načítám data...

8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

Narazila na své cenové dno, nabízejí velmi zajímavý poměr věku, výkonu a ceny anebo se dá předpokládat, že již zanedlouho bude problém nějaké hezké sehnat... Tahle auta byste si měli koupit právě teď!

zobrazit celou galeriiBazarový snílek, TopX: 8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

Nebojte, tohle nebude další článek o investičních autech a podprahové sdělení pro jejich majitele, aby začali jejich ceny šroubovat nahoru. I když se v následujících odstavcích objeví vozidla, u kterých lze v budoucnu růst ceny předpokládat, neměli jsme za cíl sestavovat seznam vozů, na kterých zaručeně zbohatnete. Naší snahou bylo spíš najít taková auta, jejichž nákup dává v současné době z nějakého důvodu větší smysl, než kdy jindy a měli byste si je pořídit právě nyní. Automobilový trh se totiž neustále mění. Mění se skladba a dostupnost modelů, mění se konkurence v jednotlivých segmentech a to dohromady mění také pravidla hry při pořízení staršího vehiklu určeného pro radost. Jak už bylo řečeno, u některých aut se můžeme oprávněně obávat budoucího růstu ceny. Jiná zase pomalu mizí z nabídky a prováhání vhodného okamžiku může znamenat složitosti při shánění toho správného exempláře v budoucnu. No a pak jsou tady auta, která jsou zkrátka jen cenově zajímavá s ohledem na své vlastnosti a nynější konkurenci. Tato auta byste si měli koupit právě teď!

Audi TT (8N)

Myslím, že už je nejvyšší čas zahodit předsudky vůči designovému skvostu z Ingolstadtu a sejmout z něj konečně nálepku přepravníku středně pokročilých zlatokopek (při současných cenách tedy už spíš vyžilých či šeredných zlatokopek) a provinčních fotbalistů. Audi TT zasáhlo trh prémiových kupé silou naštvaného Hulka a stalo se okamžitě hitem – vždyť maďarská továrna v Göyeru spolkla snad všechny dělníky z Balkánu, když se snažila pokrýt obrovský zájem o auto, kterého se nakonec vyrobilo více než 275 tisíc kusů. Na trhu se tedy stále pohybuje velké množství exemplářů. Nicméně první kousky právě dosahují věku 20 let a TT pravděpodobně dosedlo na své cenové dno. 

Slušná auta motorizovaná jednotkou 1.8T ve výkonové variantě 180 koní se dají pořídit už za 100 tisíc Korun. Výkonnější varianta, kdy přeplňovaná osmnáctistovka produkuje 225 koní a je spojena výhradně s pohonem všech kol realizovaným skrze viskózní spojkou Haldex, se vleze do 150 tisíc. Zapomeňte, že jde jen o překarosovaný Golf. TT možná neuvede řidičské puristy do zážitkového koma, avšak to nic nemění na tom, že jde o krásné a kvalitně vyrobené auto se silným a spolehlivým motorem postavené na laciné lidové technice. 

Proč koupit právě teď?

Protože TT jsou levná a nebudou. Neřekneme vám, zda bude světu trvat pět nebo deset let, než se znovu dojme nad tvary originálního kupé a roadsteru, vemte však jed na to, že   TT bude v dohledné době opět v kurzu a najít hezké auto za 100 tisíc už nebude reálné.

Mini Cooper S (R53)

Honza před několika dny ve svém článku naznačil, jak by to mohlo dopadnout, kdyby u první moderní inkarnace Mini převážil britský pragmatismus nad germánským retrem. Koncept ctící původní hodnoty klasického Mini byl jistě velmi účelný, ale já jsem vážně rád, že nakonec pod taktovkou BMW vznikla ta roztomilá a přitom děsivě naštvaná, prskající a drzá stylovka s kopou sportovního talentu. Mini Cooper první moderní generace si okamžitě získal srdce stovek tisíc Evropanů a Evropanek, přičemž varianty Cooper S a Cooper JCW jen tak mimoděk trochu rozházely píseček mezi elitou ostrých hatchbacků.

Cooper byl dravý, hravý a hyperaktivní. Skvěle se ovládal, díky kolům v rozích a nízké hmotnosti měl minimální setrvačnost a spíš než nedotáčivostí se vyznačoval přetáčivostí. Zpracování nebylo bůhvíjaké a s přibývajícími léty se ukázalo, že ani spolehlivostí nebude Mini patřit na špičku, ale jakmile jste narazili na správný kus silnice, přinášelo Mini čirou radost.

Proč koupit právě teď?

Minikům první generace už je nyní kolem 15 let. Počet vyjetých a zbědovaných kusů roste a najít hezké auto je v případě ostrých variant (Cooper S je interně označován R53) čím dál těžší. To je první důvod, proč je nejvyšší čas hledat to správné Mini v té správné barevné kombinaci. Dalším faktorem je cena. První generace moderního Mini totiž bude pravděpodobně do budoucna tou nejcennější. Je jízdně čistší než následující generace a stále vypadá jako Mini, nikoli jako ‘maxi’ současná generace. Jedině v Cooperu S a JCW R53 najdete pod kapotou šestnáctistovku dopovanou kompresorem. Motor s dmychadlem Eaton M45 jednak netrpí prodlevou turba použitého u další generace a druhak se pod plynem prezentuje krásným kňučením. Cooper první generace má také hydraulický posilovač řízení, mnohem lepší, než elektrické systémy následníků.

Subaru Impreza WRX STI ‘Bugeye’

Podobně jako Audi TT vzbudila druhá generace Imprezy při svém vstupu na trh poprask svým vzhledem. Na rozdíl od německého kupé však způsobovala spíše kyselé škleby než zírání s otevřenou pusou. Dva šišaté ovály zasazené mimo linii masky se evropským zákazníkům do vkusu moc netrefily. Vlastně si nejsem jistý, zda se trefily do vkusu obyvatelům byť jediného kontinentu na této planetě (mě se náhodou Bugeye líbí z Imprez asi nejvíc. Ale já jsem Marťan. -VojtaD-). Broučí kukuč byl tradiční subarácký designový přešlap a také z tohoto důvodu přispěchala automobilka s faceliftem již po třech letech výroby. Vzhled je však asi to poslední, čím je třeba se u Subaru zabývat. Impreza interně označovaná kódem GD byla první, jež na náš trh přinesla také vrcholnou variantu zakletou v šestici písmenek WRX STI. Rallyoví srdcaři lačnící po novém Subaru mohli konečně okusit, jak chutná dort upečený třemi diferenciály a šéfkuchařem dvoulitrovým boxerem, který na první pohled působil ospale, ale od 3 500 otáček rozdával rány jako Conor McGregor.

Proč koupit právě teď?

Zeptejte se fanouška Subaru, které WRX STI je nejlepší a zřejmě vám většina ukáže na úplně první generaci, která se prodávala výhradně na trzích s pravostranným řízením. Ta kombinovala výbušné výkony s muší vahou okolo 1 200 kg a z toho pramenící agilita a stáčivost je pro mnohé nepřekonatelnou kombinací. Právě proto její ceny již překonaly novější následovníky (třebaže se prodávají v RHD konfiguraci). WRX STI GD přibralo zhruba 200 kilo, ale to je pořád o kus méně, než kolik hmotní současné obézní STI překonávající 1,5 tuny. Pod kapotou se nalézá motor EJ20T – spolehlivější a odolnější jednotka, než servisně mizerný 2,5 litr EJ25, který se do STI začal montovat od roku 2006. No a konečně je generace GD ještě Impreza opatřena klasicky měkce naladěným šasi, mnohem poddajnějším a vhodnějším pro teror nějaké zapomenuté silničky třetí třídy, než tvrdé podvozky, kterými se z čista jasna začalo WRX STI prezentovat od třetí generace.  STI GD je v současnosti tou nejdostupnější generací. Kupujte, než domácí závodníci zničí i ta poslední nebouraná (čti dobře opravená – moudro říká, že nebourané STI neexistují) auta.

Honda Civic Type-R EP3

Podobně jako druhá generace Imprezy přinesla Evropě okusit sladké plody zkratky STI, byla sedmá generace populární Hondy Civic pionýrem v zavedení kultu zvaného Type-R, který si do té doby hamižní Japonci sobecky syslili pro své midnight racers na nočních touge. Civic Type-R sedmé generace zvané EP3 na první pohled nevypadal zrovna sportovně, právě proto si vysloužil přezdívku ‘breadvan’ neboli pekařská dodávka. Jeho technika však bezesporu patřila k tomu nejostřejšímu, co se tehdy dalo v karoserii kompaktního hatchbacku pořídit. Atmosférický dvoulitr K20 má říz jako domácká režná, točí 8 000 otáček a jeho reakce na plyn se již nedají při současných emisních normách zopakovat. Sériový výkon 200 koní pak šel snadno šroubovat o další desítky výše pouhým použitím komponent s JDM varianty.

Podvozek tvořený vpředu vzpěrami McPherson a vzadu nezávislým zavěšením pomocí trojúhelníkových ramen poskytoval agilitu i poddajnost, aniž by tušil, že poslouží také jako argumentační kyj na sprostou torzní příčku, kterou Honda v rámci úspor osadila následující generaci FN2 alias ‘UFO’. Civic Type-R se podobně jako ostatní sportovní Hondy té doby stal velmi oblíbeným nástrojem nadšených řidičů a účastníků okruhových dní, protože zvládal vysokou zátěž a podával srdnaté výkony na trati. Jen elektrický posilovač řízení s mizernou zpětnou vazbou byl kaňkou na tomto díle. 

Proč koupit právě teď?

Pořídit Type-R EP3 ještě před pár lety nebyl velký problém. Zajímavé a zachovalé vozy však začínají ubývat. Type-R EP3 také začíná nenápadně překonávat cenu novějšího Type-R FN2. Protože ostrý Civic stále představuje velmi oblíbený nástroj amatérských závodníků a okruhových nadšenců, dá se předpokládat, že v následujících letech bude shánění hezkého Type-R EP3 ještě mnohem obtížnější, než nyní.

Volvo C70

Když jste v polovině devadesátých let minulého století nakráčeli do showroomu Volvo s odhodláním koupit si tam auto, měli jste dvě nezpochybnitelné jistoty. Bude to jedna z nejbezpečnějších věcí, ve které můžete vozit své blízké a také se bude velmi podobat výtovru, který váš potomek doma poskládal z hracích kostek. Volva byla hranatá jako hrdinové 8-bitových her. Na podzim 1996 se však na autosalonu v Paříži odhalilo Volvo C70 a všechny přítomné můzy musely omdlévat dojetím. Výrobce krabic od bot začal nabízet zákazníkům jedno z nejelegantnějších vozidel na trhu. Krásný design byl podpořen barevnou paletou.

Odstíny Venetian red, Turqoise a především Mango metallic nechaly vyniknout harmonické linky karoserie v plné kráse. Nový design se snoubil s klasickou severskou technikou. Pod kapotou se nalézaly výhradně spolehlivé a odolné pětiválce, z nichž nejvíce pozornosti určitě vzbuzovala vrcholná varianta 2.3 T5 opatřena turbodmychadlem a disponující 240 koni a 330 Nm. A aby to komfortní GT zvládlo, pomáhali Volvu s laděním podvozku britští TWR.

Proč koupit právě teď?

V případě Volva C70 už je ‘teď’ možná pozdě. Najít hezký kus se v tuzemsku prakticky nedá – kdo jej má, neprodává. Za hranicemi je nabídka širší, ale také v Německu už bude třeba čekat a rychle jednat, když se ta správná C70 objeví. A protože Volvo je nyní čínské, žádný pětiválec už v něm nikdy neuvidíme a design cé-sedmdesátky bude s přibývajícími roky jen zrát, otálet s nákupem rozhodně nedoporučuji.

Renault Mégane RS Mk.III

Kdo je králem ultimativnější větvě hot hatchů posledních let? Bez pochyby Renault Mégane RS třetí generace. Auto, nad kterým se svorně rozplývají takřka všechny motoristické magazíny světa, rozplývají se majitelé, rozplývají se všichni. Snad jen vlastníci drahých sportovních vozů, které byly francouzským kompaktem zle zostuzeny na okruhu, nemohou Méganu ve variantě RenaultSport přijít na jméno. Alfa predátor svého segmentu si získal přízeň komplexním souborem vlastností. Počínaje řízením s dostatkem citu, přes dvoulitrový turbomotor s hutným zátahem a konče brilantním podvozkem a ovladatelností. Čím rychleji jedete, tím lépe Mégane RS funguje.

Proč koupit právě teď?

Je vám patrně jasné, že Mégane RS nebude patřit k autům, kterých by snad bylo na trhu nedostatek a ani zdaleka nedosáhl na své cenové dno. Proč je tedy v našem seznamu? Již za zhruba 400 tisíc se dá pořídit pětiletý a zachovalý Mégane RS 265 na podvozku Cup se samosvorným diferenciálem a sedadly Recaro, který bude mít kondici a výkony blízké novému vozu. Jinými slovy, za 400 tisíc pořídíte auto, které bude spolehlivé, pevné a drtivě rychlé za každých okoností. A také mnohem levnější, než Focus RS, Golf R nebo Civic Type-R – konkurenti, kteří Méganu sekundovali na vrcholu potravního řetězce. Věkem bude už jen chřadnout a cena bude klesat pomaleji, koupit jej teď není vůbec špatný nápad. 

Porsche 911 Carrera 996

Čtvrtá generace Porsche 911 důvěrně známá pod kódovým označením 996 je zřejmě tou nejméně populární variantou legendárního sporťáku. Nahrazení klasických vzduchem chlazených motorů jejich kapalinou chlazenými následovníky a především světlomety tvaru volského oka stlačily již před lety ceny 911 996 na minimum a předfaceliftové 911 z let 1998 – 2003 jsou stále tou nejlevnější cestou k pořízení Porsche 911. Přitom je celý problém jen v onom ne zrovna klasickém designu a předsudcích. Z funkčního a jízdního hlediska je 996 stále pravé Porsche 911. Ale to  vám vše lépe popíše redakční kolega Krab, který jednu stříbrnou 911 už nějaký ten pátek provozuje.  

