Štěpán
Jméno | Štěpán Axman |
---|---|
Bydliště | Praha-východ |
Registrace | před 8.1 rok. |
Poslední aktivita | před 7.6 hod. |
WWW | www.stepanaxman.com |
Komentářů u článků | 55 |
Pozitivních komentářů u článků | 21 |
Negativních komentářů u článků | 10 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Živností kombinovaný řidič a hudebník.. blues, rock, funk, folk i meditativní hudba. Auta se mi moc líbí, ale vůbec nerozumím technice :) |
Posledních 50 komentářů
Jaromír Soukup:
Tak tam pak taky bude hrát roli i možný protivítr a vysoká stavba, těžká kola atp... pokud to normálně jezdí tak jak píšete, tak je to v pořádku. A co tak od Vás čtu, tak Vás netipuju na dálničního jezdce konstantě v levém co před sebou všechny tlačí...
taky mě to tu vždycky zarazí... mám Prius z roku 2005 a teď třeba posledních 1400 km je průměrná spotřeba 5.2 litru, město/dálnice/okrsky.
A i když jezdím po dálnici občas kolem 140km/h tak jsem většinou na průměru 5,5l. Přes 6 litrů jsem se za posledních 100kk co to auto mám nedostal..
ale jistě, nejezdím brzda-plyn a předvídám, jezdím plynule...
Ztráta úcty je asi silný výraz, ale dlouhodobě se mi potvrdilo, že se totálně míjím s lidmi co z vlastní vůle sedlají VW Passat a obecně jakékoliv Audi…
Jsem dlouholetý, byť již bývalý Saabista takže žiji v jiné realitě :)
A nebylo by lepší nenechat výběr auta jen na manželce? :)
“ Za 8h denně / 5 dní v týdnu ještě nikdo nezbohatnul a novou káru nepořídil ;)”
To je nadherne shrnuto, diky za to.
Tak to je a je to v poradku, kazdy si muze vybrat jake ma priority.
Opelfahrt: Já mluvím o klasickém hybridu, Prius (rv2005).
Mariov8: Pokud to takhle žralo tak to musel být vadný kus nebo opravdu totální jízdní styl brzda plyn levý pruh.
Na to to zkrátka není dělané, turbo diesel to zvládá lépe. Na normální jízdu s tím není problém...
Jak říkám: "nejvíc záleží na stylu jízdy. Já jezdím dálnici s Priusem za 5,5 litru, přičemž mám tempomat na 130km...
Pokud někdo jezdí brzda plyn a neustále levý pruh tak je pak jasné, že to žere..."
Pracuju částečně jako OZ a k tomu brázdím republiku i jako muzikant. Ročně najedu kolem 40 000km a celoroční průměr mám s Priusem (rv. 2005) řekněmě 5,5 litru.
Kombinace město/dálnice/okrsky.... přičemž je to pohodlné kvalitně udělané auto, které je takřka bezúdržbové.
Ano, každému to nemusí sedět, ale statistiky hovoří celkem jasnou řeší ve prospech hybridních řešení.
Nevím, tady ta pověra, že hybridy na dálnici strašně žerou...
nejvíc záleží na stylu jízdy. Já jezdím dálnici s Priusem za 5,5 litru, přičemž mám tempomat na 130km...
Pokud někdo jezdí brzda plyn a neustále levý pruh tak je pak jasné, že to žere...
Jsem rád, že se “sedany” vracejí.
Byť v této podobě.
Je mi to líto, ale tohle je komentář jako odněkud z Novinky.cz .... jen nenávistný vejžblebt pro uvolnění vlastní frustrace..
Existují i jiné světy, než ve kterém žijete...
Líbí se mi, že pan Křeček přemýšlí a filozofuje a jsem rád, že se nebojí s tím jít i do této rigidní komunity.
Díky za to.
přesně tak, žil jsem v Brně většinu života (až na poslední 4 roky), dokonce jsem se většinou i živil jako řidič a neměl jsem moc problémy s dopravou po Brně. Když to tady čtu tak mi připadá, že jsem žil v nějakém jiném vesmíru...
Navíc od doby co je Waze už vůbec nemám problémy.
I teď, po okolí Prahy a po Praze díky Waze jezdím úplně v klidu...
Díky za moc pěkný článek, jsem rád, že se Mr. Hamster dlouhodobě nebojí nových náhledů a vhledů. Jen tak dál, tradice Vojty Dobeše pokračuje a někteří z nás jsou za to rozhodně rádi.
A myslím to tak, aby především nevyhořeli autoři, psaním o tom samém.
Čtenáři vždycky budou.
Takováto platforma má bohužel své limity a dříve či později, se člověk začne pohybovat v kruhu.
Rasťo Chvala a kumpáni ze slovenské Garaže k tomu taky dospěli a teď to dělaji více zeširoka.
Je to daň za čtenou podobu, pokud je obsah složený převážně z recenzí.
A to je na tom Autíčkář ještě zdaleka dobře, protože jste otevření a s nadhledem.
Mohla by být cesta přidat něco “navíc”, např. Reportáže nějaké netypické či tak... ale to jen tak nadhazuju co mě první napadlo.
Přeju hodně štěstí!
Autíčkáře moc rád čtu, jakkoliv autům nerozumím, jen se mi líbí :)
pěkně shrnuto, zkrátka tak jak to je...
Tisíc lidí, tisíc chutí.. mě zase přijde vlajka ve světlech značně prvoplánový žert co se rychle okouká. Ale ty pedály ty super rozhodně jsou, to jsem se i nahlas zasmál :)
taky jsem to četl a je příhodně velmi k tématu...
to náhodou nevypadá vůbec špatně :)
Měl jsem možnost najet s EOSem několik set km, se střechou nahoře i dole a tuším ve dvoulitru benzínu.
Moc příjemné svezení, žádné vzrůšo, ale pohoda klídek.
Udělat dobrého Aprila v době, kdy se dějou dříve naprosto nepředstavitelné věci je věřím oříšek...
Ale především mě zaskočilo kolik "palců dolů" dostávám jen za to, že jsem si dovolil vznést otázku jestli už náhodou věta typu "že se plynování osvědčilo" není zbytečně moc.
Ne kvůli mému egu, ale kvůli kontextu.
Ani je složité tady rozvíjet takovou debatu, to už jsem si všimnul :)
Nicméně mi nejde o odpovědnost vůči nějaké "autoritě" či kodexu nějaké firmy...
I v České sodě dělali legraci sice hodně za hranou, ale přitom vkusně a inteligentně. V tom byla ta krása toho.
A to je i to, o čem mluvím. Nikoliv jako nějaký arbitr humoru. Jen mi to přišlo nikoliv za hranou toho, co se "smí či nesmí" dnes říkat, ale za hranou určitého, byť nepsaného, vkusu. Česka soda byla černá jak nejčernější noc, ale přitom za hranu tohoto nepsaného vkusu nešla, všechny narážky a žerty byly formulovány méně přímě, než že se plynování osvědčilo.
Ostatně i ta zmíněná reklama na Škodu Henlein původně do vysílání nešla, protože jim to samotným už přišlo moc.
Víte, když tak pozoruju jak mi přibývají palce dolů...
Je mi z toho trošku smutno. To co jsem v prvním příspěvku zmínil, nemá nic společného s nějakou politickou korektností nebo snahou někoho omezovat ve svobodném vyjádření.
Zkrátka jsou určité věci, které v rámci určitého "dobrého vkusu" jsou nějak vnímány.
Když se mladí pitomci fotí při hajlování před Terezínem tak asi všichni cítíme, že to není úplně šťastné počínání.
Ta formulace v článku samozřejmě zdaleka není takového kalibru, ale spadá do stejné kategorie, na čemž nic nemění fakt, že k ničemu nenabádá či podobně.
To bylo to jediné co jsem zmínil k zamyšlení a popravdě mě zaskočilo, jak, na jinak velice rozumné diskuzi Autíčkáře, jsem tu za nějaké pitomce co chce ostatní omezovat.
add. Český soda - je také součástí mé DNA a jejich humor mám moc rád. Ale to, co bylo v 90letech tak přestřelené a za hranou, bylo především z důvodu protireakce na předchozích 40let, kdy se nesmělo nic.
Dnes už jsme v jiné pozici a jiném kontextu. Je to normální vývoj a určitý vkus v tomto nepovažuji za politickou korektnost. Ta se děje jinde.
Českou sodu samozřejmě znám, i jsem pochopil, že to má být vtip.
Jen mi holt nepřišel moc vkusný, přišlo mi, že Autíčkáře zbytečně špiní. To je celé. Zřejmě jen zrovna nejsem v té správné náladě na tento druh humoru...
to samozřejmě věřím, že tu každý má na to dost soudnosti.
Jen mi přijde škoda, že je to poněkud nešťastná formulace na jinak velice pozitivním Autíčkáři.
