Jan „Jeniik“ Machač
| VIP člen | Tento uživatel má VIP členství (Zjisti více). |
|---|---|
| Bydliště | Praha 6 |
| Registrace | před 11.8 rok. |
| Poslední aktivita | před 3.7 měs. |
| Příspěvků ve fóru | 7 |
| Komentářů u článků | 577 |
| Pozitivních komentářů u článků | 202 |
| Negativních komentářů u článků | 3 |
Posledních 50 komentářů
Francek, co to melou, na jaře jedem další relí! Do tý doby musíme zas chladič vyměnit a vyfuk dotahnout na placatem pikapu. Eskort musi počkat!
-
Komentář upraven 7. 12. 2024, 00:10:52
Is is actually the opposite, my dear... FUNCTION AND LOW COST OVER ANYTHING ;-)
prosit prosím na jeniik@hezoun.com, dávám si pauzičku od autíčkáře, tak to moc nečtu ;-)
pokud by někdo chtěl záznamy průjezdů svého auta, nechť mě prosím hezky poprosí spolu se jménem na screenshotech.
mám tě zklamat, nemám tě zklamat... ;-) Ale naživo to vypadá dobře...
I litrový yaris z roku 2001 umí žrát devět. Stačí na to pořádně šlapat. A zrovna spotřeba omylem znulovaná před focením není zrovna vypovídající.
Má, 10,3 s, doplnil jsem, díky za dotaz.
To je krásný ferary, kolik to žere? ;-) Nejsi nááhodou někde kolem Prahy? Měli bychom se potkat...
Problem je v tom, ze slusny kousky stoji penize a ve vysledku i na nich pak delas cely podvozek, pokud chces mit jistotu u ctvrt stoleti staryho auta...
Moje nej s policajty bylo, když za mým pomalovaným golfem jeli třicítkou na rozbombardované cestě před Pardubicemi asi deset minut, já vyplašený, protože jsem měl fakt provokativní auto i s nápisem na zádi "Hulíš? Třikrát zatrub!". Na první křižovatce se z policejního auta ozvalo trojí zatroubení a borci uhli někam do parku.
Po Praze se na kole dá, musíš se ale vykašlat na zákaz jízdy po chodníku. Je tu spousta možností, jak objet tepny se silným provozem a spousta chodníků na kterých nikdo nechodí, zejména na periferiích. Jenže pak jsou tu i "cyklisté", kteří jedou na svém horském kole stejnou cestou, jako by jeli autem a hrozně se diví, když si lidé kolem nich klepou na čelo. Ale to už je holt život, lidi se množí a s nimi i krátkozrací pitomci.
Ani legendární Leone nebylo AWD, ale jen zubovou spojkou připojitelná čtyřkolka...
A certifikace - jakkoli je tento proces v EU už zparchantělý - nebude žádný med.
Jenže to je stejně relevantní jako srovnávat ceny aut v US a u nás...
tu ctvrt majli jsme merili na tomhle konkretnim aute, takze zbylo docela dost
Pokud jde o jednotlivé jízdy, stačí přijet. Registraci máme primárně proto, abychom mohli případně regulovat počet účastníků a aby ti, kteří chtějí strávit více času na okruhu, měli jistotu, že se na něj dostanou. Takže prostě doraž ;-)
Zrovna Richard Chlad jednou startoval Veyrona Peugeotem 306 přes kabely v Gastownu, jeho bych za snoba moc nepovažoval... Já tam vyrazil s tím, že je to povinnost vidět, když "to hýbe scénou", ale nakonec jsem se fakt bavil a nějaký fronty na ferka, no a co, byly tam i jiný věci. Zas chápu lidi, co chtěli vidět "ty auta z filmu", nebo co se chtěli prostě jen vyfotit s tímdle zeleným, co je mi po tom, hlavně že je radost...
-
Komentář upraven 30. 5. 2022, 01:03:43
Já moc nechápu, kde je problém. Zkusím to popsat nějak jinak, třeba to bude konečně k pochopení:
Krytka na záslepku po adblue není na autě potřeba, přesto se do něj montuje. A ne, spalováky už Peugeot v této výbavě neprodává.
Krytka vstupu palivové nádrže je odlišná od spalováku, takže bylo stejně zainvestováno do nového dílu.
Kde tedy fabrika šetří?
U californie doporučuji nepoužívat ty přihrádky jako z letadla. Jejich zácvaky trpí únavovým lomem po asi deseti použitích...
ktera krytka, ta kterou stejne udelali znova, nebo ta, ktera je tam zbytecna?
neco, z ceho ten mobil vyleti pri prvnim rozjezdu z krizovatky tam je pod ovladanim klimy. A pak zaviraci schranka na palubce.
Obecně laky jsou na jakkoli drahých autech věc, která šla s kvalitou v posledních letech dolů asi nejmarkantněji. Pomeranč bych BMW tady nezazlíval taky proto, že je to focené s polarizákem a prohnané postprocesem, který jej zvýrazní. Ten lak je krásný a ač ne dokonalý, tak víc, než akceptovatelný. A ne, Davidovi nelezu nikam, jen jsem to fotil.
jsou fakt příliš plytké, takže se chytají jen posledním článkem prstů.
Já bohužel nemám přesná čísla, ale zuby nahoře vypadají velmi povědomě. Chovalo se to trošku jako dorychla zpřevodovaný čtyřkvalt a dva převody k tomu.
nefunguje to ani tak, ta šestka ani neudrží 130 po rovině.
a nebo je tu ještě jedna možnost a to, že jsi seděl v něčem s pruhama a blikal nebo něco. To já jaksi ignoruju, páč lidi s pruhama chtěj závodit a mi to pak žere. Gumy.
:-)) Já se tehdá kamsi táhnul a neměl z toho radost moc no
Tak to jsem nebyl já, já zánovní nemám ;-)
Já s tímhle konkrétním kusem otočil z Prahy Ostravu a musím říct, že se mi v tom jelo samotnýmu líp, než trojkovým mondeem 1.8. Zejména co se výkonu týče to není zas taková tragédie, jen to empětky neprožene no.
číhej. Fullsizů je tady dost. A neboj se starších verzí. Stejně to budeš stavět znova ;-)
Objev sněhu v podobě diagonálních pneu je srovnatelný s prvním sexem ;-) Lenka mi to snad odpustí...
je to fakt snazší, než to vypadá. Pokud máš ruce a šrouburák a čas, tak pak je to jako stodváca. Jen musíš vědět, do čeho jdeš a mít to rád. Je to auto jen z části. Větší měrou je to hračka kombinovaná s kladivem.
i já, postižený maloměšťáctvím a zastydlou pubertou, bych sobě k pětimetrovému kupé, obytný automobil o délce jen dvoutřetinové, rád pořídil! Mě by to ba. Ale to nejni :-(
-
Komentář upraven 15. 4. 2022, 00:18:57
zde je trošku více:
https://www.autickar.cz/clanek/myty-a-legendy-lincoln-town-car/
a časem to nafotíme, když je zájem...
Po faceliftu nevím, ale poslední verze, která nevypadá, jako by ji maloval Salvator Dalí, tak ta verze je hezčí a sportovnější.
Krátce řečeno horší ;-)
-
Komentář upraven 11. 4. 2022, 21:53:48
Trošku pozdě, ale přece: Nevím, jak přesně byla ta testovačka vybavená, ale povídat si ve dvou kilech se spolujezdcem vzadu šlo v pohodě a rozhodně mi to nepřišlo hlučné...