načítám data...

Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

Chcete-li vědět, co si zaručeně nekoupit pro každodenní ježdění, pokud máte všech pět pistolníků pohromadě, tak rozhodně čtěte dále...

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Před nějakou dobou vám Franta na zlatém podnose naservíroval všeliké zhovadilosti, kterými by rád jezdil každý den. Zatímco Frantovo hledání bylo poněkud hypotetické, já problém s osobní přepravou řešil docela nedávno a s mnohem reálnějším přesahem, neb jediným dostupným vozidlem se pro mě na čas stal letitý a mohutně dobitý Yaris rodičů. Vše se nakonec předčasnou koupí víkendového auta vyvrbilo úplně jinak než bylo původně plánováno, a proto si teď můžeme dát lov na redakční vůz pro každý den číslo 2. Tentokrát trochu méně obskurní, za to rozhodně praktičtější.

Alfa GTV 916 2.0 V6 TB

Do kosmu! Alfa! Stará Alfa! A ještě s oturbeným Bussem. Prý praktičtější…  Jistě, tohle je přímo ideál každodenního přepravníku, neboť disponuje nemalým potenciálem proměnit vaše rutinní všední dny v pestrobarevnou konsekvenci událostí a příhod. Získáte mnoho volna, protože “…čau šéfe, prosímtě, stojím tu u krajnice a nejede mi auto, ještě nevím co se stalo, ale pokusím se dorazit co nejdřív…”. Možná si říkáte, že to bude znamenat stres a vyhazov z práce… Ale kdo by se safra stresoval, když ta krásná strojovna s leštěnými koleny sání protkne den mechanickou symnfonií a jak vás můžou vyhodit, když jste ten obětavý samaritán, který každý den sem tam zkrášluje firemní parkoviště klínovitým tvarem naleštěného černého kup?. Jakkoli nemám rád klišé a předsudky, provozovat 20 let staré GTV zkrátka nebude úplný med a tím spíš, když má pod kapotou turbené Busso. A já ho ve skutečnosti ani nemám moc rád a doposud jsem si nemohl upravit úsudek o tom, že to je vlastně krám. Jenže rozklikněte si ten inzerát a hleďte. Jak to Alfě sluší na spadaném listí, jak ji sednou typická kola baroko, jak linky od Pininfariny, nad nimiž zřejmě můzy páchaly gangbang, nestárnou…  Vlastně mi je jedno, že se sedí moc vysoko, že to auto má mizerný kufr a že řízení, řazení ani sofistikovaný podvozek po těch letech asi nebudou v úplně ideálním stavu. Prostě pravá Alfa, chcete ji…  i když to nemá racionální důvod…  jen kvůli pohledu na kastli a čichání kůže…

BMW 330Ci E46

Já vím, je to nuda. E46 je tisíckrát ohraná písnička. Každý ji zná. E46 je nejuniversálnější řešení všech otázek (společně s Miatou…) ohledně sportovního svezení za málo peněz. Jenže pečená žebra si člověk taky může dát 1000x a stejně si olizuje prsty. Některé recepty se prostě nepřejedí. Navíc bude provozování E46 orpoti některým jiným věcem z dnešního výběru snadné a relativně levné. Nezbývalo moc a tahle konkrétní parkovala v redakční garáži, jenže kandidátů na volné místo bylo více a nakonec to dopadlo…  no však za čas uvidíte. Na poměry E46 je  tahle 330Ci velice pěkná. Koroze se zde vyskytuje teprve v úplných zárodcích a na rozbujelé skupenství pupenů nenarazíte, řadová šestka krásně zní a podle informací sympatického majitele nejeví přílišnou chuť po oleji, což je v případě vysokozdvihové varianty šestiválce M54 docela výjimka. Podvozek se při pár kilometrové projížďce jevil velice dobře a zvenku auto vypadalo taky k světu. Snad jen některé plasty v interiéru a chod řadící páky prozrazovaly věk a nájezd. Jenže to hlavní – sametový šestiválec a masitý, hutný dojem z ovládání, byly přítomny mírou vrchovatou. Takže, kdo se ji ujme?

Dodge Magnum 3.5 SXT

Evropští kupci to onehdy s dvojicí Chrysler 300C a Dodge Charger měli velmi jednoduché. Kdo chtěl klasický sedan, musel sáhnout po Chrysleru, kdo kombi, mohl si vybrat pouze u Dodge – vůz však nenesl jméno Charger nýbrž Magnum. Ale to už je vlastně fuk. Tahle dvojčata už nějakou dobu stojí docela fajn peníze a těžko byste hledali, kde jinde dostat tolik opulence a hranatosti za korunu. Magnum je 5 metrů dlouhé a tak hranaté, že mu během chvilky odpustíte i ten interiér, v němž vězí plasty, které koncern Daimler-Chrysler nedával snad ani do Sprinteru. Důležitější je, že v autě je místa pro 5 dospělých chlapů nebo půl třídy školaček a mi, jakožto dlouhodobému uživateli Miaty, lichotí, že do zavazadlovho prostoru nemusíte mrtvolu řezat, ale lze ji pohodlně vložit, či je rovnou vrstvit. Na našem frcu se objevil hezký exemplář vyvedený v bordó a poháněný středem nabídky – tedy vidlicovým šestiválcem o objemu 3,5 litru a výkonu 250 koní, který je ještě spojený se starým čtyřstupňovým automatem. Ten sice nevyniká rychlostí, za to je prý nesmrtelný. Na Magnumu mě však lákala hlavně podivná zvrácená touha vyzkoušet, zda je možné se v zimě na sněhu na typické české okresce šprajcnout autem v driftu na štorc.

SsangYong Musso 2.9 TD 

Přiznávám, tohle je hodně úchylné. Ale pokud vás z čista jasna pohltí utilitární amok a trocha preperského plánování, nemusí být jihokorejský nosorožec špatnou volbou. Mé zkušenost s off-roady jsou mizivé. Nicméně těch pár desítek kilometrů, které jsem nakroutil s Opelem Frontera a Fordem Ranger ve mě v důsledku vyvolaly největší pocit svobody, jaký jsem kdy měl. Off-road prostě jede a je mu jedno, že poblíž zrovna není asfalt. Vozidlo v inzerátu sice nese znak Daewoo, to je však jen krátkodobá anomálie, která postihla některé evropské trhy. Jedná se samozřejmě o pravý SsangYong. Postavený na technice Mercedesů z dob, kterou všichni petrolhedi opěvují, co by zlatou éru spolehlivosti a tvanlivosti. Vznětový pětiválec pod kapotou by měl auto přežít několikrát. Názory na celkovou spolehlivost Mussa už bohužel tak jednoznačné nejsou, tak proč se ta věc objevila v mém výběru? Protože podle mnohých za cenu tohoto SsangYongu stěží koupíte zachovalý a funkční off-road ‘zavedené’ značky. Stříbrný nosorožec z inzerátu navíc vypadá karosářsky velmi zachovale, což v kategorii aut, která většinu života tráví zahnojená bahnem, trávou a zbytky přejetých Miat není úplně obvyklé. 

Jaguar XJ 3.5 V8 X350

Redakcí se už nějakou dobu táhne touha po britských kočkách. Ještě aby ne, klasické Jaguary XJ generace X300 a X308 jsou tak nízké, štíhlé a překrásné, že je těžké se do nich nezamilovat. Tedy, dokud se nezačtete do zasvěcených debat znalých a neodhalíte potenciální problémy s korozí, rozvody, přehříváním, elektronikou, převodovkami…  nerad bych vynášel neodborné soudy, ale pořekadlo o opicích a banánech zde platí stejně silně, jako známé ironické “It’s not broken, it’s British!” Snad leda koupit levný Jaguar s volantem na ‘špatné’ straně ve skvělém stavu a mít dostatečný obnos peněz bokem. Anebo zvolit novější, teoreticky spolehlivější, avšak bohužel také opticky obézní generaci X350. Tenhle zelený krasavec je inzerován za 139.000 Kč. Na první pohled vypadá skvěle. Kombinace barvy karoserie s běžovým interiérem plným dřeva a kůže je skvostná. Původ v ČR a dohledatelná historie taktéž. Mělo by se jednat o motorizaci 3.5 V8 skrývající ve svých útrobách 262 koní. To nezní špatně, obzvlášť když pohotovostní hmotnost X350 s extra lehkou hliníkovou karoserií by měla být pouze okolo 1650 kg! Osmiválec je znám svou spolehlivostí, stejně jako automat od ZF. Takže kde je problém? Nový vzduchový podvozek hravě odčerpá 80-100.000 Kč, ročník 2003 je vůbec první v této generaci a auta mohla trpět dětskými chorobami. A u 15 let starého Jaguaru obecně nelze očekávat že bude jezdit jen na nový olej a brzdové destičky… Takže jsme opět u opice a banánů. Jenže nechat se hýčkat kočkou jen za 139.000Kč? Krucinál. Jen mít ty koule…


Volvo C70 Cabrio 2.3 T5 

Před časem jsem se svezl v C70 a přestože se jednalo o základní motorizaci v ne zrovna skvělém stavu, byl jsem nadšen. Na konejšivý charakter velkého kabrioletu, do kterého se opravdu vlezou čtyři lidi a nerušené cestování doplňuje charakterním bubláním pětiválce, se zvyká strašně snadno. Tak proč safra musí být v Olomouci tohle nádherné C70 , dle udávaného výkonu zřejmě ve vrcholné variantě 2.3 T5, zrovna teď, kdy se mi velký kabriolet vůbec nehodí? Až jednou budu rozumný a dospělý, tu C70 si koupím.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Vojta
14. listopadu 2018, 07:43
1

GTV 916 V6 Turbo je přímo receptem na katastrofu :D Možná o něco méně než s Twin Sparkem ale stejně je to motorizace nerozumná. Obyčejná atmosféra nadělá víc parády, turbína je jen pro ty co vědí.

reagovat
Bavoraczech
15. listopadu 2018, 09:33
0

taky je to ještě 12V

Vojta
15. listopadu 2018, 22:43
0

12V je ale ten z těch lepších motorů. Prakticky nezmar... pokud to někdo fakt echt nepřetáhne s rozvody, ten motor nemá moc na čem umřít. Robustní konstrukce... :) Turbo má problém v motormanagementu a celkové nedodělanosti.

GanGreen
16. listopadu 2018, 01:35
0

tak je to teda katastrofa nebo ten motor nemá moc na čem umřít? já tomu moc nerozumim... :/

Vojta
16. listopadu 2018, 22:50
0

Původní atmosferický 12V nemá na čem umřít, foukaný 12V umírá na nedoladěnost a mizerný motormanagement.

GanGreen
17. listopadu 2018, 08:59
0

Jo tak, já myslel že mluvíš pořád o tom foukanym ;)

tomyks
14. listopadu 2018, 09:48
1

Rikam si ze to XJcko venku na prakingu se nejak napadne podoba tomu z inzeratu :) Asi uz vim jak stravim objedovou pauzu... A mas tam chybku v nadpisu - V6 misto V8

reagovat
Pólin
14. listopadu 2018, 10:01
3

je mazec, jak je všechno relativní- ve srovnání s dnešními sedany je inzerované XJ krásné, atletické a štíhlé, ale oproti svým předchůdcům vážně je takové lehce obézní... Jinak e46 má takovou šílenou pověst (social status), že bych si ji asi nekoupil jinak, než jako nějaký projekt na okruhovku... pomalu, ale jistě se z toho stává taková kolotočářská kára..:D

reagovat
Inženýr
14. listopadu 2018, 10:50
2

Takové Volvo C70 se mi vždycky líbilo. Jak kabrio, tak hlavně kupé vypadají skvěle. Minule tady byl článek s vyfocenou světlemodrou/zelenou C70 kupé a to vypadalo přímo úchvatně! (Sorry, vypadl mi nick, ale vím že to patří jednomu z nás místních Autíčkářů).

Přes co bych se ovšem nedokázal přenést je ten vnitřek. Ono C70 v první generaci je celé takové hranatější a tím pádem by to mělo být OK, ale tohle opravdu ne.

Jinak s tím X350 je to trochu ohraná písnička. Nevím, co je na tom autě špatného. Já jsem třeba jeden z mála kdo si myslí že BMW se v případě nástupce E38 mělo vydat právě touto cestou. Nebo vám Banglovská E65 připadá v porovnání s E38 jako málo tlustá?

Co se týče Alfy tak na to si Vavris odpověděl sám - nebrat.

Článek jsem četl asi před dvěmi hodinami a na ostatní auta na seznamu si už nevzpomenu. Jo, SsangYong - co já vím? Jako proč ne, že. :)

reagovat
Marek Brunner
14. listopadu 2018, 11:45
0

k tomu interiéru: Na fotkách vypadá podle mě hůř jak ve skutečnosti. Hlavně je z něj cítit ta bytelnost na omak. Až na falešný dřevo, to je fakt hnus

Chase
14. listopadu 2018, 13:21
0

Na fotkách je opravdu archaický, na druhou stranu když v něm člověk chvilku jezdí, tak mu na živo prostě přijde na chuť. Drtivá většina plastů je měkčená a oproti 850 to byl obrovském krok dopředu. Retro ovládání palubního PC ve finále prostě baví a celkově je v tom autě tak zvláštně útulno :)
Je třeba si uvědomit, že V70 měla premiéru v roce 1996, takže ji pomalu pěkně táhne na třicítku. Při svém věku je neuvěřitelně nadčasová. :)

Jakub Pospíšil
14. listopadu 2018, 13:26
1

No, já Volvo C70 mám a že by z té kakofonie povrzávání z palubní desky při jízdě po kočičích hlavách nějak sálala bytelnost se jakože moc říct nedá. Zas na druhou stranu - je to velký kabriolet, takže se prostě kroutí. Když to člověk bere jako vlastnost, nikoli chybu, dá se s tím žít :) Ovládání klimy vypadá jak sporák, ovládání palubního PC jako menší sporák a celé to má zkrátka základ v osmdesátkách a je to vidět. Sedačky jsou super, celé to dohromady docela dobře funguje, ale že by zrovna ta palubka a okolí bylo něco extraordinárního - jako já si to zezačátku myslel, anžto jsem předtím řídil věci jako Citroen Berlingo, nebo Suzuki Swift, ale je třeba si uvědomit, že C70 byla současníkem Masařky, "kulatých" audin a BMW E46 a tam je prostě to zpracování a hlavně vzhled samotný jinde. Kvality C70 leží jinde, než v palubní desce. Třeba právě v těch sedačkách, v podvozku, který pěkně filtruje díry a v tom, že prostě vypadá hezky. Deska je zkrátka trochu retro, svým způsobem milé, ale pořád retro.
-
Komentář upraven 14. 11. 2018, 13:35:21

Marek Brunner
14. listopadu 2018, 13:46
0

Kubajsi, je pravda, že tvé céčko dost vrže. Na druhou stranu, s mým véčkem jsi se taky vozil, a to nevrzne pomalu nikdy..

Jakub Pospíšil
14. listopadu 2018, 13:53
4

No to bude mít možná určitou souvislost s tím, že až na tu palubku, přední světla a kapotu je to prakticky uplně jiné auto :D Například, nevím...nemá střechu, což má určitý vliv na torzní tuhost.

Chase
14. listopadu 2018, 13:57
0

Pravda, trochu jsem to pomíchal, každopádně nadčasovost byla myšlena na exteriér. Interiér je prostě poplatný době svého vzniku a tehdejším interiérům, které Volvo mělo. Každopádně věřím, že C70 v cabriu bude hodně "zpívat", protože se kroutí jako had, ale v Coupé to tak děsivé není. ;)

Jakub Pospíšil
14. listopadu 2018, 14:00
0

Coupé je o dost lepší, ta střecha to zachraňuje. Kabriolet je prostě trochu rozvrzanej, ale když se pak rozjedeš někde po hladké silničce, je hezky, sluníčko, vítr...je to tak krásnej kýč, že nějaký vrzání máš těžce v paži.

-
Komentář upraven 14. 11. 2018, 14:01:15

Nimrod
14. listopadu 2018, 14:28
0

a není ta povrzávající palubka jen dílem uchycení, které rádo praskalo?

beastar
14. listopadu 2018, 14:49
0

Inženýre tím začátkem si mě skoro dojal. Až sem zatlačil slžičku a místní volvofans taky společně semnou:))

Jakub Pospíšil
14. listopadu 2018, 14:52
0

Nimrod: kdepak, uchycení je v pořádku, ale celé auto se prostě kroutí.

Nimrod
14. listopadu 2018, 18:03
0

co jsem řídil kamarádovo, tak jsem si toho nevšiml, ale je fakt, že s otevřenou střechou člověk takovýhle detaily nezaznamenává

ma
martinw
14. listopadu 2018, 10:52
0

SsangYong Musso jako survival vuz ? To jsou v nasem region skodovky to u nich najdes opravare a spoustu nahradnich dilu !

Jako majitel japonskeho auta mam neustavajici strach ze az Japonsko napadne Godzilla nebudou nahradni dily do Toyoty.

reagovat
BubaaCZek
14. listopadu 2018, 11:57
0

Musim do seznamu navrhnout MG ZS 180
https://www.autofrc.cz/inzerat/mg-zs-180-2003/2193/
Za ty prachy ma byt prodana jeste dnes. Nebo mi neco unika?

reagovat
GanGreen
14. listopadu 2018, 12:46
0

kdysi jsem někde zachytil, že sehnat na to třeba nový poloosy nelze, buh ví jak to bude se zbylejma dílama...

Stanley
14. listopadu 2018, 12:56
0

ZS 180 bych viděl tak, že kupec by se měl v autech trochu vyznat a měl by si umět opravit některé věci sám. Tedy v případě, že nebydlíš blízko specialistů. Protože "normální" mechanici se do něj příliš pouštět nechtějí - asi stejně jako u všech neobvyklostí. Dál se to chce nebát objednávat díly z UK, případně použité i z širšího okolí a nehledě na to, že některé věci už neseženeš a musíš pátrat.
Auto samotné má jedinou nevýhodu, a tou je hodně nepřesné řazení.
Zbytek už jen chvála - perfektní podvozek, skvělý posez a svým projevem dokonalý V6 s krásnou výkonovou špičkou. Na motory KV6 se kvůli spolehlivosti obecně nadává, ale fakt je ten, že svému ZS nakládám radost (stejně jako on mně) skoro denně a motor jede a jede :-)

Stanley
14. listopadu 2018, 12:58
0

GanGreen: to jsem možná psal já. Nové poloosy jsem už nesehnal. Jen použité z PL.

GanGreen
14. listopadu 2018, 19:00
0

Možný to je, ale spíš to bylo někde jinde...prostě jen stejnej trabl :) já jsem po ZS pokukoval zároveň s alfou, ale pak jsem od něj právě kvůli ND upustil, mě by to nebavilo schanet po všech čertech... Tak hlavně ať ti slouží ku spokojenosti ;)

beastar
14. listopadu 2018, 12:56
0

Alfa gtv jako daily?:)) No pokud někdo měří max 170 cm a rád přiměřeně riskuje zdraví. Hlavně psychické. Tak proč ne. Jak sem nedávno psal. Jedná se o adrenalinový sport pro silné jedince. Myslíš že si viděl všechno? Ale neviděl ještě si neměl Alfu. Nebo jinak. Už vím co je bolest... Měl sem Alfu. Dokonce 3x....

Songjong je sice držák. Kdo v tom někdy jel déle jak 30 minut. Tak pochopil že v plechové garáži na kolech se jede dost blbě. Jako daily na Sibiři asi dobrý. Jinak je to blbý. Snad cena pro něj hraje. Joo a jako bonus. V servisech to mají moc rádi.

Starej Jaguar je asi dobrej. Když máš kilo bokem a nepotřebuješ auto každej den. Ještě pokud si říkáš Skipper a usínáš pod obrázkem Alžběty s union jackem vytetovanym na zádech. Potom s tím můžeš být spokojen. Jinak je to taky svého typu obsese naštěstí léčitelná.

Takže jako na vážno bych z toho fakt uvažoval jedině o c70 ať je to klidně kabriolet. To je nakonec jedno. A nebo pohřebák hranatý. Ten automat v tom bude ale zabíjet jakejkoliv pokus o rozumnou jízdu. A zábava taky nakonec nic moc. Na závěr bavorák je voe taková nuda. Že mě ty e46 už přijdou jak okyna. Zadokolka 4 everyone. Ještě stříbrná tj až smutný. To snad raději tu malou skřetí alfu.

reagovat
st
stirling
14. listopadu 2018, 14:14
0

GTV je fakt pre malych ludi s tym suhlasim. Ja som sa do toho nevedel narvat pri 196 cm absoutne. Myslim ze okrem Tigry to je 2 auto kde som sa nevosiel.

beastar
14. listopadu 2018, 14:46
0

Jojo já mám GTV fakt rád. Víc než jiný Alfy. Jenže prostě má svoje limity a úskalí. S tvojí vejškou bych se do toho prostě ani skládat nechtěl je to v podstatě nemožný.

Vojta
14. listopadu 2018, 18:54
0

Vavris je zvyklý na Miatu, tak mu to nepřijde, ale jinak jo... GTV 916 je celkem těsné. To staré GTV 116 je pro změnu zase hodně vzdušné, prostorné... vlastně i docela praktické a v mnohých směrech nápaditě vymyšlené. Bohužel posez je tam přizpůsoben pro lidi, co mají stejně dlouhé ruce a nohy, což já naneštěstí nejsem. Ale tohle není na něm to nejhorší :D Každopádně bych se 916 stejně vyhnul a neměl ji rád... to auto není v ničem objektivně dobré a popravdě mi připadá hodně hnusné (a to mám Alfy rád, dokonce tak moc že se mi líbí i předfaceliftová 166, toto je horší...). To radši Fiat Coupé :)

Be
Beaumont
14. listopadu 2018, 19:35
3

Ja zrovna GTV 916 s 2.0 V6 TB mam a par let jsem ho jako daily pouzival, dokonce jsem mel i sadu zimnich kol. Par veci:
1) Foukane Busso neni o nic horsi nez atmosfericke, snad jen chce casteji nastavovat ventilovou vuli a nektere specificke dily se trochu hur shaneji. Jezdi ale skvele.
2) Zkusil jsem uz hodne aut, ale tak fantasticky naladeny podvozek a rizeni jako GTV jich mělo jen malo. S tim autem se daji v zatackach delat neskutecne veci a ono drzi a drzi a drzi. Zadna pretacivost, jen stabilita - presne jak to mam rad (pretacivost NESNASIM).
3) Pokud jde o vnitrni prostor - merim 193 cm a presne proto jsem si sehnal kus s latkovymi sedackami. Ty jsou totiz v GTV ukotvene o par cisel niz nez kozene (latkove nemaji vyhrivani) a tudiz se do auta vejdu i ja. Ano, s kozenymi sedadly je tak 185 cm rozumne maximum.
4) Jo, to auto je strasne neprakticke - nizky podvozek, dlouhe tezke dvere, kufr tak na dve baleni po 6 PET lahvich vody a konec. To je ale dan za sportovni auto.
5) Oproti Fiatu Coupe ma GTV podstatne lepsi zadni napravu a tudiz v zatackach snese mnohem vic. Zase Fiat s turbem je o neco rychlejsi v primce.

GTV je uzasne auto. Ani s novějším GT 3.2 V6 se v zatackach tak nesvezu, prestoze GT je silnejsi a lip brzdi.

JP
14. listopadu 2018, 20:44
0

Mam 190 a do GTV se vejdu pohodlně. Je pravda, že u prvního jsem měl látkový a u druhýho polokožený sedačky. Jel jsem ale i v autě s koženýma a problém nebyl, nechápu co je to zase za pověru...

Fa
Fandatik
14. listopadu 2018, 21:22
0

Na Alfu má GTV trochu neučesaný design. Jako kdyby vyvíjeli hardtop na Spider 916 a pak se rozhodli ho tam na tvrdo heftnout a prodávat jako coupe. A právě ten skvělý podvozek (bohužel nevydrží moc dlouho) a jízdní vlastnosti občas zapříčiní krizovku. Klasickým příkladem je dálniční přivaděč (nebo rychlá zatáčka s kvalitním asfaltem) a rychlost vyšší než běžná. Při potřebě reakce na situaci na silnici pak i lehká brzda nebo razantní ubrání plynu auto dost rozhodí. Ale to není problém jenom této Alfy. To je fyzika. Jen se do těch rychlostí člověk dostane tak nějak samo.

Vojta
14. listopadu 2018, 21:55
0

Beaumont: Asi jsi s tím motorem tak moc nenajezdil, nebo jsi nejezdil ostře :D Ten motor nemá žádnou ochranu proti přehřátí a ten jeho motormanagement je spíše k smíchu. Dost často se stává to, že to člověk s nohou na plynu přežene a "utaví to" protože si jednotka neupraví předstih (neumí to, nemá ani čidlo teploty nasávaného vzduchu) - umí to udělat solidní díru do pístu i hlavy. Další poměrně mrzutou věcí u těchto motorů je většinou značné opotřebení ventilových vodítek - v důsledku nesmyslně dlouhých intervalů na výměnu oleje se vydřou, ventil pak nedosedá centricky, podpálí se, ukápne do motoru a zničí píst, vložku i hlavu (Honza Křeček by mohl vyprávět). Takovou třešničkou na dortu jsou pak už jen nerozumně řešené rozvody háklivé na včasnou výměnu řemene a stav napínáku :) Neduhy tohoto motoru byly vychytány až u 166, ten trpí pouze na ty vodítka, což není ani tak chyba motoru jako spíš toho, že lidi nemění olej po předepsaných 10tkm. Ale jinak to je super motor... má výborný zvuk, příjemnej zátah a dá se s ním v poho jezdit za osm litrů... ve 166 ho mám a zatím maximální spokojenost :)

Be
Beaumont
14. listopadu 2018, 22:29
0

Vojta: auto ma najeto kolem 150 tkm, z toho necelou tretinu jsem dal ja (jako daily jsem Alfu pouzival jen asi dva roky, pak uz presla do statutu "hracka"). Nevim, co beres jako ostre: v omezovaci otacek je na dvojku nebo trojku dost casto, na okruzich uz si taky svoje odjela, prumernou spotrebu mivam nekde mezi 11 a 14 litry na sto podle trasy... Samozrejme menim olej po max. 10tkm a rozvody taky spis driv. S prehrivanim jsem nikdy zadny problem nezaznamenal, jediný vetsi problem co jsem resil byly brzdy a to kvuli potizim se shanenim dilu.

Vojta
14. listopadu 2018, 22:36
0

Tak on ten problém zaznamenáš až když je pozdě. Nejde ani tak o to, že by se vařila voda, to se nestane. Spíš to auto má vtipně malinkej intercooler a když tomu dáváš, zejména v nízkých rychlostech, nemusí to dobře dopadnout, protože tam není nic, co by ti ubralo na výkonu. Stát se to může a nemusí... každopádně 150tkm je docela dost... radši bych řešil ty hlavy ;)

st
stirling
15. listopadu 2018, 12:45
0

No auto co som skusal malo cervene kozenne sedacky. Fakt je ze som tam nevosiel a to som bol predsvedceny o kupe.

beastar
15. listopadu 2018, 13:37
0

JP: pověra? Já myslím že tohle moc okecat nejde. Je to jak bmw z3 taky se tam vejdu ale blbě a vypadáš v tom jak večerníček. A hneš se jen tak tak. Takže věřím že tam se 190 cm vlezeš. O komfortu a svobodě pohybu nelze mluvit. Estetická stránka věci taky nebude úplně ok.

st
stirling
15. listopadu 2018, 14:26
0

Suhlas Z3 je na tom podobne, vosiel som sa ale bol som viac vonku ako dnu.Inak namiesto GTV som kupil alfu 145 QV ktora na tom s miestom bola dost dobre, priam by som povedal na svoje rozmery vyborne.

JP
15. listopadu 2018, 16:05
1

Miluju když mi někdo řiká jak se vejdu nebo nevejdu do svýho auta a jak v něm vypadám, když mě ani nikdy neviděl. Vejdu se tam úplně normálně a komfort je rozhodně lepší než třeba v jedničkový Fabii se kterou jsem najezdil podobný km. Svoboda pohybu je co, jako že tam nemůžu rozhazovat rukama a tancovat sambu? Jo, to nemůžu, ale to v žádnym autě. V intencích toho jak se běžně chci pohybovat při řízení auta tam ale ničim omezenej nejsem a považuju GTV za pohodlný GT ve kterym nemam problém ujet stovky km na jeden zátah (to u tý Fabie bylo horší). Když nechám trochu víc narůst vlasy, škrtám s nima o strop, to je jediný čeho jsem si všiml, ale to se mi stává i v S8. V Z3 jsem jel a problém jsem taky neměl, možná kdyby se natáhla střecha... Jediný moje auto kam jsem se pohodlně nevešel bylo MGF a čistě jen kvůli tomu jsem ho prodal. Kdybych se nevešel do GTV, prodal bych ho taky, nebo bych si přinejmenším alespoň nekoupil druhý.

beastar
15. listopadu 2018, 16:33
0

Jp..já ti nic netvrdim. Mluvim obecně. To auto je malý a nízký s debilně řešenym sezenim. Pokud ti to vyhovuje tak ok. Sice to nechápu ale jak přesně naznačuješ. Tvoje věc. Svoboda pohybu? No když třeba vedle mě někdo sedí aby neměl omylem loket v mým rozkroku anebo že když se chci protáhnout za volantem tak musím mávat z okýnka atd. Nechápu jak se můžeš v pohodě vejít do gtv a škrtat v s8 o strop;) A z3 ano myslim se střechou.

Víš co idiota ze mě můžeš dělat ale já ty auta znám naživo:)) Ne z obrázků v inzerci. A to mě liituje v tom nějakým pohádkám věřit. Jestli máš 190 a normální váhu a vyhovuje ti ujet stovky km v tak malým coupé. Tak si fakt dobrej srdcař a máš výdrž. My ostatní můžeme závidět...

beastar
15. listopadu 2018, 16:36
0

Apropo fabie je kompakt... Ať už jakakoliv generace a trojka je ve všech směrech větší jak ta alfa:)) To jsou fakta. Rozhodně bych do debaty takový auto vůbec necpal.

JP
15. listopadu 2018, 17:05
0

jasně, spolujezdec jezdí na střeše přilepenej powertape a já si sundavám ruce a dávám je do kufru... K tomu abych tvrdil něco co neni pravda a vymejšlel tady pohádky pro nějakýho beastara kterýho ani neznám mě motivuje přesně co? Abych si sám potvrdil že mam nejlepší auto? O každym autě (no, možná u tý S8 bych to tahal z paty) který mam nebo jsem měl můžu napsat dost špatnejch věcí a nedělá mi to problém. Třeba GTV je předokolka (i když asi nejzábavnější předokolka co jsem kdy řídil), udržet to v dobrym stavu je dost náročný protože se to skoro rozpadá za jízdy včetně věcí u kterejch by to člověk nečekal (třeba se mi zlomila sedačka), má audio který vůbec nemá smysl zapínat, je to nízký že už jsem několikrát očesal přední nárazník skoro na rovině, neni si tam kam odložit pití... Ale malý to prostě pro mě neni a v tomhle směru jsem tam nikdy netrpěl, z pohledu pohodlí je mi jedno jestli jedu GTV, nebo S8, nebo Quattroporte (který má na svojí třídu naprosto příšerný přední sedačky, tam bych dokonce asi preferoval to GTV). Umim si představit, že jsou pro někoho problém sedačky, který jsou dimenzovaný na menší pozadí a kdo je objemnější, ten sedí na bočnicích (který se pak mmj. rychle rozpadnou, resp. praskne svár), ale to bych nevěděl kdyby mě na to neupozornil kamarád, kterýho jsem vezl. Sám mam 83kg, tlustej nejsem.

JP
15. listopadu 2018, 17:12
0

Trojkovou Fabii do toho taháš ty, já psal jasně o jedničkový, trojkovou jsem nikdy ani nejel.

Jasně že Fabie je kompakt. GTV je zase sportovní kupé. Ani od jednoho snad nikdo při smyslech neočekává nějakej extra nadbytečnej prostor. Ale o Fabii jsem nikdy nečetl přiblblý slinty jako že má řidič spolujezdcův loket v rozkroku, nebo musí mávat z okýnka aby se protáhnul.

beastar
15. listopadu 2018, 18:52
-2

Asi moc nečteš. A asi budeš moc vztahovačnej. Mimochodem nikdo nepsal že to sportovní kupé od Alfy je tak malý že se protahuješ z okna. Špatně si to pochopil. K tomu že ti to vyhovuje velikostně nic dalšího nemám. Snad jen že je to tvůj problém a každej to tak nemá. Jo a k váze. Tu máš dobrou vzhledem k vejšce. Nevšim sem si že píšeš o jedničkový fábii ale i tak je to jedno.

Gtv je nejlepší kára a nějaká low škodovka na to nikdy nemůže mít. Co na tom že ani jedno auto není na dlouhý cesty koncipovaný. Což každej duševně zdravej jedinec chápe. Ne?;)

JP
15. listopadu 2018, 19:25
2

Cože? Co moc nečtu? Proč jsem vztahovačnej?

Napsal jsi "Svoboda pohybu (...) že když se chci protáhnout za volantem tak musím mávat z okýnka", přičemž tady celou dobu tvrdíš, že v GTV ta svoboda pohybu chybí, tak co jsem na tom špatně pochopil? Dokonce jsem před chvilkou šel přes garáž a po tom co jsi dneska psal jsem si musel do GTV sednout abych zjistil, jestli si něco nenalhávám. Kdybych chtěl bejt hnidopich, tak se do toho špatně leze (upozornění pro důchodce) a nad hlavou je místa fakt dost málo, třeba v klobouku (ani nízkym) bych se tam nevešel a když se neobvykle nahnu doleva, překáží tam střecha. V jakymkoliv jinym smyslu nevidim ani vzdálenej problém, sedí se mi tam pohodlně. Po obou stranách loketky přesně v místě kde je potřebuju, nic netlačí do kolen, sedačka skvělá, kolem volantu i všude jinde (jen ne nad hlavou) místa dost, ke spolujezdci daleko. Nesrovnávám to s jedničkovou Fabií, ta je prostě objektivně mnohem míň pohodlná, ale nikdo ji za to nekritizuje, zatímco GTV tady doslova popisuješ "No pokud někdo měří max 170 cm a rád přiměřeně riskuje zdraví", což je prostě donebevolající blábol někoho, kdo se jenom snaží bejt zajímavej, s realitou to nemá nic společnýho. Srovnávám to třeba s Fiatem Coupé, Hondou Prelude a podobnýma dobovýma autama ve kterejch jsem toho najel hodně. GTV z toho co do komfortu rozhodně nijak nevyčnívá.

GTV neni nejlepší kára, sám píšu že má spoustu zásadních vad který jsou pro většinu lidí neakceptovatelný, nechápu co jsi to zase vymyslel... Proti škodovce taky nic nemam (nechápu jak jsi na to přišel) a duševně jsem naprosto zdravej... přijde mi, že spíš ty bys občas potřeboval dovolenou na Krymu, akorát se k tomu většinou nevyjadřuju, protože vim že je to ztráta času přesně jako dneska:)

beastar
15. listopadu 2018, 20:23
-2

Těžko diskutovat s někým kdo si text ohejbá, tak aby mu to vycházelo. Nebudu tady vyzobábat tvoje fabulace. A je mi jedno s čím vším si je. Stejně sem jel ve víc autech, ale to je úplně jedno.

Že tobě to vyhovuje je tvoje věc. S těma 170cm sem to trochu přehnal. Možná to bude 186. Trochu nadsázka. Pro lidi co to dokážou pochopit. Což fanaticky zažraný alfisti nebejvaj. Hlavně mi nepiš, že ty to nejsi. Evidentně nechápeš dvojsmysl ani trochu přehánění. Když se do toho v pohodě vejdeš asi dobrý. Za pohodlí považuju něco jinýho... Ale co je to sportovní kupé ne?

Tak si uživej sportovní jízdu. Dokud ta super věc jezdí. Srovnání s fábií která je nepohodlná si vytáhl ty. Btw kolik stala taková nová fabie a ta alfa?? Objektivita 0. A dovolená na Krymu je v pohodě. Zkus tam někdy místo sezení v Alfě a pročítání manuálu a fóra alfisti zajet...

A na závěr sem rád, že na mě nereaguješ většinou. A neztrácíš svůj drahocenný čas. Mě je to jedno ale ostatní okrádaš o svůj fundovany názor jak se skvěle leze do auta velikosti kufru mýho sedanu... Jo a hlavně to běž přeměřit jestli třeba nepřeháním.

Má úcta;)))

JP
15. listopadu 2018, 20:33
6

Text jsem zkopíroval a nemam pocit, že by Ctrl+C a Ctrl+V mělo potenciál něco ohnout tak, aby mi něco vyšlo.

Jak ve školce... no nic, seš prostě nejlepší, všechno víš, všechno znáš, všude jsi byl dvakrát, všim si jel, o všech všechno víš... klanim se :-)

beastar
15. listopadu 2018, 21:38
-2

To nikdo netvrdí;)Tou druhou částí textu si se perfektně popsal. Ctrl c nic nemění. Vybírání z odstavce o x slovech jen to co se mi hodí toho mění dost. Doufám že se zase někdy vyjádříš. Jo jenom to chce dochytat chápání nadsázky a nebejt tak vydřenej jen z italskejch aut... Nebo teda se tak neprofilovat. A ano neznám tě a evidentně je to tak v pořádku. Každopádně ze školkou si začal ty. Ctrl c a v používat nebudu. Ale už vim že si řídil veškerou konkurenci gtv... Dobrou a jdi to přeměřit auto i sebe protože něco nesedí:)

JP
16. listopadu 2018, 00:38
4

Tvoje poslední dva příspěvky by mohly bejt v učebnici komunikace v kapitole "Argumentační nouze". Navíc všechno co jsi vystřelil bylo tak moc vedle, že víc to už nešlo. Jsem rád, že jsi nakonec alespoň částečně přiznal omyl v tom, o čem diskuze byla, byť trochu oklikou a svedením na "nadsázku".

Dál už to komentovat nebudu. BTW věřim, že v reálu bysme si klidně dobře pokecali a oba zjistili, že ten druhej neni takovej idiot jak nám to na diskuzi připadalo :-)

GanGreen
16. listopadu 2018, 01:41
3

vy se tady dohadujete o kardinální píčovině :D

Chase
14. listopadu 2018, 13:15
1

Tahle C70 se prodává už aspoň rok. Tuším, že už tam i někdo z VK byl s vážným zájmem, ale nakonec to vzdal. Někde se snad dokonce mluvilo o tom, že ta T5 je tam překopaná místo 2,0t (Hmm, to je mi nějaké povědomé) a bude problém s evidenčkou (šance, že to projde je hodně velká, protože ty motory jsou z venku stejný). Jinak je to moc pěknej kousek. K dokonalosti tomu chybí snad jen v zadni lampy. (A těžko říci jestli to má vyhřívané sedačky, ty se taky hodí).

reagovat
krab
14. listopadu 2018, 14:03
0

Tady jsou poklady. Já bych ještě přidal Citroen C6
Ve skutečnosti snad ne ani jako vtip, ale doporučení vetřelce Kraba z garáže :-D
Akorát 2.7 HDI bude velkej otazník, zda a kolik opravdu vydrží, takže spíš hledat vzácnou 2.2 HDI, která je sice čtyřválcová, ale bude s ní míň vrásek na obočí. Benzínovej s třílitrovou V6 už je nesehnatelný a pozdější 3.0 HDI V6 jsem našel dvě, ale to už je za bezmála 300 papoušků. Což už je dost.

Na Vavrisovo daily budu nesmírně zvědav !
-
Komentář upraven 14. 11. 2018, 14:04:05
-
Komentář upraven 14. 11. 2018, 14:04:20

reagovat
beastar
14. listopadu 2018, 14:45
0

300 papouchů za pravidelnou ozdobu servisu mi nepřidje hodně. I jako ozdoba zahrady či parkoviště poslouží dostatečně. Joo a vlastně ještě by tady byla pěkná Audi RS6 :D

Vavris Vavrisovic
14. listopadu 2018, 15:02
0

vavrisovo daily bude vzhledem k uvaleným penězům za tu placatou srajdu nějaká stádovitá nuda za pár šupů, která půjde v zimě otřískat o závěj, aniž by měl člověk tendenci ronit slzu... :-) točím se v kruhu omega, is200, e46, e39, nějaké quattro, lego... prostě mám dojem, že musím mít rwd nebo awd, protože bude v zimě sníh. Nakonec stejně nasněží jednou, takže se zbytečně omezuju mimo fwd, ale nechte mě , já se rád trápím :-)

MartinCoupe
14. listopadu 2018, 15:05
0

A co 5-Reihe E60 anebo 7-Reihe E65? Ceny už jsou proklatě nízko...

beastar
14. listopadu 2018, 16:32
0

e65 :D To jo no je to levný a proklatě. Jenže co kus to totální krám. Teda v těch totálně levných vodách. e60 je na tom podobně a navíc ... čistě subjektivně já vim. Tfuj tajxl vždyť je to bengl. Spíš mě zajímá ta placatá věc? To zase budě nějaká chujovina typu Rx8.

krab
14. listopadu 2018, 19:05
0

Omegy fakt nejsou ... E36 už v dobrým stavu nebývá levná, E46 za málo peněz taky podle toho bude vypadat. Stará A4 2.8 Quattro by nemusela bejt blbá, ale už vidím jak to auto bude vypadat. To by musela bejt náhoda, že se objeví zázračně udržovanej kus. Možná IS200 by bylo dobrý, třeba se nějaké objeví.

BubaaCZek
14. listopadu 2018, 20:23
0

@vavris Leon 4x4 nemusi byt spatna volba. Kdyz se to s tim umi tak je to dabelske

;t=7m0s

Omegy vazne uz nejsou. Kdyz uz ji vymenil i muj tata a to jich protocil a opravil spousty, tak uz vazne zadne rozumne nezustaly...

riderhenry
14. listopadu 2018, 21:54
0

Beaster: E65 určitě není krám, na svou dobu a věk naopak. Auto je to sice poměrně hnusné a má neskutečně kolotočářskou auru, ale nedokážu si představit lepší auto s nějakou zajímavou výbavou (často spíš až zbytečnou i na dnešní dobu), které by se dalo uvažovat jako rozumná volba s benzínovým osmiválcem (třeba i s LPG, které funguje v 7er perfektně) s nějakým omezeným rozpočtem. Právě E60 (a E61/Touring ještě víc) je problematická co se spolehlivosti týče. Ale jestli nějak vybočuje ze soudobé konkurence, to už bych si taky neodvážil tvrdit...

beastar
15. listopadu 2018, 01:25
0

Riderhenry: e65 je nejhnusnější 7. Jsou to v nižším rozpočtu zasyflený vrány. Kde půlka té supr výbavy nefunguje. Povětšinou klima, větráky, okna/o, naklápění světel a tak dále. Možná funguje v lpg docela dobře. Kus na plyn bude mít 600 000 v lepším případě. Jako daily to prostě je blbost. To nemluvim o tom jak je na tom většinou přední náprava. Kolotočářská image je to poslední co na tom vadí. Všechny diesely v tom nejedou a žerou olej i naftu po barelech. 3x stočený a některý jsou utahaný z tahání plaťáku s bobíkem;) Je to prostě průser skoro jako e60 a nějakej umrdanej mínusek na tom nic nezmění.

Zrovna Vavris a takový nudný dědkovský daily. S hromadou hnoje vně i uvnitř. Hodně ho asi nemáš rád;)

Co
Core
15. listopadu 2018, 11:27
0

Tak to bylo Beaste od srdicka,me si pobavil.....,jaky bawo by jsi doporucil aby to bylo alespon jeste trochu zabavne nebo originalni?Berme to tak ze normalni auta nas moc nezajimaj ani na denodenni pouzivani,dik m.

krab
15. listopadu 2018, 11:59
0

Ono víte co, kluci Beastar to myslí jako dobře. Obejděte si někdy pár bazarových sedmiček nebo S klase, Jagů XJ atd.. Uvidíte, že to jsou z 80% auta na práci. Tuhle jsem měl doma CLS 500 z roku 2005. To je auto, který jde sehnat klidně už za baťovských 199.900. I za míň... Kousek, který jsem si vzal na recenzi stál o kilo víc. A bylo poznat, že byl udržovaný a sám jsem si říkal, že by klidně stál i za hřích. Jenže přesně vím co se bude dít a vím, že dřív nebo později do něj půjdou peníze. Ať už se stane něco s airmaticem, nebo s brzdama SBC, nebo přestane fungovat něco z rozsáhlé výbavy v interiéru, prostě cokoli. Třeba to nepřijde první měsíc, možná ani první rok, když budu mít štěstí, ale dřív nebo později jo. A to není o tom zaplatit 10-15 tisíc za nějakou opravu. Spíš 50 a víc ... a může se ti stát, že těch 50 bude chtít auto za opravu co 3 měsíce v řadě. A budeš to auto nenávidět. BMW E65 je pravděpodobně ještě náchylnější na dražší potíže. A to se bavím o kousku, který stojí za to. Má nějak doloženou historii i nájezd. U většiny těch levnějších a prakticky u všech dovozů ( myslím dovozů obchodníkem, ne soukromě) prostě tu historii nevíš. Jak říká Beastar : Je to němec, pane! A návod k použití v italštině a v přihrádce parkovací lístek někde z Rumunska..

Z mýho pohledu je nákup takovýho auta naprostý vyhození peněz. Jedině s výjimkou velkýho štěstí, což se nevylučuje. Ale se štěstím u bazarový 745i E65 za 150-200 vůbec nepočítej. A když je nějaká solidní, hezká potom k mání za 350, tak každej brblá, že to je nesmyslně moc. Což je sice pravda, ale alespoň je šance, že si koupíš sedmičkový BMW, který tak i bude jezdit a ne šrot.

Nevím jak Beastar, ale já chtít zábavný/originální BMW, tak bych si koupil v ceně do 200 tisíc nejopečovávanější E36 328i, kterou na trhu najdu a dál bych se o ní staral, což nevylučuje denní ježdění. Když pominu bezpečnost při kolizi ( která je mizerná oproti novým autům) , tak údržba dobrý E36 je za pár korun. Přitom motor M52B28 je skvělý. Taky jsem ho měl v Z3 Coupe a byla to radost.

Prostě taky bych se vyprdnul pokoušet štěstí s 15 let starým přetechnizovaným strojem, protože ve výsledku to přidá spíš fakt jen starosti.

Inženýr
15. listopadu 2018, 12:18
0

Souhlasím jak s Beastarem, tak s Krabem. Ano, něco se najít dá (a téměř jistě to bude stát o hodně víc), ale spíše jsou to takové pastičky.

Ale ať mi nikdo netvrdí, že Němci dělají spolehlivá auta. Já snad neznám německou káru z období od roku 2005, co by neměla problémy. Čest výjimkám, ale je jich nějak málo.

Fa
Fandatik
15. listopadu 2018, 13:17
0

Co třeba W204 OM646 5g? Podle mě velice spolehlivé auto jako celek. Sice je zábavné asi jako frigidní štětka, ale aspoň jedno jsem za sebe našel. Ještě popřemýšlím.

Vavris Vavrisovic
15. listopadu 2018, 13:18
0

E36 a denní ježdění se vylučuje principielně. Za 5 roků bude totiž z té opečovávané E36 za 200 obyčejný orezlý hnus za 50. Z mých zkušeností trpí E36 na korozi z moderních BMW asi nejvíc. Takže e36 na denní ježdění klidně, ale nějakou obyč... a ne muzeální kousek.


-
Komentář upraven 15. 11. 2018, 13:21:15

beastar
15. listopadu 2018, 13:31
0

Krab: Díky za reálný pohled. Zejména italskej návod a rumunský parkovný je dost častý. U bmw i audi. Přesně krásná e65 nebude stát 2 kila. Bude 2x dražší a to je na daily škoda. To je tak pro fanoušky Bmw aby to jezdil srazy atp. Nebo koupíš paštiku. Dojetou a přijde to. Ok jde jezdit hez klimy, okna, na 10 let starejch mišelínech. Pak je to ale o ničem. Když máš bmw co tak nefunguje a nejezdí. Tak ho nemusíš mít.
S tou e36 bych klidně souhlasil. A snad i to co píše Vavris dává smysl. Vybrat si technicky dobrý auto. A vzhled až tak neřešit. Stejně by to šlo udělat i s e39. U těch e34 by to taky nějak šlo. To se ale dobrý už shání poněkud obtížněji. Kupovat ale pixlu narvanou výbavou převážně po 5 majiteli která jezdila s plaťákem Rumunsko, Německo obden je nesmysl. Což velká většina a8, Sk a 7er bude.

Z poslední doby sem takovejch aut viděl dost. A to musim říct že u těch S klasse je výskyt mrtvejch zombie polomrdin menší. Nemaj totiž takovou popularitu u lower bossů Kosovský mafie. A kšiltofkářů z parkovišť jako 7er.

krab
15. listopadu 2018, 13:35
0

To je fakt teda... Stačí na to pořádná zima, kdy se bude hodně solit. Poslední dobou se nám takový zimy vyhýbají...
To byla ale spíš reakce na CORE s tím : jaký zajímavý BMW doporučit. E36, hlavně kupé už jsou docela na silnici neobvyklej úkaz a člověk ( já aspoň) se po nich vždycky otočím.

Pro tebe Vavris nevim, asi číhej na Omegu :-D

MartinCoupe
15. listopadu 2018, 14:05
0

Dobře se to rozjelo... Tak samozřejmě kupovat nejlevnější E65 v CZ je double fail. A co takhle Alpina B10 anebo B3.3?

Inženýr
15. listopadu 2018, 14:21
0

Vavris: Já bych z tebou uvedených aut doporučoval hlavně IS 200 a Legacy, případně nějakou starší Imprezu. Trochu té koroze tam může být, ale nebude to horší než třeba E46. Co se však týče Lexusu, nejsem si jistý že tobě osobně ten výkon bude dostačovat. V dynamice je to takový lepší průměr. :)

Nějaké dobré Quattro by taky mohlo být super, ale třeba B5 už má svoje roky a těch hezkých kusu není až tak hodně.

beastar
15. listopadu 2018, 14:52
0

Alpina ? :D No jako dobrý. Nakonec je to stejně obyčejný BMW s plaketou. B3 3.3 nejlevnější kusy od 320 000 - 350 000,- takže to bude asi dost mimo rozpočet. A vzhledem k tomu, že podle všeho chce něco obyčejnýho tak Alpiny asi nebudou ta pravá cesta. K B10 se nebudu ani vyjadřovat to je vyloženě mimo terč. A problém s tou e65 je že to nemusi být v CZ. Ono i v Německu máš pěkný kusy drahý. A zbytek je šrot. CH a NL tam budou krásný za nesmysl ceny.

Nakonec to je přesně o nějakým tom Lexusu, Quattru... neni nutný B5 do dvou kil se vlezeš i i novější platformy. A třeba to Legacy to je vyloženě volba rozumu.

Inženýr
15. listopadu 2018, 15:05
0

Beastar: Ty dvě kila mi nějak ušly. :D Podle toho co psal Vavris jsem měl pocit, že ten rozpočet je o hodně menší. Kromě toho tady někdo mluvil o Opelu Omega což je auto za cenu flašky Božkovu.

riderhenry
15. listopadu 2018, 17:47
0

Stále trvám na tom, že E65 je v kategorii luxusních limuzín (soudobých) sice strašně hnusné, ale jinak povedené auto - konkrétně 750i, která je navíc velmi vhodná pro zástavbu LPG a tudíž poměrně ekonomická co se spotřeby týče, což má pro značnou část lidí dost velký psychologický efekt (protože se to nejlépe počítá a nejvíc vidí, obzvlášť když si většina lidí nesleduje ostatní náklady...). A tady se rozjede diskuze o rumunských 7er za 150 000 Kč... OK, to asi fakt nebude dobré auto. Ale s trochou snahy od těch 300 000 Kč se nabídka zvětšuje ty auta jsou na servis méně nákladná než E60/E61 (opět, když nebudeme srovnávat "dědovu" 5er s nějakou tou rumunskou 7er za 150k). Přitom výbava je úplně jinde. Že to má strašné diesly, to je poměrně nepodstatné, viz výše. Netvrdím, že to člověk bude provozovat za náklady Fábie 1, ale jsem přesvědčený, že bych spíš ušetřil, oproti současné 330i s přímovstřikem. Ale to je spíš otázka toho, jestli člověk chce vystoupit z nějaké škatulky "je to luxusní BMW, tak se to sere", nebo dá spíše na zkušenosti lidí, co ty auta opravují. Ideálně i s takovými pak to auto vybrat a koupit.

Btw. Vavriosiv daily káru nedoporučuji, reagoval jsem jen na komentář k 7er, kterou jsem poměrně dost studoval v minulých měsících.

MartinCoupe
15. listopadu 2018, 19:55
0

Sorry, s tou E65 jsem začal já. Přišlo mi to ekvivalentní k tý X350...

Jimi
15. listopadu 2018, 21:06
1

Možná jen doba zajímavých a zároveň provozně výhodných bavoráků prostě na čas skončila, těch problémů s novějšími je možná podobně, ale s násobně dražším řešením...celkem postačí, co prosákne z autorizovaných servisů, co se musí udělat jenom v rámci záruky- to jsou klidně celé motory, převodovky... to není kritika, bohužel jenom konstatování... dlouho jsem už nezaznamenal doporučení na nějaké novější bávo...

Co
Core
15. listopadu 2018, 11:31
1

Klidne bych doporucil bmw e34 525ix.

reagovat
beastar
15. listopadu 2018, 13:33
0

Proč ne. Jenom sehnat za nějakou rozumnou cenu. Samozřejmě ve stavu. E34 je i jízdně hodně slušná jenže musí ten podvozek fungovat jak má.

Co
Core
15. listopadu 2018, 13:59
0

Prave ze jizdne me prekvapila,zadnej sport a jen pohodli,vetsinou staci vymenit koule na nivo a je to ok,power je tusim 35 na predek a 65 na zadek a na mokru se to da normalne utrhnout,jen ta rez je vsude,ja snad slisim kdyz je motor vypnutej to chroupani jak to auto žere.....

Inženýr
15. listopadu 2018, 14:25
0

E34 by nemuselo být špatné, pokud se sežene dobrý kus. Já si ovšem myslím, že je to moc staré auto a ty normální budou stát příliš.

beastar
15. listopadu 2018, 14:48
0

To jo no. Blbě by se to shánělo. A přesně ty normální budou stát opravdu hodně. To bude problém případně i pěkné e36. Bude drahá.

Fuller
20. listopadu 2018, 01:11
0

Ixo v E34? No, hodně štěstí. Když pominu cca 9000ks vyrobených, že se prakticky neprodávaj a nad to E34 prostě hnijou (sám jsem jednu měl), tak sehnat funkční a nějak vypadající by bylo nejenom těžký, ale stálo by to tak 150+. A sehnat díly na IX taky neni sranda, takže já bych tohle nedoporučil.
Byť je E34 skvělý auto. :)

Co
Core
15. listopadu 2018, 14:06
0

https://www.sportovnivozy.cz/109299-bmw-3-e36-320i-touring

Chtel jsem si ji nechat pro sebe ale podelim se,sekvencniho plynu bych se vubec nebal,obvzvlaste po tom co si tady tankujeme do nadrzi a rikame tomu benzin.

reagovat
Co
Core
20. listopadu 2018, 15:52
0

Tak kdopak ji koupil,priznejte se.....

sheogh
16. listopadu 2018, 16:35
0

Ty jo, celkem v pohode vyber... Vyjma teda toho SsangYongu - presne tato obluda (akorat s logem SY, ne Daewoo) tu parkuje pred barakem, budto se sem majitel pristehoval, nebo (tomu se chce verit min) si to nedavno nekdo koupil. Motor z mergla je fajn, ale ten zbytek...

Podmotorovane XJ by slo, sice mu "fanousci znacky" (rozumej magori a autisti) rikaji Volha, ale jak tu kdosi zminil, oproti dnesnim tlustochum je ten kocour anorektik.. :-)

Ja bych jeste doplnil variantu setriveho (nebo zbankrotovaneho) autickare - Citroen Xantia - ma koule, a paradni zavej cudliku na palubce... takovej kontrast k tem dnesnim dotykacum.. a klavesnice na PIN je dokonala :-) .. i kdyz, V6 uz mozna tak lacina nebude, protoze jangtaaajmr...

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem