načítám data...

Luki.xy

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoLukáš Naske
BydlištěČeské Budějovice
Registracepřed 5.2 rok.
Poslední aktivitapřed 21.2 hod.
Komentářů u článků149
Pozitivních komentářů u článků74
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybrid 2014

31. ledna 2020, 12:48 78 komentářů

Poslední dobou se nám to tu s hybridy rozjelo, tak se přidám i já. Jak jsem se dostal od plánované benzínové V8 od Mercedesu do naftového hybridu, i když jsem předtím nikdy nic podobného neřídil a vlastně o tom ani nepřemýšlel? A nelituji toho?

D1

19. února 2020, 08:18 25 komentářů

Jako vážně? Naše hlavní dálnice? Jo a ještě jsem vzal srnku.

Jak jsem si užil Sunday Morning drive vol. II.? Neužil, vůbec….

08. června 2020, 09:01 3 komentáře

… a to proto, že jsem tam nakonec nebyl ☹


Posledních 50 komentářů

Lukáš Naske
10. ledna 2024, 09:15
0
Malá elektrická vozítka do města: Když se to ještě s elektromobily myslelo správně

To je právě třeba jako ten ElBlesk Pony, jenže ten tu teď začíná na 370 tisících. Je otázka, jestli se to dá prodávat v EU levněji.

https://www.elblesk.cz/pony/

Lukáš Naske
02. ledna 2024, 08:55
1
Saab 9-3 SportCombi: Nejprodávanější Saab českých bazarů. Jaký je?

Moc dík za korekce. Upravím i v článku, ať si to ostatní přečtou správně.

A odkaz na blog prostě musel přijít, je parádní. V rámci příprav jsem měl trochu načteno, ale v blogu jsem se dozvěděl víc, než kdekoli jinde 😉

Lukáš Naske
20. prosince 2023, 08:04
0
Mercedes-Benz GLC 300 de coupe: Proč tohle nedělají i ostatní?

S GLC souhlasím, taky se mi moc líbilo. Ale jestli fandíš Mercedesu za to, že končí se spojeným displejem, tak tě asi nenadchne s čím bude za chvíli udávat směr 😀

Lukáš Naske
20. prosince 2023, 07:52
0
Peugeot e-2008: Pomalými krůčky vpřed a taky dál

Ještě před pár týdny bych to asi taky trochu rozdýchval, ale když si vzpomenu na Kubovo test Peugeotu 408 tak vím, že se tady Peugeot ještě mírnil 😀

Lukáš Naske
19. prosince 2023, 09:48
1
Peugeot e-2008: Pomalými krůčky vpřed a taky dál

Asi můžu prozradit, že zrovna o tohle jsme se v redakci moc nepřetahovali, a tak nějak na mě zbylo 😀. Musím ale říct, že mě to (jako trochu nefandu Stallantisu) docela mile překvapilo. Jak píšu, jako druhé auto pro manželku by se mi to fakt líbilo 👍.

Lukáš Naske
13. prosince 2023, 10:54
2
Bazarový snílek: Co místo Volva?

Poslední větu tesat do kamene. A čím levnější ojetinu hledáš, tím víc platí. 😉

Lukáš Naske
13. prosince 2023, 09:41
3
Lancia neumírá! Alespoň zatím...

Záleží jak to pojmou. V Itálii už to nějaké zázemí má. Přebouchat pár plechů na koncernové technice zas tolik nestojí a Lancia si na svém malém trhu na sebe snad vydělá (píšu snad, nevím). Jestli to ale chtějí pojmout globálně a oživovat Lancii, tak to vidím stejně jako ty. S Alfou už to nějaký pátek zkoušejí, tak by měli spíš konečně pořádně zabrat tady.

Jenže je to spojení francouzské a italské firmy. Tady s logikou moc počítat nejde, takže kdo ví 😀

Lukáš Naske
13. prosince 2023, 07:09
1
Mercedes-Benz GLC 300 de coupe: Proč tohle nedělají i ostatní?

S vývojem PHEV je to velmi zajímavé a hodně mě to baví. Beru tuhle třídu aut, jako takový přechod mezi spalovacími vozy a elektromobily. Podle zkušenosti a mojí a lidí v mém okolí je to takový opatrný způsob jak si „čuchnout“ k elektromobilitě. Majitel bez strachu z dojezdu zjistí, jak moc by mu eklektický vůz vyhovoval a jak by ho omezoval. Velká většina pak jako další vůz právě elektriku kupuje a málokdo sáhne podruhé pro PHEV.

Mercedes se jako leader snaží být nejlepší – a tak nabízí i nejlepší parametry plug-in hybridů. Upřímně už mi přijde 100 km na elektřinu až zbytečně moc (velká baterie celý systém prodražuje). Pro některé (kteří na to mají) to může být samozřejmě ideální volba. Díky velké baterii ale zas Mercedes může nabídnout rychlonabíjení, které je obrovským plusem posouvajícím používání hybridu zas o dost dál.

Je pravda, že jsem spotřebu elektřiny moc nesledoval, ale zkusím se na to příště zaměřit 👍

Lukáš Naske
13. prosince 2023, 06:50
1
Mercedes-Benz GLC 300 de coupe: Proč tohle nedělají i ostatní?

Podle informací, které jsem dostal jsou 3 ze 4 prodaných hybridů u Mercedesu právě naftové, takže zájem (asi především v Evropě) určitě je.

GLC je mnohem dospělejší auto, než jsem čekal a chyby se hledají opravdu těžko. Je zkrátka znát, že už se řadí k těm „opravdovým“ Mercedesům (od C nahoru).

Lukáš Naske
13. prosince 2023, 06:40
1
Mercedes-Benz GLC 300 de coupe: Proč tohle nedělají i ostatní?

Jak dlouho to vydrží podle týdenního testu bohužel neřeknu. Můžu ale sdělit, že můj henten PHEV naftopal v desetiletém Volvu zatím funguje dobře (najeto 240t). A to má dojezd reálně tak 40 km, takže se tam ten pětiválec startuje častěji. Samozřejmě nemůžu vědět co se stane zítra, ale zatím to nevypadá, že by měl umřít.
Věřím, že i značka jako Mercedes na tohle myslí. Už jedou minimálně druhou generaci tohoto systému, tak to asi funguje 👍
Ohledně topení – našel jsem, že by mělo mít auto tepelné čerpadlo, takže topí s rozumnou spotřebou elektřiny.

Lukáš Naske
05. prosince 2023, 09:20
0
Maserati Birdcage 75th: Náznak budoucnosti s úctou k minulosti

Přímo u Pininfariny přiznali, že skleněná bublina byla vlastně nutnost. Extrémně nízká stavba nedovolovala jakýkoli předěl okna před řidičem, protože ať by byl jakýkoli, vadil by ve výhledu.

Jasně, se sériovou výrobou to moc společného nemá, ale na to se při návrhu konceptu myslet nemusí. A to je dobře, alespoň máme teď na co koukat 🙂

Lukáš Naske
21. listopadu 2023, 07:46
7
Ford Mustang Mach-E: Ford Falcon se vrací?

Tak tohle je taky Mustang 😀

Lukáš Naske
14. listopadu 2023, 10:38
4
WM Peugeot P88 Turbo: Rychlostní rekord v Le Mans je už 35 let nepřekonán!

Rock: Je to přesně jak píšeš. Auto zkonstruované za jediným účelem. Nikdy ani nepočítali, že dojedou do cíle. Do závodu odstartovali, odjeli pár kol, pak na dvě a půl hodiny do boxů a pak zajet zas jen pár kol, ve kterých dosáhli rekordu. Celkem odjeli 22 kol a vítěz 294.

Na jednu stranu je celý tento projekt opravdu nesmysl. Na druhou obdivuji, kolik obětovali, aby svého snu dosáhli. Věřím, že to byl silně prodělečný projekt, ale prostě chtěli mít zápis v tabulkách. Jako kdybych si založil celý WRC tým, abych mohl na Finské rallye skočit nejdál – taky to není ničí cíl, ale délka skoku se měří…

Lukáš Naske
08. listopadu 2023, 14:12
0
MG4 Elegance: Konečně levný elektromobil pro normální lidi?

Nebo Dongfeng T5 EVO
-
Komentář upraven 8. 11. 2023, 14:25:55

Lukáš Naske
08. listopadu 2023, 14:02
1
MG4 Elegance: Konečně levný elektromobil pro normální lidi?

Jsem rád, že se ptáš. Zde je tvůj kandidát, který splňuje zadání. 😃
(berte to jako vtip, samozřejmě chápu, že víc rozdílná auta snad nejde najít)

Lukáš Naske
07. listopadu 2023, 14:07
3
Peugeot 508 SW PSE: Nejsilnější, nejdražší a taky nejtajnější Peugeot současnosti

Po vyzkoušení věřím, že si auto svou kvalitou dokáže cenu obhájit. Fakt to působí dost dobře. Problém ale je, že i když je to super, tak to prostě stále je „jen“ Peugeot.
Svezl se i pán, co tuto kategorii aut reálně kupuje a sám potvrdil, že vlastně nemá co vytknout, ale své BMW by za stejně drahý Peugeot prostě nevyměnil. Docela by mě zajímala čísla prodejů proti konkurentům třeba ve Francii 🤔

Lukáš Naske
26. října 2023, 11:47
1
Prodej mého SLK – loučení jako s členem rodiny

Nemýlíš se, dostupnost dílů je bezproblémová, tak jak je u Mercedesu zvykem. Ať už nových, tak v těchto starších autech i použitých.

Já jsem musel měnit jen kompresor klimatizace (jednotný díl pro většinu MB té doby) a pak škrtící klapku. Jinak klasika oleje a filtry. Doporučuje se ještě vyměnit olej v kompresoru Eaton. Je tam krkolomný přístup, ale dá se to zvládnout bez demontáže injekční stříkačkou a hadičkou doma v garáži. Jinak tyhle motory jsou spolehlivé 👍

Lukáš Naske
24. října 2023, 10:32
0
Prodej mého SLK – loučení jako s členem rodiny

Ale to byl velmi odvážný pán 😃

Lukáš Naske
12. září 2023, 06:42
0
SsangYong Torres: Velké stylové SUV od 700 tisíc? To by mohl být hit!

Pokud nekecá výrobce, tak by mělo být správně. Bez AWD a s manuálem je to dokonce pod 1500 kg.

Lukáš Naske
30. srpna 2023, 08:58
2
BMW 750e: Dokonalost bez kompromisů

Neboj, už se na tom maká 😃
Mercedes má svoje Digital Light, které kreslí symboly na silnici stejně jako Audi Digital Matrix. Teď je to kvůli bezpečnosti, zítra se bud natrvalo promítat malé logo, pozítří obrázek přes celou šířku vozovky. Ale nechci malovat čerta na zeď, třeba to tak nebude 👍

Lukáš Naske
29. srpna 2023, 12:33
1
BMW 750e: Dokonalost bez kompromisů

Že jo. Přebíral jsem to v těch největších vedrech a na tohle jsem se těšil. Ale bohužel, tady někdo šetřil 😃

Lukáš Naske
29. srpna 2023, 09:47
0
BMW 750e: Dokonalost bez kompromisů

Vypadá to na standardní výbavu a je to pod kódem 3DN BMW ledvinky "Iconic Glow". Přikládám ještě lepší foto od BMW než jen mojí mobilovku.
Musím říct, že v noci se za tím otočí opravdu každý. Ještě jednou tak zopakuju, že tohle auto opravdu není pro introverty 😃

Lukáš Naske
23. srpna 2023, 08:46
1
Volkswagen Golf GTD: Tenhle Golf chce umět snad úplně všechno

Na druhou stranu poznámka hned za tím „ale lze to vypnout“ je docela důležitá, protože to už dnes u hodně aut taky není pravidlem (obzvlášť když se přepne na sport). Dokud má člověk na výběr, tak mi to zas tak nevadilo. Až jiná možnost nebude, budu nadávat s tebou 😉

Lukáš Naske
23. srpna 2023, 07:21
0
Volkswagen Golf GTD: Tenhle Golf chce umět snad úplně všechno

„Trh je plný pokrytců, takže GTD bude mít určitě úspěch“

To mi přijde až moc přísné. GTD je vlastně moc fajn auto na každý den. Spíš bych to bral jako nejsilnější naftu, něco jako dřív měla VW auta s červenými všemi třemi písmeny TDI. Jestli si to někdo koupí na závodění, tak si vybral špatně a měl zvolit GTI nebo R. Ale na denní jízdy + hodně občasné svezení pár zatáček tomu není moc co vytknout, pokud na to člověk má rozpočet samozřejmě.

Lukáš Naske
23. srpna 2023, 07:15
2
Volkswagen Golf GTD: Tenhle Golf chce umět snad úplně všechno

Těch pět puntíků jsou mlhovky a rozsvítil jsem je jen na focení. Denní svícení tvoří klasicky pásky ve světlech plus zde trochu netradičně ta linka na vrchu masky.

Habakukk: svítící linku zavedl nyní VW v rámci všech svých modelů. Takový jejich poznávací znak. Tím to určitě nechci tvrdit, jak je to super, ale už jsem si na to tak nějak zvykl. Možná to nakonec i ty budeš vnímat jako fajn, až se podíváš na test, co chystám na příští týden 😀😀


-
Komentář upraven 23. 8. 2023, 08:23:42

Lukáš Naske
17. srpna 2023, 08:50
1
Designér Jozef Kabaň: Ne vždy se to povede, ale nápady a odvaha mu nechybí

Ajoo, já si této změny vůbec nevšimnul. Ale dohledal jsem info a článek doplnil. Díky za upozornění. 😉

Lukáš Naske
15. srpna 2023, 10:35
1
Designér Jozef Kabaň: Ne vždy se to povede, ale nápady a odvaha mu nechybí

Čtyřku má na svědomí Kabaňův nástupce Oliver Stefani. Jenže jak se tvrdilo při představování VisionC – Kabaň představil nový designový směr, který se měl ubírat určitou cestou i v mnoha dalších letech, protože nějaké převratné a revoluční tvary z generace na generaci se u koncernu moc nedějí. Takže zůstaly ostré linky, napojené světlomety na masku a podobně, ale Oliver byl asi nucený zas přidat pár litrů v kufru a pár cm místa pro posádku a skončilo to… Trochu bachratě no.

Lukáš Naske
03. srpna 2023, 07:17
1
Maybach Exelero: Unikát, který vznikl jen kvůli pneumatikám

Ahaaa, tak takhle to je. Díky za doplnění 👍
Koukám na jejich stránky a mají fakt nádherné kousky. Bohužel tomu odpovídají i ceny.

Lukáš Naske
18. července 2023, 12:18
2
Kia Sportage HEV: Rodinný ideál prakticky bez chyby

Tipnu si, že po Sportage a Proceedu pokukují jiné skupiny lidí. Proceed bude pro nadšené řidiče a Sportage pro lidi, kteří se o auta možná nezajímají tolik a prostě chtějí univerzála.

Auto je jednoznačně laděné na pohodu a podvozek (elektronické tlumiče vzadu) umí skoro až houpat – žehlí toho opravdu hodně. Překvapivě auto drží i při rychlém stylu, ale zábava to vůbec není, není nic cítit od volantu ani od podvozku. Charakter těch aut je strašně jiný.

Lukáš Naske
12. července 2023, 10:10
0
Zajímavé události v historii Formule 1, o kterých jste možná nevěděli

Právě to dohledávám a koukám, že jsem měl opravdu stará data. Již v roce 2016 to bylo pošesté ve VC Číny a poslední je správně to Španělsko. V textu upravím. Díky za upozornění.

Je na tom ale krásně vidět jak se vylepšuje technika, bezpečnost, pravidla…

Lukáš Naske
03. července 2023, 12:26
0
Historie PHEV: To nejlepší nebo nejhorší řešení?

Ano, mluvíš mi z duše :), taky to považuji za ideální kombinaci přesně z důvodů, které jsi popsal, a právě takhle taky svůj diesel-PHEV používám. Nyní už v tom jede jen Mercedes a bojím se, že se už nikdo nepřidá.

Myslím si, že to je tím, že je diesel málo rozšířený – ve velkém se používá vlastně skoro jen v Evropě. Vyvinout nový systém a pak ho prodávat jen tady by asi nebylo dostatečné. Taky jsem slyšel verzi – hybridy nejsou primárně vyvíjené, aby snížili spotřebu paliva, ale aby zlepšili výfukové plyny aut. Lepší spotřeba s tím jde ruku v ruce, ale když už má PHEV na delší cestě spalovat fosilní palivo, tak ať je to to čistší. Ale třeba se pletu a všechno to jsou konspirace :D

Lukáš Naske
29. června 2023, 06:29
1
Historie PHEV: To nejlepší nebo nejhorší řešení?

Díky za upozornění, v textu opraveno. Aneb jak udělá jedno písmenko velký rozdíl :)

Lukáš Naske
28. června 2023, 07:10
2
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G 20th Anniversary: Charakterní youngtimer, který koupíte nový

Taky bych 180 tisíc korun označil za naprosto normální cenový začátek desetiletých aut v této třídě. V rychlosti jsem projel sauto.cz a na stejných penězích začíná Superb, Passat, Mondeo, Avensis, i40…

Lukáš Naske
13. června 2023, 13:45
1
Alfa Romeo Tonale: To jsme se ale načekali

Jo, v dynamic je to rozhodně lepší. Vlastně jsem o režimech do testu nedal ani čárku co...
Tam auto počítá s tím, že budeš chtít zrychlovat, tak po zadupnutí hned přeřazuje. Prodleva se tím zkracuje cca na polovinu a už je taková jako u jiných turbomotorů podobné velikost.

Lukáš Naske
13. června 2023, 10:39
0
Alfa Romeo Tonale: To jsme se ale načekali

Přijde mi, že ten systém je naladěný víc jako hybrid a většinou si chce při akceleraci pomoci nejdřív elektromotorem. Ono to často v té úvodní vteřině pomůže, ale když pořádně šlápneš na pedál, tak to samozřejmě nestačí. Auto si to ale uvědomí až po té chvilce a pak ještě musí vyhnat motor do otáček a třeba podřadit o dva nebo tři stupně, na což nebylo připravené.

Nevím, jestli to budou přesně dvě vteřiny, bral jsem to spíš pocitově ale opravdu to trvá déle než jinde. Naštěstí je tohle věc, která by se dala softwarem opravit a zlepšit, tak uvidíme…

Lukáš Naske
02. června 2023, 06:51
1
RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná svoboda

Junior: Ty jo – cením zmínku o Prachaticích. Čekal jsem, že takovej zapadákov už tu nikdo znát nebude :D

Jsem právě odsud (teda z Volar) a cesta z Prachatic na Libínské Sedlo (kde se občas jezdí i vrchy) je jednou z mých nejoblíbenějších. S diskusí o pickup to teda nemá nic společného, jen jsem rád, že i tyhle končiny tady lidi znají :)

A teda k tomu pickupu, ať diskuse pokračuje – tady do má pár lidí, ale vždy vyloženě pracanty, aby to auto vydělávalo, protože mít to jako soukromé je ve zdejším chudším příhraničí už fakt moc. Takže vyloženě na stavby a často jako tahače na auta. Hodíš plyn a má to i rozumné náklady na provoz a vypadáš jak king mezi těma všema Tuaregama (který budou ve skutečnosti ale pohodlnější i praktičtější, ale není tam zkrátka ten styl).

Lukáš Naske
15. května 2023, 13:56
0
DS 3 PureTech 130 Performance Line+: Musím být jiný za každou cenu

Ano, to je dnešní doba. Třeba BMW X2 18i je taky tříválec, stejně jako Audi Q2 30 TFSI. Jenže oba tam pouze začínají a pak nabízí víc. Mnohem víc ...

Lukáš Naske
03. května 2023, 10:02
0
Volvo XC60 T8 Recharge: Vyladěný plug-in, kde se chyby hledají těžko

Habakukk: Tak počítám, že mezi XC60 a řadou 5 se nikdo nerozhoduje. Ale mezi XC60 a X3 už by to mohlo být docela hodně zákazníků. A možná do toho přidají i GLC a Q5 nebo třeba i Lexus NX?

Tipuju, že mnoho přešlapů u žádného z těchto aut nebude, a tak bude často záležet čistě na osobních preferencích a náklonosti k jednotlivým značkám. Nebo i na firemní politice, protože tam bude začínat svůj život většina těchto aut.

Lukáš Naske
03. května 2023, 07:28
1
Volvo XC60 T8 Recharge: Vyladěný plug-in, kde se chyby hledají těžko

Ano, i to je možný postup, který taky používám. Přesto ti dá režim Power větší dávku výkonu rychleji než prošlápnutí pedálu. Při prošlápnutí totiž auto přechází jakoby do režimu hybrid (i když na displeji svítí stále Pure). Při hybridu ti samozřejmě výkon taky bohatě stačí, ale v Power má o dost ostřejší nástup.

Ale tak možná je to dáno tím, že já to mám fakt „po ruce“, takže si s tím trochu hraju. V tomto T8 je samozřejmě prošlápnutí pedálu nejrychlejší způsob.
-
Komentář upraven 3. 5. 2023, 07:28:55

Lukáš Naske
03. května 2023, 06:37
1
Volvo XC60 T8 Recharge: Vyladěný plug-in, kde se chyby hledají těžko

Abych to upřesnil – samozřejmě to není tak, že čekám až budu předjíždět a pak přepínám. Jsou to situace, kdy to původně vypadá, že to vyjde na elektriku (a s původním 65 kW elektromotorem na dvoutunové auto už to trochu plánování chtělo), ale během předjíždění se odhad změnil. Buď jsem si to blbě naplánovat (většinou se nestává), nebo ti ten předjížděný začne přidávat (občas se stává). Pak je fajn přepnout režim. Ve svém PHEV Volvu mám přímo před řádící pákou všechny režimy k dispozici, a tak je to snadné. Tady nemožné.

Ale je to otrava i při klidné jízdě. Co šlo pohodlně udělat otočením válečku za řadičkou, teď vyžaduje 3 přesné kliky na displeji.

Lukáš Naske
26. dubna 2023, 09:04
4
Koncepty značky SEAT: Temperament, na který jsme čekali marně

Jak dopadla „Brera od SEATu“ můžeš docela dobře zhodnotit sám. Stačí se projít po nějakém větším parkovišti a najít Leon poslední generace ve třídveřové verzi. Možná teda bude zapotřebí projít víc parkovišť :D

Za mě – Brera (nebo možná i to Scirocco) má asi ke konceptu blíž než výsledný Leon. Ale i tak považuju Leon za jeden z nejhezčích „masovejch“ hatchbacků.

Lukáš Naske
25. dubna 2023, 09:01
0
Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola

Proč hned všichni přemýšlí nad dieselagregátem? Nestačilo by aby třeba přijel nabitý IONIQ 5 (nebo podobné auto), který umí V2L a prostě částečně Teslu dobil? Stačí pár minut aby docukla k nejbližší nabíječce a je to.

Lukáš Naske
21. dubna 2023, 11:01
4
Cizeta V16T: Když chcete víc než dokonalost

Taky bych našel výjimku potvrzující pravidlo :)

Lukáš Naske
28. března 2023, 08:41
0
BMW 330e xDrive: Dokonalost díky detailům

Jsou tam myslím čidla pro sledování únavy řidiče, takže jak píše Mechanik :D

Lukáš Naske
28. března 2023, 07:34
1
BMW 330e xDrive: Dokonalost díky detailům

Esmo: ano, to chápu. Ale Michalovi vyloženě vadí výkroj v displeji před řidičem – je trochu vidět na fotce 22.

K displeji místo budíků – já takový fanda BMW nejsem, takže ta tradice mě tolik netrápí. Ale jak jsem psal, dalo se to trochu zachránit, pokud by tam nechali na výběr třeba jeden vzhled, co se normálním budíkům alespoň podobal. Jasně, nebude to stále ono, ale myslím, že by to bylo lepší (pro spoustu konzervativnějších zákazníků) než teď.

Lukáš Naske
27. března 2023, 20:30
1
BMW 330e xDrive: Dokonalost díky detailům

Popravdě jsem si toho za ten týden skoro nevšimnul. Oba vzhledy budíků jsou uzpůsobeny k tomu, aby tento výkroj lehce eliminovaly – jsou v té oblasti černé. Jediné kdy máš šanci to postřehnout je, pokud máš uprostřed budíků mapu. Ta je ale taky vyvedena v tmavé barvě.

Takže pokud chceš hledat důvod proč si tohle auto nekoupit, určitě to tam můžeš (kromě chybějících dvou milionů) zařadit. Pokud ale chceš BMW třeba kvůli kvalitám podvozku, tak myslím, že by se tento detail dal přejít s mávnutím ruky :) To mi víc vadil ten držák displeje, na který se spolujezdec musí dívat.
-
Komentář upraven 27. 3. 2023, 20:39:11
-
Komentář upraven 28. 3. 2023, 10:26:15

Lukáš Naske
15. března 2023, 14:13
0
Mercedes-AMG CLS 53 4Matic: Tahle země není pro starý. A není to škoda?

A já se přidám s hodně podobným příběhem. Také si pamatuju své první setkání s CLS. Někdy na konci základky jsem vyšel z paneláku jako vždy a v řadě zaparkovaných aut, přímo před vchodem, přesně uprostřed stálo něco ohromného. Oproti okolo stojícím Škodám 120, Favoritům a Feliciím (Fabií stále moc nebylo, holt Šumavské příhraničí) to bylo snad 2x větší. Délka je jasná, mě ale nejvíc zaujala šířka, a hlavně ty dvě obrovské koncovky výfuků. Tohle prostě bylo neskutečné zjevení. Jen jsem ho jednou obešel, ani jsem neslyšel motor nebo ho neviděl jet, ale v paměti mi zkrátka zůstalo.

Roky jsou nevěděl, co to vlastně bylo. Až po letech jsem si na to vzpomněl znovu a dohledal, že to bylo právě CLS. Od té doby je to můj nesplněný sen. Ale jsem pevně odhodlán, že si prostě jednou CLS55 AMG pořídím. Až dodělám pořádnou garáž, bude to moje víkendovka. Nastopro! :)

Lukáš Naske
28. února 2023, 13:19
1
Nissan X-Trail e-Power: Benzínový elektromobil s turboefektem. Cože?

Myslím, že jsi X-Trail vystihl přesně. Za design se není třeba stydět a větší zaměření na silnici, než na offroad je dnes logické. Technika – za mě to funguje slušně. Výkon je naprosto dostatečný, zrychlení na 100 za 7 s je zcela v normě. Ono se to docela houpe a víc už by bylo možná nepříjemné. Vyšší spotřeba dobře, ale když dáváš 1,4m za auto, tak neříkám, že to není důležité, ale asi to nebude to, co by nákup překazilo.

Za mě dobrá volba pro individualisty, protože mám pocit, že jich na našich silnicích moc potkávat nebudeme.

Lukáš Naske
28. února 2023, 12:35
0
Nissan X-Trail e-Power: Benzínový elektromobil s turboefektem. Cože?

Tak to možná raději doplním i to klasické zobrazení budíků, kde je toho místa taky spousta. To samozřejmě nevylučuje, že se to propisuje v systému ještě někam. To jsem už ale nenašel.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Riviera 1968 1968
Buick Riviera 1968

1968 rok výroby
400 koní výkon
7 000 ccm objem

AMC Pacer  1975
AMC Pacer

1975 rok výroby
119 koní výkon
3 800 ccm objem

Ford Taurus SHO 2015
Ford Taurus SHO

2015 rok výroby
370 koní výkon
3 500 ccm objem

Hyundai Tucson  2018
Hyundai Tucson

2018 rok výroby
2 koní výkon
0 ccm objem