načítám data...

Mercedes C300: Ani korunu za příplatky.

Jak na nás zapůsobil základní model Mercedesu bez příplatků a proč si jej případně koupit?

zobrazit celou galeriiFoto:   Jan  Machač

Asi jste si všimli, že naše recenze nových aut se skládají z nepřeberného množství více či méně běžných výrobků v Evropě působících automobilek. Ale ta první, velká a jediná skutečná hvězda u nás chybí. Když jsem se snažil zjistit proč, došel jsem k názoru, že Mercedes si vás prostě musí oblíbit, musí vás znát a to trvá dlouho. Inu, ke konzervativismu značky se to hodí a upřímně se nedivím, že nás s našimi pitomými barevnými tričky mezi své kravaty příliš nechtějí pustit. Takže prostě Mercedesy nemáme, co se dá dělat, možná je to tak pro obě strany lepší…

Well, not anymore, Sunshine!

 

Potím se někde u letiště ve Vegas a sedám do vypraženého sedánku Mercedes-Benz C 300. Ano, to je celé jméno. Žádné AMG, ani Avantgarde a už vůbec ne 4Matic. Mercedes. Základní. Původně jsem měl zaplacený "Chevrolet Cruze or alternative", ale díky velkorysosti a délce zápůjčky a taky faktu, že jsem se chlubil, jak jsem velkým journalistou… Jsem prostě vyžebral na těch dobrých lidech ze Země Svobodných tohle malé šedé kulaté něco. Měl by to být ten rozumný model v nabídce s foukaným dvoulitrem o asi 250 koních, hydroměničovým devítikvaltem a čtyřmi dveřmi. K tomu jsem čekal povinnou couvací kameru, nějaké rádio, klimatizaci a to je tak vše. Auto z půjčovny je samozřejmě v kůži a přidává ještě tempomat, nějaké ty sportovní režimy a střešní okno. Mno. Přístroj je za každou cenu kulatý, a jak se mi líbí pouťovost grafiky na displayích, tak si pořád nemůžu zvyknout na obří středovou konzoli a kruhové výdechy klimatizace. Celý interier vypadá fantasticky v podvečer, kdy začnou chromy svítit a z podivných kulatých křivek začnou vystupovat jen ostré hrany odraženého světla. Budiž, já nejsem fanoušek kulatých věcí, asi tomu nerozumím. A zvenku… Na to si udělejte názor sami. Na fotkách mu to docela sluší, ale když si vzpomenu na hranatější předchůdce, nemůžu se zbavit dojmu, že tady i co do proporcí šlo o designový krok zpět… Ale od filosofie k praxi!

Hned po spárování telefonu jsem hledal, jestli je na palubě i navigace. Není. Je zde tlačítko, animované menu, ale pak to dělá Please Wait. Možná bych si musel připlatit a půjčovna by to odblokovala, možná šlo o vadu kusu, nevím. Vestavěný kompas stále ukazoval na sever… Nevadí. Mám Waze a Car Play a dostatek USB portů v područce, ze které nejde vytáhnout kabel tak, aby se nepoškodil… Ale to jsou prkotiny, páruju telefon, pouštím muziku a vyrážím. A přepínám si skladby hlazením dotykové plošky na volantu nebo točením velkého otočného ovladače uprostřed auta. Ale to jen v případě, že jsem na správné obrazovce a zrovna jsem třeba neupravoval hlasitost, protože to pak nefunguje. Na volantu je naštěstí konfigurovatelné tlačítko, na kterém si můžete nastavit třeba zapnutí a vypnutí náhodného přehrávání. Ale ne posun na další skladbu. Podobného prohřešku se dopouští spousta automobilek. Peugeoty nám nabíhaly tak dlouho, že člověk vycouval, než se zapnula kamera, a Insignie se svým zamítáním zácp byla taky miloučká, ale abych v Mercedesu našel takovýhle přešlap? Nehledě na to, že auto bylo vybaveno dvouzónovou klimatizací, ale po zmáčknutí velkého hrdého tlačítka Menu uprostřed palubky se objevilo jen, že klimatizace klimatizuje a nic víc.

Neměl bych náhodou z důrazu na detail a dotaženosti cítit onu nadřazenost stříbrného šípu? Byl jsem šťastným majitelem Dvěstěda, tedy W123 200D, pak W126 380SE, tedy dvou starosvětských extrémů. A vždy jsem měl zato, že Mercedes jde svou cestou, ale pokud už něco udělá, je to hotové. Ano, vím, že mívávali trable s brzdama, že kvalita šla dolů, ale já tady hledám, proč si koupit zrovna tohle auto. Důraz na detail a nepřekonatelná odolnost interieru tu není. Jen plastové široké cosi a na tom falešně kovové výdechy klimatizace. W126 měla hranatou mřížku uprostřed auta. Kovovou a plně nastavitelnou. Piáno mile nezničitelné čalounění dveří s krásnými kovovými elementy. Já tady mám u sedadla spolujezdce krásný kus dřeva, repráček a nastavování sedadla s nefunkčním čudlíkem pro opěrku hlavy. Dejme tomu, že je to tam jen kvůli symetrii designu. Ale když už jsme u toho, proč musí výstraha o spolujezdcově airbagu prosvítat uprostřed obří a prázdné středové konzole kdesi v kulatém rohu okrasného černého plastu kolem velkého tlačítka výstražných blinkrů kdesi u spolujezdcova kolena? Staré mercedesy z doby Bruna Sacca měly možná přepínače na palubce jako z bagru. Bylo z nich však cítit, proč to tak je. Jsou nerozbitné, nebo tak aspoň působí. Tady fakt nevím, co bylo motivem pro celé tohle šílenství. Více vybavené verze možná zaplní záslepky a rozpohybují více věcí elektricky, ale pořád mám pocit, že tady to chce celé pořádně uklidit. Je škoda, že na tohle nemůže být Mercedes hrdý. Jediné velké plus interieru je, že i po více, než 3800 kilometrech převážne nevadskou pouští vypadal i zaprasený pořád stejně. Velmi dobře prostě snáší prach.

Od jízdního projevu jsem nečekal nic zásadního. Očekával jsem spíše auto neřidičské, zaměřené na pohodlí a nenucené cestování. Jde přecijen o jednu ze základních motorizací v US, takže tohle auto je oním minimem, co si dovolí místní zastoupení prodávat. Mercedes je navíc proslulý nevypínatelnou kontrolou trakce a to v mém pubescentním mozku znamená, že to není sportovní auto. Jenže upřímně: Dostalo se mi něčeho mezi. Mercedes je líný na rozjezdu od semaforu, nafukovací čtyřváleček se projevuje brumlavě plastovým zvukem jako třeba u Renaultu a podvozek je pocitově tak nějak tvrdý, ale zase nějak moc nedrží. Musí se s ním člověk začít bavit jako s medvědem, jet plynule a pak je mu fajn. Na štěrku při utlumení kontroly trakce na max sice semtam utne plyn, ale spíše se bavíte přetáčivými smyky a s úsměvem na rtech pozorujete německy důkladné hlášení o tom, které systémy jsou právě nedostupné z důvodu vašeho velkého kravení. Tak. Malý Mercedesek prostě normálně funguje jako zadokolka, má mile živé řízení, nafukovací motor má síly dost a jediné, co kazí dojem, je nakonec převodovka, která neumí ani v komfortním módu necukat a ve sportovním módu pak nechává motor zbytečně točit. Připisuji to snaze o adaptivnost, ale já osobně bych byl raději za třeba i těžkopádnější, ale čitelnější převodovku. Motor je nafukovací, potřebuje čas se nadechnout, ale převodovka mu do toho furt nějak motá ty kvalty, že nakonec vlastně vůbec není jasné, kdy a jak auto bude zrychlovat. Být vepředu rychle reagující atmosféra, mohlo by to být zajímavé, takhle je to ale jen smůla. A s manuálním řazením na mě nechoďte… Převodovka si odřazuje v omezovači, není tu HUD a tak pořád tápete, co za kvalt tam vlastně jako je právě zařazený. Tenhle problém v BMW vyřešili tím, že tupě zakopnete o omezovač a nazdar. Máš manuál, snaž se! V Mercedesu o mne pečují a já jsem pak z toho celý rozmrzelý… Možná je to jen o tom, že můj řidičský styl tohle auto neumí vstřebat. Pořád je to ale klasický zadohnaný malý sedan, obratný, přesahující svými schopnosti zdejší rychlostní limity asi dvojnásobně. Volant padne krásně do ruky, na štěrku stačí zapnout ten nejsportovnější mód a i přes všechna výše zmíněná negativa si dovedu představit, že jezdím po širokých nezpevněných cestách ještě dnes a bavím se jako malý Jarda.

