
Nedy
Jméno | Martin Nedoma |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 8.4 rok. |
Poslední aktivita | před 1.6 dny |
Příspěvků ve fóru | 441 |
Komentářů u článků | 206 |
Pozitivních komentářů u článků | 12 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Rodina měla v té oblasti dům a jezdil jsem tam skoro 30 let, tak si dovolím tvrdit, že tam o tom trochu vím. :-) Proto si dovolím hned v začátku nesouhlasit s parkováním. Ano, úplně levné to nebude, ale nemusí to být ani nějak smrtelně drahé. Nejlepší je auto nechat v podzemním parkovišti u Oceanografického muzea (které taky stojí za to). Odtud je to na jednu stranu výlet do muzea aut, jež zmiňuje wdave a na druhou stranu do centra Monaka a ke kasínu.
A hlavně nejpodstatnější část. V Monaku je sice koncentrace těch opravdu pěkných aut největší, ale jsou tam v té oblasti všude. Monaco jako takové je fajn, ale jinde je toho i z pohledu autíčkáře o dost víc. Hlavně silnice a další místa... Každopádně kdyby někdo chtěl nějaké tipy, jsem k dispozici. O jižní Francii si budu kdykoliv rád povídat. :-)


Chce to vidět na živo. Já k tomu autu měl podle fotek neutrální vztah, na živo se mi skoro líbilo... :-)

Vavris: Já nepochybuju o tom, že Supra je lepší auto. Zmiňuju to i v tom příspěvku. Ale milion rozdíl zanemaná, že za cenu jedné Supry si můžu koupit moje Z a k tomu ještě Z Nismo. Pak do toho vstupuje další věc. Abys opravdu docenil rozdíl v těch autech, tak to znamená, že je musíš honit na samotném limitu na patřičné trati (okruh/okreska). Sám máš NC, kolik procent času, co ho požíváš jezdíš na absolutním limitu? Já třeba Z mám jako daily. Mám ho od září. Kvůli práci, rodině, dalším povinnostem a zálibám jsem se s tím mým poprvé jel svižněji svézt až teď s tím Františkem. A dovoluju si tvrdit (možná se šeredně mýlím), že většina kupců těchhle aut to používá obdobně jako já. Prostě s tím normálně jezdí, občas se "svezou".
Je tu určitě pár nadšenců, co si to auto koupí kvůli tomu, že s tím chtějí jezdit ostře. Ale pak si budou opravdu kupovat Supru? Za ty peníze, jak píše Krab může být např. M2C a hromada dalších aut. Z toho mi prostě rozhodně nevychází jako o "milion lepší". Podle mě by to bylo uvažovatelné auto za cenu 1,3 - 1,5. Ta cena je dle mého názoru mimo...
A závěrem doplním, že pokud bych měl a chtěl utratit ke 2 mil. za auto (na daily a občasné svezení), tak bych se hodně zajímal o novou Vette. :-)

Nemůžu si pomoct a něco k tomu nenapsat. K designu Supry mám neutrální postoj. Že je to BMW je v mých očích spíše plus i když BMW moc nemusím.
Nicméně viděl jsem se s Františkem, když Supru měl půjčenou. A jeli jsme se projet (bylo hnusně a mokro, takže žádná divočina) na okresky. Já vzal moje 370Z. Papírově v podstatě stejné auto (velikost, váha, výkon). Supra je rozhodně rychlejší, ale ne nijak zásadně. Rozhodně má hezčí interier. (Auta jsme si neprohazovali a navíc byla hnusně, takže žádné super srovnání). Nicméně moje Z se dá dle ceníku koupit za zhruba 800 000 Kč, když budete trochu smlouvat. Supra je za 1,8 mil a dnes ráno jsem mluvil s prodejcem - slevy dávat v podstatě nemůžou. Je mi líto, ale Supra prostě není o milion korun lepší, než to Z. A obecně ceny Supry a GT86 jsou můj sice jediný, ale opravdu závažný problém s těmito auty...

Ahoj! Přivez to ukázat. Viděl jsem Tvůj inzerát. Třeba mě to naživo přesvědčí. :-)

Co řídící jednotka? Pokud se nemýlím, tak jsi programovatelnou neměl. Necítíš to jako omezení?

Kdybys Matěji chtěl, tak Sloník bude v brzké době asi konečně na prodej... :-)


To mělo ještě pokračování. On ji ode mě chtěl koupit ještě jeden známý... :-)

Super článek, udělal mi radost! :-) Asi jsem fakt rád, že jsem se rozhodl tu svoji 156 neprodat...
Co se píše o řízení, zvuku a charakteru je pravda a nic než pravda Route Napoleon s ní byla velký zážitek...

To jsou mi forky... No jo no. Když já si vždycky myslím, že je to už je to doopravdy, pak uvidím jiný... Pak rozvod, teda přepis... Znáte to... :-D


Díky za článek. Nicméně je to podle mě zajímavé téma a zasloužilo by si mnohem delší a výživnější text...

Fakt poslední? A není to škoda? Pořád tu máme ty zmíněné garáže... :-)

Přidám se k blahořečení. Měl jsem 2,2 TDCi Ghia kombíka z roku 2006. Bylo to naprosto dokonalé auto. Asi nejlepší kombinace spolehlivosti, praktičnosti a zábavy, co jsem kdy měl...

Krásně jste se trefili. Je to pár dní, co jsem o tomhle autě přemýšlel. Ale mě se vždycky hrozně líbilo kupé....

Co k tomu dodat. Snad jen: "Amen"...
Nejhorší je, že z vlastní zkušenosti vím, že lidi vůbec nezajímá stav auta, ale jedině cena a maximálně stav počítadla kilometrů. Dál než k tomuhle skoro nikdo nedojde...

Super článek! Na jakých servrech auta v GB hledáš? Sám přemýšlím, že bych si pro něco zajel... :-)

Jsem účastník z Brna. Osobně mi to vcelku vyhovuje ve stavu jakém to je. Protože ve výsledku člověk tam jede proto, aby se potkal s podobnými lidmi a prostě si pokecal. A na to doprovodný program nepotřebuju.
Nicméně nějaký občerstvovací stánek by nemusel být špatný. Já bez něj umím žít, ale věřím, že by si využití našel. Tzn. není v Brně někdo, kdo má food truck a přijel by?
Jak jsem psal, doprovodný program nepotřebuju. Nicméně, někdo to psal už nade mnou. Soutěž pomocí lístečků o nej auto nezní úplně špatně...

Hm... No já nevím... Proč bych si raději neměl koupit 350Z (já vím, většina je dražší, ale sehnat se dají), nebo o řád levnější SLK (vím, že je trochu starší)?

Barchetty reznou úplně stejně jako MX5. A to je asi jediný jejich problém. Jezdí perfektně (v rámci FWD) a motor je taky super.
Taky bych ji doporučil, ale trochu se bojím, že v dané cenové relaci to bude jako s tou MX5 - hledání slušného kusu.

No.... Nevím jak Ty, ale já když jedu, tak pořád nevymýšlím, jestli mě chytnou, nebo ne. A ať policie koupila co koupila, tak jsem svůj jízdní styl kvůli tomu neměnil. Tudíž tahle argumentace u mě jaksi nefunguje...

No nechci tady vyvolat nějakou slovní válku, ale jel jsi v novém Mini? Já bych si ho z showroomu taky nekoupil. Leč před pár měsíci jsem pro tátu pořídil Clubmana Cooper předchozí generace a můžu Tě ujistit, že pro jednu věc to fakt stojí za to, a sice jak jezdí... Tudíž ano je drahé, postavené bude asi stejně kvalitně, jako staré Mini, ale hlavně jezdí božsky!

No mě teda druhý díl nijak nenadchl. První jsem sledoval s tím, že jsem zvědav, co bude. U toho druhého jsem si v klidu četl noviny, jedl a chatoval s kamarádama... Prostě mě to nezaujalo. Jako je to slušný motoristický pořad, kterých je ovšem k vidění celkem mnoho (v zahraničí). Rozhodně to není nic, čím by nějak vyčníval, nebo proč bych se na něj měl těšit. Řekl bych, že ten pořad dělá nejzajímavější jeho název...

Moc na výběr nemám... Aktuálně váhám mezi Slonem a Alfou... No uvidíme, jak se na to vyspím. :-)

A tohle naplánujete zrovna, když nemám doma MR2.... Achjo! :-)


Tak si tak říkám, že je dnes už pátek a pozítří první neděle v měsíci. Není náhodou čas "vypsat termín" brněnského KaK? :-)

Dušan: Buď v klidu, manželce můžeš tvrdit, že je to rodinné, bezpečné a praktické auto (a asi nebudeš kecat). Vždyť je to Volvo v kombíku. :-)
Casba: Za předpokladu, že by ses nemýlil, tak jedině pro velkého nadšence. Aktuálně je u nás jedno na prodej za 129... Tzn, já bych hádal o dost míň.


Děkuji za článek. Je to pár dní zpět, co jsem nad nad "erkovým" Volvem přemýšlel, jaké asi je. Resp. jsem doufal, že bude řidičsky dobré...
Musím si ale stěžovat na Autíčkáře. Místní články způsobují, že mám potřebu kupovat další auta. Už tak mám doma jedno BMW...


Laicky bych hádal, že to bude individuální stavba. Nicméně to by muselo být s aktuálníma emisema...

