kazdy si muze vybrat jake ma priority.


Opelfahrt: Já mluvím o klasickém hybridu, Prius (rv2005).
Mariov8: Pokud to takhle žralo tak to musel být vadný kus nebo opravdu totální jízdní styl brzda plyn levý pruh.
Na to to zkrátka není dělané, turbo diesel to zvládá lépe. Na normální jízdu s tím není problém...

Jak říkám: "nejvíc záleží na stylu jízdy. Já jezdím dálnici s Priusem za 5,5 litru, přičemž mám tempomat na 130km...
Pokud někdo jezdí brzda plyn a neustále levý pruh tak je pak jasné, že to žere..."
Pracuju částečně jako OZ a k tomu brázdím republiku i jako muzikant. Ročně najedu kolem 40 000km a celoroční průměr mám s Priusem (rv. 2005) řekněmě 5,5 litru.
Kombinace město/dálnice/okrsky.... přičemž je to pohodlné kvalitně udělané auto, které je takřka bezúdržbové.
Ano, každému to nemusí sedět, ale statistiky hovoří celkem jasnou řeší ve prospech hybridních řešení.

Nevím, tady ta pověra, že hybridy na dálnici strašně žerou...
nejvíc záleží na stylu jízdy. Já jezdím dálnici s Priusem za 5,5 litru, přičemž mám tempomat na 130km...
Pokud někdo jezdí brzda plyn a neustále levý pruh tak je pak jasné, že to žere...

Jsem rád, že se “sedany” vracejí.
Byť v této podobě.

Je mi to líto, ale tohle je komentář jako odněkud z Novinky.cz .... jen nenávistný vejžblebt pro uvolnění vlastní frustrace..
Existují i jiné světy, než ve kterém žijete...

Líbí se mi, že pan Křeček přemýšlí a filozofuje a jsem rád, že se nebojí s tím jít i do této rigidní komunity.
Díky za to.

přesně tak, žil jsem v Brně většinu života (až na poslední 4 roky), dokonce jsem se většinou i živil jako řidič a neměl jsem moc problémy s dopravou po Brně. Když to tady čtu tak mi připadá, že jsem žil v nějakém jiném vesmíru...
Navíc od doby co je Waze už vůbec nemám problémy.
I teď, po okolí Prahy a po Praze díky Waze jezdím úplně v klidu...

Díky za moc pěkný článek, jsem rád, že se Mr. Hamster dlouhodobě nebojí nových náhledů a vhledů. Jen tak dál, tradice Vojty Dobeše pokračuje a někteří z nás jsou za to rozhodně rádi.

A myslím to tak, aby především nevyhořeli autoři, psaním o tom samém.
Čtenáři vždycky budou.

Takováto platforma má bohužel své limity a dříve či později, se člověk začne pohybovat v kruhu.
Rasťo Chvala a kumpáni ze slovenské Garaže k tomu taky dospěli a teď to dělaji více zeširoka.
Je to daň za čtenou podobu, pokud je obsah složený převážně z recenzí.
A to je na tom Autíčkář ještě zdaleka dobře, protože jste otevření a s nadhledem.
Mohla by být cesta přidat něco “navíc”, např. Reportáže nějaké netypické či tak... ale to jen tak nadhazuju co mě první napadlo.

Přeju hodně štěstí!
Autíčkáře moc rád čtu, jakkoliv autům nerozumím, jen se mi líbí :)

pěkně shrnuto, zkrátka tak jak to je...

Tisíc lidí, tisíc chutí.. mě zase přijde vlajka ve světlech značně prvoplánový žert co se rychle okouká. Ale ty pedály ty super rozhodně jsou, to jsem se i nahlas zasmál :)

taky jsem to četl a je příhodně velmi k tématu...

to náhodou nevypadá vůbec špatně :)
Měl jsem možnost najet s EOSem několik set km, se střechou nahoře i dole a tuším ve dvoulitru benzínu.
Moc příjemné svezení, žádné vzrůšo, ale pohoda klídek.

Udělat dobrého Aprila v době, kdy se dějou dříve naprosto nepředstavitelné věci je věřím oříšek...

Ale především mě zaskočilo kolik "palců dolů" dostávám jen za to, že jsem si dovolil vznést otázku jestli už náhodou věta typu "že se plynování osvědčilo" není zbytečně moc.
Ne kvůli mému egu, ale kvůli kontextu.


Ani je složité tady rozvíjet takovou debatu, to už jsem si všimnul :)
Nicméně mi nejde o odpovědnost vůči nějaké "autoritě" či kodexu nějaké firmy...
I v České sodě dělali legraci sice hodně za hranou, ale přitom vkusně a inteligentně. V tom byla ta krása toho.
A to je i to, o čem mluvím. Nikoliv jako nějaký arbitr humoru. Jen mi to přišlo nikoliv za hranou toho, co se "smí či nesmí" dnes říkat, ale za hranou určitého, byť nepsaného, vkusu. Česka soda byla černá jak nejčernější noc, ale přitom za hranu tohoto nepsaného vkusu nešla, všechny narážky a žerty byly formulovány méně přímě, než že se plynování osvědčilo.
Ostatně i ta zmíněná reklama na Škodu Henlein původně do vysílání nešla, protože jim to samotným už přišlo moc.

Víte, když tak pozoruju jak mi přibývají palce dolů...
Je mi z toho trošku smutno. To co jsem v prvním příspěvku zmínil, nemá nic společného s nějakou politickou korektností nebo snahou někoho omezovat ve svobodném vyjádření.
Zkrátka jsou určité věci, které v rámci určitého "dobrého vkusu" jsou nějak vnímány.
Když se mladí pitomci fotí při hajlování před Terezínem tak asi všichni cítíme, že to není úplně šťastné počínání.
Ta formulace v článku samozřejmě zdaleka není takového kalibru, ale spadá do stejné kategorie, na čemž nic nemění fakt, že k ničemu nenabádá či podobně.
To bylo to jediné co jsem zmínil k zamyšlení a popravdě mě zaskočilo, jak, na jinak velice rozumné diskuzi Autíčkáře, jsem tu za nějaké pitomce co chce ostatní omezovat.
add. Český soda - je také součástí mé DNA a jejich humor mám moc rád. Ale to, co bylo v 90letech tak přestřelené a za hranou, bylo především z důvodu protireakce na předchozích 40let, kdy se nesmělo nic.
Dnes už jsme v jiné pozici a jiném kontextu. Je to normální vývoj a určitý vkus v tomto nepovažuji za politickou korektnost. Ta se děje jinde.

Českou sodu samozřejmě znám, i jsem pochopil, že to má být vtip.
Jen mi holt nepřišel moc vkusný, přišlo mi, že Autíčkáře zbytečně špiní. To je celé. Zřejmě jen zrovna nejsem v té správné náladě na tento druh humoru...

to samozřejmě věřím, že tu každý má na to dost soudnosti.
Jen mi přijde škoda, že je to poněkud nešťastná formulace na jinak velice pozitivním Autíčkáři.
A ano, technicky to možná byla výkonná metoda, nicméně si myslím, že etický a morální rozměr je důležitější než technikálie.

myslím to tak, že je poněkud nešťastné vyjádření ve smyslu, že se plynování osvědčilo...

nerad bych byl hnidopich, jen tato formulace mě (v jinak moc pěkném článku i výběru aut) hrozně trkla do očí: "Stačí ho zplynovat (ovšem pozor, nikoli systémem, který se již v praxi OSVĚDČIL, ale obyčejným LPG)".
Opravdu se osvědčil?
Vím, že tady nejsou žádní fašouni co by chtěli někoho plynovat, ale přijde mi škoda nechat to v jinak povedeném článku...

tak jde primárně o pocit bezpečí bych řekl.. když má člověk před sebou pořádnou hromadu kapoty podvědomě se cítí víc chráněný, silnější a klidnější.

No a jak to dopadlo s tím traktorem za zády? :)
Jinak skvělé počtení jako vždy.
Mmch jsem teď viděl Buchanek poměrně dost, na tripu na sever Ukrajiny (Žitomir).
Sice jen na otočku, ale i tak velice zajímavá zkušenost. A až na dlouhé čekání na hranicích (v obou směrech) to bylo naprosto v pohodě a ukrajinský provoz mi vyhovoval rozhodně víc než český... sice tam na pravidla nijak moc nedají, ale zároveň s tím všichni tak nějak počítají a jsou v klidu.

Jsem rád, že Mr. Bobash už zase píše. Sice tu spoustě lidem ten filozofičtější náhled tolik nevoní, ale já si ho cením. Diverzita je důležitá a pohled z vyššího kontextu taky.
Takže za mě, díky pane Dobeši :)
Nicméně Yaris mě nechává chladným...

krása, další skvělý článek. Autíčkář rocks! :)

Tak si můžeš začít chystat holinku na kopání mě do soutoku :)
Zadní mlhovky jsou vážně extrémně protivné, samozřejmě v případě kdy není OPRAVDU mlha.
Je mi jedno, jak silná je tam žárovka, ale i když si nechám odstup od auta co je má zapnuté, stejně to pálí do očí. I když se člověk snaží zaostřovat mimo ně, stejně jsou agresivní a vadí. Možná mám přecitlivělej zrak, ale spíš bych to viděl tak, že ty ho máš citlivej míň, když Ti zadní mlhovky nevadí..

Vzhledem k tomu, že trávím v rámci práce dny v Citroenu Jumper (rv. 2017, 2.2l motor) tak by mě zajímalo i porovnání s těmi francouzskými vozy (přičemž i mezi nimi jsou rozdíly).

