načítám data...

Citroën Ami: Malé velké autíčko

Citroën Ami, v překladu Citroën Přítel, je miniaturní poposkakovadlo, kterým chce výrobce řešit současné problémy městské mobility a klimatické krize. O tom ale tento článek není. Tento text se zabývá otázkou, jestli by se Ami měl stát i vaším přítelem.

zobrazit celou galeriiAuta Jaromíra Soukupa, Recenze & testy: Citroën Ami: Malé velké autíčko

Vážení čtenáři, teď, když už všichni aspoň rámcově víte, kdo jsem, přišel čas, abych napsal svůj první text, který bude opravdu o autě, něco jako svou první recenzi. A protože začínat se má zvesela, tak to bude o něčem veselém. A o něčem malém. Velmi malém. 

Vy totiž čtete recenzi, možná jednu z prvních v republice, nejsem si jistý, na Citroën Ami. A dle úvodní fotky vám už jistě došlo, že to je výrobek vskutku neobvyklý i na Citroën. A to já mám rád. Tak se do toho dejme. 

Určitě to znáte, že pokaždé, když k novému autu přicházíte, hned na vás nějak působí. Někdy líp, jindy hůř, ale vždy zanechá první dojem. To se Ami daří taky. Jen při svých rozměrech a provedení působí spíš tak trochu jako maketa v měřítku 1:2 blížícího se nového modelu. To auto je totiž, dle oficiálních materiálů, jen 2,41 metru dlouhé. Navíc, jeho lak je taky takový zvláštní. On to ani není úplně lak. Je to spíš prostě jen matně šedomodře nabarvený plast. Něco jako takové ty nákupní košíky pro děti, které mají tvar auta. Působí to prostě, že Citroën zjišťuje, jestli se bude jeho nový designový směr pro příštího Spacetourera líbit.

Jenomže pak dostanete klíčky a řeknou vám ať se jedete projet. Aha, takže to Citroën asi myslí vážně. Nu dobrá. Zde se asi hodí dodat, že auto nebylo poskytnuto oficiálně jako novinářský testovací vůz a neměl jsem ho půjčený na týden. Měl jsem ho jen asi na 15 minut u brněnské Olympie v rámci značkové electric roadshow experience nebo tak nějak akce. To taky vysvětluje ne úplně profesionální fotky. Ale já toho stihl vyzkoušet dost.  

Řekl bych, že teď čekáte, že si budu z Ami tak čtyři až pět odstavců dělat srandu a pak to ukončím něčím jako raději knihu. Ale to já neudělám. To by totiž bylo až příliš jednoduché. Zde jsou důvody.

Auto je ze všech stran stejné. A když říkám ze všech, myslím ze všech. Přední a zadní část se liší jen barvou světel, boční přítomností dveří a kol. Dokonce i ty dveře jsou shodné natolik, že mají jednotné uchycení pantů, díky čemuž se ty řidičovy musí otevírat sebevražedným způsobem.

Ami také nemá žádnou výbavu. Žádnou. V interiéru se nachází volant, digitální rychloměr, dva pedály, šest čudlíků a držák na mobilní telefon. Nemá dokonce ani vnitřní kliky. Dveřmi se proto manipuluje takovými látkovými táhly. Podobné řešení měla prý Škoda 105 S, akorát tady máte na každé dveře táhla dvě, jedno na zavření a druhé na otevření. Co mě však nejvíc překvapilo je, že se zde, zcela v rozporu s tradicemi značky, nachází jen jedna páčka pod volantem. To, že je jen jedna, bych neřešil, to zvládá i Mercedes. Ale že má na sobě jen ovládání stěrače a klakson už ano. Citroën na páčce pod volantem přece vždycky zapíná i světla. To je teď přesunul pod volant? Proč? Tam to mají Němci, Francouzi ne. Tak jsem se jal pátrat po té revoluci. A jednu jsem našel, ale takovou, kterou jsem opravdu nečekal. Nebo tedy, vlastně nenašel. Omlouvám se technikům, pokud jsem se přehlédl, ale v Ami se prostě asi nedají nastavovat světla. Tam žádný ovladač není vidět. Zapnete klíček, auto rozsvítí diody v hlavních reflektorech a je to. Fascinující.

Už chápete, proč si myslím, že by to bylo až moc snadné se do Ami strefovat? Já se tedy rozhodl, že místo toho vás budu informovat, co je na tom autě uděláno opravdu dobře. Ne, nezbláznil jsem se. Dokázal jsem něco najít. A kupodivu toho ani nebylo málo.

Předně, na to že má to auto jen 2,41 metru, je vevnitř neuvěřitelně místa. V rodině máme několik aut, včetně jednoho poměrně velkého (rozuměj, velikosti Škody Kodiaq). Ani v jednom není pro dva tolik místa jako v Ami, a to ani z dálky. Vejdou se jen dva, ano, ale opravdu se můžou roztáhnout. 

Ruku v ruce s tím jde těžko pochopitelná vzdušnost kabiny. Nepochopte mě špatně, já si na ni nepotrpím a opravdu vám o ní nebudu sáhodlouze psát v každém testu. Tady ji ale zmínit musím, protože tohle jsem ještě neviděl. Nejpřekvapivější je výhled přes čelní sklo. To je totiž zcela svislé, jak v Hummeru H1. Zážitek je přesto jiný. Já nikdy nebyl na metry a decimetry, takže to vám neřeknu, ale v Hummeru sedíte od okna tak na vzdálenost paže a něco. U Ami byste ty paže potřebovali snad tři a půl, abyste se skla dotkli aspoň nehtem prostředníčku. Opravdu je to zvláštní. Dokonce to ví i sám Citroën, protože součástí výbavy každého Ami je prosklená střecha, aby člověk viděl na semafor, jak dokládá fotografie. 

Jediné, co se vevnitř nepovedlo úplně vyřešit, je prostor pro zavazadla. Ten se totiž, pokud jsem to dobře pochopil, nachází v nohách spolujezdce. Je k němu sice poskytováno slušivé poutko na zavěšení tašky, ale stejně. Takhle vás výrobce nutí se rozhodnout, jestli pojedete ve dvou, ale odvezete si jen malý nákup, nebo nakoupíte bohatě, ale sami. Opět to trochu připomíná nákupní košík, ale tentokrát ten typ s dětskou sedačkou u rukojeti, která se vyklápí. Tam si taky musíte vybrat jestli dítě nebo víc zboží. 

Další překvapení se nachází na podvozku. Jednak je to zadokolka. Tedy, asi, v oficiálních papírech jsem to nedohledal. Vzhledem k rejdu je to ale více než pravděpodobné (edit: po vydání článku bylo zjištěno, že Ami je i přes rejd předokolka). A ten je opravdu dobrý, což jsem si tak nějak náhodou vyzkoušel sám, neb jsem v mumraji před Olympií přejel odbočku, a najednou jsem se ocitl na silnici vedoucí k dálnici, kam jsem neměl úplně jezdit. Opět se musím omluvit, a to tentokrát organizátorům, já to neudělal schválně. Nicméně, já prostě počkal v odstavném pruhu a až to bylo možné, tak jsem se na té silnici co spojuje Olympii okolo Modřic s D52 bez ale nejmenšího problému otočil. Až tak, že jsem málem skončil v protisměru. 

To hlavní překvapení je ale v tom, že on, věřte nebo ne, je to pořád Citroën. Majitelé modelů s hydropneumatickým odpružením mohou klidně spát, do toho ještě Ami nedorostlo, ale auto skutečně není tak nepohodlné, jak by se u dané velikosti dalo očekávat. Nebo tedy, minimálně zpomalovací práhy u parkoviště celkem zvládlo. 

Foto: Jarda Soukup, autíčkář.cz

Poslední krásná věc se nachází v ceníku. Auto se v ČR ještě oficiálně neprodává, a těžko říct, jestli vůbec bude, ale ve Francii za něj chtějí €6990, což je asi 178 000 Kč. A to ve Francii podotýkám, kde jsou všechna auta nějak nadhodnocena. U nás by se tedy asi prodávalo možná okolo 150 000, hádám. To za nové auto celkem jde.

Nicméně, teď musí zákonitě přijít nějaké ale. Jinak by to totiž bylo až moc pozitivní a já bych byl hned takhle ze začátku označen za infantilního. A tady jedno ale opravdu je. Ami, přestože o něm mluvím jako o autě, totiž auto tak nějak není. Ono to dokonce vůbec auto není, ani podle homologace. Jedná se o elektrickou čtyřkolku. Jen díky tomu (a až absurdní unifikaci dílů) se povedlo udržet cenu takhle nízko. Čtyřkolky totiž nemusí splňovat bezpečnostní, výbavové ani jiné standardy, které EU vyžaduje po běžných autech. Zase ale má jistá omezení. Jako třeba to, že jede maximálně 45 km/h. Ne, nepřepsal jsem se, jednička tam nechybí. Auto je opravdu schopno dosáhnout pouhých čtyřiceti pěti kilometrů v hodině. Musí se nechat, že své nejvyšší rychlosti dosahuje poměrně rychle, ale z kopce vás předjede i rozjetý cyklista. 

Těch omezení je víc. Já bych třeba v tomhle vozítku opravdu nechtěl bourat do čehokoliv. Taky přitahuje zrak skutečně všech okolo jdoucích i jedoucích, ale uznalé pohledy to přímo nejsou. Dokonce se mi stalo, že jeden chodec na parkovišti dostal takový záchvat smíchu, že úplně zapomněl chodit a já ho musel objet. A to někdy může být k vzteku, pokud třeba jedete na schůzku se svým obchodním partnerem a potřebujete udělat dojem nebo naopak pokud vyloženě potřebujete splynout s davem z bůh ví jakých pohnutek. 

Takže tedy jak? Měli byste ho chtít nebo neměli? Já vlastně nevím. Mně se to svezení opravdu líbilo. Ale sám mám problém si v hlavě najít důvod, k čemu Ami potřebovat. Asi je komfortnější než mhd, ale zase budete stát v zácpách a i ty 2,41 metru budete muset někde zaparkovat. Za město se tím jet vlastně nedá, i když je to (asi) zadokolka. A těch €6990 je sice moc pěkných, ale dají se utratit i jinak. Tohle auto dává smysl v Paříži, kde si ho můžete pronajmout krátkodobě. Navíc ho tam můžete řídit i bez řidičského průkazu a nebo od 14 let věku (limity a nebezpečí této možnosti teď nebudeme řešit, to by bylo na dlouho a nám to může být v Česku jedno, tady to tak dle zákona nejde). Takže tam řeší poskoky třeba ke kadeřníkovi nebo pro víno (když vám teda nemají co vzít). Ale u nás? Těžko říct. Odpovězte si sami. Třeba tady v diskuzi.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Avex
29. září 2021, 04:24
13

Tohle Ami je hezčí;)

reagovat
Jenda_K
29. září 2021, 18:45
0

A co tohle: vyrábí se to už více než 10 let, maximálka skoro sto, dojezd asi 150km, případně volitelná varianta jako mopedauto s max 45 km/h

Avex
29. září 2021, 21:51
0

To Ami se mi vzhledově líbí víc, unfortunately to zabíjí ta maximálka 45 km/hod. Jinak bych už to měl jako auto do města..

Pochtli
30. září 2021, 10:44
0

Avex: Pro mě je zas nové Ami odporné, navíc s tím otevíráním dveří..
Jenda_K: Co je tohle bíločerné vozítko zač?

Jenda_K
01. října 2021, 17:32
0

Tazzari Zero

PB
29. září 2021, 05:10
5

45 max? To je ponekud levicove - v podstate vsude ve Evrope je mestky rychlostni limit 50km/h - alespon s tim by melo takove vozitko byt schopne drzet krok. Kdyz uz ne z ideologickych, tak alespon bezpecnostnich duvodu..

reagovat
sp
spooon
29. září 2021, 08:50
3

Platívalo. Asi už začínám vidět důvod, proč v Paříži omezili rychlost na 30.

František Čáslavský
29. září 2021, 16:57
4

Takže mi chceš říct, že i v Ami můžeš v Paříži dostat pokutu za rychlost? :D

... podržte mi pivo...

David Střítežský
29. září 2021, 17:36
8

nepotřebuju ani Ami, jen mi dej to pivo ! ... a pak ještě několik :D

;ab_channel=Vidaquesegue

Trinom
05. listopadu 2021, 11:08
0

Davide, ty jsi démon :-D

togi
29. září 2021, 06:49
3

V posledním odstavci jsi v podstatě vystihl většinu těchhle miniautíček. Na co mi to na ježdění po městě je, když je tu MHD. Navíc za tu cenu mám jízdenky na celý život a ještě mi zbyde v automatu na kafe...

reagovat
riderhenry
29. září 2021, 21:46
1

Nechci to obhajovat, za mě to je nesmysl, ale zase k MHD bych to úplně nepřirovnal - pořád je to daleko větší svoboda pohybu, než s MHD.

togi
01. října 2021, 06:05
1

No zrovna v u nás je MHD poměrně dobře řešená a ve městě auto z 90% potřeba není. Žil jsem většinu života ve městech a auto jsem začal potřebovat až když jsem si ho koupil.

Je to jak říkáš svoboda pohybu, ale tu jsem měl i bez auta.

Lukáš Naske
29. září 2021, 07:19
3

Tak nejdříve k testu – za mě fajn způsob psaní, hezky se to čte, obsahuje dost informací. Na rozdíl od druhého Jaromíra Soukupa ti ty informace i věřím. Jako čtenář jsem spokojený. (jakože dávám zpětnou vazbu autorovi za jeho první oficiální článek o autě :) )

A teď k autu – mě se vždycky mini auta líbila, i když jsem vlastně žádné neměl. Dokážu si ale představit cílovou skupinu – jednotlivce nebo dvojice ve velkoměstě a podobně. Cena dobrá, velikost na parkování taky. Jenže omezení 45 km/h tohle všechno sráží. Podle mě je minimum tak 70, aby to nebrzdilo na obchvatech, které k těm velkoměstům prostě patří. Chápu, že to byla nutnost pro homologaci čtyřkolky, ale jestli to dealer nebude umět nějak šikovně vyřešit, tak bohužel…

reagovat
PB
29. září 2021, 08:38
3

Styl psani se cte hezky - jen je tam trosku moc Jaromira Soukupa:D asi to proste prokleti toho jmena. :)))

David Střítežský
29. září 2021, 08:42
5

45 km/h nesouvisí se čtyřkolkou, ale spíš s tím aby to mohli řídit mladiství od 14 (u nás 16) - tzv. moped auta - Aixam má úplně stejně předepsanou konstrukční rychlost, ale tohle oproti němu stojí polovinu, za mě to dává smysl víc, než kdejakej jinej elektromobil

a navíc, je třeba brát v potaz místo vzniku a lokální kulturu, v Paříži se dneska stejně jezdí max. 30, takže tohle je pořád zbytečně rychlý, dobrý leda pro piráty silnic !

PB
29. září 2021, 08:50
0

Tak ono to v podstate neni auto, jest to prezentovano jako "light quadricycle". Coz jaksi nebude moc fungovat ni na vychod, ni na zapad od Francie (tedy krom UK jeste). S padesatkou by se to mozna spis dalo provozovat jako primestske vozitko - proste akceptovatelnejsi. Ja byt mladistvy, tak zustanu u motorky a MHD. Za ty prachy - a muzes plnohodnotne z mesta:)

David Střítežský
29. září 2021, 08:57
0

to by šlo, ale ... o tebe jako mladistvýho budou mít tvoji, dobře zaopatření (protože ve všech ostatních případech dostaneš šalnikartu) rodiče strach, takže motorku máš zakázanou ... a navíc, co když bude pršet nebo sněžit ?

PB
29. září 2021, 09:09
0

No tak me nejspis budou vozit jeste rok autem, aby me neofouklo, protoze mi stejne nesveri takovou miru autonomie... A pokud jsem svycarsky mladistvy syn bankere, muzu uz stejne od 14 ridit traktor :D Hele, v kombinaci s dojezdem v tom zas tak moc smyslu nevidim - v Parizi se to neprekodrca ani na druhou stranu mesta a uvnitr je zase milion pohodlnejsich zpusobu, kterak se prepravovat. Jedno z mala mest, kde bych to videl jako smysluplny, je vzhledem k velikosti/infrastrukture Dubaj. MHD na prd, parkovani dost (takze v Lime stylu mozno odhazovat kdekoli), energie dost. Ale tam to zas budou sabotovat egyptsky taxikari:)

PachezZ
29. září 2021, 10:14
1

Třeba v rakousku jezdí mopedoaut opravdu hodně (bydlim přímo na hranicích), věřím že se to ujme, líbí se mi to, na takový skákání po městě nebo okolních vesnicích vlastně dostačující...

riderhenry
29. září 2021, 21:56
0

Tak to já bych se i těch motorek pro mladistvé zastal. Ve městě je možné jezdit na motorce celoročně tak asi 360 dnů v roce. Samozřejmě ne pohodlně, ale když je ti 16 let... Všechna "auta pro mladistvé" jsou výsadou jen určité skupiny lidí, která fakt vůbec neřeší peníze. Takže obhajovat to ve srovnání s čímkoliv jiným je jako hájit telefon Vertu z hlediska užitných vlastností před Xiaomi...

Sc
Sch
29. září 2021, 08:50
2

Stejně jako Renault Twizzy by i tohle potřebovalo pro soukromé zájemce verzi s větší baterkou a limitem 80kmh. Ale bourat bych v tom nechtěl.

reagovat
Sa
Sato
29. září 2021, 09:33
3

Akurát teraz tu bol blog o Kachne (2CV), a nech sa snažím ako sa snažím tak toto je oproti kachne fail na celej čiare. Bezpecnosť to bude mat tak nejako asi podobnú (žiadnu), odvezie to menej ludí a nedosiahne to rýchlosť aby to bolo použitelné mimo parkoviska. Tak ma napadlo, nedala by sa znova vyrobiť kachna (z plastu) a prehlásiť to za štvorkolku? Check and done, automobilizmus zachránený. Výrobné náklady by mohli byť zrovnatelné alebo aj nižšie.

reagovat
FidoBlack
29. září 2021, 12:04
0
Sa
Sato
29. září 2021, 21:17
1

Tak nevyzera to az tak zle, možno to predsa len nejakov bezpecnostnou oplýva. Aj tak by som radsej kachnu, kľudne v tej pre-war variante, to má fakt jednoduché tvary, kasňu by snád spravil aj šikovnejší zamočník. Motor by sa už niekde splašil, naor. nejaká honda z minitraktoru alebo tak niečo. Podla mňa diera na trhu :)

FidoBlack
30. září 2021, 09:16
2

Tak tahle kachna je lepší než ta poválečná, taková správná steampunk kachna :D

Pochtli
29. září 2021, 09:44
2

Mimo kolony být vždy brzdou provozu.. Doteď nechápu, proč se (legislativně, výrobně) tahle minivozítka neprosazují s maximálkou 80 km/h. Bylo by mnohem víc zájemců a místa ve městech.

reagovat
martin_100
29. září 2021, 09:45
-1

Dost podstatnýho už tu padlo. Přidam se k ostatním co chválí styl článku.
K autu.
Hele bejt to zhomologovaný na 80-90km/h což u čtyrkopky neni problém. Teda fakani by,ostouhali ale což. A mít to dojezd aspoň dvounásobnej (což by v reálu pak mohlo znamenat kilečko) tak bych s tim asi uměl žít. Ppstrk do práce a jednou za 2 dny holt dobíjet. Proč ne. Akurát bych teda někde cestou musel mít nabíječku. Což neni.
Hm tak nic. Už to nechci je to křáp :-)

Ne jako hele líbí se mi to ale má to moc ALE.

reagovat
beastar
29. září 2021, 11:59
1

Vypadá to hůř než moje vana a ta 7000 euro nestála. Když to nezaparkuje kolmo k chodníku je to k ničemu. Na nákup může člověk taxíkem do práce na skútru či elekteokolo. Případně MHD. Takže dobrý tak pro car share. Mladší osmnácti let. Evokuje to ve mě Velorex. Jediný co je fakt šlechtí že se to snažili udělat tak levný jak jen to jde. A dobře třeba zrovna v té Paříži to může trochu fungovat. V Londýně možná Barcelona, Milan. Prostě dost omezené.

reagovat
martin_100
29. září 2021, 14:03
0

Jestli že to nemá 2,5 metru na dýlku tak s tim kolmo stát můžeš. Na to dojel Smart před lety že narost o pár cenťáků nad 2,5m

ma
martinw
29. září 2021, 12:00
1

Dustojnejsi bude elektrokolo klidne i nakladni elektrokolo :D

reagovat
tomyks
29. září 2021, 12:57
3

Poslani toho vehiklu je diskutabilni, ale nechapu, proc to musi byt tak ohavne. Asi jsem v zivote nevidel hnusnejsi vec. I ten hranaty krap s kupoli co postavili v TG je oproti teto veci esence elegance.

reagovat
sheogh
29. září 2021, 14:13
0

Jaj, to bych se v CR bal, ze to ztratim v nejakym vytluku na silnici :-D

Skoda je, ze neni kratsi a nejde parkovat jak Smart kolmo do rady.

Jinak s tim miste pro dva se me nejak nechce verit - podle fotek sedite vedle sebe dost tesne. Na delku to asi jde..

Zase je cool, ze to je tak strasne skaredy, ze to nikdo ani nebude chtit ukrast :-)

reagovat
PachezZ
29. září 2021, 15:33
0

spolujezdcova sedacka je posunuta dozadu takze se ramenama nemlatite...

sheogh
29. září 2021, 20:29
0

Ahaa, to jsem si nevsiml, to potom jo

HandyMan
29. září 2021, 14:39
2

Chce se se mi zvolat spolu s císařem Leopoldem II.: "...příliš mnoho not, Mozarte!" Tedy vlastně: "...příliš mnoho slov, Jaromíre!" Ale jinak dobrý ;-)

reagovat
ro
rock
29. září 2021, 16:14
1

Hele, ono je to určený tam, kde je vysloveně bezpodmínečně nutný mít BEV. Protože nejlevnější alternativa stojí trojnásobek.

Ale pokud elektro není základní podmínka, tak zlatý Sandero ve výbavě "již od".

reagovat
PepaSFI
29. září 2021, 18:52
4

to s tou legislativou říkám už dávno, vlastně od doby kdy se změnilo to rozdělení kategorií. Proč musí mít moped ouředně 45kmh? Jako bezpečnost je to nesmysl. V praxi je jedno jestli to pojede 45 nebo 50, z jízdy žádné nebezpečí nevzniká. Jenže v obci, kde všichni jedou kolem 50, jo já vím že víc ale o to teď nejde, vzniká spousta nepříjemných a nebezpečných situací, když všichni tu věc musí předjet.

Tak mě napadá, trošičku by to šlo řešit přepínáním jízdních režimů, podobně jako to mají pracovní čtyřkolky-traktory. Ovládaný klíčkama, jako bývá v autech nastavení pro různé řidiče. Mladej jede do školy, jeho klíček má nastavíno že je to moped. Máma do kadeřnictví, její klíček má dospělý režim, jede to třeba 80.
A jestli bych v tom chtěl bourat? Nechtěl. Ale to nechci v ničem, nikdy. Chtěli byste bourat na skůtru? Asi ne. Na kole? No tak co řešíte? Tohle vám aspoň při zastavení nespadne na nohu.

reagovat
ransom
29. září 2021, 20:48
1

Tohle bude rozhodně velká výhoda: Po nějakém karambolu (když třeba nacouváte na odpadkový koš) se to nebude opravovat. Ani se to nebude muset vozit na ekologickou likvidaci a pak s papírama chodit odhlašovat. Prostě se to hodí do nejbližšího kontejneru na elektroodpad.

reagovat
beastar
29. září 2021, 22:42
2

Já bych měl strach že si to popeláři s tím košem spíš spletou. Naloží to a odvezou do spalovny.

ransom
30. září 2021, 17:34
0

Neodvezou. Jenom ho vysypou a zase postaví na zem.
Před časem někdo po Náchodě sprejoval na všechny kontejnery šablonu BABYBOX. Na tohle bych napsal něco jako TŘÍDÍME ODPAD.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Charger 6,4 SRT  2012
Dodge Charger 6,4 SRT

2012 rok výroby
480 koní výkon
6 400 ccm objem

Pontiac Firebird  1991
Pontiac Firebird

1991 rok výroby
140 koní výkon
3 100 ccm objem

Dodge B300 F30 1978
Dodge B300 F30

1978 rok výroby
220 koní výkon
5 900 ccm objem

Dodge Charger SRT8 6.4L TOP STAV 2013
Dodge Charger SRT8 6.4L TOP STAV

2013 rok výroby
476 koní výkon
6 407 ccm objem

Škoda Fabia Fabia II RS 1,4 TFSI 132 KW DS 2010
Škoda Fabia Fabia II RS 1,4 TFSI 132 KW DS

2010 rok výroby
177 koní výkon
1 390 ccm objem