S těma cenama veřejné dopravy je to vůbec zajímavé. Podlé této matematiky jízda ve dvou vychází levněji. Co se týče MHD v Brně, tak mám spočítáno, že auto je levnější i v jednom. Samozřejmě za předpokladu, že člověk nemá šalinkartu (legitka pro mimo brněnské).
Tak kde je ta toho, proč bych měl využívat veřejnou dopravu?

Já bych se trošku obával, jak to bude zvládat zbytek auta. Konkrétně převodovka, diferenciál, uložení nápravy, brzdy, atd...

No já nevím... Nemám zkušenost s tolika Saaby. Sám jsem vlastnil jen 94' 900 2,0T. To auto bylo i po letech pořád mechanicky super - opotřebení neznatelný. Rychlý bylo až až. Jenže pouze v přímce. Připadalo mi dosti měkké a pro někoho, kdo rád řídí poněkud nezajímavé. 9-5 může být lepší, ale tak nějak nevím, nevím...


Trochu off topic, ale co máš za aplikaci do telefonu k tomu OBD?


S tou absencí osmiválce... Jsem dost starý na to, abych si pamatoval podobnou debatu při odchodu V12 z nabídky Jaguáru. Tehdy se říkalo, že Jaguáry už nebudou co bývaly, že ztratí svoji "jaguarovitost"... Takže možná nakonec to třeba nebude tak strašný...

Já ten všeobecný odpor k SUV nechápu. Za čím jiným tahat podval s dalším autem? :-)

Vzhledově mě to auto až tak neruší. Nicméně když si vezmu, že o 100 tis míň (proti testovanému autu) je Mazda 6 f plný a navíc s motorem 2,2, který je poněkud silnější, tak mi to poněkud nedává smysl...

Ad 205. Co jsem tak slyšel/četl od majitelů. Ta přetáčivost se dá spolehlivě vyřešit kvalitním moderním obutím, takže bych to neviděl tak žhavě...
Jinak mohu mít otázku, co vyzrálo na to Meganu? Jeho kvality mu neberu, ale nemám pocit, že by zkrásněl...

Jo a samozřejmě používat jako všechny moje auta - kdykoliv na cokoliv.

No já mám jasno. Jednoznačně kousek od Singeru, ale v provedení Targa.
I když nutno říct, že nejpravděpodobnější je, že si koupím tu zmíněnou 996...

Většina z těch, co nebyla zmíněna v článku, byla zmíněna v komentářích. Nicméně pár jich tu ještě je.
Za mě jediný český, který opravdu stojí za to: https://www.stream.cz/porady/meziplyn
Když byl zmíněn Harry, tak jeho původní působiště pořád stojí za to: https://www.youtube.com/user/EVOTV
No a jeden z nejlepších moderátorů o autech vůbec (ale už tam prý dá jen tři videa a konec): https://www.youtube.com/channel/UC8AMAhCRmep7VJKe1sxvHFg/feed
Podle mě dobré testy a občas hezké příběhy: https://www.youtube.com/user/XCARFilms/featured

Poslední komentáře
- Opelfahrt, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Hm, tak to já zase pamatuju časopis Ogoňok pro základní... - ransom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
"Variabilní kvalita" je geniální slovní spojení. - ransom, Nejbizarnější automobilové rekordy:...
Pamatuju, že někdy v osmdesátých letech se psalo na dvojstránce... - mariov8, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
To je slušný archiv a slušný bizár. Netušil jsem, že kromě... - bitner, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Do toho bych posadil Orbana, ať vidí, kam to vede. - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Díky, tohle byla první věc co jsem zjišťoval. Dneska jdeme... - FidoBlack , u blogu Z Mini auta do Mini auta
Jsem z předměstí (Jablonec)... A R53 je pěkná. To moje... - CZmisak, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
A co se týče autobusů, tak ještě do nedávna tam vyráběli... - CZmisak, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Továrna Suzuki, tam tuším vyrábí novej Swift, SX4 a Vitaru... - beastar, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
To souhlasím s povahou barvy atd. Filtr no já fotograf nejsem... - beastar, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Aneb jak udělat z debaty pod testem sportovního auta totální... - jc, u blogu GR86, vitaj doma!
Změnil, radikálně :-) Napíšu nějaký update. - BigBen, u blogu Z Mini auta do Mini auta
Gratuluji k nákupu motokáry :-) Mini One byl vždycky chudší... - Trinom, Hódgép Puli - Počátek a konec maďarské...
Kdybych neviděl jméno autorky, řekl bych, že to je Jardovina... - Beran, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Az nebude o cem psat, mohla by si redakce koupit neco od prof....
Poslední inzeráty
2023 rok výroby
5 koní výkon
0 ccm objem
2013 rok výroby
310 koní výkon
3 700 ccm objem
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
62 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů