reklama
načítám data...

Potkáváte někdy svoji bývalku? | Autíčkář se ptá

Většina z nás autíčkářů je poměrně promiskuitní. To nutně znamená, že po nás zůstávají automobilové bývalky. A občas je potkáme...

zobrazit celou galeriiAutíčkář se ptá: Potkáváte někdy svoji bývalku? | Autíčkář se ptá

Znám opravdu málo lidí, kteří by byli dlouhodobě věrni jednom autu. čas od času vozový park obměňujeme, někdo z důvodu potřeby mladšího povozu, někdo tak činí z čiré zábavy, další pak z nutnosti, neboť není nikdy spokojen s tím, co má.

Automobilová promiskuita je asi obecně přijatelnější, než tatáž záliba na poli mezilidských vztahů. Nicméně okem nezasvěceného člověka se může automobilová děvka jevit jako nevyzrálý člověk, který pořád vyhazuje peníze za naprosto nemožná auta, potřebuje se předvádět a podobně.

Ovšem tak jako v životě s lidmi, ani v automobilovém světě se setkání s bývalkou nevyhnete, tedy samozřejmě za předpokladu, že vaše péče nebyla natolik důkladná, že by bývalka potupně zahynula na celkové opotřebení nebo ji nepotkala tragická smrt mezi stromy. Pořád se bavíme o autech, jen tak pro pořádek.

reklama

 

Setkání s automobilovou bývalkou může mít několik rovin. Protože se s auty málokdy rozcházíme ve zlém, ale spíše z nutnosti, často se tohle rande odehraje na vlně nostalgického vzpomínání. Chytnete do ruky ten známý klíček, nastoupíte do věrně známého interiéru, nasajete ty vůně, které nostalgii jenom povzbudí. Zasunete klíček do zapalování a tím starým grifem probudíte k životu stroj na cestování do sladké minulosti.

Pokud máte štěstí a nový majitel se o vaše bývalé auto stará lépe, než vy, všimnete si, jak tahle péče vaší staré krásce prospívá. Motor spokojeně přede, interiér vypadá mnohem lépe, než si jej pamatujete, a to bouchání kdesi zezadu, jehož příčinu jste nikdy neodhalili, prostě zmizelo. Někomu může být smutno, druhý bude rád, že se autu dostalo mnohem lepší péče, než jste mu byli schopni dát vy.

Bývalá auta si taky idealizujeme. Často si totiž pamatujeme jen to dobré, a krátká projížďka, tohle malé rande bez každodenních strastí, ukáže jen to, proč jste si konkrétní auto kdysi dávno vybrali pro sebe. Stalo se mi to třeba se sloníkem, mou bývalou vínovou E34, o kterou teď pečuje náš čtenář Nedy.

Dělali jsme srovnání Fordu Scorpio a právě E34, bylo sychravo, mrholilo a vůbec to byl den, že by psa nevyhnal. E34 přijela za doprovodu známého šestiválcového soundtracku, čtyři světelné kužely téměř marně bojovaly s mlhou, auto tam stálo se svou atletickou karoserií, a já při pohledu na její dokonalé linie málem uronil slzu. Ostatně za E34 se otočím vždycky rád i dnes.

Krátký pobyt za volantem na oblíbené silnici Adamov – Křtiny roztočil kolo vzpomínání na nejvyšší rychlost. Najednou jsem pochopil, v čem je E34 dobrá. Sametový šestiválec jemně táhnul celý stroj kupředu, perfektní řízení zadokolky si se mnou povídalo, jako by mi chtělo říct všechny ty věci za dobu, kdy jsme se neviděli. Cítil jsem se zase jako doma a plně si uvědomoval, že jsem tenkrát E34 zanedbával a taky jí křivdil. Je skvělá, jen nesmíte mít přehnaná očekávání.

Tohle setkání s bývalkou tedy bylo z těch lepších, pomohlo mi pochopit, v čem jsem se mýlil, možná taky zjistit, co od auta vlastně chci. A nakonec mě nejvíce potěšilo, že se jí s novým majitelem daří dobře. Byl jsem za tuhle příležitost moc rád. Jo, to když jsem se nedávno setkal se svou bývalou Alfou 146, znovu jsem si připomněl, že bylo dobře pustit tenhle pekelný stroj pryč. I když i jí se očividně daří lépe.

reklama

A co vy? Jak to máte? Potkáváte svá bývalá auta, nebo se setkání s bývalkou raději vyhýbáte? Tohle je Autíčkář se ptá, a diskuze je tímto vaše. Příjemnou zábavu!

 

 


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

bobo23
15. dubna 2018, 10:07
0

Nejsem promiskuitní, takže má automobilová historie čítá jen dva vozy. No a ty nepotkávám, protože oba bohužel skončili na místě posledního odpočinku. :D

reagovat
KKKuba
15. dubna 2018, 10:24
0

Bohužel nepotkávám, vždycky ode mě koupil auto retard co ho během dvou měsíců zlikvidoval...

reagovat
beastar
15. dubna 2018, 18:26
0

Prodal sem 525 dezidérovy do KH. 14 dní jezdil a 15nactej auto ve 130 do stromu. Přežil to ale auto ne.

KKKuba
19. dubna 2018, 20:32
0

Jo to věřím. Jeden příklad-prodal jsem borcovi E34 M50B25, povídám mu-dávej bacha a jezdi s tím normálně než se s tím naučíš, ten samosvor to fakt urve ve vteřině. No a co myslíš? Za tejden přijel s papírama a v zadním blatníku obtištěnej sloup a to takovým stylem že nešel ani otevřít kufr. Takže asi tak...

Goldies
15. dubna 2018, 11:29
0

Ještě tam chybi před 2006:

FoFo mk1 1,6
Ford Ka 1,3
Ford Fiesta mk3 1,1
Mazda 121 (vajíčko) 1,3

Jinak pravidelně potkavam toho FoFo ze seznamu, prodal se sestře :-D

reagovat
Breakthru
15. dubna 2018, 17:56
0

čoveče, nezbylo ti nějaký kábro ještě?:D

beastar
15. dubna 2018, 18:23
0

To přijde teprve. 911 Turbo, ale targa. Kabrio se v Mýtě moc kroutí. Velký přetížení.

Breakthru
15. dubna 2018, 18:28
1

chudák ten Goldies jak dopadnul.Jí plesnivý sejry, pije starý vína a musí jezdit autem bez střechy:D

beastar
15. dubna 2018, 18:31
1

Zatím zajíždí časy na 106:)) U těch vín nevim, ale Nivu si určitě sem tam dá. Do aut bez střechy nemůžeš skočit bez přípravy;)

Breakthru
15. dubna 2018, 18:36
1

spíš se z nich pak snáze člověk dostává, když těch prošlejch sejrů a vín zkonzumuje moc:D

beastar
15. dubna 2018, 18:44
1

To jo líp to vyvětráš. Špatně se ti potom leze zpátky do pevný střechy.

Goldies
15. dubna 2018, 19:00
1

Tak aktualně máme těch posledních 5 aut a Majesty :-D takže jedno kabro pořád máme :-D

Jinak plesnivý sejry já rád, ale vína mám raději aktuální ročníky (mám raději bílá a ta se k archivaci moc nehodí).

Na 106 se maká o 106 :-D tenhle víkend sem na ní nechal ruce a ještě mě čeká přelakovat hrozný škrábance na pravým boku, to ani rozleštit nešlo :-(

beastar
15. dubna 2018, 19:27
0

Jenom dotaz. Proč nejezdíš tim tt?

Breakthru
15. dubna 2018, 19:39
0

tak já o vínu můžu jen mlčet, páč moje spotřeba chlastu jsou tak tři piva a dva panáci měsíčně, když je silnej měsíc a jsou tak dvě akce:D Na Moraváka slabota, no....tak aspoň s těma sejrama jsem se trefil....
Co je v tý 106?By´t mi tyhle auta nic neříkaj, tak jsou to mrchy mrštný.Kámoš měl nějakou 1.6 a to lítalo jak svině...

Goldies
15. dubna 2018, 20:27
0

TT umřelo turbo... překvapivě když sem se byl projet já... takže čekáme až se v servise uvolní místo.
V 106 je nějaká 1,1 44kW. Stálo 10k a rez jsem zatím nenašel :-D

beastar
16. dubna 2018, 03:14
0

Čéče chlape já nevim. To je samá bouračka samá schaden ty prostě musíš mít víc aut jinak by si pořád jezdil na kole,D

Ha
Hansoff
16. dubna 2018, 08:28
0

rez se na 106 a Saxu hledá špatně. Většinou se schovává v prazích a dalších výztuhách, kam běžně není vidět (*bez použití flexy).

Breakthru
16. dubna 2018, 20:20
1

zkusím ti najít fotku jednoho Saxa, co jsem v bejvalý práci vyvařoval....Pán přijel, že mu zatejká do světla...No, skončilo to tak, že jsem píchnul do bodyny na zadním podběhu a najednou celej ten obal vypadnul a čuměl jsem na přístrojovku.Beze srandy tam nebylo vůbec nic...z dálky to auto vypadalo zachovale, jinak to bylo sežraný na hovna

Ha
Hansoff
17. dubna 2018, 07:49
0

Tady na křižovatce kousek od fabriky jsem viděl nabourané Saxo. To mě donutilo vážně přemýšlet, jestli to moje ještě zachraňovat...

Goldies
17. dubna 2018, 11:35
0

Hele ja ho mam fakt jen jako pohotovostni vozidlo (v nasi rodine nezbytnost - furt se neco sere) a tak nejak me jen bavi na nem zkouset lestit, lakovat, menit spotrebni veci... kdyz se neco vysere tak me to nebude trapit jako na ostatnich vozech :-D

Irwinek
15. dubna 2018, 12:37
0

Hmm, z " bejvalek " bych chtěl potkat š 1100 MB de Luxe - starý pán, který ho ode mne koupil jako náhradní díly pro svého miláčka nakonec rozebral miláčka na díly a to moje si nechal :-D bohužel po jeho smrti ho dědici poslali někam do světa :-(
a pak ještě Peugeot 505 GTi s výr. číslem motoru 5S600. Odkoupil ho nějaký člověk s tím, že dolakuje blatník a kapotu , značky dá do depozitu a auto uloží mezi ostatní ( měl jich už mít asi 7 , od 305, 504 až po 604 ). jenže asi po roce se mně na auto ptala policie a pán jaksi zmizel :-( tohle auto bych i koupil zpět.
Jo a snad ještě tu Polaru, ale o té vím jistě, že už je v pánu, bohužel i s majitelem :-(
Ostatní byly jen takové krátkodobé známosti :-D

reagovat
beastar
15. dubna 2018, 18:25
2

Koukám že u autech po tobě je průvodní znamení smrt a únos ufo. Docela bych se bál koupit.

Irwinek
15. dubna 2018, 20:14
0

No, na to, že mi prošlo rukama relativně dost aut, tak jen o pár můžu říct, že mi přirostla k srdci. Asi nejvíc ten Peugeot proto bych ho koupil zpátky. MB si koupil soused u táty, takže jsem měl zprávy z první ruky a auto ještě dost dlouho potkával, protože pán tátu přežil.
Polara nebyla moje, jezdil jsem s ní cca půl roku, když byl majitel na zélandu. Dostal infarkt za volantem. Auto náraz o strom celkem ustálo, ale paní ho nechtěla vidět, že jí zabilo manžela a nechala ho sešrotovat :-(
Vyloženě do šrotu jsem nedal nic, a jedno MB jsem dokonce dal mladýmu klukovi zadara :-D

GanGreen
15. dubna 2018, 12:52
0

1. auto suzuki swift 1.0 93' leta jsem ho potkával, prodal se tetce, ale už proletěl vysokou pecí :( na tohle vzpomínám fakt rád, 900kg 50 koní největší vymoženost bylo střešní okno jinak v tom nebyl kousek zbytečný váhy navíc, prostě holobyt a jaká s tim byla prdel... projel bych se s nim s chutí zase :) mám dojem že v tom možná ani rádio nebylo...
2. auto ford fiesta 1.6 16v 96' občas potkám, prodal sem to kamošovi a jezdí s tim jeho sestra. U tohohle verku jsem fakt rád že už ho nemám... bylo to fplynu a furt se na tom něco dělalo...
3. auto toyota carina E 1.6 16v bylo spíš našich, ale měl jsem ho volně k užívání, prodáno do Černé Hory jsem jí ještě nepotkal :D ale jinak, zlatá kára, vzpomínám rád, ikdyž to byl taky holobit jen s oknama v el.
4. auto citroen C5 HDi vídám každej den, prodal jsem ho tatovi. Na pohodový ježdění supr povoz to pohupování je prostě takový... to se musí zažít :)
5. auto opel corsa 1.4 16v prodáno kamošovi, vidim jí tak obden, a zdá se že se bude mít líp než u mě, tak uvidime... Vzpomínám docela rád, myslim že jsem si s ní užil hodně srandy a docela mě i dokázala vyškolit, po dvou letech už ale byla prostě slabá a malá...
6. auto alfa romeo 156 - aktuální povoz