Takže ať už je to jakkoli, ujel jsem 3800 kilometrů, zapadl v písku, projel několik desítek mil v ostrém nevadském štěrku, zkoušel jsem, jestli se dá uprostřed pouště na rozpáleném asfaltu řídit auto plynem, a vždy to vypadalo, že tenhle Mercedes prostě pořád pojede. Nechoval jsem se k tomu autu moc hezky, to se přiznám. Nic z něj neupadlo a i to, co se ohlo, byl jen kryt.

Snad je tedy tento malý Mercedes nerozbitný a těm, kteří si jej jen pro hvězdu na kapotě koupili, přinese spoustu kilometrů, při kterých jim bude tak nějak samozřejmě a univerzálně sloužit. A já se budu těšit na nový model. Třeba mi ho někdy někdo půjčí…

Technické údaje:

  • Motor: Přeplňovaný zážehový čtyřválec, objem 2 litry, intercooler, 255 koní v 5800 ot/min.
  • Hmotnost: 1575 kg 
  • Převodovka: Devítirychlostní s hydroměničem, Mercedes-Benz
  • Spotřeba v testu: Pohodlně do 10l/100 km

 


Související články

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

beastar
16. června 2019, 14:14
3

Vedení a závěry testu budou ten důvod proč Mercedes nemáte:D Trička s potiskem od Marvelu vadit nebudou. Po pravdě vím, že popsat tyhle auta je těžký. Zase na druhou stranu z toho nechápu co teda s tím... Je to vlastně dobrý? Špatný? Nebo jaký?

reagovat
Jan Machač
16. června 2019, 14:41
0

Takovy jakoby na pul cesty no

Jimi
16. června 2019, 17:13
0

Dal bych tomu označení C200, víc to vystihuje, jako to jezdí, aspoň podle článku...

reagovat
Martin61
16. června 2019, 23:24
2

Nějak nevím co na to říct, ze začátku povzdech že vám nikdo Mercedes nepujčí a pak napíšete tohle :D
Tahle recenze je ze slabšího soudku. Sorry jako :D

reagovat
BubaaCZek
17. června 2019, 11:10
2

Hmm, tak tvuj pristup k tomu Mercedesu mi pripomina pristup jednoho borce k Focusu RS ze vcera z rally na Szombierkach.
Na zadnich dverich nalepeny velky napis "Diky tati!", jeste tomu ani nezaschl lak a uz to taha na zavody. Vsude kolem rajdowky, na prvni pohled stroje co uz neco zazily. Připravene na to, ze dostanou fest po čuni. Do toho ten fikus jak pěst na oko. V prvnim kole po par zatačkach tomu urazil kolo a po zbytek dne u toho sedel na okraji trate a cekal na odtah...

Mam pocit jako bys k tomu mergku přistupoval podobně. Z definice o tobě meďák říka: " Už jsem dospělý a mám zodpovědnost". Přesný opak Mustanga. Ty jsi k tomu přistoupil jak? ...

reagovat
Jan Machač
17. června 2019, 17:54
0

Pristupoval jsem k tomu tak, ze me zajimalo, proc to stoji mega sto, nema to adaptivni tempomat, nema to navi, je to proste malo vybavene a ocekaval jsem kvality jinde. Bohuzel se obavam, ze pokud bych byl uzivatelem kteremu je jedno predni nahon, pak by i Octavia RS kterou ted nahodou pilotuju byla lepsi volba. Nejen, ze je vic vybavena, ale taky levnejsi a s interierem ktery nevrze a nepraska.

BubaaCZek
18. června 2019, 10:52
0

Mozna jsem byl prilis tvrdy v tom komentari. Precetl hsem si tu recenzi jeste jednou. Dovedel jsem se o tom aute dost. Pointa toho komentare mela byt: Vstoupil jsi dostatecne do bot ciloveho uzivatele?

Jan Machač
18. června 2019, 20:41
0

Ja najel za 10 dni 3800 kilaku vesmes po rovnych cestach a resil hlavne boleni zad a radio, tak snad ano ;-)

sheogh
17. června 2019, 11:11
0

A je to auto teda dobry nebo ne? :-) Me se treba celkem libi, az na par detailu (zadek fakt divnej), ma celkem slusnej motor (tzn ne prefouklej trivalec o objemu cykloflasky), peknej interier..... Za stejnou cenu, jako nase stalice Superb, ale s vykonnejsim motorem ...

reagovat
beastar
17. června 2019, 13:09
1

No právě. Mě to přišlo zajímavý když sem měl možnost vidět vedle toho supa a nějaký audiny. Tak tohle se neztratí. Jasně interiér je svůj. Ale jde to koupit právě docela dobře. Pojede to obstojně. Napsaný je to jakoby s despektem. Něco jako když si půjčíš auto co nemáš rád. Ono tě zaujme, ale ty ho jakoby pro jistotu stejně strháš. Tj můj pocit.

sheogh
17. června 2019, 13:23
0

Taky me to tak prislo. A pristom tady bych naopak cekal pochvalu - zadokolka s tradicnim automatem, celkem konzervativnim interierem, klasicky budiky a ne lacinej display made in shenzhen... Prave toho Supa me prijde, ze to tezce deklasuje - skoro stejna cena, ale interier vypada o tridu vys...

beastar
17. června 2019, 13:27
0

Jediný co tak samozřejmě sup je vzdušnější s daleko větším prostorem pro posádku. A asi levnější na provoz po pár letech. A jako céčko neni s klasse. I cenou je spíš v kategorii auto pro normální lidi. Tzn klimatizace tady není 4 zóna s dodatečným nastavením a ionizaci vzduchu.

M P
17. června 2019, 13:55
0

Hodnotit test nebudu, ale kdyz ctu vase komentare, vybavil se mi jeden test - https://www.autickar.cz/clanek/skoda-superb-vs-mercedes-benz-c220cdi/

beastar
17. června 2019, 14:13
0

Nooo jako dobrý. To sem asi nečetl. Zase je to tam takový zavádějící. Jakože sup za mylyón a tak. Nicméně co mě zaujalo..... Proč jako nebudeš hodnotit test vy se jako s Jendou nějak supportujete jakože si navzájem neměříte kvalitu své práce? Nebo si prostě myslíš že to Honza napsal špatně! To bude ono že ,D

sheogh
17. června 2019, 14:15
0

@Beastar Jo, to mas pravdu, sup bude mit o dost vic mista vzadu, plus liftback. Cecko vypada mensi, ale zase ne stisneny. Rozhodne je ten interier takovej milejsi, utulnejsi :-)

@Matej Tak ten clanek me minul, mrknu, jak jste hodnotili pred 4 ley :-)

M P
17. června 2019, 14:15
0

Tady si nikdo nic neměří, jen jsem se nechtěl zapojovat do debaty na téma toho testu :D
Ten test C vs Superb je samozřejmě zavádějící lehce a lov na senzaci, ale i takový byl tenkrát Autíčkář :)

beastar
17. června 2019, 14:21
0

Matěj: No tak dva z autorů už tady vlastně nepůsobí. A sem rád že si nic neměříte přece jen kolegialita musí být. A tak to má byt. I kdyby na byt nebylo. Nebo tak něco. Stejně si myslím, že se ti to nelíbilo. Páč jinak by si tady napsal něco jako Honza to napsal fakt dobře'! Ale... znáš to.

Sheogh: Jo jasně ono je to trochu o třídu velikostně skok. Nicméně cenově právě ne. Superb je paradoxně víc studenej takovej technicistní až jakoby geometricky vysochanej. Neříkám že je to špatně. Mercedes právě těma kruhama a alien pojetím interiéru zaujme. Jen teda praktičnost je na straně supa... to neokecáme. Jízdní vlastnosti na straně Cé i koncepce. No vůbec rozhodovat se mezi tím je náročná sranda.

sheogh
17. června 2019, 14:55
0

Ono bude dost zalezet na kupci a pouziti - spouste lidi je uplne ... nekde.., jaka naprava je pohanena, ani se uz v hospode neresi "ty jo, ty mas sestikvalt joo??"... A jo, prostorem urcite vyhraje Superb. Plus MB ma porad takovou tu auru luxusniho auta, tzn i obavy o ceny servisu apod. ...

Jakub Pospíšil
17. června 2019, 15:00
1

Já nemůžu hodnotit motor a jízdní vlastnosti, ale stran interiéru a infotainmentu měl Honza s Mercedesem evidentně podobný problém, jako já s V-Class letos v lednu. Ono to není špatné, ba dokonce je to nadprůměrně dobré, ale jakmile to není úplně v plné náloži, tak to působí ne jako nižší výbavový stupeň, ale jako vykradené auto. Ambientní osvětlení má softwarově zakázané barvičky, navigace si zaanimuje a pak napíše "please wait", prostě je to vlastně přeneseně vzato dost podobné těm "vylámaným zubům" - středové konzoli v základních W124, kde z dřevěného obložení náhodně vystupovala osamělá tlačítka, která svou nesouměrností křičela do světa "koukej, za co sis nepřiplatil". Jako svým způsobem to chápu, je to prostě tlak na to, koupit si to auto v náloži. Ale takhle ostentativně dávat majiteli najevo "hele, tady jsi ušetřil" mi přijde až trochu nevhodné.
A ten infotainment je zastaralý a graficky poměrně zfušovaný (font Arial italic v palubním systému auta za míč je fail), ale to řeší Mercedes ME v novějších modelech.
-
Komentář upraven 17. 6. 2019, 15:02:20

sheogh
17. června 2019, 15:21
0

Ten pocit z toho infotaimentu presne znam - takovej ten lacinej dojem. Jestli tam jsou vysedly, disablovany polozky apod, tak je to fakt hloupy... Jeste by to melo smysl, kdyby tam ten HW byl, a slo to nejak odemknout treba "licencnim klicem" :-) (treba scopy Tektronix nebo Agilent to tak maji) ..

Ta grafika ale vypada na obrazcich celkem ok (nevidel jsem to ale "v akci")

beastar
17. června 2019, 15:50
0

Jako asi takhle. Neříkám že je to v pořádku. Jenže takhle to má skoro každý. Volič automatu obsetý jakoby tlačítky u škodovek. Záslepky u Renaultu a tak dále. Každý auto ti připomene hale tady si mohl ještě pustit kačku. Infotaiment odezva a tak mě po pravdě moc nezajímá. Já řešim audio, handsfree a aby klima byla automatische. V tom sem trochu staromódní chápu že tech geeku to může srát. Jinak myslim že moje auta doma mluví za všechno. Maserati kde je v rámci třídy fakt velký špatný. Infotaiment alá koncern plus low grafika, low odezva, low funkce. A MB ještě se starším typem systému, než tajdlenc co měl Jenda. Nicméně on ten Mercedes je prostě cílenej jinak. Tam je to možná snad i záměr, že jako buď fplný, nebo si taxikář.

sheogh
17. června 2019, 16:02
0

Ja to mam stejny - ale odezva systemu je skoro okamzita :-D Taky to je 15let stary, a nema BT, HF ani zadny cool online veci :-) Dokonce ani touchscreen :-)

beastar
17. června 2019, 16:24
0

Jako přesně z dnešního pohledu to nic neumí. A je to vlastně strašně sračkoidní, ale mě to moje funkce plní co potřebuju k životu. Ono je to těžký Mercedes je přesně rozdělující značka. Buď seš s tim ok a nějakej z jejich XY modelů tě zaujme a pak dokážeš tu značku pochopit. Anebo se ti vždycky vybaví cigi eskáda na zlatých kolech ze který vyhrává Rytmus a potom je jasny, že nad tim ohrnuješ zobáček. Jinak já teda nevim, ale obecně co sem jel zatim Mercedesem tak interiér jako celek bývá jedno z nejpohodlnějších míst k žití napříč všemi třídami.

sheogh
17. června 2019, 16:33
0

No v phaetonu je neco podobnyho - v navi jsou stary mapy (novy jsem uz nesehnal), ale to se da porad mimo mesta vicemene pouzivat. Co je z myho pohledu prijemny, tak ze jde jak ten displej, tak vetsina podsviceni vypnout - v noci vyborny (a je na to dedikovany tlacitko).

Jinak dneska snad i lednicky mivaji proti tomu lepsi grafiku :-D

beastar
17. června 2019, 16:40
0

Jo to určitě tak vývoj nezastavíš. Jinak teda on ten Phaeton bude asi stejně starej jak ten náš mercedes. Prostě starý kepl z doby kdy zase byl luxus braný trochu jinak. Hale taky sem rád že mi tam do obličeje nesvítí 10 lišt kolem dokola a tak podobně. Prostě konzervativní hodnoty, ale já to auto mám ne protože je krásný. Ale protože je velký, pohodlný, relativně spolehlivý a hodně utáhne aniž by si to cejtil. Taky sem s ním X krát někde v zimě zapadl do bláta a tak. A přestože je to jenom SUV tak to odnesl maximálně nějaký plast a vždycky jsem vyjel.

krab
17. června 2019, 20:28
0

Když to pročítám, tak si říkám, důležitý je porovnávat porovnatelný a uvědomit si, že tahle prémiová auta působí v různých konfiguracích různě. Nový bavorák bez výbavy taky není zrovna radost pohledět. Mercedes 190, C-klasse prvních generací nebylo nikdy nic vyloženě luxusního. Střední třída pro západoevropskou střední třídu a pro trochu bohatší lidi v zámoří, v Asii a tak... Tam se dokonce skvěle prodává malý sedan CLA s předním pohonem, kterej třeba na mě působí už hodně "nemercedesovksky". Od C-klasse výš už to Benz je.

Ty rozdíly mezi tím jak funguje vs. neprémiové značky ( když to teda tak označím) jsou čím dál tím menší a musí se trošku hledat s větším přemýšlením o nich. Pravděpodobně v dlouhodobějším používání je najdeš. Ale výběr auta není nikdy jen racionální záležitost, takže prostě C-klasse bude přitahovat zkrátka svoji klientelu. Málokdo nebo málokterá firma, co nakoupí Mercedes Benz C-klasse bude ještě uvažovat, zda není lepší koupit Mazdy 6 nebo Peugeoty 508 , ty z Vavrisova testu. Porovnají to s A4 a 3er BMW. Tu a tam se podívají na hybridní Lexus IS. Kdo dá zajímavější nabídku, od toho vyberou.

Já bych pro to auto jistě zákazník nebyl. Ale táta koupil tu E-klasse, přesně s tímhle motorem, má to na vzduchovým odpružení, dostal vkusný AMG paket s brzdiči a 19" koly a zaplatil míň než u BMW a zvažoval jestli to nebo to druhé. A to byl spíš vzácný druh soukromýho nákupu. Rozhodla cenová nabídka. Na jiný značky se mu dívat nechtělo, zkrátka a dobře. A teď asi po 8 měsících používání je celkově s éčkem extrémně spokojenej. Pochopitelně by radši měl pod kapotou šestiválec (aspoň) , ale cenová nabídka vyšla hezky na ten foukaný dvoulitr. Nemá to zrovna moc příjemný zvuk zvenčí, nic inspirativního. Ale uvnitř není slyšet nic a jede to obstojně, až fakt dobře. Za Oktávku RS by to nevyměnil :-D ( ale éčko pochopitelně není céčko a s tím jsem nejel)

Ev
Evlo
17. června 2019, 22:23
0

Za v tech starejch autech ty display byli videt i ve dne, teda dneska to ma jeste hyundai a mazda (nektery) ve dne vidtelny, a teda jeste myslim scala, ale jen v jedne konkretni specifikaci, jinak proste tady mas cerno zrcadlo a muzes zkusit prijit na to co je obraz a co odraz.

sheogh
19. června 2019, 16:55
0

To mas pravdu vlastne. A protoze neni dotykovej, tak neni tak zoufale upatlanej. Plus vetsinou staci par mastnych otisku na tom dotykovym, a ve dne nejde precist nic

ro
rock
17. června 2019, 11:19
0

Poznámka k designu:
můj subjektivní pocit - Mercedes je dlouhodobě totálně bezradnej v části auta od c sloupku dozadu. Třeba zadek tohodle mi přijde, jak kdyby Mercedes přetáhl designéra Lantry 2. generace - a to fakt není kompliment.

reagovat
Máří
17. června 2019, 15:36
4

Je škoda, že ty reální jízdní dojmy a situace v recenzi nejsou popsané a přeskočil si je pár řádky. Zajímalo by mě třeba při čem a jak si zapadl, proč si jezdil šotolinu (za jakým cílem) atd., na to sem se od prvního odstavce těšil nejvíc podle Clarksonova pravidla - nejrychlejší auto je to z půjčovny.

reagovat
Jan Machač
17. června 2019, 17:56
0

Byde jeste clanek o ceste jako takove i s tipy, neboj ;-) Jinak ono to auto neni ani pohodlne ani sportovni a chtel jsem se venovat tomu, co na mne udelalo nejvetsi dojem...

Ju
Junior
17. června 2019, 21:23
2

No takže jsme zjistili, že když si koupím D3 za cenu konkurenta "běžné" značky, tak je to bude oproti zmíněnému konkurentovi socka, protože jsme až moooc zaplatili za znáček na kapotě a na výbavu a motor už nezbylo.
Ale tak to sme tak nějak věděli, ne? :)

reagovat
Jan Machač
17. června 2019, 21:33
1

No tusili jsme, ale chteli jsme to overit ;-)

Ev
Evlo
17. června 2019, 22:19
0

nevim uplne jestli jste v recenzi na pezot psali, ze kamera tak dlouho, ze nabehne az pote co vycouvate, mozna jo, necetl jsem :D
Jinak, ze neni moznost preskocit na dalsi pisnicku kdykoliv teda za malichernost nepovazuji, to je tak jako uroven cinskejch android radii a pro me je to rozhodne duvod si auto nekoupit

reagovat
Ev
Evlo
17. června 2019, 22:20
0

To s tou navigaci jsem teda dneska taky necekal, v audi jsem to zazil asi pred 5 lety, tak jsem se tomu jen usmal, tady chapu, ze reakce byla stejna, to nejde proste jinak :D



Poslední komentáře