
Luki.xy
Jméno | Lukáš Naske |
---|---|
Bydliště | České Budějovice |
Registrace | před 4.3 rok. |
Poslední aktivita | před 11.0 hod. |
Komentářů u článků | 102 |
Pozitivních komentářů u článků | 44 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid 2014
Poslední dobou se nám to tu s hybridy rozjelo, tak se přidám i já. Jak jsem se dostal od plánované benzínové V8 od Mercedesu do naftového hybridu, i když jsem předtím nikdy nic podobného neřídil a vlastně o tom ani nepřemýšlel? A nelituji toho?
Jak jsem si užil Sunday Morning drive vol. II.? Neužil, vůbec….
… a to proto, že jsem tam nakonec nebyl ☹
Posledních 50 komentářů

A já se přidám s hodně podobným příběhem. Také si pamatuju své první setkání s CLS. Někdy na konci základky jsem vyšel z paneláku jako vždy a v řadě zaparkovaných aut, přímo před vchodem, přesně uprostřed stálo něco ohromného. Oproti okolo stojícím Škodám 120, Favoritům a Feliciím (Fabií stále moc nebylo, holt Šumavské příhraničí) to bylo snad 2x větší. Délka je jasná, mě ale nejvíc zaujala šířka, a hlavně ty dvě obrovské koncovky výfuků. Tohle prostě bylo neskutečné zjevení. Jen jsem ho jednou obešel, ani jsem neslyšel motor nebo ho neviděl jet, ale v paměti mi zkrátka zůstalo.
Roky jsou nevěděl, co to vlastně bylo. Až po letech jsem si na to vzpomněl znovu a dohledal, že to bylo právě CLS. Od té doby je to můj nesplněný sen. Ale jsem pevně odhodlán, že si prostě jednou CLS55 AMG pořídím. Až dodělám pořádnou garáž, bude to moje víkendovka. Nastopro! :)

Myslím, že jsi X-Trail vystihl přesně. Za design se není třeba stydět a větší zaměření na silnici, než na offroad je dnes logické. Technika – za mě to funguje slušně. Výkon je naprosto dostatečný, zrychlení na 100 za 7 s je zcela v normě. Ono se to docela houpe a víc už by bylo možná nepříjemné. Vyšší spotřeba dobře, ale když dáváš 1,4m za auto, tak neříkám, že to není důležité, ale asi to nebude to, co by nákup překazilo.
Za mě dobrá volba pro individualisty, protože mám pocit, že jich na našich silnicích moc potkávat nebudeme.

Tak to možná raději doplním i to klasické zobrazení budíků, kde je toho místa taky spousta. To samozřejmě nevylučuje, že se to propisuje v systému ještě někam. To jsem už ale nenašel.


Design je samozřejmě subjektivní věc. Úplně ideální to není, prostě je tam toho po japonsku trochu moc, ale rozhodně to mohlo dopadnou o poznání hůř. Zajímavé je, že třeba těch prolisů pod zadními světly jsem si naživo prakticky nevšimnul a ty fotky je strašně vytáhly.
A k pohonu – pokud by to bralo třeba 6 litrů benzínu, tak bych to osobně určitě preferoval před dieselem. Pohon na elektřinu prostě má své výhody – hlavně plynulost, výkon a ticho. Ale když to bere o tolik víc, tak je to samozřejmě nesmysl. Na druhou stranu je tu velký potenciál pro vylepšení, což už u konvenčních pohonů tolik není. Sám jsem zvědavý, jestli tento koncept zachovají (snad vylepšený) i v dalších generacích nebo půjdou jinou cestou.

St. Padre: Popravdě si skoro myslím, že je to snad jednodušší, než klasicky motor se (složitou) automatickou převodovkou. Máš jen motor jako generátor do malé baterie a jednoduché elektromotory. Spíš na to nejsme zvyklý a je to zkrátka nová technika, která se musí vychytat.
Opravdovým problémem je ta spotřeba, která už je v dnešním světě příliš vysoká. Přitom ještě o třeba dvě generace X-trailu dříve by nám to přišlo jako slušné číslo. Nevím, kde inženýři ze země vycházejícího slunce udělali chybu. Uvidíme, jestli s tím plánují ještě něco dělat.

Ronoath: Díky za pochvalu fotek :)
Uvažoval jsem o tom stejně jako ty. Taky jsem si říkal, že napojení motoru přímo na kola ve vyšších rychlostech by pomohlo efektivitě, ale jak píše MBMB –zlepšila by se asi spotřeba na dálnici, ale ono to tak nějak žere všude.
Zajímavé je to při velmi krátkých trasách. Pokud máš štěstí, trefíš se s nabitou baterkou do provozu čistě na elektřinu a jedeš za nic (obrazně). Pokud ale nabito nemáš a nastartuje se motor, který v tu chvíli jakoby pohání auto plus samozřejmě dobíjí baterii, můžeš skončit i se spotřebou přes 15 l/100. (beru trasy do 5 km). A úroveň nabití nemůžeš nijak ovlivňovat, takže je to trochu loterie.

Já teda spíš doporučuji pozorně sledovat Autíčkáře a počkat si na náš test Hondy Civic :)

Já bych viděl jako ideální tu 1.6 T-GDI, kterou cpou do dalších modelů.

K tomuto zajímavému tématu jen doplním – C4 Picasso má s 1.6 HDi vždy i přídavné elektrické topení (klasickou odporovou spirálu), které se spíná, pokud je motor studený. Topí tak opravdu velmi rychle. Asi doporučuju zkontrolovat :)

Díky, pochvala vždycky potěší. Až ten obchvat otevřou, tak se tam bude fotit o poznání hůř.

Ano – obyčejné auto je asi nejpřesnější definice. Jen jsem to pro článek musel trochu roztáhnout :)

Jenže u BMW je to tvoje volba, prostě jsi si to blbě nakonfiguroval sám, ale měl jsi možnost to udělat líp. Tady vlastně boucháš auto v konfigurátoru úplně na max a výsledek je takový rozporuplný. Cítíš, že to mohlo být fakt super, ale …
Příplatek je jen 20 tisíc. Pokud bych měl kolem bydliště slušné asfalty a nebydlel v centru Prahy na kočičích hlavách, tak je to fajn možnost. Otázka ale taky je, kolik těchto malých aut se prodává v maximální výbavě.

Tuhost karoserie rozhodně netrpí. Je to malé auto, které váží prd. S tím problém není.
Jenže s těma motorama je to těžký – věřím, že s nehybridem a hlavně manuálem to bude lepší. Minimálně pocitově. Aspoň si budeš moc ovlivňovat kdy to opravdu vytočit chceš. Ale reálně … Atmo tříválec prostě nemá krouťák, takže to musíš držet v otáčkách. O něco zábavnější to bude, ale myslím, že hybridu to o moc neujede. On ten hybrid totiž umí zatáhnout docela hezky, ale poslouchat to nechceš.
Pokud hledáš malého japonského čiperu, asi bych se kouknul spíš u Suzuki na Swift Sport.

Zas k Dacii bych to nepřirovnával. Reálně opravdu štve ta loketní opěrka, protože z toho prostě bolí loket. Že se prohýbají plasty na spodku středového tunelu a výplň dveří … Je to blbý ale tak funkčně to ničemu nevadí. Naopak vršek palubní desky je sestavený dobře a je i z hezkého materiálu…
Není to jen znáček GR. Tady je vyladěný podvozek opravdu znát. Jenže Yaris jaksi nemá žádný lepší motor, který by do toho šel dát. Škoda.
Ceny – je potřeba srovnávat porovnatelné. Za verzi GR Sport se připlácí 20 tisíc Kč. Vychází totiž z plně vybavené verze Selection Style. To zas tak velký rozdíl není a příplatky už jsou možné jen 3 – přesně ty co mám u ceny. Panoramatická střecha za 10 tisíc, paket VIP (head-up, vyhřívaný volant a bezpečnostní systémy) za 30 tisíc a lak. To je vše.

Teda s focením jsi mi moc nepomohl, kdybys trochu zpomalil, neměl bych tolik rozmazaných fotek :D.
S tím sportovním autem samozřejmě souhlas, běžné auto je vždycky kompromis, ale kdo začíná na nějaké okruhové placce? Myslím, že většina právě začne na běžném sporťáku, pak následují úpravy, a když to bereš fakt vážně, tak přijde vyloženě okruhové auto. Takový přirozený vývoj…
A k hlukovým limitům – na stránkách mají limit 103 dB, bohužel.


Vypadá to, že využitelná kapacita by měla být 14.9 kWh. Mají to přímo na stránkách MG UK


Správně. Nezbývá než souhlasit.
Z původního MG tam toho opravdu asi nezbylo moc. Ale uspět v dnešním světě a reálně vydělávat jen se sporťáky je už asi nemožné. Vždyť i Porsche prodá mnohem víc SUV než těch 911, pro které je značka známá. Takže asi logický krok.
A možná i použití značky MG chápu víc, než třeba snahu prorazit se značkou s vyloženě asijským názvem a třeba i obtížnou výslovností – viz Ssangyong. Zkouší to v EU už hromadu let, po vyzkoušení mu fakt fandím, ale bohužel si myslím, že právě kvůli názvu to nemá lehké. Tipuji, že za pár let začneme zas vídat nějaké čínské klony (bohužel) třeba pod značkou SAAB. Uvidíme.
Spalovací HS by u nás (po přepočtu z cen v UK) mohlo stát kolem 650 tisíc. To je na úrovni těch nejlevnějších velkých SUV a tam by opravdu mohli mít šanci něco prodat. Vzhledem ke vztahu Čechů k PHEV se obávám, že EHS (ta hybridní verze) u nás bude velkou vzácností.
Reálně jsem fakt zvědavý na úspěch MG 5 elektric. Hezký to sice moc není, ale je to kombík, který zkrátka v Evropě frčí a zatím nemá žádnou konkurenci u zavedených automobilek. Mělo by stát pod 900 s 61 kWh baterkou. U nás samozřejmě moc, ale směrem na západ, kde jsou pobídky a k tomu elektru tě tlačí víc to může být logická volba pro prakticky přemýšlející lidi. Je to celý zvrácený :D

Ano, viděl jsem, slyšel jsem, vypnul jsem. Jako chválit, že má auto minimum jízdních režimů mi přijde přinejmenším zvláštní. Alespoň kdyby ten automatický fungoval rozumněji. Stejně tak závodit proti Cupra Formentor? Vždyť ty auta jsou zaměřená úplně jinak. Ale když už tam ta Cupra byla – měla výkon 180 kW (o 10 méně než MG), ale ve zrychlení byl rozdíl třídy (pro Cupru) … Naopak mají ale výborně zpracovanou třeba část o podvozku při zvednutém autě v servise. Na to já takové možnosti (i časové) zatím nemám.
I v tom jejich testu zazní většina bodů, které kritizuji i já, ale většinou je přejdou se smíchem (třeba o pomalé převodovce, pomalém a necitlivém infotainmentu). V závěrečném hodnocení se k tomu vůbec nevrací a vyzdvihují jen pozitiva. Jako taky můžeme všechno jen vychvalovat, jenže k čemu by ty testy potom byly.
Ve spoustě věcí se shodujeme. Já to auto celkově hodnotím jako dobré a v čistě spalovacích verzích to bude opravdu reálný konkurent, který doporučuji vyzkoušet. Jediné, co není moc zvládnuté je PHEV pohon. Nerad bych jim křivdil, ale myslím si, že oba pánové budou jako soukromé auto vlastnit nějaký klasický spalovák a tak jim jízda na vrčící motor asi přijde normální. Já PHEV mám a podle mého by auto s tak velkou baterií mělo zkrátka fungovat jinak.
-
Komentář upraven 27. 9. 2022, 10:03:01

Určitě ne. Možná si to pleteš s menším MG ZS, o kterém psal cca před dvěma týdny Dan (zmiňuji v druhém odstavci)

Tak teď jsem za pěknýho blba. A já si fakt myslel, že to šestiválec jako u minulé generace a on je to opravdu jen čtyřválec. Opravuji v textu, díky za upozornění.

O Lucidu, Hummeru a podobně vím, ale nic z toho se tady koupit nedá. Ale na EQS jsem zapomněl, pravda.

Jo, máš pravdu. Tady jsem se asi nechal unést osobními pocity, kdy mě Camaro zkrátka nadchlo o něco méně než oba konkurenti. I když by se to podle prodejů současných generací mohlo zdát vyrovnané, historicky je Camaro významnější „brand“ než Challenger.
Napravím to a do budoucna o Camaru zkusím taky něco sepsat. :)

On se v té době výkon neuváděl docela běžně. Američané jeli tak nějak podle objemu. Prostě se napsalo 198 cui (kubických palců, cca 3,2 litrů) nebo 324 cui (5,4 litru) a podobně a oni věděli, co od té atmosféry mohou přibližně čekat. Maximální rychlost byla u motoru 1,6 litru přesně 101 mph (cca 162 km/h) a normovaná spotřeba 7,8 litru. Tento motor byl ale po dvou letech z nabídky vyřazen a pokračoval pouze větší 2,6 litru s maximálkou 112 mph (cca 180 km/h). To by výkonu 105 koní odpovídalo.
Motor samotný je vlastně docela zajímavý. 2,6 litru objemu je na čtyřválec slušná hodnota, která v té době běžná nebyla. Problémem prý byly vibrace motoru. Mitsubishi vyvinulo systém Silent Shaft. Bylo to první využití dvou vyvažovacích hřídelí v moderním motoru, který tyto příznaky zmírňovalo. Tento systém se postupně rozšířil do všech motorů a patenty od tří diamantů kupovalo třeba i Porsche, Saab, Fiat atd
Být to pro nějaký masový model, tak je to věc, se kterou se určitě chci v propagačních materiálech pochlubit. Ale nějak mi to ale nesedí k tomu, že to bylo uvedeno v Challengeru – z našeho pohledu sportovním autě. Jenže my to teď, s odstupem času celé vnímáme jinak. My už tu máme zpět toho „našeho“ Challengera, určeného pro fanoušky aut. V tehdejší nejisté době se asi nevědělo, kam se bude vývoj aut ubírat, a tak se pro propagaci využívalo vše co šlo.

Je pravda, že mě Levorg vůbec nenapadnul. Teď když na něj koukám, tak se mi docela líbí a mít vstup vzduchu v kapotě má něco do sebe :)

Já vím, že to bude výborné auto, které i super pojede. Ale právě Golf je pro mě tím symbolem všednosti. Tak trochu se snažím skupině VW vyhnout. Superb je ve výběru jako taková volba na jistotu, záloha ke které sotva dojde, ale přemýšlet se nad ní zkrátka trochu musí.

Musím říct, že Talismanem i CC ses mi trefil do vkusu, o obou autech jsem dost přemýšlel. Hlavně ten Talisman je u nás dostatečně vzácný, ale sehnat se dá. Navíc koukám, že už je pár kusů za slušné ceny.

Riccardo: A já myslel, že jsem to v textu zmínil několikrát dost jasně :)
Jinak Gulia mě nenapadla. Připadala mi dražší, ale přímo tento kousek vypadá dost slušně. Díky za výborný tip. To je auto o kterém rozhodně budu taky uvažovat.

Neboj, nadšení z Volva trvá. PHEV je zkrátka to, co mi vyhovuje a v podobné ceně ani teď nejde koupit nic jiného.
To, že mi teď auto v garáži hodilo pár chyb, byla možná z části i moje vina – dojížděl jsem v elektrickém režimu úplně nadoraz baterky (režim hybrid ji nenechá klesnout tak nízko) a o pár metrů mi to nevyšlo. Auto se pak asi nechtělo nabít z nabíječky a hodilo chyby. Možná byla 12V baterie málo nabitá (asi se z ní napájí chlazení baterie během nabíjení) a proto nabíjení nepovolila. Stačilo ji nabít a vše ok. Ale dojíždím takhle párkrát do měsíce a zatím se mi tohle nestalo.
Jo, zaplatil jsem (pro mě) drahý servis, na druhou stranu od té doby bez problémů a ty nejrizikovější části jsou v záruce. Spím klidně :)
Jenže existuje i něco jako morální opotřebení a myšlenky na výměnu mě samozřejmě napadají často, i když je Volvo ok …

Koukám, že než jsem to sepsal, tak už tu vše zaznělo.

Historie SsangYongu je poměrně divoká. Když vezmeme až tu nedávnou – v roce 97 koupilo kontrolní část podílu Deawoo, ale už v roce 2004 společnost převzal čínský SAIC. V roce 2009 SsangYong prakticky krachnul a přešel do nucené správy. Obvinil SAIC z neplnění závazků investic do společnosti, z krádeže technologií souvisejících s hybridními vozidly a z průmyslové špionáže.
V roce 2010 společnost přebírá indická Mahindra a v roce 2015 uvádí první auto vzniklé za pomoci indů – model Tivoli. Na stejných základech později vyjíždí i Mahindra XUV300. Testované auto je vlastně stále první verzí, jen po faceliftu. Díky tomuto modelu je automobilka konečně po 9 letech v zisku a přicházejí další modely. Bohužel to ale netrvá příliš dlouho a v roce 2020 SsangYong znovu padá pod nucenou správu poté, co Mahindra snížila finanční prostředky pro Korejce kvůli jejímu nesplacenému dluhu. Prý v té době dlužili 285 milionů dolarů.
Minulý měsíc (červen 2022) vybral jihokorejský konkurzní soud konsorcium KG Group jako posledního uchazeče o převzetí SsangYong Motor. Plánují do automobilky napumpovat 700 milionů dolarů, ale jak to celé dopadne …
Od loňského prosince také automobilka uzavřela spolupráci s čínským BYD Auto na vývoji baterií pro svůj první elektromobil U100, který by měl být uveden na trh v 2023.

No ona i ta kráká verze je taková ... to ...hm ... orginální. Myslím, že si s prodlouženou nemají co vyčítat, a tak bych volil rovnou praktičtější Grand.
Každopádně je tu ještě Korando, které už se jako hezké označit dá.
-
Komentář upraven 27. 7. 2022, 08:17:29



Doplnil jsem zapomenutou tabulku s technickými údaji, která hodně prozradí.
Auto je dlouhé 4,5 metru - o něco víc než Duster nebo Vitara má. Váží 1350 kg, takže se dá říct, že málo. Výkon je papírově slušný, ale už podle zrychlení je vidět, že to taková hitparáda nebude. Do provozu naprosto OK, na víc už ne.
A spotřeba – 8,5 litru je podle mě opravdu minimum. Někteří řidiči, kteří budou jezdit třeba často po Praze nebo větších městech se určitě dostanou i na dohled desítce. Nevím jak hodně by v tomhle pomohla manuální převodovka, ale dneska už jsou to zkrátka příliš vysoká čísla.

Korando je v hierarchii značky ještě o stupínek výš. Přidává další možnosti (třeba pohon 4x4) a taky výbavu, kterou Tivoli mít nemůže – adaptivní tempomat, elektrický kufr, kůži v interiéru, ventilovaná sedadla. Při rozumné konfiguraci ani nestojí o tolik víc. Když se kupec rozšoupne a navolí vše, už vyjde na 800 tisíc. Ale kupodivu mi to přijde jako stále slušná částka, vzhledem k tomu, co vše auto má …

Jo, umím si představit, že když tam člověk přijde „do boxů“ tak se asi nakonec nekoná nějaký hodně odlišný zážitek než na jakémkoli závodním okruhu. Člověk zkrátka vidí jen malý kousek trati a zázemí s budovami jako jinde. Jiné to musí být, pokud to člověk vidí naživo třeba z vrtulníku, kde si uvědomí tu ohromnou velikost areálu nebo pak při jízdě po něm, když je to dokonalý kruh. Snadno se ztratí orientace a když v určitě rychlosti ani není nutné zatáčet, tak se vlastně jede nekonečná rovinka …
-
Komentář upraven 4. 7. 2022, 13:37:32
-
Komentář upraven 4. 7. 2022, 13:38:10

S cenou máš pravdu, skočila mi tam sice správná výbava, ale s motorem 1.5 TSI. Opravuji. Díky za upozornění

Jo, dneska poznat cokoli podle označení skoro nejde. Výkon tomu rozhodně nechybí, ostatně zrychlení 6,3s na auto o váze přes 2,1 tuny mluví za vše. Navíc elektromotory reagují opravdu okamžitě. Jak píšeš, V6 by možná měla nižší otáčky a byla by utlumenější, ale zas nějaký významný rozdíl bych od toho nečekal.
A eCVT – mě to nesedlo, ale kdo jsem já abych největší světové automobilce říkal, co je dobré, když prodává každý rok miliony aut s touto převodovkou. Zákazníkům to evidentně vyhovuje nebo to alespoň akceptují.

Myslím, že tenhle úděl bude čekat spíš menší UX, které asi bude opravdu takovým tím autem pro manželky. NX už je fakt dospělé auto. Jasně, většina majitelů asi bude z velkých měst a okolí, takže se bude pohybovat i tam, ale velikostí i výkonem je NX právě i to auto, které si vemou na dlouhé cesty.

Ještě mě napadá, nevíte někdo jak to mají v Rakousku s dotacemi ne EL auta?
-
Komentář upraven 13. 4. 2022, 11:51:25

Riderhenry: S tvým příspěvkem souhlasím. Připadá mi, že už občas automobilky neví, v čem zas soupeřit a nějak se to zvrhlo v to, kdo bude dřív víc zelenější.
Ale jen ze zvědavosti k poslední větě – existuje nějaká možnost, že by bylo EL auto lepším produktem, i když za vyšší cenu?

Curdin: Vím co myslíš. Vlastně by se to ani nedalo kritizovat. Ale bohužel mám pocit, že tady to bylo jinak. Připadá mi, že původně chtěl VW postavit fakt levné EL auto a při návrhu začal logicky šetřit, kde to šlo. Pak zjistili, že to asi tak úplně nevyjde, tak něco opravili, ale na důstojnější interiér už se tak nějak zapomnělo. Na druhou stranu je to něco, co se dá při faceliftu poměrně snadno řešit. Tak uvidíme.

Popravdě mě to nenapadlo vyzkoušet. Logicky bych si myslel, že by napájení tohoto důležitého „tlačítka“ v době, kdy je auto vypnuté, mohla mít na starosti klasická 12V baterie. Až se mi do ruky dostane další auto od VW, tak zjistím. Samotného mě to zajímá.

Jo, tomu bych i věřil. Pokud totiž není cena nejdůležitějším kritériem (což v Rakousku být nemusí), tak vlastně nevidím jedinou výhodu Golfu. S našimi platy budeme logicky na cenu více citliví.
Taky to může být jen pocit, protože ID.3 je v provozu rozhodně víc nepřehlédnutelné auto než Golf, kterého už někdo ani nevnímá…

Ve zpracování jsem problém nenašel. Všechno lícuje perfektně, spáry jsou snad menší než malé a nikde nic nevrže. I na kostkách je v autě úplné ticho. Jen zkrátka volba materiálů – stačilo by přidat pruh nebo dva látky (kůže) na aspoň vršek dveří a třeba udělat něčím zajímavější část přístrojovky před spolujezdcem. Hned by to bylo veselejší.
Levnější sedačky se poznají podle toho, že nemají spojenou hlavovou opěrku s opěradlem zad. Tyto příplatková jsou ale opravdu výborná.

Na maximálku se dostane velmi svižně. Auto mi ukázalo nejvíc 163 km/h a pak se plyn zkrátka odpojí. Pocitově bych tomu bez omezovače tipnul maximalku třeba lehce přes 220. Prý je to ale omezeno kvůli otáčkám elektromotoru.

No teda – zrovna svět Mercedesu docela sleduju, ale tohohle auta jsem si asi nikdy nevšimnul. Díky za rozšíření znalostí :)

Tak ta Isdera vypadá úchvatně, viz obrázek…
Já osobně hodně vzpomínám taky na zmíněný Ford GT90, který byl součástí NFS 2. Jezdili i reálná auta (prototypy) a vždycky mě hodně mrzelo, že tohle auto nešlo do výroby. Když na něj koukám dneska, tak už z toho tak v úžasu nejsem. Ale zajímavé auto to rozhodně bude vždycky.



Rád bych jel někdy na jaře – březen, duben nebo květen, ale zatím je to spíš taková úvaha. Každopádně až budeš mít přesnější plány, klidně mi napiš do zprávy a třeba to nějak vymyslíme :)
Poslední komentáře
- man1k, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Já teda jezdim po Praze E60 530xi n52b30 v automatu a nedám... - pickozudovozu, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
Jasný, 130k ve městě využiješ… - Frodo, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
To je tedy tip. K čemu že bude 265 koní do města s dlouhou... - man1k, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=356917242&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=5&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=6e82620c-08e3-374c-4c18-f451fb7acd2a&ref=srp Pak... - beastar, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Grazie mille. Speriamo che alcuni vendano. - StreetPro, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Velmi koukatelne... congratulazioni, applauso... - esmo, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Ach tak, děkuji za objasnění… - Oris, Ptejte se: Malý hatchback pro radost
130i je už docela dospělé auto. A sehnat pěknou 130i do 300 000 - podle... - Junior, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Těch ceedu, co vypadají jak Panamera z Wishe, potkávám v poslední... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
nelze - Ferrari se trhlo a odchází i s blokem motoru od trojzubce... - esmo, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Škoda, já doufal ve vrcholné verzi v osmiválec od Ferrári... - 12MM, u blogu Porsche 911 SC - sezona za dveřmi...
Také se rád dívám na Krabovu garáž a lyriku automobilového... - Karel TB, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
S plným vědomím, že se vyjadřuju k autu, které si nekoupím... - Bernard L., Auta, která známe, ale neznáme - asijská...
Když si vzpomenu na svoje výlety do Indie či Číny, tak jsou... - sheogh, Maserati GranTurismo: Návrat klasiky
Na ten interier se moc hezky kouka, ale o to hur se bude pouzivat....
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
455 koní výkon
7 500 ccm objem
2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem
1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem
1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem
Rušné diskuse
- ElBlesk Pony: Den plný překvapení
87 komentářů - Autíčkář se ptá: Vysoký věk vozového parku. Problém či nafouknutá bublina?
71 komentářů - Alfa Romeo Tonale: Na stylu záleží
67 komentářů - Guilty pleasure aneb forma sebetrýznění
62 komentářů - Ford Mustang Mach E GT: Musclecar, který neřve a nečoudí
55 komentářů - Volvo XC40 Recharge Twin: Ideální služebák? Nebo ne?
52 komentářů - Jak na displeje?
47 komentářů - Existuje ideální kokpit?
43 komentářů