Jako (nejen) řidič z povolání si užiju přes den řízení dostatečně.
A do práce jezdím většinou šalinou, když si chci číst a nebo na koloběžce/MHD, když si chci cestou z práce udělat výlet.
Brno je teď dopravně občas složitější, ale zatím se mi daří nikde moc nestát v kolonách pracovně během dne.
Naštěstí je brněnská MHD síť na dobré úrovni, takže mi nepřijde nic jako problém.
Tedy pokud není ještě před prázdninami a všechno je plné polonahých středoškolaček :)
Pak je to složitější... tedy s tím čtením.

krásně sepsáno, jako obvykle :)

Velice pěkně a trefně napsané, i kvůli takovýmto článkům Autíčkář čtu a jsem za něj moc rád.

dobrý test, takovýto hybrid dává smysl.
Cena je v pravdě vyšší, ale také se mi líbí směr kterým Volvo jde..

kruciš, ještě kvalitní doutník k té whisky v garáži... naprosto si to dokážu představit, krásně napsáno a věřím, že i vystihnuto.

A dalsi s tim spojeny princip - jit si za svym vysnenym...
Uz kvuli tomu, aby clovek nezapomel ze jsou i dulezitejsi hodnoty nez vytvareni penez

Presne tak.
Ostatne krasny clanek ma na toto tema (v souvislosti s Concordem) Clarkson v jedne sve knizce.
Jde o tu touhu se pokusit stvorit neco jineho, noveho, co hranici s nemoznosti.
Proste takova klukovska esence, nic neni nemozne kdy opravdu chceme.
A to je dulezity pristup k zachovani.

to je vážně šílenství, obzvlášť na té šotolině...

Moc se mi líbí, jak se tady na Autíčkáři nebojíte zamýšlet nad auty i filozofičtějšího hlediska, jít víc do hloubky. A pro psaní pana šéfredaktora to platí obzvlášť. Nadhled a souvislosti.
Díky, jen tak dál.

Skvěle napsáno, i když jsem věděl jak to zhruba bylo, i tak jsem byl napnutej az do konce :)

Je to paradni, ma to nadhled a svih.
Na to ze je to prvni vystrel je to skvele, palce hore a jen houst :)

Hezke tema pri pondelku :)
Osobne se mi vic libi kuze, ale radeji sedim na latce. Kuze je naprd v zime kdy studi a v lete kdy pali.
V Saabu jsem mel velur a bylo to naprosto skvele - v zime, i bez vyhrivanych sedadel mi bylo hned teplo a v lete se clovek nepoti.
Tedy za me velur, byt kuze zcela rozhodne vede po esteticke, hmatove i vonave strance :)

Vyborne vystizeno :)
Jakozto byvaly majitel 900ky (rv88) a soucasny majitel 900NG (rv96) mi nezbyva nez souhlasit. Oboji tedy v benzinu, 2,0i a bez turba.
Plynulost je to k cemu me to auto vede, zadne poskakovani brzda-plyn.
Proste v klidku ale zaroven svizne, ostatne plynulost je dle meho nazoru stejne nejefektivnejsi zpusob jezdeni, na cas i spotrebu.
Po stare 900 se mi dost styska, ale zrovna ta moje byla bohuzel dost zhnila a prachy na plecharinu nebyly..
Poslední komentáře
- Trinom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Kdybych neviděl jméno autorky, řekl bych, že to je Jardovina... - Beran, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Az nebude o cem psat, mohla by si redakce koupit neco od prof.... - Jaromír, Honda S660: Upřímný sporťáček
Přidávám se se žádostí o autíčkářsky orientovaný travel-blog.... - Sato, Honda S660: Upřímný sporťáček
Akurat nedavno som videl smart roadster, niekdy som v tom nesedel... - afro-r1, Honda S660: Upřímný sporťáček
Jedna tu byla, ale uz je pryc. - esmo, Honda S660: Upřímný sporťáček
Moc se těším, díky :-) - StreetPro, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Jo, stačí si sednout do Okty IV a říct si, že je v tom o "10... - Marek Brunner, Honda S660: Upřímný sporťáček
Mám v plánu ještě článek o cestování další malou potvorou... - Marek Brunner, Honda S660: Upřímný sporťáček
Ano, asi tak bych to viděl. Mám 183 cm, tedy průměrnou evropskou... - MBMB, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Ano, na ABS samozřejmě záleží také, ty starší systémy... - afro-r1, Honda S660: Upřímný sporťáček
Kdo ma pres 180, ten se dovnitr pohodlne nevejde. V okoli bylo... - JohnyLBC, Honda S660: Upřímný sporťáček
super autíčko, ale když vidím ten tvůj posez a kolena tak je vidět... - JohnyLBC, u blogu Z Mini auta do Mini auta
Odkud jsi? Já jsem z Liberce a mám MINI R53 po Krabovi :) za severočeské... - JohnyLBC, Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost,...
Je 911 996 už dostatečně "stará? 996 se bere jako "moderní"... - StreetPro, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Většina sportovních aut má ve 160 v lepším případě 0 vztlak,...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
1979 rok výroby
136 koní výkon
5 000 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů