Tomáš „Tom Strach“ Strach
| VIP člen | Tento uživatel má VIP členství (Zjisti více). |
|---|---|
| Bydliště | Brno-venkov |
| Registrace | před 9.2 rok. |
| Poslední aktivita | před 41.0 min. |
| Příspěvků ve fóru | 1 |
| Komentářů u článků | 143 |
| Pozitivních komentářů u článků | 62 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
@ranson Ano, mělo mít... Jelikož jsem i z aktuálních fotogalerií nezjistil, co tam aktuálně je, tak jsem použil v textu raději čas minulý. :) Je i možný, že na převozy má klasický a na vystavení tento.
Snění byl spíš jenom úvod a postesk, že aktuálně nic kupovat nebudu. Tento kousek ani není na prodej. Tak snad jednou... :-)
Přicházím si sem přihřát svoji švédskou polívčičku. :)
Saab 900 Safari - jeden oficiální prototyp stojí v muzeu, další kus vznikl u holandského dealera, ten dokonce jezdí dodnes. Dohromady vzniklo údajně do deseti kusů.
Saab 9000 Wagon - taky opět do deseti kusů, navíc většina z nich má zadní lampy z předfaceliftu (CC), i když byly přestavěny převážně facelifty (CS/ CSE).
A na závěr přidávám mimo sever Mamuta - Mercedes W140. To je tak úchylný, až se mi to líbí. Rovněž pár kousků...



Spíš ji infikovalo General Motors Opelem...
Záleží, co je podle tebe starší... Nejblíže k běžnému autu má 9-3 NG, pokud celkově starší Saab v průřezu produkce, tak 900 obou generací, či 9000. Všeobecně bych se vyhnul naftám, které ale přišly do nabídky až po roce 2000. Jediné, co je z nich použitelné, tak 1.9 TiD (JTD Fiat). U benzínu pozor u motorů 2.0 a 2.3 Turbo, které se dávaly do 900 NG, 9-3 OG a 9-5 OG, jak se kdo o to staral, pokud někdo nezanedbával běžnou údržbu a choval se k autu s rozumem, dokážou najet velkou porci km...
Všeobecně platí, že turbo-benzíny jsou u Saabu to pravé.
Co už se jen tak sehnat nedá, tak první turbo modely - 99 a 900, hlavně 900 kabrio, z konce výroby to může být 9-5 nebo 9-4x. Modely 9000 rovněž začínají stoupat na ceně... Potenciál mají všechny originál verze Aero (sportovní), či Griffin (zpravidla nejvybavenější) a veškeré limitky...
9000 je super a má svoje kouzlo. :) Jediné, co ji trápí, je koroze.
Ano, chyba fotografa (= moje chyba), který se zabral do focení jiných věci a prostřední řadu opomněl. Doplněno o pressové fotky stejné varianty.
Co jsem si dělal průzkum, tak jsem nacházel jenom e-bay nebo přímo OE Toyota, kde se to motalo zhruba od 8k do 22k. Byl to jeden z mála důvodů, proč se i před pár lety váhalo, jestli do tohoto modelu kamarádi půjdou nebo ne. "Risklo se to" a problém za dobu zhruba 3 let, co to měli, se naštěstí neobjevil.
Co se koroze týče, tak ta tady taky nenastala, konkrétně tento kus byl opravdu zachovalý a s nájezdem zhruba 140k km. O těch kufrových vratech to tak je... Už jsem jich pár viděl s lišejem. Ono celkově prý lak nebyl už nic moc, když to v Toyotě vyráběli.
Ano, myslel jsem vysokou (ne špičkovou, to je rozdíl) úroveň na dnešní dobu. Dobře, mohl jsem to taky takhle do toho článku napsat... Materiály a zpracování nejsou úplně top strop, ale na rozdíl třeba od jednoho Mercedesu, který tu byl na test asi půl roku dozadu a měl jsem možnost si ho tzv. osahat, tak zde takřka nic nevrže, infotainment se neseká a co víc, nehřeje. A to konkrétní MB stojí víc jak dvojnásob.
Stejně tak zvenku. Prošlo mi rukama hodně aut a nějaký spasování nemusí být vždy pravidlem; když bouchnu dveřmi, tak to u některých zní kolikrát jak když někdo třískne s popelnicí; a nebo je zde, u X3 i lakovaná vnitřní část kapoty nebo motorový prostor, což taky není dnes pravidlem.
Proto jsem si taky dovolil auto pochválit. To bych jinak mohl kopat do skoro každé nové testovačky. Určitě nejsem hotov z toho, že se mi dostal do rukou nový baworák. Ve výsledku sám bych za to ty peníze nedal.
Kdy tam ta Xena v té Kopřivnici byla? Já obě muzea navštívil letos v létě a stál tam "jenom" prototyp Tatry 165 (taky teoreticky námět na článek :D).
Dokonce... Jsem to bral jako dost okrajovou záležitost, tak mě ani nenapadlo hledat v našem českém rybníčku. :D
@Honza 123: Ano, chyba. Byl jsem i upozorněn kolegou z redakce. Opraveno. :)
Děkuji a neboj, neberu. :-)
Sám to několikrát zmiňuji, že to je prostě auto z půjčovny, které je evidentně v opomíjeném stavu.
- O gumách jsem psal. Proto mi aji byl dost divný ten dost propastný rozdíl v chování sucho x mokro.
- Do výfuku jsem nechtěl šťourat, protože jsem si nebyl jistý, ale taky si myslím, že se v tom někdo hrabal.
- Stejně tak ten automat si myslím, že nový olej dlouho neviděl.
- Rovněž souhlasím s exteriérem. Sám jsem se marně snažil zorientovat, jak má správně vypadat. Slátanina to bude na 90%, kór když zmiňuješ to wide body -> ano, auto při zatížení zadní sedačky do zatáčky škrtalo.
- A ano... ten sportovní filtr to celé podtrhuje...
Nechci, aby to celkově vyznělo tak, že ta půjčovna je banda darebáků. Prostě to tak je nastavený a naprosto chápu, že nikdo nebude na sdílené auto obouvat GoodYear, Pirelli nebo Dunlop, aby mu to zákazníci na každé rovince pálili.
Bohužel nemám srovnání s opečovávaným kusem a radši při psaní zobrazím skutečnost. Jinak by ten článek určitě zněl jinak. :-D
Přidám se ke komentářům, co zde mají z auta mrzení.
Je to škoda... Přitom za mě je Superb 3 jedno z těch nejpovedenějších aut, co nám Škodovka dala, alespoň minimálně co se vzhledu týče. Tohle je takové neslané a nemastné. O vnitřku s kapličkou a žebry, které budou sbírat bordel s grácií, se radši ani nebavím. Nicméně stejně se to bude prodávat, protože fleet a všichni si na to zvykneme, jako jsme si zvykly na čtyřočko Octavii 3. gen.
A komu se to nelíbí, tak si může jít koupit Passata. Což bych možná šel udělat taky. Za mě vypadá líp. Navíc tam přístrojovku vyřešili jinak. Potíž ale nastává, když nechcete permanentně vozit vzduch a pár větších oken navíc. Protože nová B9 se dělá jenom jako combi...
bkralik: Něco tam je ;-) Nevím, jak se mi podařilo album vyselektovat právě bez Challengera... Nicméně doplnil jsem galerii na Rajčeti celkově o 3snímky, tak mrkni tam ke konci.
DanM: 5 tisíc fotek někam uploadovat je k ničemu. Půlka jízdních fotek je mázlých (proto jich je taky tolik) a to by se většina lidí vztekla tím prolistovávat. Ono i celkově zachovat nerozmazaný je taky pak na procházení vopruz. :D Nicméně pošlu ti fota tvého a kamarádova BMW, koukal jsem, že už jsi mi aji psal na Insta, tak ti tam pošlu odkaz na balíček přes Úschovnu, jak to proberu.

bkralik: S čím jsi tam prosím byl? Snažil jsem se při selekci fotek dostat do galerie každé auto, co jsem vyfotil, ale je možné že jsem v těch téměř 5 tisících snímcích něco vynechal.
rock: Nevím, jestli byla poznámka o kuřích okách myšlena i na mě, ale já nijak nerozporuji. Chápu, proč se jich prodalo tak málo a chápu, proč hromada lidí (včetně tebe ) Avantime nemusí. Takže no hate. :-)
Přiznám se, že Avantime jsem taky dřív nemusel. Mojí dřívější optikou se mi to prostě nelíbilo. Nicméně jsem se tak nějak časem dopracoval k tomu, že čím víc auto nějak vybočuje z řady, tím má u mě větší šance na sympatie. Asi je to dáno dnešní dobou těžké unifikace. Takže dnes ho mám rád, kór po tomhle živém setkání se 3 kusy.
Dost chápu, proč se jich prodalo tak málo. Kdo by chtěl dražší Espace, který je daleko míň praktický a hůř se na něj eventuelně shání díly? Ale baví mě to. Po stažení střechy a oken je člověk na vyvýšeném posezu jak na jachtě, nemá tendence se nikam honit...
A zas tak blbé to není. Dveře se právě díky dvojitému pantu nepotřebují otevírat do tak velkého úhlu, jak když by tam ten dvojitý pant nebyl a třeba v kufru se dá (pevné) plato použít jako srovnání podlahy kufru do roviny.
Kola u tyrkysové 36tky mají být jakože skateboardové kolečka. :D
Teslu tohle netrápí evidentně již nějakou řadu let a jak je vidno, tak to ti lidi kupují. Tohle taky budou kupovat už jenom pro ten vzhled...
Jenom taková vsuvka. V pražském servisu T6R předělali první generaci S60 na CC, respektive XC. Bylo dokonce i jednu dobu na prodej... :D

Chápu, že z hlediska legislativy tam museli narvat ty ohyzdné nárazníky, ale proč přesunuli ty zadní světla? To je jako mít Citroen SM a dát přední RZ jinam než za to sklo mezi hlavními světlomety...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný. Holobyt dokonce měl v pofaceliftu i nelakovaný nárazníky. Jinak mohlo být el. střešní okno, všechna 4 okna v elektrice, klimatizace, přední mlhovky, u sedanu spoiler s integrovaným světlem, centrální zamykání s DO, 2x airbag, speciálně byly i třeba výškové reproduktory v A sloupcích... Co se klimatizace týče, tak je pravda, že úbytek výkonu zde je. Hlavně záleží, jak je auto naložený. V jednom se to dá, ve fullu už to bude o poznání horší. :D
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group. Takže ať už to někomu je po chuti nebo ne, že to jsou převlečené VW. Značka dál žije a seč to trvalo nějaký pátek, tak si ve světě vydobyla obliby a uznání. Což si myslím, že je dobrý výsledek, když vezmeme v potaz to, že mohla klidně úplně skončit nebo jsme mohli být montovnou levných francouzských aut. Takže by jsme byli akorát dál na výsměch, jak tomu bylo po dobu produkce 105/120 nebo i již výše zmiňovaného Favoritu, respektive Formana.
Co se týče upgradu na Felicii, tak s tím Fauwe podle mě taky udělalo správný krok. Neutratili moc na vývoji něčeho, co fungovalo a mělo potencial fungovat ještě chvilku, jenom to přebalilo do designu úměrnému té době. V 90. letech začínali už frčet oblé tvary. Mám pochybnosti, že by se líp prodával facelift Favorita, který zezadu vypadal jak Polonez a zepředu Citroen AX.
Další věc, kam by jsme se dostali, když bychom všude razili filozofii "Co tam není, to se nepokazí"? Tomuhle si dovolím oponovat už jenom tím, že mému Nissanu bude příští rok 30. Sice to není věk Favoritu, ale Felicie, nicméně ta byla skoro stejná. Mám tam elektrický okna, které se za dobu 21 let, co ho máme doma, nepokazily a servořízení, u kterého praskla hadice jenom proto, že už byla stará a já na to hlavně hrabal... To že jsou dveře a sloupky u aut široké je kvůli bezpečnosti, respektive deformačním zónam.
Ano vešel, ale co můj kamarád Lukáš? Ten by musel jet tzv. na Hightowera, čili odmontovat spolujezdcovo sedadlo. Navíc moje psychika mohla mít další poruchu a to v podobě klaustrofobie. :D
A ano, přesně tak bych to napsal: “🌈sportovní režim 🦄” .
Jako zúčastněný fotograf musím poznamenat dvě skutečnosti - na sedadle spolujezdce si člověk přijde dosti stísněn a to hlavně i díky středovému tunelu, který je "designově" protáhlý, až naklopený právě na spolujezdcovi končetiny. A druhá věc, Jardo, vynechal jsi krásné narůžověle podsvícení budíků při režimu sport. :D
Tohle je jeden z důvodů proč českou tuningovou scénu moc nemusím. Trapnost nad marností, hlavně že je "show". Motat se na místě, dělat bordel z výfuku nebo letět po dálnici přes 200 umí každý jelito. Vemte tyhle jelimany na okresku, nedej bože na okruh, tak se nikdo z nich nechytá. Tím pádem si nemůžou nahonit ego, tak proč by to dělali?
Co týden mám na okresce jednoho takovýho závodníka nalepeného na zadku v obci. 3 zatačky a nevidím ho až do další obce.
Co se týče PČR, to je tady už asi dobře shrnuto. Lépe se pokutuje za rychlost na přehledném úseku a parkování, kde nikde nikomu nepřekážíte.
Známému se nedávno stalo, že mu na dálnici vlétla do mezery, co měl před sebou (bezpečný odstup), dodávka, která okamžitě zadupla na nulu, protože kolona a stojíme. Samozřejmě nedobrzdil a vina je dle policie na jeho straně. Není kamerový záznam, řeší se to podle tabulek, pokuta, nazdar. K tomuhle jsou "dobří".
Tohle musí být čtivý i pro člověka, kterého Citroeny nezajímají. Opět krásná práce, Jardo. :)
Jako zasvěcený člověk ve světě Saabů si dovolím pár korekcí. V prvních ročnících se nejednalo o Saab 9-2 a Saab 9-3, ale 92 a 93. Bylo to pokračování v sérii číselných označení, kdy číslice 90 a 91 měla ještě letadla (paradoxně 90 byl pak později i automobil od značky). Označení modelů s pomlčkou přišlo až pod hlavičkou GM.
A druhá věc, Saab nekoupil Scanii, jenom došlo ke kooperaci, něco jako aliance Renault-Nissan.
Jinak chválím pěkný a čtivý článek a děkuji za odkaz na můj blog. :)
Tohle je "klasická" testovačka, nebo už je to vůz z dovozu, který už má svého majitele? Já jenom, že to má převozky a polep trojzubce na boku, který jsem v konfigurátoru nenašel... :D
Jinak pěkné počtení o krásném autě a ani by mi nevadil v takovém GT ten šestiválec.
"Narozdíl třeba od Pininfariny, jehož kreace jsou vždy vrcholným dílem čisté elegance a dokonale vyvážených proporcí i tvarů..." Vždy asi ne, protože prostě Hyundai Matrix. :D
Je to velká škoda, že nebude vícero kusů, tohle je jedno z nejkrásnějších aut za poslední dobu.
Jinak díky za pěkné počtení. :)
Nevím, jestli nevznikl nějaký šum na cestě z mé mailové schránky do té redakční, ale kdyby se chtěl někdo kouknout, tak zde jsou ještě fotky ode mě. :)
https://www.rajce.idnes.cz/mrfear44/album/kafe-kary-brno-vol-40-21-5-2023
O mojí dráze s modely by se dal napsat celý článek (a možná to i udělám), nicméně u mě je sbírání zapříčiněno a vlastně podporováno z lásky k značce, respektive k značkám. Čili drtivou většinu mých modelů tvoří švédské duo Saab a Volvo a pak Nissany.
Z čeho mám obrovskou radost, je model od DNA Collectibles v podobě Saabu 9-5 Aero, který máme doma i ve skutečné velikosti. Kvůli modelu jsem dokonce sehnal stejný origo kola, aby to co nejvíc ladilo. Přes to tu nějaké rozdíly jsou. Reálné auto má US blinkry, za to naopak model disponuje navíc střešním oknem. Ale díru do střech kvůli tomu fakt dělat nebudem. :D

Nechci sýčkovat, ale mám pocit, že tam bude i tak nával skrze aquapark...
Kdyby se chtěl někdo podívat na pár snímků z minulé neděle, tak tu prosím: https://mrfear44.rajce.idnes.cz/Kafe_Kary_Brno_vol._36_-_5.6.2022/
Jinak seč to nedělám často, tak tentokrát si dovolím konstatovat fakt, že se to začíná zvrtávat. Z původní akce, kde se scházela pohodová parta lidí se zajímavými auty se stává akce ala Tuning Vyškov, kde partičky trotlů mají zapotřebí dělat bordel, nebo dělat donuty půl metra od zaparkovaných aut ostatních účastníků nebo "civilistů". A nebudu to jenom já, kdo příště bude vůbec zvažovat, jestli dorazí...
Nicméně poklona a poděkování pořadatelům za organizaci + speciálně poděkování Jaromírovi za sklidnění onoho gumujícího výrostka, který ještě elegantně setřel hecující aktéry.
Mě samotného (musím zaklepat) žádná podobná závada nepostihla, nicméně pár našich zákazníků, nebo přátel ano.
Svatý grál českých silnic - Rotačka 66 kW si řekla, že nebude startovat, začalo se klasický kontrolou pojistek, ať už co jsou v pojistkovnici, nebo v těch, co jsou přímo v pouzdře nad baterií. Vše v pořádku. Takže zkoušení čerpadla, tlaku paliva, vstřiků, řídící jednotky, snad všechno možný, auto na dílně zkysnulo fakt hodně dlouho. Až mě samotnému to nedalo a začal jsem "odznovu" a šel povytahovat všechny možné pojistky. Byla to nakonec jedna z těch vlásenkových na baterce, přitom vizuálně vypadala, že je v pořádku, prasklina na ní byla naprosto neviditelná.
Další byl Chrysler Voyager 2,5 CRDi - auto si samovolně říkalo, kdy bude startovat nebo, kdy se vypne za jízdy. Což bylo docela o hubu. Opět zkoušení všeho možného, přes snímač klikové hřídele, pojistkovnici, řídící jednotku motoru, až to otčímovi nedalo, nas*al se a jal se rozmotat komplet kabeláž, co je k motoru. Z pojistkovnice šel jeden tenký fialový kabílek, který šel celým kabelovým svazkem až na konec, kde byla akorat vracečka (do ničeho nevedl) a vracel se zpátky do pojistkovnice. V té vracečce byl zlomený. Od té doby byl klid.
A poslední perlička byl Saab 9-5 2.0t - auto vykazovalo obdobné chyby, jako když odešla jednotka ESP, ale ne úplně. I tak hrůza jímala z očí majitele, který jendotku před nedávnem těžce sháněl a pak nakonec měnil. Nakonec při řešení nějaké drobnosti (v mezi čase s tím majitel dál tak nějak poopojížděl) jsme našli a vytáhli z prostoru alternátoru lehce popalený ořech č. 10 na malou ráčnu, který se stal nechtěnou součásti elektrického obvodu a celou dobu tento problém způsoboval.
Výše zmiňvané věšení víčka nádrže byl také pro mě objev ameriky. Dneska jsem nas*anej, když jedu s něčím jiným a nemám to kam pověsit. :D
Sranda je i pro mě někoho hledat otevírání kapoty u Focusu II.
Kdo se chce mrknout, jak to tam vypadalo, tak fotky zde. :)
https://mrfear44.rajce.idnes.cz/Kafe_Kary_Brno_vol._35_-_1.5.2022/
Nebudu vycházet ze slov z otázky o "nejlepším autě", ale z titulku "oblíbená".
Jak tady říká Černá Vovce, tak mám stejný problém, nereálná auta ve hrách nemám rád, a co víc, odmítal jsem ze začatku hrát i GTA SA, ale člověk si kvůli jiným věcem zvykne.
Nicméně můj výčet:
1. Dnes snad úplně zapomenutá hra - Toon Car (alternativně bylo ještě Toon Quad), kde jsme s bráchem nejraději jezdili s autem, které neslo sofistikovaně zašifrovaný název Kadillac. Auto bylo tak oblíbené, že jsme mu pořezdívali "Šunka", páč jsme si oba tenkrát mysleli, že to je označení pro super auto.
2. GTA San Andreas - v Single Playeru jsem měl zaparkovaný v CJ-ově rodné ulici ZR-350 (což byla vlastně Mazda RX-7), se kterým jsem ani nejezdil, abych si ho nerozbil. Nicméně ve výsledku vyhráva Elegy (Skyline R32), páč je to prostě "Nissan" a stravil jsem s ním daleko víc času, hlavně v Multiplayeru.
3. Mafia II - Houston, auto které napaditě připomíná legendu (hlavně pro širokou veřejnost z filmu Auta) - Hudson Hornet. Dobře mi sedělo k tomu mafiánskému stylu a nejlíp se mi s ním i jezdilo.
4. GTA V - Ocelot Jackal - klasicky splácnute ze dvou aut, ze předu něco jako Jaguar, ale co je pro mě hlavní, tak zezadu to vypadá jako Saab 9-5 NG... :D




Posunem to dál... co sehnat jednu ze tří vyrobených Fabii I Pick up a láknout ji do pistáciové?
Jelikož vím, kde je to focený, tak vím, že ta zeď je spíš červená, oranžová vypadá díky filtrům. Jinak je to v Brně na Škrobárenské....
Pojem "nejzbytečnější auto" se zde stává dost relativním a v některých případech subjektivním pojmem. Zbytečné auto, respektive nejzbytečnější auto je to, co nemělo žádný význam. Díky tomu odpadávají všechny zmíněné mainstream Chundaje, Ovce, Cross-over, apod. protože a jelikož je evidetně koupilo dost lidí a to má význam, pro automobilku, aby se uživila (S-Maxů je na silnicích taky dost). Stejně tak i ta Tiida, která není u nás vidět, ale v Mexiku se úspěchu dočkala. Rovněž vyškrtávám i Cygnet, páč jak bylo zmíněno, zachránil automobilku. Pak tu jsou ty slepé uličky jako je zmiňovaný Avantaim nebo Pluriel. Slepé uličky mají taky svůj význam, takže nejde o totální zbytečnost. Nejblíž tomu je v diskuzi zmíněné SUV cabrio, to si našlo cestu jenom k pár (divno)lidem.
Nicméně podle mě to patří tomu Golfu VI v kabriu. Zatím jsem snad ani jeden nepotkal na silnici, páč je to snad ve všech směrech horší než Eos a zachování tradice? Poslední Golf v kábru byla předtím trojka, takže s dvouma generacema se dostáváme k něčemu, co už nějakou dobu zastává jiný model značky. Prostě "das auto" -
postavíme přímou konkurenci vlastnímu modelu.
Jak jsem ti, Františku, slíbil, tak i plním... Fotografie z dneška: https://mrfear44.rajce.idnes.cz/Kafe_Kary_Brno_-_17.10.2021/ Snad z toho bude něco k použití. :D
Snad tím některé potěším, přidávám pár fotek: https://mrfear44.rajce.idnes.cz/Kafe_Kary_Brno_-_19.9.2021/ ;)
PS. Nebyly to nahodou už K&K vol. 33?
Cinknutí při zavření dveří otcovi Škody 120 a chuť Hašlerek, jejichž "nekonečná" zásoba byla vždy v přihrádce u spolujezdce.
Zvuk startování dědovi Felicie.
Písnička Far far away od Sladu, když jsme si tenkrát odváželi domů Almeru.
To jak lítám na kožené sedačce tam a zpět v závilosti na akceleraci a brždění v Saabu 9000 Aero a přitom hledím, jak stejně rychle lítá i ukazatel okamžité spotřeby a jak jsou všechny ovládací prvky podsvícené.
Vůně kožených sedaček prvního Saabu 9-5, co jsme koupili.
Lechtání v žalůdku a hlasitý smích, když jsem poprvé sešlapnul naplno plyn u oturbeného Volva S40 do kopce.
To s jakou jistotou a radostí dokázalo dvojkové Punto Sporting říznout jakoukoliv zatáčku a pak následný pohled vyděšeného spolujezdce, který se držel zuby nehty všeho kolem.
To když se do protivky kolem mě prohnal Morgan Aero 8 GT, znělo to jak čmelák.
Kdyby někdo chtěl mrknout na pár momentek z neděle, tak jsou tu ;) :
https://mrfear44.rajce.idnes.cz/Kafe_Kary_Brno_vol._32_-_15.8.2021/
Kdyby se chtěl podívat někdo na pár fotek z mého amatérského objektivu...: :)
https://mrfear44.rajce.idnes.cz/Kafe_Kary_Brno_vol._31_-_4.7.2021/
Stanley: Myslím, že Bomb sticker je taky z japonska, nicméně u nás je to rozšížený u "upravených" aut, neboli "Nevešel jsem se s autem do vjezdu a nechce se mi ten blatník lakovat..." :D Nicméně tu spíš převládá to, co píše PepaSFI... "Mimísek v autě", pak je tady "Jsem princezna. vole!", "Nelep se mi na prdel, nejsem tvoje stará!" a mnoho dalších rádoby vtipných nálepek, jejichž pomysleným vrcholem jsou rohy s vidlema a ocasem u kruhového loga (některým nedělá problém to připlesknout i k jiným tvarům).