A ano, technicky to možná byla výkonná metoda, nicméně si myslím, že etický a morální rozměr je důležitější než technikálie.
myslím to tak, že je poněkud nešťastné vyjádření ve smyslu, že se plynování osvědčilo...
nerad bych byl hnidopich, jen tato formulace mě (v jinak moc pěkném článku i výběru aut) hrozně trkla do očí: "Stačí ho zplynovat (ovšem pozor, nikoli systémem, který se již v praxi OSVĚDČIL, ale obyčejným LPG)".
Opravdu se osvědčil?
Vím, že tady nejsou žádní fašouni co by chtěli někoho plynovat, ale přijde mi škoda nechat to v jinak povedeném článku...
tak jde primárně o pocit bezpečí bych řekl.. když má člověk před sebou pořádnou hromadu kapoty podvědomě se cítí víc chráněný, silnější a klidnější.
No a jak to dopadlo s tím traktorem za zády? :)
Jinak skvělé počtení jako vždy.
Mmch jsem teď viděl Buchanek poměrně dost, na tripu na sever Ukrajiny (Žitomir).
Sice jen na otočku, ale i tak velice zajímavá zkušenost. A až na dlouhé čekání na hranicích (v obou směrech) to bylo naprosto v pohodě a ukrajinský provoz mi vyhovoval rozhodně víc než český... sice tam na pravidla nijak moc nedají, ale zároveň s tím všichni tak nějak počítají a jsou v klidu.
Jsem rád, že Mr. Bobash už zase píše. Sice tu spoustě lidem ten filozofičtější náhled tolik nevoní, ale já si ho cením. Diverzita je důležitá a pohled z vyššího kontextu taky.
Takže za mě, díky pane Dobeši :)
Nicméně Yaris mě nechává chladným...
krása, další skvělý článek. Autíčkář rocks! :)
Tak si můžeš začít chystat holinku na kopání mě do soutoku :)
Zadní mlhovky jsou vážně extrémně protivné, samozřejmě v případě kdy není OPRAVDU mlha.
Je mi jedno, jak silná je tam žárovka, ale i když si nechám odstup od auta co je má zapnuté, stejně to pálí do očí. I když se člověk snaží zaostřovat mimo ně, stejně jsou agresivní a vadí. Možná mám přecitlivělej zrak, ale spíš bych to viděl tak, že ty ho máš citlivej míň, když Ti zadní mlhovky nevadí..
Vzhledem k tomu, že trávím v rámci práce dny v Citroenu Jumper (rv. 2017, 2.2l motor) tak by mě zajímalo i porovnání s těmi francouzskými vozy (přičemž i mezi nimi jsou rozdíly).
Jako (nejen) řidič z povolání si užiju přes den řízení dostatečně.
A do práce jezdím většinou šalinou, když si chci číst a nebo na koloběžce/MHD, když si chci cestou z práce udělat výlet.
Brno je teď dopravně občas složitější, ale zatím se mi daří nikde moc nestát v kolonách pracovně během dne.
Naštěstí je brněnská MHD síť na dobré úrovni, takže mi nepřijde nic jako problém.
Tedy pokud není ještě před prázdninami a všechno je plné polonahých středoškolaček :)
Pak je to složitější... tedy s tím čtením.
krásně sepsáno, jako obvykle :)
Velice pěkně a trefně napsané, i kvůli takovýmto článkům Autíčkář čtu a jsem za něj moc rád.
dobrý test, takovýto hybrid dává smysl.
Cena je v pravdě vyšší, ale také se mi líbí směr kterým Volvo jde..
kruciš, ještě kvalitní doutník k té whisky v garáži... naprosto si to dokážu představit, krásně napsáno a věřím, že i vystihnuto.
A dalsi s tim spojeny princip - jit si za svym vysnenym...
Uz kvuli tomu, aby clovek nezapomel ze jsou i dulezitejsi hodnoty nez vytvareni penez
Presne tak.
Ostatne krasny clanek ma na toto tema (v souvislosti s Concordem) Clarkson v jedne sve knizce.
Jde o tu touhu se pokusit stvorit neco jineho, noveho, co hranici s nemoznosti.
Proste takova klukovska esence, nic neni nemozne kdy opravdu chceme.
A to je dulezity pristup k zachovani.
to je vážně šílenství, obzvlášť na té šotolině...
Moc se mi líbí, jak se tady na Autíčkáři nebojíte zamýšlet nad auty i filozofičtějšího hlediska, jít víc do hloubky. A pro psaní pana šéfredaktora to platí obzvlášť. Nadhled a souvislosti.
Díky, jen tak dál.
Poslední komentáře
- Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60.
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů