
Jeniik
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | Jan Machač |
Bydliště | Praha 6 |
Registrace | před 9.2 rok. |
Poslední aktivita | před 8.9 hod. |
Příspěvků ve fóru | 7 |
Komentářů u článků | 571 |
Pozitivních komentářů u článků | 198 |
Negativních komentářů u článků | 3 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Zádumčivý IT analytik, který komentuje svět automobilů s lakonickou úsečností rodilého Ostravaka. Člověk, který přišel na to, že Bugatti Veyron vypadá jako chleba a příležitostný testovací jezdec, který se na moderní i klasické vozy dívá z úhlu, který jste nečekali. |
Posledních 50 komentářů

mám tě zklamat, nemám tě zklamat... ;-) Ale naživo to vypadá dobře...

I litrový yaris z roku 2001 umí žrát devět. Stačí na to pořádně šlapat. A zrovna spotřeba omylem znulovaná před focením není zrovna vypovídající.

Má, 10,3 s, doplnil jsem, díky za dotaz.

To je krásný ferary, kolik to žere? ;-) Nejsi nááhodou někde kolem Prahy? Měli bychom se potkat...

Problem je v tom, ze slusny kousky stoji penize a ve vysledku i na nich pak delas cely podvozek, pokud chces mit jistotu u ctvrt stoleti staryho auta...

Moje nej s policajty bylo, když za mým pomalovaným golfem jeli třicítkou na rozbombardované cestě před Pardubicemi asi deset minut, já vyplašený, protože jsem měl fakt provokativní auto i s nápisem na zádi "Hulíš? Třikrát zatrub!". Na první křižovatce se z policejního auta ozvalo trojí zatroubení a borci uhli někam do parku.

Po Praze se na kole dá, musíš se ale vykašlat na zákaz jízdy po chodníku. Je tu spousta možností, jak objet tepny se silným provozem a spousta chodníků na kterých nikdo nechodí, zejména na periferiích. Jenže pak jsou tu i "cyklisté", kteří jedou na svém horském kole stejnou cestou, jako by jeli autem a hrozně se diví, když si lidé kolem nich klepou na čelo. Ale to už je holt život, lidi se množí a s nimi i krátkozrací pitomci.


Ani legendární Leone nebylo AWD, ale jen zubovou spojkou připojitelná čtyřkolka...


A certifikace - jakkoli je tento proces v EU už zparchantělý - nebude žádný med.


Jenže to je stejně relevantní jako srovnávat ceny aut v US a u nás...



tu ctvrt majli jsme merili na tomhle konkretnim aute, takze zbylo docela dost

Pokud jde o jednotlivé jízdy, stačí přijet. Registraci máme primárně proto, abychom mohli případně regulovat počet účastníků a aby ti, kteří chtějí strávit více času na okruhu, měli jistotu, že se na něj dostanou. Takže prostě doraž ;-)

Zrovna Richard Chlad jednou startoval Veyrona Peugeotem 306 přes kabely v Gastownu, jeho bych za snoba moc nepovažoval... Já tam vyrazil s tím, že je to povinnost vidět, když "to hýbe scénou", ale nakonec jsem se fakt bavil a nějaký fronty na ferka, no a co, byly tam i jiný věci. Zas chápu lidi, co chtěli vidět "ty auta z filmu", nebo co se chtěli prostě jen vyfotit s tímdle zeleným, co je mi po tom, hlavně že je radost...
-
Komentář upraven 30. 5. 2022, 01:03:43

Já moc nechápu, kde je problém. Zkusím to popsat nějak jinak, třeba to bude konečně k pochopení:
Krytka na záslepku po adblue není na autě potřeba, přesto se do něj montuje. A ne, spalováky už Peugeot v této výbavě neprodává.
Krytka vstupu palivové nádrže je odlišná od spalováku, takže bylo stejně zainvestováno do nového dílu.
Kde tedy fabrika šetří?


U californie doporučuji nepoužívat ty přihrádky jako z letadla. Jejich zácvaky trpí únavovým lomem po asi deseti použitích...

ktera krytka, ta kterou stejne udelali znova, nebo ta, ktera je tam zbytecna?

neco, z ceho ten mobil vyleti pri prvnim rozjezdu z krizovatky tam je pod ovladanim klimy. A pak zaviraci schranka na palubce.


Obecně laky jsou na jakkoli drahých autech věc, která šla s kvalitou v posledních letech dolů asi nejmarkantněji. Pomeranč bych BMW tady nezazlíval taky proto, že je to focené s polarizákem a prohnané postprocesem, který jej zvýrazní. Ten lak je krásný a ač ne dokonalý, tak víc, než akceptovatelný. A ne, Davidovi nelezu nikam, jen jsem to fotil.

jsou fakt příliš plytké, takže se chytají jen posledním článkem prstů.

Já bohužel nemám přesná čísla, ale zuby nahoře vypadají velmi povědomě. Chovalo se to trošku jako dorychla zpřevodovaný čtyřkvalt a dva převody k tomu.


nefunguje to ani tak, ta šestka ani neudrží 130 po rovině.

a nebo je tu ještě jedna možnost a to, že jsi seděl v něčem s pruhama a blikal nebo něco. To já jaksi ignoruju, páč lidi s pruhama chtěj závodit a mi to pak žere. Gumy.

:-)) Já se tehdá kamsi táhnul a neměl z toho radost moc no

Tak to jsem nebyl já, já zánovní nemám ;-)

Já s tímhle konkrétním kusem otočil z Prahy Ostravu a musím říct, že se mi v tom jelo samotnýmu líp, než trojkovým mondeem 1.8. Zejména co se výkonu týče to není zas taková tragédie, jen to empětky neprožene no.

číhej. Fullsizů je tady dost. A neboj se starších verzí. Stejně to budeš stavět znova ;-)

Objev sněhu v podobě diagonálních pneu je srovnatelný s prvním sexem ;-) Lenka mi to snad odpustí...

je to fakt snazší, než to vypadá. Pokud máš ruce a šrouburák a čas, tak pak je to jako stodváca. Jen musíš vědět, do čeho jdeš a mít to rád. Je to auto jen z části. Větší měrou je to hračka kombinovaná s kladivem.


i já, postižený maloměšťáctvím a zastydlou pubertou, bych sobě k pětimetrovému kupé, obytný automobil o délce jen dvoutřetinové, rád pořídil! Mě by to ba. Ale to nejni :-(
-
Komentář upraven 15. 4. 2022, 00:18:57

zde je trošku více:
https://www.autickar.cz/clanek/myty-a-legendy-lincoln-town-car/
a časem to nafotíme, když je zájem...

Po faceliftu nevím, ale poslední verze, která nevypadá, jako by ji maloval Salvator Dalí, tak ta verze je hezčí a sportovnější.
Krátce řečeno horší ;-)
-
Komentář upraven 11. 4. 2022, 21:53:48

Trošku pozdě, ale přece: Nevím, jak přesně byla ta testovačka vybavená, ale povídat si ve dvou kilech se spolujezdcem vzadu šlo v pohodě a rozhodně mi to nepřišlo hlučné...


Padre! Hřebík a hlavička a mea culpa! Doplním... Díky!

pro tebe rozhodně, je to atlet, snaží se komunikovat. I když mu to ne vždy jde...

Není to kostitřas jako třeba GT86, Nka, nebo M Performance bawka. Je to spíš takový Focus, jestlimirozumiš ;-)

v tomto případě stačí nechat klienta zaplatit kartou na místě.

Taky jsem se divil, ze tady soziopath s mobilem nafotil fotky lepsi nez lide se skly... ;-)

Ale na kapličce přístrojů je krásný lesklý plast s nápisem FABIA! ;-)
Poslední komentáře
- man1k, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Já teda jezdim po Praze E60 530xi n52b30 v automatu a nedám... - pickozudovozu, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Jasný, 130k ve městě využiješ… - Frodo, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
To je tedy tip. K čemu že bude 265 koní do města s dlouhou... - man1k, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=356917242&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=5&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=6e82620c-08e3-374c-4c18-f451fb7acd2a&ref=srp Pak... - beastar, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Grazie mille. Speriamo che alcuni vendano. - StreetPro, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Velmi koukatelne... congratulazioni, applauso... - esmo, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Ach tak, děkuji za objasnění… - Oris, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
130i je už docela dospělé auto. A sehnat pěknou 130i do 300 000 - podle... - Junior, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Těch ceedu, co vypadají jak Panamera z Wishe, potkávám v poslední... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
nelze - Ferrari se trhlo a odchází i s blokem motoru od trojzubce... - esmo, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Škoda, já doufal ve vrcholné verzi v osmiválec od Ferrári... - 12MM, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Také se rád dívám na Krabovu garáž a lyriku automobilového... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
S plným vědomím, že se vyjadřuju k autu, které si nekoupím... - Bernard L., Auta, která známe, ale neznáme - asijská...
Když si vzpomenu na svoje výlety do Indie či Číny, tak jsou... - sheogh, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Na ten interier se moc hezky kouka, ale o to hur se bude pouzivat....
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
455 koní výkon
7 500 ccm objem
2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem
1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů - Existuje ideální kokpit?
43 komentářů