Proč koupit právě teď?

Protože se dá ještě stále koupit za zhruba půl milionu korun, což je skoro poloviční suma oproti ostatním generacím Porsche 911. Opravdu se vyplatí připlácet stovky tisíc jen kvůli klasičtěji tvarovaným světlům a interiéru? 996 jezdí jako 911, zatáčí jako 911, řídí se jako 911 a zní jako moderní 911 – teskné vytí vodou chlazeného boxeru je navíc dle mého názoru mnohem charismatičtější, než zastřený chraplák vzducháčů. Motory M96 sice obchází nevalná pověst, Carrera 997 na tom však není o nic lépe. Vojta sice v jednom ze svých článků předpovídal, že  911 budou díky vysokým výrobní objemům v budoucnu výrazně zlevňovat, já si však troufám tvrdit, že nástup přeplňování, čtyřkolek a automatů způsobí, že 911 klasické konfigurace (Carrera2 + manuál) budou vždy mít vysokou hodnotu.

BMW Z4 M

Bavorská automobilka BMW je v současné době ve zvláštní situaci. Od roku 2011 společnost každým rokem trhá prodejní rekordy a překonává čísla. Maličká část kupců a především fanoušků z řad méně majetných, kteří nakupují především ojetá auta, však prská jedovaté sliny do všech stran a dští zkazky o prodejné společnosti a zašlapávání tradic. Z výrobce sportovně laděných a tradičně tvarovaných aut proslulých řadovými šestiválci a zadním pohonem se stala továrna profitující především z dieslových kombíků a SUV opatřených pohonem všech kol a sledující elektrické trendy a vize. BMW umí kouzlit a z poslední generace aut je ve specifických konfiguracích cítit silný návrat k vlastnostem staré školy, většinový zákazník však samozřejmě preferuje uživatelsky nenáročné, moderní a tedy ‘neřidičské’ varianty BMW.

Model Z4 M pochází ze sklonku éry ‘starých dobrých časů’. Je poháněn šestiválcem S54B32 – kovově znějícím pokladem s šesti sacími klapkami, který pro mnohé představuje technologický vrchol mnichovských motorářských inženýrů. Má hydraulický posilovač řízení. Je divoké a přetáčivé. A také to je poslední sportovní kupé divize M. Následující generace Z4 se vrcholné motorsport varianty nedočkala. (Ne)tradiční M4 je přeci jen více civilní, M6 zase primárně luxusní.

Proč koupit právě teď?   

Upřímně řečeno si nejsme jistí, zda Z4 M své cenové dno ještě hledá nebo na něj svými cenami okolo tři čtvrtě milionu Korun již dosedlo. Mnoho BMW upečených ze starého těsta však v uplynulých letech předvedlo tak mohutné cenové harakiri, že se zaváhání může stát osudným a nejostřejší Z4 najednou za šesticifernou sumu nebudou. V současném hypu kolem investic všemožného druhu rostou Bavoráky divize M klidně o desítky procent ročně a je pravděpodobné, že až nastane krize, začnou některé modely (třeba M3 E30, která zažila extrémní růst) nehezky padat. V případě Z4 M, které je velmi placaté a stejně tak vzácné, je však oprávněný předpoklad, že nákupem v současné době rozhodně neprohloupíte. Minimálně z hlediska pořízení charakterního, výkonného a atraktivního sporťáku, který bude vždy mít okruh obdivovatelů. 

 

 


Související články

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Goldies
12. února 2018, 08:55
4

Skoro se stydim rict za kolik jsme nase TT poridili my :-) a to je na tom to krasne :-) asi jsme fakt vychytali dno :-)

reagovat
Pólin
12. února 2018, 10:27
0

Tak se nestyď a napiš:). Chválím barvu- pro tohle auto se mi zdá jako jediná přípustná... Věřím, že za dalších 20 let bude tohle auto v učebnicích průmyslového designu...

Bl
Blaazen
12. února 2018, 10:51
1

Červená je snad i hezčí

C70C
12. února 2018, 10:56
4

Na TT mně fascinuje to, že v době unifikace interiérů člověk v TT pořád sedí v osobitém, kvalitně zpracovaném a často i pěkně vybarveném vnitřku.. Neříkám, že vše bylo na míru pro TT, ale těch unikátních věcí bylo dost. Třeba ten "baseball" interiér pro roadster je pecka. Škoda jen, že roadster prostě neměl tu strohou eleganci původního kupé..

beastar
12. února 2018, 14:21
0

Dvě věci. Interiér a vnější design. To je to čím oslovi. Motory jsou kvalitní, ale na nějaký super sportováni to není. Stejně to sériovej podvozek ani neumožní.

Goldies
12. února 2018, 16:13
1

Asi takhle, dam to i do blogu, ale kupni cena + prihlaseni na CZ papiry, rozvody vcetne vodni pumpy, vymena vsech naplni a filtru a repase serva a jsme na cca 120-125tis :-) a to mame kapesni S3 :-) stejna technika, vykon jen jako bonus 6q

Goldies
12. února 2018, 16:15
0

Blaazen: to cerveny vzadu je taky nase :-) Manzelcino daily. TT je jen vikendovka

Bl
Blaazen
12. února 2018, 17:22
0

Goldies: Reagoval jsem na barvu TT - naše červená mi k němu sedne líp :-) Ale UFO Civic je vzhledově stejně zajímavej jako to Audi.

beastar
12. února 2018, 17:25
0

No ona ani ta S3 není kdovíjak obratný auto.:)

Bl
Blaazen
12. února 2018, 17:37
0

I když to TT má jen upravenej podvozek z Golfu, tak třeba když jsem to protahoval v pohoří Harz, tak to bylo celkem i zábavné, dát S režim a auto drží a drží - věřím že třeba v Miatě by to bylo lepší, nicméně pro nás nezávodníky i tak super zážitek.

beastar
12. února 2018, 17:54
1

Proto sem nepsal špatný auto. Jen je to prostě obyčejný nic sportovního. Na to tohle auto ani nikdy být nemělo. Spíš sem to myslel tak, že v A3 1.8 by ti to jelo to stejný jen by tam nebyl ten "kupé" sport feeling.

Goldies
12. února 2018, 19:20
0

baestar - to jo, ale mrkni kolik stoji S3 a kolik TT :-)

beastar
12. února 2018, 19:56
1

Já to vim. Tam jde čistě o to S. Je jich málo a je to jako M u Bmw. Přitom nejsilnější neeMka jsou taky skoro na dosah. Mrkni na S3 podvozek a nastavení a co tam je v sérii. Ono je s podivem jak špatně ty tehdejší eska jezdí. Takže malá s3 žádná výhra:) ale ok už nebudu dál rejpat.

st
stirling
12. února 2018, 09:43
0

Z toho co tu je sa mi najviac paci Z4M,aj ked tam su ceny hodne vysoko. Co sa tyka 911 tak tam to zabija servis, najrozumnejsia volba je asi ten megane pomer cena vykon.

reagovat
krab
12. února 2018, 13:26
1

Je fakt, že když jsme nad tím uvažovali jaká auta do toho výběru padnou - a aby to nebyl článek vyznívajíc v duchu - pojďte kupovat, tohle je investiční, tak se toho nakonec vyrojilo víc. Spíš šlo o auta, která tak nějak působí teď ihned jako dobrý kup.

Pěkné Z4 Coupe je kolem 35000 Eur když aktuálně koukám. Zato Z4 Coupe 3.0Si - to které jsem si i v létě půjčil "na test" , tak to se mi zdá v tuhle dobu docela dobrý deal. Kolem 400 tisíc kč se dá sehnat velmi pěkný kus. A jede to výborně, i když k řízení přece jen člověk nějaké výhrady najde. Pak je tu Z3 2.8 roadster , případně Z3 Coupe. Ta moje teď už má svého vážného zájemce, tak uvidíme, ale jednoznačně - brát to trochu víc do budoucna a chtít možná i další zhodnocení, tak tohle auto je téměř jistota. bylo jich děsně málo vyrobeno a opravy , či renovační práce pořád na tom nestojí mraky peněz, protože auto má levné díly.

Porsche 911 / Boxster / Cayman , vodou chlazené , do roku 2009. : jsou to úžasná auta za dostupné peníze. Dno už bylo dosaženo u 996 před takovými 4 lety , Boxster 986 se kolem něj stále motá, Boxster / Cayman 987 asi na něm +- je, možná Boxster 987 bude dál malinko klesat. Cayman asi ne ...

Není to tak, že by stály mraky peněz na údržbu, i když ta pravděpodobnost nutnosti GO motru tu prostě je, doporučuju ( ale i u ostatních aut) si takovou 1/3 kupní ceny nechat bokem po koupi a počítat s tím, že do toho auta ještě něco zahučí.

Můj top tip na "levné sportovní" Porsche :
1. Cayman S ( 3.4) rok 2005-2008 , 700000kč , a počítat s tím, že min. 100000kč mít na první údržbu
2. 911 996 Carrera 2 rok 1998-2004 , 5000000-8000000kč , počítat s tím že auto za půl mega bude ideální rozebrat a udělat preventivní GO motoru.
3. Boxster 986 2.5 / 2.7 : 300-350 tisíc , zkusit najít ten nejsolidnější, neřešit nic krom normální údržby a doufat, že motor neklekne :)

Stejně ten Boxster 986 mi přijde jako ideální volba pro někoho kdo má dneska Miatu NB , má našetřených 300 a rád by něco zajímavějšího. NB za kilo prodá a jde do Boxsteru. A to auto je fakt úžasný, za ty prachy asi není lepší sportovní svezení v otevřeným autě.

V případě Caymana a 911 to je reálně tak, že to chce mít opravdu cca ten pověstný "mylyon" a mě přijde, že je daleko lepší nápad koupit levnější 996 / před či pofacelift dle příležitosti a nechat si udělat kompletní GO motoru. Stejně se to musí jednou rozebrat kvůli rozvodům či spojce, tak proč už přitom nesundat hlavy a udělat ten motor kompletně. Lepší než koupit na hranici rozpočtu 997 a pak se modlit, aby to drželo ...
-
Komentář upraven 12. 2. 2018, 14:07:28

CerVus
12. února 2018, 15:41
0

Poslední týden jsem strávil prohlížením zahraničních webů a YT s radami na koupi boxsteru/caymanu. U toho caymanu je doporučovaný až FL model (2009-) protože u něj Porsche vyřešilo hlavní nedostatky ve spolehlivosti motorů. U Boxsteru zase převládá názor koupit model před FL (do roku 2000) protože má zdvojené těsnění IMS a o 7% nižší šanci na poruchu. No i když také psali, že stačilo, když majitelé měnili po 5 tisících olej a filtr a ta šance na selhání je poté minimální. Takže to stejně končí u toho jak se k autu choval předchozí majitel. Jinak mě celkem omyla cena servisů v 75k a 150k (vycházelo to v přepočtu na 50 a 120 tisíc). Asi to souvisí i s tím, že to těsnění je doporučováno preventivně měnit po 5ti letech nebo 50ti tisících a motor musí při tom z auta ven plus se na to při té příležitosti naváže spousta jiných věcí.

beastar
12. února 2018, 15:50
0

Porsche není Seat no.

C70C
12. února 2018, 10:38
0

Velmi dobrý výběr a moc pěkně popsaný.. nevadilo by mi asi ani jedno.
Nijak to nesouvisí s faktem, že mi v garáži odpočívá C70.. v Turquoise pearl.. a přesně na těch papučích z obrázku modrého cabria v článku (ten mám shodou okolností i jako wallpaper) jen shoda náhod :-D Takže ho nemám prodávat?
A nekupujte je, ať mi nepodraží.
Potřebuju ještě 3 - 4ks zalevno, jako dárek pro dcery, pak ať si cena vyletí kam chce..

reagovat
Inženýr
12. února 2018, 11:32
0

Skvělý článek a hezký výběr!

Co se týče Imprezy bugeye, mně se to auto líbí čím dál víc! Hned se mi vybavuje zablácený modrý speciál, zatímco při té novější verzi si hned představím nějakou základní verzi v odstínu "mokrý chodník". Oba auta jsou hezká, ale ten bugeye mi dokonce přijde víc syrovej a nadčasovej, i přesto že většina lidí ho bere jako to Subaru s veselým kukučem.

Civic EP3 se často bere jako ten nejlepší Type-R. Ostrý, ale pořád moderní, a sedmá generace Civicu je uvnitř krásně vzdušná a praktická, i jako 3-dv.

Tétečko je dnes téměř youngtimer, ale stejně jako v případě 7gen Civicu je to moderní auto vhodné na každý den. Na začátku 21. století se auta opravdu posunuli hodně dopředu a stárnou jen pomalu. Design první generace se mi vždy líbil, a narozdíl od těch dalších je opravdu osobitý. TT bych si možná za pár let pořídil na víkendové projížďky, takže doufám, že Vavris teď nemá pravdu a ceny až tak neporostou. :)

Hezké téma.



reagovat
munilaw
12. února 2018, 11:46
1

Taky už jen nahoru :-D

reagovat
Ondřej
13. února 2018, 14:51
1

Jo jo růčo skládaná M5 už se pomalinku dostává dost mimo dosah obyčejných smrtelníků. Ta měla dno tak cca 8 let zpět. Jednu jsem tehdy pořídil za 75 000,- Komplet sice ne topovka, ale dneska nemyslitelné. Hlavně jich zbytečně moc padlo jen kvůli swapu motoru do jiného BMW.

munilaw
13. února 2018, 22:21
0

JJ taky to pamatuju jak se to dalo koupit za 75-125 :-D Srandovní na tom je, že něktré díly jsou levně sehnatelné z druháku v dobré kvalitě, ale jiné se už nedají objednat ani u BMW :-(

Testeuros
12. února 2018, 11:46
0

Už asi tak druhým rokem se snažím přemluvit svou iracionální stránku přemluvit ke koupi TTčka v roadsteru. Problém je v tom, že vždycky mi do toho skočí něco méně racionálního, staršího a s jistým cool efektem, co si chci zajistit (naštěstí se k tomu vždycky neodhodlám).
Docela přemýšlím, že v koupi na sezónu by Roadster mohl nahradit osmdesátkové kabrio, nad kterým slintám už hezkých pár let..

reagovat
Inženýr
12. února 2018, 12:28
0

Osmdesátkové kabrio může být dobrou volbou. I když je konskrukcí téměř veterán, myslím že se vyráběl až do konce 90. let a ty nejnovější kousky mají často hezkou výbavu.

Nesouhlasím s tím, že TT coupé vypadá jako auto pro holky/kadeřníky/metrosexuály, no a tak dále, ale co se týče roadsteru tak v něm opravdu vidím auto pro bárbíny. :)

beastar
12. února 2018, 14:20
0

TT je auto pro ženský. Taky v něm jezdíval Mareš a potom hlavně modelky. A měla to kdysi Adámková z Počasí televize zNova. Asi dárek od milého pána co rád strčí prstíček.

Taky to není žádný brutální sporťák. Asi jako osmdesatkovy kabrio:)) Roadster vážně trochu je jako to auto pro barbie... Jenže neni takovej skoro každej plebs roadster?

Inženýr
12. února 2018, 15:15
0

Beastar, v případě TT ani tak nejde o dokonalé jízdní vlastnosti, jako spíše o ten design a každodenní použitelnost. S dobrým motorem to dokáže být i dost rychlý, i když Zonda to holt není. :)

beastar
12. února 2018, 15:41
0

Ty si v tom nikdy nejel že jo? Měl sem 3.2 a rychlý to bylo tak rovně na dálnici. Jede to stejně jak a3/4 s 1.8t potažmo bez fénu. Takže dobře ale rozhodně ne zábavně. Já se těším až to vezme někam na okruh pan Goldies:) To bude koukat.

Inženýr
12. února 2018, 16:17
0

Beastar, jak si zmínil Goldiese a okruh tak jsem si hned vzpomenul na jeden komentář z autowebu. Cituji:

"Když jsem s tim jel (na mokru), tak jsem se málem posral strachy. Jistě, na rovince to osolíš a seš king, ale vletíš do první zatáčky a seš po tečně venku ani se nestačíš usrat. Mrtvý řízení, výhled jako z tanku a co se děje od předním kolama ví jenom bůh."

Vždyť já taky netvrdím, že TT je řidičský náčiní pro vymetače okresek a drifterů olizujících svodidla. Jako stylové a relativně praktické malé kupé na každý den je to ovšem dobrá volba.

beastar
12. února 2018, 17:29
0

Ten komentář je ale naprosto pravdivej sám bych to nenapsal líp. No já to taky nečekám. Je to prostě hezká karoserie na vizuelně upravený technice Golfa. Což samo o sobě nebylo špatný auto, ale je to auto pro denní použití a ne nějaká sportovní nirvána. Taky proto o ty auta v podstatě nebyl dlouho zájem a dneska je to v každym druhym podobným žebříčku. Kupujou to lidi který ještě před pěti lety měli plnou hubu hrdinskejch pindů o autech pro gaye a holky.

To mě na tom sere. Měl sem to ještě když sem těmhle pitomcům musel vysvětlovat to co ty píšeš na konci toho příspěvku. A dneska vidíš jak to tyhle rádoby znalci shání páč to psali na Autofóru a na Autožurnálu taky...

Inženýr
12. února 2018, 20:28
0

Že to není sportovní nirvána, to já tvrdím od začátku. :) Napsal jsi to velice výstižně. Já nenávidím kecy jako "hejtuješ, protože na to nemáš", ale v případě prvního TT mám takové podezření, že to může platit. Taky si pamatuju ty hejty apod., a teď když je to levné tak spousta lidí mávne rukou nad tím (podle nich) "holčičím" designem. Samozřejmě, jako vždy existují výjimky. Mně se třeba dříve nelíbili nové Audi na čele s C7, ale teď bych si dal říct.

beastar
12. února 2018, 20:36
0

Jasně no Audi obecně těží z toho, že jak jde design dopředu tak ty jejich celkem konzervativní kreace jsou pak lehce stravitelný. Jo u toho TT to tak bejvalo bylo to vzhledem k tomu co to nabídlo drahý. Dneska to přesně ty stejný chytrolíni koupí páč je to za pár a jsou rádi, že to sportovně alespoň vypadá. A ani nechci psát, že to jako jede blbě ono to je normálně na silnici úplně normální auto. Neutrální s tim že bych řekl, že lepší je quattro. Předokolka je prostě stejná jako zbytek koncernu a hlavně skoro jako všechny tehdejší Audi S na týhle platformě. S4 2.7 a 4.2 jsou trochu mimo tam je to jiná písnička protože ty motory jsou pro tak malý auto dostatečně orgasmický. Jenže taky to má vzhledem k výkonu měkký nastavení a na okruhu je to máslo. Musí se to upravit no stejně jako třeba ten Golf. V sérii máslo, ale když to poladíš tak máš za pár celkem slušný divadýlko. To TT k tomu přídává ještě ten zajímavej future vzhled. Já už bych to dneska znova nechtěl a moje přítelkyně tyhle auta naštěstí vůbec nemusí, tak mě to už snad znova mine.

Chase
12. února 2018, 12:18
0

Krásný článek, jen prostě C70 v Saffronu neexistuje ;) C70 na úvodní fotce je Mango. :)

reagovat
GanGreen
12. února 2018, 12:27
0

každopádně na tý fotce vypadá neskutečně dobře :)

ra
rainero
12. února 2018, 12:44
0

Práve jedno také je na predaj: https://www.autobazar.eu/volvo-c70-coupe-23-t5-a-t-saffron-id11070263.html
...a snažím sa zdôvodniť si ho pred sebou, že ho nepotrebujem...

Inženýr
12. února 2018, 14:24
0

Rainero, 370000 km za takovou cenu? I když se zřejmě jedná o udržovaný kus, za ty peníze bych si nebyl jistý. Jinak majitel tvrdí, že je v Saffronu. :)

Chase
12. února 2018, 14:52
0

Zrovna tento kus je hodně zainvestovany a to pod stránce technické, tak i po vizuální. Jen ten kompletní facelift paket + R nárazník má hodnotu tak 40 tisíc. Je to člověk že Slovenské klubové scény. Na jedné z fotek tam pak vykukuje i jeho Rko v Laser Blue ;)

Inženýr
12. února 2018, 15:00
0

Tak to je jiná. Pokud se, jak píšeš, jedná o nadšence tak by to mohla být dobrá volba.

Tomáš "Vavris" Vavrečka
13. února 2018, 07:26
0

Je někde přehled barevné palety pro C70? Googlil jsem mohutně, ale komplexní přehled se mi nepodařilo najít - saffron je tedy nějaký jiný odstín?

C70C
13. února 2018, 08:07
0

Saffron je to samé, jen se to pro C70 jmenovalo MANGO. Mám i dobový prospekt, kde je barevná paleta na C70 při uvedení, ale papír to zase tak nevystihne. I tak je to moc pěkný výběr, ne jak dnešních 50shades of vomit.

Matěj Podhorský
13. února 2018, 08:39
0

Spousta značek dneska nabízí mnoho barev, sice za příplatek, ale třeba koncern můžeš prakticky v jaké barvě se ti zachce :) Akorát to ještě nejde všude...

C70C
13. února 2018, 10:45
0

Já vím, v otázce nabídky se doba lepší. Ale koupí to někdo?
Zatím je největší adrenalin zaparkovat pod bytovku superba v limetkový..
Soudě podle toho, jaký efekt má tyrkis na kabriu, pro spoustu lidí je velký problém i to, že pak rázem každý ví kde jsi jezdil, ale že na ksichtbuk toho dají mnohem víc, to jim nedojde. Mně hlásí kamarádi ob den kde mně viděli v rozloze celého kraje.. extrém byl, když mi přišla fotka mojeho auta z lokality asi 450km daleko, když bylo půjčené kamarádům na výročí svatby a na parkovišti ho blejsknul další kluk, aniž by se vzájemně znali.. Nadruhou stranu, když se ti ztratí stříbrná octavia.. ptej se okolo, jestli ji někdo neviděl..

Chase
13. února 2018, 14:17
0

Tome, jak už tady bylo řečeno, jedná se o stejnou barvu s kódem 435. Ovšem u C70 se už oficiálně nejmenovala Saffron Pearl, nýbrž to byla Mango Metallic :)

Tomáš "Vavris" Vavrečka
13. února 2018, 14:39
0

OK, díky, opraveno ;)

ra
rainero
14. února 2018, 11:50
0

Ako sa vlastne vžilo to pomenovanie Saffron miesto Mango? Vzniklo to z nejakého zahraničného Volvofóra? Pomenovanie Mango som nikde nezachytil s výnimkou oficiálnych materiálov.

C70C
14. února 2018, 12:55
1

Saffron je oficiální název pro tu samou barvu, ale při použití na V70R/S70R. Jak už psal Chase, ta barva má stejný kód, jen jiný název podle užití v rámci modelových řad.

Nawi2203
12. února 2018, 12:57
0

Já takhle přišel k E36 v poslední dobrou chvíli jak slepý k houslím. Mám jí třetím rokem a inzerce od té doby značně prořídla.

reagovat
sk
skeptik
12. února 2018, 13:19
0

Buga ne e, za stejny prachy radeji GT, stejny vykon a o 200 kg lehci, dokonce v serii udrzi krok s newage Sti a nejsou tak nedotacivy jako newage, ale gc8 sti... no jsem za nej rad :-)

reagovat
beastar
12. února 2018, 14:14
1

996 je rozhodně teď dobrý nápad. Začínám je potkávat i víc v provozu. Z4M asi není úplně pro každyho soudruha každopádně je to asi i dobrá investice. Jako dobrou radu vidim TT to je teď terno za ty peníze. Přesto že se jedná o auto na obyčejnym technickym základu.

Bugeye je hnusný jak Susan Bojlová ale umí za to vzít. O tom už sem přemýšlel nedávno taky. C70 je zajímavá kára někdo to tu má v tej pěkný modrý ale asi to neni pro každého chce to mít rád Volvo.

No za mě tam chybí Zonda. I když ta se vyplatí v každé době. Nejenom teď.

reagovat
Inženýr
12. února 2018, 14:27
0

Ta Zonda opravdu chybí. No nic, snad se dočkáme bazarového snílku i pro nás, co si pod pivko podloží bankovku s Franklinem. :)

beastar
12. února 2018, 14:48
0

No je tam zajímavých aut. Tak ta Zonda tam ligicky chybí. Pivo nepiju to se nehodí. Já jedině archív a podkládám to Visou a vystuzim bitcoinem.

Tomáš Čanda
12. února 2018, 16:15
0

996 jistě bude mít jednou větší cenu než má dnes, ale pohleďme současnosti do očí: GT3 je už extrémně drahá, Turbo v posledních letech cenově znatelně poskočilo. Zbývají tak verze Carrery - předfacelifty jsou hodně ojetý, poruchový a špatně se hledá dobrý kus. Facelift dává smysl tak C4S s manuálem, ale kolik jich je? A když je hezká, tak dost drahá. Takže 996 nikomu nevymlouvám, ale dobré kusy nejsou levné a navíc, lidi, kteří měli zkušenost s 997 a novějšími modely, by si 996 nikdy nekoupili, protože to auto je ve všech ohledech prostě horším autem.

Z4M jsem pro klienta hledal vloni. Extrémně malý výběr, ostatně moc jich nevyrobili, zachovalých kusů s historií je málo, ale drahé jsou všechny, ale to byly i vždycky. Tady bych řekl, že tohle auto je tak nějak cenově konstantní.

reagovat
beastar
12. února 2018, 17:32
0

Ona taky 997 je pro trochu jiný typ lidí, než momentálně dostupná 996/Boxstery. Jinak máš samozřejmě pravdu. Kupovat nejlevnější Carreru a doufat, že se to nevysype je nesmysl. Protože ono se to pokazí a nebude to levný. Mimochodem kdo z těch co má novější model by šel pro starší. Vždyť je to dobře že 997 je lepší auto. Evoluce není v tomhle případě jen prázdný slovo.

Inženýr
12. února 2018, 17:34
1

Málo jetá 997 v dobrém stavu stojí o hodně víc, než jakákoliv Carrera 996. Myslím si, že pokud nemá člověk pár milionů jen tak na rozhazování, je lepší si pořídit starší 996 a uvést ji co do nejlepšího stavu, jako to napsal Krab. Pokud rozpočet stačí jen na nejlevnější 997, určitě bych se toho bál víc než solidní 996 s doloženou historií, ať je jako auto sebehorší.

krab
12. února 2018, 18:27
0

Doufejme, že vymyslíme lehké porovnání jízdních dojmů , 996 vs 997 , resp. mě hlavně zajímala 991. Protože ona už kupodivu dost klesla a ojeté kusy prvních let výroby u modelu Carrera ( ne- S) jsou de-fakto na stejné úrovni, ne-li levnější než 997.2 ( ideálně S)

Co jsem já chtěl říct je, že je asi lepší koupit Carreru 2 předfacelift (996) s co nejhezčí karoserií, možná klidně s vadou motoru, i když zase tím nemyslím s dírou v bloku :) ... Takovou koupíte klidně ještě i za 450 tisíc. Za 300 se udělá kompletně motor, resp. může to být i méně, záleží na tom co vše se bude dělat , zkontroluje převodovka ( občas jsou špatné synchrony 2jka myslím že i trojka) a je to nový auto bez starostí. A to za výslednou nižší cenu než levná 997.1 a u té taky nevíte dne ani hodiny ...

Jenže je hodně zájemců, pro které ten model 996 není atraktivní. Takže pokud Porsche 911 tak 997, jelikož je to taková malá ikona a asi to tak i zůstane. S Carrerou 4 jsem taky nejel, ale kamarád to měl půjčené a prý to poznat je, to řízení už není tak čisté jako v případě Carrery 2, takže já jsem k tomu 4 , příp. 4S skeptičtější. Zrovna tak auta vybavená tiptronicem nejsou prý špatná, na tu dobu to je moc dobrá převodovka, ale přeci jen s PDK se to srovnat nedá.

U Porsche prostě to je přesně jak píše Beastar - s každým modelem je to lepší :)
-
Komentář upraven 12. 2. 2018, 18:29:25

st
stirling
13. února 2018, 08:58
0

No ja som mal pozicanu 997 Carrera S a neviem, je to porsche legenda a podobne ale clovek ma vzlastny pocit ked je motor vzadu a pohon zadnych kolies. Je citit ze predok je lahky a nevravim ze sa na to neda zvyknut ale moc mi to nepridavalo na odvahe. Interier je taktiez pomerne slaby,teda resp. k tomu co clovek ocakava od auta a znacky.

beastar
13. února 2018, 13:59
0

V 997 je interiér je už poměrně dobrý. Ono mimochodem ani konkurence není v tomhle bodě úplně nejlepší. A podle toho co popisuješ si asi řídil špatný kus. Nebo si se prostě bál. Protože už 996 Car2 je stejně dobře ovladatelná jako některé čtyřkolky. Skoro není poznat rozdíl. A to ve fakt velkým kalupu. 997 je na tom ještě líp. Lehký předek to rozhodně není problém. Ona to není Š105. V každý zatáčce cejtíš jak ti kombinace silnyho motoru vzadu, rwd a přesnýho řízení pomáhá ve stopě ven ze zatáčky. Plus to auto je perfektně vyváženy. Spíš to vypadá jako by ses toho bál bo co. Potom si zkus čtyřkolku i když rozdíl není až takový.

st
stirling
13. února 2018, 16:10
0

Hej trocha bal to je pravda, mam zadokolku a mam skusenosti so silnejsimi zadokolkami ale vsetko motor vpredu, isiel som nad rychlostny limit ale daleko od limitu auta. Mozno za to moze aj ta povest 911.

krab
13. února 2018, 16:38
0

S rozumnou mírou respektu se s 911 naučíš jezdit hodně rychle. Já to zatím s ní taky neumím kdovíjak skvěle, ale to řízení je právě unikátní a důvěru postupně přidává a přidává. Jedna věc je řídit moderní 911 s víceprvkovou zadní nápravou a druhá je řídit to historické, např. 70-80tá léta. Tam to není taková legrace ten zadek udržet ve stopě, ale zas se víc věcí děje v daleko menších rychlostech.

Rozhodně, ale je to svezení extra delikátní , i poměrně stará 996 pořád má v mnoha ohledech navrch před modernějšími levnějšími sporťáky. Jestli máš najeto spíš na bavorácích, tak je to prostě trochu něco jinýho. Ty pravé výhody 911 / 35% vpředu - 65% vzadu poznáš hlavně na okruhu. Brzdí líp a stabilněji pokud do toho nezazmatkuješ a nezačneš zatáčet, protože ti na zadní nápravě s širšími koly zbývá pořád víc hmotnosti a předek není tak přetížený. A při akceleraci zase využiješ trakci jaké zadokolka s motorem vpředu nemůže vůbec nikdy dosáhnout. Takže ze zatáčky rychleji vyjíždíš. Takže jediná nevýhoda je ta hmotnost vzadu, pokud bys už tu přilnavost na zadních kolech ztratil, tak se přetáčivý smyk prostě musí podchytit o to rychleji a je to rozhodně těžší než u "hodné" zadokolky s motorem vpředu.

Na učení se balanci na limitu mi výborně slouží ta Toyota GT86, jelikož zkoušet pitomosti v 996 by mohlo znamenat si zase rozbít hubu :) Prostě respekt tam letos určitě bude, ale budu jezdit hodně, tak snad se to s tím legendárním broukem taky konečně i naučím.

st
stirling
13. února 2018, 16:46
0

Primarne bmw, ale zopar stoviek km som dal na camare,mustang v8,Lexus IS F a Tesla.

beastar
13. února 2018, 18:55
0

Jo odjeto máš dost. Jenže ani jedno to auto není dostatečně blízko 997. Teda IF nevim a Teslu sem taky nikdy neřídil ani v tom nejel. Za to bych řek že třeba Mustangy jsou daleko horší bestie než právě Carrera. Pokud to teda neni Mustang v základu. Bavoráky jsou něco jinýho a snad bych i řekl, že jsou vlastně líp vyvážený v neprospěch jízdy na hraně. Nebo jak to napsat tý sportovní jizdy o který tady píše Petr. Obvzlášť věta >

65% vzadu poznáš hlavně na okruhu. Brzdí líp a stabilněji pokud do toho nezazmatkuješ a nezačneš zatáčet, protože ti na zadní nápravě s širšími koly zbývá pořád víc hmotnosti a předek není tak přetížený. A při akceleraci zase využiješ trakci jaké zadokolka s motorem vpředu nemůže vůbec nikdy dosáhnout

To je přesně ono.

Perníček
12. února 2018, 21:19
0

Zajimavý... víc jak 3/4 roku prodávám C70 convertible, sice ne ve výše jmenovaných barvách, ale za to vrcholova motorizace 2.3 T5 v plné náloži. Za celou dobu se ozval a přijel pouze jeden člověk. Auto, až na pár kosmetických drobností, ve výborné kondici, cena myslím přiměřená všemu... kde je chyba? :D

reagovat
beastar
12. února 2018, 22:10
0

Taky mám pár takových. Nikde kámo chyba je v lidech :) To je osud když neprodáváš dokola jenom VW a mainstream no. Lidi tomu nerozumí a bojí se toho. U toho auta je to ještě umocněný tim že to je convertible.Navíc je těžký si to koupit když ten kupujicí ví že to pak zase nebude moc prodat kdyby něco je to začarovanej kruh. A v tom kruhu nikdo nechce držet černýho petra. Prodal sem 944 hrozně pod cenou jen aby si to vzal někdo "normální".

Jimi
13. února 2018, 06:45
0

načasování prodeje- dobře se prodávají auta na jaře, 2-násob to platí u těch bez střechy. Nevím jak u Volva, ale vrcholné motorizace modelu mají taky své úskalí, většinou tam jsou násobně dražší díly oproti středu nabídky motorizaci. Turbo a předokolka se 239PS taky nepřidá a za hranicemi je levná a pestrá nabídka. Tohle je auto pro fandy, možno proto ten problém...

C70C
13. února 2018, 10:48
0

V jaké barvě, specifikaci, výbavě, převodovce, na jakých kolech a za kolik?

Jakub Pospíšil
13. února 2018, 11:19
0

Link na odkaz by byl vítán :)

Jimi
13. února 2018, 11:35
0

jen pro info jsem ťuknul na mobile.de a C70 T5 jsem tam našel asi 10 kousků. Jednu dobu se mi to taky líbilo v kupátku...

beastar
13. února 2018, 14:01
0

Jaro je lepší no. Jenže ne vždycky chceš na něco čekat:) Tohle je přesný..auto pro fanouška. Normální hejl to nekoupí.

Perníček
13. února 2018, 23:15
0

Auto jsem z inzertních servrů před nějakou dobu stáhnul, páč se nikdo neozýval, takže to sem tam někomu nabídku, když dojde zmíňka právě na toto auto. Barva černá lesk (střecha taky černá), výbava asi všechno, co se tam dalo sehnat (elektricky ovládané, vyhřívané v kůži, audio 6+1 + navi, tempomat, atd.), na autě jsou 16-tk pelcháče, ale pořád pokukuji po nějakých pěkných alu ať už 17-tky nebo 16-tky. Cenu jsem dával 130, jsem ochotný jít, po rozumné dohodě, i níž.
Zpátky na bazoš, apod. Jsem zamýšlel před začátkem sezóny, dřív to asi evidentně nemá cenu.

Chase
17. února 2018, 14:30
0

Audio 6+1, co si pod tím mám představit? Protože tokovou konfiguraci jsem na žádné C70 neviděl. :)

Perníček
20. února 2018, 18:48
0

6 reproduktoru + subwoofer za pravým zadním sedadlem, který se dá dokonce i vypnout. Ale touhle otázkou jsi mě dovedl k zamyšlení, kolik těch reproduktorů tam vlastně je, každopádně hraje to nádherně. :) Jinak nevím, jak se správně označuje audio, jestli se do toho pak i počítají solo výškáče, apod.....

Bavoraczech
13. února 2018, 12:11
0

To jste mě, pánové celkem přistihli. Je to asi měsíc, co si můj kamarád kupoval nové "zábavné auto". Požadavek byl sportovní a aby to bylo relativně "mladý" do 250tis kč... A pořád koukal po nejsilnější Ibize TDI.
První, co jsem lustroval byl Civic Type-R a hned po něm Copper S a sportovnější verze Clia a Megane. zajímavá náhoda :-D. Asi půl roku zpět se další kamarád rozplýval nad Cabriem a jel projet Opel Astra CC a nějakej Peugeot... No fuj. Ještě měl v hledáčku BMW E46 a hledal nějakou konkurenci... To byla C70.
A upřímně se mi to TT taky líbí, ale nekoupím ho, protože je málo praktický na to, jak málo je údajně zábavný. A já nejsem jeden z těch, kteří vidí zábavu jen v konícíh. Takže za mě v dané cenové relaci Alfa GT s motorem 2.0JTS nebo ideálně 3.2 V6. Ceny ale poslední rok dva stoupají :-/. Možná i 32xCi by nebyla špatná volba?

reagovat
beastar
13. února 2018, 14:06
0

TT není auto pro zábavu ve smyslu ježdění okresek a lítání bokem. Ani to není auto na okruhy. Když už tak ideál ve čtyřkolcem. V predokolce je to poměrně neohrabany. Nevím jestli to Gt na tom nebude podobně. Každopádně tt hraje na design a spolehlivou techniku, levnou na servis. Thats all. Jinak a píšu to fakt dost nerad... I Miats je zábavnějši ve smyslu zablbnout, cítit řízení, sports car feel.

Bavoraczech
13. února 2018, 15:43
0

Asi bych si to TT měl vyzkoušet. V GT jsem jel, byla to pouhá základní motorizace 1.8 TS a přesto se při řízení nepříliš výkonné a předokolky ten sportovní feeling dostavil hned v první zatáčce při prvním podřazení. To auto je totiž takové, jako by Alfa měla být. Přesné, komunikativní, dobře dávkovatelné, s příjemným zvukem. Bojím se, že v TT najdu naopak přesně to, co jsem našel ve 406 coupe s motorem tuším 2.2i 116 kW. Papírově solidní hodnoty přebíjí permanentní nuda celkově nezáživného auta,

beastar
13. února 2018, 18:58
0

No tak řekl bych že 406C jedině s šestiválcem. I tak je to spíše pohodlné coupé s výrazným designem, než sportovní auto. To zase TT je poměrně návykové minimálně v přímce ti to nedá. Jenže jak přijdou zatáčky a za tebou se udrží v pohodě jakákoliv nová firemní oktávka přijdeš na to, že je něco špatně:))

Knightrider
13. února 2018, 19:35
0

A pak, že se mají lidi blbě, když tady všichni kupují Porsche. :-D

reagovat
beastar
14. února 2018, 00:09
0

Jo, jo všichni brečí. Ale samé Porsche, Audi a těch Mustangu co jezdí. Máme se dobře jen to nevidíme.

H_F
17. února 2018, 00:09
0

ja si trochu zastouram, i kdyz jsi muj oblibeny autor z autickare
neskodilo by si clanek po sobe precist
jednak gramaticke hrubky s/z
zadruhe napsat o reze, ze ma tri diferencialy, o nicem nevypovida
to ma nakonec i oktavia scout
kdyz uz je rec o sti (opravdu bugeye na predchudce nema), nebo autech kolem pulmio, ktera prave lizaji dno, a nemaji moralniho nastupce podobne jako z4m, ktera uz se ode dna davno odrazila, proc neni zmineny lacer evo, ktery je lepsi, nez sti, nakonec vlastne rychlejsi a odolnejsi, nez vsechny zminene vozy?
do podobne skatule by nakonec patrila i S2000

reagovat
Tomáš "Vavris" Vavrečka
17. února 2018, 14:29
0

Já jsem za pondětnou kritiku vždycky rád. Ale hrubky s/z? Kde? Věta s diferenciály nedávala příiliš smyslu, to je pravda :-)

EVO není zmíněno z jednoduchého důvodu - článek není natahovací, těch aut by se dalo vymyslet ještě mnohem více, zřejmě se dočká pokračování a třeba v něm bude i EVO. S2000 není zmíněna záměrně - ta už začala zdražovat a "právě teď" u ní bylo cca před dvěma až čtyřmi lety.

reagovat
Jakub Pospíšil
17. února 2018, 21:34
0

Ta češtin v inzerátu úplně evokuje, že odpověď bude "pošlete zálohu, zrovna jsem v zahraničí" nebo tak něco.

Safa
17. února 2018, 21:51
0

Pořád lepší než inzerát na Miatu, který objevil kolega z MX-5 fóra... :o)

Safa
17. února 2018, 21:53
2

Aha, tady se nedá zvětšovat. Tak lépe a radostněji... :o)



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Sebring kabrio 2006
Chrysler Sebring kabrio

2006 rok výroby
137 koní výkon
2 700 ccm objem

Pontiac Catalina Brougham 400ci 6,6L v8  1971
Pontiac Catalina Brougham 400ci 6,6L v8

1971 rok výroby
270 koní výkon
6 600 ccm objem

Chevrolet Camaro 1976 LT 400ci 6,6L v8 200kw 1976
Chevrolet Camaro 1976 LT 400ci 6,6L v8 200kw

1976 rok výroby
270 koní výkon
6 600 ccm objem

Chevrolet Camaro  1976
Chevrolet Camaro

1976 rok výroby
225 koní výkon
5 ccm objem

Chevrolet Silverado 3500 LS  2001
Chevrolet Silverado 3500 LS

2001 rok výroby
335 koní výkon
6 600 ccm objem