To první jsem koupil když mi bylo 16 a od tý doby to tak něják střídám každý 2-3 roky, podle toho jak moc mě to baví a jak zrovna peníze dovolej :)
Ten naftovej citroen byl trochu krok stranou od benzínu, ale vzhledem k celkovýmu naledění auta mě ta nafta ani moc nesrala... navíc bylo tenkrát potřeba rychle koupit levný auto, a kamoš zrovna prodával, tak bylo rozhodnuto...

reagovat
MaDI
15. dubna 2018, 15:40
0

Sry za OT , ale dava posledni veta clanku smysl, nebo neumim cesky?
Jinak zadnou bejvalku z cca mych 10 aut bohuzel nepotkavam. Jen sem tam za cas vidim jednu a tu bych nejradeji zabil!????????

reagovat
Nimrod
15. dubna 2018, 19:20
1

"příjemnou zábavu"? :-) jestli myslíš předposlední, tak rubrika se jmenuje "Autíčkář se ptá"

Ronoath
15. dubna 2018, 17:30
0

Hm... 2105 nepotkávám, Fazol je naštěstí ve šrotu a Berlou jezdí jeden ministrant. Aktuálně jsem si všiml, že podřel nárazník a rozbil mlhovku... a je mi to docela jedno. Byť to auto, když vidím zaparkované, vždy dobře rozeznám a přece jen se jaksi obudím z letargie.

reagovat
Tomáš Trýska
15. dubna 2018, 17:42
0

Jen teda Škopek se mě stále drží a nejspíš hned tak nahrazen nebude.

reagovat
Breakthru
15. dubna 2018, 17:55
0

měl jsem už kvanta aut, ale potkávám jen jedno.Bohužel...jezdí to k nám na servis, divnej pocit....příště to zas raději pošlu někam na druhej konec republiky...

reagovat
beastar
15. dubna 2018, 18:33
0

To chce Rumunsko, Bulharsko případně severní Afrika;) A jistota že to nepotkas je veliká.

Breakthru
15. dubna 2018, 18:35
0

no, při mým štěstí:D...nicméně, tady v tomhle případě jsem i rád, že to servisuju já.Koupit to nějakej kokot z kraje, ke kterýmu mám averzi, tak by to bylo asi blbý na obě strany....Dneska lidi prskaj, když byla na autě měněná čtvrtka:D

beastar
15. dubna 2018, 18:42
0

Jo někdy stačí málo a auto potkáš znova. Passata sem dal pryč někam k Mikulovu. Asi 5 let nic a potkal sem ho v Praze jako taxík. Sice jednou, ale měl furt kola z A6. A taky pár dalších věcí co měl:)) Taxikář to dal asi taky rychle pryč. Už to mělo za mě 350000...

Breakthru
15. dubna 2018, 19:39
0

tak věřím, že dročkař to koupil max se 180 000km na hrbu:D

beastar
16. dubna 2018, 03:33
0

No já nevim už to nebylo odemě. Každopádně hale b5 tdi tak si myslim, že to mělo 150 ,)

Breakthru
16. dubna 2018, 20:18
0

To nebylo na tebe, že by si to smotával...Vzpomněl jsem si na známýho.Měl T4, najeto skoro milion bez pár tisíc.Tak to šlo do bazaru, tam najednou měla něco pod 400k, koupil to nějakej Pražák a zjistil, že to má tolik, kolik to má a ne to, co svítí na přístrojovce, tak to obratem poslal do světa a kupodivu to nemělo ani 200 000km...To už mi přišlo na hraně, protože moh ty dvě kila v klidu najezdit a nemusel to stáčet:D

beastar
16. dubna 2018, 21:47
0

No jo no klasika. Pašík a oktávka v naftách. Audiny taky neunikali. Zažil sem i o skoro 700 000 stočený Ducato. Auto jezdilo v dojčlandu na směny 24h a tak za chvíli bylo natočeno v ČR mělo krásný s odpočtem dph potom 250 000. Zajetý auto no. Ještě že už se to pomalu nevyplácí a tyhle kšefty končej.

Breakthru
16. dubna 2018, 21:50
0

jsem docela zásadovej a raděj prodám mršinu s půl míčem než to odcouvávat, ale věř, že nekončej...ale vypisovat se o tom nechcu.

Breakthru
16. dubna 2018, 21:54
0

resp. nechcu uvádět nějaký příklady, ani přibližný.Ten internet je docela malej prostor....A v zahraničí stáčijou kilometry jak na Slovácku víno...A přitom si každej druhej myslí jak jsou skopčáci poctivost sami a neodcouvávaj, ale oni to mrchy dělaj po kouskách vždy mezi technickejma nebo při dovozu z Belgie nebo Italie hned stačijou.A Italové snad nic jinýho neumijou než stáčet kilometry....

beastar
17. dubna 2018, 13:27
0

To samozřejmě:l O tom žádná ale je to míň jak u nás. Respektive nescukne ti 700000 nebo málokdo. Pořád zůstávají na trhu auta s realnymi km. Ne jak u nas jeden čas vše 150000 pác lid to chce. Proto sem pred několika lety přestal dělat lidový auta. Už mě to nebavilo. Dneska vezmu s obycejnejch aut občas něco za top preis. A nedělám s tim nic... Prostě jak to je tak to zůstane. Prodej stylem chceš nechceš...

Breakthru
17. dubna 2018, 20:12
0

nedávno jsem prodal Golfa v naftě, měl přes tři kila.No, to bylo dementů, co to chtěli....nestočený, servisovaný auto.Ale stejně každej odjížděl s tím, že někde viděli stejnýho, ale s půlkou kilometrů.Neříkám, že jsou všechno stočenky, ale je jich mrak.Máme jich na dílně dost, to člověk tak nějak už pozná...
Mně jakožto Fordařovi nezbejvá dělat nic jinýho než ty lidový auta:D tím kšeftováním se jen bavím, po práci si to poopravím, pošlu do světa.Baví mě shánět pěkný kousky s dobrou vadou, strávit na tom co nejmíň času a pustit to s obratem pryč...Ale nedělám to ve velkým, to bych se zbláznil:D
Já jsem proti stáčení a sere mě, když to někdo obhajuje....Myslím si, že mám na víc a dovedu udělat pěkný a nemusím hned nechat ladit tacho...

Knightrider
15. dubna 2018, 18:05
0

Firebirda Trans Am jsem prodaval do Cech, ale za tech cca 10 let od prodeje, jsem se s nim potkal na srazech Amerik snad dvakrat nebo trikrat. Bohuzel se na aute vystridalo nekolik mladych blbcu, kteri ho jen dokurvili. Bylo mi ho fakt lito, kdyz jsem videl, v jak zalostnym stavu je. Holt auto za par set tisic, takze uz si to mohl dovolit i nekdo, komu takovy auta do rukou nepatri. Tohle mne hodne mrzi. Byla to moje prvni Amerika a do dneska je to i na srazech US aut celkem exot. :-(
Mustanga jsem prodal do Spanelska, takze se s nim uz nevidam, ale dalsi rok od prodeje jsme byli s novym majitelem v kontaktu a obcas si napsali. Vlastni nejakej hotel ve Spanelsku a zval nas, at se prijedeme na Mustanga podivat, ale nejak nebyl cas a s novym telefonem jsem bohuzel prisel i o kontakt na nej. Tohle uz nastesti byla jina cenova, takze to vyloucilo z okruhu zajemcu pubertaky a auto skoncilo v dobrych rukou. ...

reagovat
beastar
15. dubna 2018, 18:19
1

Tohle je asi v dnešní době věc, kterou řeší každej. Auta se dneska točí hodně a je jedno jestli makáš na skládce, nebo si ředitel v nějaký Umbrelle. Já měl dohromady služebně i soukromě k dispozici asi 40 aut v průběhu 18 let. Vynechal bych nějaký škodofky a čistě spotřební věci. Dlouho sem potkával své Toledo Magnus tuším s nějakou úpravou od něčeho. Mělo to křídlo a takovou hnědou metlu. Koupil to po mě mladík a kupodivu to měl fakt dlouho. Potom sem v Praze potkával svou ex523. Stříbrný auto bez úprav a jezdila v tom holka. Unikátní stav potkávám to dodnes tak jednou za půl roku. Má to mladej Monster kšiltofkář, ale auto furt pěkný na stejných kolech jak za mě. Spousta dalších bejvalejch šuplíků skončila na východě. Kde asi delaj radost dodnes. Nej bumerang byla 3200gt. Auto odjelo za tejden volal kořen, že to nechce. Tohle a tamto nejde a tak. Tak dostal zpět kapříky a všechno na novo. Mezitim sem vždycky auto občas někde zahlid. Většinou v servisu. No nakonec to pašák co to koupil kdysi po 3 letech prodával. A znova to skončilo u mě. Ne jako majitele, ale na byznys. Tak sem kepl uvítal a zajistil mu klidný stáří u táty v garáži. Kde mistrně doplnil super sport kombi. Oktávku f dsg a fropě, na plechách s klimou. Táta s nim najede asi 2000 km za rok a to je přesně to , co takovej nezmar potřebuje. Jak v tom přijede na grilovačky u nich na vsi na fotbalák neshledám se jenom já, ale i celá ves. Poslední auto který budu potkávat je 944. Koupil to soused ob dva baráky vedle.

reagovat
Breakthru
15. dubna 2018, 18:38
0

jakej byl ročník ta 944?Vím, že kdekdo uchcává z 911, ale já jsem od mala zamilovanej do 924 a 944.....

beastar
15. dubna 2018, 18:48
0

88 takže už novej interiér. Nejslabší motorizace vw s manuálem.Bílá barva a standart výbava.

Breakthru
15. dubna 2018, 19:36
0

já mám nejraději ty nejstarší.Ty nový palubky se mi vůbec nelíbijou...vždycky mě to fascinovalo.První 924 jsem viděl tak ve 12 letech.Byl jsem s otcem a jeho kumpánama pro nějaký auto v Rakousku.Tehdá se ještě objíždělo plno bazarů a servisů a hledalo se, žádnej internet a mobily:D....stála za nějakou dílnou už jako spíš vrak.Pamatuju si to, jak tam vedle ještě stály nějaký Manty a Capri a do toho červená 924.Opadaný těsnění, vyšisovanej lak a na okně fixou namalováno 5000 šilinků.Jsem otca prosil, že chcu Porsche a tehdá jsem uměl přepočítávat šilinky na koruny, tak jsem věděl, že to je levný a neudělá mu to vítr v portmonce:)...nekoupil to, ale už tehdá jsem měl čuch na youngtimery:D

beastar
16. dubna 2018, 05:10
0

Zkusil sem to, ale mě to auto moc neřikalo. Asi nejsem pro takový auta rozenej. Turbo bude asi jiná káva, ale i tak. Jinak když to vypadá, tak jak má, tak to auto pořád ukazuje jak je nadčasový. No to když si byl malej (i já) tak ceny akorát šli dolu a pak se tam pěkně dlouho dželi. Takovou 944 za 35 000 už dneska bohužel nekoupíme. Bejvávalo i v Annonci :D Jináč 5k šilinků bylo za nepojízdnej krám pro Čecha docela hodně peněz... to bylo lepší přívést nějakýho Escorta. No hlavně jestli ti ten čich na ty jangtajmry zůstal i dodnes,)

Breakthru
16. dubna 2018, 19:54
0

ještě jsem to neřídil, jen se mi líbí, ale nevyhledávám to.Ty prachy bych za to nedal....jsem blázen do aut, ale jinač a Porsche mě nikdy nijak moc nebralo...Jen tyhle vodníci.
No, určitě to byla nepojízdná kárá.To bylo v době, kdy se vozily auta jako Escort MKVII, Toyota E10 a semtam se objevil nějakej ten Focus...
Tehdá pořádně nikdo nezavadil už ani o Ečkovýho Kadetta nebo první Sierru, takovej ten přelom do 21. století.Ty vrakáče a bazary byly tehdá mocný a většinou to měli Rakušáci a ne Turci.Ti maximálně běhali někde po palce s vercajkem a koštětem:D
Nejsme rasista, nic proti nim nemám, ale psoledních 15 aut, co se dovezlo z Rakouska nebo Německa, tak nebylo od rodilejch.Všechno Turci, Armenci, Alanci nebo Jugoši:)
Jináč ta tvoje 944 vypadá/la perfektně.Já měl možná takovej závan koupit nějakou 924 tak před 10 lety, kdy se dal relativně slušnej kousek u nás koupit do 50 000Kč, ale te´d to sotva stačí na vrak, jakej jsem viděl tehdá v tom Reichu....

beastar
16. dubna 2018, 21:52
0

Ceny jdou nahoru. A to i u těch horších kousků. A méně vybavených aut se základní motorizací. Eska a turba to je už úplně nesmysl. Mě se to auto vždycky líbilo. Porsche mám rád, ale nejsem ten typ že bych se v tom musel prohánět denně.911 mám rád jedině turbo a na to sem fakt neměl vejce abych si na to půjčoval a pak to stálo někdo v garáži abych to ukazoval známejm. SUVéčka od Porsche mi přijdou super ale nesmysl pokud nemáš potřebu dávat za servis hovadinu. Takže zbejvalo jenom tohle 924-944 vysmívané poršáky s bývalou cenou do 50 000. Dnes spíš 450 000 plus. Svezení je v tom ale samozřejmě zábavný pro mě to ovšem neni. Miatisti by z toho byly nadšený a Krab byl taky unešenej. Já sem spíš na jinej typ sportovních aut... tyhle lehkonohý atlety moc nemusim.

Breakthru
16. dubna 2018, 22:02
0

já mám rád techniku, tady vede Transaxle....Pokud si člověk nekoupí AR 75, tak kde jinde mít převodovku vzadu?Já mám rád silnej motor, mám i rád blbnutí na okresce s nějakou lehkonohou mrchou, ale já nejsem závodník.Mě by ke štěstí stačila nějaká stará amerika z konce 50. let, s patinou.Oděrky, škrábance, rez by nevadila.Prostě pohodička, cigárko a nou stres....V dnešní zrychlený době bych si rád užil něčeho,kde by šlo zpomalit....

beastar
16. dubna 2018, 22:38
0

Tak v takovym stavu jde dneska najít docela pěkný ty první 944. Když překousneš trochu rzi a zničenej vnitřek. Tak ty si na tom kde co budeš umět dodělat sám. A pořád na provoz je to Porsche v Evropě poměrně snažší. Nevim jak jsou na tom starý emeriky ale na nějaký velký celosezoní blbnutí to nebude. Ta 944 s tím základem 2.5, 2.7 uchvátí mimo město snadnou každodenní použitelností. V podstatě by si s tim mohl jezdit každej den do práce pokud to teda nemáš 100. :)) Tam potom koupíš káry za zajímavý ceny hlavně v NL.

Breakthru
16. dubna 2018, 22:47
0

máš recht, ta každodenní použitelnost se mi líbí.U nás jedna 924 jezdí.Chlapík s tím jezdí už dlouhý léta, jednou jsem s ním mluvil a bere to jako úplně obyčejný auto, který perfektně slouží.Ono, jendoduchej motor od Audi a zbytek taky v poho...a hlavně bych si na tom všechno opravil:D
No, ale ta amerika byla příklad, že nehledám nějakej ultrasporťák, ale něco pohodovýho.Mně by stačilo s tím vyrazit pětkrát do roka ven, stejně víc času nemám....Kdybych chtěl sporťák, tak moje snová Zonda je Falcon XB....

beastar
16. dubna 2018, 22:55
0

Falcon XB kupé je krásný auto. V8, ale to jsou sedmdesátky no. To je přesně jak píšeš občas vyrazit ven a nebo pro srandu na sraz. U těch 944 je to jak řiká ten chlápek. Ono to je obyčejný auto, snadno opravitelný a modifikovatelný. Motor v podstatě nesmrtelnej. Podvozek jednoduchej, spousta věcí čirý analog. Navíc tam je ta Porsche přidaná hodnota. S tim jde jezdit normálně.... Prostě jako s běžnym autem. Což většina konkurence prostě pořád neumí... prostě volksporš se všim co to obnáší.

Breakthru
16. dubna 2018, 23:05
0

právě ta myšlenka se mi krutě líbí.Čistá technika, motor, kterej byl napříč Německa známej od Passatu po LT.Zcela dostačující, chybí tomu jen koule a malej nebržděnej vlek...
To je můj sen.Australeskej Mustang.Těch americkejch je tu dost ve všech generací, jen u nás v malým městě je tu na dvě desítky Mustangů, ale Falcon je pro mě kult.Hlavně kvůli Mad Maxovi... ale pro Evropana asi nesplnitelnej sen, když jsem se naposled bavil s příbuznejma od klokanů, tak mi bylo řečeno, že tyhle auta jsou těžce sehnatelný i pro ně.Nicméně todle si nějak nedovedu představit na poklidný vyjížďky, chtělo by to ten kompresor a to kouzelný tlačítko na šaltpáce:D....

Perníček
15. dubna 2018, 20:42
0

Svoje první auto mám doteď, druhý byl Civic 6g v sedanu a hnědofialové metle. shodou náhod ho koupil zpátky borec, od kterého jsme to kupovali (dokonce za dráž, protože na tom přilítli elektrony a udělalo se několik potřebných oprav). Auto jsem asi čtvrt roku neviděl a pak se najednou ukázalo u nás na dílně. Za tu dobu auto poznalo asi tolik, co by normálně za 5 let. Ani nadechnout nostaligckou atmosféru se nedalo, protože ze zrcátka viselo asi 5 čerstvých vonných stromečků, vše doplněno dámským deodorantem.
Své zářivě žluté Punto II už asi nepotkám, páč brázdí jiný kout republiky.
Dále jsou tu auta, co byli u nás doma - Ford Focus mk1 tdci. Ten aktuálně využívá teta a jezdí k nám na servis, vždycky, když s tím jedu, tak si připomenu, jak jsem rád, že už to nemáme.
Stříbrné Volvo V40 ještě určitě potkám, páč to odkoupil přítel mé kamarádky a ještě stále se nevyřídil přepis.
Černé Volvo V40 jsem potkával krátce po odkupu, páč pán bydlí přímo v Brně a pohybuje se v místech, kde se nachází naše dílna a taky k nám i několikrát zamířil skrze menší problémy na voze.
Maminčin milovaný jedničkový Megane skončil taky v rukou známeho, který z toho auta udělal šrot.

reagovat
krab
15. dubna 2018, 22:01
0

Já byl dneska celej den na závodech, tak čtu článek pořádně až teď, ale Matěj narazil na zajímavé téma! Fakt. To by snad u mě vydalo na časopisovou ročenku :-D
Posledních 5 let minimálně už auta, která jsem prodal šla lidem, co se s nimi vlastně přátelím. Výjimka snad bylo Volvo S40 II. 2.4i, to šlo sympatickýmu pánovi, s ním v kontaktu nejsem. Ale Cortina vím kde bydlí. Jensen-Healey vím v kterém soukromém muzeu se nachází, Triumph GT6 bydlí dnes u známého, kam můžu zajet na pokec a na kafe. BMW E39 šlo kamarádovi, ten to prodal dalšímu kamarádovi po nějakém čase. U Focusu ST jsem teda kontakt taky ztratil, ale koupil sympaťák. MGB GT jsem prodal kamarádovi a loni od něj vzal zpět... Co tam máme dál? Teď naposledy BMW Z3 Coupe šlo taky sympaťákovi, co se o něj bude starat a věřím, že když bude příležitost, klidně auto uvidím znova. Porsche zas bylo koupené od kamaráda, ten ho může vidět často, vlastně občas když dáme výlet to můžeme vyměnit a já si zase sednu do Caterhamu a tak ...

Takže jsem rád, že moje bývalá auta se nemají špatně :)
-
Komentář upraven 15. 4. 2018, 22:13:14

reagovat
Vojta Nekvapil
16. dubna 2018, 02:50
0

No ja jsem si po skoro trech letech sednul v Myte za volant Modreho skrcka. Kdyz jsem ho prodaval tak to byl omlaceny plechcup special. Tim je porad.jen ted dela trosku vetsi ramus. Sice jsem po prechodu na RWD trochu zapomnel, jak jsem ho do zatacek utrhnul a jel bokem i tak se mi par prijemnych sklouznuti povedlo a majitel z mista spolujezdce videl, co se ma se Skrckem naucit. Dalsi auta asi neprodam. S13 je mazlik. BMW bude dokud na STK ci strom nerozdeli a FTO je neprodejne.

reagovat
PB
16. dubna 2018, 06:50
0

Haha, no tak já jsem tedy případem automobilisty naprosto věrného:) Dokud jsem sedlal stroje různě poděděné v rámci rodiny, vždycky mi sloužily až do totálního rozkladu a důvodem jejich opuštění byla jejich nebezpečnost pro všechny zúčastněné, případně koroze značně prosvětlující interiér a činící stroj nepoužitelný za deště, či mlhy. Pak jsem si koupil Outback a mám ho do dneška.... cca 9 let. A děsím se, jestli za něj najdu náhradu. Něco jinýho tak nenáročnýho a nesmrtelnýho se čtyřkolkou... prostě neni. Navíc v mém případě, protože jsem často pryč a auto poctivě čeká na chalupě je nejčastěji měněným dílem baterka:))

reagovat
custom1
16. dubna 2018, 08:02
0

- Moje první auto, Škodu 120L jsem vyměnil za Austin Maestro a pak ji koupil můj kolega z práce. Po odchodu z firmy jsem ji už neviděl.
- Maestro měl BobAsh, ale od prodeje jsem ho už neviděl (to auto)... :)
- '89 Chrysler ES Turbo (2.5) jsem rozbil, takže se už na silnice nepodíval (jen motor šel do Voyagera).
- '91 Chevrolet Lumina (sedan) dodnes jezdí na Olomoucku a jednou jsem ji potkal na srazu amerik v Držkové.
- '96 Dodge Grand Caravan jsem prodal v rámci města, párkrát jsem ho viděl, ale brzy byl prodán dál. Před pár lety jsem ho viděl v inzerci ve zbědovaném stavu jako auto na díly.
- '88 Chrysler ES Turbo (2.2) jsem od prodeje viděl jen na fotkách. Ten člověk, co ho ode mě koupil, ho má pořád. Vyměnil motor a udržuje ho. Vidět bych to auto ale raději nechtěl, protože bych měl nutkání si ho koupit zpátky... :)
- '74 Dodge Dart jsem prodal jako auto před renovací, viděl jsem jej těsně před dokončením a teď ho má další majitel, s nímž jsem v kontaktu, tak snad se někde potkáme.

reagovat
MadMattCZ
16. dubna 2018, 09:08
1

Koukam, ze jsem asi jediny z te druhe strany. Moje auto je aktualne v takovym stavu, ze bych se pred byvalym majitelem musel stydet a on by brecel ???? Ale brzy to napravim

reagovat
sheogh
16. dubna 2018, 09:34
0

Urcite nepotkavam, jedna skoncila v bazaru (ano, ty tri prvni pismena abecedy v rade), a druha v Praze, kam nejezdim :-) A soucasna nejspis taky skonci v tripl-ej :-)

reagovat
Nedy
16. dubna 2018, 11:27
0

Kdybys Matěji chtěl, tak Sloník bude v brzké době asi konečně na prodej... :-)

reagovat
Matěj Podhorský
16. dubna 2018, 12:26
0

Ne díky, dvakrát do stejné řeky se neleze :) a toho se zatím držím

Ha
Hanyz
17. dubna 2018, 13:33
0

Teda koukám, že v porovnání s některými pány v diskuzi jsem skoro monogamní:-))
1. Honda Civic 1,4 benzín, třídveřová, r.v.1989, červená - po druhé bouračce jsem ji prodal jednomu páru z Jižních Čech, dneska už asi bude v zaslouženém automobilovém nebi, jinak neskutečně živé a ovladatelné auto, navíc uvnitř překvapivě prostorné a pohodlné, Japonec takže v podstatě bez závad, zlobily mne prvního půl roku jen pojistky, pak to najednou přestalo, asi si na mne zvykla:-). Čest její památce, od té doby mám rád japonská auta.
2. Audi 80 sedan, 1,6 benzín - r.v. tuším 1991, stříbrná metalíza. Plechy pravděpodobně vyráběli ještě na lince, kde předtím válcovali plechy na německé Tigery - tloušťka neuvěřitelná, zejména když to porovnám s dnešními auty. Velmi se to vyplatilo, když jsem se bokem ťuknul s pospíchajícím mesíkem ve fábii. Já měl mírně ošoupaný gumový ochranný pás na dveřích, fábie zrušený celý bok - ale von si začal!;-)
Vzpomínám si na extrémně výkonnou manuální klimatizaci, jinak šla protiúčtem, když jsem kupoval povoz č.3, autobazar ji obratem prodal za téměř trojnásobek, po roce jsem ji viděl v Praze na magistrále naleštěnou.
3. VW Passat, 2,0 TDi 100kw, verze B 5,5, r.v. 2004 tmavě modrá - klasika rodinný povoz, velký kombík, kam se dá nacpat snad cokoliv. Byť na tuhle motorizaci lidi nadávají, mě sloužila bez problémů (za celou dobu odešla jediná věc, vodní pumpa) tak kupoval jsem pašíka z Německa, když měla 100 000km, prodával jsem ho s nájezdem 320 000 a budu se s ním potkávat pravidelně, prodal jsem ho přes známého, co mi servisuje všechny auta. Bohužel stejně jako všechno z koncernu, přitahuje to zloděje, pokusili se mi ho ukrást dva měsíce po koupi (2009) - "bohužel" chlapci netušili, že řídící jednotka je u téhle celkem vzácné verze úplně jiná, než jakou si přinesli (určitě měli klasickou k 1,9 TDi), tudíž se jim to nepovedlo - no alespoň zničili zámky a ukradli řídící jednotku z mého auta. Asi nemá smysl, abych sem psal, co na to policie?:-D
4. Aktuálně Zafira 2,0 TDi - u té doufám v cca desetiletí služby no a pak si konečně koupím tu motorku:-)

reagovat
Ju
Junior
17. dubna 2018, 21:44
1

Jedno bejvalku jsem rozmlátil o strom
Druhou jsem prodal do AAAček, zejména protože mě pud sebezáchovy nutil utajit svoji totožnost před novým majitelem (podle toho, za kolik to nakonec inzerovali než zmizelo na tom provařili i AAAčka, takovej sráč to byl)
Na třetí odešel motor a šla do hutí.

Uvidím co GTDčko. Vzhledem k mému stylu provozu je mi nového majitele už teď líto...

reagovat
beastar
18. dubna 2018, 13:19
0

To není možný AAA vykupuje jenom kvalitní prověřené vozy, tak potom nechápu jak mohli vykoupit auto ve špatném stavu ,D

Ju
Junior
18. dubna 2018, 20:01
0

Tohle nebyl špatný stav. To byl pojízdnej omyl. :D

Ju
Junior
18. dubna 2018, 20:02
0

Teda vlastně. Předtím než jsem ho otunilem dílama z vrakoviště, aby to aspoň do toho bazaru dojelo, to byl nepojízdnej omyl.

beastar
18. dubna 2018, 20:24
0

Můj tajný typ... e36, Golf IV, Alfa ... pod rok 2005 v totálnim rozkladu:))

Ju
Junior
18. dubna 2018, 20:44
0

Těsně vedle. Špatně je jakýkoliv možný typ karoserie i značka. A dokonce i rok výroby. Bylo mladší než 2005. Zkus znovu :P

beastar
18. dubna 2018, 20:54
0

Tak to muselo bejt:)) Nad 05... Určitě nějaká exotická pitomost co stojí pár korun, ale servis za raketu...

Ju
Junior
18. dubna 2018, 21:08
0

Vošický by nesouhlasil!!
Byl to legendární sprasek 2.0CRDi v Tucsonovi. Na firmě od novoty, do mého vlastnictví při 110kkm na tacho, při 134kkm tomu lehly všechny vstřiky. A hezky najednou a bez varování. Na zkoušku autem, ze zkoušky sockou. V lednu. "Nemusím si brát kabát, však parkuju u vchodu".
Kamarád měl SantaFé 2.0CRDi., zdědil ho po tátovi, ten ho měl od novoty. Lehly mu vstřiky při 144kkm nebo tak nějak :))

beastar
18. dubna 2018, 22:27
0

Nj to víš korejci jdou nahoru:)) Jako brzy do nebe. Kámoš má 2.0crdi v Elantře trochu starší modifikaci toho motoru. Má 440000 a pořád ji má. Jednou už kuklo turbo. Jinak cajk zatim. Má kliku...taky sem mu to už 6x říkal.

ratan groch
19. dubna 2018, 12:59
0

Treba ale vziat do uvahy aj fakt, ze Junior viac nez hranice auta este stale hlada svoje vlastne hranice. Sam na prvom mieste spomenul, ze mu je luto noveho majitela. Predpokladam, ze zatial takto naklada kazdemu autu s ktorym jazdi. Ocenujem, ze to takto otvorene prizna. A kedze je podla jeho prispevkov chytry, aj ked specificky chalan, je len otazka casu, kedy zacne nahliadat na auta aj z ineho pohladu. Junior, dovtedy si prosim davaj pozor, aby si sa toho dozil nanajvys s financnou ujmou, ale nie zdravotnou.

beastar
19. dubna 2018, 13:26
0

Souhlasím. Jenže kdo z nás se takhle nechoval? Většina a kdo říká že ne ten jezdí erzety v Nádražní ulici dodnes.

Ju
Junior
19. dubna 2018, 16:45
0

Ratan: I první bejvalku, která byla o 2 roky starší než já, a měla za sebou 10 let provozu, ktdy občas musela utáhnout na kouli víc než sama vážila (...) a hlavně ji otec používal místo jízdního kola (2 fabriky a barák tvoří takovej trojuhelník, kde nejdelší strana má tak 700 metrů, na to je škoda prasit jakýkoliv drahý auto), jsem netrápil za studena. Jako jo, musela přežít to, že jsem si vylezl na střechu, řval že jsem surfař a kámoš mě vozil kolem Mácháče a podobné mladické nerozvážnosti, ale mechanicky jsem ji netrápil :) Zejména protože jsem věděl, že až si to rozbiju, nemám nárok na cokoliv lepšího a vlastní prachy jsem na nic lepšího neměl :D

GTDčko je něco jiného. Splácím pálku výměnou za to, že cokoliv se posere není a nebude moje starost. Mám rád svoje (=i rodičovské a rodičovskofiremní) prachy. A počkat těch 15 kiláků na zahřatí výměnou za to, že se to hned po záruce nevysere, není v případě vlastnictví až takovej problém. Nicméně pokud je součástí smlouvy to, že mě toho za 3 roky zbaví, podáme si ruce a čau, nebudu to řešit. Stejně jako nebudu řešit výměnu oleje po záběhu a po 10-15kkm.

C70C
17. dubna 2018, 23:14
1

První auto, Ford Taunus P5 1966, vůbec netuším kdo a kam si ho odvezl. Druhé, Taunus P5 1964 si ani nevybavuju moment prodeje, jen to, že jeden ze zájemců mi přivřel prsty do dveří. Zajímavé setkání s tímhle kouskem bylo ale to, když jsem o pár let později zkoušel někomu dohledat, co jsem měl za auto a na 95% z něj někdo udělal těžce oldschool závodničku, bo na mně vyskočil obrázek kousku v stejné neorigo modré, jen v prostředí brněnského autodromu. Třetí auto, Renault 5 1.7GTX odjelo za 6k a už nikdy jsem ho neviděl, pak první a nejdražší Volvo 850tdi, prodané o 2měs.později, protože se naskytla koupě 850R za třetinu ceny a jak jsem po koupi zjistil, měla velmi známého majitele, i v klipu si zahrála a nakonec, po prodeji abych měl z čeho vyplatit dvojnásobnou generálku (v obou případech zprasenou, ale aspoň drahou tak, že jsem kvůli ní přišel nejen o tu 850R, ale i o Péráka z r. 1948)nakonec skončila rozvrakovaná u nového majitele. Pak přišla věčně se přehřívající 106Rallye, prodaná hajzlíkovi, co dodatečně ukecal třetinu ceny na neexistující trable, pak Audi 80 B4 Tdi s prasklou palicí, co žrala na 100km víc vody než nafty, pak Twingo po kroupách, to zůstalo po rozvodu ženě, následoval kup života v podobě fantastického Volva V70R za směšné peníze, o rok později šlo do puntičkářských rukou (spíš garáže) někam na jih čech, pak C70 kterou mám se štěstím dodnes, pak měsíční vlastnictví Fiatu Multipla jtd, Volvo V70D5 co skončilo u fandy co jejích 515tkm udržuje při životě, a teď Saab 9-5combi.. Asi jsem nebyl nejvěrnější, ale teď mám dvě auta co totálně žeru a nedokázal bych je prodat tak, že bych o nich už neslyšel, tak asi se lepším..

reagovat
beastar
18. dubna 2018, 20:56
0

Pěkná historie. Nicméně co je tak skvělýho na 9-5 v kombíku? Ja teda Saaby moc neznám, ale i tak:))

C70C
18. dubna 2018, 21:29
0

Těžko říct.. Chápu tvoje pochyby, ale co jsem tak načetl tvoje blogy, budeš slovo 'charakter' chápat. Jsem brutálně psychicky přetaženej a tak mi 180hp turbobenzín s naprosto sametovým automatem a tichostí elektromobilu v neotřelým balení příjde skvělý. Ale může to být i tím, že mám Saab rád od malička a tohle je konečně 'ten můj'.. Ale jestli se někdy sejdeme, rád ti to dám testnout, jestli 'to' tam najdeš.. Ale žeru ho.. Je to tak..

beastar
18. dubna 2018, 23:43
0

Jo tak to chápu. V podstatě je to i logický. Navíc ty auta jsou zvláštní, tak neni těžký si toho vážit. Když to máš rád je to jiný no a ostatní to nepochopí nikdy zcela:)

JirkaŘ
20. dubna 2018, 13:26
0

Hmm krásné zamýšlení a vzpomínání ! Před cca 25 lety jsem s manželkou vyženil i první auto do rodiny Škodu 120 L (rok výroby 1977), bylo super se na tom učit opravovat... žena měla těžkou nohu, takže jsem téměř každý rok měnil spojku, pak se vysypala převodovka, tu praskla hadice, tam díra...ale 4 roky vydržela s námi. Protože se nám narodil první syn, pořídili jsme pak rodinný vůz OPEL Rekord (ročník 1984) motor 1,8i 74Kw. Krásný bílý sedan s modrými velurovými potahy a doplňky od Irmscher. Samozřejmě opět zadohrab (předchůdce OPEL Omega) se kterým bylo jezdit nádherné! Nákup byl stylem mám 50 000kč a koupím za to auto...no a tohle mi bylo doporučeno známým. Pohodlí a komfort oproti škodovce neuvěřitelný. Jen mi bylo divné, proč tachometr ukazuje méně, než jaká byla skutečná rychlost. Po zjištění, že předchozí majitel měnil diferenciál a dal tam verzi z automatu, tak to celé bylo zpřevodováno do rychla. Tachometr jsem z přístrojového štítu demontoval a správně nacejchoval. Končil číslovkou 280. Po dalších čtyřech letech nastal opět čas výměny... a to za auto, na které vzpomínáme v rodině dodnes a LITUJI že jej už nemám !!! Byl to FORD SCORPIO COSWORTH první generace z r. 1991 ! Podle všeho jsem asi byl v republice jediný, kdo auto v téhle motorizaci a ročníku měl. Před asi 8-mi lety jsem zkušenosti a zážitky s ním sepsal zde v tomto článku, kde jsou taky vložené oskenované fotografie tohoto unikátního vozu : http://moje.auto.cz/Giorgos/ford-scorpio.html A zase nastal po čtyřech letech čas na výměnu... tentokráte za FORD MONDEO V6 rok výroby 1997 v karosérii sedan. S tímhle autem jsme poprvé vyzkoušeli jezdit do Řecka Balkánskou trasou, což po válkách, které právě zde končily, bylo hodně dobrodružné. Dálnice se teprve tu a tam začaly stavět... Tenhle FORD u mi tak u srdce nezůstal jako Scorpio, nicméně také udělal svou dobrou práci a všude nás odvezl bez problémů. Zkušenosti s ním (včetně údržby) jsem pak popsal zde: http://moje.auto.cz/Giorgos/ford-mondeo.html . A jdu do finále ! Po dalších čtyřech letech jsem potřeboval pro mou rodinu koupit fakt velké auto - ale za rozumné náklady. Poprvé v životě jsem přešel do nafty, která jinak u měl měla patřit jen do kamen. Po zkušenostech v rodině (mého bratra) jsem si zvolil Citroen C5 I generace. Kupoval jsem jej přímo v Citroenu po prvním majiteli jako 4-leté auto... a mám jej už téměř 10 let !!! Porušil jsem svůj čtyřletý cyklus výměny ! Důvodů bylo více..spokojenost s autem, rozumné provozní náklady a fakt, že stejně jsem se po druhém autě nemohl dívat :-) . Zkušenosti s tímto Citroenem popisuji zde: http://moje.auto.cz/Giorgos/citroen-c5.html A tak se konečně po sumarizaci dostávám k odpovědi na otázku... Potkávám své bývalé vozy ? Ne... protože všechny skončily tam, kde končí nakonec všechny.... Škoda jen, že SCORPIO se nedožilo dnešních dní. Byl by to velmi zajímavý adept na veterána. Ámen.

reagovat


reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jaguar XF SV8 2008
Jaguar XF SV8

2008 rok výroby
410 koní výkon
4 196 ccm objem

Volkswagen Golf 3 TD Variant 1996
Volkswagen Golf 3 TD Variant

1996 rok výroby
74 koní výkon
1 820 ccm objem

Citroën C3  2008
Citroën C3

2008 rok výroby
50 koní výkon
1 398 ccm objem

Ford Explorer  1999
Ford Explorer

1999 rok výroby
175 koní výkon
4 000 ccm objem

Jeep Grand Cherokee Limited 2000
Jeep Grand Cherokee Limited

2000 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem