načítám data...

Beaumont

JménoMartin Beaumont
BydlištěBrno-město
Registracepřed 19.9 měs.
Poslední aktivitapřed 4.1 dny
Komentářů u článků28
Pozitivních komentářů u článků15
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Be
Beaumont
07. června 2019, 15:39
0
Italsko-americké automobilové kamarádství

A hlavne taky poladenym motorem, hlava je od Cosworthu.

Be
Beaumont
07. června 2019, 11:25
2
Be
Beaumont
07. června 2019, 11:23
1
Italsko-americké automobilové kamarádství

Tech prikladu by se naslo mnohem vic, treba Chrysler TC by Maserati. Vzpomnel jsem si na nej, protoze jsem u jednoho dealera v Las Vegas videl nadherny kousek, jeden z 501 s manualni prevodovkou. A ma najeto asi 9.000 kilometru, cili je to uplne nove auto!

Be
Beaumont
30. května 2019, 15:35
1
Ptejte se: Spojení zábavy a pohodlí za 400 tisíc

Laguna Coupe ano, je to krasne a povedene auto. Kousek jsem.s tim jel a podvozek 4Control je spicka, ve vyssim tempu drzi a pritom ve meste to ma polomer otaceni jako Clio. Jen se potreba se za kazdou cenu vyhnout naftovemu sestivalci 3.0 dCi, to je z hlediska spolehlivosti naprosta past. Benzinovy V6 srazi pomaly automat, takze souhlas s textem: dvoulitr turbo benzin manual je ta spravna volba!

Be
Beaumont
14. května 2019, 12:23
2
Autíčkář se ptá: Které auto je nejvíce neprávem přehlížené či opomíjené?

Za me urcite Cadillac ATS. To auto se naprosto vyrovna srovnatelnemu BMW rady 3 a pritom o nem v Evrope nikdo nic nevi, i kdyz se tu uz x let oficialne (!) prodava, se zarukou a vsim ostatnim, i kdyz bohuzel jsem se ctyrvalcovym motorem (V6 je lepsi). A krome toho vseho IMHO fantasticky vypada.

Be
Beaumont
05. května 2019, 20:19
1
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

U mě jako naprostého Italofila to asi překvapí, ale v dětství jsem vedle Themy 8.32 s motorem Ferrari (ano, z plakátu) strašně toužil po tomhle: Panther Solo 2

http://peterspanthers.co.uk/wp-content/uploads/2017/11/panther_solo2-1024x576.jpg

https://www.carligious.com/images/easyblog_articles/266/b2ap3_large_Panther-Solo-2-2rw.jpg

Be
Beaumont
05. května 2019, 20:14
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

To je dooba, kdy začínaly airbagy a do menších středu je zatím neuměli dát...

Be
Beaumont
23. dubna 2019, 21:16
1
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Vím, že to neplní jeden z parametrů zadání, ale co Alfa Romeo Spider generace 916 s třílitrovým V6 Busso? Ten motor je vynikající ve všech ohledech (s výjmkou spotřeby) a podvozek je taky odladěný naprosto skvěle. Nejde s tím driftovat (ani žádný lift-off oversteer, díky Bohu), ale zábavnost mu rozhodně nechybí, neztratí se ani na okruhu. K tomu rychlé a přesné řízení jako u všech Alf... Snad jen postavy nad 190 cm mohou mít trochu problém při natažené střeše.

Be
Beaumont
18. února 2019, 19:24
1
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Kdyz uz nejakou takovouhle premiovku, tak bych asi volil Jaguara XF kombi - sice je to vzdycky nafta, ale jizdne lepsi nez Audi a rozhodne hezci nez BMW E61. A ta Insignia OPC z komentare vyse je taky dobry napad.

Be
Beaumont
06. února 2019, 20:43
0
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

A jeste jedna kacirska: za 400 tisic uz jsme na dosah nejake predvadeci / rocni Astry 1.4 turbo se 150 koniky, coz taky nejede zle...

Be
Beaumont
06. února 2019, 20:41
1
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

Mondeo minule generace, bud 2.5T petivalec, nebo 2.0T Ecoboost (coz ale znamena v 99% automat). Alfa 159 je na prespavani asi mala, Lancia Kappa kombi na daily auto moc stara a Jag XF kombi drahy (prinejmenism na provoz).

Be
Beaumont
22. ledna 2019, 12:50
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Potvrzuji, že nová Insignia je super. Sám ji mám v hledáčku jako jednoho z favoritů na příští denní potah, zatímco o Mazdě 6, Supu nebo dokonce Passatu vůbec neuvažuju. Jen bych upozornil, že motor 1.5 benzín je spíš pro klidné povahy, tichý, ale nic rychlého. Nafta 2.0 CDTI jede o poznání dynamičtěji, o benzínu 2.0 turbo (byť s trochu váhavým automatem) nemluvě. Bohužel jsem se ještě nesvezl v Insignii 1.6 turbo benzín (200 koní), ale v Astře je to vynikající pružný a dynamický motor.
Mondeo taky není špatné, ale Insi mi přijde skoro ve všem o chloupek lepší.

Škoda, že Alfa Giulia, Cadillac ATS (což je BTW skvělé auto!) a Jaguar XE nejsou kombíky...

Be
Beaumont
17. prosince 2018, 12:57
1
Řidičské rukavice - ano či ne?

Ridicske rukavice pouzivam do veterana s plastovym vencem volantu a taky do kabrioletu-veterana, ktery ma sice volant obsity kůži, ale samozrejme bez vyhrivani. Ke starym autum to proste IMHO patri a hlavne to funguje.

V modernim aute na zimu pouzivam normalni tenke kozene rukavice (bez otvoru) a jak auto zacne topit, sundavam je.

Be
Beaumont
14. listopadu 2018, 22:29
0
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

Vojta: auto ma najeto kolem 150 tkm, z toho necelou tretinu jsem dal ja (jako daily jsem Alfu pouzival jen asi dva roky, pak uz presla do statutu "hracka"). Nevim, co beres jako ostre: v omezovaci otacek je na dvojku nebo trojku dost casto, na okruzich uz si taky svoje odjela, prumernou spotrebu mivam nekde mezi 11 a 14 litry na sto podle trasy... Samozrejme menim olej po max. 10tkm a rozvody taky spis driv. S prehrivanim jsem nikdy zadny problem nezaznamenal, jediný vetsi problem co jsem resil byly brzdy a to kvuli potizim se shanenim dilu.

Be
Beaumont
14. listopadu 2018, 19:35
2
Autíčkář na lovu: Vavrisovy vozy pro každý den

Ja zrovna GTV 916 s 2.0 V6 TB mam a par let jsem ho jako daily pouzival, dokonce jsem mel i sadu zimnich kol. Par veci:
1) Foukane Busso neni o nic horsi nez atmosfericke, snad jen chce casteji nastavovat ventilovou vuli a nektere specificke dily se trochu hur shaneji. Jezdi ale skvele.
2) Zkusil jsem uz hodne aut, ale tak fantasticky naladeny podvozek a rizeni jako GTV jich mělo jen malo. S tim autem se daji v zatackach delat neskutecne veci a ono drzi a drzi a drzi. Zadna pretacivost, jen stabilita - presne jak to mam rad (pretacivost NESNASIM).
3) Pokud jde o vnitrni prostor - merim 193 cm a presne proto jsem si sehnal kus s latkovymi sedackami. Ty jsou totiz v GTV ukotvene o par cisel niz nez kozene (latkove nemaji vyhrivani) a tudiz se do auta vejdu i ja. Ano, s kozenymi sedadly je tak 185 cm rozumne maximum.
4) Jo, to auto je strasne neprakticke - nizky podvozek, dlouhe tezke dvere, kufr tak na dve baleni po 6 PET lahvich vody a konec. To je ale dan za sportovni auto.
5) Oproti Fiatu Coupe ma GTV podstatne lepsi zadni napravu a tudiz v zatackach snese mnohem vic. Zase Fiat s turbem je o neco rychlejsi v primce.

GTV je uzasne auto. Ani s novějším GT 3.2 V6 se v zatackach tak nesvezu, prestoze GT je silnejsi a lip brzdi.

Be
Beaumont
28. září 2018, 20:32
0
BMW i8 Roadster: Úplně jiný supersport

Mám rád klasická auta, miluju veterány, mám doma i jedno BMW ze 70. let. Na hybridy a modernu moc nejsem.
ALE: v i8 jsem se před časem projel (bylo to kupé před FL) a to auto je úplně skvělé! Líbí se mi, bavilo mě a říkám na rovinu, že kdybych si dnes mohl vybrat do své garáže jedno moderní BMW, tak bych bral právě i8. Raději než novou M5, raději než 750iL, dokonce raději než nádhernou novou 850i.

Be
Beaumont
27. září 2018, 13:45
0
Opel Astra 1.6 Turbo: Jedno auto pro všechny

Diky za test, tohle auto je jeden z horkych kandidatu na muj pristi "potah". Jen pro ujisteni: testovana verze byla jeste BEZ filtru pevnych castic, je to tak? Verze s filtrem by tusim mela mit 300 Nm.
Prave toho filtru se trochu bojim, aby to autu neubralo na dynamice, ktera je (bez filtru) velmi prijemna...

Be
Beaumont
24. července 2018, 11:00
0
Co musí umět dobrý automobilový novinář?

Ja to vidim trochu jinak: u bezne dostupneho auta nepotrebuju, aby mi tester povidal podrobne o Interieru, kufru a infotainmentu. Na to si radeji zajdu do prodejny a za dvacet minut to vidim sam. Ale pujcit si kazde pro me zajimave auto na svezeni uz je komplikovanejsi, nemluve o tom, ze udelat si obrazek o jizde trva dele (rekneme min. hodinu, spis vic). Navic na svezeni nemusim zrovna mit idealni podminky (napr. neznam okoli, zrovna prsi / snezi...). Takze od novinare cekam, ze mi podrobne popise, jak se mu v aute jelo. A mel by v ramci moznosti zkusit i limity podvozku, klidne i u rodinneho kombiku nebo nakupni tasky. Nejlepsi by to bylo ve srovnatelnych kontrolovanych podminkach nekde na polygonu, ale chapu, ze to je obtizne zajistit. S každým autem se prece muzu dostat do krizove situace.

Be
Beaumont
11. července 2018, 11:13
1
Ptejte se: Luxusní GT jako nový služebák

Navrhuji Alfu Giulii Veloce, 280 koni, 4x4, za ty penize bude nova nebo skoro nova, urcite jeste spoustu let v zaruce. Fantasticky podvozek, kupodivu i slusne pohodli. Jediny problem: povinny automat...

Be
Beaumont
01. července 2018, 14:21
1
Za závody klasiků nemusíte do Goodwoodu!

Jeste bych dodal, ze v Brne se nezavodi jen na okruhu, nybrz posledni roky take na Vystavisti (BVV) v ramci tzv. Revivalu. A podivana je to taky paradni, srovnatelna s okruhy.
A pokud chcete vyrazit do ciziny, ale Francie nebo Anglie jsou moc daleko, tak skvele zavody se jezdi i na Salzburgringu a zejmen tzv. AVD Oldtimer Grand Prix na Nürburgringu (prevazne na nove GP trati).

Be
Beaumont
15. května 2018, 21:16
0
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

Přesně tak, Grande Punto je ideál, na svou kategorii pohodlné, tiché. Jen bych se možná spíš podíval na motory 1.4, ať už 8V, nebo 16V, případně dokonce fantastické turbo 1.4 T-jet (to už ale asi bude mimo rozpočet). Jednoduchá robustní technika, karoserie nerezaví, díly za pár šupů, případně na vrakovišti taky k sehnání.

Be
Beaumont
10. dubna 2018, 13:12
0
Ptejte se: Hledání neexistujícího sportovního sedanu

Byl jsi rychlejsi... Ale GTA uz je dost drahe, stacila by 2.5 V6 na sportovnim podvozku.

Be
Beaumont
10. dubna 2018, 13:10
0
Ptejte se: Hledání neexistujícího sportovního sedanu

A co Alfa 156 2.5 V6? Netusim, jestli vubec mohla mit sklopne zadni sedacky a vek uz taky bude hranicni, ale jinak pozadavky splnuje dokonale: lehka a lehkonoha, skvely podvozek, rizeni a sedacky a hlavne ten MOTOR!!! Tocivy, silny a spolehlivy, kdyz dostava co potrebuje.

Be
Beaumont
07. dubna 2018, 19:56
0
4 + 1 perla retro-designu

Přece by reinkarnace Fulvie, jedné z nejlépe jezdících předokolek své doby, nemohla být zadokolka, to by byl nesmysl...

BTW já osobně zadokolky vůbec nemusím, až do nějakých ca. 300 koní je mi přední náhon mnohem milejší.

Be
Beaumont
07. dubna 2018, 14:05
2
4 + 1 perla retro-designu

Osobně je mi strašně líto, ž edo výroby nešel koncept novodobé Lancie Fulvia Coupé z roku 2003, postavený na mechanice Fiatu Barchetta. Viděl jsem ho tenkrát ve Frankfurtu na výstavě naživo a byl naprosto dokonalý...

Be
Beaumont
29. ledna 2018, 22:56
1
Kdy se psaly zlaté časy automobilů?

Ja hlasují pro 90. leta. Vetsina aut uz mela pozinkovane karoserie, takze prilis nerezavela, mela ABS, airbagy a tedy alespon trochu slusnou bezpecnost a vetsina tech zajimavych se dala koupit s klimatizaci. Na druhou stranu potad jeste byly k mani auta mnoha koncepci, nezmrsena emisnimi predpisy (nebo alspon ne moc), s hydraulickymi posilovaci rizeni, tocivymi motory a zvladnutelnym mnozstvim elektroniky.

Be
Beaumont
02. ledna 2018, 18:40
1
Mazda3 G165: Návštěvník z mechanického vesmíru

V Mazdě jsem nejel, ale nepochybuji o jejím zaměření na řidiče. Nicméně totéž platí už mnoho let o jiné značce, a tou je Alfa Romeo. I ty nejlevnější a nejslabší Alfy mají perfektní podvozky a řízení, "cuore sportivo" je cítit klidně i z Alfy 33 1.4 nebo základního MiTa / Giulietty.

Be
Beaumont
02. ledna 2018, 18:37
0
Nejpodivnější nápady automobilových konstruktérů

Není pochyb o tom, že XL1 je z jakéhokoliv praktického pohledu nesmysl, že jde v podstatě jen o ukázku technických možností. Ale měl jsem možnost si do té věci sednout a i s mým 193 cm jsem měl uvnitř místa dost. Bohužel projet jsem se nemohl. A ještě snad drobnost: podle mého jde s přehledem o designově nejpovedenější Volkswagen za posledních mnoho a mnoho let

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford F150 FXR 2013
Ford F150 FXR

2013 rok výroby
364 koní výkon
3 500 ccm objem

Volkswagen Touran  2006
Volkswagen Touran

2006 rok výroby
103 koní výkon
1 986 ccm objem

Dodge Durango  3.6 GT 2018
Dodge Durango 3.6 GT

2018 rok výroby
300 koní výkon
3 632 ccm objem

Pontiac Trans Sport  2000
Pontiac Trans Sport

2000 rok výroby
185 koní výkon
3 350 ccm objem

Volkswagen Scirocco R packet 2009
Volkswagen Scirocco R packet

2009 rok výroby
160 koní výkon
1 390 ccm objem